Bnet pindle#2913
graag gedaan nogBootVluchteling schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:19:
op lvl 60 erachterkomen dat als je andere pets tamed, je sommige attacks aan andere pets kan leren (hier kwam ik 1 mnd geleden achter, met dik 2 jr play-ervaring)
Anoniem: 142494
Serieus?deadsy33 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:27:
Vorige week kwam ik erachter dat je bv een volle 14 slot bag kon vervangen door een 18 slotter, zonder eerst de 14slot bag leeg te maken, te verslepen naar een andere bag zodat ik een bagslot vrij had, vervolgens de nieuwe bag in deze bagslot te plaatsen en de items erin te stoppenBest wel triest na ruim 1,5 jaar WoW
Dat wist ik ook niet.
had ik ook.. kwam ik ook pas een paar maanden geleden achter dankzij dit topic... you are not alone!deadsy33 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:27:
Vorige week kwam ik erachter dat je bv een volle 14 slot bag kon vervangen door een 18 slotter, zonder eerst de 14slot bag leeg te maken, te verslepen naar een andere bag zodat ik een bagslot vrij had, vervolgens de nieuwe bag in deze bagslot te plaatsen en de items erin te stoppenBest wel triest na ruim 1,5 jaar WoW
blup
volgens mij kon dat 'vroegah' ook nog nietdeadsy33 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:27:
Anoniem: 222867
lol.... Ik ga me steeds meer verbazen. hahahaTiMMieJ schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:17:
Mijn eerste char een Hunter heb ik in ongeveer 20 dagen speeltijd naar lvl 60 gekregen.
Daar zit ik nu over de 60 dagen played mee denk ik wel. Mijn priest heb ik geleveld van 1 naar 70 in 14 dagen played time. Hier ben ik ook overal mee doorheen gerushed omdat ik dit op mijn hunter rustig heb gedaan. Shadow priest leveled ook wel vrij makkelijk moet ik zeggen en ik wist nu ook waar ik op moest letten qua stats en build. Want de eerste build op mijn hunter was helemaal van alles wat... Kreeg een 15/15/15 build of zo en wist mijn god niet wat/wat was. Op mijn priest ben ik echt begonnen met een strakke build lineup naar 70 shadow build. Eenmaal lvl 70 ben ik snel gerespecced naar Holy/Disc voor instances/raids. Op khadgar is namelijk een redelijk te kort aan healers en tanks.
Mag mezelf toch echt wel onder de ervaren gamer beschouwen. Alleen ik zal het dan wel effe niet zien hoe je binnen 20 dagen (speel)tijd een character naar lvl 60 krijgt. Spelen jullie dan alleen instances of puur een kwestie van weten welke quests het meeste EXP opleveren ??
Indien het de quests zijn met de meeste EXP. Dan via tthotbot of andere site kijken welke quests het meeste oplevert ??
Lol... trouwens hier al op dit forum aan het lezen. En als ik (buiten goldbuy om) lees hoe snel de mensen hier gold verdienen... hahaha. Petje af.
Op de server waar ik speel krijg ik dat echt niet voor elkaar.
Dacht bijv. handig te zijn om een bag (12 slots), die ik als tailor kan maken te verkopen op AH voor 7 gold / 8 gold buy-out. Je betaalt er immers bij Darnassus in de shop 9 gold voor.
Je voelt het al aankomen.... Er is niemand die de bags wil kopen. Diverse malen op AH gezet. Geen response. Hetzelfde geldt voor de mats (voor enchantments) op AH zet.
Enlighten me...............
Hoeveel duidelijker kan ik zeggen dat 'ik dat _PERSOONLIJK_ een zuigbuild vind' ?Anoniem: 108648 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:45:
[...]
leuk al die locks die verliefd zijn op affliction en ermee willen trouwen, maar niet elke andere spec zuigt of is slecht(er). Natuurlijk zijn er slechte builds, maar een normale build zoals 0/21/40 afkraken om je eigen build te promoten vind ik bijna propaganda. Helemaal omdat 0/21/40 jouw build in 80% van de gevallen eruit dpst. 41/0/20 is een vd beste builds, niet perse DE beste. De term zuigbuild is bv voor iemand die 40+ talents heeft in bv affliction en geen dp, je neemt ook geen 30 punten in destro zonder ruin....
Het ontbreekt mij aan mana-control en de mogelijkheid imp te gebruiken in raids (kan wel, maar dan moet je weer inleveren.. het is of/of).
Daar hou ik niet van.
Kom je nu pas meedeadsy33 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:27:
Laatst zat ik zo vol dat ik spullen moest NPC'en om ze later weer terug te kopen...
Is me ook een keer overkomen dat ik toen DC'ed werd, al me spullen weg
Was gelukkig niet zo veel, maar toch zonde
Enchanting mats verkopen over het algemeen wel goed, maar ja. Moet je ook niet te duur doen.
Questen, questen, questen en door een lvl 60 door een instance geboost worden om in één runnetje alle quests daar af te ronden. M'n lock zat in 8 dagen /played op 60, en heb daar t/m lvl 18 2 dagen over gedaan doordat ik veel WSG deed. Gewoon een kwestie van questen en niet elke quest in gaan leveren, maar eerst een hele serie quests afronden, dan deliveren en daarna de follow ups doen. Je moest 'ns weten hoeveel mensen een paar quests doen, die inleveren, weer een paar doen, etc. Op m'n pala in Terokkar had ik bijvoorbeeld op een gegeven moment 23 completed quests in m'n log staan.Anoniem: 222867 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:30:
lol.... Ik ga me steeds meer verbazen. hahaha
Mag mezelf toch echt wel onder de ervaren gamer beschouwen. Alleen ik zal het dan wel effe niet zien hoe je binnen 20 dagen (speel)tijd een character naar lvl 60 krijgt. Spelen jullie dan alleen instances of puur een kwestie van weten welke quests het meeste EXP opleveren ??
Indien het de quests zijn met de meeste EXP. Dan via tthotbot of andere site kijken welke quests het meeste oplevert ??
Dat kan al sinds de beta...
Als je een char naar 70 hebt geleveld weet je wel een beetje waar de quests zitten die makkelijk zijn, welke bij elkaar in de buurt zitten en welke je moet vermijden omdat ze erg slechte droprates hebben of omdat je de hele wereld rond moet voor vrijwel geen xp. Als je dat weet kun je in pakweg 14 dagen /played tijd wel 60 zijn. Als je een van de leveling guides van internet pakt (Joana's bijvoorbeeld) kan het in nog veel minder. De eerste keer dat ik die gebruikte was ik in 7 dagen level 60, en het kan nog sneller dan dat.Anoniem: 222867 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:30:
...
What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
Ik deed dat al heel lang. Als je maar zorgt dat je bag niet in de bag zit die je wilt vervangen want dan kan het niet.
Waar ik me meer over verbaas is dat je nog 14 slotters had : )deadsy33 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:27:
Doe je netjes, bij mij was vsync + tf echt de grote fps killer. Ik zie niet echt een verschil als het aan of uit staat. Wel is de fps z`on 15 hogerAnoniem: 85443 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:39:
[...]
Nice, ik heb wel een vergelijkbaar systeem dus dat gaat hoogswaarschijnlijk werken. Nog best netjes dat je 30 fps haalt. Ik heb vsync aan voor die triple buffering en ik zit standaard aan de 60. Instances/raids rond de 50/40
Ik 25 man raids zit ik standaard trouwens tussen de 20 en 35 te bungelen afhankelijk van waar je bent etc etc

Primal life verkoopt bij ons voor 10-15G... dat is als je het nodig hebt al niet de moeite om te grinden. Herbalists krijgen die zooi gratis bij hun herbs al vaak.ramon1984 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:10:
[...]
err easy zanger primal life grinden... droppen bijna van elke mob en verkopen voor 20/30 g per stuk
grind ongeveeer 7/10 primals per uur dus.. daarbij droppen BIJNNAa altijd wel een paar blue & standaard paar green items... dus wel nice.. zoals chest of bladetuning ^^ gaat hard hoor
die mobs gaan ook liggen binnen 2 hits hebben 4k hp ofzo en in shadow is een mindblast al bijna 2.5/3.5 k
Dat kan al minimaal 1,5jaar bij mijn weten. Ik deed het trucje al met die 8 en 10slotters (kwam er stom toevallig achter door het gewoon te proberen)
Eerst eens kijken voor hoeveel die andere bags en enchantment materiaal op AH staan. Sommigen zetten het nog goedkoper online omdat ze erop lvlen of weet ik wat voor reden. Het gaat erom dat jij net dat niche in de markt vind wat voor jou werkt.Anoniem: 222867 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:30:
Dacht bijv. handig te zijn om een bag (12 slots), die ik als tailor kan maken te verkopen op AH voor 7 gold / 8 gold buy-out. Je betaalt er immers bij Darnassus in de shop 9 gold voor.
Je voelt het al aankomen.... Er is niemand die de bags wil kopen. Diverse malen op AH gezet. Geen response. Hetzelfde geldt voor de mats (voor enchantments) op AH zet.
wij lopen door de barrens, en ik zeg ben weer aan het kutten door iets zwaars op mijn "w" toets te leggen, zodat ik blijf lopen.
die vriend van mij: dude je kan ook gewoon op Numlock drukken.
* Valkyre OWW VET
Anoniem: 222170
mijn level 55 priest zit nu op 9 dagen played, maar daar knal ik ook echt heel snel overal mee doorheen, alleen spelen met rested, effectief questen doen en in een keer inleveren om zo'n hoog mogelijk xp / uur ratio te halen...Anoniem: 222867 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:30:
Lol... trouwens hier al op dit forum aan het lezen. En als ik (buiten goldbuy om) lees hoe snel de mensen hier gold verdienen... hahaha. Petje af.
Op de server waar ik speel krijg ik dat echt niet voor elkaar.
mijn eerst char, nu lvl 70 warlock, was 60 met ik denk 14 dagen /played... die heb ik rustiger gedaan en op het gemak alles ontdekt....
het gold vind ik ook altijd wat lastiger, maar heb wel gemerkt dat op lvl 70 veel q's afmaken die ik nog niet gedaan heb ook redelijk wat gold en items oplevert om te verkopen of te dissen....
ik ben niet echt een grind type, vind dat zo saai, dus heb m'n primals voor bv spellcloth van AH afgehaald en betaald door gold te verdienen via het questen en wat dropt tijdens het questen... misschien niet het meeste efficient of snel, maar voor mij persoonlijk wel de leukste manier om het te doen....
Ehm.. numlock zit beetje ver weg.. wat dacht je van je extra muisknop?Gohan-san schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:36:
hehe was met een vriend van mij vaak aan het lvlen met questen, en dan tegelijkerd tijd skype oid aan.
wij lopen door de barrens, en ik zeg ben weer aan het kutten door iets zwaars op mijn "w" toets te leggen, zodat ik blijf lopen.
die vriend van mij: dude je kan ook gewoon op Numlock drukken.
* Bosmonster OWW VET
Ik loop altijd alleen met muis, tenzij ik wil strafen.
[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 14-06-2007 14:41 ]
En bags zijn makkelijk te maken, dus de meeste mensen sturen gewoon xx cloth naar een vriend met tailoring, en krijgen een bag terug gestuurd.
nee bij mij is mijn duimknop Cone of Cold(mage) / Renew(priest)Bosmonster schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:41:
[...]
Ehm.. numlock zit beetje ver weg.. wat dacht je van je extra muisknop?
en mijn middelste knop Frostnova(mage) / Flash heal (priest)
zit mij net te bedenken dan heb ik mijn RMB nog maar dat is gewoon default loot.
en vind numlock eigenlijk wel best. zie niet in waarom dat anders zou moeten
in drukke mometen gebruik je ik toch WASD.
maar destijds waren 16 (of 18
verkocht ze voor iets van 20 gold of zo... mats waren vrij eenvoudig zelf te grinden....
Hey, we hebben iets gemeen !Bosmonster schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:41:
[...]
Auto-run op mijn middelste muisknop, wil niets anders meer, en inderdaad alleen Strafen via het toetsenbord. (A & D hier)
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Mongoose is juist heel licht met bliksempjes enzo, zoeperkoel, buiten dat, m.i. DE enchant voor een rogue.Anoniem: 142494 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:30:
[...]
En btw, Nawin, wat voor enchant is dat? Mongoose ofzo?
Bij ons aan ally-side op agamaggan niet verkrijgbaar trouwens, ja 1 maandje, totdat de knakker die 'em had naar een andere server ging. Er lopen dus ook maar zeer weinig allies met die enchant rond. Moroes vertikt het nu gewoon om 'em te droppen voor de enchanters.
Same here. Ik heb tevens de knop voor wandelmodus op mn muis gezet.On_E schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:47:
[...]
Hey, we hebben iets gemeen !
Auto-run op mijn middelste muisknop, wil niets anders meer, en inderdaad alleen Strafen via het toetsenbord. (A & D hier)
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Meteen wat nieuwe gear, http://www.wowhead.com/?item=28519. Niet slecht voor mijn eerste Kara run al zeg ik het zelf
mij hoor je niet klagen.. 25/30 op onze server : ]Bosmonster schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:35:
[...]
Primal life verkoopt bij ons voor 10-15G... dat is als je het nodig hebt al niet de moeite om te grinden. Herbalists krijgen die zooi gratis bij hun herbs al vaak.
Ik was op lvl 64 al Imbued Shadoweave Tailor (jay corpse runnen tot je bij het Altar of Shadows bent)
Grappig (of niet) is dat elke keer als ik nu een cloth wil verkopen op de auctionhouse, mijn Auctionneer addon nog steeds die 350g als prijs aangeeft, omdat ie dat onthouden heeft. Helaas krijg ik hem dat niet afgeleerd
(*vinkje uitzetten, iets verkopen en later weer vinkje aanzetten met nieuwe prijs heb ik al geprobeerd*)
Anoniem: 85443
Hmm, die triple buffer maakt niet zoveel uit toch? In GTA SA had ik die ook aan en uitgezet (had me oude pc nog en was een beetje aan het kijken hoe ik met zo mooi mogelijk beeld, zo goed mogelijk kon spelen) maar dat maakte niet veel verschil. Ook met mijn huidige pv merk ik het niet. me fps is door vsync dan wel 60, maar wel constant.belfrink schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:35:
[...]
Doe je netjes, bij mij was vsync + tf echt de grote fps killer. Ik zie niet echt een verschil als het aan of uit staat. Wel is de fps z`on 15 hoger
Ik 25 man raids zit ik standaard trouwens tussen de 20 en 35 te bungelen afhankelijk van waar je bent etc etc
Maarja deze pc heb ik ook met meerdere dingen in het achterhoofd samengesteld:
- Mooi eruitzien
- Snel zijn
- Genoeg mogelijkheden voor multimedia
- Veel opslag
Nu ongeveer 2 maanden later kan ik tot de conclusie komen dat ik een goed iets heb samengesteld
Overigens over dat tripple buffering. Het zorgt er volgens mij voor dat de vlakken van textures goed op elkaar zijn afgestemd. Ik leg het heel kut uit, mss zelfs met verkeerde benamingen, maar het komt er volgens mij dus op neer de objecten er goed uitzien in 3d, ipv dat je ziet dat de vlakken niet goed overlopen.
Ik loop ook altijd met wasd, maar als ik een lang stuk moet lopen, wil typen tijdens het lopen, dingetjes wil bekijken (rep ofz), druk ik altijd de onderste duimknop in voor auto walk. Echt zou niet zonder meer kunnenBosmonster schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:41:
[...]
hehe nee. Het zijn 2 ced's carvers. Die hebben van zichzelf zo een zwarte gloed. Zelfs als je ze enchant blijven ze zwart. Poison zie je ook niet druppelen.Anoniem: 142494 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:30:
[...]
En btw, Nawin, wat voor enchant is dat? Mongoose ofzo?
Ik ben wel blij met die daggers omdat ze mooi zijn. Maar voor roguebegrippen is het kut. 71.7 dps ofzo. Maargoed ik ben druk aan het rep grinden en binnenkort 2 mooie epic daggers
Ben aan het twijfelen of ik daar op de mh mongoose op moet doen of niet. Nog even afwegen denk ik. Weet namelijk niet of die 83 dps dagger zo lang meegaat dat het het waard is. op de oh komt sowieso 15agi.
atm heb ik crusader/15agi op me 2 daggers
[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 14-06-2007 15:09 ]
in welke gedeelte van zangar droppen ze dan? doe bog dingen die in het Noord Oosten rond lopen?ramon1984 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:53:
[...]
mij hoor je niet klagen.. 25/30 op onze server : ]
resto druid maat van mij moet die dingen hebben, en als ze goed geld opleveren
idd ik zit bijvoorbeeld met mn lvl 36 hunter op ongeveer 2 dagen /playedNvidiot schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:35:
[...]
Dat kan al sinds de beta...
[...]
Als je een char naar 70 hebt geleveld weet je wel een beetje waar de quests zitten die makkelijk zijn, welke bij elkaar in de buurt zitten en welke je moet vermijden omdat ze erg slechte droprates hebben of omdat je de hele wereld rond moet voor vrijwel geen xp. Als je dat weet kun je in pakweg 14 dagen /played tijd wel 60 zijn. Als je een van de leveling guides van internet pakt (Joana's bijvoorbeeld) kan het in nog veel minder. De eerste keer dat ik die gebruikte was ik in 7 dagen level 60, en het kan nog sneller dan dat.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
In de Dead Mire die bog lords killen en niet die hydra's. Die droppen de motes of life waarvan jij je primals maakt. Een Herbalist kan vervolgens de bog lords op lvl 305 ook herben voor extra motes.Gohan-san schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:01:
[...]
in welke gedeelte van zangar droppen ze dan? doe bog dingen die in het Noord Oosten rond lopen?
resto druid maat van mij moet die dingen hebben, en als ze goed geld opleveren
Alchemist veranderd in Herbalist na aanwijzingen van de 2 heren hieronder
[ Voor 8% gewijzigd door TiMMieJ op 14-06-2007 15:09 ]
ow vet daar wordt op mijn server nauwelijks gegrind dacht ik. en lekker dichtbij shatt.TiMMieJ schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:04:
[...]
In de Dead Mire die bog lords killen en niet die hydra's. Die droppen de motes of life waarvan jij je primals maakt. Een alchemist kan vervolgens de bog lords op lvl 305 ook herben voor extra motes.
ehm bedoel je niet herbalist?
Herbalist bedoel jeTiMMieJ schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:04:
[...]
In de Dead Mire die bog lords killen en niet die hydra's. Die droppen de motes of life waarvan jij je primals maakt. Een alchemist kan vervolgens de bog lords op lvl 305 ook herben voor extra motes.
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
hehe, jaImdaMned schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:35:
[...]
Waar ik me meer over verbaas is dat je nog 14 slotters had : )
Nee, het was 1 van mijn bank alts die nog enkele 14 slotters had.

Daarna heb ik gezworen NOOIT MEER boos te worden als iemand mijn sheep breekt, een gelofte die ik tot nu toe netjes ben nagekomen.
Ben trouwens in 11 days played naar 60 gekomen, ook omdat ik een inhaalrace op mijn al ZG/MC raidende gilde aan het doen was. Maarja, dan leer je dat pas wat later he van die schapen...
Trouwens, gisteren weer mensen met aggro op Attumen, lock/shadowpriest, voor de tweede achtereenvolgende week doden bij de encounter, dit keer zelfs een wipe. Ik hoorde Bokkie laatst ook al klagen over onverklaarbaar aggro bij deze encounter, weet iemand hier iets over te melden?
M'n eerste char was een hunter. Overal ruim de tijd voor genomen (toen las ik de quests nog echt enzo) en in 18 dagen level 60 bereikt.Anoniem: 222867 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:30:
[...]
Met m'n tweede char (druid) zat ik na 13 dagen played op 60.
Met m'n huidige main zit ik nu na 10 dagen played op 61. Ik kan de 62 en mogelijk zelfs de 63 halen voor de 11e dag.
Mijn techniek: quests doen met mobs zo'n 2-5 levels boven je. Leveren bakken xp op. Ik level nu om de 2,5-4 uur. (ben altijd rested ivm tijdgebrek) In Outlands level ik tot nu toe overigens elke 2-2,5 uur, echt insane

En dan heb ik ook nog veel tijd besteed aan herbalism en fishing met dit karakter
Overigens helpt het enorm om een dps spec te nemen. Ik ben niet zo iemand die trouwens precies voorbereid gaat questen om max xp te halen, daar heb ik de tijd niet voor
[ Voor 10% gewijzigd door pagani op 14-06-2007 15:15 ]
Anoniem: 27963
ik vind +1 +2 beter, minder downtime ivm laag hp..johnnyv.nl schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:13:
[...]
M'n eerste char was een hunter. Overal ruim de tijd voor genomen (toen las ik de quests nog echt enzo) en in 18 dagen level 60 bereikt.
Met m'n tweede char (druid) zat ik na 13 dagen played op 60.
Met m'n huidige main zit ik nu na 10 dagen played op 61. Ik kan de 62 en mogelijk zelfs de 63 halen voor de 11e dag.
Mijn techniek: quests doen met mobs zo'n 2-5 levels boven je. Leveren bakken xp op. Ik level nu om de 2,5-4 uur. (ben altijd rested ivm tijdgebrek) In Outlands level ik tot nu toe overigens elke 2-2,5 uur, echt insane![]()
En dan heb ik ook nog veel tijd besteed aan herbalism en fishing met dit karakter
Overigens helpt het enorm om een dps spec te nemen. Ik ben niet zo iemand die trouwens precies voorbereid gaat questen om max xp te halen, daar heb ik de tijd niet voor
Wat ik me wel kan herinneren is een quote van onze raid-leader in de tijd dat we aan Molten Core begonnen, wat eigenlijk al genoeg zegt :
‘’When the mob moves into the raid, shield Nix’’
Een level 63-65 mob krijg ik met m'n firebuild neer in een schot of 4-5. Na ongeveer 3 mobs moet ik drinken. Op de een of andere manier werkt dit bij mij prima en supersnel.BootVluchteling schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:17:
[...]
ik vind +1 +2 beter, minder downtime ivm laag hp..
Haha Lol!Perox schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:11:
My n00best moment: erachter komen dat je niet 2 mobs kunt sheepen nadat je eerst de gehele party meerdere malen hebt beschuldigd van sheep breaking.![]()
Daarna heb ik gezworen NOOIT MEER boos te worden als iemand mijn sheep breekt, een gelofte die ik tot nu toe netjes ben nagekomen.
Iets anders, hoe wordt bepaald of je sheeped of turtled? Heb ik me altijd al afgevraagd.
Zijn verschillende spells. (turtle en pig krijg je na quests of uit boeken en zijn er alleen voor om meerdere "sheeps" uit elkaar te kunnen houden)Anoniem: 142494 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:19:
[...]
Haha Lol!
Iets anders, hoe wordt bepaald of je sheeped of turtled? Heb ik me altijd al afgevraagd.
Overigens kun je wel degelijk twee mobs afwisselend sheepen en zo twee mobs bezig houden. Kost wel tijd en mana, maar het kan
[ Voor 37% gewijzigd door pagani op 14-06-2007 15:22 ]
Hij dropte voor onze guild in Karazhan toen er alleen een trial enchanter mee was. Die leavde de guild een week later.Zjanzjak schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:49:
[...]
Bij ons aan ally-side op agamaggan niet verkrijgbaar trouwens, ja 1 maandje, totdat de knakker die 'em had naar een andere server ging. Er lopen dus ook maar zeer weinig allies met die enchant rond. Moroes vertikt het nu gewoon om 'em te droppen voor de enchanters.
Gelukkig heeft nu een van onze 'vaste members' em ook.
Ik vond dat een mooi moment even mijn toetsenbord schoon te maken en met Vael targeted drukte ik perongeluk op 1... mijn wand shortcut...
fastest wipe ever
[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 14-06-2007 15:25 ]
25 man dood in een seconde of 5.
Ik had pas in Mechanar met m'n hunter dat er een JC recipe dropte. had de hele middag al JC zitten upgraden dus ik was wel blij dat dit dropte, kon het wel gebruiken.Bosmonster schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:24:
Mijn meest nooberige moment was na een wipe op Vael. We stonden allemaal weer klaar gebuffed etc.
Ik vond dat een mooi moment even mijn toetsenbord schoon te maken en met Vael targeted drukte ik perongeluk op 1... mijn wand shortcut...
fastest wipe ever
Ik zeg van, dude, je need niet voor andere chars, zo kan ik ook wel alles gebruiken. Die gast vind het prima en trade me het recipe. Ik wil het leren, maar dat lukt niet. Oja, ik heb JC op me druid.
Dat was wel een naar moment, heb hem maar snel weer terug gegeven.

Vooral de reakties als je na 5 minuten weer terugkomt
(We hadden altijd een gigantisch tekort aan healers, dus was het een whipe. Ik had in één run 5/8 Cenarion gehaald en een andere druid die mee was nog een deel
[ Voor 22% gewijzigd door pagani op 14-06-2007 15:34 ]
Anoniem: 222867
Ok... waar kan ik die leveling guide van Joana's bijvoorbeeld vinden op het internet ??Nvidiot schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:35:
[...]
Als je een char naar 70 hebt geleveld weet je wel een beetje waar de quests zitten die makkelijk zijn, welke bij elkaar in de buurt zitten en welke je moet vermijden omdat ze erg slechte droprates hebben of omdat je de hele wereld rond moet voor vrijwel geen xp. Als je dat weet kun je in pakweg 14 dagen /played tijd wel 60 zijn. Als je een van de leveling guides van internet pakt (Joana's bijvoorbeeld) kan het in nog veel minder. De eerste keer dat ik die gebruikte was ik in 7 dagen level 60, en het kan nog sneller dan dat.
Alvast bedankt.
En ontelbare keren mijn nature resistance gear vergeten en daar pas achterkomen als we net voor huhuran staan ><
En ik heb 1 keer een warrior geoneshot bij C`Thun
Je kunt hem kopen op haar site, is wel horde only:Anoniem: 222867 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:35:
[...]
Ok... waar kan ik die leveling guide van Joana's bijvoorbeeld vinden op het internet ??
Alvast bedankt.
http://www.joanasworld.com/
Er zijn trouwens genoeg gratis guides die je legaal binnen kunt halen, zonder te betalen
Had ik ook een week of 3 terug, niet zo leukOn_E schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:28:
Oeps, toch wel, en nog pas geleden ook, was mijn Imp op de MT plek aan het parkeren bij High King Maulgar, en hoorde ineens die kerel iets roepen.
25 man dood in een seconde of 5.
En het gebeurt natuurlijk ook precies als iedereen net vol gebuffd/foodbuss/potted is, en al die pots/bufs dus voor niets zijn geweest..
op zijn (haar?) site ... en je moet er voor betalen...of anders start je even je favoriete Torrentclient op.Anoniem: 222867 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:35:
[...]
Ok... waar kan ik die leveling guide van Joana's bijvoorbeeld vinden op het internet ??
Alvast bedankt.
De Ally versie is van Brian Kopp btw...
Edit: vrij hard te laat

[ Voor 3% gewijzigd door Evil_Kroki op 14-06-2007 15:42 ]
ik schrok me dood want dat was (zo'n 1,5/2 jaar geleden) mijn allereerste keer ooit in een (endgame) instance met meer dan 10 personen
fun moments : ]
Ach, ik was met m'n eerste char al binnen 16d12h lvl60, resto specced druid, NP!! OoSpooof schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:41:
Gewoon zo veel mogelijk quests doen, en constant quests blijven doen. Afwisselen met af en toe een instance (voor gear en questen vooral), en weten waar je het beste kan queesten. Dan moet het makkelijk binnen 20 dagen (/played, dus 480 uur) lukken.

-- edit --
LOL @ naakt. Ja dat is ook een mooie, net alles uit en dan raak je opeens in combat. Bummer.
[ Voor 38% gewijzigd door OkkE op 14-06-2007 15:49 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
naakt een OT gaan healen bij een Golemagg fight.. Ik was nogal snel oom en dus was de OT dood
het duurde allemaal erg lang voordat er wat gebeurde dus ging ik even naakt /dance doen, om daarna te vergeten m'n gear weer aan te trekken
[ Voor 3% gewijzigd door Bezulba op 14-06-2007 15:49 ]
blup
Met rested XP grinden op die mobs die ook items droppen voor farm quests is volgens mij de efficiëntste manier om te levellen. Questen is leuker, maar je XP/uur zakt dan vaak als een pudding in mekaar (tenzij je vlot door een instance kunt walsen). In Outland ligt het wat anders, de quests daar leveren een sloot XP op om U tegen te zeggen :-).Anoniem: 222867 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:30:
[...]
It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)
Zit die arme jongen nou niet zo te pesten, hij heeft het al lastig genoeg als loladinporn* schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:20:
[...]
Melee dps krijgt anders wel een flinke boost door 5 sunders
Mijn meest nooberige moment: Per ongelijk zitten te klooien met mn outfitter terwijl iemand me wat vroeg vlak voor een boss pull en met een fishing pole in mn handen op golemagg (geloof ik) afrennen.
Het duurde even voordat het kwartje viel waarom mn autoattacks zo laag waren en ik niet kon sunderen.
Ik heb een WOS-post!
yep denk er precies hetzelfde over, your break it you tank it.remcio schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:15:
alsw in een party lui mij turtle breken, na 2 x you break you tank. want in sommige gevallen letten ze puur extra niet op. alleen in in heroic's doe ik dit liever niet :0, maar sommige gevallen laat ik ze ff voelen hoe het voelt als ze mij turtle breaken.
vooral nu ik afentoe dps battle heb (nu ook in heroics) wil de shaman nog weleens mijn sheeps breken. en dan hoor ik hem een soort van gniffelen @ skype. de mazzel dan he, jij gaat maar lekker tanken
gister een UBRS run gedaan met afwisselende mensen tussen de lvl 54 en 70
ik weet niet precies wat ik deed, maar ik sprong naar beneden (was NIET gepland). overleefde de val. maar ja wer gelijk geownt door de elites daar.
nou ja maar even @ de spirit healer geressed. mijn gear was toch rood.
blup
Al de leveling guides werken juist voor 90% met quests. Het punt is wel om alleen die quests te doen die snel op te lossen en ze op een efficiente volgorde af te ronden.HellPunk schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:49:
[...]
Met rested XP grinden op die mobs die ook items droppen voor farm quests is volgens mij de efficiëntste manier om te levellen. Questen is leuker, maar je XP/uur zakt dan vaak als een pudding in mekaar (tenzij je vlot door een instance kunt walsen). In Outland ligt het wat anders, de quests daar leveren een sloot XP op om U tegen te zeggen :-).
Elke keer als ik wat over Thunderfury raak ik weer gefrustreerdSpooof schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:55:
Ook wel grappig (maar redelijk off topic), ik heb met mijn guild (waar ik het grootste deel van mijn lvl 60 tijd in heb gezeten), nooit cenarion pants zien droppen. En wij hebben ragnaros echt heel erg vaak dood gemaakt, toch grappig dat we 3 keer een helft van thunderfury zien droppen, maar geen een keer de tier 2 pants van de druids. Iemand anders zoiets meegemaakt?
yep daar kwam ik achter, fear + shield + renew was niet genoed om als lvl 54 met 200 hp ofzo over naar buiten te renneneendje schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:55:
ubrs en lbrs zijn dezelfde instance, dus je kan idd gewoon naar lbrs
Dropten cenarion leggings van Ragnaros danSpooof schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:55:
Ook wel grappig (maar redelijk off topic), ik heb met mijn guild (waar ik het grootste deel van mijn lvl 60 tijd in heb gezeten), nooit cenarion pants zien droppen.
Anoniem: 85443
Tering doet me denken aan het volgende. We waren in kara en ik was achtergebleven omdat ik wat eten ging pakken.Bosmonster schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:24:
Mijn meest nooberige moment was na een wipe op Vael. We stonden allemaal weer klaar gebuffed etc.
fastest wipe ever
dus ik zou achter ze aan via side entrance. WE gingen naar Aran en trash was al gecleared. Ik haasten omdat iedereen zat te wachten. Hoekjes afsnijden en dergelijk, uiteraard met autowalk.
Toen kwam ik aansprinten, deed iemand die deur open, ren ik zo in Arans armen
Nog best lang volgehouden btw ergens in de 30% ging het fout
NeeHellPunk schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:49:
[...]
Met rested XP grinden op die mobs die ook items droppen voor farm quests is volgens mij de efficiëntste manier om te levellen. Questen is leuker, maar je XP/uur zakt dan vaak als een pudding in mekaar (tenzij je vlot door een instance kunt walsen).
Te laat
Stormrage

[ Voor 12% gewijzigd door Spooof op 14-06-2007 16:07 ]
moet zeggen, de onyxia pre quest (ook al is/was dat een belangrijke chain voor de attunementjohnnyv.nl schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:57:
En vooral geen "reis van a naar b naar c naar d" quests doen tenzij die leiden naar belangrijke vervolgquests.
je moet stukken heen en weer tussen lakeshire en morgan's vigil en stormwind, maar ieder tripje leverde 5500 xp op oid.... en dat is best veel voor een lvl 52/53 priest....
vraag me overigens af of het nut heeft deze af te maken, volgens mij is bijna nooit meer een onyxia run op trollbane....
maar goed, stel je voor dat ze idd ooit een lvl 70 heroic versie van onyxia maken, moet ik toch attuned zijn
[ Voor 119% gewijzigd door ImdaMned op 14-06-2007 16:09 ]
Ik had binnen 3 maanden na de eerste binding de 2e te pakken. Het duurde daarna alleen nog een tijdje voor ik ook de Essence of the Firelord kon looten van Ragnaros maar daarna ging het vrij rapHolyCorn schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:57:
[...]
Elke keer als ik wat over Thunderfury raak ik weer gefrustreerdAl die keren MC gedaan vroeger, zonder ooit de binding van baron geddon te krijgen ftl (guild had 3 bindings van garr.. )
De grootste guild op de server besloot te verkassen (paar van hen spelen nu in Nihilum voor zover ik weet) en ik kon toen 10 Elementium Ores kopen voor 1000G (schijntje in die tijd). Een week later had ik mn TF nadat we met ongeveer 120 man Thunderaan omgelegd hadden. Had alleen wel wat meer van die summoned boss verwacht ... ging zo absurd snel en ik had niet eens door dat ik dual wield stond te tanken
Anoniem: 221220
hmm, het enige wat ik doe tijdens het levelen is questenHellPunk schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:49:
[...]
Met rested XP grinden op die mobs die ook items droppen voor farm quests is volgens mij de efficiëntste manier om te levellen. Questen is leuker, maar je XP/uur zakt dan vaak als een pudding in mekaar (tenzij je vlot door een instance kunt walsen). In Outland ligt het wat anders, de quests daar leveren een sloot XP op om U tegen te zeggen :-).
haha die gast is al zo noob
redfoxert schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:06:
[...]
Ik had binnen 3 maanden na de eerste binding de 2e te pakken. Het duurde daarna alleen nog een tijdje voor ik ook de Essence of the Firelord kon looten van Ragnaros maar daarna ging het vrij rap
De grootste guild op de server besloot te verkassen (paar van hen spelen nu in Nihilum voor zover ik weet) en ik kon toen 10 Elementium Ores kopen voor 1000G (schijntje in die tijd). Een week later had ik mn TF nadat we met ongeveer 120 man Thunderaan omgelegd hadden. Had alleen wel wat meer van die summoned boss verwacht ... ging zo absurd snel en ik had niet eens door dat ik dual wield stond te tanken
Anoniem: 108648
bijna alle locks hier zweren bij affliction (logisch want het is de cookiecutterbuild van tbc), maar nogmaals, het is een beetje onzin om ELKE andere build, ook al is er niks mis mee (0/21/40) te bestempelen als zuigbuild. Dan maakt het niks uit of je erbij zegt, ik persoonlijk vind dat.... jij kan dat toevoegen aan alles wat je zegt, het voegt niks toe aan het FEIT dat elke build voor en nadelen heeft, en zuigbuilds pas zuigbuilds zijn als je key talents niet hebt van de tree waar je meeste punten in hebt. Mijn kritiek was niet persoonlijk op jouw post gericht btw, er waren meer posts met strekking affl owNz > All l2PlaY NUb!Bosmonster schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:31:
[...]
Hoeveel duidelijker kan ik zeggen dat 'ik dat _PERSOONLIJK_ een zuigbuild vind' ?
Het ontbreekt mij aan mana-control en de mogelijkheid imp te gebruiken in raids (kan wel, maar dan moet je weer inleveren.. het is of/of).
Daar hou ik niet van.
Onyxia preq is idd goede experience. En redelijk makkelijk, behalve het laatste deel, denk niet dat het nu nog meevalt een groep voor UBRS te vinden. Maar je kunt hem altijd later nog afmaken, met een kleiner groepjeAnoniem: 222170 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:04:
[...]
moet zeggen, de onyxia pre quest (ook al is/was dat een belangrijke chain voor de attunement) was ook voor xp erg goed te doen, het reis van a naar b naar c gedeelte dan...
je moet stukken heen en weer tussen lakeshire en morgan's vigil en stormwind, maar ieder tripje leverde 5500 xp op oid.... en dat is best veel voor een lvl 52/53 priest....
vraag me overigens af of het nut heeft deze af te maken, volgens mij is bijna nooit meer een onyxia run op trollbane....
maar goed, stel je voor dat ze idd ooit een lvl 70 heroic versie van onyxia maken, moet ik toch attuned zijn
Mwoah, vaak zijn die quests het reizen naar een iets hoger lvl area, kun je gewoon in je log zetten en deliveren als je daar gaat questen.johnnyv.nl schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:57:
En vooral geen "reis van a naar b naar c naar d" quests doen tenzij die leiden naar belangrijke vervolgquests.
En vooral onthouden waar je was gebleven, zodat je niet eerst de halve wereld over mag als lvl 70, om erachter te komen dat je bij Halaj (of hoe dat mens op die berg in WS ook heet) bentSpooof schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:13:
[...]
Onyxia preq is idd goede experience. En redelijk makkelijk, behalve het laatste deel, denk niet dat het nu nog meevalt een groep voor UBRS te vinden. Maar je kunt hem altijd later nog afmaken, met een kleiner groepje
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Eh, dan nog niet, gewoon niet imo ;-)johnnyv.nl schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:57:
Was met me hunter aan het raiden in aq40 en op de trash tussen princess en twins (die grote dingen) kreeg mijn pet die poison aoe debuff. Toen de mob dood was en mijn pet terug kwam begon ik dus de aoe dmg van die poison te krijgen waar aan ik dus na een tijdje dood ging, ik probeerde nog afstand te krijgen van mijn pet maar dat was een beetje zinloos (was gelukkig wel zo aardig om uit de raid te gaan). Daarna werd me gezegd dat ik mijn pet ook still kon zetten
Ctrl + 2Flappertje schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:19:
ik kan me mij grootste noob moment ook nog wel herinneren.
Was met me hunter aan het raiden in aq40 en op de trash tussen princess en twins (die grote dingen) kreeg mijn pet die poison aoe debuff. Toen de mob dood was en mijn pet terug kwam begon ik dus de aoe dmg van die poison te krijgen waar aan ik dus na een tijdje dood ging, ik probeerde nog afstand te krijgen van mijn pet maar dat was een beetje zinloos (was gelukkig wel zo aardig om uit de raid te gaan). Daarna werd me gezegd dat ik mijn pet ook still kon zettenhad ik dus nog nooit gedaan in +- 50 days played op mijn hunter
Gewoon in je questlog houden, 99 van de 100 keer kom je erlangs en denk je: hey, wat is dat gele puntje op m`n minimap? Het blijft toch gratis xpAnoniem: 27963 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:19:
Eh, dan nog niet, gewoon niet imo ;-)
Ha ha, ja, en dan op lvl60 al die lvl30 quests er eens uit kicken...Spooof schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:24:
[...]
Gewoon in je questlog houden, 99 van de 100 keer kom je erlangs en denk je: hey, wat is dat gele puntje op m`n minimap? Het blijft toch gratis xp
Zolang je questlog niet vol zit, maakt het toch niets uit? En mocht ie wel vol zitten, zie je meteen welke queesten grijs zijn, en dan is het 2 muisclicken en je hebt weer ruimteAnoniem: 27963 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:29:
Ha ha, ja, en dan op lvl60 al die lvl30 quests er eens uit kicken...
wat dat betreft zit ik met m'n priest in een fantastische guild, heel behulpzaam, dus als ik roep dat ik naar UBRS wil of BRD of whatever staan er zo een stel good gegearde lvl 70's voor me klaar... zal niet zo'n issue zijn dusSpooof schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:13:
Onyxia preq is idd goede experience. En redelijk makkelijk, behalve het laatste deel, denk niet dat het nu nog meevalt een groep voor UBRS te vinden. Maar je kunt hem altijd later nog afmaken, met een kleiner groepje
ga denk ik m'n lvl 70 lock ook naar die guild brengen
doen nog wel geen kara, staan op het punt om te beginnen, maar zijn er wel heel duidelijk mee bezig, hebben gear goed voor elkaar, en er zitten enkele hele ervaren spelers in die al veel verder zijn geweest....
Waar was het ook alweer dat je pets kon dismissen met een debuff en daarna de hele AH kon killen?Flappertje schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:19:
ik kan me mij grootste noob moment ook nog wel herinneren.
Was met me hunter aan het raiden in aq40 en op de trash tussen princess en twins (die grote dingen) kreeg mijn pet die poison aoe debuff. Toen de mob dood was en mijn pet terug kwam begon ik dus de aoe dmg van die poison te krijgen waar aan ik dus na een tijdje dood ging, ik probeerde nog afstand te krijgen van mijn pet maar dat was een beetje zinloos (was gelukkig wel zo aardig om uit de raid te gaan). Daarna werd me gezegd dat ik mijn pet ook still kon zettenhad ik dus nog nooit gedaan in +- 50 days played op mijn hunter
Hakkar met z'n corrupted blood debuff, neen?Exitium schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:34:
[...]
Waar was het ook alweer dat je pets kon dismissen met een debuff en daarna de hele AH kon killen?
Je bedoelt je pet/imp dismissen als ie de besmettelijke ziekte van Hakkar had en dan terug summonnen in AH ofzo?Exitium schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:34:
[...]
Waar was het ook alweer dat je pets kon dismissen met een debuff en daarna de hele AH kon killen?
Daarmee kon je een hele stad uitmoorden gewoon
[ Voor 7% gewijzigd door morpheus op 14-06-2007 16:38 ]
ow vet kan dat nog steeds?morpheus schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:38:
[...]
Je bedoelt je pet/imp dismissen als ie de besmettelijke ziekte van Hakkar had en dan terug summonnen in AH ofzo?
Daarmee kon je een hele stad uitmoorden gewoon
De bomb van Baron Geddon was dat.ramon1984 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:38:
neuh... niet diedie ander ehhhhhh dies wel lol ^^
http://www.youtube.com/watch?v=yXSBKWijXww
[ Voor 10% gewijzigd door On_E op 14-06-2007 16:44 ]
http://www.webwereld.nl/a...van-dodelijke-ziekte.html
http://forum.pcmweb.nl/showthread.php?t=5084
Zelfs nog wat krantenberichten over gelezen
Ah, ik denk dat dat degene was die bedoeld was.Spooof schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:43:
En de AOE debuff van Baron Geddon? Die werkte vroeger toch ook na het HS`en??
kan me ook nog wel filmpje van herinneren ja. Pet/imp kreeg debuff van Baron Geddon en dan later terug summonen in AH. Instant ruimte maker en WTF als reactie
Dit topic is gesloten.