Ik heb geen Orange, maar heb wel in de 11 jaar dat ik al mobiele abbo's heb al alle providers gehad
Zelf zou ik Orange afraden, vanwege de hoge abbo kosten. Voor mij is de laatste paar jaar Telfort de nummer 1, alhoewel t wel jammer is dat gratis voicemail, gratis klantenservice afgeschaft is en ook daar de prijzen omhoog zijn gegaan. Maar ze hebben bijna altijd de hoogste sponsering op telefoons en je belt via het KPN netwerk
Ik zelf heb nu een Telfort Unlimited voor 18+5 Euro p/mnd 1 jaar contract met gratis de 6120. Je kan dan ongelmiteerd bellen naar Telfort en vaste nummers. Als je dus veel vrienden hebt die bij TF zitten, is dit erg voordelig en beteren dan soms rekeningen van een paar 100 Euro
Het geluid van de 6120 vind ik zelf fantastisch! al heb ik bij mijn speakertje net alsof die een beetje kraakt als het geluid harder is. Ik weet niet of iedereen dat heeft of dat mijn speakertje een beetje kapot is. Maar het geluid is wel kraakhelder en ook via de headset goed te doen. Ik vind het allemaal hard zat, maar dat is mijn mening.
Ik heb niets gemerkt dat ik mijn ringtones opnieuw moest instellen na het veranderen van mijn profiel. Maar ik heb enkel tussen Algemeen en Stil geswitched.
Vroeger kocht ik elk jaar een nieuwe telefoon en nam ook daarom altijd een 1 jarig contract, meestal heb je ook maar 1 jaar garantie en ik ben niet al te voorzichtig met mijn telefoons, alhoewel ik op mijn 6120 dat tot nu toe wel ben

Hoe lang ik ermee doe? geen idee... volgens mij is de garantie op Nokia's 2 jaar, dus misschien volgend jaar korting scoren met een Sim Only abbo en dan nog een jaar extra met die Nokia doen.
Ik heb nog een collectie aan oude telefoons, de meesten doen het nog wel gedeeltelijk

(1 is de accu kapot, bij een ander de lader, een ander was in de plee gevallen, mijn voorlaatste Samsung D500 liet ik met mn dronken op vallen en het scherm barstte, bij mijn E700 kapte het scherm en zo ging de lijst maar door

ik zat de laatste maanden omdat geen enkele telefoon het normaal meer deed met een oude Siemens S55...... maar aangezien mijn abbo nog liep, heb ik gewacht tot ik hem kon verlengen met een nieuwe telefoon (de 6120 dus).
Vroeger vond ik het meer boeiend om elke keer het nieuwste van het nieuwste te hebben, tegenwoordig vind ik het niet meer zo boeiend; Als ik maar kan bellen af en toe SMSen en vooral TomTom kan draaien!
Kijk af en toen hier:
www.telecomvergelijker.nl of je een leuke aanbieding ziet. De online aanbieder die meestal het goedkoopste is, snel en goede service:
www.2call.nl Zij zitten in Den Haag en je kan er eventueel op afspraak de telefoon afhalen.
[
Voor 5% gewijzigd door
n00bs op 16-11-2007 13:46
]