Nou, na een spannende race waar ik in het begin van p14 naar p12 ging en in het midden van de race tot een 22e plaats zakte, werd ik uiteindelijk 11e. In de laatste ronde werd ik nog ingehaald. Geen punten helaas, maar wel wat meer geld. M'n teamgenoot, Hans vd Net, is helaas uitgevallen in ronde 18 door brandstoftekort.
Het is ook duidelijk dat R.McCarlie een klasse apart is: Met een 1-stopper reed hij in 72 ronden naar een voorsprong van maar liefst 56 seconden op de nummer 2 en zette hij iedereen buiten de top3 op een ronde achterstand of meer. Vanaf p10 stond iedereen zelfs op 3 of meer ronden achterstand
Mijn strategie was weer goed deze race, tot nu toe heb ik aardig door hoelang ik met m'n banden kan doen, want alleen de laatste 2 rondjes waren ze versleten: goed uitgemeten dus

Volgende race m'n rev% maar wat verhogen, want die stonden erg behoudend. Ik heb de 2e en 3e race van dit seizoen gemist, dus ik wilde per se de race uitrijden. Dat is gelukt en de inkomsten zie ik zo wel. Een nieuwe auto staat dan ook al klaar voor de volgende race
Maar eerst wil ik weer wat testen en ik denk dat ik dat op motorvermogen of betrouwbaarheid ga doen. Daarna een motorrevisie toepassen en ik kan er weer tegen komende race

Dat lijkt me niet, aangezien je nooit kunt testen op het circuit dat direct hierna komt, tenminste: dat heb ik altijd zo begrepen
[
Voor 21% gewijzigd door
Grrrrrene op 23-06-2007 20:51
]