Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #3

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.531 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Rpol schreef op maandag 18 juni 2007 @ 21:44:
[...]

Thx ik dacht dat je het bij practice ook wel ergens kon vinden, zat dus net effe bij warmup te checken en daar kon ik het wel vinden.

staat niet in OP volgens mij.
Zég! Hou die kul eens voor je ;)
Uit de OP
Warmup
Wellicht zou je de warm-up niet voor de qualify verwachten, maar hier is een logische reden voor. De warm-up is het enige moment in het raceweekend waar je je brandstofgebruik kan zien. Aan de hand van de (maximaal) 15 ronden in je warmup, moet je je strategie gaan bepalen. Hierbij moet je natuurlijk ook rekening houden met het feit dat je in de warmup niet evenveel brandstof zult gebruiken als in de race, bijvoorbeeld bij (grote) temperatuurverschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

Rpol schreef op maandag 18 juni 2007 @ 21:44:
[...]

Thx ik dacht dat je het bij practice ook wel ergens kon vinden, zat dus net effe bij warmup te checken en daar kon ik het wel vinden.

staat niet in OP volgens mij.
To read, or not to read..... that's the question............ B)

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

andrestouwe schreef op maandag 18 juni 2007 @ 22:17:
[...]

To read, or not to read..... that's the answer............ B)
:+

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
count me in, ook ik ben eraan begonnen....

Tijdens mijn eerste pogingen kwam ik tot een respectabele 95% DQP, maar de tijden waren niet best. Heb ook alleen maar gepracticed met dry hard tires, had even gemist dat die ook konden wijzigen :)

Maar we zullen zien wat de race morgen brengt en hoe het met de brandstof gaat en alles, tot nu toe lijkt het spelltje leuk, hopelijk dat het een tijd kan blijven boeien.

Oh ja zit in Class 4 - Group 32 en ben teamloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

sarinsarin schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 01:14:
count me in, ook ik ben eraan begonnen....

Tijdens mijn eerste pogingen kwam ik tot een respectabele 95% DQP, maar de tijden waren niet best. Heb ook alleen maar gepracticed met dry hard tires, had even gemist dat die ook konden wijzigen :)

Maar we zullen zien wat de race morgen brengt en hoe het met de brandstof gaat en alles, tot nu toe lijkt het spelltje leuk, hopelijk dat het een tijd kan blijven boeien.

Oh ja zit in Class 4 - Group 32 en ben teamloos
Je naam is misschien ook wel makkelijk..... 8)7 kan het ook in de OP........

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Yes Eindelijk. 1ste geworden in mijn race op Kuala Lumpur. _/-\o_ _/-\o_
Zeer spannende race zie ik. 8)7
Hopen dat ik deze resultaten door kan zetten in Monaco. 8) 8)

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Hmmm, mij ligt Kuala Lumpur toch iets minder...
Waardeloze practise en warmup gehad. DQP helaas niet hoger dan 91% en te weinig snelheid vergeleken met de rest van het veld, maar moet ook rustig doen en de auto heel houden na m'n testsessie.

Vanavond maar eens Q doen en zien waar ik op de grid ga komen... gelukkig regent het tijdens de race met bakken uit de lucht, zodat natuurlijk alles mogelijk blijft in de race... maar ik vrees dat mijn podiumstreak (sta nu in de top 10 van dat lijstje :)) hier gaat eindigen.

(ben ik toch blij dat ik een goede 1e 2 races heb gehad en nu voor de cup tegen een inactieveling moet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
andrestouwe schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 08:17:
Je naam is misschien ook wel makkelijk..... 8)7 kan het ook in de OP........
:D Mark Rutterkamp Class 4 - Group 32 dus

[ Voor 3% gewijzigd door sarinsarin op 19-06-2007 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnyb
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09-2024
Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 10:13:
Hmmm, mij ligt Kuala Lumpur toch iets minder...
Waardeloze practise en warmup gehad. DQP helaas niet hoger dan 91% en te weinig snelheid vergeleken met de rest van het veld, maar moet ook rustig doen en de auto heel houden na m'n testsessie.
*knip*
Ja balen, helaas maar 91% 8)7 :|

Ik zit nu ook in C3, en met tussen de 83 en 90 procent haal ik wel mooie plekken op de grid (eerste 6), er is wel meer belangrijk voor een goeie tijd dan je DQP!

If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

vinnyb schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 10:21:
[...]

Ja balen, helaas maar 91% 8)7 :|

Ik zit nu ook in C3, en met tussen de 83 en 90 procent haal ik wel mooie plekken op de grid (eerste 6), er is wel meer belangrijk voor een goeie tijd dan je DQP!
Oh dat zeker, heb je wel gelijk hoor. Het ging alleen zo lekker en ging wennen aan percentages ruim boven de 90% :9 (nu dus weer terug op Aarde :| )

Edit: en naast de DQP dus waardeloze rondetijden... da's natuurlijk het meest frustrerend, ergens op rond de 12e stek...

[ Voor 11% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 19-06-2007 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 10:42:
[...]

Oh dat zeker, heb je wel gelijk hoor. Het ging alleen zo lekker en ging wennen aan percentages ruim boven de 90% :9 (nu dus weer terug op Aarde :| )

Edit: en naast de DQP dus waardeloze rondetijden... da's natuurlijk het meest frustrerend, ergens op rond de 12e stek...
Misschien pastte de vorige banen wel beter bij je coureur/auto. Who knows, komt vast wel weer goed (misschien dan niet op dit circuit, maar toch).

Ik heb zelf weer de voorlopige pole. Sta zo'n 3/4 tiende los van de rest (>5 tiende op de leider in 't kampioenschap). Denk wel dat die voor andere strategieën gaan... Ga zelf op een 3-stopper aangezien het circuit de kortste in/out pitlane heeft van allemaal: 4 seconde. Een extra stop kost dus maar zo'n 6 seconde stil staan en 4 seconde 75km/h, lijkt me dat je dan sowieso geen 1-stopper doet. Drie stopper voor mij dus, als ik 0.3/0.4 bij de 2-stoppers weg kan rijden, zit ik goed.

Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

ik heb nu net warm-up gedaan en weet nu ongeveer hoeveel brandstof ik nodig zal zijn. Nu nog even bekijken wat voor pitstop strategie ik ga doen. Ik wil eigenlijk een 1-stop op harde banden doen maar ik weet niet of ze dat wel uithouden dus ik ga denk ik voor een 2-stop op harde banden, gewoon voor de zekerheid.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Wes46 schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 11:54:
ik heb nu net warm-up gedaan en weet nu ongeveer hoeveel brandstof ik nodig zal zijn. Nu nog even bekijken wat voor pitstop strategie ik ga doen. Ik wil eigenlijk een 1-stop op harde banden doen maar ik weet niet of ze dat wel uithouden dus ik ga denk ik voor een 2-stop op harde banden, gewoon voor de zekerheid.
als je dan toch al voor een 2 stop strategie gaat, kun je eens bekijken of je in dat geval kan switchen naar medium........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

andrestouwe schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 12:48:
[...]

als je dan toch al voor een 2 stop strategie gaat, kun je eens bekijken of je in dat geval kan switchen naar medium........
ik denk niet dat de banden dat houden want ik ga juist voor een 2stop op hard omdat ik bang ben dan de hard banden een 1 stop niet volhouden..het word gemiddeld 40 graden in deze wedstrijd :9

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sarinsarin schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 10:13:
[...]

Oh no!!! :D Welkom Mark :D

Succes

ps hoe gaat het met poker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
beetje rustig daarmee, niet zoveel tijd ivm nieuw werk, nog steeds 200 ongeveer. Dus ook nog steeds niet die rek geopend :|

ik zag zoveel Hattrickers hieraan mee doen, dus ik kon gewoon niet achterblijven :) en je weet, ik volg jou in alles. >:)

Helaas heb ik volgens mij morgenmiddag 16:00 mn race waar ik dus niets van kan zien helaas, gauw promoveren dan maar. Het zal me benieuwen qua brandstof en zo :)

Je houdt je HT-team nog actief? of ga je het record degraderen met een actief team verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sarinsarin schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 14:03:
beetje rustig daarmee, niet zoveel tijd ivm nieuw werk, nog steeds 200 ongeveer. Dus ook nog steeds niet die rek geopend :|

ik zag zoveel Hattrickers hieraan mee doen, dus ik kon gewoon niet achterblijven :) en je weet, ik volg jou in alles. >:)

Helaas heb ik volgens mij morgenmiddag 16:00 mn race waar ik dus niets van kan zien helaas, gauw promoveren dan maar. Het zal me benieuwen qua brandstof en zo :)

Je houdt je HT-team nog actief? of ga je het record degraderen met een actief team verbeteren?
offtopic: Ja HT team is helemaal gedaan na 5 jaar, f1time is een goede vervanger.

ontopic: Zojuist de practice gedaan op Kuala Lumpur. Pittige baan. Kwa tijd zit ik ver achter maar ben dit keer niet geheel ontevreden.
Zoals Luuk al zei. Het is een regenrace en warm dus wordt weer gekkenhuis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
:/ Ik kwam even kijken of er al enthousiastelingen aan het racen waren.... maar de races zijn natuurlijk pas morgen :/

Nou... nog één dagje dan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Joss schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 16:17:
:/ Ik kwam even kijken of er al enthousiastelingen aan het racen waren.... maar de races zijn natuurlijk pas morgen :/

Goh, toch die macht der gewoonte hè ;)
Nou, nog 1 nachtje slapen Joss, en dan mogen we weer...

@ Panther, zal straks een kijken waar je staat en dan mailen we wel over strategie ed. Jammer dat ook jouw practise tegenviel... (laten we dan maar hopen op plaatselijk blikseminslag bij een paar ofzo >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Joss schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 16:17:

van mij had het vandaag gemogen....... :7 nu zit ik me vanavond weer te vervelen zonder race..... -O-

Maar ach, aanstaand weekend wordt leuk, zaterdag en dinsdag _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 16:22:
[...]

Goh, toch die macht der gewoonte hè ;)
Nou, nog 1 nachtje slapen Joss, en dan mogen we weer...

@ Panther, zal straks een kijken waar je staat en dan mailen we wel over strategie ed. Jammer dat ook jouw practise tegenviel... (laten we dan maar hopen op plaatselijk blikseminslag bij een paar ofzo >:) )
Ghehe lekker wakker Joss :D

Tegenviel... nee valt mee eerlijk gezegd :D Over de afstelling van de wagen kan altijd beter. Is zo moeilijk als je zo weinig informatie krijgt... Wij gaan gewoon weer voor puntjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 16:25:
[...]

Ghehe lekker wakker Joss :D

Tegenviel... nee valt mee eerlijk gezegd :D Over de afstelling van de wagen kan altijd beter. Is zo moeilijk als je zo weinig informatie krijgt... Wij gaan gewoon weer voor puntjes :D
ok, qua tijd wat achter zei je, had toch minstens pole van je verwacht dit keer ;)

Edit: met weer een goede strategie doen we wel weer punten joh, komt wel goed... 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 19-06-2007 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 16:29:
[...]

ok, qua tijd wat achter zei je, had toch minstens pole van je verwacht dit keer ;)

Edit: met weer een goede strategie doen we wel weer punten joh, komt wel goed... 8)
Pole :D :D ye rite!!

maargoed heb strategie ideeen. Check ff mail in f1time. ben erg benieuwd wat je ervan vind. Hurry up! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Jot, we hebben nog maar 24 uur :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 17:08:
[...]

Jot, we hebben nog maar 24 uur :')
edit: laat maar ik dacht dat het 24 uur voor de race was dat hij minder kwalificeerd. Het is dus 12 uur :D

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2007 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 17:10:
[...]

edit: laat maar ik dacht dat het 24 uur voor de race was dat hij minder kwalificeerd. Het is dus 12 uur :D
mail terug, en ga nu dus maar snel Q-en... voel die druk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lees me edit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

ff vraagje, als je Q doet op dry tyres, kun je de race dan wel starten op wets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 17:52:
ff vraagje, als je Q doet op dry tyres, kun je de race dan wel starten op wets?
Jep, en andersom ook natuurlijk :P
(btw. Is dit het Be On Edge forum? ;) )

[ Voor 8% gewijzigd door Joss op 19-06-2007 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Joss schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 17:52:
[...]

Thnx!
Wil je solliciteren voor een teampositie?
Zoeken nog een informeel adviseur...? ;)

Edit: @ hieronder, ja ik lees m'n mail, en beantwoord zelfs ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 19-06-2007 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 17:52:
[...]

Ja Joss, En we heten je welkom :D

Succes Luuk, ik zal je resultaten eens volgen zo :D

ps. lees je mail eens in f1time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheese_man
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-02 16:38

Cheese_man

Waarom kiezen?

hehe.....ik had nog 2 rondjes Q bewaard voor vandaag...bleek iemand toch even sneller te zijn dan ik...en ik heb toch nog .5 seconden kunnen vinden in de setup...dus waarschijnlijk voor de tweede keer achter elkaar een pole :P. Eens kijken of die race ook goed gaat....

reserveringshouder Tesla Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Het heeft even geduurd, maar........RACEDAY! *O* *O*

Good luck to you all d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnyb
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09-2024
andrestouwe schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 06:57:

Je bent er vroeg bij! ;)
Jsta in C3G7 nog steeds op de voorlopige pole... Nu vandaag nog even afw88! d:)b

If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
andrestouwe schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 06:57:

Nog 6 1/2 uur wachten en dan zal het geweld weer losbarsten.

ik hoop na Kuala Lumpur weer een mooi resultaat neer te zetten. 8)

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
sarinsarin schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 10:13:
[...]

Hey ! * Stealth2000 zit ook in class 4 group 32 (Vincent van Doesburg)

Vanmiddag de eerste race ! Ben erg benieuwd of ik dat fuel verhaal nou een beetje gesnapt heb :P (heb bij warmup gekeken naar verbruik over aantal rondes en op basis daarvan mijn pit strat ingedeeld) Ik sta 7e op de grid dus hopelijk kan ik een puntje pakken.

@sarinsarin, je hebt trouwens nog maar 1 qualify ronde van de 4 gebruikt. Vergeten, of is dat een tactiek ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
ik kap er weer mee.. word helemaal moe van die trage server. Het is 10 uur in de ochtend en nog moet ik steeds op "opnieuw proberen" drukken en maar wachten en wachten. Tel daarbij op onzin zoals: te lang wachten tussen seizoenen, bugs die niet fatsoenlijk worden rechtgezet (zie laatste race) en spontaan een kut coureur krijgen aangewezen (ik heb er in 4 races al 3 aangewezen gekregen...) en geen mogelijkheid krijgen om een fatsoenlijke in te huren voor vast.. ik zie het over een halfjaar / jaartje wel hoe het ermee staat want dit is mij te frustrerend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Loona35 schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 09:53:
ik kap er weer mee.. word helemaal moe van die trage server. Het is 10 uur in de ochtend en nog moet ik steeds op "opnieuw proberen" drukken en maar wachten en wachten. Tel daarbij op onzin zoals: te lang wachten tussen seizoenen, bugs die niet fatsoenlijk worden rechtgezet (zie laatste race) en spontaan een kut coureur krijgen aangewezen (ik heb er in 4 races al 3 aangewezen gekregen...) en geen mogelijkheid krijgen om een fatsoenlijke in te huren voor vast.. ik zie het over een halfjaar / jaartje wel hoe het ermee staat want dit is mij te frustrerend :P
Tot dan, dan maar he. ;)

.ps Bij mij loopt ie als een zonnetje :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Loona35 schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 09:53:
Niet te snel opgeven jong, om op dit moment mee te doen aan f1time moet je de fighting/survival spirit hebben van Paul Stoddard :7
Dus vechten tegen de bierkaai, het gevoel hebben dat iedereen tegen je is en je kapot wil maken, ze je allemaal achter je rug om naaien, maar gewoon door bljven gaan omdat je van "het spelletje"houd..... :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
Stealth2000 schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 09:26:
[...]

Hey ! * Stealth2000 zit ook in class 4 group 32 (Vincent van Doesburg)
@sarinsarin, je hebt trouwens nog maar 1 qualify ronde van de 4 gebruikt. Vergeten, of is dat een tactiek ?
ik had niet eens gezien dat je er meer kon...
Nog een seconde eraf gekregen.

heb je een igm gestuurd misschien dat we een team kunnen beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
sarinsarin schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:24:
[...]

ik had niet eens gezien dat je er meer kon...
Nog een seconde eraf gekregen.

heb je een igm gestuurd misschien dat we een team kunnen beginnen.
Let wel op dat je raceorder nu verandert zouden kunnen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
Joss schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:26:
Let wel op dat je raceorder nu verandert zouden kunnen zijn...
Hoe bedoel je dat? Als ik in de resterende rondjes bv een andere suspension heb gebruikt, verandert dat dan ook in de raceorders? Ik zie zo geen veranderingen daarin namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
sarinsarin schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:32:
[...]

Hoe bedoel je dat? Als ik in de resterende rondjes bv een andere suspension heb gebruikt, verandert dat dan ook in de raceorders? Ik zie zo geen veranderingen daarin namelijk.
Zou kunnen zei ik he! ;) Nee, ik herinnerde me dat mijn DQP/DRP verdeling veranderde toen ik ooit eens raceorders deed en daarna toch nog een kwalificatie rondje. Zou kunnen dat dat inmiddels niet meer zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

uit de OP:
C4G16 tm C4G32
Servertijd: 17.00
Nederland: 16.00

Volgens mij is er een extra tijd bij gekomen, een maat van me rijd in C4G23, die begint om 16 uur (NL), maar ik zit net te kijken naar de groepen met GOT 'ers, en zie dat de race van C4G32 begint om 15 uur (NL).

Foutje op F1Time, of.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

andrestouwe schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:07:
uit de OP:
C4G16 tm C4G32

Volgens mij is er een extra tijd bij gekomen, een maat van me rijd in C4G23, die begint om 16 uur (NL), maar ik zit net te kijken naar de groepen met GOT 'ers, en zie dat de race van C4G32 begint om 15 uur (NL).

Ga maar uit van het bericht op F1time, zou nml kunnen dat ie dat gewijzigd heeft om de boel te spreiden ivm belasting van de server ofzo...?! Weet het verder ook niet pcies.

Hoop iig dat vanavond (/vanmiddag) alles weer ok loopt bij de live race, blijft toch leuk.
Ik kan de race wel live volgen, maar ben helaas niet op IRC waarschijnlijk, krijg wat vrienden over de vloer en anders lijk ik wel ernsig veel op een autist ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
andrestouwe schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:07:
uit de OP:
C4G16 tm C4G32

ik zit ook in C4G32 en dit staat er: Next race in 3 hours, 33 minutes, 25 seconds
edit: hee verrek dat is 15:00 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door sarinsarin op 20-06-2007 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

raar, het is wel verrekte rustig hier voor een racedag..... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, dat zal zo wel losbarsten als de race daar is :D

@sarin: mag je wel internetten op je nieuwe job :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:43:
Inderdaad, dat zal zo wel losbarsten als de race daar is :D

@sarin: mag je wel internetten op je nieuwe job :P
hehe ik ben nog niet weggezet, dus daar kan ik nu nog de vruchten van plukken.

OT: office bijna closed, mooie dat het om 3 uur is, is dat ik nog een uurtje mee kan pakken. Als ik dan nog rij valt het al mee de eerste keer. Wel al 4M in de min dus zou leuk zijn als ik nog wat op kon strijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Succes allen die nu beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

sarinsarin schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:58:
[...]

hehe ik ben nog niet weggezet, dus daar kan ik nu nog de vruchten van plukken.

OT: office bijna closed, mooie dat het om 3 uur is, is dat ik nog een uurtje mee kan pakken. Als ik dan nog rij valt het al mee de eerste keer. Wel al 4M in de min dus zou leuk zijn als ik nog wat op kon strijken.
Zal ook is ff kijken, 2 buurjongens van me zitten ook in C4G32.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
ik weet niet of ik iets fout doe, maar die live viewer komt wel, maar als ik mijn league selecteer gebeurt er verder niets. Ook de simple race viewer doet niet, behalve wel de minuten meetellen. Maar geen tussenstand oid. Of rijden ze hier ook eerst 10 minuten warm of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zody
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 10:46
Tis mijn eerste race, spannend allemaal (A)
Hoelang duurt het normaal gesproken tot de race begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 16:53
waarschijnlijk begint je race om 4 uur. Kan je bovenaan zien als je ingelogd bent, time remaining till race oid. Dan begint hij gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

sarinsarin schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 15:07:
ik weet niet of ik iets fout doe, maar die live viewer komt wel, maar als ik mijn league selecteer gebeurt er verder niets. Ook de simple race viewer doet niet, behalve wel de minuten meetellen. Maar geen tussenstand oid. Of rijden ze hier ook eerst 10 minuten warm of zo?
slecht voorteken :( ik heb het zelfde hier (heb zelfs al een buurjongen aan de lijn hangen "Hij doet niks! ")

Of hij komt binnen 10 minuten te voorschijn, of Tadas heeft een foutje gemaakt met de tijd(toch om 16uur), of we krijgen een herhaling van afgelopen vrijdag :'(
alles behalve dat a.u.b. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
michaeltb schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 15:11:
waarschijnlijk begint je race om 4 uur. Kan je bovenaan zien als je ingelogd bent, time remaining till race oid. Dan begint hij gelijk
nope die liep af tot 1500, en nu blijft ie aftellen van 59 tot 0, enz

1. Suzuka 2007-06-12 16:00
2. Barcelona 2007-06-15 22:00
3. Mexico City 2007-06-20 16:00
4. Melbourne 2007-06-23 16:00
5. Estoril 2007-06-26 16:00
enz de rest allemaal 16:00

Aangezien we hier 1 uur voorlopen, staan ze vanaf deze race allemaal om 15:00 gepland, dus dat is wel ok

[ Voor 38% gewijzigd door sarinsarin op 20-06-2007 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een vraagje,

Vanaf hoeveel mm regen moet je Wet tires gebruiken en tot hoeveel Intermediates
Ligt dit rond de 10 mm?

Ps. Ik zag dat Andre van der Stouwe hier ook zat ^^,
we zitten in de zelfde groep (Luca van de Meerendonk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

tja, waar is orakel Joss als je em nodig hebt....... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
sarinsarin schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 15:12:
[...]

nope die liep af tot 1500, en nu blijft ie aftellen van 59 tot 0, enz

1. Suzuka 2007-06-12 16:00
2. Barcelona 2007-06-15 22:00
3. Mexico City 2007-06-20 16:00
4. Melbourne 2007-06-23 16:00
5. Estoril 2007-06-26 16:00
enz de rest allemaal 16:00

Aangezien we hier 1 uur voorlopen, staan ze vanaf deze race allemaal om 15:00 gepland, dus dat is wel ok
Dat zou ik dan ook niet weten, bij mij geeft hij aan : 40 min till race. spannund ! :+

irc btw !

#F1Time @ irc.tweakers.net

Je hoeft mIRC niet te installeren, je kan ook meepraten via de online IRC:
http://irc.tweakers.net
Achter Channel: voer je dan "F1Time" in (zonder de haken).

[ Voor 14% gewijzigd door michaeltb op 20-06-2007 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 15:17:
Ik had een vraagje,

Ligt dit rond de 10 mm?

Ha, zal ik je meteen maar feliciteren met je overwinning? :+ Van mij heb je deze keer zowiezo niks te vrezen, heb m'n kwalli lichtelijk verknalt.. |:(

En ehh, die info van de regenbanden hou ik nog ffies voor me tot na de race... O-)

[ Voor 7% gewijzigd door andrestouwe op 20-06-2007 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 15:17:
Ik had een vraagje,

Ligt dit rond de 10 mm?

Da's een kwestie van proberen hè ;)
Niemand weet dat pcies, maar anders zou je ook geen pcies antwoord krijgen.
Ga gewoon in je practise/warmup eens met beide soorten een rondje rijden, merk je het snel genoeg...

Edit: met een beetje teruglezen en een zoekfunctie is hierover trouwens genoeg te vinden...

Succes!

[ Voor 7% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 20-06-2007 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
andrestouwe schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 15:18:
tja, waar is orakel Joss als je em nodig hebt....... :P
Hier is hij :P Succes allen. OP was een foutje, had 16 tm 31 moeten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

hmmm, zit ff te kijken bij de simple race viewer, de minuten lopen wel, er is alleen niks te zien bij C4G32.......
Begin me langzamerhand zorgen te maken over de rest van de races vandaag....... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Joss schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 15:26:
[...]

Hier is hij :P Succes allen. OP was een foutje, had 16 tm 31 moeten zijn :)
ehh, maak daar maar G30 van, bij G31 staat ook 16 uur(15 uur NL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
andrestouwe schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 15:28:
[...]

ehh, maak daar maar G30 van, bij G31 staat ook 16 uur(15 uur NL)
Ok, dan zie ik geen structuur meer in de begintijden :D Thnx iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Joss schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 15:30:
[...]

Ok, dan zie ik geen structuur meer in de begintijden :D Thnx iig
Ehh, alles boven G30 16.00 uur(15.00 uur NL)?
Niet dat het werkt, want live race/simple race viewer vertikken het......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of je het geld wat je verdient dit seizoen, meeneemt naar volgend seizoen?
Heb er al veel van gelezen, maar ben het nog niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 15:38:
weet iemand of je het geld wat je verdient dit seizoen, meeneemt naar volgend seizoen?
Dat dan weer wel ja, maar je betaalt (boven 20miljoen) wel 20% aan belasting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Joss schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 15:44:
[...]

Idd, kwam ik natuurlijk pas achter na de blauwe envelop van Tadas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 15:38:
Dit neem je mee ja, uit me hoofd: als je boven de 20mln zit betaal je rente(20%?) over het teveel aantal geld.

Iedereen veel geluk inderdaad. Zijn de races nu wel of niet begonnen. Het zal ook eens een keer niet een mystery zijn :P

edit: was ik weer eens te laat :D Had ik voor de verandering toch een keer het antwoord helemaal goed. Straks wordt ik nog een f1time kenner :D

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2007 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

ergens hoop ik dat het fout staat op de site, en dat het gewoon om 16 uur begint(C4G32), anders voel ik weer een uitstel aankomen....(nooit geweten dat buurjochies zo vervelend kunnen zijn }:| )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 15:47:
[...]

Dit neem je mee ja, uit me hoofd: als je boven de 20mln zit betaal je rente(20%?) over het teveel aantal geld.

Iedereen veel geluk inderdaad. Zijn de races nu wel of niet begonnen. Het zal ook eens een keer niet een mystery zijn :P

edit: was ik weer eens te laat :D Had ik voor de verandering toch een keer het antwoord helemaal goed. Straks wordt ik nog een f1time kenner :D
Spuit 11.11.11 :P Starttijd is maar weer eens gemeld op het forum. Zelfde probleem als vorige week, maar Tadas zei dat vorige week zijn fout was... We zullen zien.

[ Voor 12% gewijzigd door Joss op 20-06-2007 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Joss schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 15:51:
[...]

Spuit 11.11.11 :P Starttijd is maar weer eens gemeld op het forum. Zelfde probleem als vorige week, maar Tadas zei dat vorige week zijn fout was... We zullen zien.
*doet alvast een schietgebedje*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

OK, het wordt dus duimen draaien en hopen dat het zo allemaal goed gaat lopen.... *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:29
Joss schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 15:44:
[...]

Dat gaat aan het eind van het seizoen dus een hoge belastingaanslag voor me worden. Zelfs als ik iedere race test en de nodige onderdelen vervang hou ik bergen geld over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Sempy schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 15:56:
[...]

Dat gaat aan het eind van het seizoen dus een hoge belastingaanslag voor me worden. Zelfs als ik iedere race test en de nodige onderdelen vervang hou ik bergen geld over.
Fabriek uitbreiden en een hoop onderdelen kopen dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

OK, groep 31 en 32 gaat niet goed, want bijv een G23 verschijnt wel gewoon in de simple race viewer......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Dat was ik zeker van plan en verder veel airodynamica testen, want dat gaat als het goed is mee naar volgend seizoen. Overigens is het niet erg om wat belasting te betalen en met een volle oorlogskas naar C3 te promoveren, verbetert daar de overlevingskans. ;)

En we zijn gestart met (slechts) 14 wagens. Over twee weken is aan de start verschijnen al een garantie voor punten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
nou hier nog steeds niets :'( Ik zie het vanavond later wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
sarinsarin schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 16:03:
nou hier nog steeds niets :'( Ik zie het vanavond later wel.
Waarschijnlijk wordt je race verzet... Is weer een fout van Tadas die iets bij de nieuwe groepen vergeten is.

De rest van de races doen het voorlopig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 11:12
4.29 doet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Sempy schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 16:02:
En we zijn gestart met (slechts) 14 wagens. Over twee weken is aan de start verschijnen al een garantie voor punten. :+
Niet vreemd dat het dan hard met de cash gaat, moeten we er in C3G9 toch hard voor knokken tegen 24 tegenstanders deze race...

Succes deze race!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Dat kan wat langer duren, omdat het bijna de laatste is die op die tijd starten. Pas als hij om .20 nog niet begonnen is mag je je zorgen gaan maken.

Edit: Jan-Willen in C4G16 rijdt ff 15 seconde weg in 5 rondjes :9

[ Voor 10% gewijzigd door Joss op 20-06-2007 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
aaaaaah langerak door jou of door mij :P ben ik mn voorvleugel kwijt en jij je achtervleugel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Luuk_Luchtloper schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 16:05:
[...]

Niet vreemd dat het dan hard met de cash gaat, moeten we er in C3G9 toch hard voor knokken tegen 24 tegenstanders deze race...

Succes deze race!
vind je 14 rijders al weinig? in C4G2 rijden we straks met 4 rijders |:( , echt niets aan zo en altijd staat er een amerikaan op p2 tijdens kwalificatie, en ik sta tot nu toe altijd 2e en een groot verschil in rondetijden...niet normaal 8)7 :(

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk_Luchtloper schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 16:05:
[...]

Succes deze race!
Vind persoonlijk niet erg, niet eerlijk misschien maar zorgt er wel voor dat je tot het uiterste wordt gepusht om optimaal van je auto moet gebruik maken. Hoe meer tegenstanders hoe meer motivatie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

een vriend van me gaat niet blij wezen .....Lost control and damaged the chassis.....in de 6e ronde... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TutanRamon
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 19:53
oei, lag ik een tijdje 1e, krijg ik opeens klapband! damn!!

We see things as we are, not as they are

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Tweede overwinning op rij!

Ik zat hem wel te knijpen aan het eind omdat ik een eenstopper had met een vrij lange tweede run. Maar gelukkig bleven de banden heel (zelfs geen melding van wearing out).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
bah lag derde en engine geploft in ronde 59/69

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TutanRamon
Sempy schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 17:23:
Tweede overwinning op rij!

Ik zat hem wel te knijpen aan het eind omdat ik een eenstopper had met een vrij lange tweede run. Maar gelukkig bleven de banden heel (zelfs geen melding van wearing out).
dat had ik dus wel ;-)

ik lig nu 4e met 1 sec achterstand op de nummer 3 en ik ga 0.4 sec sneller... spannend! Misschien eerste podium voor mij (2e race)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TutanRamon
JOEPIE!

In de laatste rond pak ik de nummer 3! Fantastisch, wat een spel! Ik heb in tijden niet meer zo veel spanning meegemaakt bij een dergelijke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
TutanRamon schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 17:36:
JOEPIE!

In de laatste rond pak ik de nummer 3! Fantastisch, wat een spel! Ik heb in tijden niet meer zo veel spanning meegemaakt bij een dergelijke game.
Gefeliciteerd dan maar ;)
* Joss wacht nog 45 minuten ongeduldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Joss schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 18:17:
[...]

Gefeliciteerd dan maar ;)
* Joss wacht nog 45 minuten ongeduldig.
jij mag over 45min tenminste al, ik moet nog iets minder dan 2 uur wachten :| :X :P

EDIT: goed nieuws :o

Starting today, in testing on top of a regular 1.5M testing fee, you will be paying to your suppliers to get a separate Testing and Race engines, gearboxes and tyres. This extra fee is 20% of your parts costs.
So what do you get for these 20%? When you do your first practice lap, you will get new 100% engine and gearbox, which allows you to start race with better car.
This of course means, that you should do testing (and possibly get new revision from supplier) before you start your practice. _/-\o_

[ Voor 48% gewijzigd door Wes46 op 20-06-2007 18:20 ]

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Hmm, dan heb ik net te vroeg getest want ik heb geen nieuwe motor gehad en geen 20 % extra betaald.

Toch is het me elke week nog gelukt om te testen zonder in de race mijn motor op te blazen dus het was niet onmogelijk. Maar het is wel realistischer dat je een nieuwe motor krijgt ipv een versleten motor van het testen :)

[ Voor 53% gewijzigd door Marzman op 20-06-2007 18:28 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Wes46 schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 18:19:
[...]
Starting today, in testing on top of a regular 1.5M testing fee, you will be paying to your suppliers to get a separate Testing and Race engines, gearboxes and tyres. This extra fee is 20% of your parts costs.
So what do you get for these 20%? When you do your first practice lap, you will get new 100% engine and gearbox, which allows you to start race with better car.
This of course means, that you should do testing (and possibly get new revision from supplier) before you start your practice. _/-\o_
jeah! gunstig!
Jammer dat ik net nog voor deze race getest heb, en dus maar moet afwachten wat er zo in de race gaat gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:06

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Omfg _/-\o_ _/-\o_

Fantastische race!

Startopstelling:
GRID
1. Mark den Toom 1:15.228
2. Patrick Nef Kehl 1:15.737
3. Golden Soder 1:15.981
4. Rodrigo Pascoalino 1:16.108
5. Peter Adriaanse 1:16.276
6. bazil bazilica 1:16.303
7. Antonio Carrasco 1:16.421
8. Vytenis Kaluškevičius 1:16.462
9. Tiago Teixeira 1:16.748
10. Ademar Valente 1:16.750
11. Eduardo González 1:16.777
12. Rui Fonseca 1:16.905
13. Joseph Mudrak 1:16.920
14. Nuno Sousa 1:16.964
15. Antoni Camps 1:16.991
16. Isidro García 1:17.143
17. Bruno Sousa 1:17.235
18. Ramunas Petronavicius 1:17.315
19. Piotr Skonieczny 1:17.330
20. Vincent Dinkela 1:17.343
21. Fernando Alvarez 1:17.403
22. Gudai XIao 1:18.697
23. Erki Ruberg 1:18.962
24. Peter Valoczi 1:20.618
Einde race:
Minutes passed: 120
Laps completed by race leader: 72
#1 Joseph Mudrak (pits: 3), 72 laps;
#2 Rodrigo Pascoalino (pits: 2), +3.000 sec. (72);
#3 Tiago Teixeira (pits: 2), +30.005 sec. (72);
#4 Bruno Sousa (pits: 2), +51.997 sec. (72);
#5 Nuno Sousa (pits: 2), +1:02.997 sec. (72);
#6 Vytenis Kaluškevičius (pits: 4), +1 laps;
#7 Vincent Dinkela (pits: 2), +1 laps;
#8 Ramunas Petronavicius (pits: 2), +1 laps;
#9 Antoni Camps (pits: 3), +1 laps;
#10 Isidro García (pits: 3), +1 laps;
#11 Erki Ruberg (pits: 3), +3 laps;
#12 Peter Valoczi (pits: 5), +3 laps;
#13 bazil bazilica (pits: 4), +3 laps;
#14 Ademar Valente (pits: 3), +4 laps;
#15 Peter Adriaanse (pits: 3), +4 laps;
#16 Fernando Alvarez (pits: 4), +4 laps;
#17 Patrick Nef Kehl (pits: 3), +4 laps; engine
#18 Golden Soder (pits: 7), +5 laps;
#19 Piotr Skonieczny (pits: 2), +5 laps;
#20 Antonio Carrasco (pits: 2), +6 laps;
#21 Eduardo González (pits: 2), +10 laps;
#22 Rui Fonseca (pits: 1), +45 laps; out of fuel
#23 Mark den Toom (pits: 0), +61 laps; lost control
#24 Gudai XIao (pits: 0), +65 laps; lost control
Teamgenoot 6e, ik 7e :D

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
nou de race van c4g32 schijnt geweest te zijn. Helaas stond de einduitslag er al, anders had ik nog kunnen genieten van simple race viewer.
Ik lag 3e en 3 rondes voor het eind hydraulisch probleem. 6e geworden vd 17, valt nog mee.

Kan ik hier wat aan doen voor de race? Hydraulics is nu 1% condition.brakes zijn nog 23% terwijl die voor de race nog lager waren dan hydraulics. Maar dit is gewoon technisch mankement pech gehad neem ik aan?

En wat is het omslagpunt van % wanneer je beter kunt vervangen ipv repareren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Nieuwe testregel zit goed in elkaar wat mij betreft. Testen was toch al te goedkoop :)

Jammer dat ik niet optijd zag dat de offices open waren tijdens de race... heb dus helaas al gezien dat ik 5e word :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

sarinsarin schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 19:15:
nou de race van c4g32 schijnt geweest te zijn. Helaas stond de einduitslag er al, anders had ik nog kunnen genieten van simple race viewer.
Ik lag 3e en 3 rondes voor het eind hydraulisch probleem. 6e geworden vd 17, valt nog mee.

Kan ik hier wat aan doen voor de race? Hydraulics is nu 1% condition.brakes zijn nog 23% terwijl die voor de race nog lager waren dan hydraulics. Maar dit is gewoon technisch mankement pech gehad neem ik aan?

En wat is het omslagpunt van % wanneer je beter kunt vervangen ipv repareren?
ik probeer in elk geval alles boven de 70% te houden voor de race en het liefst 80% of meer. Als een onderdeel bijvoorbeeld 55% is dan ga ik eerst 1 uur gebruiken om te repareren en als het onderdeel dan maar 57% wordt bijvoorbeeld dan vervang ik hem wel ligt er dan beetje aan hoeveel die gerepareerd wordt per uur en hoeveel andere onderdelen gerepareerd moeten worden

iRacing

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.