Even een vraagje. Ik speel op Doomhammer in een guild die niet echt geweldig is. De guild is zowiezo klein dus raids worden er nog lang niet gedaan. Nou vind ik dat op dit moment nog wel oke aangezien we (ik en mijn vriendin) nog druk bezig zijn met attunements en keys e.d.
Nou zijn de officers eigenlijk zowiezo alleen maar bezig met een horde karakter op een PVP server en zijn bijna nooit online. (Doomhammer is PVE). Dat vind ik al een reden om erover te denken om te gaan. Nou hadden wij op donderdags een guildnight waarop we bezig zouden zijn met attunements/keys. Nou is er al bijna nooit iemand en 2 weken geleden vond de guild master het zelfs belangrijker dat zijn shaman alt (lvl 57 toendertijd) een boost kreeg door scholo en ging de attunement night al niet door. Afgelopen donderdag was er niemand online dus besloten mijn vriendin en ik maar om een pugje te vinden om zelf maar verder te gaan met attunement omdat het gewoon niet opschiet in de guild.
Alleen nou heeft de guildmaster toen hij later (bijna uur na guildnight tijd) online kwam en zag dat wij bezig waren een opmerking gemaakt die ik niet echt leuk vond.
I.p.v. de donderdag als guildnight te gebruiken waar we samen als guild attunements/keys zouden doen wil hij het iedere dag gaan doen (eigenlijk alleen maar goed) maar dan voor hem, zijn vriendin (officer) een andere officer en
2 anderen. Oftewel, zolang hun 3 alles maar hebben, de rest
mag mee als er nog een plekje is.
Dat brak mijn klomp en nu heb ik het helemaal gehad. Ik bedoel natuurlijk is de guild klein en kun je niet allemaal tegelijk een instance in, maar om nou te bepalen dat hun 3 en dan 2 anderen voortaan gaan vind ik te egoïstisch, vooral als die 3 eigenlijk voornamelijk alleen maar op de PVP server zitten. Nu zitten mijn vriendin en ik erover te denken om naar een andere guild te gaan, alleen weten we bij god niet hoe je nu kan weten of een guild wel serieus bezig zijn met raids maar dan toch aangenomen kunnen worden met slechte gear omdat je eigen guild nooit de kans geeft om gear te regelen.
Wat ik wou vragen, heb ik gelijk door zo te denken over de guild(master en officers) of stellen wij ons aan omdat de officers belangrijker zijn met progress en is er iemand hier die ook op Doomhammer speelt en een guild kan aanraden.
offtopic:
mijn god wat een lang verhaal