Pff........man man....dacht al. Heb me mooi op de kast gekregen. Goed zal maar weer opnieuw een bestelbon invullen.
Sorry!Pe Nis schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 14:31:
Pff........man man....dacht al. Heb me mooi op de kast gekregen. Goed zal maar weer opnieuw een bestelbon invullen.
Ik had even snel bij taken gekeken, en niet de moeite genomen om de rest ook even goed door te lopen.
I intend to live forever. So far, so good.
No worries man. Ben altijd te porren voor een vrijdagmiddag
Ook op andere tijdstippen overigens. Het lijkt op dit moment lastiger om aan 4GB microSDHC te komen.

Ja, ik zie het... zit even op wat webshops te kijken maar ik kan ze nergens op voorraad vinden.Pe Nis schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 15:02:
No worries man. Ben altijd te porren voor een vrijdagmiddagOok op andere tijdstippen overigens. Het lijkt op dit moment lastiger om aan 4GB microSDHC te komen.
Verwijderd
Iemand al geprobeerd TomTom of Route66 op de 6120 te zetten?
Ben ook in afwachting van de witte 6120, maar wil wel zeker weten dat er een routeplanner op kan. En welke versie dan op de 6120 draait.
Is er al een patch om met Apple te syncen?
Ben ook in afwachting van de witte 6120, maar wil wel zeker weten dat er een routeplanner op kan. En welke versie dan op de 6120 draait.
Is er al een patch om met Apple te syncen?
6120 heeft S60 aan boord, dus in principe moet TomTom hier ook op draaien. Dat is o.a. een reden dat ik hem ook wil hebben. Moet wel TomTom 6 hebben.
Het wordt nu toch wel tijd om deze prachttelefoon een eigen startpost te geven, iemand intresse deze te maken?
Ik dacht dat wd200 dit zou doen... hij heeft nu in de startpost staan dat deze nog netter gemaakt gaat worden.trazz schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 14:08:
Het wordt nu toch wel tijd om deze prachttelefoon een eigen startpost te geven, iemand intresse deze te maken?
Na de foon een week in gebruik te hebben ben ik er nog steeds tevreden over, reageert lekker vlot en is prettig om bij je te hebben. TomTom werkt prima hier overigens.
Enige minpuntjes blijven de vlek-gevoeligheid (poetsen blijf je doen) en het batterijverbruik tot nu toe. Ik heb permanent een UMTS verbinding open staan en bel redelijk veel. Afgelopen week 2 uur gebeld, stuk of 25 smsjes en ongeveer 150 MB dataverkeer. In die week de telefoon wel bijna dagelijks aan de lader moeten hangen. Ik hoop dat dit wel bijtrekt uiteindelijk want slechts een dag op een lading gaat nergens over, zelfs m'n HTC P3300 doet het nog beter.
Enige minpuntjes blijven de vlek-gevoeligheid (poetsen blijf je doen) en het batterijverbruik tot nu toe. Ik heb permanent een UMTS verbinding open staan en bel redelijk veel. Afgelopen week 2 uur gebeld, stuk of 25 smsjes en ongeveer 150 MB dataverkeer. In die week de telefoon wel bijna dagelijks aan de lader moeten hangen. Ik hoop dat dit wel bijtrekt uiteindelijk want slechts een dag op een lading gaat nergens over, zelfs m'n HTC P3300 doet het nog beter.
Nog een vraagje voor de 6120 gebruikers. Kan je synchroniseren met MS Outlook en zo ja, gaat dit goed (pc naar phone en omgekeerd)? Wat heb ik hiervoor nodig? PC Suite?
Zijn er third party organizer programs verkrijgbaar die iets geavanceerder zijn dan de standaard calaneder van de 6120? Hoor het wel. Bedankt.
Zijn er third party organizer programs verkrijgbaar die iets geavanceerder zijn dan de standaard calaneder van de 6120? Hoor het wel. Bedankt.
[ Voor 23% gewijzigd door Ginz op 02-08-2007 10:00 ]
syncen gaat prima, pc suite en outlook samen geeft geen probleem. Je synct hiermee eigenlijk alles BEHALVE EEN POP3 MAILBOX!! Hou hier rekening mee als je vanaf een windows mobile toestel komt, die kunnen dat wel. Symbian toestellen (op dit moment) dus NIET! Op zich niet erg maar wel lastig als je er vanuit gaat dat dit wel kan.
Wat je wel kan syncen zijn je contacts, agenda/takenlijst, notities, bookmarks en bestanden. Dit werkt uiteraard ook in beide richtingen
Wat betreft de organizer, daar zijn genoeg alternatieven voor: http://www.allaboutsymbian.com/software/all/Calendar/
Overigens werkt de ingebouwde ook zeer goed dus kijk het eerst aan voor je allemaal andere software erop gaat gooien.
Wat je wel kan syncen zijn je contacts, agenda/takenlijst, notities, bookmarks en bestanden. Dit werkt uiteraard ook in beide richtingen
Wat betreft de organizer, daar zijn genoeg alternatieven voor: http://www.allaboutsymbian.com/software/all/Calendar/
Overigens werkt de ingebouwde ook zeer goed dus kijk het eerst aan voor je allemaal andere software erop gaat gooien.
Heb 'm deze week via 2call besteld en binnengekregen. Synchroniseren met Outlook gaat inderdaad met pc-suite en je kunt kiezen of je dit een of twee kanten op wil.(Dit is trouwens met heel veel Nokia telefoons mogelijk) Er zijn ook andere organizer programma's. Zoek maar eens op s60 software bijv www.s60.comPe Nis schreef op zondag 29 juli 2007 @ 13:01:
Nog een vraagje voor de 6120 gebruikers. Kan je synchroniseren metM$ Outlook en zo ja, gaat dit goed (pc naar phone en omgekeerd)? Wat heb ik hiervoor nodig? PC Suite?
Wat vinden jullie trouwens van de camera? Mijn foto's in het donker met flits zijn uiteraard niet zo goed van kwaliteit, maar de kleuren zijn wel vrij slecht tov m'n N73.....Zie trouwens dat ik de beeldkwaliteit nog niet op hoog had gezet.
[ Voor 4% gewijzigd door Supersheep40 op 29-07-2007 14:45 ]
Verwijderd
Mijn KPN abonnement loopt medio september af, aangezien ik wel geinteresseerd ben in de 6120 zou ik mijn abonnement willen verlengen en deze telefoon erbij pakken. Het probleem is alleen dat de Nokia 6120 op kpn.com nog niet wordt aangeboden. Is er 'n andere mogelijkheid om mijn abonnement te verlengen met de nokia 6120 als nieuw toestel? Bijv. bij andere telecomzaken (BelCompany etc.)?
Edit: Laat maar, ik heb 't al gevonden
Edit: Laat maar, ik heb 't al gevonden

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2007 15:34 ]
Zo, 6120 gisteravond dan na wat vertraging besteld. Ga ervan uit dat hij morgen in de bus ligt. Meteen maar effe een 2GB kaartje gekocht, want die van 4GB zijn nog niet of zeer beperkt leverbaar. Heb de 3GB aan mp3's maar tijdelijk op laptop gepleurt. Wacht dan ook maar op de 8GB varianten die Samsung, afhankelijk hoe goed mijn toko zijn producten levert, met de kerst op de markt hoopt de brengen.
En? Wat zijn de ervaringen van de gebruikers tot nu toe?
Verwijderd
Heb de 6120 sinds gisteren. De eerste keer met symbian voor mij. Tot dusver ben ik heel tevreden. Route 66 is ondertussen al geinstalleerd, moet alleen nog even de baan op.
Zelfs Divx-films kijken, met ondertiteling werkt verrassend goed. (Gecodeerd met Pocket divx encoder - heb instellingen voor een Pocket PC gebruikt, die voor smartphone lukten niet zo goed.)
Ga nu nog eens kijken om via bluetooth de internetverbinding van de PC te gebruiken. Ben hiervoor ook al even op onderzoek uitgeweest, maar voor Symbian V3 werkt dit nog niet? Als iemand tips hievoor heeft ... ?
Telefoon is inderdaad echt klein voor een smartphone. En zoals ik als in een paar reviews las is de achterkant wat plastiekerig.
Zelfs Divx-films kijken, met ondertiteling werkt verrassend goed. (Gecodeerd met Pocket divx encoder - heb instellingen voor een Pocket PC gebruikt, die voor smartphone lukten niet zo goed.)
Ga nu nog eens kijken om via bluetooth de internetverbinding van de PC te gebruiken. Ben hiervoor ook al even op onderzoek uitgeweest, maar voor Symbian V3 werkt dit nog niet? Als iemand tips hievoor heeft ... ?
Telefoon is inderdaad echt klein voor een smartphone. En zoals ik als in een paar reviews las is de achterkant wat plastiekerig.
Op de nederlandse site van Nokia staat nog geen handleiding.
Voor wie toch deze wil downloaden, kijk eens op de Nokia site regio Azie.
http://nds1.nokia.com/fil.../Nokia_6120c_UG_en_hk.pdf
Zodra ik hem binnen heb zal ik iets posten over mijn toestel.
Voor wie toch deze wil downloaden, kijk eens op de Nokia site regio Azie.
http://nds1.nokia.com/fil.../Nokia_6120c_UG_en_hk.pdf
Zodra ik hem binnen heb zal ik iets posten over mijn toestel.
De taalmodule die bijv je berichten kan voorlezen is standaard alleen voor het Engels(UK) geinstalleerd. Als je in de telefoon naar downloaden gaat en dan Nokia Extra's kun je de Nederlandse spraakmodule installeren.
Gisteravond pakketje opengemaakt. Eerste algemene indruk is goed. Alleen zeer fingerprintgevoelig en door het lage volume en gewicht voelt hij cheapy aan. Moet effe wennen aan cursortoetsjes. Numerieke toetsen zijn geweldig, scherm is ook helder. Helder en hard geluid, I like that.IkWilbert schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 11:49:
En? Wat zijn de ervaringen van de gebruikers tot nu toe?
Vele mogelijkheden, heb ik wel in de gaten. Echter eerste dat ik wil uitzetten is nokia start tune als de telefoon aangezet wordt. Om een of andere reden kan ik dat nergens vinden. Ook lukt het mij niet het bekende Dark Theme S60 3rd Edition niet te installeren, begint te zeiken om certificering. Anyweej, minor problem zou ik zeggen. Had ook wat gekloot met PC Suite, maar dat kwam door gebruik van USB hubje. Direct op de USB werkt probleemloos. Dus ook solved. To be continued.
Als ik TomTom 6 op SD-kaartje zet, moet dan alles in de root geinstalleerd worden of kan dat tegenwoordig ook in een folder al dan niet met willekeurige naam (heb alleen ervaring met TomTom 5.2 op N70 met S60 2nd Edition waarbij alles in de root moet). Waar vind ik de TomTom icoontjes terug? Op N70 was dat onder "Persoonlijk" in het menu. En de Map-folders, alleen ook in de root?Hoor het wel. Bedankt.
Verwijderd
Ik heb alles op de root van de geheugenkaart gezet. De kaart in een directory "MAPS". En het icoontje komt inderdaad terecht in "persoonlijk".Pe Nis schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 07:58:
Als ik TomTom 6 op SD-kaartje zet, moet dan alles in de root geinstalleerd worden of kan dat tegenwoordig ook in een folder al dan niet met willekeurige naam (heb alleen ervaring met TomTom 5.2 op N70 met S60 2nd Edition waarbij alles in de root moet). Waar vind ik de TomTom icoontjes terug? Op N70 was dat onder "Persoonlijk" in het menu. En de Map-folders, alleen ook in de root?Hoor het wel. Bedankt.
Hoe zit het met opladen via USB? Is dit mogelijk? Ik zit hier namelijk op m'n werk, en nergens is een nokia oplader te vinden. Nu heb ik wel mijn USB kabel bij me, maar opladen lukt niet... Wie iemand een oplossing hiervoor?
Daarnaast kan ik maar geen connectie krijgen met UMTS (Telfort Mobiel internet bundel 1 GB) Ik heb instellingen handmatig ingesteld en via sms van Nokia site (de 6120 staat nog niet op de Telfort site) maar het lukt maar niet, iets met geen packetgegevens oid. Iemand diet het al gelukt is om op Telfort UMTS te komen met de 6120? (ja, er is hier wel dekking)
Daarnaast kan ik maar geen connectie krijgen met UMTS (Telfort Mobiel internet bundel 1 GB) Ik heb instellingen handmatig ingesteld en via sms van Nokia site (de 6120 staat nog niet op de Telfort site) maar het lukt maar niet, iets met geen packetgegevens oid. Iemand diet het al gelukt is om op Telfort UMTS te komen met de 6120? (ja, er is hier wel dekking)
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Volgens mij is opladen via de USB niet mogelijk, is puur en alleen voor dataconnectieP. Mekes schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 13:00:
Hoe zit het met opladen via USB? Is dit mogelijk? Ik zit hier namelijk op m'n werk, en nergens is een nokia oplader te vinden. Nu heb ik wel mijn USB kabel bij me, maar opladen lukt niet... Wie iemand een oplossing hiervoor?
Verwijderd
ARM 192 MHz processor volgens de toepassing NSysinfoIkWilbert schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 11:36:
[...]
De 6120 draait op Symbian OS v9.2, S60 rel. 3.1 icm een - ARM 11, 369 MHz CPU processor. Lekker snel dus
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2007 16:56 ]
Nu breekt me de klomp. Probeer ik TomTom 6.030 op mijn 6120 kaart te zetten door een installatie via de DVD krijg ik de volgende onzin:
Uw PC biedt geen ondersteuning voor het installeren van PDA software. Installeer deze ondersteunende software voordat u Setup opniew draait. Setup zal nu stoppen.
Wat is dit voor onzin. normaliter een folderinstall en dan overzetten op SD kaartje en klaar. Iemand een idee?
Uw PC biedt geen ondersteuning voor het installeren van PDA software. Installeer deze ondersteunende software voordat u Setup opniew draait. Setup zal nu stoppen.
Wat is dit voor onzin. normaliter een folderinstall en dan overzetten op SD kaartje en klaar. Iemand een idee?
Dat klopt niet, kent die tool de processor wel die in de 6120 zit?Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 16:45:
[...]
ARM 192 MHz processor volgens de toepassing NSysinfo
Er zit toch echt een 369 MHz processor in.
[ Voor 8% gewijzigd door IkWilbert op 02-08-2007 18:50 ]
Verwijderd
Gisteren de 6120 binnengekregen, hierbij een korte gebruikservaring. Via blauwe tand kon ik al mijn instellingen op de E50 kopieren naar de 6120, van contacten tot smsjes..heel chill! Het grootste verschil met de E50 is de snelheid, wat is ie snel! Ongelovelijk, no time lag! Verder vind ik de zwarte uitvoering erg mooi, de achterkant is idd een vingermagnet maar who cares. Ik kijk toch alleen op het scherm. De toetsen zijn groter dan de E50 dus makkelijker in gebruik; daarnaast is het scherm helderder. Als laatste natuurlijk niet onvermeld: het toestel is superlicht, maar technisch heeft het alles in huis (ook 3G). Enige nadeel kan zijn dat de behuizing breekbaarder is dan de E50.
Nu heb ik toch een vraagje: Welke van de twee (nokia 6300 of 6120 classic) is beter? Ik weet dat de 6120 classic navigatie software erop kan zetten. Persoonlijk zou ik advies van jullie (tweakers) willen krijgen met graag onderbouwende positieve/negatieve reacties. De reden waarom ik dit vraag is: ik kan niet kiezen tussen deze 2 gsms. 
[ Voor 21% gewijzigd door Eggy op 05-08-2007 18:17 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Nogal logisch als je overstapt van WM5 naar Symbian. Geen wonder dat het niet wil lukken. Dan maar voor Symbian kopen (zelf genaaid). Maar 6120 is echt kikken!!!Pe Nis schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 18:42:
Nu breekt me de klomp. Probeer ik TomTom 6.030 op mijn 6120 kaart te zetten door een installatie via de DVD krijg ik de volgende onzin:
6300 draait op Symbian S40, de 6120 draait op Symbian S60, waarvoor navigatiesoftware beschikbaar is en wordt ondersteund. S40 platform ondersteund dit niet, althans de populaire software. De 6300 is degelijker gebouwd, maar veel minder flexibel. Helaas kan ik een direct vergelijk tussen 6300 S40 en 6120 S60 niet meer vinden. Conclusie was dat 6120 overal de winnaar is. Maar goed, ik kan dat dus niet hard maken op dit moment.pinokkia schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 17:24:
Nu heb ik toch een vraagje: Welke van de twee (nokia 6300 of 6120 classic) is beter? Ik weet dat de 6120 classic navigatie software erop kan zetten. Persoonlijk zou ik advies van jullie (tweakers) willen krijgen met graag onderbouwende positieve/negatieve reacties. De reden waarom ik dit vraag is: ik kan niet kiezen tussen deze 2 gsms.
[modbreak]Bij illegale handeling kun je hier geen hulp verwachten.[/modbreak]
6300 draait niet op symbian s40... deze draait op het series 40 java platformPe Nis schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 19:00:
[...]
6300 draait op Symbian S40, de 6120 draait op Symbian S60, waarvoor navigatiesoftware beschikbaar is en wordt ondersteund. S40 platform ondersteund dit niet, althans de populaire software. De 6300 is degelijker gebouwd, maar veel minder flexibel. Helaas kan ik een direct vergelijk tussen 6300 S40 en 6120 S60 niet meer vinden. Conclusie was dat 6120 overal de winnaar is. Maar goed, ik kan dat dus niet hard maken op dit moment.
De 6120 draait op symbian en heeft daarom veel meer mogelijkheden dan de 6300 qua third party software e.d.
Is de nokia 6120 classic net zo stevig als mijn nokia N73? Mocht dat zo zijn. Dan ben ik er al uit. Het wordt dan de 6120 ipv de 6300. Wie kan deze vraag beantwoorden. Jullie tweakers zouden mij een groot plezier doen. (dan kan ik de 6120 vd week bestellenPe Nis schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 19:00:
[...]
6300 draait op Symbian S40, de 6120 draait op Symbian S60, waarvoor navigatiesoftware beschikbaar is en wordt ondersteund. S40 platform ondersteund dit niet, althans de populaire software. De 6300 is degelijker gebouwd, maar veel minder flexibel. Helaas kan ik een direct vergelijk tussen 6300 S40 en 6120 S60 niet meer vinden. Conclusie was dat 6120 overal de winnaar is. Maar goed, ik kan dat dus niet hard maken op dit moment.
Verwijderd
Stevig is relatief maar ondanks de plastic look vind ik em vrij stevig en blijft goed heel in de broekzak. Ik zit nog te wachten op mn MicroSD kaartje maar ik ben nu al erg happy met deze telefoon. Ik heb meerdere S60 toestellen in mijn handen gehad, E70, N73 maar dat was me te trage brol. Deze gaat echt als de brandweer.
Iemand al geprobeerd of er nieuwe phone software beschikbaar is via http://europe.nokia.com/A4176089 ? Draai zelf v3.70 van 25-5-2007. Ben benieuwd.
Dit weekend nog geprobeerd, er was nog geen update beschikbaar.Pe Nis schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 13:58:
Iemand al geprobeerd of er nieuwe phone software beschikbaar is via http://europe.nokia.com/A4176089 ? Draai zelf v3.70 van 25-5-2007. Ben benieuwd.
ja ik heb de nokia 6120 classic. Nu ben ik al op het volgende negatieve punt gekomen. Mijn bleutooth werkt niet samen met pc suite. En deze gsm is made in Hungry. Wie kan me iets meer informatie verstrekken of de gsm made in Finland of Hungry. En wat is jullie volledige informatie over het toestel. (druk *#0000#) Mijn volledige gegevens zijn: V 370 25-05-07 RM-243 Nokia 6120c (B02.01) Wie weet wat B02.01 betekent?
die van mij komt ook uit Hongarije, heel veel nokia toestellen komen tegenwoordig uit dit land. Die van mij heeft ook versie 3.70 van 25-05-07. Er is nog geen nieuwe firmware beschikbaar.pinokkia schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 20:10:
ja ik heb de nokia 6120 classic. Nu ben ik al op het volgende negatieve punt gekomen. Mijn bleutooth werkt niet samen met pc suite. En deze gsm is made in Hungry. Wie kan me iets meer informatie verstrekken of de gsm made in Finland of Hungry. En wat is jullie volledige informatie over het toestel. (druk *#0000#) Mijn volledige gegevens zijn: V 370 25-05-07 RM-243 Nokia 6120c (B02.01) Wie weet wat B02.01 betekent?
Waar heb jij de nokia 6120c gekocht. Die van mij komt van algebeld.nl Dit is de eerste keer dat ik een nokia gsm krijg die uit hongarije komt. Al mijn andere nokia`s (oa 6680, N70, N73, N91) komen uit Finland.IkWilbert schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 22:15:
[...]
die van mij komt ook uit Hongarije, heel veel nokia toestellen komen tegenwoordig uit dit land. Die van mij heeft ook versie 3.70 van 25-05-07. Er is nog geen nieuwe firmware beschikbaar.
Bij deze wil ik effe een heel kort review over de 6120 classic tov N73
Voordelen 6120 classic
* snel in menu/submenu overgang
* compacter en platter gsm
* scherm is toch iets beter
* normale navigatie toets ipv die rotstick van de N73
nadelen 6120 classic
* menu ziet er (persoonlijk) iets minder overzichtelijk eruit. (moet vaak door het menu om het goede submenu te krijgen)
* je ziet alle vinger afdrukken duidelijk (had beter mat zwart kunnen zijn)
Al met al. Ik ben er zeer tevreden over.
[ Voor 32% gewijzigd door pinokkia op 06-08-2007 23:02 ]
Alle toestellen die nu door webwinkels aangeboden worden in Duitsland ingekocht.
De handleiding is bij mij tenminste in het duits.
In de gewone winkels hebben ze deze telefoon maar mondjes maat op voorraad.
Als je er eentje wil kopen zonder abbo is ie opeens gereserveerd.
Toestel is snel, tomtom start op in 5 seconden.
Vandaag ruim 4 uur tomtom gebruikt en thuis stonden er nog 3 streepjes op de batterij indicator.
Heb je een bluetooth carkit hoor je het geluid automatisch over je speakers.
Knopjes rondom de d-pad zijn wel erg klein.
Wil je de d-pad goed bedienen doe je dit al gauw met je nagel, hier is bij mij dus al de zilverlak een beetje af.
Klepje van de batterij heeft al een beetje speling en is er pas maar een keer af geweest.
Voor diegene die geen gprs/umts abbo hebben zet je net werk op gsm (gprs) mode.
umts vreet stroom na een paar uur internetten is de batterij ver leeg.
Misschien wordt dit nog beter omdat deze nog maar 2 x opgeladen is.
Nog wat software tips:
Kijk eens op www.widsets.com widgets op je telefoon installeren of zelf maken.
voor online streams www.tunin.fm (download de player)
voor mail te chekken www.flurry.com (werkt goed met hotmail)
Als je niet een onbeperkt gprs abbo hebt kan je beter opera mini installeren.
De standaard browser laat niet automatisch de mobiele pagina zien van van een website.
opera mini gebruikt minder data, en werkt soms iets makkelijker.
bij de nokia brouwser moet je soms veel scrollen.
Verder heb ik nog nav4all, nokia maps ed geprobeert alle werken prima op dit toestel.
standaard kan je al je gps gebruiken als trip counter e.d. of om te geo-coachen.
Strakjes nog even navigon mobile proberen.
In een van de vorige posts zag ik nog dat iemand de auto keylock niet kon vinden.
deze zit er dus wel op, je hebt dus geen extern progammaatje meer nodig net als bij andere symbian toestellen.
Ga in het hood menu naar: instellingen>telefooninstellingen>algemeen>beveiliging>telefoon en simkaart>per.autom.blokk.ttsnb en selecteer door gebruiker gedef.
Vul de tijd in en bevestig deze.
De handleiding is bij mij tenminste in het duits.
In de gewone winkels hebben ze deze telefoon maar mondjes maat op voorraad.
Als je er eentje wil kopen zonder abbo is ie opeens gereserveerd.
Toestel is snel, tomtom start op in 5 seconden.
Vandaag ruim 4 uur tomtom gebruikt en thuis stonden er nog 3 streepjes op de batterij indicator.
Heb je een bluetooth carkit hoor je het geluid automatisch over je speakers.
Knopjes rondom de d-pad zijn wel erg klein.
Wil je de d-pad goed bedienen doe je dit al gauw met je nagel, hier is bij mij dus al de zilverlak een beetje af.
Klepje van de batterij heeft al een beetje speling en is er pas maar een keer af geweest.
Voor diegene die geen gprs/umts abbo hebben zet je net werk op gsm (gprs) mode.
umts vreet stroom na een paar uur internetten is de batterij ver leeg.
Misschien wordt dit nog beter omdat deze nog maar 2 x opgeladen is.
Nog wat software tips:
Kijk eens op www.widsets.com widgets op je telefoon installeren of zelf maken.
voor online streams www.tunin.fm (download de player)
voor mail te chekken www.flurry.com (werkt goed met hotmail)
Als je niet een onbeperkt gprs abbo hebt kan je beter opera mini installeren.
De standaard browser laat niet automatisch de mobiele pagina zien van van een website.
opera mini gebruikt minder data, en werkt soms iets makkelijker.
bij de nokia brouwser moet je soms veel scrollen.
Verder heb ik nog nav4all, nokia maps ed geprobeert alle werken prima op dit toestel.
standaard kan je al je gps gebruiken als trip counter e.d. of om te geo-coachen.
Strakjes nog even navigon mobile proberen.
In een van de vorige posts zag ik nog dat iemand de auto keylock niet kon vinden.
deze zit er dus wel op, je hebt dus geen extern progammaatje meer nodig net als bij andere symbian toestellen.
Ga in het hood menu naar: instellingen>telefooninstellingen>algemeen>beveiliging>telefoon en simkaart>per.autom.blokk.ttsnb en selecteer door gebruiker gedef.
Vul de tijd in en bevestig deze.
@ jan rademaar
Is jouw nokia 6120 ook van Hongarije? Ik heb wel gewoon Nederlandse boekje erbij. Alleen op de doos staat niets in het Nederlands. Ik had dat wel bij mijn andere nokia modellen.
Is jouw nokia 6120 ook van Hongarije? Ik heb wel gewoon Nederlandse boekje erbij. Alleen op de doos staat niets in het Nederlands. Ik had dat wel bij mijn andere nokia modellen.
Heb ook een Nederlandse handleiding erbij. Verder werkt TomTom 6 goed, en synchroniseren via blauwtand werkt met PC suite ook goed. Je moet wel versie 6.84 installeren (de laatste) anders wordt telefoon wel herkend maar kan je idd niet synchroniseren.
De mijne is ook volledig nederlandstalig, telefoon en boekje.pinokkia schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 23:57:
@ jan rademaar
En inderdaad, ik had autolock al geinstalleerd maar je kunt de 6120c gewoon op toetsenbord blokkering zetten net als de normale nokia toestellen.
Mensen met een Nederlandse versie... Hebben jullie deze online besteld? Zoja, waar?
bij gsmtrack, 2 dagen later in huisJohnvh schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 12:27:
Mensen met een Nederlandse versie... Hebben jullie deze online besteld? Zoja, waar?
Ja mijn toestel komt ook uit Hongarije.pinokkia schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 23:57:
@ jan rademaar
Met een Duitse manual.
Vraagje aan jou. Staat er bij jou op de noia niets in het Nederlands beschreven? En wat is jouw volledige software versie? (druk *#0000#) Bij mij staat als volgt: V 370 25-05-07 RM-243 Nokia 6120c (B02.01) Ik hoop dat je reageert op mijn vraagje.
Zelf ook besteld via GSMTrack.nl. Van tevoren expliciet gevraagd of ze Nederlands model leverden. En dat hebben ze bevestigd. Heb hun nog niet op het tegendeel kunnen betrappen, dus dat zit wel goed.
Verwijderd
Mijn vorige reactie was onder nick van het wifi waar ik opzatpinokkia schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 23:40:
[...]
Vraagje aan jou. Staat er bij jou op de noia niets in het Nederlands beschreven? En wat is jouw volledige software versie? (druk *#0000#) Bij mij staat als volgt: V 370 25-05-07 RM-243 Nokia 6120c (B02.01) Ik hoop dat je reageert op mijn vraagje.
Kan iemand me vertellen hoe de geluidskwaliteit van de meegeleverde headset is?
En zijn er mensen die een andere headset gebruiken bij deze telefoon? Zo ja, welke?
Ik ben namelijk nog een beetje aan het dubben of ik deze telefoon ga aanschaffen. Aangezien ik nogal wat muziek luister op m'n huidige telefoon (SE K750i) wil ik dus dat de geluidskwaliteit enigzins goed is.
En zijn er mensen die een andere headset gebruiken bij deze telefoon? Zo ja, welke?
Ik ben namelijk nog een beetje aan het dubben of ik deze telefoon ga aanschaffen. Aangezien ik nogal wat muziek luister op m'n huidige telefoon (SE K750i) wil ik dus dat de geluidskwaliteit enigzins goed is.
Ik heb geen ervaringen met SE maar wat ik lees is dat als je veel muziek luistert je beter een SE kunt aanschaffen. Ik persoonlijk vind het geluid van de 6120c primaMottebelke schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 09:21:
Kan iemand me vertellen hoe de geluidskwaliteit van de meegeleverde headset is?
Vraagje: als je de 6120 niet gebruikt, gaat hij op de spaarstand en komt er een balkje met datum (kleine cijfers en tijd in grotere cijfers. Dit is zo bij iedere Nokia. echter na 2 minuten verdwijnt dit balkje ook en gaat het hele display op zwart. Hebben jullie dit ook? Kan ik dit instellen?
Dit heb ik ook, bij mijn N80 zat er een klein ledje bovenaan de gsm wat knipperde zodat je in ieder geval kon zien dat de gsm aan stond.Pe Nis schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:36:
Vraagje: als je de 6120 niet gebruikt, gaat hij op de spaarstand en komt er een balkje met datum (kleine cijfers en tijd in grotere cijfers. Dit is zo bij iedere Nokia. echter na 2 minuten verdwijnt dit balkje ook en gaat het hele display op zwart. Hebben jullie dit ook? Kan ik dit instellen?
Nu is het scherm inderdaad zwart na een tijdje
Sorry voor deze stress post, maar OMG ik moet dit even kwijt.
Jarenlange tevreden T-mobile gebruiker, ik mag al eeuwen mijn abbo vernieuwen, vanwege personlijke redenen,niet de N95 genomen(na lang op te hebben gewacht), dan zie de 6500 Slide (Geen HSDPA en duurt eeuwen voordat die weer komt).
Toevallig op deze telefoon uitgekomen. Ik vanmiddag naar de stad gegaan, ik heb hem in twee winkels in mijn handen gehad. Beide kon ik de Phone niet kopen daar het niet met T-mobile abbo kon.
AAAAA (There is a consipracy against me Nokia+T-Mobile)
T-Mobile zelf gebeld, ze krijgen de Telefoon wel in hun assortiment, nog eve wachten dus...
Als ik hem in mijn handen heb zal ik hier laten weten wat ik er van vind.
Main reasons om hem te nemen:
HSDPA / 2gigMem(beete weinig geen dealbreaker / Nokia (wil weer terug naar dit merk) / 16M schermpje.
Tot gauw!!
Jarenlange tevreden T-mobile gebruiker, ik mag al eeuwen mijn abbo vernieuwen, vanwege personlijke redenen,niet de N95 genomen(na lang op te hebben gewacht), dan zie de 6500 Slide (Geen HSDPA en duurt eeuwen voordat die weer komt).
Toevallig op deze telefoon uitgekomen. Ik vanmiddag naar de stad gegaan, ik heb hem in twee winkels in mijn handen gehad. Beide kon ik de Phone niet kopen daar het niet met T-mobile abbo kon.
AAAAA (There is a consipracy against me Nokia+T-Mobile)
T-Mobile zelf gebeld, ze krijgen de Telefoon wel in hun assortiment, nog eve wachten dus...
Als ik hem in mijn handen heb zal ik hier laten weten wat ik er van vind.
Main reasons om hem te nemen:
HSDPA / 2gigMem(beete weinig geen dealbreaker / Nokia (wil weer terug naar dit merk) / 16M schermpje.
Tot gauw!!
Volgens mij kun je bij elke willekeurige webshop een 6120 bij een T-Mobile verlenging krijgen.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Ja, lijkt mij ook...megatronics schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 18:03:
Volgens mij kun je bij elke willekeurige webshop een 6120 bij een T-Mobile verlenging krijgen.
Dat is nergens in te stellen? Lijkt meer op een bugje. He heeft anders weinig zin om op deze manier een screensaver als optie aan te bieden.IkWilbert schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:26:
[...]
Dit heb ik ook, bij mijn N80 zat er een klein ledje bovenaan de gsm wat knipperde zodat je in ieder geval kon zien dat de gsm aan stond.
Nu is het scherm inderdaad zwart na een tijdje
Maar het levert wel een langere accu tijd op door het scherm uit te schakelen.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
De 6120 is daar niet alleen in hoor, dat doen genoeg andere symbian toestellen ook. Zo ook de N95, N73, N80 (alle 3 hier in huis maar de 6120 blijft de beste
). Genoeg andere zullen dat ook doen. Ik weet van de E50 dat hij het wel permanent op het display laat staan, die heb ik ook een tijdje gehad. Misschien dat het bij de E series wel altijd aan staat en bij andere niet? Zakentelefoon (e-series) om snel de tijd te bekijken?
[verwijderd]
[ Voor 95% gewijzigd door Ryankn op 17-10-2014 08:15 . Reden: opgelost ]
Heb geen problemen met geluid, ook niet handsfree. Merkte gisteren dat ik niet goed verstaandbaar was aan andere kan van de lijn, maar zal in een rumourige auto en hield telefoon naast mijn mond. Kan eigenlijk nog geen oordeel vellen. wel handsfree veel beter dan Nokia 6230i die ik hiervoor had. Van een warm toestel ook geen last.
Geen problemen gehad met verstaanbaarheid, ook heb ik geen last van het warm worden. Tenminste, nog niet gemerkt.
Verwijderd
Ik heb dit toestel nu een geruime week in mijn bezit icm met mijn Vodafone abonnement. In de auto op mijn Nokia CK7W carkit heb ik regelmatig last van echo (de andere kant hoort zichzelf een aantal keren dubbel). Op mijn 6230i, op dezelfde manier gekoppeld (Bluetooth) met hetzelfde vodafone abonnement had ik hier nooit last van.
Volume van de carkit kan ik overigens op het laagste niveau zetten, maar ook dan blijft het probleem bestaan.
Iemand ideeën of is dit een kwaal van de eerste 6120 lichting?
Volume van de carkit kan ik overigens op het laagste niveau zetten, maar ook dan blijft het probleem bestaan.
Iemand ideeën of is dit een kwaal van de eerste 6120 lichting?
Voor alle tweakers die een sandisk 4GB micro sdhc geheugenkaart wil aanschaffen. Deze werkt in mijn nokia 6120 Classic zonder problemen met de snelheid in het menu
[ Voor 14% gewijzigd door pinokkia op 10-08-2007 18:51 ]
Goed nieuws, waar heb je die geheugenkaart besteld? Zit er zelf ook naar te kijken maar hij is erg moeilijk leverbaar.
Man...GEWELDIG....had ook niets anders verwacht vanwege ondersteuning andere S60 3rd, FP1 phones. Waar heb je kaartje besteld en voor hoeveel? Had begrepen dat ze moeilik verkrijgbaar zijn. Thanks.pinokkia schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:50:
Voor alle tweakers die een sandisk 4GB micro sdhc geheugenkaart wil aanschaffen. Deze werkt in mijn nokia 6120 Classic zonder problemen met de snelheid in het menu
Ik heb dit geheugen bij www.intergeheugen.com besteld. Donderdags 8-8 om 13.00 besteld en betaald via ideaal en vrijdags 9-8 om 13.30 geleverd. Toen ik die sandisk micro sdhc geheugenkaart bestelde. Was het nog in voorraad. Ik heb €55,75 inclusief verzendkosten betaald.
PS: tomtom 6 Europa werkt er perfect en snel op. Dus ik heb totaal geen vertraagd menu en is nog eens sneller dan mijn nokia N73 Music Edition met tomtom 6 Europa.
PS: tomtom 6 Europa werkt er perfect en snel op. Dus ik heb totaal geen vertraagd menu en is nog eens sneller dan mijn nokia N73 Music Edition met tomtom 6 Europa.
[ Voor 23% gewijzigd door pinokkia op 11-08-2007 12:16 ]
Ben op zoek naar een leuke en goede bluetooth headset voor mijn 6120c.
Is de Bluetrek G2 of G3 iets? Iemand hier ervaring mee? Of misschien een andere goeie?
Is de Bluetrek G2 of G3 iets? Iemand hier ervaring mee? Of misschien een andere goeie?
Vanmiddag m'n GSM abonnement verlengt bij de T-for-telecom (de enige winkel waar ik hem in levende lijve gezien heb) en de 6120 Classic als nieuwe gsm mee naar huis genomen 
Prima toestel! Menu is eventjes wennen (kom van SE af), vooral met SMS'en merk ik dat het toch heel anders werkt op een Nokia. Maar ach, alles went!
Ben alleen het quickmenu dat bij de eerste keer starten op de achtergrond stond kwijt. Hier stonden shortcuts naar berichten en bluetooth. Ik vond eerder in dit topic een foto... dit bedoel ik dus
Iemand enig idee hoe dit terug te krijgen is?
Nog een vraagje... Er werd geen sd kaartje bijgeleverd. Omdat ik van plan ben Tomtom te gaan draaien zoek ik een SD kaartje van minimaal 2GB. Hierboven las ik dat de SanDisk microSD 4 GB SDHC werkt met de 6120. Is dit kaartje nou ook sneller dan een normale SanDisk microSD 2 GB?
Update 23:20
Heeft er iemand trouwens ook al een (goedkope) autohouder gevonden waarin dit toestel goed past?
En nog maar een vraag...
Soms zie ik 3G onder m'n gsm-verbinding-streepjes staan. Volgens het boekje betekend dit "De telefoon heeft verbinding met een UMTS-netwerk". Hiervoor heb ik geen pakket ofzo, kost dit dan geld? Zoja.. Hoe krijg ik dit uit
? Dit staat in de handleiding nergens beschreven
Prima toestel! Menu is eventjes wennen (kom van SE af), vooral met SMS'en merk ik dat het toch heel anders werkt op een Nokia. Maar ach, alles went!
Ben alleen het quickmenu dat bij de eerste keer starten op de achtergrond stond kwijt. Hier stonden shortcuts naar berichten en bluetooth. Ik vond eerder in dit topic een foto... dit bedoel ik dus
Nog een vraagje... Er werd geen sd kaartje bijgeleverd. Omdat ik van plan ben Tomtom te gaan draaien zoek ik een SD kaartje van minimaal 2GB. Hierboven las ik dat de SanDisk microSD 4 GB SDHC werkt met de 6120. Is dit kaartje nou ook sneller dan een normale SanDisk microSD 2 GB?
Update 23:20
Heeft er iemand trouwens ook al een (goedkope) autohouder gevonden waarin dit toestel goed past?
En nog maar een vraag...
Soms zie ik 3G onder m'n gsm-verbinding-streepjes staan. Volgens het boekje betekend dit "De telefoon heeft verbinding met een UMTS-netwerk". Hiervoor heb ik geen pakket ofzo, kost dit dan geld? Zoja.. Hoe krijg ik dit uit
[ Voor 33% gewijzigd door Johnvh op 11-08-2007 23:29 ]
Sorry dat ik mezelf quote, maar vanavond heb ik online een Brodit houder besteld. Niet goedkoop, maar hopelijk wel goedJohnvh schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:15:Update 23:20
Verstandige keuze. Zijn de beste houders, simpele montering, geen oerlelijke zuignap voor de raam die half in je gezicht hangt en het belemmert en geen schroefgaten in je dashbord.. Heb er zelf al een voor N70. Wil natuurlijk ook een voor 6120c. Waar heb je deze besteld, global.nl? Heb alleen de passive houder nodig. Rest heb ik al. Kost zeker 20 euries of niet. Wel veel voor stuk plastic. En je moet ervoor zorgen dat houder niet teveel klemt, anders gaat lak van phone af na aantal keren erin/eruit te hebben gehald.Johnvh schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 20:54:
[...]
Sorry dat ik mezelf quote, maar vanavond heb ik online een Brodit houder besteld. Niet goedkoop, maar hopelijk wel goed
[ Voor 15% gewijzigd door Pe Nis op 12-08-2007 21:23 ]
Ik had nog totaal geen ervaring met Brodit spul, had alleen van diverse mensen gehoord dat het gewoon goed werkt. Ik kocht de auto-bevestiging met een actieve houder om de telefoon ook met TomTom te kunnen voeden.
Bedankt voor de tip over het klemmen, ga er rekening mee houden!
Heb het overigens bij bij gpsplaza.nl besteld
No thanks. Hangt een beetje af van de toleranties op de telefoon / houder. Het hoeft dus niet altijd zo te zijn, maar zou er inderdaad wel op letten. Eens effe rondsnuffelen bij Gpsplaza. Bedankt voor tip.Johnvh schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 21:31:
Ik had nog totaal geen ervaring met Brodit spul, had alleen van diverse mensen gehoord dat het gewoon goed werkt. Ik kocht de auto-bevestiging met een actieve houder om de telefoon ook met TomTom te kunnen voeden.
Heeft er al iemand de zilveren versie?
en heeft er al iemand geprobeerd te skypen of fring erop gezet?
[ Voor 46% gewijzigd door Batsu op 13-08-2007 12:08 ]
Het is meer wit dan zilverBatsu schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 11:54:
Ik heb hem nog nergens gezien... Ik verwacht niet dat iemand deze versie al heeft.
Volgens mij is de grijze/witte versie nog niet te koop. Las van de week ergens dat deze waarschijnlijk pas in september gaat komen.
Gelukkig vind ik de zwarte ook écht mooi
Gelukkig vind ik de zwarte ook écht mooi
Antwoord 1: dit menu heet actief standby en is te vinden onder menu->Instellingen->Algemeen->Persoonlijk->Standby modusJohnvh schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:15:
--Knip---
--Knip--
En nog maar een vraag...
Soms zie ik 3G onder m'n gsm-verbinding-streepjes staan. Volgens het boekje betekend dit "De telefoon heeft verbinding met een UMTS-netwerk". Hiervoor heb ik geen pakket ofzo, kost dit dan geld? Zoja.. Hoe krijg ik dit uit? Dit staat in de handleiding nergens beschreven
Antwoord 2: Als je die 3G ziet staan bel en sms je via het UMTS netwerk van je provider. Dit is op zich geen probleem maar wanneer je alleen GSM gebruikt, gaat je batterij wel langer mee, zoals ook in handleiding staat. Onder Menu->instellingen->telefoon->netwerk kun je instellen dat je alleen van GSM netwerken gebruik wil maken.
Verwijderd
ik hoor over die zilvere (of witte) verschillende data. Belnu gaf aan dat ze het vorige week al zouden hebben (niet dus), en centralpoint beweert dat ze het 18 augustus hebben
Nah ja, ik blijf nog wel even wachten...
Fring is nog niet compatible met de 6120.Batsu schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 11:54:
je krijgt het wel geinstalleerd maar het blijft steeds maar opstarten en weer afsluiten.
Er is wel IM+ skype maar deze kost weer geld.
Ik heb het toestel nu iets meer dan een week en na een dag was het randje van mijn 4-weg (d-pad) toest al beschadigd.
doordat de menu toetsen en de d-pad zo klein zijn druk je automatisch met je nagel erop.
Dit heeft bij mij dus al op verscillende plaatsen de verf er van doen af gaan.
Ik heb nog niet veel ervaringen gelezen over de batterij tijd van het toestel.
Navigeren met tomtom kan best wel lang, maar internetten via umts kost veel stroom en dan is ie na een paar uur leeg.
Voordeel is wel dat hij zeer snel oplaad.
doordat de menu toetsen en de d-pad zo klein zijn druk je automatisch met je nagel erop.
Dit heeft bij mij dus al op verscillende plaatsen de verf er van doen af gaan.
Ik heb nog niet veel ervaringen gelezen over de batterij tijd van het toestel.
Navigeren met tomtom kan best wel lang, maar internetten via umts kost veel stroom en dan is ie na een paar uur leeg.
Voordeel is wel dat hij zeer snel oplaad.
Heb twee keer gemerkt dat geluid van telefoon weg is. Dan doen de bliepjes van de toetsen het niet meer en ook afspelen mijn mp3-tjes via luidspreker staan op stil. Heb de indruk dat dit is als ik een alarm van een meeting afdruk (op stil zet). Gaat dan alles op stil, of ben ik de enige. als ik de telefoon opnieuw opstart is alles weer normaal. Bugje, telefoon gaar of benm ik simpel
Thnx!gommaar schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 18:07:
[...]
Antwoord 1: dit menu heet actief standby en is te vinden onder menu->Instellingen->Algemeen->Persoonlijk->Standby modus
Antwoord 2: Als je die 3G ziet staan bel en sms je via het UMTS netwerk van je provider. Dit is op zich geen probleem maar wanneer je alleen GSM gebruikt, gaat je batterij wel langer mee, zoals ook in handleiding staat. Onder Menu->instellingen->telefoon->netwerk kun je instellen dat je alleen van GSM netwerken gebruik wil maken.
Heb gelijk het sneltoets-knopje van de camera aangepast. Zo vervelend! Het gebeurde me constant dat de camera aansprong wanneer ik terug wilde gaan, ik klikte gewoon 1x te vaak
Ook een leuke, maar niet voor 6120C: http://www.nokia.com/batteryreplacement/en/
Verwijderd
ik vind dat je batterij maar 80 minuten oplaad(dan zegt die dat die vol zit) echt heel slecht ..mij is die dan binnen 24 uur leeg... 16 uur zelfs denk ik.. eerder, en dat doe ik niks bijzonders, niet eens echt internetten ofzo. maar als je hele nacht oplaad.. gaat die bij mij iets langer mee... ga nu eens testen... batterij valt mij tot nu toe beetje tegen.
verder is telefoon heel erg makkelijk en fijn!
verder is telefoon heel erg makkelijk en fijn!
Gelukkig nietPe Nis schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:52:
Ook een leuke, maar niet voor 6120C: http://www.nokia.com/batteryreplacement/en/
Vanavond zonder problemen TomTom Navigator 6 geïnstalleerd op m'n telefoontje 
De mappen van de oudere TomTom 5 op m'n PDA werken gelukkig ook op de GSM en op het 4GB MicroSD HC kaartje draait het echt als een sneltrein!
Op m'n oudere PDA duurde het opstarten van TomTom bijna een minuut, op de 6120 duurt het opstarten van TomTom ongeveer net zo lang als het openen van een SMSje. Je merkt het niet eens
De mappen van de oudere TomTom 5 op m'n PDA werken gelukkig ook op de GSM en op het 4GB MicroSD HC kaartje draait het echt als een sneltrein!
Op m'n oudere PDA duurde het opstarten van TomTom bijna een minuut, op de 6120 duurt het opstarten van TomTom ongeveer net zo lang als het openen van een SMSje. Je merkt het niet eens
[ Voor 14% gewijzigd door Johnvh op 14-08-2007 18:56 ]
Ik wacht nog even totdat de 6 en 8GB kaartjes van Sandisk in de winkel liggen. Die moet de phone ook vreten. Gisteren ook tevens Aquacalender geinstalleerd. Leuke calenderprogramma, iets uitgebreider dan de standaard calender en natuurlijk gewoon te syncen met Outlook.Johnvh schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 18:55:
Vanavond zonder problemen TomTom Navigator 6 geïnstalleerd op m'n telefoontje
Wat betterijduur betreft, ik ben al 3 dagen regelmatig aan het klooien met de phone en heb nog nergens last van. Dus daar ben ik eigenlijk wel content over. Blijft veel langer standby dan mijn good old 6230i
Wat is eigenlijk de laatste TomTom versie die beschikbaar is voor Symbian S60v3? Is dit 6.020.8200? Mijn PDA had 6.030, maar deze is niet uitgebracht voor Symbian volgens mij.
Nog een vraag. In welke folder kan je het beste een paar honderd mp3-tjes dumpen? Heb de kaart via telefoon geformatteerd. In mijn 6230i was dat gewoon onder folder "audio" maar die is nu pleite. In 6120 kan ik kiezen uit digitaal/simpel bij geluiden. Iemand een idee? hoor het wel. Bedankt.
Iemand enig idee of de 6120c compatible is met een Jabra BT-250V headset?
Ik kan eigenlijk geen reden bedenken waarom die niet compatible zou zijn.IkWilbert schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 22:12:
Iemand enig idee of de 6120c compatible is met een Jabra BT-250V headset?
bluetooth is een standaad vorm van overbrenging, en als de telefoon audio / headsets ondersteund via bleutooth dan doet die van jabra het ook wel.
De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?
Ok, die heb ik namelijk gekocht via marktplaatsnsa1984 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 22:48:
[...]
Ik kan eigenlijk geen reden bedenken waarom die niet compatible zou zijn.
bluetooth is een standaad vorm van overbrenging, en als de telefoon audio / headsets ondersteund via bleutooth dan doet die van jabra het ook wel.
Hoe is het display van dit toestel? Ik bedoel daarmee de scherpte en de grote van de letters en iconen in verhouding met de n73?
DaveD
Een half uur geleden is mijn Nokia 6120 afgeleverd door TNT. Weet iemand hoe ik het achterklepje open kan krijgen zodat ik de batterij kan plaatsen? Ja, er zit een Nederlandstalige handleiding bij, waaruit ik opmaak dat ik het klepje open moet schuiven, maar het blijft muurvast zitten.
Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White
Ja het kost even prutsen, net als het klepje waar het micro sd kaartje achter zit.Louise525 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 20:33:
Het is inmiddels toch gelukt!
Weet iemand of het mogelijk is om de trilstand te verminderen
?
Ik heb het geluid hier op m'n werk uitstaan, maar wanneer de gsm op de tafel ligt en hij trilt, dan geeft me dat toch een partij herrie!
Ik heb het geluid hier op m'n werk uitstaan, maar wanneer de gsm op de tafel ligt en hij trilt, dan geeft me dat toch een partij herrie!