Het Grote World of Warcraft topic - Deel 120 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.936 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 12:57
Aye, da's humor die ik erg kan waarderen. :P (unlike some others :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

Wel jammer dat al dat soort dingen niet meer kunnen, bracht wel sfeer in IF imo...

Maaaaaar, mischien is dat omdat ik hunter ben.. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-05 21:36
Anoniem: 27963 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:48:
Wel jammer dat al dat soort dingen niet meer kunnen, bracht wel sfeer in IF imo...

Maaaaaar, mischien is dat omdat ik hunter ben.. ^^
moah, humor. het is humor zolang het nieuw en onbekend is. Dit soort trucjes zijn voorbehouden aan een paar fanatiekelingen die er snel bij zijn.

Wees blij dat dat niet meer kan, je zou je alleen maar ergeren aan het feit dat blizzard er niets aan deed.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:11

Valkyre

Kitesurf FTW!

hmmjah daar heb je wel een punt, dat van die "virtuele ziekte" had ik destijds wel gelezen, maar toen speelde ik nog niet.

lijkt mij nu echt vet, even met een hunter buddy naar ZG gaan, en dan terug portallen ofzo.
en heel ogrimmar wipen. damn vet!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Mooiste blijft nog wel die filmpjes van mensen die goud beloven als je naar de AH Inn komt, en als er een goede drukte is vervolgens iemand uit de Vael fight met BA laten hearthstonen :D

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Een hele late reactie.. mijn eerste char mage was op lvl 60 met 12 dagen played.. mijn 2de char paladin was met 10 dagen played op lvl 60.. mijn rogue met 9 dagen played.. En nu ben ik een shaman aan het lvlen met een guide (voor het eerst) en dat gaat goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-05 21:36
Ik moet overigens wel zeggen dat vooral dat "probleempje" met de ziekte van Hakar, ik het een heel knap/leuk staaltje realisme vond binnen WoW toen ik ervan hoorde. Heb het zelf dus niet meegemaakt, maar dat je andere mensen kon invecteren en die weer andere mensen konden invecteren en dat die debuff van Hakar dus eigenlijk buiten zijn sandbox (lees instance) kon komen. Beetje op dezelfde manier zoals virusen en trojans en ook echte virussen hun werk doen.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200262

Ik heb nu 10 dagen played en level 53
Ma komt omdat ik veel pvp gebeuren heb gedaan + 50% van mijn exp komt door instance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-05 10:24
Mijn allereerste chars heb ik nooit hoog geleveld.
Mijn paladin was 60 na 12 dagen played, mijn mage na 6,5 (maar was wel met behulp van guide)

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 09:30

On_E

Housemusic

Mijn lock was na 24 days /played pas lvl 60. :o

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
mijn druid na 30 dagen pas 60.

moet er bij zeggen was me eerste char

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-06 12:57

Snappie88

Mr. Hollywood

Ach, die dagen /played verteld eigenlijk best weinig. M'n Druid had pas na 20 dagen played level 60 bereikt, maar voornamelijk omdat ik Resto levelde, en veel met m'n Leatherworking bezig was. M'n Lock zit zelfs nu nog steeds (op level 65) op 15 dagen played, terwijl ik er nog mee geraid heb ook, en toch ken ik de class door en door. Played zegt dus weinig (alhoewel... Iemand met 300 dagen played kan je met gerust hart een nerd noemen :X )

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222867

Weakling schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:03:
[...]

Ik heb er dik 24 dagen speeltijd over gedaan om tot level 60 te komen en nog vind ik dat eigenlijk te snel. Ik vind dat je met je eerste karakter niet moet rushen om te levellen, maar heel op je gemak de wereld moet verkennen. Laat je niet gek maken door mensen om je heen die in ubergear lopen en level 60+ zijn.
lol.... Ik heb ook nu net in het spel /played getypt en dan kom ik ook aardig in de richting.
Zit op ± 18 dagen en bijna level 52.
:)

Terwijl ik met mijn character vanaf november 2006 zo´n beetje bezig ben.
Vandaar effe mijn verwarring... Ik ging dus van de gewone dagen uit.
Maar goed.... weer wat geleerd. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222867

Oh.. het probleem van de verbinding is inderdaad opgelost / verholpen nadat ik firmware heb gedownload.

Thnx for the tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-06 12:56

junglebeast

hier staat iets

Ok voorlopig weer aan het einde gekomen. Maar wat een chatbox is dit zeg :P

Anyways ik begin mijn Hunter steeds leuker te vinden dan mun Mage. Het speelt/level'd ook relaxer vind ik. Achteruit hangen, biertje/cola erbij, en wat toetsen drukken, beetje met guild chatten..hehe. Oh 4-5 mobs, geen probleem..

Maarja straks nog wat instances in, en voorzichtig te gaan PvPen.. Dan zal het niet zo relax meer gaan denk ik.

Klein technisch vraagje: De Intel 945GM graka is daar beetje WoW op te spelen? Anders stop ik er een wat simpele ati of nvdia kaartje in.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-06 21:08
junglebeast schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 20:31:

Klein technisch vraagje: De Intel 945GM graka is daar beetje WoW op te spelen? Anders stop ik er een wat simpele ati of nvdia kaartje in.
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

junglebeast schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 20:31:
Ok voorlopig weer aan het einde gekomen. Maar wat een chatbox is dit zeg :P

Anyways ik begin mijn Hunter steeds leuker te vinden dan mun Mage. Het speelt/level'd ook relaxer vind ik. Achteruit hangen, biertje/cola erbij, en wat toetsen drukken, beetje met guild chatten..hehe. Oh 4-5 mobs, geen probleem..

Maarja straks nog wat instances in, en voorzichtig te gaan PvPen.. Dan zal het niet zo relax meer gaan denk ik.

Hoezo ? Hunter in pvp is nog steeds achteruit hangen met bier erbij en wat toesten drukken toch ? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:08

vhal

ಠ_ಠ

Anoniem: 61797 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 21:57:
[...]

Hoezo ? Hunter in pvp is nog steeds achteruit hangen met bier erbij en wat toesten drukken toch ? >:)
inderdaad, en zeker in AV tijdens het verdedigen :)

/afk autoshotten achter de frontlinie...altijd fun om clothies te 3 shotten

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 21:57:
[...]

Indd XD vooral tegen mages :9
stuur je pet erop af en dood is die op low level dan :P

Stuur je pet iemand af die low hp is en je hebt een extra kil erbij
ik vind wel dat enige wat hunters kunnen doen is weg rennen ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222792

ehmm, ik vind dit toch wel een beetje eng hoor

http://infernix.net/wowban/
( samenvatting : iemand met een linux PC is gebanned van de wow servers )

mischien zat die maar te zeuren naturlijk... maar dan nog

BTW, waar kan ik de terms of use. en wat ik wel en niet mag gebruiken ( UI mods, en plugins ), vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-06 15:38
Ik weet het niet hoor, het klinkt wel een beetje als botting:

I was training my weapon skills because I recently turned to level 60. I had programmed the switching of weapons (I use Wardrobe for that) to my programmable keyboard and was fighting a low-level healing mob to upgrade all my weapon skills to 300. As you might very well know, this takes hours, and while I was training my different weapon skills by pressing the macro keys and healing myself every now and then, I watched some movies on my TV, because fighting a level 25 healing mob doesn't require much attention if you're a level 60 priest.

Oftewel, hij zat tv te kijken en te spelen, Zoals Blizzard later ook zegt:

your character was found interacting with the surroundings unattended and the advantage gained from this is a clear violation to both our Term of Use and a common sense of fair play.

Hij zat inderdaad afk te spelen, met behulp van third party programms. Hij geeft de schuld aan z'n keyboard, Linux en not wat programma's, ze zijn allemaal niet verboden, maar de combinatie ervan geeft wel bottend gedrag.

Verder kan je hier: http://www.wow-europe.com/en/policy/ de policys vinden van Blizzard.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-06 14:57

Dhrax

Prog Lord

Ik gebruik nu sinds enige dagen AG_Unitframes en ik moet zeggen dat dit me goed bevalt.

Ben alleen al een tijdje aan het zoeken naar een optie om de buffs uit te schakelen bij de raid frames (ik wil ze dus niet zien). Iemand die weet waar deze optie zit ?

Ben wel al zover dat nu in de raid alleen mijn eigen buffs te zien zijn op raid members, maar helemaal weg krijg ik ze niet 8)7

Het gaat dus puur om de raidframes die alleen te zien zijn als ik in een raid zit, bij mijzelf en de party zijn alle buffs wel gewoon te zien zoals ik dat wil.

Mijn dank is groot.

[ Voor 16% gewijzigd door Dhrax op 15-06-2007 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
belfrink schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 00:42:
Ik gebruik nu sinds enige dagen AG_Unitframes en ik moet zeggen dat dit me goed bevalt.

Ben alleen al een tijdje aan het zoeken naar een optie om de buffs uit te schakelen bij de raid frames (ik wil ze dus niet zien). Iemand die weet waar deze optie zit ?

Ben wel al zover dat nu in de raid alleen mijn eigen buffs te zien zijn op raid members, maar helemaal weg krijg ik ze niet 8)7

Het gaat dus puur om de raidframes die alleen te zien zijn als ik in een raid zit, bij mijzelf en de party zijn alle buffs wel gewoon te zien zoals ik dat wil.

Mijn dank is groot.
ag_UnitFrames > Raid > Aura Positions > Hidden

Zou voor raids switchen naar Grid though. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Exitium op 15-06-2007 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-06 14:57

Dhrax

Prog Lord

Exitium schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 00:47:
[...]

ag_UnitFrames > Raid > Aura Positions > Hidden

Zou voor raids switchen naar Grid though. :)
Ahhh tuurlijk 8)7 Bedankt he !

En ja ben nu paar dagen bezig met Grid en het is goed, maar helemaal vertrouwt voelt het nog niet dus met helemaal switchen wacht ik nog even :)

[ Voor 23% gewijzigd door Dhrax op 15-06-2007 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64080

stakkers, rl ftw :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nice tegenwoordig
Hebben rogue's de laagste armor ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

zegt de nerd met zijn kennis van l33tsp33k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

NoTimeRemains

I know

wat de hell zijn dit voor reacties? maar goed kan ook aan mijn prikkelbaarheid liggen door dat ik een all nighter heb getrokken ....
maar uhm mijn pa is lvl 58 geworden met zijn gnome warrior. knap hoor :) pa is 57

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
NoTimeRemains schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 08:06:
wat de hell zijn dit voor reacties? maar goed kan ook aan mijn prikkelbaarheid liggen door dat ik een all nighter heb getrokken ....
maar uhm mijn pa is lvl 58 geworden met zijn gnome warrior. knap hoor :) pa is 57
wat is het nou, 58 of 57 :?

:P

hmmz nieuwe PvP wapens voor Arena S2 denk dat ik maar een wat actiever Arena's ga doen :+ fucking hell, screw droprates en rollen tegen mages/shadowrpiests 3 weken Arena en ik heb al een beter wapen :F

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
lvl 58 en 57 jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-06 23:20

we_are_borg

You will Comply

Anoniem: 200262 schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 01:36:
Nice tegenwoordig
Hebben rogue's de laagste armor ><
Nee Warlocks, Priests en Mages hebben de laagste, daarna komt Rogue.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85443

Bokkie schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 08:12:
[...]

wat is het nou, 58 of 57 :?

:P

hmmz nieuwe PvP wapens voor Arena S2 denk dat ik maar een wat actiever Arena's ga doen :+ fucking hell, screw droprates en rollen tegen mages/shadowrpiests 3 weken Arena en ik heb al een beter wapen :F
Een gokje, zijn pa is lvl 58 gedinged, en irl is zijn leeftijd 57? :+ Ik kan het mis hebben hoor ;) Wel cool trouwens. Wou dat mijn pa speelde, het liefst op mijn server als allie zijnde >:)

Gisteren trouwens ook wat aparts meegemaakt. In den haag is het donderdag koopavond. daar wilde ik wel heen, maar net toen ik vrij was begon het hard te regenen enzo. Ik besloot om het maar even aan te kijken en dan later te besluiten wat ik zou doen.

Kom ik thuis, log ff in, zie dat er nieuwe guild events zijn, dus ik klik op dat knopje. Zie ik een kara run, waar ik bij sta, zonder dat ik me heb ingeschreven :?

Gelukkig begon het later te regenen dus kwam het wel goed uit. We zouden dus om half 9 beginnen.
Al gauw kwam ik erachter dat onze MT er niet was. Gelukkig kwam die opeens uit het niets opduiken dus begonnen we om half 9 met invites. Maar de OT was er ook niet !

Wij wachten en wachten.. Uiteindelijk om half 10 toen we wilden stoppen, besloten we om maar een andere druid te inven. We begonnen meteen met Attumen. Omdat het een nieuwe groep was (Group 4, ik zit zeg maar in groep 1 en 2) zei de raidleader al dat we er niet veel van moesten verwachten.

Gelukkig had hij ongelijk want me gingen overal vrij simpel doorheen. Attumen was dan ook de 1e try neer. Daarna gelijk door naar Moroes. Ook de 1e try neer, maar god, wat blijft dat een zieke rogue >:) . Ik vind hem echt zo cool, zeker ook met die emotes van hem, maar dat terzijde.

Daarna gingen we nog de spinnenbaas doen, das een lvl73 rare elite, ging ook meteen neer en toen was het alweer 12 uur.

Helaas wel erg veel pech met de drops. Veel holy pala spul, terwijl we geen pala's hadden en boots van moroes. Ik heb de masters threads, dus ik wilde hem opzich wel hebben, maar de druid, had slechtere boots, dus passde ik maar voor hem :)

Verder dus veel void crystals. Ik heb wel 1 drop van trash gewonnen. The oathkeeper ofzo, 2 blue mace voor lvl68.

Toen maakte onze mage een portal naar shat, komen we daar aan en wie komt er online? Onze vaste kara beer :X Hij kreeg het wel te horen toen. Mages begonnen gelijk te dreigen dat ze hem kaal zouden scheren en naakte female bear pics voor zijn neus zouden verscheuren :')

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 15-06-2007 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174631

hehe wel grappige reactie van de mages :D
professions restoren doen ze idd niet dat word dus weer 0-300 herbalism en alch trainen, alch is niet zo erg maar herbalism is zo saai om te lvlen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
dan moet je ook maar geen beer als tank nemen. Hebben ze zich gesignupped voor een raid, komen ze 2 uur te laat en gebruiken ze winterslaap als excuus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-05 12:14
Lief Dagboek :)

Het is weer vrijdag!!! Het weekend nadert :P
Afgelopen week flink wat nieuwe gear gekregen:
Revered met BM geworden: Continuum Blade +40 spelldmg
Verder nog in de runs gedropt:
Star-Heart Lamp
Mana-Etched Crown
Weet alleen nog niet welke (en waar) meta gem ik zou halen.

Ook dinsdag nog de pvp epic cloak gekocht:
Seargants Heavy Cape

Nu nog wat rep grinden, exalted raken met Scryers en eens flink wat mee raiden met mijn nieuwe guild :)

[ Voor 18% gewijzigd door Bld- op 15-06-2007 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

evleerdam schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 00:39:
Ik weet het niet hoor, het klinkt wel een beetje als botting:

I was training my weapon skills because I recently turned to level 60. I had programmed the switching of weapons (I use Wardrobe for that) to my programmable keyboard and was fighting a low-level healing mob to upgrade all my weapon skills to 300. As you might very well know, this takes hours, and while I was training my different weapon skills by pressing the macro keys and healing myself every now and then, I watched some movies on my TV, because fighting a level 25 healing mob doesn't require much attention if you're a level 60 priest.

Oftewel, hij zat tv te kijken en te spelen, Zoals Blizzard later ook zegt:

your character was found interacting with the surroundings unattended and the advantage gained from this is a clear violation to both our Term of Use and a common sense of fair play.

Hij zat inderdaad afk te spelen, met behulp van third party programms. Hij geeft de schuld aan z'n keyboard, Linux en not wat programma's, ze zijn allemaal niet verboden, maar de combinatie ervan geeft wel bottend gedrag.

Verder kan je hier: http://www.wow-europe.com/en/policy/ de policys vinden van Blizzard.
Uhm, heb je die _hele_ pagina wel gelezen? Hij geeft nergens aan dat ie third party software heeft gebruikt, want die meuk vereist MS.net en dat doet het niet op Wine. Daarnaast lijkt me een programmable keyboard niet gelijk aan botting? Zat spelers met een G15 denk ik.
En de manier waarop Blizzard het afhandelt verdient alles behalve een schoonheidsprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Gisteravond voor de eerste keer met onze nieuwe guild (we zijn pas gemerged) Karazhan in gedoken.

Voor hen is het ook nog altijd geen cakewalk, voor ons net zo min.

Om kort te zijn .... veel progress gemaakt :)

Attumen en Moroes first try, Maiden second en Wizard of Oz third.

Drops voor mijn Warrior : Eternium Greathelm , Crimson Girdle of the Indomitable en Iron Gauntlets of the Maiden

Lekker warrior avondje :) De andere tank (Paladin) had Barbed Choker of Discipline en Vambraces of Courage

Al met al zijn de tanks er weer een stuk beter van geworden :) Vanavond eens kijken of we Curator om kunnen leggen en anders volgende week maar proberen.

edit: En nee, geen Lief Dagboek want ik heb geen dagboek en als ik dat al zou hebben is het helemaal niet lief ! :P

[ Voor 7% gewijzigd door redfoxert op 15-06-2007 09:10 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
myDagboek.AddPage("

Ik heb eindelijk besloten welke character mijn volgende lvl70 wordt. Ik ga mijn mage levellen. Ik moet zeggen, questen in HP met MC en ZG gear gaat een stuk makkelijker dan met de gear (feralgear is wat BoE blues en greens) die bijvoorbeeld mijn druid heeft. :')
Wat me opviel is dat de Shadoweave Set ontzettend makkelijk te halen lijkt, qua mats. Het wordt duur, maar er lijken geen BoP drops in te zitten, waarvoor je weer heroic instances _moet_ gaan doen. Erg fijn wat mij betreft.
");

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 16-04 09:08
Wow! DoT's gaan wsl een semi-nerf krijgen binnenkort, op een of andere manier gaat resilience (waarschijnlijk) een factor spelen.

Bron

Drysc blue quotes:
We're looking into it.
Ah, but see, there's the whiny post, and then there's the whiny post we agree with. Big difference.

Zoals ik het lees zijn de devs het eens met de OP dat highend warlocks/spriests veel beter scalen dan de overige classes (lees: arena gear, 350+ resilience mensen). Dit heeft verder geen enkele betrekking op casual pvp'ers, alleen op top arena spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:41

Bezulba

Formerly known as Eendje

gister ook karazhan in gegaan. zou een 2 group run worden en een clear in 1 avond. Werd een 3 group run en we kwamen niet verder dan de chess. en natuurlijk clearde de andere 2 groupen het wel :(

we starten wat later dan de rest, en hadden een disconnect voordat we attumen konden pullen dus het ging allemaal al wat stroef. Maar attumen ging neer in 1 try, moroes ook en daarna de maiden ook, dus we hadden nog hoop :P

Gingen we naar opera event. We hadden geen mage en wat krijgen we? Oz... gelukkig wel een lock die wist wat die moest doen dus dat ging ook lekker.. totdat die witch op 20%.. vond ze het tof om te resetten... mochten we het nog een x doen.. dropte leuke healer pants voor mij dus maar even meegenomen :P (terwijl ik OT was en vandaag ga respeccen naar feral, maar he als niemand het wil :P ) Doorgegaan naar curator... maar dat was een drama. Om 1 of andere onduidelijke reden was het volgens de raidleader een goed idee om 1 iemand constant op de curator te hebben.. prima als je imba dps hebt, maar wij hadden 4 healers.. dus dan gaat je dps al naar beneden. Kregen de adds dus ook niet op tijd neer. Healer weg, dps warrior erin en toen ging het wel :)

Doorgegaan naar shade, maar na de elementals ging het telkens fout.. mensen letten niet meer op, kwamen in blizzards, arcane explosions etc :/ na 3x proberen was het 12:30 en gingen we maar naar chess, gewiped op chess 1x :') en daarna toch onze gratisch epics gekregen :P

schoot tijdens de curator wel uit m'n slof tegen 1 van de raidmembers... die bleef maar miepen over "more dps blabla" en als er 1 dode was was het gelijk een wipe etc etc.. dingen die de RL zou kunnen zeggen niet 1 of ander stom lidje... twas ook een nederlander mischien dat dat ook meehielp in m'n irritatie :P

Ik vind dat zo irritant he, mensen die om meer dps roepen. Ja natuurlijk ik pak even m'n emmer dps! alsof mensen niet al aan het nuken zijn :/

[ Voor 13% gewijzigd door Bezulba op 15-06-2007 09:33 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
WTF? 8)7 Hoe krijg je dat voor elkaar? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadCow*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04 22:15

MadCow*

<= icon space for rent

Perox schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:11:
[..]
Trouwens, gisteren weer mensen met aggro op Attumen, lock/shadowpriest, voor de tweede achtereenvolgende week doden bij de encounter, dit keer zelfs een wipe. Ik hoorde Bokkie laatst ook al klagen over onverklaarbaar aggro bij deze encounter, weet iemand hier iets over te melden?
Ja we hadden dat gisteren ook. Moroes rende op een gegeven moment naar onze shadow priest. Resultaat een dooie priest, rent terug naar de tank maar voordat ie de tank kan raken valt ie dood neer. Het gekke is dat de MT toch echt bakken met thread had.

Is wel vaker gebeurt, moroes heeft some echt hele gekke dingen. Loopt ergens midden in het gevecht weg om iemand bijna te one-shotten, En wandelt vervolgens terug naar te tank. Echt super vaag.

Afgezien daarvan best kara run ooit, alles dood tot en met aran en illhoof :9. in 3 uur euh sorry 3 uur en 15 minuten. Niet slecht voor een casual guild.

Veni, Vidi, Et je n'en crois pas mes yeux! (ik kwam, ik zag, en ik geloofde mijn ogen niet!) - J. Caesar (Asterix en de gladiatoren) | Nu vernieuwd met toegevoegde lazyness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
MadCow* schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 09:35:
[...]
Is wel vaker gebeurt, moroes heeft some echt hele gekke dingen. Loopt ergens midden in het gevecht weg om iemand bijna te one-shotten, En wandelt vervolgens terug naar te tank. Echt super vaag.
Dat heet een charge? :P

Edit: Oh wacht, Moroes. :+

[ Voor 5% gewijzigd door Exitium op 15-06-2007 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Exitium schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 09:34:
[...]

WTF? 8)7 Hoe krijg je dat voor elkaar? :D
een te enthousiaste figuur met de king piece die eventjes helemaal vooraan gaat staan.. nog voor de pawns en alle andere stukken :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

damn gister echt een lekkere groep naar kara gehad.
startte redelijk laat. en ik was de enigste mage mee. samen met een priest de enigste cloth dragers.

eerst op de trash dropt er een epic belt met +59 fire dmg (toen was er nog even een andere mage bij) dus ik zeg nou ja ja bent fire neem jij het maar.

we 1 shotten attunmen en midnight, weer cloth drops. nou ja ging naar mij.
uitendlijk de volgende bosses down:
Attunmen
Moroes
Maiden
Opera: Oz event
4 bosses down, en 5 nieuwe epics voor mij. gelukkige droptte opera ook hele mooi tanking gloves.

Maiden die voice blijft gewoon super.
en het opera event awesome :)

helaas niet door kunnen stoten naar curator, omdat 2 healers rond 23:00 pleitten moesten.

Toen zou ik samen met een lvl 70 hunter, en 34 Priest, nog even SM cath one-shotten.
eerst gewoon rustig alles gecleared. boss gekilled.

nou ja toen dacht ik nog eventjes blijven resetten, en kijken of ik heel de Cathedral kan AOE'en. maar de AOE nerf suckt echt zeg. deed maar iets van 174 dmg met AE :( nou ja dan krijg je ze natuurlijk nooit neer :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

tjah moet je maar niet meer dan 10 mobs tegelijk pullen :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Had iedereen gisteravond Wizard of Oz in de Opera of ligt dat aan mij ?

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:34
Ik las vanmorgen dit artikel in de krant De Pers.

"Gamers zijn geen wereldvreemde autisten. De digitale wereld is er een naast vele andere." aldus gamekenner Marinka Copier.

Ze heeft onderzoek gedaan door World of Warcraft vanaf het begin af aan te spelen.

Lees het artikel hier:
http://www.depers.nl/ente...-een-oorlogje-winnen.html

[ Voor 12% gewijzigd door Zeror op 15-06-2007 09:48 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

dunno, geloof dat een andere groep wolf had maar zeker weten doe ik het niet

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Nerf locks btw.

Gisteren respecje gedaan naar 40/13/0 om te lvlen, bevalt super. Eerst wat elite quests gedaan samen met een hunter en daarna nog even Blood Furnace in met een 70 shadowpriest (deels op healduty), 70 warrior, 65 hunter en 62 mage. (ben zelf ook lvl 62) Veel double pulls, dus één sheep en één nuken, evt een derde trappen. Ondanks dat ik dus geen dots op drie mobs tegelijk had tikken had ik uiteindelijk een voorsprong van dik 30k op de hunter. :X

Nref plx. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

[...]

Ja we hadden dat gisteren ook. Moroes rende op een gegeven moment naar onze shadow priest. Resultaat een dooie priest, rent terug naar de tank maar voordat ie de tank kan raken valt ie dood neer. Het gekke is dat de MT toch echt bakken met thread had.

Afgezien daarvan best kara run ooit, alles dood tot en met aran en illhoof :9. in 3 uur euh sorry 3 uur en 15 minuten. Niet slecht voor een casual guild.
Vergeet niet dat Moroes Gouget en Blindet (?). Als je tanks bij toeval allebei door éen van beide abilities worden incapacitated gaat hij gezellig op de volgende in zn threatlijst af. En de kans dat dat een shadowpriest of DPSer is is dan aannemelijk :)

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
Feighn Death ftw :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

eendje schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 09:46:
tjah moet je maar niet meer dan 10 mobs tegelijk pullen :P
hmmjah ik wist het eigenlijk wel, maar vind het gewoon nogal lame. aoe is aoe. moet niet 1 of andere stomme nerf zijn. maar goed :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-06 08:23
[...]

MT en OT moeten boven de raid staan, anders ben je het bokje. En als de MT dan door moroes gedisabled wordt, moet de OT met zijn rug naar hem toe gaan staan, zodat hij niet ook gedisabled wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-06 13:34
Exitium schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 09:51:
Nerf locks btw.

Gisteren respecje gedaan naar 40/13/0 om te lvlen, bevalt super. Eerst wat elite quests gedaan samen met een hunter en daarna nog even Blood Furnace in met een 70 shadowpriest (deels op healduty), 70 warrior, 65 hunter en 62 mage. (ben zelf ook lvl 62) Veel double pulls, dus één sheep en één nuken, evt een derde trappen. Ondanks dat ik dus geen dots op drie mobs tegelijk had tikken had ik uiteindelijk een voorsprong van dik 30k op de hunter. :X

Nref plx. :)
lol, neem dan het extra puntje in affliction voor UA!.. ennuh, de rest in destro tree.. demon is op dit moment nog nutteloos..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
wij hebben altijd "A tale of forbidden love" :(

ik ga denk ik van het weekend een keer destro speccen, nog een paar andere geardelen halen en dan kijken hoe dat speeld en grind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

QuarK schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 09:23:
Wow! DoT's gaan wsl een semi-nerf krijgen binnenkort, op een of andere manier gaat resilience (waarschijnlijk) een factor spelen.

Bron

Drysc blue quotes:
We're looking into it.
Ah, but see, there's the whiny post, and then there's the whiny post we agree with. Big difference.

Zoals ik het lees zijn de devs het eens met de OP dat highend warlocks/spriests veel beter scalen dan de overige classes (lees: arena gear, 350+ resilience mensen). Dit heeft verder geen enkele betrekking op casual pvp'ers, alleen op top arena spelers.
Ongelooflijk, misschien toch maar weer stoppen, al dat gehuil altijd, en dan Blizz die er nog naar luistert ook, bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
BootVluchteling schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 10:02:
[...]

lol, neem dan het extra puntje in affliction voor UA!.. ennuh, de rest in destro tree.. demon is op dit moment nog nutteloos..
Wat is dat nou voor stupide opmerking. Imo is destro juist nutteloos voor lvlen als je affliction gaat. Waarom? Gebruik jij shadowbolts om te grinden met affliction? Ik niet iig (afgezien van een nf proc hier en daar)... Voor het grinden is juist demonic aegis erg lekker. L2denkna ofzo.

Edit: alhoewel ik wel ua zou nemen al ja ;p

[ Voor 8% gewijzigd door HolyCorn op 15-06-2007 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
BootVluchteling schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 10:02:
[...]

Ik lvl bijna, nog 20% ofzo en dan pak ik UA, had ik in m'n vorige spec ook. Werk hier naartoe, maar denk erover om op 70 naar fire te speccen. Nooit gehad (ging ook niet met dat gebrek aan fire spells) maar lijkt me best eens leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Laatst online: 05-05 02:13
wij hadde Badwolf weer... easypeasy met 8 man down

begonnen run met 9 omdat de rest in grp 2 gesaved waren..
Na maiden moest er 1 weg... dus hadden we nog 8 maar gewoon doorgaan ^^ hehe

[ Voor 58% gewijzigd door ramon1984 op 15-06-2007 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
On_E schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 10:04:
[...]

Ongelooflijk, misschien toch maar weer stoppen, al dat gehuil altijd, en dan Blizz die er nog naar luistert ook, bah.
Tenzij jij in 2200+ arena rated games speelt tegen spelers met 300+ resilience ga je er wsl niets van merken. Dit zal een balancing nerf worden voor top arena, niet voor casual pvp/pve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
QuarK schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 10:20:
[...]

Tenzij jij in 2200+ arena rated games speelt tegen spelers met 300+ resilience ga je er wsl niets van merken. Dit zal een balancing nerf worden voor top arena, niet voor casual pvp/pve.
Kan niet zeggen dat het geen goeie zaak is, want de TS heeft zeker wel een punt. Locks en priests pakken naarmate hun resilience rating stijgt steeds minder inkomende damage, maar merken zelf nauwelijks iets qua dmg output. Beetje gelijktrekken is een goeie zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

QuarK schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 10:20:
[...]

Het gaat mij om het principe, is alweer de zoveelste keer dat huilies ‘winnen’.

Ben echt klaar met het balancing-beleid van Blizz.
Kan niet zeggen dat het geen goeie zaak is, want de TS heeft zeker wel een punt. Locks en priests pakken naarmate hun resilience rating stijgt steeds minder inkomende damage, maar merken zelf nauwelijks iets qua dmg output. Beetje gelijktrekken is een goeie zaak.
Je hebt het vast al gelezen in die topics, maar speciaal voor jou : Dispel ?

[ Voor 28% gewijzigd door On_E op 15-06-2007 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 02:17
On_E schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 10:04:
[...]

sommeg, I got nerfed, stupid blizz !

/quitgame !!llawl

En jij huilt nu zodat ze de nerf niet doorvoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
http://forums.wow-europe....l?topicId=296369786&sid=1

:O
en met straks dc removable dmv trinket boeit het allemaal weinig, zoals gezegd, zolang je niet in de top tier van de arena meedraait merk je het toch niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

On_E schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 10:26:
[...]

[...]

waarom mogen mensen met een duidelijke klacht dat niet wereldkundig maken? Ik neem aan dat Blizzard niet zelf 24/7 in de Arena's zit zoals deze mensen..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
[...]

Er is wel een verschil tussen een goed onderbouwde post en een omfgwtf nerf post he. Als je het objectief bekijkt heeft hij zeker wel een goed punt imo. En ja, wat Quark ook al zegt, lijkt me niet dat je hier iets van merkt tenzij je in een pro arena team zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

ImdaMned schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 10:27:
[...]

sommeg, I got nerfed, stupid blizz !

/quitgame !!llawl

En jij huilt nu zodat ze de nerf niet doorvoeren?

Ik huil niet, ben geen 2200+ Arena speler, maar ik had het wel alweer zien aankomen, meer en meer mensen krijgen hoge resilience, alle burst-dmg classes beginnen te huilen dat DOTs niet beinvloed worden door Resilience, en na 100.000 posts is er ineens weer een Blue die roept dat ze er wat aan gaan doen.

Daar ben ik klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
On_E schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 10:31:
[...]

Ik huil niet, ben geen 2200+ Arena speler, maar ik had het wel alweer zien aankomen, meer en meer mensen krijgen hoge resilience, alle burst-dmg classes beginnen te huilen dat DOTs niet beinvloed worden door Resilience, en na 100.000 posts is er ineens weer een Blue die roept dat ze er wat aan gaan doen.

Daar ben ik klaar mee.
Can i have your stuff? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Een spel als WoW draait om balancing fixes. Warlocks hebben in arena/pvp niets te klagen. Het argument dat het te dispellen is vind ik geen goed argument aangezien dispel en mass dispel zeer veel mana kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
En hoeveel classes kunnen curses/magic/poison/disease dispellen denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

QuarK schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 10:34:
Een spel als WoW draait om balancing fixes. Warlocks hebben in arena/pvp niets te klagen. Het argument dat het te dispellen is vind ik geen goed argument aangezien dispel en mass dispel zeer veel mana kosten.
Rofl

Warlocks zijn na Druids de minst geziene class in high-end 5v5 Arena.

En als je Dispel geen goed argument vind, hoef ik ook niet verder te discussieren met je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Minst geziene? Jongen, verdraai de facts niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 20-06 09:28
Wij hadden een crappy Gruul avond met 4 wipes... gelukkig daarna wel down maja, 2 ongelukkige shatter onoplettendheidjes en de MT die gewoon ineens doodging (bij grow 11 pas ofzo - slacking healers...). Gelukkig daarna wel down. Mag ging ook al slecht, hoop dat 't maar tijdelijk is :)

Over de loot: is het nou toevallig dat Maulgar/Gruul/Mag nu al 2-3 weken alleen maar 2x T4 hunter/lock/mage crap dropt? Begin bijna te denken dat het hard coded is...

[ Voor 22% gewijzigd door porn* op 15-06-2007 10:37 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-06 16:34
Nou ik ben gisteren dan eindelijk begonnen met spelen maar ik moet zeggen....woah wat verslavend :*)

Ik heb een Dwarf Hunter gekozen om mee te beginnen en ben rustig de eerste quests af gegaan. Bij 1 quest heb ik hulp gehad van een andere speler en dat is toch wel erg gaaf als je dan je quest wel haalt. Dit is trouwens mijn eerste MMORPG.

Als Dwarf begin je in Coldridge Valley en hier heb ik alle quests gedaan. Ben nu door gegaan naar het 2e gebied Kharanos en heb hier ook 2 quests gedaan. In de Thavern zie ik allemaal verschillende soorten trainers maar geen Hunter trainer. Zit deze alleen in Coldrigde Valley?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-06 18:17
daroy schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 10:40:
Nou ik ben gisteren dan eindelijk begonnen met spelen maar ik moet zeggen....woah wat verslavend :*)

Ik heb een Dwarf Hunter gekozen om mee te beginnen en ben rustig de eerste quests af gegaan. Bij 1 quest heb ik hulp gehad van een andere speler en dat is toch wel erg gaaf als je dan je quest wel haalt. Dit is trouwens mijn eerste MMORPG.

Als Dwarf begin je in Coldridge Valley en hier heb ik alle quests gedaan. Ben nu door gegaan naar het 2e gebied Kharanos en heb hier ook 2 quests gedaan. In de Thavern zie ik allemaal verschillende soorten trainers maar geen Hunter trainer. Zit deze alleen in Coldrigde Valley?
Als je trainers en zo zoekt, kan je in begingebieden (1-10) en grote steden altijd terecht bij een gaurd, die vertellen je waar class trainers, proffesion trainers, etc te vinden zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Ik heb lang niet met m'n ali chars gespeeld maar volgens mij moet je daarvoor naar IF :)

Overigens! Ik was nogal verrast door de nieuwe arena awards, iemand gezien? http://www.worldofraids.com/

Mages en priests hebben nu meer armor dan rogues - we zijn officieel de squishies geworden? WTF? Hoe kan cloth nou meer armor hebben dan leather :|

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208583

Gisteren na 3 avonden wipen uiteindelijk met relatief gemak Magtheridon neer gekregen. Als iedereen weet wat hij/zij moet doen is het eigenlijk een erg leuk gevecht. Vooral het interrupten van de shadowbolt volleys bleek na een x aantal wipes van essentieel belang.

Daarna nog naar Kazzak gegaan die we met de eerste try op 40% kregen. Daarna helaas alliance die het elke try verstierden door zich te laten killen door kazzak of door een cyclone op onze MT, healers neernuken etc etc

In het bijzonder wil ik Razzor (of nazzor, 1 van de 2 namen) hiervoor bedanken van FUNatix (genjuros), een erg volwassen houding, ook al is het een pvp server. Aangezien blackranger hier ook actief is: zeg er eens wat van als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadCow*
  • Laatst online: 15-04 22:15

MadCow*

<= icon space for rent

Blistimo schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 09:53:
[...]
Vergeet niet dat Moroes Gouget en Blindet (?). Als je tanks bij toeval allebei door éen van beide abilities worden incapacitated gaat hij gezellig op de volgende in zn threatlijst af. En de kans dat dat een shadowpriest of DPSer is is dan aannemelijk :)
Weet ik, maar de MT holde meteen achter hem aan dus dat zal het niet geweest zijn. En onze MT draait altijd al met zijn rug naar hem toe als de OT geblind wordt.

Veni, Vidi, Et je n'en crois pas mes yeux! (ik kwam, ik zag, en ik geloofde mijn ogen niet!) - J. Caesar (Asterix en de gladiatoren) | Nu vernieuwd met toegevoegde lazyness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Laatst online: 05-05 02:13

Op websites als:

http://www.thottbot.com
http://www.wowhead.com

Kan je de antwoorden op al je vragen vinden.
Je kan hier vinden waar de trainers zich het dichtstbij bevinden.

Waar je welke Quest moet oplossen enzovoorts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
[...]
Soms doet hij een "gauge" of een "blind" op MT en switched naar OT.
Het gebeurd echt zelden (<1%), dat zowel MT als OT "buiten spel zijn gezet".
Tevens kan volgens mij "blind" gecleansed worden.

Misschien wist je dit al, echter als je alleen praat over "MT toch echt bakken met thread had", dan vraag ik me af wat er met de OT aan de hand is.

edit : te laat

[ Voor 9% gewijzigd door sabriel op 15-06-2007 10:47 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
porn* schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 10:42:
Ik heb lang niet met m'n ali chars gespeeld maar volgens mij moet je daarvoor naar IF :)

Overigens! Ik was nogal verrast door de nieuwe arena awards, iemand gezien? http://www.worldofraids.com/

Mages en priests hebben nu meer armor dan rogues - we zijn officieel de squishies geworden? WTF? Hoe kan cloth nou meer armor hebben dan leather :|
die warlock gloves zijn imbaness! 50% chance not to get interupted while casting fear..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Rogue 4set arena2 bonus is f*cking cool, eindelijk weer mogelijk om 120 energy te hebben.
En ja, die warlock gloves zijn een must voor pvp'ers. Duidelijk wat je als eerste moet kopen ;)

[ Voor 35% gewijzigd door QuarK op 15-06-2007 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleshar
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-05 16:14

Eleshar

Nil Satis Nisi Optimum

Hunter trainer in Karanos staat buiten. Dus niet in de inn.

[ Voor 0% gewijzigd door Eleshar op 15-06-2007 11:04 . Reden: Typo :S ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 02:17
On_E schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 10:31:
[...]

Daar ben ik klaar mee.
Dus een goed onderbouwde post vind jij meer huilerig dan een "sommeg, I kwit wow lawl" post?

Als jij deze nerf niet correct vind kan jij vast ook wel goed onderbouwen waarom hij onterecht is?

if not, huilie (fok! copyright geloof ik..)

[ Voor 3% gewijzigd door ImdaMned op 15-06-2007 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Laatst online: 20-06 01:29

Technicality

Vliegt rechtsom...

BootVluchteling schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:19:
tijdens het lopen door je group erop geattendeerd worden dat numlock autowalk is.

ik gebruikte VV om een W te typen, want als ik de W losliet, liep ik steeds verder achter :z

op lvl 60 erachterkomen dat als je andere pets tamed, je sommige attacks aan andere pets kan leren (hier kwam ik 1 mnd geleden achter, met dik 2 jr play-ervaring) O-)
Duuuude...

Ik heb eigenlijk nooit zulke problemen gehad, maar ik heb dan ook al sinds level 1 contact met ervaren spelers over ventrilo.

Gister wipen op prince, we hadden ook een kutgroup daarvoor, maar shade ging nu wel goed, ezmode, ook al kregen we blizz en FW tegelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

ImdaMned schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 11:14:
[...]

Dus een goed onderbouwde post vind jij meer huilerig dan een "sommeg, I kwit wow lawl" post?

Als jij deze nerf niet correct vind kan jij vast ook wel goed onderbouwen waarom hij onterecht is?

if not, huilie (fok! copyright geloof ik..)
Is al genoeg gedaan hoor dat onderbouwen, zal eens een mooie post showen :
Blizzard posters have repeatedly stated to yall on it's intended effect and that it is working fine.

Taking too much physical damage? Get more armor.
Taking too much nature damage? Get more nature res.
Taking too much fire damage? Get more fire res.
Taking too much frost damage? Get more frost res.
Taking too much arcane damage? Get more arcane res.
Taking too much shadow damage? Get more shadow res.
Taking too much holy damage? Well you're kinda SOL here. . . but anyways. . .

You already have a way to reduce the amount of damage that you take from any source. ANY. (This includes dots).

Resilience is NOT intended in any way shape or form to reduce the amount of damage you take.
Resilience IS intended to prevent you from getting 2-shotted in player versus player action. There are reasons behind this. Let's take a quick look back at level 60 pvp. It was all about:
OMGWINDFURYCRIT
or
OMGPOMPYROCRIT
or
OMGMSCRIT
or
OMG AMBUSHBACKSTABCRITZ
etc etc etc.

It didn't matter who you were. It didn't matter how skilled you were or what class you played. For the most part it didn't even matter how much life you had or what gear you had (t3 vs blues).
Level 60 pvp was in the crapper. You could walk into any battleground and get completely wrecked by any buttonsmashing scrub who ebayed his account and found the right buttons to smash, and got a few lucky crits. This was not fun. This was not skill. This was not fair. We'll analogize it to playing UT 2k4. Insta-gib. Now give everyone an aimbot for headshots. What you have is a bunch of idiots running around blowing up people they otherwise would have no chance at.
Resilience helps reduce the chance of this happening by reducing how much you get crit on and crit for.
That is all.

Fast forward. Level 70 pvp. Ranked arena matches begin. Many aspects of TBC have enhanced wow pvp whether you like to believe it or not. As a warlock I used to have a significant HP advantage over every other class in the game. It helped make up for the fact that I have the lowest natural armor and lowest amount of defenses of any class in the game. This no longer exists. Anyone serious about pvp has at least 10k health, if not 12k or more. A warlock may seem to have more because of soul link, but remember that other classes can heal themselves, and other classes with higher armor take less damage and have more defenses naturally. And soullink is a 31 point talent that obscures me from taking something like UA, or conflag for that dot protection or extra burst.

No one will disagree with me when I say that pvp is all about burst damage. The more damage you can put out faster, the better. It means you kill them before they kill you.

Dots are not burst damage. A pvp-ing warlock (or s-priest) is already gimping himself or herself by choosing to use dots as the majority of his or her damage output. This is a hard route to take and requires more skill than many other pvp choices or classes . . . pre bc. At level 60 it was hard to pvp affliction. Destro was THE pvp spec, because of conflag, for some more of that omgbigcrit action to nuke someone before they knew you were there.

Post BC this is not the case. I have applauded Blizz publicly on the forums many times for what they have done for warlocks despite continual nerfs. It is now viable to play any spec anytime anywhere. You can pvp aff. You can raid demo. You can grind destro even.

Resilience helps make pvp fair to damage over time based classes like affliction warlocks. For some reason many people are now claiming the opposite. This is a horrible mistake and in some cases representative of idiocy. It is not fair to die from a rogue or mage or warrior or a whatever because they managed to get a few lucky crits off and killed you before you could even cast half your dots. It was and still is fair to die from dots after they tick for ~25 seconds, because in that period of time either you chose not to do anything about it, or could not do anything about it. Now before you scream about fear - Yes the occasional 100-0 fear+dots happened. Yes it was nice when it did happen. But it happened MUCH less than the usual CRIT+CRIT that wiped out any class, especially cloth.

Let's take a look at some other things that support this. If you play in arenas, do you get honor from the kills you score? The level 60 pvp system was not skill based. It was time based. Now, the best players hunted others out 1v1 to maximize their honor/time ratio, but this was successful due to the OMGBIGCRIT availability. Rogues would hunt clothies, mages hunted warriors etc. Level 70 battlegrounds are mostly more of the same. Arenas present new rewards with a new way to get them -- skill and teamwork. Blizz has repeatedly stated the game is not balanced or based around 1v1 and never will be. Arenas reflect this well. If you have a nice 5v5 team that works well together, it would not be fair to have some buttonsmashing scrub OMGBIGCRIT your healer(s) and give you no chance to survive. Skilled players knew this and started stacking up on resilience early. Scrubs started losing to skilled players in droves and QQ'd. Then they realized what they were lacking -- resilience, the new stat that pvp guys had lots of.

Here's where the problem arose - button smashing scrubs just saw resilience as a way to take less damage. Their thinking goes like this - I lost because I did less damage to them because they had resilience, and he did more damage to me because I had less. Therefore I stack more resilience. Now I should win too right? Oh wait, cry cry cry, dots are still killing me!

This is wrong. You did not lose because resilience didn't affect those dots. You lost because you suck. I'm not afraid to tell you that.

How many high ranked players do you see coming on the forums crying about resilience and dots? Zero. How many idiots do you see doing this? Dozens every day. What are the high ranked players doing instead of crying? Continuing to be smart, skilled players. Stacking up some resistances versus those dots.
Another thing worth mentioning - people cry about warlock dots. When was the last time you saw someone complaining about rend, garrote, ignite and scorpid sting, demanding that resilience helped guard against those as well?

Arenas are about skilled teamwork in pvp action. If you want to go big crit someone join a battleground, or go gank lowbies.
Resilience is not intended to reduce the amount of damage that you take. Armor and resistances are there for that purpose.
Resilience reduces the OMGBIGCRIT factor of pvp, and allows skilled pvp teams to continue to do what they do best -- destroy scrubs like you that complain about game mechanics instead of getting better at the game. Arena matches last. Even 2v2 matches can go on for several minutes. Why? Resilience. People don't get 2 shotted right out of the arena. The copious amounts of stamina on gear now help reflect this also. But not for long. I can land 6k shadowbolts on you, and a warrior can land a 4k mortal strike on me already. Damage dealing will outscale our stamina, that's just how it goes. But resilience will help preserve skill in pvp.

A final thought just because this one bugs me so much. When you play an arena match and it's you versus a warlock at the end - he stacks dots on you - you kill him before the dots kill you. In world pvp you would also die. This is fair. In an arena match what happens - does the game wait 20 seconds for you to die and call it a draw? No. You win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142494

Even een vraagje,

Deed gisteren met m'n hunter een duel met een warrior.
Alleen hij wist m'n traps steeds te breaken. Hij deed dit met behulp van m'n pet :o

Volgens mij ziet ie wanneer ik trap zet, hij taunt (of iets anders) m'n pet, en loopt erin, m'n pet valt hem dan ook aan, terwijl die normaal gesproken terug gaat.

Klopt dit?

En wat ik me net bedenk, zou dit ook kunnen komen door devensive and passive stance van pet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Technicality schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 11:31:
[...]

Gister wipen op prince, we hadden ook een kutgroup daarvoor, maar shade ging nu wel goed, ezmode, ook al kregen we blizz en FW tegelijk :P
Hoe kun je daar kutgroup voor hebben? Zolang je maar 1 tank, 2 goeie healers, rest dps/evt hybrid en je bent al klaar. Enige dat vereist is, is een tank met wat movement skills :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

porn* schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 11:36:
[...]

Hoe kun je daar kutgroup voor hebben? Zolang je maar 1 tank, 2 goeie healers, rest dps/evt hybrid en je bent al klaar. Enige dat vereist is, is een tank met wat movement skills :P
Gisteren deden we hem, hadden echt pech met infernals. Op een gegeven moment zat tank in een hoek met infernal naast hem, en tussen hem en de raid was er ook 1. :P Door dat ding heen rennen met wat HoT's op hem, kwam ook nog enfeeble, en daarna die blast. 4 mensen dood.
Toch nog neergehaald :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Laatst online: 20-06 01:29

Technicality

Vliegt rechtsom...

porn* schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 11:36:
[...]

1: Druid tank, rogue, dps warr, mage (ik), dps warr
2: Pala (holy), pala (holy), SP, SP, mage (tryout)

Probleem was dat ik een beetje moest slacken omdat ik mana regen moest hebben (andere gear en mage armor), de healers de druid (geen sw) moesten outhealen in phase 2, de tryout mage zn trinkets niet zo heel goed snapte en de healers oom gingen op phase 2. Kwam dus neer op teveel tank dmg (of te weinig heal), te weinig damage, niemand geflasked (alle andere bazen tot op shade 1shotted) en t was al laat :P

Daarnaast ook flink pech met de infernals, maar die wipes tellen niet :P

edit:

daarna ook nog de druid catform (binnen sec dood 2 tries, dus geen combatres) en lock vervangen door warrior tank, maar toen was de focus al zo hard weg dat iedereen begon te slacken, mensen doodgingen op de respawns etc, dat er maar gewoon ge-/rw'd is

[ Voor 12% gewijzigd door Technicality op 15-06-2007 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 142494 schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 11:35:
Even een vraagje,

Alleen hij wist m'n traps steeds te breaken. Hij deed dit met behulp van m'n pet :o

Volgens mij ziet ie wanneer ik trap zet, hij taunt (of iets anders) m'n pet, en loopt erin, m'n pet valt hem dan ook aan, terwijl die normaal gesproken terug gaat.

Klopt dit?

En wat ik me net bedenk, zou dit ook kunnen komen door devensive and passive stance van pet?
als je pet hem aanvalt als hij in de trap staat, dan breekt je icetrap. uhm, je pet kan em niet af laten gaan afaik.

taunt gedeelte zou kunnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Anoniem: 142494 schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 11:35:
Even een vraagje,

Klopt dit?

Dat heeft inderdaad met defensive/passive te maken. Als een pet op defensive staat valt hij automatisch aan als hij (of jij) damage pakt. Stel dat je gedot bent (via in dit geval Rend) en je pakt daar damage van, vindt je pet dat hij degene die die damage uitdeelt hassikke doot!!!11one moet. En dus breekt hij je trap. Die taunt-truc heb ik ooit eerder van gehoord, maar heb ik zelf nooit meegemaakt. Het is in ieder geval geen overbodige luxe je pet op passive te zetten, en je traps in een macro te plakken zodat je pet ook automatisch stopt met aanvallen wanneer jij een trap neerlegt of scatter-shot. :)

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-06 08:23
Anoniem: 208583 schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 10:43:
Gisteren na 3 avonden wipen uiteindelijk met relatief gemak Magtheridon neer gekregen. Als iedereen weet wat hij/zij moet doen is het eigenlijk een erg leuk gevecht. Vooral het interrupten van de shadowbolt volleys bleek na een x aantal wipes van essentieel belang.

Daarna nog naar Kazzak gegaan die we met de eerste try op 40% kregen. Daarna helaas alliance die het elke try verstierden door zich te laten killen door kazzak of door een cyclone op onze MT, healers neernuken etc etc

In het bijzonder wil ik Razzor (of nazzor, 1 van de 2 namen) hiervoor bedanken van FUNatix (genjuros), een erg volwassen houding, ook al is het een pvp server. Aangezien blackranger hier ook actief is: zeg er eens wat van als je wilt.
Volgens mij kun je dit gewoon aangeven toch, met als gevolg een ban voor de desbetreffende spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-06 11:41
Bosmonster schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:55:
[...]

Al de leveling guides werken juist voor 90% met quests. Het punt is wel om alleen die quests te doen die snel op te lossen en ze op een efficiente volgorde af te ronden.
Daar zit 'm uiteraard de kneep :), zeker met je eerste karakter kan je niet altijd voorzien hoeveel tijd je nodig gaat hebben. Soms verlies je toch wel veel tijd door op en neer te rennen (zeker als je nog geen mount hebt) of als je moet wachten op / zoeken naar een spawn.

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blistimo schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 11:53:
[...]

Dat heeft inderdaad met defensive/passive te maken. Als een pet op defensive staat valt hij automatisch aan als hij (of jij) damage pakt. Stel dat je gedot bent (via in dit geval Rend) en je pakt daar damage van, vindt je pet dat hij degene die die damage uitdeelt hassikke doot!!!11one moet. En dus breekt hij je trap. Die taunt-truc heb ik ooit eerder van gehoord, maar heb ik zelf nooit meegemaakt. Het is in ieder geval geen overbodige luxe je pet op passive te zetten, en je traps in een macro te plakken zodat je pet ook automatisch stopt met aanvallen wanneer jij een trap neerlegt of scatter-shot. :)
Dat doet me pet dus ook, iemand staat in trap, hij stopt met aanvallen en loopt terug naar mij. Dan ineens gaat ie terug naar trap en breekt em. :p Ik heb geen dot's op me ofzo, ze doen een truckje met m'n pet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
FireAge schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 11:54:
[...]

Volgens mij kun je dit gewoon aangeven toch, met als gevolg een ban voor de desbetreffende spelers.
nee Doomlord kazzak heeft geen supreme mode itt de oude Kazzak dus is erg gewoon een pvp solution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Blistimo schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 11:53:
[...]

pet gaat automatisch stoppen met aanval als je target trapped. iig bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bokkie schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 12:04:
[...]

nee Doomlord kazzak heeft geen supreme mode itt de oude Kazzak dus is erg gewoon een pvp solution
Wat bedoel je hier precies mee? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
En blizzard/blue heeft een tijdje geleden confirmed dat de oude policies (zoals bij green dragons/azuregos/kazzak) niet gelden voor TBC.
Op pvp servers kun je dus naar hartelust de opposing en eigen faction zieken bij world bosses.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.