Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 01:17:
Hebben meer mensen de Nokia 6120 in gebruik i.c.m. TomTom 6?
Ik krijg na elke instructie een vervelende 'hik'.
Hebben meer mensen hier last van?
Voor een voorbeeldfilmpje zie: http://www.youtube.com/watch?v=vrL3-CBKFoA
Ja ik ook
is diit weg te werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 15:37
Zijn er hier mensen die een 2.5mm naar 3.5mm adapter gebruiken om een normale koptelefoon op hun 6120 aan te sluiten?
Ik heb er namelijk een gehaald, maar nu hoor ik dus alleen maar geluid door het linker dopje. Is er een instelling voor mono/stereo op de telefoon? Of ligt het aan de adapter (ik heb een drie-polige gekocht, dus geen vier-polige die op de bijgeleverde headset zit)?

[edit] Volgens mij heb ik het al gevonden. De 2.5mm stekker op m'n adapter is iets langer dan de stekker op de headset. Dus als ik de adapter niet helemaal in de 2.5mm poort van de 6120 steek (oftewel, de ringetjes van de adapter zitten nu op dezelfde hoogte als de normale headset), heb ik wel stereo geluid.

[ Voor 28% gewijzigd door Mottebelke op 23-09-2007 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dat goed te doen als navigatie? niet te klein? en is het al opgelost dat gehik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 23:51:
is dat goed te doen als navigatie? niet te klein? en is het al opgelost dat gehik?
In principe is het goed te doen voor navigatie. schermpje is wel klein, maar je hebt sowiezo de gesproken instructies daarbij. Als je dagelijks gebruikt maakt van navigatie zou een groter scherm wel prettig zijn, maar die enkele keer dat ik het gebruik is het prima.
De 'hik' aan het einde van de instructie is nog niet opgelost. TomTom ondersteunt het toestel officieel niet. Ik heb een mailtje gestuurd naar Nokia of het probleem bij hun bekend is.
(aangezien TomTom wel normaal functioneert op andere Nokia modellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Laatst online: 11:34
ben benieuwd of route 66 wel goed functioneert of dat daar ook een ''hik'' optreed bij de gesproken instructies :)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
zojuist de telefoon in ontvangst mogen nemen en ik ben blij verrast!
Erg mooi toestel! :)

telefoon hangt rest v/d middag aan het snoertje en dan vanavond maar eens beginnen om alles over te gooien van mn k750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patric76
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-05 16:30
TomTom werkt verder goed; de hik is irritant, meer niet. Apart is wel dat TT5 hetzelfde doet op mijn 6600, alleen daar herhaalt ie een groter deel van de instructie ("Links afslaan....slaan"). Dat was echt ontzettend hinderlijk. Het schermpje is idd wel klein, dus het is een must om deze goed in het zicht te houden en niet bijv naast de autoradio in een beugel (zoals bij mij). De GPS verbinding is verder stabiel en de instellingen voor de backlight werken ook naar behoren (niet op mijn 6600).

Wil iemand PLEASE even de backlight laag zetten (< 25%) , aan de lader hangen en goed kijken of het display dan ook knippert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 14:25

Sick Nick

Drop the top!

yonexfreak schreef op maandag 24 september 2007 @ 08:48:
ben benieuwd of route 66 wel goed functioneert of dat daar ook een ''hik'' optreed bij de gesproken instructies :)
Ik heb route66 ook even geprobeerd een tijd terug, die heeft geen hik bij gesproken instructies. Dat is dan ook het enige pluspunt, verder vind ik het een enorm onhandig werkend stuk software. je kan niet fatsoenlijk over de kaart scrollen, je moet een aantal verschillende menu's door met elke keer andere knoppen indrukken om uberhaupt een route te kunnen plannen. Nee ik vind het niks. Dan maar een kleine hik erbij, voro de rest is TomTom qua functionaliteit en gebruiksgemak echt 1000x beter dan route66.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patric76 schreef op maandag 24 september 2007 @ 11:02:

Wil iemand PLEASE even de backlight laag zetten (< 25%) , aan de lader hangen en goed kijken of het display dan ook knippert?
Bedoel je met de backlight gewoon de helderheid? Dat heb ik namelijk even geprobeerd (helderheid van minder dan 25%) en ik heb inderdaad de indruk dat het display dan niet helemaal rustig is en heel lichtjes knippert.

Is dit voldoende antwoord op je vraag of moet ik nog wat anders proberen?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2007 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patric76
Dank je wel Semtexter!
Ik bedoel inderdaad de helderheid. Aan de lader lijkt de helderheid in een vast tempo te variëren. Wanneer de telefoon een tijdje achter elkaar in gebruik is doet hij dit ook. Nu heb ik de pech dat ik dit soort altijd opmerk en me er erg aan stoor.
Ik ben met T-Mobile bezig het toestel om te ruilen, maar dit gaat niet zo soepel. Als ik van tevoren weet dat ze hier allemaal last van hebben dan spaar ik me de moeite. Of misschien doet de mijne het meer? Is altijd lastig beordelen dat soort dingen.
Nu ik weet dat tenminste nog iemand dit ziet zal ik eens kijken of ik een Nokia Techie kan bereiken op een of andere manier en er wat meer info over kan krijgen.
Nogmaals bedankt. Patric.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan rademaar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-08 18:55
dat heb ik dus ook..
Als je gewaarschuwd wordt voor bv een flitspaal en meteen daarna een stem aanwijzing, krijgt gaat die stem heel laaaaangzaaaaaaam.

navigeren gaat verder goed, ik zou alleen graag dat accoord scherm weg hebben over de vekeersveiligheid

bij Nav4all nergens geen last van ook niet bij amaze ( dit zijn beide gratis java navigatie progjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan rademaar
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 23:51:
ik ben vorig jaar naar spanje gereden met zo'n klein schermpje en rijd per week ongeveer 1000 km rond met tomtom( en nav4all die alleen pijlen heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan rademaar
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 14:02:
[...]

Bedoel je met de backlight gewoon de helderheid? Dat heb ik namelijk even geprobeerd (helderheid van minder dan 25%) en ik heb inderdaad de indruk dat het display dan niet helemaal rustig is en heel lichtjes knippert.

Is dit voldoende antwoord op je vraag of moet ik nog wat anders proberen?
bij mij blijft het scherm constant branden op 25% ook op de lader.

wat vervelender is, is dat de D-pad het randje eromheen snel beschadigd.
bij mij is hier en daar de verf al weg van het crhomen randje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-08 23:05

Tachyon

pop the glock

jan rademaar schreef op maandag 24 september 2007 @ 21:37:
[...]
wat vervelender is, is dat de D-pad het randje eromheen snel beschadigd.
bij mij is hier en daar de verf al weg van het crhomen randje.
Same here. Na een week of 3 al.

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Laatst online: 12-09 15:37
Ok, heb ook ff die helderheid/knipperend backlight bekeken en het lijkt erop dat mijne dat ook heel lichtjes doet. Maar het valt mij alleen op als ik onder een bepaalde hoek naar het scherm kijk (vrij schuin; kijk ik normaal recht op het scherm zie ik niks knipperen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:27

n00bs

Het is weer Zomer!

Firmware update al geprobeerd? en wel de laatste patches van tomtom gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dubbel

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2007 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 00:01:
[...]

Firmware update al geprobeerd? en wel de laatste patches van tomtom gebruikt?
ja allebei, maar geen resultaat. Mag ik hieruit concluderen dat jij geen problemen met TomTom hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
Zo na een avondje met volle tevredenheid te hebben gespeeld met de foon heb ik toch 2 vragen waar ik niet direct een goed antwoord op weet, wellicht heeft iemand dat hier wel voor me :)

1: Weet iemand een goede manier om snel alle smsen over te zetten van mn oude SE K750I naar de 6120 zonder dat ik ze verstuur via sms op de K750i->6120

(dan krijg ik elke x mn eigen 06 als ''afzender'' met de datum van vandaag. Heb het geprobeerd met oa myphone explorer maar die kan alleen overweg met SE foons en niet nokia.

2: Is er een mogelijkheid om op het hoofdscherm/bureaublad de agenda-punten van meer dan 1 dag te laten zien? nu zie ik de afspraken van vandaag maar zou voor mij erg prettig zijn als ik bv 2 pf 3 dagen als overzicht kan zien :)

Voor de rest ben ik er nu al erg tevreden mee, absoluut grote vooruitgang tov de K750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patric76
Ok, dat backlight probleem is dus wat algemener begrijp ik; de mijne heeft het gewoon erger dan gemiddeld (is aan de lader echt goed te zien, niet alleen in een bepaalde hoek ofzo). Mottebelke ook jij bedankt!

Ondersteunt de K750i ook SyncML? yonexfreak, misschien kan het langs deze wijze (heb ooit ook 2 tels via verschillende progjes met elkaar moeten syncen. Hoeft maar 1x uiteindelijk).
Er is verder geen pest in te stellen aan active standby. Hoe het er nu staat is alles voor zover ik weet. Weet iemand of er andere plugins zijn zodat je de E61 functionaliteit krijgt?

De D-pad is bij mij nog heel. Nou ben ik ook wel heel voorzichtig met mn spul. Of hebben jullie er misschien zoveel meer mee gespeeld dan ik? Zou bijna zeggen: hoop het niet voor je ;-)

Wat is dat trouwens met de rare indeling van de D-Pad in de musicplayer app? Is alleen logisch als je de tel liggend gebruikt. Is de software aanvankelijk geschreven voor een liggend model ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
Ik zal er eens naar kijken, geen id of syncml ondersteunt wordt (laat staan hoe het werkt haha :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patric76 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 09:11:
Wat is dat trouwens met de rare indeling van de D-Pad in de musicplayer app? Is alleen logisch als je de tel liggend gebruikt. Is de software aanvankelijk geschreven voor een liggend model ofzo??
Daar word ik ook echt helemaal gek van! Klopt echt voor geen meter. Je moet iedere keer nadenken over wat je precies wil doen, welke kant je dan op moet drukken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:15
Ik heb hetzelfde probleem, hoop dat het nog gefixed gaat worden.

Het slijten van het chrome-kleurige randje heb ik ook last van, is zeer slecht gespoten. Zou niet meer mogen als je zoveel telefoond verkoopt.

• jan rademaar
De opvolger van de 6120 staat al weer te wachten, de E51 nog kleiner,betere batterij en wifi.

http://europe.nokia.com/A4546208

Verwijderd

jan rademaar schreef op woensdag 26 september 2007 @ 00:42:
De opvolger van de 6120 staat al weer te wachten, de E51 nog kleiner,betere batterij en wifi.

De E51 is dan wel 3 mm dunner. Hij is wel 9 mm langer. Ze zijn even breed.
En de E51 weegt 100 gr. i.t.t. de 89 gr van de 6120.

Wifi had ik op mijn vorige MDA Vario maar gebruikte ik eigenlijk nooit.

Een betere accu zou wel erg prettig zijn!

• Louise525
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-04 14:06
jan rademaar schreef op woensdag 26 september 2007 @ 00:42:

Mij lijkt dat de E51 de opvolger is van de E50, niet van de 6120c. De E-serie is de zakelijke serie van Nokia. De 6120c staat bij Nokia Nederland nog steeds bij "binnenkort beschikbaar" telefoons, laat staan dat hij nu al een opvolger zou hebben.

Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White

• Kiebus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Patric76 schreef op maandag 24 september 2007 @ 14:16:
Dank je wel Semtexter!
Ik bedoel inderdaad de helderheid. Aan de lader lijkt de helderheid in een vast tempo te variëren. Wanneer de telefoon een tijdje achter elkaar in gebruik is doet hij dit ook. Nu heb ik de pech dat ik dit soort altijd opmerk en me er erg aan stoor.
Ik ben met T-Mobile bezig het toestel om te ruilen, maar dit gaat niet zo soepel. Als ik van tevoren weet dat ze hier allemaal last van hebben dan spaar ik me de moeite. Of misschien doet de mijne het meer? Is altijd lastig beordelen dat soort dingen.
Nu ik weet dat tenminste nog iemand dit ziet zal ik eens kijken of ik een Nokia Techie kan bereiken op een of andere manier en er wat meer info over kan krijgen.
Nogmaals bedankt. Patric.
Ik heb dit probleem dus duidelijk ook! Het is heel erg goed te zien, zowel onder een hoek kijkende als gewoon recht!
Het doet het inderdaad in een cyclus, zou wel iets te maken hebben met de laadfrequentie ofzo.... Om heel eerlijk te zijn stoor ik mij er denk ik minder aan dan jij. Volgens mij heeft elke tel het wel zo'n beetje dan.....

• Patric76
hmm. Ja als ie het alleen aan de lader deed ok, geen probleem. Maar na een paar minuten RSS feeds enzo gelezen te hebben (op de accu) voel ik me alsof ik te lang Pokemon ofzo gekeken heb....
Met een beetje mazzel weet Nokia het ook al en komt mijn nieuwe tel uit de volgende lading.

Ik kan een pietlut zijn hoor, weet ik :-)

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 00:35:

ja allebei, maar geen resultaat. Mag ik hieruit concluderen dat jij geen problemen met TomTom hebt?
Ik wil deze telefoon binnenkort bestellen omdat dit 1 van de goedkoopste smartphones is en compact is ;)

Dus ik wil ook graag alle positieve en negatieve zaken van deze telefoon weten en hoop natuurlijk dat dit probleem verholpen kan worden.

Ik neem aan dat andere Nokia's dit probleem niet kennen? zou het eventueel aan het geheugenkaartje kunnen liggen? of is het mogelijk de boel te defragmenteren?

Anders misschien dit probleem aan TomTom en Nokia voorleggen en verwijzen naar onder andere dit topic.

[ Voor 7% gewijzigd door n00bs op 26-09-2007 13:34 ]

Verwijderd

n00bs schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:33:
[...]

Ik wil deze telefoon binnenkort bestellen omdat dit 1 van de goedkoopste smartphones is en compact is ;)

Dus ik wil ook graag alle positieve en negatieve zaken van deze telefoon weten en hoop natuurlijk dat dit probleem verholpen kan worden.

Ik neem aan dat andere Nokia's dit probleem niet kennen? zou het eventueel aan het geheugenkaartje kunnen liggen? of is het mogelijk de boel te defragmenteren?

Anders misschien dit probleem aan TomTom en Nokia voorleggen en verwijzen naar onder andere dit topic.
Ander geheugenkaartje heb ik geprobeerd, geen resultaat.
Heb ook de telefoon naar de fabrieksinstellingen hersteld en dan alleen tomtom geinstalleerd, probleem blijft zich voordoen.
Ik heb een mailtje naar Nokia gestuurd omdat TomTom wel gewoon functioneert op andere Nokia's die Symbian S60 v3 draaien. Helaas nog geen antwoord.

Misschien dat meer mensen met dit probleem een mailtje naar Nokia kunnen sturen? Dan komt het beter onder de aandacht! Je kunt dit formulier gebruiken: http://www.nokia.nl/A4393281

TomTom ondersteunt officieel de 6120 Classic niet dus daar verwacht ik niet veel van.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2007 14:58 ]

Verwijderd

Patric76 schreef op maandag 17 september 2007 @ 13:29:
Is me wel gelukt via streamingpda.nl. Zal ook wel lukken zolang op PIT de HSDPA verbinding helemaal open staat :-)
en streaming tv, bv journal, is dat al gelukt?

• Kiebus
Patric76 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:17:
hmm. Ja als ie het alleen aan de lader deed ok, geen probleem. Maar na een paar minuten RSS feeds enzo gelezen te hebben (op de accu) voel ik me alsof ik te lang Pokemon ofzo gekeken heb....
Met een beetje mazzel weet Nokia het ook al en komt mijn nieuwe tel uit de volgende lading.

Ik kan een pietlut zijn hoor, weet ik :-)
Nog erger, het viel me nu op, ik heb mijn tel hier nu naast me liggen, in de lader en aan de headset, om radio te luisteren. Nu stoort de radio PRECIES op het knipperen van het scherm. Je moet wel goed luisteren, maar het valt je op.
Heb wel het idee dat hij het niet doet wanneer het scherm op zwart is. Maar test dit maar eens.

Wat heb je voor klaagbrief bij Nokia neergelegd dan?

Verwijderd

Heb tomtom 6 geinstaleerd en alles werkt behalve de hik is niet weg.
Maar hoe zoek ik in contaktpersonen die beginnen met een letter V-E-U enz...
want als ik vanvoorde wil opzoeken moet ik de toets met de letters tuv maar ik krijg alleen de personen met T.
dank u

• MichelatNL
  • Laatst online: 12-09 18:56
http://www.allaboutsymbia...ntroduce_threaded_SMS.php

Kwam deze applicatie tegen en werkt bij mij prima. Wat het doet? Laat contactpersoon zien met alle sms berichten gebundeld bij elkaar.

Nokia Conversation
Overview
Conversation is a messaging application that allows you to follow your conversations, organized by individual contacts. In addition, the application provides an easy way for replying to messages, and to continue the conversations.

After installation, the application will appear in your device as an application shortcut, and as a new tab in your Contacts application.
Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.com/NOKIA_COM_1/Microsites/BetaLabs/applications/Conversation/conversation.jpg

• jan rademaar
Met kleiner bedoel ik de inhoud van het toestel.

De menu toetsen en joy pad lijken mij ook handiger in het gebruik.
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 10:08:
[...]

De E51 is dan wel 3 mm dunner. Hij is wel 9 mm langer. Ze zijn even breed.
En de E51 weegt 100 gr. i.t.t. de 89 gr van de 6120.

Wifi had ik op mijn vorige MDA Vario maar gebruikte ik eigenlijk nooit.

Een betere accu zou wel erg prettig zijn!

• Patric76
Kiebus: met de radio moet ik nog proberen. Lijkt idd erger met wit scherm, maar dan valt het misschien meer op. Ik zocht op de Nokia site bij support naar de 6120 maar staat er nog niet bij. Ik ga de link van 1-2tje gebruiken; ze moeten hier inmiddels van weten. Blijf het raar vinden en het moet niet mogen, zeker niet bij Nokia!

1-2tje: de stem deed ook raar bij mijn 6600 met TT5. Reset en de hele zooi hielp ook niet. Heeft het veel zin naar Nokia te mailen hiervoor? Het is hun software niet...

MichelatNL: ziet er leuk uit die software. Ga ik van het weekend eens installeren.

ronc: streaming tv kijken via die site is nog niet gelukt. Heb eerder de indruk dat de tel niet weet wat ie met de info moet doen dan dat het niet kan; hij moet het even naar de juiste app doorsturen. Weet iemand hoe je dat doet? Kan de registry editor niet vinden :-)

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:58:
[...]

Ander geheugenkaartje heb ik geprobeerd, geen resultaat.
Heb ook de telefoon naar de fabrieksinstellingen hersteld en dan alleen tomtom geinstalleerd, probleem blijft zich voordoen.
Ik heb een mailtje naar Nokia gestuurd omdat TomTom wel gewoon functioneert op andere Nokia's die Symbian S60 v3 draaien. Helaas nog geen antwoord.

Misschien dat meer mensen met dit probleem een mailtje naar Nokia kunnen sturen? Dan komt het beter onder de aandacht! Je kunt dit formulier gebruiken: http://www.nokia.nl/A4393281

TomTom ondersteunt officieel de 6120 Classic niet dus daar verwacht ik niet veel van.
Als ik het toestel heb, zal ik zeker een mailtje sturen. Echter lijkt het mij ook handig om naar TomTom een mail te sturen gezien het feit dat Route66 bij anderen wel normaal draait. Of het dus enkel aan de telefoon ligt is niet met duidelijkheid te zeggen. Als mensen dan naar TomTom en Nokia mailen is de kans groter dat het probleem opgelost wordt. En plaatst daarbij ook de link naar het youtube filmpje waar het probleem te zien is.

Verwijderd

Kan iemand mij helpen ////

Heb tomtom 6 geinstaleerd en alles werkt behalve de hik is niet weg.
Maar hoe zoek ik in contaktpersonen die beginnen met een letter V-E-U enz...
want als ik "VANDEVOORDE" wil opzoeken moet ik de toets met de letters tuv maar ik krijg alleen de personen met T.
dank u

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 09:34
Contactpersonen werkt heel simpel hoor. Net als bij SMS zonder T9 functie, 1x drukken is de T, 2x drukken is de U enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johnvh schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:56:
Contactpersonen werkt heel simpel hoor. Net als bij SMS zonder T9 functie, 1x drukken is de T, 2x drukken is de U enz...
ga het eens proberen maar denk dat het niet lukt
want heb ongeveer 2500 contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik an het IMEI-nummer geraak
heb gelezen *#6# en dan verzenden maar hij geeft niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patric76
klopt, het is *#06#
*#0000# geeft de versie, *#7370# geeft een harde reset. Mocht je ze ooit nodig hebben...

ohja, voor die interne codes heb je "zenden" nooit nodig: dat is alleen voor netwerk opdrachten zoals voicemail aan/uit enzo. Hij reageert dus al na de laatste #.

[ Voor 43% gewijzigd door Patric76 op 28-09-2007 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

RJ

Trouwens: we kunnen ook met een 6120 nu MobielTV van KPN gebruiken (zie de frontpage). Hij gaf bij mij aan dat het toestel en de instellingen geschikt zijn maar ik mis het Surf&Mail abbonement.

Geniet maar tweak met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Nog wat handige linkjes op howardforum gevonden
Legal Software Download Sites
Best Freeware

How to use built in IM client
6120 User Review

Er zijn ook een aantal mensen met stof problemen op het scherm.

Overigens maak je op howardforums de grootste kans voor een oplossing van het TomTom probleem. Dus voor de mensen die het willen? ik zou daar het probleem voorleggen.

[ Voor 23% gewijzigd door n00bs op 28-09-2007 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ

RJ

pjlgt schreef op donderdag 20 september 2007 @ 13:01:
[...]

Even op ebay zoeken. Daar heb je zulke usb opladers al voor een paar euro
Hebben we ook zulke goedkope autoladers ergens toevallig? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RJ schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:28:
[...]

Hebben we ook zulke goedkope autoladers ergens toevallig? ;)
Ik heb zelf deze besteld: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7087
Volgens mij (ik hoop) dat er ook n pennetje voor de Nokia 6120 bijzit, ik denk het onderste stekkertje op de foto. Ik heb m nog niet binnen dus zeker weten doe ik het niet.
Het is in ieder geval een 2-in-1 oplader, 12V autoadapter en gewone 230V stekker.
4,50 euro inclusief verzenden.

Afbeeldingslocatie: http://xs319.xs.to/xs319/07395/sku_7087_2.jpg.xs.jpg
n00bs schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:26:

Overigens maak je op howardforums de grootste kans voor een oplossing van het TomTom probleem. Dus voor de mensen die het willen? ik zou daar het probleem voorleggen.
Ik heb een thread aangemaakt op HowardForums:
http://www.howardforums.c...php?p=9959788#post9959788 misschien dat daar nog wat uit komt.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2007 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-08 16:56
Heerlijk deze telefoon, maar (zoals altijd) vragen... en wel:

Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn eerste 2 à 3 berichten uit mijn INBOX op mijn standbyscherm komt te staan? Kon op de E50 wel.

Hoe zorg ik ervoor dat de screensaver (de balk met datum en tijd) continu doorloopt? Na een paar minuten krijg ik een zwart scherm zonder deze handige balk!

Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ

RJ

DaLuca schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 13:28:

Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn eerste 2 à 3 berichten uit mijn INBOX op mijn standbyscherm komt te staan? Kon op de E50 wel.
We missen die optie in de 6120, zie: Louise525 in "Nokia 6120 Classic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajvk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 14:13
Ook Brando heeft nu een screen protector voor deze telefoon. Klik hier om naar de website van Brando te gaan. Voor 10 dollar inclusief verzendkosten is die van jou :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaLuca schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 13:28:

Dat is al eerder hier te sprake gekomen. Het kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ajvk schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 15:13:
Ook Brando heeft nu een screen protector voor deze telefoon. Klik hier om naar de website van Brando te gaan. Voor 10 dollar inclusief verzendkosten is die van jou :) !
Ben benieuwd hoe die past! Ik heb op mijn PDA's altijd screenprotectors van Brando gehad en daar was ik zeer tevreden over. Sinds vandaag heb ik deze screenprotector van MartinFields op mijn 6120 zitten. Kan nog niks over de levensduur zeggen maar het ziet er redelijk uit (klik voor groot exemplaar):

Afbeeldingslocatie: http://xs319.xs.to/xs319/07395/IMG_0500.JPG.xs.jpg Afbeeldingslocatie: http://xs319.xs.to/xs319/07395/IMG_0505.JPG.xs.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2007 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johnvh schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:56:
Heb
het getest en werkt niet vind alleen eerste letters,denk dat het komt omdat ik met +- 2300 contacten heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louise525
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-04 14:06
RJ schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:20:
Trouwens: we kunnen ook met een 6120 nu MobielTV van KPN gebruiken (zie de frontpage). Hij gaf bij mij aan dat het toestel en de instellingen geschikt zijn maar ik mis het Surf&Mail abbonement.
Kan volgens FP alleen met Nokia N95, N73 en E61, dus de 6120c valt buiten de boot. :( Ik heb zelf ook een abbo bij KPB maar geen Surf&Mail. Ik had de mobiele tv wel uit willen proberen..

Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 12:58:

Ik heb een thread aangemaakt op HowardForums:
http://www.howardforums.c...php?p=9959788#post9959788 misschien dat daar nog wat uit komt.
Hij stond in het verkeerde forum, hij staat nu wel goed: http://www.howardforums.com/forumdisplay.php?f=39

Anyway nu staat hij natuurlijk meer naar onder, maar misschien dat je het probleem ook in het algemene 6120 topic kan posten.

• ajvk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 14:13
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 18:42:
[...]

Ben benieuwd hoe die past! Ik heb op mijn PDA's altijd screenprotectors van Brando gehad en daar was ik zeer tevreden over. Sinds vandaag heb ik deze screenprotector van MartinFields op mijn 6120 zitten. Kan nog niks over de levensduur zeggen maar het ziet er redelijk uit (klik voor groot exemplaar):

Ik heb deze ook, maar ben er niet helemaal tevreden over, want hij is bij mij niet helemaal lucht vrij. Het lijkt wel of hij niet helemaal geoptimaliseerd is voor deze telefoon. Heb gisteren die van Brando besteld. Laat wel weten hoe deze is :) !

Verwijderd

ajvk schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 11:36:
[...]

Ik heb deze ook, maar ben er niet helemaal tevreden over, want hij is bij mij niet helemaal lucht vrij. Het lijkt wel of hij niet helemaal geoptimaliseerd is voor deze telefoon. Heb gisteren die van Brando besteld. Laat wel weten hoe deze is :) !
Bij mij zie je ook dat hij aan de randjes niet helemaal goed plakt. Ben benieuwd of dat bij de Brando beter is. De 6120 is op zich natuurlijk ook een lastig model voor een screenprotector omdat het scherm niet verdiept ligt.

• yonexfreak
is er ook de mogelijkheid om bij de inbox van je smsen de naam als voornaam + achternaam te laten weergeven?

Nu staat deze op achternaam + voornaam wat onhandig is voor mij gezien mn telefoonboek wel voornaam+achernaam staat :)

• martwoutnl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-08 14:11
Weet iemand of er al een beschermhoesje c.q. tasje uit is voor de Nokia 6120 classic? Ik gebruik nu het leren tasje van de oude mobiele telefoon maar dat past natuurlijk niet helemaal.

Verwijderd

Op het today scherm kan men meer dan één afspraak zien per maand ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 17:02:
Op het today scherm kan men meer dan één afspraak zien per maand ?
Nee, je ziet alleen de eerstvolgende afspraak. Ook als je bijv. vandaag twee afspraken hebt, zie je alleen de eerste. Zodra de eerste begonnen is, verdwijnt die van het scherm en zie je de tweede pas.
Er is nog geen hack/extern programmaatje, dat meer afspraken kan laten zien op je standby-scherm.

• Pe Nis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-01 20:10
Ik zag een paar pagina's terug dat men het had over firmware v3.83. Via de softwareupdater van Nokia zie ik dat voor mijn phone alleen v3.70 beschikbaar is, dezelfde als af-fabriek. Hoe ken da??? _/-\o_

• Patric76
3.83 is de t-mobile branded firmware. 3.70 is unbranded Nokia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patric76
Geweldig: heb nu ook stof onder mn scherm.

1-2tje: wat heb je daar voor een leuk weerpaneel op je standby scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patric76 schreef op zondag 30 september 2007 @ 17:57:
Geweldig: heb nu ook stof onder mn scherm.

1-2tje: wat heb je daar voor een leuk weerpaneel op je standby scherm?
Dat is Handy Weather: http://www.allaboutsymbia...eather_for_Series_601.php

Staat geloof ik ook in de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja meer mensen last van wat stof achter het scherm? iemand idee hoe je dat weg kunt krijgen? nik vind het heel irri!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 00:04:
ja meer mensen last van wat stof achter het scherm? iemand idee hoe je dat weg kunt krijgen? nik vind het heel irri!
De eerste tekenen beginnen bij mij ook weer te komen ja :/

Bij m'n SE K750i was het gelukkig nog erger. Maar vervelend is het zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je irriteerd je er zo aan omdat je er zoon zuinig op bent want ik vind het echt een goede aankoop!
maar iemand een goede tip voor een gps ding? waar ik beste kan halen? welke gebruiken jullie? en is die redelijk precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patric76
je zou kunnen proberen een fles perslucht tegen het speaker rooster te plaatsen (ga ik zelf nog wel proberen), maar ik ben bang dat opemaken de enige oplossing is...

1-2tje: dank je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patric76
visje: ik heb zelf een Holux GPSlim 236. Alweer een jaar ofzo, maar erg snel en betrouwbaar!

vind zelf dit sleutelhanger model ook wel erg interessant, misschien als de Holux kapot gaat ofzo?
http://www.pdashop.nl/pro...irf-iii-gps-receiver.html

En waar je ze kunt halen: ik kijk altijd op de tweakers pricewatch en pak dan de goedkoopste winkel eruit waar ik goede ervaringen mee heb, of wanneer het om niet zoveel geld gaat neem ik de gok op de absoluut goedkoopste. Kijk wel even goed of de goedkoopste dat ook blijft wanneer je verzendkosten meerekent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ

RJ

Patric76 schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 23:08:
3.83 is de t-mobile branded firmware. 3.70 is unbranded Nokia
Ik heb geen t-mobile branded foon en toch ook de 3.83 versie, dus het is niet helemaal waar wat je zegt. 3.83 stond er bij mij al op geinstalleerd dus misschien is de site niet helemaal up-to-date?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Hoelang gaat de batterij ongeveer mee als je niet te gek belt (half uur tot uurtje per dag met een sms of 5) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand al een oplossing gevonden in TomTom 6 de beroemde HIK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 19:02:
Heeft er iemand al een oplossing gevonden in TomTom 6 de beroemde HIK?
Nee, geen oplossing.

Alleen de constatering dat het probleem niet voorkomt op de N95 (zie dit filmpje), maar wel voorkomt op de 6290 (zie dit filmpje).

Deze toestellen draaien allemaal op Symbian S60 v3 FP1, dus wat het probleem nu is, is mij een raadsel.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2007 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorDrakka
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-11-2024
Ik zie net een berichtje dat FLash Lite 3 van Adobe is uitgekomen. Dit zou kunnen betekenen dat we fimpjes (zoals Youtube normaal) kunnen afspelen. 6120 staat niet bij de supported devices, maar ik ga eens even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patric76
kun je flashlite gewoon zelf updaten met een download? werd niet echt wijs uit de download pagina...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorDrakka
Patric76 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 09:57:
kun je flashlite gewoon zelf updaten met een download? werd niet echt wijs uit de download pagina...
Ik ook nog niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ

RJ

Frijns.Net schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 15:21:
Hoelang gaat de batterij ongeveer mee als je niet te gek belt (half uur tot uurtje per dag met een sms of 5) ?
Zonder push mail synchroniseren en internetten en met je bluetooth uit; dag of 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiebus
RJ schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 12:58:
[...]

Zonder push mail synchroniseren en internetten en met je bluetooth uit; dag of 3.
Ja de batt is niet heel erg geweldig van deze tel. (Ik denk een van de weinige grotere nadelen.)
Zelf merk ik dat de batt ook best wel snel leeggaat als ik radio luister over de speaker.

Even een andere (domme?) vraag. Hoe zit het nou met push mail? (Ik heb hier erg weinig verstand van). Werkt dit op deze tel? Is dit netwerk afhankelijk? Kan iemand mij hier info over geven? |:( :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je de 6120 resetten
is daar een code voor
of gewoon aan en uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 19:20:
Hoe kan je de 6120 resetten
is daar een code voor
of gewoon aan en uit
*#7370# geeft een harde reset. Je bent dan alle gegevens die op je telefoon staan kwijt. Maak dus een back-up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teleflubbie
  • Laatst online: 01-09 18:34
Heeft iemand ervaring met Pushmail op de 6120?

Ik twijfel of ik deze telefoon zal aanschaffen.
Voorwaarde is dat pushmail werkt.
Maar Mail-for-Exchange schijnt niet te werken op de 6120.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ

RJ

Kiebus schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 16:57:
[...]
Even een andere (domme?) vraag. Hoe zit het nou met push mail? (Ik heb hier erg weinig verstand van). Werkt dit op deze tel? Is dit netwerk afhankelijk? Kan iemand mij hier info over geven? |:( :?
Randy.W schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 20:28:
Heeft iemand ervaring met Pushmail op de 6120?

Ik twijfel of ik deze telefoon zal aanschaffen.
Voorwaarde is dat pushmail werkt.
Maar Mail-for-Exchange schijnt niet te werken op de 6120.
Je hebt Roadsync van Dataviz (www.dataviz.com) wat werkt op deze telefoon, hiermee heb je push-mail, dit hangt natuurlijk van je exchange server instellingen af maar bij mij werkt het perfect. Het nadeel van Roadsync is dat je het moet kopen en dat kost je wat extra terwijl mail for exchange gratis is maar dus (hopelijk nog) niet beschikbaar voor de 6120.

Kortom: ja, het kan, werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ

RJ

Wel een andere vraag: heeft er iemand een goede manier om krassen van het scherm te verwijderen zonder het nog erger te maken?

Bij mij is dat scherm namelijk zo ontzettend gevoelig voor krassen, zo erg heb ik het nog niet meegemaakt. Is dat bij jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:12

IkWilbert

Het is mij!

RJ schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 11:06:
Wel een andere vraag: heeft er iemand een goede manier om krassen van het scherm te verwijderen zonder het nog erger te maken?

Bij mij is dat scherm namelijk zo ontzettend gevoelig voor krassen, zo erg heb ik het nog niet meegemaakt. Is dat bij jullie ook?
Zelf nog geen last van gelukkig

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ook geen last van.
iemand een tip hoe ik mijn tomtom gps muis kan laten werken met mijn mobiel? meer mensen die muis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb naar nokia gemaild inverband met HIK in TomTom
dit is het antwoord

Bedankt voor het contacteren van Nokia Care.

Gelieve hiervoor contact op te nemen met Tomtom.

Indien u verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Christof
Nokia Care klantendienst
0900 202 60 55 ( aan lokaal tarief)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 16:10:
ik ook geen last van.
iemand een tip hoe ik mijn tomtom gps muis kan laten werken met mijn mobiel? meer mensen die muis?
Wat dacht je van de handleiding erbij pakken?
Daar staat dat precies in uitgelegd.
En wat is je definitie van "werken"?
Heb je er ook de TomTom software bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Over de hik in TomTom wordt hier meer geschreven de 6120 is niet de enige telefoon die er last van heeft. http://www.howardforums.c...php?p=9984376#post9984376

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
RJ schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 11:06:

Ik heb ook een paar krassen, eentje daarvan is /lijkt wel heel erg diep :X

Iemand die een antwoord heeft op de vraag hierboven, graag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Gewoon wat goedkope witte tandpaste inwrijven ;) of zo duur tubetje Displex halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johnvh schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 17:22:
[...]

Ik heb ook een paar krassen, eentje daarvan is /lijkt wel heel erg diep :X

Iemand die een antwoord heeft op de vraag hierboven, graag! :)
Je kan krassen niet van een scherm halen, je kan hoogstens een laag van het scherm afpolijsten, maar of dat de krasbestendigheid van een scherm ten goede komt....
Hoe dieper de kras, hoe meer je moet schuren, dus een diepe kras krijg je sowieso niet weg.

Je zal gewoon voorzichtiger met je telefoon moeten zijn, of er een nieuw frontje op moeten laten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
megatronics schreef op maandag 10 september 2007 @ 07:43:
Heeft hier iemand de 6120 in combinatie met een CK-7W carkit via bluetooth? Ik lees op andere sites dat die combinatie een irritante echo geeft bij de andere persoon. die hoort wat hij/zij zegt in echo terug.
Beetje late reactie, maar ik heb hetzelfde euvel met de zelfde combinatie.

Gebruikt iemand deze telefoon icm met een bluetooth carkit en heeft die ook last van een echo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Mijn vrouw heeft hetzelfde euvel, alleen dan de 6300 in combinatie met de CK-7W. Voor de 6300 is Nokia op de hoogte en men is bezig om het in een volgende firmware voor de 6300 op te lossen.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
Heeft iemand SMS Accelerator for various series 60 version 3 van nokia geinstalleerd?
downloaden via http://europe.nokia.com/A4158026
Heb het net geinstalleerd en het lijkt erop dat het openen van sms berichten iets sneller gaat, maar dat kan ook schijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:16:
[...]

Wat dacht je van de handleiding erbij pakken?
Daar staat dat precies in uitgelegd.
En wat is je definitie van "werken"?
Heb je er ook de TomTom software bij?
haha dat was dus het probleem;) haha niet de sofware! dus dat wasniet zo slim! maarja! toch bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorDrakka
Hmmz,

Er begint zich nu behoorlijk wat stof te verzamelen onder mijn scherm. Minder..... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Het valt wel erg op dat er een aantal problemen keer op keer bij iedereen terugkeren (ook op howards forum).

Hebben jullie deze problemen allemaal doorgestuurd naar Nokia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiebus
MichelatNL schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 10:17:
Heeft iemand SMS Accelerator for various series 60 version 3 van nokia geinstalleerd?
downloaden via http://europe.nokia.com/A4158026
Heb het net geinstalleerd en het lijkt erop dat het openen van sms berichten iets sneller gaat, maar dat kan ook schijn zijn.
Als ik dit zo lees op de site, zou het alleen meer een versnelling teweeg brengen in het zenden van berichten. Dus niet in het openen.
Maar ik snap sowieso niet waarom je dat versneld wilt hebben, ik vind het openen echt snel gaan op deze gsm.

Even iets heel anders. Ik loop nou tegen het volgende probleem aan:
Als ik een nieuw contact toe wil voegen, en ik slecteer netjes detail 'mobiel' en ik druk op ok, dan krijg ik er allemaal andere details bij, terwijl dat in het begin niet zo was. Hij lijkt standaard nu te staan op de volgende details erbij: Voornaam, achternaam, mobiel, telefoon, e-mail, video oproep, semafoon, internettelefoon, p2t, bedrijg, functie en synchronisatie.

Ik heb echt geen enkel idee waarom hij dit opeens zo doet. Ik kan me ook niet indenken of herinneren dat ik het zo ingesteld zou hebben. Ik weet ook niet eens of je het kunt instellen.

Ik hoop echt dat iemand dit herkent, of iets vanaf weet. Ik vind het behoorlijk irritant om teleks alle overige niet gebruikte details te moeten wissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorDrakka
Kiebus schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 12:07:

Even iets heel anders. Ik loop nou tegen het volgende probleem aan:
Als ik een nieuw contact toe wil voegen, en ik slecteer netjes detail 'mobiel' en ik druk op ok, dan krijg ik er allemaal andere details bij, terwijl dat in het begin niet zo was. Hij lijkt standaard nu te staan op de volgende details erbij: Voornaam, achternaam, mobiel, telefoon, e-mail, video oproep, semafoon, internettelefoon, p2t, bedrijg, functie en synchronisatie.

Ik heb echt geen enkel idee waarom hij dit opeens zo doet. Ik kan me ook niet indenken of herinneren dat ik het zo ingesteld zou hebben. Ik weet ook niet eens of je het kunt instellen.

Ik hoop echt dat iemand dit herkent, of iets vanaf weet. Ik vind het behoorlijk irritant om teleks alle overige niet gebruikte details te moeten wissen.
Even on a limb here, was dit misschien niet altijd zo en sloeg je je contacten eerst op op je chip ipv telefoon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiebus
MorDrakka schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 16:41:
[...]

Even on a limb here, was dit misschien niet altijd zo en sloeg je je contacten eerst op op je chip ipv telefoon ?
voor zover ik weet niet. Volgens mij slaat hij ze standaard op tel geheugen op. Ik weet dat je dat ergens aan en uit kunt zetten... Ik snap het echt niet...
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste