Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Nu het volgende. Ik maakte een paar screengrabs met fraps, op rallyproef Crawberry Crag vlakbij de finish en merkte per toeval iets op. Is onderstaand naambord op het huisje humor ofzo

Edit: No fukken way

[ Voor 10% gewijzigd door BLRacing op 10-03-2008 22:34 ]
Oftwel, Herberg de zwarte haan of iets van die strekking..
[ Voor 54% gewijzigd door Acid_Burn op 14-03-2008 17:34 ]
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
sindsdien gaat hij na een offline spel ook de worldrecords ophalen. Dat is opzich geen probleem, maar die tijden zijn vaak 0 sec of zelfs negative tijden... ben ik de enige die dit heeft ? is dit gefixed in 1.2?
je bent neit de enige, hier nog zo een, en ik heb het alleen maar ervaren in de demo waardoor ik de game nooit heb gekochtDaChosen1 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 01:38:
ligt het nu aan mij of ben ik de enige die het spel absoluut niet lekker vind rijden?
Ik heb veel race en rallygames gespeeld (alle CMR's,RBR ,GTR 1 en 2 RFactor etc etc..), maar ik krijg op de een of andere manier het gevoel niet zoals ik dat had bij alle voorgaande CMR games of bv met Richard Burns Rally..
De eerste race met die "pickups"zeg maar dacht ik van WOW, dit is gaaf, maar zodra ik de eerste rallyproef reed met een Punto was ik zeer teleurgesteld in het stuurgedrag van de auto. Het kan ook zijn dat ik mijn stuur (DFP Pro) nog moet afstellen, maar ik krijg het niet voor elkaar dat typische rallygevoel te krijgen. Die Punto is met geen mogelijkheid lekker driftend door een bocht te krijgen, maar blijft aan de weg plakken en als je een beetje tegenstuurd lig je aan de andere kant van de baan tegen de vangrail. Misschien moet ik wat verder doorspelen totdat ik een betere auto krijg maar tot nu toe vind ik het zwaar bagger en heb RBR maar weer uit het stof gehaald, omdat ik dacht dat ik gek werd. Maar de eerste meters met RBR wist ik meteen weer hoe een echte rallygame moet sturen en dat is niet zoals in CMR Dirt.,.
Helaas want ik had er echt meer van verwacht...
Ik vind het wel raar omdat bijna iedereen laaiend enthousiast is , dus het zal wel aan mij liggen.
Misschien moet ik nog een paar uurtjes investeren, ook met andere (betere) auto's...
dat is de reden waarom ik deze game niet gekocht heb, ik kan het gewoon niet meer spelen, ik sta telkens voor de bocht stil of ga er veelste langzaam doorheen in de demo waardoor al mijn rondetijden worden verpest, bij alle vorige Colin McRae's heb ik nergens last van gehad en kon ik bijna perfect door de bochten heenkomen maar deze versie is gewoon verpestBLRacing schreef op maandag 10 maart 2008 @ 22:17:
De besturing vind ik maar matig maar wat mij opvalt is dat de remvertraging echt onrealistisch hoog is.
ik had gehoord dat ze de besturing juist wat simpeler en arcade hadden gemaakt voor de amerikanen zodat een rally spel daar meer zou worden verkocht, nou bedankt, daardoor hebben wij geen vette rally ervaring meer
[ Voor 62% gewijzigd door iwaarden op 14-04-2008 08:57 ]
Verwijderd
p.S. IK ZOEK GEWOON CHEATS , gewoon omdat ik dit spel wil spelen voor fun en wil niet alles unlocken !. Google doet weinig.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2008 21:18 ]
Asus Zenbook i7 256gb
Verwijderd
makkelijk ff kan spelen .
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2008 21:57 ]
Specs vind je op gallery: needless to say .
Tikje richting Simulatie, Sport en Racing Games.
And I'm the only one and I walk alone.
Gisteren toevallig weer eens uit de kast gehaald en online met een vriend van me gespeeld.
Blijft echt een heerlijk spelleke moet ik zeggen. Was even vergeten hoe goed 'ie was
Blijft een gemis dat je online niet iets van een ghost ziet van je opponent, of een IRL timer ipv alleen bij de splits.
Die streepjes links zijn me te globaal eigenlijk.
De besturing is inderdaad iets meer arcade. De rem is te sterk.
Het sturen gaat op zich wel. Ik ben toch gewend om met keyboard te racen, dus dit lukte ook wel aardig.
Ben in een uur of 6 a 7, redelijk makkelijk door Career in Pro Am en Pro gevlogen.
De kleine competities stellen weinig voor. Kwestie van de eerste bocht, via de zijkant, als eerste bereiken en dan rustig uitrijden. De rally's door duitsland, australie en japan zijn prachtig. En de lange Hillclimb met de sterkste auto (1500Nm koppel whoaaa!!) is ook een superervaring. Die trucks en SUV's hadden ze mogen schrappen.
Online stelt het helaas helemaal niks voor. Daarin was CMR04 toch meesterlijk. Dus na een weekje is dit spel wel uit.
En dat simpele Amerikaanse commentaar had ook achterwege gelaten mogen worden.
Verwijderd
Het enige wat me lichtelijk irriteert aan de graphics zijn de
Hehehe, ik ben benieuwd of iemand die niet weet waar ik het over heb zich kan bedwingen... en of het hem dan ook gaat irriteren.
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 22:06:
Ik vind het een lekker spel voor zo nu en dan: 'k heb 'm een week geleden op m'n nieuwe computer geinstalleerd. Ik rij alleen maar de rally's trouwens (short, want ik heb er een hekel aan hetzelfde circuit nogmaals de andere kant op te moeten rijden...): de rest boeit me niet. Ziet er echt wel schitterend uit, moet ik zeggen, helemaal op m'n nieuwe computer. Prachtig!
Het enige wat me lichtelijk irriteert aan de graphics zijn despoiler:Ik heb het maar even tussen spoilertags gezet want het wordt pas irritant als je het weet...weerspiegelingen in Duitsland: dat is gewoon steeds dezelfde texture die met je 'meerijdt'!Ik zag het eerst niet maar opeens viel het me op en sindsdien kijk ik in Duitsland constant naar die
spoiler:spiegeling!
Hehehe, ik ben benieuwd of iemand die niet weet waar ik het over heb zich kan bedwingen... en of het hem dan ook gaat irriteren.
Word telkens tweede of derde of nog minder, maar winnen lukt niet.
Ik geloof dat je in een friends game iemand kan boosten, maar helaas heeft geen een van me (online) vrienden dirt. Ik wil graag Dirt de kast indoen zodat ik rustig kan wachten op het tweede deel hehe.
Zou iemand me willen boosten met Dirt ?

Gamertag : DaNiSeL
Thanks in Advance
[ Voor 0% gewijzigd door KunDun op 23-03-2009 21:19 . Reden: Typo ]
Verwijderd
Moet je deze rijden in de carriere mode of ook in de championship mode?
Want ik heb nu een totaal van 800km gereden (500 miles achievement) maar krijg deze dan toch niet te pakken.
Ik wil namelijk Dirt op mn LCD TV spelen die op mijn 2e kanaal van mijn ATi kaart zit; Echter lijkt Dirt wel met maar 1 display overweg te kunnen.
(ik heb nu maar mn config file aangepast zodat hij niet in full screen start en ik hem naar mijn TV kan slepen)
Ander probleem (ondanks patch 1.2) is dat mijn Joypad niet herkend wordt, mbt de force feedback
[ Voor 77% gewijzigd door n00bs op 03-05-2009 13:03 ]
Spel ook gehaald voor de xbox360. Lag als classic voor leuk prijsje bij de MM. Erg leuk spel, het rally deel is prachtig, even met een Evo over de diverse wegen crosse
Wel idee dat je de career snel uit hebt, maar goed.
Is dit spel eigelijk met een stuurtje te doen?