Gohan-san schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 20:46:
[...]
no offense maar in de ene post zeg je dat je van een challenge houdt, en dat je daar op kickt.
maar tegen een druid begin je niet omdat je daar van verliest. sorry, maar stel dat je inderdaad mage/warriorr/rogues alleen maar tegen duelt is dat nogal lame, er zijn namelijk nog een aantal classes!, maar dat is natuurlijk niet leuk want dan verlies je.
en daarnaaast zijn Duels en World pvp nogal verschillende.
in mijn guild wanneer ik duel tegen mijn mede mages (ik ben raid spec arc/fire), win ik best wel vaak. maar wanneer ik in world pvp of in arena/bg een mage tegenkom is dat een heel andere gevecht, en is het gewoon 50/50 denk ik
in duels ben je veel meer prepared tegen welke classe je speelt, in jou geval kan je dan nog van potions veranderen, in world pvp kan dat niet (of BG).
laten we er van uit gaan dat je world pvp doet. dan heb je 95 van de 100 keer als rogue de opener. je vijand ziet je immers niet aankomen,
en is vaak niet bedacht op een aanval van een tegenstander.
ik als mage zijnde weet ook dat ik met mijn huidige spec niet/nauwelijks van Warlocks kan winnen. (full fire heeft gewoon meer stuns) maar toch duel, probeer ik het in arena's
en zoals hier gezegd is snap ik echt niet als jij zo pvp en epic minded bent geen arena's doet, maar ja 2vs2 moet je samenwerken, en je mede speler is natuurlijk minder skill full dan jij bent.
in sommige dingen geef ik je gelijk, maar je post komen echt wel arrogant over het gaat haast alleen maar over, hoe je iemand anders WTFPNWBBQ hebt.
of over hoe hoog je wel niet op de dmg meter stond in kara. en dat je iemand ownde die meer epics heeft dan jij.
sommige classes hebben ook nog meer te doen dan mindless dpsen!
in kara, priest moeten shacklen, shamans totems neer zetten, of even off-healen als het even mis gaat!
Mages moeten sheepen (niet in kara maar andere instances)
en zo zijn er nog tig andere dingen op te noemen.
en ja ik vind het ook leuk om te toppen in de dmg meter, maar als ik aan het raiden ben heb ik ook nog andere dingen te doen. (ben mage classleader)
In normale instances houdt ik afentoe ook een dmgmeter battle, maar dan houdt je er rekening mee, en burn je alle CD's die je hebt. in pugjes, doe ik het wat rustiger aan.
Ik hou idd van een uitdaging. Maar er is een verschil tussen een uitdaging en een onmogelijke opgave. Want zo zijn druids voor mij. En ik duel niet alleen mages/warrior/rogues, ik zie ze vaak en zij willen vaak duellen. Zo is het. Ik heb geen problemen om te duellen, doe ik graag, alleen liever niet met druids.
En ja tussen 1 vs 1 en world pvp zit ook een verschil.
Maar ik ben niet zoals andere rogues. Die andere gaan altijd met de massa mee, wat ik leuk vind, is om een 1 vs 1 situatie
te creeren met iemand, dan maak ik de meeste kans. Ik bedoel, ik ben een rogue, en je weet waar rogues goed in zijn
Ik ga geen dingen doen, waarvan ik al bij voorbaat weet dat ik daardoor dood ga, wat heb ik daaraan?
Kortom, world pvp of niet, ik creer een situatie waarin ik toch een 1 vs 1 situatie krijg. En dat mag je laf vinden nouja jammer dan, ik buit de sterke kanten van me class gewoon uit. Rogues zijn niet gemaakt om als helden te spelen, het zijn laffe backstabbers. Waarom denk je dat iedereen ze haat?
En de reden die je geeft voor mij om geen 2 vs 2 te spelen raakt natuurlijk kant noch wal. Ik zit zelfs in een 2 vs 2 en 5 vs 5 team maar dat terzijde. 2 vs 2 is gewoon heel anders om te spelen, wel leuk, maar ik vind 1 vs 1 gewoon het leukste.
En ik zat heus niet te pochen hoor over die kara run. Dat was een argument om aan te geven dat mutilate rogues helemaal niet "goed hoeven mee te komen", maar dat ze daadwerkelijk kunnen concureren met anderen die hoog op de lijst staan. Als je alles uit de context haalt kan ik iemand ook negatief neer zetten. Leuke manier van discussieren trouwens.
Verder noem je leuk op wat andere classes moeten doen, maar wat denk je dat ik moet doen? Denk je dat ik alleen maar achter de baas sta en 2 knopjes indruk ofzo?
Ik moet interupten, daar moet ik energy voor sparen, ik sta in melee range, en heel veel bazen in kara kunnen vervelende dingen doen tegen players in melee range. En ik hou nooit een dpsbattle. Het kan me echt aan me reet roesten. De volgorde is groepsbelang > eigen belang.
Maar dit neemt natuurlijk niet weg, dat ik wel graag bovenaan sta.
Maargoed ik heb gister dus ff kunnen duellen in org en dat heb ik opgenomen

Speciaal voor jou ook tegen een druid. Wel gewonnen, maar helaas niet opgenomen

Mijn f lock stond uit dus ik drukte op send ipv f9. Maargoed, in de volgende duel tegen een pala, kan je zijn gewhine nog lezen. Hij had verloren omdat ik hem blinde en toen ging bandagen, en hij vond mij een noob rogue, en zei dat ik hem, als hij zijn tankgear had, niks kon doen. Je kan dat stukje lezen, maar verder heb ik er geen harde bewijzen van. Hoop dat je het wel gelooft
Ook niet echt leipe crits helaas, maarja, ik heb nu ook een build voor de substained damage. Ik ga pas echt damage doen op lange gevechten.
http://www.megaupload.com/?d=4LKVK8C0
Hoop wel dat jullie kijken want ik heb wel de moeite genomen om het te maken