Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:56
Yasintha schreef op zondag 11 november 2007 @ 20:05:
[...]

Nsa1984, bedankt voor je antwoord. Rose is me kleur ik ga wel even kijken of ze hem in de winkel hebben voor het geval ie toch tegen valt. Ik wil hem prepaid hebben maar als het kan wel onder de €250. Anders verleng ik hem via gsmweb.nl dan moet ik wel €57 bij betalen. :(

Kan me sd kaartje van me nokia 6233 ook in de nokia 6120?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik zo niet weet wat erin de 6233 gaat kwa sd kaartje, maar de 6120c slikt alleen maar microSD. Officieel alleen tot 2gb, maar er zijn berichten van mensen die tot 4gb al perfect aan de wandel hebben wat duidt op een SDHC ondersteuning.
[ even gekeken op gsmarena.com, en de 6233 zou een microSD slot gebruiken dus ik verwacht dat de geheugenkaartjes zomaar uitwisselbaar zijn.]

IK meen dat ik onlangs online een 6120c voor 248,- heb zien staan. Zal even kijken of ik hem nog terug kan vinden.
[nokia 6120c staat zelfs nog goedkoper op de pricewatch staat alleen nog geen kleur bij, dus vermoed dat ze nog allemaal zwart zijn.]

[ Voor 3% gewijzigd door nsa1984 op 11-11-2007 20:34 ]

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nokia 6120c (zwart) kan je momenteel kopen voor 245 euro bij de mediamarkt. Althans ik zag hem voor 245 euro liggen in de mediamarkt van Rotterdam.
Het verbaast mij werkelijk hoe onpopulair het eigenlijk wel niet is :/
Ach ja, als er minder mensen het hebben des te meer waard het voor mij is.

Enne ik heb er zelf een 4gbyte van Sandisk erin gedaan. Geen problemen ondervonden tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nsa1984
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 00:21:
....

Enne ik heb er zelf een 4gbyte van Sandisk erin gedaan. Geen problemen ondervonden tot nu toe.
Tjah kwa prijs is he veruit een van de goedkopere smartphones op de markt op het moment. aan de andere kant is het smart een beetje tegenvallend voor mij (kom van een qtek9100) Maar dat is ook nog nieuwigheid van het nieuwe software platform.

Wat betreft geheugenkaart ik zit zelf te denken aan een 6gb kaartje dan past er eventueel een dvd kwa inhoud op en kan ik ook een navigatie pakket erop kwijt. Dan kan ik namelijk me losse usb stick (die onlangs overleden is) thuis laten en hang ik me telefoon er wel aan.

Even een vraag van mijn kant. Is het ook mogelijk om de 6120c als modem aan een pc te koppelen zonder de nokia suite te gebruiken of een bleutooth verbinding ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nsa1984 schreef op maandag 12 november 2007 @ 01:55:
[...]
Even een vraag van mijn kant. Is het ook mogelijk om de 6120c als modem aan een pc te koppelen zonder de nokia suite te gebruiken of een bleutooth verbinding ?
Ja dat kan. Je kunt hem ook gewoon met de USB-kabel aansluiten en dan een inbelverbinding aanmaken ik Windows. Nummer dat je dan moet bellen is *99#. Usernaam en Wachtwoord moet je leeg laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 14:07

Flo

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 00:21:
Het is inderdaad een mooie telefoon voor een mooie prijs. Denk er ook over om de 6120 aan te schaffen, het grote nadeel waarom de telefoon voor mij zou afvallen is toch de batterijduur. Die is eigenlijk gewoon triest.
Spreektijd 3,1 uur
Standbytijd 9 dagen (24x9=216 uur)
Ik heb momenteel een sonyericsson W800i (9 uur spreek 400 uur standby volgens specs) en natuurlijk is dat geen smartphone maar een sonyericsson P1i heeft 10 uur spreek en 440 uur standby volgens spec. En dat is wel zeker een smartpone met een groot scherm.
Of zit het probleem in de kleuren? :P Nokia met 16milj kleuren en sonyericsson nog met 262k. Zal wel grappig zijn als al die kleurtjes de batterij leegdrinken, doe mij dan maar 262k!

Zelf vind ik ook de nokia e51 wel aantrekklijk, iets langer en in mijn ogen wat minder mooi maar dan wel wifi en een grotere accu. (4,4 uur spreek en tot 13 dagen (13x24=312 uur) standby volgens spec. Het kan dus wel beter! :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorDrakka
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-11-2024
Flo schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:05:
[...]

Het is inderdaad een mooie telefoon voor een mooie prijs. Denk er ook over om de 6120 aan te schaffen, het grote nadeel waarom de telefoon voor mij zou afvallen is toch de batterijduur. Die is eigenlijk gewoon triest.
Spreektijd 3,1 uur
Standbytijd 9 dagen (24x9=216 uur)
Ik heb momenteel een sonyericsson W800i (9 uur spreek 400 uur standby volgens specs) en natuurlijk is dat geen smartphone maar een sonyericsson P1i heeft 10 uur spreek en 440 uur standby volgens spec. En dat is wel zeker een smartpone met een groot scherm.
Of zit het probleem in de kleuren? :P Nokia met 16milj kleuren en sonyericsson nog met 262k. Zal wel grappig zijn als al die kleurtjes de batterij leegdrinken, doe mij dan maar 262k!
Het 'probleem' ligt aan het feit dat de 6120 gebruikt maakt van het 3G netwerk. Dit kost meer power. Ik heb echter wel bereik en snel; internet op plaatsen waar ik dan met GSM/GPRS niet heb. 3G blaast overall doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-02 14:39
Yasintha schreef op zondag 11 november 2007 @ 13:47:
Ik vroeg me af of iemand al de rose nokia 6120 heeft. Ik wil die graag hebben en het liefst prepaid of simlockvrij. Ik zit nu bij telfort €25 voor een jaar met de zwarte nokia 6233 me abo loop half februari af.. Ga nog wel even contact opnemen met Telfort of ze hem in het rose hebben maari k vrees al het ergste.

Heeft iemand toevallig T-mobile en hoe is hun bereik nu?
Ik heb hem gekocht via gsmweb icm een 1-jarig T-Mobile Flex 25 abo. Met 3 maanden 50% korting kom je op jaarbasis op 262,5 euro uit, de 6120 is dan gratis. Daarvoor ga ik hem niet los kopen. Ik wil hier ook niet echt reclame maken maar T-Mobile bevalt me tot nu toe prima. Ik woon in de buurt van Duitsland dus dekking is altijd een heikel punt. Heb wat mensen met T-Mobile naar hun ervaringen gevraagd en wellicht kun je ook even HIER kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
Het 'probleem' ligt aan het feit dat de 6120 gebruikt maakt van het 3G netwerk. Dit kost meer power. Ik heb echter wel bereik en snel; internet op plaatsen waar ik dan met GSM/GPRS niet heb. 3G blaast overall doorheen.
Ook als je 3G uitzet is de batterij snel leeg (en waarden opgegeven door fabrikanten gaan van de meest gunstige voorwaarden uit... dus 3G uit). Is voor mij niet zo'n probleem. Gewoon om de nacht opladen en klaar. Hoop echter dat er nog een mooie desklader wordt uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yasintha
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-05 11:03
nsa1984 schreef op zondag 11 november 2007 @ 20:33:
[...]

Ik moet eerlijk bekennen dat ik zo niet weet wat erin de 6233 gaat kwa sd kaartje, maar de 6120c slikt alleen maar microSD. Officieel alleen tot 2gb, maar er zijn berichten van mensen die tot 4gb al perfect aan de wandel hebben wat duidt op een SDHC ondersteuning.
[ even gekeken op gsmarena.com, en de 6233 zou een microSD slot gebruiken dus ik verwacht dat de geheugenkaartjes zomaar uitwisselbaar zijn.]

IK meen dat ik onlangs online een 6120c voor 248,- heb zien staan. Zal even kijken of ik hem nog terug kan vinden.
[nokia 6120c staat zelfs nog goedkoper op de pricewatch staat alleen nog geen kleur bij, dus vermoed dat ze nog allemaal zwart zijn.]
Heb even op die sites gekeken is inderdaad alleen maar de zwarte. Ik geloof dat er wel het zelfde geheugenkaartje inpast heb er een van sd dus dat komt goed. Ik heb ook contact opgenomen met de belcompany daar hebben ze hem alleen in het zwart ben vergeten de prijs te vragen. :(
Dan maar via gsmweb die rose bestellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yasintha
spef schreef op maandag 12 november 2007 @ 13:21:
[...]

Ik heb hem gekocht via gsmweb icm een 1-jarig T-Mobile Flex 25 abo. Met 3 maanden 50% korting kom je op jaarbasis op 262,5 euro uit, de 6120 is dan gratis. Daarvoor ga ik hem niet los kopen. Ik wil hier ook niet echt reclame maken maar T-Mobile bevalt me tot nu toe prima. Ik woon in de buurt van Duitsland dus dekking is altijd een heikel punt. Heb wat mensen met T-Mobile naar hun ervaringen gevraagd en wellicht kun je ook even HIER kijken.
Had in 2003 en 2004 tmobile het was toen echt slecht als ik in een winkel stond kon ik niet bellen erg handig. Niet alleen daar had ik slecht bereik maar op meerdere plaatsen daarom ben ik huivering. Het samen gaan met Orange zal ook de nodige problemen opleveren. Ik heb het mee gemaakt met Telfort een heel veel last gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
Had in 2003 en 2004 tmobile het was toen echt slecht als ik in een winkel stond kon ik niet bellen erg handig. Niet alleen daar had ik slecht bereik maar op meerdere plaatsen daarom ben ik huivering. Het samen gaan met Orange zal ook de nodige problemen opleveren. Ik heb het mee gemaakt met Telfort een heel veel last gehad.
Dit is ook voor iedereen anders. Wellicht navragen aan mensen met T-mobile.
Ja en het samengaan... ik voorzie zelf geen problemen. Vond het met telfort en kpn een hele verbetering qua bereik. Ik ben alleen bang op de lange termijn met de afgenomen concurentie. Van 5 naar 3 aanbieders met een eigen netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Zelf wil ik ook dit toestel gaan aanschaffen (nadat m'n N73 is gestolen). Maar ik zie bijna geen winkels die dit toestel los verkopen (als ik dan op het internet kijk naar winkels zoals T For Telecom & The Phonehouse). Bij BelCompany zie ik hem wel, maar ik wil een wit of een zandkleurige hebben. En de prijs is wel een beetje te hoog: €299,-. Heeft iemand zijn toestel los in een winkel gekocht? Zo ja, welke winkel en voor welke prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:35

n00bs

Het is weer Zomer!

Bij 2call.nl kan je hem ook gewoon afhalen, ~234 Euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaaan82
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 22:33
n00bs schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:17:
Bij 2call.nl kan je hem ook gewoon afhalen, ~234 Euro
En ik heb hem gewoon los bij hun besteld. Voor 15 uur (geloof ik) besteld en betaald met Ideal is de volgende dag nog in huis. En heel netjes verpakt en een mailtje als die onderweg is.

Zie shopreview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yasintha
daaaan82 schreef op maandag 12 november 2007 @ 21:23:
[...]

En ik heb hem gewoon los bij hun besteld. Voor 15 uur (geloof ik) besteld en betaald met Ideal is de volgende dag nog in huis. En heel netjes verpakt en een mailtje als die onderweg is.

Zie shopreview.
Thnx voor de tip mensen. Ik heb nog 2 maanden de tijd om te bedenken wat ik zal doen of los kopen of met een abo. Of bij Telfort blijven of naar T-mobile. Ik zat voor dat ik deze telefoon had ondekt trouwens aan de se Z750i te denken.

Afbeeldingslocatie: http://www.gsm.nu/images/gsm/big/706.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gsm.nu/images/gsm/big/706_3.jpg
SE Z750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorDrakka
Hi all,

ik probeer via de standaard browser in te loggen op Outlook Web Acess, ik krijg dan de error kan CookieAuth niet downloaden.

Heeft iemand een idee hoe dit te omzeilen? Ik heb al lopen zoeken in e SYmbian Mega topics maar ik vind alleen dingen over synchroniseren met Outlook.

Thanks!
==================================
SOLVED: Opera Mini Browser Installed.
==================================

[ Voor 15% gewijzigd door MorDrakka op 13-11-2007 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik heb nu ook TomTom (6.02) en heb dus ook de hik aan het einde van de instructies. Maar wat erger is dat wanneer je de stemmen aan hebt het beeld elke keer freezed wanneer er een gesproken boodschap is. Dus ergens gaat er iets heel erg fout met het geluid. Want het uitzetten, resulteert in een normale vloeiende navigatie. Op de 1 of andere manier laat het geluid, heel TomTom even vastlopen en of dit aan TomTom ligt, daar heb ik nog mijn twijfels over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nsa1984
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 08:52:
[...]

Ja dat kan. Je kunt hem ook gewoon met de USB-kabel aansluiten en dan een inbelverbinding aanmaken ik Windows. Nummer dat je dan moet bellen is *99#. Usernaam en Wachtwoord moet je leeg laten.
Hoi 1-2tje,

Ik heb het even geprobeert met mijn freshly installed laptop, maar helaas krijg ik het niet voor elkaar.
Via bleutooth verwacht ik geen problemen, maar ergens vind ik usb connected prettiger.

Wat ik dus wil is de nokia 6120c via usb aan de laptop gekoppeld, en dan via deze usb kabel de inbelverbinding naar *99# opbouwen, zonder de nokia suite te moeten instaleren.

Voor bleutooth zie ik de drivers staan op europe.nokia, maar helaas staan hier geen usb modem drivers bij.
Ben ik nu dan met de nokia6120c verplicht naar bleutooth te schakelen? (Lees dan moet ik nog maar een paar stickjes in gaan slaan ;) ) Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:17
Met welk programma converteren jullie divx/avi geschikt voor de 6120c? En met welke waardes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het in de vorige 25 pagina's al besproken, maar is de nederlandse taal ook te installeren op de 6120?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nsa1984
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 20:59:
Misschien is het in de vorige 25 pagina's al besproken, maar is de nederlandse taal ook te installeren op de 6120?
Bedoel je voor het menu? Of wil je de smsjes enzo voorgelezen krijgen in het nederlands?
Menu kun je gewoon in nederlands zetten via:
Menu - Instellingen - Telefoon instellingen - Algemeen - Persoonlijk - Taal - Display taal

Smsjes voorlezen in het nederlands kan ook.
Dan zul je de nederlandse taal moeten downloaden en instaleren via nokia.
Daarna :
Menu - Instellingen - Spraak - Taal

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:26

IkWilbert

Het is mij!

nsa1984 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 22:08:
[...]

Bedoel je voor het menu? Of wil je de smsjes enzo voorgelezen krijgen in het nederlands?
Menu kun je gewoon in nederlands zetten via:
Menu - Instellingen - Telefoon instellingen - Algemeen - Persoonlijk - Taal - Display taal

Smsjes voorlezen in het nederlands kan ook.
Dan zul je de nederlandse taal moeten downloaden en instaleren via nokia.
Daarna :
Menu - Instellingen - Spraak - Taal
Vast al een keer besproken dus sorry als ik hem nog een keer stel. Waar kan ik de nederlandse stem downloaden voor sms?

I intend to live forever. So far, so good.

• nsa1984
IkWilbert schreef op donderdag 15 november 2007 @ 08:46:
[...]

Vast al een keer besproken dus sorry als ik hem nog een keer stel. Waar kan ik de nederlandse stem downloaden voor sms?
Staan bij nokia europe op de site.
Volgens mij veel meer talen dan je ooit zult willen gebruiken.
Verder is er via het downloadprogramma van nokia ook nog het een en ander aan stemmen te downloaden, of dat er meer en andere zijn kan ik niet goed vergelijken.

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

nsa1984 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 09:35:
[...]

Staan bij nokia europe op de site.
Volgens mij veel meer talen dan je ooit zult willen gebruiken.
Verder is er via het downloadprogramma van nokia ook nog het een en ander aan stemmen te downloaden, of dat er meer en andere zijn kan ik niet goed vergelijken.
Thanks, vanavond meteen even proberen :)

• Kiebus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
n00bs schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 23:46:
Ben echt blij met het toestel! tot mijn grote verbazing zit er al een GPS module in (software) waarmee je dus ook de plaats kan bepalen, afstanden tot verschillende punten en een kompas hoe je moet navigeren... leuk als extratje.

*knip*
Even een misschien wel stomme vraag. Als ik nou tomtom of iets dergelijks zou willen gebruiken, moet ik nou wel of niet een externe gps adapter hebben? (Heb hier echt helemaal 0 verstand van... O-) ) Want ik las ook al verhalen van mensen die tomtom lopend gebruiken ofzo...

graag voor mij een duidelijke (jip en janneke) uitleg :P

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Kiebus schreef op donderdag 15 november 2007 @ 15:09:

Even een misschien wel stomme vraag. Als ik nou tomtom of iets dergelijks zou willen gebruiken, moet ik nou wel of niet een externe gps adapter hebben? (Heb hier echt helemaal 0 verstand van... O-) ) Want ik las ook al verhalen van mensen die tomtom lopend gebruiken ofzo...

graag voor mij een duidelijke (jip en janneke) uitleg :P
Je hebt inderdaad een ontvanger nodig van GPS signalen... een soort antenne in een kastje die via Bluetooth kan communiceren met bijvoorbeeld een telefoon.

Ik heb zelf de I-blue 747 (zie ook samenkopen.net) via Ebay aangeschaft, maar je kan natuurlijk ook een andere GPS Bluetooth ontvanger halen. Er zijn veel verschillende merken die werken met verschillende soorten chips. De betere hebben SIRF3 of zoals de mijne MKT chipset.

Als je TomTom "koopt" met de benodigde kaarten en deze op jouw geheugen kaartje van de telefoon zet dan kan je van punt tot punt navigeren zolang je die GPS ontvanger aan hebt staan. Die 747 heeft ook nog een datalog mogelijkheid waarmee je achteraf de routes kan terugzien in google earth :)

Die 747 die ik heb kan zelfs binnen een "fix" krijgen van meerdere sattelieten. Dit wil dus zeggen dat hij het signaal opvangt van minimaal 3 sattelieten om zijn huidige positie vast te stellen... ik ken verder geen enkele GPS ontvanger die dat kan en dat maakt die MKT chipset dus zo een sterk product.

• Kiebus
Beste n00bs, bedankt voor je reactie. Ik was er al bang voor dat ik inderdaad nog een gps ontvanger (muis) nodig heb.
Maar wat is dan die ingebouwde gps module die in de foon zit waarover je schreef op 3 november? Wat kun je ermee? Waar is het voor?

Die I-blue 747 waar je het over hebt, wat kost zoiets ongeveer? Moet ik trouwens, stel als ik alles aangeschaft heb en geinstalleerd heb, ook een internetverbinding hebben op het moment dat ik wil navigeren? (Ik heb namelijk geen web and walk of iets dergelijks bij mijn abbo).

En dan nog een 3de opmerking, ik ben wel bekend met de werking van gps en navigeren. In je laatste alinea maak je de opmerking dat hij het signaal opvangt van min 3 satalieten. Maar om uberhaubt positie te kunnen bepalen heb je altijd min 3 satalieten nodig. Dus ik weet niet wat je er precies mee wilt zeggen, maar zo bijzonder klinkt dat niet ;) :9

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:36
Ik zelf heb een Adapt AD-300 Bluetooth GPS ontvanger van ongeveer 5 tientjes die ik gebruik met mijn 6120. Hele goede ontvangst en een laag stroomverbuik.
Internetverbinding is dus niet nodig om te kunnen navigeren, alles gaat via de bluetooth.

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Kiebus>

Check dit eens: http://samenkopen.net/action_products/333829 ik weet niet of je bekend bent met samenkopen maar de oorsprong ligt uiteindelijk bij tweakers ;) Er is ook een 737 model zonder logging mogelijkheid. De Adapt kan je ook kopen en wordt door veel mensen gekozen van zijn lage prijs. Echter is de Nemerix chip die erin zit, kwalitatief een stuk minder dan Sirf3 of MKT en ik zelf zou het niet kiezen. Je hebt ook enorm kleine modellen van de Sirf3 uitvoering die voor velen ook wenselijk zijn.

Die GPS module die er standaard in zit, geeft de coordinaten weer waar jij je bevindt en kan je van punt naar punt navigeren mbv coordinaten. Je ziet dan een kompas, afstand, tijd en snelheid... kan dus handig zijn als je veel aan wandelen oid doet ;)

TomTom heb je uiteindelijk meer aan, echter kost het ook weer minimaal 100 Euro en werkt het nog niet perfect met de 6120. Maar goed de meesten zullen TomTom wel ergens downloaden...

Een internetverbinding is niet een noodzaak voor TomTom, echter heb je wel extra services zoals Weather diensten, traffic control... ik gebruik dat zelf weer niet omdat dit weer 10 Euro extra in de maand voor een mobiel internetabbo kost en daar verder weinig gebruik van zal maken.

Opmerking 3: Nee, maar veel goedkopere en oudere chipsets kunnen geen fix of een sterk signaal ontvangen wanneer zij binnen zijn. Met die MKT van I-blue heb je dat probleem totaal niet. Ook al sta ik in het midden van een gebouw kan ik nog een fix krijgen ;) veel chips hebben zelfs al problemen als ze in het handschoenenkastje van de auto liggen, maar met mijn I-blue heb ik tot nu toe geen problemen gehad.
Maar ik moet wel zeggen dat ik wel mooiere modellen ken met een Sirf3 chipset die iets kleiner zijn, minder plastic ogend... maar goed al het waar voor zijn geld ;)

Verwijderd

op een of andere manier staat onder het menu taal (language) geen optie nederlands. Gekocht bij GSMTrack.nl Is de taal eventueel te downloaden?

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 22:44:
op een of andere manier staat onder het menu taal (language) geen optie nederlands. Gekocht bij GSMTrack.nl Is de taal eventueel te downloaden?
Als je kijkt bij (zelf even vertalen naar de taal waarop die nu staat)
Instellingen -> Telefooninstellingen -> Algemeen -> Persoonlijk -> Taal
Displaytaal: Nederlands
Invoertaal: Nederlands

Het hoort er echt in te zitten, welke talen heb je daar allemaal staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yasintha
Heb inmiddels de nokia 6120 live gezien zowel in het zwart als in het rose. Ik vind die rose werkelijk prachtig. Die hebben ze volgens mij in de winkel alleen bij Orange liggen, maar daar zou ik dan een abo van €30 moeten afsluiten als ik het toestel gratis wil (op zich niet zo een probleem), maar wie van jullie heeft er Orange en hoe is het bereik?
Is het bij de 6120 ook zo dat als je van profiel veranderd dat je dan opnieuw je ringtone moet instellen? Hoe is het geluid van de nokia 6120 is de mp3 speler b.v. net zo zacht als me 6233 nu? Als je de radio op 10 hebt staan word je doof, maar je mp3 moet ik nu echt wel op 10 doen wil ik behoorlijk geluid hebben.

Hoe lang doen julllie gemiddeld met een telefoon? Ben je zo iemand die elk jaar een nieuwe moet of gaat je telefoon mee tot hij stuk gaat?
Ik ben best erg in het verleden wel eens na een half jaar een andere telefoon gekocht als ik een mooie zag. Met nokia 3100 en nokia 3650 heb ik wel ieder twee jaar gehad. Heb me nokia 6233 nu precies een jaar. Is een erg mooi toestel ben er nog steeds blij mee, maar die 6120 wil ik ook zo graag hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik heb geen Orange, maar heb wel in de 11 jaar dat ik al mobiele abbo's heb al alle providers gehad ;)

Zelf zou ik Orange afraden, vanwege de hoge abbo kosten. Voor mij is de laatste paar jaar Telfort de nummer 1, alhoewel t wel jammer is dat gratis voicemail, gratis klantenservice afgeschaft is en ook daar de prijzen omhoog zijn gegaan. Maar ze hebben bijna altijd de hoogste sponsering op telefoons en je belt via het KPN netwerk :)

Ik zelf heb nu een Telfort Unlimited voor 18+5 Euro p/mnd 1 jaar contract met gratis de 6120. Je kan dan ongelmiteerd bellen naar Telfort en vaste nummers. Als je dus veel vrienden hebt die bij TF zitten, is dit erg voordelig en beteren dan soms rekeningen van een paar 100 Euro ;)

Het geluid van de 6120 vind ik zelf fantastisch! al heb ik bij mijn speakertje net alsof die een beetje kraakt als het geluid harder is. Ik weet niet of iedereen dat heeft of dat mijn speakertje een beetje kapot is. Maar het geluid is wel kraakhelder en ook via de headset goed te doen. Ik vind het allemaal hard zat, maar dat is mijn mening.

Ik heb niets gemerkt dat ik mijn ringtones opnieuw moest instellen na het veranderen van mijn profiel. Maar ik heb enkel tussen Algemeen en Stil geswitched.

Vroeger kocht ik elk jaar een nieuwe telefoon en nam ook daarom altijd een 1 jarig contract, meestal heb je ook maar 1 jaar garantie en ik ben niet al te voorzichtig met mijn telefoons, alhoewel ik op mijn 6120 dat tot nu toe wel ben :D Hoe lang ik ermee doe? geen idee... volgens mij is de garantie op Nokia's 2 jaar, dus misschien volgend jaar korting scoren met een Sim Only abbo en dan nog een jaar extra met die Nokia doen.

Ik heb nog een collectie aan oude telefoons, de meesten doen het nog wel gedeeltelijk :p (1 is de accu kapot, bij een ander de lader, een ander was in de plee gevallen, mijn voorlaatste Samsung D500 liet ik met mn dronken op vallen en het scherm barstte, bij mijn E700 kapte het scherm en zo ging de lijst maar door :D ik zat de laatste maanden omdat geen enkele telefoon het normaal meer deed met een oude Siemens S55...... maar aangezien mijn abbo nog liep, heb ik gewacht tot ik hem kon verlengen met een nieuwe telefoon (de 6120 dus).

Vroeger vond ik het meer boeiend om elke keer het nieuwste van het nieuwste te hebben, tegenwoordig vind ik het niet meer zo boeiend; Als ik maar kan bellen af en toe SMSen en vooral TomTom kan draaien!

Kijk af en toen hier: www.telecomvergelijker.nl of je een leuke aanbieding ziet. De online aanbieder die meestal het goedkoopste is, snel en goede service: www.2call.nl Zij zitten in Den Haag en je kan er eventueel op afspraak de telefoon afhalen.

[ Voor 5% gewijzigd door n00bs op 16-11-2007 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op donderdag 15 november 2007 @ 23:13:
[...]

Als je kijkt bij (zelf even vertalen naar de taal waarop die nu staat)
Instellingen -> Telefooninstellingen -> Algemeen -> Persoonlijk -> Taal
Displaytaal: Nederlands
Invoertaal: Nederlands

Het hoort er echt in te zitten, welke talen heb je daar allemaal staan?
ik heb de volgende talen:
Engels, Frans, Duits, Italiaans, Spaans en Portugees.
Maar geen Nederlands

Zou dit te downloaden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:54:
[...]

ik heb de volgende talen:
Engels, Frans, Duits, Italiaans, Spaans en Portugees.
Maar geen Nederlands

Zou dit te downloaden zijn?
Ik zou even contact opnemen met die winkel, want een product dat jij koopt in NL moet gewoon de Nederlandse taal beschikken. Blijkbaar heb jij een compleet andere firmware...
Je zou kunnen proberen om de firmware te updaten en als dat allemaal niet helpt de productcode van de telefoon veranderen in 0546327 (dat is de mijne). Als je dan de firmware update zal je op zeker de NL taal hebben, echter vervalt wel jouw garantie als ze erachter komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiebus
Yasintha schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:28:
Heb inmiddels de nokia 6120 live gezien zowel in het zwart als in het rose. Ik vind die rose werkelijk prachtig. Die hebben ze volgens mij in de winkel alleen bij Orange liggen, maar daar zou ik dan een abo van €30 moeten afsluiten als ik het toestel gratis wil (op zich niet zo een probleem), maar wie van jullie heeft er Orange en hoe is het bereik?
Is het bij de 6120 ook zo dat als je van profiel veranderd dat je dan opnieuw je ringtone moet instellen? Hoe is het geluid van de nokia 6120 is de mp3 speler b.v. net zo zacht als me 6233 nu? Als je de radio op 10 hebt staan word je doof, maar je mp3 moet ik nu echt wel op 10 doen wil ik behoorlijk geluid hebben.

Hoe lang doen julllie gemiddeld met een telefoon? Ben je zo iemand die elk jaar een nieuwe moet of gaat je telefoon mee tot hij stuk gaat?
Ik ben best erg in het verleden wel eens na een half jaar een andere telefoon gekocht als ik een mooie zag. Met nokia 3100 en nokia 3650 heb ik wel ieder twee jaar gehad. Heb me nokia 6233 nu precies een jaar. Is een erg mooi toestel ben er nog steeds blij mee, maar die 6120 wil ik ook zo graag hebben.
Ik heb zelf al 9 jaar t-mobile ofzo (was voorheen Ben). Nooit problemen mee gehad en eigenlijk altijd wel goed bereik. Ik denk dat over bereik en providers voldoende te vinden is op dit forum, of op het internet, dus ik zou zeggen, zoek eens goed.

Ik snap nooit dat mensen een (te) duur abbo afsluiten om zo de telefoon gratis te krijgen. Gratis bestaat gewoon niet! Je betaalt het toch altijd zelf. Ik zou zeggen, regen hier eens aan, heel vaak is het gewoon voordeliger om een bepaald gedeelte zelf te betalen.
Zelf heb ik de nokia bij de t-mobile shop gekocht, Ik heb mijn punten ingeleverd die ik gespaard had, en moest nog iets van 100 E bijleggen. Dit in combi van een sim only van 17 e per maand (400 min) kan het volgens mij niet goedkoper. Maar goed dat is een ander verhaal.

Over je mp3tjes en het volume daarvan, dat is volledig afhankelijk van hoe hard (op welk geluidsniveau) je de mp3's geript hebt. Er zijn ook programma om het geluidsniveau op te krikken naar het normale niveau (0 db) of harder naar bijv +3 db.

ik doe zo lang met een tel tot dat die, of gestolen wordt (vorige), of gewoon uit elkaar valt, of niet meer kan voldoen aan mijn behoeftes. (echter ik zou nooit een 2 jarig abbo nemen).

Trouwens, jij met je roze passie, geweldig :P _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Kiebus>

Zoals je ziet was mijn telefoon goedkoper ;) bij telfort ;) check www.2call.nl
Verlenging van mijn abbo, Ongelimiteerd bellen naar TF en Vaste nummers (bijna iedereen die ik ken heeft TF en steeds meer stappen erop over), 18 Euro per maand, plus 5 euro elke maand voor een jaar lang om de telefoon gratis te krijgen. Dus in feite heb ik een Sim Only abbo van 18 Euro en voor 60 Euro de telefoon.

Qua dekking hier in de omgeving (randstad) van minder naar beter: T-mobile, Orange, Telfort via Telfort netwerk, Vodafone/KPN/Telfort via KPN netwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de hele thread gelezen en inmiddels twee mensen gevonden waarbij soms het geluid helemaal weg is. Dat probleem heb ik dus ook. Het enige wat helpt is de telefoon herstarten.
Echt al het geluid is weg. Zelfs het piepje onder de toetsen. Erg irritant.
Weet iemand al waardoor het komt en of er een oplossing voor is.
Vanwege m'n werk moet ik bereikbaar zijn en moet ik de telefoon dus wel kunnen horen.
Trillen doet ie overigens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiebus
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:56:
Ik heb de hele thread gelezen en inmiddels twee mensen gevonden waarbij soms het geluid helemaal weg is. Dat probleem heb ik dus ook. Het enige wat helpt is de telefoon herstarten.
Vanwege m'n werk moet ik bereikbaar zijn en moet ik de telefoon dus wel kunnen horen.
Wat dacht je van: garantie?
Gewoon wegbrengen die tel. Volgens de Nederlandse consumenten recht, heb je recht op een (vergelijkbaar) vervangend exemplaar, tot dat die gerepareerd is. De winkel waar jij de tel gekocht hebt is 100% aansprakelijk voor de klacht. Neem geen genoegen met, "we moeten hem opsturen, wij kunnen er niets aan doen" dat is onzin.

Veel succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiebus
n00bs schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:43:
Kiebus>

Zoals je ziet was mijn telefoon goedkoper ;) bij telfort ;) check www.2call.nl
Verlenging van mijn abbo, Ongelimiteerd bellen naar TF en Vaste nummers (bijna iedereen die ik ken heeft TF en steeds meer stappen erop over), 18 Euro per maand, plus 5 euro elke maand voor een jaar lang om de telefoon gratis te krijgen. Dus in feite heb ik een Sim Only abbo van 18 Euro en voor 60 Euro de telefoon.

Qua dekking hier in de omgeving (randstad) van minder naar beter: T-mobile, Orange, Telfort via Telfort netwerk, Vodafone/KPN/Telfort via KPN netwerk
Nee je hebt geen sim only, je hebt gewoon een abbo. Bij een abbo is de vuistregel dat min 50% tot ong 60% van de abbo kosten 'gebruikt' worden om je toestel te betalen.

Dus ik weet niet of je 1 jarig, of 2 jarig hebt, maar stel 1 jarig, dan betaal je dus 12x9 euro aan je tel. Dat zijn 108 euro + de 60, dan zit je op 168 voor je toestel.

Hier laat ik buiten beschouwing, dat je de belminuten misschien wel goedkoper zijn bij TF. Maar het rekenplaatje ging om het toestel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

papo schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:56:
Wat dacht je van: garantie?
Gewoon wegbrengen die tel. Volgens de Nederlandse consumenten recht, heb je recht op een (vergelijkbaar) vervangend exemplaar, tot dat die gerepareerd is. De winkel waar jij de tel gekocht hebt is 100% aansprakelijk voor de klacht. Neem geen genoegen met, "we moeten hem opsturen, wij kunnen er niets aan doen" dat is onzin.

Veel succes.
Dat weet ik wel, maar ik wil eerst weten of dit standaard gedrag is. Het vervelende is namelijk dat ik hiervoor een Nokia 6300 had die een verschrikkelijk harde fluittoon produceerde. Die heb ik toen geruild voor een andere 6300, maar die had het zelfde probleem. Toen dus de 6300 geruild voor een 6120 (met bijbetaling). Die heeft nu dus ook kuren met het geluid. Begin wel een beetje gestoord te worden. Zou dus voor de 4e keer de terug moeten. Is Nokia nou zo slecht, of ligt het aan mij?
Ik las dus dat twee andere mensen in deze thread het ook hadden en ben gewoon benieuwd hoe het bij hun is afgelopen.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2007 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yasintha
n00bs schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:44:
Ik heb geen Orange, maar heb wel in de 11 jaar dat ik al mobiele abbo's heb al alle providers gehad ;)

Zelf zou ik Orange afraden, vanwege de hoge abbo kosten. Voor mij is de laatste paar jaar Telfort de nummer 1, alhoewel t wel jammer is dat gratis voicemail, gratis klantenservice afgeschaft is en ook daar de prijzen omhoog zijn gegaan. Maar ze hebben bijna altijd de hoogste sponsering op telefoons en je belt via het KPN netwerk :)

Ik zelf heb nu een Telfort Unlimited voor 18+5 Euro p/mnd 1 jaar contract met gratis de 6120. Je kan dan ongelmiteerd bellen naar Telfort en vaste nummers. Als je dus veel vrienden hebt die bij TF zitten, is dit erg voordelig en beteren dan soms rekeningen van een paar 100 Euro ;)

Het geluid van de 6120 vind ik zelf fantastisch! al heb ik bij mijn speakertje net alsof die een beetje kraakt als het geluid harder is. Ik weet niet of iedereen dat heeft of dat mijn speakertje een beetje kapot is. Maar het geluid is wel kraakhelder en ook via de headset goed te doen. Ik vind het allemaal hard zat, maar dat is mijn mening.

Ik heb niets gemerkt dat ik mijn ringtones opnieuw moest instellen na het veranderen van mijn profiel. Maar ik heb enkel tussen Algemeen en Stil geswitched.

Vroeger kocht ik elk jaar een nieuwe telefoon en nam ook daarom altijd een 1 jarig contract, meestal heb je ook maar 1 jaar garantie en ik ben niet al te voorzichtig met mijn telefoons, alhoewel ik op mijn 6120 dat tot nu toe wel ben :D Hoe lang ik ermee doe? geen idee... volgens mij is de garantie op Nokia's 2 jaar, dus misschien volgend jaar korting scoren met een Sim Only abbo en dan nog een jaar extra met die Nokia doen.

Ik heb nog een collectie aan oude telefoons, de meesten doen het nog wel gedeeltelijk :p (1 is de accu kapot, bij een ander de lader, een ander was in de plee gevallen, mijn voorlaatste Samsung D500 liet ik met mn dronken op vallen en het scherm barstte, bij mijn E700 kapte het scherm en zo ging de lijst maar door :D ik zat de laatste maanden omdat geen enkele telefoon het normaal meer deed met een oude Siemens S55...... maar aangezien mijn abbo nog liep, heb ik gewacht tot ik hem kon verlengen met een nieuwe telefoon (de 6120 dus).

Vroeger vond ik het meer boeiend om elke keer het nieuwste van het nieuwste te hebben, tegenwoordig vind ik het niet meer zo boeiend; Als ik maar kan bellen af en toe SMSen en vooral TomTom kan draaien!

Kijk af en toen hier: www.telecomvergelijker.nl of je een leuke aanbieding ziet. De online aanbieder die meestal het goedkoopste is, snel en goede service: www.2call.nl Zij zitten in Den Haag en je kan er eventueel op afspraak de telefoon afhalen.
Bedankt voor je uitgebreide antwoord. Ik wil gewoon bij Telfort blijven ben best tevreden over hun. Nooit echt problemen met bereik. Behalve bij mij in de supermarkt dan. :( Ik heb genoeg aan een €25 van Telfort internet op me mobiel hoeft voor mij niet, maar nu moet je nog bij betalen voor de 6120 €6120 bij Gsmweb.nl. Nou ja over 2 weken hebben ze nieuwe aanbiedingen wie weet is dan de toestelprijs een stuk lager geworden.
Heb je bij Orange ook belminuten of betaal je gewoon €30 en wordt daar van alles uitgehaald? Ik zie bij Orange namelijjk nooit iets staan van belminuten.

Me nokia 3650 is nog wel te gebruiken maar dat ding is loodzwaar, me nokia 3100 valt spontaan uit dus dat is geen optie. Me nokia 6233 doet het nog goed alleen me headphone heeft het aan een kant begeven.

Ik hou de aanbiedingen en de sites in de gaten. Dank je. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yasintha
Ik heb zelf al 9 jaar t-mobile ofzo (was voorheen Ben). Nooit problemen mee gehad en eigenlijk altijd wel goed bereik. Ik denk dat over bereik en providers voldoende te vinden is op dit forum, of op het internet, dus ik zou zeggen, zoek eens goed.

Ik snap nooit dat mensen een (te) duur abbo afsluiten om zo de telefoon gratis te krijgen. Gratis bestaat gewoon niet! Je betaalt het toch altijd zelf. Ik zou zeggen, regen hier eens aan, heel vaak is het gewoon voordeliger om een bepaald gedeelte zelf te betalen.
Zelf heb ik de nokia bij de t-mobile shop gekocht, Ik heb mijn punten ingeleverd die ik gespaard had, en moest nog iets van 100 E bijleggen. Dit in combi van een sim only van 17 e per maand (400 min) kan het volgens mij niet goedkoper. Maar goed dat is een ander verhaal.

Over je mp3tjes en het volume daarvan, dat is volledig afhankelijk van hoe hard (op welk geluidsniveau) je de mp3's geript hebt. Er zijn ook programma om het geluidsniveau op te krikken naar het normale niveau (0 db) of harder naar bijv +3 db.

ik doe zo lang met een tel tot dat die, of gestolen wordt (vorige), of gewoon uit elkaar valt, of niet meer kan voldoen aan mijn behoeftes. (echter ik zou nooit een 2 jarig abbo nemen).

Trouwens, jij met je roze passie, geweldig :P _/-\o_
Ik heb nu een nokia 6233. En ik vind dat die mp3 speler echt niet hard genoeg kan. Daarom wil ik weten wat jullie mening daarover bij de 6120 is. Ik hou van muziek luisteren dus meestal gaat me telefoon dan maar op stil want het staat zo stom als hij over gaat en ik neem niet op omdat me muziek aan staat. Dus wel handig als ik dan lekker op me mobiel kan luisteren maar dan wel lekker hard. :)

Vodafone heeft een mooie sim only aanbieding 200 bel min. + 75 sms voor €8,95 p.m. zou dan eventueel die mobiel dan los kunnen kopen goedkoopste voor €232, maar goed ik zie het wel. Ik ga zeker voor deze telefoon of het nou met een abo wordt of los.

Afbeeldingslocatie: http://www.astel.be/boutique/images/nokia-6121-classic-pink.jpgMe lievelings kleur is eigenlijk blauw, maar me collega heeft me aangestoken met rose.

[ Voor 26% gewijzigd door Yasintha op 16-11-2007 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Kiebus schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 15:10:
[...]

Nee je hebt geen sim only, je hebt gewoon een abbo. Bij een abbo is de vuistregel dat min 50% tot ong 60% van de abbo kosten 'gebruikt' worden om je toestel te betalen.

Dus ik weet niet of je 1 jarig, of 2 jarig hebt, maar stel 1 jarig, dan betaal je dus 12x9 euro aan je tel. Dat zijn 108 euro + de 60, dan zit je op 168 voor je toestel.

Hier laat ik buiten beschouwing, dat je de belminuten misschien wel goedkoper zijn bij TF. Maar het rekenplaatje ging om het toestel zelf.
Je maakt een fout in jouw berekening. Telfort Unimited is Sim only!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Yasintha: http://2call.nl/telefoons_detail.php?ID=610
Valt toch echt wel mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaaan82
Ik heb zo af en toe last van dat ik niet meer in het menu kan mbv. de menuknop.
Alle shortkey's die zijn voorgeprogrammeerd werken wel.
Het probleem doet zich eens in de paar dagen voor (zet telefoon tussen door niet uit)

Als ik de telefoon dan op nieuw opstart dan doet ie het weer helemaal.
Iemand anders daar ook problemen mee?

Heb software versie 3.83 unbranded gekocht bij 2call.nl

Een andere vraag, als ik mijn calendar sync met lotus notes op mijn werk, wil hij wel eens afspraken vergeten te synchroniseren 8)7 , heeft iemand hier misschien een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds een maandje in het gelukkige bezit van de 6120. Ik zou er alleen wel graag een normale koptelefoon op aan willen sluiten. Weet iemand hier een (web)winkel waar ze een verloopstekkertje voor de 6120 verkopen zodat ik dit kan doen? Ben de halve binnenstad van A'dam al doorgedwaald op zoek naar zo'n ding maar geen succes :/

Vast bedankt :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

RJ

Ik heb een Nokia E-51 maar zou graag het thema hebben van de 6120c (die is gestolen maar het thema was perfect) maar deze is op internet niet te vinden (Nokia Noir). Is er een mogelijkheid dat het theme kan worden gedeeld met andere nokia's?

Geniet maar tweak met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trazz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 18:39
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 22:00:
Ik ben sinds een maandje in het gelukkige bezit van de 6120. Ik zou er alleen wel graag een normale koptelefoon op aan willen sluiten. Weet iemand hier een (web)winkel waar ze een verloopstekkertje voor de 6120 verkopen zodat ik dit kan doen? Ben de halve binnenstad van A'dam al doorgedwaald op zoek naar zo'n ding maar geen succes :/

Vast bedankt :) !
Deze zijn bij dixons te koop voor 2.99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
RJ schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 09:13:
Ik heb een Nokia E-51 maar zou graag het thema hebben van de 6120c (die is gestolen maar het thema was perfect) maar deze is op internet niet te vinden (Nokia Noir). Is er een mogelijkheid dat het theme kan worden gedeeld met andere nokia's?
www.zedge.net

ff aanmelden en inloggen.

gratis thema's waaronder ook vast en zeker het thema van de 6120 black.

thema's zijn uitwisselbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

RJ schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 09:13:
Nokia Noir is standaard op de 6120, ik vind er zelf niks aan... ik vind dat rode thema juist erg stylish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Weet iemand welke Nokia lader je nodig hebt voor in de auto? op de Nokia site staat het niet en online kan ik het ook niet vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nsa1984
n00bs schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 01:12:
Weet iemand welke Nokia lader je nodig hebt voor in de auto? op de Nokia site staat het niet en online kan ik het ook niet vinden :?
De gene met de dunne "aansluiting" nokia type: Nokia DC-4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

nsa1984 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 02:02:
[...]

De gene met de dunne "aansluiting" nokia type: Nokia DC-4
Wat is dan het verschil met de LCH-12?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nsa1984
n00bs schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:17:
[...]

Wat is dan het verschil met de LCH-12?
Die heeft een grotere (lees dikkere) aansluiting naar de telefoon toe.

Ik vind het ook jammer aan de 6120c, maar nokia heeft "de standaard nokia" laadplug losgelaten voor een 1 mm smaller exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Inderdaad jammer, kost gelijk 2x zoveel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nsa1984
n00bs schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 00:04:
Inderdaad jammer, kost gelijk 2x zoveel ;)
Hij is er wel goedkoper, ik heb eenzelfde type lader ook al voor een tientje zien staan maar omdat het je om het nokia type ging ;)

hell voor 6 euro zelfs maakt 11 euro ongeveer inclusief verzenden. Van dezelfde winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RutgerFR schreef op donderdag 01 november 2007 @ 20:39:
[...]

8GB µSD vandaag binnengekomen! Heb 'm via eBay gekocht, met verzendkosten €94,72. Iets meer dan hij waarschijnlijk in Nederland (gaat) kost(en) maar ik had het er graag voor over >:) ! Nu de telefoon nog :P... Hoop niet dat ie branded is trouwens, vergeten te vragen :S... Betreft een T-mobile abonnement via 2call.nl
Ik wil zelf ook een 8GB MicroSD kaartje kopen voor mijn Nokia 6120c, maar ik wil dus wel zeker weten dat hij ook werkt in de 6120c.
Ik heb een e-mail gestuurd naar Nokia.com en zij gaven aan dat de 6120c momenteel maximaal 2 GB ondersteund. Aangezien ik op dit forum andere berichten daarover zie, ben ik toch benieuwd.

Wat zijn jouw ervaringen tot nu toe met het kaartje? Hoe gaat het met films kijken + ondertiteling en hoe draait TomTom Navigator erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nsa1984
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:37:
[...]

Ik wil zelf ook een 8GB MicroSD kaartje kopen voor mijn Nokia 6120c, maar ik wil dus wel zeker weten dat hij ook werkt in de 6120c.
Ik heb een e-mail gestuurd naar Nokia.com en zij gaven aan dat de 6120c momenteel maximaal 2 GB ondersteund. Aangezien ik op dit forum andere berichten daarover zie, ben ik toch benieuwd.

Wat zijn jouw ervaringen tot nu toe met het kaartje? Hoe gaat het met films kijken + ondertiteling en hoe draait TomTom Navigator erop?
Ik kwam laatst deze link tegen. Als ik dat zo bekijk dan is de 6120c geschikt tot en met de sandisk 8gb.

edit even link actief gemaakt

in reactie op hier onder. Tjah altijd baas boven baas, telecomtelcom heb ik in mijn lijstje staan omdat ze relatief dichtbij zitten. Verder geen echte banden met die club.

[ Voor 12% gewijzigd door nsa1984 op 26-11-2007 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

nsa1984 schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 01:00:
[...]

Hij is er wel goedkoper, ik heb eenzelfde type lader ook al voor een tientje zien staan maar omdat het je om het nokia type ging ;)

hell voor 6 euro zelfs maakt 11 euro ongeveer inclusief verzenden. Van dezelfde winkel.
Hier staat blijkbaar een originele voor 5 Euro 8)7 http://www.4allclients.nl/?action=4&id=664283

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-01 20:10
nsa1984 schreef op maandag 26 november 2007 @ 17:10:
[...]

Ik kwam laatst deze link tegen. Als ik dat zo bekijk dan is de 6120c geschikt tot en met de sandisk 8gb.

edit even link actief gemaakt

in reactie op hier onder. Tjah altijd baas boven baas, telecomtelcom heb ik in mijn lijstje staan omdat ze relatief dichtbij zitten. Verder geen echte banden met die club.
Die onzin moet je niet geloven van Nokia. Bij specificatie van de 6120c waren er nog geen kaarten >2GB beschikbaar. Ik weet dat er mensen zijn in deze topic die succesvol 6GB kaartjes aan het draaien hebben zonder problemen. Zelf wacht ik ook op een 8GB exemplaar.

• MorDrakka
nsa1984 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 18:36:
[...]

Die heeft een grotere (lees dikkere) aansluiting naar de telefoon toe.

Ik vind het ook jammer aan de 6120c, maar nokia heeft "de standaard nokia" laadplug losgelaten voor een 1 mm smaller exemplaar.
NSA jij draait het om. Nokia heeft de 'standaard' lader veranderd naar de kleinere versie!

• nsa1984
MorDrakka schreef op donderdag 29 november 2007 @ 08:17:
[...]

NSA jij draait het om. Nokia heeft de 'standaard' lader veranderd naar de kleinere versie!
Klopt ik gaf de visie even vanuit de 6120c gezien.
Maar je hebt gelijk de 3mm plug was eerst en daarna heeft nokia besloten om de 2mm plug te gaan gebruiken.

Ik vraag me trouwens echt af waarom nokia daartoe besloten heeft. Zoon verschrikkelijk verschil is het niet kwa formaat, maar het betekend wel een verschrikkelijk verschil in nokia land.

Me is iemand die op elke werkplek en op elke mobiele werkplek een losse 22volt lader heeft liggen ;) Oeps dat waren 7 220volt laders die overbodig waren en 7 nieuwe die besteld moesten worden :)

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:58

Sick Nick

Drop the top!

nsa1984 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 08:30:
[...]
Ik vraag me trouwens echt af waarom nokia daartoe besloten heeft
.
.
Me is iemand die op elke werkplek en op elke mobiele werkplek een losse 22volt lader heeft liggen ;) Oeps dat waren 7 220volt laders die overbodig waren en 7 nieuwe die besteld moesten worden :)
Daarom dus ;) Je bent niet de enige die dan allemaal nieuwe laders (of verlooppluggen) moet kopen, is gewoon een mooie omzetboost die ze erbij pakken. Verschil tussen 2 of 3mm in de bouw van een telefoon maakt niet uit, zelfs in de 5310 xpressmusic (ding van nog geen 10mm dik) kunnen ze een 3.5mm koptelefoonaansluiting bouwen dus een 3mm stroomplug moet dan ook in elk model passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tismij
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 23:03

tismij

???

heeft iemand zijn 6120 al werkend met multisync onder Ubuntu ?

Ik ben net een paar maanden helemaal over op Ubuntu en zou het jammer vinden als ik nu toch nog terug moet naar windows alleen omdat ik het syncen niet werkend krijg :(

Schijnt allemaal goed te werken met de E65 dus ik neem aan dat het ook moet kunnen met de 6120 classic.

Enige pointers in de goede richting zou ik op prijs stellen.

Als een andere oplossing dan multisync goed werkt is voor mij ook prima hoor als ik maar kan syncen met evolution :)

It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:37
eeft iemand de windows live versie voor nokia draaiend op de 6120? of Agile messenger?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
Firmware upgrade available voor productcode 0546327: v4.21!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pe Nis schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 11:07:
Firmware upgrade available voor productcode 0546327: v4.21!!!!
Iemand enig idee wat er nieuw is in deze firmware?
Ik heb tot nu toe alleen een paar nieuwe themes ontdekt: Classic Blue, Pearl White, Pink, Sand Gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik heb een aantal bugs dus die firmware mag er wel komen :D maar kan iemand mij eerst vertellen hoe ik al mijn instellingen, applicaties etc veilig kan stellen... geen zin om weer alles opnieuw te moeten configureren, alle applicaties weer opniew erop. TomTom moet je geloof ik altijd weer opnieuw erop zetten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 11:35:
Ik heb een aantal bugs dus die firmware mag er wel komen :D maar kan iemand mij eerst vertellen hoe ik al mijn instellingen, applicaties etc veilig kan stellen... geen zin om weer alles opnieuw te moeten configureren, alle applicaties weer opniew erop. TomTom moet je geloof ik altijd weer opnieuw erop zetten toch?
Ik heb de update zojuist geïnstalleerd en alle applicaties (waaronder tomtom) berichten en contacten enzo zijn bewaard gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Dat klinkt goed :) heb je daarvoor nog iets speciaals gedaan of heb jij sowieso alles op een geheugenkaartje staan? Ik heb deels op het telefoongeheugen en ander deel op het geheugenkaartje.
Maar ik dacht ook dat er een backup functie was?

Merk je verder ergens al verschil mee?

[ Voor 8% gewijzigd door n00bs op 01-12-2007 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
Net ook geupdate. Heb eerst backup gemaakt met PC Suite. Echter niet nodig, want alle instellingen en programma's zijn behouden gebleven. Telefoon start veel sneller op met de update merkte ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, al een maand of 4 in het bezit van de 6120 naar tevredenheid.
Ik ben ook in het bezit van een Parrot 3400LS-GPS en daarmee verliest de telefoon nog wel eens verbinding via bluetooth. De Parrot geupdate maar dat helpt niet.

Nu wilde ik zojuist mijn telefoon updaten maar wat ik ook probeer, het lukt me niet. Hij download de 66 mb updates wel, maar vervolgens probeert hij te updaten maar na enkele minuten niks te doen valt hij in het scherm dat ik me accu eruit moet halen en weer erin, op opnieuw klikken in het programma en vervolgens me telefoon aanzetten.
Maar ik kom geen stap verder. Hoe ik het ook probeer.
Weet iemand hoe ik toch mijn telefoon kan updaten?

Ik gebruik overigens XP home, en een normale kabel voor de telefoon te verbinden.
Alvast enorm bedankt.

Met vriendelijke groet,
Lex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 18:56
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 23:41:
...Weet iemand hoe ik toch mijn telefoon kan updaten?...
Had ook dit probleem. Heb alle software van nokia verwijderd van PC en opnieuw geinstaleerd.
Ook de kabel in een andere USB poort gedaan.
Nu werkte de update wel.
Bij mij gaf die elke keer de melding met Nokia USB rom installeren en bleef daarin hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Ben nu bezig met downloaden van de nieuwe firmware, de update is 66,5MB groot...
Straks mij bevindingen.

-update- het lukt voor geen meter... elke keer krijg ik de melding dat ik een driver moet installeren voor de USB ROM... Deze kan ie niet vinden.
Dan krijg ik een scherm met "Telefoonherstel"
Hmm... nog maar even wat andere zaken proberen. :?

Op het nokia forum zie ik wat postings van mensen die hetzelfde probleem hebben... zij gebruiken allemaal vista terwijl ik gewoon xp gebruik.

-update2- Ik krijg het niet voor elkaar... zodra de update wil beginnen wordt de verbinding via usb verbroken en probeert ie daarna weer verbinding te maken. Dit doet ie een keer of 10 en dan kom ik in het scherm "Telefoonherstel". Gelukkig werkt de gsm nog gewoon op 3.70...

Iemand enig idee? Ik heb de nieuwste versie van de nokia software gedownload. release 12 is dat volgens mij. Ook alles gedeinstalleerd en weer opnieuw geinstalleerd...

[ Voor 101% gewijzigd door IkWilbert op 02-12-2007 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb een aantal maanden me telefoon ben er zeer blij mee en tomtom werkt ook goed!

nu is me opgevallen dat het vierkant chroom knopje in het midden is gescheurd en het knopje van de nul ook. hebben meer mensen last van dit probleem?

wil hem wel wegbrengen maar heb zelf geen ander toestel liggen. ze zijn toch verplicht om me een leen toestel mee tegeven ofnie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek een programma om wandelingen mee te maken mbv GPS. Is er een goed alternatief voor bijv. OziExplorer, aangezien die niet werkt op de 6120?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nsa1984
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 14:13:
Ik zoek een programma om wandelingen mee te maken mbv GPS. Is er een goed alternatief voor bijv. OziExplorer, aangezien die niet werkt op de 6120?
Hmmm wat zoek je precies voor iets kwa gps programma?
Navigatie of logging functies?
Bedoel navigatie vind ik tijdens een wandeling de nokia's eigen navigatie wel leuk werken. Gewoon die met de ring, om aan te geven waar we terug naar toe moeten.
Logging heb ik op me windows mobile "reperion" veel gebruikt. Dat werkte best aardig, maar was wel verplicht om de gegevens aan het einde of live naar de website te uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
IkWilbert schreef op zondag 02 december 2007 @ 12:20:
Ben nu bezig met downloaden van de nieuwe firmware, de update is 66,5MB groot...
Straks mij bevindingen.

-update- het lukt voor geen meter... elke keer krijg ik de melding dat ik een driver moet installeren voor de USB ROM... Deze kan ie niet vinden.
Dan krijg ik een scherm met "Telefoonherstel"
Hmm... nog maar even wat andere zaken proberen. :?

Op het nokia forum zie ik wat postings van mensen die hetzelfde probleem hebben... zij gebruiken allemaal vista terwijl ik gewoon xp gebruik.

-update2- Ik krijg het niet voor elkaar... zodra de update wil beginnen wordt de verbinding via usb verbroken en probeert ie daarna weer verbinding te maken. Dit doet ie een keer of 10 en dan kom ik in het scherm "Telefoonherstel". Gelukkig werkt de gsm nog gewoon op 3.70...

Iemand enig idee? Ik heb de nieuwste versie van de nokia software gedownload. release 12 is dat volgens mij. Ook alles gedeinstalleerd en weer opnieuw geinstalleerd...
Kreeg ook errormelding na downloaden 66MB, echter accu eruit gehaald (wel USB kabel laten zitten), 30 seconden gewacht totdat alles ontladen is, accu erin. Vervolgens telefoon opnieuw ingeschakeld en op retry gedrukt. Update begon meteen te lopen en na 10 minuten klaar. Heb nu v4.21 erop. Lijkt dat de ruisende camera ook beter werkt en menu doorlopen nog sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:37
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 12:50:
heb een aantal maanden me telefoon ben er zeer blij mee en tomtom werkt ook goed!

nu is me opgevallen dat het vierkant chroom knopje in het midden is gescheurd en het knopje van de nul ook. hebben meer mensen last van dit probleem?

wil hem wel wegbrengen maar heb zelf geen ander toestel liggen. ze zijn toch verplicht om me een leen toestel mee tegeven ofnie??
bel is naar een nokia service point bij jou in de buurt.
Zij hebben vaak dat soort onderdelen op voorraad en maken hem terwijl je wacht. _/-\o_

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MichelatNL schreef op zondag 02 december 2007 @ 04:20:
Had ook dit probleem. Heb alle software van nokia verwijderd van PC en opnieuw geinstaleerd. Nu werkte de update wel.
Enorm bedankt!
Inderdaad, alle software via configuratiescherm --> software verwijderd en nieuwste versie van nokia site geinstalleerd en het verliep vlekkeloos! Geweldig. Andere genoemde foutmeldingen bleven bij mij uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Pe Nis schreef op zondag 02 december 2007 @ 17:42:
[...]

Kreeg ook errormelding na downloaden 66MB, echter accu eruit gehaald (wel USB kabel laten zitten), 30 seconden gewacht totdat alles ontladen is, accu erin. Vervolgens telefoon opnieuw ingeschakeld en op retry gedrukt. Update begon meteen te lopen en na 10 minuten klaar. Heb nu v4.21 erop. Lijkt dat de ruisende camera ook beter werkt en menu doorlopen nog sneller.
Ik zal dit vanavond even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
IkWilbert schreef op maandag 03 december 2007 @ 08:26:
[...]

Ik zal dit vanavond even proberen.
OK. Ik heb ook PC Suite uitgezet en ook de virusscanners. Ben benieuwd of iemand al heeft geprobeerd of de "hick" bij TomTom weg is met deze versie. Heeft iemand nog meer dingen ontdekt die zijn veranderd naast het hebben van een aantal extra backgrounds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
Ik heb ook geprobeerd de updates te installeren. Op de Nokia site werd aangegeven dat ik mijn 6120c kon upgraden naar 4.21 maar bij het software updaten wordt 3.70 aangegeven als de laatste versie van de firmware.
Ik heb PC suite versie 6.85.12 en Nokia software updater versie 1.4.0np

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Op het nokia forum kreeg ik nog de tip om even de vorige versie van PC Suite te installeren. Er zouden wat driver probleempjes zitten in de laatste release. Dat ga ik ook maar even proberen vanavond, wil toch graag de nieuwste firmware kunnen installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaaan82
Heb geprobeerd mijn telefoon te updaten, maar is volgens mij niet goed gegaan.
Heb ook nog steeds v3.83. (ik heb deze telefoon los gekocht bij 2Call.nl, dus is niet branded)

Maar als ik nu opnieuw probeer te updaten krijg ik steeds dat mijn telefoon al de nieuwste firmware heeft.

Wie-o-wie weet hier een antwoord op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tismij
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 23:03

tismij

???

yup, zelfde hier.
Gisteren gaf hij aan dat ik kon upgraden naar 4.21 maar dat lukte niet (ws omdat ik het vanuit een VM deed, liep niet zo lekker).
Vandaag op een windows PC geinstalleerd en nu zegt ie dat mijn firmware de nieuwste is (3.83), rara hoe kan dat ?

It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
tismij schreef op maandag 03 december 2007 @ 12:43:
yup, zelfde hier.
Gisteren gaf hij aan dat ik kon upgraden naar 4.21 maar dat lukte niet (ws omdat ik het vanuit een VM deed, liep niet zo lekker).
Vandaag op een windows PC geinstalleerd en nu zegt ie dat mijn firmware de nieuwste is (3.83), rara hoe kan dat ?
Geen idee...check product code eens via http://europe.nokia.com/link?cid=EDITORIAL_528996

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodiug
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:33
Geeft bij mij 4.21 aan, maar met de laatste pc suite geen nieuwe firmware. Ook een aantal oudere versies geprobeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaaan82
Bij mij zegt ie ook 4.21. Raar!!

Straks thuis nog maar even verder proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
daaaan82 schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:49:
[...]

Bij mij zegt ie ook 4.21. Raar!!

Straks thuis nog maar even verder proberen.
En als jullie de software updater gebruiken geeft deze nog steeds v3.70 aan? Bij mij in ieder geval niet gisteren. Ik heb wel de laatste updater nog even gedownload (v1.4.0 Engels talig). Ik heb wel PC Suite v6.84, maar die heb ik uitgezet. Weg ermee, geen storing op de lijn :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
hmm nu moet ik eerst weer zo'n usb kabel gaan kopen, meen te herinneren dat deze er niet bijgeleverd werd....toch?
(zit op werk dus kan even niet controleren :))

hoop dat deze update wel wat bugs plet bij me...zo heb ik last dat ik opeens niets meer hoor en anderen mij wel....ook connect ie niet altijd lekker met carkit en heb ik last van dat doorschakelen soms niet helemaal doorkomt

reboot lost bovenstaande weer op maar handig is anders :)
voor de rest heerlijke foon

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

yonexfreak schreef op maandag 03 december 2007 @ 15:52:
hmm nu moet ik eerst weer zo'n usb kabel gaan kopen, meen te herinneren dat deze er niet bijgeleverd werd....toch?
(zit op werk dus kan even niet controleren :))
USB kabel wordt standaard geleverd met de gsm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nsa1984 schreef op zondag 02 december 2007 @ 15:43:
[...]

Hmmm wat zoek je precies voor iets kwa gps programma?
Navigatie of logging functies?
Bedoel navigatie vind ik tijdens een wandeling de nokia's eigen navigatie wel leuk werken. Gewoon die met de ring, om aan te geven waar we terug naar toe moeten.
Logging heb ik op me windows mobile "reperion" veel gebruikt. Dat werkte best aardig, maar was wel verplicht om de gegevens aan het einde of live naar de website te uploaden.
1Ik wil net als bij OziExplorer kaarten kunnen inladen en deze gebruiken tijdens het lopen.
2 Is het mogelijk om mbv de Red Five Lab Net60 software de ozieplorer te draaien?
Ik heb Red Five Lab Net60 geinstalleerd, hij deed het 1x, maar geeft nu bij elke applicatie:
"return value 3".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaaan82
Wat mij wel opvalt is dat de telefoon zich weer opnieuw installeerd op elke pc waar de telefoon ook al eens eerder aan heb gehangen, dus misschien is de update wel goed gegaan, alleen het versienummer niet verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 18:56
Na de update geinstalleerd te hebben, vandaag gecheckt of de echo met mijn Nokia CK7W carkit verdwenen is. De echo was dan bij de persoon die ik belde, niet bij mezelf.
Na een paar mensen gebeld te hebben, is het probleem met de echo er nu niet meer, van de week nog wat testen met andere personen.
Eindelijk verlost van die irritante oordopjes :)

[ Voor 11% gewijzigd door MichelatNL op 03-12-2007 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Zucht, nu heb ik de vorige versie van pc suite geinstalleerd en nu krijg ik de melding dat de versie 3.70 die ik heb de nieuwste is... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
IkWilbert schreef op maandag 03 december 2007 @ 16:09:
[...]

USB kabel wordt standaard geleverd met de gsm :)
hmm die heb ik dan dus niet ontvangen :(
correctie, wel ontvangen maar moet bril kopen om verder te kijken dan neus lang is :+

[ Voor 16% gewijzigd door yonexfreak op 03-12-2007 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:58

Sick Nick

Drop the top!

Je gaat mij niet wijs maken dat jij niet een standaard USB naar miniUSB kabeltje in huis hebt? Er zijn genoeg dingen geleverd met die kabeltjes (camera's, ubs hubjes, harde schijven, cardreader, etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
IkWilbert schreef op maandag 03 december 2007 @ 20:54:
Zucht, nu heb ik de vorige versie van pc suite geinstalleerd en nu krijg ik de melding dat de versie 3.70 die ik heb de nieuwste is... 8)7
zelfde probleem ...apart terwijl website wel verteld dat er update is..
naja morgen nog maar x proberen :)

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste