Magnolia schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 18:06:
[...]
Mijn 2 jaar oude w800's aansluiting is ook niet helemaal 100% meer, bij de headphones (hpm70) moet ik ff goed 'prielen' voordat ik aan beide oortjes geluid krijg, en ook opladen pakt hij niet altijd meteen. Ik heb laatst voorzichtig met een tandenborstel de aansluiting schoon gepoetst, en nu gaat 't al beter.
We wachten op de w960

Same here, soms hang ik em aan de lader en de volgende dag blijkt hij niks te hebben geladen, nu let ik elke keer goed op dat het bliksempje er blijft staan, maar hij hoeft maar een mm te bewegen en de power is weer weg. ik gebruik em niet meer als mp3 speler, dus het probleem met de headset heb ik niet meer (ben zo blij met mijn nw-a808

) en ik hang em ook nooit aan de pc, cameratoets is al lang brak en muziek enzo zet ik er niet meer op. Maar op de plaatjes lijkt de aansluiting toch behoorlijk op die van de w800, dus ik ben er ook een beetje bang voor dat hij dalijk contact gaat verliezen, hopelijk heeft SE dit gefixt. (doe trouwens nooit iets verkeerd met de stekker, het is echt een probleem van de telefoon)
Ik ben zeer benieuwd naar de releasedatum, aangezien ik deze w800 al meer dan 2 jaar heb en toch ff wil wachten op de 960 voor ik een nieuwe haal. Echt een te mooi toestel...
Ik vraag me af hoeveel hij zou zijn bij een 2-jarig 25e/m abbonnement?