Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

W950i krijgt idd netjes scrollbalken.
Dit doet zowel de standaard browser van Opera die erop staat als de standalone browser van Opera die je los kan downloaden :) (die IMHO een stuk beter is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensi1
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-11-2024
Xof schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 09:27:
W950i krijgt idd netjes scrollbalken.
Dit doet zowel de standaard browser van Opera die erop staat als de standalone browser van Opera die je los kan downloaden :) (die IMHO een stuk beter is)
En hoe zit het dan met Flash?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Net even getest en ik krijg geen flash te zien en ff nagezocht en dit klopt dus ook:
T.net: In de PocketPC-versie van Opera zit ondersteuning voor Flash, kunnen we dat ook voor Java/Symbian verwachten?

Waarschijnlijk niet, tenzij de standaard open wordt of Adobe hieraan mee wil werken.
reviews: Opera Software antwoordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, volgens de Sony Ericson site gaat het geen oktober of november worden :( Expected launch: Dec , 07 (linkje)

Dan ga ik misschien toch maar voor de w880i of de w850i...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:24

Licko

ZVDK

ik wilde eerst ook deze gsm halen, maar denk dat ik nu maar voor de w950 ga :) de camera zal ik denk niet echt missen

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08 12:02
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 17:11:
Nou, volgens de Sony Ericson site gaat het geen oktober of november worden :( Expected launch: Dec , 07 (linkje)

Dan ga ik misschien toch maar voor de w880i of de w850i...
Dan nog zou ik wachten. Je vergelijkt appels met peren. Beide telefoons die je nu noemt hebben niks nieuws te bieden en de W850i is al niet eens mer leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Hoi atomic_memo en welkom op ons forum.

Ik heb eventjes je post aangepast omdat jouw post niet echt aan onze 'regels' voldoet. Als je eventjes in je mailbox kijk, dan heb ik daar een mailtje met uitleg naar toe verzonden.

[ Voor 87% gewijzigd door Ginz op 04-09-2007 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 100% gewijzigd door Ginz op 04-09-2007 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wow die moet ik hebben man! :D mooie opvolger van de k800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 19:02
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 19:35:
Mensen, ik heb nog een vraagje, iedereen spreekt over WiFi enzovoort, maar wat is en waarvoor dient WiFi eigenlijk? Wat kan je er mee doen en wat zijn de voordelen van WiFi? Kan iemand me meer info geven in het kort aub?
Je weet wel, WiFi router, deelt draadloos internet (voornamelijk voor laptops).

WiFi is meer een leuke Gimmick, want je hebt niet constant WiFi en het zuipt letterlijk je batterijen in no-time leeg.

Leuke dingen die je kan doen zijn:
Even in de bank (pda.)tweakers.net bekijken, automatisch je mail binnen laten halen, muziek streampje luisteren, etc etc.

Dit allemaal kan natuurlijk ook als je een Data-abonnement heb. (afhankelijk van de snelheid)

[ Voor 56% gewijzigd door SirNobax op 04-09-2007 19:49 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:01
Ik ga hem zeker weten ook halen,

Mijn abbonement verloopt pas in Mei, weten jullie ook of ik hem eerder kan verlengen en dus de W960i er goedkoper bij kan krijgen?

(is de eerste keer dat ik abbo heb, en weet dus niet hoe het zit met verlengen etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Laatst online: 21:24

Licko

ZVDK

m-tuning schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 19:54:

Mijn abbonement verloopt pas in Mei, weten jullie ook of ik hem eerder kan verlengen en dus de W960i er goedkoper bij kan krijgen?

(is de eerste keer dat ik abbo heb, en weet dus niet hoe het zit met verlengen etc.)
bij hi kon ik al verlengen voordat mijn abonnement afgelopen was. gewoon even bellen :)

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SirNobax schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 19:45:
[...]

Je weet wel, WiFi router, deelt draadloos internet (voornamelijk voor laptops).

WiFi is meer een leuke Gimmick, want je hebt niet constant WiFi en het zuipt letterlijk je batterijen in no-time leeg.

Leuke dingen die je kan doen zijn:
Even in de bank (pda.)tweakers.net bekijken, automatisch je mail binnen laten halen, muziek streampje luisteren, etc etc.

Dit allemaal kan natuurlijk ook als je een Data-abonnement heb. (afhankelijk van de snelheid)
*Check je vorige post en/of je mail maar even.

[ Voor 19% gewijzigd door Ginz op 04-09-2007 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

m-tuning schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 19:54:

3 maand van tevoren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Laatst online: 29-09 19:02
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 21:00:
[...]
Waar en welke plaatsen kunnen we dan eigenlijk surfen? Weet iemand soms waar we een lijst ofzo vinden waar we kunnen surfen met WiFi punten?

Kunnen we ook PDF bestanden bekijken?
Als je thuis een WiFi router heb (zo eentje met van die pookjes 8)7) thuis, anders bij 'de bekende plekken' zoals bij de Mac, op grote treinstations, bij de buurman die zijn netwerk is vergeten te beveiligen, in een drukke woonwijk enzovoorts.

Ik neem aan dat je direct 'out of the box' PDF's kan bekijken hoor, er is 3rd party PDF software voor UIQ3 (waar de W960 op draaid) verkrijgbaar. Op mijn M600 zat al standaard een PDF-viewer, maar echt bruikbaar vond ik het niet (laadtijden om volgende pagina te laten zien).

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:29
ik heb momenteel een m600 en ga wss de w960 kopen. Maar wat mij enorm stoorde aan de m600 is dat die niet kan syncen met mijn Apple. Volgens verscheidene fora zou dat te wijten zijn aan het gebrek aan ondersteuning voor SyncML. Iemand die een idee heeft of de w960 SyncML al dan niet ondersteunt?

Als ik die niet eens kan syncen met mijn Apple, zou dat een serieuze aderlating zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In december pas?:( mijn abbo verloopt 18 november. Dan maar de k850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 09:13:
In december pas?:( mijn abbo verloopt 18 november. Dan maar de k850i
Waarom moet iedereen gelijk een nieuwe telefoon als hun abo verloopt.. je kunt daar gewoon mee wachten.. Dus je kunt ook bijv. 10 januari nog verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
pina schreef op woensdag 05 september 2007 @ 03:54:
Iemand die een idee heeft of de w960 SyncML al dan niet ondersteunt?
Volgens esato.com niet. Volgens andere sites weer wel.

[ Voor 6% gewijzigd door tiguan op 05-09-2007 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:01
Geldt dit ook voor Orange?

Ik had van iemand anders gehoord dat het een half jaar van te voren kon.

Verwijderd

Xof schreef op woensdag 05 september 2007 @ 09:28:
[...]

Waarom moet iedereen gelijk een nieuwe telefoon als hun abo verloopt.. je kunt daar gewoon mee wachten.. Dus je kunt ook bijv. 10 januari nog verlengen.
Nee dan heb ik mijn nummer niet meer.

• Xof

Xof

m-tuning schreef op woensdag 05 september 2007 @ 20:06:
[...]

Geldt dit ook voor Orange?

Ik had van iemand anders gehoord dat het een half jaar van te voren kon.
Schijnt 4 maanden te zijn bij Orange :)
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 09:17:
[...]

Nee dan heb ik mijn nummer niet meer.
Dat is dan niet zo slim om je abo op te zeggen ;)
Maar als je een goede SIM-only deal uitzoekt krijg je net zoveel geld 'terug' dan wanneer je een telefoon erbij uitzoekt. (dus op die manier kun je het ook oplossen)

Verwijderd

Xof schreef op donderdag 06 september 2007 @ 10:02:

[...]

Dat is dan niet zo slim om je abo op te zeggen ;)
Ik ga me abbo ook niet opzeggen maar verlengen.

• Xof

Xof

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 10:45:
[...]

Ik ga me abbo ook niet opzeggen maar verlengen.
Verlengen mag je doen wanneer je wil, ook nadat je datum is verlopen.. Je contract wordt stilzwijgend verlengt met 1 maand en dit gaat zo door totdat jij een verlenging aanvraagt.

Ik heb vorig jaar hetzelfde gedaan met de W950i, mijn jaar contract was al verlopen.. en heb een maand later mijn abo verlengt. Dus blijft mijn verhaal staan.. ook op 10 januari bijv. kun je nog gewoon verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xof schreef op donderdag 06 september 2007 @ 11:04:
[...]

Verlengen mag je doen wanneer je wil, ook nadat je datum is verlopen.. Je contract wordt stilzwijgend verlengt met 1 maand en dit gaat zo door totdat jij een verlenging aanvraagt.

Ik heb vorig jaar hetzelfde gedaan met de W950i, mijn jaar contract was al verlopen.. en heb een maand later mijn abo verlengt. Dus blijft mijn verhaal staan.. ook op 10 januari bijv. kun je nog gewoon verlengen.
Klopt,heb het gisteren na gevraagd bij een telefoon winkel.
Bedankt voor de tip :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
tiguan schreef op woensdag 05 september 2007 @ 10:33:
[...]

Volgens esato.com niet. Volgens andere sites weer wel.
idd, maar op de white papers van SE staat van wel... Maar dat stond er ook op bij de m600, dus ja, kan ik SE ook niet zomaar geloven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-01-2024
Hier een stel foto's van de W960i, een mooi toestelletje...twijfel nog tussen deze of de N95 8gb
http://www.planete-nokia....index.php?showtopic=47287

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 17:48
Mooie foto's :) Vind hem ook wel sexy op deze 'real life' foto's.

Ontspan.

• WybWyb
  • Laatst online: 22-09 07:22
w960i of iPhone... Welke is beter? Ik kan niet kiezen, maar daar heb k nog even de tijd voor...

MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Weet iemand of de W960i ook een today screen heeft met calendar Items?

• Xof

Xof

Z___Z schreef op woensdag 12 september 2007 @ 10:46:
Edit: hmm laat maar.. tis niet op de screenshots te zien..
Edit2: WTF.. volgens Esato zit er gewoon geen today screen meer op.. op de W950i zat die nog wel.. waarom halen ze die er nou weer af :(

[ Voor 39% gewijzigd door Xof op 12-09-2007 11:06 ]

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
pina schreef op woensdag 05 september 2007 @ 03:54:
ik heb momenteel een m600 en ga wss de w960 kopen. Maar wat mij enorm stoorde aan de m600 is dat die niet kan syncen met mijn Apple. Volgens verscheidene fora zou dat te wijten zijn aan het gebrek aan ondersteuning voor SyncML. Iemand die een idee heeft of de w960 SyncML al dan niet ondersteunt?

Als ik die niet eens kan syncen met mijn Apple, zou dat een serieuze aderlating zijn...
Sinds een paar weken is er door Sony een iSync plugin gereleased die Apple support brengen voor alle UIQ3 toestellen (P990, P1, M600, W950), dus het lijkt me stug dat de W960 dat niet zou kunnen.

• bartjenl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 19:29
Kneep schreef op zondag 09 september 2007 @ 19:27:
Hier een stel foto's van de W960i, een mooi toestelletje...twijfel nog tussen deze of de N95 8gb
http://www.planete-nokia....index.php?showtopic=47287
ik twijfel ook tussen die twee.. N95 heeft een 5 MP camera met Carl Zeiss lens en heeft GPS ingebouwd; de W960 heeft een touchscreen en is een Sony Ericsson (waar ik nu al aan gewend ben)

"Do not worry about your difficulties in mathematics; I can assure you that mine are still greater" - Albert Einstein (1879-1955)

• tiguan
  • Nu online
Mijn persoonlijke ervaring? Was je blij met SE, ga dan niet een Nokia nemen. Bij mij viel het zo tegen (ergernissen aan alle kanten) dat ik na 2 maanden uit weer terug ging naar SE.

• Kneep
  • Laatst online: 31-01-2024
bartjenl schreef op woensdag 12 september 2007 @ 16:37:
[...]

ik twijfel ook tussen die twee.. N95 heeft een 5 MP camera met Carl Zeiss lens en heeft GPS ingebouwd; de W960 heeft een touchscreen en is een Sony Ericsson (waar ik nu al aan gewend ben)
Ja dat heb ik dus precies zo...heb al 4 jaar SE, dus ben daar nogal aan gewent :)
Mag 27 sept. me abbonement vernieuwen, dus hopelijk is er dan meer duidelijkheid.

Verwijderd

WybWyb schreef op woensdag 12 september 2007 @ 09:01:
w960i of iPhone... Welke is beter? Ik kan niet kiezen, maar daar heb k nog even de tijd voor...
Retorische vraag neem ik aan ;)

• bartjenl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 19:29
Kneep schreef op woensdag 12 september 2007 @ 17:02:
[...]

Ja dat heb ik dus precies zo...heb al 4 jaar SE, dus ben daar nogal aan gewent :)
Mag 27 sept. me abbonement vernieuwen, dus hopelijk is er dan meer duidelijkheid.
haha ik ook ja; mijn abo loopt af begin januari dus ik moet nog even wachten; als je je beslissing hebt gemaakt hoor ik 't graag ;)

"Do not worry about your difficulties in mathematics; I can assure you that mine are still greater" - Albert Einstein (1879-1955)

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-09 09:46
ik 24 oktober...ik wacht echt met smart :9

• Xardas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:20
bartjenl schreef op woensdag 12 september 2007 @ 16:37:
[...]

Daarnaast heeft de w960 de cybershot lens en techniek, wat ook niet bepaald kattepis is.

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

• WybWyb
  • Laatst online: 22-09 07:22
Nou, ik zit nu een beetje te twijfelen tussen de iPhone en w960i. Maar ik hoorde dat je met de iPhone een beetje tegen word gehouden. Geen eigen programmaatjes enzo. En je moet een abbonoment. Maar het beeld van de w960 lijkt wel veel slechter dan die van de iPhone maar dat kan ik ook mis hebben. Dus ik weet nie hoe en wat.

MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III

• StraightOn.NL
Xardas schreef op donderdag 13 september 2007 @ 01:24:
[...]

Daarnaast heeft de w960 de cybershot lens en techniek, wat ook niet bepaald kattepis is.
Ik hoop dat hij stukken beter is dan die wat in mijn W850i zit, want die zuigt eigenlijk nogal, een N73 met een CarlZeiss lens maakt echt foto's die 10x mooier zijn, vooral bij weinig en juist veel licht.

Heeft de W960i wel een flitser ala N73/95 of weer een lampje ala W850i?

• Xof

Xof

Gewoon een led lampjes, handig als zaklamp :D

• StraightOn.NL
Xof schreef op donderdag 13 september 2007 @ 11:10:
Gewoon een led lampjes, handig als zaklamp :D
Dat is wel jammer, zo'n flitser geeft toch wel veel voordelen voor het maken van foto's in het "donker" volgens mij, maar misschien helpt de cybershot lens ook al heel veel :-) En zaklamp is idd wel verrekte handig!

[ Voor 5% gewijzigd door StraightOn.NL op 13-09-2007 13:46 ]

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:02

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Xof schreef op woensdag 12 september 2007 @ 11:00:
[...]

Edit: hmm laat maar.. tis niet op de screenshots te zien..
Edit2: WTF.. volgens Esato zit er gewoon geen today screen meer op.. op de W950i zat die nog wel.. waarom halen ze die er nou weer af :(
Het was wel een orange abbo dat ie had, was de phone niet gebrand ofzo? Of dat orange de standaard opties eruit heeft gehaald.

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-09 20:10
StraightOn.NL schreef op donderdag 13 september 2007 @ 13:46:
[...]

Dat is wel jammer, zo'n flitser geeft toch wel veel voordelen voor het maken van foto's in het "donker" volgens mij, maar misschien helpt de cybershot lens ook al heel veel :-) En zaklamp is idd wel verrekte handig!
De K850i heeft zowel LED's als Xenon Flash, helemaal ideaal natuurlijk :P
Maar als er een keuze gemaakt moet worden heb ik liever LED's, die kan je tenminste als zaklamp gebruiken.
De flitsers in die telefoons zijn toch veels te zwak om iets aan de hebben in het donker. Verder dan een meter of 2 a 3 werkt het eigenlijk niet. En te dichtbij werkt ook niet echt perfect. :+

Maargoed, dat hele verhaal over Cybershot en Carl Zeiss lenzen is alleen maar marketing. Pure onzin, de techniek in telefoons is compleet anders dan die van gewone camera's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Dit wordt ook mijn nieuwe telefoon waarschijnlijk, maar ik zie alleen maar positieve (p)reviews. Er moeten toch wel een paar 'nadelen' aanzitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:14

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ilya schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 11:59:
Dit wordt ook mijn nieuwe telefoon waarschijnlijk, maar ik zie alleen maar positieve (p)reviews. Er moeten toch wel een paar 'nadelen' aanzitten?
Jazeker:
-Hij smaakt niet naar chocola, zelfs niet na vijf keer likken
-Gears of War draait er niet vloeiend op
-Het ingebouwde koffiezetapparaat schijnt niet echt lekkere koffie te maken

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
hahahaha :D

[ Voor 15% gewijzigd door StraightOn.NL op 14-09-2007 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:04
Grootste nadeel zal hoogstwaarschijnlijk de prijs worden...

Systeem Specs

Verwijderd

Is er nu al enige duidelijkheid over de prijs? Dit toestel is voor mij de enige reden om niet voor de TYTNII te kiezen, maar als hij nog duurder wordt dan de TYTNII haak ik echt af..

• Xof

Xof

De introprijs zal ong. 500 tot 550 euro zijn.. verwacht namelijk niet veel anders dan bij de intro van de W950i

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 12:18:
[...]

Jazeker:
-Hij smaakt niet naar chocola, zelfs niet na vijf keer likken
-Gears of War draait er niet vloeiend op
-Het ingebouwde koffiezetapparaat schijnt niet echt lekkere koffie te maken

Die chocolate van LG is anders ook niet te kanen dus daar kan ik mee leven :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Dreamvoid schreef op woensdag 12 september 2007 @ 14:04:
[...]

Sinds een paar weken is er door Sony een iSync plugin gereleased die Apple support brengen voor alle UIQ3 toestellen (P990, P1, M600, W950), dus het lijkt me stug dat de W960 dat niet zou kunnen.
wat? ben je daar zeker van? Ik heb daar nog niks van teruggevonden! Kan je mij eens de link geven??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Niet online
Zo'n beetje de eerste hit op google:

http://www.sonyericsson.c...Plugin%20Version_1.07.zip

Discussie:
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=152048

[ Voor 43% gewijzigd door Dreamvoid op 16-09-2007 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat kan je eigenlijk met WiFi ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:35

Koppensneller

winterrrrrr

Draadloos het internet op.

Zie ook:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Wi-Fi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:02

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Xof schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 13:42:
De introprijs zal ong. 500 tot 550 euro zijn.. verwacht namelijk niet veel anders dan bij de intro van de W950i
Jammer dat het zo duur is, 500 euro heb ik helaas niet over voor een los toestel. Maar toch is het een mooi toestel die ik wel ooit zou willen hebben ;D. Dus misschien met een abbo afsluiten ;x :P

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-04 09:36
Ik vind 500 euro nog best meevallen als je ziet wat er allemaal op zit. Ik zou het er wel voor over hebben maar ik sluit het toch af met een abo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat we nog steeds niks weten wanneer hij uberhaubt uit komt en hoe duur die zal kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Zelfde hier, als ik mijn abbo ga verlengen komt er zeker een W960i als opvolger van mijn W950i. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een datum bekend wanneer hij in de winkel ligt ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
zover ik weet niet...helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 08:00:
Is er al een datum bekend wanneer hij in de winkel ligt ??
Week 44, heb ik gelezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Niet online
Hmm leuk telefoontje, wel wat groot misschien maar ach, alles went (behalve een vent !). Ik heb nu een d750i welke na bijna 2 jaar toch echt uitelkaar begint te vallen, oke ik ben dan ook niet de voorzichtigste in de omgang met telefoons maar het kan erger. Hiervoor meestal nokia's gehad in die kreeg ik niet eens stuk, zelfs niet als ik m'n best deed (nokia 6230, ijzersterk). Daarnaast heb ik een ontzettende hekel gekregen aan de oplaad/headset/datakabel stekkeraansluiting van SE, deze is bij mij gewoon gaar. Headset doet het maar voor de helft, opladen gaat soms wel maar meestal niet en de datakabel kan ik beter niet over beginnen. Weet iemand of dit alleen bij w800i een probleem was of dat SE hier vaker last van heeft ? Kan me niet voorstellen dat het aan mij ligt, vriend van mij met ook een w800i had hetzelfde ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ik heb er zelf iig nooit last van.. heb een K750i en een W950i gehad en bij beide geen problemen..
Vraag ik me toch af hoe je die stekker erin doet/eruit trekt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
vooral spijtig dat hij niet in het wit verkrijgbaar is. Ik heb een witte m600 en qua design vind ik die nog altijd top! En past vooral mooi bij mijn macbook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
kingrichard47 schreef op maandag 24 september 2007 @ 15:47:
Hmm leuk telefoontje, wel wat groot misschien maar ach, alles went (behalve een vent !). Ik heb nu een d750i welke na bijna 2 jaar toch echt uitelkaar begint te vallen, oke ik ben dan ook niet de voorzichtigste in de omgang met telefoons maar het kan erger. Hiervoor meestal nokia's gehad in die kreeg ik niet eens stuk, zelfs niet als ik m'n best deed (nokia 6230, ijzersterk). Daarnaast heb ik een ontzettende hekel gekregen aan de oplaad/headset/datakabel stekkeraansluiting van SE, deze is bij mij gewoon gaar. Headset doet het maar voor de helft, opladen gaat soms wel maar meestal niet en de datakabel kan ik beter niet over beginnen. Weet iemand of dit alleen bij w800i een probleem was of dat SE hier vaker last van heeft ? Kan me niet voorstellen dat het aan mij ligt, vriend van mij met ook een w800i had hetzelfde ?!
Mijn 2 jaar oude w800's aansluiting is ook niet helemaal 100% meer, bij de headphones (hpm70) moet ik ff goed 'prielen' voordat ik aan beide oortjes geluid krijg, en ook opladen pakt hij niet altijd meteen. Ik heb laatst voorzichtig met een tandenborstel de aansluiting schoon gepoetst, en nu gaat 't al beter.

We wachten op de w960 :>

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-10 02:22
Magnolia schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 18:06:
[...]

Mijn 2 jaar oude w800's aansluiting is ook niet helemaal 100% meer, bij de headphones (hpm70) moet ik ff goed 'prielen' voordat ik aan beide oortjes geluid krijg, en ook opladen pakt hij niet altijd meteen. Ik heb laatst voorzichtig met een tandenborstel de aansluiting schoon gepoetst, en nu gaat 't al beter.

We wachten op de w960 :>
Same here, soms hang ik em aan de lader en de volgende dag blijkt hij niks te hebben geladen, nu let ik elke keer goed op dat het bliksempje er blijft staan, maar hij hoeft maar een mm te bewegen en de power is weer weg. ik gebruik em niet meer als mp3 speler, dus het probleem met de headset heb ik niet meer (ben zo blij met mijn nw-a808 :)) en ik hang em ook nooit aan de pc, cameratoets is al lang brak en muziek enzo zet ik er niet meer op. Maar op de plaatjes lijkt de aansluiting toch behoorlijk op die van de w800, dus ik ben er ook een beetje bang voor dat hij dalijk contact gaat verliezen, hopelijk heeft SE dit gefixt. (doe trouwens nooit iets verkeerd met de stekker, het is echt een probleem van de telefoon)
Ik ben zeer benieuwd naar de releasedatum, aangezien ik deze w800 al meer dan 2 jaar heb en toch ff wil wachten op de 960 voor ik een nieuwe haal. Echt een te mooi toestel...
Ik vraag me af hoeveel hij zou zijn bij een 2-jarig 25e/m abbonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
Ik denk dat je ongeveer 150 euro moet bijbetalen voor een 2 jarig abonnement a 25 euro p/m. Een p1i kost ongeveer 100 euro voor eenzelfde abonnement.

Wat betreft de aansluiting van de w800, ik denk dat door veel gebruik hij gewoon 'slijt' en daardoor minder gaat werken. Ik ben van plan met de w960 veel mn bluetooth stereo set te gebruiken, om een dergelijke slijtage te voorkomen.

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Niet online
Xof schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:16:
Vraag ik me toch af hoe je die stekker erin doet/eruit trekt..
Gewoon netjes zoals SE het voorschrijft, lichtelijk naar boven kantelen en dan klikt die er vanzelf uit.

Maar ik ben helaas dus niet de enige met dit probleem, jammer want dit is voor mij direct een minpunt voor de W960i als dezelfde zelfde aansluiting gebruikt.

Bij mij wil het schoonmaken van de aansluiting vaak ook nog wel even helpen, laad die net even iets gemakkelijker op. Als MP3 speler gebruik ik hem overigens ook niet meer, eigenlijk puur door die connector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
Magnolia schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:20:
Ik denk dat je ongeveer 150 euro moet bijbetalen voor een 2 jarig abonnement a 25 euro p/m. Een p1i kost ongeveer 100 euro voor eenzelfde abonnement.

Wat betreft de aansluiting van de w800, ik denk dat door veel gebruik hij gewoon 'slijt' en daardoor minder gaat werken. Ik ben van plan met de w960 veel mn bluetooth stereo set te gebruiken, om een dergelijke slijtage te voorkomen.
Het zijn toch die klemmentjes die lam worden? Ik heb met mijn w900i ook steeds vaker dat hij de connectie niet pakt, en ik heb deze toestel bijna 2 jaar (januari 2008). En ik wacht rustig af tot de w960 uitkomt, ik moet en zal hem hebben. :9 Bij mijn vorige abonnement (25e p/m vodafone) moest ik ook 99 euro bij betalen, en heb d'r nooit spijt van gehad.
Je merkt overigens wel dat hij wat meer slijt, qua uiterlijk, maar ook qua techniek. Zo is het swifel systeem iets lammer geworden, maar dat mag (imho) ook best wel, na 2 jaar intensief gebruik.

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-10 02:22
Xardas schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 16:47:
[...]

Het zijn toch die klemmentjes die lam worden? Ik heb met mijn w900i ook steeds vaker dat hij de connectie niet pakt, en ik heb deze toestel bijna 2 jaar (januari 2008). En ik wacht rustig af tot de w960 uitkomt, ik moet en zal hem hebben. :9 Bij mijn vorige abonnement (25e p/m vodafone) moest ik ook 99 euro bij betalen, en heb d'r nooit spijt van gehad.
Je merkt overigens wel dat hij wat meer slijt, qua uiterlijk, maar ook qua techniek. Zo is het swifel systeem iets lammer geworden, maar dat mag (imho) ook best wel, na 2 jaar intensief gebruik.
Mijn knuppeltje van mijn w800 was na 2 maanden al lam... hij doet het nou soms weer redelijk maar er zijn tijden geweest dat hij helemaal niks meer deed. Ik kon hem ook niet meer met garantie laten repareren, aangezien mijn scherm een dikke duts had na 3 maanden... had me dan 156 euro gekost.
nu bijna 2 jaar later heb ik wel genoeg van zon dikke barst en lamme knopjes, ik hoop dat SE iets beter is geworden in dat opzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:14

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Hier geen problemen, ik heb een T610 waar de oplader nog steeds goed vast klikt allemaal. Enig idee of dat hetzelfde systeem is als op de W960i dan?

[ Voor 3% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 01-10-2007 12:13 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Laatst online: 30-09 18:31
BeQuietAndDrive schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 12:13:
Hier geen problemen, ik heb een T610 waar de oplader nog steeds goed vast klikt allemaal. Enig idee of dat hetzelfde systeem is als op de W960i dan?
W960 werkt met de nieuwe connector...

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
nils7 schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 16:25:
[...]

W960 werkt met de nieuwe connector...
Bron? Pics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
Nee hoor, gewoon de traditionele fast port connector, er wordt (o.a.) een hpm70 meegeleverd als koptelefoon, die past alleen op de oude connector

Afbeeldingslocatie: http://www.dzwww.com/mobile/sjxp/200706/W020070620384603284574.jpg

Afbeeldingslocatie: http://pic.enorth.com.cn/0/02/52/57/2525767_327769.jpg

Afbeeldingslocatie: http://pic.enorth.com.cn/0/02/52/57/2525769_722665.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Magnolia op 01-10-2007 17:07 ]

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij wordt toch pas begin december geleverd?
Zou het wel logisch vinden (en op prijs stellen) als de nieuwe connector erop zou zitten.
Waarom duurt het anders zo lang voor die uit is? Vanwege nieuwe Symbian?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Z___Z schreef op woensdag 12 september 2007 @ 10:46:
Een PeterKay uit Engeland mocht de W960i uitproberen. Van een andere forum onderstaand bericht.
FYI.

Great News - TODAY screen is available!

Just found an option to enable the Today screen

There is a standby option in device settings where you can have either the feature or Business feature, when you enable the feature the Today screen hides away, when you select Business option the Today screen appears!!

Sorry for the confusion folks!! So the W960i is not just an entertainment package a but a Business tool as well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 19:44:
Hij wordt toch pas begin december geleverd?
Zou het wel logisch vinden (en op prijs stellen) als de nieuwe connector erop zou zitten.
Waarom duurt het anders zo lang voor die uit is? Vanwege nieuwe Symbian?
Die hele discussie over een nieuwe connector is onzin. Fastport is juist de nieuwe connectie van S.E..
De S.E. T610 heeft juist een oude connectie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 03:43:
[...]

Een PeterKay uit Engeland mocht de W960i uitproberen. Van een andere forum onderstaand bericht.
FYI.

Great News - TODAY screen is available!

Just found an option to enable the Today screen

There is a standby option in device settings where you can have either the feature or Business feature, when you enable the feature the Today screen hides away, when you select Business option the Today screen appears!!

Sorry for the confusion folks!! So the W960i is not just an entertainment package a but a Business tool as well
Dat is heel mooi, het zou een hele tegenvaller geweest zijn als de today screen er niet was. Dit is iig weer een hele opluchting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.expansys.nl/p.aspx?i=151900

hopelijk klopt de datum..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

22 okt, dat is vroeg! ik ben zeer benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
Hopelijk klopt de prijs niet :P 700 euro owhoer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:15

Tank80

Cyanide&&Happiness

Expansys staat inderdaad bekend als een bedrijf wat haar opgegeven levertijden uiterst nauwkeurig nakomt... :')

Maarre; holy f... wat een foontje O+ Was eigenlijk opzoek naar een pda / smartphone als opvolger van mn w810, maarre, denk toch dat dit m wordt.

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op de uk store staat de w960i gepland voor december
de k850 en 910 staan beide voor oktober

op expansys staat de w960 voor 694.95 !!!
de k850 voor 534.95 !!
de w910 voor 449.95 !!

ze staan alledrie voor 22 oktober, nu valt het mij op dat de prijzen van de k850 en de w910 wel wat hoger liggen dat bijvoorbeeld op de site http://www.portablegear.nl/ de k850 voor 459,- (76 euro verschil) staat en de 910 voor 396,- (54 euro verschil)

hopelijk geldt dat ook voor de w960 en heeft portablegear het bij het juiste eind :)

ik wil eigenlijk echt de w960, vooral omdat de k850, meer een camerafoon is dan muziek en de w910 een slider is, ik heb een hekel aan die dingen , maar als de k850 echt zoveel goedkoper uitkomt dan word dat hem mss toch : :*)

andere links:
w960 : http://www.letsgomobile.o...n/1074/sonyericssonw960i/
k850 : http://www.letsgomobile.o...on/979/sonyericssonk850i/
w910 : http://www.letsgomobile.o...n/1072/sonyericssonw910i/

op expansys staat de zwarte w910 niet, het zou jammer zijn als die niet in het zwart naar europa zou komen, we zullen zien 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2007 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
  • Laatst online: 13:51
22 oktober al, hardstikke mooi, dan waarschijnlijk al scoren met een goedkoop t-mobile abonnement. Die hebben deze maand extra hoge toestelkortingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ga Expansys aub niet als bron gebruiken, want ten eerste klopt de release date daar sowieso niet.. Die hebben ze namelijk gewoon uit hun duim gezogen.. en die prijzen zijn daar altijd lachwekkend.
Ik blijf erbij dat de intro prijs ~550 euro is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xof schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 23:13:
Ga Expansys aub niet als bron gebruiken, want ten eerste klopt de release date daar sowieso niet.. Die hebben ze namelijk gewoon uit hun duim gezogen.. en die prijzen zijn daar altijd lachwekkend.
Ik blijf erbij dat de intro prijs ~550 euro is.
Mee eens, Expansys vind ik een zeer onbetrouwbare bron .
Hou maar Week 49 aan. Op andere fora wordt week 49 gemeld.
En die prijzen van Expansys, schandalig. Hou maar plusminus 550 EURO aan.
Denk je nou echt dat S.E. zo dom is om zichzelf buiten de markt te prijzen.
De directe concurrenten van W950i zijn Iphone, Nokia N95 8 GB en LG Prada.

En als ik het mis heb met Week 49 dan ben ik al blij dat het eerder is geworden ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2007 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
Op esato.com wordt zowel week 49 (3 t/m 9 dec) als 18 oktober (in Zweden) genoemd, laten we hopen op het laatste. Op dat forum is ook een user (Peterkay) in het bezit van een prototype toestel, die veel vragen beantwoordt van forumgasten.

http://www.esato.com/boar....php?topic=154972&start=0

[ Voor 5% gewijzigd door Magnolia op 04-10-2007 02:32 ]

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 01:37:
[...]

Mee eens, Expansys vind ik een zeer onbetrouwbare bron .
Hou maar Week 49 aan. Op andere fora wordt week 49 gemeld.

En als ik het mis heb met Week 49 dan ben ik al blij dat het eerder is geworden ;)
op het forum zegt Peter K dat hem is meegedeeld dat de prijs zo rond de 450-550 POND ligt, niet euro, dus die 600-700 euro kan best kloppen, belachelijk, maar mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
http://www.letsgodigital.org/en/17112/lg-vx10000-voyager/

Niet dat ik hem durf te vergelijken met de W960i, maar als hij echt voor november beschikbaar komt voor een prijs van onder de 400 dollar...dat ga ik mij toch eens aan mijn hoofd krabben :P

[ Voor 16% gewijzigd door StraightOn.NL op 05-10-2007 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 01:37:
SE heeft de Walkman phones nooit goedkoop in de markt gezet, ze vragen altijd wat meer dan de Nokia tegenhanger. De iPhone is trouwens nog steeds een vrij dure telefoon in de VS (zo'n 150 dollar meer dan een N95 bij vergelijkbaar abo), dus ik verwacht dat de w960 tussen die twee in geplaatst wordt. Dat zou dan rond de €600-650 los zijn, misschien wat minder als Nokia de N95 gaat discounten.

Die 400 dollar voor die LG is trouwens geen losse toestelprijs, dat is icm een abo. Los zal-ie ook wel >€550 zijn bij introductie.

[ Voor 8% gewijzigd door Dreamvoid op 05-10-2007 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
Dreamvoid schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 14:25:
[...]

SE heeft de Walkman phones nooit goedkoop in de markt gezet, ze vragen altijd wat meer dan de Nokia tegenhanger. De iPhone is trouwens nog steeds een vrij dure telefoon in de VS (zo'n 150 dollar meer dan een N95 bij vergelijkbaar abo), dus ik verwacht dat de w960 tussen die twee in geplaatst wordt. Dat zou dan rond de €600-650 los zijn, misschien wat minder als Nokia de N95 gaat discounten.

Die 400 dollar voor die LG is trouwens geen losse toestelprijs, dat is icm een abo. Los zal-ie ook wel >€550 zijn bij introductie.
Ohhhh...Ik heb echt wat tegen die LG telefoons, en dan met name die Chocolate...pffff 8 van de 10 mensen die ik ken die er een hebben, hebben al reparaties gehad die al dan niet onder de garantie vielen...Maar je bent je telefoon altijd 2 weken kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
Da's apart. Hier is 't juist Samsung overal en bijna geen LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
Ik las dat Sony Ericsson over 2 weken nieuwe modellen released...o.a. de W910i stond er...misschien dus ook W960i :D?

bron: De Spits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamieater
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:21
Vandaag ligt de K850i (officieel) in de winkels. Zie onderstaand bericht van SE:
Een tijdje geleden heb je ons gevraagd je te waarschuwen als de nieuwe K850i in de winkel lag. Goed, hij is uit. Probeer hem dus bij een winkel bij jou in de buurt en wordt de eerste die hem heeft!*

Klik hier voor meer informatie over de K850i

Hartelijke groeten,
Sony Ericsson
Aangezien deze telefoons rond dezelfde tijd zijn aangekondigd, lijkt een releasedatum voor de W960i van ~22 oktober dus best wel mogelijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Bamieater op 10-10-2007 08:03 ]

Say what you want to say, BUT don't speak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is ie ook al via internet te koop? ik heb alleen nog maar webshops gezien met: binnenkort leverbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:05:
is ie ook al via internet te koop? ik heb alleen nog maar webshops gezien met: binnenkort leverbaar...
Nee, hij is nog nergens te koop. De eerste leveringen worden in week 44 verwacht.
Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.