Ja, dat rammelt als de ziekte. Leuker is als een of andere Hannes me 's nachts belt en als je phone naast je op het nachtkastje ligt. Dan lig je naast je bed van schrik. Lijkt me overigens niet mogelijk je trilmotor in te stellen om je vraag te beantwoorden.Johnvh schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:59:
Weet iemand of het mogelijk is om de trilstand te verminderen?
Ik heb het geluid hier op m'n werk uitstaan, maar wanneer de gsm op de tafel ligt en hij trilt, dan geeft me dat toch een partij herrie!
Als je snachts niet wakker wilt worden stel je hem toch in op een profiel waarbij hij geen geluid maakt en de trilfunctie ook uit staat
Kan je gewoon een profiel voor pakken en aanpassen, hoeft niet perse stil te zijn natuurlijk.
Perfect toch, goeie trilfunctieJohnvh schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:59:
Weet iemand of het mogelijk is om de trilstand te verminderen?
Ik heb het geluid hier op m'n werk uitstaan, maar wanneer de gsm op de tafel ligt en hij trilt, dan geeft me dat toch een partij herrie!
I intend to live forever. So far, so good.
Beter dan alle telefoons die ik had bij elkaar ja, maar dit is toch écht overdreven
Tja, daar kom ik met mijn simpele kop niet op. Bedankt voor de tip!!!!Sick Nick schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:16:
Als je snachts niet wakker wilt worden stel je hem toch in op een profiel waarbij hij geen geluid maakt en de trilfunctie ook uit staatKan je gewoon een profiel voor pakken en aanpassen, hoeft niet perse stil te zijn natuurlijk.

Hoe bevalt de Brodit houder voor de 6120c? En dan vooral dat gedeelte waar de telefoon in moet. Klemt deze niet met slijtagesporen als gevolg?Johnvh schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 20:54:
[...]
Sorry dat ik mezelf quote, maar vanavond heb ik online een Brodit houder besteld. Niet goedkoop, maar hopelijk wel goed
Yess deze ga ik vanmiddag hallen, zat ook heel erg in twijfel tussen de N73 & 6120 Classic
Lekker licht en niet te dik, echt een perfecte phone en niet te vergeten de functie's
De cam en het snelle internet gebeuren is voor mij het belangrijkst, en dat kan deze,
vandaar mijn keus voor de 6120 Classic, maar als het qua verschil in €'s niet zo veel uitmaakt
neem ik de 6121 Classic
Lekker licht en niet te dik, echt een perfecte phone en niet te vergeten de functie's
De cam en het snelle internet gebeuren is voor mij het belangrijkst, en dat kan deze,
vandaar mijn keus voor de 6120 Classic, maar als het qua verschil in €'s niet zo veel uitmaakt
neem ik de 6121 Classic
Ik heb deze nokia ook besteld, maar ik vroeg me af of de mp3 speler ook geminimaliseerd kan worden? zodat je binnenkomende smsjes gewoon kan lezen zonder de mp3 speler af te sluiten.
en ik lees tegenstrijdige berichten over de de radio, heeft de 6120 classic nou wel of geen fm radio?
en ik lees tegenstrijdige berichten over de de radio, heeft de 6120 classic nou wel of geen fm radio?
Yess heb um, mooi dingetje man, werkt echt lekker, ligt lekker in de hand en hij is zeer ligt
je kunt hem zo in je bortzakje doen en er zit alles op wat ik nodig heb
je kunt hem zo in je bortzakje doen en er zit alles op wat ik nodig heb
[ Voor 11% gewijzigd door Albert020 op 20-08-2007 14:13 ]
MP3 kan gewoon op de achtergrond ja, start je muziek en dan via menu 'afspelen op achtergrond' of gewoon via de menuknop verder met wat je wil doen. En hij heeft WEL een fm radio, hij kan via internet alleen alle zenders ophalen en automatisch opslaan. Doe je dit niet dan zal je handmatig moeten afstemmen en opslaan/naam geven.o rey schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 13:01:
Ik heb deze nokia ook besteld, maar ik vroeg me af of de mp3 speler ook geminimaliseerd kan worden? zodat je binnenkomende smsjes gewoon kan lezen zonder de mp3 speler af te sluiten.
SuperSick Nick schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 14:24:
[...]
MP3 kan gewoon op de achtergrond ja, start je muziek en dan via menu 'afspelen op achtergrond' of gewoon via de menuknop verder met wat je wil doen. En hij heeft WEL een fm radio, hij kan via internet alleen alle zenders ophalen en automatisch opslaan. Doe je dit niet dan zal je handmatig moeten afstemmen en opslaan/naam geven.
Kan iemand wat zeggen over de ervaringen van de camara en internetten op dit toestel(Daar hij zo klein is)
Internetten gaat zeer snel, en alles is goed leesbaar,MorDrakka schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 16:27:
Kan iemand wat zeggen over de ervaringen van de camara en internetten op dit toestel(Daar hij zo klein is)
Heb even een foto gemaakt, klik maar op de link
Foto gemaakt met Nokia 6120 Classic: FOTO
Ik vind de beeldkwaliteit van het display bijzonder goed. De lettergrootte is in te stellen in 3 formaten, normaal, klein en groot. Ik heb standaard groot ingesteld, dan is alles prima te lezen. Wat ook nog uitmaakt voor de leesbaarheid van het display is de gekozen achtergrond. Bij mij zat de zwarte variant erop, maar dat heb ik veranderd in de rode, 1 van de 3 die al op de telefoon zitten, omdat ik het diplay dan het beste afleesbaar vond. Ik kan niet vergelijken met de N73, want die heb ik nooit in handen gehad.DaveD1109 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 19:07:
Hoe is het display van dit toestel? Ik bedoel daarmee de scherpte en de grote van de letters en iconen in verhouding met de n73?
Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White
Ik heb een spel geinstalleerd, nu loopt deze vast met een foutmelding als ik hem wil starten. Ik heb de gsm al een keer uitgezet en weer aan omdat de game in het geheugen bleef zitten. Nu is dit na de herstart opgelost echter ik kan de game niet verwijderen... "fout tijdens verwijderen".
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Die is nog niet binnenPe Nis schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 07:32:
[...]
Hoe bevalt de Brodit houder voor de 6120c? En dan vooral dat gedeelte waar de telefoon in moet. Klemt deze niet met slijtagesporen als gevolg?
Ik heb er vorige week achteraan gemaild maar kreeg de melding dat de houder in backorder is bij de leverancier. Ze hopen h'm in de loop van deze week uit te leveren. Dat hoop ik dan maar
Dat van die FM radio wist ik nog niet! Even proberen
Vraag aan alle bezitters van de 6120 classic. Als ik mijn gsm aanzet. Krijgen jullie dan ook zo`n irritante tril met opstarten? Is dit soms een bugfoutje of is dit normaal? En wat is jullie laatste firmware? De mijne is versie: 3.70. Volgens nokia servicepoint te Winterswijk is de nieuwste met een 4. Wie kan dit bevestigen of dat echt zo is. (heb wel eens vaker meegemaakt dat ze een fout maken via de telefoon)
[ Voor 41% gewijzigd door pinokkia op 20-08-2007 23:06 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Hmm, dat FM verhaal lukt mij niet hoor 
Wanneer ik handmatig een frequentie instel, waarvan ik weet dat er een zender zit, hoor ik gewoon niks? Heb geen internet om het automatisch in te stellen, maar ik twijfel aan de FM mogelijkheid op dit toestel
Wanneer ik handmatig een frequentie instel, waarvan ik weet dat er een zender zit, hoor ik gewoon niks? Heb geen internet om het automatisch in te stellen, maar ik twijfel aan de FM mogelijkheid op dit toestel
Dat lijkt me normaal... Had m'n vorige toestel (K750i) ook. Vind het niet irritant hoor, zo weet je tenminste dat het werktpinokkia schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 23:04:
Vraag aan alle bezitters van de 6120 classic. Als ik mijn gsm aanzet. Krijgen jullie dan ook zo`n irritante tril met opstarten? Is dit soms een bugfoutje of is dit normaal?
[ Voor 45% gewijzigd door Johnvh op 20-08-2007 23:05 ]
Heb je wel de headset aangesloten? Die is wel vereist aangezien het snoer als antenne werkt. Kan hier de automatische zenders beluisteren maar ook gewoon handmatig afstemmen. Via het menu kan je het geluid ook over de telefoonspeaker gooien als je wilt, zolang de headset maar aangesloten blijft.
Dit heb ik nml nog nooit meegemaakt bij mijn nokia`s.[b][
Dat lijkt me normaal... Had m'n vorige toestel (K750i) ook. Vind het niet irritant hoor, zo weet je tenminste dat het werkt
Dat trillen met het aanzetten van het toestel is normaal, dit heeft de N95 ook.pinokkia schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 23:08:
[...]
Dit heb ik nml nog nooit meegemaakt bij mijn nokia`s.
Vreemd... Ik kan de frequentie alleen kiezen zonder headset... Heb er een video van gemaaktSick Nick schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 23:08:
Heb je wel de headset aangesloten? Die is wel vereist aangezien het snoer als antenne werkt. Kan hier de automatische zenders beluisteren maar ook gewoon handmatig afstemmen. Via het menu kan je het geluid ook over de telefoonspeaker gooien als je wilt, zolang de headset maar aangesloten blijft.
bekijk / download
Dat afstemmen lijkt ie te doen tot de batterij leeg is...
Wat doe ik fout
[ Voor 6% gewijzigd door Johnvh op 21-08-2007 01:51 ]
Ik overweeg nu ook de Nokia 6120 Classic aan te schaffen, maar het gebruik van de FM-radio is mij niet duidelijk. Is het nu zo dat er sprake is van zogenaamde 'webradio', waarbij de muziek als data (internet/GPRS) wordt binnengehaald of wordt de muziek nu uit de ether geplukt door middel van de headset (welke dan tevens als antenne fungeert)?
De 6120c heeft beideJewie schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:15:
Ik overweeg nu ook de Nokia 6120 Classic aan te schaffen, maar het gebruik van de FM-radio is mij niet duidelijk. Is het nu zo dat er sprake is van zogenaamde 'webradio', waarbij de muziek als data (internet/GPRS) wordt binnengehaald of wordt de muziek nu uit de ether geplukt door middel van de headset (welke dan tevens als antenne fungeert)?
Het is normaal dat de gsm even trilt wanneer je hem aanzet, zo weet je zeker dat ie aanstaatpinokkia schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 23:04:
Vraag aan alle bezitters van de 6120 classic. Als ik mijn gsm aanzet. Krijgen jullie dan ook zo`n irritante tril met opstarten? Is dit soms een bugfoutje of is dit normaal? En wat is jullie laatste firmware? De mijne is versie: 3.70. Volgens nokia servicepoint te Winterswijk is de nieuwste met een 4. Wie kan dit bevestigen of dat echt zo is. (heb wel eens vaker meegemaakt dat ze een fout maken via de telefoon)
Qua firmware, voor zover ik weet is er nog geen nieuwere versie dan 3.70
Beide? Ik heb juist ergens gelezen dat de opvolger, de Nokia 6121, een ingebouwde FM-ontvanger heeft. Het model wat nu uit is, dus de 6120, zou allen via GPRS radiozenders kunnen ontvangen. Hoe zit het nu precies?
Ik heb er gewoon een FM Radio opzitten en deze werkt via de koptelefoon. En ik heb gewoon de 6120c. Het is echt een top toestel!Jewie schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:12:
[...]
Beide? Ik heb juist ergens gelezen dat de opvolger, de Nokia 6121, een ingebouwde FM-ontvanger heeft. Het model wat nu uit is, dus de 6120, zou allen via GPRS radiozenders kunnen ontvangen. Hoe zit het nu precies?.
[ Voor 64% gewijzigd door ajvk op 21-08-2007 12:55 ]
Ik heb even een vraagje aan de 6120 bezitters, welk verloopstukje gebruiken jullie voor losse oordopjes, dus de connector van 2.5 jack naar 3.5 jack. Heb er wel een aantal gezien maar dat zijn van die logge plastic dingen, vroeg me af of er kleinere en meer stylische zijn?
sinds 2 uurtjes heb ik dit toestel ook
het toestel heeft werkelijk alles wat ik wil in een telefoon + meer
lekker snel menu etc. radio werkt ook perfect!
grootste pluspunt is dat ik bij mijn vorige mobiel (D900) ontzettend slechte ontvangst had thuis. En met de 6120 gewoon vol bereik.
ligt dat misschien aan het 3g?
grootste pluspunt is dat ik bij mijn vorige mobiel (D900) ontzettend slechte ontvangst had thuis. En met de 6120 gewoon vol bereik.
[ Voor 35% gewijzigd door o rey op 21-08-2007 16:07 ]
Bij bol.com voor 9.95 euries een orginele reserve HS-47 setje gekocht inclusief verloopplug. Altijd handigtrazz schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:59:
Ik heb even een vraagje aan de 6120 bezitters, welk verloopstukje gebruiken jullie voor losse oordopjes, dus de connector van 2.5 jack naar 3.5 jack. Heb er wel een aantal gezien maar dat zijn van die logge plastic dingen, vroeg me af of er kleinere en meer stylische zijn?
Verwijderd
Sinds een uurtje het toestel binnen. Vergeleken met mijn E60 is het echt een verademing op het gebied van grote en snelheid.
Heeft iemand enig idee hoe je je 'Inbox' tevoorschijn tovert in de toepassing 'Actief Standby'?
Heeft iemand enig idee hoe je je 'Inbox' tevoorschijn tovert in de toepassing 'Actief Standby'?
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2007 16:52 ]
Menu->Instellingen->Algemeen->Persoonlijk->Standby modus .... hier ergens niet te vinden?Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:08:
Sinds een uurtje het toestel binnen. Vergeleken met mijn E60 is het echt een verademing op het gebied van grote en snelheid.
Verwijderd
Inderdaad daar ergens niet te vinden.ajvk schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:02:
[...]
Menu->Instellingen->Algemeen->Persoonlijk->Standby modus .... hier ergens niet te vinden?
Dat is iets wat hier inderdaad niet meer in zit, waarschijnlijk iets wat Nokia alleen in de E-series stopt? M'n E50 had deze optie ook terwijl ik m hier ook niet terug kan vinden.
Menu > Instellingen > Telefooninstell. > Algemeen > Persoonlijk > Standby-modus > Toep. actief standby
Zoeken jullie dat?
Zoeken jullie dat?
Nope, dat zijn je snelkoppelingen op het hoofdscherm. Wat wij bedoelen is een functie die wel op de E60 en E50 (en waarschijnlijk alle andere E-serie toestellen) zit. Onder je snelkoppelingen heb je dan 1 of 2 regels met daarop de laatste berichten. Dit kan je instellen op je sms box maar ook je email box. Zo kan je vanaf je standby scherm al het onderwerp van ongelezen mailtjes zien.
Oke, die functie zou idd handig zijn. Ik wil die agenda van m'n standby scherm afhebben!
Die is bij mij om onbegrijpelijke reden ineens verdwenenJohnvh schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 19:27:
Oke, die functie zou idd handig zijn. Ik wil die agenda van m'n standby scherm afhebben!

Hallo,
Ik heb mijn Nokia 6120 nu ook in mijn handen. Het is inderdaad een erg mooi toestel.
Ik heb zojuist de contactgegevens vanuit mijn SIM-kaart gekopieerd naar het geheugen van het toestel, maar nu zit ik met het volgende probleem. In mijn vorig toestel, de SE K750i, kon je per contactpersoon aangeven of dit 'mobiel, prive of werk' was. Nu heb ik in mijn telefoongeheugen een achter iedere persoon dit vermeld staan door middel van een letter. Dus dit ziet er als volgt uit:
'Jaap/M'
'Jantje/P'
etc. etc.
Dit is natuurlijk geen gezicht. Weet iemand hoe ik dit aan kan passen?
Alvast bedankt.
Ik heb mijn Nokia 6120 nu ook in mijn handen. Het is inderdaad een erg mooi toestel.
Ik heb zojuist de contactgegevens vanuit mijn SIM-kaart gekopieerd naar het geheugen van het toestel, maar nu zit ik met het volgende probleem. In mijn vorig toestel, de SE K750i, kon je per contactpersoon aangeven of dit 'mobiel, prive of werk' was. Nu heb ik in mijn telefoongeheugen een achter iedere persoon dit vermeld staan door middel van een letter. Dus dit ziet er als volgt uit:
'Jaap/M'
'Jantje/P'
etc. etc.
Dit is natuurlijk geen gezicht. Weet iemand hoe ik dit aan kan passen?
Alvast bedankt.
Ik heb hetzelfde gehad 
Via de bijgeleverde pc software heb ik alle contactgegevens in de gsm aangepast. Dat gaat via het toetsenbord toch net iets gemakkelijker dan via je numpad op je telefoon
Via de bijgeleverde pc software heb ik alle contactgegevens in de gsm aangepast. Dat gaat via het toetsenbord toch net iets gemakkelijker dan via je numpad op je telefoon
Ik heb inmiddels fr contactpersonen aangepast door middel van de Nokia-software op de PC. Bedankt hiervoor.
Ik heb echter nog een andere vraag. Op mijn vorig toestel (SE K750i) kon ik het aantal belminuten, verzonden SMS'jes en verbruikte GPRS maandelijks in de gaten houden. Deze 'tellers' kon ik (per maand) resetten om zo mijn belgedrag in de gaten te houden. Mijn vraag is of deze functie ook op de Nokia 6120 te vinden is. Ik kan het nergens vinden in het toestel...
Alvast bedankt!
Ik heb echter nog een andere vraag. Op mijn vorig toestel (SE K750i) kon ik het aantal belminuten, verzonden SMS'jes en verbruikte GPRS maandelijks in de gaten houden. Deze 'tellers' kon ik (per maand) resetten om zo mijn belgedrag in de gaten te houden. Mijn vraag is of deze functie ook op de Nokia 6120 te vinden is. Ik kan het nergens vinden in het toestel...
Alvast bedankt!
Verwijderd
daar staat het nameljk bij!
denk wel dat je het kutn zien;)
Bedankt voor de reactie's. Inderdaad, in het logboek kan ik de gesprektijden terug vinden. Bedankt! Echter, in de map 'berichten' vind ik geen teller van het aantal verzonden SMS'jes. Waar staan deze dan? Ik bedoel dan niet de map 'Verzonden' en dan maar tellen hoeveel berichten daar instaan
.
Verwijderd
Denk toch dat dat de enige mogelijkheid is. Maar niet getreurd er passen er wel een aantal in. Zat zelf al op de 1100 dus dat moet het probleem niet zijn.
Wat is jouw ervaring met de accuduur/volume van mp3 ringtones/geluidskwaliteit tijdens het bellen in vergelijking met je K750i? Heb zelf ook een K750i en ik zoek een waardige opvolger.Johnvh schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 23:05:
Hmm, dat FM verhaal lukt mij niet hoor
[...]
Dat lijkt me normaal... Had m'n vorige toestel (K750i) ook. Vind het niet irritant hoor, zo weet je tenminste dat het werkt
Lange vraag, kort gesteld
Sinds vanavond ook een Nokia 6120 Classic. Dit is mijn eerste Symbian S60 telefoon dus eventjes wennen. Momenteel software aan het installeren van nokia en daarna nog wat in mijn bed met die S60 software leren werken
.
Morgen post ik nog wat meer bevindingen maar op het eerste zicht is het een schitterend snel toestel :d
Edit: Vandaag een 2gb microSD kaartje gekocht maar hoe gebruik ik dit kaartje als standaard geheugen? Ik heb alles al van mijn nokia geheugen naar dat kaartje gekopieerd.
Morgen post ik nog wat meer bevindingen maar op het eerste zicht is het een schitterend snel toestel :d
Edit: Vandaag een 2gb microSD kaartje gekocht maar hoe gebruik ik dit kaartje als standaard geheugen? Ik heb alles al van mijn nokia geheugen naar dat kaartje gekopieerd.
[ Voor 21% gewijzigd door hevling op 25-08-2007 15:52 ]
Verwijderd
Sinds vanochtend deze mooie telefoon, eerste indruk zeer goed.
Mooi schermpje, ligt lekker in de hand.
Alleen ff wennen heb altijd sony gehad.
Alleen ik heb 1 probleemje en daar kom ik maar niet uit.
Ik heb de nummers van mijn simkaart naar mijn telefoon gekopierd en als ik nu met mijn huistelefoon (die ik dus als contact in mijn mobiele heb staan) bel naar mijn eigen telefoon geeft hij het nummer weer en niet de naam van het contact Thuis bijv.
Ik heb al in de menu's rond gekeken maar kwam er niet uit.
Heeft iemand dit ook gehad of weet iemand hoe ik dit verander?
Ik heb de nummers van mijn simkaart naar mijn telefoon gekopierd en als ik nu met mijn huistelefoon (die ik dus als contact in mijn mobiele heb staan) bel naar mijn eigen telefoon geeft hij het nummer weer en niet de naam van het contact Thuis bijv.
dit komt waarschijnlijk omdat je de contactenlijst er 2 keer in hebt staan.Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:58:
Sinds vanochtend deze mooie telefoon, eerste indruk zeer goed.
en op je telefoon en op je geheugenkaart. 1 van de twee verwijderen en dan ben je van het probleem af.
het beste is het om alleen alle afbeeldingen,video's en muziek ed op de kaart op te slaan. en contacten en toepassingen die je er extra op installeerd op de telefoongeheugen te laten staan.
waarom? omdat als je de kaaart eruit hebt omdat deze stuk is gegaan of in de kaartlezer zit, je de telefoon nog gewoon volledig kunt gebruiken. contacten en toepassingen ed
succes, gr marc
Ben nu lekker op vakantie in Duistland en moet zeggen, dit is echt een top telefoontje van Nokia
Maakt mooie foto,s 2 GB geheugen erin dus aan ruimte geen gebrek.., hij ligt lekker in de hand, weegt haast niks, je stopt hem zo in je borstzakje van je blouse, echt perfect, internetten doe ik er hier niet mee, dar gaat me te veel in de kosten lopen met Vodafone 1800, kan per mb oplopen van 15 tot 30 euro, gestoord eigelijk deze bedragen maar goed
ga weer vedersss byeee.....
Maakt mooie foto,s 2 GB geheugen erin dus aan ruimte geen gebrek.., hij ligt lekker in de hand, weegt haast niks, je stopt hem zo in je borstzakje van je blouse, echt perfect, internetten doe ik er hier niet mee, dar gaat me te veel in de kosten lopen met Vodafone 1800, kan per mb oplopen van 15 tot 30 euro, gestoord eigelijk deze bedragen maar goed
ga weer vedersss byeee.....
[ Voor 5% gewijzigd door Albert020 op 26-08-2007 11:22 ]
Verwijderd
sinds vrijdag heb ik de 6120 ook.
vind het een top toestel, heb nu op internet gelezen dat je ook tomtom mobile kan installeren.
hoe werkt dit precies en is dit gratis? wat moet ik instellen om hiervan gebruik te kunnen maken?
vind het een top toestel, heb nu op internet gelezen dat je ook tomtom mobile kan installeren.
hoe werkt dit precies en is dit gratis? wat moet ik instellen om hiervan gebruik te kunnen maken?
Iemand anders misschien?Digitizers schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 00:27:
[...]
Wat is jouw ervaring met de accuduur/volume van mp3 ringtones/geluidskwaliteit tijdens het bellen in vergelijking met je K750i? Heb zelf ook een K750i en ik zoek een waardige opvolger.![]()
Lange vraag, kort gesteld![]()
Heb je het dan over een legale of wil je je wagen aan een illegale versie? Als je een legale versie aanschaft lijkt het mij dat TomTom de installatiegegevens meelevert. Aan de andere kant kunnen nieuwsgroepen je misschien ook op weg helpen hierbij.Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 12:50:
In beide gevallen heb je overigens een GPS-ontvanger nodig en hiervoor betaal je een minimum van zeg EUR 70. Zelf heb ik TomTom ook draaien en dit werkt zeer goed en snel. Let er tevens op dat je een MicroSD-kaart in je toestel hebt zitten.
Je kan er route 66 mobile 7 erop zetten. Ik heb afgelopen dinsdag route 66 mobile 7 gpskit voor €79,99Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 12:50:

Weet iemand nog een goede site waar je thema,s kunt downloaden voor de 6120c
Verwijderd
Was eerst in het bezit van een w800i. Geluid merk je het verschil niet, wat betreft batterij-duur is het een beetje aanpassen. Die van de w800i gaat bij redelijk gebruik veel langer mee. Toch is het toestel in mijn optiek door de vele mogelijkheden en programma's wel een absolute aanrader.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2007 21:44 ]
De accuduur van de 6120 lijkt korter te zijn dan ik bij de K750i haalde. Hierbij haalde ik met gemak 5 tot 6 dagen. Nu mag de gsm na 3 of 4 dagen alweer aan het sap.Digitizers schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 00:27:
[...]
Wat is jouw ervaring met de accuduur/volume van mp3 ringtones/geluidskwaliteit tijdens het bellen in vergelijking met je K750i? Heb zelf ook een K750i en ik zoek een waardige opvolger.![]()
Lange vraag, kort gesteld![]()
Het volume van de mp3 ringtones kan ik niet beoordelen. Ik heb enkel nog een standaard Nokia tune gebruikt. De trilfunctie van de 6120 is trouwens veel beter!
De geluidskwaliteit tijdens het bellen is even wennen. Het geluid tijdens het bellen leek een beetje onnatuurlijk over te komen, maar ik vind het na een aantal dagen gebruik echt fijn te noemen. De beller aan de andere kant van de lijn is naar mijn idee beter verstaanbaar met de 6120 dan wanneer je met een K750i zou bellen.
Ik kan de gsm verder alleen maar aanraden! Sms'en is even wennen wanneer van je van Sony Ericsson afkomt, ook het menu is even zoeken. Maar wanneer je alles instelt zoals je het zelf wil, dan is het echt een top toestel! In vergelijking met de K750i is hij trouwens ook een stuk dunner
Ik had gisteren hetzelfde. Geen enkel geluid kwam er meer door m'n telefoon. Handig wanneer je wilt bellen! Gelukkig bedacht ik me deze post en zette ik het toestel uit en opnieuw aan, toen werkte het weer.Pe Nis schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 07:29:
Heb twee keer gemerkt dat geluid van telefoon weg is. Dan doen de bliepjes van de toetsen het niet meer en ook afspelen mijn mp3-tjes via luidspreker staan op stil. Heb de indruk dat dit is als ik een alarm van een meeting afdruk (op stil zet). Gaat dan alles op stil, of ben ik de enige. als ik de telefoon opnieuw opstart is alles weer normaal. Bugje, telefoon gaar of benm ik simpel
Ik heb overigens geen meeting afgedrukt, een 'logische' oorzaak kan ik niet vinden
Ben ik gelukkig niet de enige en heb dus geen specifiek probleem :-)Johnvh schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:02:
[...]
Ik had gisteren hetzelfde. Geen enkel geluid kwam er meer door m'n telefoon. Handig wanneer je wilt bellen! Gelukkig bedacht ik me deze post en zette ik het toestel uit en opnieuw aan, toen werkte het weer.
Ik heb overigens geen meeting afgedrukt, een 'logische' oorzaak kan ik niet vinden
Ik heb de telefoon ook sinds donderdag in mijn bezit. Ik moet zeggen, echt een leuk toestel. Ik heb alleen wat vraagjes, die al half hier voorbij zijn gekomen.
Waar is die sms teller ergens te vinden? Weet iemand dit al?
Hoe kan ik de locatie van ontvangen bestand via bluetooth instellen? Nu komt het in mijn inbox binnen, en dat wil ik graag veranderen.
Ik heb ook iets gelezen over het voorlezen door de telefoon van sms berichten? Weet iemand hier mij meer over te vertellen?
tot nu toe is batt duur bij mij ongeveer 3 dagen met redelijk veel bellen.
Hoe kan ik de locatie van ontvangen bestand via bluetooth instellen? Nu komt het in mijn inbox binnen, en dat wil ik graag veranderen.
Ik heb ook iets gelezen over het voorlezen door de telefoon van sms berichten? Weet iemand hier mij meer over te vertellen?
tot nu toe is batt duur bij mij ongeveer 3 dagen met redelijk veel bellen.
Verwijderd
In het menu onder "Instellingen" --> "Spraak" kun je de instelling voor het voorlezen van smsjes veranderen. Bij mij is echter de enige taalmogelijkheid Engels. In de "Inbox" bij de opties van een bericht is de derde optie volgens mij "Luisteren". Wanneer een smsje niet in het Engels is, wordt er niets herkend en zal er dus ook niets gebeuren, is dit echter wel het geval is dan wordt het bericht blikkerig maar wel redelijk goed hoorbaar voorgelezen. Een leuke gadget in mijn ogen, meer ook niet.Kiebus schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 15:44:
Ik heb de telefoon ook sinds donderdag in mijn bezit. Ik moet zeggen, echt een leuk toestel. Ik heb alleen wat vraagjes, die al half hier voorbij zijn gekomen.
Je kan ook andere talen downloaden, nederlands is wel zo handig om erbij te hebben. Dan snap je ook wat ze zegt
Nederlandse tekst op z'n engels uitgesproken klinkt nergens naar nee.
Verwijderd
Je kunt op de nokia site die software downloaden en dan via de datakabel op je telefoon zetten.
Je hebt dan een Nederlandse stem, wel grappig.
Maar ik heb nog steeds het probleem dat de telefoon mijn thuistelefoon weergeeft in cijfer, ook al heb ik hem als contact Thuis in mijn telefoon staan, dit krijg ik nog steeds niet voor elkaar.
Maar ik heb nog steeds het probleem dat de telefoon mijn thuistelefoon weergeeft in cijfer, ook al heb ik hem als contact Thuis in mijn telefoon staan, dit krijg ik nog steeds niet voor elkaar.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2007 21:16 ]
Misschien 2 keer het nummer in je lijst staan? Dan weet hij niet welke hij moet laten zien en dus komt alleen het nummer in beeld.Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 21:06:
Je kunt op de nokia site die software downloaden en dan via de datakabel op je telefoon zetten.
Heb jij een link naar de nokia site? Ik kan het namelijk niet vinden die software.Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 21:06:
Vaag probleem. Ik kan me herinneren dat ik dat ook ooit eens op een of andere Nokia heb gehad. Echter volgens mij is het toen vanzelf weggegaan. Wat je zou kunnen proberen is om je thuisnummer even met landcode opnieuw erin te zetten, of juist zonder landcode als deze er al instaat. Controleer inderdaad ook even op niet toevallig een dubbele invoer. Hij copieerd nummers naar zijn geheugen vanaf sim, dus dan staat die er wellicht dubbel in.pjlgt schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:47:
[...]
Misschien 2 keer het nummer in je lijst staan? Dan weet hij niet welke hij moet laten zien en dus komt alleen het nummer in beeld.
Even terug te komen op mijn eigen post, ik heb nog 2 openstaande vragen:
Nog een andere vraag:
Ik probeerde vandaag een verjaardag in mijn agenda te zetten van een contactpersoon. Om de een of andere wazige reden kon ik dit niet doen. Ik kreeg de contactpersoon niet gekoppeld aan een verjaardag. (Op mijn oude Nokia 6230i kon ik verjaadag toevoegen --> zoeken --> contactpersoon selecteren --> geboortejaar en ok)
Vervolgens kun je wel bij je contactpersonen een verjaardag toevoegen, maar dan vind ik hem niet terug in mijn kalender... Heeft iemand hier al een oplossing voor?
Nog iets anders wazigs, de wekker snoozed om de 5 min, ipv 10 (oude Nokia's) en kan maar max 25 min snoozen. (Jaa jaa, kwam vanmorge mijn bed niet uit
Heeft er ook iemand problemen met play/resume van de muziek bij gebruik van een bluetooth headset met de 6120 classic?
Als ik op de desbetreffende knop op de headset druk (knop voor opnemen/neerleggen/play/pauze) gaat de muziek wel op pauze, maar als ik nogmaals druk wordt het afspelen niet hervat en blijft de music player (nokia's player) gewoon op pauze staan. Vanuit stop begint de player bij indrukken van de knop ook niet met afspelen.
Het gaat overigens om een MSI FS310 stereo headset (A2DP/AVCRP).
Is dit een fout in de firmware van de telefoon? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat MSI een ander AVRCP protocol gebruikt dan andere fabrikanten.
Alvast bedankt!
EDIT: ik heb zojuist MSI haar eigen software geinstalleerd (msi blueplayer), hierbij werkt play en resume wel als ik de multifunctionele toets gebruik. Ligt het dan toch aan de softwareversie van de telefoon? Of gebruikt nokia zelf een "ander" bluetooth signaal voor het play commando?
(PS deze vraag heb ik ook gesteld in het bluetooth stereo topic (nog geen antwoord), maar wellicht kunnen jullie 6120 classic gebruikers me meer vertellen)
Als ik op de desbetreffende knop op de headset druk (knop voor opnemen/neerleggen/play/pauze) gaat de muziek wel op pauze, maar als ik nogmaals druk wordt het afspelen niet hervat en blijft de music player (nokia's player) gewoon op pauze staan. Vanuit stop begint de player bij indrukken van de knop ook niet met afspelen.
Het gaat overigens om een MSI FS310 stereo headset (A2DP/AVCRP).
Is dit een fout in de firmware van de telefoon? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat MSI een ander AVRCP protocol gebruikt dan andere fabrikanten.
Alvast bedankt!
EDIT: ik heb zojuist MSI haar eigen software geinstalleerd (msi blueplayer), hierbij werkt play en resume wel als ik de multifunctionele toets gebruik. Ligt het dan toch aan de softwareversie van de telefoon? Of gebruikt nokia zelf een "ander" bluetooth signaal voor het play commando?
(PS deze vraag heb ik ook gesteld in het bluetooth stereo topic (nog geen antwoord), maar wellicht kunnen jullie 6120 classic gebruikers me meer vertellen)
[ Voor 14% gewijzigd door Ralphfx op 28-08-2007 18:56 ]
Ik ben in ieder uit qua toestel, maar ik zit nog met een vraag (misschien een domme
). Ik ben nu gewend aan een I-modetoestel en wil dus overstappen naar dit toestel. Kan je hiermee via KPN c.q. Vodafone gewoon internetten zoals thuis? Dus alle sites bekijken? En kan je hiermee de Xs4all-mail lezen (ik wil de mail wel op de server laten staan voor thuis)?
max 5 keer snoozen? Wat slecht! Hopelijk wordt dit snel gefixed!Kiebus schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:15:
[...]
Nog iets anders wazigs, de wekker snoozed om de 5 min, ipv 10 (oude Nokia's) en kan maar max 25 min snoozen. (Jaa jaa, kwam vanmorge mijn bed niet uit![]()
)
Heb hem ook binnen: MEGA-relaxed toestel!
Werkt goed met mijn Jabra 500 bluetooth headset en verstaan ook mijn voicecommandos als ik een naam roep daarin. Verder erg snel vind ik, en de geluidskwaliteit is meer dan prima!
Nu nog Roadsync van Dataviz aan de praat zien te krijgen en dan heb ik Push Mail zoals ik het wil en kan ik ook mijn werkmail veilig lezen.
Wel een vraag: vind de rest het bladeren in het telefoonboek ook zo vervelend? Normaal kreeg ik gewoon alles met wat met een T begon als ik de T indrukte; nu krijg ik veel meer namen waar een T inzit.
Werkt goed met mijn Jabra 500 bluetooth headset en verstaan ook mijn voicecommandos als ik een naam roep daarin. Verder erg snel vind ik, en de geluidskwaliteit is meer dan prima!
Nu nog Roadsync van Dataviz aan de praat zien te krijgen en dan heb ik Push Mail zoals ik het wil en kan ik ook mijn werkmail veilig lezen.
Wel een vraag: vind de rest het bladeren in het telefoonboek ook zo vervelend? Normaal kreeg ik gewoon alles met wat met een T begon als ik de T indrukte; nu krijg ik veel meer namen waar een T inzit.
Geniet maar tweak met mate
Ja, ik heb dat ook gemerkt, is iets van de voor en achternaam instelling. Maar je krijgt niet alles waar een T inzit. Je krijgt eerst alle namen waarvan de achternaam (2de naam) met een t begint, en vervolgens alle namen (voornamen) die met een t beginnen. Ik ben er ook nog niet achter of je dat uit kunt zetten. Volgens mij helaas niet.RJ schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 13:00:
Misschien moet je al je contachten opnieuw inkloppen (op pc) en dan goed de voor en achternaam weergave enz. Denk dat die dat dan niet meer doet....
off topic: ik vind dat er trouwens maar weinig gereageerd wordt op dit topic. Ben zeer benieuwd naar antwoorden op mijn vragen... helaas blijven die een beetje uit...
Ik heb het toestel net besteld, hopelijk is ie morgen binnen. Dan kan ik, na er een weekend mee gespeeld te hebben, misschien wel wat vragen beantwoorden...
Laat hier even weten of het gelukt is. Klinkt als een erg leuke feature voor de 6120.RJ schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 13:00:
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Thanks voor de info, snap ook niet dat dit topic niet wat populairder is, want dit toestel heeft echt een prima prijs/kwaliteit verhouding, dus ik hoop dat dit nog gaat komen de komende maanden.Kiebus schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:13:
[...]
Misschien moet je al je contachten opnieuw inkloppen (op pc) en dan goed de voor en achternaam weergave enz. Denk dat die dat dan niet meer doet....
off topic: ik vind dat er trouwens maar weinig gereageerd wordt op dit topic. Ben zeer benieuwd naar antwoorden op mijn vragen... helaas blijven die een beetje uit...
Ik zal eens kijken naar je vragen: sms teller kan ik ook niet vinden. Net eigenlijk als de lokatie waar je bluetooth zijn bestanden opslaat, volgens mij moet je die handmatig verplaatsen, net als toepassingen die je download.
Zal vanavond eens verder kijken.
Geniet maar tweak met mate
Ik gebruik PC Suite 6.82.22.0 na mijn weten is dit de laaste versie,
Nu kan ik alleen een verbinding maken met mijn laptop via Bluetooth
Als ik via de kabel wil verbinden dan kan hij de driver van de 6120c niet vinden,
Wat doe ik verkeerd, heb op me Laptop Vista Home Premium
***Edit***
Ben er al uit
Nu kan ik alleen een verbinding maken met mijn laptop via Bluetooth
Als ik via de kabel wil verbinden dan kan hij de driver van de 6120c niet vinden,
Wat doe ik verkeerd, heb op me Laptop Vista Home Premium
***Edit***
Ben er al uit
[ Voor 5% gewijzigd door Albert020 op 31-08-2007 14:57 ]
De mijne is tussen de middag afgeleverd thuis. Besteld via 2call gisteren rond de lunch en ongeveer 24 uur later afgeleverd. Goeie service.
Kan ik van 't weekend even kijken hoe ie werkt.
Kan ik van 't weekend even kijken hoe ie werkt.
Link?Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 21:06:
Verwijderd
de witte is ondertussen ook beschikbaar,zonet in mijn handen gehad bij de gsm-shop, Een beetje teleurgesteld moet ik zeggen. Op de foto's ziet hij er meer zilver uit, terwijl de telefoon gewoon wit is =( Nu een beetje aan het twijfelen of ik nou toch de zilvere zou nemen of de zwarte...
Verwijderd
iemand echte foto van? want ik heb nog lange tijd getwijfeld.. maar toch de zwarte.. en moet zeggen zeer handig telefoontje!
Ik heb de witte afgelopen week ook in de handen gehad, ben blij dat ik voor zwart gegaan benVerwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:39:
de witte is ondertussen ook beschikbaar,zonet in mijn handen gehad bij de gsm-shop, Een beetje teleurgesteld moet ik zeggen. Op de foto's ziet hij er meer zilver uit, terwijl de telefoon gewoon wit is =( Nu een beetje aan het twijfelen of ik nou toch de zilvere zou nemen of de zwarte...
Ik heb de telefoon net twee weken in bezit. Hij bevalt prima.
Enkele vragen:
1. Bij mij werkt de automatisch update van de RSS-feeds niet. Hebben meer mensen hier last van?
2. Is het iemand gelukt om de agenda van het 'today-screen' af te halen?
3. Weet iemand een goede *freeware* DivX-speler voor dit toestel?
Enkele vragen:
1. Bij mij werkt de automatisch update van de RSS-feeds niet. Hebben meer mensen hier last van?
2. Is het iemand gelukt om de agenda van het 'today-screen' af te halen?
3. Weet iemand een goede *freeware* DivX-speler voor dit toestel?
[ Voor 55% gewijzigd door j-w op 31-08-2007 19:50 ]
http://europe.nokia.com/A4286225
Heb ik gelijk een vraag voor jullie: Mijn pc blijft maar nieuwe hardware vinden als ik m'n 6120 aan de usbkabel hang... Eerst zegt ie nieuwe hardware gevonden Nokia 6120 classic en dan nieuwe hardware gevonden Nokia Windows Portable Device Driver. Dat doet ie dan net zolang tot ik de pc uitzet. 't zal wel iets simpels zijn, maar ik weet niet hoe het opgelost moet worden...
[ Voor 51% gewijzigd door Rogar op 01-09-2007 15:30 ]
Dit is voor de mensen die niet goed kunnen lezen of blind zijn neem ik aanRogar schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 15:17:
[...]
Heb ik gelijk een vraag voor jullie: Mijn pc blijft maar nieuwe hardware vinden als ik m'n 6120 aan de usbkabel hang... Eerst zegt ie nieuwe hardware gevonden Nokia 6120 classic en dan nieuwe hardware gevonden Nokia Windows Portable Device Driver. Dat doet ie dan net zolang tot ik de pc uitzet. 't zal wel iets simpels zijn, maar ik weet niet hoe het opgelost moet worden...
Ik had hetzelfde probleem, er ontstond een soort loop, de installatie blijft dan hangen. Door middel van systeemherstel en daarna het opnieuw installeren van PC Suite is het bij mij uiteindelijk goed gekomen. Bij de installatie op een andere pc ging het wel in één keer goed.Rogar schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 15:17:
[...]
GSMArena heeft nu ook een review online staan
http://www.gsmarena.com/nokia_6120_classic-review-161.php
Ja het is en blijft een hele mooie Nokia, tot nu toe is dit nog de beste en mooisteIkWilbert schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 17:42:
GSMArena heeft nu ook een review online staan
Gsm die ik in bezit heb, en dat zijn er echt veel geweest, deze
ligt lekker in de hand en is zeer licht, ook alle functie zitten erop
die ik nodig heb, vooral internet, dit gaat ook super fijn en snel,
Er zal volgend jaar of het jaar daarop wel een vergelijkbaar toestel uitkomen
met GPS & WiFi en uiteraard 5 MP Camera, die haal ik dan ook weer gelijk
M'n brodit houder is vandaag eindelijk binnen gekomen 
Zojuist in mijn kleine gele Corsa geinstalleerd. Erg eenvoudig!
Achteraf had ik beter een versie zonder sigarettenplug kunnen kopen en een losse sigarettenplug kunnen kopen voor de telefoon. Was waarschijnlijk goedkoper geweest, en dan had ik niet constant die kabel in m'n auto lopen. Wanneer ik een bekend stuk rij en de telefoon opgeladen is heb ik deze niet nodig namelijk
.
Ondanks dat is het echt een genot!
Owja, de telefoon past er precies in, hij klemt vrijwel niet. Kan me in ieder geval niet voorstellen dat de gsm ervan beschadigd raakt
Zojuist in mijn kleine gele Corsa geinstalleerd. Erg eenvoudig!
Achteraf had ik beter een versie zonder sigarettenplug kunnen kopen en een losse sigarettenplug kunnen kopen voor de telefoon. Was waarschijnlijk goedkoper geweest, en dan had ik niet constant die kabel in m'n auto lopen. Wanneer ik een bekend stuk rij en de telefoon opgeladen is heb ik deze niet nodig namelijk
Ondanks dat is het echt een genot!
Owja, de telefoon past er precies in, hij klemt vrijwel niet. Kan me in ieder geval niet voorstellen dat de gsm ervan beschadigd raakt
Nog even een waarschijnlijk domme vraag: als ik een smsje stuur, wil ik daar graag smilies kunnen invoegen, zoals dat ook ging op mijn 6230i. Helaas heb ik die functie nog niet weten te ontdekken... iemand anders wel al?
NeeKiebus schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 19:55:
Nog even een waarschijnlijk domme vraag: als ik een smsje stuur, wil ik daar graag smilies kunnen invoegen, zoals dat ook ging op mijn 6230i. Helaas heb ik die functie nog niet weten te ontdekken... iemand anders wel al?
Ik typ ze altijd zelf. De telefoon is gelukkig slim genoeg om de laatst gekozen vreemde tekens vooraan te zetten als je het sterretje intypt tijdens een smsje. Dat gaat dan nog vrij snel
Bij mijn oude SE K750i zag ik dan ook daadwerkelijk smilies. Volgens mij is dat op de 6120 niet mogelijk

[quote]Albert020 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:21:
De laatste versie is 6.84.10.3
Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White
Ik heb mijn Nokia 6120 van de week laten vallen. In eerste instantie zag ik tot mijn opluchting helemaal geen verschil. Later merkte ik dat de batterijklep nu rechtsboven een beetje speling heeft. Het eerste wat mij aan de telefoon opviel toen ik hem uit de doos had gehaald, was juist dat die klep muurvast zat. Daarom de vraag: hoe zijn de ervaringen met de batterijklep? Bij iedereen nog muurvast of ontstaat er sowieso door het gebruik wat speling?
De batterij is inderdaad muurvast. Na diverse keren de batterijklep eraf gehaald. Is de batterijklep nog steeds muurvast. De batterijklep moet niet met kleffe/zweet/klamme handen losmaken, want dan lukt het (tenminste bij mij) met geen mogelijkheid eraf te halen.Louise525 schreef op zondag 02 september 2007 @ 17:27:
Ik heb mijn Nokia 6120 van de week laten vallen. In eerste instantie zag ik tot mijn opluchting helemaal geen verschil. Later merkte ik dat de batterijklep nu rechtsboven een beetje speling heeft. Het eerste wat mij aan de telefoon opviel toen ik hem uit de doos had gehaald, was juist dat die klep muurvast zat. Daarom de vraag: hoe zijn de ervaringen met de batterijklep? Bij iedereen nog muurvast of ontstaat er sowieso door het gebruik wat speling?
Even googlen: googleRogar schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 15:17:
[...]
Beste resultaat: bekend probleem, register aanpassen: klik
Succes, bij mij werkte het.
Bedankt Morangie! Ik heb PC suite eraf gegooid, dit uitgevoerd en ga zo (als m'n 6120 weer opgeladen is) pc suite weer installeren.
Ik zal volgende keer eerst eens even googlen trouwens
Hmm ik zie bij mijn PC Suite geen update optie, zou je mij de download link van dieLouise525 schreef op zondag 02 september 2007 @ 17:20:
[quote]Albert020 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:21:
nieuwe versie even willen geven... ?
Bij deze een link.
Ik heb ook nog een vraag. Zijn er hier gebruikers die bij Vodafone een internet bundel hebben en dan is mijn vraag of SMTP dan wel werkt met een andere server dan die van Vodafone? Ik wil namelijk via een mobiel kunnen mailen via mijn eigen SMTP server (met authorisatie). Of kan ik via de Vodafone SMTP server ook met mijn eigen emailadres mailen (had ooit iets gelezen dat het alleen met een @vodafone.nl kon).
Ik heb ook nog een vraag. Zijn er hier gebruikers die bij Vodafone een internet bundel hebben en dan is mijn vraag of SMTP dan wel werkt met een andere server dan die van Vodafone? Ik wil namelijk via een mobiel kunnen mailen via mijn eigen SMTP server (met authorisatie). Of kan ik via de Vodafone SMTP server ook met mijn eigen emailadres mailen (had ooit iets gelezen dat het alleen met een @vodafone.nl kon).
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
En, werkte het? Overigens (voor de duidelijkheid) moet je het vinkje voor "extensies bij bekende bestandstypen verbergen" uitzetten (in Verkenner, Extra, Mapopties, Weergave). Dan zie je de extensie .txt, die je weg moet halen. Vervolgens kun je het bestandje uitvoeren (PC Suite hoeft trouwens niet opnieuw geïnstalleerd te worden, wel PC opnieuw opstarten).Rogar schreef op zondag 02 september 2007 @ 20:22:
Bedankt Morangie! Ik heb PC suite eraf gegooid, dit uitgevoerd en ga zo (als m'n 6120 weer opgeladen is) pc suite weer installeren.
Dankje, het werkt !megatronics schreef op maandag 03 september 2007 @ 08:34:
Bij deze een link.
Ik heb me Gmail, Hetnet, Vodafone en Chello mail allemaal ingesteld op het werkt allemaal goed
Ingaande mail gebruik ik gewoon het standaard adres van chello of hetnet enz enz enz....
Voor alle uitgaande mail gebruik ik het volgende anders: asmtp.vodafone.nl
zojuist mijn abo voor een extra jaar verlengt, krijg ik hem voor €10 thuis... ben benieuwd
¯\_(ツ)_/¯