HTC P3300 deel 6 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 20.634 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-01-2020
BLS schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:35:
[...]

Yep, gedaan en op de snelheid na werkte het perfect (alleen GPRS, met wifi is het me niet gelukt). Je moet gewoon 'Gedeeld Internet' gebruiken bij de Programma's en de rest wijst zich vanzelf.
En verder dus gewoon "Network Access Point" gebruiken op de laptop. Ik stuur dit bericht via GPRS, thnx voor de hulp :D

Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:44

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 16:38:
Ik weet niet zeker of het al voorbij is gekomen, maar sinds ik WM6 heb geïnstalleerd krijg ik de melding dat er te weinig geheugen is, terwijl in mijn instellingen ik toch zeker 30 MB voor 'storage' heb en 15MB voor 'programs'.
1 keer heeft hij zelfs tomtom afgesloten na deze melding.

"your phone is running low on free storage space."

Meer mensen met deze foutmelding?
Ja dit is een bekende melding bij de Black Blue Rom oid dacht ik. Weet niet of het aan WM6 ligt, maar weet in ieder geval dat mensen met die rom die problemen ook hadden.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:31

r_kluft

Hmmmmmm

Iemand een idee.

Ben bezig mijn trayapplet aan te passen zodat ik een icoon krijg wat de mousemode aan en uit zet..

Ik heb het nu bijna helemaal werkend. Alleen nog het icoontje. Ik krijg alleen een blanco icoon op plaats 3 en een icoon van explorer op plaats 4 (de standaardiconen)

Ik heb nu de volgende settings onder:
HKLM\SOFTWARE\HTC\TrayApplet
"ResPath"="\\windows\\mousemode.exe"
"LaunchApParam"="SETMOUSEMODE"
"LaunchApPath"="\\windows\\mousemode.exe"

Deze zorgen voor een goed werkende snelkoppeling. alleen het icoontje nog.

Heb geprobeerd om de onderstaande setings neer te zetten voor een icoontje:
"iconindex"=dword:00000067 (DEC 103)
"iconindex"=dword:00000065 (DEC 101)
"iconindex"=dword:00000000 (DEC 0)

Ook geen succes.

Heb met een tooltje RViewer in de executable gezocht naar het icoontje en deze gaf aan nummer 103.

Maar helaas werkt deze niet. Iemand een idee of de installingen voor die icoontjes soms ergens anders staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

spoedvraag:

als je de P3300 inc TT6 neemt. Wat voor accesoires komen daar naast tt6 op je SD kaartje nog bij?

edit: laat maar, ik zie het al.

Wat een #%#$%$#% die T-mobile gasten, althans de helpdesk dat is (zullen wel uitzendwerkers zijn).

ik net blij de deur open doen met pakketje. Aannemen van TNT. Verpakking eraf... damn.. de versie met 1gb zonder TT6...

bellen met T-mobile. Geen excuses, begrip of whatsoever alleen: ja moet je binnen 7 dagen terugsturen. Dan sluiten we nieuw contract af... Ik denk.. wtf??? jullie maken een fout en ik moet vrij nemen van mijn werk om naar het postkantoor te gaan en te verzenden en nieuw contract etc etc... De papieren van de 512mb/tt6 zitten er wel bij dus het is echt een zendingsfout.. En dan ben je dus 10 jaar klant en loopt zo'n jochie aan de andere kant een beetje te zeiken. "Ik had ook niet kunnen zeggen dat je 7 dagen hebt, dan had je hem niet eens kunnen retourneren". Waar haalt hij het gore lef vandaan...

sorry, moest er even uit...

[ Voor 80% gewijzigd door Jazzper op 20-06-2007 20:18 ]

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:56
DjWannaB2002 schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 19:10:
[...]

Ja dit is een bekende melding bij de Black Blue Rom oid dacht ik. Weet niet of het aan WM6 ligt, maar weet in ieder geval dat mensen met die rom die problemen ook hadden.
Ik krijg deze melding inderdaad ook zo af en toe..
Dus als WM6 officieel uitkomt ga ik die erin flashen waarschijnlijk, zie alleen op tegen weer alles opnieuw installeren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

OK, ik heb echt jullie hulp nodig. Misschien dat die fout van T-mobile nog wel voordelig uitpakt.

Ik heb nu
1 jaar relax 400 abo, 1024mb voor 0 euro
zou ik dat los doen zou me dat 219 euro kosten voor het toestel. Dat lijkt me mooie winst.
Voor die besparing kan ik natuurlijk prima een houder en oplader kopen voor in de auto, mocht ik nog TT6 willen. Toch? Ik zou overigens 50 euro moeten betalen, maar dat hoefde dus niet. Hoe irritant dat die doos voor me ligt op tafel me aan te kijken :)

[ Voor 15% gewijzigd door Jazzper op 20-06-2007 21:24 ]

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Zijn er hier mensen die hun P3300 via imei-check.co.uk hebben geunlockt ? Ik heb dit inmiddels meerdere malen geprobeert, maar wanneer ik wil betalen krijg ik steeds de melding:

Deze creditcard kan niet worden gecontroleerd met behulp van ons kaartcontroleproces :'( Ik vraag me af of dit nu aan mijn cc ligt of aan hun systeem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eryq
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-07 20:02
MVC schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 21:58:
Zijn er hier mensen die hun P3300 via imei-check.co.uk hebben geunlockt ? Ik heb dit inmiddels meerdere malen geprobeert, maar wanneer ik wil betalen krijg ik steeds de melding:

Deze creditcard kan niet worden gecontroleerd met behulp van ons kaartcontroleproces :'( Ik vraag me af of dit nu aan mijn cc ligt of aan hun systeem ?
Het is mij wel gelukt..wel een week geleden.
Waarschijnlijk ligt het aan hun systeem, als jouw cc valid is iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou je een P3300 nog betaald willen unlocken? Of voor de SIM-unlock? Als je alleen wilt unlocken voor een nieuwe ROM raad ik je dat af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC

MVC

Eryq schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 22:02:
[...]

Het is mij wel gelukt..wel een week geleden.
Waarschijnlijk ligt het aan hun systeem, als jouw cc valid is iig.
CC is nog tot december geldig dus dan zal het waarschijnlijk wel aan hun systeem liggen.
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 22:28:
Waarom zou je een P3300 nog betaald willen unlocken? Of voor de SIM-unlock? Als je alleen wilt unlocken voor een nieuwe ROM raad ik je dat af...
Het is voor de simlock te verwijderen ;)

[ Voor 39% gewijzigd door MVC op 20-06-2007 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicoho
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-07 16:43
mijn 1e bericht op GoT.
mijn 3300 is zijn mp3 bestandskoppeling kwijt.
iemand een idee hoe ik deze terug krijg?
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-07 16:22

Pieth

Beginnend prutser..

Jazzper schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 21:21:
OK, ik heb echt jullie hulp nodig. Misschien dat die fout van T-mobile nog wel voordelig uitpakt.

Ik heb nu
1 jaar relax 400 abo, 1024mb voor 0 euro
zou ik dat los doen zou me dat 219 euro kosten voor het toestel. Dat lijkt me mooie winst.
Voor die besparing kan ik natuurlijk prima een houder en oplader kopen voor in de auto, mocht ik nog TT6 willen. Toch? Ik zou overigens 50 euro moeten betalen, maar dat hoefde dus niet. Hoe irritant dat die doos voor me ligt op tafel me aan te kijken :)
Ik zou toch via de site even een klacht indienen, ook al weet je niet meer wie je gesproken hebt. Dit kunnen ze (als het goed is) altijd nakijken. Lijkt me niet dat T-Mobile zo met haar klanten om wilt gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
  • Laatst online: 01-07 14:54
pm mij maar even, maar ik had hem ook gewoon van google!!
ZakHooi schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 19:25:
[...]

Waar kan ik die ergens downloaden?
Op de modaco site zelf moet je eerst registreren, is het niet ergens anders te downloaden?

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Internet Sharing is best wel grappig eigenlijk :)
De snelheid valt me ook best mee, zolang je niet op grafisch heel intensieve sites komt. Is toch wel erg handig om met je laptop overal te kunnen surfen, of als thuis internet het begeeft. Voor een 10tje per maan best relaxed (dit bericht overigens ook via internetsharing getyped :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Pittie schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 21:00:
[...]

Ik krijg deze melding inderdaad ook zo af en toe..
Dus als WM6 officieel uitkomt ga ik die erin flashen waarschijnlijk, zie alleen op tegen weer alles opnieuw installeren :(
Maak dan een complete backup van alles. Dat kan zowel met Sprite Backup als met SPB Backup. Dan kan je het na afloop zo weer installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groentjie77
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-02-2021
De bereikbaarheidsproblemen zijn met WM6 (nieuwe radio rom) voorgoed verleden tijd! HOERA!

Andere vraag, wat is de beste wm6 rom op het moment? Natuurlijk is het een persoonlijke keuze maar soms zie je dat bepaalde roms zeer populair zijn. Ik heb momenteel de black&blue versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLS
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01-2023

BLS

groentjie77 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 08:30:
De bereikbaarheidsproblemen zijn met WM6 (nieuwe radio rom) voorgoed verleden tijd! HOERA!
En over welke radio ROM hebben we het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
nicoho schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 23:46:
mijn 1e bericht op GoT.
mijn 3300 is zijn mp3 bestandskoppeling kwijt.
iemand een idee hoe ik deze terug krijg?
alvast bedankt
Toevallig Pocketmusic geinstalleerd? Zo ja, dan even de TS lezen.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groentjie77
En over welke radio ROM hebben we het dan?
Weet het niet precies, dan zou ik mijn toestel moeten resetten.
Het is deze iig
PDAVIET ROM FOR HTC ARTEMIS ( Black&Blue)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=311479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Laatst online: 23-07 12:48

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Waarom heet het radio rom eingelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-07 00:35
Jazzper schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 20:14:
spoedvraag:

als je de P3300 inc TT6 neemt. Wat voor accesoires komen daar naast tt6 op je SD kaartje nog bij?

edit: laat maar, ik zie het al.

Wat een #%#$%$#% die T-mobile gasten, althans de helpdesk dat is (zullen wel uitzendwerkers zijn).

ik net blij de deur open doen met pakketje. Aannemen van TNT. Verpakking eraf... damn.. de versie met 1gb zonder TT6...

bellen met T-mobile. Geen excuses, begrip of whatsoever alleen: ja moet je binnen 7 dagen terugsturen. Dan sluiten we nieuw contract af... Ik denk.. wtf??? jullie maken een fout en ik moet vrij nemen van mijn werk om naar het postkantoor te gaan en te verzenden en nieuw contract etc etc... De papieren van de 512mb/tt6 zitten er wel bij dus het is echt een zendingsfout.. En dan ben je dus 10 jaar klant en loopt zo'n jochie aan de andere kant een beetje te zeiken. "Ik had ook niet kunnen zeggen dat je 7 dagen hebt, dan had je hem niet eens kunnen retourneren". Waar haalt hij het gore lef vandaan...

sorry, moest er even uit...
toon volledige bericht
Ik zeg: officiële klacht naar T-Mobile. Deze druiloor is duidelijk buiten zijn boekje gegaan, en stelt zo de T-Mobile heldpesk in een kwaad daglicht. Mijn ervaringen (en dat zijn er nogal wat) met de T-Mobile Helpdesk zijn over het algeem zeer positief, dus zo'n druiloor verpest het hiermee voor de rest.

Daarbij investeert T-Mobile veel in de klantvriendelijkheid en kennis van hun aftersales, dus een officiële klacht naar T-Mobile lijkt mij goed op zijn plaats, voordat je de hele helpdesk over 1 kam scheert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

groentjie77 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 09:46:
[...]

Weet het niet precies, dan zou ik mijn toestel moeten resetten.
Het is deze iig
PDAVIET ROM FOR HTC ARTEMIS ( Black&Blue)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=311479
Dit is geen Radio ROM maar de 'gewone' ROM, dus alleen het besturingssysteem. De nieuwe Radio ROM is hier te vinden. Of deze de bereikbaarheidsproblemen oplost kan ik niet zeggen, omdat ik deze nog nooit gehad heb.

Andere vraag, wat is de beste wm6 rom op het moment? Natuurlijk is het een persoonlijke keuze maar soms zie je dat bepaalde roms zeer populair zijn. Ik heb momenteel de black&blue versie
Persoonlijk vind ik de Black & Blue versie veel te overdadig. Als ik extra theme's/progjes wil installeer ik ze wel zelf. Ik heb Bepe's Artemis Windows Mobile 6 ROM gebruikt omdat deze het meest 'basic' is zonder extra programma's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans G
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-07-2024
Xanion schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 23:39:
Voor de liefhebbers van SPB mobile shell. Vandaag is versie 1.5 uitgekomen met veel nieuwigheidjes.
Zie: http://www.spbsoftwarehou...bileshell/history.html?nl
Ik ben een liefhebber van spb mobile shell, maar deze versie heb ik er weer snel vanaf gegooid.
Mijn toestel reageerde ontzettend traag na installatie. Dus weer terug naar de oude versie, die mijn toestel niet trager maakt.

fgeer

Frans G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-04 06:55

darkphoenix

Chikara

ik heb ook een mda compact 3 sinds een dag alleen snap ik van de gps geen zak.
Of tomtom vind niks of hij kan geen signaal vinden.

ik heb comport 4 en baudrate 4800 en gsm hardwareport. 9 maar daar snap ik niks van.
ik heb portsplitter gedownload en de instructie gevolgd van de frintpage maar ik kan geen comport 4 selecteren en helemaal geen uitgaande port.

erg irritant.
Heeft dit apperaat wel goed ontvangst zonder antenne via gps?

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkphoenix schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 15:53:
ik heb ook een mda compact 3 sinds een dag alleen snap ik van de gps geen zak.
Of tomtom vind niks of hij kan geen signaal vinden.

ik heb comport 4 en baudrate 4800 en gsm hardwareport. 9 maar daar snap ik niks van.
ik heb portsplitter gedownload en de instructie gevolgd van de frintpage maar ik kan geen comport 4 selecteren en helemaal geen uitgaande port.

erg irritant.
Heeft dit apperaat wel goed ontvangst zonder antenne via gps?
Ja de ontvangst is Prima, ik kan zelfs binnenshuis een fix krijgen. Het probleem zit dus waarschijnlijk in jouw telefoon, dan wel de instellingen daarvan. Ik gebruik in TomTom 6 de volgende instellingen:
Andere NMEA GPS-ontvanger ==> GPS-baudsnelheid: 4800 ==> COM4:

Als het goed is staat nu "Geen bruikbaar GPS-signaal!" in beeld met een ronddraaiend 'rondje'.
Daarna kan het maximaal 5 minuten duren voordat hij signaal heeft.

Voordat je bovenstaande probeert:
- haal eerst Portsplitter eraf
- zet in de GPS settings (onder "instellingen") de poort op COM4, de GPS hardware poort op "geen", baudsnelheid op 4800 en onder "acces" tabblad het vinkje voor "Manage GPS automatically" AAN.

Werkt je GPS dan nog niet ==> hardreset, tomtom opnieuw installeren
Wekt je GPS dan nog steeds niet, dan is er iets mis met je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:43

Sick Nick

Drop the top!

Waarom zo moeilijk doen, pak gewoon de update van TomTom en alles werkt perfect zonder te klooien. Dan snapt ie gewoon dat er een interne ontvanger in zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:36:
[...]

Ja de ontvangst is Prima, ik kan zelfs binnenshuis een fix krijgen. Het probleem zit dus waarschijnlijk in jouw telefoon, dan wel de instellingen daarvan. Ik gebruik in TomTom 6 de volgende instellingen:
Andere NMEA GPS-ontvanger ==> GPS-baudsnelheid: 4800 ==> COM4:

Als het goed is staat nu "Geen bruikbaar GPS-signaal!" in beeld met een ronddraaiend 'rondje'.
Daarna kan het maximaal 5 minuten duren voordat hij signaal heeft.

Voordat je bovenstaande probeert:
- haal eerst Portsplitter eraf
- zet in de GPS settings (onder "instellingen") de poort op COM4, de GPS hardware poort op "geen", baudsnelheid op 4800 en onder "acces" tabblad het vinkje voor "Manage GPS automatically" AAN.

Werkt je GPS dan nog niet ==> hardreset, tomtom opnieuw installeren
Wekt je GPS dan nog steeds niet, dan is er iets mis met je telefoon.
toon volledige bericht
Hey alvast bedankt voor je snelle antwoord ik ga het gelijk proberen!
en ik ga ook gelijk naar die update kijken van tomtom!
2 vliegen in een klap.

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:56
DjWannaB2002 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 00:54:
[...]

Maak dan een complete backup van alles. Dat kan zowel met Sprite Backup als met SPB Backup. Dan kan je het na afloop zo weer installeren.
Mmm dat is er inderdaad wel eentje om te onthouden..

Ik ben bang dat ik er sinds ik over ben gegaan op WM6 en nieuwe radiorom 2.93 volgens mijn wel last van heb. Ik weet het niet of het komt doordat ik de laatste tijd flink wat geinstalleerd heb, maar ik heb deze week 2x gehad dat ik niet bereikbaar was, en dat met Hi! Ik ga het de komende weken iig in de gaten houden!
Frans G schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 14:14:
[...]

Ik ben een liefhebber van spb mobile shell, maar deze versie heb ik er weer snel vanaf gegooid.
Mijn toestel reageerde ontzettend traag na installatie. Dus weer terug naar de oude versie, die mijn toestel niet trager maakt.

fgeer
Hier heb ik eigenlijk geen last van, ik draai versie 1.5 zonder problemen ofdat het trager is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Frans G schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 14:14:
[...]

fgeer
Lijkt me toch aan jou toestel te liggen, heb 'm bij mij geinstalleerd en draait zonder problemen of vertragingen.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans G
Xanion schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 17:40:
[...]

Lijkt me toch aan jou toestel te liggen, heb 'm bij mij geinstalleerd en draait zonder problemen of vertragingen.
Maakt het ook nog wat uit of je installeert op de opslagkaart of apparaat.

Fgeer

Frans G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans G
Wie is bekend met dit tooltje HTCustom, te vinden op:
http://www.freewarepocket...wnload-htcustom-v1-1.html
Dit is een tooltje om je HTC i.c.m. WM5/6 te tweaken.

Fgeer

[ Voor 5% gewijzigd door Frans G op 21-06-2007 20:41 ]

Frans G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had vandaag trouwens ook wat moeite met het fixen van GPS, het duurde wat langer dan normaal. Er zat wel een dikke regenbui boven nederland vanmiddag, misschien dat dat een rol heeft gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-07 21:44
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 21:28:
ik had vandaag trouwens ook wat moeite met het fixen van GPS, het duurde wat langer dan normaal. Er zat wel een dikke regenbui boven nederland vanmiddag, misschien dat dat een rol heeft gespeeld?
..alleen solar activity heeft enige invloed op GPS...

....The major advantage of GPS is its all-weather, worldwide availability and absolute accuracy. The signals are transmitted at an extremely high frequency (1.575 gHz or about 1.5 billion cycles per second). This makes GPS signals impervious to fluctuations caused by weather. However, the interference caused by SA effectively reduces GPS's absolute and repeatable accuracy to approximately 330 feet. Therefore, uncorrected GPS with SA in effect is inferior to the repeatable accuracy of LORAN. But this level of accuracy for GPS with SA was too low for U.S. Coast Guard requirements for harbor navigation, so the U.S. Coast Guard developed a system of differential corrections that enabled them to effectively correct for the SA errors....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicoho
Xanion schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 09:25:
[...]

Toevallig Pocketmusic geinstalleerd? Zo ja, dan even de TS lezen.
Ik heb alle afleveringen gelezen ;) en natuurlijk ook de TS.
ik heb het vermoeden dat het gebeurt is tijdens het accepteren van instellingen voor een "live stream"
ik kan de MP3 bestanden wel openen in de media player maar vanuit de verkenner worden ze niet herkend en ik kan ze dus ook niet instellen als ringtoon.
Ik wil voor dit euvel eigenlijk geen harde reset uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coldasice schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 21:54:
[...]

....The major advantage of GPS is its all-weather, worldwide availability and absolute accuracy. The signals are transmitted at an extremely high frequency (1.575 gHz or about 1.5 billion cycles per second). This makes GPS signals impervious to fluctuations caused by weather. However, the interference caused by SA effectively reduces GPS's absolute and repeatable accuracy to approximately 330 feet. Therefore, uncorrected GPS with SA in effect is inferior to the repeatable accuracy of LORAN. But this level of accuracy for GPS with SA was too low for U.S. Coast Guard requirements for harbor navigation, so the U.S. Coast Guard developed a system of differential corrections that enabled them to effectively correct for the SA errors....
misschien was er veel zonneactiviteit 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

het werkt!
tomtom update plus com:4 baud 4800 en hardwerk geen

cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223691

Ik sinds kort een HTC-p3300. Het toestel bevalt me prima. Wel heb ik nog twee wensen m.b.t. het instellen van de beltonen. De ene is dat ik graag bij binnenkomst van een telefoongesprek een qua volume oplopende beltoon wil gecombineerd met trillen. Ik kreeg dat niet ingesteld maar met behulp van de de informatie in deze perfecte site is het me gelukt; ik heb het gedaan door met resco-file explorer de betreffende code in het register aan te passen.
De andere wens is dat graag bij het binnenkomen van een sms-bericht een zelfde oplopende beltoon plus trillen krijg. Ik heb al in het register gekeken maar zie geen mogelijkheid om dat in te stellen. Kan iemand mij svp adviseren?
Alvast bedankt en vriendelijke groet, Albert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weliswaar een Tmobile HTC P3300 (Mda Compact III), maar heel vaak hoort diegene die mij belt/ of ik bel mij niet. Terwijl ik wel diegene kan horen.

Het maakt niet uit of ik hem op luidspreker zet of niet. Ook uitschakelen / inschakelen werkt niet.

Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lacroix
  • Laatst online: 20:38
Is Windows Mobile 6 al gratis beschikbaar via HTC?

Ik vind op de htc site er alvast niets van terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Lacroix schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 09:08:
Is Windows Mobile 6 al gratis beschikbaar via HTC?

Ik vind op de htc site er alvast niets van terug.
Nee nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206440

Ik heb ook de MDA Compact III.
met een T-Mobile abonnement.
ROM 1.13.114.1. NLD van 9/22/06
Radio 02.49.90
WM5.0 (5.1.342)
en ik had geen last van bereikbaarheidsproblemen.

Vorige week de Exchange Server op mijn werk ingesteld om mee te synchroniseren (dus regelmatig wordt er dan een GPRS verbinding gelegd om updates te checken) en sindsdien kreeg ik klachten over niet bereikbaar zijn en inderdaad, ook als ik mezelf belde via de vast lijn en mijn toestel zei dat ik vol bereik had, kreeg ik de melding dat het toestel onbereikbaar was.

De Exchange synchronisatie instellingen weer verwijderd (dus nu weer gewoon via de lokale ersie van Outlook synchroniseren), en de bereikbaarheidsproblemen zijn (voor mij) opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:45
Ik heb GPRS monitor geinstalleerd om mijn (telfort) GPRS verbinding in de gaten te houden, maar wat ik ook doe hij meet niks. Als ik op de 'verbind' knop van GPRS monitor druk gaat hij wel netjes een verbinding opzetten, maar eenmaal verbonden zie ik het icoontje ook niet veranderen.

Suggesties iemand????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
  • Laatst online: 06-07 21:39
Ik ben net teruggebeld door T-mobile over het bereikbaarheidsprobleem, nadat ik een week geleden een e-mailtje hierover heb gestuurd. De mevrouw vertelde me dat het probleem bij T-mobile bekend was (goh), en dat ze me een Nokia 6230i leentelefoon kon aanbieden om zodoende toch bereikbaar te zijn. Ik gaf aan dat ik daar niet zoveel aan heb, omdat ik ook Pocket Internet Totaal heb. Na een suggestie van mijn kant om tegemoed te komen in de abonnementskosten, kon ik 1 maand een gratis belbundel krijgen... Dat heb ik maar geaccepteerd. Wel gek dat ze bij iedereen een ander aanbod doen...

Overigens gaf ze ook nog aan dat ze ermee bezig zijn, maar dat ze echt geen idee heeft wanneer het opgelost is. Da's wel jammer eigenlijk. Matig zelfs, zo moeilijk kan het toch nooit zijn dat je er meer dan een half jaar doet om het probleem te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendriku
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-07 15:12
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 08:47:
Weliswaar een Tmobile HTC P3300 (Mda Compact III), maar heel vaak hoort diegene die mij belt/ of ik bel mij niet. Terwijl ik wel diegene kan horen.

Het maakt niet uit of ik hem op luidspreker zet of niet. Ook uitschakelen / inschakelen werkt niet.

Hier heb ik inderdaad ook wel eens last van. Voornamelijk als ik iemand bel, niet andersom. Als ik dan ophang en opnieuw bel gaat het vaak wel weer goed. Wel vervelend natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maestrodesigns
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-04 16:02
jpbosk schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 10:28:
Ik ben net teruggebeld door T-mobile over het bereikbaarheidsprobleem, nadat ik een week geleden een e-mailtje hierover heb gestuurd. De mevrouw vertelde me dat het probleem bij T-mobile bekend was (goh), en dat ze me een Nokia 6230i leentelefoon kon aanbieden om zodoende toch bereikbaar te zijn. Ik gaf aan dat ik daar niet zoveel aan heb, omdat ik ook Pocket Internet Totaal heb. Na een suggestie van mijn kant om tegemoed te komen in de abonnementskosten, kon ik 1 maand een gratis belbundel krijgen... Dat heb ik maar geaccepteerd. Wel gek dat ze bij iedereen een ander aanbod doen...

Overigens gaf ze ook nog aan dat ze ermee bezig zijn, maar dat ze echt geen idee heeft wanneer het opgelost is. Da's wel jammer eigenlijk. Matig zelfs, zo moeilijk kan het toch nooit zijn dat je er meer dan een half jaar doet om het probleem te vinden?
Volgens mij is dat enigszins willekeurig ja... maar er zal wel ongeveer een max aan vergoeding beschikbaar zijn voor problemen en dan aan de medewerkers hoe ze dat invullen.
Ik heb bijvoorbeeld een dual-sim pakketje (1 sim voor P3300 en 1tje voor mn oude foon) gekregen en daarnaast 3 maanden 50% korting op de bundel. Ongeveer vergelijkbaar dus en verder een kwestie van vriendelijk blijven en goed onderhandelen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VinceVega schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 10:56:
[...]

Hier heb ik inderdaad ook wel eens last van. Voornamelijk als ik iemand bel, niet andersom. Als ik dan ophang en opnieuw bel gaat het vaak wel weer goed. Wel vervelend natuurlijk.
Valt dit te verhelpen door in de registry te tweaken? Of dit juist gekomen, omdat ik aan de hand van TS (Tweaks register) aantal wijzigingen heb doorgevoerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendriku
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-07 15:12
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 11:34:
[...]

Valt dit te verhelpen door in de registry te tweaken? Of dit juist gekomen, omdat ik aan de hand van TS (Tweaks register) aantal wijzigingen heb doorgevoerd
Geen flauw idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-07 16:22

Pieth

Beginnend prutser..

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 08:47:

Heb ik ook last van gehad, alleen ik hoorde dan continu nog een ruis tussendoor. Heb hem laten repareren door T-Mobile en op de reparatie papieren stond alleen dat ze de software opnieuw erop hebben gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC

MVC

Als ik met mijn MDA Compact III één verdieping boven m'n draadloze router zit dan heb ik geen verbinding meer. Met mijn laptop is dit geen probleem. Nu begrijp ik dat ik de wifi module van een laptop en smartphone niet met elkaar moet vergelijken, maar toch vind ik het bereik van de MDA niet echt super. Zijn er meer mensen die hier last van hebben of is dit algemeen bekend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211820

coldasice schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 21:54:
[...]

volgens mij is dit niet (helemaal) waar. Ik merk zeker verschil tussen de snelheid waarmee een fix gemaakt wordt op een heldere en een bewolkte dag, ook met mijn oude qtek g100 en een GO 710. Ik weet niet wat de context is van bovenstaande tekst maar die lijkt te gaan over professionele toepassingen, m.a.w. bij gebruik van professionele, grote gps antennes kan het effect van een wolk verwaarloosbaar zijn (die hebben bijvoorbeeld ook in dichte bossen een goed bereik en zijn zelfs redelijk betrouwbaar als hoogtemeter), met die kleine cosumentendingetjes is het niet verwaarloosbaar. Toch is de kwaliteit van de antenne in de artemis erg goed vergeleken met de oudere van een jaar (1) geleden. Maar dat de radio signalen van gps ongevoelig zijn voor weer en met name bewolking geloof ik gewoon niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Laatst online: 23-07 12:48

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

MVC schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 12:44:
Als ik met mijn MDA Compact III één verdieping boven m'n draadloze router zit dan heb ik geen verbinding meer. Met mijn laptop is dit geen probleem. Nu begrijp ik dat ik de wifi module van een laptop en smartphone niet met elkaar moet vergelijken, maar toch vind ik het bereik van de MDA niet echt super. Zijn er meer mensen die hier last van hebben of is dit algemeen bekend ?
Probeer eens je router op een ander kanaal uit te laten sturen (tussen de 1 en de 11), dit wil nog wel eens helpen ivm. storingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC

MVC

Armageddon_2k schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:52:
[...]

Probeer eens je router op een ander kanaal uit te laten sturen (tussen de 1 en de 11), dit wil nog wel eens helpen ivm. storingen.
Goeie ! Bedankt voor deze oplossing ik heb kanaal 7 veranderd in 4 en nu heb ik door heel het huis ontvangst met de Compact III. Nog 2 kleine vraagjes :)

1. Weet iemand misschien hoe ik mijn Hotmail (@msn.com) in kan stellen in Outlook op de Compact III ? Ik heb HTTPMail Provider v1.5 geïnstalleerd, maar als ik deze instel dan blijft Outlook bij verzenden/ontvangen om mijn gebruikersnaam en wachtwoord vragen. Bij mijn @hotmail.com adres werkt het wel allemaal prima.

2. Ik heb MSN Live Messenger Beta geinstalleerd voor de pocketpc. Deze heb ik ook weer verwijderd zoals het hoort via Instellingen> systeem > programma's verwijderen. Echter wanneer ik nu naar start > programma's ga dan staat grijs icoon met Windows Live Messenger. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verwijderen ? edit: opgelost

[ Voor 9% gewijzigd door MVC op 22-06-2007 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrrr
  • Laatst online: 01-07 13:45
eigenlijk heb ik nog niemand gehoort die het aanbod niet accepteerd van T-Mobile.
Het is toch eigenlijk te belachelijk voor woorden dat je kan kiezen uit 1 maand gratis / of een 6230 / n73.
Ik heb destijds het toestel aangeschaft omdat hier alles in zit.
Nu weet T-Mobile dat het dus mis is, en stellen ze een oplossing voor in hun voordeel.
Inmiddels al vele malen de discussie gevoerd en ik ga ze uiterlijk over 2 weken ingebreke stellen.
Het is toch niet normaal dat je een toestel koopt met abbo voor 120 euro je afgescheept word met een simpel toestel en het simpele antwoord "ja ik weet niet hoelang het gaat duren?".
Ik denk dat het tijd word dat T-Mobile wakker word en ons allemaal een vervangend toestel gaat leveren / of enigzins een schadevergoeding wegens het niet bereikbaar zijn / het niet goed kunnen gebruiken van file informatie met tomtom e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag mensen!

Ik ben nu weer up-to-date bij deel 6 maar ik kan nog steeds geen antwoord vinden op de vraag van tobias.dierckx.
Het gaat hier om een beltoon die niet meer werkt.
Even een kleine samenvatting:

Probleem: Beltoon werkt niet als iemand belt, bij een sms werkt de toon wel.

Mogelijke oplossingen die geprobeerd zijn (door mij):

- Gekeken of het vakje bij 'Geluiden en meldingen > gebeurtenissen' aan staat
- Als ik bij 'Meldingen > Telefoon: Ink. Oproep' op play druk, speelt de ringtone gewoon af (hij staat op Bellen + Trillen).
- Ik heb eerder ook in het register lopen kloten maar dit heb ik nu weer op 'apw3r' staan (dit heb ik uit de OP > apw3r = speelt je melodie af, na afloop 3 sec. pauze en weer herhaling.)
- Ohw ja, ik zet het er maar ff bij... Ik heb wel gewoon mijn geluid aan staan ;)

Niets blijkt te werken... Iemand nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-07 16:17
scrappy.doo schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 10:07:
Ik heb GPRS monitor geinstalleerd om mijn (telfort) GPRS verbinding in de gaten te houden, maar wat ik ook doe hij meet niks. Als ik op de 'verbind' knop van GPRS monitor druk gaat hij wel netjes een verbinding opzetten, maar eenmaal verbonden zie ik het icoontje ook niet veranderen.

Suggesties iemand????
Ik heb dit ook. Ik heb al diverse monitorprogramma's geprobeerd maar wat ik ook surf ik krijg op de teller nog niet 1 kb.

Ik wil ook wel graag weten hoe dit kan en hoe het opgelost kan worden.

Bovendien ben ik benieuwd of het ook mogelijk is te gprs 'en terwijl je via een kabel aan het syncen bent. Die vraag is ook al vaker gesteld.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-11-2024
Net weer gebeld met T-Mobile mbt de bereikbaarheidsproblemen.

3 weken geleden had ik dat leentoestel aangevraagd, waarna ze me hadden verteld dat het 2 tot 3 weken zou duren voordat ik die zou krijgen. Nu, aan het einde van die drie weken, heb ik het leentoestel nog steeds niet ontvangen. Daarom heb ik nu zelf maar een ander toestel gekocht (een simpele Nokia), want ik vind het toch belangrijk voor m'n werk om bereikbaar te zijn. Ik heb al teveel gesprekken gemist om nog meer dagen/weken te wachten op dat leentoestel dat er al lang had moeten zijn.

Dus ik bel net naar T-Mobile om te onderhandelen over de kortingen die ze als alternatief hebben als men geen leentoestel wilt. Zegt ze (jennifer, afdeling aftersales) dat er nooit kortingen zijn gegeven en dat ze me niet gelooft!
En ze had ook nog eens het lef om te zeggen dat m'n problemen nu toch opgelost zijn: ik ben nu immers bereikbaar. Waarom bel ik nog? Ze is blijkbaar even vergeten dat ik een 2 jarig contract heb afgesloten + aanschafkosten heb betaald om die MDA Compact III in m'n bezit te krijgen! Plus dat ik een telefoon ernaast heb moeten aanschaffen!! :r

Ben dus even over de rooie, want mevrouwtje is van de after sales&reparatie en ze weet alles over de MDA Compact III, en ze is ervan overtuigd dat er NOOIT kortingen zijn gegeven. Alleen leentoestellen.
En dat vind ik vreemd, want ik lees hier toch regelmatig dat men korting op z'n belbundel heeft gekregen na een klacht te hebben ingediend. Dus men liegt hier en ik ben op een dwaalspoor gezet, of mevrouw heeft niet alle feiten op een rijtje. Hoogstwaarschijnlijk het laatste.

** edit, zou iemand met verkregen korting me een privéberichtje kunnen sturen of een mailtje naar foto-at-thaliarotterdam.nl, zodat ik jou als referentie kan vermelden.. heb wat hulp nodig.. ;(

[ Voor 7% gewijzigd door guillaumemay op 22-06-2007 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrrr
guillaumemay schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 17:19:

3 weken geleden had ik dat leentoestel aangevraagd, waarna ze me hadden verteld dat het 2 tot 3 weken zou duren voordat ik die zou krijgen. Nu, aan het einde van die drie weken, heb ik het leentoestel nog steeds niet ontvangen. Daarom heb ik nu zelf maar een ander toestel gekocht (een simpele Nokia), want ik vind het toch belangrijk voor m'n werk om bereikbaar te zijn. Ik heb al teveel gesprekken gemist om nog meer dagen/weken te wachten op dat leentoestel dat er al lang had moeten zijn.

Dus ik bel net naar T-Mobile om te onderhandelen over de kortingen die ze als alternatief hebben als men geen leentoestel wilt. Zegt ze (jennifer, afdeling aftersales) dat er nooit kortingen zijn gegeven en dat ze me niet gelooft!
En ze had ook nog eens het lef om te zeggen dat m'n problemen nu toch opgelost zijn: ik ben nu immers bereikbaar. Waarom bel ik nog? Ze is blijkbaar even vergeten dat ik een 2 jarig contract heb afgesloten + aanschafkosten heb betaald om die MDA Compact III in m'n bezit te krijgen! Plus dat ik een telefoon ernaast heb moeten aanschaffen!! :r

Ben dus even over de rooie, want mevrouwtje is van de after sales&reparatie en ze weet alles over de MDA Compact III, en ze is ervan overtuigd dat er NOOIT kortingen zijn gegeven. Alleen leentoestellen.
En dat vind ik vreemd, want ik lees hier toch regelmatig dat men korting op z'n belbundel heeft gekregen na een klacht te hebben ingediend. Dus men liegt hier en ik ben op een dwaalspoor gezet, of mevrouw heeft niet alle feiten op een rijtje. Hoogstwaarschijnlijk het laatste.

** edit, zou iemand met verkregen korting me een privéberichtje kunnen sturen of een mailtje naar foto-at-thaliarotterdam.nl, zodat ik jou als referentie kan vermelden.. heb wat hulp nodig.. ;(
toon volledige bericht
Zodra ik de factuur binnen heb zal ik een kopie maken voor je..
Ben benieuwd of er bij mij korting is berekent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-11-2024
peterrrr schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 17:46:
[...]

Zodra ik de factuur binnen heb zal ik een kopie maken voor je..
Ben benieuwd of er bij mij korting is berekent...
Thx! _/-\o_ Dat waardeer ik echt heel erg. Begin nu gelukkig weer wat af te koelen en kalmer te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
jip, ik heb idd 6 maanden 50% korting op me abbo. Me abbo is ongeveer 28 euro per maand. 400min, 25sms en webnwalk. Dus krijg 15 euro op factuur! is ook doorberekend!

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
heb vanmorgen een hele tijd onbereikbaarheidsproblemen gehad...terwijl ik die afgelopen 2 maanden nooit heb gehad....erg vreemd....terwijl ik niks verandert heb en gewoon op me werk zat zoals altijd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

water_escape schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 18:37:
jip, ik heb idd 6 maanden 50% korting op me abbo. Me abbo is ongeveer 28 euro per maand. 400min, 25sms en webnwalk. Dus krijg 15 euro op factuur! is ook doorberekend!
moest je ook doorgeven aan T-Mobile welke gesprekken/nummers je allemaal gemist hebt?

Ik dacht trouwens dat ik MSN aan de praat had, maar om de een of andere vage reden zie ik niet dat contactpersonen online zijn. Anderen zien mij wel als online... meer mensen met dit probleem?

EDIT:Ik heb mijn password gecleard, nu werkt het wel en zie ik wie er online is, alleen nu kan ik mijn 'appearance' niet meer wijzigen :(
ook zie ik van andere contactpersonen hun 'persoonlijke zin' niet meer, maar in plaats daarvan hun email adres. Bij het synchroniseren krijg ik de error dat de 'personal settings' niet kunnen worden gesynced.
ik wordt echt een beetje treurig van messenger hierzo

EDIT2: JA HOOR>... nu zijn we weer bij het begin aanbeland: nu zie ik ook niet meer welke contactpersonen online zijn...

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2007 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrrr
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 19:10:
[...]

moest je ook doorgeven aan T-Mobile welke gesprekken/nummers je allemaal gemist hebt?

Ik dacht trouwens dat ik MSN aan de praat had, maar om de een of andere vage reden zie ik niet dat contactpersonen online zijn. Anderen zien mij wel als online... meer mensen met dit probleem?
Ik heb dit niet hoeven doorgeven, omdat ik simpel weg bijna alle gesprekken mis.
Tevens zijn ze daar op de aftersales afdeling uitstekend op de hoogte van dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicoho
Frans G schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 20:40:
Wie is bekend met dit tooltje HTCustom, te vinden op:
http://www.freewarepocket...wnload-htcustom-v1-1.html
Dit is een tooltje om je HTC i.c.m. WM5/6 te tweaken.

Fgeer
bij mij doet ie het niet.
geeft een fout als je wilt saven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219595

Als ik mijn wachtwoord moet intypen bij het toetsenblokkering krijg ik een toetsenbord maar hiervoor moet je je pen gebruiken!

Eerst was het net als de toetsenbord van een rekenmachine.
Nummerik, zo kon ik makkelijk intypen met mijn vingers!

Maar ik wil weer de oude nummerik gebruiken? Hoe kan ik dat weer instellen? Heb al in het gebruiksaanwijzing gekeken maar kon het niet vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans G
nicoho schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 19:57:
[...]

bij mij doet ie het niet.
geeft een fout als je wilt saven
Dit las ik op freewarepocket:
It says errors but it'll still save your changes, just ingore them, they'll even stay after a reset.
Dus alles is wel gesaved.

fgeer

Frans G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicoho
Frans G schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 21:00:
[...]

Dit las ik op freewarepocket:
It says errors but it'll still save your changes, just ingore them, they'll even stay after a reset.
Dus alles is wel gesaved.

fgeer
ik heb geprobeerd om het batterij icoontje in de balk weer te geven. maar na de foutmelding stond deze er niet. Ik heb de software vervolgens maar weer verwijderd.
Nico

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaPenT
  • Laatst online: 16-06 21:28
Ik wordt echt helemaal gek!! 8)7 8)7 8)7 8)7

Ik heb mijn mda compact 3 nog niet zo lang, maar wil terug naar origineel.
Dus ik wil een harde reset uit voeren!
Procedure softreset ingedrukt houden en dan aan/uit voor min 5 sec.
soft reset heb ik al regelmatig gedaan aan/uit natuurlijk ook dus knopjes werken!

Procedure die ik volg :
apparaat staat normaal aan
Steek de stylus in het gaatje en probeer tegelijkertijd de aan/uit knop in de drukken.
Het scherm gaat uit.
Wacht 10 sec laat alle stylos en aan/uit los.

Nu start de mda op net alsof deze een soft reset heeft gehad 8)7
Ik snap er niks van?
Iemand een idee doe ik wat verkeerd? tips zijn welkom _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
PaRaPenT schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 23:29:
Ik wordt echt helemaal gek!! 8)7 8)7 8)7 8)7

Ik heb mijn mda compact 3 nog niet zo lang, maar wil terug naar origineel.
Dus ik wil een harde reset uit voeren!
Procedure softreset ingedrukt houden en dan aan/uit voor min 5 sec.
soft reset heb ik al regelmatig gedaan aan/uit natuurlijk ook dus knopjes werken!

Procedure die ik volg :
apparaat staat normaal aan
Steek de stylus in het gaatje en probeer tegelijkertijd de aan/uit knop in de drukken.
Het scherm gaat uit.
Wacht 10 sec laat alle stylos en aan/uit los.

Nu start de mda op net alsof deze een soft reset heeft gehad 8)7
Ik snap er niks van?
Iemand een idee doe ik wat verkeerd? tips zijn welkom _/-\o_
toon volledige bericht
Weet niet of het bij de MDA anders is, maar bij de P3300 moet je niet de aan/uit toets indrukken maar de twee buttons met het - (streepje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:40
PaRaPenT schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 23:29:
Ik heb mijn mda compact 3 nog niet zo lang, maar wil terug naar origineel. Dus ik wil een harde reset uit voeren!
Dan kijk je toch even in de manual. Je kunt het binnen 10 seconden vinden, het staat zelfs in de index. Wat je had moeten doen staat op bladzijde 94.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216804

wie van jullie gebruikt ook een Wifi / VOIP programma om te bellen ? en zo ja welke.
Ik heb er een paar gevonden maar sommige werken niert echt lekker. Graag jullie opmerkingen.
Lekker makkelijk als je thuis met voip kunt bellen :P Wat ik nu al doe met voipbuster.
Skype is er natuurlijk ook, maar daar moet je voor betalen (skype out)

Wat ik tot nu toe heb geprobeerd= fring http://www.fring.com werk wel maar een delay van ruim 1 sec. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortel1
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-06 20:08
wortel1 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 19:12:
Beste medetweakers,

Ik heb een probleem. Ik kan mijn MDA niet meer syncen met de computer.
Het is al zo'n drie maanden zo dat ik hem niet meer sync en heb altijd het idee gehad dat het wel weer een keertje kwam. (als ik me er in ging verdiepen.)
Ik heb naar mijn mening alles aangedaan om het op te lossen. (Naast het volgen en herlezen van deze threads)
1/ active sync geherinstalleerd.
2/ andere versie active sync geinstalleerd.
3/ Vista mobile bla bla geprobeerd.
4/ MDA gehardreset.
5/ 3 verschilende USB kabels en 6 verschillende poorten gebruikt.
6/ Op mijn MDA geavanceerde netwerkfuncyionaliteit aan en uit gezet.
7/ Bluetooth aan en uit.
8/ Virusscan uit
9/ firewall uit.
10/ bij beide de poorten open gezet.
11/ en als laatste op 3 verschillende computers de originele cdrom geinstalleerd na mijn MDA te hebben gehard reset.

Kan het zo zijn dat het probleem aan mijn MDA ligt ?
Mijn MDA laad wel op aan de USB kabel en de telefoon werkt wel gewoon.

Heeft iemand een fantastische ingeving voordat ik als een N00B naar de T-Mobile winkel moet (Waar ze de oplossing zeker niet weten)

HEEELLPP
toon volledige bericht
Na overleg met T-Mobile sevice center besloten mijn P3300 op te sturen voor reparatie.
Ik zal jullie op de hoogte houden of dit daadwerkelijk een miniUSB hardware fout is.

“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaPenT
  • Laatst online: 16-06 21:28
grun93 schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 05:46:
[...]

Dan kijk je toch even in de manual. Je kunt het binnen 10 seconden vinden, het staat zelfs in de index. Wat je had moeten doen staat op bladzijde 94.
Had natuurlijk wel gekeken! maar niet bij de O van "opnieuw instellen gezocht" :)

Het is gelukt! bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211406

guillaumemay schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 17:19:

toon volledige bericht
Ik had mevrouw denk ik 10 minuten voor jou aan de telefoon en die vertelde mij dat alles aan HTC lag en niet aan T mobile...Kon idd een leentoestel krijgen maar had daar niet zo een behoefte aan. Heb er namelijk al een. Wat me wel irriteerde was het welbekende; "we weten niet hoe lang het gaat duren verhaal". Heb even gevraagd hoeveel mensen er last van hadden zegt ze: "ik kijk even in excel" weer dat k u t muziekje en even later doodleuk: Er zijn 402 mensen met dat probleem meneer. Dus zeg ik van oke en hoe lang loopt het al? Mevrouw wederom doodleuk: Al 3 maanden meneer!

Maar ach, ik heb t gehad met dit ding. Ik bel nu alweer 2 maanden met mn 6230 en ik ga m denk ik wegdoen voor een N73.

T mobile wilt me/ons toch niet tegemoet komen met een vergoeding (jaja een leentoestel).

Moet wel zeggen dat ik een vergoeding heb gekregen op mn factuur voor het 3 x opsturen ivm softwareproblemen! _/-\o_

Alleen wat ik me afvraag is waarom iedereen er zomaar mee accoord gaat dat dit zo lang kan duren?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
ga ik ook zeker niet mee accoord, ik wacht op de n95, deze kan precies hetzelfde, enige probleem is nog even dat nokia en tomtom het niet eens worden, dus tomtom werkt niet op de n95 met de ingebouwde ontvanger. Daar wacht ik nog op!

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
water_escape schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 11:39:
ga ik ook zeker niet mee accoord, ik wacht op de n95, deze kan precies hetzelfde, enige probleem is nog even dat nokia en tomtom het niet eens worden, dus tomtom werkt niet op de n95 met de ingebouwde ontvanger. Daar wacht ik nog op!
En geen touchscreen, dat lijkt me vooral lastig bij TomTom op N95: adressen invoeren?
Of heeft Nokia daar een handige oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
Anoniem: 211406 schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 10:42:
[...]
Alleen wat ik me afvraag is waarom iedereen er zomaar mee accoord gaat dat dit zo lang kan duren?!
Ik ga er ook zeker niet mee accoord. Eigenlijk vind ik het ontzettend slecht van T-mobile, omdat ze die HTC al sinds december ofzo verkopen, en het probleem ook al sindsdien bekend is. Aan de andere kant begrijp ik ook wel dat het een raar probleem is om op te lossen, en dat het daarom wat langer duurt. Hoewel, zet een goeie engineer van HTC een weekje aan het debuggen en tracen, en ik denk dat je het probleem wel te pakken hebt.

Als ik niet zo blij was met de uitgebreide mogelijkheden van dit toestel, had ik 'm ook onmiddelijk teruggebracht. Maar das net het probleem, dit is het enige betaalbare toestel met deze mogelijkheden. En ja, ik gebruik ze allemaal... ;)

Overigens heb ik een voor mij aardig werkende workaround gevonden dit mij tot nu toe slechts 1 keer onverwacht met het probleem opgezadeld heeft (sinds een week, dus hoe betrouwbaar dit is weet ik nog niet...). Ik zet elke dag, meestal 's morgens, even de telefoonfunctie uit en weer aan via de Comm Manager.

Maar wat kan je doen. Met z'n allen een groep vormen en een brief schrijven naar T-mobile? Naar kassa/radar/whatever? Ik heb geen idee...

Overigens lees ik her en der dat het met een update van de radio ROM opgelost is. Ik wil dit voor mijzelf niet doen, omdat je dan locks moet omzeilen, en dat je garantie opwaardeert tot void. Maar de oplossing is er dus blijkbaar al wel? Waarom kan T-mobile ons dan niet ook van die oplossing voorzien?

[ Voor 10% gewijzigd door jpbosk op 23-06-2007 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
dat werkt perfect, gewoon met je toetsenbord, doe ik nu al jaren met me nokia 6600.
tja en zonder touchscreen kan ik ook weer smsen tijdens het rijden.
matthijst schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 13:46:
[...]

En geen touchscreen, dat lijkt me vooral lastig bij TomTom op N95: adressen invoeren?
Of heeft Nokia daar een handige oplossing voor?

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 00:51
Anoniem: 211406 schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 10:42:
[...]

Ik had mevrouw denk ik 10 minuten voor jou aan de telefoon en die vertelde mij dat alles aan HTC lag en niet aan T mobile...Kon idd een leentoestel krijgen maar had daar niet zo een behoefte aan. Heb er namelijk al een. Wat me wel irriteerde was het welbekende; "we weten niet hoe lang het gaat duren verhaal". Heb even gevraagd hoeveel mensen er last van hadden zegt ze: "ik kijk even in excel" weer dat k u t muziekje en even later doodleuk: Er zijn 402 mensen met dat probleem meneer. Dus zeg ik van oke en hoe lang loopt het al? Mevrouw wederom doodleuk: Al 3 maanden meneer!

Maar ach, ik heb t gehad met dit ding. Ik bel nu alweer 2 maanden met mn 6230 en ik ga m denk ik wegdoen voor een N73.

T mobile wilt me/ons toch niet tegemoet komen met een vergoeding (jaja een leentoestel).

Moet wel zeggen dat ik een vergoeding heb gekregen op mn factuur voor het 3 x opsturen ivm softwareproblemen! _/-\o_

toon volledige bericht
Tja, ik heb het aanbod van 2 maanden half abbonnementsgeld geaccepteerd voor nu. Als die 2 maanden op zijn bel ik gewoon weer en wil ik minimaal hetzelfde, en ga ik onderhandelen over meer korting totdat het probleem is opgelost.
Ik zie die korting die ik momenteel krijg meer als 'zoethoudertje' vanwege de problemen en in afwachting dat het binnen die 2 maanden is opgelost. Zo niet dan moeten ze mij maar weer tegemoet komen :)

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174325

De opvolger van de HTC p3300: http://www.mobile-review....ain/index_eng.shtml#14509
Ziet er goed uit niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:53

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Dat klinkt als een goede upgrade :). Vooral meer geheugen, VGA scherm en een snellere processor springen er uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219595

Herhaling

Als ik mijn wachtwoord moet intypen bij het toetsenblokkering krijg ik een toetsenbord maar hiervoor moet je je pen gebruiken!

Eerst was het net als de toetsenbord van een rekenmachine.
Nummerik, zo kon ik makkelijk intypen met mijn vingers!

Maar ik wil weer de oude nummerik gebruiken? Hoe kan ik dat weer instellen? Heb al in het gebruiksaanwijzing gekeken maar kon het niet vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijs_schouten
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-06 12:45
Ik heb drie wazige problemen met Tomtom op de MDA:

1) Als Tomtom opgestart en actief is, zijn de knoptoewijzingen opeens terug naar de fabrieksinstelling. dus wanneer ik met tomtom actief op de wnw knop druk opent ie IE terwijl de instelling in mijn toestel eigenlijk een hele andere applicatie is. als ik tomtom geminimaliseerd heb, heeft de knop wel zijn door mij toegewezen functie... dit geldt voor alle knoppen.

2) Ik heb de tomtom versie 6.030(8320) die volgens tomtom zelf specifiek voor dit toestel is. Echter kan ik niet gebruik maken van de tomtom plus opties, omdat ik steeds de melding krijg dat BT niet is ingeschakeld! Ik heb via tomtom home geupdate en de meest recente telefoondatabase etc. geladen, maar krijg het niet voor elkaar om bijvoorbeeld het weer op de bestemming te raadplegen!
Uiteraard heb ik opnieuw geinstalleerd, maar het blijft het stug niet doen.

3) Iedere keer dat ik het toestel aanzet, of wmstorage gebruikt hebt, wordt automatisch tomtom opgestart, dat vind ik irritant, hoe dit te stoppen?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212320

Nu youtube ook mobiel is, wilde ik even proberen of ik ook video's kan kijken op mijn htc. Als ik een video af wil spelen krijg ik eerst de volgende melding: 'het uitvoeren van een systeemopdracht op dit item kan onveilig zijn. Wilt u doorgaan?' dan kies ik voor 'ja'. Vervolgens wordt mediaplayer opgestart en dan krijg ik de melding 'niet nader omschreven fout!'.

Zijn er meer mensen die dit hebben? Hoe kan ik dit oplossen?

Lukt het andere mensen wel om youtube filmpjes op htc te bekijken?

De filmpjes zijn in 3gp formaat, dit wordt wel ondersteund volgens mediaplayer.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 212320 op 23-06-2007 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

gwystyl schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 16:40:
[...]

Dat klinkt als een goede upgrade :). Vooral meer geheugen, VGA scherm en een snellere processor springen er uit.
wow ik wil hem nu!

Nog even iets kwijt.
Wat heeft dit toestel een hoog gadget gehalte man! ik bedoel GPS in een telefoon(mda) echt zooo gaaf. combineer met google maps en gps en wow!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
ik krijg idd de op www.youtube.com/mobile de melding dat ik of javasript uit heb staan of een oude flash player heb. dus hij speelt niks af......
Anoniem: 212320 schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 19:49:
Nu youtube ook mobiel is, wilde ik even proberen of ik ook video's kan kijken op mijn htc. Als ik een video af wil spelen krijg ik eerst de volgende melding: 'het uitvoeren van een systeemopdracht op dit item kan onveilig zijn. Wilt u doorgaan?' dan kies ik voor 'ja'. Vervolgens wordt mediaplayer opgestart en dan krijg ik de melding 'niet nader omschreven fout!'.

Zijn er meer mensen die dit hebben? Hoe kan ik dit oplossen?

Lukt het andere mensen wel om youtube filmpjes op htc te bekijken?

De filmpjes zijn in 3gp formaat, dit wordt wel ondersteund volgens mediaplayer.

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
ahh mijn fout,

je moet naar m.youtube.com, daar werkt het wel. hij opent hem in windows mediaplayer.
heb gezocht naar me eigen filmpje jeep cherokee promotion, maar kan hij niet vinden omdat niet alle filmpjes via youtube mobile beschikbaar zijn.

Heeft iemand de laatste flash player voor op de telefoon?

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212320

water_escape schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 20:54:
ahh mijn fout,

je moet naar m.youtube.com, daar werkt het wel. hij opent hem in windows mediaplayer.
heb gezocht naar me eigen filmpje jeep cherokee promotion, maar kan hij niet vinden omdat niet alle filmpjes via youtube mobile beschikbaar zijn.

Heeft iemand de laatste flash player voor op de telefoon?
Ik ga ook naar m.youtube.com maar dan krijg ik dus bovenstaande melding... Bij jou speelt hij de filmpjes dus gewoon af? Iemand een idee waar de melding bij mij aan kan liggen? Verder geen problemen met mediaplayer, andere filmpjes speelt hij gewoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222692

Hallo ik heb een vraag,
Ik ben in het bezit van een HTC P3300 ik heb hem ingesteld voor mms dit werkt prima.
Maar ik heb een klein programma geinstalleerd (Midlet manager florikey) om een sleutel voor mijn sateliet ontvanger binnen te halen dit werkt ook perfect met wifi.
Nu komt mijn vraag :
Als ik geen internet verbinding heb dan krijg ik het niet aan de gang omdat ik prepaid kpn heb.
Is hier een oplossing voor? ik kan div. instellingen maken met dit programmaatje b.v. wap, mijn isp, werk, kpn,enz.zo ja hoe moet ik dan de htc instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-06 22:23
Eigenlijk moeten we met ze alleen op 1 dag bellen en allemaal naar jennifer, afdeling aftersales vragen en haar met een oplossing laten komen.

400 mensen tuurlijk denk wel wat meer mensen.

Probleem bij mij is heb een sim only abo en me toestel los (2de hands) gekocht maar heb ook last van bereikbaarheid problemen. Zou ik ook wat kunnen eise webenwalk voor €5 ?? mischien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
  • Laatst online: 18-07 19:31
Ik heb (ook) het probleem dat mijn WiFi maar af en toe werkt.

Wat werkt er wel.
  • Ik krijg een IP adres , kan het pingen vanaf mijn desktop. Dus verbinding is ok.
  • Het signaal is uitstekend. (Zit 5 meter naast het AP)
  • Tooltje gedownload van NoData en alle 3 de opties disabled (Internet access , Orange MMS , en Orange World)
Als ik nu Internet Explorer opstart krijg ik :
Kan geen verbinding maken met de huidige verbindings instellingen. Tik op instellingen om de verbindingsinstellingen te wijzigen.
En nu ben ik de weg kwijt? Moet ik dan hier iets instellen?

Ik heb diverse delen uitgepluist en heb het probleem diverse malen tegen gekomen maar nog geen oplossing volgens mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Laatst online: 03-09-2023
@0Burner0, Nee dat lijkt mij onwaarschijnlijk. T-mobile heeft een oplossing te bieden voor hen die gebruik hebben gemaakt van een gecombineerd aanbod. Te weten, het toestel icm een abonnement. Jij hebt naar vrije keuze de artikelen gecombineerd, daar zijn zij niet verantwoordelijk voor.

Of het verstandig is om Jeniffer te bellen met 400 man lijkt mij een wat puberale aktie.

Als men als groep iets samen wil doen, dien je een belangenvereniging op te starten. Dan kun je namens die groep een klacht sturen en eventueel een advocaat in de hand nemen.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-07 18:40
Een tijdje terug heb ik iets gelezen over een programma, waarmee je je ingebouwde GPS via bleutooth kon delen met andere apparaten. Iemand enig idee welk proggie ik bedoel? ik kan het niet meer vinden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groentjie77
Wat betreft bereikbaarheidsproblemen zou ik zeggen. installeer een nieuwe rom en wm6 en de problemen zijn er niet meer!

Volgens mij is het nu wel zo dat je garantie nu vervalt omdat het geen t-mobile rom is maar dat weet ik niet zeker. wie weet dat wel?

Ik heb hiervoor met mijn Vario nooit gebruik hoeven maken van de garantie dus ik heb het risico genomen. Mijn vriendin heeft al 2x gebruik moeten maken binnen een jaar van de garantie op de Vario dus ja het is en blijft een risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijs_schouten
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-06 12:45
om3ega schreef op zondag 24 juni 2007 @ 10:22:

Wat werkt er wel.
  • Ik krijg een IP adres , kan het pingen vanaf mijn desktop. Dus verbinding is ok.
  • Tooltje gedownload van NoData en alle 3 de opties disabled (Internet access , Orange MMS , en Orange World)

[...]

Ik heb diverse delen uitgepluist en heb het probleem diverse malen tegen gekomen maar nog geen oplossing volgens mij. :)
toon volledige bericht
Ik heb dit ook wel eens, als ik een soft reset uitvoer en het dan nog eens probeer doet ie het wel... niet echt een oplossing, maar misschien een work-around?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLS
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01-2023

BLS

Twee wonderbaarlijke momenten van onbereikbaarheid:

1. Ik zit drie uur achter de pc met mijn MDA Compact III in zijn cradle. Er is niks aan de hand, tot dat ik een sms'je ontvang waarin wordt gezegd dat ik anderhalf uur geleden een telefoonbericht heb gemist... Dus zonder dat mijn toestel heeft gebeld (of uberhaupt aangeraakt), zonder dat hij zich heeft verplaatst, is hij op het ene moment wel bereikbaar en het andere niet.

2. Ik heb net iemand zonder problemen gebeld en om een telefoonnummer van iemand anders te krijgen wil die persoon mij bellen met zijn mobiel (zit twee meter van mij vandaan). Het lukt hem niet. Mijn telefoon is niet in gebruik, zegt de stem aan de andere kant van de lijn. We proberen het drie keer en geven het op. Tot slot probeer ik het direct daarna met de vaste lijn: geen probleem, hij gaat gewoon over. En vervolgens met een tweede mobiel en bij die doet ie het ook gewoon.

Daarnaast heb ik ook de gewoonlijke onbereikbaarheidsproblemen (de iets minder overduidelijk, want meestal heb je die niet zo snel door). Inmiddels ook een klacht bij T-Mobile ingediend en het is dus maar even wachten met wat voor oplossing ze komen. Een andere telefoon hoef ik niet want ik heb inmiddels al een duo-SIM met dito telefoon en van wat korting lig ik ook niet echt wakker (is ook slechts een avondje meer of minder uitgaan...).
Ik wil gewoon dat mijn telefoon doet wat hij moet doen: mij ten alle tijde bereikbaar maken wanneer ik dat wil (en niet wanneer mijn telefoon daar zin in heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAdD
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:30
Ik heb sinds 2 weken ook de MDA van T-Mobile.. en ik moet (tot op heden) afkloppen dat ik (nog) niet onbereikbaar ben geweest.

Ik ben helaas te snel geweest om deze MDA te kopen, aangezien er nu al PDA's met WM6 uitzijn, die ook GPS & WIFI hebben. |:(

Wel "freeze" mijn MDA bij tijd en wijlen.. maar dat ligt waarschijnlijk aan de programma's die ik draai.

[ Voor 4% gewijzigd door MAdD op 24-06-2007 13:07 . Reden: typo ]

Assumption is the mother of all fuck-ups / You're MAdD. Well thank God for that, 'cause if I wasn't this would probably never work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice

Wat werkt er wel.

[...]

toon volledige bericht
heb je geen verkeerde instelling met je proxy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
gwystyl schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 16:40:
[...]

prima specs maar wat een waardeloos design...ik wil volgend jaar niet hetzelfde design als mijn huidige....na een jaar heb ik het wel gezien...had hem hoogglans zwart gemaakt...beetje andere knoppen...gelukkig moet ik nog een maand of 7 a 8.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAdD schreef op zondag 24 juni 2007 @ 13:00:
Ik heb sinds 2 weken ook de MDA van T-Mobile.. en ik moet (tot op heden) afkloppen dat ik (nog) niet onbereikbaar ben geweest.

Ik ben helaas te snel geweest om deze MDA te kopen, aangezien er nu al PDA's met WM6 uitzijn, die ook GPS & WIFI hebben. |:(

Wel "freeze" mijn MDA bij tijd en wijlen.. maar dat ligt waarschijnlijk aan de programma's die ik draai.
Op de P3300 kun je ook makkelijk WM6 zetten.

(Het is trouwens een mda compact iii (t-mobile heeft heel veel mda's uitgebracht), maar dit terzijde.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk

Wat werkt er wel.
[...]

Volgens mij is er ook geen echte oplossing, behalve een soft-reset. En ik heb ook niet direct de indruk dat het aan het apparaat ligt, maar meer dat het een bugje in Windows Mobile is. De WiFi verbinding zelf is er namelijk wel, zoals je al zegt, maar hij snapt of ziet niet dat die bruikbaar is voor een gegevenssessie. Dat zie je ook als je op het WiFi-icoontje (of GPRS-icoontje) bovenin klikt, dat er geen actieve gegevenssessies zijn.
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.