Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

What the fuck?! Geen sneeuw tracks in deze game? Laat maar zitten dan. Die HOREN gewoon in een rallygame te zitten!

Ik heb de demo op de 360 gespeeld en ik speel al heel lang diverse rally games, maar ik vind de besturing echt veel te abrupt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zitten wel sneeuw tracks in,aleen sneeuw langs de kant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al iemand eens nagedacht over de titel "DiRT"?
-> Distance = Rate x Time

;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 23:29:
What the fuck?! Geen sneeuw tracks in deze game? Laat maar zitten dan. Die HOREN gewoon in een rallygame te zitten!
Ah, gelukkig! Ik heb een hekel aan die gladde banen. :)

Ik heb mijn copy nog niet binnen (vanuit Engeland...) maar na het lezen van veel negatieve reacties weet ik het zeker: dit wordt genieten! :P Lekker arcade raggen over smalle weggetjes in de natuur, tegenstanders op superstupid, en dan zelfs winnen met de grootste blunders. Heerlijk! Ik kan haast niet wachten! Als ik nog denk aan die pokke ellende in Richard Burn's Japan... DAT was pas erg...!

Met andere woorden: het is maar net wat je leuk vindt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Filmpje met vergelijking tussen Forza en DiRT :)

http://www.youtube.com/wa...le=en_US&persist_locale=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
Hoe kan je deze twee games nou vergelijken, ze zijn een wereld van verschil.. Ik hou meer van simulatie, dus Forza vind ik leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotslasher
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:32
ik heb problemen met het laden van een race. Het laadscherm bevriest voor 20-30 seconden, dan gaat het weer verder naar het volgende statistiek laad scherm en dan bevriest het weer voor 20-30 seconden. Dit blijf voort duren totdat het spel na enige minuten geladen is.

mijn systeem:

Core2 Duo E6700, Geforce 8800GTX, X-Fi Fatality Platinum, 2GB Corsair ram @800mhz 4-4-4-12 2T and 500GB hd Seagate 7200.10, moederbord P5N-E SLI bios 0505

Windows XP Pro 32, nvidia drivers: 158.27

ik kan alle andere spellen perfect spelen (bvb: oblivion op ultra, c&c3, stalker, fear, call of juarez, etc)

firewall: comodo pro
antivirus: nod32

[ Voor 3% gewijzigd door dotslasher op 29-06-2007 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:35
_/-\o_ _/-\o_
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 22:22:
[...]

Ah, gelukkig! Ik heb een hekel aan die gladde banen. :)

Ik heb mijn copy nog niet binnen (vanuit Engeland...) maar na het lezen van veel negatieve reacties weet ik het zeker: dit wordt genieten! :P Lekker arcade raggen over smalle weggetjes in de natuur, tegenstanders op superstupid, en dan zelfs winnen met de grootste blunders. Heerlijk! Ik kan haast niet wachten! Als ik nog denk aan die pokke ellende in Richard Burn's Japan... DAT was pas erg...!

Met andere woorden: het is maar net wat je leuk vindt. ;)
Juist, arcade hoeft helemaal niet slecht te zijn.

Pure simulatie geeft soms ernorme ergenissen.

Richard Burns Rally ben ik pas echt gaan spelen toen de RBR4 mod uit was en dan koos ik altijd voor tarmac mod, zodat ik bijv. japan met een beetje meer grip kon spelen.

Jammer dat bijna iedereen dit topic gebruikt om te klagen over DIRT terwijl de reviews toch wel heel lovend zijn.

Ik ga weer even volgas over de smalle weggetjes in Japan, waar je bijna in de haarpin kan remmen
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ja ,het is niet bijzonder slecht ofzo maar had wel wat minder arcade ingemogen,merja wie ben ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, ik kan me wel voorstellen dat die-hard hardcore rally simmers teleurgesteld zijn. Die hebben nog steeds eigenlijk alleen maar RBR om zich mee te vermaken, en dat spel kan zo onderhand toch wel een next-gen update gebruiken. Wat dat betreft tref je het niet als rally-liefhebber. Andere race genres komen dan toch meer aan hun trekken. CMR was al nooit een sim, maar Dirt is nog meer arcade dan tevoren, lijkt me.

Ik heb RBR trouwens al HEEL lang niet meer gespeeld en heb dan ook nooit mods 'meegemaakt'. Ik zal anders toch eens zo'n mod bekijken (RBR4 mod)...

EDIT
Laat maar: net ff wat screenies bekeken... ik had het niet mis toen ik zei 'kan zo onderhand toch wel een next-gen update gebruiken'... :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2007 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er een manier om die replay te saven of gaat da niet ,want ik had me toch zoon mooie crash ,wil ik hem saven kan ik nergens iets vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee dat kan jammer genoeg niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkus schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 19:09:
_/-\o_ _/-\o_
[...]

Juist, arcade hoeft helemaal niet slecht te zijn.

Pure simulatie geeft soms ernorme ergenissen.

Richard Burns Rally ben ik pas echt gaan spelen toen de RBR4 mod uit was en dan koos ik altijd voor tarmac mod, zodat ik bijv. japan met een beetje meer grip kon spelen.

Jammer dat bijna iedereen dit topic gebruikt om te klagen over DIRT terwijl de reviews toch wel heel lovend zijn.

Ik ga weer even volgas over de smalle weggetjes in Japan, waar je bijna in de haarpin kan remmen
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Er is ook niks mis met arcade, maar deze game is niet te besturen. Ik heb het met me stuur en met m'n rumblepad2 geprobeerd, stuur gaat echt niet en zelf met pad is het heen en weer heen en weer, flutgame (door de besturing dan want grafisch heb ik niks te klagen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:13

Exirion

Gadgetfetisjist

Sander H schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 11:03:
Hoe kan je deze twee games nou vergelijken, ze zijn een wereld van verschil.. Ik hou meer van simulatie, dus Forza vind ik leuker :)
Ik vind Forza eigenlijk ook niet echt veel aan. Teveel arcade stijl en weinig serieus racen. GT4 mag dan een PS2 spel zijn, maar is veel leuker. Ik kijk uit naar GT5 :9

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-02-2021
In mn HP Pavilion laptop steekt een C2D T7200, 2GB DDR2 RAM en een Geforce 7600 256MB dedicated RAM, maar toch slaagt het game erin om schokkerig beeld weer te geven, ook al staan mijn settings overal in medium. Is dit nu normaal?? Met F.E.A.R. of CoH loopt alles vlotjes op 1400x900 en alle details op maximum... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CarLL schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 00:16:
In mn HP Pavilion laptop steekt een C2D T7200, 2GB DDR2 RAM en een Geforce 7600 256MB dedicated RAM, maar toch slaagt het game erin om schokkerig beeld weer te geven, ook al staan mijn settings overal in medium. Is dit nu normaal?? Met F.E.A.R. of CoH loopt alles vlotjes op 1400x900 en alle details op maximum... :X
Die 7600 is een budget kaart en dus je bottleneck. Betere kaart kopen of op low settings gaan spelen!

Edit:Oeps zie dat het om een laptop gaat, in dat geval pech en settings naar beneden gooien !

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2007 02:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dotslasher schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:08:
ik heb problemen met het laden van een race. Het laadscherm bevriest voor 20-30 seconden, dan gaat het weer verder naar het volgende statistiek laad scherm en dan bevriest het weer voor 20-30 seconden. Dit blijf voort duren totdat het spel na enige minuten geladen is.

mijn systeem:

Core2 Duo E6700, Geforce 8800GTX, X-Fi Fatality Platinum, 2GB Corsair ram @800mhz 4-4-4-12 2T and 500GB hd Seagate 7200.10, moederbord P5N-E SLI bios 0505

Windows XP Pro 32, nvidia drivers: 158.27

ik kan alle andere spellen perfect spelen (bvb: oblivion op ultra, c&c3, stalker, fear, call of juarez, etc)

firewall: comodo pro
antivirus: nod32
Ik heb bijna dezelfde setup en hier loopt t prima. E6600, 7900 GTO, X-Fi Fatal1ty en 2 GB en hetzelfde mobo.

Ik vroeg me alleen af welke geluidssettings ik het best kan gebruiken met mijn kaart. Ik heb het idee dat er af en toe wat soundeffects wegvallen. Hij staat nu op high, hardware, direct3D ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Exirion schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 23:45:
[...]

Ik vind Forza eigenlijk ook niet echt veel aan. Teveel arcade stijl en weinig serieus racen. GT4 mag dan een PS2 spel zijn, maar is veel leuker. Ik kijk uit naar GT5 :9
Dat is dus echt een bullshit argument. Heb je zeker alle hulpmiddelen aanstaan. Nee, ga maar lekker naar GT5 toe, dat halve spel :> .

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:58
Ik snap niet waarom hij het niet doet met een 6600GT. Die ondersteunt SM3 is en is gewoon sneller dan een X1300. :(

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo.. net uitgespeeld. Ik vind hem qua moeilijkheidsgraad wel tegenvallen maar grafisch echt prachtig :). En ik heb ook nog genoeg geld over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:35
Voor de mensen die performance problemen hebben is er de HDR tweaker met welke je HDR uit kunt schakelen. Ik heb em zelf nog niet getest omdat de game erg soepel loopt bij mij, maar ik heb berichten gelezen over tot 50% vebetering

http://rapidshare.com/files/40724732/dirt.hdr101.rar.html

Hij staat inmiddels ook in de start post

[ Voor 23% gewijzigd door Henkus op 03-07-2007 09:01 ]

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkus schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 08:58:
Voor de mensen die performance problemen hebben is er de HDR tweaker met welke je HDR uit kunt schakelen. Ik heb em zelf nog niet getest omdat de game erg soepel loopt bij mij, maar ik heb berichten gelezen over tot 50% vebetering

Werkt dat ook voor de demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:04

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 00:27:
[...]

Die 7600 is een budget kaart en dus je bottleneck. Betere kaart kopen of op low settings gaan spelen!

Edit:Oeps zie dat het om een laptop gaat, in dat geval pech en settings naar beneden gooien !
Mag ik hier heel eventjes op jou woorden terug slaan. De 7600 is geen Budget kaart maar een Midrange kaart van 1 generatie geleden. Hoewel hij verouderd is en geen DirectX 10 ondersteund doet hij niet onder voor zijn huidige broertjes. Deze kaarten kunnen nog verdomde snel uit de hoek komen. als je een 7300 of lager had dan spraken we pas over een budget kaart ;)( al is een 7300 GT top ook niet een trage kaart voor zijn prijs :X )

Ik zelf sta ook te kijken naar hoe vreemd dit spel reageerd, ene moment razend snel en het andere moment staat hij mij een slideshow te presenteren. Ben heel blij dat ik dit spel niet koop. De balans is ver te vinden. Maar wat ik wel MOET meegeven is dat dit spel er toch verdomde goed uitziet. Maar qua kleur en feeling in de graphics ga ik toch voor nummertje 5 in de serie.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eventjes iets heel anders,

Weet iemand toevallig waar ik een lijst kan vinden met de merken van de auto's, buggy en trucks gebruikt in de game?

BVD

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2007 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
Henkus schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 08:58:

Je kan ook gewoon je hardware_config.xml file openen en "HDR" op No zetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDAAbeltje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:37

CDAAbeltje

Cool Down !

Toen de demo uit was heb ik de demo gedownload, spel ingesteld en tot mijn verbazing liep het zeer belabberd met 2x een 7900GS Top in SLI !

De Final Release ook geprobeerd, ging iets beter maar nog steeds niet optimaal !

Zal die HDR Tweaker zo veel verschil maken in performance ? Ik ga het in ieder geval proberen !

Verder wel een donders mooi spel !!! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Bij mij loopt ie vast in het menu! Gewoon een freeze, muziek loopt echter wel door.

Ik heb 2x 6600 GT in SLI, dat is weliswaar even snel als de minimaal vereiste GeForce 6800, maar heeft dat ermee te maken?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Captain Pervert schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 20:14:
Bij mij loopt ie vast in het menu! Gewoon een freeze, muziek loopt echter wel door.

Ik heb 2x 6600 GT in SLI, dat is weliswaar even snel als de minimaal vereiste GeForce 6800, maar heeft dat ermee te maken?
Ik krijg gewoon een paars scherm emt mn 6600GT. Terwijl een 6600GT al stukken beter is dan een X1300, laat staan de minimale 6800 tov X1300 :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:53
Wat een schijtspel. Ik heb de demo op de 360 en het volledige spel op de pc. De demo op de 360 is echt prachtig en draait rond de 30 frames. Het volledige spel op de pc is pure bagger en ziet eruit als schijt. Normaal speel ik elke game op max details. Als ik het met deze probeer op 640x480 met alles op off of low draait het nog steeds met 15 frames met hick-ups. Telkens hangt ie 0.2 seconde.

Het ligt niet aan het systeem, want elk ander nieuw spel wil nog wel gewoon op max met 30 frames. Zelfs lost planet doet rond de 30/40 frames met alles max behalve shadows. Dit is dan ook echt te gek voor woorden, dat codemasters eerst een game zoals overlord afleverd (dat trouwens ook alles max +8xaa met 30+ frames op mijn systeem te spelen is) en dan colin mcrae dirt erachteraan gooit.

M'n systeem is: 1gb ram, amd 3500+@2.6ghz en een 7900GT@X. De HDD is een Seagate met 16mb buffer 250gb. De hick-ups kunnen hier dus niet door komen.

Voor de 360 is het een prachtig spel, maar voor de pc hebben ze het gewoon verprutst. En de mensen met een core 2 duo op 4ghz en 4gb ram en een dik overclockte 8800gtx moeten nu niet zeggen: Bij mij draait het soepel hoor :*) want daar heb ik helemaal niks aan. Dan blijkt maar weer dat de makers de nieuwe engine alleen voor de ultra high-end machines hebben geoptimaliseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

SOEDARKMASTER schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 04:06:
Dan blijkt maar weer dat de makers de nieuwe engine alleen voor de ultra high-end machines hebben geoptimaliseerd.
Ik ben erachter dat het gewoon een dikke videoplank nodig heeft. Mijn sapphire x800xl wilde deze niet draaien door het gebrek aan pixel shader 3.0. Ik heb daarop een x61650 pro gehaald die tergend langzaam was en vervolgens heb ik een x1950 pro gehaald die het nu wel fatsoenlijk doet. Mijn systeem is "slechts" een P4 3 GHZ met 2 gig ram pc3200 ddr in een "oude" shuttle sb81p. En het os is vista premium.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: Ik ben aan het twijffelen om dit spel te kopen (ik heb net Forza 2 gekocht en zit op lvl 27, nog een lange weg te gaan dus :+). Nu lees ik in de TS dat de Pikes Peak hillclimb course ook is opgenomen.

ZOMFG en wat nog meer van dat alles. Ik moet steeds denken aan die video van Ari Vatanen die in zijn Peugeot 405 T16 naar boven schiet, soms 20 centimer van de afgrond _/-\o_ (voor de liefhebbers Ari Vatanen Pikes Peak climb Peugeot 405 T16 1988 opzoeken op joetoebe).

Heeft iemand die al gereden op de Xdoos? Is het een beetje de moeite waard? Kan je het in een keer doen of moet je het in verschillende etappes doen die je afzonderlijk moet laden.

THX

Vanavond iig weer Forza avond :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 17:04:
Vraagje: Ik ben aan het twijffelen om dit spel te kopen (ik heb net Forza 2 gekocht en zit op lvl 27, nog een lange weg te gaan dus :+). Nu lees ik in de TS dat de Pikes Peak hillclimb course ook is opgenomen.

ZOMFG en wat nog meer van dat alles. Ik moet steeds denken aan die video van Ari Vatanen die in zijn Peugeot 405 T16 naar boven schiet, soms 20 centimer van de afgrond _/-\o_ (voor de liefhebbers Ari Vatanen Pikes Peak climb Peugeot 405 T16 1988 opzoeken op joetoebe).

Heeft iemand die al gereden op de Xdoos? Is het een beetje de moeite waard? Kan je het in een keer doen of moet je het in verschillende etappes doen die je afzonderlijk moet laden.

THX

Vanavond iig weer Forza avond :9
Heb het al een paar keer bij een vriend gespeeld op de X360, echt een geweldig spel met super graphics en dito gameplay, het werkt allemaal erg lekker en het geluid van de auto's is ook top. Enige wat me stoort zijn die verdomde buggy's die alle kanten op vliegen als je scheef een hobbel over gaat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snap niet dat sommige mensen met een 7900gtx,nog maar 15 frames halen,ik heb hier een 8800gts 320 mb en kan alles op max zetten,zeer raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

SOEDARKMASTER schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 04:06:
Wat een schijtspel. Ik heb de demo op de 360 en het volledige spel op de pc. De demo op de 360 is echt prachtig en draait rond de 30 frames. Het volledige spel op de pc is pure bagger en ziet eruit als schijt. Normaal speel ik elke game op max details. Als ik het met deze probeer op 640x480 met alles op off of low draait het nog steeds met 15 frames met hick-ups. Telkens hangt ie 0.2 seconde.

Het ligt niet aan het systeem, want elk ander nieuw spel wil nog wel gewoon op max met 30 frames. Zelfs lost planet doet rond de 30/40 frames met alles max behalve shadows. Dit is dan ook echt te gek voor woorden, dat codemasters eerst een game zoals overlord afleverd (dat trouwens ook alles max +8xaa met 30+ frames op mijn systeem te spelen is) en dan colin mcrae dirt erachteraan gooit.

M'n systeem is: 1gb ram, amd 3500+@2.6ghz en een 7900GT@X. De HDD is een Seagate met 16mb buffer 250gb. De hick-ups kunnen hier dus niet door komen.

Voor de 360 is het een prachtig spel, maar voor de pc hebben ze het gewoon verprutst. En de mensen met een core 2 duo op 4ghz en 4gb ram en een dik overclockte 8800gtx moeten nu niet zeggen: Bij mij draait het soepel hoor :*) want daar heb ik helemaal niks aan. Dan blijkt maar weer dat de makers de nieuwe engine alleen voor de ultra high-end machines hebben geoptimaliseerd.
kan het niet zo zijn dat je te weinig geheugen hebt, of dat de cpu het niet bij kan benen?

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Wes46 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 17:39:
[...]

kan het niet zo zijn dat je te weinig geheugen hebt, of dat de cpu het niet bij kan benen?
Hier ligt het echt totaal niet aan. Heb het getest door middel van alles op z'n allerlaagst te zetten, zelfs de resolutie op 640x480. Alsnog waren er hick-ups en bleef de frame-rate hangen op rond de 10/15 frames. Normaal als ik dit doe bij de nieuwste spellen haal ik rond de 100/200 frames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die een goede combi pakket prijs weet? Waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gvd,weer save data corrupt nu ben ik opnieuw begonne aangezien dat het de 2e keer is dat het gebeurt,wat een schijt game,iemand meschien een oplossing? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie ;)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-09 09:27

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 15:51:
gvd,weer save data corrupt nu ben ik opnieuw begonne aangezien dat het de 2e keer is dat het gebeurt,wat een schijt game,iemand meschien een oplossing? :(
8800GTS in een bagger systeem is ook niet alles hé :p

Nog geen probleem ermee gehad van deze kant. Draait als een zonnetje.

Check dit verhaal es :

http://community.codemast...m/showthread.php?t=195936

[ Voor 10% gewijzigd door makkie ;) op 06-07-2007 16:00 ]

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm,niet echt een oplossing dus,dan maar wachten op de volgende patch ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfffff, 'k heb m'n spel eindelijk binnen na zowat twee weken wachten...

Ik heb meteen al m'n eerste complete vastloper gehad. Na zo'n 6 races bleef 'ie compleet steken en moest ik de computer resetten.

Daarnaast heb ik het probleem dat als ik alles op ultra zet, er een grote schaduw rond de auto hangt die 'meerijdt'. Je ziet dus zo'n tien meter voor je een schaduw alsof er een giga-vierkante paraplu boven de auto hangt. Niet leuk. Weet iemand hoe dat kan en hoe ik er af kom...? Ik kan maar niet achterhalen welke setting het is. Als ik allesop High zet is het wel goed, maar ja...

Ik heb trouwens ook al een paar keer een stevige hapering gehad waardoor ik zelfs de weg afvloog. Ook niet leuk...

Als alles werkt is het een lekker spel (de bloom valt me best wel mee in Engeland in ieder geval!) maar er zijn toch wat probleempjes...

Wat ik wel hoogst irritant vind is dat je elke keer ziet dat het saven gelukt is... JA FIJN! Ook dat je bij het begin van het spel op Enter moet drukken vind ik zo dom... Laadt toch gewoon meteen het profiel! Maar ja, daar hebben meer spelen last van...

EDIT:
Ooooooooooo, verhip, er was al een patch uit... 8)7 |:( :+ 8) Ha, die heeft wel effect, lijkt het! Ik heb nu alles (voor zover mogelijk) op Ultra en het ziet er heeeeeeeerlijk uit, moet ik zeggen! :) Lijkt het nou zo of is de final version iets minder vaag en omfloerst dan de demo? Of ben ik er gewoon aan gewend...? ;) Ik vind het PRACHTIG, moet ik zeggen.

Ik las trouwens ergens dat het voor de performance beter is als je het geluid op Software zet. Ik dacht dat dat ALTIJD slechter was... Hoe hebben jullie het staan? Ik heb toenet in twee stages een keer een hele korte hapering gehad, maar die was niet zo erg als eerder. Na Great Britain (prachtig!) zit ik nu in Italie (ook prachtig!). Ja, ik wordt al blijer... ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2007 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DENK AAN JE SAVEGAME,effe backup maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Nog een minpunt, er zit geen Ford RS200 in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, net de eerste twee stages in Duitsland gedaan: dat is ff prachtig! Schitterend! Sfeervol! Vooral die eerste waarbij je door een stajde komt: wat een detail langs de weg! Op het laatst viel het me alleen op dat de weerkaatsing op de weg steeds dezelfde texture is die in feite 'meerijdt'... da's wel jammer en als je dat eenmaal doorhebt, wordt het zelf wat irritant, moet ik zeggen... Maar ja, da's dan ook alles. Voor de rest is het echt schitterend, hoor! :)

Ik zal m'n savegame meteen ff backuppen... ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2007 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die het wireless stuur gebruikt? En werkt het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-03-2022

Jut

Heb dit spel vanmiddag gekocht. Installeren liep vlot. Maar als ik een race ga laden kan ik denk ik wachten tot ik een ons weeg :-( de muziek draait door, het laad rondje draait ook en die bestscore borden komen ook om je hoofd vliegen. Ben nu toch zeker al 5-10 minuten aan het laden en nog steeds nix.

Iemand enig idee wat ik hieraan moet doen ?

Systeem:

Opteron 165 @3GHz
2Gb @250mhz.
Samsung spinpoint 8mb cache
7600GT 256mb ddr3

EDIT: opgelost. was niet goed geinstalleert. hoop wel dat met de patch de game dr niet meer uitflikkert want dat deed ie net wel.

[ Voor 13% gewijzigd door Jut op 10-07-2007 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Jut schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 21:16:
Heb dit spel vanmiddag gekocht. Installeren liep vlot. Maar als ik een race ga laden kan ik denk ik wachten tot ik een ons weeg :-( de muziek draait door, het laad rondje draait ook en die bestscore borden komen ook om je hoofd vliegen. Ben nu toch zeker al 5-10 minuten aan het laden en nog steeds nix.

Iemand enig idee wat ik hieraan moet doen ?

Systeem:

Opteron 165 @3GHz
2Gb @250mhz.
Samsung spinpoint 8mb cache
7600GT 256mb ddr3

EDIT: opgelost. was niet goed geinstalleert. hoop wel dat met de patch de game dr niet meer uitflikkert want dat deed ie net wel.
Dus je wilt zeggen dat je geen problemen hebt met de speelbaarheid van het spel? Dit aangezien je videokaart nou niet bepaalt de snelste is en dit spel het waarschijnlijk juist moet hebben van een snelle videokaart, waar een snellere proc niet zo veel uitmaakt. Ik draai het met een 7900gt@x namelijk met 15fps op minimum en 5/10 fps op max. Graag zou ik willen weten wat jij uit je graka weet te persen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twist
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Voor de geinteresseerden nog een benchmark/review gevonden:
http://www.hardspell.com/...sp?news_id=744&pageid=842

Beetje obscure site alleen, meestal krijg je niet de hele pagina geladen maar voor zover ik weet de enige die Colin Mcrae Dirt al gebenchmarked heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap niet wat er zoveel mensen bagger vinden aan de besturing met het toetsenbord, die kan gewoon bijna niet beter...
Geen vertraging ofzo tegenover hetgeen wat je ziet, als ik op pijltje naar rechts duw gaat ie gewoon onmiddelijk een beetje naar rechts, niet teveel, niet te weinig... Precies goed zo

Ook draait alles perfect hier, geen lange wachttijden, spel loopt nooit vast. Alles op high en geen performance tweaks nodig gehad ofzo.

Maar ik ben wel redelijk nieuw met dit copiloot gedoe, ik kan hem perfect horen, maar niet begrijpen wat hij bedoelt :p
heeft iemand een site om te begrijpen wat hij bijvoorbeeld bedoelt met four right, five left, two right over crest, four left opens into six, enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja over crest is in iedergeval over heuveltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 14:13:
Snap niet wat er zoveel mensen bagger vinden aan de besturing met het toetsenbord, die kan gewoon bijna niet beter...
Geen vertraging ofzo tegenover hetgeen wat je ziet, als ik op pijltje naar rechts duw gaat ie gewoon onmiddelijk een beetje naar rechts, niet teveel, niet te weinig... Precies goed zo

Ook draait alles perfect hier, geen lange wachttijden, spel loopt nooit vast. Alles op high en geen performance tweaks nodig gehad ofzo.

Maar ik ben wel redelijk nieuw met dit copiloot gedoe, ik kan hem perfect horen, maar niet begrijpen wat hij bedoelt :p
heeft iemand een site om te begrijpen wat hij bijvoorbeeld bedoelt met four right, five left, two right over crest, four left opens into six, enz...
Hoe lager het nummer, hoe scherper de bocht.

Four right, is een gemiddelde bocht, five left is minder scherp dan die four right. Two right over crest, na een heuveltje een scherpe bocht naar rechts. Four left opens into six, de bocht begint als een bocht van categroie 4, en wordt minder scherp aan het einde, aan het einde is hij scherpte 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rallygek
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-11-2024
alle spellen van Colin heb ik met veel genot uitgespeld en deze is echt een mooiste en realistische van alle 6.
Besturing met een toetsenbord gaat ook uitstekend, alles op PRO en ik kan nog altijd winnen 8) ,
RBR is ook wel erg mooi maar meer echt een simulatie en een toch een beetje “bejaard”, in colin voor mijn gevoel heb je iets meer controle over de auto en gevoel hoe hard je gaat, wat makkelijker maakt om te racen, sturen gaat ook veel beter dan in DTM3 rally gedeelte.

ik ga zeker met alle plezier deze spel uitspelen en alle tijden aanscherpen om via internetgame toch bij de top eindigen ;)

T(h)om@s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baltar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 21:24
Ik heb vorige week een 8800ultra gekocht en tezamen met een AMD X2-4400 en 2gb intern geh. loopt het spel uitstekend op 1920x1200 en alles op Ultra :9 Mijn monitor is een 24" (1920x1200) Dell dus dat wil ook wel meewerken.

Dit is grafisch het mooiste spel dat ik toe nu toe gezien heb. Ook de gameplay is geweldig. Ik speel nu de Career mode op het één na simpelste level en dat past perfect bij mijn niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind 'm ook SUPER! Ik speel eigenlijk wel alleen rally... Die buggies vind ik verschrikkelijk: dat hobbelt elke kant op! En het aantal stages voor rally is niet echt groot (21 als je de backwards versies niet meetelt). Beetje jammer. Maar voor de rest heerlijk allemaal! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Vanavond de demo even proberen 8)

Ben erg benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDAAbeltje

CDAAbeltje

Cool Down !

Ik heb het probleem dat het spel niet met SLI overweg kan ! Heb nu de 162.22 Driver er op staan.

Als ik SLI aanzet, het spel opstart is er nog niets aan de hand... Zodra ik zeg van ik wil racen dan krijg ik of een zwart beeld (wel geluid) of het beeld is zo verdomde licht dat het gewoon zeer aan de ogen doet :P

Naja dan nog maar ff zonder SLI, dan draait het ook prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:33
even een aan vulling ik heb met het aan geven van de bochten of wat het altijd zo gedaan.

One left , two Right.

Dat doe ik gewoon

One left: 1 versnelling en een bocht naar links.
Two Right: 2 versnelling en dan naar Rechts.

Zo heb ik het altijd gedaan en het klopt nog vaak ook :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rallygek
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-11-2024
Over nummering bij copiloot gaat om de versnelling in welke je zo'n bocht kan hardst nemen, rally auto's in dirt hebben meestaal 6 versnelling, nr6 is dus lange flauwe bocht die je in 6 kan nemen >:) , mits je goed instuurt.
bocht met nr 1 of 2 zijn haarspeldbochten en die neem je in 1 of 2 versnelling met behulp van handrem. Dus gewoon goed luisteren en klopt het echt wel.

T(h)om@s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Kan de demo op een E6400, 2 Gb en een 8600 GT op Vista @ 1280 volledig draaien?
Loop voor geen meter :(

Zelfs op High en 1024 vind ik de besturing maar traag reageren..
Is idd wel erg arcade ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:33
rallygek schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 09:01:
Over nummering bij copiloot gaat om de versnelling in welke je zo'n bocht kan hardst nemen, rally auto's in dirt hebben meestaal 6 versnelling, nr6 is dus lange flauwe bocht die je in 6 kan nemen >:) , mits je goed instuurt.
bocht met nr 1 of 2 zijn haarspeldbochten en die neem je in 1 of 2 versnelling met behulp van handrem. Dus gewoon goed luisteren en klopt het echt wel.
ja zo doe ik het altijd zie hier boven voor uit leg.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
dude88 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 11:47:
Kan de demo op een E6400, 2 Gb en een 8600 GT op Vista @ 1280 volledig draaien?
Loop voor geen meter :(

Zelfs op High en 1024 vind ik de besturing maar traag reageren..
Is idd wel erg arcade ;)
Bedoel 7600 GT 8)7

Overigens vind ik het menu wel mooi en orgineel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:01
hehehe
dus al die reacties hier
ik heb de hoop al opgegeven dat ik het fatsoenlijk kan draaien
>Barton @ XP2800
>Geforce 6800le
>2gb ddr
>vista O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

waarom draai je in godsnaam vista met zo een oude bak, vind ik zelf een onverstandige keuze.. :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoezo dat het een oude bak is wil niet zeggen dat ie vista niet kan draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 11:24:
hoezo dat het een oude bak is wil niet zeggen dat ie vista niet kan draaien
Nee maar dat is ook het enige wat die pc nou nog kan, vista draaien :D

Zet lekker xp der op, die geeft wat meer speelruimte en is sowieso sneller in games!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Vind het nog niet eens zo'n oude bak hoor. Maar Dirt is gewoon veeleisend. Al is die 6800LE natuurlijk niet zo snel (Heb hier een Gamers Edition en die is ook niet veel beter in dit spel btw)

Heb met XP geprobeerd trouwens en dat maakt ook niet zo heel veel meer uit tegenwoordig. Drivers worden zoiezo niet meer geupdate voor de 6xxx serie, iig de performance niet.

[ Voor 31% gewijzigd door Martinspire op 14-07-2007 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
dude88 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 21:23:
[...]

Bedoel 7600 GT 8)7

Overigens vind ik het menu wel mooi en orgineel 8)
Het is echt te belachelijk voor woorden... ik gebruik zelf een Core 2 Duo E6300, 2 GB werkgeheugen en een XFX GeForce 8600 GT XXX Edition (die de prestaties van de normale GTS aardig benaderd). Aangezien ik een 24" breedbeeld monitor heb, maar weet dat een 8600 GT nooit 1920x1200 zal kunnen halen, heb ik voor 1280x720 gekozen zonder AA/AF of wat dan ook aan. Wat blijkt? Het spel loopt voor geen meter! De besturing is veel te laat en het loopt totaal niet vloeiend.

Kijk... dat Codemasters een zo mooi mogelijk spel op de markt wil zetten kan ik begrijpen, maar dat je met een zeer recente processor en videokaart uit de mid-range klasse niet eens het spel op een lage resolutie als 1280x720 kan spelen is te belachelijk voor woorden. Ik heb op Hardspell.com gezien dat in 800x600 met alle beeldverbeterende functies uitgeschakeld, de 8600 GT 30.6fps haalt. De 8600 GTS haalt dan 39.7fps, wat acceptabel is, maar niet op die resolutie! Wie speelt daar in hemelsnaam nog op?

In 1024x768 zonder beeldverbeterende functies haalt alleen de 8800 GTX (en dan uiteraard ook de Ultra) een acceptabele framerate. Zelfs de 8800 GTS en HD 2900 XT halen krap 30 frames per seconde.

Ik bedoel: sorry hoor, maar dit kan je niet acceptabel noemen. Dat je een 8800 GTS of HD 2900 XT of beter nodig hebt om 1600x1200/1680x1050/hoger te spelen met beeldverbeterende functies zoals AA, motion blur en HDR kan ik begrijpen. Maar dat je dat op dit moment onmogelijk kan doen met de huidige PC's is gewoon een belachelijke actie van Codemasters. Ze zullen dit spel wel direct hebben gepoort van de Xbox 360 of Playstation 3.

En denk eens logisch na: het is voor iemand die breedbeeldresoluties wilt spelen (al is het maar 1280x720) en een middenklasse videokaart heeft (8600 / HD 2600) gewoonweg interessanter om gewoon een Xbox 360 of Playstation 3 te kopen dan een high-end videokaart. Want als er over een jaar tot twee jaar een DIRT 2 of iets dergelijks uit komt, weet je tenminste zeker dat die op de console werkt. Bij de PC moet je dan alweer 400-600 investeren in een videokaart.

Ik was altijd een groot van Colin McRae Rally, maar dankzij DIRT ben ik genezen. Dit spel is met veel te hoge eisen op de markt gezet. En dan nog op de doos durven zetten dat je minimaal een GeForce 6800, 1GB werkgeheugen en een Pentium 4 3 GHz nodig hebt, plain bullshit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

@ hierboven, denk dat het met die kaarten ook meer een driverprobleem is dan daadwerkelijk hoge eisen. Is dat trouwens niet op Vista getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MooDyBLueS schreef op zondag 15 juli 2007 @ 16:12:
[...]

Het is echt te belachelijk voor woorden... ik gebruik zelf een Core 2 Duo E6300, 2 GB werkgeheugen en een XFX GeForce 8600 GT XXX Edition (die de prestaties van de normale GTS aardig benaderd). Aangezien ik een 24" breedbeeld monitor heb, maar weet dat een 8600 GT nooit 1920x1200 zal kunnen halen, heb ik voor 1280x720 gekozen zonder AA/AF of wat dan ook aan. Wat blijkt? Het spel loopt voor geen meter! De besturing is veel te laat en het loopt totaal niet vloeiend.

Kijk... dat Codemasters een zo mooi mogelijk spel op de markt wil zetten kan ik begrijpen, maar dat je met een zeer recente processor en videokaart uit de mid-range klasse niet eens het spel op een lage resolutie als 1280x720 kan spelen is te belachelijk voor woorden. Ik heb op Hardspell.com gezien dat in 800x600 met alle beeldverbeterende functies uitgeschakeld, de 8600 GT 30.6fps haalt. De 8600 GTS haalt dan 39.7fps, wat acceptabel is, maar niet op die resolutie! Wie speelt daar in hemelsnaam nog op?

In 1024x768 zonder beeldverbeterende functies haalt alleen de 8800 GTX (en dan uiteraard ook de Ultra) een acceptabele framerate. Zelfs de 8800 GTS en HD 2900 XT halen krap 30 frames per seconde.

Ik bedoel: sorry hoor, maar dit kan je niet acceptabel noemen. Dat je een 8800 GTS of HD 2900 XT of beter nodig hebt om 1600x1200/1680x1050/hoger te spelen met beeldverbeterende functies zoals AA, motion blur en HDR kan ik begrijpen. Maar dat je dat op dit moment onmogelijk kan doen met de huidige PC's is gewoon een belachelijke actie van Codemasters. Ze zullen dit spel wel direct hebben gepoort van de Xbox 360 of Playstation 3.

En denk eens logisch na: het is voor iemand die breedbeeldresoluties wilt spelen (al is het maar 1280x720) en een middenklasse videokaart heeft (8600 / HD 2600) gewoonweg interessanter om gewoon een Xbox 360 of Playstation 3 te kopen dan een high-end videokaart. Want als er over een jaar tot twee jaar een DIRT 2 of iets dergelijks uit komt, weet je tenminste zeker dat die op de console werkt. Bij de PC moet je dan alweer 400-600 investeren in een videokaart.

Ik was altijd een groot van Colin McRae Rally, maar dankzij DIRT ben ik genezen. Dit spel is met veel te hoge eisen op de markt gezet. En dan nog op de doos durven zetten dat je minimaal een GeForce 6800, 1GB werkgeheugen en een Pentium 4 3 GHz nodig hebt, plain bullshit.
je kunt m ook gewoon op low spelen. ik dacht dat mijn 7800gt ook nog wel wat kon maar bij dit spel totaal niet. bijna alles op het laagst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
In het begin dacht ik echt, eindelijk er komt een super ralley game aan, ik ben echt zo'n typ van lekker door de bagger slippen en stuiteren over heuvels de bagger schiet onder de wielen vandaan. Nou ik de demo gedownload. Meteen alle settings op hoog setten ( dat is gewoon zoals het hoord als je een GTS heb ) 1280x1024 16x AA 16x AF, Ik kies mn Auto.. Kom ik na het laden in de race. Eerst werd ik verblind door de veeel te overbelichte rotsen kon haast niks zien. Op de trailers zag het er echt veel beter uit. Modder spatte daar omhoog etc. Hier zag het er maar saai uit. Het 2 de wat me opviel was dat m'n framerate maar 20 tot 25 bedroeg :( !? dus ik settings op 800x600 gezet met 4xAA en het liep soepel 50/60 Frames. Ik vind het er zelf niet echt mooi uitzien. Het kleine beetje zand wat de auto's verscheuven heb ik het niet zo van. De besturing ( ik weet is wennen ) maar is echt rot zelf al kan je het goed. Als je 120 km/ph Rijd lijkt het net of je 50 rijd in dat spel, zit echt geen gang in. Kortom, CMR-D is gewoon niet mijn spel. Ik verwachte echt bruut geweld zoals Motorstorm voor de PS3. Maar helaas :'(

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
@ hierboven, denk dat het met die kaarten ook meer een driverprobleem is dan daadwerkelijk hoge eisen. Is dat trouwens niet op Vista getest?
Een driverprobleem dat alleen de 8800 GTX en Ultra snel genoeg zijn? Ik dacht het niet! Denk eens na... alsof een driver ineens de prestaties met een factor 3 omhoog schroeven... niet dus. Het kan best misschien 10-15% verbeteren, maar veel meer dan dat ook niet. Het is gewoon slecht gebouwd door Codemasters. Zou het spel er vervolgens nog uitzien als in Crysis, dan zeg ik nog "ok, daar betaal je de prijs voor". Maar nee, dat is ook niet het geval.
Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 16:29:
[...]

je kunt m ook gewoon op low spelen. ik dacht dat mijn 7800gt ook nog wel wat kon maar bij dit spel totaal niet. bijna alles op het laagst
Ja... zal ik doen... op 800x600 en werkelijk alles uitschakelen, misschien loopt ie dan soepel. Gast, dat is het punt nu juist. Een spel moet goed schaalbaar zijn en dat is deze niet! Ik heb de allernieuwste hardware die er te verkrijgen is, alleen wel uit de middenklasse, maar daar is het gewoon onspeelbaar op! Wat dat wil zeggen is dat iedereen met een PC van pakweg een jaar oud, of nog ouder gewoon genaaid wordt door Codemasters. Die kunnen het spel niet spelen.
Als je met een mid-range videokaart van € 200 en 2 maanden oud, een Core 2 Duo E6300 processor op 3.0 GHz (zeg maar een Core 2 Extreme) en 2 GB werkgeheugen het spel niet kan spelen, is er iets met het spel mis. Dat is mijn punt.

Om een voorbeeld te geven, om op 1024x768 soepel te kunnen spelen moet je minimaal de volgende specs hebben:
- Core 2 Duo E6600 2.4 GHz (of andere Core 2 Duo overgeklokt)
- 2 GB werkgeheugen
- GeForce 8800 GTX of Ultra

Iedereen die een ietwat tragere processor heeft, denk aan een AMD Athlon 62 X2 en/of een videokaart die niet de absolute top is (HD 2900 XT, 8800 GTS 640 of lager) kan het spel gewoon niet spelen op normale instellingen op 1024x768.

Dit is te absurd voor woorden! Sterker nog: op dit moment is 22" een zeer populair beeldformaat. Dit is 1680x1050. Ik twijfel er ernstig aan of iemand met een Core 2 Extreme 3.0+ GHz, 2x 8800 GTX/Ultra in SLI en 4 GB werkgeheugen dit op die resolutie kan spelen. Te gek voor woorden!

Stel dat ik zou upgraden naar een 8800 GTS 320, wat natuurlijk zonde van mijn geld is aangezien mijn 8600 GT net 2 maanden oud is, dan haal ik in 1024x768 nog net 31fps, en dan zijn beeldverbeterende functies nog niet eens ingeschakeld. Ik kan het zelfs dan nog vergeten om een breedbeeldresolutie van 1280x720 te selecteren, laat staan 1680x1050.

Als je vervolgens gedwongen wordt om op 800x600 te spelen met alle mogelijke opties uitgeschakeld om maar een beetje soepele framerate te krijgen, dan kan je net zo goed DIRT niet kopen en gewoon 04/2005 blijven gebruiken, die wel op acceptabele resoluties te spelen zijn. Want punt is dat DIRT er nog niet eens zo goed uit ziet. Behalve de toevoeging van motion blur en HDR is er nauwelijks verschil te zien ten opzichte van 2005, dus waarom is het spel zo vreselijk traag? Omdat Codemasters te lui is om het spel goed voor de PC te schrijven en alleen maar geld wilt innen, aangezien ze hem voor de PS3 of X360 hebben geschreven en hij daar soepel op loopt. Overigens ziet hij er op de PS3 ook nog eens beter uit. Als je dan ook nog in acht neemt dat spellen die voor elk platform apart geschreven worden er op de PC het best uit zien, dan weet je gewoon dat Codemasters een stel luie flikkers zijn die gewoon EA achterna gaan: elk jaar een "nieuw" spel uitbrengen en er weer 50-60 euro voor vragen, terwijl er nauwelijks iets beter is. Nee, doe mij maar Valve met zijn Source engine. Erg goed schaalbaar en ziet er naarmate je beeldverbeterende functies inschakeld steeds beter uit en elk nieuw spel laat mij weer versteld staan van de mogelijkheden van de engine, zo ook Half Life 2: Episode 2. Vergelijk dat maar eens met het originele HL2 en je ziet dat er met dezelfde engine gewoon nog veel meer mogelijk is zonder dat de framerates ineens naar beneden kelderen. Maar dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twist
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Op een Amd64@2550 Mhz, 1 gig ram en met een 8800 GTS 320 MB loopt ie wel aardig anders, voor zover ik het kan beoordelen zonder framerates (gebruik julllie Fraps ofzo?). 1400x900 op High.

Alleen als er veel AI tegelijk rijdt trekt mn pc het niet maar dat komt waarschijnlijk door de relatief verouderde processor, zullen wel de physics zijn die teveel worden.

Wel jammer van die hele "console-feel". Op enter moeten drukken om in het menu te komen, steeds zo'n duf "please wait while saving setting (dont turn off the console pc)", en dan weer op enter moeten rammen om door te gaan. Ook force feedback aankrijgen was onnodig lastig, maar iig werkt de force nog wel met een 5 jaar ofzo oud stuurtje, viel me nog mee. Hoef je met andere pc componenten van die leeftijd niet te proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja moody ben bang dat het toch echt aan jezelf ligt want ook ik draai alles haperloos @ everything high. Alleen bij ultra kreeg ik last van stotters en ik draai 1440x900 op een 1950xt, standaard c2d6400 en 2 gig mem!!!

Edit:.

Quote van ome tom: The 8600 GT was a terrible buy at $150, but now, as it approaches the $100 price point it's much more attractive. The 8600 GT will slightly beat the old 7600 GT and X1650 XT in raw performance in the $115 price category

Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dit een gevalletje voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten. Als je op knappe settings wilt gamen moet je een knappe videokaart hebben, dit is altijd zo geweest en dit zal altijd zo blijven.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2007 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik draai hier 1400x1050 alles op high sommige dinge zefls ultra mijn systeem is ook niet super high end e6420 8800gts 320 mb 2gig ram draaiet zeer soepel hier

en weer save game data corrupt :( ben er achter als je dus de internet kabel eruit trekt dan is je save game corrupt :?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2007 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lancelot46
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-05 09:01
De demo heb ik getest op een P4 3,4 met 6800GT. Met deze specs was het helaas niet speelbaar,
(800x600, en alles op low, leverde ± 12 - 15 frames)

Ik heb nu inmiddels de volgende PC

Asus P5K, P35
E6600 @ 3,0Ghz
2GB corsair XMS 5400 675Mhz 4-4-4-12
Asus EN8600GT (met Papst fan) @ 580 - 800

Tot mijn verbasing loopt het spel prima op 1024 x 768, AA 2x, alles op high behalve schaduw op medium. Ik heb zo tussen de 28 - 35 frames. In mijn beleving is dit perfect speelbaar!

Ik moet zeggen dat dit verre weg het grafisch mooiste race spel is wat ooit op de PC is uitgebracht.
Je hebt het gevoel dat je echt snel gaat en de omgeving is zeer realistisch. Verder vind ik de besturing in lijn met de rest van de colin mcrae spellen. Dit is zeker weten een toppertje mits je vrij recente hardware bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 19:23:
Ja moody ben bang dat het toch echt aan jezelf ligt want ook ik draai alles haperloos @ everything high. Alleen bij ultra kreeg ik last van stotters en ik draai 1440x900 op een 1950xt, standaard c2d6400 en 2 gig mem!!!
Ok, maar een X1950 XT is een kaart uit het topsegment, weliswaar de vorige generatie, maar toch. Logisch dat je dan wel soepel kan spelen. Wellicht dat de reviews die ik heb gelezen en mijn eigen ervaring toch even niet iets te heftige resultaten toonde bij 8800 GTS en HD 2900 XT videokaarten.
Quote van ome tom: The 8600 GT was a terrible buy at $150, but now, as it approaches the $100 price point it's much more attractive. The 8600 GT will slightly beat the old 7600 GT and X1650 XT in raw performance in the $115 price category

Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dit een gevalletje voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten.
Denk je nou werkelijk dat ik voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten als ik een van de duurste 8600 GT videokaarten koop? Ik heb de XFX XXX Edition namelijk, deze benaderd de 8600 GTS performance aardig (5300 vs. 5700 3DMark06). Als ik voor een dubbeltje op de eerste rang had willen zitten, had ik wel de goedkoopste 8600 GT gekocht.
Als je op knappe settings wilt gamen moet je een knappe videokaart hebben, dit is altijd zo geweest en dit zal altijd zo blijven.
Dat snap ik ook wel, maar ik heb het helemaal niet over knappe settings. Ik heb het over 1280x720 zonder beeldverbeterende functies. Dit had je ook gewoon kunnen lezen in mijn reacties. Daarbij komt dat hoewel de 8600 GT duidelijk minder is dan de 8800 series, dit toch echt nog wel tot een videokaart voor gamen gerekend mag worden. Het is ook niet dat ik niet € 100 meer uit wil/wou geven voor een 8800 GTS 320MB, maar ook het feit dat dergelijke kaarten niet alleen kachels, maar ook stroomvreters zijn. Een videokaart die dik 150 Watt aan stroom vreet is mij veel te veel. Ik game namelijk niet veel, maar als ik game (pakweg 2-3 uurtjes per week) wil ik het wel acceptabel kunnen doen. Dat ik de rest van de computer-uren dan met een dergelijke videokaart in mijn systeem moet werken zie ik niet zitten. Dus kies ik voor een videokaart die er net een stapje onder zit, zowel qua stroomverbruik, hitteproductie, prijs als performance.

Ofwel: wat jij zegt klopt. Als je wilt gamen op knappe settings (1600x1200/1680x1050 of hoger en evt. beeldverbeterende functies), dan moet je een knappe videokaart hebben (8800 GTS/GTX/Ultra of HD 2900 XT evt. in SLI/CrossFire en evt. een vorige generatie topkaart zoals jij hebt). Maar dat zou dus moeten betekenen dat als je niet op knappe settings wilt gamen, maar op gemiddelde settings (1280x1024/1280x720 en geen beeldverbeterende functies), dat je dan met een 7600 GT/8600 GT/GTS of X1650 XT/HD 2600 XT) af zou moeten kunnen. Maar dat is dus niet het geval. En dat is Codemasters zeker wel kwalijk te nemen. Ik bedoel: STALKER en Rainbow Six: Vegas kan ik prima spelen op die resoluties met mijn videokaart, dus waarom DIRT niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 08:27

Damian

Insane Obtrusion

Ik word er ook niet helemaal blij van.

Ik heb een 8800GTS en een AMD Dual Core 3800+ met 1,5 Gieg. Laatste Beta driver erop van NVidia (Lost planet liep hier ineens 100% beter door) En toch speelt het voor geen meter. Als ik in mijn eentje rijd gaat het wel goed, maar als der meerdere autotjes in beeld zijn, is het einde oefening :/

Tuurlijk, op 800x600 zetten met alles op low en het draait wel enigszins, magoed, das belachelijk natuurlijk.... Slechte port..

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AxelF
  • Laatst online: 15-03-2023
Dit spel draait blijkbaar niet zo vlot onder vista, ik haal zo gemiddeld slechts 30 fps met 1920*1080 met alles op ultra. Sli werkt hier blijkbaar ook voor geen meter. Er zijn mensen die met een gtx verdorie rond de 50-60 fps zitten in winxp.

Ik hoop echt dat ze eens wat deftige vista drivers zullen uitbrengen, want zo kan het toch niet verder.

http://specs.tweak.to/15628 Area-51 ALX (evga 680i, qx6700 @3.2, 4 gb 1066 Mhz Patriot, geforce 8800 Ultra SLI, 2*1Tb Hitachi, 30" dell, 7.1 gigaworks s750, g15 logitech, mx revolution, X-fi Xtreme Gamer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Met een 8800gts in vista haal je zonder problemen 50fps mits enige tweaking.
Het is niet omdat jouw drivers niet meewillen, dat vista slecht is ... voor de tigste keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDAAbeltje

CDAAbeltje

Cool Down !

Zoals ik al eerder zei, hier ook Vista en SLI maar het werkt hier ook niet op en top !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Nou, vergeet het maar. Het draait niet eens soepel op een 7900gt@x, dus high end van vorige generatie. Alles op lowest met resolutie 640x480(of 800x600) komt het neer op een prachtige 10 frames! :(.

Op de 360 heb ik dit spel ook, en daar is het een stuk mooier, lijkt ook wel scherper, maar draait het ook met 35/40 frames. Dit terwijl ik andere games heb gespeeld waar mijn pc deze games mooier weergeeft dan de 360, en nog soepeler draait ook. Zo zie je maar weer: Er is totaal geen vorm geweest van optimalisatie bij codemasters. Als ik ze zou vragen om het spel op te starten met 2gb geheugen, een core 2 duo e6300 en een 7900gtx, zouden ze het waarschijnlijk weigeren. Dit natuurlijk omdat de game met deze configuratie totaal niet draait. Dit terwijl elke andere game van 'nu' volledig soepel (40fps) draait met dit systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baltar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 21:24
Het spel is inderdaad veeleisend qua hardware maar als je er aan toegeeft en een 8800GTX of Ultra aanschaft dan is het echt genieten geblazen.

Ik had eerst een X2-4400, 2gb en een 7800GTX en ik kon het spel eigenlijk alleen fatsoenlijk spelen op 800*600 met alle settings op ultra. Nu heb ik een 8800 ultra gekocht en nu speel ik zonder problemen op 1920x1080 met alles op ultra. Alleen in races met andere wagens loopt ie wat minder soepel maar nog steeds goed speelbaar. In de rally races (waar je alleen rijdt) loopt ie heel soepel. Op deze resolutie met alles op ultra begint het een beetje op fotorealistische beelden te lijken.

Ik heb nog wel steeds XP draaien. Ik heb Vista al wel liggen maar dat ga ik gezien de verhalen die ik hier lees dual boot installeren (wanneer Crysis uitkomt). Dat is wel lastig maar wel verstandig lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
  • Laatst online: 19:20
Tsja als het niet loopt moet je wel ff zeggen in welke omstandigheid dat is.

Als ik in mn eentje een rally doe, met alles op med-high, @ 1024x768, haal ik minimaal 25fps, op echt heel drukke stukken, en meestal 40-50.

Over races met andere autootjes begin ik liever niet, 12fps ofzo, details lager maakt geen zak uit :X
Achja, gelukkig kan je championship uitrijden door alleen rally te doen, mis je echter wel een hoop |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Ik had m'n comment niet gebaseerd op de single races, maar op de races met de andere wagens erbij. Als ik single reed, kon het ook wel op 1280x1024 met alles high. Dan liep het ongeveer 25/30 frames, net speelbaar dus. Maar dezelfde setting met meerdere wagens was fataal voor m'n pc. Denk maar aan 5 fps :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majin Buu
  • Niet online
Na installatie even gespeeld op 1680x1050 met DIRT-settings op High

GTS640 @ default settingt
E6700 @ 3200 (8*400); mijn 24/7 kloks.
2GB DDR800 XMS2
Vista Ultimate
Detail-setting: High
Beleving: redelijk speelbaar; af en toe een kleine hick-up

Nu met GTS-settings 650-1000
Rest systeem idem
Detail-setting: High
Beleving: goed speelbaar, geen hick-ups

Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lancelot46
  • Laatst online: 18-05 09:01
Ik zelf heb het idee dat het spel pas optimaal presteert indien je een graka hebt die unified shader techniek gebruikt, dus dit zijn alleen de kaarten van de 8X00 van Nvidia en de X2X00 serie van AMD.

Toen ik zelf een nieuwe pc heb gekocht, en niet te veel voor een Graka wou uitgeven, dacht ik aan een 7900GS. Deze is in de wat oudere spellen sneller dan een 8600GT. Echter in het geval van DIRT, is dit andersom. Colin Mcrae Dirt draait natuurlijk op een next gen engine, en ik heb toch het gevoel dat de nieuwe engine meer baat heeft bij de unified schader techniek, dit is natuurlijk een compleet andere architectuur dan de 7-serie van Nvidia!

Verder vind ik dit een pracht spel, very cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jezus wat een kakspel. Die besturing slaat echt nergens op. lekker door de bochten glijden is er gewoon niet bij. geef mij men Xpand Rally dan maar weer hoor ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 08:27

Damian

Insane Obtrusion

Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 22:38:
jezus wat een kakspel. Die besturing slaat echt nergens op. lekker door de bochten glijden is er gewoon niet bij. geef mij men Xpand Rally dan maar weer hoor ...
SORRY ??? xpand rally, net zo belachelijke besturing.

Ga Richard Burns maar eens spelen ;) Zijn nog geen spellen die aan die besturing en graad van realisme kunnen tippen ..

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Laatst online: 12-09 11:51
Heb het spel ook net binnen gekregen :Y)

Gespeeld op xp x64 met mn 2900xt, maar het draaid echt veel beter dan verwacht!
Alles loop soepel op 1280x1024 met alle settings op zo hoog als maar kan *O*

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:20

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

kvin het spel ook niet zwaar draaien..speel het op 1680x1050 met alles op high.

En driften lukte me na wat oefenen met een impreza op asfalt prima.

ziet er echt briljant uit... vooral de wagens zijn superrr... 8)

[ Voor 20% gewijzigd door Chaoss op 23-07-2007 16:26 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die een goede 360 dirt aanbieding weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

sinds gister de voleldige versie aan het spelen *O* had daarvoor alleen de demo geprobeerd, vreemd genoeg heb ik het gevoel dat de voleldige versie iets zwaarder draaid.

wel een top spel, al heb ik het idee datje die career mode vrij snel uitspeeld. ben gisteravond in ongeveer 1,5 uur door Tier 1 heen geraced met alles op de standaard moeilijkheidsgraad (clubman :? ) maargoed de tracks zullen wel moeilijker worden waardoor ik er meer meerdere keren meot racen om overal als 1e te eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En bovendien moet je hogerop ook meer races rijden. In Tier 6 moet je hier en daar 3 races rijden waar je er in Tier 1 maar 1 hoeft: je hebt dus minder events maar zowat evenveel (of zelfs meer!) races!. Dus je kan je lol nog op. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

herkend iemand dit? Ik speel al jaren Sim racegames, van F1 2002 van EA sports, GTR en GT Legends en Richards Burns Rally en heb laatst dit spel geprobeerd, of ik nou met stuur rijdt of met toetsenbord, de demo of full game ik slinger van links naar rechts, kan geen enkele bocht fatsoenlijk nemen, er valt gewoon absoluut niet een beetje normaal te rijden, ook als je met een vaartje van 50~60 rustig de baan probeert te verkennen, zodra je stuurt... er gebeurt eerst haast niets en dan opeens BAMM gaat de auto 90 graden dwars en vol de muur in... :/ ligt dit nou aan mij of hebben meer mensen dit met deze game? Het lijkt mij een hartstikke leuke game maar ik heb nog geen minuut kunnen rijden zonder te slingeren.
Ik rijdt trouwens met een Logitech MOMO stuur, waar ik in alle andere Sim racegames geen problemen heb. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

wel herkenbaar ja

ik speel met toetsenbord en dacht dat het daar aan lag? met TB vinnik het ook niet vreemd aangezien je dan altijd volgas geeft of geen gas en altijd vol naar links of rechts stuurt... dus idd ik slinger de tracks ook aardig af... maar tis niet zo extreem erg dat ik geenr ades kan winnen...Heb gister Tier 2 ook uitgespeeld op de laatste race na en de eerste 2-3 races van tier 3 gespeeld.

Ik heb wel een FF stuurtje op zolder liggen maar ben nog te lui geweest om die erbij te pakken (vraag me uberhaupt af of zo'n stuurtje van 5 jaar oud wel werkt in vista)

lijkt me datje met een stuurtje toch wat meer "gradaties" in het sturen kunt krijgen (wat met een TB onmogelijk lukt), hebje de controls van Dirt al eens bekeken en eventueel bijgesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 15:12:
Iemand die een goede 360 dirt aanbieding weet?
Ik heb de mijne bij play-asia vandaan (regiovrij) voor 30 euro.

[ Voor 0% gewijzigd door Ken. op 26-07-2007 11:50 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 08:42:
herkend iemand dit? Ik speel al jaren Sim racegames, van F1 2002 van EA sports, GTR en GT Legends en Richards Burns Rally en heb laatst dit spel geprobeerd, of ik nou met stuur rijdt of met toetsenbord, de demo of full game ik slinger van links naar rechts, kan geen enkele bocht fatsoenlijk nemen, er valt gewoon absoluut niet een beetje normaal te rijden, ook als je met een vaartje van 50~60 rustig de baan probeert te verkennen, zodra je stuurt... er gebeurt eerst haast niets en dan opeens BAMM gaat de auto 90 graden dwars en vol de muur in... :/ ligt dit nou aan mij of hebben meer mensen dit met deze game? Het lijkt mij een hartstikke leuke game maar ik heb nog geen minuut kunnen rijden zonder te slingeren.
Ik rijdt trouwens met een Logitech MOMO stuur, waar ik in alle andere Sim racegames geen problemen heb. :?
Nee niet herkenbaar, heb de MOMO ook en na wat klooien kon ik aardig de tracks uitrijden zonder dat wat jij hebt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:44

Smoonshine

Feyenoord!!

.KeN. schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 11:49:
[...]
Ik heb de mijne bij play-asia vandaan (regiovrij) voor 30 euro.
Via play.com voor 38,99 (PAL)

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:07

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 12:13:
[...]

Nee niet herkenbaar, heb de MOMO ook en na wat klooien kon ik aardig de tracks uitrijden zonder dat wat jij hebt .
Hier ook een MOMO (zwarte) en geen enkel probleem met de besturing. Voor het eerst eigenlijk, met de vorige CMR's was het altijd lastig het stuur goed te krijgen. Ik heb deze keer niet eens iets in hoeven stellen, kiezen voor de MOMO was genoeg! En het rijd prima ;)

Nu is het natuurlijk wel zo dat een Rally auto heel anders rijdt dan een formule wagen of GT auto, veel zenuwachtiger. Je moet sowieso veel actiever sturen en em echt de bocht "induwen"
Maar ook weer niet zo dat je meteen de muur invliegt als je even je stuur loslaat..

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Smoonshine schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 12:26:
[...]

Via play.com voor 38,99 (PAL)
Eh ? Dan lijkt p-a me dus een betere optie :p
Of mis ik het doel van je post ?

[ Voor 50% gewijzigd door Ken. op 26-07-2007 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E na wat klooien bedoelde ik idd niet dat ik mijn stuur-instellingen veranderd heb , klooien met de graphics om het soepel te laten lopen en racen . Idd bij vorige CMR5 was het instellen een stuk lastiger met de MOMO, nu geen last van gehad .

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2007 12:43 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste