Goede middag,
Ik ben van plan over binnenkort een laptop aan te schaffen, na wat research ben ik tot de volgende twee systemen gekomen:
Sony Vaio FZ11E (komt als het goed is binnen een week uit, en staat al in de pricewatch voor 968 euro)
Intel Core 2 Duo T7100 (1,8GHz)
2x 512MB DDR2
15.4 Inch WXGA 1280 x 800
nVidia GeForce 8400M GT
120 GB, 5400 rpm
Asus F3SC-AP023C (959 euro)
specs
beide systemen voldoen aan mij eisen, echter zou ik wel 2GB intern geheugen willen hebben. Ik heb in het Asus F3 topic eigenlijk niet meer dan lof gelezen. Nu gaat echter mijn voorkeur een beetje uit naar de sony, maar ik heb over de service, ondersteuning en duurzaamheid weinig gelezen. daarom hoop ik dat iemand me het volgende kan vertellen:
Mark
Ik ben van plan over binnenkort een laptop aan te schaffen, na wat research ben ik tot de volgende twee systemen gekomen:
Sony Vaio FZ11E (komt als het goed is binnen een week uit, en staat al in de pricewatch voor 968 euro)
Intel Core 2 Duo T7100 (1,8GHz)
2x 512MB DDR2
15.4 Inch WXGA 1280 x 800
nVidia GeForce 8400M GT
120 GB, 5400 rpm
Asus F3SC-AP023C (959 euro)
specs
beide systemen voldoen aan mij eisen, echter zou ik wel 2GB intern geheugen willen hebben. Ik heb in het Asus F3 topic eigenlijk niet meer dan lof gelezen. Nu gaat echter mijn voorkeur een beetje uit naar de sony, maar ik heb over de service, ondersteuning en duurzaamheid weinig gelezen. daarom hoop ik dat iemand me het volgende kan vertellen:
- hoe is het gesteld met de service, ondersteuning en duurzaamheid van sony
- verlies je de garantie als je in een asus geheugen bijplaatst
- verlies je de garantie als je in een vaio geheugen bijplaatst
- als iemand een uitgesproken voorkeur heeft, let me know
Mark