Het Grote World of Warcraft topic - Deel 120 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.056 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
ff voorstellen.. ben een 70 undead priest van Shattered Halls

Kara cleared en beginnen deze week aan gruul's lair...

http://armory.wow-europe....-sheet.xml?r=&n=Ramonster

<3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28
ramon1984 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 10:53:
ff voorstellen.. ben een 70 undead priest van Shattered Halls

Kara cleared en beginnen deze week aan gruul's lair...

http://armory.wow-europe....-sheet.xml?r=&n=Ramonster

<3
feli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik erger me zo kapot aan die chainquests. Ik ben 3 dagen bezig geweest met een chainquest voor een stel bracers. Bij de 1 na laatste missie moet ik een groep van 4 samen stellen om iemand neer te halen. Dat is op de server waar ik speel Hellscream een zo goed als onmogelijke opgave. Niemand is met de chainquest bezig en hulp is nergens te vinden. Iedereen is met z'n eigen ding bezig, zonder anderen te helpen. Zijn hier nog spelers die op Hellscream spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 19:12
Thomson schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 10:44:
[...]

1) Hij summoned geen nieuwe elemental als er 1 down is.
2) De health van de elementals is serieus naar beneden gehaald, makkelijk om hun te nuken

Wij nuken ook altijd gewoon de elementals. Geen problemen gehad daarmee..
Tuurlijk wel altijd 1 lock die banisht en feared tot we aan die adds toe zijn. Je kan er ook gewoon 2 nuken en 2 door de lock laten CC'en. Werkt waarschijnlijk nog wel het beste imo.
Is dit veranderd na de patch? Voor de patch deed ie dat bij ons namelijk wel :(

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seth_Chaos schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 10:56:
Ik erger me zo kapot aan die chainquests. Ik ben 3 dagen bezig geweest met een chainquest voor een stel bracers. Bij de 1 na laatste missie moet ik een groep van 4 samen stellen om iemand neer te halen. Dat is op de server waar ik speel Hellscream een zo goed als onmogelijke opgave. Niemand is met de chainquest bezig en hulp is nergens te vinden. Iedereen is met z'n eigen ding bezig, zonder anderen te helpen. Zijn hier nog spelers die op Hellscream spelen?
Ik.
Speel voornamelijk op mn draenei shaman nu (Shambek, in Semper Fi).
Gister maar weer eens resto gespecced, man wat is healen easy als shaman...
Wil de gladiator axes en dan weer enhancement, maar je sur5ability is als enhancement echt 0 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Seth_Chaos schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 10:56:
Je bent niet de enige. Ik hoor heel veel mensen klagen over de group-quests... Die zijn meer een obstakel dan iets leuks.

9 van de 10 mensen quest namelijk alleen en doet dit ook om alleen even iets leuks te kunnen doen. En dan is het zeer storend als je iedere keer tegen groups quest aanloopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arto
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 18:14
Bosmonster schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 11:09:
[...]

Je bent niet de enige. Ik hoor heel veel mensen klagen over de group-quests... Die zijn meer een obstakel dan iets leuks.

9 van de 10 mensen quest namelijk alleen en doet dit ook om alleen even iets leuks te kunnen doen. En dan is het zeer storend als je iedere keer tegen groups quest aanloopt...
jup, en als je dan eindelijk een groep hebt hoop je dat ze blijven als je de quest niet kunt sharen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:34
amagad, in een MMORPG een GROUP quest tegenkomen, noes !

het zou verboden moeten worden.

[ Voor 38% gewijzigd door ImdaMned op 12-06-2007 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
ImdaMned schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 11:15:

Al die nieuwe quests zijn sowieso totaal niet vriendelijk. Farmen farmen farmen voor een mount ... tjah, mij niet gezien. De group quests skip ik meestal tenzij ik toch al in een group zit die die dingen doet.

Heb er nog genoeg staan :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 13:51
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 10:49:
[...]

Oooh ja nu zie ik het. Beetje onhandig geformuleerd maar het staat er wel.

Verder vind ik combat niet leuk. Het geeft mij absoluut geen rogue feeling. Ik vind het leuker om meerdere mobs tegelijk te pakken door goed te ccen, is ook wat uitdagender imho. Maar hij zal idd ergens rond de lvl 50 zitten.

Overigens is hij de 1e rogue die ik ken die cheapshot energyverspilling vindt :X

Cheapshot is juist 1 van je beste openers samen met garote. Ambush vind ik dan wat minder, is alleen leuk voor hoge getallen, maar echt niet handig spelen imho. Maar dit ligt uiteraard aan je speelstijl.

Verder kan ik mobs van gelijk lvl wel stunlocken (dus in 7 - 9 sec), maar het kan ook langer duren. Hangt een beetje af van het geluk dat ik heb.
Zoals ik al eerder verteld heb, is er voor mij weinig verschil tussen combat en andere trees. Je wilt nog steeds zoveel mogelijk achter je tegenstander staan om block/parry/dodge te ontwijken. Het enige voordeel van combat is dat het meer damage doet wanneer je niet achter je tegenstander staat.

Over cheapshot, situationeel de beste opener. In 5 man instances gebruik ik hem vaak op casters te solo-en en ook voor grinden gebruik ik het regelmatig omdat je minder damage krijgt. Dus hoef je minder vaak te bandagen. Effectief zal het weinig uitmaken of je cheap shot, of niet. In het ene geval duurt elk gevecht gemiddeld iets langer, in het andere geval moet je iets vaker eten/bandagen.

In raid instances en ook in 5 man instances waar ik de tank assist gebruik ik geen cheapshot. Ten eerste is het lastig voor de tank wanneer hij een mob wilt positioneren en ten tweede krijgt hij minder rage van een stunned mob.
Je kan er ook gewoon 2 nuken en 2 door de lock laten CC'en. Werkt waarschijnlijk nog wel het beste imo.
Dat werkt waarschijnlijk het beste wanneer je met een ervaren lock te maken hebt. Bij ons in de guild worden er nog fouten gemaakt tijdens Shade en voor mij heeft de voorkeur om de elementals controlled te verwijderen. Stel dat de warlock doodgaat, heb je er iig geen last van.

[ Voor 10% gewijzigd door Resistance_NL op 12-06-2007 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ImdaMned schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 11:15:

Ik vind het niet erg om group quests te doen/tegen te komen, maar ik wil er graag voor kunnen kiezen ;)

Niet na een avondje solo-questen geen enkele chain af kunnen maken omdat ze allemaal eindigen in group-quests.

Laat ze solo-chains en group-chains maken, lijkt me een stuk wenselijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyggie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 18:50
Als je shade gaat zorg gewoon dat je 3/4 melee spelers hebt.

main tank gewoon in dps gear -> alleen frostbolts laten pummelen
rogue(s) -> alleen fireballs laten pummelen
3de en/of 4de gewoon allebij 1 van de bovenstaande pakken.

Interupt nooit zijn arcane spells !! Zodra hij die missiles begint te chanelen is de mana hiervoor gebruikt zou je dit dan interupten gaat hij vrolijk verder met andere spells te casten. Hierdoor burn je dus sneller zijn mana en krijg je dus eerder sheep/pyro wat niet de bedoeling is.

Zorg voor een skilled warlock die weet waar hij/zij mee bezig is deze kan met gemak twee adds nonstop cc'n en met hulp van priests en warriors kan hij de andere 2 ook groten deels uitschakelen. De elementals die niet cc'd zijn gewoon negeren en als warriors/priests de kans krijgen fear ze gewoon.
Ga geen dmg doen op de elementals aangezien shade gewoon doorgaat met casten van zijn spells en dus zijn mana burnt.

ps elementals die niet cc'd zijn gaan vaak voor één van de healers zodra dit gebeurd zorg dat de rest helpt met hem/haar te healen hs en ss helpen dan ook vaak.

https://eu.battle.net/d3/en/profile/Cyggie-2622/hero/91355809

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 11:09:
[...]

Ik ben het enigzins eens met die redenering, ik zelf loop ook de meeste tijd de single quest's alleen te doen, maar nu ben ik dus op een punt gekomen in Nagrand waar ik alleen nog maar die groepquest's open heb staan. 2 heb ik kunnen oplossen met hulp van vreemdelingen om het zo maar te noemen ;) Die quest met die trampoline en het nest heb ik in keer kunnen oplossen sprong in een keer raak, wel grappig trouwens dat je op de forums leest van Allakhazam en thottbot dat sommige eindeloos niet in dat nest konden komen. :P Die Talbuk mastery heb ik ook kunnen afronden, nou nog die andere 2 elite quest's van Nessingway en dan the Ultimate Bloodsport, dan hebben we dat ook weer afgerond. Maar het is idd soms gewoon erg moeilijk om mensen bij elkaar te scharrelen voor die quest's, ook op een goed bevolkte server als Trollbane. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Als ik een quest tegenkom die ik niet alleen af kan, dan is er altijd wel een guildie om me te helpen. :) En zo help ik ook guildies weer, lijkt me toch juist een van de redenen voor een guild: elkaar helpen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 11:34:
[...]

Ik ben het enigzins eens met die redenering, ik zelf loop ook de meeste tijd de single quest's alleen te doen, maar nu ben ik dus op een punt gekomen in Nagrand waar ik alleen nog maar die groepquest's open heb staan. 2 heb ik kunnen oplossen met hulp van vreemdelingen om het zo maar te noemen ;) Die quest met die trampoline en het nest heb ik in keer kunnen oplossen sprong in een keer raak, wel grappig trouwens dat je op de forums leest van Allakhazam en thottbot dat sommige eindeloos niet in dat nest konden komen. :P Die Talbuk mastery heb ik ook kunnen afronden, nou nog die andere 2 elite quest's van Nessingway en dan the Ultimate Bloodsport, dan hebben we dat ook weer afgerond. Maar het is idd soms gewoon erg moeilijk om mensen bij elkaar te scharrelen voor die quest's, ook op een goed bevolkte server als Trollbane. :/
Mij lukte dat nest ook niet, gelukkig was ik al level 70 en heb ik maar de flying mount gepakt het nest in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-09 12:09
spaar gewoon je group Q's op, en zoek dan in LFG een groepje om er doorheen te knallen.. veel makkelijker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 11:03
Vraagje: ik heb sinds de patch op m'n Mage alt rondgelopen en wilde nu wel weer eens met m'n Hunter main beginnen aan de nieuwe Consortium quests. Volgens de patch notes moet je daarvoor babbelen met NPC's in Stormspire of de Protectorate Watch Post, maar daar kan ik geen quests oppikken.

Ik zit op Honored met Consortium, dus daar ligt 't probleem niet. De group quests heb ik wel nog open staan, is een van die quests toevallig een pre-req?

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resistance_NL schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 11:21:
[...]

Zoals ik al eerder verteld heb, is er voor mij weinig verschil tussen combat en andere trees. Je wilt nog steeds zoveel mogelijk achter je tegenstander staan om block/parry/dodge te ontwijken. Het enige voordeel van combat is dat het meer damage doet wanneer je niet achter je tegenstander staat.

Over cheapshot, situationeel de beste opener. In 5 man instances gebruik ik hem vaak op casters te solo-en en ook voor grinden gebruik ik het regelmatig omdat je minder damage krijgt. Dus hoef je minder vaak te bandagen. Effectief zal het weinig uitmaken of je cheap shot, of niet. In het ene geval duurt elk gevecht gemiddeld iets langer, in het andere geval moet je iets vaker eten/bandagen.

In raid instances en ook in 5 man instances waar ik de tank assist gebruik ik geen cheapshot. Ten eerste is het lastig voor de tank wanneer hij een mob wilt positioneren en ten tweede krijgt hij minder rage van een stunned mob.
Het gaat mij niet om het positioneren. Het is gewoon een saaie tree imho. Daarnaast kan jij bijv wel van voren aanvallen ook al prefeer je van achteren. Ik heb, als ik niet van achteren kan aanvallen, veel minder mogelijkheden. Daarom ook dat cheapshot mijn favo opener is. Dat is bij mij namelijk wel een wereld van verschil. Ik heb 2 manieren om ongeschonden uit een gevecht te komen.

Dat is 1: stunlock of 2: dotten en kiten. Als ik niet stun, maar wel normaal vecht pak ik zeker wel damage en aangezien ik liever geen downtime heb doe ik dat zo. De enige downtime die ik eigenllijk heb zijn om mijn poisons er weer op te zetten. Dat luttele beetje health wat ik af en toe verlies, tikt er wel weer bij als ik ooc ben. Is wel heerlijk als je rep grind om gewoon verstand op 0 te zetten, muziek op 10 >:) en eindeloos door te hakken _/-\o_

De enige echt leuke dingen in combat vind ik AR/BF. Daar houdt het op. De latere talents zijn interessanter, maar dan zit je weer te diep in die tree. Ik zou alleen puur om te raiden een combat build nemen.

De build die ik dan weer heb, daar zitten leuke dingetjes in. Ik heb cold blood, mutilate, dirty tricks, mod, camouflage. Erg leuk om daar mee te spelen.

Wat betrfet de instances. Ik stun nooit, tenzij ik een caster kan redden of een mob alleen pak om een bepaalde reden. Ook in heroics waar er mobs zijn die hard slaan, de tank weinig hp heeft en de healer nog geen heal cast, zijn mijn stuns welkom. Over het algemeen ben ik meer aan het mutilaten/SnD'en/rapturen, omdat, net als je al zelf zegt, een tank geen aggro opbouwt tijdens jouw stun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Bosmonster schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 11:44:
[...]

Mij lukte dat nest ook niet, gelukkig was ik al level 70 en heb ik maar de flying mount gepakt het nest in ;)
Die springquest is simpel... als je doorhebt dat die "zweefsprong" een buff is die je dus kunt wegklikken als je boven het nest bent. Anders kun je er pre-70 een tijd zoet mee zijn.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damtheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-09 11:52
ErwienO schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 11:01:
[...]

Is dit veranderd na de patch? Voor de patch deed ie dat bij ons namelijk wel :(
Dit is inderdaad veranderd na de patch. 12k health hebben ze momenteel. Adds stellen geen drol meer voor. Wij gebruiken gewoon de mt target en nuken ze 1 voor 1 kapot. Mischien 1 fear van een warlock op een add.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 18:21
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 10:27:
Lief dagboek,

Van het weekend maar eens goed ge PVP'ed met m'n lvl 63 rogue. Dit omdat ik de 2 epic zwaardjes wil hebben die je kan kopen voor 18.000 honor en 20 arathi basin medals. Zaterdag avond begonnen (had ongeveer 3000 honor op dat moment, en bijna geen badges). Aangezien AB niet erg vol was te krijgen, ondertussen steeds maar AV gedaan, om hoinor te farmen. M'n lvl is nog niet echt hoog genoeg om 1 op 1 lvl 70 mensen aan te kunnen(alhowel sommige mensen :X) , dus ik blijf meestal in de buurt van de grote groepen. Ik krijg vaak wel het gevoel dat mensen iet snappen dat ik combat build ben, en dus vaak niet resteatlh, maar veel damage probeer te doen, wat mij uiteraard enig voordeel oplevert in gevechten. Ook m'n trinket (192 dodge rating for 10 seconds) is erg handig om niet kapot geslagen te worden (Helemaal in combinatie met evasion). Elke keer dat ik in AB zat gewonnen, maar dat kan ook komen omdat er te weinig mensen waren. Het is leuk om in de laatste minuut alle 5 bases te krijgen, en zo toch nog te winnen. Op het moment moet ik nog 1.5k honor, voor m'n eerste zwaard, dus 3 a 4 keer in AV zitten moet genoeg zijn ;)
Ten eerste, met honor kan je geen epic swords kopen, hoogstens blue's met rond de 71 dps en matige stats. Je kan die swords pas gebruiken op lvl 70. Daarbij komt ook nog dat je je beter eerst kan focussen op levellen, als je het goed doet met je Aldor reputation heb je de Vindicator's brand (een nice epic swordje) zodra je lvl 70 dinged. Ook als je pvpt met een combat build is restealthen een goed iets zodra je daar de mogelijkheid toe hebt, kijk maar eens het filmpje Eviscerate 4, daar zie je hoe je goed pvpt op lvl 70 met een combat build. Je kan beter trinkets met attack power of crit rating gebruiken, veel effectiever dan een tank trinket die je nu gebruikt.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

zal me ook maar een officieel voorstellen.

Heb het spel hardcore gespeeld vanaf de release tot April vorig jaar op Dragonmaw met een hunter genaamd ptox. Hier heb ik samen met mijn ex een guild gehad waarmee we van ZG tot BWL alles hebben gedaan. ik was daar raid / tactical leader.

Account is verkocht maar ben januari weer gaan spelen.
Zit nu bij mijn broertje op Scarshield-legion (RP-PVP) hoewel ik niet aan RP doe. speel nu vooral voor fun en ben een tijdje 70 alweer. binnen nu en een paar weekjes gaan we migreren met een andere guild zodat we ook naar Kara kunnen gaan, doe nu vooral heroic instances en een beetje guildies helpen.

hier is mijn accountje. zijn er nog andere mensen op SSL ?
http://armory.wow-europe....=Scarshield+Legion&n=Dtox

2054AP self buffed :) ik heet trouwens nu Dtox omdat iemand aan de horde kant al een ptox heeft aangemaakt :/ vrij irritant en ik weet niet wie dit is. Ik gebruik die naam al 8 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
mooi :)

- url klopt niet (zit spatie in)
- domein bestaat niet (of is down :P)

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 12-06-2007 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 18:21
wat is er aan de hand met al dat 'voorstellen', kan je niet wat zinnigs posten ipv al die loze voorstelrondjes, het is geen sollicitatiegesprek :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo heeft ie em bedoeld:

http://wow.tachyonsix.com...y/sig.php/564328vkRYR.png

/edit
Handige tools op die site, kan je realm en guildnaam invullen en hij genereerd een pagina met alle heroics key die je guildies hebben.

voorbeeld:
http://wow.tachyonsix.com...el-thalas-dragons-68.html

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2007 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
stijnislike schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 11:52:
[...]

Ten eerste, met honor kan je geen epic swords kopen, hoogstens blue's met rond de 71 dps en matige stats. Je kan die swords pas gebruiken op lvl 70. Daarbij komt ook nog dat je je beter eerst kan focussen op levellen, als je het goed doet met je Aldor reputation heb je de Vindicator's brand (een nice epic swordje) zodra je lvl 70 dinged.
Check, gister opgehaald, ben er blij mee. :D
M'n armory trouwens: Clique

Zit nu over 2 dingen te twijfelen:
M'n professions, ben niet blij met LW en ik twijfel of dat het geld ooit waard zal worden als ik het zou levellen naar 375. Zit te denken om voor Master Swordsmith (Fireguard, mooie offhand) te gaan, hoewel dat ook erg veel geld zal kosten. Andere optie is om geen crafting profession te nemen, maar alleen maar gathering is ook zo saai. :P

En welke character zal ik nu naar 70 gaan levellen... Heb nog een lvl62 hunter, lvl60 mage, lvl60 druid en lvl55 warrior. Iedere class heeft zo z'n voor- en nadelen natuurlijk, maar het gaat gewoon om de fun. Denk dat ik maar bij hunter blijf, omdat die erg goed om kan gaan met adds door de pet. Dat ie waarschijnlijk nooit de binnenkant van een instance zal zien neem ik voor lief, aangezien de class zelf erg leuk is om mee te spelen (tikje saai met BM-spec wellicht, maar dat veranderen we wel op lvl70). :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:31
Ik hoorde trouwens dat er weer een paar duizend botters gebanned zijn :D Goed werk weer van blizzard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ten eerste, met honor kan je geen epic swords kopen, hoogstens blue's met rond de 71 dps en matige stats. Je kan die swords pas gebruiken op lvl 70. Daarbij komt ook nog dat je je beter eerst kan focussen op levellen, als je het goed doet met je Aldor reputation heb je de Vindicator's brand (een nice epic swordje) zodra je lvl 70 dinged. Ook als je pvpt met een combat build is restealthen een goed iets zodra je daar de mogelijkheid toe hebt, kijk maar eens het filmpje Eviscerate 4, daar zie je hoe je goed pvpt op lvl 70 met een combat build. Je kan beter trinkets met attack power of crit rating gebruiken, veel effectiever dan een tank trinket die je nu gebruikt.

Voor pvp zou ik nog altijd zeggen dat je beter voor resilence en stam kunt gaan. Crit en Ap is dan toch echt van ondergeschikt belang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
cls schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 12:24:
Ik hoorde trouwens dat er weer een paar duizend botters gebanned zijn :D Goed werk weer van blizzard :)
Hadden ze weer geld nodig bij Blizzard? :)

paar duizend bans = paar duizend nieuwe accounts ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 12:18:
Zo heeft ie em bedoeld:

/edit
Handige tools op die site, kan je realm en guildnaam invullen en hij genereerd een pagina met alle heroics key die je guildies hebben.

voorbeeld:
die sigs werken bij mij nooit, waarschijnlijk omdat poort 8080 niet gebruikt wordt voor webverkeer (wat bij nogal veel bedrijven het geval is).. beetje jammer dat dat nou weer op die gekke poort moet..

wat is er toch mis met poort 80 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Bosmonster schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 12:33:
Je gaat toch niet de standaard poort gebruiken? 8)7

;)

-- edit --

@lvl70 Druid met 0/0/45 build;
Dat moet toch een grap zijn?! :o

[ Voor 18% gewijzigd door OkkE op 12-06-2007 12:43 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 12:18:
Zo heeft ie em bedoeld:

/edit

voorbeeld:
Kek, druid daar ...
Morph 70 Druid 0/0/45
Mooie build op lvl70!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm jammer dat ik dat niet kan zien :P

ontopic:

Zijn er nog mensen op Hellscream die een shaman in arena team kunnen gebruiken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe een guildie van mij. :p

Heeft inmiddels een lock lvl70 als main, maar toch noobish ja :p gaat het levelen toch een stuk langzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:40
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 12:46:
hmm jammer dat ik dat niet kan zien :P

ontopic:

Zijn er nog mensen op Hellscream die een shaman in arena team kunnen gebruiken? :P
Wat zijn tot op heden je ervaringen in de arena's? Wat is je spec?
Ik heb onlangs een arena team van iemand gekregen en ben nu met een bevriende mage begonnen, inmiddels zijn we al weer 200 punten omhoog gegaan in de rating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Bosmonster schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 12:33:
[...]

CoralCache draait op poort 8080. Zonder coralcache krijgen dit soort publieke diensten vaak last van zelfontbrandende servers e.d.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nog niet veel ervaring in arena op deze toon, maar heb mn build er al wel voor omgegooid (0/7/53). Dus diep in resto, met 2 puntjes in imp lightning shield (had 1 puntje te veel in resto voor 3/3). zodat mensjes die mij auw doen ook pijn hebben :P kan als ik thuis ben wel wat meer info posten, maar zit nu op mn stage, en kan daar niet op wowhead etc. komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
Ok, nou ik weet het zo net nog niet met resto ;/
Ik speel nu elemental in combinatie met een mage. Ik moet zeggen dat bevalt me wel 40/0/21.
Moet alleen nog het nodige pimpen aan mijn gear, maar daar ben ik in iedergeval mee bezig.

Wat is dan de voorkeur die je hebt voor de class waar je mee wil spelen?
Ik moet zeggen nu met de mage gaat de enemy healer, als die er is redelijk rap down en is het meestal een win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
Edited: Stond een recruite verhaal

Bad me

[ Voor 93% gewijzigd door ErwienO op 12-06-2007 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hmzaniac schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 12:59:
[...]

CoralCache draait op poort 8080. Zonder coralcache krijgen dit soort publieke diensten vaak last van zelfontbrandende servers e.d.
mjah ok zal best, maar gevolg is dat heel veel mensen de content uberhaupt niet kunnen zien. Lijkt me ook niet echt een oplossing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiS-K
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 03:34
nee he....we gaan hier toch niet aan guild recruitment beginnen? dan is het einde helemaal zoek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
DiS-K schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 13:12:
nee he....we gaan hier toch niet aan guild recruitment beginnen? dan is het einde helemaal zoek...
Mag 'officieel' ook niet.. dat stond ooit in de regeltjes onderaan het forum.

Persoonlijk heb ik er geen problemen mee overigens, ik vind het wel interessant om te zien wat er gebeurt als je het toestaat. Ben wel benieuwd naar andere guild e.d. bijvoorbeeld.

Zolang het niet op iedere pagina gespammed wordt, maar het bij 1 post blijft heb ik er geen problemen mee.

[ Voor 34% gewijzigd door Bosmonster op 12-06-2007 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroX schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 13:04:
Ok, nou ik weet het zo net nog niet met resto ;/
Ik speel nu elemental in combinatie met een mage. Ik moet zeggen dat bevalt me wel 40/0/21.
Moet alleen nog het nodige pimpen aan mijn gear, maar daar ben ik in iedergeval mee bezig.

Wat is dan de voorkeur die je hebt voor de class waar je mee wil spelen?
Ik moet zeggen nu met de mage gaat de enemy healer, als die er is redelijk rap down en is het meestal een win.
mn voorkeur gaat eigenlijk uit naar enhancement, maar das echt naar in arena, sur5ability van 0,0.
voordeel van resto is dat ik 1 persoon earth shield kan geven en mezelf lightning. mana spring totem, best dikke heals, heb wat kara gear enzo, moet alleen nog primals farmen foor mn mace en gloves enchants :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik zie hier anders toch echt dat Grandmarshall Longsword en Swiftblade epic aangeduid worden, en niet blue. (http://wow-europe.com/en/...onor/rewards-weapons.html)

Natuurlijk kan ik beter eerst focussen op levelen. Dat weet ik ook wel. Alleen is het zo dat ik ook weleens wat anders wil doen naast levelen. Zo geniet ik het meest van de game. En deze zwaardjes zullen mij behoorlijk gaan helpen met levelen.

Ik restealth eigenlijk nooit, en dat is ook niet nodig. Mobs zijn al snel dood, door de harde damage die ik doe. Zelfs elites gaan makkelijk dood, zonder dat een restealth nodig.Wat m'n trinket betreft heb je gelijk, maar tot dat ik een groepje kan vinden om Overlord te doen, om daar de questreward van te krijgen, zal ik deze behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 13:17:
[...]

Ik zie hier anders toch echt dat Grandmarshall Longsword en Swiftblade epic aangeduid worden, en niet blue. (http://wow-europe.com/en/...onor/rewards-weapons.html)

Natuurlijk kan ik beter eerst focussen op levelen. Dat weet ik ook wel. Alleen is het zo dat ik ook weleens wat anders wil doen naast levelen. Zo geniet ik het meest van de game. En deze zwaardjes zullen mij behoorlijk gaan helpen met levelen.

Ik restealth eigenlijk nooit, en dat is ook niet nodig. Mobs zijn al snel dood, door de harde damage die ik doe. Zelfs elites gaan makkelijk dood, zonder dat een restealth nodig.Wat m'n trinket betreft heb je gelijk, maar tot dat ik een groepje kan vinden om Overlord te doen, om daar de questreward van te krijgen, zal ik deze behouden.
Dat zijn de lvl 60 rewards, die ga je relatief snel weer vervangen en met dezelfde honor kan je dan imo beter lvl 70 armor kopen, daar doe je denk ik een stuk langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sebasgrif schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 13:19:
[...]

Dat zijn de lvl 60 rewards, die ga je relatief snel weer vervangen en met dezelfde honor kan je dan imo beter lvl 70 armor kopen, daar doe je denk ik een stuk langer mee.
Het gaat mij niet om efficient te doen, maar om te doen wat ik leuk vind. Ik heb al 3 maand gedaan over 55-60, dus lvl 63 naar 70 zal wel net zo lang duren ;) Bovendien vind ik de looks van die zwaardjes gewoon geweldig ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
Enhancement in arena's is echt irritant idd, maar ook solo grinden @ 70 vind ik enhancement echt vervelend, je moet + hit rating hebben, wat weer je HP hard omlaag haalt, daarnaast is er weinig +hit rating int gear te vinden (neem aan dat je DW wil) en je heals zijn zo hard gegimped als je DW enhancement in gaat ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Bosmonster schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 13:12:
[...]

mjah ok zal best, maar gevolg is dat heel veel mensen de content uberhaupt niet kunnen zien. Lijkt me ook niet echt een oplossing :P
Alleen als je achter een proxy danwel firewall zit. Lijkt me dat dat alleen op werk/studie zo is, en daar is het lijkt me toch geen ramp dat je niet daarbij kan O-)

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 09:42
TroX schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 13:24:
Enhancement in arena's is echt irritant idd, maar ook solo grinden @ 70 vind ik enhancement echt vervelend, je moet + hit rating hebben, wat weer je HP hard omlaag haalt, daarnaast is er weinig +hit rating int gear te vinden (neem aan dat je DW wil) en je heals zijn zo hard gegimped als je DW enhancement in gaat ;(
Belachelijk van Blizz ook he, een rogue in plate die ranged ook nog vette elemental dmg doet en kan interrupten... wat enorm stom dat je jezelf niet in 1s full kan healen.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
porn* schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 13:38:
[...]

Belachelijk van Blizz ook he, een rogue in plate mail/leather die ranged ook nog vette elemental dmg doet en kan interrupten... wat enorm stom dat je jezelf niet in 1s full kan healen.
fixed*
porn* schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 13:49:
[...]

Oops. Ach, post-TBC mail heeft onderhand de armorvalue van pre-TBC plate dus zover zit er niet naast ;)
you got point : )

[ Voor 27% gewijzigd door ImdaMned op 12-06-2007 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

gisteren grid en clique gehaald voor mn priest en moet zeggen zeker in AV werkt het heerlijk zit nog een beetje te kijken welk soort mark ik handig vind om out of range te laten zien heb nu de health bar grijs, vond de tekst in het midden wel duidelijk maar ik zie graag namen.
Clique is ook erg mooi moet er nog even aan wennen maar denk dat het samen met grid ideaal gaat werken.

Nu moet ik er alleen nog achter komen welke mod het is die de timer status bars (van bv av en ab) laat zien want in av heb ik er soms wel 10 in mn scherm staan en das flink irritant dus als iemand weet welke mod het is kan ik het hopelijk aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Waarschijnlijk is dat Bossmods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
ya vendetta DBM deadlybossmod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
Bosmonster schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 13:15:
[...]

Mag 'officieel' ook niet.. dat stond ooit in de regeltjes onderaan het forum.

Persoonlijk heb ik er geen problemen mee overigens, ik vind het wel interessant om te zien wat er gebeurt als je het toestaat. Ben wel benieuwd naar andere guild e.d. bijvoorbeeld.

Zolang het niet op iedere pagina gespammed wordt, maar het bij 1 post blijft heb ik er geen problemen mee.
Oooooow sry dat wist ik niet over heen gelezen dan. Ik heb het vroeger wel eens vaker hier een keer neer gezet.

Zal het even weg halen dan als mensen zich er erg aan storen.

[ Voor 5% gewijzigd door ErwienO op 12-06-2007 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 09:42
Oops. Ach, post-TBC mail heeft onderhand de armorvalue van pre-TBC plate dus zover zit er niet naast ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

bedankt het zal idd vendetta zijn die heb ik al wel een tijdje maar tis ook wel een paar maanden geleden dat ik av of ab gedaan heb dus dat kan wel kloppen dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En toch is het fijn als je spul aan het verzamelen bent voor een Whitemend Hood dat dan je T4 hoofd dropped en jij net je r0llhaxx0r geüpdate hebt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
porn* schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 13:38:
[...]

Belachelijk van Blizz ook he, een rogue in plate die ranged ook nog vette elemental dmg doet en kan interrupten... wat enorm stom dat je jezelf niet in 1s full kan healen.
Daar heb je wel gelijk in, maar wij hebben niet de dodge mogelijkheden van rogues en de overige CC abilities. Voor een shammy is dat wel wat lastiger spelen :).
Maar in damage is het inderdaad wel goed te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is shammy niet de enige class zonder stun ability?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:12:
Tenzij je Tauren bent ;)
en natuurlijk stoneclaw totem....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroX schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 13:24:
solo grinden vind ik juist heerlijk, als je shamanic rage goed gebruikt maakt die heal af en toe ook niets uit, je mana raakt dan toch "nooit" op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
TroX schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:13:
[...]

Tenzij je Tauren bent ;)
en natuurlijk stoneclaw totem....
warlock kan ook niet stunnen. priest alleen talented (warlock eigenlijk ook, met 41 punten talent geloof ik? of 31) shadowfury dacht ik
hunter alleen talented,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:12:
Warriors hebben ook geen stun. (en nee, begin niet over arms/prot danwel full prot in pvp, want er zijn weinig specs die minder kansloos zijn op pvp gebied)

Priests hebben alleen een proc stun als ze shadow specced zijn.

Mages idem, alleen mits fire spec

Warlocks hebben alleen een stun als 41pts destro talent.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:16:
warlock kan ook niet stunnen. priest alleen talented (warlock eigenlijk ook, met 41 punten talent geloof ik? of 31) shadowfury dacht ik
hunter alleen talented,
yup warlock 41 talent point in destro tree

is shadow aoe met (ik dacht) 3 sec stun ...

heerlijk met aoe'en van groepen, 2 x SoC op shadowfury, en watch the big numbers >:) >:)

en priest volgens mij kans op stun bij shadow damage, maar na talents points....

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2007 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:19:
[...]

heerlijk met aoe'en van groepen, 2 x SoC op shadowfury, en watch the big numbers >:) >:)

en priest volgens mij kans op stun bij shadow damage, maar na talents points....
SoC? en warriors hebben charge stun. als ze bezerker stance, intercept..

bij priests is die stun wel goedkoop. redelijk hoog (of laag) in de talenttree. warrior heeft toch ook een talented shieldslam of revenge ofzo, met een stun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
BootVluchteling schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:25:
[...]

bij priests is die stun wel goedkoop. redelijk hoog (of laag) in de talenttree. warrior heeft toch ook een talented shieldslam of revenge ofzo, met een stun?
Yup revenge alleen dat is niet altijd cker of ie proct.
Van imp shieldbash word je dazed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Hmzaniac schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:19:
[...]

Warriors hebben ook geen stun. (en nee, begin niet over arms/prot danwel full prot in pvp, want er zijn weinig specs die minder kansloos zijn op pvp gebied)
Charge/Intercept stun?

--crap, te langzaam, had toch echt net gerefreshed :<

[ Voor 8% gewijzigd door Blistimo op 12-06-2007 14:28 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
Ik denk ook dat de OP ook meer crowd control bedoelde dan specifiek een stun :)
Frostshock en earthbind zijn de enige twee vormen van snaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seed of Corruption

doet aoe damage wanneer er een bepaalde hoeveelheid damage op de mob is gedaan...

dus op twee mobs SoC, dan shadowfury, ontvangen alle mobs de damage van zowel de shadowfury als de aoe damage van 2 x SoC....

erg snelle wijze om bijvoorbeeld de skellies in SL op de gnomes in SV af te handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De shaman is de enige class zonder echte CC, maar ze kunnen wel snel interupten en kiten.

Op de official boards zitten de shamies maar de whinen over CC, maar ik denk dat dat overpowered zou zijn voor die class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:19:
[...]

Warlock kan ook stunnen met Fel Guard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:30:
[...]

Seed of Corruption

doet aoe damage wanneer er een bepaalde hoeveelheid damage op de mob is gedaan...

dus op twee mobs SoC, dan shadowfury, ontvangen alle mobs de damage van zowel de shadowfury als de aoe damage van 2 x SoC....

erg snelle wijze om bijvoorbeeld de skellies in SL op de gnomes in SV af te handelen.
gnomes in non-heroic dan ;) dat wiol je op heroic niet proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Laatst online: 18-09 16:34
[...]

Charge stun is wel geteld 1 sec. revenge is alleen in def stance en de stun is een proc in Prot tree, en shield slam (ook prot) is een dispell

Wat er denk ik bedoeld is met "Is shaman niet de enige class zonder stun" dat shamans de enige class zonder enige vorm van CC is. Zo hebben warroirs en priest fear. Locks hebben zoveel dat een stun overkill zo zijn. mages hoef ik denk ik niet toe te lichten, en hunters hebben conc en scatter. Rogues en palas hebben naturrlijk stun.
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:30:
De shaman is de enige class zonder echte CC, maar ze kunnen wel snel interupten en kiten.

Op de official boards zitten de shamies maar de whinen over CC, maar ik denk dat dat overpowered zou zijn voor die class.
Wat hij zij dus ^^

[ Voor 17% gewijzigd door Nivado op 12-06-2007 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
QuarK schreef op maandag 11 juni 2007 @ 17:18:
Tja, goeie hunters kunnen idd prima dps doen. Weliswaar niet voorbij de rogues/warlocks maar toch erg dichtbij.
Beetje laat maar:

Hydros:

http://www.lossendil.com/wws/?report=m5j5yqg4onbtw

Karathress:

http://www.lossendil.com/wws/?report=ced63zxhi6lei

Magtheridon:

http://www.lossendil.com/wws/?report=krml6ivfbxhaa&m

die hunters zijn niet full t5 geared, de locks mages in die guilds doen het ook netjes, ze zijn gewoon goed ;), tis dat wij geen wws draaien zal eens zien of ik dat voor elkaar krijg, Phantasmique en mijzelf lukken het to regelmatig om 1200+ te doen en daarmee dan ook bovenaan te staan.

btw dit betekend niet dat Hunters bovenaan horen maar zijn toch zeker geen mediocre dps meer, je guild hunters ff goed schoppen als ze niet goed mee kunnen komen.

*edit* Mag wws toegevoegd.

[ Voor 20% gewijzigd door Ashrah op 12-06-2007 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Nivado schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:32:
[...]

Charge stun is wel geteld 1 sec. revenge is alleen in def stance en de stun is een proc in Prot tree, en shield slam (ook prot) is een dispell

Wat er denk ik bedoeld is met "Is shaman niet de enige class zonder stun" dat shamans de enige class zonder enige vorm van CC is. Zo hebben warroirs en priest fear. Locks hebben zoveel dat een stun overkill zo zijn. mages hoef ik denk ik niet toe te lichten, en hunters hebben conc en scatter. Rogues en palas hebben naturrlijk stun.

[...]

Wat hij zij dus ^^
licht dan ook ff duidelijk toe dat scattershot een MM-tree talent is. net zoals de meeste andere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Conc is waardeloos, slowed alleen maar, frostshock is dan nog beter, scatter en intimidation zijn talents, entrapment is een talent EN proc die alleen werkt op traps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

[...]

Je hebt je charge stun en intercept idd, hoewel het beiden geen serieuze stuns zijn. Je kan niet makkelijk midden in een gevecht iemand stunnen zoals een paladin of rogue dat kan.

Ze zijn niet zonder meer zomaar te gebruiken in iedere situatie, het zijn meer abilities met een stun als bijkomend voordeel (meer om te voorkomen dat je charged en door lag iemand ondertussen al weggelopen is zeg maar)

En ook al boven gezegd: je kan idd imp revenge nemen, en concussion blow, maar volgens mij gaat het nu om stuns in pvp, en zo diep in prot speccen maakt pvp over het algemeen vrij onmogelijk :)

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Maranno schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:34:
[...]

Beetje laat maar:

Hydros:

http://www.lossendil.com/wws/?report=m5j5yqg4onbtw

Karathress:

http://www.lossendil.com/wws/?report=ced63zxhi6lei

die hunters zijn niet full t5 geared, de locks mages in die guilds doen het ook netjes, ze zijn gewoon goed ;), tis dat wij geen wws draaien zal eens zien of ik dat voor elkaar krijg, Phantasmique en mijzelf lukken het to regelmatig om 1200+ te doen en daarmee dan ook bovenaan te staan.

btw dit betekend niet dat Hunters bovenaan horen maar zijn toch zeker geen mediocre dps meer, je guild hunters ff goed schoppen als ze niet goed mee kunnen komen.
Impressive... het verbaast me dat jullie mages zo weinig dps doen, ik zie er zelfs 2 onder een shadow priest (mag ik aannemen) staan.

Is daar nog een reden voor?

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
BootVluchteling schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:45:
[...]

licht dan ook ff duidelijk toe dat scattershot een MM-tree talent is. net zoals de meeste andere
Dat het Talents zijn weet/wist ik niet. Bovendien was ik freeze trap nog vergeten. Echter is een MM build niet useless in pvp (itt prot build van een warrior). Dat een prot build wel useless is in pvp was al eerder vermeld en kan ik je uit eerste hand vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-09 19:39
Eerste hydross kill bij ons gisteren. Mages 1, 3 en 4. Waarschijnlijk door de AoE bij de adds.

Overigens zag ik verder 1 hunter enorm hoog boven de rest uit + enkele locks die altijd hoog zitten. Maar bij hydross was het toch voornamelijk de mages.

[ Voor 20% gewijzigd door morpheus op 12-06-2007 15:03 ]

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmzaniac schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:52:
[...]

Impressive... het verbaast me dat jullie mages zo weinig dps doen, ik zie er zelfs 2 onder een shadow priest (mag ik aannemen) staan.

Is daar nog een reden voor?
Dit is niet Genesis, de guild waar onaga inzit. Dit is een $random guild, het dient alleen als voorbeeld dat hunters (tegenwoordig....) wel degelijk dps in raids kunnen doen..

Ik ken in ieder geval niemand van die dmg lists en aangezien ik ook op Stormrage zit lijkt me het vrij onwaarschijnlijk dat het een Stormrage guild is van die chart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:56:
[...]

Dit is niet Genesis, de guild waar onaga inzit. Dit is een $random guild, het dient alleen als voorbeeld dat hunters (tegenwoordig....) wel degelijk dps in raids kunnen doen..

Ik ken in ieder geval niemand van die dmg lists en aangezien ik ook op Stormrage zit lijkt me het vrij onwaarschijnlijk dat het een Stormrage guild is van die chart.
ahzo, ik moet idd maar eens meer met wws gaan werken, want classes/spelers gaan vergelijken met puur en alleen swstats is nog redelijk te doen in karazhan, maar als je het dan wil gaan bekijken per bossfight danwel voor 25man raids is dit wel heel ideaal om te zien hoe iedereen het doet.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:45:
[...]

Ja, maar zo heeft BM weer pet intimidation, 3 seconde stun.

Zo'n beetje elke class/spec heeft wel een skill om iemand even uit het gevecht te halen.
Behalve de Shaman d8 ik, maar ik zeg al een paar namen voorbij komen, totem enzo, dus misschien toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Perox schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 10:27:
[...]

Need! _/-\o_

Hey zeg, jij zit ook op Runetotem, horde side? Nooit geweten? Charname?

Ik ben Lysse, 70 UD Frostmage, Clan Wulf
Nog warlocks nodig trouwens in Clan Wulf? ;) En waar zijn jullie met raiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:00:
[...]

Zo'n beetje elke class/spec heeft wel een skill om iemand even uit het gevecht te halen.
Behalve de Shaman d8 ik, maar ik zeg al een paar namen voorbij komen, totem enzo, dus misschien toch wel.
Volgens mij heb je helemaal gelijk. Een RL vriend van me is HW geweest met zijn shaman, en had het daar ook vaak over.
[...]

Volgens Armory zitten ze op Aerie Peak.

[ Voor 33% gewijzigd door Nivado op 12-06-2007 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:00:
[...]

Intimidation is ook een talent ....
[...]

Heb ook niet gezegd dat het Genesis was :p heb ergens wel gezegd dat Gen geen wws draait en ik ga proberen een wws parse te maken van Vashj vanavond.

Shadow priests kunnen makkelijk boven Mages/Locks uitkomen als ze goed gegeared zijn, alles hang af van het type bossfight, met alles wat Locks extra doen op Vashj zullen ze daar nooit bovenaan staan (add duty) en toch stond Vagos (1 van onze shadow priests) op meerdere tries bovenaan gisteren.

[ Voor 16% gewijzigd door Ashrah op 12-06-2007 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
morpheus schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:56:
[...]

Eerste hydross kill bij ons gisteren. Mages 1, 3 en 4. Waarschijnlijk door de AoE bij de adds.

Overigens zag ik verder 1 hunter enorm hoog boven de rest uit + enkele locks die altijd hoog zitten. Maar bij hydross was het toch voornamelijk de mages.
Klatering heeft een pet genaamd conundram. SW stats merged de dmg van de warrior conundram erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Kzal eens kijken of ik m'n druid boompjes kan renamen naar de top3 dps-ers van Core ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maranno schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:05:
[...]

Intimidation is ook een talent ....
Mjah, ik zeg ook, BM.

MM Imp concussive shot die stunned
BM Intimidation
Surv Imp traps

Alledrie wel iets vergelijkbaars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-09 19:39
ImdaMned schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:05:
[...]

Klatering heeft een pet genaamd conundram. SW stats merged de dmg van de warrior conundram erbij.
Stom, vergeten.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:31
Bosmonster schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 12:32:
[...]

Hadden ze weer geld nodig bij Blizzard? :)

paar duizend bans = paar duizend nieuwe accounts ;)
Mwah laat zeggen 5000, dat keer 20 euro oid? Kom je uit op rond de 100k... Ik denk dat ze daar hun hand niet voor omdraaien hoor :P 8 miljoen x 12 brengt genoeg geld in het laatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey mensen heb vraagje als ik met mijn character van realm verandert neem ik dan ook item die in mijn bank liggen en in de inventory mee... of worden die gewonnen verwijdert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 16:01:
hey mensen heb vraagje als ik met mijn character van realm verandert neem ik dan ook item die in mijn bank liggen en in de inventory mee... of worden die gewonnen verwijdert?
die neem je mee(er is wel een max aan goud)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Die neem je inderdaad mee. Achteraf had ik dus niet al mijn items hoeven verkopen zodat ik alleen spul in mijn bags had. :D Ah well... als ik er nu aan terug denk, was dat toch veelal Junk (zoals wel meer mensen hadden met hun eerste Char denk ik ;)).

[ Voor 14% gewijzigd door OkkE op 12-06-2007 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 16:08:
Die neem je inderdaad mee. Achteraf had ik dus niet al mijn items hoeven verkopen zodat ik alleen spul in mijn bags had. :D Ah well... als ik er nu aan terug denk, was dat toch veelal Junk (zoals wel meer mensen hadden met hun eerste Char denk ik ;)).
dus alles in je inbentory en bank word meegenomen? sorry dat ik wil bevestiging :P ik wil zeker weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zorg wel dat je je mailbox leeg haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 16:11:
Zorg wel dat je je mailbox leeg haalt.
ok anders ben ik die dus kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!