Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rijpie
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-02-2022
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 23:17:
[...]

na de P990 nooit geen SE meer.
waarom niet?

ik hoop trouwens dat hij voor september uitkomt, 1 september vervalt mijn abbo helaas, en ik wil het wel graag verlengen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:01

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
http://life.tweakers.net/...0-W950-M600-firmware.html

Daarom :)

Lekker als je dan net een W960 koopt, waarvan na een half jaar de firmware support gestopt wordt terwijl het ding nog vol bugs zit (firmware van de P1i en W960 is praktisch hetzelfde als de P990i).

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:22

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Chiron schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 00:00:

Lekker als je dan net een W960 koopt, waarvan na een half jaar de firmware support gestopt wordt terwijl het ding nog vol bugs zit (firmware van de P1i en W960 is praktisch hetzelfde als de P990i).
Ik ben het met je eens dat dit geen stijl is van SonyEricsson. Ik hoop dat ze het niet verder ontwikkelen, maar nog wel de bekende (en reeds gecorrespondeerde) bugs er alsnog uit gaan halen.

Toch moet je de P1i en de W960 als echt andere toestellen zien. Zoals ik ook al in een ander topic als voorbeeld gaf; de Nokia N73 en de Nokia 5500 hebben ook allebei dezelfde firmware. De 5500 was vanaf het moment dat hij uitkwam stabiel, in tegenstelling tot de N73, die nu (na veel updates) pas redelijk stabiel draait.

Tevens zijn de previews van de P1i ook erg positief...

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Het grote verschil tussen de P1i/W960 en de P990i is dat er in de P1i/W960 2x zoveel ram geheugen is gestopt. Maar de memory lekken zitten er nog steeds in. Je hebt er alleen minder snel last van omdat het langer duurt voordat het geheugen is gefragmenteerd, en de boel zo traag is geworden dat je wel moet restarten (of de telefoon uit zichzelf reboot).

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolver1ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-01 07:07
rijpie schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:12:
[...]

oke, tenminste iemand die normaal reageert _/-\o_

nou bedankt allemaal voor deze discussie, ik ben er flink wijzer van geworden :*)

edit: trouwens de w960i heeft ook geen media player, deze heeft een "Walkman(r)player"
W950 heeft ook geen Media Player maar een Walkman Player. Desondanks wordt bij de vergelijking tussen 950 en 960 wel aangegeven dat 950 wel over de Media Player bezit. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rijpie
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-02-2022
wolver1ne schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 04:24:
[...]

W950 heeft ook geen Media Player maar een Walkman Player. Desondanks wordt bij de vergelijking tussen 950 en 960 wel aangegeven dat 950 wel over de Media Player bezit. 8)7
dat is dus ook een verschil tussen deze twee, w950 heeft een media player, en w960 heeft walkman player, weet jij precies wat voor player er op de w960 zit? heb je hem al in handen gehad? heb je hem al gebruikt? wie weet hebben ze een heel nieuwe player gemaakt, mijn w800i heeft ook een walkman player, maar zo noemen ze het ook niet op de SE site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

rijpie schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 08:39:
[...]

dat is dus ook een verschil tussen deze twee, w950 heeft een media player, en w960 heeft walkman player, weet jij precies wat voor player er op de w960 zit? heb je hem al in handen gehad? heb je hem al gebruikt? wie weet hebben ze een heel nieuwe player gemaakt, mijn w800i heeft ook een walkman player, maar zo noemen ze het ook niet op de SE site.
Ik vraag me echt af of iemand uberhaupt wel mijn vorige post heeft gelezen, zal wel te weinig plaatjes zijn geweest of zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chiron schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 01:26:
Het grote verschil tussen de P1i/W960 en de P990i is dat er in de P1i/W960 2x zoveel ram geheugen is gestopt. Maar de memory lekken zitten er nog steeds in. Je hebt er alleen minder snel last van omdat het langer duurt voordat het geheugen is gefragmenteerd, en de boel zo traag is geworden dat je wel moet restarten (of de telefoon uit zichzelf reboot).
Huh? normaal doe je je telefoon 's avonds voor het slapen toch uit? Al die straling is niet echt gezond volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4100
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 18:05:
[...]

Huh? normaal doe je je telefoon 's avonds voor het slapen toch uit? Al die straling is niet echt gezond volgens mij...
Ik doe m'n foon het liefst nooit uit, en ik denk dat wel meer mensen dat hebben.... Straling is verwaarloosbaar tov je normale verbruik, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Hmm met de fw updates van de W950 is SE gestopt met produceren. Als dat met de W960i ook zo gaat dan hoeft het voor mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 18:05:
[...]

Straling maakt echt niks uit.

Als je hem helemaal uitzet is de grap trouwens ook dat je wekker niet meer werkt :p Die gaat alleen af als ie in flight mode zit, of aan staat.

Als je echt bang bent voor de straling zou je hem in flight mode kunnen zetten.

Zelf laat ik hem 's nachts vaak aanstaan, omdat ik soms bereikbaar wil zijn voor sommige mensen. Dus 'normaal uitdoen voor het slapen gaan' gaat niet voor iedereen op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Niet online
Alle telefoontjes die ik heb van nokia tot siemens kunnen gewoon uit en de wekker gaat ook over hoor. De hele goedkope SE k300i die ik heb doet dat ook, zou het raar vinden als het met de duurdere modellen niet zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chiron schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 19:26:
[...]

Straling maakt echt niks uit.

Als je hem helemaal uitzet is de grap trouwens ook dat je wekker niet meer werkt :p Die gaat alleen af als ie in flight mode zit, of aan staat.

Als je echt bang bent voor de straling zou je hem in flight mode kunnen zetten.

Zelf laat ik hem 's nachts vaak aanstaan, omdat ik soms bereikbaar wil zijn voor sommige mensen. Dus 'normaal uitdoen voor het slapen gaan' gaat niet voor iedereen op :)
/me heeft een "losse" wekker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 16:48
never mind...

[ Voor 96% gewijzigd door mad_dog op 30-06-2007 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
Liquid schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 20:06:
Alle telefoontjes die ik heb van nokia tot siemens kunnen gewoon uit en de wekker gaat ook over hoor. De hele goedkope SE k300i die ik heb doet dat ook, zou het raar vinden als het met de duurdere modellen niet zou kunnen.
Nou weetje wat het probleem is met zowel de wekker op de k750i als de k800i, en ik vermoed dus met meerdere types van se, dat als je de wekker zet na middernacht (binnen een paar uur dus), hij soms gewoon niet afgaat (omdat hij volgens mij voor de dag erna wordt gezet...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Liquid schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 20:06:
P990i in ieder geval niet. En daarmee volgens mij ook alle andere Symbian toestellen van SE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvos
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03:32
Ik heb de startpost (layout) wat aangepast. Toevoegingen en/of opmerkingen zijn welkom.
Vooralsnog niet echt nieuwe informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Chiron schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 19:04:
[...]

P990i in ieder geval niet. En daarmee volgens mij ook alle andere Symbian toestellen van SE.
Vreemd, mijn M600i heeft mij vanochtend gewekt, terwijl `ie gewoon uit was.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Silvos schreef op maandag 02 juli 2007 @ 02:11:
Ik heb de startpost (layout) wat aangepast. Toevoegingen en/of opmerkingen zijn welkom.
Vooralsnog niet echt nieuwe informatie.
Ziet er goed uit, je kan van de whitepaper de applicatie listing quoten en de youtube links erbij zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:09

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

mad_dog schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 17:55:
[...]

Nou weetje wat het probleem is met zowel de wekker op de k750i als de k800i, en ik vermoed dus met meerdere types van se, dat als je de wekker zet na middernacht (binnen een paar uur dus), hij soms gewoon niet afgaat (omdat hij volgens mij voor de dag erna wordt gezet...)
Heb anders helemaal geen probleem met mijn k750...

Wat ik wel storend vind is het "voorloopgeluidje" van de wekker...

Zet je een chille tune als wektoon, word je al wakker van die klote-piep...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
MikeyMan schreef op maandag 02 juli 2007 @ 10:16:
[...]

Heb anders helemaal geen probleem met mijn k750...

Wat ik wel storend vind is het "voorloopgeluidje" van de wekker...

Zet je een chille tune als wektoon, word je al wakker van die klote-piep...
voorloopgeluidje??? dat had ik dan weer niet op mijn K750 :?

Ik wordt altijd wakker van de tril-functie voordat ik het muziekje hoor... (K800)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:24

Licko

ZVDK

hebben hebben :9 :9

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-10 19:12
Chiron schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 00:00:

Ik heb een m600 sinds oktober en heb nog een oude FW. Ik moet zeggen dat ik weinig of zelfs geen bugs heb gezien. Het probleem is dat veel mensen er deftig moeten leren mee werken. Het grootste probleem is, dat veel mensen de programma's nooit deftig afsluiten, waardoor andere programma's wegens een tekort aan geheugen niet meer (goed) functioneren. Ik denk ook dat de m600/p990 anders zijn omdat die toestellen de 1e toestellen waren met symbian. Ondertussen hebben ze ook meer ervaring op dat vlak. Ze hebben zich ook vergist op vlak van hardware. Hardwarematig zijn die toestellen te zwak om symbian op te draaien. Dat is dan ook de reden waarom de m600/p990 en zelfs de nokia n73 en soortgelijken enorm traag werken. Het OS is gewoon te zwaar.

Ik heb dan ook gezworen om nooit meer een smartphone te kopen, maar eerder een PDA met gsmfuncties ipv een GSM met pda-functies. Aangezien de iPhone het ook niet allemaal is, en de windows mobile PDA's naar verluid zeer slecht en onstabiel zijn, ga ik mss toch terug voor een smartphone. Ik heb filmpjes gezien van de werking v bvb de N96 Nokia smartphone, en het OS draait daar zéér vlot. Idem met de w960, daar lijkt het er ook op dat het OS zeer vlot draait. Vooraleer op mijn m600 een ontvangen bericht effectief is geopend, zijn er zeker 10 à 15 seconden voorbij. Dat is onaanvaardbaar, alhoewel ik het al allemaal gewoon ben.

Ik ga hem wss kopen, maar vooraleer ik hem koop, ga ik hem grondig testen! Ik ga in oktober een weekje naar azië, dus daar zullen ze hem wel al hebben.
rijpie schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 08:39:
[...]

De W-series hebben allemaal walkman players. De Kxxx e.d. die ook mp3's kunnen afspelen hebben een mediaplayer. De walkmanplayer kan ook films e.d. afspelen, en is dus eigenlijk een geavanceerde mediaplayer. Bij de walkmanplayer, heb je externe shortcuts die direct naar de player leiden. In combinatie dus met de hardware verschilt de walkmanplayer dus van de mediaplayers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snirpo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-09 14:12
pina schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 01:22:
[...]

Ik heb een m600 sinds oktober en heb nog een oude FW. Ik moet zeggen dat ik weinig of zelfs geen bugs heb gezien. Het probleem is dat veel mensen er deftig moeten leren mee werken. Het grootste probleem is, dat veel mensen de programma's nooit deftig afsluiten, waardoor andere programma's wegens een tekort aan geheugen niet meer (goed) functioneren. Ik denk ook dat de m600/p990 anders zijn omdat die toestellen de 1e toestellen waren met symbian. Ondertussen hebben ze ook meer ervaring op dat vlak. Ze hebben zich ook vergist op vlak van hardware. Hardwarematig zijn die toestellen te zwak om symbian op te draaien. Dat is dan ook de reden waarom de m600/p990 en zelfs de nokia n73 en soortgelijken enorm traag werken. Het OS is gewoon te zwaar.

Ik heb dan ook gezworen om nooit meer een smartphone te kopen, maar eerder een PDA met gsmfuncties ipv een GSM met pda-functies. Aangezien de iPhone het ook niet allemaal is, en de windows mobile PDA's naar verluid zeer slecht en onstabiel zijn, ga ik mss toch terug voor een smartphone. Ik heb filmpjes gezien van de werking v bvb de N96 Nokia smartphone, en het OS draait daar zéér vlot. Idem met de w960, daar lijkt het er ook op dat het OS zeer vlot draait. Vooraleer op mijn m600 een ontvangen bericht effectief is geopend, zijn er zeker 10 à 15 seconden voorbij. Dat is onaanvaardbaar, alhoewel ik het al allemaal gewoon ben.

Ik ga hem wss kopen, maar vooraleer ik hem koop, ga ik hem grondig testen! Ik ga in oktober een weekje naar azië, dus daar zullen ze hem wel al hebben.
Kwa hardware is de W960 gelijk aan de W950 met uitzondering van de camera, dus hij zou eigenlijk niet veel sneller moeten zijn zou je denken. Echter is het grootste probleem bij de W950/M600 dat het toestel te weinig geheugen heeft. Alle programmas die al in het geheugen staan starten supersnel op, dit is bij alle symbian toestellen zo. Waar jij het over hebt bij jouw M600, dat het openen van een bericht 10 seconden duurt komt dus omdat het berichtenprogramma nog niet in het geheugen van je toestel staat. Als je het eenmaal 1x is opgestart, start het daarna veel sneller. Nu kun je bij de W950/M600 niet veel programmas opstarten omdat het ding gewoon te weinig geheugen heeft. Aangezien de W960 nu 2x zoveel gehuegen heeft zou je dus alle programmas in het geheugen kunnen laten staan, waardoor alles megasnel opstart. De toestellen zijn echt niet te zwak kwa hardware (CPU), maar hebben gewoon te weinig geheugen.

Het is eigenlijk hetzelfde effect wanneer je Windows XP op een pc met 256MB RAM probeerd te draaien, het draait wel, maar als al het ram word verbruikt is het niet echt bepaald snel meer, ookal heb je voor de rest een megasnelle PC.

Ik zou trouwens wel de firmware updaten van je M600, daar word het OS ook een stuk stabieler en sneller van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamieater
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:21
Op het moment dat de W960i released wordt kan ik mijn abonnement verlengen, maar helaas gaat t for telecom deze telefoon niet voeren. Dus verleng ik mijn abo zonder een telefoon te nemen, en kies ik voor de korting op het abo. De telefoon koop ik dan zelf los.

Hoe zit het eigenlijk met de development van software voor dit ding? Natuurlijk is het mogelijk om MIDP/CLDC (java, JSR) applicaties te schrijven, maar ik zie ook dat C++ ondersteund wordt. Hoe zit dat dan?

Say what you want to say, BUT don't speak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Bamieater schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 10:07:
Op het moment dat de W960i released wordt kan ik mijn abonnement verlengen, maar helaas gaat t for telecom deze telefoon niet voeren. Dus verleng ik mijn abo zonder een telefoon te nemen, en kies ik voor de korting op het abo. De telefoon koop ik dan zelf los.

Hoe zit het eigenlijk met de development van software voor dit ding? Natuurlijk is het mogelijk om MIDP/CLDC (java, JSR) applicaties te schrijven, maar ik zie ook dat C++ ondersteund wordt. Hoe zit dat dan?
Dat is dan via symbian, houd er rekening mee dat het voor de SE serie anders is als voor de Nokia serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Bamieater schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 10:07:

Waarom zou je via t for telecom je abo moeten verlengen? Kan toch bij elke telecom toko of zelfs rechtsstreeks via je provider? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 17:48
Lijkt een veel belovende telefoon, wat ik wel jammer vind is dat de telefoon enkel 11mbit wlan biedt ipv 54mbit. Dat is nog wel een fors verschil als je kijkt naar onderstaand schema'tje. Lijkt mij dat een b/g chip niet veel duurder is.
Verder vooral pluspunten, zoals bijv ondersteuning van wmv9 (nu nog xvid/avi)

Protocol Date Frequency Throughput (Typ) (Max) Range (Indoor) Range (Outdoor)
802.11b 1999 2.4-2.5 GHz 4 Mbit/s 11 Mbit/s ~35 meters ~110 meters
802.11g 2003 2.4-2.5 GHz 19 Mbit/s 54 Mbit/s ~35 meters ~110 meters

bron: http://en.wikipedia.org/wiki/IEEE_802.11#802.11b

Iemand wat meer info over:
-transflective screen (significantly easier to use when in direct sunlight.)
-Kon het niet vinden in de whitesheet maar het schijnt dat je ook de telefoon kunt bedienden door hem te 'schudden' schud je naar links nummer terug, naar rechts nummer vooruit. Of dit praktisch is vraag ik me af.

Standaardpakket:

The exact contents of the W960 package depend on the localization, but the basic contents are as follows:
•W960 with two styluses
•Battery
•Stereo Bluetooth™ Headset HBH-DS220 (geen led en/of controlbuttons)
•Stereo Portable Handsfree HPM-70 (zelfde als bij w800)
Travel charger
•USB cable
•User documentation package
•On CD: Sony Ericsson PC Suite for Smartphones,
Media Manager PRO PC program (replaces Disc2Phone)
•Pouch (zakje)

[ Voor 6% gewijzigd door Magnolia op 25-07-2007 17:26 ]

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamieater
  • Laatst online: 14:21
Magnolia schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 17:17:
Lijkt een veel belovende telefoon, wat ik wel jammer vind is dat de telefoon enkel 11mbit wlan biedt ipv 54mbit. Dat is nog wel een fors verschil als je kijkt naar onderstaand schema'tje. Lijkt mij dat een b/g chip niet veel duurder is.
Verder vooral pluspunten, zoals bijv ondersteuning van wmv9 (nu nog xvid/avi)

Protocol Date Frequency Throughput (Typ) (Max) Range (Indoor) Range (Outdoor)
802.11b 1999 2.4-2.5 GHz 4 Mbit/s 11 Mbit/s ~35 meters ~110 meters
802.11g 2003 2.4-2.5 GHz 19 Mbit/s 54 Mbit/s ~35 meters ~110 meters

bron: http://en.wikipedia.org/wiki/IEEE_802.11#802.11b
[...]
Maar denk je dat je die 54mbit dan optimaal kan gebruiken? Ik denk dat 11mbit voldoende is voor mobiele applicaties. Het verschil zit em alleen in de snelheid, voor het bereik maakt b of g niet veel uit.

Say what you want to say, BUT don't speak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Laatst online: 21:24

Licko

ZVDK

krijg je er niet zo'n afstandbedieninkje bij zoals bij de w900i?
die vind ik toch wel handig :)

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08 03:53
Ik heb op dit moment een w850i met 8gb flash geheugen en dat bevalt mij zeer. Ik denk dat dit een goede opvolger zal zijn als mijn abbo verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat ze de datum snel weten wanneer hij uitkomt, me abbo verloopt 15 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbenschop2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
Weet iemand wat voor een processor erin zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Damn wat een gave telefoon. Mijn abbo loopt begin januari af hoop dat ik hem dan voor een aardig prijsje bij m'n verlenging kan krijgen. Afgelopen weekend heeft m'n D600 de geest gegeven, tot die tijd moet ik het vol zien te houden met een T630...

Zo te zien zullen we moeten wachten tot december:
http://se-store.co.uk/?ob...005-8DAD-19B78C0E964DF956
Afbeeldingslocatie: http://99procentsap.nl/thumb/114/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niborit
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-03-2023
http://www.inwarehouse.se...aspx?prd=1224526&node=610

Hier verwachten ze hem al wat eerder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbenschop2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
Antwoord van SE zelf:
Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.

De precieze specificaties van de processorsnelheid kan ik u helaas niet mededelen, daar deze op dit ogenblik nog niet voor de volle 100% vast staan.
Wellicht dat wij u in een latere maand van dit jaar van een beter antwoord kunnen voorzien zodra hiervan iets meer vast staat.
Het toestel komt trouwens uit in het vierde kwartaal van dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
Die link naar de Engelse SE shop zegt niet zoveel, veel telefoons die volgens die site in september/oktober uit moesten komen zijn al uit. (Bijv P1i en w660)

Ik heb release date's gezien van 12 augustus in dubai, en 18 augustus in Zweden. Hopelijk volgt Nederland vlak daarna :p

[ Voor 28% gewijzigd door Magnolia op 09-08-2007 12:46 ]

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:24
Omgerekend een prijs van 550 euro daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Magnolia schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 12:45:
Die link naar de Engelse SE shop zegt niet zoveel, veel telefoons die volgens die site in september/oktober uit moesten komen zijn al uit. (Bijv P1i en w660)

Ik heb release date's gezien van 12 augustus in dubai, en 18 augustus in Zweden. Hopelijk volgt Nederland vlak daarna :p
Kijk eens naar het gequote mailtje boven je. "Vierde kwartaal" is bij mij nog altijd 1 oktober op z'n vroegst. Postief denken is natuurlijk goed maar nu ben je niet reëel ben ik bang :)

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

Deze staat bovenaan mijn verlanglijstje. Mijn abo loopt februari 2008 af, dan is hopelijk de kop er al een beetje af (en de kinderziektes opgelost :P).

Eindelijk eens een telefoon die precies is wat ik zoek. Ruim geheugen, touch screen, slick design en wifi.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:57
ben benieuwd wat dit ding gaat kosten, zeker gezien t feit je nauwelijks nog korting krijg op een nieuwe telefoon

wil er max 150 aan uitgeven met een nieuw 1 jarig abo

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 16:33:
ben benieuwd wat dit ding gaat kosten, zeker gezien t feit je nauwelijks nog korting krijg op een nieuwe telefoon

Hij zal wel meer kosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 16:33:

Ik denk dat je er wel meer aan kwijt bent gezien het fijt dat je maar een 1 jarig abo wil. Denk dat je eerder moet denken aan 300+ bijbetalen aangezien de losse toestelprijs ongeveer 500 euro is

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Laatst online: 27-09 18:18
Ik probeer mijn SE K750i net zo lang in leven te houden tot ik deze telefoon kan betalen. Overigens een raar systeem in Nederland: een duur abbonement nement om er vervolgens een telefoon bij te 'krijgen'. Iedereen weet toch dat je niks 'krijgt'? Hier in België is het verboden (koppelverkoop).

Maar goed. Over een klein jaar zal deze wel te vinden zijn voor 300 EUR, niet? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

cocico schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:59:
Ik probeer mijn SE K750i net zo lang in leven te houden tot ik deze telefoon kan betalen. Overigens een raar systeem in Nederland: een duur abbonement nement om er vervolgens een telefoon bij te 'krijgen'. Iedereen weet toch dat je niks 'krijgt'? Hier in België is het verboden (koppelverkoop).

Maar goed. Over een klein jaar zal deze wel te vinden zijn voor 300 EUR, niet? _/-\o_
In Nederland kan dit ook al bijna niet meer, T-mobile bijv. geeft al bijna geen korting meer.

Heb voor mijn W950i 220 euro bij moeten betalen toen deze net uit was. Dat ga ik met de W960i niet meer redden.

[ Voor 8% gewijzigd door Xof op 17-08-2007 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

hmz... ik wil deze ook! Maar kan niet zo lang meer wachten...
M.n abo kan vanaf deze maand verlengd worden en moet echt snel een nieuwe omdat mijn vorige toestel geen bluetooth heeft (en ik dus neit handsfree kan bellen in de auto)....

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 21:14

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

kazz1980 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:22:
hmz... ik wil deze ook! Maar kan niet zo lang meer wachten...
M.n abo kan vanaf deze maand verlengd worden en moet echt snel een nieuwe omdat mijn vorige toestel geen bluetooth heeft (en ik dus neit handsfree kan bellen in de auto)....
Er zijn ook headsetjes met een draadje ;) niet ideaal maar het werkt. En anders zijn er ook nog de aloude carkits, maar die zijn best prijzig.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Abbo verloopt 1 december, de kans dat deze telefoon dan nog niet uit is bestaat dus.
nou is dat niet zon probleem voor eventjes.
echter zal deze telefoon inc een 2 jarig abbo ( van ongeveer 25-30 euro p/m )
nog extra geld kosten ?

als dat het geval is dan denk ik niet dat dit hem gaat worden, al ben ik wel verliefd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:21:
Mijn Abbo verloopt 1 december, de kans dat deze telefoon dan nog niet uit is bestaat dus.
nou is dat niet zon probleem voor eventjes.
echter zal deze telefoon inc een 2 jarig abbo ( van ongeveer 25-30 euro p/m )
nog extra geld kosten ?

als dat het geval is dan denk ik niet dat dit hem gaat worden, al ben ik wel verliefd ;)
Ja zoals ik al eerder zei heb ik 220 euro moeten bijbetalen voor de W950i toen deze net uitkwam.. hierbij had ik een T-mobile Flex 30 abo. Dit was dan wel 1 jarig, maar voor 2 jaar zou ik iets van 150-170 moeten betalen.
De kortingen zijn dit jaar al bijna verdwenen en volgend jaar zullen ze er al helemaal niet meer zijn, dus ga er maar vanuit dat je minimaal 200 euro moet neerleggen. (waarschijnlijk veel meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
Hier zijn een paar live foto's van de w960 te vinden op mobileburn.com

http://www.mobileburn.com...sp?Id=3456&source=BROWSER

Release date is Zweden is inmiddels 18 oktober. Verwacht hem niet voor die tijd hier. We wait :|

[ Voor 58% gewijzigd door Magnolia op 19-08-2007 15:59 ]

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Telefoon had al een tijdje uit kunnen zijn, als ik de foto's zo bekijk is het qua software allemaal hetzelfde als de W950i.. enige extra's die ze erbij in moeten zetten is camera en WLAN.
Dus de meeste tijd zit in het design, vind het wel jammer dat SE qua software betreft niet veel vooruitgang heeft.. kijk bijv. naar de K770, deze gebruikt nog steeds dezelfde software als de K700.. en die is al vrij oud. SE zal UIQ wel een aantal jaar gaan uitmelken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xof schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 12:50:
Telefoon had al een tijdje uit kunnen zijn, als ik de foto's zo bekijk is het qua software allemaal hetzelfde als de W950i.. enige extra's die ze erbij in moeten zetten is camera en WLAN.
Dus de meeste tijd zit in het design, vind het wel jammer dat SE qua software betreft niet veel vooruitgang heeft.. kijk bijv. naar de K770, deze gebruikt nog steeds dezelfde software als de K700.. en die is al vrij oud. SE zal UIQ wel een aantal jaar gaan uitmelken.
Als jij bij SE gaat werken voorspel ik dat je dikke bonussen gaat ontvangen voor het snel RTM ready hebben van je ontwerpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:17
Leuk toestelletje dit, wordt waarschijnlijk wel de opvolger van mn W850. Ik vraag me alleen af of deze wel een Xenon flits heeft (als de K8**) of alleen Ledje waar je niets aan hebt. Dit was bij de P1i wel het geval geloof ik en aangezien deze w960 daarop gebaseerd is vrees ik voor het ergste :X . Ik wil na de W850i eigenlijk wel een keer een telefoon die goede fotos maakt, ook bij slecht licht. Maar ik wil ook een Walkman dus vandaar dat deze ideaal is.

Twijfel ook nog een beetje over de K850i, maar wil beiden eerst wel eens in het echt zien en er even mee spelen om te kijken hoe ze bevallen. Ik heb mn abbonement (wat in oktober afloopt) verlengd met een sim only dus ik ga het toestel wel gewoon los kopen als ie voor een normale prijs te krijgen is (max 450). W850i bevalt (op de camera na) nog prima dus ik heb geen haast :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander1989
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-10 12:55
jap85 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:33:
Leuk toestelletje dit, wordt waarschijnlijk wel de opvolger van mn W850. Ik vraag me alleen af of deze wel een Xenon flits heeft (als de K8**) of alleen Ledje waar je niets aan hebt. Dit was bij de P1i wel het geval geloof ik en aangezien deze w960 daarop gebaseerd is vrees ik voor het ergste :X . Ik wil na de W850i eigenlijk wel een keer een telefoon die goede fotos maakt, ook bij slecht licht. Maar ik wil ook een Walkman dus vandaar dat deze ideaal is.

Twijfel ook nog een beetje over de K850i, maar wil beiden eerst wel eens in het echt zien en er even mee spelen om te kijken hoe ze bevallen. Ik heb mn abbonement (wat in oktober afloopt) verlengd met een sim only dus ik ga het toestel wel gewoon los kopen als ie voor een normale prijs te krijgen is (max 450). W850i bevalt (op de camera na) nog prima dus ik heb geen haast :) .
Zoals je kan zien in de openingspost heeft die 2 ledjes, is wel minder zonder flitser maar voordeel is dat je een zak lamp heb die dingen geven aardig licht. Dus ik vind het niet zo erg maar ben ook nog niet over wel toestel in nov ga halen komen zoveel nieuwe uit dan.

............................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensi1
  • Laatst online: 09-11-2024
De W960 zal volgens mij tesamen met de iPhone een kleine revolutie ontwikkelen.
We hebben zeker het laatste nog niet gezien van phones met een touchscreen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

laurensi1 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:24:
Wel eens gehoord van HTC? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

laurensi1 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:24:
Hoezo, de W950i was ook geen rage?
De W960i is echt niet vernieuwend hoor..

Denk dat SE toch met iets heel anders moet gaan komen willen ze net zoiets als de iPhone op de markt gaan zetten (en ik hoop ook zeker dat ze dat gaan doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensi1
Ik denk dat veel mensen geen w950 hebben gekocht omdat hij geen camera heeft, terwijl bijna alle gsm's vanaf 100 euro dat hebben. Daarom denk ik dat de w960 meer belastelling zal krijgen dan de w950 bij zijn release...

En ga nu aub de iPhone niet de hemel in prijzen. Er bestaan al genoeg sites met lijstjes van alle fouten of tekorten van de iPhone. (bvb geen mms !)
De HTC's is niet gericht op de grote volksmassa en daarom kunnen die lompe Windows Mobile bakken (170 gr !) geen echte revolutie inzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:21
Nou idd. Ik vind touch screen best praktisch maar wil absoluut nooit Windows op me telefoon hebben. Nu heeft SE toch een ideaal apparaatje in mijn ogen. De W950 vond ik eerlijk gezegd ook niet mooi, deze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

laurensi1 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:44:
Ik denk dat veel mensen geen w950 hebben gekocht omdat hij geen camera heeft, terwijl bijna alle gsm's vanaf 100 euro dat hebben. Daarom denk ik dat de w960 meer belastelling zal krijgen dan de w950 bij zijn release...

En ga nu aub de iPhone niet de hemel in prijzen. Er bestaan al genoeg sites met lijstjes van alle fouten of tekorten van de iPhone. (bvb geen mms !)
De HTC's is niet gericht op de grote volksmassa en daarom kunnen die lompe Windows Mobile bakken (170 gr !) geen echte revolutie inzetten...
Als er iemand een hekel heeft aan de iPhone ben ik het wel :P
Alleen heeft Apple wel het design (en dan vooral van het OS) goed voor elkaar en bij SE/Nokia etc. niet echt. Ik vind UIQ3 zeker niet slecht qua design en gebruiksvriendelijkheid, maar het kan zeker veel beter. Qua design is ook SE de enige telefoon waar ik nog uitkom, heb de laatste jaren dus ook alleen maar SE gehad, de rest vind ik allemaal spuuglelijk.
Qua functionaliteit is SE gewoon supergoed en daar kan Apple nog veel van leren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

True, HTC is wel wat specifieker gericht, maar 170 gr zijn ze vaak niet hoor. En de iPhone is ook geen lichtgewicht.
laurensi1 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:44:
Ik kan me persoonlijk niet voorstellen dat het ontbreken van een (sowieso brakke) camera in je mobieltje een argument is om het ding dan maar links te laten liggen. Wie gebruikt het nu daadwerkelijk vaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snirpo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-09 14:12
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:47:
True, HTC is wel wat specifieker gericht, maar 170 gr zijn ze vaak niet hoor. En de iPhone is ook geen lichtgewicht.

[...]

Ik kan me persoonlijk niet voorstellen dat het ontbreken van een (sowieso brakke) camera in je mobieltje een argument is om het ding dan maar links te laten liggen. Wie gebruikt het nu daadwerkelijk vaak?
Ik moet je zeggen, ik heb een w950, maar begin me er nu toch aan te ergeren dat ie geen camera heeft. Soms dan heb je van die momentjes dat je denkt van even snel een foto maken en dan pak je je mobiel en dan je van tsja k*t ik heb helemaal geen camera meer :P Ook de touchscreen is toch best jammer, dit werkt bij de W960 beter denk ik omdat de touchscreen niet verdiept ligt in het toestel en dus stukken makkelijker te bedienen is met je vingers. Ik gebruik namelijk echt nooit mijn stylus, het is zo irritant om steeds je stylus te moeten pakken om simpele verrichtingen te doen. En ja ik weet dat je ook heelveel kunt doen met het scrollwieltje, maar toch moet je de 'softbuttons' onderaan het scherm nog altijd bedienen via het touchscreen. Toen ik het toestel net had vond ik het echt een super ding, maar nu begin ik toch wel een beetje mijn navigatietoetsen en camera te missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensi1
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:47:
Als ik het goed voorheb, zijn er 3 grote verschillen tussen w950 en w960.
  • De Camera
  • Het Design
  • Het geheugen (zowel RAM als harde schijf)
Een camera in de gsm moet toch de moeite zijn aangezien bijna alle gsm's er een hebben. SE denkt er blijkbaar ook zo over, want anders gingen ze het gewoon zo gelaten hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

laurensi1 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:27:
[...]

• De Camera
  • Het Design
Een camera in de gsm moet toch de moeite zijn aangezien bijna alle gsm's er een hebben. SE denkt er blijkbaar ook zo over, want anders gingen ze het gewoon zo gelaten hebben. :)
En wifi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Laatst online: 30-09 18:31
Xof schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 12:50:
Onzin die software is sinds de K700i echt al een paar keer geupdate!
Maar het design is gewoon in principe gelijk gebleven!

Daarnaast heeft SE UIQ al in gamma vanaf 2.0 (P800) en we zitten nu op 3.1 al (ofzo??)
Dus uitmelken is een beetje onzin aangezien deze ook wordt geupdate!

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

In plaats van 5 snelkoppelingen, 15 snelkoppelingen op het startscherm.

Klink als een klein ding, maar voor mij een groot punt.

Owja, en radio, wat ik ook heel vaak gebruik

[ Voor 8% gewijzigd door Ginz op 22-08-2007 09:25 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

nils7 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 19:29:
[...]

Onzin die software is sinds de K700i echt al een paar keer geupdate!
Maar het design is gewoon in principe gelijk gebleven!

Daarnaast heeft SE UIQ al in gamma vanaf 2.0 (P800) en we zitten nu op 3.1 al (ofzo??)
Dus uitmelken is een beetje onzin aangezien deze ook wordt geupdate!
Klopt ook wel, maar ik zie weinig verandering.. als ik bijv. de niet symbian telefoons van SE pak zie ik echt weinig verschil in menu's ed. (vergeleken met oudere modellen).
UIQ 2 ken ik dan weer niet, dus daar kan ik eigenlijk geen oordeel over geven. Maar dit ging meer over de W950i naar de W960i.. tis allebei UIQ 3.. 3.1 zal als update de camera functie en de wifi hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schraagen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-05-2024
laurensi1 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:27:
[...]

• De Camera
  • Het Design
En 8GB ipv 4GB O+ :9~ 8)7 :9 _/-\o_ 8)

Dit wordt definitief mijn nieuwe model O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt mooi toestelletje,..heb nu Samsung P310 en zag de nieuwe P520. Heel verleidelijk maar denk toch dat de W960i gaat winnen. Ookal is hij wat groter maar ik denk dat ik meer ga voor een "snellere" telefoon.

Had hiervoor een Qtek S200, heerlijk ding. kon echt alles ermee doen alleen ontzettend groot(vandaar de overstap naar P310. Heb de K750i ook gehad en vond dat ook een perfecte telefoon, dus ik ga weer voor SE W960i.

Weet iemand al meer over de release date??

• WybWyb
  • Laatst online: 22-09 07:22
Nog even over de prijs van dit toestel. De p1i is al een tijdje uit en is voor ongeveer 455 a 465 euro verkrijgbaar. ( http://www.smartphoneshop...39/sony-ericsson-p1i.html ) Omdat de W960 eigenlijk bijna hetzelfde is, maar toch een paar pluspunten heeft denk ik dat ie iets duurder zal zijn en ongeveer tussen de 480 en 520 euro zal gaan kosten.

MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III

• jap85
WybWyb schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 14:35:
Nog even over de prijs van dit toestel. De p1i is al een tijdje uit en is voor ongeveer 455 a 465 euro verkrijgbaar. ( http://www.smartphoneshop...39/sony-ericsson-p1i.html ) Omdat de W960 eigenlijk bijna hetzelfde is, maar toch een paar pluspunten heeft denk ik dat ie iets duurder zal zijn en ongeveer tussen de 480 en 520 euro zal gaan kosten.
Dat zou mooi zijn, maar ik verwacht dat ie wel iets meer gaat kosten, 8gb flashgeheugen kost nogal wat, evenals de extra bijgeleverde accesoires (oa bijgeleverde stereo bluetooth headset). Ik schat 550-600 minmaal. Maarja we zien het wel...

• WybWyb
jap85 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 14:59:
[...]

Dat zou mooi zijn, maar ik verwacht dat ie wel iets meer gaat kosten, 8gb flashgeheugen kost nogal wat, evenals de extra bijgeleverde accesoires (oa bijgeleverde stereo bluetooth headset). Ik schat 550-600 minmaal. Maarja we zien het wel...
Nah k denk tog echt dat je dan te hoog zit te denken. De p1i heeft ook een bureaulader enzo erbij zitten dus dat moet niet veel uitmaken. Wat betreft dat flash als je als consument naar de winkel gaat om 8gb flash te kopen zou t wel wat kosten, als sony ericsson t inbouwd kost t natuurlijk veel minder (ook omdat sony zelf kaartjes maakt. Hij is bijna identiek aan de p1i dus denk ik dat er niet zo heel veel prijsverschil tussen zal gaan zitten... als ie 600 euro gaat kosten is dat 150 euro meer en ik denk niet dat mensen dan de w960 gaan kopen maar toch maar voor p1i gaan en er dan een kaartje bij kopen. voor 59 euro heb je al een 4gb kaartje namelijk ( http://www.consoleshop.nl...rystick-pro-duo-4-gb.html )

• jap85
WybWyb schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 15:32:
[...]

Nah k denk tog echt dat je dan te hoog zit te denken. De p1i heeft ook een bureaulader enzo erbij zitten dus dat moet niet veel uitmaken. Wat betreft dat flash als je als consument naar de winkel gaat om 8gb flash te kopen zou t wel wat kosten, als sony ericsson t inbouwd kost t natuurlijk veel minder (ook omdat sony zelf kaartjes maakt. Hij is bijna identiek aan de p1i dus denk ik dat er niet zo heel veel prijsverschil tussen zal gaan zitten... als ie 600 euro gaat kosten is dat 150 euro meer en ik denk niet dat mensen dan de w960 gaan kopen maar toch maar voor p1i gaan en er dan een kaartje bij kopen. voor 59 euro heb je al een 4gb kaartje namelijk ( http://www.consoleshop.nl...rystick-pro-duo-4-gb.html )
Laten we het hopen, ik heb geen zin om er zoveel aan uit te geven namelijk. Overigens gaat dat kaartje wat je laat zien niet in een P1i passen ;)

• WybWyb
nee, k zie t nu ook... De p1i neemt alleen de micro variant van de memory stick in... Ook lekker dom dat van de micro nog geen 4 en 8 gb kaartjes zijn die verkocht worden... Dat allang al op de markt moet zijn. Het maximale flash geheugen wat op zo'n kaartje past is namelijk 32 gb... schiet niet erg op als we die 32 gb willen halen, maarja die tijd komt nog wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-01 16:44
Voor geinteresseerden een aantal video filmpjes van de W960i:
http://www.sneleengsm.nl/video/sony-ericsson/w960i.htm

Originele startpagina - Stadindex.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-09 09:46
deze moet ik echt hebben! ziet er superstrak uit, WLAN wat ik echt een voordeel vind, ook voor op de Uni, maar daar hebben we 802.11g, gaat dat dan toch werken op deze telefoon? omdat deze alleen 802.11b ondersteund. Is dat backwards compatible? of hoe werkt dat eigenlijk?

Mooie update voor mijn W850i, wat is de releasedatum van de W960i ik kan het zo snel nergens vinden namelijk

Maar al met al een mooie telefoon, en als die WLan ook op school en thuis werkt met een Linksys WRT54GL 802.11g dan wil ik hem zeker hebben!

::edit::

volgens wikipedia: IEEE 802.11g is de opvolger van 802.11b en werkt in de 2,4 GHz-band, de bandbreedte is 54 Mbps. De producten die gebruikmaken van 802.11g zijn achterwaarts compatibel met 802.11b en kunnen dus met beide standaarden overweg.

Klopt dat dus dat Wlan op de W960i ook gewoon moet werken op 802.11g routers?

[ Voor 24% gewijzigd door StraightOn.NL op 25-08-2007 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Tuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
nice dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
@straighton.nl
De release datum van de w960i is nog niet bekend... Het kan begin oktbober zijn (zeer onwaarschijnlijk) maar t kan ook laat december worden. Misschien komt er zelfs nog een uitstel. Je weet het niet, dus zul je nog even geduld moeten hebben.

Het verschil tuusen 802.11b en 802.11g zit voornamelijk in de snelheid. Zoals je zelf al zei is de brandbreedte van de g versie 54 mbps, terwijl die van de b versie maar 11 mbps kan doorvoeren. Omdat dit een telefoon is en geen computer waar je (veel) op download hebben ze gekozen voor de b versie en niet voor de g. Je kan wel de duurste auto hebben maar als je er nooit mee rijdt heb je er vrij weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
WybWyb schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 23:34:
@straighton.nl
De release datum van de w960i is nog niet bekend... Het kan begin oktbober zijn (zeer onwaarschijnlijk) maar t kan ook laat december worden. Misschien komt er zelfs nog een uitstel. Je weet het niet, dus zul je nog even geduld moeten hebben.

Het verschil tuusen 802.11b en 802.11g zit voornamelijk in de snelheid. Zoals je zelf al zei is de brandbreedte van de g versie 54 mbps, terwijl die van de b versie maar 11 mbps kan doorvoeren. Omdat dit een telefoon is en geen computer waar je (veel) op download hebben ze gekozen voor de b versie en niet voor de g. Je kan wel de duurste auto hebben maar als je er nooit mee rijdt heb je er vrij weinig aan.
De W960 staat voor November samen met de W910 en de K850 voor Oktober. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
WybWyb schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 23:34:
@straighton.nl

Thnx voor de info :-) ik had het zelf ook al ff gewikied , g is inderdaad backwards compatible met b en a. De snelheid is ook verder niet zo belangrijk voor wat te mailen en mp3tjes :-) 11mbit/s is al niet slecht.

Ik vraag me alleen af hoe die telefoon dan omgaat met WEPsleutels enzo.

Lijkt me (jammer genoeg!) stug dat hij deze ( http://www.icts.unimaas.n..._MAASnet_WinXPProf_UK.pdf ) inlog procedure kan volgen en verbinding kan maken ...

Voor thuis zal hij simpele encriptie toch wel aankunnen hoop ik...maar ik lees er niets over in de Whitepaper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
ik ga in oktober naar het verre oosten. Hopelijk is hij daar dan al uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
http://www.expansys.nl/p.aspx?i=149773 toch ook niet duur..
verkeerde topic

[ Voor 16% gewijzigd door m_a_rnix op 26-08-2007 02:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
DaannO schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 23:36:
[...]

Nee hoor hij staat gepland voor het vierde kwartaal van het jaar wat inhoud dat hij dus in oktober november of december uit kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
StraightOn.NL schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 00:30:
[...]

Thnx voor de info :-) ik had het zelf ook al ff gewikied , g is inderdaad backwards compatible met b en a. De snelheid is ook verder niet zo belangrijk voor wat te mailen en mp3tjes :-) 11mbit/s is al niet slecht.

Ik vraag me alleen af hoe die telefoon dan omgaat met WEPsleutels enzo.

Lijkt me (jammer genoeg!) stug dat hij deze ( http://www.icts.unimaas.n..._MAASnet_WinXPProf_UK.pdf ) inlog procedure kan volgen en verbinding kan maken ...

Voor thuis zal hij simpele encriptie toch wel aankunnen hoop ik...maar ik lees er niets over in de Whitepaper
Ik denk dat je net zoals je dat doet met apparaten aankoppelen met bluetooth, een code moet invoeren die je met de computer ook had moeten invoeren. Als SE dit niet heeft gedaan zou je dus alleen op onbeveiligde netwerken kunnen werken wat zeer onwaarschijnlijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

WLAN op de W960i ondersteund de volgende encrypties:

•WEP
•Shared WEP
•Dynamic WEP
•WPA Personal and WPA2 Personal
•WPA Enterprise and WPA2 Enterprise

En daarbij heeft die een 20mW output. Is niet superveel, maar opzich wel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
er zit een opera-browser bij. Betekent dat dan dat die wél flash en java zal ondersteunen, en dat je écht kan surfen ipv die light-versie van de iphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
pina schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 14:24:
er zit een opera-browser bij. Betekent dat dan dat die wél flash en java zal ondersteunen, en dat je écht kan surfen ipv die light-versie van de iphone?
Nee het wordt natuurlijk wel aangepast. Opera heeft een flashloze browser omdat ze een native video-ondersteuning bied. Hierdoor willen ze de noodzaak voor een flash plugin verminderen.

Als je op een mobieltje echte webpagina's wilt bekijken moet je gewoon even bij HTC kijken. Htc werkt met windows mobile en daar zit gewoon internet explorer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:04
Dit wordt ook mijn opvolger van mijn k750i, heb me telefoonnummer bij de Belcompany achtergelaten, ze bellen me als ze meer weten over de datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
WybWyb schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 11:42:
[...]

Nee hoor hij staat gepland voor het vierde kwartaal van het jaar wat inhoud dat hij dus in oktober november of december uit kan komen.
Oke, nog een keer. Ik zeg/denk dat hij in Oktober komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
WybWyb schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 14:38:
[...]

Nee het wordt natuurlijk wel aangepast. Opera heeft een flashloze browser omdat ze een native video-ondersteuning bied. Hierdoor willen ze de noodzaak voor een flash plugin verminderen.

Als je op een mobieltje echte webpagina's wilt bekijken moet je gewoon even bij HTC kijken. Htc werkt met windows mobile en daar zit gewoon internet explorer op.
jammer, maar ze geven toch een eigen oplossing, waardoor ik veronderstel dat de pagina's toch goed worden weergegeven...? Ik vind een browser zonder flashsupport zoals een pc zonder geluidskaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pina schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 20:37:
[...]

jammer, maar ze geven toch een eigen oplossing, waardoor ik veronderstel dat de pagina's toch goed worden weergegeven...? Ik vind een browser zonder flashsupport zoals een pc zonder geluidskaart
Eerder een PC met een geluidskaart zonder 5.1 support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
pina schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 20:37:
[...]

Tsjah ik heb het nog niet met eigen ogen gezien hoor. Maar je moet er volgens mij niet veel van voorstellen. Het is een zeer eenvoudig web browsertje voor mobieltjes. Je krijgt in ieder geval niet een gehele website te zien. Deze worden aangepast aan het formaat van het schermpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
DaannO schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 19:09:
[...]

Oke, nog een keer. Ik zeg/denk dat hij in Oktober komt. :)
Ok Daanno, ik volg je niet helemaal. Je zegt/denkt nu dat hij in oktober komt. Ok kan je denken/zeggen. Maar in je vorige bericht
DaannO schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 23:36:
[...]

zei je nog dat hij voor in November staat gepland en dat de k850 voor oktober staat. Ik heb daarop geantwoord dat hij niet voor november staat gepland maar voor het 4e kwartaal wat dus inhoud: Oktober, November of December. Wat jij nu doet is dus mensen die dit forum lezen laten denken dat hij in oktober uitkomt, omdat jij zegt dat daar gepland voor staat. Wat jij helemaal niet kan weten. Jij gokt dus voor 33% kans dat hij in oktober uitkomt. Misschien heb je gelijk. Maar dit is gewoon gokken en niet zeker weten. Ik heb sony een mail gestuurd waarin ik vroeg voor wanneer de w960 gepland staat en zij konden mij niet meer vertellen dan dat hij voor het 4e kwartaal gepland staat, wat dus weer bevestigt dat jij doodleuk aan het gokken bent. Als SE zelf nog niet eens weet wanneer de telefoon uitkomt hoe kan jij dat dan al weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
WybWyb schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 22:52:
[...]

Ok Daanno, ik volg je niet helemaal. Je zegt/denkt nu dat hij in oktober komt. Ok kan je denken/zeggen. Maar in je vorige bericht

[...]

zei je nog dat hij voor in November staat gepland en dat de k850 voor oktober staat. Ik heb daarop geantwoord dat hij niet voor november staat gepland maar voor het 4e kwartaal wat dus inhoud: Oktober, November of December. Wat jij nu doet is dus mensen die dit forum lezen laten denken dat hij in oktober uitkomt, omdat jij zegt dat daar gepland voor staat. Wat jij helemaal niet kan weten. Jij gokt dus voor 33% kans dat hij in oktober uitkomt. Misschien heb je gelijk. Maar dit is gewoon gokken en niet zeker weten. Ik heb sony een mail gestuurd waarin ik vroeg voor wanneer de w960 gepland staat en zij konden mij niet meer vertellen dan dat hij voor het 4e kwartaal gepland staat, wat dus weer bevestigt dat jij doodleuk aan het gokken bent. Als SE zelf nog niet eens weet wanneer de telefoon uitkomt hoe kan jij dat dan al weten?
Naja gokken... Bekijk mijn sig eens en misschien begrijp je dan hoe mijn denkproces in elkaar steekt. En SE heeft een target date zoals je ook in de onderstaande link kunt lezen enz. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
Ja nee ik vind het goed hoe jij denkt... Ik hoop dat ie in oktober uitkomt want dan kan k m voor mn verjaardag vragen (betaal m dan tog zelf voor de 90%) Maar tog, anders mag k m tog niet kopen. Iets met eerst goeie cijfers halen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit op het moment zó erg te twijfelen tussen, of nu tweedehands een w880i kopen, of wachten tot ik de w960i tweedehands kan krijgen...

Eigenlijk heb ik nu een telefoon nodig, maar die w960i is zo verschrikkelijk :9~ wifi, vette camera, touchscreen, 8gb ingebouwd :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:20
ik kan in september al wisselen van abbonement en telefoon. Ik blijf in dat geval mooi wachten tot de w960 uitkomt, ookal is het pas eind november.

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazymister
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-07 20:19
WybWyb schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 22:41:
[...]

Tsjah ik heb het nog niet met eigen ogen gezien hoor. Maar je moet er volgens mij niet veel van voorstellen. Het is een zeer eenvoudig web browsertje voor mobieltjes. Je krijgt in ieder geval niet een gehele website te zien. Deze worden aangepast aan het formaat van het schermpje.
websites zal je gewoon in hun geheel kunnen bekijken
elke eigenaar van een w950 zou dit moeten kunnen beamen :D
wat het mooie is namelijk, je kan zelf kiezen met opera van w950 of je hem tot je scherm aangepast wilt hebben of niet, ook kan je t scherm kantelen voor n betere weergave, en aangezien je gewoon je scrollbalkjes hebt, kan je gewoon alles zien :)

en echt, als ik eht geld zou hebben, en niet een aboo wat nog tot 2008 duurt, zou ik hem wsslijk direct kopen :O
maar helaas :( heb ik dit alles niet :(

[ Voor 28% gewijzigd door crazymister op 28-08-2007 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
crazymister schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:38:
[...]

websites zal je gewoon in hun geheel kunnen bekijken
elke eigenaar van een w950 zou dit moeten kunnen beamen :D
wat het mooie is namelijk, je kan zelf kiezen met opera van w950 of je hem tot je scherm aangepast wilt hebben of niet, ook kan je t scherm kantelen voor n betere weergave, en aangezien je gewoon je scrollbalkjes hebt, kan je gewoon alles zien :)

en echt, als ik eht geld zou hebben, en niet een aboo wat nog tot 2008 duurt, zou ik hem wsslijk direct kopen :O
maar helaas :( heb ik dit alles niet :(
oh,, Ik heb geen w950, maar een w800 en die past t wel aan het scherm aan.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.