Resistance_NL schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 11:21:
[...]
Zoals ik al eerder verteld heb, is er voor mij weinig verschil tussen combat en andere trees. Je wilt nog steeds zoveel mogelijk achter je tegenstander staan om block/parry/dodge te ontwijken. Het enige voordeel van combat is dat het meer damage doet wanneer je niet achter je tegenstander staat.
Over cheapshot, situationeel de beste opener. In 5 man instances gebruik ik hem vaak op casters te solo-en en ook voor grinden gebruik ik het regelmatig omdat je minder damage krijgt. Dus hoef je minder vaak te bandagen. Effectief zal het weinig uitmaken of je cheap shot, of niet. In het ene geval duurt elk gevecht gemiddeld iets langer, in het andere geval moet je iets vaker eten/bandagen.
In raid instances en ook in 5 man instances waar ik de tank assist gebruik ik geen cheapshot. Ten eerste is het lastig voor de tank wanneer hij een mob wilt positioneren en ten tweede krijgt hij minder rage van een stunned mob.
Het gaat mij niet om het positioneren. Het is gewoon een saaie tree imho. Daarnaast kan jij bijv wel van voren aanvallen ook al prefeer je van achteren. Ik heb, als ik niet van achteren kan aanvallen, veel minder mogelijkheden. Daarom ook dat cheapshot mijn favo opener is. Dat is bij mij namelijk wel een wereld van verschil. Ik heb 2 manieren om ongeschonden uit een gevecht te komen.
Dat is 1: stunlock of 2: dotten en kiten. Als ik niet stun, maar wel normaal vecht pak ik zeker wel damage en aangezien ik liever geen downtime heb doe ik dat zo. De enige downtime die ik eigenllijk heb zijn om mijn poisons er weer op te zetten. Dat luttele beetje health wat ik af en toe verlies, tikt er wel weer bij als ik ooc ben. Is wel heerlijk als je rep grind om gewoon verstand op 0 te zetten, muziek op 10

en eindeloos door te hakken
De enige echt leuke dingen in combat vind ik AR/BF. Daar houdt het op. De latere talents zijn interessanter, maar dan zit je weer te diep in die tree. Ik zou alleen puur om te raiden een combat build nemen.
De build die ik dan weer heb, daar zitten leuke dingetjes in. Ik heb cold blood, mutilate, dirty tricks, mod, camouflage. Erg leuk om daar mee te spelen.
Wat betrfet de instances. Ik stun nooit, tenzij ik een caster kan redden of een mob alleen pak om een bepaalde reden. Ook in heroics waar er mobs zijn die hard slaan, de tank weinig hp heeft en de healer nog geen heal cast, zijn mijn stuns welkom. Over het algemeen ben ik meer aan het mutilaten/SnD'en/rapturen, omdat, net als je al zelf zegt, een tank geen aggro opbouwt tijdens jouw stun.