Okay ik ben een beetje aant rondneuzen geweest voor een fatsoenlijke mp3 speler. Ik wil namelijk wat fanatieker gaan hardlopen, en wil dus lekker muziek kunnen luisteren, maar het is dus wel zaak dat deze zo klein en compact mogelijk is! Daarnaast heb ik sinds kort ook een autoradio met een usb poort en wil ik daar dus de mp3 speler aan kunnen hangen (dan moet hij zich dus als een USB stick kunnen gedragen).
Nu ging mijn keuze in eerste instantie naar de iPod nano 8GB omdat deze zeer compact is, flink ruimte heeft voor dat formaat en de user interface gewoon heerlijk is. Nu ging ik even verder kijken dan m'n neus lang is, omdat je toch vaak hoort dat je te veel betaalt voor iPods, en kwam ik de Zen Micro tegen, welliswaar minder ruimte maar scheelt toch gauw 80 euro.
Welke zouden jullie aanraden gezien mijn eisen aan het apparaat? Of wellicht een totaal andere speler?
Alvast bedankt!
Nu ging mijn keuze in eerste instantie naar de iPod nano 8GB omdat deze zeer compact is, flink ruimte heeft voor dat formaat en de user interface gewoon heerlijk is. Nu ging ik even verder kijken dan m'n neus lang is, omdat je toch vaak hoort dat je te veel betaalt voor iPods, en kwam ik de Zen Micro tegen, welliswaar minder ruimte maar scheelt toch gauw 80 euro.
Welke zouden jullie aanraden gezien mijn eisen aan het apparaat? Of wellicht een totaal andere speler?
Alvast bedankt!
ASUS ROG STRIX B550-F GAMING WiFi | 16GB 3200Mhz | AMD Ryzen 3700X | waiting for ASUS TUF RTX 3080...