Ligt het nou aan mij, want ik word er soms echt helemaal gek van dat als je topic opent je alles behalve het antwoord krijgt? Het valt mij op dat als er een topic geopent wordt door iemand, allereerst alle standaard opmerkingen komen:
* Heb je al op google gekeken?
* Lees de FAQ?
Of van die opmerkingen over de fouten in de tekst van de topicstarter wat helemaal niet relevant is. Aangezien je toch wel begrijpt wat de topicstarter wilt zeggen.
Natuurlijk zijn er genoeg topicstarters die echt zo'n opmerking verdien, maar het valt mij op dat er echt een aantal users op dit forum uit verveling zulke reacties neerzetten.
Als je het antwoord gewoon niet weet, reageer dan gewoon niet en ga wat nuttigs doen.
Verder is dit een top forum en zijn er genoeg users die wel serieus reageren!!
* Heb je al op google gekeken?
* Lees de FAQ?
Of van die opmerkingen over de fouten in de tekst van de topicstarter wat helemaal niet relevant is. Aangezien je toch wel begrijpt wat de topicstarter wilt zeggen.
Natuurlijk zijn er genoeg topicstarters die echt zo'n opmerking verdien, maar het valt mij op dat er echt een aantal users op dit forum uit verveling zulke reacties neerzetten.
Als je het antwoord gewoon niet weet, reageer dan gewoon niet en ga wat nuttigs doen.
Verder is dit een top forum en zijn er genoeg users die wel serieus reageren!!
Webontwikkelaar - Kitesurfer | Gamer