dommerick schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 09:46:
Zijn er hier ook resto druids voor lvl 70? Ik ben nu namelijk op het punt aangekomen waar ik een beetje moet kijken welke gear ik voor ga aimen op lvl 70. Hiervoor heb ik eventjes wow-loot geraadpleegd. Maar die geeft enkel leather aan
Voor mijn gevoel zit er veel meer +healing en mana regen op cloth. Is het dan niet verstandiger om dat beetje armor dat leather geeft op te offeren voor extra healing en mana regen. En waar moet ik als resto druid een beetje voor aimen als ik kharazan wil gaan runnen. Op dit moment ben ik lvl 67 (66 op 99% ofzo)
Klikje voor armory.
Mjah, cloth is prima voor resto druid.

En waar je voor moet aimen?
Head:
Als je gold beschikbaar hebt kan je Hood of Primal Life nemen, die had ik op 70, had geluk want de pattern dropte voor mij
Zo niet ga dan voor Watcher's Cowl, Cenarion Exp Revered (cloth item, maar erg imba) Met 1 van deze beide kan je vooruit tot je T4 denk ik.
Neck:
Sethekk Oracle's Focus, quest reward. erg nice. (Zijn wel betere drops, ook kan je heroic badges inleveren)
Shoulders:
Mantle of Autumn, dropt in Botanica, of dungeon3 met imba +18healing gems erin ofzo.
Back:
Avian Cloak of Feathers, deze vind ik erg nice, dropt in sethek halls denk ik.Ook kan je livegiving cloak (epic boe) kopen.
Chest:
Lifewarden's Breastplate of dungeon3 chest met 3x+18 healing gems erin
Wrist:
Bracers zijn moeilijk, ik had zelf 375 Tribal Leatherworking Windhawk bracers, ik heb nog geen betere gezien (+dmg/healing en gewone +healing stacken)
Is dit niet haalbaar dan zou ik voor een goede priest wrist gaan. Zoiets Bindings of the Timewalker
Gloves:
Prismatic Mittens of Mending droppen van eerste boss botanica, is cloth, maar erg goed. Heb ik lang gedragen.
Waist:
Ook hier heb ik LW Bop waist, kan je die niet krijgen is the sleepers coord de goede keuze.
Leggings:
Pants of Living Growth (BoE epic) kopen.of dungeon 3, of priest iets.
Boots:
Boots of the Glade-Keeper. Deze moet je gewoon halen, te mooi om niet te hebben. Ik twijfelde behoorlijk toen Karazhan epic boots dropte voordat ik deze verving. Deed het alleen omdat ik wist dat epix geboost gingen worden. Erg imba boots dus.
Ringen:
Violet Signet, je krijgt deze met violet eye op friendly, en je kan steeds een betere halen naar mate je rep beter wordt. Verder zijn er heel veel goede ringen, qua drops en quest rewards. Gewoon alles meepakken, zodat je kan switchen tussen veel healing/veel mp5, healing icm stam ofzo, afhankelijk van de fight.
Trinket:
Heavenly Inspiration !! !! Quest reward. Ik heb em weggegooid om de een of andere reden. Domste wat ik ooit heb kunnen doen. Deze moet je gewoon bemachtigen omdat er niet veel trinkets zijn met mp5. Heb inmiddels JC geleveld voor Figurine - Talasite Owl. Ben er erg blij mee.
Idol:
Harold's Rejuvenating Broach, quest reward. meepakken dus.
Weapon:
Seer's Cane als je scryers bent, +81 healing opgooien.