Het Grote World of Warcraft topic - Deel 120 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.943 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arto
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:08
daroy schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:32:
Dit is waarschijnlijk een hele noobachtige vraag maar toch stel ik hem. Ik heb al wat rond gezocht op verschillende fora en ook deze openingspost goed gelezen maar zit toch nog met een probleem.

Ik ben nieuw in WOW en heb de game nog niet. In de zomervakantie wil ik het toch eens gaan proberen na alle verhalen wat ik gehoord en gelezen heb maar nu kom ik bij het eerste probleem. Moet ik nu alleen WOW kopen of ook meteen TBC erbij? Ik weet dat het niet verplicht is om TBC te kopen maar raden jullie het mij aan om meteen te doen?

Ten 2e lees ik dat als je een nieuw account doet aanmaken je meteen een betalings methode moet kiezen. In mijn geval zou dat dus met de prepaid gamecards zijn maar moet ik dan dus ook al meteen zo'n card kopen als ik het spel koop? Of kan ik gewoon het spel kopen, spelen en dan over 30 dagen zo'n gamecard kopen?

Alvast bedankt voor het antwoord :)
trail = 10 dagen
dan
WoW kopen + game card = 60 dagen spelen
dan elke keer
game card = 60 daegn spelen
en als je dan rond de lvl 50 ofzo bent is het slim om TBC aan te schaffen, tenzij je een dreanei of blood elf wilt worden ofc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

daroy schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:32:
Ik weet dat het niet verplicht is om TBC te kopen maar raden jullie het mij aan om meteen te doen?
Dat hangt er vanaf. Hoeveel weet je al van WoW? Als je bijv. perse een Nightelf Bloodelf (ssst Exitium) of Draenei wilt spelen, dan zal je TBC gelijk moeten kopen. Als je 110% zeker weet dat je het een lange tijd zal spelen (denk ht wel ;)), kan je net zo goed gelijk TBC erbij kopen.
In mijn geval zou dat dus met de prepaid gamecards zijn maar moet ik dan dus ook al meteen zo'n card kopen als ik het spel koop? Of kan ik gewoon het spel kopen, spelen en dan over 30 dagen zo'n gamecard kopen?
Je moet bij het aanmaken van een account gelijk een betalingsmethode kiezen. Zorg dus dat je ook gelijk een gamecard hebt. :)
Arto schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:40:
[...]

trail = 10 dagen
dan
WoW kopen + game card = 60 dagen spelen
dan elke keer
game card = 60 daegn spelen
en als je dan rond de lvl 50 ofzo bent is het slim om TBC aan te schaffen, tenzij je een dreanei of blood elf wilt worden ofc
Je krijgt toch nogsteeds een maand gratis speeltijd? Dus na het kopen van WoW en invullen van de gamecard, heb je als het goed is 90 dagen dan.

[ Voor 23% gewijzigd door OkkE op 14-06-2007 11:44 . Reden: *Kuch* ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 12:57
OkkE schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:41:
[...]

Dat hangt er vanaf. Hoeveel weet je al van WoW? Als je bijv. perse een Nightelf Blood Elf of Draenei wilt spelen, dan zal je TBC gelijk moeten kopen. Als je 110% zeker weet dat je het een lange tijd zal spelen (denk ht wel ;)), kan je net zo goed gelijk TBC erbij kopen.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85443

Atlas schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:40:
[...]

Ja ze misten de sunders :')
Ik ben niet zo in het tankgebeuren thuis, maar wij hebben ook een tank die zonder sunders tanked. Hij doet er geloof ik 1 of 2 en doet dan hele andere dingen. De namen van die abbilities weet ik niet, mss iets met slam? Maar aggro houden doet hij als de beste. Volgens hem is tanken ook niet gelijk aan sunders, wat best logisch klinkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-06 16:34
Kijk nu is het al wat duidelijker!

Ik ga eens even kijken hoe dat zit met een trail account en dan koop ik me binnen de 10 dagen WOW + een gamecard om eens wat langer te kunnen spelen. Mocht ik straks heel ver zijn komt TBC vanzelf wel.

Laatste vraag, is het mogelijk als ik met WOW speel dat ik iemand die TBC speeld ingame tegenkom of staat dat helemaal los van elkaar?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Anoniem: 85443 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:44:
[...]

Ik ben niet zo in het tankgebeuren thuis, maar wij hebben ook een tank die zonder sunders tanked. Hij doet er geloof ik 1 of 2 en doet dan hele andere dingen. De namen van die abbilities weet ik niet, mss iets met slam? Maar aggro houden doet hij als de beste. Volgens hem is tanken ook niet gelijk aan sunders, wat best logisch klinkt
Nee klopt, sunders zijn alleen voor armor reduction, en de rest van de raid liep te whinen dat ze die 5x 800 armor misten :z

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-06 19:21
Atlas schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:46:
[...]

Nee klopt, sunders zijn alleen voor armor reduction, en de rest van de raid liep te whinen dat ze die 5x 800 armor misten :z
-2600 armor is voor melee dps classes ook nogal een verschil in dps (sunder is -520 om maar even precies te zijn :P)

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 14-06-2007 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ow het is zelfs maar 520? :P
Tja we hadden in die raid zelfs wel 1 rogue, dus het was idd nutting om mij te vervangen door een warrior :z

You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Atlas schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:46:
[...]

Maar daar bouw je ook aardige aggro mee op toch? Bij een tank die sundered ga ik na 3 sunders redelijk los en afhankelijk van hoe het gaat op kmt steeds harder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Anoniem: 85443 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:44:
[...]

Tanken is ook allang niet meer gelijk aan sunders, maar 5 sunders op je target plakken nadat je initiele aggro hebt is echt geen slecht idee.

Je devastate/shield slam/heroic strike/revenge krijgen allemaal meer damage van 5 sunders. Op sommige bosses met gigantische armour values is het niet veel, maar het helpt allemaal. Op andere bosses met relatief weinig armour kan het tot 30% meer threat betekenen. Verder zorgt sunder ervoor dat je rogues weer wat meer damage kunnen doen, wat nooit mis is, en je devastate doet meer threat naarmate er een sunder op zit.

Ik doe meestal blood rage, shield slam (voor initiele aggro), shield block, thunderclap + demo shout, sunderen tot revenge proct danwel shield slam van cd is, en dan een standaard rotatie van shield slam/shield block/revenge met heroic strike ertussendoor om rage te dumpen. Als deze allen op cd zitten gewoon sunderen tot 5 en daarna devastate + heroic strike doen tussen cooldowns door.

Dus om nou te zeggen dat sunderen gelijk staat aan tanken, nee (dat was het hooguit toen shield slam nog 30 rage kostte en je die prachtige t1 set bonus had), maar om het nou niet te gebruiken is ook weer zinloos. Het is echt geen slechte ability, en zo gauw ie erop zit hoef je er niet eens meer over te denken om hem te renewen.
Atlas schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:55:
Ow het is zelfs maar 520? :P
Tja we hadden in die raid zelfs wel 1 rogue, dus het was idd nutting om mij te vervangen door een warrior :z
Je moet je raid echt slaan. Als ik als warrior de beschikking had over judgements die je on the fly kan wisselen al gelang wat je raid het nodig heeft zou ik daar graag sunder armour voor inwisselen :P

[ Voor 11% gewijzigd door Hmzaniac op 14-06-2007 11:57 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:04
Anoniem: 142494 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 09:56:
Heb je een linkje naar deze 34/0/27 spec? :)
Zoiets bijvoorbeeld:
http://www.wowhead.com/?talent=Mt0rdicshuZZxxcbxqz

Imba HT spammer (-19% mana cost), imba mana regen (dreamstate + intensity).
Daarnaast lekker grinden in boomkin form, en het is een goedkopere "o shit" shift dan beertje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222867

daroy schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:45:

Ik ga eens even kijken hoe dat zit met een trail account en dan koop ik me binnen de 10 dagen WOW + een gamecard om eens wat langer te kunnen spelen. Mocht ik straks heel ver zijn komt TBC vanzelf wel.

Laatste vraag, is het mogelijk als ik met WOW speel dat ik iemand die TBC speeld ingame tegenkom of staat dat helemaal los van elkaar?
Dat is gewoon mogelijk alleen je kunt niet de gebieden komen, die bij de TBC behoren.

Moet trouwens zeggen dat ikzelf geen gamecard gebruik. Je kunt heel gemakkelijk aangeven dat er automatische incasso van je bank/giro rekening. Hierdoor weet je tenminste zeker dat je gewoon door kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-06 13:34
NoTimeRemains schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:18:
[...]

ik kan Shadow Embrace evt nog wel snappen. Hij is dus lvl 70 en doet dus veel instances, Shadow Embrace vermindert de damage wel.
maar goed ik snap zijn doelstelling ook niet echt. ik weet wel dat hij best goed is, iig dat hoor ik van de andere lvl 70 guildees. in de instances dan.
let wel ik verdedig hem niet.
ik vind mijn build, dank aan Tom nogmaals, vele malen beter.
your very welcome :D :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Kun je gewoon tegekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 09:46

On_E

Housemusic

Warlock builds ftw !

http://www.wowhead.com/?talent=AAMbbobZZxx0trhtVuVo

Fun-factor : 10/10

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Al een idee welke class je gaat spelen?

Je kan trouwens gewoon spelers met TBC tegenkomen. Enige verschil is, zonder TBC kan je de 2 nieuwe rassen niet zelf spelen, geen JC prof. kiezen, geen level 70 worden en niet naar Outland. Maar je account is verder het zelfde en na een upgrade is alles wel het zelfde.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
OkkE schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:03:
[...]

Al een idee welke class je gaat spelen?

Je kan trouwens gewoon spelers met TBC tegenkomen. Enige verschil is, zonder TBC kan je de 2 nieuwe rassen niet zelf spelen, geen JC prof. kiezen, geen level 70 worden en niet naar Outland. Maar je account is verder het zelfde en na een upgrade is alles wel het zelfde.
Denk dat ik met de Alliance ga spelen. Die 2 nieuwe rassen laat ik nog maar even links liggen en ga gewoon voor de rassen die met WOW meekomen.

Ik heb inmiddels die site gevonden voor een trail account te maken dus dat ga ik vanmiddag eens proberen. Ik wil het mezelf in het begin nog niet te moeilijk maken dus denk dat ik maar gewoon voor het meest gangbare ga en een Human Warrior kies. Of raad je me iets anders aan om mee te beginnen?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmzaniac schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:56:
[...]

Tanken is ook allang niet meer gelijk aan sunders, maar 5 sunders op je target plakken nadat je initiele aggro hebt is echt geen slecht idee.

Je devastate/shield slam/heroic strike/revenge krijgen allemaal meer damage van 5 sunders. Op sommige bosses met gigantische armour values is het niet veel, maar het helpt allemaal. Op andere bosses met relatief weinig armour kan het tot 30% meer threat betekenen. Verder zorgt sunder ervoor dat je rogues weer wat meer damage kunnen doen, wat nooit mis is, en je devastate doet meer threat naarmate er een sunder op zit.

Ik doe meestal blood rage, shield slam (voor initiele aggro), shield block, thunderclap + demo shout, sunderen tot revenge proct danwel shield slam van cd is, en dan een standaard rotatie van shield slam/shield block/revenge met heroic strike ertussendoor om rage te dumpen. Als deze allen op cd zitten gewoon sunderen tot 5 en daarna devastate + heroic strike doen tussen cooldowns door.

Dus om nou te zeggen dat sunderen gelijk staat aan tanken, nee (dat was het hooguit toen shield slam nog 30 rage kostte en je die prachtige t1 set bonus had), maar om het nou niet te gebruiken is ook weer zinloos. Het is echt geen slechte ability, en zo gauw ie erop zit hoef je er niet eens meer over te denken om hem te renewen.

[...]

Je moet je raid echt slaan. Als ik als warrior de beschikking had over judgements die je on the fly kan wisselen al gelang wat je raid het nodig heeft zou ik daar graag sunder armour voor inwisselen :P
Bedankt voor je uitgebreide uitleg :). Ik zelf kan sunders zeker wel waarderen want je merkt het ook echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

FireAge schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:56:
[...]

Zoiets bijvoorbeeld:
http://www.wowhead.com/?talent=Mt0rdicshuZZxxcbxqz

Imba HT spammer (-19% mana cost), imba mana regen (dreamstate + intensity).
Daarnaast lekker grinden in boomkin form, en het is een goedkopere "o shit" shift dan beertje ;)
Goh, over zon spec had ik nog niet nagedacht.. Maar toch denk ik dat ik óf full Resto ga óf full Feral blijf. (B)oomkin heeft me nooit echt aangesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
daroy schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:37:
[...]

Bedankt voor je snelle antwoord.

Als ik het goed begrijp moet ik dus minimaal 1 gamecard bij het spel en TBC kopen om te kunnen spelen?
Ja inderdaad er zit bij de game als je het koopt wel een 10 day free card..

maar dit sucked want je kan er niet de vollegame mee genieten. dus je kan niet alles doen.
Dus gewoon wanneer je de game+tbc koopt ook ff een gamecard erbij halen voor 24 euro.
Hiermee kan je dan 2 maanden gamen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Drie, of krijg je tegenwoordig geen gratis maand meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:30
On_E schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:33:
[...]

1 punt in Suppression als je een DOT-build hebt ? 8)7
Staat er ergens dat ik hiermee bosses wil gaan bevechten? 2 lvls hogere mob is 6% kans op miss, 2 er af door 1 talent in suppression en 3% door hit erbij door gear. Zit je dus op 1% mis. Waarom dan meer nutteloze punten er in stoppen?

Farm / lvl / AV build remember?

[ Voor 4% gewijzigd door ImdaMned op 14-06-2007 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

ImdaMned schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:10:
[...]

Staat er ergens dat ik hiermee bosses wil gaan bevechten? 2 lvls hogere mob is 6% kans op miss, 2 er af door 1 talent in suppression en 3% door hit erbij door gear. Zit je dus op 1% mis. Waarom dan meer nutteloze punten er in stoppen?
Nee, en er stond ook nergens dat je 3% hit van gear had. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ImdaMned schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:10:
[...]

Farm / lvl / AV build remember?
Waarom zou je je zelf opzettelijk gimpen voor instances als dat met de diversiteit van de warlock trees gewoon nergens voor nodig is?

Alleen maar om je instant dots te kunnen spammen in AV? (waarom zou dat niet met een andere build kunnen trouwens :P)

Ik zie de logica van de build gewoon niet.. wat is het voordeel tegenover bijvoorbeeld 41/0/20 behalve een beetje HP uit demo?

[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 14-06-2007 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
On_E schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:11:
[...]

Nee, en er stond ook nergens dat je 3% hit van gear had. :+
3% to hit is vrij vlot gehaald he : )
Bosmonster schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:13:
[...]

Waarom zou je je zelf opzettelijk gimpen voor instances als dat met de diversiteit van de warlock trees gewoon nergens voor nodig is?

Alleen maar om je instant dots te kunnen spammen in AV? (waarom zou dat niet met een andere build kunnen trouwens :P)

Ik zie de logica van de build gewoon niet.. wat is het voordeel tegenover bijvoorbeeld 41/0/20 behalve een beetje HP uit demo?
Instances? sigh... l2read farm / lvl / AV build

En ja, met een andere build kan je ook insta dots spammen, alleen doen die 15%+ minder dmg he : )

en waaarom 21 in demo? sacrifice succubus

[ Voor 10% gewijzigd door ImdaMned op 14-06-2007 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Logica factor wederom 0 :P

Waar ga je hier nu voor? Fire of Shadow? Je hebt allerlei talents die je shadowbolts improven en allerlei talents die je fire damage improven... Het is nog steeds beter om je op 1 van de 2 te focusen.

Deze build zou voor mij heel weinig fun zijn eerlijk gezegd.. ik zou me continu storen aan het feit dat ik geen keus heb durven maken..

Ik kan niet eens Spellfire of Shadoweave set maken voor deze build bijvoorbeeld..

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 14-06-2007 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-06 00:34
Kleine update in de startpost:
Niemand heeft het nog opgemerkt, maar er ontbrak nog een link in de startpost. Die is nu wel toegevoegd.
Wie vind welke de missende link was krijgt een prijs 8)

spoiler:
De prijs is: Schouderklopje voor goed speurwerk :)

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 14-06-2007 12:20 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Link naar topic 119?

[ Voor 5% gewijzigd door Exitium op 14-06-2007 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:43

Valkyre

Kitesurf FTW!

ik zat meer te denken aan de got faq :P na de flames de laatste 2 paginas :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ImdaMned schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:17:
[...]

3% to hit is vrij vlot gehaald he : )
[...]

Instances? sigh... l2read farm / lvl / AV build

En ja, met een andere build kan je ook insta dots spammen, alleen doen die 15%+ minder dmg he : )

en waaarom 21 in demo? sacrifice succubus
En je wilt NOOOIT een instance doen :P Kweenie hoor, maar je kunt heel wat meer dan +15% halen uit instance gear ;)

Dat 'level' mag je er wel uithalen trouwens... je hebt het over een level 70 build. DS is <70 al helemaal geen optie, tenzij je juist op halve snelheid wilt levelen, want dan moet je je affliction helemaal compleet gimpen.

Magoed.. ieder z'n ding, als jij dit een goeie build vindt, veel plezier ermee ;) Heb het tijdens de beta een tijdje geprobeerd en vondt het nogal mank. Was vroeger, voor de DS VW nerf namelijk groot fan van DS.

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 14-06-2007 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:17:
[...]

Logica factor wederom 0 :P

Waar ga je hier nu voor? Fire of Shadow? Je hebt allerlei talents die je shadowbolts improven en allerlei talents die je fire damage improven... Het is nog steeds beter om je op 1 van de 2 te focusen.

Deze build zou voor mij heel weinig fun zijn eerlijk gezegd.. ik zou me continu storen aan het feit dat ik geen keus heb durven maken..

Ik kan niet eens Spellfire of Shadoweave set maken voor deze build bijvoorbeeld..
Ik ga voor Nightfall en Backlash.......

En we hebben niet voor niets 2 spell-schools, tuurlijk is het beter om je te focussen op 1 school als je je DPS heel hoog wil hebben, maar niet iedereen speelt om de beste DPSer te zijn, of weet-ik-veel-wat voor redenen je nog meer bedenkt.

En waarom ga je er vanuit dat elke Warlock een tailoring-set neemt ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Gohan-san schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:19:
ik zat meer te denken aan de got faq :P na de flames de laatste 2 paginas :P
Het was het linkje in de groene tekst bij het onderdeel Betaling. Hoorde een linkje in, maar omdat ik toen de tekst slechts gecopy-paste had, was ik het linkje vergeten mee te nemen. :P
Nu is ie er dus wel ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
On_E schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:23:
[...]

Ik ga voor Nightfall en Backlash.......

En we hebben niet voor niets 2 spell-schools, tuurlijk is het beter om je te focussen op 1 school als je je DPS heel hoog wil hebben, maar niet iedereen speelt om de beste DPSer te zijn, of weet-ik-veel-wat voor redenen je nog meer bedenkt.

En waarom ga je er vanuit dat elke Warlock een tailoring-set neemt ? ;)
Ik heb denk ik een andere definitie van 'fun' :P

Voor mij is fun snel en efficient kunnen killen zonder downtime. Downtime is voor mij persoonlijk killing bijvoorbeeld, terwijl je daar met jou build aardig wat last van zult hebben zonder mana-regen talent (DS/DP).

Fun is voor mij ook mee kunnen komen op de damagemeters en mezelf daar proberen te verbeteren. Ik wil een contributie kunnen leveren aan de raid en de competitie met andere dps-classes aan kunnen gaan.

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 14-06-2007 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:26:
[...]

Ik heb denk ik een andere definitie van 'fun' :P

Voor mij is fun snel en efficient kunnen killen zonder downtime. Downtime is voor mij persoonlijk killing bijvoorbeeld, terwijl je daar met jou build aardig wat last van zult hebben zonder mana-regen talent (DS/DP).
Improved Drain Soul heb ik niet voor niets, toch 1.4k mana bij iedere soulshard.

En inderdaad zal onze definitie van 'fun' anders zijn dan, ik heb me in tijden niet zo vermaakt met mijn lock als nu met deze build. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Laatst online: 26-08-2024
daroy schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:05:
[...]

Denk dat ik met de Alliance ga spelen. Die 2 nieuwe rassen laat ik nog maar even links liggen en ga gewoon voor de rassen die met WOW meekomen.

Ik heb inmiddels die site gevonden voor een trail account te maken dus dat ga ik vanmiddag eens proberen. Ik wil het mezelf in het begin nog niet te moeilijk maken dus denk dat ik maar gewoon voor het meest gangbare ga en een Human Warrior kies. Of raad je me iets anders aan om mee te beginnen?
Als ervaren WoW speler raad ik dit aan: Level elke class eens naar level 10/15, en maak dan een keuze. Level 10/15 kun je in een avondje halen, en je krijgt rond dat level een goed idee over hoe de class speelt. Verder wil ik wel nog zeggen dat warrior eigenlijk de meest irritante class is om te levelen. Je maakt enemies langzaam dood, je kunt jezelf niet healen (dus veel downtime), en je kan maar heel moeizaam meer dan 1 enemy aan. Makkelijkere klassen zijn bijvoorbeeld hunter, warlock of rogue. Ze hebben alle 3 veel dps (damage per second), weinig downtime en allemaal een paar trucjes achter de hand voor meerdere enemies. Maar vooralsnog: Level alle klassen een beetje, en maak dan je keuze, niets is zo frustrerend als er op level 60 achterkomen dat je een andere klasse veel leuker vind (en dus 10 dagen aan speeltijd hebt weggegooid :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Bosmonster schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:21:
[...]

En je wilt NOOOIT een instance doen :P Kweenie hoor, maar je kunt heel wat meer dan +15% halen uit instance gear ;)

Dat 'level' mag je er wel uithalen trouwens... je hebt het over een level 70 build. DS is <70 al helemaal geen optie, tenzij je juist op halve snelheid wilt levelen, want dan moet je je affliction helemaal compleet gimpen.

Magoed.. ieder z'n ding, als jij dit een goeie build vindt, veel plezier ermee ;) Heb het tijdens de beta een tijdje geprobeerd en vondt het nogal mank. Was vroeger, voor de DS VW nerf namelijk groot fan van DS.
Waarom wil jij mij een raid build aanpraten waarbij je de door mij genoemde dingen veel minder aan hebt? Ik weet dat 41/0/20 in raids het meeste dps doet maar dit is geen build voor een raid. Heb je de verwijzing daarnaartoe de vorige 3 keer gemist? Spec dan 41/0/15/5 affliction/demonology/destruction/glasses. Iets wat bokkie al een paar keer heeft gezegd: think outside the box. Niet alles is raiden/instances.

En ja, dit is een goede build voor wat ik wil. (ben btw pas lvl 66) Maar deze build was meer om tomvdberg in te laten zien dat een build zonder dark pact heel valide kan zijn. Het heeft alleen een andere insteek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:26:
[...]
Fun is voor mij ook mee kunnen komen op de damagemeters en mezelf daar proberen te verbeteren. Ik wil een contributie kunnen leveren aan de raid en de competitie met andere dps-classes aan kunnen gaan.
Om nog even hierop te reageren, ik DPS UA-locks in Karazhan eruit met mijn vriendelijke Firemage vriendinnetje erbij.

Dus ook met NF/Backlash doe je goeie DPS, en ben je van waarde voor een raid. (ook zonder die Firemage trouwens, dan niet boven UA-locks, maar wel gewoon waardevolle DPS.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Als je UA spect heb je geen ruin toch? is dat niet het grote verschil in DPS in raids? ik heb zelf geen locks, maar ik kijk wel een beetje naar specs van mensen voor de invites voor raids :P

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
Spooof schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:28:
[...]

Als ervaren WoW speler raad ik dit aan: Level elke class eens naar level 10/15, en maak dan een keuze. Level 10/15 kun je in een avondje halen, en je krijgt rond dat level een goed idee over hoe de class speelt. Verder wil ik wel nog zeggen dat warrior eigenlijk de meest irritante class is om te levelen. Je maakt enemies langzaam dood, je kunt jezelf niet healen (dus veel downtime), en je kan maar heel moeizaam meer dan 1 enemy aan. Makkelijkere klassen zijn bijvoorbeeld hunter, warlock of rogue. Ze hebben alle 3 veel dps (damage per second), weinig downtime en allemaal een paar trucjes achter de hand voor meerdere enemies. Maar vooralsnog: Level alle klassen een beetje, en maak dan je keuze, niets is zo frustrerend als er op level 60 achterkomen dat je een andere klasse veel leuker vind (en dus 10 dagen aan speeltijd hebt weggegooid :)).
Ik zal het in mijn achterhoofd houden. Eens kijken wat me van de 3 makkelijkere klassen, Hunter, Warlock en Rogue me beter zal bevallen. Even gaan uitzoeken wat ze allemaal inhouden voordat ik mijn eerste keuze ga maken. De download heeft nog 70 minuten te gaan dus ik heb nog ff de tijd om me te verdiepen :)

Nu ook nog bepalen op wat voor een realm ik wil spelen, PvP of PvE...Wat een keuzes allemaal :P

[ Voor 3% gewijzigd door daroy op 14-06-2007 12:46 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-06 18:17
Hmzaniac schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:45:
Als je UA spect heb je geen ruin toch? is dat niet het grote verschil in DPS in raids? ik heb zelf geen locks, maar ik kijk wel een beetje naar specs van mensen voor de invites voor raids :P
UA geeft meer damage dan ruin, ik heb zelf ruin omdat ik de hoge nummers leuker vind dan nog een dot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hmzaniac schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:45:
UA doet meer DPS dan Ruin, zeker op (lange) bossfights.

Geloof dat je een critrate van 40% moet hebben voordat Ruin meer DPS doet.

Maar zoals ik al zei speelt niet iedereen om de hoogste DPS te doen, zolang ik maar gewoon meekom met andere DPS classes spec ik hoe ik wil, en UA begint pas veel DPS te doen bij bosses, maar dan heb ik op trash-mobs al enorm veel meer gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

daroy schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:05:
[...]

Ik wil je even waarschuwen. Als warrior ga je met lvlen best veel dood, dus misschien niet zo aantrekkelijk om mee te beginnen. Ik raad je classes aan als hunter, rogue of warlock. Zijn leuk, goed in pvp en pve en makkelijk om mee te lvlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222170

sebasgrif schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:47:
UA geeft meer damage dan ruin, ik heb zelf ruin omdat ik de hoge nummers leuker vind dan nog een dot.
erg zwart / wit uitgelegd :P

komt er in feite op neer dat ruin (en destro tree) vooral op hoge crits gebaseerd is, of shadow, maar over het algemeen fire, en dus immolate, incinerate, conflag en zo....

UA (affliction) builds zijn dot builds, veel dots en af en toe shadow bolt....

met affliction builds is je sustained dps hoger, waardoor je in lange gevechten meer damage zal doen, met destruction is het een kwestie van nuken.... hier spelen mana en agro een rol waardoor je (ook afhankelijk van gear natuurlijk) minder damage zal doen...

maar in mijn ervaring is het damage verschil niet heel spectaculair hoor... er word hier wel snel gezegd dat het een veeeeeeeeel beter is, maar dat valt heel erg mee....

ik ben overigens ook een liefhebber van een full destro build, heb ik zelf ook, en past bij mijn playstyle....

maar goed, ik heb de laatste tijd gemerkt dat dit een geliefd onderwerp is om over te discussieren hier.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
Anoniem: 158967 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:50:
[...]

Ik wil je even waarschuwen. Als warrior ga je met lvlen best veel dood, dus misschien niet zo aantrekkelijk om mee te beginnen. Ik raad je classes aan als hunter, rogue of warlock. Zijn leuk, goed in pvp en pve en makkelijk om mee te lvlen.
Spooof zei eigenlijk al hetzelfde :)

Ik zal uit 1 van die 3 mijn eerste keuze maken. Denk dat ik voor een PvE realm ga kiezen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Mwa.. ik raad nie techt aan om met een hunter/rogue/warlock te starten.. dit zijn inderdaad leuke classes maar ook de moeilijkere classes... een warrior kan inderdaad een leuke char zijn maar kan snel gaan vervelen...

Misschien een paladin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142494

ramon1984 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:54:
Mwa.. ik raad nie techt aan om met een hunter/rogue/warlock te starten.. dit zijn inderdaad leuke classes maar ook de moeilijkere classes... een warrior kan inderdaad een leuke char zijn maar kan snel gaan vervelen...

Misschien een paladin?
De moeilijker? Waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ImdaMned schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:31:
[...]

Waarom wil jij mij een raid build aanpraten waarbij je de door mij genoemde dingen veel minder aan hebt? Ik weet dat 41/0/20 in raids het meeste dps doet maar dit is geen build voor een raid. Heb je de verwijzing daarnaartoe de vorige 3 keer gemist? Spec dan 41/0/15/5 affliction/demonology/destruction/glasses. Iets wat bokkie al een paar keer heeft gezegd: think outside the box. Niet alles is raiden/instances.

En ja, dit is een goede build voor wat ik wil. (ben btw pas lvl 66) Maar deze build was meer om tomvdberg in te laten zien dat een build zonder dark pact heel valide kan zijn. Het heeft alleen een andere insteek.
Ik praat je geen raid build aan. 41/0/20 is meer dan een raid build overigens en die praat ik je ook helemaal niet aan. Het is namelijk ook een van de betere solo/pvp-grind builds.

Ik probeer je er alleen van de overtuigen dat zelfs voor wat jij wilt (levelen/pvp (sorry AV dots spammen)/solo'en) er beters is.

En ja.. Dark Pact is daar wel degelijk een onderdeel van, zeker voor het solo'en. Zou niet weten wat ik zonder moest.. 250mp5 voor 1 skillcredit.. denk dat het met verre voorsprong de beste talent is die er bestaat, voor alle classes bij elkaar :P

Ik wil best buiten het doosje denken, maar wel als het wat oplevert ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 14-06-2007 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
ik weet niet of hij ooit een morpg gespeelt heeft maar dit zijn chars die veel CC gebruiken enzovoorts een hunter idd niet maarja hij moet het zelf weten natuurlijk zelf vind ik een pala helemaal niks en heb ik me priest al een tijd op 70 en doe ik verder weinig met andere chars ;)...

elke class heeft ze voor/nadelen en heeft ze fun/dislikes hehe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-12-2024

Plekuz

available in strong mint

Spooof schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:28:
Verder wil ik wel nog zeggen dat warrior eigenlijk de meest irritante class is om te levelen. Je maakt enemies langzaam dood, je kunt jezelf niet healen (dus veel downtime), en je kan maar heel moeizaam meer dan 1 enemy aan ... niets is zo frustrerend als er op level 60 achterkomen dat je een andere klasse veel leuker vind (en dus 10 dagen aan speeltijd hebt weggegooid :)).
Mijn eerste en enige char is een warrior en ik vond het helemaal niet irritant om te levellen. Je moet alleen iets anders te werk gaan als bij de andere classes. Ongetwijfeld zullen andere classes wellicht sneller levellen.

Ik heb er dik 24 dagen speeltijd over gedaan om tot level 60 te komen en nog vind ik dat eigenlijk te snel. Ik vind dat je met je eerste karakter niet moet rushen om te levellen, maar heel op je gemak de wereld moet verkennen. Laat je niet gek maken door mensen om je heen die in ubergear lopen en level 60+ zijn.

Leer rustig het spel kennen, verken de omgeving, bezoek de winkels etc. etc. Het is doodzonde als je met je eerste karakter doorjakkerd naar level 70 en daarbij driekwart van de content nooit zult zien.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium

Misschien een paladin?
Misschien toeval, maar veel mensen die ik ken vinden een pala juist een moeilijke class met het seal/judge combat systeem en daarnaast nog blessings. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ImdaMned schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:31:
[...]

originele spec. sinds wanneer heeft een warlock 4 trees? :+

en het is BURG! -O-

berg is een rotnaam om genoemd te worden als het burg is, aan de telefoon zeg ik altijd burg met een U...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-06 10:04
On_E schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:48:
[...]

UA doet meer DPS dan Ruin, zeker op (lange) bossfights.

Geloof dat je een critrate van 40% moet hebben voordat Ruin meer DPS doet.

Maar zoals ik al zei speelt niet iedereen om de hoogste DPS te doen, zolang ik maar gewoon meekom met andere DPS classes spec ik hoe ik wil, en UA begint pas veel DPS te doen bij bosses, maar dan heb ik op trash-mobs al enorm veel meer gedaan.
ik heb die crit rate gehad voor zon 2 dagen (en 2 raids)

probleem is dat je na een paar dots en 2 crittende shadowbolts al aggro hebt (en nee onze tanks zijn echt niet crap)

dus nu terug naar full affli en dat bevalt me eigenlijk perfect :) geen aggro problemen meer en grinden gaat ook perfect, 3-4 mobjes taggen en drainen maar.

heb zelf overigens 43/8/10

[ Voor 5% gewijzigd door Verderf op 14-06-2007 13:09 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 23:21

Mystic_X

What does this button do

Weakling schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:03:
[...]

Mijn eerste en enige char is een warrior en ik vond het helemaal niet irritant om te levellen. Je moet alleen iets anders te werk gaan als bij de andere classes. Ongetwijfeld zullen andere classes wellicht sneller levellen.

Ik heb er dik 24 dagen speeltijd over gedaan om tot level 60 te komen en nog vind ik dat eigenlijk te snel. Ik vind dat je met je eerste karakter niet moet rushen om te levellen, maar heel op je gemak de wereld moet verkennen. Laat je niet gek maken door mensen om je heen die in ubergear lopen en level 60+ zijn.

Leer rustig het spel kennen, verken de omgeving, bezoek de winkels etc. etc. Het is doodzonde als je met je eerste karakter doorjakkerd naar level 70 en daarbij driekwart van de content nooit zult zien.
Mijn eerste Character een Warrior was in 14 dagen /played level 60.
Maar daarintegen had ik al wat ervaring beta's en andere mmorgs.
Ik heb nooit gevinden dat ik te snel heb gelevelled maar misschien komt het dat ik begon met mijn Warrior op de dag dat world of warcraft uitkwam dus levelde ik met mijn guild mee.

Verder is na level 45 een warrior niet meer zo moeilijk om te levellen.
Warriors werken het effectiefste tegen monsters 2 a 3 levels onder je.

[ Voor 48% gewijzigd door Mystic_X op 14-06-2007 13:14 ]

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het blijft me verbazen dat mensen,voornamelijk toch wel rond de 20 hier en ouder (?), zo eindeloos door kunnen praten over een spel. Zelfs onder werktijd. Nofi hoor, doe het zelf ook, maar ik vind het toch wel grappig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-06 10:04
Anoniem: 85443 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:13:
Het blijft me verbazen dat mensen,voornamelijk toch wel rond de 20 hier en ouder (?), zo eindeloos door kunnen praten over een spel. Zelfs onder werktijd. Nofi hoor, doe het zelf ook, maar ik vind het toch wel grappig ;)
de kracht van een goeie game denk ik? ;)

(post eens een pic van je boze rouge (:P) joh! :P)

[ Voor 6% gewijzigd door Verderf op 14-06-2007 13:15 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Nhaixatael schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:15:
[...]

En een baan met veel loze minuutjes helpt ook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
lol pala is eazypeazy i take 10 mobs and dont die class........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Da's een (affli) lock..
On_E schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:16:
[...]

En een baan met veel loze minuutjes helpt ook. ;)
En zo niet, dan maak je als het even kan die minuutjes wel vrij. :9

[ Voor 5% gewijzigd door Exitium op 14-06-2007 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien een paladin?
denk dat hunter een van de makkelijkste classes is om te levelen en solo te grinden
rogue zie je ook heel veel

warlock is wat meer veelzijdiger dan eerder genoemde classes... maar goed...

ben nu zelf een priest aan het levelen, en vond die eigenlijk nog iets makkelijker als warlock... je kan veel meer damage overleven met je shield en je heals...

wel een maar... een goed gespeelde lock kan veel makkelijker veel meer mobs tegelijk grinden... en levelen gaat dan ook sneller....

mijn advies aan nieuwe spelers van wow... probeer gewoon idd wat eerder gezegd is alle classes een paar levels, en ongeacht moeilijkheidsgraad (wat toch lastig is om te bepalen omdat bijna niemand alle classes heeft geleveld :P) kies wat je het leukste vind... de class waar je de meeste lol mee hebt.... ongeacht of dat nu lock, mage, rogue, warrior, whatever is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
daroy schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:53:
[...]

Spooof zei eigenlijk al hetzelfde :)

Ik zal uit 1 van die 3 mijn eerste keuze maken. Denk dat ik voor een PvE realm ga kiezen.
Ik raad je zelfs aan om te kiezen hunter of warlock. Eventueel nog priest. Die is opzich ook niet moeilijk als eerste classe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Bosmonster schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:59:
[...]

Ik praat je geen raid build aan. 41/0/20 is meer dan een raid build overigens en die praat ik je ook helemaal niet aan. Het is namelijk ook een van de betere solo/pvp-grind builds.

Ik probeer je er alleen van de overtuigen dat zelfs voor wat jij wilt (levelen/pvp (sorry AV dots spammen)/solo'en) er beters is.

En ja.. Dark Pact is daar wel degelijk een onderdeel van, zeker voor het solo'en. Zou niet weten wat ik zonder moest.. 250mp5 voor 1 skillcredit.. denk dat het met verre voorsprong de beste talent is die er bestaat, voor alle classes bij elkaar :P

Ik wil best buiten het doosje denken, maar wel als het wat oplevert ;)
Mijn huidige modus operandi is 3 dots op een mob totdat je mobs 5 hebt gedot, 1 x lifetap, AoE fear lifedrain en alles is dood. Daarna 1 mobje dotten / fearen / lifedrainen en ik ben weer vol hp/mana. Veel sneller dan dit kan volgens mij niet... Hell. Ik farm sneller basilisk food (23 spelldmg/20spi) met m'n lvl 66 lock met greens dan met m'n gepimpte mage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Beetje offtopic misschien, maar ik ben bezig met Fraps sinds ik een nieuwe PC heb, en dat dus makkelijk kan draaien tijdens WoW.

Heb vorige week voor de lol even een Moroes kill in zijn geheel gefrapsed, kreeg 2 files, 1 van 4 gig en eentje van 800MB, alleen als ik nu dat filmpje van 4 gig in Windows Movie Maker laadt, krijg ik telkens een critical error.

Heeft iemand een idee hoe dit komt ? Is een avi file van 4 gig erin proppen teveel misschien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nhaixatael schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:15:
[...]

ooohhhhh :o

Die had ik vorig topic al gepost :(

Anyways ;)

En zoals beloofd, al is het wel later als verwacht :P

Afbeeldingslocatie: http://xs216.xs.to/xs216/07230/rogue.jpg.xs.jpg

klikbaar enzo

Die zwarte gloed is van mijn wapens. Ik geen blauwe/gele/rode gloed, nee hij is zwart _/-\o_ The color of death !!1
On_E schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:21:
Beetje offtopic misschien, maar ik ben bezig met Fraps sinds ik een nieuwe PC heb, en dat dus makkelijk kan draaien tijdens WoW.

Heb vorige week voor de lol even een Moroes kill in zijn geheel gefrapsed, kreeg 2 files, 1 van 4 gig en eentje van 800MB, alleen als ik nu dat filmpje van 4 gig in Windows Movie Maker laadt, krijg ik telkens een critical error.

Heeft iemand een idee hoe dit komt ? Is een avi file van 4 gig erin proppen teveel misschien ?
specs? en je moet em ff comprimeren. Xvid of divx codecje en dan issie kleiner en kan je em afspelen

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 14-06-2007 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
[...]

Ik begrijp helemaal wat je bedoelt. En het verschilt ook heel erg welke class je als eerste naar een hoog level helpt. Mijn eerste character was een rogue, dus ik deed veel damage, en kreeg monsters makkelijk dood (zeker castende enemies met weinig armor/hp). Daarna heb ik een priest naat 60 geleveled, en dat werd makkelijker naar mate ik hoger level werd, pve priests zijn (solo iig) erg afhankelijk van de tallents, met als hoogtepunt shadowform. Mijn derde character was een warrior (gnome, wrawr) die is op level 52 blijven steken, omdat TBC toen uitkwam, en ik moet zeggen dat ik erg vaak dood ging. Ik had echt het gevoel dat ik iets fout deed, terwijl ik goede gear had (bind on equip items met m`n rogue gegrind), en een van de beste (lees: meest effectieve) specs had.

En ik ben het helemaal met je eens, je eerste character naar level 70 helpen is waarschijnlijk de beste tijd die je ooit gaat hebben in WoW. Het ontdekken van plekken, instances doen, world pvp, constant nieuwe gear krijgen. Het enige wat ik je kan aanraden, (en ik val een beetje in de herhaling hier :)) is level wat meer verschillende klassen naar 10-15 en kijk welke je het beste bevalt. Vraag ervaren spelers om advies met betrekking tot end-game, en kies daarna pas een klasse die je serieus gaat levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 85443 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:21:
specs? en je moet em ff comprimeren. Xvid of divx codecje en dan issie kleiner en kan je em afspelen
Comprimeren dacht ik ook al aan, alleen heb ik dus geen idee hoe dat moet. (ben een noob wat video-editing enzo betreft)

Lijkt me dat ik moet zoeken naar een avi>xvid prog ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:25:
[...]

Comprimeren dacht ik ook al aan, alleen heb ik dus geen idee hoe dat moet. (ben een noob wat video-editing enzo betreft)

Lijkt me dat ik moet zoeken naar een avi>xvid prog ?
Het makkelijkste is Windows Movie Maker. Dat heb je vast wel. Zoals het hoort in Windows heb je een wizard, dus alles zou zich vanzelf moeten wijzen :+ , ik koos voor de cs movies die ik altijd maakte voor wmv. Werkte perfect en je had geen extreem groot filmpje en fullscreen was het gewoon goed te bekijken. Belangrijk is volgens mij wel dat je voor een beetje hogere resolutie kiest. Iets van 640 of die 735 (?) van dvd geloof ik.

Anders moet je gaan stoeien met andere programma's maar daar kan ik je niet mee helpen helaas.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 14-06-2007 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ik denk dat er niet gekeken moet worden naar het snel levellen.

Wanneer we het over PvE hebben, zijn er 3 taken: tank, dps en heal. Ik denk dat je als nieuwe speler moet nagaan wat je het leukst denkt te vinden, en daar mee moet beginnen. Heel simpel:

Tank - Zorgen dat de vijand op jou slaat, en die klappen opvangen.
DPS - Zo veel mogelijk damage doen.
Heal - Zorgen dat iedereen in level blijft.

Het levellen is een hele weg, en vind ik nogsteeds leuk om te doen (heb nog geen lvl70), maar ik denk dat een beginnende speler voor het spel gaat en niet perse binnen 10 dagen /played op 70 hoeft te zitten.

Afgezien van dat, soms is het ook gewoon looks. Ik heb een Nightelf genomen omdat ik die het leukst vond kwa uiterlijk. Dan zit je al gelijk gebonden aan wat classes. :) Niet iedereen begint het het spel met als enige doel; zo snel mogelijk 70 en in een top guild komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 85443 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:26:
[...]

Het makkelijkste is Windows Movie Maker. Dat heb je vast wel. Zoals het hoort in Windows heb je een wizard, dus alles zou zich vanzelf moeten wijzen :+ , ik koos voor de cs movies die ik altijd maakte voor wmv. Werkte perfect en je had geen extreem groot filmpje en fullscreen was het gewoon goed te bekijken. Belangrijk is volgens mij wel dat je voor een beetje hogere resolutie kiest. Iets van 640 of die 735 (?) van dvd geloof ik.

Anders moet je gaan stoeien met andere programma's maar daar kan ik je niet mee helpen helaas.
Ok dank je voor de tips in ieder geval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spooof schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:22:
[...]
En ik ben het helemaal met je eens, je eerste character naar level 70 helpen is waarschijnlijk de beste tijd die je ooit gaat hebben in WoW. Het ontdekken van plekken, instances doen, world pvp, constant nieuwe gear krijgen. Het enige wat ik je kan aanraden, (en ik val een beetje in de herhaling hier :)) is level wat meer verschillende klassen naar 10-15 en kijk welke je het beste bevalt. Vraag ervaren spelers om advies met betrekking tot end-game, en kies daarna pas een klasse die je serieus gaat levelen.
Mjah, ik weet nog toen m'n druid een lvl of 17-20 was en dat ik voor Swimming form naar Westfall moest. Kan me herinneren dat dat de moeilijkste quest was die ik tot die tijd had gedaan.

Vond het zelfs een beetje onredelijk, omdat het zo verschrikkelijk ver was naar Westfall vanuit Auberdine. Was er uiteraard nog nooit geweest en een vriendelijke warlock hielp me daar te komen.
Wat een avontuur was dat zeg. :)

En btw, Nawin, wat voor enchant is dat? Mongoose ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Voordat je een rogue start, rogue stelt niet veel meer voor in pvp, als je pvp wilt neem je pala/warrior :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:29:
[...]

Ok dank je voor de tips in ieder geval. :)
Tuurlijk, geen probleem :)

Maar nu heb ik een vraagje voor jou :P Wat voor specs heb je? En kon je goed spelen met fraps aan? Met mijn oude pc kon ik dat dus echt niet, mss met me nieuwe wel.

Ik wil namelijk graag een wtfpwn !! filmpje maken met ernstige muziek erbij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
OkkE schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:27:
Afgezien van dat, soms is het ook gewoon looks. Ik heb een Nightelf genomen omdat ik die het leukst vond kwa uiterlijk. Dan zit je al gelijk gebonden aan wat classes. :) Niet iedereen begint het het spel met als enige doel; zo snel mogelijk 70 en in een top guild komen.
Like me. Ik ga ook niet altijd voor de beste gear, maar gear die ik er leuk uit vind zien. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
Anoniem: 142494 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:30:
Mjah, ik weet nog toen m'n druid een lvl of 17-20 was en dat ik voor Swimming form naar Westfall moest. Kan me herinneren dat dat de moeilijkste quest was die ik tot die tijd had gedaan.

Vond het zelfs een beetje onredelijk, omdat het zo verschrikkelijk ver was naar Westfall vanuit Auberdine. Was er uiteraard nog nooit geweest en een vriendelijke warlock hielp me daar te komen.
Hehe, ik herinner me nog dat ik in closed beta, met mijn level 20 undead warlock ragefire chasm in wou. Maar de mobs waren veel te sterk :( uiteindelijk met wat vrienden erover gehad, en daarna kwam mijn eerste kennismaking met LFG :D

En toen mijn rogue net in darkshire aankwam, was er een tauren warrior genaamd hank. Wij vielen hem met 15 man aan, en hij ging maar niet dood. En toen ineens zag ik mezelf wegrennen met een skelettenhoofd boven mijn character, en ik kon niet meer bewegen. Ik had echt geen idee wat er aan de hand was :D

'staart wazig voor zichuit en mompelt "good old days"'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 85443 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:33:
[...]

Tuurlijk, geen probleem :)

Maar nu heb ik een vraagje voor jou :P Wat voor specs heb je? En kon je goed spelen met fraps aan? Met mijn oude pc kon ik dat dus echt niet, mss met me nieuwe wel.

Ik wil namelijk graag een wtfpwn !! filmpje maken met ernstige muziek erbij :9
Intel Core Duo 2 E6600 (@ 2.4ghz), 2GB PC 6400 RAM, Radeon HD 2900XT, 500 GB HDD.

Even kort gezegd.

En ik haal dus nog 30 FPS in een fight als Moroes (alle settings op zijn hoogst), met Fraps aan.

[ Voor 8% gewijzigd door On_E op 14-06-2007 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:36:
[...]

Intel Core Duo 2 E6600 (@ 2.4ghz), 2GB PC 6400 RAM, Radeon HD 2900XT, 500 GB HDD.

Even kort gezegd.

En ik haal dus nog 30 FPS in een fight als Moroes (alle settings op zijn hoogst), met Fraps aan.
Nice, ik heb wel een vergelijkbaar systeem dus dat gaat hoogswaarschijnlijk werken. Nog best netjes dat je 30 fps haalt :). Ik heb vsync aan voor die triple buffering en ik zit standaard aan de 60. Instances/raids rond de 50/40

Vanaaf ff fraps installeren en allies zoeken >:)

Spooof schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:35:
[...]

Hehe, ik herinner me nog dat ik in closed beta, met mijn level 20 undead warlock ragefire chasm in wou. Maar de mobs waren veel te sterk :( uiteindelijk met wat vrienden erover gehad, en daarna kwam mijn eerste kennismaking met LFG :D

En toen mijn rogue net in darkshire aankwam, was er een tauren warrior genaamd hank. Wij vielen hem met 15 man aan, en hij ging maar niet dood. En toen ineens zag ik mezelf wegrennen met een skelettenhoofd boven mijn character, en ik kon niet meer bewegen. Ik had echt geen idee wat er aan de hand was :D

'staart wazig voor zichuit en mompelt "good old days"'
hahahah _/-\o_

Op lvl 19 erachterkomen in een bg dat je geen dagger en een oh staff hoeft te hebben, maar dat er nog 1 dagger in kan !! :')

>Dude, why do wield a staff? 8)7
:Well, for the stats 3 int and 4 spirit.
> Did you know, you can wield 2 daggers?
:*leaves bg en rent naar ah om een dagger te kopen :+

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 14-06-2007 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

Bosmonster schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:39:
Demonic sacrifice is het simpelweg niet meer waard om 21 punten in de demo tree voor te stoppen, tenzij je gaat voor 0/21/40 (waar dat vind ik persoonlijk een zuigbuild ook).

Een van de top builds blijft imho 41/0/20, of als je iets meer HP wil voor PvP dan kan 45/5/11 oid ook nog wel, maar daarmee gimp je je destro talents wel extreem (Intensity/reach)

Zelf gebruik ik deze build http://www.wowhead.com/?talent=IiMrVMfkVtboZxx0tr

Heerlijk affliction voor solo'en, geweldige raid dps en UA etc voor PvP.
leuk al die locks die verliefd zijn op affliction en ermee willen trouwen, maar niet elke andere spec zuigt of is slecht(er). Natuurlijk zijn er slechte builds, maar een normale build zoals 0/21/40 afkraken om je eigen build te promoten vind ik bijna propaganda. Helemaal omdat 0/21/40 jouw build in 80% van de gevallen eruit dpst. 41/0/20 is een vd beste builds, niet perse DE beste. De term zuigbuild is bv voor iemand die 40+ talents heeft in bv affliction en geen dp, je neemt ook geen 30 punten in destro zonder ruin....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Het mooiste van die nieuwe PC vind ik nog wel alle nieuwe dingen die ik ineens meemaak in WoW.

Heb het spel ruim 2 jaar gespeeld op een PC die de minimum-vereisten maar net haalde, en had dus bv. nog nooit de Blacksmith gezien in Arathi Basin vanaf het startpunt. :D

Of een gevecht als Shade of Aran, dat was echt een hel tijdens de Blizzard bv. op die oude PC, kon echt amper nog goed spelen, en als ik mijn HS gebruikte om naar Shattrath te gaan, disconnecte ik 9 van de 10 keer omdat mijn PC teveel moest cachen door al die players daar.

Nu echt helemaal nergens last meer van, heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:45:
Het mooiste van die nieuwe PC vind ik nog wel alle nieuwe dingen die ik ineens meemaak in WoW.

Heb het spel ruim 2 jaar gespeeld op een PC die de minimum-vereisten maar net haalde, en had dus bv. nog nooit de Blacksmith gezien in Arathi Basin vanaf het startpunt. :D

Of een gevecht als Shade of Aran, dat was echt een hel tijdens de Blizzard bv. op die oude PC, kon echt amper nog goed spelen, en als ik mijn HS gebruikte om naar Shattrath te gaan, disconnecte ik 9 van de 10 keer omdat mijn PC teveel moest cachen door al die players daar.

Nu echt helemaal nergens last meer van, heerlijk.
Ja das lekker natuurlijk 8)

Ik had dat zelf niet omdat ik, ondanks ik een amd 2400+ had, ik wel 1,5 geheugen + 6600GT had. Speelde altijd al op maxed out, alleen met minder fps. Shat was overigens wel een hel.

overigens, heb je me rogue nu gezien? :P

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 14-06-2007 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

On_E schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:45:
[verhaal over betere ervaring in wow sinds nieuwe pc]
Ik heb precies het zelfde. :) Al had ik geen d/c, verder wel. Met mijn nieuwe computer staat ook alles op max. en het geeft heel wow gewoon een nieuwe impulse.

Twee van mijn vrienden hebben trouwens - net als ik - een nieuwe computer gekocht omdat hun oude niet meer voldeed; waarbij het voornamelijk WoW was, wat niet lekker draaide. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
Nu we toch bezig zijn:

-Vriend van me (mage), die er op level 60 (!), en ik overdrijf niet, achter komt dat je tegelijk kan eten en drinken.
-Mijn neef, die er op level 20 achterkomt dat dit spel ook in third person gespeeld kan worden
En dan ik, die naar 60 leveled, met daggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Hehe mijn mooiste ervaring was ronf lvl 18 door deadmines gesleept worden door een lvl 48 en een lvl 60. Ik ben geloof ik 12x doodgegaan en snapte er echt niets van. En ik dacht ook dat dit niet mocht van Blizzard omdat het eigenlijk met 5 man moest die instance :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Anoniem: 142494 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:30:
[...]

Hehe, dat zijn de leukere momenten in WoW. Nieuwe dingen ontdekken en met je mond open naar je scherm staren :P
Dat had ik voor het eerst toen ik naar de deadmines ging. Hele questline volgen, verrader vinden, 'geheime' ingang zoeken en dan door die tunnels naar beneden, uiteindelijk in de instance en toen _/-\o_. Man man, wat was dat spannend :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-06 22:52

TiMMieJ

PSN: Orixez

Zo kwam ik er ook pas achter op level 60 als hunter dat je vooral op agi moet gearen en niet op int spi en weet ik veel wat... Lang leve guildies die je toch even uitleggen wat de bedoeling is in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik inspecte pas een maat van me die hunter heeft. Z'n eerste char, nu zo'n lvl45-50. Had ie een grijs quality pole arm. :p Deze geloof ik (http://thottbot.com/i15811)

Snel maar even wat gear naar hem opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:43

Valkyre

Kitesurf FTW!

yeah the good old times van je eerste charc!

in outland ben ik nauwelijks de stories aan het lezen, even thottbotten en gaan met die banaan!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

of een warrior tegenkomen rond level 55 die allemaal cloth en leather items droeg.... :+

heeft tijdje geduurd voor ik 'm aan zijn verstand had gepraat dat ie ook plate kon dragen en zo... en toen gedurende een poosje samen met wat guildies van mij instances gedaan om 'm te gearen... uiteindelijk toch nog een redelijk bekwame tank geworden, die ook met onze guild ZG en MC deed en zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]
Ok... Zou graag van je willen weten hoe je dat hebt gedaan in 24 dagen. Neem aan dat je niet 24/7 WoW hebt gespeeld. Ik ben namelijk nu ook met een 2e character bezig. Human Warrior.

En helemaal met je eens voor wat betreft het kiezen van een character. Gewoon spelen wat je leuk
vind. Mijn maincharacter is 100% Holy Priest. En niet altijd even makkelijk, maar dat is ook het leuke aan een RPG. Elke class heeft zo zijn voor en nadelen. En hierdoor moet je af en toe ook eens
een andere manier van spelen aanwenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
gewoon elke dag respecce naar shadow.. paar honderd g grinden in 1/2 uurtjes.. en weer terugspeccen voor de raid... doe ik bijna elke dag... 50g elke respec ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

ramon1984 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:05:
gewoon elke dag respecce naar shadow.. paar honderd g grinden in 1/2 uurtjes.. en weer terugspeccen voor de raid... doe ik bijna elke dag... 50g elke respec ^^
Hoe en waar verdien jij "Een paar honder gold per 1/2 uur"? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Bij mijn eerste char vond ik dat ik al een cool hoog level had toen ik lvl 8 was. Ik zag toen veel mensen van level 1 t/m 5 rondlopen. Kwam er toen achter dat de wereld van WoW groter is dan alleen het begingebied 8)7 :+
Ik was Tauren toen.

Ohja, pas laat achter gekomen dat linker + rechtermuisknop tegelijk indrukken ok gebruikt kan worden om je character te laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Anoniem: 222867 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:03:
[...]

Ok... Zou graag van je willen weten hoe je dat hebt gedaan in 24 dagen. Neem aan dat je niet 24/7 WoW hebt gespeeld. Ik ben namelijk nu ook met een 2e character bezig. Human Warrior.
Bedoel je dat 24 dagen snel is? Het gaat (neem ik aan) om de dagen speeltijd, welke je te zien krijgt als je het volgende ingame intikt:
code:
1
/played

En dan is 24 dagen best lang. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-06 08:41

Bezulba

Formerly known as Eendje

dat is nl 24dagen*24 uur :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ramon1984 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:05:
Lol..
Vraag me af of je daar echt winst op maakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Atlas schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:05:
[...]

Hoe en waar verdien jij "Een paar honder gold per 1/2 uur"? :P
err easy zanger primal life grinden... droppen bijna van elke mob en verkopen voor 20/30 g per stuk :)
grind ongeveeer 7/10 primals per uur dus.. daarbij droppen BIJNNAa altijd wel een paar blue & standaard paar green items... dus wel nice.. zoals chest of bladetuning ^^ gaat hard hoor ;)

die mobs gaan ook liggen binnen 2 hits hebben 4k hp ofzo en in shadow is een mindblast al bijna 2.5/3.5 k :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Welke mobs farm je dan precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OkkE schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:06:
[...]

Bedoel je dat 24 dagen snel is? Het gaat (neem ik aan) om de dagen speeltijd, welke je te zien krijgt als je het volgende ingame intikt:
code:
1
/played

En dan is 24 dagen best lang. :)
Precies dat bedoel ik... althans het is mij niet gelukt om met mijn maincharacter op level 60 uit te komen in 24 dagen.

Aangezien ik nu mijn 2e character heb gemaakt. En die eigenlijk zo snel mogelijk wil levelen.
Omdat ik nog steeds niet klaar ben met mijn priest. Was ik daar nieuwsgierig naar. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk hierzo.
http://thottbot.com/c19402
iig een stuk minder dan 50% kans.

/edit
Maar met herbalism heb je ook nog een kans om ze te herben, dus dat verhoogt de kans nog iets.

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 142494 op 14-06-2007 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arto
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:08
Anoniem: 142494 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:14:
Ik denk hierzo.
http://thottbot.com/c19402
iig een stuk minder dan 50% kans.

/edit
Maar met herbalism heb je ook nog een kans om ze te herben, dus dat verhoogt de kans nog iets.
idd, dat dacht ik ook, daarnaast droppen ze ook vaak per 2 dus zal het nog iets lager liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-06 22:52

TiMMieJ

PSN: Orixez

Mijn eerste char een Hunter heb ik in ongeveer 20 dagen speeltijd naar lvl 60 gekregen.
Daar zit ik nu over de 60 dagen played mee denk ik wel. Mijn priest heb ik geleveld van 1 naar 70 in 14 dagen played time. Hier ben ik ook overal mee doorheen gerushed omdat ik dit op mijn hunter rustig heb gedaan. Shadow priest leveled ook wel vrij makkelijk moet ik zeggen en ik wist nu ook waar ik op moest letten qua stats en build. Want de eerste build op mijn hunter was helemaal van alles wat... Kreeg een 15/15/15 build of zo en wist mijn god niet wat/wat was. Op mijn priest ben ik echt begonnen met een strakke build lineup naar 70 shadow build. Eenmaal lvl 70 ben ik snel gerespecced naar Holy/Disc voor instances/raids. Op khadgar is namelijk een redelijk te kort aan healers en tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
tijdens het lopen door je group erop geattendeerd worden dat numlock autowalk is.

ik gebruikte VV om een W te typen, want als ik de W losliet, liep ik steeds verder achter :z

op lvl 60 erachterkomen dat als je andere pets tamed, je sommige attacks aan andere pets kan leren (hier kwam ik 1 mnd geleden achter, met dik 2 jr play-ervaring) O-)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.