SuperPaddo schreef op maandag 18 juni 2007 @ 12:21:
Leuk gesprek hierboven over die kneesliders

, heb nu een leren pak met van die mooie klittebandstukken waar sliders oppassen en wil deze binnenkort aanschaffen (zou jammer zijn als ik het pak zelf kapot schaaf

)
Van die 'tietsliders' ziet er wel leuk uit, maar maakt het nou nog veel uit wat je koopt om mee te beginnen?
kneesliders zijn kneesliders. Zijn gewoon bescherming zodat je niet door je pak heen gaat. Net zoals toe-sliders op de punt van je laars. Plastic, Rubber, Hout of Titanium maakt geen ene zak uit. Ze doen allemaal hetzelfde. Ja er zijn mensen met voorkeur want het voelt natuurlijk wel een beetje anders als je contact maakt met de grond. Maar verder maakt het niet uit.
Daarnaast moet je je echt afvragen of je met titanium wilt gaan rijden want je trekt wel een vonkenspoor en dat valt op. En oom agent is niet dol op mensen die met hun knie aan de grond de bocht/rotonde nemen. Sterker nog.. je kunt zijn dochter van 16 naakt achterop zetten en wegscheuren.. allemaal geen probleem, zolang je knie maar niet het asfalt raakt!
Trouwens zijn er nog veel 25kW rijders hier die hun vermogen nu wel een x omhoog willen zien gaan? Heb nu dik 10k gereden en moet nog kleine 11 maand wachten

.
Geen idee, ik ben nog van voor de 25kW periode.
* DinX heeft ook een lekker stukje gereden
Hey Dinx! Goede vakantie gehad? Mooie dingen gezien? Alles nog heel?

Jup ik.. In bochten kom ik gewoon mee met de volvermogen fietsen, maar op het rechte stuk ben ik weg.. dus ik moet zo ongelooflijk laat remmen, en hard die bochten in zetten om ze bij te houden..
Lekker belangrijk. Bochten zijn toch het leukste wat je kunt doen op de motor. Hard rechtuit is 2x leuk en dan ben je ook weer aan de acceleratie gewend.
Ik denk dat ik toen het gas wat terug nam , zoals ik in een hogere versnelling ook zou doen. Hierdoor viel ie ws direct terug kwa toeren en rechtop staan.
Remmen op de motor doet zo'n twin best aardig ja

Gelijk weer platleggen (dus nog meer gaan verzitten / nog meer gewicht verplaatsen) had je geen tijd meer voor?
Examinator: Weet je waar BRAVO-A voor staat?
Je hebt een Fiat Bravo en een Fiat Brava ??
* FragDaddy heeft geen idee ????
[
Voor 24% gewijzigd door
FragDaddy op 18-06-2007 16:21
]