Weer wat foto's van deze week. Donderdag Ronald McDonald Benefiet, en vrijdag Denderend Vet.
3 dames organiseerden in opdracht van school een benefiet avond voor het Ronald McDonald huis, daarbij is ongeveer €20.000,- opgehaald!
R1 - Poster voor het Ronald McDonald huis.
R2 - Samantha (organisatie) aan het woord voor het goede doel.
R3 - DJ Sander aan de knoppen.
En dan over naar Denderend Vet. Ondanks de matige opkomst nog best een aardig feestje.
D1 - Groovenatics had moeite met de headphones. Door de funky beat trilde deze steeds van zijn hoofd. Vasthouden dus!
D2 - Chick met een 400D van een kennis en mijn 10-22 erop! Prrrrrr... Turn my 10-22 into a 70-200 baby!
D3 - De rookmachine draaide overuren om de leegte op te vullen. Dus dan maar klooien met de effecten van rook.
D4 - Zoenen zoenen maak me gek!
D5 - Zwart-wit probeerseltje. Gewoon voor de fun, om eens te kijken hoe dat bevalt.
Wassem weer. Owja, ik werd zojuist herkend in de Kreek door een stel Tweakers! "Hey, jij bent van PartyFocus.nl, en proller!". Dude, wtf

Gaat je anonieme bestaan... Maar wel apart, herkend worden. Het voelt raar (stalkers?!). Hoe moet een BN-er zich wel niet voelen? Voor je het weet staan ze bij je voor de deur.
Ennehm, speciaal voor Floor-is, gehost op een UPC account, dus hopelijk kun je ze nu wel zien!
[
Voor 4% gewijzigd door
Nik op 01-12-2007 22:35
]