Het Grote World of Warcraft topic - Deel 120 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.947 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142494

Nee, je hebt ook een key nodig om te spelen.
Die bij de game zit geleverd. Als je die hebt kan je idd verder spelen op jezelfde account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiS-K
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-12-2024
BootVluchteling schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:10:
[...]

wat doet dat precies dan? removed dat cooldown ofzo?
Normaal gesproken kan jij pas je volgende spell gaan casten op het moment dat je van de server bevestiging hebt gekregen dat je laatste spell daadwerkelijk gecast is. Door latency zit hier een vertraging in waardoor je in de praktijk een pauze tussen het casten van iedere spell krijgt en dus minder DPS haalt. Met /spellstopcasting stopt je client met het casten van een spell waardoor je aan je volgende cast kan gaan beginnen. Als je dit goed timed kan je de pauze tussen 2 casts drastisch verminderen. Als je /spellstopcasting te vroeg gebruikt onderbreek je overigens wel je eerste cast, maar er zijn mods die je helpen om de latency te berekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Gisteren eindelijk lvl 70 gedinged _o_ (/played 16 dagen en 7 uur). Mijn eerste character op lvl 70.
Ook gelijk mijn normale flying mount gehaald, damn wat is dat wennen :P.
Armory-link: http://armory.wow-europe....ml?r=Earthen+Ring&n=Unain
Uiteraard ga ik respeccen naar protection, heb al aardig wat gear voor tanken verzameld.

Tijd om m'n mining/enchanting op te halen en sparen voor epic flying mount (lees:riding skill) en gear verbeteren en keys voor instances verzamelen en rep verzamelen.... Kortom genoeg te doen :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiS-K
TheNymf schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:12:
Ik heb een vraag:

ik heb een tijdje Wow (om te proberen) op een private/backup server gespeeld, dit bevalt me wel en nu wil ik écht WoW gaan spelen. Vraag is nu:

ik heb WoW en TBC (up to date). Ik heb de 10 daagse (je weet ,gierig ;)) trial aangevraagd en ik kan gewoon spelen, als ik nu een gamecard koop (in de winkel) kan ik deze dan gewoon invullen en gelijk doorgamen? ik heb wel gelezen dat je trialaccount bewaard blijft

en kan ik gewoon WoW spelen en vooralsnog niet TBC, ook al heb ik m geinstalleerd staan?
Je zal eerst je trial account moeten opwaarderen naar een volwaardig account dmv de serial code in je WoW doos. Vanaf dat moment is het mogelijk om gamecards toe te voegen aan je account.
Wat je dan nog moet doen is je account opwaarderen naar een TBC account dmv de serial code in de doos van TBC.
Het opwaarderen naar TBC kan je in principe uitstellen, behalve als je een Blood Elf/Draenei wilt spelen, Jewelcrafting wilt nemen of alvast Outlands in wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222170

TheNymf schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:12:
Ik heb een vraag:

ik heb een tijdje Wow (om te proberen) op een private/backup server gespeeld, dit bevalt me wel en nu wil ik écht WoW gaan spelen. Vraag is nu:

ik heb WoW en TBC (up to date). Ik heb de 10 daagse (je weet ,gierig ;)) trial aangevraagd en ik kan gewoon spelen, als ik nu een gamecard koop (in de winkel) kan ik deze dan gewoon invullen en gelijk doorgamen? ik heb wel gelezen dat je trialaccount bewaard blijft

en kan ik gewoon WoW spelen en vooralsnog niet TBC, ook al heb ik m geinstalleerd staan?
volgens mij moet je een originele game key hebben om je trial account om te zetten naar een normaal account...

als je tbc hebt geinstalleerd maar je account is niet dmv een tbc key geupgrade kan je wel gewoon in azeroth spelen, maar je kan niet naar de TBC content gebieden. (inclusief BE en draenei)

EDIT: was duidelijk te laat, maar heb wel gelijk :+ :+

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 222170 op 13-06-2007 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-06 14:57
oké thx..! duidelijk..!

de box kopen was me ook al wel duidelijk :)

[ Voor 50% gewijzigd door sjongenelen op 13-06-2007 11:23 ]

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Nogmaals mijn vraag maar dan in kortere versie. Kan ik met mijn L56 (human) warrior die nu nog in greens en een enkele boe blue rond loopt op L58 naar de outlands gaan? En is het inderdaad beter om arms te blijven totdat ik wat betere gear heb?

En wie zit er hier op een redelijke nieuwe server waar veel mensen iig nog in de outlands aan het levelen zijn waardoor het redelijk makkelijk is om groepen voor <L70 instances te vinden. Of is dat op Xavius ook nog het geval (ik meen me te herinneren dat een paar mensen die dit forum bezoeken daar ook spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:02
DiS-K schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:16:
[...]

Normaal gesproken kan jij pas je volgende spell gaan casten op het moment dat je van de server bevestiging hebt gekregen dat je laatste spell daadwerkelijk gecast is. Door latency zit hier een vertraging in waardoor je in de praktijk een pauze tussen het casten van iedere spell krijgt en dus minder DPS haalt. Met /spellstopcasting stopt je client met het casten van een spell waardoor je aan je volgende cast kan gaan beginnen. Als je dit goed timed kan je de pauze tussen 2 casts drastisch verminderen. Als je /spellstopcasting te vroeg gebruikt onderbreek je overigens wel je eerste cast, maar er zijn mods die je helpen om de latency te berekenen.
We have a winner !

't kan een dps increase betekenen tussen de 15 a 20%... niet verkeerd lijkt me.

[ Voor 4% gewijzigd door ImdaMned op 13-06-2007 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ebborazor schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:24:
Nogmaals mijn vraag maar dan in kortere versie. Kan ik met mijn L56 (human) warrior die nu nog in greens en een enkele boe blue rond loopt op L58 naar de outlands gaan? En is het inderdaad beter om arms te blijven totdat ik wat betere gear heb?

En wie zit er hier op een redelijke nieuwe server waar veel mensen iig nog in de outlands aan het levelen zijn waardoor het redelijk makkelijk is om groepen voor <L70 instances te vinden. Of is dat op Xavius ook nog het geval (ik meen me te herinneren dat een paar mensen die dit forum bezoeken daar ook spelen)
Ja hoor, op lvl58 is Hellfire goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-06 14:36
Anoniem: 219317 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 10:40:
Ik heb trouwens nog steeds geen goeie dps talentbuild voor shadowpriests ... kan iemand die mij linken ? dank u !
Linkje

probeer de zijne is, staat ook meestal 2e/3e in dps bij ons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:35

melee had ik als lvl 59 naar outlands gegaan, en dan daar ff grinden richting de 60 op lvl 58 hellboar ofzo.. humanoids kan ook. mn paladin had flinke moeite op lvl 58, en die kon zichzelf healen.. hunter is gewoon goed te doen, en andere high dps-classes ook. warrior lijkt me beetje tricky..

over dat stopspellcasting.. is er dan een mod die het soort van automatisch doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
BootVluchteling schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:27:
[...]

melee had ik als lvl 59 naar outlands gegaan, en dan daar ff grinden richting de 60 op lvl 58 hellboar ofzo.. humanoids kan ook. mn paladin had flinke moeite op lvl 58, en die kon zichzelf healen.. hunter is gewoon goed te doen, en andere high dps-classes ook. warrior lijkt me beetje tricky..

over dat stopspellcasting.. is er dan een mod die het soort van automatisch doet?
Ik zie dat jij op Xavius speelt, hoe is het met die server gesteld? Ik meen me te herinneren dat er redelijk wat Nederlanders zaten. En is iedereen al L70 of lopen er nog genoeg rerolls/alts rond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 16:56
Dat stopspellcasting is beetje bull allemaal. Denk dat je vaker een spell per ongeluk onderbreekt dan dat je er op gaat winnen. Met een beetje oefenen kun je je timing namelijk al bijna perfectioneren. (Je kunt al beginnen met casten lang voordat je vorige castbar weg is bijvoorbeeld. Daar een paar milliseconden op pakken gaat je echt niet helpen.

Het hele server-latency verhaal kan ik me ook weinig bij voorstellen. De /stopspellcasting moet toch ook echt eerst voor verificatie langs de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[...]

Niet automatisch. Maar kijk op wowace.com naar quartz / CBRipoff / rapidcast
Bosmonster schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:30:
Dat stopspellcasting is beetje bull allemaal. Denk dat je vaker een spell per ongeluk onderbreekt dan dat je er op gaat winnen. Met een beetje oefenen kun je je timing namelijk al bijna perfectioneren. (Je kunt al beginnen met casten lang voordat je vorige castbar weg is bijvoorbeeld. Daar een paar milliseconden op pakken gaat je echt niet helpen.

Het hele server-latency verhaal kan ik me ook weinig bij voorstellen. De /stopspellcasting moet toch ook echt eerst voor verificatie langs de server.
Geen bull, en ja. als jouw cast 2 tot 5 tienden van een seconde minder lang duurt dan is dat inderdaad een dps increase. Shadowbolt bij jou zal noooooit 2.5 seconden duren maar meer richting de 2.7 tot 3.0 (incl. 5 punten erin). Ik weet niet hoe dat zit met de verificatie ervan, maar het werkt. Heb je nooit een shadowbolt af willen breken dmg van lopen maar dat de shadowbolt toch gecast werd? Dit werkt precies hetzelfde

/stopspellcasting
/cast fireball / shadowbolt / frostbolt / mindflay etc etc.

[ Voor 49% gewijzigd door ImdaMned op 13-06-2007 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06 12:54

chromeeh

the Gnome

Anoniem: 142494 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 10:49:
Mjah, vaak is Blizzard daar nog wel relaxt mee, als ze zelf de fout hebben gemaakt om 'het toe te staan'

Zie bijvoorbeeld ook http://www.thottbot.com/i17782

En over twinks, leuk of niet, Blizzard moet gewoon invoeren dat je exp krijgt in battlegrounds :) Dan is het snel afgelopen. :p
Idd, en als enchanter zet ik nooit enchants bij twinks...
Ik zie dat steeds meer enchanters dit doen :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-06 18:28
ImdaMned schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:30:

Geen bull, en ja. als jouw cast 2 tot 5 tienden van een seconde minder lang duurt dan is dat inderdaad een dps increase. Shadowbolt bij jou zal noooooit 2.5 seconden duren maar meer richting de 2.7 tot 3.0 (incl. 5 punten erin). Ik weet niet hoe dat zit met de verificatie ervan, maar het werkt. Heb je nooit een shadowbolt af willen breken dmg van lopen maar dat de shadowbolt toch gecast werd? Dit werkt precies hetzelfde

/stopspellcasting
/cast fireball / shadowbolt / frostbolt / mindflay etc etc.
Mijn ervaring is dat het handiger is om zelf +/- een halve seconde voor t einde van je casttijd te beginnen met t casten van een volgende spell. met /spellstopcasting brak ik toch vrij vaak mn vorige cast af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Als warrior heb ik geprobeerd om met lvl 58 al Outlands te doen, maar het is erg lastig. Ik heb met een paar quests hulp gehad van iemand in de guild die lvl 61 was. Maar solo is het erg pittig. Ik heb gewacht tot lvl 60 totdat ik echt solo in Outlands ging questen.
En als je eenmaal in Outlands een paar quests gedaan hebt, heb je zo een compleet nieuwe gear die bijna de helft beter is dan wat je had :P.
Zelf ben ik fury-specced naar lvl 70 gegaan en ik heb ook aardig wat instances getanked en het is goed te doen. Voor PVE en af en toe tanken zou ik gewoon arms/fury blijven totdat je lvl 70 bent, zodat je niet onnodig geld hoeft uit te geven voor respeccen.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

"..." en dan daar ff grinden richting de 60 op lvl 58 hellboar ofzo.. humanoids kan ook.
Grind dan op Shattered Hand mobs, krijg je rep met Honor Hold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 24-06 17:40
Anoniem: 222170 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:12:
[...]

hehe go go for the number crunchers :D

[...]

ligt aan de looptijd van immolate....

dacht 12 of 15 seconden.... in 12 kan je er 4 kwijt plus een conflag, in 15 zou je er 5 plus conflag kwijt kunnen...

vast wel iemand die dat kan checken, zie het zelf op z'n vroegst vanavond pas weer :D
Immolate rank 9

Burns the enemy for 327 Fire damage and then an additional 615 Fire damage over 15 sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ebborazor schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:29:
[...]

Ik zie dat jij op Xavius speelt, hoe is het met die server gesteld? Ik meen me te herinneren dat er redelijk wat Nederlanders zaten. En is iedereen al L70 of lopen er nog genoeg rerolls/alts rond?
ik zit in een NL-guild, genaamd Relax. leuke jongens die ik al een hele tijd ken. de guild doet elke avond als het ff kan een Karazhan run. over het algemeen is de server goed volwassen. veel lvl 70's, met 2 high-end guilds die al zwaar in de epics zitten.

ik heb het er erg naar mijn zin. er zitten wel een paar oost-europese lui, maar die spreken over het algemeen beperkt, maar begrijpelijk engels. ikzelf heb Bobek op mn friendslist, eentje uit ik vermoed rusland oid, en hij is als het ff kan, de vaste tank in mn instance group..

op een gegeven moment ben je op elkaar ingespeeld en is het heerlijk.

mocht je willen komen dan heet ik je bij deze welkom :)

wil je nieuwe char rerollen of transferren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

(jarig!)
offtopic:
Waarom noemt iedereen het toch Outlands... het heet Outland :x

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
sebasgrif schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:38:
[...]

Mijn ervaring is dat het handiger is om zelf +/- een halve seconde voor t einde van je casttijd te beginnen met t casten van een volgende spell. met /spellstopcasting brak ik toch vrij vaak mn vorige cast af.
Momenteel loopt m'n pc iets minder soepel (sucky SSC programming) en ben ik weer vrolijk aan het buttonbashen. Maar in karazhan / gruul is het perfect te gebruiken. Maar idd. zelf 1/2 van tevoren 't knopje gebruiken werkt ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 17-06 12:57
Jij ook last van flinke FPS drops in SSC? Liep gisteren met 5 FPS te healen bij Morogrim. :/ (well first kill though ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-05 21:36
Wat betreft /stopcasting

Heb je een zeer goede latency, dan is de moeite inderdaad kleiner. Ik heb zelf een latency van 80 a 90. Maar een mod liet zien hoeveel eerder ik een spell kon afbreken. Dat schommelde hierbij tussen de 90 en 300ms (verschilt per cast). Voor mij is dat een twijfelpunt omdat ik echt een knoppenrammer ben soms. Ik zou het mezelf wel kunnen aanleren, maar het betekend erg veel meer focus moeten leveren tijdens een gevecht.

Heb je een hogere latency en kom je tussen de 200 en 500ms uit, dan zou ik vrijwel zeker /stopcasting gebruiken. Je gaat vrijwel zeker vooruit. Gebruik gewoon die addon om dat eens te zien.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
BootVluchteling schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:43:
[...]

ik zit in een NL-guild, genaamd Relax. leuke jongens die ik al een hele tijd ken. de guild doet elke avond als het ff kan een Karazhan run. over het algemeen is de server goed volwassen. veel lvl 70's, met 2 high-end guilds die al zwaar in de epics zitten.

ik heb het er erg naar mijn zin. er zitten wel een paar oost-europese lui, maar die spreken over het algemeen beperkt, maar begrijpelijk engels. ikzelf heb Bobek op mn friendslist, eentje uit ik vermoed rusland oid, en hij is als het ff kan, de vaste tank in mn instance group..

op een gegeven moment ben je op elkaar ingespeeld en is het heerlijk.

mocht je willen komen dan heet ik je bij deze welkom :)

wil je nieuwe char rerollen of transferren?
Ik heb nog een L56 human warrior daar van een jaar terug ofzo. Daarna ben ik met wat andere mensen op vek nilash gererolled (weet eigenlijk niet meer precies waarom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142494 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:41:
tot waar krijg je rep van hun? honored of zelfs tot revered?

mijn 70 lock heeft nog redelijk wat HH rep nodig, ben pas halverwege honored en heb de heroic key nodig ;)
Dennism schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:42:
Immolate rank 9

Burns the enemy for 327 Fire damage and then an additional 615 Fire damage over 15 sec.
15 secs dus he....

dan is 5 incinerates en conflag heel goed te doen idd..... >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Nou ik begin er dus niet aan, 80/90 is doorgaans de max latency die ik heb.

Win er dus niet veel mee, behalve eerder agro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:15
Anoniem: 142494 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:41:
[...]

Als warrior zou ik eerder bij de bonechewers (degenen langs de zijkant van het pad) blijven in het begin. Die Shattered Hand mobs (op path of glory toch?) zijn vrij pittig en dan ook nog eens gegroepeerd.

Overigens heb ik wel de laatste 10% van 69 naar 70 daar gegrind. Dan waren de SH mobs weliswaar groen, maar omdat ik kon blijven chargen, intercepten en victory rush doen ging het heel snel en ik verdiende er nog wat aan ook :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ImdaMned schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:45:
[...]

Momenteel loopt m'n pc iets minder soepel (sucky SSC programming) en ben ik weer vrolijk aan het buttonbashen. Maar in karazhan / gruul is het perfect te gebruiken. Maar idd. zelf 1/2 van tevoren 't knopje gebruiken werkt ook goed.
Dat bedoelde ik dus ook. Als je het zelf goed timed (afhankelijk van je eigen latency) heb je geen /stopspellcasting nodig. /stopspellcasting voegt namelijk niks toe dan risico om je spell ongewenst te onderbreken, je kunt toch pas casten als je oude spell afgelopen is, ook met /stopspellcasting. Doe je het eerder, dan heb je een paar seconden weggegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ebborazor schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:52:
[...]

Ik heb nog een L56 human warrior daar van een jaar terug ofzo. Daarna ben ik met wat andere mensen op vek nilash gererolled (weet eigenlijk niet meer precies waarom)
uhm, tja je ben welkom. als je een /w naar een van mn chars geeft (grote kans dat je een hit heb op Binholland of Beestje) dan zal ik proberen om je in de guild te krijgen..

zorg dat je dan ff powerleveld naar de 65, zodat je misschien met mn hunter door instances kan rennen. ben zelf op zn tijd ook niet te belabbert om ff te helpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Bosmonster schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:54:
[...]

Dat bedoelde ik dus ook. Als je het zelf goed timed (afhankelijk van je eigen latency) heb je geen /stopspellcasting nodig. /stopspellcasting voegt namelijk niks toe dan risico om je spell ongewenst te onderbreken, je kunt toch pas casten als je oude spell afgelopen is, ook met /stopspellcasting. Doe je het eerder, dan heb je een paar seconden weggegooid.
Zonder /stopspellcasting kan je een cast niet afbreken (tenzij loop/esc/spring). Op jouw manier kan je alleen buttonbashen om zo snel mogelijk na de lag weer opnieuw te casten. Met /stopspellcasting kan je de vertraging door lag verminderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222867

Goedemiddag .... :)
Ik stel hier maar de vraag. Omdat ik tijdens het spelen van WoW hier "last" van heb.
Tijdens het spelen gebeurt het geregeld dat de verbinding wegvalt. Oftewel de melding "Disconnected". Dit is uiteraard heel prettig als dit gebeurt in "the heat of the fight". En aangezien ik een Holy Priest ben. Kan het wel eens voorkomen, dat als ik weer terug "in-game" ben, dat de party gedood is. En ik daarbij ;)

Ik hebzelf de router nagekeken of ik de juiste poorten vermeld heb, etc. Maar ik kom er dus niet meer uit :?
Iemand hier de mij het verlossende antwoord kan geven.

Groeten,
Feonwulff
also mijn naam in het spel... server Wildhammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-04 01:22
Jerry schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:39:
[...]

Als warrior heb ik geprobeerd om met lvl 58 al Outlands te doen, maar het is erg lastig. Ik heb met een paar quests hulp gehad van iemand in de guild die lvl 61 was. Maar solo is het erg pittig. Ik heb gewacht tot lvl 60 totdat ik echt solo in Outlands ging questen.
En als je eenmaal in Outlands een paar quests gedaan hebt, heb je zo een compleet nieuwe gear die bijna de helft beter is dan wat je had :P.
Zelf ben ik fury-specced naar lvl 70 gegaan en ik heb ook aardig wat instances getanked en het is goed te doen. Voor PVE en af en toe tanken zou ik gewoon arms/fury blijven totdat je lvl 70 bent, zodat je niet onnodig geld hoeft uit te geven voor respeccen.
Heb dezelfde ervaring. Op level 58 is het voor een warrior toch best lastig voor een warrior in outlands. Degene die zeggen dat je zonder problemen op 58 naar outlands kan gaan zijn maar zelden warriors maar meestal warlocks, hunters, mages. Go figure;)
Zelf ben ik pas op 61 naar outlands gegaan. Had nog wat oude gebieden niet gehad dus kon daar lekker snel questen doen but alvast wat groen tbc spul en mijn mining was nog geen 300 dus moest zowieso daar nog minen dus heb het fijn gecombineerd
Als je echt alles solo moet doen zou ik gewoon nog even doorlevelen in het oude gebied al kun je het zeker proberen maar had niet het gevoel dat het in outlands zoveel sneller was. Ben er wel gaan kijken op 58 maar had meer het gevoel dat ik daar aan het vluchten was voor mobs dan dat ik ze af aan het slachten was omdat ik er weer eens meer dan 1 op me had.
Als je makkelijk hulp kan krijgen zou ik zeggen ga met level 58 gewoon outlands in. Als je de questen daar een beetje goed kan doen krijg je bakken meer xp/hour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Anoniem: 222867 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 12:13:
Ik stel hier maar de vraag. Omdat ik tijdens het spelen van WoW hier "last" van heb.
Tijdens het spelen gebeurt het geregeld dat de verbinding wegvalt. Oftewel de melding "Disconnected". Dit is uiteraard heel prettig als dit gebeurt in "the heat of the fight". En aangezien ik een Holy Priest ben. Kan het wel eens voorkomen, dat als ik weer terug "in-game" ben, dat de party gedood is. En ik daarbij ;)

Ik hebzelf de router nagekeken of ik de juiste poorten vermeld heb, etc. Maar ik kom er dus niet meer uit :?

Groeten,
Feonwulff
Eventueel even firmware van je router updaten. Had er ook last van en toen bleek er nieuwe firmware uit te zijn, dat verhielp het bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling

Groeten,
Feonwulff
heb je al ontdekt of er een logica zit in de tijdstippen wanneer het gebeurt? in een bepaald gebied? kan vanalles zijn. had er pas ook een avondje last van, dag erna totaal weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ImdaMned schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 12:02:
[...]

Zonder /stopspellcasting kan je een cast niet afbreken (tenzij loop/esc/spring). Op jouw manier kan je alleen buttonbashen om zo snel mogelijk na de lag weer opnieuw te casten. Met /stopspellcasting kan je de vertraging door lag verminderen.
Wat ik eerder al zei, /stopspellcasting gaat ook via de server en heeft dus net zoveel last van je latency.

Er zijn dus 2 resultaten mogelijk als je /stopspellcasting gebruikt:

1. te vroeg: Je huidige spell wordt onderbroken
2. te laat: De spell is al natuurlijk afgelopen en het effect van /stopspellcasting wordt door de server genegeerd

Volgens jouw suggestie zou /stopspellcasting een soort clientside cheat zijn, maar dat gaat natuurlijk niet werken. Het laat je geen latency omzeilen en laat je dus ook niet sneller casten.

Je kunt exact hetzelfde effect bereiken met goede timing, met als bijkomend voordeel dat je niet het risico loopt een spell ongewenst voortijdig te onderbreken. Die timing kun je bereiken met dom 'button bashen', maar ik druk liever gewoon 1x op het goede moment. (en in mijn geval is dat vlak voordat de castingbar van de vorige vol is door de latency)

[ Voor 26% gewijzigd door Bosmonster op 13-06-2007 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72723

Leven hier nog resto-druids die cloth kiezen als er tikkeltje mindere leather items beschikbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Anoniem: 72723 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 12:36:
Leven hier nog resto-druids die cloth kiezen als er tikkeltje mindere leather items beschikbaar zijn?
Ik vind dat echt zooooooo stom, paladins die mail/ leather kiezen ipv plate healing gear :P
Je draagt toch niets voor niets plate? :P

Zo hebben wij een paladin die compleet in Cloth rondloopt :X

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-05 21:36
Bosmonster schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 12:30:
[...]

Wat ik eerder al zei, /stopspellcasting gaat ook via de server en heeft dus net zoveel last van je latency.

Er zijn dus 2 resultaten mogelijk als je /stopspellcasting gebruikt:

1. te vroeg: Je huidige spell wordt onderbroken
2. te laat: De spell is al natuurlijk afgelopen en het effect van /stopspellcasting wordt door de server genegeerd

Volgens jouw suggestie zou /stopspellcasting een soort clientside cheat zijn, maar dat gaat natuurlijk niet werken. Het laat je geen latency omzeilen en laat je dus ook niet sneller casten.

Je kunt exact hetzelfde effect bereiken met goede timing, met als bijkomend voordeel dat je niet het risico loopt een spell ongewenst voortijdig te onderbreken. Die timing kun je bereiken met dom 'button bashen', maar ik druk liever gewoon 1x op het goede moment. (en in mijn geval is dat vlak voordat de castingbar van de vorige vol is door de latency)
true, /stopcasting gaat via de server... MAAR. De server ontvangt een bericht dat iets gecanceld is, wat al is afgerond op de server. En client side wacht de client niet meer op terugkoppeling of dat bericht is aangekomen waardoor je al de volgende cast kunt doen. Het is dus inderdaad een vorm van clientside optimalisatie.

Ik heb zelf ook wat testen gedaan en ik kan wel degelijk snelheidswinst behalen door de spell vlak voor het einde af te breken en een nieuwe spell te casten. En ik ben niet de enige die dit aangetoond heeft. Hoe hoger de latency, hoe meer voordeel je behaalt.

En nee, je kunt je timing niet verbeteren als je /stopcasting niet gebruikt. Je kunt pas casten als je de return van de server otnvangen hebt. Wel is het zo dat je vlak voor het einde de volgende spell al kan activeren. Deze wordt echter pas gestart nadat de eerste spell is afgelopen.

[ Voor 5% gewijzigd door morpheus op 13-06-2007 12:41 ]

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Atlas schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 12:38:
[...]

Ik vind dat echt zooooooo stom, paladins die mail/ leather kiezen ipv plate healing gear :P

Ja ik gooi maar een balletje op, ik ben het namelijk met je eens; maar er schijnen dus druids te bestaan die full cloth lopen...ahmygawd :)

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 72723 op 13-06-2007 12:41 . Reden: quote erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Tijdens het spelen gebeurt het geregeld dat de verbinding wegvalt. Oftewel de melding "Disconnected".
Ik had hier ook last van; bij mij was het een UTP kabel die knel zat... tenminste, ik had het een week of 2 geleden regelmatig en sinds de kabel recht/netjes is, niet meer.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Anoniem: 72723 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 12:40:
[...]

Ja ik gooi maar een balletje op, ik ben het namelijk met je eens; maar er schijnen dus druids te bestaan die full cloth lopen...ahmygawd :)
Voorlopig ben ik nog Feral dus doe het zelf (nog) niet.

Maar ik kan me wel voorstellen dat je 1 of 2 Cloth items boven Leather verkiest, als er een groot verschil in zit. Zoals iemand hier boven al zei; als het goed is krijg je als healer geen (of iig weinig) klappen, en maakt je armor niet (of iig minder) uit. :)

-- edit --

Ik vind het trouwens nog een verschil of je als Druid een Cloth item neemt, of als Paladin. Aangezien Plate toch wel een groter verschil is als Leather.

[ Voor 12% gewijzigd door OkkE op 13-06-2007 12:47 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-06 15:28
Anoniem: 72723 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 12:40:
[...]
zou dat niet met de reden zijn als healing gear in instances of zo? kan me niet voorstellen dat ze dat doen tijdens het questen

weet iemand nog een goede set items voor een hunter van lvl 42(of een goede line quests die vette items voor hunter geeft)? kan nu net mail dragen en ik heb hier en daar wat items gehaald op de ah, maar ben nog op zoek naar goede hunter gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-06 11:21
Als ik mede-druids zie lopen met cloth items zijn ze al gelijk minderwaardig, beetje easy-mode tailoring priest items gebruiken, tsss :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

OkkE schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 12:46:

Ik vind het trouwens nog een verschil of je als Druid een Cloth item neemt, of als Paladin. Aangezien Plate toch wel een groter verschil is als Leather.
En in beide gevallen ben je in 90% van de bossfight dood als je physical damage krijgt (cave-in op gruul even daarbuiten gelaten). Paladins hebben net zo veel recht om op cloth healing spul te rollen als druids (aangenomen dat de priests het niet willen natuurlijk :) )

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Care? Ook genoeg pallies die met cloth rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SouLmaN schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 12:55:
Als ik mede-druids zie lopen met cloth items zijn ze al gelijk minderwaardig, beetje easy-mode tailoring priest items gebruiken, tsss :P
QFT, dit ben ik met je eens. En ik zag het bij mijn oude guilds ook gebeuren, gewoon lameness en vooral ignorant tegenover de priests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als een cloth item beter is dan een leather item, wat is dan precies de reden om hem niet te dragen?
"Je kan leather dragen, dus het hoort niet. Het is fout!" ??? :p

Natuurlijk zal ik niet rollen op healing cloth gear terwijl er een priest mee is, maar als een item beter is dan wat ik heb, en het zal een greed roll of DE worden, dan is het van mij.

En ook in Karazhan enzo hoor; wij hebben zoiets van: het liefst zo min mogelijk disenchanten. Shards genoeg. Dus er gaat regelmatig healing shammy gear naar een pala, resto druid spul naar shammy, cloth naar druids. Een pala die cloth neemt heb ik nog niet zien gebeuren in Karazhan. Maar als de situatie zich voordoet. Waarom niet? Op het moment dat je achter een tank staat die aggro houdt, maakt het toch niet uit dat je minder armor hebt? Nee, dan maakt het verschil dat je meer mana, +healing, mp5 hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
[...]

+20 healing en 3mp5 > 1000 armor. ;)

Compleet in cloth is wat overdreven, er zit hele leuke healing plate bij, maar in sommige gevallen is een mail/leather/cloth item gewoon stukken beter. In m'n huidige gear heb ik twee mail items die gewoon beter zijn dan plate items waar ik toegang toe heb. (is mede doordat ik geen fan ben van spellcrit en liever mp5 items heb)

In de meeste gevallen krijg je als healer toch geen klappen. Physical damage van Nightbane is een uitzondering, net als het door healing aggro verzamelen van adds bij Morogrim. Als pala loop je al met een shield wat je 4k armor of meer geeft dus daarmee maak je best een paar items met wat lagere armor goed mee. Zolang het verschil goed zichtbaar is of beter bij je eisen past, vooral voor non-plate gaan dan. :)
Anoniem: 142494 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 13:04:
Als een cloth item beter is dan een leather item, wat is dan precies de reden om hem niet te dragen?
"Je kan leather dragen, dus het hoort niet. Het is fout!" ??? :p

Natuurlijk zal ik niet rollen op healing cloth gear terwijl er een priest mee is, maar als een item beter is dan wat ik heb, en het zal een greed roll of DE worden, dan is het van mij.

En ook in Karazhan enzo hoor; wij hebben zoiets van: het liefst zo min mogelijk disenchanten. Shards genoeg. Dus er gaat regelmatig healing shammy gear naar een pala, resto druid spul naar shammy, cloth naar druids. Een pala die cloth neemt heb ik nog niet zien gebeuren in Karazhan. Maar als de situatie zich voordoet. Waarom niet? Op het moment dat je achter een tank staat die aggro houdt, maakt het toch niet uit dat je minder armor hebt? Nee, dan maakt het verschil dat je meer mana, +healing, mp5 hebt.
True, als de class die het kan dragen het niet wil of passt voor je (heb ook shamans gehad die op mail passen voor me :P), gewoon looten. Boots van Aran (uit m'n hoofd) zijn trouwens erg lekker, ook voor pala's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-06 15:16
Anoniem: 216810 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 07:37:
[...]

Ik denk niet dat je characters dood zijn, ik had het ook al heel lang niet meer gespeeld en ze waren er gewoon nog. Wel resetten ze je talent points (bij mij wel) dus je kan weer lekker uit gaan vogelen wat je er mee gaat doen.
De talent point reset komt niet omdat je je account bevroren hebt, maar omdat je class bij een of andere patch zodanig veranderd is dat Blizzard die spelers de kans wil geven om hun talents opnieuw in te delen :)

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[...]

voor casters/healers stats > armor rating

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155768

Heeft er iemand ervaring met Paladin Tanks hier? :)

Ik ben nu een Paladin aan het levellen voor tank doel einden, denken jullie dat ik moeite ga hebben om een groep te vinden als ik eenmaal 60+ ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arto
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:53
Anoniem: 155768 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 13:18:

Ik ben nu een Paladin aan het levellen voor tank doel einden, denken jullie dat ik moeite ga hebben om een groep te vinden als ik eenmaal 60+ ben?
love pala tanks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat denk ik eerlijk gezegd wel. Veel weten niet hoe een pala tankt, dus zullen dan voor een warrior willen gaan. Persoonlijk zou ik wel gaan met pala tank. Dan iig geen healing aggro meer van de mobs die je offtanked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
[...]

De itemization is ook niet perfect he :) Ik heb nog geweten dat preTBC er veel collega warriors rondliepen met mail en leather items omdat er gewoon niets goed was voor een bepaald slot, en dat is nu ook nog het geval trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222867

BootVluchteling schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 12:28:
[...]

heb je al ontdekt of er een logica zit in de tijdstippen wanneer het gebeurt? in een bepaald gebied? kan vanalles zijn. had er pas ook een avondje last van, dag erna totaal weg..
Dat dacht ik gevonden te hebben. In die zin dat het bijv. standaard na een uurtje spelen gebeurd.
Maar dat is niet het geval. En bij andere games heb ik daar geen last van. Voorheen wel met BF2, alleen dat was nog met mijn oude pc. Het probleem zit hem in de router, ik heb het idee dat bijv.
de buffer volloopt. (ben er niet helemaal thuis in, dus kan verkeerde termen gebruiken :) ...).
Dat de router daardoor de verbinding verbreekt. Want ik kan gelijk daarna wel weer inloggen.

Voor wat betreft de firmware... heb ik zo niet kunnen vinden op het internet.

Hier op het werk effe op internet gecheckt.... :? *duh*
Staat er gewoon... dus ga dat vanavond maar eens downloaden.

Btw indien er hier ook spelers op Wildhammer (alliance) zijn die healing / hulp nodig hebben.
Just let me know .... tevens ben ik tailor / enchanting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Ja ik ben pala tank :)

En ja je gaat moeite hebben met het vinden van een groep om als tank te spelen, de meste (lees 90% van de spelers) vind nog steeds dat paladins niet kunnen tanken. Dus ik zou lekker holy lvl-en via instances, dan hopen dat de warrior niet het plate werk wat dropt nodig heeft en zo een setjes defense-plate verzamelen voor op lvl 70 en dan omswitchen :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
Exitium schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:46:
Jij ook last van flinke FPS drops in SSC? Liep gisteren met 5 FPS te healen bij Morogrim. :/ (well first kill though ^^
Is een algemeen probleem in SSC (zie de 2.1.2 patchnotes) heb er zefl ook veel last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142494 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 13:23:
[...]

Dat denk ik eerlijk gezegd wel. Veel weten niet hoe een pala tankt, dus zullen dan voor een warrior willen gaan. Persoonlijk zou ik wel gaan met pala tank. Dan iig geen healing aggro meer van de mobs die je offtanked.
Ja ik vroeg in mijn guild of ik misschien als Pala tank Karazhan zou mogen tanken.. Toen werd ik zowat uitgelachen.. Slechtere damage mitigation en mana problems kwamen ze mee aanzetten.. Maar geen een van beide hadden ze ooit met een pala tank gespeeld..

Ik heb een keer een palla tank 20 mobs in Shadowmoon Valley zien grinden, en ook een youtube filmpje van een palla tank die alle BM thrash in een keer tankte.. Vind ik echt vet IMBA!! Ik wil dat ook kunnen :-)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 155768 op 13-06-2007 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218826

Wat vinden jullie trouwens van tankeadins?

Persoonlijk vind ik het niet erg om een tankadin te hebben in een 10mans raid, maar in een 25mans raid kom je echt niet ver :(

ben zelf een prot warrior btw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199970

Ik wil graag een gun van Engineering, zou ik engineering levelen of zou ik die gun laten craften? Die nieuwe Head Mail items van Engineering van zijn ook wel aantrekkelijk, maar zijn die wel goed voor PvP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 199970 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 13:40:
Ik wil graag een gun van Engineering, zou ik engineering levelen of zou ik die gun laten craften? Die nieuwe Head Mail items van Engineering van zijn ook wel aantrekkelijk, maar zijn die wel goed voor PvP?
wees eens duidelijk. engineering kan iets van 20 guns maken. wélke gun bedoel je.? daarnaast, welke head mail items bedoel je? welke class ben je..?

duidelijkheid laat te wensen over.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
[...]

En die healt wss iedereen eruit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218826 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 13:40:
Wat vinden jullie trouwens van tankeadins?

Persoonlijk vind ik het niet erg om een tankadin te hebben in een 10mans raid, maar in een 25mans raid kom je echt niet ver :(

ben zelf een prot warrior btw :P
Ik heb wel gehoord dat Paladin tanken nogal wat skill verreist ten opzichte van prot warrior tanken (easy mode??)

Om een Tankadin als MT te gebruiken is wel link idd, mits hij heel goed gegeared is.. OT is hij echt ideaal voor. Voor gruul als hurtfull strike soaker is hij ook goed. NIet van rage afhankelijk

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 155768 op 13-06-2007 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Anoniem: 155768 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 13:54:
[...]

Ik heb wel gehoord dat Paladin tanken nogal wat skill verreist ten opzichte van prot warrior tanken (easy mode??)

Om een Tankadin als MT te gebruiken is wel link idd, mits hij heel goed gegeared is.. OT is hij echt ideaal voor. Voor gruul als hurtfull strike soaker is hij ook goed. NIet van rage afhankelijk
Ons tank beertje heeft momenteel 32500 armor full buffed, dat soaked ook best wel aardig : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yup, wij hebben al een aantal keer een pally als tank meegenomen in 5 man instances.... 8)

alleen als we echt onwijs gingen overagroen konden we agro van 'm af trekken (lees constant searing pain in mijn geval) maar met normale dps was het minstens net zo goed als een feral druid of prot warrior... :+

pally's kunnen heel snel agro opbouwen en goed vasthouden, zodra ze maar mana hebben... _/-\o_

in het begin was ik ook wel wat sceptisch, maar zou nu zonder enige twijfel een tankadin meenemen.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123304

ImdaMned schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 13:58:
[...]

Ons tank beertje heeft momenteel 32500 armor full buffed, dat soaked ook best wel aardig : )
Pardon? ruim 32k armor? ik ken Epic geared bears die net aan 20k komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BootVluchteling schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 13:50:
[...]

wees eens duidelijk. engineering kan iets van 20 guns maken. wélke gun bedoel je.? daarnaast, welke head mail items bedoel je? welke class ben je..?

die epic gun +27stamina en ben hunter ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
[...]

Om een Tankadin als MT te gebruiken is wel link idd, mits hij heel goed gegeared is..
Mits <--> tenzij.....

Moeilijke taal hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

Kapoen schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 13:24:
[...]

De itemization is ook niet perfect he :) Ik heb nog geweten dat preTBC er veel collega warriors rondliepen met mail en leather items omdat er gewoon niets goed was voor een bepaald slot, en dat is nu ook nog het geval trouwens.
niet 100% hetzelfde, tanks zullen natuurlijk nooit mail of leather dragen, maar dps en vooral fury droeg het wel omdat er op plate een chronisch tekort was aan +hit. Maar meer leather/ mail dragen dan plate is ook weer overdreven, je krijgt teveel dmg als je 1 vd weinige manieren van mitigation die je hebt zwaar gaat gimpen en er zijn hele goede (blue) dps items voor bijna alle slots voor alle classes met offspeccs
BootVluchteling schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 13:50:
[...]

hij wil een gun en mail.....ik denk dat hij een shadowpriest is!

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 108648 op 13-06-2007 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-06 08:47
Anoniem: 199970 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:00:
[...]

Laten maken door een guildie hopelijk, ding is eigenlijk beter voor een hunter. Er dropt al een leuke xbow van 1e baas in Kara die volgens mij (ff uit me koppie) beter is voor hunters.
Anoniem: 108648 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:04:
[...]
niet 100% hetzelfde, tanks zullen natuurlijk nooit mail of leather dragen, maar dps en vooral fury droeg het wel omdat er op plate een chronisch tekort was aan +hit. Maar meer leather/ mail dragen dan plate is ook weer overdreven, je krijgt teveel dmg als je 1 vd weinige manieren van mitigation die je hebt zwaar gaat gimpen en er zijn hele goede (blue) dps items voor bijna alle slots voor alle classes met offspeccs
Mwah klopt maar over het algemeen zullen dps warriors ook niet tanken, en dus boeit het niet hoeveel armor ze hebben. Als ze dan toch ff offtanken dan switch je toch naar je tanking setje? Ken er ook nog een aantal die de Midnight legguards aanhebben, en nog 1 of 2 leuke fury mail items met veel hit en crit.

[ Voor 54% gewijzigd door porn* op 13-06-2007 14:12 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Btw, check deze madness is. :)

http://armory.wow-europe.com/#guild-info.xml?n=Druids+of+the+Beast&r=Vashj&p=1&sf=level&sd=a

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 142494 op 13-06-2007 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha ja :-), zit hier beetje op mn werk te kloten :-)

Ik heb keer met mijn epic geared rogue tegen een druid geduelled met 25k armor maar hij voelde mijn emerald ripper niet eens..

"Nymphomania hits you for 16"

Ik voel me zo zwak..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 24-06 08:47
Anoniem: 155768 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:09:
Haha ja :-), zit hier beetje op mn werk te kloten :-)

Ik heb keer met mijn epic geared rogue tegen een druid geduelled met 25k armor maar hij voelde mijn emerald ripper niet eens..

"Nymphomania hits you for 16"

Ik voel me zo zwak..
Haha ja ken 't, frusti he... en dan wel maulen voor 1.2k...

Maarre tegen dat soort druids zou ik zeggen, shiv maar raak en envenom ze kapot :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Hoe heet ook al weer die damage meter die wel goed synct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
SWStats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiS-K
DamageMeters en SW_Stats zijn veruit de bekendste damage meters en synchen allebij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-06 21:46
Anoniem: 155768 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 13:34:
[...]

Ja ik vroeg in mijn guild of ik misschien als Pala tank Karazhan zou mogen tanken.. Toen werd ik zowat uitgelachen.. Slechtere damage mitigation en mana problems kwamen ze mee aanzetten.. Maar geen een van beide hadden ze ooit met een pala tank gespeeld..

Ik heb een keer een palla tank 20 mobs in Shadowmoon Valley zien grinden, en ook een youtube filmpje van een palla tank die alle BM thrash in een keer tankte.. Vind ik echt vet IMBA!! Ik wil dat ook kunnen :-)
Hahaha dat filmpie in SMV is Bubbeldude een guild member van ons was wel vet idd

Linky Linky naar download (geen stream) http://www.megaupload.com/nl/?d=5HM7B3XK

[ Voor 5% gewijzigd door ErwienO op 13-06-2007 14:20 ]

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169084

Anoniem: 123304 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 13:59:
[...]

http://armory.wow-europe....eet.xml?r=Trollbane&n=Eeb
Moet je maar even kijken, hij heeft en Vol Gald en Vol T4, onze bear =)

/edit: Dit is dus ook Trollie z'n bear tank.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 169084 op 13-06-2007 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

[...]

Minder hp dan een feral druid of warrior en minder armour dan een feral druid of warrior, dus kan je minder growths hebben voordat ie geoneshot wordt. Verder zijn ze net zo van mana afhankelijk als warriors/druids van rage afhankelijk.

Je OT krijgt rage op gruul door de hurtful strikes te happen en (indien nodig) een cave-in te pakken. Als je als pala tank te weinig damage krijgt en in 3 growths door je mana heen bent ben je nog meer genomen als een warrior die zn rage generation niet op gang krijgt.

Paladin tanks zijn zeker wel nuttig in bepaalde situaties, en kara kunnen ze makkelijk maintanken (hoewel nightbane/prince nog wel problematisch waren volgens onze tankadin, maar in 25 man instances is het gewoon nog maar beperkt inzetbaar. Sure, het is handig om er 1 bij je te hebben, maar maintanken zullen ze denk ik amper doen.

En tsjah, om warrior tanking easy mode te noemen, misschien is warrior tanking op een single target wel easy mode (shield slam op cooldown, revenge op cooldown, shield block op cooldown, sunders tot 5, devastate en overal heroic strike mits > 30 rage), maar als ik zie hoe makkelijk paladins het hebben met meerdere targets tanken, die gooien een consecrate en ze blijven plakken, daar moet ik daadwerkelijk moeite voor doen (thunderclap, demoshout, shield slam, tabtarget, heroic strike + sunder, tabtarget, heroic strike + sunder, tabtarget, shieldslam, tabtarget, etc......)

Het zijn gewoon 2 verschillende manieren om te tanken, en beiden hebben ze hun voor- en nadelen. Heeft niets met easymode te maken, want om als warrior op een boss je threat zo goed mogelijk te maximalizeren zonder dat je je plotseling een crushing blow krijgt omdat je niet op zat te letten is ook niet even makkelijk :)

[ Voor 26% gewijzigd door Hmzaniac op 13-06-2007 14:28 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
[...]

[...]

hij wil een gun en mail.....ik denk dat hij een shadowpriest is!
nee flapdrol. een fury warrior kan ook een gun willen met +attackpower..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Sterker nog.. alles wat normaal van invloed is op casters en dus normaliter niet op tanks, beinvloed ook je tank dan. Zoals silence of mana-drains.. of creatures die magic immune zijn schiet natuurlijk ook niet op.

[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 13-06-2007 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219317

Wat zijn eigenlijk de professions waar je het meeste geld mee kan verdienen , nu heb ik jewelcrafting 375 , maar om dat te worden kost je echt veel geld... uiteraard kan je als je eenmaal 370 bent best weer wat geld terugverdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
[...]

zucht.. díe epic gun? moeten wij moeite voor jou doen? joh, ik heb het antwoord al, maar ik heb geen eens zin om je te helpen..

doe eerst eens MOEITE als je dat ook verwacht van ons 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
[...]

Uiteraard had ik het over dps warriors, voor tanks is er zeker gear in overvloed.
En in de huidige staat van de klasse komt een warrior niet toe met alleen blauwe gear, je moet toch echt wel voor epics gaan als je wil meetellen in raids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:20
Anoniem: 123304 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 13:59:
[...]

Wat voor epics draagt die beer dan?
Ik heb nu zelf 27k armor unbuffed en dat is lager dan ik had (29-30k unbuffed) omdat ik nu bezig ben om meer stamina en agi te stacken. Heb intussen 40% dodge unbuffed en 15k health. Mooiste momenten voor mijn beertje is een shammy heal voor +25% armor, en dan mijn moroes pocketwatch en badge of tenacity tegelijk aan zetten. Heb dan 75% damage reduction en 75% dodge :9~
Heb beide trinkets in een macro gezet met een "/s Using druid shield wall" erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
BootVluchteling schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:24:
[...]

nee flapdrol. een fury warrior kan ook een gun willen met +attackpower..
Een fury warrior wil http://www.wowhead.com/?item=29204 geen van de craftable guns komt erbij in de buurt.
BootVluchteling schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:26:
[...]

zucht.. díe epic gun? moeten wij moeite voor jou doen? joh, ik heb het antwoord al, maar ik heb geen eens zin om je te helpen..

Hoe vaak heb jij hier wel niet een vraag gesteld waarbij je gelijk aangaf dat je zelf geen zin had om te zoeken?

[ Voor 41% gewijzigd door ImdaMned op 13-06-2007 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 219317 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:26:
Wat zijn eigenlijk de professions waar je het meeste geld mee kan verdienen , nu heb ik jewelcrafting 375 , maar om dat te worden kost je echt veel geld... uiteraard kan je als je eenmaal 370 bent best weer wat geld terugverdienen.
JC is nog redelijk goedkoop om te levelen anders, vergeleken met dingen als tailoring of enchanting :P

Naast JC en enchanting (door het dissen dan alleen) zijn het eigenlijk alleen de gathering skills die echt wat opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadCow*
  • Laatst online: 15-04 22:15

MadCow*

<= icon space for rent

Heb met mijn paladin al verschillende instances getanked. SH is opeens makkelijk, geen mobs, die grote groepen van 5 a 6 mobs, die bij je healers op thee visite gaan :). Alleen mijn guild heeft een beetje tekort aan healers dus ik wil eigelijk tankadin zijn maar meestal toch maar holyadin door het leven. :/

Heb trouwens a veel kara tank loot, heb je als de MT alles al heeft en de OT is een haar ball.

Afbeeldingslocatie: http://rainbow-runner.nl/~kwm/wow/paladin-tank.png

[ Voor 21% gewijzigd door MadCow* op 13-06-2007 14:34 ]

Veni, Vidi, Et je n'en crois pas mes yeux! (ik kwam, ik zag, en ik geloofde mijn ogen niet!) - J. Caesar (Asterix en de gladiatoren) | Nu vernieuwd met toegevoegde lazyness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85443

[...]

WAT hebben hunters met die gun? In mijn guild zit er ook al 1. Zelfs nadat onze warriors, pro hunters hem verteld hebben dat het een tank gun is, vertikt ie het, heeft hij die gun gekocht, dure gem erin gezet, scopeje erbij :X . Terwijl onze pro hunter gewoon een mooie gun met een chance on haste rating heeft.

Overigens om er wat verder over uit te wijden.

Die char is van een man, ergens in de mid 30. Hele relaxte vent, en een goede hunter. Hij heeft ook een zoontje van 12. Die zoon heeft geen zin om een char te lvlen dus mag hij op de lvl70 hunter van zijn vader spelen.

Echt, je merkt meteen wanneer het zoontje speelt. Heel irritant mannetje die ook nog eens epic geil is :X

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 13-06-2007 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-06 22:52
Kent iemand een addon waarop ik kan zien wat de cooldown op de vijand's psychic scream is? Ik wil dit weten zodat ik hem 1 sec voordat hij psychic screamed mijn kidney shot timed en aan het einde van mijn kidney shot cloak of shadows gebruik...
Ik heb al Natur's Enemy Castbars geprobeerd, en antagonist, maar beiden willen niet echt werken. Wat doe ik fout?

Zo staat mijn necb ingesteld btw:
http://www.xs4all.nl/~hie...crnShot_060807_003939.jpg

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinguinFreak
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-06 20:17
En nu een stomme vraag XD. Ik ben van mijn WoW account m'n Antwoord kwijt op de geheime vraag. Iemand een manier waar ik die terug kan krijgen ?

It's not the size of the hammer that matters, it's how you wield it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85443 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:32:
[...]
Terwijl onze pro hunter gewoon een mooie gun met een chance on haste rating heeft.
Kan je die is linken?
BootVluchteling schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:26:
[...]

'Wij' ?, 'ons' ?

Spreek voor jezelf ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 142494 op 13-06-2007 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[...]

WAT hebben hunters met die gun? In mijn guild zit er ook al 1. Zelfs nadat onze warriors, pro hunters hem verteld hebben dat het een tank gun is, vertikt ie het, heeft hij die gun gekocht, dure gem erin gezet, scopeje erbij :X . Terwijl onze pro hunter gewoon een mooie gun met een chance on haste rating heeft.
Dat is dus een voorbeeld van een huntard ipv een hunter : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 142494 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:37:
[...]

Kan je die is linken?

[...]

'Wij' ?, 'ons' ?

Spreek voor jezelf ;)
Hier staan 6 epic guns, 4 BoP, 2 BoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
porn* schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:08:
[...]
Laten maken door een guildie hopelijk, ding is eigenlijk beter voor een hunter. Er dropt al een leuke xbow van 1e baas in Kara die volgens mij (ff uit me koppie) beter is voor hunters.
Gun is idd meer een warrior item, de Kara ranged weapons zijn beter voor een Hunter
ImdaMned schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:38:
[...]
yup :S zo eentje zouden ze meteen zijn account moeten afpakken geeft de goeie hunters een slechte reputatie (alsof we die niet al hadden :S)
Die char is van een man, ergens in de mid 30. Hele relaxte vent, en een goede hunter. Hij heeft ook een zoontje van 12. Die zoon heeft geen zin om een char te lvlen dus mag hij op de lvl70 hunter van zijn vader spelen.
Zo een hebben wij uit mijn vorige guild gezet, pa was wel te pruimen maar zodra zoonlief speelde veel drama.

:( bah valt vies tegen trouwens, Vashj's bow is maar een 0.4/0.5 dps upgrade boven de Sunfury van de Prince in Kara, 16agi op Prince bow, Stam op Vashj boog :S ook al heeft ie 6/7 meer dps.

[ Voor 39% gewijzigd door Ashrah op 13-06-2007 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85443

Ja tuurlijk, ik vraag dalijk aan onze hunter wel hoe dat ding heet.
ImdaMned schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:38:
[...]

Word hehe, alleen wel dat zoontje, niet die vader. Zonde dat zijn hunter zo verkracht wordt :X

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 13-06-2007 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123304

FireAge schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:27:
[...]

Wat voor epics draagt die beer dan?
Ik heb nu zelf 27k armor unbuffed en dat is lager dan ik had (29-30k unbuffed) omdat ik nu bezig ben om meer stamina en agi te stacken. Heb intussen 40% dodge unbuffed en 15k health. Mooiste momenten voor mijn beertje is een shammy heal voor +25% armor, en dan mijn moroes pocketwatch en badge of tenacity tegelijk aan zetten. Heb dan 75% damage reduction en 75% dodge :9~
Heb beide trinkets in een macro gezet met een "/s Using druid shield wall" erbij.
Mwuhauha ik heb nooit gezegd dat het level 70 bears waren :P

Zag 2 beren broodje.....

Maar wel nice 32k armor damn, gimme that on my mage hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

porn* schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:08:
[...]

[...]

Mwah klopt maar over het algemeen zullen dps warriors ook niet tanken, en dus boeit het niet hoeveel armor ze hebben. Als ze dan toch ff offtanken dan switch je toch naar je tanking setje? Ken er ook nog een aantal die de Midnight legguards aanhebben, en nog 1 of 2 leuke fury mail items met veel hit en crit.
ben net lvl70 gedingd is die pre-qeust van Kara moeilijk te doen? of kan je die wel solo doen?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.