Nope, staat wel op de planning om eens zo'n geval aan te schaffen. Maar ik zie het verschil duidelijk tussen een JPG foto, RAW via DPP en RAW via Lightroom. Zie dit voorbeeld (let verder niet op de foto zelf):momania schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 20:12:
[...]
Zit je wel met een goede gecalibreerde monitor te kijken dan? Misschien ligt het daar aan?

Beide standaard settings en zonder aanpassingen (alleen even via Photoshop een USM). De DPP uitvoering is misschien iets te rood, maar naar mijn idee komt deze natuurlijker over. Deze kleuren komen zover ik weet ook dicht bij de kleuren uit een JPG. Lightroom maakt vooral de roodtinten geliger/groeniger dan ze zijn, zodat het een beetje een rare kleur oranje is. Over een gehele set ziet het er niet mooi uit.
Uiteraard is het wel wat bij te regelen in Lightroom, maar ook zodat ik het in een preset kwijt kan die op elke foto een resultaat geeft dat bij DPP in de buurt komt is mij nog niet gelukt. Stuk voor stuk zo gaan bewerken kost teveel tijd, zeker op avonden waar je veel people-shots hebt. Dat is juist tijd die ik zou moeten besparen door LR te gebruiken
De RAW zou (als het goed is, ivm traffic maar even ergens geupload, geen idee of dat werkt) hier moeten staan:
http://files-upload.com/files/436954/IMG_7421.zip
Nog een voorbeeld van een foto bij daglicht:

Die flyer was toch echt rood (links) en niet oranje.
Vind het niet erg om achteraf wat correcties te moeten aanbrengen op kleuren hoor, maar die auto-detect mag toch niet (zo)ver afwijken van de JPG-kleuren