Die zit helemaal dicht processor/geheugen settings kun je niet aanpassen, dus geen overclock mogelijkheden met uizondering van de videokaart mbv bijvoorbeeld RivaTunerzaidoT schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 15:46:
Hoe staat het eigenlijk met het BIOS? Is dat helemaal op slot gegooid of kan je er de frequenties van de processor aanpassen?
Koop een T7300, clock een T7700 (hopelijk).
ik EIS foto's
En iemand met 'n 6324W die dit kan verifieren!?

[ Voor 25% gewijzigd door CLB op 12-07-2007 16:36 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Anoniem: 223028
eerst genieten, foto's komen later 
Nvidia drivers geinstaleerd, maar vista geeft me nog steeds een 1 voor 3d prestatie dingen.
beetje vreemd
@ hieronder; yup, al 2 keer.
EDIT2 ; 3 keer is scheeps recht
zoals verwacht is de HD een bottleneck, maja die wordt toch vervangen als er weer geld is
4,4 voor hd
Nvidia drivers geinstaleerd, maar vista geeft me nog steeds een 1 voor 3d prestatie dingen.
beetje vreemd
@ hieronder; yup, al 2 keer.
EDIT2 ; 3 keer is scheeps recht
zoals verwacht is de HD een bottleneck, maja die wordt toch vervangen als er weer geld is
4,4 voor hd
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 223028 op 12-07-2007 16:51 ]
Wel je 'scores bijgewerkt' ?
EDIT: En gereboot na 't installen van de drivers!?
EDIT II: Kun je misschien je specs nog is posten met je bijbehorende Vista-scores!?
(en welke graka-driver je gebruikt)
Wat zijn je verdere eerste indrukken qua robuustheid, snelheid, scherm and so on!???
EDIT: En gereboot na 't installen van de drivers!?
EDIT II: Kun je misschien je specs nog is posten met je bijbehorende Vista-scores!?
(en welke graka-driver je gebruikt)
Wat zijn je verdere eerste indrukken qua robuustheid, snelheid, scherm and so on!???
[ Voor 109% gewijzigd door CLB op 12-07-2007 16:53 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik wil dat best verifiëren.. als ik een 6324 zou hebbenCLB schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:34:
[...]
ik EIS foto's
En iemand met 'n 6324W die dit kan verifieren!?
[afbeelding]
Aan de naam te zien iets met "lights" ... Lekt het scherm zoveel licht via de achterkant?
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Dat wilde ik juist nog niet zeggen, omdat ik eerst wilde weten of dat bij elke 6324W is!
Maar je ziet daar inderdaad 5 punten waar de witte behuizing licht doorlaat (op de hoogste standen)
Maar je ziet daar inderdaad 5 punten waar de witte behuizing licht doorlaat (op de hoogste standen)
Processor Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU T7500 @ 2.20GHz 5,1
Geheugen (RAM) 2,00 GB 4,8
Grafisch NVIDIA GeForce 8600M GT 4,5
Grafische weergave voor spellen 1279 MB totale hoeveelheid grafisch geheugen 5,2
Primaire vaste schijf 92GB beschikbaar (112GB totaal) 4,4
zo, met de standaart zepto drivers nog
Geheugen (RAM) 2,00 GB 4,8
Grafisch NVIDIA GeForce 8600M GT 4,5
Grafische weergave voor spellen 1279 MB totale hoeveelheid grafisch geheugen 5,2
Primaire vaste schijf 92GB beschikbaar (112GB totaal) 4,4
zo, met de standaart zepto drivers nog
Dat weet ik, alleen dacht ik dat de laptop een ander voltage ofzo had.Eegee schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 22:39:
[...]
Ik had jou hierop al geantwoord op 8 juli:
Eegee in "Zepto Znote 6224W / 6625WD - Deel 2"
A.u.b. voortaan even beter het topic doorlezen, niet alleen zelf posten...
De enige vraag die nog rest id de tip, het gedeelte dat in het laadgaatje van de laptop gaat.
De Liteon adaptor waarvan jij een foto posten, die word ook in de Acer Aspire 9500 serie gebruikt. Ik veronderstel dat die hetzelfde is dan deze van Zepto.
Dit om het onderstaande mailtje dat ik kreeg van een bedrijf dat air/car adaptors verkoopt.
Beste,
Dit is erg lastig. Want de vraag is of ook dezelfde tip wordt gebruikt als de Acer. En volgens mij gebruikt elk vliegtuig wel dezelfde oplaad mogelijkheden.
Op deze pagina kunt u zien welke adapters geschikt zijn voor de Acer:
http://nl.kensington.com/compApp/ktgNLPower.jsp?pageId=9585
Uw merk staat er helaas niet bij.
Met vriendelijke groet,
ZO dat hij licht doorlaat is best wel erg lelijk, is me nog niet opgevallen of me 6224w dat ook doet
@CLB: Haha ik was de mijne ook al naar de wc aan het verplaatsen. maar laat idd geen licht door
@CLB: Haha ik was de mijne ook al naar de wc aan het verplaatsen. maar laat idd geen licht door
[ Voor 33% gewijzigd door Donstil op 12-07-2007 19:14 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik heb 't uiteraard gelijk zelf gechecked, no problems
Hij loopt op 800Mhz loopt (2 x 400mhz). Hij zal trouwens altijd de helft weergeven van je snelheid omdat tegenwoordig iedere videokaart dubbel RAMDAC heeft, Oftewel: een soort dual-channelmickezzz schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 23:48:
[...]
Kan jij controleren op welke waarde jouw geheugen van je 8600M GT loopt in RiverTuner? Mijn 6800GT geheugen loopt op 1000mhz (default en ook volgens Nvidia.com) volgens RivaTuner en dat is volgens mij al verdubbelt (2x 500mbz). Als dat van jouw onder 700mhz loopt ben ik bang dat dat al de dual-channel snelheid is (2x 350). Dus als jouw RiverTuner 400Mhz aangeeft is dit niet 800Mhz maar 200Mhz.
Of het moet zo zijn dat tegenwoordig de memory frequentie word aangegeven in single channel mode i.p.v. het verdubbelt word.
Sorry dat ik dit weer boven haal en misschien weer verwaring breng, maar ben hier een beetje onzeker over. De 6224W testmodel was namelijk volgens de reviewer ook al underclocked.
Ik weet niet wie die reviewer van de Zepto 6224W was, maar die had dit toch even moeten checken, want naar mijn weten lopen alle 8600M GTs in Zepto-flaptops op 800Mhz. Dat is dus juist 100Mhz sneller dan de specs op de nVidia site

Ik heb tot dusver nog niet gekeken of de clocks hoger kunnen, Pindanoot. Ik was zojuist druk met het overpompen van media-bestanden (je kent het wel
Vrij veel. Hij zal zeker de 90graden aankunnen. Exacte temperatuur kan ik je niet geven (zou ik ook niet willen denk ik xD)quote: AtomicWeet iemand trouwens hoeveel graden C de nVidia GO 8600M GT aan kan?
Ja, dat kan ik. Hij lekt inderdaad licht van de achterkant. Maar ach, je kijkt tenslotte naar de voorkant van de flaptop, niet naar de achterkantquote: CLBEn iemand met 'n 6324W die dit kan verifieren!?
(foto)
Moet wel eerlijk toegeven dat het een beetje cheap overkomt.
Edit: Mijn bewijs hier (klik). Ik kon de leaking niet fotograferen met andere lichstanden. Dit is de hoogste stand.
[ Voor 19% gewijzigd door Rob Krauts op 12-07-2007 20:08 ]
Zou iemand misschien een kleine rivatuner guide kunnen maken?
Ik ben namelijk wel geintresseerd in het overclocken van dit beestje, maar heb werkelijk geen benul hoe dat te doen.
Alvast bedankt!
Ik ben namelijk wel geintresseerd in het overclocken van dit beestje, maar heb werkelijk geen benul hoe dat te doen.
Alvast bedankt!
Pff dit topic gaat snel
. Heel even niet blijven checken een een hoop pagina's erbij. Hier blijf ik in ieder geval problemen houden met de fan die te hard blijft draaien, de BIOS update van zepto heeft dus niet geholpen. En sinds net weer iets nieuws, m'n batterij lampje blijft knipperen, stekker er maar eens uit getrokken en nu blijft hij heel snel 'blinken' zegmaar. Zelfs door het blauwe lampje heen dat hij op batterij draait. Het gaat dus lekker...
Dat is toch wel minder dat er zoveel lekkend licht doorheen komt.
Nu kan het komen doordat die klaptop wit is, maar ik heb het vermoeden dat het op die plaatsen gewoon erg dun plastic betreft.
Anders had je dat bij de zwarte waarschijnlijk ook wel gezien. Wel in wat mindere mate, maar helemaal onzichtbaar zou het waarschijnlijk niet zijn als ik zo naar de rechter kant' kijk, zo helder en groot.
Nu kan het komen doordat die klaptop wit is, maar ik heb het vermoeden dat het op die plaatsen gewoon erg dun plastic betreft.
Anders had je dat bij de zwarte waarschijnlijk ook wel gezien. Wel in wat mindere mate, maar helemaal onzichtbaar zou het waarschijnlijk niet zijn als ik zo naar de rechter kant' kijk, zo helder en groot.
RivaTuner Guide
RivaTuner is een programma wie details leest over je GPU (Graphics Processor Unit). Het basisprincipe van dit programma is het overclocken óf underclocken van een GPU.
Deze guide zal je helpen met de basis van het overclocken/underclocken van de GPU.
RivaTuner Starting Screen

Wanneer je RivaTuner opstart, begin je in dit scherm.
In Driver Settings klik je op het driehoekje naast Customize. Daarna verschijnt er een balk. Daar klik je op het eerste icoon.
RivaTuner Driver Settings

1 - Wanneer je een overclock/underclock wilt ondergaan, moet je dit vakje aanvinken. Er verschijnt een popup, waar je op "Detect now" klikt. Let erop dat "Allow separate 2D/3D clock frequency adjustment" is aangevinkt.

1 - In dit selectievak kies je voor 3D Performance. Het is ten zeerst aan te bevelen om de andere twee te laten staan op defaults.
2 - Dit is de Core Speed. Deze staat op de standaard clocksnelheid. Verschuif de regelaar naar rechts om de snelheid omhoog te halen, en naar links om de snelheid naar beneden te halen.
3 - Dit is de Memory Speed. Deze staat op de standaard snelheid. De snelheid wordt bij deze uiteindelijk verdubbeld (dus 200 = 400 uiteindelijk). Verschuif de regelaar naar rechts om de snelheid omhoog te halen, en naar links om de snelheid naar beneden te halen.
Wanneer je denkt de juiste snelheden hebt ingesteld, klik je op "Test". Dit zal een aantal seconde duren, omdat hij dus gaat testen of deze snelheden correct zijn. Zijn ze niet goed, dan zal hij dit aangeven met een warning. Zijn ze juist, dan zet hij ze vast op de aangegeven snelheid.
4 - Als je deze clocksnelheden wilt activeren bij de startup van Windows, selecteer dan dit vakje. Windows zal dan dus geladen worden met de snelheden die jij gekozen hebt.
Tenslotte klik je op "Apply"of "OK" als je tevreden bent met je overclock/underclock. Als je wilt testen of het daadwerkelijk gelukt is, kan je het beste een benchmark draaien (3DMark'06 aan te raden).
Additional notes
-Zet de snelheden nooit op maximaal. Dit kan glitches als gevolg geven.
-Tenzij je er verstand van hebt, ga nooit aan de gang met voltages. Een enkele verhoging kan leiden tot een doorgebrande videokaart of videochip.
-De batterijduur zal achteruit gaan bij het toepassen van een overclock. Bij een underclock zal de batterijduur juist verbeteren.
Questions? Stel ze gerust.
RivaTuner is een programma wie details leest over je GPU (Graphics Processor Unit). Het basisprincipe van dit programma is het overclocken óf underclocken van een GPU.
Deze guide zal je helpen met de basis van het overclocken/underclocken van de GPU.
RivaTuner Starting Screen

Wanneer je RivaTuner opstart, begin je in dit scherm.
In Driver Settings klik je op het driehoekje naast Customize. Daarna verschijnt er een balk. Daar klik je op het eerste icoon.
RivaTuner Driver Settings

1 - Wanneer je een overclock/underclock wilt ondergaan, moet je dit vakje aanvinken. Er verschijnt een popup, waar je op "Detect now" klikt. Let erop dat "Allow separate 2D/3D clock frequency adjustment" is aangevinkt.

1 - In dit selectievak kies je voor 3D Performance. Het is ten zeerst aan te bevelen om de andere twee te laten staan op defaults.
2 - Dit is de Core Speed. Deze staat op de standaard clocksnelheid. Verschuif de regelaar naar rechts om de snelheid omhoog te halen, en naar links om de snelheid naar beneden te halen.
3 - Dit is de Memory Speed. Deze staat op de standaard snelheid. De snelheid wordt bij deze uiteindelijk verdubbeld (dus 200 = 400 uiteindelijk). Verschuif de regelaar naar rechts om de snelheid omhoog te halen, en naar links om de snelheid naar beneden te halen.
Wanneer je denkt de juiste snelheden hebt ingesteld, klik je op "Test". Dit zal een aantal seconde duren, omdat hij dus gaat testen of deze snelheden correct zijn. Zijn ze niet goed, dan zal hij dit aangeven met een warning. Zijn ze juist, dan zet hij ze vast op de aangegeven snelheid.
4 - Als je deze clocksnelheden wilt activeren bij de startup van Windows, selecteer dan dit vakje. Windows zal dan dus geladen worden met de snelheden die jij gekozen hebt.
Tenslotte klik je op "Apply"of "OK" als je tevreden bent met je overclock/underclock. Als je wilt testen of het daadwerkelijk gelukt is, kan je het beste een benchmark draaien (3DMark'06 aan te raden).
Additional notes
-Zet de snelheden nooit op maximaal. Dit kan glitches als gevolg geven.
-Tenzij je er verstand van hebt, ga nooit aan de gang met voltages. Een enkele verhoging kan leiden tot een doorgebrande videokaart of videochip.
-De batterijduur zal achteruit gaan bij het toepassen van een overclock. Bij een underclock zal de batterijduur juist verbeteren.
Questions? Stel ze gerust.
dat klokken begin ik niet aan mij te riskant eerlijk gezegt.
Mijn notebook wordt aan de lader al 59/61 graden met internet en msn open. dus kan alle koelheid gebruiken
ik meet met Everest Ultimate nou weet ik niet hoe betrouwbaar dat is
(ben niet echt bekend met laptop warmte's aangezien me oude notebook niet mega snel was, en ik het dus nooit controleerde)
Mijn notebook wordt aan de lader al 59/61 graden met internet en msn open. dus kan alle koelheid gebruiken
ik meet met Everest Ultimate nou weet ik niet hoe betrouwbaar dat is
(ben niet echt bekend met laptop warmte's aangezien me oude notebook niet mega snel was, en ik het dus nooit controleerde)
Naar mijn bevinding is Everest waardeloos. Ik vind zelfs Speedfan beter. Toch, als je een Core 2 Duo hebt (mobile of desktop) moet je gewoon Core Temp gebruiken. Het is zeer straight forward, en doet dus alleen waar het voor bedoelt is; temps van de core meten. Schrik niet van de temps, want ze worden dus direct van de core gemeten 
Trouwens, jij mag in je handjes klappen met 60 graden. Dat is vrij normaal, met zo'n setup.
Trouwens, jij mag in je handjes klappen met 60 graden. Dat is vrij normaal, met zo'n setup.
[ Voor 12% gewijzigd door Rob Krauts op 12-07-2007 23:23 ]
Ik heb de core op 625 en memory op 440 gezet, maar ik krijg allemaal screen freezes.
Lijkt me niet helemaal goed he? Heb hem maar weer op default staan.
Toch vreemd, aangezien het bij jullie wel allemaal goed lijkt te lopen met deze speeds.
Toch vreemd, aangezien het bij jullie wel allemaal goed lijkt te lopen met deze speeds.
Bij de 6224W is werkelijk niks te zien met de hoogste helderheidsstand!Nakebod schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 22:56:
Dat is toch wel minder dat er zoveel lekkend licht doorheen komt.
Waarom? Ik zit nog onder de 60 graden, dus zo raar is dat toch niet!?robkrauts schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 23:22:
Je moet 't wel 'n beetje in kleine stapjes doen heh, telkens 5MHz erbij ofzo en dan testenAnoniem: 223028 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 23:38:
Ik heb de core op 625 en memory op 440 gezet, maar ik krijg allemaal screen freezes.
hmm, maar, waarom kleine stappen als we weten dat het al werkt op 625?
of mag je gewoon niet teveel in 1 keer doen?
Op 1200x1000 met m'n Core op 615 en Memory op 475
3dmark06 score
Best netjes dacht ik zo
+- 800 punter hoger dan zonder overclock
@ hieronder;
Daar zit idd wel wat in, maar aangezien ik totaal niet thuis ben in deze diepgaande dingetjes ging ik er van uit dat het wel in 1 keer moest kunnen, aangezien ik hetzelfde model graka heb
Anyways, met kleine stapjes ben ik ver gekomen!
Op 1200x1000 met m'n Core op 615 en Memory op 475
3dmark06 score
Best netjes dacht ik zo
+- 800 punter hoger dan zonder overclock
@ hieronder;
Daar zit idd wel wat in, maar aangezien ik totaal niet thuis ben in deze diepgaande dingetjes ging ik er van uit dat het wel in 1 keer moest kunnen, aangezien ik hetzelfde model graka heb
Anyways, met kleine stapjes ben ik ver gekomen!
[ Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 223028 op 13-07-2007 01:29 ]
Hoe weet je nou of het werkt? Elke videokaart is anders, en niet elke videokaart kan (goed) overklokken.Anoniem: 223028 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 23:57:
hmm, maar, waarom kleine stappen als we weten dat het al werkt op 625?
Je hoort mij niet zeggen dat het vreemd is? En ik wil wel graag weten waarmee jij je temperaturen meet (niet uit de BIOS hoop ikCLB schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 23:47:
Waarom? Ik zit nog onder de 60 graden, dus zo raar is dat toch niet!?

De videochip hoort sowieso 625/400 te halen. Een 8700M GT kan dat ook, en ze zijn allebei geclocked op een G84M Chip. Het kan wel zijn dat de 8700M GT op een hoger voltage loopt. Maar het blijft een feit dat de 8600M GT op de snelheden van een 8700M GT kan lopen.
1200x1000 is 'n vrij apparte reso...
Dan vatte ik 't verkeerd opJe hoort mij niet zeggen dat het vreemd is?
NotebookHardware ControlEn ik wil wel graag weten waarmee jij je temperaturen meet (niet uit de BIOS hoop ik)
[ Voor 12% gewijzigd door CLB op 13-07-2007 10:24 ]
Klopt niet helemaal, het is hetzelfde als bij processors: Intel produceert een wafel, de middelste zijn van hogere kwaliteit en kunnen in principe beter presteren. Laat er nou een groter aanbod aan T7700 zijn en lagere vraag, maar mensen willen een T7300 dan klokken ze de T7700 lager. Je hebt dus nu de kans wanneer je een T7300 koopt, je de kans hebt dat je eigenlijk een chip hebt die veel sneller kan zonder fouten. Jammer genoeg gaat het clocken van een processor via het moederbord en het BIOS en zit het op slot, maar hetzelfde productie verhaal gaat op voor nvidia: productie,testen,vraag-aanbod,levering.robkrauts schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 05:55:
[...]
De videochip hoort sowieso 625/400 te halen. Een 8700M GT kan dat ook, en ze zijn allebei geclocked op een G84M Chip. Het kan wel zijn dat de 8700M GT op een hoger voltage loopt. Maar het blijft een feit dat de 8600M GT op de snelheden van een 8700M GT kan lopen.
Neem aan dat 't 1280x800 was (met je beetje afronden
)
Ja inderdaad, volgens mij testen ze na het produceren van bijvoorbeeld een processor van welke kwaliteit hij is. Hoort hij bij de top dan word hij bestempeld als T7700 en op die speeds geclocked. Als hij niet bij de top hoort dan word het bijvoorbeeld een T7500 of T7300. Het kan zijn dat je bijv. een T7500 hebt die tegen het randje van een T7700 cpu aanligt, dan heb je dus bijvoorbeeld geluk maar het kan dus ook omgekeerd zijn. Zodoende kan het dus zijn dat hier iemand op GOT met de zelfde CPU of GPU met de zelfde naam stempel andere maximum snelheiden kan halen met overklokken.zaidoT schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 10:47:
[...]
Klopt niet helemaal, het is hetzelfde als bij processors: Intel produceert een wafel, de middelste zijn van hogere kwaliteit en kunnen in principe beter presteren. Laat er nou een groter aanbod aan T7700 zijn en lagere vraag, maar mensen willen een T7300 dan klokken ze de T7700 lager. Je hebt dus nu de kans wanneer je een T7300 koopt, je de kans hebt dat je eigenlijk een chip hebt die veel sneller kan zonder fouten. Jammer genoeg gaat het clocken van een processor via het moederbord en het BIOS en zit het op slot, maar hetzelfde productie verhaal gaat op voor nvidia: productie,testen,vraag-aanbod,levering.
MBP 2015, iPhone 7+, AppleTV4
Ik zie dat jullie ook aardig aan het overclocken zijn met je Zepto, het hoogste wat ik tot nu toe heb getest is 650/1000 (500x2 dus) zonder artifacts. Zit denk ik nog wel meer in maar hij loopt wel op richting 80 graden, gpu temp dus.
Toevallig bekend wanneer Joep terug komt van vakantie? Ben wel benieuwd hoe lang de levering van m'n 6224W nog gaat duren.
Waarom heb je daar Joep voor nodig? Er zijn toch wel andere mensen daar bij Zepto die dat weten? Dat zou pas wat zijn: 1 persoon gaat op vakantie en gelijk ligt de handel stilshuogg schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 21:44:
Toevallig bekend wanneer Joep terug komt van vakantie? Ben wel benieuwd hoe lang de levering van m'n 6224W nog gaat duren.
Krijg enkel als reactie terug dat Joep op vakantie is.silmaril8 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 22:52:
Waarom heb je daar Joep voor nodig? Er zijn toch wel andere mensen daar bij Zepto die dat weten? Dat zou pas wat zijn: 1 persoon gaat op vakantie en gelijk ligt de handel stil
Anoniem: 187357
Nou heel simpel dat is dus zo het personeel dat daar nu rondscharrelt weet dus echt helemaal niks van leveringen ze konden me letterlijk niet eens vertellen wat ze morgen binnenkrijgen, echt rampzalig.
Mwah vind ik niet echt! Zijn gewoon assembleerders die niks van de verkoop afwetenAnoniem: 187357 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 23:47:
Nou heel simpel dat is dus zo het personeel dat daar nu rondscharrelt weet dus echt helemaal niks van leveringen ze konden me letterlijk niet eens vertellen wat ze morgen binnenkrijgen, echt rampzalig.
Ik werk in 'n bedrijf waar cress (tuinkers) wordt verbouwd... Ik zet daar bestellingen klaar,
rijd op de heftruck, maak schoon, pak in, zaai de cress and so on, maar verkoopcijfers weet ik niet hoor
waarrrrrr blijvenn die foto's van die 6625WD:)????
Waarrrrr blijven die notebooks uberhaubtJor_den schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 01:43:
waarrrrrr blijvenn die foto's van die 6625WD:)????
Zoals ik al eerder zei, foto's zijn incoming zodra ik lappie heb...
zo slecht ben ik niet in afronden!
het was 1280 x 1024. leek me wel duidelijk
heb enkel de 3dmark06 demo en die kon geen anere reso's.
Zeker weten? 1280 x 1024 is een nogal vreemde resolutie voor een laptop met een breedbeeldscherm. Dit is namelijk een 4 : 3 resolutie (voor niet-breedbeeld schermen).Anoniem: 223028 schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 07:51:
[...]
zo slecht ben ik niet in afronden!
het was 1280 x 1024. leek me wel duidelijk
heb enkel de 3dmark06 demo en die kon geen anere reso's.
Breedbeeld is bijvoorbeeld 1280 x 800, 1440 x 900, 1680 x 1050, 1920 x 1200.
haha tsja.. ik heb er ook een besteld..ander halve week geleden.. maar ik verwacht gewoon een lange tijd wachten op mijn laptop. Als ik em maar voor 1 september heb! dan begint mijn school weer.nuxy69 schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 02:59:
[...]
Waarrrrr blijven die notebooks uberhaubt
Zoals ik al eerder zei, foto's zijn incoming zodra ik lappie heb...
[ Voor 3% gewijzigd door Jor_den op 14-07-2007 09:43 ]
Nieuwe BIOS voor de 6225W is trouwens vrij gegeven: ftp://ftp.zepto.com/Znote6224W/BIOS. Niet dat het het probleem volledig verhelpt, nog geen reactie gehad op mijn laatste mail.
Het oranje knipperen van mijn batterij lampje zou volgens de manual betekenen dat 'the battery is abnormal'. Zucht....
Het oranje knipperen van mijn batterij lampje zou volgens de manual betekenen dat 'the battery is abnormal'. Zucht....
Anoniem: 223832
Sorry dat ik al zolang niks gepost heb 
Maar @ Damien_psi, eerst en vooral een prettige vakantie... zonder notebook en ten tweede, ik heb de mijne ook niet binnen, en daar is 1 schuldige voor, nl Roelof Jan! Ik heb nu contact gehad met zowel Roelof als Remco en dit is wat ik er uit opgemaakt heb:
Maandag gemaild met Roelof. Hij zei dat ze een probleem daar hebben maar dat mijn doos met de eerste shipment zou vertrekken. Maar aangezien er die maandag geen shipment vertrok, ging hij dat morgen (dinsdag) doen en zou hij donderdag in Nederland aankomen en zou ik hem gisteren moeten hebben.
Donderdag: Ik bel naar Remco om te vragen of hij echt zo vlug mogelijk kan versturen (dure call trouwens vanuit Belgie) en hij zegt dat hij die dag zelf al een half uur met Roelof aan de telefoon gehangen heeft en dat er niks gezegd is over een shipment die onderweg is of die een dezer dagen zou aankomen. Ook wist hij te vertellen, dat ze bij Zepto in Denemarken maar laat doorhadden dat ze het verkeerde systeem gebruikten, dus niet first order, first deliver.... En als laatste wou hij benadrukken dat ze bij N4ALL er ook mee zitten dat er nog 15!!! mensen die in Mei besteld hadden hun notebook niet gekregen hebben, slechte reclame dus, dankzij Zepto Denemarken.
Conclusie wat gebeurd er bij Zepto in Denemarken (wat ik er uit opmaak): De eerste mensen die een Zepto bestellen, die mensen hun notebook gebruiken ze als barkruk of als stoel ofzo, vervolgens verzenden ze de notebooks die 2 weken later besteld zijn en dan een paar maand nadien beseffen ze dat ze nog steeds op die doos zitten van de mensen die eerst besteld hebben...
Ps. Remco zijn verhaal klinkt veel aannemelijker en geloofwaardiger dan dat van Roelof
Met nog steeds heel erg vriendelijke groetjes
Anguslord
Maar @ Damien_psi, eerst en vooral een prettige vakantie... zonder notebook en ten tweede, ik heb de mijne ook niet binnen, en daar is 1 schuldige voor, nl Roelof Jan! Ik heb nu contact gehad met zowel Roelof als Remco en dit is wat ik er uit opgemaakt heb:
Maandag gemaild met Roelof. Hij zei dat ze een probleem daar hebben maar dat mijn doos met de eerste shipment zou vertrekken. Maar aangezien er die maandag geen shipment vertrok, ging hij dat morgen (dinsdag) doen en zou hij donderdag in Nederland aankomen en zou ik hem gisteren moeten hebben.
Donderdag: Ik bel naar Remco om te vragen of hij echt zo vlug mogelijk kan versturen (dure call trouwens vanuit Belgie) en hij zegt dat hij die dag zelf al een half uur met Roelof aan de telefoon gehangen heeft en dat er niks gezegd is over een shipment die onderweg is of die een dezer dagen zou aankomen. Ook wist hij te vertellen, dat ze bij Zepto in Denemarken maar laat doorhadden dat ze het verkeerde systeem gebruikten, dus niet first order, first deliver.... En als laatste wou hij benadrukken dat ze bij N4ALL er ook mee zitten dat er nog 15!!! mensen die in Mei besteld hadden hun notebook niet gekregen hebben, slechte reclame dus, dankzij Zepto Denemarken.
Conclusie wat gebeurd er bij Zepto in Denemarken (wat ik er uit opmaak): De eerste mensen die een Zepto bestellen, die mensen hun notebook gebruiken ze als barkruk of als stoel ofzo, vervolgens verzenden ze de notebooks die 2 weken later besteld zijn en dan een paar maand nadien beseffen ze dat ze nog steeds op die doos zitten van de mensen die eerst besteld hebben...
Ps. Remco zijn verhaal klinkt veel aannemelijker en geloofwaardiger dan dat van Roelof
Met nog steeds heel erg vriendelijke groetjes
Anguslord
Gast.... waarom annuleer je niet??!?
En zie je nou niet dat ze ELKE keer een andere reden geven? En dat ze de onschuld zelve zijn, en alle schuld op Zepto Denemarken schuiven (lekker makkelijk). Wat natuurlijk gelul is aangezien jij met hen zaken doet en niet met Zepto Denemarken en ZIJ er voor moeten dat de bestellingen goed worden uitgevoerd.
En zie je nou niet dat ze ELKE keer een andere reden geven? En dat ze de onschuld zelve zijn, en alle schuld op Zepto Denemarken schuiven (lekker makkelijk). Wat natuurlijk gelul is aangezien jij met hen zaken doet en niet met Zepto Denemarken en ZIJ er voor moeten dat de bestellingen goed worden uitgevoerd.
Nee dat klopt wel! 3D Mark gebruikt wel de 1280x1024 resolutie!jj71 schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 09:03:
[...]
Zeker weten? 1280 x 1024 is een nogal vreemde resolutie voor een laptop met een breedbeeldscherm. Dit is namelijk een 4 : 3 resolutie (voor niet-breedbeeld schermen).
Breedbeeld is bijvoorbeeld 1280 x 800, 1440 x 900, 1680 x 1050, 1920 x 1200.
OokAnoniem: 209607 schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 09:41:
Niet als je een extern scherm heb aangesloten
imho is 't ook werkelijk waar! Mijn ervaringen met Zepto NL zijn goed te noemen. Snelle responses, duidelijke antwoorden, snelle belletjes... Ga je je richten op Zepto DK dan vermindert dat nogalsilmaril8 schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 11:05:
Gast.... waarom annuleer je niet??!?
En Zepto NL kan werkelijk niks doen aan alle onzin bij Zepto DK imho
Als jij 'n Ferarri besteld bij 'n autodealer in Utrecht, maar de fabriek in Italie is aan 't staken...
Maarja die discussie zal altijd blijven natuurlijk, dus daar distantieer ik me van
[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 14-07-2007 11:11 ]
Anoniem: 209607
Zepto NL is toch niet super professioneel IMHO. Als de directeur de enige is die alle mailtjes verstuurd en mensen pas op de hoogte houd als je er om vraagt.... zelfs geen bevestiging van betaling. Ze zijn dan wel snel met het beantwoorden van mailtjes, maar ik vindt toch dat je bij een investering van 1000+ euro je klanten best wat beter op de hoogte moet houden. Om telkens maar Zepto DK de schuld te geven is mij te makkelijk. Ze kunnen best eisen dat de Deense afdeling ze beter op de hoogte houd.
En zo is het maar net.Anoniem: 209607 schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 12:18:
Zepto NL is toch niet super professioneel IMHO. Als de directeur de enige is die alle mailtjes verstuurd en mensen pas op de hoogte houd als je er om vraagt.... zelfs geen bevestiging van betaling. Ze zijn dan wel snel met het beantwoorden van mailtjes, maar ik vindt toch dat je bij een investering van 1000+ euro je klanten best wat beter op de hoogte moet houden. Om telkens maar Zepto DK de schuld te geven is mij te makkelijk. Ze kunnen best eisen dat de Deense afdeling ze beter op de hoogte houd.
Anoniem: 226309
Hey guys, ik en een paar collegas zijn ook van plan zeptos aan te schaffen alleen met het lezen van menig replies hier heb ik begrepen dat de levertijd niet echt optimaal te noemen is.
Zouden de mensen die zeptos hebben gekocht aub de levertijd kunnen vermelden, ik heb namelijk geen zin om 3/4 weken te wachten. Alvast hartelijk bedankt.
Zouden de mensen die zeptos hebben gekocht aub de levertijd kunnen vermelden, ik heb namelijk geen zin om 3/4 weken te wachten. Alvast hartelijk bedankt.
Anoniem: 225014
Houd Remco wel aan zijn afspraken of is hij ook niet te vertrouwen? Want hij had tegen mij gezegd dat ik mijn 6224w ongeveer over 2 weken op zou kunnen halen en dat is volgende dinsdag. Ik hoop dat jullie mij een antwoord kunnen geven want ik wacht al sinds 7 juni.
Het maakt niet zoveel uit waar je nu een laptop besteld: alle fabrikanten kampen met levertijden. Alleen de laptops bij winkels zoals MyCom, Dixons e.d. hebben laptops op voorraad. En sommige modellen bij Compal/BTO zijn wel al direct leverbaar.Anoniem: 226309 schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 13:31:
Hey guys, ik en een paar collegas zijn ook van plan zeptos aan te schaffen alleen met het lezen van menig replies hier heb ik begrepen dat de levertijd niet echt optimaal te noemen is.
Maar reken maar bij een samengestelde laptop op een levertijd van minstens 2-3 weken.
Als je geen zin hebt om 3 tot 4 weken te wachten moet je geen nieuwe santa rosa platform notebook aanshaffen, maar lekker voor een notebook gaan uit de vorrige generatieAnoniem: 226309 schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 13:31:
of pas bestellen als santo rosa dood normaal is geworden. over 2 a 3 maanden.
er zijn nu gewoon nog leverings problemen, en dat is niet alleen bij zepto.
Maar zelfs bij acer/asus/msi's met de nieuwe borden
Ik vraag me ook wel eens af wanneer Joep terug komt. Kan hij eindelijk eens de mail van iedereen beantwoorden. Dat je op vakantie gaat is een ding, maar dat je dan al je klanten gewoon laat stikken haast en niks meer van je laat horen terwijl wij er 1500 euro of meer in een laptop investeren vind ik zelf toch iets minder klant vriendelijk. Maar ja, ik wacht nog niet net zo lang als sommige van jullie (23 juni ofzo besteld, dus 3 weken nu ongeveer) dus ik heb eigenlijk nog niet veel te zeuren.
Ik had trouwens nog een ander vraagje. Denk je dat er misschien een mogelijkheid zou bestaan dat je je laptop kunt laten 'upgraden' ofzo, zodat je een DVI uitgang kunt krijgen in plaats van een VGA uitgang later?
Ik had trouwens nog een ander vraagje. Denk je dat er misschien een mogelijkheid zou bestaan dat je je laptop kunt laten 'upgraden' ofzo, zodat je een DVI uitgang kunt krijgen in plaats van een VGA uitgang later?
[evil mode]Hij is nu op vakantie jullie geld aan het uitgevenPindanoot schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 16:10:
Ik vraag me ook wel eens af wanneer Joep terug komt. Kan hij eindelijk eens de mail van iedereen beantwoorden. Dat je op vakantie gaat is een ding, maar dat je dan al je klanten gewoon laat stikken haast en niks meer van je laat horen terwijl wij er 1500 euro of meer in een laptop investeren vind ik zelf toch iets minder klant vriendelijk. Maar ja, ik wacht nog niet net zo lang als sommige van jullie (23 juni ofzo besteld, dus 3 weken nu ongeveer) dus ik heb eigenlijk nog niet veel te zeuren.
En nee, je kan niet upgraden van VGA naar DVI.
Mijn laptop had ik binnen 10 werkdagen, 7 geloof ik zelfs.
Wow das snel, ik wacht al aardig wat langer helaasrobkrauts schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 16:35:
Mijn laptop had ik binnen 10 werkdagen, 7 geloof ik zelfs.
Anoniem: 204528
[evil mode]Voor zelfde geval is bedrijf bezig failliet te gaan en draaien ze alleen nog maar om hun prive inkomsten te spekken voor een eeuwige vakantie naar de zon :p[/evil mode][evil mode]Hij is nu op vakantie jullie geld aan het uitgeven [/evil mode]
Haha ja vast
Ik weet niet of dit al eerder gevraagt is geweest, maar welke fabrikant maakt de behuizing en het moederbord van de 6224w ?
Lijkt me sterk, Zepto is geen fabrikant, iig niet van de moederborden 
Volgens mij wel ergens gelezen.. alleen waar, en wat was het nu.
Ik denk, zonder verdere bron nu dus
dat het Quanta of Compal was.
Volgens mij wel ergens gelezen.. alleen waar, en wat was het nu.
Ik denk, zonder verdere bron nu dus
In theorie wordt je znote maandag of dinsdag opgehaald door GLS.
Hij staat in ieder geval geboekt voor een pickup. Dus eind volgende week zou je hem toch onderhand moeten hebben.
ben benieuuwwdd:) (10 dagen geleden besteld)
Hij staat in ieder geval geboekt voor een pickup. Dus eind volgende week zou je hem toch onderhand moeten hebben.
Anoniem: 225014
De moederbord weet ik niet, maar volgens mij gebruiken ze bij de 6224w en 6625w barebones van Inventec. http://www.inventec.com/e...t/product_content_a01.htmabusimbal schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 17:32:
Ik weet niet of dit al eerder gevraagt is geweest, maar welke fabrikant maakt de behuizing en het moederbord van de 6224w ?
KloptAnoniem: 225014 schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 18:57:
[...]
De moederbord weet ik niet, maar volgens mij gebruiken ze bij de 6224w en 6625w barebones van Inventec. http://www.inventec.com/e...t/product_content_a01.htm

Anoniem: 224585
ik heb een mail gekregen dat mijn 6625WD maandag of dinsdag door GLS word opgehaald.
CLB kan jij de demo van colin mcrea dirt downloaden en aan ons laten zien hoe het draait thx.
CLB kan jij de demo van colin mcrea dirt downloaden en aan ons laten zien hoe het draait thx.
Ben momenteel erg erg druk met m'n aankomende Scoutingkampen dus de keren dat ik achter m'n laptop zit, wil ik liever even benutten om 'n lekker muziekje / game'pje te spelen eerlijk gezegd

oke ik begrijp het, dan moet ik het maar zelf downloaden als ik mijn 6625WD volgende week heb.
toch bedankt.
toch bedankt.
Draait niet hoger dan medium op 1440x900... geen fraps gebruikt maar ik schat zo'n 15-20fps op medium.Anoniem: 224585 schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 19:57:
ik heb een mail gekregen dat mijn 6625WD maandag of dinsdag door GLS word opgehaald.
de accuduur.. is 1 uur en 25 minuten met goed gebruik is dat normaal voor een hedendaagse laptop en scheelt het heel erg als ik Aero uit zou zetten of uberhaupt geen Vista der op doe?
+ weet iemand hoe het met garanties zit bij Zepto, ik ga namelijk naar oostenrijk en daar hebben ze ook zepto.. als ik hem hier koop heb ik daar dan gewoon zelfde service??
+ weet iemand hoe het met garanties zit bij Zepto, ik ga namelijk naar oostenrijk en daar hebben ze ook zepto.. als ik hem hier koop heb ik daar dan gewoon zelfde service??
Heb jij hem bij Zepto.nl of .be besteld?Jor_den schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 18:48:
In theorie wordt je znote maandag of dinsdag opgehaald door GLS.
Ben over mijn accuduur best te spreken
Hij gaat met gamen direct na opstarten (C&C3) toch een uur mee.
Normaal internet (wifi) tot nu toe 1uur20, dan geeft hij aan dat de accu haast op is, dus als je doorgaat tot hij uitvalt moet je 1uur30 wel halen
hij staat bij mij op gebalanceerd
@spawnkamikaze : Ik vind het persoonlijk niet intresant aero uit te zetten. heb liever dat het mooi is en ik me zepto maximaal benut, dan dat hij 5min langer mee gaat zonder Aero, Lekker belangrijk
Hij gaat met gamen direct na opstarten (C&C3) toch een uur mee.
Normaal internet (wifi) tot nu toe 1uur20, dan geeft hij aan dat de accu haast op is, dus als je doorgaat tot hij uitvalt moet je 1uur30 wel halen
hij staat bij mij op gebalanceerd
@spawnkamikaze : Ik vind het persoonlijk niet intresant aero uit te zetten. heb liever dat het mooi is en ik me zepto maximaal benut, dan dat hij 5min langer mee gaat zonder Aero, Lekker belangrijk
en hoe draait het op 1280*1040Anoniem: 209607 schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 21:25:
[...]
Draait niet hoger dan medium op 1440x900... geen fraps gebruikt maar ik schat zo'n 15-20fps op medium.
ik zit nu beetje naar andere 14" te kijken en kwam de Asus A8SC tegen.. goede prijs : €970 incl
Kenmerken:
* Display: 14", WXGA Resolutie 1280x768
* Intel Centrino Duo
* Processor: Mobile Intel Core 2 Duo T7100 (1.80Ghz)
* Bussnelheid: 800Mhz
* L2 Cache: 2MB
* Geheugen: 1GB (1x1024MB) DDR2 PC5300 (max 2GB)
* Videokaart: nVidia GeForce 8400M
* Harddisk: 120GB SATA 5400rpm
* Optische drive: 8x DVD-/+RW Dual Layer
* Modem 56K V.90
* LAN 1000Mbit
* WLAN 54Mbit
* 1x Express Card
* 3x USB2.0
* 1x Firewire
* TV-Out: S-VHS
* 4 in 1 Card Reader
* Webcam 0.3 Megapixel
* Microsoft Windows Vista Home Premium
ik betaal dan bijna €300 euro meer bij zepto voor:
- een betere webcam *thnx for the correction ;)* nouja krijgt dus niet eens webcam
- hogere resolutie scherm
- betere videokaart
vinden jullie dit reeel? ik zit nu heel erg te twijfelen tussen deze twee
Kenmerken:
* Display: 14", WXGA Resolutie 1280x768
* Intel Centrino Duo
* Processor: Mobile Intel Core 2 Duo T7100 (1.80Ghz)
* Bussnelheid: 800Mhz
* L2 Cache: 2MB
* Geheugen: 1GB (1x1024MB) DDR2 PC5300 (max 2GB)
* Videokaart: nVidia GeForce 8400M
* Harddisk: 120GB SATA 5400rpm
* Optische drive: 8x DVD-/+RW Dual Layer
* Modem 56K V.90
* LAN 1000Mbit
* WLAN 54Mbit
* 1x Express Card
* 3x USB2.0
* 1x Firewire
* TV-Out: S-VHS
* 4 in 1 Card Reader
* Webcam 0.3 Megapixel
* Microsoft Windows Vista Home Premium
ik betaal dan bijna €300 euro meer bij zepto voor:
- een betere webcam *thnx for the correction ;)* nouja krijgt dus niet eens webcam
- betere videokaart
[ Voor 3% gewijzigd door spawnkamikaze op 15-07-2007 00:29 ]
De 6224W heeft geen webcam.spawnkamikaze schreef op zondag 15 juli 2007 @ 00:16:
- een betere webcam
- betere videokaart
bij denned.nl maar dat maakt niet zoveel uit neem ik aan!.. ze moeten toch uit denemarken komen...
Hmm vind ik erg erg kort moet ik zeggen! Ik haal dat makkelijk met 'n half uurtje erbijspawnkamikaze schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 21:30:
de accuduur.. is 1 uur en 25 minuten met goed gebruik is dat normaal voor een hedendaagse laptop en scheelt het heel erg als ik Aero uit zou zetten of uberhaupt geen Vista der op doe?
Over zo'n specifieke vraag moet je toch echt Zepto zelf mailen denk ik+ weet iemand hoe het met garanties zit bij Zepto, ik ga namelijk naar oostenrijk en daar hebben ze ook zepto.. als ik hem hier koop heb ik daar dan gewoon zelfde service??
1280x800 of 1280x1024....Anoniem: 224585 schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 22:04:
en hoe draait het op 1280*1040
Tsjaa dat is toch echt je eigen keuzespawnkamikaze schreef op zondag 15 juli 2007 @ 00:16:
Uhm so what..
Vind ik persoonlijk erg relaxed werken moet ik zeggen! Precies de goede reso voor zo'n scherm!- hogere resolutie scherm
Tsjaa wat wil je!? Wil je gamen koop 'n Zepto, wil je dat niet koop dan die Asus... Verschil is erg groot!-betere videokaart
Verschillende DX10 laptopvideokaartjes | |||||
Model | 8600M GS | 8600M GT | 8400M G | 8400M GS | 8400M GT |
Stream Processors | 16 | 32 | 8 | 16 | 16 |
Core kloksnelheid (MHz) | 600 | 475 | 400 | 400 | 450 |
Shader kloksnelheid (MHz) | 1200 | 950 | 800 | 800 | 900 |
Geheugen kloksnelheid (MHz) | 700 | 800 | 600 | 600 | 600 |
Maximaal geheugen | 512MB | 512MB | 256MB | 256MB | 512MB |
Geheugeninterface | 128 bit | 128 bit | 64 bit | 64 bit | 128 bit |
3D Mark '01 score | 15452 | --- | --- | --- | --- |
3D Mark '03 score | --- | 11329 | --- | --- | --- |
3D Mark '05 score | 4765 | 6874 | 1994 | --- | --- |
3D Mark '06 score | 2743 | 3566 | 1147 | 1456 | --- |
ik haat keuzes.. waarom is de keuze ook zo groot tegenwoordig met laptops
nu heb ik ook al (wel andere lijn.. 15") die Acer 5920G op het oog 
*zucht* .. kon ik ze maar allemaal kopen
*zucht* .. kon ik ze maar allemaal kopen
Wil je gamen koop dan een console of een PC zou ik zeggen. Ik ben niet erg onder de indruk van de prestaties tot nu toe (alhoewel ik ook niet teleurgesteld ben
)
O hoe dat zo
Welke games heb je getest, op welke instellingen met welke hardware...
Met de T7300, 2x1GB geheugen en de 7200RPM disk, spelen de volgende spellen op 15fps of hoger.... soms gaan ze iets lager bij extreme actieCLB schreef op zondag 15 juli 2007 @ 11:17:
O hoe dat zoWelke games heb je getest, op welke instellingen met welke hardware...
ColinMCrea DiRT(low-medium), World in Conflict(medium), Company of Heroes(medium), BF2142(max) en een aantal oudere spellen die er eigenlijk niet toe doen (Homeworld 2, Wolfenstein, Halo 2 etc.)
NPAnoniem: 224585 schreef op zondag 15 juli 2007 @ 11:51:
ik bedoel 1280x1024 thx CLB mijn fout
En dan nog 't belangrijkste element: welke resolutieAnoniem: 209607 schreef op zondag 15 juli 2007 @ 12:43:
[...]
Met de T7300, 2x1GB geheugen en de 7200RPM disk, spelen de volgende spellen op 15fps of hoger.... soms gaan ze iets lager bij extreme actie
ColinMCrea DiRT(low-medium), World in Conflict(medium), Company of Heroes(medium), BF2142(max) en een aantal oudere spellen die er eigenlijk niet toe doen (Homeworld 2, Wolfenstein, Halo 2 etc.)
Hier nog is 'n x 'n lijstje van door mij gebenchede games:
Command and Conquer III @ 1440x900: Just building: 22fps / fighting: 16fps
Command and Conquer III @ 1280x800: Just building: 30fps / fighting: 22 fps
(game is limited to 30fps!)
Tombraider - Anniversary @ 1440x900: Just walking: 60fps/ in a fight: 55fps
Tombraider - Anniversary @ 1280x768: Just walking: 70fps/ in a fight: 65fps
Need for Speed - Most Wanted @ 1440x900: 26-35 fps
Need for Speed - Most Wanted @ 1280x800: 32-40 fps
Overlord @ 1440x900: 16-18fps
Overlord @ 1280x800: 18-20fps
FEAR @ 1440x900: 43-50 fps
[ Voor 30% gewijzigd door CLB op 15-07-2007 12:56 ]
Ik zou in Company of Heroes de DirectX 10 modus uitzetten als ik jou was, mocht je dat nog niet gedaan hebben. Die dynamische schaduwen maken verrassend weinig verschil qua beeldkwaliteit maar zijn een enorme performance hit. Ik haal hier op mijn desktop in DX9 een minimum FPS boven de 30 met alles op maximum. En ondanks dat de 7800GTX zeker wel beter is dan de 8600M GT, is het verschil ook weer niet astronomisch. Zou dus beter moeten kunnen dan medium in DX9 mode 
Dat is overigens in 1280x1024, nagenoeg gelijk qua aantallen pixels aan 1440x900 dus (ietsje hoger zelfs).
Dat is overigens in 1280x1024, nagenoeg gelijk qua aantallen pixels aan 1440x900 dus (ietsje hoger zelfs).
[ Voor 10% gewijzigd door shuogg op 15-07-2007 12:56 ]
Anoniem: 226309
Zijn er al mensen die zepto 6625wd bestelt hebben en em al hebben onvtangen?
Hoe lang was de levertijd en waar heb je em bestelt?
Alvast hartelijk bedankt heren.
Wat denk je er van om even te searchen
Alles op 1440x900 en DX9....
@ CLB die games van jou zijn allemaal niet echt grafische top games.... C&C3 draait op high (net onder max dus) mét AA2x en 1280x1024 op 20 FPS op mijn desktop (6600GT 128mb, AMD 64 3500+, 1 gieg geheugen) hetzelfde geldt voor NFS: MW
@ CLB die games van jou zijn allemaal niet echt grafische top games.... C&C3 draait op high (net onder max dus) mét AA2x en 1280x1024 op 20 FPS op mijn desktop (6600GT 128mb, AMD 64 3500+, 1 gieg geheugen) hetzelfde geldt voor NFS: MW
ik heb hem op 6 juli besteld en ik krijg hem waarschanelijk binnen 2 tot 5 dagen.Anoniem: 226309 schreef op zondag 15 juli 2007 @ 15:17:
Zijn er al mensen die zepto 6625wd bestelt hebben en em al hebben onvtangen?
het maakt niet uit waar je hem besteld, de levertijd is het zelfde en hetzelfe geld voor de service.
Ok!Anoniem: 209607 schreef op zondag 15 juli 2007 @ 17:11:
Alles op 1440x900 en DX9....
Tsjaa dat kan misschien zijn@ CLB die games van jou zijn allemaal niet echt grafische top games.... C&C3 draait op high (net onder max dus) mét AA2x en 1280x1024 op 20 FPS op mijn desktop (6600GT 128mb, AMD 64 3500+, 1 gieg geheugen) hetzelfde geldt voor NFS: MW
hmm ik denk dat ik toch voor de 6224W ga ipv de Acer.. ookal krijg je minder bang for your bucks..is hij wel handzamer en das belangrijk aangezien ik hem meeneem naar colleges en dergelijken..
krijg je uit deze laptop als je office dingen doet 2+ uur met bepaalde power standen?
Als ik nu bestel mag ik hem toch wel ergens in augustus verwachten neem ik aan?
*edit:
Wellicht gigantisch domme vraag maar waarom is de zwarte uitvoering zoveel duurder dan de witte??
@CLB: thnq for quick reply
nog wat vraagjes *zonde om nieuwe post te doen :P*
- Als ik XP zou draaien erop.. gaat hij dan stuk langer mee? Want heb begrepen dat Vista nogal wat meer slurpt..
- Zou ik met de Power configuratie en dan 2.00Ghz.. denk je een game als Gears of War kunnen draaien zodra die uit is? Zou mij wel heeeeel gaaf lijken natuurlijk
Ik denk niet dat ik gelijk 2GB doe want die krengen zijn zo goedkoop die haal ik er later wel keer bij
krijg je uit deze laptop als je office dingen doet 2+ uur met bepaalde power standen?
Als ik nu bestel mag ik hem toch wel ergens in augustus verwachten neem ik aan?
*edit:
Wellicht gigantisch domme vraag maar waarom is de zwarte uitvoering zoveel duurder dan de witte??
@CLB: thnq for quick reply
nog wat vraagjes *zonde om nieuwe post te doen :P*
- Als ik XP zou draaien erop.. gaat hij dan stuk langer mee? Want heb begrepen dat Vista nogal wat meer slurpt..
- Zou ik met de Power configuratie en dan 2.00Ghz.. denk je een game als Gears of War kunnen draaien zodra die uit is? Zou mij wel heeeeel gaaf lijken natuurlijk
[ Voor 46% gewijzigd door spawnkamikaze op 15-07-2007 17:37 ]
O ja hoorspawnkamikaze schreef op zondag 15 juli 2007 @ 17:27:
Verwachte leveringsdatum: 24.07.2007Als ik nu bestel mag ik hem toch wel ergens in augustus verwachten neem ik aan?
Dat kun je toch zelf uitzoeken aan de hand van de site!?spawnkamikaze schreef op zondag 15 juli 2007 @ 17:27:
*edit:
Neehoornog wat vraagjes *zonde om nieuwe post te doen :P*
- Als ik XP zou draaien erop.. gaat hij dan stuk langer mee?
Want heb begrepen dat Vista nogal wat meer slurpt..
Pff dat is echt niet te zeggen, maarja 'n betere videokaart zal je in 'n 14 incher nooit gaan vinden- Zou ik met de Power configuratie en dan 2.00Ghz.. denk je een game als Gears of War kunnen draaien zodra die uit is? Zou mij wel heeeeel gaaf lijken natuurlijk
Bij de power-config heb je al 2GB RAMIk denk niet dat ik gelijk 2GB doe want die krengen zijn zo goedkoop die haal ik er later wel keer bij
EDIT: O fuck, 2 posts achter elkaar

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 15-07-2007 17:49 ]
ik zie bij de Power config 1GB staan hoor alleen bij de 6224 de Extreme Gaming Config heeft 2GB...CLB schreef op zondag 15 juli 2007 @ 17:48:
[...]
Dat kun je toch zelf uitzoeken aan de hand van de site!?
[...]
Bij de power-config heb je al 2GB RAM
EDIT: O fuck, 2 posts achter elkaar![]()
en enige verschil tussen wit en zwarte uitvoering:
Zwarte heef 800Mhz geheugen, Intel wireless en zelfs kleindere HD??
Sorry ik ben echt bang dat ik iets over hoofd zie
Bij mij stond daar 03/07CLB schreef op zondag 15 juli 2007 @ 17:30:
Verwachte leveringsdatum: 24.07.2007
Dat je bij de 6224W wel 'n T7500 / T7700 proc kan kiezen en bij de 6324W nietspawnkamikaze schreef op zondag 15 juli 2007 @ 19:08:
en enige verschil tussen wit en zwarte uitvoering:
Zwarte heef 800Mhz geheugen, Intel wireless en zelfs kleindere HD??
Sorry ik ben echt bang dat ik iets over hoofd zie
ja maar een duurdere prijs omdat je andere CPU kan kiezen is dat niet gigantisch scheef? maar jaaa ik mail morgen even met zepto over levertijd van de witte.. vind die toch wel heel gaaf..
Zo is 't nietspawnkamikaze schreef op zondag 15 juli 2007 @ 22:50:
ja maar een duurdere prijs omdat je andere CPU kan kiezen is dat niet gigantisch scheef?
Ben benieuwd wat ze zeggen, aangezien die op 'onbekend' staat! Ligt allemaal aan de fabrikanten!maar jaaa ik mail morgen even met zepto over levertijd van de witte.. vind die toch wel heel gaaf..
ja punt is ik moet hem gewoon in augustus hebben aangezien ik begin september naar buitenland ga maar zal vast wel goedkomen
en anders vraag ik wel of de zwarte niet zelfde prijs kan krijgen (A)
begin toch best wel warm te lopen voor deze krachtpatsertjes (H)!
begin toch best wel warm te lopen voor deze krachtpatsertjes (H)!
Ik was nieuwsgierig of er mensen zijn die hun zepto via denned.nl hebben besteld.
Vanwege een slechte ervaring met n4all wil ik hem dus niet via zepto.nl bestellen aangezien die werken via n4all.
Dus indien mensen dat hebben gedaan zou ik graag de ervaringen willen weten ervan.
Vanwege een slechte ervaring met n4all wil ik hem dus niet via zepto.nl bestellen aangezien die werken via n4all.
Dus indien mensen dat hebben gedaan zou ik graag de ervaringen willen weten ervan.
Zijn al tientallen mensen die 'm via DenneD besteld hebben, beetje searchen zou geen kwaad doen denk!Pieler schreef op zondag 15 juli 2007 @ 23:11:
En laten we hier gelijk verdergaan: Zepto Znote 6224W / 6625WD - Deel 3
[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 15-07-2007 23:22 ]
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Dit topic is gesloten.