Het Grote World of Warcraft topic - Deel 120 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.945 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackbq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:30
hoe vraag ik een GM dit?
en waar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:30

vhal

ಠ_ಠ

jackel7007 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 18:18:
hoe vraag ik een GM dit?
en waar :)
big red questionmark " ? " in je UI

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

cls schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 17:04:
[...]

Wie heeft er HP nodig als je een mana batterijtje genaamd Gobgup hebt icm Siphon Life & Lifetap :D
hij heeft gelijk, je hebt te weinig hp, en ook heel weinig mana. 8k hp ub is voor veel encounters noodzakelijk om sommige fases of pech te overleven. (in pvp wordt je al helemaal ge2shot) Daarom zie je veel hp op tier gear, desalnietemin, veel dmg ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:36
Arto schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 18:16:
[...]

nee dat is er niet,
je kan een GM vragen maar denk niet dat ze je kunnen helpen
of naar buiten lopen en 1 mob afmaken, heb je die 50s weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216810

Takaya82 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 15:53:
[...]

Ik zou eerder deze build aanraden http://www.wowhead.com/?talent=RZZVAMc0fxk0o, maar eerder nog zou ik fire kiezen om te levelen :)
is het beter om de meer damage te kiezen of dat de mob eerder stil staat (frostbite)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:24
Helox-in-a-box schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 18:25:
[...]

of naar buiten lopen en 1 mob afmaken, heb je die 50s weer terug
Ik denk dat als je vragen stelt over 50 silver je nog niet op het juiste level zit om mobs te killen die zoveel kunnen droppen :)

Zijn er überhaupt wel mobs die zoveel kunnen droppen en solo af te maken zijn? De gemiddelde mob in Outlands dropped voor mij iets van een 20 silver dacht ik, soms meer en soms minder.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222867

liledevil schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 15:05:
[...]

Ja, wel wildhammer hier, ook alliance. Maar ik weet niet wat je bedoeld met healing/hulp? welk level/instances etc
Sorry voor de verlate reactie. Had overleg vanmiddag op het werk.

Wat ik er mee bedoelde is eigenlijk.... Heb je hulp nodig om een quest te halen of een healer in een
instance / dungeon / groupquest. Ben op dit moment lvl 51.

Whisper me dan in het spel. En ik laat het je weten of ik je kan helpen.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-06 08:20
Ik heb het niet echt kunnen vinden op de officiele forums maar,

Ik ben dus opnieuw begonnen met een paladin en ik vroeg me af hoe ik nu het best kan speccen om het snelst te lvlen. Ik wil uiteindelijk naar Holy 41/0/20, maar de vraag is of ik dan nu al het best direct in de holy tree kan gaan zitten.
Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:03

ye-roon

knaak

zoooo vandaag van lvl 51 naar lvl 54 gegaan :) Druid ftw en morgen op zoek naar een berg BRD grps omdat daar ongeveer enige plek is voor berg gear als feral :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 21:09

Snappie88

Mr. Hollywood

ye-roon schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 23:45:
zoooo vandaag van lvl 51 naar lvl 54 gegaan :) Druid ftw en morgen op zoek naar een berg BRD grps omdat daar ongeveer enige plek is voor berg gear als feral :)
Of even door naar level 58 en Outland in ;)

Zit op dit moment op 55 met m'n Tauren Druid, wil die stap richting Outland ook snel zetten :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Chefbierrr schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 21:29:

Ik ben dus opnieuw begonnen met een paladin en ik vroeg me af hoe ik nu het best kan speccen om het snelst te lvlen. Ik wil uiteindelijk naar Holy 41/0/20, maar de vraag is of ik dan nu al het best direct in de holy tree kan gaan zitten.
Thx
Nee full retri door lvl-en (questen) of full holy als je in instances wilt lvl-en :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 12:57
Hmzaniac schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 16:34:
Voor maintanken geloof ik het nog steeds niet echt. ze kunnen wel een redelijk aantal bosses in karazhan goed doen, maar als je de bosses vanaf later in karazhan ziet (prince, nightbane, maulgar, gruul) denk ik niet dat ze de hoeveelheid migitation en stamina van een warrior kunnen halen zonder hun threat generation te gimpen.

Oftewel, zeker niet slecht om bij je te hebben. Voor de adds op nightbane is een prot pala bijvoorbeeld echt heerlijk, hij healt gewoon tijdens het gevecht, en als de adds komen kan de dps losgaan omdat ze vrijwel instant op hem plakken. En zo zullen er vast nog wel fights zijn waarbij ik denk dat het niet slecht zou zijn (Hydross & Morogrim tidewalker zijn voorbeelden, helaas zelf nog nooit gedaan :/)
Prince en Nightbane zijn goed te doen als je pala redelijke gear hebt. Nightbane is undead, goud als pala natuurlijk, en Prince doet alleen in P2 even flinke dps. Onze prot pala heeft dat zonder veel moeite gedaan.

Bij Morogrim is een prot pala zeker een optie, bij Hydross misschien iets minder omdat je maar vier adds hebt. Bij Hydross zetten we een tank op een add die we insta nuken en laten we twee druids direct aggro bouwen op de andere drie adds. Die draggen we op Hydross en daar mogen de mages en locks los met AoE. Bij Morogrim gisteren hadden we helaas onze prot pala er niet bij, anders is die goud in dat gevecht. Nu hadden we drie pala's met RF aan die na een earthquake als een gek de raid uphealden terwijl de andere healers zich op de MT richtte. Murlocs kwamen altijd op de pala's af, werden opgepikt door een tank en geAoE'd.

Vanaaf even Void Reaver geprobeerd, vrij doable gevecht. Enige reden dat 'ie nog niet ligt was dat we maar met 21 man liepen en daardoor net niet onder de enrage kwamen. :(
Chefbierrr schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 21:29:

Thx
Retri is het handigst, zeker tot er fatsoenlijke spelldmg gear begint te komen. Zelf ben ik vanaf lvl 48 holy gegaan en sindsdien (pak 'm beet twee jaar) alleen nog even retri gespecced met de PvP madness afgelopen dec/jan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 17:38

Wiebbe

<none />

Hmzaniac schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 16:34:
[...]

Doen. Als het een goede pala tank is versnelt het je run zo veel meer. Je hebt een extra blessing, een beetje meer healing/decursing op bosses waar je maar 1 tank nodig hebt, en ze kunnen zo'n gigantische bak threat op trash frontloaden dat je dps minder lang hoeft te wachten.

Voor maintanken geloof ik het nog steeds niet echt. ze kunnen wel een redelijk aantal bosses in karazhan goed doen, maar als je de bosses vanaf later in karazhan ziet (prince, nightbane, maulgar, gruul) denk ik niet dat ze de hoeveelheid migitation en stamina van een warrior kunnen halen zonder hun threat generation te gimpen.

Oftewel, zeker niet slecht om bij je te hebben. Voor de adds op nightbane is een prot pala bijvoorbeeld echt heerlijk, hij healt gewoon tijdens het gevecht, en als de adds komen kan de dps losgaan omdat ze vrijwel instant op hem plakken. En zo zullen er vast nog wel fights zijn waarbij ik denk dat het niet slecht zou zijn (Hydross & Morogrim tidewalker zijn voorbeelden, helaas zelf nog nooit gedaan :/)
Maintanken bij Gruul/Karazhan is gewoon easy peasy als paladin MT. Je word echt nooit gecrushed, hebt genoeg HP en mitigation om goed gehealed te raken. Ik krijg zelfs vaak te horen dat DPSers geen BoS willen omdat ik zo insane ben met aggro generation ;)

SSC wil ik geen uitspraken over doen, daar ben ik nog niet :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Vandaag weer het gezeik gekregen dat paladins niet kunnen tanken en dat men een warrior wil met sunder :/
Denk dat ik maar eens een ander guild kan gaan zoeken op deze manier zeg....
(dit was in Kara btw)

You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:38
Atlas schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 01:14:
Vandaag weer het gezeik gekregen dat paladins niet kunnen tanken en dat men een warrior wil met sunder :/
Denk dat ik maar eens een ander guild kan gaan zoeken op deze manier zeg....
(dit was in Kara btw)
Verloor je aggro dan? Of kwamen die comments zomaar uit het niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-06 11:53

Technicality

Vliegt rechtsom...

Vandaag voor het eerst kara gedaan (voor mij, mage: , tot shade down (shade op 1% omdat ik niet wist dat de arc expl ontweken kon worden en 2e keer was er geen goede focus dus gnite all :P ) morgen even shade 1shotten en de rest doen :) Best leuk zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
paar dagen ziek thuis gezeten,
weer eens me addon folder doorgespit, ag unitframes toch maar vervangen voor pitbull
paar addons die niet meer gebruikt werden weggegooid, en me chat vensters ietsje lager gezet

grootste verandering is de unitframes en even aangepast hoe ze neergezet worden, ben wel tevrden.
ook wel goed raidweekendje gehad, eindelijk weer genoeg mensen online voor raids en progressie
en we kunnen nu ook eindelijk Nightbane sumonnen, maar dat zal wel zondag worden

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Laatst online: 09-06 20:25
Vanochtend even een half uurtje Wow spelen. Halverwege komt er een windows upgrade aan en een forced reboot (balen). Vervolgens natuurlijk een file corrupt (urlmon.dll) en moet ik windows repairen (damn). Daar gaat mijn half uurtje wow. Ik ga nl. elke ochtend een beetje fishing lvlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Arto schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 16:03:
[...]
sethek vind ik de eerste baas nou ook niet zon ramp
alleen die druid quest baas is een ramp
Ligt eraan of hij is gefixed.
Probeer of je hem uit de kamer kan pullen zonder dat hij reset.
Wij deden dat, en de adds komen niet de kamer uit, je kan alleen de 3 birds niet gebruiken, maar als hij buiten de kamer nog steeds getankt kan worden is het gewoon een tank & spank fight geworden.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222792

kan iemand mij uitleggen hoe het zit met de recommended en full realms ?

als ik kijk met http://www.warcraftrealms.com/eu_realmstats.php
zie ik dat :
Arathor een populatie heeft van 16,150 (87%) alliance, 2,368 (13%) horde, totaal 18,518 players heeft ( van boven de level 10 ) en op http://www.wow-europe.com/en/serverstatus/ staat deze dan ook niet speciaal aangegeven

Argent Dawn een pop van 13,231 (76%) alliance, 4,117 (24%) horde, totaal 17,348 players maar deze is volgens de officiele serverstatus aangegeven als full

hoe komt dat ? volgens mij is 18,518 nog altijd meer dan 17,348

( *zucht* wel op verstuur bericht klikken de volgende keer, nu is de data van warcraftrealms.com een dag oud ( en zo te zien ook veranderd ) vraag blijft hetzelfde doh )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85443

Buckwhead schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 16:27:
[...]

Mijn favoriete heroic combo is: Mage, Hunter, Warlock (me)

Maar ik heb laatst Heroic SH gecleared met een Rogue, Hunter, Warlock, Shaman, Warrior
Gaat best, alleen heb je als warlock ineens een hoop te doen (seduce + fear + dps)
Ja kan ik me wel voorstellen. Ik zou, als ik bijv een mage/lock was ook de toegevoegde waarde eigenlijk niet inzien van rogues. De enige reden waarom ik een rogue mee zou nemen zou zijn:

1. DPS
2. Interupten
3. Eventueel een loxed boxje :+

Verder voegt het eigenlijk niet veel toe. Ccen kunnen de andere klassen beter + ze geven ook een buff.

Ik mag eigenlijk als rogue zijnde helemaal niet klagen dat ik redelijk makkelijk in parties terechtkom
Anoniem: 108648 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 16:29:
[...]

heroic mech hoef je geen imba group-setup te hebben, geen/ weinig cc nodig en in 45 minuten sta je weer buiten met 5 badges

oh, en mijn sig :p crit moet 2% van af, hp 1k ivm buffs

[afbeelding]

http://armory.wow-europe....l?r=Trollbane&n=Conundram
voor de volledigheid
Zal je ongetwijfeld wel gelijk in hebben, ondanks wij wel sapten/trappen/banish/seducen. daarom vermeldde ik er ook bij dat het om mijn ervaring ging, maar ik speel nog niet zo lang heroics, denk sinds 3 weken ofzo.
Helox-in-a-box schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 17:00:
[...]

en zelfs dat valt redelijk mee, had afgelopen weekend een PUGje naar heroic mechanar, 3 priests (2 shadow), 1 rogue, 1 beartank.
De tank moest gaan eten, dus besloten we om alles te kiten met de rogue die de mob stunt :P ging redelijk goed, linker gangetje tot aan de grote robot op de trap gecleared met zn 4en (2 wipes) ;) Helaas maak je zoiets niet vaak mee met een PUG
Hehe nice.

Ja gister had ik wat minder geluk. Een van onze ubertanks wil om de een of andere reden telkens sv in. Dus hij nog een dps nodig en ik zei dat ik wel meeging dan (ik moet die cfr en citadel key nog hebben).

Maar dat was zulke ellende. De tank, deed nog meer damage als onze "dps". Uiteraard nog een tijdje aangekeken maar na 4 wipes voor de 1e baas hadden wij zoiets van: Weet je wat, wij kappen ermee.

Om een idee te krijgen over hoe beroerd het was, op de damagemeter stond ik op 60% :X Ik moet er dan wel bijzeggen dat zij volgens mij heel kort lvl70 waren en voornamelijk blues met greens hadden, maar tog

Tegenwoordig doe ik namelijk alleen guildruns en die gaan echt zo goed, maar dit |:(
Macadoshis schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 17:35:
[...]

Heroics zijn over-rated omdat ze zo erg generfed zijn dat ze bijna even makkelijk zijn als de normal instances. Er is helemaal niks meer aan zo. Ik klooi liever een paar uur dan dat ik er doorheen wals en aan het einde de loot oppak.
Ah, dan zal dat de reden zijn. Persoonlijk vind ik het leuker om alles zo gecontroleerd mogelijk uit te schakelen. Maar ik ben dan ook een rogue he. Assassins doen het ook zo >:)

Het mooiste vind ik bijv als assassin of the shadows, dat ik mijn slachtoffer zie, naar em toe ga, en dan stunlock to death. Hij weet niet wat hem overkomt, en mooier nog, hij weet niet wat hem vermoord heeft.

[ Voor 70% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 14-06-2007 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
sap > sedcuce

seduce blijft kloten, dan chainfear ik wel 2 mobs ipv fear en 1 seduce
en wtf dat gezeik over meerwaarde van classes man :X echt L2P

buffs zijn leuk, maar echt geen must imho

je hebt tot je beschikking
- sap
- cheapshot (2x met vanish, 3x met prep :P )
- gauge
- blind
- kidney shot

in 5 man en heroics heb je zat utility dat icm hoge dps output en je kan tegenwoordig in heroics prima de juiste mob CC'en en 1 andere bezig houden

heroics zijn echt nerfed to hell btw :/

sh: prot war/fury war/rogue/lock/priest -> insane dps + 4xfear = win
pullde per ongeluk een extra pack bij die groepjes die in de zijkanten aan het oefenen zijn >_<

maar fucking hell Ginga (de rogue) en Malefictus (de fury war) echt sick dps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149371

Ik (lvl 21 rogue undead) ben op zoek naar goede zwaarden en krijg morgen dit zwaard, dmv. Wailing Caivern. Nu moet ik in mijn andere hand ook nog een goed zwaard, dat een beetje in de buurt zit bij mijn lvl. Weet iemand waar ik die kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-06 13:34
Anoniem: 85443 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 08:14:
[...]

Ja kan ik me wel voorstellen. Ik zou, als ik bijv een mage/lock was ook de toegevoegde waarde eigenlijk niet inzien van rogues. De enige reden waarom ik een rogue mee zou nemen zou zijn:

1. DPS
2. Interupten
3. Eventueel een loxed boxje :+ is opgelost door engineering--> seaforium charge..

Verder voegt het eigenlijk niet veel toe. Ccen kunnen de andere klassen beter + ze geven ook een buff.

Ik mag eigenlijk als rogue zijnde helemaal niet klagen dat ik redelijk makkelijk in parties terechtkom
ik heb sowieso graag een mage bij me, spec maakt niet al teveel uit, maar frosty is wel lekker ivm ijsklontje.. daarnaast frost nova om mijn ass te saven als healer.

nadeel van rogue is dat ze in-combat beperkte distract-dingen hebben. sap werkt niet meer in-fight natuurlijk.

warlock met een succu --> seduce.. tja, niet echt mijn ding. ik heb liever mn mana batterijtje bij me..

ff iets anders.. is het enigszins winstgevend als ik een van mn alts JC ga lvlen?

ik heb nu 3 semi-mains.. 2x mining, 1 x skinning, 1 x alchemy, 1 x herbalism, 1x engineering

[ Voor 8% gewijzigd door BootVluchteling op 14-06-2007 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174631

Hmm als ik het goed lees lijkt rogue wel weer interessant nu, en ik heb nog een lvl 60 :P
Alleen nu ben ik zo dom om herb/alch te unlearnen een tijd geleden, denk je dat er een kans is dat een GM dit ongedaan wil maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 149371 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 08:37:
Ik (lvl 21 rogue undead) ben op zoek naar goede zwaarden en krijg morgen dit zwaard, dmv. Wailing Caivern. Nu moet ik in mijn andere hand ook nog een goed zwaard, dat een beetje in de buurt zit bij mijn lvl. Weet iemand waar ik die kan vinden?
tenzij je van plan bent een lvl 29 twink te maken, niet teveel moeite steken in het zoeken naar speciale wapens

je krijgt op ten duur vanzelf

Sword of omen (lvl 36 quest)
Vanquishers sword (lvl 39 quest)
Thrash blade

maar ik zou asap Outlaw Sabre halen uit bfd (als je ooit een groep ervoor kan vinden that is)

maar je kan ook mensen zoeken om deadmines te doen (al dan niet met boost) voor 2x Cruel Barb hoewel dat wel lvl 19 wapens zijn imho wel beter dan wingblade

[ Voor 9% gewijzigd door Bokkie op 14-06-2007 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Anoniem: 174631 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 08:42:
Hmm als ik het goed lees lijkt rogue wel weer interessant nu, en ik heb nog een lvl 60 :P
Alleen nu ben ik zo dom om herb/alch te unlearnen een tijd geleden, denk je dat er een kans is dat een GM dit ongedaan wil maken?
Weinig kans, gewoon opnieuw levellen.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174631

redfoxert schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 08:48:
[...]

Weinig kans, gewoon opnieuw levellen.
bah had wel redelijk wat rare recipes :S
* Anoniem: 174631 moet voortaan toch maar wat minder impulsief skills weg klikken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:16

JSchut

.....

Toen ik begon met Wow speelde ik altijd met me lock:
Afbeeldingslocatie: http://www.dkpsigs.com/sigs/Aggramar/21095.jpg

Met het uitkomen van TBC heb ik hem naar 70 geleveled en daarna een rogue gererolled:
Afbeeldingslocatie: http://www.dkpsigs.com/sigs/Aggramar/21096.jpg

Dit had ik puur gedaan omdat ik een break wilde van raiden e.d. Gister nieuwe guild gejoined en terug geswitched naar me lock... Hoop werk nog te doen met gearen maar dat is vooral even veel grinden in het begin... Denk dat ik voor pre kara redelijk gegeared ben op het moment als je naar de stats kijkt... En daar komt bij dat ik geen enkele enchant op me gear heb en allemaal crap gems... dit omdat ik geen geld had omdat ik me chars gedelete had en bij de restore was ik dat allemaal kwijt .... leer geld noemen ze dat :P En had niet het geld om alles weer terug te zetten zoals het was .... grinden grinden grinden ;)

[ Voor 21% gewijzigd door JSchut op 14-06-2007 08:57 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bokkie schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 08:32:
sap > sedcuce

seduce blijft kloten, dan chainfear ik wel 2 mobs ipv fear en 1 seduce
en wtf dat gezeik over meerwaarde van classes man :X echt L2P

buffs zijn leuk, maar echt geen must imho

je hebt tot je beschikking
- sap
- cheapshot (2x met vanish, 3x met prep :P )
- gauge
- blind
- kidney shot

in 5 man en heroics heb je zat utility dat icm hoge dps output en je kan tegenwoordig in heroics prima de juiste mob CC'en en 1 andere bezig houden

heroics zijn echt nerfed to hell btw :/

sh: prot war/fury war/rogue/lock/priest -> insane dps + 4xfear = win
pullde per ongeluk een extra pack bij die groepjes die in de zijkanten aan het oefenen zijn >_<

maar fucking hell Ginga (de rogue) en Malefictus (de fury war) echt sick dps
Euhm l2p? Ik ben zelf een rogue ouwe, ik weet toch wel wat ik toevoeg :D

En waarom sap > seduce. Als de sap is afgelopen is hij afgelopen, seducen daarentegen kan je blijven doen.

En over de abbilities:

sap = ok die is goed
cheapshot = vrijwel nutteloos, alleen handig in sommige sitaties
gouge = gebruik je nooit, op een uitzondering na,
Blind = Gebruik je ook haast nooit, wel handig als het nodig is, maar duurt wel maar 10 sec, daarbij komt dat er haast nooit een mark is voor blind en het gewoon een verspilde blind is omdat iemand hem per ongeluk aanvalt
kidneyshot = vrijwel nutteloos, alleen handig in sommige situaties

De theorie is wel leuk, in de praktijk gebruik je het zelden, en dan heb ik het niet eens over de cooldowns.

Samenvattend, ik denk dat ik de rogue class wel beter ken dan jij :)
BootVluchteling schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 08:41:
[...]

ik heb sowieso graag een mage bij me, spec maakt niet al teveel uit, maar frosty is wel lekker ivm ijsklontje.. daarnaast frost nova om mijn ass te saven als healer.

nadeel van rogue is dat ze in-combat beperkte distract-dingen hebben. sap werkt niet meer in-fight natuurlijk.

warlock met een succu --> seduce.. tja, niet echt mijn ding. ik heb liever mn mana batterijtje bij me..

ff iets anders.. is het enigszins winstgevend als ik een van mn alts JC ga lvlen?

ik heb nu 3 semi-mains.. 2x mining, 1 x skinning, 1 x alchemy, 1 x herbalism, 1x engineering
Ja mage is erg handig idd. En het is precies wat je zegt. Beperkte mogelijkheden. Mijn cc is niet altijd handig, op sap na, terwijl een trap/sheep/seduce/banish altijd gewaardeerd wordt. Stuns/gouge zijn alleen handig voor interupts of om tijdelijk te offtanken of in heroics waar sommige mobs echt hard slaan. Los van die sitaties is een stun alleen zuur voor de tank. De duration van gouge is te kort om het als serieuze cc te zien.

En het ging mij niet om het feit wat beter is om te hebben je imp of je succy, maar meer om het feit dat je met seduce een goede cc in handen hebt.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 14-06-2007 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

cls schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 01:33:
[...]

Neuh ik zat op 80k threat en de hoogste dps-er op 40k threat bij Huntsman, dus ze kwamen een beetje uit het niets ja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 85443 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 09:05:
[...]

Euhm l2p? Ik ben zelf een rogue ouwe, ik weet toch wel wat ik toevoeg :D

En waarom sap > seduce. Als de sap is afgelopen is hij afgelopen, seducen daarentegen kan je blijven doen.

En over de abbilities:

sap = ok die is goed
cheapshot = vrijwel nutteloos, alleen handig in sommige sitaties
gouge = gebruik je nooit, op een uitzondering na,
Blind = Gebruik je ook haast nooit, wel handig als het nodig is, maar duurt wel maar 10 sec, daarbij komt dat er haast nooit een mark is voor blind en het gewoon een verspilde blind is omdat iemand hem per ongeluk aanvalt
kidneyshot = vrijwel nutteloos, alleen handig in sommige situaties

De theorie is wel leuk, in de praktijk gebruik je het zelden.
geen mark voor blind => think out of the box, initiatief nemen
gauge en blind gebruik je nooit => zie blind

like i said L2P
Samenvattend, ik denk dat ik de rogue class wel beter ken dan jij :)
:')

[ Voor 7% gewijzigd door Bokkie op 14-06-2007 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Anoniem: 174631 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 08:50:
[...]

bah had wel redelijk wat rare recipes :S
* Anoniem: 174631 moet voortaan toch maar wat minder impulsief skills weg klikken :P
Zoals ? Meesten gebruik je na level 60 toch nauwelijks meer met de nieuwe zooi en reputation based kan je natuurlijk altijd weer krijgen. Zo zijn er ook een aantal rare recipies nu ook bij de trainer te krijgen. Ik neem dan als voorbeeld Thorium Shells voor Engineers. Was pre-TBC een blue Schematic, nu krijg je m bij elke Engineering trainer.

Als je nu echt rare recipies hebt gehad van quests dan kan je die bij een GM terugvragen. Zo kreeg ik mijn Zapthrottle Mote Extractor schematics in de mail nadat ik een ticket had gemaakt. Dit doen ze omdat je die quests niet opnieuw kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
redfoxert schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 09:13:
[...]

Zoals ? Meesten gebruik je na level 60 toch nauwelijks meer met de nieuwe zooi en reputation based kan je natuurlijk altijd weer krijgen. Zo zijn er ook een aantal rare recipies nu ook bij de trainer te krijgen. Ik neem dan als voorbeeld Thorium Shells voor Engineers. Was pre-TBC een blue Schematic, nu krijg je m bij elke Engineering trainer.

Als je nu echt rare recipies hebt gehad van quests dan kan je die bij een GM terugvragen. Zo kreeg ik mijn Zapthrottle Mote Extractor schematics in de mail nadat ik een ticket had gemaakt. Dit doen ze omdat je die quests niet opnieuw kan doen.
heb je die extractor al een keertje gebruikt..? ik heb em zelf ook, maar is het de mats waard? ik had die gelukkig liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bokkie schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 09:07:
[...]

gauge en blind gebruik je nooit => zie blind

like i said L2P

[...]

:')
Ja weet je wat, we gaan bij elk gevecht een mark voor blind zetten die een cd van 3 minuten heeft en met talents 1.5 min ofzo, terwijl er veel betere cc voor handen is. Goed plan |:(

En een mark voor gauge is natuurlijk :')

Maargoed, als jij van mening bent dat je het zo goed, danwel beter dan mij weet laat ik je in die waan :)

Want je doet het wel leuk af met je smilies. Een degelijke onderbouwing heb ik niet gezien. Je beweert een hele hoop, maar nergens zie ik de reden ervan. En je weet het nog wel zo goed :'(

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 14-06-2007 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
BootVluchteling schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 09:14:
[...]

heb je die extractor al een keertje gebruikt..? ik heb em zelf ook, maar is het de mats waard? ik had die gelukkig liggen..
Toen ik m nog had wel ja, een aantal keer in Zangarmarsh en regelmatig in Shadowmoon Valley. Daarna heb ik engineering gedropped maar nu heb ik het weer en ik heb dat ding weer gemaakt alleen sindsdien niet meer gebruikt wegens gebrek aan speeltijd op mn warrior :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 85443 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 09:14:
[...]

Ja weet je wat, we gaan bij elk gevecht een mark voor blind zetten die een cd van 3 minuten heeft en met talents 1.5 min ofzo, terwijl er veel betere cc voor handen is. Goed plan |:(

Maargoed, als jij van mening bent dat je het zo goed, danwel beter dan mij weet laat ik je in die waan :)

Want je doet het wel leuk af met je smilies. Een degelijke onderbouwing heb ik niet gezien. Je beweert een hele hoop, maar nergens zie ik de reden ervan. En je weet het nog wel zo goed :'(
Vooruit dan maar omdat je kennelijk liefhebber bent van voorgekouwde maaltijden.

Nogmaals denk eens buiten dat eeuwige vierkantje, elk gevecht is dynamisch, of ben jij zo een rogue die alleen mindless op mt target zit te beuken, en vanish alleen gebruikt om zijn eigen aars te redden zodra de MT dood valt of als er een extra groep gepulled wordt.

Natuurlijk zet je geen marks voor gauge en blind, en nee je gebruikt ze niet in het begin
wat frostnova/blastwave doet voor een mage, doet gauge en blind voor jouw, het wint tijd, het geeft controle over de situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Bokkie schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 09:23:
[...]

Vooruit dan maar omdat je kennelijk liefhebber bent van voorgekouwde maaltijden.

Nogmaals denk eens buiten dat eeuwige vierkantje, elk gevecht is dynamisch, of ben jij zo een rogue die alleen mindless op mt target zit te beuken, en vanish alleen gebruikt om zijn eigen aars te redden zodra de MT dood valt of als er een extra groep gepulled wordt.

Natuurlijk zet je geen marks voor gauge en blind, en nee je gebruikt ze niet in het begin
wat frostnova/blastwave doet voor een mage, doet gauge en blind voor jouw, het wint tijd, het geeft controle over de situatie.
wie vinden jullie btw dat de healer moet beschermen als hij aggro krijgt? ff uitgaande dat de tank geen tijd/mogelijkheid heeft om je ass te saven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:12
cls schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 01:33:
[...]

Tanken is natuurlijk niet alleen agro. Ik kan me cat gear wel aantrekken, moet je kijken hoeveel agro ik dan genereer. Wat belangrijker is is hoeveel healing er nodig is om jou je werk te laten doen. En ik zeg niet dat dat teveel was, maar het is wel iets om in het oog te houden. Ik heb zelf als beertje toch meer healing nodig dan onze warrior, dus waarom zou ik dan bosses gaan lopen tanken?

Ik MT meestal tijdens trash, omdat ik gewoon meer agro genereer, of ik OT als er meer dan 2 mobs getanked moet worden. MT af en toe wel eens bosses, maar alleen als we een warrior mee hebben die undergeared is.

Volgens mij zijn pally tanks het beste in multimob tanken, beertjes het beste in bosses met grote melee spike schade en warriors het beste in alle andere bosses.

Let wel dat het leuk is dat je makkelijk attumen kunt tanken, maar je hebt straks toch echt war tanks nodig, dus kun je ze maar beter vroeg opleiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Anoniem: 85443 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 09:05:
[...]

Bokkie schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 09:07:
[...]

[...]
[...]

Uhm.....wtf? 8)7

...i rest my case...

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 26351 op 14-06-2007 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
BootVluchteling schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 09:35:
[...]

wie vinden jullie btw dat de healer moet beschermen als hij aggro krijgt? ff uitgaande dat de tank geen tijd/mogelijkheid heeft om je ass te saven?
Pfft, ga maar rennen. :P

Maar serieus, degene die het het eerst opmerkt dat de healer wordt aangevallen mag zichzelf "opofferen", alleen heb ik het ook nog wel eens meegemaakt dat je dan als mage/rogue/hunter zo'n mob staat te tanken en dat je vervolgens geen heals krijgt. :')

edit:
Hiermee bedoel ik dan niet dat ik altijd verwacht het te overleven, maar incidenteel een heal waardoor ik het weer een paar seconde langer uithoud wordt wel gewaardeerd. :P

[ Voor 14% gewijzigd door Gaius op 14-06-2007 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

hangt van de healer af :P bij shaman/pally gooi ik er meestal een dc tegenaan of indien mogelijk een insta fear op me mage was het vaak een nova en op me rogue de blind, en als het mogelijk was gewoon een gauge tijd zat voor de warrior hem dan terug te pakken

priest gebruikt ze fade of fear maar :P
resto druids zijn volgens mij uitgestorven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
[...]

Als ik een goeie rogue meeheb dan geef ik inderdaad een mark voor gauge/blind/cheapshot, die mark heet X. Laat die rogue maar gewoon een caster mob soloen, en hij weet vantevoren dat ie geen healing gaat krijgen.

Tuurlijk, ik had ook X kunnen tanken naast skull, maar dit is leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Bokkie schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 09:41:
[...]
Nee, ze bestaan nog, maar vaak veranderen ze in dat plakkerig spul op de vloer ;)

Wat resto druid betreft: Gief tree aura voor raid, maar gief 34/0/27 spec voor heroics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
FireAge schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 09:37:
[...]

Tanken is natuurlijk niet alleen agro. Ik kan me cat gear wel aantrekken, moet je kijken hoeveel agro ik dan genereer. Wat belangrijker is is hoeveel healing er nodig is om jou je werk te laten doen. En ik zeg niet dat dat teveel was, maar het is wel iets om in het oog te houden. Ik heb zelf als beertje toch meer healing nodig dan onze warrior, dus waarom zou ik dan bosses gaan lopen tanken?

Ik MT meestal tijdens trash, omdat ik gewoon meer agro genereer, of ik OT als er meer dan 2 mobs getanked moet worden. MT af en toe wel eens bosses, maar alleen als we een warrior mee hebben die undergeared is.

Volgens mij zijn pally tanks het beste in multimob tanken, beertjes het beste in bosses met grote melee spike schade en warriors het beste in alle andere bosses.

Let wel dat het leuk is dat je makkelijk attumen kunt tanken, maar je hebt straks toch echt war tanks nodig, dus kun je ze maar beter vroeg opleiden.
paladins hebben een skill die incoming damage ook verlaagd.. meerdere volgens mij zelfs. 1 voor veel punten in de prot tree, en een andere verhoogd je blockvalue van shield..

paladin tanks vind ik opzich gewoon heerlijk mits goed gespeeld..
Bokkie schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 09:41:
[...]

hangt van de healer af :P bij shaman/pally gooi ik er meestal een dc tegenaan of indien mogelijk een insta fear op me mage was het vaak een nova en op me rogue de blind, en als het mogelijk was gewoon een gauge tijd zat voor de warrior hem dan terug te pakken

priest gebruikt ze fade of fear maar :P
ik ben dus pally healer, en gebruik het liefst alleen een shield in GROTE noodgevallen. mn warlock doet idd ook het liefst een deathcoil. als range, net als mage, zou je gewoon snel moeten zien wanneer de healer aggro krijgt.

als iemand anders de mob overneemt, zorg ik er gewoon sowieso voor dat hij ook blijft leven..

[ Voor 23% gewijzigd door BootVluchteling op 14-06-2007 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 17:03

ye-roon

knaak

BootVluchteling schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 09:14:
[...]

op me hunter grebruik ik da ding constant. vooral in netherstorm met die engineering goggles. Motes of mana zijn niet echt snel te farmen omdat die stomme mobs over camped zijn en als er 1 dropped dan heb je erg geluk, maar ff mote extracter en p00f 6 motes of mana, en dat gaat best snel :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142494

[...]

Iedereen die er wat aan kan doen natuurlijk.

Denk hierbij aan mage die frost nova doet, hunter die scatter shot doet, een rogue die een stun doet.

M'n hunter alt is BM, wat ik dan doe is pet erop, en intimidation, 3 seconde stunned, en daarna altijd aggro. Of een trapje, of kiten. Mogelijkheden zijn eigenlijk onbeperkt.
FireAge schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 09:44:
[...]

Nee, ze bestaan nog, maar vaak veranderen ze in dat plakkerig spul op de vloer ;)

Wat resto druid betreft: Gief tree aura voor raid, maar gief 34/0/27 spec voor heroics :)
Heb je een linkje naar deze 34/0/27 spec? :)

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 142494 op 14-06-2007 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

FireAge schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 09:37:
[...]

Uiteraard weet ik dat het niet alleen aggro is, en dat zelfs een lock kan tanken met voldoende healing ;)

Mijn Parry/ Dodgde/ Block %'s zijn even hoog als die van onze MT dus daar ligt het ook niet aan, en mijn improved holy shield staat ook altijd op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
Gister een fijne dag gehad

verhaal vooraf een aantal maanden geleden in een hele suffe bui 3 van mijn chars naar de verkeerde server getransferred... van pvp naar pve dus

na maanden en maanden mailen met blizz gister eindelijk een oplossing

2 van mijn chars staan weer op de geliefde pvp server alleen zonder gear...... zucht nou ja ik ga maar weer wat moeite doen om ze te gearen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149371

Bokkie schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 08:48:
[...]

tenzij je van plan bent een lvl 29 twink te maken, niet teveel moeite steken in het zoeken naar speciale wapens

je krijgt op ten duur vanzelf

Sword of omen (lvl 36 quest)
Vanquishers sword (lvl 39 quest)
Thrash blade

maar ik zou asap Outlaw Sabre halen uit bfd (als je ooit een groep ervoor kan vinden that is)

maar je kan ook mensen zoeken om deadmines te doen (al dan niet met boost) voor 2x Cruel Barb hoewel dat wel lvl 19 wapens zijn imho wel beter dan wingblade
Ik speel het nog niet zo lang, m'n 1e char :P Maar ik moet dus gewoon gaan questen, met dezelfde wapens doorgaan, en krijg dan vanzelf die 3 wapens die je hierboven vermeld? En wat bedoel je met een lvl 29 twink? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bokkie schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 09:23:
[...]

Nee ik ben een liefhebber van een discussie waarin een onderbouwing aanwezig is.

En kom alsjeblieft niet met die mooie woorden die niks toevoegen.

Dit bijvoorbeeld
Ik vraag gewoon normaal iets en jij reageert zo. Ik vind dit vrij onbeschoft, maar goed ik heb dan wel weer het fatsoen om er op te reageren.

Ik ben een rogue die speelt in het teambelang en doe waar het team profijt van heeft. In dat kader, komt gouge/blind vrijwel nooit voor omdat het: niet nodig is omdat er vaak betere cc voor handen is. Mocht er geen betere cc zijn, dan kan je natuurlijk blinden en gougen, maargoed dan komen we weer terug op het punt wat ik gemaakt had. Komt vrijwel nooit voor en derhalve voegt het niks toe. je gebruikt het immers niet. Vanishen doe ik alleen om aggro kwijt te raken. De tijd dat ik me eigen hachje probeerde te redden is voorbij. Repairkosts vind ik niet erg.
Dit heb ik nooit ontkent, ik zeg alleen, het is meestal niet nodig. Dan kan je wel heel leuk l2p tegen mij zeggen, maar ik ga

1.geen onnodige energy verspillen
2.dps stoppen

omdat ik zondig moet ccen terwijl iemand daar veel beter voor geschikt is. Daar schiet ik of de party niks mee op

Ik doe wat op het moment het beste is. Gouge en blind zitten daar vaak niet bij.
FireAge schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 09:41:
[...]

Als ik een goeie rogue meeheb dan geef ik inderdaad een mark voor gauge/blind/cheapshot, die mark heet X. Laat die rogue maar gewoon een caster mob soloen, en hij weet vantevoren dat ie geen healing gaat krijgen.

Tuurlijk, ik had ook X kunnen tanken naast skull, maar dit is leuker :)
Ja, maar dat zei ik toch, niet zo direct maar ik had het over interupts. Die doe je bij casters, en dat is idd een meerwaarde van de rogue, helemaal mee eens dus :). Als rogue zijnde mag je geen problemen hebben om een caster te slopen

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 14-06-2007 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 149371 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 09:58:
[...]

Ik speel het nog niet zo lang. Maar ik moet dus gewoon gaan questen, met dezelfde wapens doorgaan, en krijg dan vanzelf die 3 wapens die je hierboven vermeld? En wat bedoel je met een lvl 29 twink? ;)
yups gewoon questen en gebruiken wat je vind, die 3 zwaarden kom je als het goed is vanzelf tegen als je inderdaad quest

lvl 29 twink is een char dat niet hoger komt dan lvl 29 om vervolgens alleen maar mee PVP Battlegrounds mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-06 08:41

Bezulba

Formerly known as Eendje

Gisteren spontaan Maulgar gedaan. Stond eigenlijk geplanned voor vrijdag (incl gruul) maar de GL wou wat meer tijd vrijdag om Maggie te doen. Dropte warrior/druid token en hunter/lock token en 1 of andere wazige +dmg mace :P

niets gewonnen aangezien het op priority base gaat en ik nog trail ben. Eigenlijk best een makkelijke fight als iedereen een beetje oplet :P ik had nog 80% mana over aan het einde :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
yesh!

eindelijk epic bracers xD werd tijd

http://armory.wow-europe....attered+Halls&n=Ramonster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Locks schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 09:56:
Gister een fijne dag gehad

verhaal vooraf een aantal maanden geleden in een hele suffe bui 3 van mijn chars naar de verkeerde server getransferred... van pvp naar pve dus

na maanden en maanden mailen met blizz gister eindelijk een oplossing

2 van mijn chars staan weer op de geliefde pvp server alleen zonder gear...... zucht nou ja ik ga maar weer wat moeite doen om ze te gearen
Hey leg eens uit :D

Een maat van me heeft ook zoiets gehad en hij krijgt met geen mogelijkheid zijn warrior terug van PvE naar PVP.
Atlas schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 09:06:
[...]
Neuh ik zat op 80k threat en de hoogste dps-er op 40k threat bij Huntsman, dus ze kwamen een beetje uit het niets ja....
Hadden diegenen wel KTM draaien dan ? anders is het inderdaad wel heel vreemd. Aan de andere kant zou je niet teveel op die threat addon moeten vertrouwen, alleen maar als referentie aannemen en meer op gevoel spelen.

[ Voor 26% gewijzigd door redfoxert op 14-06-2007 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Anoniem: 85443 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:00:
[...]
Ik vraag gewoon normaal iets en jij reageert zo. Ik vind dit vrij onbeschoft, maar goed ik heb dan wel weer het fatsoen om er op te reageren.
<knip>
Maar dat vind ik nou juist zo leuk van dit topic. Een afwijkende mening wordt hier vaak direct afgebrand en afgedaan als onjuist, omdat anderen wel het zogenaamde licht gezien hebben.

Maar dat zal wel WoW-community eigen zijn heb ik vaak het idee. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Miles Teg schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:23:
[...]

Maar dat vind ik nou juist zo leuk van dit topic. Een afwijkende mening wordt hier vaak direct afgebrand en afgedaan als onjuist, omdat anderen wel het zogenaamde licht gezien hebben.

Maar dat zal wel WoW-community eigen zijn heb ik vaak het idee. :P
Hehe ja, maarja, ik heb dan zoiets van: think out of the box heh ;) Nog even en ik zit zover uit de box dat ik zeg van: LFG ***** i can heal AND do uber dps. En dan kom ik gewoon met een zooi pots en bandages O+

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 14-06-2007 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiS-K
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-12-2024
Anoniem: 85443 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:00:
[...]
Ik ben een rogue die speelt in het teambelang en doe waar het team profijt van heeft. In dat kader, komt gouge/blind vrijwel nooit voor omdat het: niet nodig is omdat er vaak betere cc voor handen is. Mocht er geen betere cc zijn, dan kan je natuurlijk blinden en gougen, maargoed dan komen we weer terug op het punt wat ik gemaakt had. Komt vrijwel nooit voor en derhalve voegt het niks toe. je gebruikt het immers niet. Vanishen doe ik alleen om aggro kwijt te raken. De tijd dat ik me eigen hachje probeerde te redden is voorbij. Repairkosts vind ik niet erg.
Ik heb zelf maanden lang nooit blind gebruikt, ik deed nooit pvp en in instances was blind eigenlijk nooit nodig.
In heroics heb ik het nut van blind toch wel geleerd, ideaal om de healer te redden als er opeens een mob op hem af rent en de tank even niet helemaal bij de pinken is of het druk heeft. In heroics kan dat het verschil tussen een goede afloop of een wipe zijn.
Je moet blind ook niet vergelijken met sap/sheep/trap of wat dan ook, en je moet al helemaal niet verwachten dat als je blind dat iedereen de mob dan keurig netjes 10 seconden met rust laat. Ik gooi blind op een mob die op de healer af rent puur om wat tijd voor de MT te winnen zodat hij em kan op pakken. En het liefst doet hij dat toch ruim voordat de 10 seconden over zijn want anders is hij wellicht te laat en is de healer alsnog de pineut.
En verder heb ik zelf toch al vaak het idee gehad dat ik een wipe heb voorkomen met een goed getimede kidney shot omdat de MT dan net niet die klap krijgt waar hij dood aan gaat en de healer net die secondes extra krijgt om de MT weer van een flinke heal te voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 19:33

NoTimeRemains

I know

lief dagboek >:)

gisteren lvl 56 gedinged. lvl 60 komt eindelijk in zicht. gelukkig ook eindelijk mijn lock quest in ST achter de rug, Soul Harvester wordt dan binnekort wel vervangen maar het is wel echt een bruut dingetje. gewoon voor de looks :).
ook de Infernal quest heb ik nu gedaan. nog niet geprobeerd moet nog wat reagents kopen.

de nieuwe spells zijn wel erg fijn. met 20 sec Fear ipv 15 sec wordt het wel heel makkelijk om te grinden, toch fijn om veel mobs te gelijk te pakken. XP, XP, XP, XP :+

ben nu net klaar in Winterspring, maar nu zag ik dat Timbermaw Hold best mooie spulletjes heeft, bijv. Pattern: Mantle of the Timbermaw. alleen rep verzamelen hiervoor is een pain. als ik nu met een paar lvl 70s dat gebied ga clearen bij Felwood, en de loot of FFA zet. kan het dan zo zijn dat ik al die feathers kan gaan looten?
maar goed ik weet niet of het het wel waard is.

<3 alle domme mensen op onze server.
roept een kerel in /2 in IF 120 Runecloth te koop. dus ik vraag hoeveel. nou dat wist ie dan nog niet.
dus ik zeg 7G for the lot. hij zo OK :) 120 Runecloth voor 7G is natuurlijk geen geld. al is het maar om het te verkopen op AH...
even later roep ik WTB Runecloth komt een gast die zegt dat ie stopt met tailoring dat ik zijn Cloth drops wel kan overkopen. tadaa 20 stacks Bolt of Runecloth + 24 Felcloth + random cloth voor de enorme prijs van 15G. als je het voor die prijs verkoopt ben je echt enorm dom.
meteen mijn tailoring geupgrade naar 294 :)

maar als jullie een char deleten / moven denken jullie dan niet na. ik bedoel als je wilt stoppen, stop dan maar als je de kans nog ziet dat je weer wilt gaan spelen, delete dan je chars niet en waarom al je gear verkopen. klinkt gewoon dom in mijn oren...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Wiebbe schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 01:05:
[...]

Maintanken bij Gruul/Karazhan is gewoon easy peasy als paladin MT. Je word echt nooit gecrushed, hebt genoeg HP en mitigation om goed gehealed te raken. Ik krijg zelfs vaak te horen dat DPSers geen BoS willen omdat ik zo insane ben met aggro generation ;)

SSC wil ik geen uitspraken over doen, daar ben ik nog niet :P
Onze prot pala komt toch nog iets van 1-1.5k hp te kort tov de meeste van onze prot warriors, en hij heeft iets van 4k minder dan mij, terwijl we toch qua gear niet zo heel veel verder van elkaar zitten. Probleem wat ie had is dat ie vaak genoeg een paar klappen achter elkaar kreeg van nightbane en vervolgens op de grond lag.

Dus ik denk nog steeds (en dat is puur vanwege itemization, de spec/class zelf is perfect geschikt voor tanken) dat warriors gewoon een zinnigere keuze zijn om te MT'en.

En het belangrijkste: Een prot paladin kan immers nog steeds healen/judgen als ie geen target heeft om te tanken. Een prot warrior kan een beetje uit zn neus gaan vreten en tv gaan kijken als ie niet hoeft te tanken. Zelfde geldt voor druids, als een druid niet hoeft te tanken gaat ie lekker in kittyform of een beetje offhealen, naar gelang de situatie verlangt. De kracht van hybrids is dat je je kan aanpassen op de situatie en dat je dus als raid flexibeler bent.

edit:
T4 shoulders gister geloot, dus ik ben weer blij :) Nu hopen dat er mensen niet meer met zn 5'en tijdens een shatter besluiten een grouphug te gaan organizeren.

Ach, gelukkig heb ik het wat dat betreft makkelijk als tank, intercepten en weglopen van melee :)

Atlas schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 09:06:
[...]

Ik zeg nog steeds, ze snappen het daar niet helemaal. Zoek gewoon een goed guild wat nog tanks zoekt om in karazhan te beginnen en laat ze eens zien hoe je het doet. Ik bedoel, als je huidige guild van jou een beetje verwacht om wel te tanken als het nodig is, geen tank loot mee te nemen, en vervolgens met zulke kritiek komen wordt je wel enigzins gebruikt imo.

Hadden ze nog een reden om specifiek een warrior te willen? Want vrijwel alles in karazhan is volgens mij wel door een paladin te tanken, hooguit wat meer moeite op sommige bosses.

[ Voor 28% gewijzigd door Hmzaniac op 14-06-2007 10:48 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-06 11:53

Technicality

Vliegt rechtsom...

NoTimeRemains schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:36:
ben nu net klaar in Winterspring, maar nu zag ik dat Timbermaw Hold best mooie spulletjes heeft, bijv. Pattern: Mantle of the Timbermaw. alleen rep verzamelen hiervoor is een pain. als ik nu met een paar lvl 70s dat gebied ga clearen bij Felwood, en de loot of FFA zet. kan het dan zo zijn dat ik al die feathers kan gaan looten?
maar goed ik weet niet of het het wel waard is.
hehe er staat je wat te wachten (hoewel... instances ftw!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DiS-K schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:32:
[...]

Ik heb zelf maanden lang nooit blind gebruikt, ik deed nooit pvp en in instances was blind eigenlijk nooit nodig.
In heroics heb ik het nut van blind toch wel geleerd, ideaal om de healer te redden als er opeens een mob op hem af rent en de tank even niet helemaal bij de pinken is of het druk heeft. In heroics kan dat het verschil tussen een goede afloop of een wipe zijn.
Je moet blind ook niet vergelijken met sap/sheep/trap of wat dan ook, en je moet al helemaal niet verwachten dat als je blind dat iedereen de mob dan keurig netjes 10 seconden met rust laat. Ik gooi blind op een mob die op de healer af rent puur om wat tijd voor de MT te winnen zodat hij em kan op pakken. En het liefst doet hij dat toch ruim voordat de 10 seconden over zijn want anders is hij wellicht te laat en is de healer alsnog de pineut.
En verder heb ik zelf toch al vaak het idee gehad dat ik een wipe heb voorkomen met een goed getimede kidney shot omdat de MT dan net niet die klap krijgt waar hij dood aan gaat en de healer net die secondes extra krijgt om de MT weer van een flinke heal te voorzien.
Ik ben het helemaal met je eens hoor daarniet van, maar ik zeg precies hetzelfde, alleen korter en anders geformuleerd. Ik zeg ook niet dat ik het nooit gebruik, het is een goede move, maar door de cooldown is het niet iets wat je gaat spammen. Je bent er zorgvuldig mee omdat je maar 1 kans hebt. Met kidneyshots en zelfs cheapshot heb ik ook al zoveel wipes voorkomen in heroics.

De mt heeft weinig hp, de healer heeft nog niks gecast. Dan is ks/cs ideaal.

Ik zei er ook bij, je gebruikt het haast nooit, alleen in bepaalde situaties. Maar ALS je het dan gebruikt is het wel belangrijk omdat het zonder die stun heel anders zou kunnen aflopen. Overigens ook 1 van de redenen waarom ik niet graag stun. Je zal em maar op cd hebben als je hem echt nodig hebt :X

Wat betreft healers, dan ben ik meer voor gouge. gougen -> energy krijgen ->mutilate ->stun. Je hebt je blind dan nog. Je hebt hem ongeveer even lang "incapacitated" + je hebt ook damage gedaan.

Blind gebruik ik, als er bijv iemand dood is en we weinig cc hebben. Dan is blind ideaal.

Maar fijn dat je het met me eens bent. Volgens mij beheers ik mijn class zo slecht nog niet, in tegenstelling tot wat beweerd werd ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 14-06-2007 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Technicality schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:39:
[...]
hehe er staat je wat te wachten (hoewel... instances ftw!)
dat weet ik wel maar bij Timbermaw krijg je 5 rep per kill, wooptiefuckingdoo :P

maar goed wat ik nog wilde vragen. een guildee heeft deze lock build, wat vinden jullie ervan?
argumenten:
- Life Tap is better dan Dark Pact
- I only use Voidwalker

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
[quote]redfoxert schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:19:
[...]

Hey leg eens uit :D

Een maat van me heeft ook zoiets gehad en hij krijgt met geen mogelijkheid zijn warrior terug van PvE naar PVP.

[...]

maanden aan het mailen geweest, echter het enige wat ik niet gedaan heb is spelen met de chars ik heb ze gewoonweg niet meer aangeraakt en een nieuwe gerolled op pvp

echt wel 3 a 4 mailtjes in een week gestuurd, maar op een gegeven moment met een gaan spelen. dat was toen dr tijd mn main. maar dat is dus het char wat niet terug mag daar heb ik mee gespeeld

oww en de chars waren 60 toen ik ze transferde

EDIT: duidelijker gemaakt

[ Voor 3% gewijzigd door Wognummer op 14-06-2007 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
NoTimeRemains schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:36:

<3 alle domme mensen op onze server.
roept een kerel in /2 in IF 120 Runecloth te koop. dus ik vraag hoeveel. nou dat wist ie dan nog niet.
dus ik zeg 7G for the lot. hij zo OK :) 120 Runecloth voor 7G is natuurlijk geen geld. al is het maar om het te verkopen op AH...
even later roep ik WTB Runecloth komt een gast die zegt dat ie stopt met tailoring dat ik zijn Cloth drops wel kan overkopen. tadaa 20 stacks Bolt of Runecloth + 24 Felcloth + random cloth voor de enorme prijs van 15G. als je het voor die prijs verkoopt ben je echt enorm dom.
meteen mijn tailoring geupgrade naar 294 :)
uhm, ik heb eergisteren 37 stacks verkocht voor 50G.. die dingen gaan voor 1.2G op AH. ik kreeg dik 1.3G per stack er nu voor...

maar dom? mwah, heb er paar weken mee lopen zeulen..

/edit betreft warlock spec.

wat een kutspec.. niet eens dark pact.. l2play warlock :X

en een affliction lock die met zn voidwalker loopt. juist ja.. fear+imp.

[ Voor 8% gewijzigd door BootVluchteling op 14-06-2007 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 85443 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:39:
[...]

Ik ben het helemaal met je eens hoor daarniet van, maar ik zeg precies hetzelfde, alleen korter en anders geformuleerd. Ik zeg ook niet dat ik het nooit gebruik, het is een goede move, maar door de cooldown is het niet iets wat je gaat spammen. Je bent er zorgvuldig mee omdat je maar 1 kans hebt. Met kidneyshots en zelfs cheapshot heb ik ook al zoveel wipes voorkomen in heroics.

De mt heeft weinig hp, de healer heeft nog niks gecast. Dan is ks/cs ideaal.

Ik zei er ook bij, je gebruikt het haast nooit, alleen in bepaalde situaties. Maar ALS je het dan gebruikt is het wel belangrijk omdat het zonder die stun heel anders zou kunnen aflopen.

Maar fijn dat je het met me eens bent. Volgens mij beheers ik mijn class zo slecht nog niet, in tegenstelling tot wat beweerd werd ;)
"het komt alleen klote je strot uit" net als toendertijd het verhaal met je poisons
tuurlijk kan je je blind bewaren, maar komop 3 mins cooldown, gemiddelde heroic duurt wat, 45 mins tot een uur,

daar kan je heel wat blinds in gebruiken. hetzelfde met combat rogues die tijdens grinden hun cooldowns bewaren omdat ze wel eens aangevallen kunnen worden of door een 2e mob genackt kunnen worden.

Ik wil je alleen laten zien dat je al die tools niet alleen defensief hoeft te gebruiken, maar juist offensief en anticiperend ze je een extra edge geven, vooral in heroics, ja je kan erop vertrouwen dat de mage iceblocked/blinked of dat de lock feared/deathcoiled, ik burn liever een extra cooldown onnodig dan dat ik alsnog kans loop om ge-1shot te worden door een loslopende mob in een hc instance

van wat ik lees haal je inderdaad al veel uit je rogue, maar je laat ook heel veel dingen onbenut omdat je 'bang' bent ze te gebruiken, terwijl dat juist nergens voor nodig is. cooldowns zijn er om gebruikt te worden :P

edit: en ja ik weet dat ik niet de meest tactvolle ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
NoTimeRemains schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:42:
[...]

dat weet ik wel maar bij Timbermaw krijg je 5 rep per kill, wooptiefuckingdoo :P

maar goed wat ik nog wilde vragen. een guildee heeft deze lock build, wat vinden jullie ervan?
argumenten:
- I only use Voidwalker
En dan pakt 'ie geen improved Life Tap? 8)7 Laat 'm 'ns snel respeccen en leren draintanken. :)

[ Voor 29% gewijzigd door Exitium op 14-06-2007 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
NoTimeRemains schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:42:
[...]

argumenten:
- I only use Voidwalker
mja ik dacht ik ga ook ff timbermaw rep griden voor agility enchants, maar op 70 krijg je nog maar 1 rep per kill 8)7

edit: de build, ik vind em crap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bokkie schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:50:
[...]

"het komt alleen klote je strot uit" net als toendertijd het verhaal met je poisons
tuurlijk kan je je blind bewaren, maar komop 3 mins cooldown, gemiddelde heroic duurt wat, 45 mins tot een uur,

daar kan je heel wat blinds in gebruiken. hetzelfde met combat rogues die tijdens grinden hun cooldowns bewaren omdat ze wel eens aangevallen kunnen worden of door een 2e mob genackt kunnen worden.

Ik wil je alleen laten zien dat je al die tools niet alleen defensief hoeft te gebruiken, maar juist offensief en anticiperend ze je een extra edge geven, vooral in heroics, ja je kan erop vertrouwen dat de mage iceblocked/blinked of dat de lock feared/deathcoiled, ik burn liever een extra cooldown onnodig dan dat ik alsnog kans loop om ge-1shot te worden door een loslopende mob in een hc instance

van wat ik lees haal je inderdaad al veel uit je rogue, maar je laat ook heel veel dingen onbenut omdat je 'bang' bent ze te gebruiken, terwijl dat juist nergens voor nodig is. cooldowns zijn er om gebruikt te worden :P
Dat het "klote me strot uitkomt" kan ik me wel voorstellen. Soms zeg ik iets idd niet erg handig hehe :+

Maar wat jij zegt daar zit idd een kern van waarheid in. Als ik alleen ga grinden gebruik ik blind/vanish/evasion/cb etc haast nooit. Op een gegeven moment had ik zoiets van, dit is opzich niet echt leuk. Toen ik dan soms voor de lol ging vanishen of blinden, had ik er idd meer plezier in, maargoed dan kan het.

En ik ben het zeker met je eens dat je zoiets offensief zou kunnen gebruiken. Kan heel goed uitpakken, het probleem alleen is dat je nooit weet wat je te wachten staat. Als je bijvoorbeeld je cd "verspilt", wat je eigenlijk doet als je het niet nodig hebt, zo zie ik het althans, zou het vrij zuur zijn als je in een situatie komt waar je hem echt nodig hebt en niet meer hebt omdat je hem gebruikt had terwijl het niet had gehoeven.

maargoed in principe is er voor allebei wel wat te zeggen. Ik ben dan alleen iemand die kiest voor de veilige kant, probeer zoveel mogelijk op zekerheid te spelen en zo min mogelijk aan het toeval over te laten, maargoed iemand anders hoeft dat niet te vinden.

De uitdaging, kan ook leuk zijn namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:03
BootVluchteling schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:49:
[...]

/edit betreft warlock spec.

wat een kutspec.. niet eens dark pact.. l2play warlock :X
Dark pact is niet heilig. Een voorbeeld van een spec waarmee je heel goed kan farmen / lvlen of AV kan doen : http://www.wowhead.com/?talent=IA0riofkVxbZfxczI0z

Hierbij is dark pact pure bagger maar ook hiermee zit je nooit zonder mana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-06 22:52

TiMMieJ

PSN: Orixez

Anoniem: 85443 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:57:
[...]
maargoed in principe is er voor allebei wel wat te zeggen. Ik ben dan alleen iemand die kiest voor de veilige kant, probeer zoveel mogelijk op zekerheid te spelen en zo min mogelijk aan het toeval over te laten, maargoed iemand anders hoeft dat niet te vinden.
Als je de abilities eerder in het gevecht al had ingezet had het later misschien niet nodig geweest.
Het moraal is wel dat het een keuze is ze preventief of defensief te gebruiken. En dat hangt van de speelstijl van een speler af. Al zou je een korte gouge doen op een mob kan de healer in geval van een priest bijvoorbeeld een shield en fade aanzetten om hier snel op te anticiperen. Maar ook hier weer het verhaal hoe speelt de priest defensief of preventief qua Cooldowns. En dat maakt het spelletje zo leuk, het verrassings/tactiek effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Locks schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:48:
[...]
maanden aan het mailen geweest, echter het enige wat ik niet gedaan heb is spelen met de chars ik heb ze gewoonweg niet meer aangeraakt en een nieuwe gerolled op pvp

echt wel 3 a 4 mailtjes in een week gestuurd, maar op een gegeven moment met een gaan spelen. dat was toen dr tijd mn main. maar dat is dus het char wat niet terug mag daar heb ik mee gespeeld

oww en de chars waren 60 toen ik ze transferde

EDIT: duidelijker gemaakt
Interessant ... die gast heeft er ook niet meer op gespeeld sindsdien, zeker niet meer na TBC uit kwam. Hij heeft een Warlock gelevelled en is nu met een Paladin bezig om onze huidige server (beide op Outland). Kan je uitleggen wat de reden was dat je characters naakt werden gemoved ? En hoe zit het verder met gold en items en dergelijke ?

Maar 3-4 mailtjes per week sturen ... das wel heel desperate :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arto
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:35
ramon1984 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:19:
eindelijk epic bracers xD werd tijd
ja die dropten gister ook voor mij, alleen had net eergister http://thottbot.com/i29249 geloot in heroic sethek dus vond et alles behalve de moeite waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 85443 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:57:
[...]

Dat het "klote me strot uitkomt" kan ik me wel voorstellen. Soms zeg ik iets idd niet erg handig hehe :+

Maar wat jij zegt daar zit idd een kern van waarheid in. Als ik alleen ga grinden gebruik ik blind/vanish/evasion/cb etc haast nooit. Op een gegeven moment had ik zoiets van, dit is opzich niet echt leuk. Toen ik dan soms voor de lol ging vanishen of blinden, had ik er idd meer plezier in, maargoed dan kan het.

En ik ben het zeker met je eens dat je zoiets offensief zou kunnen gebruiken. Kan heel goed uitpakken, het probleem alleen is dat je nooit weet wat je te wachten staat. Als je bijvoorbeeld je cd "verspilt", wat je eigenlijk doet als je het niet nodig hebt, zo zie ik het althans, zou het vrij zuur zijn als je in een situatie komt waar je hem echt nodig hebt en niet meer hebt omdat je hem gebruikt had terwijl het niet had gehoeven.

De uitdaging, kan ook leuk zijn namelijk.
je hoeft niet eens voor de lol te blinden of te vanishen, hoeveel cooldowns heb je en hoeveel mobs kan je tegelijk pakken als je ze goed en bewust gebruikt

en ja safe spelen kan, maar ga nu eens na je speeld safe/bewaard je cooldowns, aan het einde van de instance, hoe vaak heb je je cooldowns gebruikt? 1 keer in de wat 60 minuten dat die run geduurt heeft?
ImdaMned schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:04:
[...]

Dark pact is niet heilig. Een voorbeeld van een spec waarmee je heel goed kan farmen / lvlen of AV kan doen : http://www.wowhead.com/?talent=IA0riofkVxbZfxczI0z

nee dark pact is niet heilig, maar als je dan lifetap zoveel beter vind, neem hem dan in ieder geval improved, en die 5/5 shadow embrace :?

affliction en dan void gebruiken voor wat? vraag ik me af, pak dan de felhunter of je succy, die void houd toch geen aggro en doet geen meter damage, als ie dan toch zo gek is van zijn void kan ie beter destro gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Bokkie schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:50:
[...]

edit: en ja ik weet dat ik niet de meest tactvolle ben :P
Die indruk heb ik nooit van jouw gehad,jij was altijd behulpzaam zowel alhier als in het verleden op vent. tijdens jouw BR periode ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TiMMieJ schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:05:
[...]

Als je de abilities eerder in het gevecht al had ingezet had het later misschien niet nodig geweest.
Het moraal is wel dat het een keuze is ze preventief of defensief te gebruiken. En dat hangt van de speelstijl van een speler af. Al zou je een korte gouge doen op een mob kan de healer in geval van een priest bijvoorbeeld een shield en fade aanzetten om hier snel op te anticiperen. Maar ook hier weer het verhaal hoe speelt de priest defensief of preventief qua Cooldowns. En dat maakt het spelletje zo leuk, het verrassings/tactiek effect.
Nee wat ik bedoelde is dat je later een groepje mobs tegenkomt, waar je het echt nodig hebt. Niet in hetzelfde gevecht, maar een ander gevecht :)

Met blind bijv als een (of meerdere) partymember doodgaat en je lacked wat cc betreft.

maar idd het op elkaar ingespeeld zijn is ook belangrijk. Vandaar dat de guildruns van ons ook zo goed zijn. Iedereen wat wat iedereen kan of juist niet kan
Bokkie schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:12:
[...]

je hoeft niet eens voor de lol te blinden of te vanishen, hoeveel cooldowns heb je en hoeveel mobs kan je tegelijk pakken als je ze goed en bewust gebruikt

en ja safe spelen kan, maar ga nu eens na je speeld safe/bewaard je cooldowns, aan het einde van de instance, hoe vaak heb je je cooldowns gebruikt? 1 keer in de wat 60 minuten dat die run geduurt heeft?
Toevallig laatst gedaan. Ik kwam op 3 mobs. Sap/blind en dan netjes 1 voor 1 afwerken. Kan er natuurlijk wel meer hebben, maar 3 zonder echt hp te verliezen.

Wat het andere punt betreft heb je gelijk. Ik gebruik blind vrijwel nooit. Gister toevallig wel omdat in diezelfde sv run er 3 mobs op de tank aan het inhakken waren en de healer dood was.

Maarja je blijft altijd met het onzekere zitten. Het ZOU kunnen dat je hem later nodig hebt. Op basis van de ervaringen die ik heb met de runs, is de kans nihil, dat wel, maar altijd nog aanwezig.

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 14-06-2007 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zit te denken aan een nieuwe spec met m'n hunter.

Had em eigenlijk gespecced voor grinding:
43/15/3

Alleen nu doe ik ook regelmatig een instance. Nou denk ik dat ik scatter shot erg goed kan gebruiken, dus zat ik te denken aan: 40/21/0

Mis ik dus wel m'n the beast within.

wat denken jullie?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 142494 op 14-06-2007 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:56

Valkyre

Kitesurf FTW!

hehe herken het Cooldown verhaal van Bokkie wel een beetje, @ mijn mage wilde ik ze ook nog weleens niet gebruiken tijdens grinden/instance, meer voor nood.
maar mijn 3min mage pyro is toch wel relaxt in heroics. beetje goed timen @ de trash mobs.

afgelopen dagen zat ik ziek thuis, paar heroics gedaan met wat britten en skype aan.

Warrior
shaman resto
shaman enhancement
Hunter (vaak zonder pet)
Mage (ik)

vooral met die enhancement shaman, vaak dps battles. tegenwoordig ook in heroics :)
gister middag naar sethekk geweest. en daar wel even mijn Cooldowns bewaart today die shaman Gemindcontrolled werd. hope CD burnen, en hem nuken. hij had nog 200hp over |:(
volgende MC dingy werd ik ge MCt, argh toen werd ik redelijk afgemaakt :(

in principe zijn alle bosses goed te doen, alleen vaak de laatste bosses @ heroics met alleen een shaman healer zo goed als onmogenlijk.
eergister echt iets van 10x lopen wipen at Murmer Heroics. (leuk gevecht trouwens)
op een gegeven moment een priest er bij gehaald, en in 2 a 3 tries was murmer down.

Gister hetzelfde met de laatste boss in Sethekk. bleven maar wipen omdat de shaman gewoon niet iedereen up kon houden. (en wat bad luck met sheeps op de tank of healer)
Dps shaman moest, weg even een priest erbij en down eerste try.

owjah en even pimpen natuurlijk
nog 5 puntjes tailloring en eindelijk spellfire crap maken.
Afbeeldingslocatie: http://www.dkpsigs.com/sigs/TheVentureCo/21119.jpg

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ImdaMned schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:04:
[...]

lekker voor PvP.. geen grim reach, geen imp. soul drain, geen CoEx

nope, vind het ook een zuigbuild..

demonology is het niet waard vind ik.. affliction+destro is dé build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

lock specc discussie
ik kan Shadow Embrace evt nog wel snappen. Hij is dus lvl 70 en doet dus veel instances, Shadow Embrace vermindert de damage wel.
maar goed ik snap zijn doelstelling ook niet echt. ik weet wel dat hij best goed is, iig dat hoor ik van de andere lvl 70 guildees. in de instances dan.
let wel ik verdedig hem niet.
ik vind mijn build, dank aan Tom nogmaals, vele malen beter.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
redfoxert schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:06:
[...]

Interessant ... die gast heeft er ook niet meer op gespeeld sindsdien, zeker niet meer na TBC uit kwam. Hij heeft een Warlock gelevelled en is nu met een Paladin bezig om onze huidige server (beide op Outland). Kan je uitleggen wat de reden was dat je characters naakt werden gemoved ? En hoe zit het verder met gold en items en dergelijke ?

Maar 3-4 mailtjes per week sturen ... das wel heel desperate :)
ja ach ik vond het ook niet leuk ;) maar ze hebben geen reden gegeven en de chars waren helamaal schoon... geen idee waarom maar was al lang blij dat ik ze terug had, nu nog naar lvl 70 lvlen

skills ed hadden ze allemaal nog wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 130680 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:13:
[...]

Die indruk heb ik nooit van jouw gehad,jij was altijd behulpzaam zowel alhier als in het verleden op vent. tijdens jouw BR periode ;)
mja dat was in mijn "Als je niets aardigs kan zeggen, zeg dan maar niets." Periode :+
heb me in BR wel af en toe op vent op zitten vreten tijdens raids :P

Sinds ik guild en raidleader ben geweest brand ik wat sneller los

Maar kweet niet, nawin heeft voor zover ik dat hier lees zoveel potentie in zijn rogue spel en dan frustreert het me een beetje dat ie dat laatste beetje er niet uit haalt

en even for the record, anderhalf jaar met Rogue endgame raids gedaan pre tbc, in tbc ook nog wat geraid in kara en wat heroics gedaan, maar asap gewisseld naar me lock, dus Nawin, ik weet wel wat van rogues hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:07

Rmg

Takaya82 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 15:53:
[...]

Ik zou eerder deze build aanraden http://www.wowhead.com/?talent=RZZVAMc0fxk0o, maar eerder nog zou ik fire kiezen om te levelen :)
Fire gaat naar mijn mening een stuk trager dan frost je hebt wat talents die mana teruggeven maar je drinkt een stuk meer met een firebuild.

http://www.wowhead.com/?talent=RZZVVGho0xsMo <- zo zou ik gaan zo word je bijna niet geraakt door mobs en de frostcrits snijden door de mobs heen. wil je aoe grinden moet je permafrost verwisselen door imp blizzard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:03
BootVluchteling schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:17:
[...]

lekker voor PvP.. geen grim reach, geen imp. soul drain, geen CoEx

nope, vind het ook een zuigbuild..

demonology is het niet waard vind ik.. affliction+destro is dé build.
Waar zeg ik pvp? Of vind jij AV tegenwoordig pvp? ;(
Enige wat je hiermee doet is 3 insta dots gooien en doorrennen naar je volgende slachtoffer. En ja, 2 puntjes hadden in grim reach gemoeten ipv suppression.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-06 22:52

TiMMieJ

PSN: Orixez

Anoniem: 142494 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:15:
Zit te denken aan een nieuwe spec met m'n hunter.

Had em eigenlijk gespecced voor grinding:
43/15/3

Alleen nu doe ik ook regelmatig een instance. Nou denk ik dat ik scatter shot erg goed kan gebruiken, dus zat ik te denken aan: 40/21/0

Mis ik dus wel m'n the beast within.

wat denken jullie?
Zelf ben ik gegaan voor de eerste 43/15/3 build om te grinden/solo'en/pvp'en/instancen. De afweging ligt dan echt aan wat je wilt gaan doen. Zelf heb ik gekozen voor beast within om nog een beetje locks/spriests te kunnen slopen. Scatter is leuk maar als je bijvoorbeeld 2 stuks BL armor hebt kan je het met alleen je traps ook al af doordat je 4 sec minder CD hebt. Voor de rest is het vooral een persoonlijke keuze over wat jij fijn vind spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

hmm, grmbl.. dankzij 1 stomme actie in maggie wil onze RL eigenlijk geen hybrid tanks meer toelaten als tank in 25mans... ik zat oorspronkelijk op add2 en dat was geen probleem, lekker veel tijd om agro te krijgen. Paar tries later was ik op Add1 en dat trok ik niet met agro want iedereen gaat gelijk voluit en als beertje hou je dat niet bij.. daarna weer op add2 en add3 en dat was weer geen probleem...

alleen nu vind onze RL dat hybrid tanks geen agro kunnen houden.. sorry hoor maar iedereen gaat direct voluit dan ben je als druid gewoon het haasje, want dat is een soort van MT fight en daar wil je gewoon niet een hybrid hebben... maar ja mischien kan ik hem nog omlullen :P want ik heb gisteren gehealed in Gruul en dat ging perfect, dus ik weet zeker dat mijn hybrid build voordelen heeft

[ Voor 3% gewijzigd door Bezulba op 14-06-2007 11:28 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eendje schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:28:
hmm, grmbl.. dankzij 1 stomme actie in maggie wil onze RL eigenlijk geen hybrid tanks meer toelaten als tank in 25mans... ik zat oorspronkelijk op add2 en dat was geen probleem, lekker veel tijd om agro te krijgen. Paar tries later was ik op Add1 en dat trok ik niet met agro want iedereen gaat gelijk voluit en als beertje hou je dat niet bij.. daarna weer op add2 en add3 en dat was weer geen probleem...

alleen nu vind onze RL dat hybrid tanks geen agro kunnen houden.. sorry hoor maar iedereen gaat direct voluit dan ben je als druid gewoon het haasje, want dat is een soort van MT fight en daar wil je gewoon niet een hybrid hebben... maar ja mischien kan ik hem nog omlullen :P want ik heb gisteren gehealed in Gruul en dat ging perfect, dus ik weet zeker dat mijn hybrid build voordelen heeft
Heb je een linkje naar je armory? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
eendje schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:28:

omlullen :P denk dat ie jouw gaat omlullen naar boom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Ik heb het nogal eens in arena dat het te lang duurt om mijn oppo te blinden. Nu heb ik ooit ergens een macro gezien die niet je target maar de persoon waar je met je muis overheen ging blindde en meteen terugswitchte naar je target. Weet iemand mischien welke macro ik bedoel ? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Sowieso, als een raid gelijk fullout gaat zonder een tank de kans te geven wat aggro te krijgen, heb je in no time een dooie raid. :P Wij hebben een druid op add 1, MT op add 2, warrior/druid op add 3, druid op add 4 en warrior op add 5 bij Maggy, nooit aggroproblemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
gister gewoon 10380 greater heal... dat waren veel cyfertjes ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-06 16:34
Dit is waarschijnlijk een hele noobachtige vraag maar toch stel ik hem. Ik heb al wat rond gezocht op verschillende fora en ook deze openingspost goed gelezen maar zit toch nog met een probleem.

Ik ben nieuw in WOW en heb de game nog niet. In de zomervakantie wil ik het toch eens gaan proberen na alle verhalen wat ik gehoord en gelezen heb maar nu kom ik bij het eerste probleem. Moet ik nu alleen WOW kopen of ook meteen TBC erbij? Ik weet dat het niet verplicht is om TBC te kopen maar raden jullie het mij aan om meteen te doen?

Ten 2e lees ik dat als je een nieuw account doet aanmaken je meteen een betalings methode moet kiezen. In mijn geval zou dat dus met de prepaid gamecards zijn maar moet ik dan dus ook al meteen zo'n card kopen als ik het spel koop? Of kan ik gewoon het spel kopen, spelen en dan over 30 dagen zo'n gamecard kopen?

Alvast bedankt voor het antwoord :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 22-06 09:46

On_E

Housemusic

ImdaMned schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:26:
[...]

Waar zeg ik pvp? Of vind jij AV tegenwoordig pvp? ;(
Enige wat je hiermee doet is 3 insta dots gooien en doorrennen naar je volgende slachtoffer. En ja, 2 puntjes hadden in grim reach gemoeten ipv suppression.
1 punt in Suppression als je een DOT-build hebt ? 8)7

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daroy schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:32:
Dit is waarschijnlijk een hele noobachtige vraag maar toch stel ik hem. Ik heb al wat rond gezocht op verschillende fora en ook deze openingspost goed gelezen maar zit toch nog met een probleem.

Ik ben nieuw in WOW en heb de game nog niet. In de zomervakantie wil ik het toch eens gaan proberen na alle verhalen wat ik gehoord en gelezen heb maar nu kom ik bij het eerste probleem. Moet ik nu alleen WOW kopen of ook meteen TBC erbij? Ik weet dat het niet verplicht is om TBC te kopen maar raden jullie het mij aan om meteen te doen?

Ten 2e lees ik dat als je een nieuw account doet aanmaken je meteen een betalings methode moet kiezen. In mijn geval zou dat dus met de prepaid gamecards zijn maar moet ik dan dus ook al meteen zo'n card kopen als ik het spel koop? Of kan ik gewoon het spel kopen, spelen en dan over 30 dagen zo'n gamecard kopen?

Niet gelijk TBC kopen. Er zit genoeg content in de orginele game.
Enige voordeel wat je er nu aan zou hebben, is dat je 2 rassen meer kan kiezen en dat je Jewelcrafting (wat nu heeeel duur is, omdat iedereen het heeft) kan nemen.

En idd, je moet het spel kopen + een gamecard. Of ze moeten dat gefixed hebben. Ik had het wel iig, als je dan de gamecard toevoegt heb je gelijk 3 maanden speeltijd ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
daroy schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:32:

Hey, voor de nieuwe content/characters die available zijn zou ik gewoon WOW + TBC kopen.

Wanneer je lvl 58 hit wil je toch daar lvlen en dan zal je het alsnog moeten kopen dus gewoon meteen wow + tbc kopen en meteen 1/2 gamecards erbij kan je ff vooruit : D

verder raad ik je aan thottbot.com te gebruiken om te questen.. helpt je een hoop en scheelt flink wat speurwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bokkie schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:24:
[...]

mja dat was in mijn "Als je niets aardigs kan zeggen, zeg dan maar niets." Periode :+
heb me in BR wel af en toe op vent op zitten vreten tijdens raids :P

Sinds ik guild en raidleader ben geweest brand ik wat sneller los

Maar kweet niet, nawin heeft voor zover ik dat hier lees zoveel potentie in zijn rogue spel en dan frustreert het me een beetje dat ie dat laatste beetje er niet uit haalt

en even for the record, anderhalf jaar met Rogue endgame raids gedaan pre tbc, in tbc ook nog wat geraid in kara en wat heroics gedaan, maar asap gewisseld naar me lock, dus Nawin, ik weet wel wat van rogues hoor :P
Bedankt :)
Maar ik heb je dan ook verkeerd begrepen. Ik dacht dat je de zoveelste niet rogue was, die een rogue even ging vertellen hoe het moest. Maarja, als je zelf al helemaal gelvld hebt en ook geraid hebt, heb je imho zeker wel recht van spreken. Opzich vond ik ook dat je goede punten had, alleen ik had het anders gedaan. Is trouwens maar goed ook, die diversiteit is leuk en zo kan je van elkaar leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Bokkie schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:30:
[...]

omlullen :P denk dat ie jouw gaat omlullen naar boom :P
lukt em niet, ik zal nooit meer boom gaan en dat weten ze :) mischien restobuild zonder boom, maar ik ga echt niet weer boompje zijn

http://armory.wow-europe....l?r=Azjol-Nerub&n=Bezulba

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-06 16:34
ramon1984 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:35:
[...]

Hey, voor de nieuwe content/characters die available zijn zou ik gewoon WOW + TBC kopen.

Wanneer je lvl 58 hit wil je toch daar lvlen en dan zal je het alsnog moeten kopen dus gewoon meteen wow + tbc kopen en meteen 1/2 gamecards erbij kan je ff vooruit : D

verder raad ik je aan thottbot.com te gebruiken om te questen.. helpt je een hoop en scheelt flink wat speurwerk
Bedankt voor je snelle antwoord.

Als ik het goed begrijp moet ik dus minimaal 1 gamecard bij het spel en TBC kopen om te kunnen spelen?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-06 19:21
Demonic sacrifice is het simpelweg niet meer waard om 21 punten in de demo tree voor te stoppen, tenzij je gaat voor 0/21/40 (waar dat vind ik persoonlijk een zuigbuild ook).

Een van de top builds blijft imho 41/0/20, of als je iets meer HP wil voor PvP dan kan 45/5/11 oid ook nog wel, maar daarmee gimp je je destro talents wel extreem (Intensity/reach)

Zelf gebruik ik deze build http://www.wowhead.com/?talent=IiMrVMfkVtboZxx0tr

Heerlijk affliction voor solo'en, geweldige raid dps en UA etc voor PvP.

[ Voor 29% gewijzigd door Bosmonster op 14-06-2007 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Hmzaniac schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:38:
[...]

Hadden ze nog een reden om specifiek een warrior te willen? Want vrijwel alles in karazhan is volgens mij wel door een paladin te tanken, hooguit wat meer moeite op sommige bosses.
Ja ze misten de sunders :')

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.