Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
had et op IRC al gemeld maar hier alsnog eenkeer, feli!Chakotay schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:35:
* Chakotay is net geslaagd
Ook meteen voor het eerst in de regen gereden, het werd opeens nat halverwege. Ging ook soepel gelukkig
Nette score voor mijn instructeur sowieso, hij had vandaag 4 examens, allevier geslaagd.
*burp*
[ Voor 8% gewijzigd door Chakotay op 14-06-2007 16:12 ]
woei felisnars schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 03:23:
Woensdag 13-6...tijd: 13:05
* snars zit in het koekblik, relaxed op weg..telefoon gaat
"Hallo met de rijschool...je hebt nu rij-examen, waar ben je?"
Wtf....nee het zal niet waar zijn......^#&$## een uur vergist in de afspraak voor AVB!![]()
Geen tijd om motor, pak of helm op te halen, instructeur was net vertrokken met lessert die examen samen met mij zou hebben.
Hm...wat nu?![]()
Bizar genoeg reed ik net langs het Gelredome, waar die examens worden afgenomen. Dus, er naar toe gereden, diep adem gehaald, de examinator zover weten te krijgen om me er tussen te proppen, helm, jas en motor geleend (timing), op de motor gesprongen, examen gedaan en....geslaagd
Alles in 1x goed, alleen het achtje verprutst en bij de tweede poging nog veel harder verprutst..maar who cares! Wham-bam-thankyou-ma'am
![]()
welke opdrachten kreeg je allemaal. Ik moet pas eind augustus en heb er op dit moment een heeel hard hoofd in maar ik heb nog even
hopelijk haal ik volgende week dat percentage niet omlaag....Anoniem: 79743 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:36:
feli geslaagdehoog slagingspercentage onder tweakers
Zondag dagje lessen, donderdag afrijden..
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Alhoewel, met mijn 10k km ervaring over een natte houten balk van 10cm breed, 6m lang rijden ging ook niet van een leien dakje
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Ik kreeg
Uitwijkoefening (1e keer goed)
Standaard stop (1e keer goed, alleen vergat terug te schakelen, zag de beste man niet)
Noodstop (1e keer blokkerend voorwiel, bijna gevallen
Vertragingsoefening (2e keer goed)
Langzame slalom (1e keer goed)
U-turn (2e keer goed)
Lopen met de motor (1e keer goed)
Maandag voor verkeersdeelname, zaterdag nog een 2 a 4 lessen (s`ochtends zeker en s`middags misschien nog 1 of 2). Als ik dat ook haal met spoed me rijbewijs aanvragen en dan snel touren! Heb de motor al een week of 3 in de tuin staan!
[ Voor 22% gewijzigd door Zorg op 14-06-2007 18:46 ]
congrats!
edit: update:
Shimmetjes uit een oud 350cc carter gevist en de Ariel krukas uitgeshimd! Draait als een zonnetje. Ben er niet helemaal gerust op, want ik kan geen speling ontdekken.
[ Voor 36% gewijzigd door teacher op 14-06-2007 21:51 ]
Wise enough to play the fool
Moeiterimpeldinky schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:25:
[...]
belgom en wat moeite
heb jij weer een mooi blok

Nee , ik ga geen energie erin steken om dat hele ding piekfijn in orde te maken. Als ik hem nog een tijd zou houden zou het leuk zijn , maar wegens wekelijks gebruik ook niet echt eenvoudig om er lekker de tijd voor te nemen.
Misschien zegt dat meer over de instructeur dan over de examenkanidatenChakotay schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:35:
* Chakotay is net geslaagd
Ook meteen voor het eerst in de regen gereden, het werd opeens nat halverwege. Ging ook soepel gelukkig
Nette score voor mijn instructeur sowieso, hij had vandaag 4 examens, allevier geslaagd.
j/k , gefeliciteerd !
[ Voor 35% gewijzigd door Raku op 14-06-2007 23:48 ]
Raku

[ Voor 10% gewijzigd door DoctorV64 op 14-06-2007 23:52 ]
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Anoniem: 83626
Of over de examinator.. had hij zn bril wel opSimmie schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 23:20:
Misschien zegt dat meer over de instructeur dan over de examenkanidaten
j/k , gefeliciteerd !
Gefeliciteerd allen!
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Anoniem: 147846
Gister 18 geworden. Maar belt in de avond de rij-school op.. Moet een maand wachten!
Moe van alle meewarrige blikken in het café en op het terras naar je maagdelijke knee-sliders? Koop gewoon een paar flink gebruikte!

LOL, hoezo poser?Tylen schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 10:24:
Iemand nog gebruikte pads kopen?
Kan nog veel meer afgesleten worden hihihii
Pads
Eigenlijk zou je die dingen aan moeten doen op een harley oid

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
als er groep motor rijders staat en je hebt flink gebruikte kneesliders en je ziet mensen met maagdeljike. Ga gesprek aan, 99% willen ze graag ruilen
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Ik rijd wel eens op de chopper van mijn pa met afgesleten titanium kneesliders.. dus leren pak. racelaarzen en intergraal helmToolkiT schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 11:33:
[...]
LOL, hoezo poser?
Eigenlijk zou je die dingen aan moeten doen op een harley oid
No signature required.
lol.. dat wil ik ook wel (alleen wil ik niet ruilen met mijn tiet sliders die zijn daar iets te duur voorCapo schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 11:44:
Was een tip op een forum uit de usa geloof ik.
als er groep motor rijders staat en je hebt flink gebruikte kneesliders en je ziet mensen met maagdeljike. Ga gesprek aan, 99% willen ze graag ruilengratis knee sliders
No signature required.
tiet sliders wil ik ook
ow
sinds gisteren in bezit van Garmin Zumo 550
(incl. alle flitspalen in benelux en frankrijk, nu nog de mcdonalds..
[ Voor 25% gewijzigd door Capo op 15-06-2007 11:47 ]
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Iemand anders zijn pads ontmaagden is ook al een paar keer voorgekomen.
Maar tiet sliders zijn inderdaad erg leuk. Maar mag niet op het circuit
[ Voor 26% gewijzigd door Tylen op 15-06-2007 11:57 ]
weet nog dat we met een man of 5 in de berm stonden te dansen op een klaverblad omdat dankzij tiet de berm in de fik stond. (droog en dicht met knie langs berm af)
Beetje jammer is dat idd.. nja ik heb nog titanium too slidersTylen schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 11:56:
Heb al een paar keer pads gerolen
Iemand anders zijn pads ontmaagden is ook al een paar keer voorgekomen.![]()
Maar tiet sliders zijn inderdaad erg leuk. Maar mag niet op het circuit

No signature required.
GAAAAAAAFCapo schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 11:58:
Ja moet 2 vrienden even de schrik op het lijf jagen ermeeen daarnaast is het leuk in frankrijk.. hoewel .. als het flink droog is geweest..
weet nog dat we met een man of 5 in de berm stonden te dansen op een klaverblad omdat dankzij tiet de berm in de fik stond. (droog en dicht met knie langs berm af)
Dat ga ik ook een keer proberen
No signature required.
nadeel.. bij nat weer de motor naa rbinnen duwen glijden ze weg op onze straat ( klinkers , geen kinderkopjes)
en berm dansen kan ik je afraden : is erg warm in de zon met je volledige uitrusting en je moet maken da tje weg komt ivm politie en brandweer
[ Voor 43% gewijzigd door Capo op 15-06-2007 12:21 ]
Ik heb full tiet sliders.. dingen slijten gewoon niet..Capo schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 12:20:
heb je van die sliders waar tiet in zit, als in die in de schappen hangen ? of zelf gefabriceerd?
en berm dansen kan ik je afraden : is erg warm in de zon met je volledige uitrusting en je moet maken da tje weg komt ivm politie en brandweer
Volgende keer maak ik ze zelf.. is een stukje goedkoper
No signature required.
JaStoffel schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 12:56:
Jongens tietsliders? Ik moest ff 2x nadenken maar volgens mij bedoelen jullie met titanium of niet?
No signature required.
Waar heb je die full tiet sliders vandaan M3rcury ?
Geen id.. had ze van mijn nu ex gekregen.. geloof dat ze bij hein gericke in leiden had gekocht...Capo schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 13:02:
ja. want als je googled op booby sliders of titty sliders of tiet sliders vind je weinig boeiends (wilde al leuk plaatje posten)
Waar heb je die full tiet sliders vandaan M3rcury ?
http://www.gazbikes.co.uk...m-knee-sliders-p-586.html
Deze dus, dingen slijten nauwelijks.. had hem een paar keer echt goed lang en hard op de grond.. vriend zegt tegen me huh die dingen van jou slijten ook niet
[ Voor 23% gewijzigd door M3rcury op 15-06-2007 13:07 ]
No signature required.
Ik kan het je nog sterker vertellen. Ik heb het al 2x zo gedaan.Capo schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 11:44:
Was een tip op een forum uit de usa geloof ik.
als er groep motor rijders staat en je hebt flink gebruikte kneesliders en je ziet mensen met maagdeljike. Ga gesprek aan, 99% willen ze graag ruilengratis knee sliders
En ik heb ook al een paar keer een paar sliders voor iemand even 'ingesleten'.
Maargoed. Ik begrijp het gevoel wel. Ik heb laatst ook een paar nieuwe sliders gekocht (Titanium Wiz dingen) en die heb ik meteen in de motorzaak op mijn pak geprikt, want de oude waren ECHT helemaal op. Dus dan loop je door zo'n motorzaak te struinen met hagelnieuwe sliders.. Dan zit er toch een stemmetje in je achterhoofd: "Iedereen kijkt naar je glimmende sliders.."
En ik doe het ook hoor. Als ik mensen met kneesliders zie dan kijk ik ook of ze gebruikt zijn of nieuw.
Have a wheelie good weekend!
Ik doe het ook.. bij ons in de winkel komen heel veel mensen op een supersport binnen, met niet afgesleten slidersFragDaddy schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 13:07:
[...]
Ik kan het je nog sterker vertellen. Ik heb het al 2x zo gedaan.
Maargoed. Ik begrijp het gevoel wel. Ik heb laatst ook een paar nieuwe sliders gekocht (Titanium Wiz dingen) en die heb ik meteen in de motorzaak op mijn pak geprikt, want de oude waren ECHT helemaal op. Dus dan loop je door zo'n motorzaak te struinen met hagelnieuwe sliders.. Dan zit er toch een stemmetje in je achterhoofd: "Iedereen kijkt naar je glimmende sliders.."
En ik doe het ook hoor. Als ik mensen met kneesliders zie dan kijk ik ook of ze gebruikt zijn of nieuw.

No signature required.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Nee, op een ER-5 van m'n eigen rijschool, kwam precies goed uitAnoniem: 83626 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 03:53:
Haha, klasse! Had je ook geen tijd om zenuwachtig te worden
Ook nog op een heel ander type motor gedaan dan je normaal rijdt?
In dat geval:
HaaiChevy454 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 07:56:
Eventjes normaal doen snars zit er bij jou niet echt in hé?
Maak je niet druk (kan ik nu zeggenTrailBlazer schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:16:
welke opdrachten kreeg je allemaal. Ik moet pas eind augustus en heb er op dit moment een heeel hard hoofd in maar ik heb nog even
Ik stapte op de motor en moest meteen beginnen:
- uitwijkoefening
- vertragingsoefening
- noodstop
- precisiestop
- korte slalom
- achtje (mislukt na 2x)
- lopen met de motor, inparkeren, opbokken en weer weglopen.
Ik had alles in 1x, behalve het achtje. Dat ging belabberd..maar ik wist dat ik het mocht verprutsen omdat de korte slalom goed was gegaan. Eerlijk is eerlijk, ik schoot er wel enorm van in de stress..tijdens het lopen met de motor klopte m'n hart in m'n keel

Lees dit documentje goed door --> http://rijbewijs.cbr.nl/pdf/Motoroefeningen.pdf
Je mag zelf bepalen hoe lang je aanloop is, dus maak daar gebruik van. En als er iets niet duidelijk is, vraag voordat je aan de oefening begint.
Chakotay en Zorg, gefeliciteerd!
Ik ben bang dat ik AVD pas kan doen in september. Lang leve het CBR...
I reject your reality, and substitute my own.
Heb ik ook.Chevy454 schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 13:24:
Ik krijg mijn knie maar niet aan de grondIk moet gaan leren aaphangen
Vorig jaar een leren pak gekocht met sliders nadat ik begon te merken dat ik steeds verder mijn knie uitstak in de bochten. Ik had toen steeds het gevoel: "met een textielen broek komt dit niet goed". Ondertussen krijg ik mijn knie nog steeds niet tegen de grond. Het valt me trouwens op dat ik in mijn leren pak mijn knie niet zo ver uitsteek.

Toch maar eens de aap gaan uithangen
[ Voor 18% gewijzigd door Youk op 15-06-2007 13:38 ]
Foto is wel van mijn vorige brommer, die helaas vroegtijdig is overleden, maar mijn huidige ziet er precies hetzelfde uit..
Nu hopen dat mijn Pazzo's binnenkort eindelijk in de goede maat worden geleverd en ik kan weer nieuwe foto's gaan schieten.
Bij Hoek van Holland heb je trouwens een nieuw stuk weg waar je best leuk kunt blazen..

klik
hee han! Morgen 12 uur bij motoport wateringen hea.. dan gaan we ff een stukje rijdenNewbieNeo schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 13:58:
Koel, sta ook in de OP.
Foto is wel van mijn vorige brommer, die helaas vroegtijdig is overleden, maar mijn huidige ziet er precies hetzelfde uit..![]()
Nu hopen dat mijn Pazzo's binnenkort eindelijk in de goede maat worden geleverd en ik kan weer nieuwe foto's gaan schieten.
Bij Hoek van Holland heb je trouwens een nieuw stuk weg waar je best leuk kunt blazen..![]()
klik
No signature required.
Dan maar es kijken voro die motrax dingen. Via mf kun je ze ook krijgen maar weet niet die gast het nog doet. Anders toch es mailen.

I'm with stupid.FragDaddy schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 13:07:
[...]
Ik kan het je nog sterker vertellen. Ik heb het al 2x zo gedaan.
Ik kijk er altijd naar. En schaam mezelf ook kapot als ik nieuwe erop heb zitten. Dan moeten ze meteen even ontmaagd worden
Morgen lekker een cuprace'je rijden. YEAH.
@M3rcury: Kan je nog wel wachten?
Ik ken het, ik wil naar huis. Om me spullen te pakken voor Assen
Je kan langs gaan bij je werk.. ga je hem even aaien
Toen mijn vriendinnetje wel al een motor had, maar nog geen papiertje ging ze hem eeen paar keer gewoon even starten inde voortuin. Even luisteren, benzinedampen opsnuiven. Dan zette ze hem weer uit en kwam ze weer naar binnen
Nee, ze hadden hem gister expres al voor mijn buro neergezetAnoniem: 83626 schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 15:17:
[...]
Je kan langs gaan bij je werk.. ga je hem even aaien![]()
Toen mijn vriendinnetje wel al een motor had, maar nog geen papiertje ging ze hem eeen paar keer gewoon even starten inde voortuin. Even luisteren, benzinedampen opsnuiven. Dan zette ze hem weer uit en kwam ze weer naar binnen
No signature required.
Net een telefoontje terug gehad, de stomme doos had inderdaad alleen AM aangevinktChakotay schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 14:37:
Hm, ik zie opeens dat op mijn rijbewijs-aanvraag-papiertje dat er bij reden van aanvraag staat "verlopen rijbewijs", en ik kan me nu ook vaag herinneren vanochtend bij categorien alleen B en AM te hebben zien staan... Net maar even achteraan gebeld, zal je net weer zien dat dat stel prutsers de verkeerde categorien erop zet

Wat is de boete voor rijden voordat ik het pasje heb?
In het ergste geval: niet verzekerd bij een aanrijding omdat je niet in het bezit bent van een geldig rijbewijsChakotay schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 15:34:
[...]
Wat is de boete voor rijden voordat ik het pasje heb?
pfwhoehahaha!! Dát is nou idd een goede (kut)grap!M3rcury schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 15:19:
[...]
Nee, ze hadden hem gister expres al voor mijn buro neergezetEcht een kut streek
Nu nog even nieuwe inbusboutjes halen en met frisse moed frisse inlaatrubbers met frisse pakkingen en frisse boutjes gaan monteren.
Jeetje kom er vaak maar heb ze nooit gehoord of gezien , jammer[b][message=28231219,noline]NewbieNeo schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 13:58[/message.
Bij Hoek van Holland heb je trouwens een nieuw stuk weg waar je best leuk kunt blazen..![]()
klik
wat was ook al weer het doel van het project, waar doen we het allemaal voor.
Alias Spekaal

Een 1/5th gas insert voor m'n TLR.
Kunnen we straks eindelijk wat gas geven op die luie fiets van mij

Making an ass of myself since the 70's
Ploffen en inhouden is afhankelijk van je mengsel samenstelling. Je kan perfect onder zijn max toerental zitten en het ding kan gaan ploffen omdat hij arm loopt. Maar als hij rijk loopt dan kan je de benzine opvangen door een potje bij je uitlaat te houden.
[ Voor 32% gewijzigd door Chevy454 op 15-06-2007 21:53 ]
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Anoniem: 79743
of
http://www.supermagnete.de/magnets.php?group=discs
[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 79743 op 15-06-2007 23:01 ]
Helaas is er blijkbaar een toeslag van 7 € voor bestellingen onder de 15 €(excl verzendkosten), dus betaal ik in totaal +-15 € voor dat ene magneetje dat ik nodig heb

Ik houd het in mijn achterhoofd, maar als er iemand een goedkopere optie weet is die altijd welkom
[ Voor 5% gewijzigd door The Bad Seed op 15-06-2007 23:09 ]
Bij de gamma zo'n keukenkastdeurdingetje kopen, magneetje dr uit slopen, dat evt op maat slijpen (opletten, want ze breken nogal snel
leeg
[ Voor 3% gewijzigd door The Bad Seed op 16-06-2007 01:54 ]
*burp*
Ah, kleppentrein kan tot 12.000rpm hebben. Denk dat ik me ontsteking maar moet verdenken.Clithopias schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 21:55:
Ik ga wel een keertje een stuk tegen het toerengebied van inhouden aanrijden en dan kijken welke kleur me bougie heeft, denk dat ik dan iig een idee heb waar ik het moet zoeken. En misschien een toerenteller installeren die wat nauwkeuriger is
En dan terug in het regenpakkie kijken of ie niet klappert , want dat is niet de bedoeling

ik zal naar elke motor

Alias Spekaal
Anoniem: 79743
die neodymium magneten van die site zijn praktisch de sterkste soort permanenten magneten, zit je wel zeker weten goed.The Bad Seed schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 01:44:
Helaas, dat heb ik al geprobeeerd, zo'n ferriet magneetje is blijkbaar niet krachtig genoeg voor de sensor. Het werkt enkel als het magneetje echt over de sensor wrijft, en dat zal niet lang meegaan op die manier.
Stomme vraag mss, maar wat voor een ding is het?shaggy8675 schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 21:22:
Jaja, heb wat nieuws besteld met een inkoop actie van de TL jongens![]()
[afbeelding]
Een 1/5th gas insert voor m'n TLR.
Kunnen we straks eindelijk wat gas geven op die luie fiets van mij
Vaak bu'j te bang!
Dus dat de gaskabel meer beweegt (en je dus meer gas geeft) met minder handverdraaiing.
Vaak bu'j te bang!
Die zullen inderdaad zeker werken, de meegeleverde maar te grote magneetjes zijn ook Nd-magneten, alleen hoop ik op een iets goedkopere oplossing voor dat ene magneetje dat ik nodig hebAnoniem: 79743 schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 13:43:
[...]
die neodymium magneten van die site zijn praktisch de sterkste soort permanenten magneten, zit je wel zeker weten goed.
En helemaal geen geklapper of windbuil op me rug , en zat lekker superstrak
En onderweg zelf complimenten gehad door zwaaien en knikken
Alias Spekaal
Ik vandaag met de gixxer.. lekker rijden was droog dus GEEN regenpak mee.. en ik kom doorweekt aanHenAadNel schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 17:20:
Zo regenpak kwam vandaag echt goed van pas , hagel en een flinke regenbui over me dakkie gehad maar wel droog overgekomen![]()
En helemaal geen geklapper of windbuil op me rug , en zat lekker superstrak
En onderweg zelf complimenten gehad door zwaaien en knikken
Daar gaat mijn net gepoetse bike
[ Voor 3% gewijzigd door M3rcury op 16-06-2007 22:56 ]
No signature required.
Ik ben zelf al op zoek naar een poetsservice. Heb echt een broertje dood aan poetsen maar na vandaag is het weer noodzaak vrees ikM3rcury schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 22:55:
[...]
Ik vandaag met de gixxer.. lekker rijden was droog dus GEEN regenpak mee.. en ik kom doorweekt aan
Daar gaat mijn net gepoetse bike
Alles op een droge baan kunnen rijden.
Eindelijk begin ik te wennen aan de Suzuki. Tijd verscherpt naar 2.02,2 helaas nog niet de 2.00,01 die ik op de HONDA reed. Maar het zit er weer aan te komen.
op assen?Tylen schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 23:25:
Vandaag cuprace gereden.
Alles op een droge baan kunnen rijden.
Eindelijk begin ik te wennen aan de Suzuki. Tijd verscherpt naar 2.02,2 helaas nog niet de 2.00,01 die ik op de HONDA reed. Maar het zit er weer aan te komen.
No signature required.
He hier ook aanwezigPaul Hewson schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 23:24:
[...]
Ik ben zelf al op zoek naar een poetsservice. Heb echt een broertje dood aan poetsen maar na vandaag is het weer noodzaak vrees ik
Alias Spekaal
als ik zeg 'dodemansknop', weten we dan genoeg hier?
Ben voor iemand zelf voor terug gereden omdat ie het niet meer deed omdat de accu hellemaal leeg was
Knoppie om en starten
[ Voor 91% gewijzigd door HenAadNel op 17-06-2007 00:11 ]
Alias Spekaal
Euhm nee... wat dacht je dat kapot was? Dat is veel leukerteacher schreef op zondag 17 juni 2007 @ 00:04:
* teacher heeft een beschamende mededeling...
als ik zeg 'dodemansknop', weten we dan genoeg hier?

Anoniem: 18437
HehePaul Hewson schreef op zondag 17 juni 2007 @ 01:41:
Als je al een half uur vertwijfeld naar je motor staat te kijken nadat ie ineens niet meer wilde en je op het punt staat om hultroepen in te roepen todat je een heldere ingevering krijgt en je het knoppie omzet. De dodemansknop.

Alle bedrading doorgemeten, stekkertjes opgeschuurd, ontsteking nagekeken, bobines doorgemeten... you name it. Wel draaien, maar géén vonk. Pis chagerijnig ff naar een maat van me gegaan.
Kom thuis, pak het schema erbij en mijn oog valt op de "emergency switch" schakeling. .....

Loop naar de garage...
ahhhh fuck.

* teacher zet switch om
* teacher geeft een tikje op de startknop
vroemmmmmmmm
Nouja.. hij loopt iig netjes (en gaat de verkoop in).
[ Voor 12% gewijzigd door teacher op 17-06-2007 11:56 ]
Vette shit !
En hij is van mij
Zitten alleen nog waarschuwingsstikkers op.. de taartschep zit er nog op.. dus ik heb er nog wel een hoop werk aan
Heb jij trouwens ervaring met dunlop qualifers.. worden ze makkelijk warm? plakken ze goed? Ik wil eigenlijk niet op de massaproducite mpp rijden, en die bt-014 die er nu onder zitten wordt je ook niet blij van in de regen

[ Voor 28% gewijzigd door M3rcury op 17-06-2007 13:09 ]
No signature required.
34 -10 = 24 pk.. damn.. dan houd ik helemaal niks meer overChevy454 schreef op zondag 17 juni 2007 @ 13:23:
dunlop? Ik meen dat die 10pk verlies gaven doordat het karkas soepel is.
No signature required.
En het is gewoon echt een porno-fiets..
Ik heb nog geen ervaring met de qualifiers. Ik sta op D208's. Maar aangezien de qualifier min of meer de opvolger daarvan is ga ik waarschijnlijk de volgende keer (ook) daarvoor. Dus als je nog een maandje geduld heb kan ik het je vertellenHeb jij trouwens ervaring met dunlop qualifers.. worden ze makkelijk warm? plakken ze goed? Ik wil eigenlijk niet op de massaproducite mpp rijden, en die bt-014 die er nu onder zitten wordt je ook niet blij van in de regen
Ik heb nog nooit iets raars meegemaakt met mijn D208's. Altijd stabiel en altijd voldoende grip. Ik spin trouwens mijn D208 ook wel eens op in de regen, maar dat heb je met alle banden wel als je te bruut gasgeeft in de regen

Ik ga dus waarschijnlijk ook niet naar de MPP's toe omdat dunlop gewoon goed aanvoelt. bridgestone ben ik ook geen fan meer van nadat ik twee BT-020 voorbanden na een paar duizend kilometer weg kon gooien vanwege overmatig cuppen. Daarnaast had die 020 gewoon niet voldoende grip (wegglijden over het voorwiel bij hard insturen of remmend insturen is geen fijn gevoel)
Je bent een 1'tje vergeten in de vermogensberekening van je gixxer34 -10 = 24 pk.. damn.. dan houd ik helemaal niks meer over
134pk - 10pk = 124pk.
Maakt het trekken van lange wheelies zo heerlijk on-controleerbaarSnelgas.
Dus dat de gaskabel meer beweegt (en je dus meer gas geeft) met minder handverdraaiing.

[ Voor 51% gewijzigd door FragDaddy op 17-06-2007 14:01 ]
Zeker nog nooit TLR geredenFragDaddy schreef op zondag 17 juni 2007 @ 13:52:
[...]
Maakt het trekken van lange wheelies zo heerlijk on-controleerbaar
Making an ass of myself since the 70's
M3rcury schreef op zondag 17 juni 2007 @ 13:05:
[...]
Heb jij trouwens ervaring met dunlop qualifers.. worden ze makkelijk warm? plakken ze goed? Ik wil eigenlijk niet op de massaproducite mpp rijden, en die bt-014 die er nu onder zitten wordt je ook niet blij van in de regen

Ook dunlop qualifiers hier. Plakken niet zo in de regen maar op het droge wel netjes zoals je kunt zien.
Btw , motor is ook stuq.... dezelfde bocht maar dan de andere kant op recht over het gras in de sloot....
Ergste schade een deuk in de tank
Raku
Moet je es op Scheveningen komen als er weer zo'n stoet motors staat en dan alle DM-knoppen om klikken als ze bij de McDonalds binnen zijn.Paul Hewson schreef op zondag 17 juni 2007 @ 01:41:
Als je al een half uur vertwijfeld naar je motor staat te kijken nadat ie ineens niet meer wilde en je op het punt staat om hultroepen in te roepen todat je een heldere ingevering krijgt en je het knoppie omzet. De dodemansknop.

And it goes BRAAAAAPP!
WTF?Simmie schreef op zondag 17 juni 2007 @ 17:33:
[...]
[afbeelding]
Ook dunlop qualifiers hier. Plakken niet zo in de regen maar op het droge wel netjes zoals je kunt zien.
Btw , motor is ook stuq.... dezelfde bocht maar dan de andere kant op recht over het gras in de sloot....
Ergste schade een deuk in de tankEn een lelijke schram op de elleboog. Shit happends?
ik wil geen schade monster hoor
Ik denk dat ik hem nu lekker in de schuur laat staan , andere koop en deze ga fixen als ik me verveel ofzo... eerst ff rijklaar maken om toch naar werk te geraken , daarna zie ik wel verder. Zal straks nog ff wat fototjes op het web zetten van de schade. Rare is wel dat ik vlak voor die crash op de foto sta en daar lijkt alles gewoon onder controle. Probleem was denk ik dat ik een verkeerde aanrijsnelheid had , dus verkeerde versnelling hoog in toeren , dus helemaal geen speling kwa snelheid.... Best wel een stomme fout eigenlijk
[ Voor 3% gewijzigd door Raku op 17-06-2007 20:40 ]
Raku