[Ervaringen] Partyfotografie deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 26 Laatste
Acties:
  • 24.442 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:49

samo

yo/wassup

@Zatarra: Het is qua foto wel een aardige foto, met apart licht. Maar het mist de dynamiek om een beeld te krijgen van het feest/de sfeer of de avond, vind ik. Toch heeft ie wel wat.

Strobofoto's kunnen idd extremer... ;) Met t idee om echt aan te kloten krijg je:
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2300/1671874606_18f9c3b99d_m.jpg Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2394/1671040583_58bafcf839_m.jpg

[ Voor 53% gewijzigd door samo op 31-10-2007 20:33 ]

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

nr 2 is wel leuk, bij nr 1 krijg ik toch sterk het gevoel dat ik zelf krijg als ik een foto heb vernaggelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
@Zatarra
Ik vind het een goed schot, zeker voor een foto die niet met een DSLR is gemaakt :)

Hier wat foto's die ik afgelopen zaterdag heb gemaakt in Ahoy bij Full on Ferry waar ik samen met Willem (wilmocs) was

#1 - Ferry Corsten behind the decks
Afbeeldingslocatie: http://www.gijstromp.nl/got/FoF1.jpg

#2 - Groepje
Afbeeldingslocatie: http://www.gijstromp.nl/got/FoF2.jpg

#3 - Danseresjes en links in de hoek de DJ
Afbeeldingslocatie: http://www.gijstromp.nl/got/FoF3.jpg

#4 - Overzicht
Afbeeldingslocatie: http://www.gijstromp.nl/got/FoF4.jpg

#5 - Dames
Afbeeldingslocatie: http://www.gijstromp.nl/got/FoF5.jpg

#6 - Tsja..
Afbeeldingslocatie: http://www.gijstromp.nl/got/FoF6.jpg

#7 - Tsjaaaaa...
Afbeeldingslocatie: http://www.gijstromp.nl/got/FoF7.jpg

#8 - Nog maar een keer.. tjsa
Afbeeldingslocatie: http://www.gijstromp.nl/got/FoF8.jpg

#9 - Blond
Afbeeldingslocatie: http://www.gijstromp.nl/got/FoF9.jpg

Was overigens m'n eerste keer fotograferen op zo'n feest :), was wel al naar Decibel Outdoor geweest (paar posts eerder) maar buiten is toch heel anders als indoor

[ Voor 11% gewijzigd door gise op 01-11-2007 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yep zatarra zekers cool voor een niet dslr shot 8)

en gise, je weet je toch wel redelijk goed te redden voor een eerste keer indoors. zeker al heel wat tips hier gelezen of van wilmocs gehad ;)

en thanks voor comment :)

ik zat die avond in het begin ook redelijk frusty over de strobo want dat ding bleef maar aan staan. pas in de laatste 10 minuten van het feesie kreeg ik pas opeens het idee om er toch maar wat van proberen te maken en te kijken waar het schip strand. ik heb nu al weer zin in de volgende strobo confrontatie , vind het toch een uitdaging om met dat irritante licht toch pakkende fotos te kunnen krijgen.

voor mij waren van die avond er maar 2 strobo fotos geslaagd en dat was de 3e die henk aangaf en deze die ik ook al eerder had gepost
http://thehospages.com/pi...-westerliefde/image53.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 22:39:
en gise, je weet je toch wel redelijk goed te redden voor een eerste keer indoors. zeker al heel wat tips hier gelezen of van wilmocs gehad ;)
Ontdekte dit topic pas eigenlijk na afgelopen weekeind dus had hier nog niks gelezen, juist omdat ik partypics had gemaakt gelijk maar even veel gelezen hier dus ben gelijk ook van alles op de hoogte ;)

qua fotografie sowieso veel geleerd van wilmocs en ook zelf gespeeld en geëxperimenteerd met wat instellingen

Wil alleen qua belichtingen wel nog iets anders doen/proberen, dus ga dat hele artikel van dragging the shutter ook maar eens doorlezen :) - als iemand trouwens nog tips heeft, zijn welkom!

[ Voor 14% gewijzigd door gise op 31-10-2007 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

gise schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 20:36:
@Zatarra
Ik vind het een goed schot, zeker voor een foto die niet met een DSLR is gemaakt :)

Hier wat foto's die ik afgelopen zaterdag heb gemaakt in Ahoy bij Full on Ferry waar ik samen met Willem (wilmocs) was

#1 - Ferry Corsten behind the decks

#2 - Groepje

#3 - Danseresjes en links in de hoek de DJ

#4 - Overzicht

#5 - Dames

#6 - Tsja..

#7 - Tsjaaaaa...

#8 - Nog maar een keer.. tjsa

#9 - Blond

Was overigens m'n eerste keer fotograferen op zo'n feest :), was wel al naar Decibel Outdoor geweest (paar posts eerder) maar buiten is toch heel anders als indoor
Goed dat je er omschrijvingen bij zet, anders had ik niet eens gezien wat er op de foto staat (hint, hint).

[ Voor 25% gewijzigd door Nik op 01-11-2007 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Idem, de DJ moet je met een loep zoeken zo. Daarnaast, doe eens check images aanklikken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

#1 & #3 zijn wel heul donker :P
Was Ferry trouwens zo ontzettend moeilijk te zien of komt dat eerder door waar je de foto vandaan hebt genomen?

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk dat ook niet iedereen een > 200mm lens bij zich heeft op een feesie :p

ik ga ook maar tot maximaal 50mm met mijn lensjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:05:
denk dat ook niet iedereen een > 200mm lens bij zich heeft op een feesie :p

ik ga ook maar tot maximaal 50mm met mijn lensjes :+
Bij mij hangt het er wat vanaf, overwegend sleur ik mijn tele alleen mee als ik denk dat het zin heeft (zoals een Full on Ferry :+ ). Off_Corso doe ik inmiddels toch weer zonder omdat ik daar backstage mag.

Hoofdreden om die tele niet mee te nemen is de op het moment té krappe tas. Maar dat is binnenkort wel verholpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Henk schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:09:
[...]

Bij mij hangt het er wat vanaf, overwegend sleur ik mijn tele alleen mee als ik denk dat het zin heeft (zoals een Full on Ferry :+ ). Off_Corso doe ik inmiddels toch weer zonder omdat ik daar backstage mag.

Hoofdreden om die tele niet mee te nemen is de op het moment té krappe tas. Maar dat is binnenkort wel verholpen :)
Krappe tas? 2 rugzakken op het moment. Voor optie 1, een hoop mee, of optie 2, nog meer mee. Daarnaast keuze tussen de vakantie uitrusting A kleine crumpler schoudertas, of toeristen versie B, soort van dikke peniskoker waar alleen body + basis objectief in past. Het liefste loop ik echter zonder tassen, body in 1 hand en gaan...

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 02:59

ppFreddy

gewoon Frederik

ik heb vorige week op een feestje ergens een duw gehad op de flitser terwijl deze op de cam stond, alles werkt nog perfect, maar hij staat nimeer vast... Okja, ik kan em er niet afschuiven, maar hij kan wel wat heen en weer schommelen precies, als ik em "lock" beweegt het slotje wel hééél gemakkelijk, normaal gaat dit vrij stroef, dus ik denk dat er ergens iets zal kapot zijn... hopelijk geen al te grote kosten...

Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Ik heb 2 flitsers, ik draai ook altijd als eerste mijn oude flitser erop. Heeft wat meer speling dan m'n nieuwe ;). Wees blij dat je geen Canon hebt, dat breekt meteen af....

Mysteryland 2005:
[list]• Ralph breekt zijn schouder bij een glij/valpartij op de kazige berg
• Gerard sloopt zijn 20D behuizing door val op dezelfde berg
• Jules maakt een glijer en heeft een bruin/groene plek op z'n broek, wederom op dezelfde berg, maar met D70 en SB600 is niks mis mee (Zoefff kan hiervoor instaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
't is allemaal hetzelfde spul. Plastic galore, hoewel de 580EXII wel beter is, is het gewoon een ding wat uitsteekt. Al maak je het van titanium, bij een stuiter gaat de flitsvoet er gewoon aan als hij ook maar verkeerd stuitert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

jules schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 00:34:
Ik heb 2 flitsers, ik draai ook altijd als eerste mijn oude flitser erop. Heeft wat meer speling dan m'n nieuwe ;). Wees blij dat je geen Canon hebt, dat breekt meteen af....

Mysteryland 2005:
[list]• Ralph breekt zijn schouder bij een glij/valpartij op de kazige berg
• Gerard sloopt zijn 20D behuizing door val op dezelfde berg
• Jules maakt een glijer en heeft een bruin/groene plek op z'n broek, wederom op dezelfde berg, maar met D70 en SB600 is niks mis mee (Zoefff kan hiervoor instaan)
Je hebt eraan gedacht dat dat ook allemaal kan komen door de manier waarop je neerkomt?
Je vergelijkt nu het breken van een schouder met het breken van een flitser. Echte logica is totaal niet te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

jules schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 00:34:

[...]
Ehmm, Jules, een beetje fatsoenlijke flitser heeft een, bewust zo ontworpen, zwakke voet. Een flitservoet is makkelijker te vervangen dan een camera hotshoe. Ook heb ik, als het spreekwoordelijke minste-van-twee-kwaden, liever niet dat de hotshoe van m'n camera getrokken wordt. Een andere flitser regelen is nog altijd een optie. Bij een kapotte hotshoe kan er niets meer op je body.

Je was trouwens ook nog Jaymz vergeten te vermelden, die ook een keer bij een val z'n flitser van z'n 20D (?) afketste :+

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henk schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 10:52:
[...]

Sommige mensen kunnen ook genieten van een feest zonder dat ze met bier hoeven gooien en lallend over de dansvloer zwalken.
tenminste, als we hier praten over persoonlijkheden die ook werkelijk met hun leeftijd meegroeien.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo morgen als het meezit eens een vergelijking maken tussen mijn s5 en een canon 40d.
ben benieuwd naar de verschillen als ze allebei op hossetting staan *O* *O* *O* *O*

en nu op naar nataraj's 5 jarige bestaan *O*

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy

ppFreddy

gewoon Frederik

de SB-600 zit binnen voor reparatie, de kerel van de shop zei doodleuk "ok, we gaan opgeven dat het komt door beroepsmatig gebruik, dan werken ze wa rapper, en mss maken ze het onder garantie" :p
ahja, als het geen garantie is geef ik de factuur wel aan mn verzekering :p
voorlopig flits ik nu met een SB-800 :)

Vanavond Q-Party, hopelijk komen er enkele mooie beelden uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Daarnet dus met samo wezen 'schieten'. Dat wil zeggen, van wat er voor door moest gaan, want in plaats van naar Off_Corso, werd ik naar een feest gestuurd van dezelfde organisatie. Opzich geen ramp, totdat ik de tent in kwam wandelen. Een hoeveelheid m²'s die ongeveer vergelijkbaar is met mijn huiskamer, met ook ongeveer een bijbehorende hoeveelheid mensen - en dan heb ik echt geen drukke avond thuis.

Ergo: ik had griep, de tent was kut, de muziek was gaar, de dj slecht en het was eigenlijk gewoon in zijn geheel dus klote.

Op één ding na, en dat is dat het wel gewoon gezellig was met samo, én de hos-invloeden ook mij bereikt hebben... min of meer.

Afbeeldingslocatie: http://henkvandergiesen.nl/files/GoT/fotografie/071103-meuktent/IMG_6368.jpg

Ik zeg niet dat dit mijn nieuwe stijl zal worden, maar geinig vond ik het zeker :)

[ Voor 6% gewijzigd door Henk op 03-11-2007 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo

samo

yo/wassup

Ja, was gezellig... Geen geweldige tent, geen aankleding, geen details, geen mensen, op een paar zatte polen na. Maar t was inderdaad gezellig Henk!
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2334/1833579909_6416f17250_m.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hela samo je mag niet zomaar de exlusief overgedragen hos style aan derden mededelen hoor :w

pfff vanavond nataraj ,, wat een moeilijk maar geweledig feesie , veel dames waarmee ik heel leuk stond te dansen en zo, en voor de rest de bushmills whisky die shanto voor het 5 jarig bestaan had gekregen half opgedronken :p
pff nu slapen om 9 uur gaat de wekker weer :Z

en henk, al om half 2 thuis ??? :?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2007 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
ppFreddy schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 00:15:
Vanavond Q-Party, hopelijk komen er enkele mooie beelden uit :)
Doe DJ Ward & VJ Danny de groeten van me, dan :)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Laatst online: 18:00

allstarted1

WTRFTS

Zo, even 40% van vanavond doorgegeven en nu worden de oogleden zwaar! :z

Chocolatin was een lekker feest met o.a. Roog, Gregor Salto en Benny Rodrigues, en een prachtig danseresje............ O+

Afbeeldingslocatie: http://www.bycanon.com/jeroen/GOT/Chocolatin.jpg

Alleen jammer dat het licht in de zaal zelf bout was, en dat zelfs de organisatie niets geregeld kreeg met die gasten :/ Verder veel leuke contacten opgedaan zowel voor fotgrafie als journalistiek :)

Morgen de rest, nu snurken!

[ Voor 26% gewijzigd door allstarted1 op 03-11-2007 06:25 ]

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 03:52:
hela samo je mag niet zomaar de exlusief overgedragen hos style aan derden mededelen hoor :w
Samo is innocent :P maar als je iemand bepaalde dingen ziet doen is het niet zo heel moeilijk meer om uit te vogelen hoe jouw stijl werkt ;)
pfff vanavond nataraj ,, wat een moeilijk maar geweledig feesie , veel dames waarmee ik heel leuk stond te dansen en zo, en voor de rest de bushmills whisky die shanto voor het 5 jarig bestaan had gekregen half opgedronken :p
pff nu slapen om 9 uur gaat de wekker weer :Z
hehe, en ik voelde me al brak dat ik om 11 uur eruit moest (wat dus gewoon eerder wrd door een telefoon :( )...
en henk, al om half 2 thuis ??? :?
Dat zegt genoeg over het 'feestje' dunkt me :/ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

allstarted1 schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 05:54:
Zo, even 40% van vanavond doorgegeven en nu worden de oogleden zwaar! :z

Chocolatin was een lekker feest met o.a. Roog, Gregor Salto en Benny Rodrigues, en een prachtig danseresje............ O+

[afbeelding]

Alleen jammer dat het licht in de zaal zelf bout was, en dat zelfs de organisatie niets geregeld kreeg met die gasten :/ Verder veel leuke contacten opgedaan zowel voor fotgrafie als journalistiek :)

Morgen de rest, nu snurken!
Dat vind ik een heeeele nette foto allstarted! Alleen mist het misschien nog ietswat scherpte in het gezicht voor perfectie. Maar, als je maar een foto laat zien krijg ik een beetje het gevoel dat dit een lucky-shot was... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Josh schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 13:22:
[...]

Dat vind ik een heeeele nette foto allstarted! Alleen mist het misschien nog ietswat scherpte in het gezicht voor perfectie. Maar, als je maar een foto laat zien krijg ik een beetje het gevoel dat dit een lucky-shot was... :P
Thanks Josh :D

Nja, ik ben nog met de rest bezig en ben me behoorlijk aan het irriteren aan de verlichting en de aankleding op het podium, wat resulteert in veel zwarte vlakken helaas. Vooral de verlichting in de zaal was om te huilen.

Er komt nog een gedeelte aan iig! :9 Busy working ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henk schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 11:00:
Samo is innocent :P maar als je iemand bepaalde dingen ziet doen is het niet zo heel moeilijk meer om uit te vogelen hoe jouw stijl werkt ;)
hehe :P
hehe, en ik voelde me al brak dat ik om 11 uur eruit moest (wat dus gewoon eerder wrd door een telefoon :( )...
tsss ik stond gewoon om 10 uur alweer op de mat voor een speciale yoga les :w
pfff op het einde deed die leraar nog even een demonstratietje. jeetje nooit gedacht dat een oude man je ooit ouder kon laten voelen maar bij hem lukte dat aardig }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 13:32:
[...]

hehe :P

[...]

tsss ik stond gewoon om 10 uur alweer op de mat voor een speciale yoga les :w
Dat klinkt dubieus gast :+
pfff op het einde deed die leraar nog even een demonstratietje. jeetje nooit gedacht dat een oude man je ooit ouder kon laten voelen maar bij hem lukte dat aardig }:O
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:13
Henk schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 01:23:
Daarnet dus met samo wezen 'schieten'.

Op één ding na, en dat is dat het wel gewoon gezellig was met samo, én de hos-invloeden ook mij bereikt hebben... min of meer.

Ik zeg niet dat dit mijn nieuwe stijl zal worden, maar geinig vond ik het zeker :)
Pfff, ik had dus met Henk willen schieten, maar aangezien ik geen hos-style schiet ben ik minder interessant. Had gek willen doen met Henk in het Paard, maarja die wilde dus niet met me mee. Dan maar met iemand anders....

#01 - Hier was ik dus, LOS in het Paard (duh!)
Afbeeldingslocatie: http://temp.gerardhenninger.net/forum/2007/okt/20071103_los108.jpg

#02 - Met o.a. Ricky Rivaro, Fedde le Grand en Vika Kova
Afbeeldingslocatie: http://temp.gerardhenninger.net/forum/2007/okt/20071103_los171.jpg

#03 - En aangezien ik peopleshots niet meer zo boeiend vind richt ik me meer op andere dingen
Afbeeldingslocatie: http://temp.gerardhenninger.net/forum/2007/okt/20071103_los069.jpg

#04 - Patrick Savalle wilde WEL met me mee.... (hier met MC Vika Kova)
Afbeeldingslocatie: http://temp.gerardhenninger.net/forum/2007/okt/20071103_los123.jpg

Dus Henk.. je wordt bedankt! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
GerardHenninger schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 14:00:
[...]

Pfff, ik had dus met Henk willen schieten, maar aangezien ik geen hos-style schiet ben ik minder interessant. Had gek willen doen met Henk in het Paard, maarja die wilde dus niet met me mee. Dan maar met iemand anders....

#01 - Hier was ik dus, LOS in het Paard (duh!)
[afbeelding]

#02 - Met o.a. Ricky Rivaro, Fedde le Grand en Vika Kova
[afbeelding]

#03 - En aangezien ik peopleshots niet meer zo boeiend vind richt ik me meer op andere dingen

#04 - Patrick Savalle wilde WEL met me mee.... (hier met MC Vika Kova)

Dus Henk.. je wordt bedankt! :P
Je bent gewoon jaloers op mijn lege-zaalfeestje! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Wow, Gerard, shot 3 is echt super :D

Zo eindelijk zelf de shots uitgezocht en Gerard en Henk eens laten kijken ernaar, hier een selectie :)

#1 Eeg Kruysdijk, degene die me uitnodigde en verder de promotie deed van het feest
Afbeeldingslocatie: http://www.bycanon.com/jeroen/GOT/Chocolatin/CL1.jpg

#2 Snoepjes bij de ingang
Afbeeldingslocatie: http://www.bycanon.com/jeroen/GOT/Chocolatin/CL2.jpg

#3 Roog warmt de boel op
Afbeeldingslocatie: http://www.bycanon.com/jeroen/GOT/Chocolatin/CL3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bycanon.com/jeroen/GOT/Chocolatin/CL4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bycanon.com/jeroen/GOT/Chocolatin/CL5.jpg

#6 Charmante blikken van alle kanten...
Afbeeldingslocatie: http://www.bycanon.com/jeroen/GOT/Chocolatin/CL6.jpg

#7 Roog en Sidney
Afbeeldingslocatie: http://www.bycanon.com/jeroen/GOT/Chocolatin/CL7.jpg

#8 Danseres
Afbeeldingslocatie: http://www.bycanon.com/jeroen/GOT/Chocolatin/CL8.jpg

#9 MC
Afbeeldingslocatie: http://www.bycanon.com/jeroen/GOT/Chocolatin/CL9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bycanon.com/jeroen/GOT/Chocolatin/CL10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bycanon.com/jeroen/GOT/Chocolatin/CL11.jpg

#12 Twee vriendinnetjes; leukste zusjes die ik ken :D
Afbeeldingslocatie: http://www.bycanon.com/jeroen/GOT/Chocolatin/CL12.jpg

#13 Percussionist, klonk erg lekker op de latin beats
Afbeeldingslocatie: http://www.bycanon.com/jeroen/GOT/Chocolatin/CL13.jpg

#14 Lotte!
Afbeeldingslocatie: http://www.bycanon.com/jeroen/GOT/Chocolatin/CL14.jpg

#15 Gregor en Sidney
Afbeeldingslocatie: http://www.bycanon.com/jeroen/GOT/Chocolatin/CL15.jpg

#16 Vrouwvolk
Afbeeldingslocatie: http://www.bycanon.com/jeroen/GOT/Chocolatin/CL16.jpg

#17 En nu wil ik naar huis! Anders sla ik het deck kapot!
Afbeeldingslocatie: http://www.bycanon.com/jeroen/GOT/Chocolatin/CL17.jpg

Op zich ben ik redelijk tevreden zoals eerder gezegd. Begin steeds beter door te krijgen wat ik allemaal aan het doen ben, en hoop dat dat ook te zien is :)

Zal nu alleen moeten gaan investeren in een lichtsterkere lens en naar een SB600, de SB400 biedt toch iets teveel beperkingen met alleen verticaal de kop draaien enz.

Hoor graag wat beter kan, al heb ik een en ander al gehoord op IRC :>

[ Voor 99% gewijzigd door allstarted1 op 03-11-2007 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou hier dan 1 vage van gisteravond :+

Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2007-parties/2007-11-02-nataraj/thumb2/image61.jpg
http://thehospages.com/pi...11-02-nataraj/image61.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2007 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
ergg netjes GH!

Is de MC op #4 op die hoge hakken niet een paar keer vast komen te zitten tussen dat rooster? lijkt me erg lastig lopen.. :P

Ik heb vanmiddag een canon off shoe-cord gekocht omdat de ST-E2 me op dit moment even iets te duur is dus hier ga ik vanavond maar even mee spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gise schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 16:00:
ergg netjes GH!

Is de MC op #4 op die hoge hakken niet een paar keer vast komen te zitten tussen dat rooster? lijkt me erg lastig lopen.. :P

Ik heb vanmiddag een canon off shoe-cord gekocht omdat de ST-E2 me op dit moment even iets te duur is dus hier ga ik vanavond maar even mee spelen :D
yep om nog maar te zwijgen over de dure batterijen ah 11 pleuro die zo'n st-e2 slurpt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Waar zijn jullie zoal te vinden vanavond?

Ik ga mee met Wilmocs naar Outblast in de Hemkade te Zaandam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk allstarted, nu nog even de check images knop vinden en je bent bijna professioneel ;)

ik ga vanavond eerst naar de chocolate club. een totaal drugs vrij feesie (op chocolade na dan)
oftewel geen alcohol, roken, koffie en of andere middeltjes. gewoon puur natuur uit je dak gaan *O*

dan nog even samo opzoeken in de kring bij what is happening here
en dan door naar frogfever in wilhelminapakhuis alwaar een leuk trance feesie is *O* *O* *O*

en dan schijnt er ook nog iets in villa friekens gaande te zijn (echt vage lokatie in noord) maar ik denk dat ik dat niet meer ga trekken :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Ik sta vanavond in de Hollywood Music Hall / Rotterdam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy

ppFreddy

gewoon Frederik

dodge_911 schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 05:18:
[...]

Doe DJ Ward & VJ Danny de groeten van me, dan :)
Nja, ik heb niks geregeld met de organisatie, dus zo dicht zal ik wel niet bij de DJ's geraken denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 23:18

Chiron

Moderator Discord
Heroes of Techno op m'n werk vanavond, met o.a. Chris Liebing en kornuiten (Spinclub Ibiza night)

Zal zelf behalve plaatjes schieten ook wel weer wat plaatjes draaien in zaal 2 :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo

samo

yo/wassup

Cirque Excentrique was leuk :-) Hos, merci voor je sigma 30mm f/1.4 ik breng m zsm terug :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Ik ben net terug van de Eclectic Beatz CD Release Party van DJ Hardwell. Gezellig feestje @ Hollywood Music Hall. Was érg gezellig en relaxed. Zomaar wat foto's.

#1: Hardwell breekt de tent af!
Afbeeldingslocatie: http://www.partyfocus.nl/got/031107/IMG_8446.jpg

#2: Standaard DJ shot.
Afbeeldingslocatie: http://www.partyfocus.nl/got/031107/IMG_8450.jpg

#3: Voor iedereen die graag eens in de schoenen van een DJ wil staan. Meer knopjes dan een Boing 747 ffs!
Afbeeldingslocatie: http://www.partyfocus.nl/got/031107/IMG_8460.jpg

#4: Wederom Hardwell. Lastig om die gast níet op de foto te zetten ik zat opgesloten in de dj booth.
Afbeeldingslocatie: http://www.partyfocus.nl/got/031107/IMG_8475.jpg

#5: Diverse dranken in de aanbieding. Foto foto voor de bestellende dames (laat het paps en mams maar niet zien!).
Afbeeldingslocatie: http://www.partyfocus.nl/got/031107/IMG_8502.jpg

#6: Lego Technics.
Afbeeldingslocatie: http://www.partyfocus.nl/got/031107/IMG_8542.jpg

#7: Super stoere act op de muziek van de Blue Man Group.
Afbeeldingslocatie: http://www.partyfocus.nl/got/031107/IMG_8575.jpg

#8: De drankbestellende dames die mijn achterwerk blijkbaar boeiend vonden.
Afbeeldingslocatie: http://www.partyfocus.nl/got/031107/IMG_8708.jpg

#9: Nog een onwijs leuke act, spiderman die roosjes uit komt delen.
Afbeeldingslocatie: http://www.partyfocus.nl/got/031107/IMG_8740.jpg

#10: Als je haar maar goed waait zit.
Afbeeldingslocatie: http://www.partyfocus.nl/got/031107/IMG_8775.jpg

#11: Mrkrstft. (Markerstift voor de minder eclectic-geïnteresseerden onder ons).
Afbeeldingslocatie: http://www.partyfocus.nl/got/031107/IMG_8851.jpg

Toch lastig, om nee te zeggen tegen lelijke meisjes peopleshots. Maar dit bevalt me wel. DJ shots, acts, overzichtjes, en af en toe wat mensen mee pakken. Heb me prima vermaakt en weer een hoop kunnen leren.

[ Voor 3% gewijzigd door Nik op 04-11-2007 06:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Paxlie schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:04:
[...]

Je hebt eraan gedacht dat dat ook allemaal kan komen door de manier waarop je neerkomt?
Je vergelijkt nu het breken van een schouder met het breken van een flitser. Echte logica is totaal niet te zien
Canon en Nikon vergelijken is toch ook iets als appels met peren vergelijken? De een geeft de voorkeur aan het een, de ander de voorkeur aan't ander. Maar beetje porren blijft altijd leuk ;).
JumpStart schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:13:
[...]

Ehmm, Jules, een beetje fatsoenlijke flitser heeft een, bewust zo ontworpen, zwakke voet.
Je zou het zo wel verwachten ja, maar waarom is bij Gerard toendertijd zijn body beschadigd geraakt (voor zover ik het me nog kan herinneren)
Je was trouwens ook nog Jaymz vergeten te vermelden, die ook een keer bij een val z'n flitser van z'n 20D (?) afketste :+
't ging over alleen Mysteryland, niet een of ander feestje een half jaar later ;) Maar goed, dat was idd de kunststof flitsvoet die een trucje kon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

samo schreef op zondag 04 november 2007 @ 05:54:
Cirque Excentrique was leuk :-) Hos, merci voor je sigma 30mm f/1.4 ik breng m zsm terug :D
yep werd zeker gezellie en eindelijk ook weer wat bekenden. trance feesie in pakhuis wilhelmina was ook nog wel gezellie :)
en ben je nog naar the golden temple geweest erna ??

gisteren in de chocolateclub ook even met een 40d kunnen spelen. alleen in combinatie met mijn 430EX flitser ging dat niet echt lekker :( ik wou lekker eens die optie van 6 fotos per seconde knallen gaan gebruiken maar na 3x flitsen kon de flitser het al niet meer bijhouden :N :N :N

pfff uitzoeken komt later wel, hier alvast 1 van de chocolateclub
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2007-parties/2007-11-03-chocolateclub/chocolateclub.jpg

1 van de kring
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2007-parties/2007-11-03-dekring/DSCF8778.jpg

en 1 van prog as a frog in wilhelminapakhuis
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2007-parties/2007-11-03-progasafrog/DSCF8877.jpg

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2007 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
hoe krijg je het toch altijd weer voor elkaar hos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Proller: Speciale toning toegepast?
@ Gerard: 3&4 zijn echt leuk! Speciale flitstechniek?
@ Allstarted: 17 is mooi qua kleuren en actie!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2007 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gise schreef op zondag 04 november 2007 @ 17:18:
hoe krijg je het toch altijd weer voor elkaar hos :P
nou misschien kan je het hieran een beetje afzien. hos in actie
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2013/1858789564_823325ca4d.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
haha dat niet alleen, maar vooral ook het soort mensen bijvoorbeeld deze laatste 3 foto's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 17:34:
@ Proller: Speciale toning toegepast?
Ik heb aan wat knoppen gezeten, maar niet extreem. Er zit hooguit 10% verschil in met het orgineel. Ik heb sommige kleuren wat extra power gegeven, meer ook niet. Geen idee of het wat is, mij (persoonlijk) trekt het wel.

[ Voor 8% gewijzigd door Nik op 04-11-2007 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo

samo

yo/wassup

Gisteren dus Cirque Excentrique... Leuk feestje, gezellige boel! Kwam wat laat op start waarschijnlijk vanwege museumnacht, maar om half-een-ish werd t toch echt leuk.
Alles geschoten met hos' sigma 30mm 1.4 hsm.

#1 Het feestje was dus
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2286/1857930471_11ff7f6a09.jpg
#2 & #3
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2082/1858806834_2f24bbe9aa_m.jpg Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2186/1857932455_228a1ae7e5_m.jpg
#4 Lekker chillen (maar zelf voeten in de lucht houden) & #5 Lekker chillen (dj's)
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2203/1858757200_fc0d389181_m.jpg Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2247/1858767548_7fa197f302_m.jpg
#6 Er werd gedanst & #7 er werd gedanst & #8 er werd gedanst
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2329/1857944519_c9db42d36e_m.jpg Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2367/1857940041_32894ee530_m.jpg Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2228/1857974413_a6def3fae7_m.jpg
#9 Mooie dames en #10 vage heren ;)
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2192/1858771716_5816b80031_m.jpg Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2056/1857950977_1aa48c2832_m.jpg
#11 & #12
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2360/1857956037_3ff21e8584_m.jpg Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2229/1857961655_2d92eb8a15_m.jpg
#13 dj shotje en #14 mooie dames
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2138/1857964733_ff1b31c833_m.jpg Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2087/1858792660_98647f0b99_m.jpg
en tot slot #15: it actually looked like they had fun :D
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2350/1857971907_a63b32ac16.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hier ook nog wat van de kring

volgens mij wilden hun ook niet meer zo'n standaard portret shot hebben :+
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2007-parties/2007-11-03-dekring/thumb2/image04.jpg

proost :Y)
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2007-parties/2007-11-03-dekring/thumb2/image10.jpg

de betreffende shot alwaar samo mij vastlegde
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2007-parties/2007-11-03-dekring/thumb2/image14.jpg

yep de enige juiste plek voor mijn kaartjes :+
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2007-parties/2007-11-03-dekring/thumb2/image15.jpg

oh en samo had jij jules nu nog gesmsed O-)
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2007-parties/2007-11-03-dekring/thumb2/image07.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2007 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Ik zie nu pas dat hos een '2' is kwijtgeraakt :o

Tijdens het doorzoeken van m'n foto's (ik wil een selectie maken voor in 3 wissellijsten) kwam ik nog het nodige tegen wat, geheel onbedoeld, behoorlijk hos-style bleek te zijn.

Onderstaande was er eentje uit m'n Strike One shots van 2005 (waar ik stond dankzij Paxlie) die de uiteindelijke selectie niet haalde :+

Afbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~geert/portfolio/StrikeOne2k5/Hoslike.jpg

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 19:02:
yep de enige juiste plek voor mijn kaartjes :+
Je gaat toch niet op Gerard lijken he ;)
oh en samo had jij jules nu nog gesmsed O-)
Geen sms gehad :(
ze blijft kjoet, nu alleen met beetje angry face ;)

Nog wat pica's van mij van een paar weken geleden

Biertje met Samo in Pacafic Park;
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs071020aio001.jpg

foto's van hierna in de Westerliefde @ Allisone
Dé Hos aan't werk;
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs071020aio002.jpg

Fotograaf gefotografeerd;
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs071020aio003.jpg

Dé Samo op de foto
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs071020aio006.jpg

Beetje vergelijk met een eerdere foto van Hos die avond, alleen dan met andere body;
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs071020aio007.jpg

Hos aan't werk;
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs071020aio009.jpg

Bellenblaas dame;
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs071020aio010.jpg

Hos aan't werk
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs071020aio011.jpg

Samenspel met Hos
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs071020aio013.jpg

Overzichtje
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs071020aio016.jpg

Bellenblaasjes
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs071020aio017.jpg

Dames zonder speeltjes
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs071020aio019.jpg

Met tenue
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs071020aio020.jpg

Aan't werk
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs071020aio022.jpg

DJ @ work
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs071020aio026.jpg

DJ @ work #2
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs071020aio028.jpg

Samo @ work
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs071020aio031.jpg

Laura @ work
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs071020aio037.jpg

Samo @ hos mode
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs071020aio039.jpg

Hos, Samo & jules
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs071020aio053.jpg

Hos met kjoet meid
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs071020aio055.jpg

Hos besteld bier
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs071020aio056.jpg

LG en LB
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs071020aio057.jpg

D'r was ontzettend veel rood licht aanwezig de gehele avond, of het was donker², met daarnaast geen betaalde opdracht, gezellig wat bier op met Hos en Samo wat meer afwijkende stijl die ik normaal heb ;)

[ Voor 99% gewijzigd door jules op 07-11-2007 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
op de een-na-laatste foto steekt Hos z'n middelvinger uit naar het personeel achter de bar waarop de man achter de bar reageert: Wat moet je dan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al effe geleden dat ik nog iets gepost heb qua pics, hierdan...

01# Nieuw RNB concept in Krypton, Juicy!
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2037/1875750166_7051887eca_o.jpg

02# Black Guy
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2300/1874929905_36a895ef8a_o.jpg

03# Dancing
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2269/1875025131_58de913330_o.jpg

04# Dj Sense (Versuz)
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2284/1875053491_e4536b6094_o.jpg

05# Party
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2260/1875046399_c708bfe278_o.jpg

06# Fresh Fruit
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2103/1875033087_71c5764974_o.jpg

07# Smiling & Dancing
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2340/1875814664_69234a7264_o.jpg

08# Den(eve) :)
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2036/1874986487_f7197879c8_o.jpg

09# Promo
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2139/1875759930_6bfb062dda_o.jpg

10# Partygirls
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2418/1874963277_12945e1829_o.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2007 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
Verwijdert door mijzelf omdat kritiek volgens het merendeel misplaatst was.

[ Voor 97% gewijzigd door CaVeFiSh op 05-11-2007 22:45 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
CaVeFiSh schreef op maandag 05 november 2007 @ 20:27:
@ jules zijn laatste post...

Sorry en vat het niet al te lullig op.. maar dit geeft niet echt de indruk dat je op een geweldig feest bent geweest. Je had deze reeks beter in je fotomapje thuis kunnen laten wat mij betreft.
@CaVeFiSh zijn post....

samengevat: De CaVeFiSh snapt niet dat jules normaal gesproken heel ander materiaal levert, maar nu juist dit commentaar en 'matige' pics laat zien omdat hij gewoon een gezellige avond had met Samo en Hos.

Sorry en vat het niet al te lullig op.. maar dit geeft niet echt de indruk dat je weet waar je over praat of het topic leest/volgt. Je had deze post beter in je reply box kunnen laten wat mij betreft.

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
Henk schreef op maandag 05 november 2007 @ 20:56:
[...]

@CaVeFiSh zijn post....

samengevat: De CaVeFiSh snapt niet dat jules normaal gesproken heel ander materiaal levert, maar nu juist dit commentaar en 'matige' pics laat zien omdat hij gewoon een gezellige avond had met Samo en Hos.

Sorry en vat het niet al te lullig op.. maar dit geeft niet echt de indruk dat je weet waar je over praat of het topic leest/volgt. Je had deze post beter in je reply box kunnen laten wat mij betreft.

:>
Ik snap dondersgoed dat deze jonge veel beter resultaat neerlegd en van bijna alle vorige posten heb ik toch wel genoten. Dit vond ik alleen een gigantische domper vergeleken de rest en vond het eigenlijk niet echt als een party overkomen maar meer een avondje met wat maten. Onder een party ( zie titel van dit topic) versta ik een feest met een redelijk aantal mensen wat ik dus op 2 foto's na niet uit de best lange reeks kan halen.

Het kan best leuk zijn om een keertje een andere fotograaf op de foto te zetten maar om een indruk van een feestje te krijgen (en ik neem aan dat dat wel een beetje de bedoeling is als je hier je party foto's neerdropt) wil ik toch wel wat meer variatie zien ipv constant dezelfde mensen op de foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

toch wil ik

Dude, als je een camera hebt, ga dan uit ieder weekend en verras mij met wat je kan laten zien hier. Ik hou mijn mond en geniet van alle mooi gekleurde platen die langskomen. Bovendien verdient de sfeer in dit topic niet echt de reactie die je hier ten toon spreid, hoezeer je vanuit jouw optiek een punt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Wekkel schreef op maandag 05 november 2007 @ 21:48:
toch wil ik

Dude, als je een camera hebt, ga dan uit ieder weekend en verras mij met wat je kan laten zien hier. Ik hou mijn mond en geniet van alle mooi gekleurde platen die langskomen. Bovendien verdient de sfeer in dit topic niet echt de reactie die je hier ten toon spreid, hoezeer je vanuit jouw optiek een punt hebt.
Hier sluit ik me volledig bij aan. CaVeFiSh, je hebt het topic gewoon níet begrepen. Dit is deels test/showcase, maar deels ook gewoon om de ervaringen en bovenal; de lol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
Oke jongens, rustig aan heb me post alweer verwijdert. Ik wou slechts benadrukken dat ik teveel foto's van medefotografen zag langskomen en dat ik persoonlijk vind dat dat meer tot zijn recht komt in dat andere topic waarin fotografen zichzelf introduceren of het wie staat er achter de camera topics..

Laten we hier nou verder geen herrie om gaan schoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

CaVeFiSh schreef op maandag 05 november 2007 @ 20:27:

@ jules zijn laatste post...

ff kort samengevat:

He een zaalfototje
He kijk eens aan een fotograaf aan het werk
He nog een fotograaf op de foto
He een meneer zonder camera, maar toch weer een fotograaf die je vastlegd
Kijk een wat een mooie lege zaal
Laten we nog een keer een fotograaf op de foto zetten
Nu zetten we het bellenblaas meisje op de foto
Weer de fotograaf met bellenblaas meisjes
nog een keer met fotograaf en bellenblaasmeisje
Eindelijk weer een zaalshoot ( beetje te wazig wat mij betreft)
Waarom niet nog een keer een fotograaf met alweer de bellenblaas meisje
En zucht weer die meisjes
En zzzzZZZzzz alweer die meisjes
En nog maar een keer dezelfde meisjes
Eindelijk een andere foto... namelijk die van de DJ
En nog een keer de DJ
En je raad het nooit.. nog een keer een fotograaf
Eindelijk iets anders... een zangeres
En als we tocg bezig zijn... alweer een fotograaf erop
Hoppa waarom niet gewoon met 3 fotografen op de foto
En alweer een fotograaf erop
En nog maar een keertje dezelfde fotograaf erop.
En als afsluiter 2 andere mensen

Sorry en vat het niet al te lullig op.. maar dit geeft niet echt de indruk dat je op een geweldig feest bent geweest. Je had deze reeks beter in je fotomapje thuis kunnen laten wat mij betreft.
Ik heb er nog meer voor je! Hos, linkje al klaar? ;)

Vorige week ergens een feestje
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs071026frank043.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs071026frank056.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs071026frank061.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs071026frank065.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs071026frank076.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs071026frank079.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs071026frank080.jpg

Vandaag overigens een super dagje meegemaakt. Ik heb me even in de Cocktails sferen mogen verplaatsen (die film met Tom Cruise). Zogenaamd Flairtendering. Flessen hooghouden op je elleboog, jongleren met 3 flessen, een fles en een bostonshaker en tussentijds die shaker vullen. Hoe vervelend, die klusjes altijd :Y)

[ Voor 14% gewijzigd door jules op 07-11-2007 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abrakadaver
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-01-2021
wat een ongelofelijk gore kleurtoning jules!
verder wel coole foto's, de laatste 3 wat minder interessant, maar de rest vind ik wel strak.
En je komt er hier natuurlijk niet mee weg om te vertellen over die geweldige cocktailshakers en er geen pics van te hebben ;)

Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

Wat een onzin trouwens dat het ook om de lol gaat. In dit topic horen kwalitatief goede foto's te staan. Dat heeft niks te maken met het topic volgen of niet. Een beetje ongein kan best, maar zet er dat dan bij een paar goede foto's. Ondanks dat het redelijk incrowd is hier lijkt het me niet de bedoeling dat iedereen zijn lol-foto's post maar de foto's post die hij/zij kwalitatief de moeite waard vind.

Een rijtje foto's in de categorie "check-ons-de-tijd-van-ons-leven-hebben" vind ik hier dus niet bijhoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

abrakadaver schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:26:
wat een ongelofelijk gore kleurtoning jules!
verder wel coole foto's, de laatste 3 wat minder interessant, maar de rest vind ik wel strak.
Als je niks probeert kom je ook nergens ;) Maar je comments zijn duidelijk ;)
En je komt er hier natuurlijk niet mee weg om te vertellen over die geweldige cocktailshakers en er geen pics van te hebben ;)
Eerst eens zien wat het uiteindelijk is geworden ;)
Paxlie schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:01:
Wat een onzin trouwens dat het ook om de lol gaat. In dit topic horen kwalitatief goede foto's te staan. Dat heeft niks te maken met het topic volgen of niet. Een beetje ongein kan best, maar zet er dat dan bij een paar goede foto's. Ondanks dat het redelijk incrowd is hier lijkt het me niet de bedoeling dat iedereen zijn lol-foto's post maar de foto's post die hij/zij kwalitatief de moeite waard vind.

Een rijtje foto's in de categorie "check-ons-de-tijd-van-ons-leven-hebben" vind ik hier dus niet bijhoren.
Zo zwart-wit hoef je het ook niet te zien. We hebben een tijdje geleden al de discussie gehad over wat er hier gepost kan worden. Begreep daaruit dat alles in één topic moest blijven. Dit is mijn interpretatie van een Hos fuif en deels hos manier van schieten. Vind ik prima hier thuishoren. Beetje kruisbestuiving doet de geest verruimen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo

samo

yo/wassup

Het leuke van meerdere fotografen die samen komen is dat je van elkaar dingen gaat proberen (en lenen, maar dat is juist minder leuk/duurder). Dus wordt er wat uitgeprobeerd, stijlen wisselen. Dat wil je natuurlijk niet op 'het volk' uit proberen, dus kies je lekker veilig een collega-fotograaf als onderwerp. En, voila, er komen wat foto's 'nieuwe-stijl' met daarop fotografen. Vervolgens kan je kijken of de stijl bevalt of niet.
Daarom kan het best voorkomen dat er veel fotografen in een post staat. Kijk maar naar andere meet-topics, waar ook veel fotografen op staan. Het leuke aan de foto's vind ik dat je echt ziet dat Jules gewoon wat anders probeert, en kijkt hoe ver hij komt. Niet vast zetten in een stijl maar ook rondkijken en zien wat wel of niet bij je past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

Alsof het 23 foto's kost om te laten zien dat je een andere stijl probeert. Ik snap dat jullie elkaar nu verdedigen want jullie waren daar samen, maar Jules had ook met een paar foto's kunnen laten zien dat hij een andere stijl probeert. Zijn foto's zijn verder totaal niet bijzonder en dat weet ie zelf ook, want hij kan veel beter.

Tenzij jullie de doktersrekening voor mijn rsi-scroll-vinger gaan betalen ( :+ ) heb ik liever dat complete sets van "vriendenfoto's" achterwege blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het zo doorgaat gaat hier nog weinig gepost worden vrees ik... :s
Peace mannen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:45:
Als het zo doorgaat gaat hier nog weinig gepost worden vrees ik... :s
Peace mannen!
[x] eens

maar moet toegeven dat ik het ook wel een redelijke overkill vond hoor jules :+

en misschien ook wel handig dat als je serie bewerkte fotos post dat je er 1 van onbewerkt post ter vergelijking. nop jules deze laatste nabewerking vind ik niet echt je van het.

heb ook altijd het idee dat er dan iets aan de hand is met de originelen als fotografen dit soort extreme nabewerkingen gaan doen. kan me voorstellen dat als het licht heel lelijk van kleur is en op de mensen er niet uitziet dat je het zwart wit of sepia gaat maken of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Praatjes vullen geen gaatjes. Foto's willen we zien. Ook mindere foto's, en dan lekker elkaar afmaken met commentaar (maar hou het dan wel kort).

Om dan meteen daad bij woord te voegen:

Afbeeldingslocatie: http://www.partyfocus.nl/got/031107/IMG_8732.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Nik op 06-11-2007 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qadn
  • Laatst online: 31-03 20:56

qadn

Pinnacle of Perversion

Hehe Hos, dat is bij mij vaak wel de reden ja :P (hoewel soms een compo beter werkt in zwart-wit). ISO 3200 op een D80? -> zwart-wit!

Te koop: Agfa clack; DM voor details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Paxlie schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:16:
Alsof het 23 foto's kost om te laten zien dat je een andere stijl probeert. Ik snap dat jullie elkaar nu verdedigen want jullie waren daar samen, maar Jules had ook met een paar foto's kunnen laten zien dat hij een andere stijl probeert. Zijn foto's zijn verder totaal niet bijzonder en dat weet ie zelf ook, want hij kan veel beter.

Tenzij jullie de doktersrekening voor mijn rsi-scroll-vinger gaan betalen ( :+ ) heb ik liever dat complete sets van "vriendenfoto's" achterwege blijven.
Over plaatjes posten gesproken. 't was weer even geleden dat ik plaatjes gepost had ;). Ik zie jou overigens ook liever plaatjes posten dan verhalen typen ;).

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs070928_frank005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs070928_frank042.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs070928_frank0041.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs070928_frank008.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs070928_frank009.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs070928_frank019.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs070928_frank024.jpg

En als laatste, voor de Rotterdammers onder ons;
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs070928_frank090.jpg
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 17:07:
[...]

[x] eens

maar moet toegeven dat ik het ook wel een redelijke overkill vond hoor jules :+
Weer eens wat anders dan 2 glimlachende meiden, 2 glimlachende meiden, 2 glimlachende meiden ;) (aka peopleshots)
en misschien ook wel handig dat als je serie bewerkte fotos post dat je er 1 van onbewerkt post ter vergelijking. nop jules deze laatste nabewerking vind ik niet echt je van het.
Was me duidelijk (x2)
heb ook altijd het idee dat er dan iets aan de hand is met de originelen als fotografen dit soort extreme nabewerkingen gaan doen. kan me voorstellen dat als het licht heel lelijk van kleur is en op de mensen er niet uitziet dat je het zwart wit of sepia gaat maken of zo.
Het wisselt, soms is ie mislukt en is het een manier om de foto alsnog te redden. Een andere keer past ie zo mooier in de serie, of past zo'n bewerking uberhaubt mooier bij die foto.

[ Voor 31% gewijzigd door jules op 07-11-2007 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Mooie lokatie, Cruise Terminal. Die laatste heb je vanaf de parking genomen zo te zien. Daar hoef je geen Rotterdammer voor te zijn om dat te zien ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Nik op 06-11-2007 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar jules ik begrijp nog steeds de nabewerking niet zo goed. post er eens 1 zonder nabewerking :Y :Y :Y

of is je camera nog zo van slag van de aanvaring met hos dat er niks zinnigs qua kleuren uitkomt })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

proller schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 17:47:
Mooie lokatie, Cruise Terminal. Die laatste heb je vanaf de parking genomen zo te zien. Daar hoef je geen Rotterdammer voor te zijn om dat te zien ;)
Vanaf de kade, sterker nog, op een uitstekend iets en dan nog op het randje, anders kreeg ik er alsnog kade op ;). Altijd handig om een mini statiefje bij je te hebben!
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 17:47:
maar jules ik begrijp nog steeds de nabewerking niet zo goed. post er eens 1 zonder nabewerking :Y :Y :Y

of is je camera nog zo van slag van de aanvaring met hos dat er niks zinnigs qua kleuren uitkomt })
Meneer ongeduld.

Bij deze dus, volledig onbewerkt weer wat willekeurige foto uit de gehele serie van allisone, D200 op Natural, WB op auto (behalve bij de 2 overzichtshots, daar op 2500 graden) en nog een easter egg deze keer!

[1]
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs071020aio0011.jpg

[2]
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs071020aio0071.jpg

[3]
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs071020aio0101.jpg

[4]
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs071020aio0111.jpg

[5]
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs071020aio0131.jpg

[6]
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs071020aio0191.jpg

[7]
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs071020aio021.jpg

[8]
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs071020aio0221.jpg

[9]
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs071020aio024.jpg

[10]
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs071020aio0261.jpg

[11]
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs071020aio0371.jpg

[12]
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs071020aio044.jpg

[13]
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs071020aio046.jpg

[14]
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs071020aio048.jpg

[15]
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs071020aio0561.jpg

[16]
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs071020aio0571.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door jules op 07-11-2007 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Dubbelpost :+ (sommige dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik bedoelde de sepia fotos jules ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

ps, al aan het web album kunnen werken? ;)

Onbewerkte originelen, straight from the cam (geen idee wat voor settings, zal wel AWB & natural zijn op m'n D200 met een invulflitsje her en der)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs070928_frank0081.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs070928_frank0091.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~previous/200711/leend3rs070928_frank0241.jpg

Zie hier waarom ik de sepia varianten mooier vind.
U zei, wij draaien :Y)

[ Voor 24% gewijzigd door jules op 07-11-2007 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sepia voor party pics vind ik persoonlijk maar niks, maar das smaak wss :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
Ik post dan ook maar een keer mijn partypics. Genomen op Lovin Lectro in Leiden...

1: De jarige job van de avond :)
Afbeeldingslocatie: http://www.josjonkmans.nl/gathering/ll2112007/20071103-DSC_0017.jpg

2: 1 van de dj's
Afbeeldingslocatie: http://www.josjonkmans.nl/gathering/ll2112007/20071103-DSC_0022.jpg

3: groepje maten
Afbeeldingslocatie: http://www.josjonkmans.nl/gathering/ll2112007/20071103-DSC_0053.jpg

4: feestbeest
Afbeeldingslocatie: http://www.josjonkmans.nl/gathering/ll2112007/20071103-DSC_0056.jpg

5: zaalshotje
Afbeeldingslocatie: http://www.josjonkmans.nl/gathering/ll2112007/20071103-DSC_0068.jpg

6: behind the dj
Afbeeldingslocatie: http://www.josjonkmans.nl/gathering/ll2112007/20071103-DSC_0072.jpg

7: Nog een keertje dan omdat hij jarig is :P
Afbeeldingslocatie: http://www.josjonkmans.nl/gathering/ll2112007/20071103-DSC_0143.jpg

8: gewoon 2 maten gezellig bij elkaar op schoot :D
Afbeeldingslocatie: http://www.josjonkmans.nl/gathering/ll2112007/20071103-DSC_0155.jpg

9: vond ik gewoon een geinige foto, vooral die gast erachter ...whehehe
Afbeeldingslocatie: http://www.josjonkmans.nl/gathering/ll2112007/20071103-DSC_0159.jpg

10: vond ik ook wel een geinige foto, achteraf toch jammer dat die gozer zijn hele arm er niet op staat :(
Afbeeldingslocatie: http://www.josjonkmans.nl/gathering/ll2112007/20071103-DSC_0163.jpg

11: vond ik wel een geslaagde foto
Afbeeldingslocatie: http://www.josjonkmans.nl/gathering/ll2112007/20071103-DSC_0175.jpg

Voor de rest... was een gezellig verjaardagsfeestje !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet slecht voor een eerste keer cavefish. :)
volgende keer even de sluitertijd wat langer zetten of de iso nog wat hoger. Vind de meeste vrij vlak en kleurloos. yep 11 zit tenminste wat kleur in :)

(en aub niet proberen te redden door het naar sepia om te zetten :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

CaVeFiSh schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 20:20:
Ik post dan ook maar een keer mijn partypics. Genomen op Lovin Lectro in Leiden...

Voor de rest... was een gezellig verjaardagsfeestje !
Ik mis wat sfeer. Wat kleur. Ik zelf doe het misschien wat overdreven, maar dit is wel heel erg plat. Doet me een beetje aan mezelf denken toen ik net begon haha! Probeer wat nabewerking, instellingen en experimenteer! Alleen dan krijg je sfeervolle foto's. Succes!

Ik wil wel eens 'passen' met de dame op #9 :> :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
kuch dit is niet mijn eerste keer, alleen belichting zit niet echt mee daar. Veel rode lampen of weinig tot amper licht. Kijk anders ff naar de foto's die ik een paar weken terug op tunnelfest heb genomen (paar pagina's terug) die zijn een stuk minder plat maargoed, door relaxtere belichting hoefde ik daar ook niet zo hard bij te flitsen. En ik hou niet echt van super bewogen foto's maarja ieder zijn stijl. Daarnaast zijn enkele foto's die ik heb geschoten op datzelfde tunnelfest ook al gevraagt voor een regionaal partymagazine en er in verschenen dus echt slecht doe ik het niet over het algemeen voor de korte tijd dat ik nog maar fotograveer (schat nu 1 jaar waaronder tot nu 4x op een party met dslr).

maar je heb gelijk, heb alles geschoten onder iso 200 wat best wat hoger had mogen zijn. Maargoed volgende keer weer beter, na 4 x heb je nog gewoon simpelweg niet alles door betreft deze tak van fotografie en vergeet je op dingen te letten die toch belangrijk zijn... zeker na een paar bier achter de kiezen.

maar bij bijvoorbeeld iso 800 vind ik altijd dat je last krijgt van zo een vervelende ruis dus ben vaak geneigd niet hoger te gaan dan iso 400... :( toch dan maar veel oefenen en wanneer het het waard is een beter toestel dan de nikon d50 kopen :P

[ Voor 68% gewijzigd door CaVeFiSh op 06-11-2007 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
CaVeFiSh schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 20:44:

maar bij bijvoorbeeld iso 800 vind ik altijd dat je last krijgt van zo een vervelende ruis dus ben vaak geneigd niet hoger te gaan dan iso 400... :( toch dan maar veel oefenen en wanneer het het waard is een beter toestel dan de nikon d50 kopen :P
Daar zie je weinig van op webformaat van 600 pixels breed...
Krijg hele aardige resultaten met een iso van 1600 met een D50 maar kom nooit op feestjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
Mmmz nah ik ben nog een nieuweling op gebied van party fotografie, maargoe de laatste tijd wel intensief aan het oefenen en bij mijn volgende keer hoop ik vooruitgang te boeken al weet ik nu al dat in die betreffende ruimte hoogstwaarschijnlijk heel veel rook in de lucht zal hangen wat ik altijd wel minder vind.

En thanks voor de tips, ga volgende keren echt wat meer qua instellingen expirimenteren.

[ Voor 12% gewijzigd door CaVeFiSh op 06-11-2007 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah ja dat tunnelfest feesie zag er wel beter uit. :)
maar je hebt een digitale camera, je kan nu direct zien wat je doet in tegenstelling tot vroeger waarbij je 3 dagen moest wachten voordat je zag dat je te donker schoot dus kan je nu ook direct je instellingen aanpassen :+
ga gewoon net zolang freubelen totdat je gewoon wat meer bereik en kleur in die fotos hebt ;)

en vergelijk anders eens met samo die met een d40 schiet , (ok hij heeft wel een externe flitser en een goeie sigma lens 18-50mm en sinds kort ook een sc-29 kabeltje) die komt ook niet in de best verlichte feesies terecht :+

oh en voor cavefish dan nog 2 compilaties naast elkaar van het suffe fotografen feesie
hos:
http://thehospages.com/pi.../2007-10-20-westerliefde/
jules:
http://thehospages.com/pi...esterliefde/jules_version

maar ja de intentie was ook heel verschillend. ik probeer het feesie leuk vast te leggen en jules had gewoon een vrije avond en kon eens lekker vaag freubelen :+

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 21:43:
ah ja dat tunnelfest feesie zag er wel beter uit. :)
maar je hebt een digitale camera, je kan nu direct zien wat je doet in tegenstelling tot vroeger waarbij je 3 dagen moest wachten voordat je zag dat je te donker schoot dus kan je nu ook direct je instellingen aanpassen :+
ga gewoon net zolang freubelen totdat je gewoon wat meer bereik en kleur in die fotos hebt ;)

en vergelijk anders eens met samo die met een d40 schiet , (ok hij heeft wel een externe flitser en een goeie sigma lens 18-50mm en sinds kort ook een sc-29 kabeltje) die komt ook niet in de best verlichte feesies terecht :+
Nah ik heb sinds kort ook de sb600 flitser alleen weet ik nog niet helemaal precies wat je behaald met welke instelling. Weer ff goed oefenen. Misschien dat jij wat instellings tips heb met deze flitser. En ik heb wel behalve de kitlens een redelijke wide-angle lens erbij namelijk de sigma 10-20 maargoed die lens vind ik altijd voor portret was minder vanwege de vervormingen in de hoeken. Voor buiten... ideaal op f11. Voor parties alleen nog maar gebruik voor vanaf het podium.

(en ff offtopic.. is de Sigma 15-30mm F3.5-4.5 EX DG ASP niet iets voor partyfotografie? )

[ Voor 3% gewijzigd door CaVeFiSh op 06-11-2007 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff instellingen van je flitser is ook iets wat steeds aan verandering onderhevig is. als ik mijn fisheye lens erop schroef dan moet ik sowiezo al een paar stops naar beneden met de flitser tov de sigma lens. het hangt dus ook af van de lens die je gebruikt.
meestal zoek ik een slachtoffer meestal kennissen waarbij ik gewoon ook zeg dat ik een aantal fotos maak om even de juiste flits instelling te krijgen als het niet in 1 keer lukt en of ik nog twijfel als het beter kan. :9

je moet gewoon kijken of je de gezichten niet overbeflitst en daar onder gaan zitten :+

en die sigma lens ken ik niet maar persoonlijk ben ik zeer te spreken over de sigma 18-50mm 2.8 :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 21:43:
oh en voor cavefish dan nog 2 compilaties naast elkaar van het suffe fotografen feesie
hos:
http://thehospages.com/pi.../2007-10-20-westerliefde/
jules:
http://thehospages.com/pi...esterliefde/jules_version

maar ja de intentie was ook heel verschillend. ik probeer het feesie leuk vast te leggen en jules had gewoon een vrije avond en kon eens lekker vaag freubelen :+
Hos, echt een super gallery, echt super om dit zo terug te zien :D. Voor de jules fans; deze keer extra grote versies :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
Ach vrijdag sta ik weer als fotograaf en zal zeker die avond gaan gebruiken als test avond speciaal om de instellingen nog eens goed door te krijgen. Dit keer wordt het feest gegeven op een kleinere locatie met veel meer rook in de zaal en nog een stuk slechtere belichting... althans laatste keer had ik de keuze tussen rood,paars en als het meezat viel er eens een groen straaltje licht doorheen :P Dus wordt een goede oefening voor de dubbelweekend thema de maand erop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom net deze tegen Afbeeldingslocatie: http://img136.imageshack.us/img136/3668/img1039nk6.th.jpg, een hele ouwe van toen ik 2, 3 maanden geleden begon met partyfoto's.. Vond 'm wel apart, beetje hos-style ;) maar te slecht belicht helaas.

Wat zijn jullie plannen dit weekend? Nog meer mensen vrijdag @ Soul Heaven (Panama), zaterdag Latin Brutality (Effenaar) of zondag T-Dansant (Westergas)? :)

Tip tegen die brute ruis op sommige foto's trouwens is gewoon met Photoshop (iig CS2, die heb ik) flink noise reduction doen. Krijgen de pokdalige mensen op peopleshots een lekker glad huidje van, en helpt ook nog eens tegen ruis! Ik doe m'n series meestal op
Strength 5, Preserve Details 30%,
Reduce color noise afhankelijk van de kleuren die gebruikt zijn (bij écht veel rode lampen in de zaal 90%) en sharpen details rond de 40,50%. Werkt tot nu toe altijd wel prima bij mij 8)
CaVeFiSh schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 21:47:
(en ff offtopic.. is de Sigma 15-30mm F3.5-4.5 EX DG ASP niet iets voor partyfotografie? )
Diafragma moet voldoende zijn, maar dan moet je wel wennen aan hogere ISO instellingen (wat niet zo'n ramp is denk ik, ik gebruik bijna altijd 1250 of 1600 en heb zelden last van ruis die er in de automatische nabewerking niet uit gaat). Ik denk alleen wel dat je je gaat irriteren aan het feit dat die 15 mm nét niet groot genoeg is en die 30 mm nét te klein voor veel portretfoto's.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Deze zaterdag sta ik in de Goederenloods in Goes, SUPERVET! op de gevoelige sensor vast te leggen.

Misschien een leuk idee als iedereeen zijn vorderingen eens in het topic post? Je eerste foto in vergelijking met een recente foto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

CaVeFiSh schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 21:47:
[...]

Ik ken het beestje, behoorlijk wat vertekening op 15mm. Volgens mij kom je daar niet af als je op 18 mm zit. Vind de Tamron op 17 mm vaker al storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

proller schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 23:08:
Deze zaterdag sta ik in de Goederenloods in Goes, SUPERVET! op de gevoelige sensor vast te leggen.

Misschien een leuk idee als iedereen zijn vorderingen eens in het topic post? Je eerste foto in vergelijking met een recente foto?
Hierbij dan de aller-aller-allereerste ( 6 juni 2007 )

Afbeeldingslocatie: http://www.welovejeans.nl/fotos/zaterdag0610/images/dsc_0647_1.jpg

En recent ( 2 november 2007 )

Afbeeldingslocatie: http://bycanon.com/jeroen/GOT/Chocolatin.jpg

Mwoah...op zich.... 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Jules, zelfs je hoster vind het nu wel genoeg met je dubbelspam :P

Ik zal zo eens in het archief duiken voor een voor en na ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hela jules heb je een accountje bij mij nodig . die 400 gig aan traffic voordat de blokkade ingaat krijg ik toch nooit alleen vol :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
proller schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:01:
Jules, zelfs je hoster vind het nu wel genoeg met je dubbelspam :P
Zijn hoster heeft ook moeite met engels. "too many traffic" duh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Brak scriptje dat er wel eens de brui aan geeft als ik jullie probeer te verwennen. Niks slechte hoster, gewoon een mede tweaker zijn eerste stapjes in php die zijn scriptje aan andere slijt. En in eerste instantie werkt het, totdat je er te veel van vraagt ;).

Anyway, heb ze ff tijdelijk maar ergens anders gehost. In een dagje tijd dik 1,5 GB er doorheen jassen gaat wel vlotjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

jules schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:35:
Brak scriptje dat er wel eens de brui aan geeft als ik jullie probeer te verwennen. Niks slechte hoster, gewoon een mede tweaker zijn eerste stapjes in php die zijn scriptje aan andere slijt. En in eerste instantie werkt het, totdat je er te veel van vraagt ;).
Dat is nog geen excuus om die net genoemde ontzettend domme taalfout te laten staan. :+ Het is toch echt "Too much traffic". "Traffic" is enkelvoud namelijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

proller schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 23:08:
Misschien een leuk idee als iedereeen zijn vorderingen eens in het topic post? Je eerste foto in vergelijking met een recente foto?
Ik heb toevallig net een CD teruggevonden met foto's uit 2002. Gemaakt met een geleende PowerShot G2 en later mijn S30... Dat wordt smullen! :D

Het is een snelle greep hoor, dus euhm ja. :P

Toen:
Afbeeldingslocatie: http://fotos.floor-is.nl/toen_nu/Floor-is-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://fotos.floor-is.nl/toen_nu/Floor-is-2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://fotos.floor-is.nl/toen_nu/Floor-is-3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://fotos.floor-is.nl/toen_nu/Floor-is-4.jpg

Nu:
Afbeeldingslocatie: http://fotos.floor-is.nl/toen_nu/Floor-is-5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://fotos.floor-is.nl/toen_nu/Floor-is-6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://fotos.floor-is.nl/toen_nu/Floor-is-7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://fotos.floor-is.nl/toen_nu/Floor-is-8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://fotos.floor-is.nl/toen_nu/Floor-is-9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://fotos.floor-is.nl/toen_nu/Floor-is-10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://fotos.floor-is.nl/toen_nu/Floor-is-11.jpg

Bericht hierboven

Pagina: 1 ... 20 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Lees de topicstart, daar staat alles eigenlijk al wel in :)

Voor luie honden:
* Gebruik de [check images] knop voordat je een bericht met foto's post.
* Plaats band- en concertfoto's niet hier maar in dit topic.
* Stel hier géén open Welke-instellingen-moet-ik-gebruiken vragen. Wij kennen de exacte situatie niet en er is niet zo iets als een "met-deze-instelling-ga-je-het-redden" setting. ;)
* Voor vragen over welke gear je als starter het beste kan kopen is dit ook niet de juiste plek. Het is volledig afhankelijk van je budget, je wensen, je kunnen en de plekken waar je je gear wilt gaan gebruiken. Meer info vind je o.a. hier hier en in de startpost.

Informatie over "Dragging the shutter"

NIEUW!! Nu ook zonder wallpaper-verzoeken.

En ook nieuw: geen stop op 1000 posts. Laten we het eens naar de 2500 trekken :)