“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Met 25kw ook hoorTylen schreef op maandag 09 juli 2007 @ 21:17:
Hahaha nou blijf dan maar lekker 25kw rijden. Want met vol vermogen is 1 draai aan de kraan voldoende om je rijbewijs naar de eeuwige jachtvelden te sturen...

No signature required.
Anoniem: 83626

Ziet er goed uit Capo, WILLIKOOK!!!!!!
Heb me vandaag opgegeven om weer naar Luxemburg te gaan, weer mee met de toertocht waarbij ik mn motor gecrasht heb een paar maandjes terug.
En om alle grappenmakers ff te zieken die daar zeiden dat het ding een enkele reis naar de sloop zou maken te fokken ben ik heel druk bezig hem extra mooi te maken

Vandaag weer verder gegaan aan de tank en de bugspoiler. Denk dat ik morgen kan spuiten

Wordt wel tijd ook... dat schuren-plamuren-schuren-plamuren-schuren-etc word ik goed zat

Ben superbenieuwd hoe het gaat worden, maar het voelt inmiddels erg smooth als ik mn tank aai

Waar zit zo'n tas aanvast dan?Chakotay schreef op maandag 09 juli 2007 @ 19:44:
[...]
Gaat snel hoor... Een tijdje gelden op de snelweg, goh, eens kijken hoe stabiel die nieuwe tanktas zit. 5 seconden later: Oh, met 180 blijft ie iig zitten
@ algemeen:
Gister gebeld door rijschool, ze hebben plaats voor me. Dus snel beginnen met lessen!

Aan de tank met magneten en vaak een band om je stuurkolom.
Als je een plastic tank hebt heb je ze ook mat banden eronder door.
En je hebt systemen waar je het aan je tankdop constructie kan vastkliken..
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
hangt af hoe sterk je magneten zijn en hoe hard je rijd en hoe hard het waait lijkt me..Chakotay schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 15:07:
Is het eigenlijk erg gevaarlijk om zonder die band om je stuurkolom met een tanktas te rijden? Die van mij zit door de vorm van mijn tank eigenlijk steviger als hij achterstevoren zit, de magneetflappen zitten dan precies op 2 gelijk gevormde vlakke stukken ipv op een gebogen stuk. De aansluitingen voor de band zitten dan echter aan de verkeerde kant van mijn tas
..tuurlijk niet..xAndyx schreef op maandag 09 juli 2007 @ 18:18:
Ik zou sowieso nooit over de grens gaan dat je je rijbewijs moet inleveren
Have a wheelie good weekend!

Zelfs die volgepropte gigant blijft op z'n plaats met 4 magneetjes.
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Chef, bedankt kerel ik heb (hier) altijd van je kennis genoten.
N54 powered
Optrekken ging goed
Optrekken met gas ging goed
Schakelen ging goed
Pionnen zigzaggen ging oke
Keren ging 1e x als een sslappe vaadoek(dat gas is echt fucking fel!) maar na 2x wel oke.
Toen ging de rijinstructeur achterop zitten en zei "kom mien jong, ff een stukie toaren"....
Wat een ervaring!!
Zaterdag weer

Wat ik nog wel kwijt wil is dat het moeilijkste van motorrijden (na 1 les) toch echt het gas (kwa voertuigbeheersing) is... Damn.. wat is dat gas fel zeg... Gewoon heel rustig rijden is er voor mij niet bij, komt omdat ik op de een of andere manier de gas niet op 1 stand kan houden terwijl ik hem voor mijn gevoel toch echt op dezelfde stand hou

Errúg vet!
Hm, Chevy vertrekt definitief uit het topic? Erg jammer...JdM schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 22:13:
In navolging van het vertrek van Chevy heb ik de foto's uit de startpost ontvangen. Is er iemand die ze wil hosten? Geef me een DM dan stuur ik ze op.
De foto's wil ik eventueel wel hosten, ik heb de beschikking over een stabiele 100Mbit bak met voldoende ruimte en geen noemenswaardige trafficlimiet

And it goes BRAAAAAPP!
De sfeer wordt zoals nooit tevoren.ToolkiT schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 12:20:
Hopelijk word de sfeer in een van mijn lievelings topics niet door deze kwestie verpest, dat zou zonde zijn.
Altijd met passie gedaan John, altijdJdM schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 22:13:
Chef, bedankt kerel

[Voor 24% gewijzigd door Chevy454 op 10-07-2007 23:38]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Hmmm heb ik wat gemist? Is dit naar aanleiding van de zoveelste onbegrepen BMW-rel een paar dagen geleden? Het voelt een beetje als het afscheid van een modje; ik las altijd met plezier de tech-posts waar ik maar de helft van snap..... zo leer je nog eens wat.Chevy454 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 23:26:
[...]
De sfeer wordt zoals nooit tevoren.
[...]
Altijd met passie gedaan John.
Toch hoop ik dat we je toch nog terug zullen zien, Chevy...
Of is het dit:
Chevy454 in "Het grote "kleine" mededelingen topic de..."
Ook een wijs maar lastig besluit.
Wise enough to play the fool
Hehe.. dat zei ik eerst ook.. mijn rijstijl is ongeveer alleen maar art.5 en mijn snelheid ligt ook wel redleijk hoog

Edit: ik snap waarom cheff weggaat. maar vind het wel jammer.. Hij was hier volgens mij 1 van de wijzere mannen..
[Voor 18% gewijzigd door M3rcury op 11-07-2007 00:15]
No signature required.
JdM schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 22:13:
In navolging van het vertrek van Chevy heb ik de foto's uit de startpost ontvangen. Is er iemand die ze wil hosten? Geef me een DM dan stuur ik ze op.
WAT! ?Chevy454 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 23:26:
[...]
De sfeer wordt zoals nooit tevoren.
[...]
Altijd met passie gedaan John, altijd

[Voor 40% gewijzigd door ROFLASTC op 11-07-2007 00:27]
And it goes BRAAAAAPP!
zeer jammer indd, maar er zijn altijd momenten van komen en van gaan, we zullen voortaan moeten googlen voor techniek-informatie in plaats van "ons" orakel te raadplegenM3rcury schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 00:11:
[...]
ik snap waarom cheff weggaat. maar vind het wel jammer.. Hij was hier volgens mij 1 van de wijzere mannen..

*burp*

Als het is wegens de vele posts en het terugzoeken van een leven:

Ik moet zelf ook nodig minderen. Gelukkig is het zomer

And it goes BRAAAAAPP!
ROFLASTC schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 07:11:
waarom gaat hij weg? (ik kan nml dat mededelingen topic niet in)
Chevy454 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 23:33:
29052 posts en bijna 6 jaar geregd, dat zijn er een hoop posts in een lange tijdLang genoeg om aan de de wijselijke raad van andere (ex) tweakers in twijfel te trekken om tot de conclusie te komen dat ze gelijk hebben. Zometeen maar eens die stapel leesboeken gaan verwerken en weer mens worden

Zei cheff in dat topic
Edit: Zag niet dat er een volgnede pagina was

[Voor 10% gewijzigd door M3rcury op 11-07-2007 08:42]
No signature required.
Onee, dat was ik al

* Chakotay wijst naar linksTylen schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 09:15:
Ben ik dan nu de langst geregistreerde hier in dit topic????
Onee, dat was ik al

Maar wie gaat ons nu onze dagelijkse portie al dan niet begrijpelijke techtalk leveren?
Fuck hey, jij bent ook al een ouwe l*lChakotay schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 09:29:
[...]
* Chakotay wijst naar links
Maar wie gaat ons nu onze dagelijkse portie al dan niet begrijpelijke techtalk leveren?

Ik post hier dan wel niet zo veel, maar uhhh je bent maar een broekie!Tylen schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 09:15:
Ben ik dan nu de langst geregistreerde hier in dit topic????
Onee, dat was ik al

Ondanks je BMW rants af en toe kon ik je heel erg waarderen.. hopelijk zien we je in de toekomst weer...
Mijn kritiek naar je was zeker niet bedoeld om je weg te jagen, in tegendeel zelfs...
Tabee het ga je goed en rij voorzichtig!
Als je ooit in de UK bent moet je me maar ff emailen, dan maken we wel een ritje

ja Chevy. gebruiker in de 800 nummers

[Voor 40% gewijzigd door Capo op 11-07-2007 12:29]
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
je bent een ouwe l*l period!

Chevy

[Voor 20% gewijzigd door DinX op 11-07-2007 12:57]

Je bent 7 jaar ouder als ik opa

En hij is alweer gesloten.... blijkbaar zag Moto-moi er de lol niet van in.ToolkiT schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 13:04:
[...]
maar een speciaal oprot topic voor de gekke semi belg gemaakt:
Vaarwel Chevy
tja modjes krijgen hier kwantum korting op slotjes lijkt het hier soms wel eens...gwystyl schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 14:23:
[...]
En hij is alweer gesloten.... blijkbaar zag Moto-moi er de lol niet van in.
Nou ja het ging om het gebaar hopelijk kan onze chef het waarderen

\_Specs_/
DAT JE VAN RUKKEN DOOF WORD

(en van loud pipes ook

Ach Chevy komt wel terug.
Deze? "one carefull owner." (zoals ze in de UK graag zeggen)

goede gelegenheid om dit topic op te fleuren met een paar stoere plaatjes

[Voor 10% gewijzigd door FragDaddy op 11-07-2007 20:18]
Have a wheelie good weekend!

Making an ass of myself since the 70's

En als we toch met stoere figuren aan het spammen zijn: trialbike in de stad

Holy shite... hoe vaak zal hij al op zn bek zijn gegaan voordat hij dit filmpje kon makenChakotay schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 22:02:
En als we toch met stoere figuren aan het spammen zijn: trialbike in de stad

Denk dat het wel meevalt... Denk eerder dat ie het vaak over moest doen, zodat het goed op de film stondAnoniem: 83626 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 22:28:
[...]
Holy shite... hoe vaak zal hij al op zn bek zijn gegaan voordat hij dit filmpje kon maken

No signature required.
Wijsheid komt met de jaren

Die boot heb ik gemist.

hehe, ik bedoelde monster overdrachtelijk, niet als model van Ducati..FragDaddy schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 20:17:
[...]
Deze? "one carefull owner." (zoals ze in de UK graag zeggen)
[afbeelding]
[afbeelding]
goede gelegenheid om dit topic op te fleuren met een paar stoere plaatjes
het gaat om deze:

En ik word de eerste carefull owner

Ik dit jaar 1x met de 1000 en vanaf volgend jaar met circuit fiets.
Zie je toch verstand.

[Voor 6% gewijzigd door Capo op 12-07-2007 11:19]
Gewoon recreatief? Of competitie?
Als het volgend jaar bevalt en gaat met mijn evenwichts orgaan problemen dan eind volgend jaar evalueren wat ik er mee ga doen

Aanhanger is er al, circuitfiets is er maar zit nog werk aan.
Ben druk bezig eigen bedrijf op te starten en van daaruit pik ik voordeel mee , ook financieel, dus ben benieuwd.
[Voor 40% gewijzigd door Capo op 12-07-2007 11:23]
Ik vind de kosten redelijk meevallen, tuurlijk kost het geld, maar een hobby mag dat kosten

En op de weg rijden is geen reet meer aan. Dus uit eigen veiligheid voor je RBW kan je beter de 1000 weg doen dan. Als ik nu een motor pak van een maat ofzo, dan gaat de kraan meteen vol open. En ja, dat moet je nou net niet doen op de openbare weg

[Voor 47% gewijzigd door Tylen op 12-07-2007 11:25]
Maar gezellig toeren met je vriendin in Frankrijk is verdomd lastig om te doen.. bandit 1200 vs. gsxr1000 .. leuk met 60 over wegen langs en door dorpjes, dingen zien...

Kosten. Ik kan vrijwel alles zelf, van banden wisselen tot ketting leggen, remklauwen (fatsoenlijk zoals het hoort) reviseren, kleppen stellen, synchroon stellen, etc. etc. Dus kwa dat is het vooral tijd wat het kost.
Spuiten ben ik aan het leren dus race kuipen moet wel lukken, hoeft ook niet super netjes dus ach.
Gereedschap ligt er van doppen, compressor, bandenlepels , lood ,ventielen, etc. etc. etc.
Maar inschrijf geld, banden (spanje) , remblokken, benzine , (schade...

We zullen zien

[Voor 19% gewijzigd door Capo op 12-07-2007 11:36]

Ik heb hetzelfde hier. Mijn schoonvader heeft een bedrijf in auto onderdelen en gereedschap. Dus alles is aanwezig en het meeste kan ik zelf. En mijn zwager is spuiter.
De kosten zijn alleen banden en inschrijf geld. en eventueel crash schade.
Al met al rond de 4000 per jaar.
333 euro en 33 cent per maand. En dan rijd je heel veel circuit ?
ik heb het idee om 1x per maand te gaan rijden zodat het leuk blijft. Autorijden en racen ging destijds zovaak en veel dat het op den duur enkel nog rondjes rijden was en lol er stuk vanaf.
of direct naar filmpje: http://files.devon.gov.uk/roadsafety/adayoutindevon.wmv
Anoniem: 79743

Wen er maar aan...Anoniem: 79743 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 13:49:
[...]
wel goeie! Ik had het gister tijdens les ook, ik reed op een 50km/u voorrangs weg en op een zijweg rechts stond een auto te wachten. enkele meters voor me rijdt die auto opeens de weg op. Kon ik de noodstop weer even oefenen. Zat dat mens ook te kijken van oh ik had je niet gezien
kreeg ook wel de neiging om een flinke deuk in die auto te slaan met me nieuwe handschoentjes

Als je het hele jaar door rijd jaCapo schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 12:38:
[...]
333 euro en 33 cent per maand. En dan rijd je heel veel circuit ?
ik heb het idee om 1x per maand te gaan rijden zodat het leuk blijft. Autorijden en racen ging destijds zovaak en veel dat het op den duur enkel nog rondjes rijden was en lol er stuk vanaf.

helaas wel ja

*burp*

Ben benieuwd, heel beniewd. Merkte in frankrijk dat mijn evenwichtsorgaan enerzijds wel verbeterd is. Ziehet volgend jaar. Heb er zin an.
Ze willen je allemaal dood hebben !!!!Anoniem: 79743 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 13:49:
[...]
wel goeie! Ik had het gister tijdens les ook, ik reed op een 50km/u voorrangs weg en op een zijweg rechts stond een auto te wachten. enkele meters voor me rijdt die auto opeens de weg op. Kon ik de noodstop weer even oefenen. Zat dat mens ook te kijken van oh ik had je niet gezien
kreeg ook wel de neiging om een flinke deuk in die auto te slaan met me nieuwe handschoentjes

Wat is er eigenlijk mis met je evenwicht?Capo schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 15:04:
hele jaar door sparen dus Tyldan is het 333,33 per maand
Ben benieuwd, heel beniewd. Merkte in frankrijk dat mijn evenwichtsorgaan enerzijds wel verbeterd is. Ziehet volgend jaar. Heb er zin an.
Korte versie zodat je nog smakelijk kan eten

PVOUPUT - 7000WP - 40 x SF175 - Fronius Symo 8.2-3-M - Twente
Dat ie als een bejaarde de bocht door gaatGrolsch schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:35:
en wat zijn zoals de gevolgen dan ? dat je omvalt ofzo

maar serieus, goed balen Capo!
Paar voorbeelden wat niet meer kan :
- niet langs iemand in de auto zitten (als het is dan moet ik vooruit kijken ten alle tijden en dan is het nog foute boel)
- niet meer met auto circuit rond als bestuurder, na aantal bochten is het fouten boel. (dus geen ronde)
- niet meer fatsoenlijk karten.
- Hard acceleren en remmen met motor aantal keer achter elkaar.
Wat er gebeurd als ik bovenstaande toch doe is dat ik misselijk word en ziek, begin te zweten, en dat kan 3 dagen duren.
Ene keer is het erger als andere keer. Soms voel ik dat het goed kan, andere voel ik dat ik gewoon op moet letten en niet te gek moet doen. Zoals op het filmpje wat ik posten, ene keer kan ik aardig gas geven en voel ik me prima. Andere keer (uren later of dag ) moet ik rustig rijden. Na dit filmpje kwam ik thuis en ben ik slechts tot s'ochtends niet lekker geweest. Gewoon niet fit, wat gedesorienteerd gevoel.
Dus ene keer als bejaarde rijden en andere keer als malloot

Maar is ook reden dat ikmet auto gestopt ben en met motor ben begonnen, op motor heb ik er veel en veel minder last van als in de auto. Gelukkgi is het nog beter aan het worden maar moet voorzichtig blijven en in de gaten houden.
[Voor 24% gewijzigd door Capo op 12-07-2007 16:54]
maar mooi k * t dan capo!
Hoe ben je er aangekomen dan

ongelukje gehad, of gewoon "bad luck"
PVOUPUT - 7000WP - 40 x SF175 - Fronius Symo 8.2-3-M - Twente
Op de motor beweeg je meer mee en ben je pro-actief qua houding, terwijl je bij een auto meer een lijdend voorwerp bent en dus reisziek kan worden..Grolsch schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 17:02:
vreemd dat je er met de auto dan last van hebt en met de motor niet.
maar mooi k * t dan capo!
Ik heb zelf altijd last van zeeziekte op de golven vlak voor de kust, maar op volle zee op in een beschutte haven (zoals Sydney harbour) heb ik nergens last van.. heel vreemd..
Maar het nadeel is wel dat de boot Dover-Calais net fout is voor me... 20 minuten bij kust, 20 minuten op volle zee, en 20 minuten weer bij kust, en bij een beetje wind is die 20 minuten tussenin net niet genoeg om bij te komen

Niet zo heel vreemd.. op de motor heb je geen zijdelingse belasting van je lijf (en dus hoofd).Grolsch schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 17:02:
vreemd dat je er met de auto dan last van hebt en met de motor niet.
klinkt niet erg handig idd.. echt balen
Ik ben eindelijk klaar met het spuiten

Morgen de boel op de motor zetten, zal ook ff een piccie schieten dan, resultaat is heel aardig voor een amateurtje zoals ik die nu eigenlijk pas voor het eerst serieus iets spuit.

Hmm.. dat heb ik ook.. ik heb 9 van de 10 keer als ik opsta dat het een seconde of 3 HELEMAAL zwart voor mijn ogen wordt, en dat ik daarna nog een 30~40 seconde niet recht kan lopen.. maar dat heeft dus daarmee te maken.. Is het verstandig om daar mee naar een dokter te gaan?Capo schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:51:
Nou stel je voor dat je te snel opstaat, dan word je wat misselijk en draaierig. Nou dat heb ik ook maar dan veel sneller als normaal zou moeten.
No signature required.
Dat klinkt in ieder geval wel als een bloeddruk probleempje, te weinig bloed in de bovenkamer dus op zwart. Er naar laten kijken kan nooit verkeerd toch? Krijg je tenminste nog wat terug voor die dure verzekeringM3rcury schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 22:40:
[...]
Hmm.. dat heb ik ook.. ik heb 9 van de 10 keer als ik opsta dat het een seconde of 3 HELEMAAL zwart voor mijn ogen wordt, en dat ik daarna nog een 30~40 seconde niet recht kan lopen.. maar dat heeft dus daarmee te maken.. Is het verstandig om daar mee naar een dokter te gaan?

Bij mijn ouders 1x gehad, dat ik opstond en het zwart voor mijn ogen werd.
2 seconden later deed ik mijn ogen weer open en lag ik op de grond. Mijn vader zo van "wat doe jij nou?"

Gebeurde volgens mij, wanneer ik langer dan een half uur stil had gezeten.

Tis een Yamaha XV750 SE uit 1982. Zo was hij toen ik hem kocht:

En zo is ie na anderhalvedag werk:

[Voor 6% gewijzigd door XoReP op 13-07-2007 04:16]
Niet te snel omdraaien, niet te vaak omdraaien achter elkaar als ik achter me wil kijken etc...
Gewoon goed in de gaten houden en er op letten. Komt wel goed.
En dat is 1 ding wat zeker is als je wat mankeert. Ga naar een dokter!xAndyx schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 22:58:
Er naar laten kijken kan nooit verkeerd toch? Krijg je tenminste nog wat terug voor die dure verzekering
Sinds gisteren thuis geen internet meer.. das echt zwaar relaxed. Gewoon niet meer werken als je thuis (systeembeheer) zit, etc.

[Voor 23% gewijzigd door Capo op 13-07-2007 08:50]
Net nu ik hem wil verkopen

je voorvork glimt nog, die ben je vergetenXoReP schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 04:15:
Naast me Dax en me Diversion weer een nieuwe motor erbij
Tis een Yamaha XV750 SE uit 1982. Zo was hij toen ik hem kocht:
[afbeelding]
[afbeelding]
En zo is ie na anderhalvedag werk:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Maar mag dat zonder knippers?
als ze zo fabriek-af zijn wel. Staat dan ook op de inschrijving.ToolkiT schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 10:49:
[...]
je voorvork glimt nog, die ben je vergeten
Maar mag dat zonder knippers?
Hm, als ik het zo zeg klinkt het minder aantrekkelijk dan ik in gedachten had...
Hoe dan ook, ik ga na de zomer (ja, erna, sorry

Ik wil wél alvast gaan rondkijken naar motoren, prijzen, types, kleuren, dat soort dingen. Een ruime hoeveelheid voorpret dus, en ik houd ervan om een dergelijke grote aankoop enigszins onderbouwd te hebben.
Ik heb net al een paar uur op internet gezocht, maar ik wil van jullie (de experts) eigenlijk weten welke (tour)motor geschikt is voor iemand van 2 meter met bijzonder buitenproportioneel lange benen. De motor zal geschikt moeten zijn voor woon/werkverkeer, maar ook voor relaxte zomerdagen. Ik wil namelijk een beetje rustig beginnen, als ik met een paar jaar het motorrijden goed onder de knie heb stap ik wel over naar iets sportievers. Mijn vriendin moet achterop kunnen zitten, en verder heb ik geen flauw idee waar ik op moet letten.
Het budget laat ik nog even open

Qua smaak houd ik niet echt van enorme uitpuilende motorblokken, er mag best een beetje kap omheen zitten. En bij lage toeren wil ik niet de hele buurt wakker maken. Herrie maken mag best, maar niet als ik rustig door de stad rijd

Zo, ik denk een redelijk beeld van wat ik van plan ben. Zouden jullie me een duwtje in de goede richting kunnen geven en een paar merken/types kunnen noemen waar ik naar zou kunnen kijken? Mijn dankbaarheid zal ongekende vormen aannemen

Peace is not simply the absence of war.

Er zijn voor de meeste motoren rem/schakelsetjes te krijgen welke verlengd zijn.
iig een supersport kan ik je afraden daar zit ik met mijn 1.80 soms al opgevouwen op

[Voor 21% gewijzigd door rimpeldinky op 13-07-2007 12:43]
*burp*
http://www.benelli-moto.be/nl/models/tre_k_1130

1
2
3
4
| Max. vermogen 92 kW bij 9.000 tpm Max. koppeling 112 Nm bij 5.000 tpm Afmetingen wielbasis 1.514 mm; zadelhoogte 810 mm, balhoofdhoek 25°, naloop 95 mm Drooggewicht 199 Kg |
http://www.benelli-moto.be/nl/models/tre_k_1130_amazonas

1
2
3
4
| Max. vermogen 92 kW bij 9.000 tpm Max. koppeling 115 Nm bij 5.000 tpm Afmetingen Wielbasis 1.514 mm ; Zadelhoogte 835 mm ; Balhoofdhoek 23.5° ; Naloop 95 mm Drooggewicht 205 Kg |
Best geil

3cylindergeluidjes

*burp*

Even gezocht, en je bedoelt een Yamaha XJ 600 S Diversion? Inderdaad een mooie motor. Kan alleen niet echt vinden of het een motor is die grote lichamen goed ondersteuntrimpeldinky schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:40:
hmm divi 600 (http://www.abs-moto.com/images/motos/YAMAHA/LP789.jpg) ? weet niet hoe je daar met je benen op zit, maar verder qua het tourgedeelte zit dat wel goed met dat model![]()
Er zijn voor de meeste motoren rem/schakelsetjes te krijgen welke verlengd zijn.
iig een supersport kan ik je afraden daar zit ik met mijn 1.80 soms al opgevouwen op

Qua prijs valt het me mee, voor € 3500 tot 4000 is zo'n motor uit 2003 met niet veel meer dan 30k km te koop.
Peace is not simply the absence of war.
DinX schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 13:00:
Oeh, hebben we deze al gezien ?
http://www.benelli-moto.be/nl/models/tre_k_1130
[afbeelding]
code:
1 2 3 4 Max. vermogen 92 kW bij 9.000 tpm Max. koppeling 112 Nm bij 5.000 tpm Afmetingen wielbasis 1.514 mm; zadelhoogte 810 mm, balhoofdhoek 25°, naloop 95 mm Drooggewicht 199 Kg
http://www.benelli-moto.be/nl/models/tre_k_1130_amazonas
[afbeelding]
code:
1 2 3 4 Max. vermogen 92 kW bij 9.000 tpm Max. koppeling 115 Nm bij 5.000 tpm Afmetingen Wielbasis 1.514 mm ; Zadelhoogte 835 mm ; Balhoofdhoek 23.5° ; Naloop 95 mm Drooggewicht 205 Kg
Best geil

Tsja... dat is jouw kawa on steroids

Check; motor zit weer in elkaar (ook nieuwe foto voor in TS):

Schijt nu alleen 10 kleuren om ermee te rijden omdat de lak nog niet helemaal uitgehard is

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 83626 op 13-07-2007 16:35]
IDD ja

Beetje overkill voor mij, eerst maar een poosje op 650CC rijden...
Qua verzekering scheelt dat ook een hoop merkte ik toen ik ook ff kijk wat verzekering voor een zwaardere motor keek..
WOW is dat live? lijkt wel een fotoshop met die kleuren, ziet er cool uit.Anoniem: 83626 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 16:35:
[afbeelding]
Schijt nu alleen 10 kleuren om ermee te rijden omdat de lak nog niet helemaal uitgehard is
Is live jaToolkiT schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 17:35:
WOW is dat live? lijkt wel een fotoshop met die kleuren, ziet er cool uit.

Hij is in het echt ietsepietsje donkerder. Maar vind hem dus in het echt nog mooier

Erg tof zoAnoniem: 83626 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 16:35:
[...]
Tsja... dat is jouw kawa on steroids![]()
[afbeelding]

Wise enough to play the fool
Ja klopt. En de schokbrekers, achterbrug, frame en blokteacher schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 19:52:
Echt naaais.. Eigenlijk nog een keer je wielen poedercoaten in een bijpassend kleurtje.

Maar nu even niet.. kan gnu echt een schuurpapier meer zien

In dezelfde klasse heb je ook nog de Honda CBF600 en de Suzuki Bandit 600 / 650. Er zullen er nog wel zijn hoor, maar daar kom ik momenteel ff niet op.KroeT schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 13:58:
[...]
Even gezocht, en je bedoelt een Yamaha XJ 600 S Diversion? Inderdaad een mooie motor. Kan alleen niet echt vinden of het een motor is die grote lichamen goed ondersteunt. Ik weet het, daarvoor moet ik gewoon even langs een dealer, maar ik ga liever langs een motorzaak met een lijstje met modellen dan compleet blanco
Qua prijs valt het me mee, voor € 3500 tot 4000 is zo'n motor uit 2003 met niet veel meer dan 30k km te koop.
Zelf ben ik begonnen met een diversion 600 uit 93, met mijn 1,93m lukte dat wel, maar ik kreeg toch regelmatig de vraag waar mijn motor was wanneer ik erop zat.

Kwa vermogen mocht de div wel iets meer zijn, vooral als je met 2 personen en 3 volle koffers gaat toeren in de Vogezen. In eerste versnelling tegen 8-9000 rpm met open Laser uitlaat de bergen opjakkeren.

[Voor 9% gewijzigd door Youk op 13-07-2007 20:18]