[verwerk het op mijn manier]Waar was zijn navigator?[verwerk het op mijn manier/]
Echt te erg nieuws dit. Eerst Richard Burns en nu Colin. Lijkt haast wel dat er een vloek rust op het onder je eigen naam zetten van een racespel.
Buiten dit, ik heb onlangs de Dirt demo voor de PS3 gedownload. Heel erg mooi inderdaad maar de besturing jongens; dit kan toch niet waar zijn

, sturen in de C4 is totaal onrealistisch. Je mist gewoon een bepaald gevoel in de auto's wat je bijvoorbeeld wel in de vorige edities had. Als ze nou dezelfde steeringdynamics als noem eens wat GT HD

dan was het spel echt af. Nu is het spel, vooral met de Citroen C4 in de demo qua sturen een lachertje. Ik heb overigens geen stuur voor de PS3. De zandbuggys vind ik wel erg gaaf gedaan en nog het leukst om te spelen eerlijk gezegd.
Grafix zijn zeker wel okay te noemen. Aangezien het een demo is kan ik mij voorstellen dat sommige dingen in het uiteindelijke spel wel iets beter gedaan zijn. Zo vind ik het irritant dat je vaak een lichtspleet ziet tussen de wielen en de grond, als de auto uiteraard gewoon op de grond staat. Ook zijn de rookeffecten en het opspattende zand/grind niet helemaal nextgen, d.w.z. dat kan wel iets beter met zulke hardware. Van mij mag er wel wat meer reflectie van glimmende oppervlakten afkomen en de HDR ietsje teruggeschroefd. Ik ga denk ik wel de PS3 versie halen al was het maar vanwege de uitgebreide collectie auto's.
Ik heb ook de pc versie gespeeld maar dat liep echt voor geen meter op mijn systeem. A4200+@2310, 2 GB, 7800GT@default, Raid0 = kansloos op 800x600

. Zelfs het menu draaid voor geen meter.