www.gsmdealer.nl heeft hem op voorraad en hem gister naar me verzonden. Heb hem alleen vandaag helaas niet binnen gekregen. Morgen hopelijk
heb je em al?Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:03:
www.gsmdealer.nl heeft hem op voorraad en hem gister naar me verzonden. Heb hem alleen vandaag helaas niet binnen gekregen. Morgen hopelijk
Verwijderd
Nope, maar weet ook niet zeker of er wel op zaterdag word bezorgd.
Ik lees net trouwens dit op de site:
1. Bij u thuis bezorgd
U kunt aangeven of u de bestelling thuisbezorgd wilt krijgen of op ons kantoor wilt afhalen. Voor het bezorgen maken wij gebruik van de diensten van DPD. Mocht u niet thuis zijn op het moment dat de bestelling wordt bezorgd dan laat de pakketchauffeur een afhaalbericht achter. Hierop staat een afhaalkantoor vermeld waar u het pakket de volgende werkdag kunt afhalen. Indien u van ons de Track & Trace code krijgt zal het gemiddeld 3 werkdagen duren alvorens de pakketdienst aan uw deur staat met uw bestelling.
Dinsdag dan als het goed is
Verwijderd
Ben eens benieuwd. Als je hem dan binnen hebt, bestel ik hem ook maar daar. Schiet niet op met de andere winkels helaas.
Ik heb een 2jarig contract van T-mobile, en dat loopt over 6 maanden af (Februari). Weet iemand of het mogelijk is om bij T-mobile nú al deze telefoon + abbo aanschaffen, en dan dat contract pas over 6 maanden in te laten gaan ?
Eens kijken of ik deze week in de buurt kom van een T-mobile shop
Eens kijken of ik deze week in de buurt kom van een T-mobile shop
Verwijderd
4 maanden van te voren is volgens mij het max.
En de prijs bij gsmdealer valt ook nog eens zeer mee.
En de prijs bij gsmdealer valt ook nog eens zeer mee.
Verwijderd
Al is pixmania veel en veel sneller,
zaterdag besteld komt morgen al binnen.
Ik voel mij bij die gsmdealer niet op mijngemak, geen keurmerk, geen ervaringen bekend,
ik de shop survey van tweakers geheel onbekend, ze hebben zown gratis 0900 nummer aangveraagd
jweet wel zown nummer dat ze delen met 999 anderen, dus moet je doorkiesnummer invoeren,
etc, etc.
Wil niet zeggen dat ze onbetrouwbaar zijn, want daar is niks over bekend, maar ook niks positiefs dus.... dan kies ik liever voor vertrouwd, met keurmerk, en nederlandse gratis helpdesk, en snellere levering.
Tevens verbaast bij dit bij gsm dealer
"Mijn aankoop is defect! Wat nu?
Wij raden u aan om direct contact op te nemen met de fabrikant in geval van defect van een LCD TV, digitale camera of camcorder. In het geval van een GSM van het merk Motorola of Samsung kunt u het defecte toestel direct aanbieden op de website www.gsmrepareren.nl. In alle overige gevallen dient u met ons contact op te nemen per e-mail. Wij zullen u dan de reparatieprocedure per e-mail toezenden."
Beetje vreemd, elke verkoper dient zelf voor de garantie te zorgen, NIET de klant!
Al koop je een jo-jo of een knikker, heb je er standaard 6 maand garantie op, + eventueel langere fabrieksgarantie.
De 1ste 6 maanden is ten alle tijden de verkopende partij verantwoordelijk, en die moet dat maar oplossen met de fabrikant, en de klant hoeft dus helemaal NIET naar een reparatie shop!
zaterdag besteld komt morgen al binnen.
Ik voel mij bij die gsmdealer niet op mijngemak, geen keurmerk, geen ervaringen bekend,
ik de shop survey van tweakers geheel onbekend, ze hebben zown gratis 0900 nummer aangveraagd
jweet wel zown nummer dat ze delen met 999 anderen, dus moet je doorkiesnummer invoeren,
etc, etc.
Wil niet zeggen dat ze onbetrouwbaar zijn, want daar is niks over bekend, maar ook niks positiefs dus.... dan kies ik liever voor vertrouwd, met keurmerk, en nederlandse gratis helpdesk, en snellere levering.
Tevens verbaast bij dit bij gsm dealer
"Mijn aankoop is defect! Wat nu?
Wij raden u aan om direct contact op te nemen met de fabrikant in geval van defect van een LCD TV, digitale camera of camcorder. In het geval van een GSM van het merk Motorola of Samsung kunt u het defecte toestel direct aanbieden op de website www.gsmrepareren.nl. In alle overige gevallen dient u met ons contact op te nemen per e-mail. Wij zullen u dan de reparatieprocedure per e-mail toezenden."
Beetje vreemd, elke verkoper dient zelf voor de garantie te zorgen, NIET de klant!
Al koop je een jo-jo of een knikker, heb je er standaard 6 maand garantie op, + eventueel langere fabrieksgarantie.
De 1ste 6 maanden is ten alle tijden de verkopende partij verantwoordelijk, en die moet dat maar oplossen met de fabrikant, en de klant hoeft dus helemaal NIET naar een reparatie shop!
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2007 20:38 ]
Verwijderd
Ik vind het toch raar hoor. Ok, Pixmania is Frans, daar kan ik nog inkomen. Maar hoe kan die andere winkel de V8 in voorraad hebben? Ik las net dit berichtje op een ander forum:
Volgens Moto hebben ze niet genoeg toestellen binnen gekregen van hun leverancier om iedereen te bevoorraden, ze hopen donderdag er genoeg te hebben want woensdag avond zou er een vliegtuigje landen met nieuwe toestellen. Maar zeker weten doe ik niets meer .
Oftewel, het duurt nog wel even voordat hij echt in de winkels komt denk ik zo. Motorola maakt me helemaal gek!
Volgens Moto hebben ze niet genoeg toestellen binnen gekregen van hun leverancier om iedereen te bevoorraden, ze hopen donderdag er genoeg te hebben want woensdag avond zou er een vliegtuigje landen met nieuwe toestellen. Maar zeker weten doe ik niets meer .
Oftewel, het duurt nog wel even voordat hij echt in de winkels komt denk ik zo. Motorola maakt me helemaal gek!
Verwijderd
Nou hij zit in ergens in frankrijk, maar is onderweg 
Moet alleen morgen werken
dus heb hier al iemand neer geplant, die het in ontvangst gaat nemen.
Maar goed, morgen avond zal ik wel weer lekker aan het prutsen en modden zijn...
Iemand al theme's gevonden op het ww?
& wat was dat andere forum waar je het over had?
Moet alleen morgen werken
Maar goed, morgen avond zal ik wel weer lekker aan het prutsen en modden zijn...
Iemand al theme's gevonden op het ww?
& wat was dat andere forum waar je het over had?
Verwijderd
Ik vind de motorola v8 echt helemaal geweldig, en wilde deze graag bestellen gaan. Ik heb momenteel de nokia n73 maar ben daar een beetje op uitgekeken.
Ik had eigenlijk 2 vragen en hoop dat iemand me hier antwoord op kan geven
1.Is er een groot verschil in kwaliteit met de v8 en de v9, want ik begrijp het verschil niet zo alleen dat de een meer ruimte heeft en een optie om het geheugen uit te breiden ?
2. Ik wou het bestellen bij pixmania, maar weet niet zeker of ik de website kan vertrouwen, het maakt me niks uit als de levertijd wat langer is dan dat er staat, maar eigenlijk meer over het feit of het paket wel daadwerkelijke aan komt.
Hoop dat iemand me kan helpen.
Groetjes Lindsay!
1.Is er een groot verschil in kwaliteit met de v8 en de v9, want ik begrijp het verschil niet zo alleen dat de een meer ruimte heeft en een optie om het geheugen uit te breiden ?
2. Ik wou het bestellen bij pixmania, maar weet niet zeker of ik de website kan vertrouwen, het maakt me niks uit als de levertijd wat langer is dan dat er staat, maar eigenlijk meer over het feit of het paket wel daadwerkelijke aan komt.
Groetjes Lindsay!
Verwijderd
HeyVerwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 20:06:
Ik vind de motorola v8 echt helemaal geweldig, en wilde deze graag bestellen gaan. Ik heb momenteel de nokia n73 maar ben daar een beetje op uitgekeken.
Groetjes Lindsay!
1. ja en nee, de V9 ondersteunt ook mobiele tv kijken, beeldbellen & navigatie software doormiddel dt het g3, ondersteunt! Verder is de standaard software minder goed dan die op de V8 (de V8 heeft namelijk het nieuwe besturings systeem erop) kortom ik zou voor de V8 gaan.
Kwaliteit van de rest is even hoogwaardig! alleen de hardware verschilt.
2. Pixmania is uper betrouwbaar, bestel er bijna elke kwartaal voor gemiddeld een paar honderd euro.
Super service, en snelle levering! beter als die andere aanbieder die hier genoemd werdt, want die vertrouw ik totaal niet met hun voorwaarden.....Dus ik zou zeggen ga voor zekerheid, kies pixmania!
JAH Pakket komt altijd aan, wordt niet aan buren geleverd, wordt altijd extra verzekerd verzonden, en je kunt alleen als besteller teken voor ontvangst. mocht het product niet voldoen aan je wensen, (dus hoeeft niet kapot te zijn, maar je had het gewoon anders verwacht) mag je het altijd terug sturen binnen 7 dagen na ontvangst (is de wet ook sinds 1 januari 2006)
oh trouwens levertijd is in principe nooit langer dan 48 uur, als je betaald met ideal!
Verwijderd
Wauw bedankt voor de snelle reactie ! .. Ik ga denk ik ook betalen bij ideal, maar laat het wel afleveren aan een KIALA punt bij mij in het dorp, want het is nogal vaak zo dat er hier niemand thuis is en dan kan ik het tenminste zelf ophalen wanneer ik tijd heb. Bedankt voor je hulp !
groetjes Lins
groetjes Lins
Ondertussen heb ik de GSM in het nieuwe krantje van Debitel gezien en in het krantje van de Media Markt maar op internet valt het nog tegen.
Ik was toch niet van plan de volle mep te betalen aangezien ik mijn abo kan verlengen, ok je betaald het toch wel een beetje, maar liever met verlenging.Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 10:06:
ik heb hem al sinds gisteren binnen via pixmania, super!!!!
De V8 heeft toch geen geheugenkaartlezer? Is er trouwens al een idee wanneer de V9 deze kant op komt?
Ryzen 5950X | Aorus Ultra X570 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC | 32GB 3600mhz
Verwijderd
in amerika is gisteren de v9 uitgekomen,
Nee v8 heeft geen geheugen slot voor extra geheugen...maar wel linux (echt een vooruitgang, heeeft de v9 weer niet)
Nee v8 heeft geen geheugen slot voor extra geheugen...maar wel linux (echt een vooruitgang, heeeft de v9 weer niet)
Ik vind het toch wel een beetje een misser..zo'n telefoon met zo weinig geheugen en geen uitbreidingsmogelijkheden.
Als ik nou de voordelen van de V8 (linux etc) wil én een genoeg ruimte om de telefoon als walkman te gebruiken...wat zal ik dan doen?
Ik heb in mijn w800i nu een 512 mb kaart zitten en ik vind het toch wel aan de karige kant. Kan ik dan beter toch maar gaan voor een iets minder goed OS en de V9 kiezen of wachten op de V8 met 2gb, áls die ooit nog komt?
Als ik nou de voordelen van de V8 (linux etc) wil én een genoeg ruimte om de telefoon als walkman te gebruiken...wat zal ik dan doen?
Ik heb in mijn w800i nu een 512 mb kaart zitten en ik vind het toch wel aan de karige kant. Kan ik dan beter toch maar gaan voor een iets minder goed OS en de V9 kiezen of wachten op de V8 met 2gb, áls die ooit nog komt?
Pixel 8 | Samsung Galaxy Tab S5e | Samsung Galaxy Watch 4 Classic
Wel lomp dat ze dan in de Media Markt krant de V8 adverteren met een micro-SD aanbieding erbij
Ryzen 5950X | Aorus Ultra X570 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC | 32GB 3600mhz
Verwijderd
deed pixmania ook .... heel raar....ach jah... ik hem hem, en er kan echt geen extra kaart in hoor!!!
Maar dat wist ik al, staat gewoon op motorola''
Maar dat wist ik al, staat gewoon op motorola''
Er komt toch nog een versie uit met meer geheugen aan het einde van het jaar.
Verwijderd
Nee, zodra de 512 mb chips opzijn, ze moesten ervanaf, zodra die opzijn komt de 2gb versie op de markt. Teminste volgens Boy Genius ReportFrijns.Net schreef op woensdag 05 september 2007 @ 21:09:
Er komt toch nog een versie uit met meer geheugen aan het einde van het jaar.
heb er een paar binnen gekregen hier maar ik ben er niet kapot van ...vond de oude mooier en fijner in de hand... deze is zo ...zo groot
Ik heb ook een leuke computer..
Wordt tijd dat Telfort hem eens binnen krijgt zodat ik mijn contract kan verlengen
De Belcompany in Groningen heeft hem momenteel liggen, als enige telecomwinkel in de binnenstad. Het eerste wat mij opviel...wat is dat ding GROOT ! Doet mij weer denken aan de Nec 21i die ik ergens in een grijs verleden heb gehad.
Ik zal er zeker nog eens naar kijken maar ik ben bang dat hij mij een maatje te groot is, ookal zit er 100x linux op. Helaas
Ik zal er zeker nog eens naar kijken maar ik ben bang dat hij mij een maatje te groot is, ookal zit er 100x linux op. Helaas
Denk dat de Z6 misschien een beter alternatief is.... Ik heb trouwens al gekozen voor de N95 (totaal iets anders maar wel een gaaf toestel).
Verwijderd
Heb hem ook gezien in het echt, en vond hem ook niet mooi in het echt
Daarom gekozen voor de P1 van Sony, stukken beter dan die V8
Een vraag voor de mensen die hem nu al wat langer gebruiken: hoelang gaat een batterijlading nu mee? Kun je er gerust 3 dagen mee rondlopen en in totaal een uurtje of 1 a 2 bellen en wat smsen zonder dat deze al na een dag aan de lader moet?
Ik heb hem eergisteren bij BelCompany in mijn handen gehad. Ik vond hem mooi, voelde erg solide aan, alleen die 449 euro niet... Ik wacht nog maar even tot na mijn vakantie (2 weken zuid Engeland) en mogelijk op de 2GB versie. Moest wel even wennen aan de icons en het menu, ik weet niet of ik het nu echt mooi vond, ik kom van een Sony k700i.
[ Voor 6% gewijzigd door pipo1000 op 10-09-2007 15:44 ]
Verwijderd
Nou, ik heb hem binnen hoor. 10 dagen later dan gedacht, maar goed, niet bestellen bij gsm dealer dus.
Nu heb ik alleen een probleem met Mobile Phone Tools en Vista. Ik krijg deze twee niet samen werkend. Vista blijft zeggen dat ie MPT drivers moet installeren en die kan ie niet vinden. Ook niet op de meegeleverde CD-rom.
Nu kan ik dus helemaal geen eigen zooi op de telefoon zetten en dat vind ik goed irritant
Iemand die een idee heeft of die wel MPT en Vista samenwerkend heeft gekregen?
Nu heb ik alleen een probleem met Mobile Phone Tools en Vista. Ik krijg deze twee niet samen werkend. Vista blijft zeggen dat ie MPT drivers moet installeren en die kan ie niet vinden. Ook niet op de meegeleverde CD-rom.
Nu kan ik dus helemaal geen eigen zooi op de telefoon zetten en dat vind ik goed irritant
Ik heb hem ook binnen. Vorige week vrijdag met hi 25 student voor 70 euro bij belcompany gehaald. Ben inmiddels al gewend aan de grootte van het apparaatje. Verder bevalt hij me ook erg goed. Menu is erg netjes, eerst was het nog een beetje zoeken naar sommige functies en instellingen. Maar je kan hem bij helemaal indelen naar je eigen voorkeuren.
Je kan hem toch gewoon met USB aansluiten als geheugenapparaat...Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 21:22:
Verwijderd
Nee, lukt niet, al geprobeerd. Wilt ie toch echt drivers voor hebben die die niet kan vinden.Yoghi schreef op maandag 10 september 2007 @ 23:53:
Ik heb hem ook binnen. Vorige week vrijdag met hi 25 student voor 70 euro bij belcompany gehaald. Ben inmiddels al gewend aan de grootte van het apparaatje. Verder bevalt hij me ook erg goed. Menu is erg netjes, eerst was het nog een beetje zoeken naar sommige functies en instellingen. Maar je kan hem bij helemaal indelen naar je eigen voorkeuren.
[...]
Je kan hem toch gewoon met USB aansluiten als geheugenapparaat...
Hoe kan je alles naar eigen wens instellen? Ik heb alleen de franse handleiding en word daar niet echt wijzer uit...
Verwijderd
Ik wilde eerst een TYTN II kopen, maar toch voor deze gegaan (Erg benieuwd naar Linux)...Ik kon niet wachten en deze ziet er zo 'nice' uit
Ik hoop em vandaag of morgen te ontvangen van telecomadvies.nl. Nederlands model.
http://www.poolcures.com/Handset_USB_Driver_32_v2.6.2.0.zip
Probeer eens:Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 07:43:
[...]
Nee, lukt niet, al geprobeerd. Wilt ie toch echt drivers voor hebben die die niet kan vinden.
Hoe kan je alles naar eigen wens instellen? Ik heb alleen de franse handleiding en word daar niet echt wijzer uit...
http://www.poolcures.com/Handset_USB_Driver_32_v2.6.2.0.zip
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2007 14:34 ]
Verwijderd
nee geen drivers installeren!
Alles doen zoals in de manual, stel je verbinding op de telefoon zelf in op:
geheugenkaart -> snel wat bestanden overzetten op elke pc!
modem -> voor motorola phone tools!
Verwijderd
En jij hebt het dan wel allemaal werkend gekregen op Vista?Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 22:32:
nee geen drivers installeren!
Verwijderd
ik heb hem nu ook sinds maandag, maar hoe moet je de foto's op de pc zetten? Want als ik die map open staat er helemaal niks in.
Verwijderd
lees de handleiding toch eens allemaal, dit zijn zulke noob vragen, eerst lezen dan vragen
Hier een duitse handleiding met stp voor stap dingen doen, met foto';s erbij:
http://direct.motorola.com/GER/howtoguides/V8/V8_GER.asp#
Hier een duitse handleiding met stp voor stap dingen doen, met foto';s erbij:
http://direct.motorola.com/GER/howtoguides/V8/V8_GER.asp#
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2007 13:29 ]
Verwijderd
Ja hoor, hij is vandaag gearriveerd. Bij telecomadvies besteld en nu 2 dagen later gearriveerd. Zijn momenteel op kieskeurig bijna de goedkoopste (Wel NL versie). In de tweakers pricewatch zie ik hem nog niet.
Ben benieuwd of het inderdaad lastig is om em werkend te krijgen op Vista maar dat moet volgens mij geen probleem zijn...Over een uurtje of 2 naar huis en dan zal ik em eens goed inspecteren...can't wait
Ben benieuwd of het inderdaad lastig is om em werkend te krijgen op Vista maar dat moet volgens mij geen probleem zijn...Over een uurtje of 2 naar huis en dan zal ik em eens goed inspecteren...can't wait
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2007 14:19 ]
Verwijderd
Ik ga het vanavond nog maals proberen met Vista, heb alles erafgegooid en ga een nieuwe install proberen met de nieuwe drivers.Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 14:18:
Ja hoor, hij is vandaag gearriveerd. Bij telecomadvies besteld en nu 2 dagen later gearriveerd. Zijn momenteel op kieskeurig bijna de goedkoopste (Wel NL versie). In de tweakers pricewatch zie ik hem nog niet.
Ik hoor graag van je of jou het wel lukt!
Ik heb het toestelletje binnen gehaald in België, maar merk niks van de zogenaamde "Haptics". Is er een manier om deze in te schakelen? (eventueel door hollandse firmware ofzo te gebruiken)
er zat zelfs geen muziek meegeleverd
(aangekocht mediamarkt type: SE9836AK7N1)
als blijkt dat deze functie niet op mijn toestel zit, dan breng ik die terug. Zo speciaal is het ding nu ook weer niet...
er zat zelfs geen muziek meegeleverd
(aangekocht mediamarkt type: SE9836AK7N1)
als blijkt dat deze functie niet op mijn toestel zit, dan breng ik die terug. Zo speciaal is het ding nu ook weer niet...
Verwijderd
Ik heb em gisteren aangesloten. Motorola CD erin, installeren. Tel verbinden en alles werkt perfect op Vista. Synched heel snel met Outlook...veel sneller dan mijn 'oude' Windows Mobile 6 telefoon.
Ik heb hier al eerder opmerkingen gelezen over de grootte, en hij is inderdaad HUGE
Ach, zal wel wennen zijn...verder prachtig design en super snel.
Haptics staan volgens mij standaard aan en kunnen niet uit. Dit werkt alleen op het scherm bovenop en op de toetsen aan de linker en rechter kant.
Ik moet trouwens nog wel even uitzoeken hoe ik kan sms'en vanaf het externe scherm, want ik kan alleen [OK] drukken als ik een nieuwe SMS binnenkrijg...Kan alleen de camera openen en profile switchen...
Ik heb hier al eerder opmerkingen gelezen over de grootte, en hij is inderdaad HUGE
Haptics staan volgens mij standaard aan en kunnen niet uit. Dit werkt alleen op het scherm bovenop en op de toetsen aan de linker en rechter kant.
Ik moet trouwens nog wel even uitzoeken hoe ik kan sms'en vanaf het externe scherm, want ik kan alleen [OK] drukken als ik een nieuwe SMS binnenkrijg...Kan alleen de camera openen en profile switchen...
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2007 13:29 ]
Is er een Belg (of Nederlander) die weet hoe ik mijn email moet instellen om emails van gmail of emails van telenet binnen te halen?
het proggie vna gmail mobile blijft bij mij hangen
het proggie vna gmail mobile blijft bij mij hangen
Verwijderd
Phone Tools werkt inmiddels, heb de nieuwe drivers geinstalleerd en werkte meteen.
Alleen....de simpele bestandsoverdracht werkt nog steeds niet. Vista kan de MS drivers niet vinden. Maar goed, ik doe het allemaal wel Phone Tools.
Weet iemand trouwens waarom er, onder het buitenste scherm, een kleine insparing is gehouden? Komt natuurlijk wel makkelijk vuil in.
Alleen....de simpele bestandsoverdracht werkt nog steeds niet. Vista kan de MS drivers niet vinden. Maar goed, ik doe het allemaal wel Phone Tools.
Weet iemand trouwens waarom er, onder het buitenste scherm, een kleine insparing is gehouden? Komt natuurlijk wel makkelijk vuil in.
Verwijderd
Heb de telefoon nu ongeveer 1 week, erg tevreden. Het viel mij alleen op dat het flipmechanisme aan de linkerkant een beetje los zit, dit merk ik als je de telefoon ongeveer voor de helft open klapt, aan de linkerkant zit het een beetje losjes.
Als je de telfoon helemaal openklapt voel je het niet. Telefoon is nog nooit gevallen of iets dergelijks. Hebben jullie dat ook of is het toch niet helemaal normaal, vind het namelijk een beetje vreemd.
Bij voorbaat dank voor reacties.
p.s. weet trouwens niet waar die kleine insparing voor dient, komt idd gemakkelijk vuil in.
Als je de telfoon helemaal openklapt voel je het niet. Telefoon is nog nooit gevallen of iets dergelijks. Hebben jullie dat ook of is het toch niet helemaal normaal, vind het namelijk een beetje vreemd.
Bij voorbaat dank voor reacties.
p.s. weet trouwens niet waar die kleine insparing voor dient, komt idd gemakkelijk vuil in.
Kan iemand misschien nog iets laten weten over hoelang de batterij mee gaat? Er zijn nu toch al enkelen die de GSM wat langer gebruiken en hierover misschien iets kunnen vertellen?
Verwijderd
zo'n 2 en een halve dag nu, maar wordt nog steeds langer bij elke oplaadbeurt.
Ik gebruik de telefoon voor zo'n half uur bellen per dag, aardig was smsjes en ben nog steeds een beetje aan het klooien met deze pracht telefoon
Ik gebruik de telefoon voor zo'n half uur bellen per dag, aardig was smsjes en ben nog steeds een beetje aan het klooien met deze pracht telefoon
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2007 19:52 ]
Motorola gaat snel met zijn nieuwe gsms: MOTORIZR Z10

Hoort misschien niet thuis in dit topic maar ik wil hem toch even laten zien:

Verwacht aan het einde van het jaar voor een prijs tussen de 400 - 500 euro.

Hoort misschien niet thuis in dit topic maar ik wil hem toch even laten zien:

Verwacht aan het einde van het jaar voor een prijs tussen de 400 - 500 euro.
[ Voor 49% gewijzigd door rvrbtcpt op 20-09-2007 17:05 ]
Verwijderd
Hoort dit of is het niet normaal??Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 23:47:
Heb de telefoon nu ongeveer 1 week, erg tevreden. Het viel mij alleen op dat het flipmechanisme aan de linkerkant een beetje los zit, dit merk ik als je de telefoon ongeveer voor de helft open klapt, aan de linkerkant zit het een beetje losjes.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2007 22:47 ]
iemand die al themes gevonden heeft voor deze gsm?
Dat denk ik toch echt niet. Ik heb er iig geen last vanVerwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 15:03:
[...]
Ok, bedankt voor je reactie. Het zal wel zo horen dan...
Is het geen slijtage ofzo?
Ik hou dit topic in de gaten :-) Ben dan ook vooral benieuwd naar de accuduur. Die van mn huidige razr V3 is nu nog maar net 1 dag en dat is best k**. En daarbij is nog geen 2 jaar oud
Heeft één van jullie ervaring met die accu's van motorola en miss ook vergeleken met die van andere merken?
Btw; gister Bourne Ultimatum gezien en viel me op dat ze daar nog steeds de 'oude' razr gebruiken
Ik hou dit topic in de gaten :-) Ben dan ook vooral benieuwd naar de accuduur. Die van mn huidige razr V3 is nu nog maar net 1 dag en dat is best k**. En daarbij is nog geen 2 jaar oud
Btw; gister Bourne Ultimatum gezien en viel me op dat ze daar nog steeds de 'oude' razr gebruiken
Verwijderd
De accuduur van mijn oude razr was op een gegeven moment ook nog maar een dag. Ik heb toen op ebay een nieuwe gekocht voor 6 euro en kon toen weer 3 a 4 dagen ermee doorTijn89 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 17:42:
Is het geen slijtage ofzo?
Ik hou dit topic in de gaten :-) Ben dan ook vooral benieuwd naar de accuduur. Die van mn huidige razr V3 is nu nog maar net 1 dag en dat is best k**. En daarbij is nog geen 2 jaar oudHeeft één van jullie ervaring met die accu's van motorola en miss ook vergeleken met die van andere merken?
Met mijn huidige V8 kan ik er nu zo'n 3 daagjes mee door
Verwijderd
Mijne gaat nu ongeveer 2 dagen mee, maar meestal knal ik m na 1 dag gewoon in de oplader.
Ga denk ik maar eens terug naar de winkel dan om te kijken of er iets mis is dan met het flipmechanisme, het moet dan sowieso een fabrieksfout zijn, want ik merkte het al na 1 dag ongeveer..
Zou nog iemand miss kunnen kijken of hij het ook heeft. Thnx
Capsterr schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 23:47:
Ga denk ik maar eens terug naar de winkel dan om te kijken of er iets mis is dan met het flipmechanisme, het moet dan sowieso een fabrieksfout zijn, want ik merkte het al na 1 dag ongeveer..
Zou nog iemand miss kunnen kijken of hij het ook heeft. Thnx
Capsterr schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 23:47:
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2007 21:13 ]
Hej,Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 19:38:
[...]
De accuduur van mijn oude razr was op een gegeven moment ook nog maar een dag. Ik heb toen op ebay een nieuwe gekocht voor 6 euro en kon toen weer 3 a 4 dagen ermee door
Met mijn huidige V8 kan ik er nu zo'n 3 daagjes mee door
Was die accu zo één: (1900mAh) Li-Poly ACCU MOTOROLA RAZR V3 BATTERIJ V3i U6, van het merk 'max-cell'? Een originele motorola accu heeft een capaciteit van 700mAh, zou bovengehoemde dan bv 2x zo lang mee gaan?
Wil de v8 wel, maar niet bij een abbo waar bellen en sms'en gescheiden zijn
[ Voor 3% gewijzigd door Tijn89 op 27-09-2007 23:04 ]
Ik dacht er eerst ook aan om te wachten op meer geheugen. Maar ik heb een ipod 60 gb waar nog 20 gb op kan. Ik heb meer dan 512mb eigenlijk totaal niet nodig...
Hoort het dat de USB-kabel er zo lastig uit gaat? Er zitten een soort pinnetjes in ofzo, maar ik heb daardoor steeds het idee dat ik hem kapottrek.
Is er geen manier om die pinnetjes 'in te klappen', zodat je hem eruit kan trekken?
Lees het topic ff goed door... Als je twee of drie pagina's terug gaat lees je dat de menu's stukken sneller werken als bij de v3(i)...
Nog 1 dag, en dan duurt mijn huidige abonnement nog 4 maanden. Bij T-mobile kun je 4 maanden voor het aflopen van je contract al je contract vernieuwen met een nieuw toestel (in een t-mobile shop 3 maanden).
Maar de Motorola V8 staat nog steeds niet op de T-mobile site
Sterker nog, er staat nu helemaal geen enkele Motorola model meer op de site
Maar de Motorola V8 staat nog steeds niet op de T-mobile site
Ik zou dit toestel graag aankopen maar heb toch nog enkele vragen. Als het toestel met outlook synchroniseert neemt het dan ook de agenda mee en zou het eventueel mogelijk zijn om mijn agenda te synchroniseren met de exchange server van mijn werk zodat ik altijd de laatste versie van mijn agenda heb.
Sometimes life's just cruel for no reason at all!!!!!
ik vraag me af wat jullie (degenen die telefoon een tijdje hebben) van de baterijtijd vinden: hoelang gaat die mee, hoelang duurt het laden e.d.
Motorola kwam vandaag met een nieuwe commercial van de RAZR V8.
Persoonlijk vind ik de eerder uitgebrachte video leuker:
http://www.youtube.com/watch?v=w4nxT0F_EIs
Persoonlijk vind ik de eerder uitgebrachte video leuker:
http://www.youtube.com/watch?v=w4nxT0F_EIs
bij mij is de langste batterijtijd die ik heb gehad 3 dagen, met elke dag een paar korte gesprekken en een stuk of 5 smsjes. heb hem nu een maand in bezit. opladen duurt 2 tot 3 uur.Tijn89 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 23:00:
ik vraag me af wat jullie (degenen die telefoon een tijdje hebben) van de baterijtijd vinden: hoelang gaat die mee, hoelang duurt het laden e.d.
http://cache.gizmodo.com/...rces/2007/05/DSC_0290.JPG
Is voor de V8 en de V9 dezelfde camera gebruikt ? Bij V8 staat namelijk ook videocamera, dus de V9 kan geen video's opnemen? En de foto's op de BengalBoy site zijn gemaakt met een V9, is die van de V8 van dezelfde kwaliteit ?
Is voor de V8 en de V9 dezelfde camera gebruikt ? Bij V8 staat namelijk ook videocamera, dus de V9 kan geen video's opnemen? En de foto's op de BengalBoy site zijn gemaakt met een V9, is die van de V8 van dezelfde kwaliteit ?
Verwijderd
Ik heb mijn toestel alweer enkele weken, en heb toch wel wat nadelen gevonden:
- Afdekklepje voor USB poort begint los te laten
- Batterij duur is slecht; rond 3/4 dagen soms korter
- Trilfunctie is niet echt krachtig
- Woordenboek is slecht, veel woorden kent hij default niet
- Toch wel erg groot met klepje los
Positief:
- Bluetooth is heel snel
- Degelijke behuizing / stevig
- Snel
- Goede geluidskwaliteit met bellen
- Quick view en reply op SMS vanaf extern scherm is ideaal
- Synchen met Outlook werkt perfect
- Afdekklepje voor USB poort begint los te laten
- Batterij duur is slecht; rond 3/4 dagen soms korter
- Trilfunctie is niet echt krachtig
- Woordenboek is slecht, veel woorden kent hij default niet
- Toch wel erg groot met klepje los
Positief:
- Bluetooth is heel snel
- Degelijke behuizing / stevig
- Snel
- Goede geluidskwaliteit met bellen
- Quick view en reply op SMS vanaf extern scherm is ideaal
- Synchen met Outlook werkt perfect
Weet iemand hoe je de de melding van een sms bericht kan uitschakelen. Ik zit te kijken maar kan alleen maar een geluid kiezen maar er is geen optie zoals bijv "geen geluid"
@Jeffrey: Maken ze nu eigenlijk weer gebruik van Itap of is 't nu een ander systeem? Herinnert t woordenboek reeds eerder gebruikte woorden niet of moet je die handmatig 'toevoegen' aan t woordenboek?
Heb m van de week ook in rl gezien. En ik schrok toch echt van de grote
Nog ff mn v3 ernaast gelegd, maar dan is die toch bijna even groot... Maar hij oogt zo log.. Daar ben ik toch echt van geschrokken...
Heb m van de week ook in rl gezien. En ik schrok toch echt van de grote
t-mobile heeft nooit veel met Motorola gedaan. Je bent toch op een dealer aangewezen dan, even een maandje wachten nog.Un-X-PecteD schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 18:32:
Nog 1 dag, en dan duurt mijn huidige abonnement nog 4 maanden. Bij T-mobile kun je 4 maanden voor het aflopen van je contract al je contract vernieuwen met een nieuw toestel (in een t-mobile shop 3 maanden).
Maar de Motorola V8 staat nog steeds niet op de T-mobile siteSterker nog, er staat nu helemaal geen enkele Motorola model meer op de site
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Verwijderd
@Tranzy:
Kan het zelf ook niet vinden, maar maak een mp3 zonder geluid van 50kb dan gaat ie af maar dan hoor je hem tenminste niet:) en het is niet zo dat hij eeuwig doorgaat.
Heb zelf de razr2 gekocht op pixmania naar aanleiding van een tip hier op het forum, na bestellen was ie binnen 3 dagen hier en goedkoper dan in nederland (waar hij toen nog niet te koop was)
(tip van Evert Ketelaar thx mate).
Ik heb hem nu sinds eind augustus en het bevalt me super, batterij duur is prima 3dagen is meer dan voldoende voor dagelijks gebruik doe hem 's avonds ff in de oplader en na 2 uur is ie klaar. Voor de rest heb ik geen mankamenten zoals slap usb dekseltje of losse schanier. super toestel compleet van metaal, veel meer waarde voor je geld dan een nokia8800 of 8600.
Voor ik hem kocht had ik elk mogelijke review al gelezen en die zijn gem. allemaal ruim positief, net zoals ik dan ben.
Kan het zelf ook niet vinden, maar maak een mp3 zonder geluid van 50kb dan gaat ie af maar dan hoor je hem tenminste niet:) en het is niet zo dat hij eeuwig doorgaat.
Heb zelf de razr2 gekocht op pixmania naar aanleiding van een tip hier op het forum, na bestellen was ie binnen 3 dagen hier en goedkoper dan in nederland (waar hij toen nog niet te koop was)
(tip van Evert Ketelaar thx mate).
Ik heb hem nu sinds eind augustus en het bevalt me super, batterij duur is prima 3dagen is meer dan voldoende voor dagelijks gebruik doe hem 's avonds ff in de oplader en na 2 uur is ie klaar. Voor de rest heb ik geen mankamenten zoals slap usb dekseltje of losse schanier. super toestel compleet van metaal, veel meer waarde voor je geld dan een nokia8800 of 8600.
Voor ik hem kocht had ik elk mogelijke review al gelezen en die zijn gem. allemaal ruim positief, net zoals ik dan ben.
Gister bij de T-mobile zaak geweest, en ze schatte zelf dat T-mobile hem niet ging verkopen. Zouden ze em alsnog gaan verkopen, dan zou het best lang gaan duren, aangezien hij nog niet bij hun in het systeem stond. Hij staat wel al op de internationale site, maar daar staat de Nederlandse T-mobile helemaal los van, dus dat is geen garantie dat ze hem in Nederland ook gaan verkopen.
Heeft iemand ervaringen met toestellen + contractsverlengingen bestellen ? Ik zit nu op http://www.belzaak.nl/tmo...26/Motorola_RAZR2_V8.html
te kijken, maar als ik mijn huidige contract met hetzelfde tarief voor nog eens 2 jaar verleng, ben ik nog steeds 160 euro voor het toestel kwijt, en dat vind ik overdreven
Heeft iemand ervaringen met toestellen + contractsverlengingen bestellen ? Ik zit nu op http://www.belzaak.nl/tmo...26/Motorola_RAZR2_V8.html
te kijken, maar als ik mijn huidige contract met hetzelfde tarief voor nog eens 2 jaar verleng, ben ik nog steeds 160 euro voor het toestel kwijt, en dat vind ik overdreven
Hey mensen... een tweetal vraagjes.
Ik krijg de telefoon (V8) niet gesynchroniseerd met m'n parrot CK3100 Carkit. De bluetooth verbinding werkt zonder problemen maar ik krijg alleen het telefoonboek niet gesynced.
2de vraag... in het ingekomen sms scherm zie ik alleen het nummer van de zender, niet de naam uit mn telefoonboek. Is dit een instelling of is er iets mis? Thanks voor de hulp!
Ik krijg de telefoon (V8) niet gesynchroniseerd met m'n parrot CK3100 Carkit. De bluetooth verbinding werkt zonder problemen maar ik krijg alleen het telefoonboek niet gesynced.
2de vraag... in het ingekomen sms scherm zie ik alleen het nummer van de zender, niet de naam uit mn telefoonboek. Is dit een instelling of is er iets mis? Thanks voor de hulp!
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Verwijderd
Ik sync mijn V8 met een bluetooth verbinding met mijn Laptop. Werkt opzich prima en gaat lekker snel. Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn laptop als een Authorised device kan definieren. Nu vraagt mijn V8 de hele tijd om confermatie of mijn laptop mag communiceren met mijn telefoon. Hoor het graag.................
Ton
Ton
In de VS dus wel in het assortiment, zelfs een t-mobile doos erom wat ik hier met m'n v3 nog niet eens had. (en die kwam wel direct van t-mobile).Un-X-PecteD schreef op maandag 12 november 2007 @ 00:08:
Gister bij de T-mobile zaak geweest, en ze schatte zelf dat T-mobile hem niet ging verkopen. Zouden ze em alsnog gaan verkopen, dan zou het best lang gaan duren, aangezien hij nog niet bij hun in het systeem stond. Hij staat wel al op de internationale site, maar daar staat de Nederlandse T-mobile helemaal los van, dus dat is geen garantie dat ze hem in Nederland ook gaan verkopen.
Heb 'm net binnen. Leuke doos, mooi scherm! Voelt lekker stevig.
Enige wat ik nog niet gevonden heb is wat leukere thema's.
Enige wat ik nog niet gevonden heb is wat leukere thema's.
Verwijderd
dag iedereen,
zit op het moment erg te dubben of ik bij mijn orange-verlenging voor de Motorola V8 Razr2 zal gaan.
vraagje: Ik lees op verschillende plekken, maar ook hier dat het geheugen in diverse vormen komt. Ik lees ergens 45mb ingebouwd geheugen, en ergens anders 2GB. Dat verschil is erg groot... iemand die hier iets over weet?... en of ik er rekening mee moet houden bij aankoop?
dank!, grt, Zoe
Sinds dit weekend in gebruik. Prachtig toestel, menu is bijna onvergelijkbaar met de oude Razr, en ook het tussenmodel 'KRZR'... Fijne en subtiele navigatie op een mooi scherm.
Nog niet kunnen syncen met de mac, maar wel feilloze bluetooth verbinding waarmee ik muziek/beelden etc makkelijk kan overhelen.
zit op het moment erg te dubben of ik bij mijn orange-verlenging voor de Motorola V8 Razr2 zal gaan.
vraagje: Ik lees op verschillende plekken, maar ook hier dat het geheugen in diverse vormen komt. Ik lees ergens 45mb ingebouwd geheugen, en ergens anders 2GB. Dat verschil is erg groot... iemand die hier iets over weet?... en of ik er rekening mee moet houden bij aankoop?
dank!, grt, Zoe
Sinds dit weekend in gebruik. Prachtig toestel, menu is bijna onvergelijkbaar met de oude Razr, en ook het tussenmodel 'KRZR'... Fijne en subtiele navigatie op een mooi scherm.
Nog niet kunnen syncen met de mac, maar wel feilloze bluetooth verbinding waarmee ik muziek/beelden etc makkelijk kan overhelen.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2008 00:53 ]
Hoe is Motorola eigenlijk tegenwoordig? Zit te denken aan een nieuwe telefoon. Nadeel vind ik bij Non-Nokia dat je geen 3rd party apps kan installeren, behalve java apps. Ik heb de E398 van Motorola gehad, vond dit een erg gave telefoon omdat je gewoon custom firmware erop kon flashen en alles kon modden, omdat je toch altijd terug kon vallen op de bootloader. Is dat nog steeds zo?
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Sinds een week ben ik ook een trotse eigenaar van een razr2 v8. Wat een heerlijk toestel, degelijk (geen kraakje te horen) fijne bediening etc. Ook de batterij duur is toch redelijk goed te noemen voor zo'n kleine accu. Onder normaal gebruik kan ik toch zeker 3 dagen ermee vooruit. Dit trouwens na 4 keer helemaal leeg laten gaan en dan 's nachts goed doorladen.
Nu las ik op het internet dat het mogelijk is om de accu van de v9 (bx50) in de v8 te zetten, deze beschikt over meer capaciteit. Hij schijnt iets dikker te zijn maar wel te passen. Voor de prijs hoef je het niet te laten, deze is $30. En een dagje extra standby is altijd fijn.
Iemand hier die dit al geprobeerd heeft?
Nu las ik op het internet dat het mogelijk is om de accu van de v9 (bx50) in de v8 te zetten, deze beschikt over meer capaciteit. Hij schijnt iets dikker te zijn maar wel te passen. Voor de prijs hoef je het niet te laten, deze is $30. En een dagje extra standby is altijd fijn.
Iemand hier die dit al geprobeerd heeft?
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Verwijderd
Hoi,
Ik ben nu reeds 3 weken de gelukkige eigenaar van de nieuwe Razr2 v9. Ik heb het toestel aangeschaft in Duitsland. Ik probeer om mijn internet verbinding met vodafone te kunnen maken via proximus maar slaag er niet in. Wie kan mij helpen? Het toestel is nog niet verkrijgbaar in België en is dus tot op heden niet gekend bij mijn gsmprovider (Proximus). Verder ben ik ook opzoek naar een site waar ik wallpapers, screensavers, teams voor mijn telefoontje kan downloaden. Alvast bedankt voor jullie bijdrage in mijn zoektocht.
greetz,
Jürgen
Ik ben nu reeds 3 weken de gelukkige eigenaar van de nieuwe Razr2 v9. Ik heb het toestel aangeschaft in Duitsland. Ik probeer om mijn internet verbinding met vodafone te kunnen maken via proximus maar slaag er niet in. Wie kan mij helpen? Het toestel is nog niet verkrijgbaar in België en is dus tot op heden niet gekend bij mijn gsmprovider (Proximus). Verder ben ik ook opzoek naar een site waar ik wallpapers, screensavers, teams voor mijn telefoontje kan downloaden. Alvast bedankt voor jullie bijdrage in mijn zoektocht.
greetz,
Jürgen
Hi,
ik heb inmiddels een Motorola RIZR Z8.
Op zich een fijn toestel, alleen wat ingewikkeld.
Twee vragen heb ik nog:
- Waar kan ik themas downloaden, (gelukt!)
- Heeft iemand al skype/fring/voip aan de praat gekregen op de Z8? (iskoot en IM+ werken wel, maar matig)
bedankt!
Twee vragen heb ik nog:
- Heeft iemand al skype/fring/voip aan de praat gekregen op de Z8? (iskoot en IM+ werken wel, maar matig)
bedankt!
[ Voor 9% gewijzigd door Batsu op 22-01-2008 08:14 ]
Kun je dan niet meteen ff een link erbij mikkenBatsu schreef op zondag 20 januari 2008 @ 09:12:
Hi,
Twee vragen heb ik nog:
bedankt!
- Zooi - www.stefanjacobs.nl
Ik heb inmiddels alweer een ander toestel, de e51 welke ik eigenlijk wilde ;-)Markofnikoff schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 12:04:
[...]
Kun je dan niet meteen ff een link erbij mikken
maar ik heb de themas via FTD binnengehaald. Veel UIQ spuL voor de SE's (P990 e.d.) werkt ook op de Z8. succes!
Voor de eigenaren van een v8.
Hoe zit het met de duurzaamheid/bouwkwaliteit van jullie toestellen?
Ik heb die van mij sinds september. Heb hem 1 keer teruggestuurd omdat het dopje van het oplaadpunt eraf was. Heb er toen ook bij gezegd dat het klepje bij het linker bevestigingspunt speling heeft. Daar is echter niks aan gedaan. En recent merkte ik dat de rubberen ribbels boven en onder de knoppen 1, 2, en 3 naar binnen zijn gevallen. Dus ik breng hem binnenkort maar weer eens terug.
Ik heb die van mij sinds september. Heb hem 1 keer teruggestuurd omdat het dopje van het oplaadpunt eraf was. Heb er toen ook bij gezegd dat het klepje bij het linker bevestigingspunt speling heeft. Daar is echter niks aan gedaan. En recent merkte ik dat de rubberen ribbels boven en onder de knoppen 1, 2, en 3 naar binnen zijn gevallen. Dus ik breng hem binnenkort maar weer eens terug.
Gelieve me alvast al te verontschuldigen voor deze late reactie, maar ik zou graag willen weten waarom je de Z8 hebt omgeruild. Ik ben namelijk een aanbieding tegengekomen waarbij ik hem voor €139 kan kopen en dit lijkt mij een zeer goede prijs.Batsu schreef op maandag 28 januari 2008 @ 08:16:
[...]
Ik heb inmiddels alweer een ander toestel, de e51 welke ik eigenlijk wilde ;-)
maar ik heb de themas via FTD binnengehaald. Veel UIQ spuL voor de SE's (P990 e.d.) werkt ook op de Z8. succes!
Ik heb al wel vaak gelezen dat de batterijduur zeer kort is (3 dagen) en dat er ook enkele mensen twijfelen aan de bouwkwaliteit.
Zelf heb ik nu nog een Nokia 3310 (al 7 jaar oud
Verwijderd
Heb mijne ook sinds september, die speling was er van begin al, volgens mij hoort dat gewoon. Daarnaast is dat klepje voor oplaad ding ook half eraf bij mij maar dat boeit me verder niet echt. Dat terugsturen duurt wel erg lang zeker?Yoghi schreef op donderdag 10 april 2008 @ 17:13:
Verwijderd
Heb sinds gisteren de Z8 in m'n bezit maar krijg mijn T-mobile internet verbinding aan de gang....
Kan iemand mij uitleggen hoe ik deze werkend kan krijgen??
Alvast bedankt voor julle aandacht.
DAve
Kan iemand mij uitleggen hoe ik deze werkend kan krijgen??
Alvast bedankt voor julle aandacht.
DAve
Verwijderd
Zeer tevreden over de bouwkwaliteit hier, echter 1 probleempje: gisteren is hij gevallen, waardoor er nu een barst in het glas over het buitenste scherm is. Zou dit onder garantie kunnen hersteld worden? Hij viel van nog geen meter hoog, en mij lijkt het dat iedereen zijn gsm wel eens laat vallen.Yoghi schreef op donderdag 10 april 2008 @ 17:13:
(Ik zit momenteel in Tallinn en kan pas binnen 2 weken de shop bereiken. Daarom dat ik het hier even snel vraag.)
Heb mijn toestel net een week ofzo, inclusief speling op het scharnier. Gezien het zo vaak voorkomt zal het inderdaad een feature zijn....Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 17:32:
[...]
Heb mijne ook sinds september, die speling was er van begin al, volgens mij hoort dat gewoon. Daarnaast is dat klepje voor oplaad ding ook half eraf bij mij maar dat boeit me verder niet echt. Dat terugsturen duurt wel erg lang zeker?
Verwijderd
Je hebt echter een pech. Mijn is 4 (vier) keer gevallen en niet op houten vloer of tapijt maar op grove steen weg - een paar krasjes op body, scherm merkt niets aan.Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 16:37:
[...]
Zeer tevreden over de bouwkwaliteit hier, echter 1 probleempje: gisteren is hij gevallen, waardoor er nu een barst in het glas over het buitenste scherm is. Zou dit onder garantie kunnen hersteld worden? Hij viel van nog geen meter hoog, en mij lijkt het dat iedereen zijn gsm wel eens laat vallen.
Jammer voor je.
Ik twijfel heel erg dat het onder garantie valt.
Heeft iemand mms icm telfort aan de praat gekregen ? (op een v8)
Als ik namelijk die automatische config berichtjes aanvraag, krijg ik een melding dat het toestel niet wordt ondersteund. Als ik zelf de boel probeer te configureren, krijg ik helaas ook geen mms binnen.
Krijg wel een sms met een link naar een website om het bericht online te bekijken...maarja dat wil ik nou net niet..
Als ik namelijk die automatische config berichtjes aanvraag, krijg ik een melding dat het toestel niet wordt ondersteund. Als ik zelf de boel probeer te configureren, krijg ik helaas ook geen mms binnen.
Krijg wel een sms met een link naar een website om het bericht online te bekijken...maarja dat wil ik nou net niet..
Deze week zou mijn toestel voor de 4e keer weg moeten voor de reparatie. Maar ik kreeg in de winkel de mededeling dat ik in plaats daarvan een nieuw toestel mocht uitzoeken. Heb nu een Nokia 6500s. De RAZR is me goed bevallen maar teveel mankementen en slechte reparaties.
Een wanhopig bericht van een nieuwe V3i eigenaar- dat topic is dood dus ik hoop hier wat hulp te kunnen krijgen:
Ik krijg met geen mogelijkheid een unieke beltoon aan een contact gekoppeld. En als ik gebeld wordt door een contact krijg ik ook geen naam of foto te zien, alleen het telnr...
Ik heb alle fora doorgespit, telefoon teruggestuurd, software geupdate, niks... ik heb nu een leentoestel (specifiek gevraagd om een V3i) en die koppelt ook geen unieke info aan een contact dus ik begin ernstig aan mezelf te twijfelen....
Dit zijn mijn instellingen:
Profiel Detail - Bel ID AAN
Bij contact - een unieke beltoon toegewezen
Al mijn contacten heb ik naar mijn telefoongeheugen gekopieerd. Via Amerikaanse forums kreeg ik ook het advies te proberen de landcode toe te voegen- geen succes...
Ik heb op het forum hier over de V3i NIETS gelezen van iemand die hetzelfde probleem had dus het lijkt erop alsof ik iets fout doe... (temeer omdat mijn leentoestel identieke problemen oplevert.)
Maar wat??!! WAT KAN IK NOG PROBEREN?
Ik krijg met geen mogelijkheid een unieke beltoon aan een contact gekoppeld. En als ik gebeld wordt door een contact krijg ik ook geen naam of foto te zien, alleen het telnr...
Ik heb alle fora doorgespit, telefoon teruggestuurd, software geupdate, niks... ik heb nu een leentoestel (specifiek gevraagd om een V3i) en die koppelt ook geen unieke info aan een contact dus ik begin ernstig aan mezelf te twijfelen....
Dit zijn mijn instellingen:
Profiel Detail - Bel ID AAN
Bij contact - een unieke beltoon toegewezen
Al mijn contacten heb ik naar mijn telefoongeheugen gekopieerd. Via Amerikaanse forums kreeg ik ook het advies te proberen de landcode toe te voegen- geen succes...
Ik heb op het forum hier over de V3i NIETS gelezen van iemand die hetzelfde probleem had dus het lijkt erop alsof ik iets fout doe... (temeer omdat mijn leentoestel identieke problemen oplevert.)
http://youtu.be/gEABifBgwi8
Verwijderd
ik kan alleen belherrie toewijzen aan nummers die op de telefoon zijn opgeslagen - dus niet op de sim.VideoWolf schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 16:06:
Een wanhopig bericht van een nieuwe V3i eigenaar- dat topic is dood dus ik hoop hier wat hulp te kunnen krijgen:
[....]
Ik krijg met geen mogelijkheid een unieke beltoon aan een contact gekoppeld.
(geprobeerd bij zowel V als W serie)
Ja, dat schreef ik dus al- ik heb al mijn contacten naar m'n telefoon gekopieerd- geen resultaat. Welke stappen heb jij dan genomen om het werkend te krijgen- stap voor stap ajb...Verwijderd schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 17:46:
[...]
ik kan alleen belherrie toewijzen aan nummers die op de telefoon zijn opgeslagen - dus niet op de sim.
(geprobeerd bij zowel V als W serie)
Laat maar- ik heb het zelf al uitgevonden na 3 avonden (Amerikaanse) forums doorspitten. Je moet het + teken invoeren, dan het landen- netnr (zonder 0). Dus bij mobiele nrs bv +31612345678 en bij vaste lijnen bv +3120666333
Ik heb IPB bij Telfort en als ik vanuit mijn vaste telnr naar mijn mobiele bel, werkt het overigens niet... maar dat zal wel te maken hebben dat het signaal via de ADSL-lijn loopt. Ga daar Telfort nog wel over bellen...
In ieder geval werkt het voor mobiele nrs en KPN vaste lijn.
Ik vind het overigens ongelooflijk dat ik hier NIETS over gelezen heb in het V3i forum en dat het me 3 dagen spitten kostte op buitenlandse forums.
Maar ik vind het schandalig dat hier NIETS over staat in de gebruiksaanwijzing van Motorola ??!!
Ik heb IPB bij Telfort en als ik vanuit mijn vaste telnr naar mijn mobiele bel, werkt het overigens niet... maar dat zal wel te maken hebben dat het signaal via de ADSL-lijn loopt. Ga daar Telfort nog wel over bellen...
In ieder geval werkt het voor mobiele nrs en KPN vaste lijn.
Ik vind het overigens ongelooflijk dat ik hier NIETS over gelezen heb in het V3i forum en dat het me 3 dagen spitten kostte op buitenlandse forums.
Maar ik vind het schandalig dat hier NIETS over staat in de gebruiksaanwijzing van Motorola ??!!
Leuk
nog een oud Motorola topic.
Omdat tegenwoordig alleen nog maar smartphones zijn ben ik terug gegaan naar een ouder toestel.
En wel de Motorola Razr2 V9. Deze worden nog "nieuw" verkocht.
Aangezien ik een van de weinige ben die nog gewoon met zijn hoofd vooruit kijk als ik over straat loopt, moet ik zeggen dat dit een schitterend toestel is
Omdat tegenwoordig alleen nog maar smartphones zijn ben ik terug gegaan naar een ouder toestel.
En wel de Motorola Razr2 V9. Deze worden nog "nieuw" verkocht.
Aangezien ik een van de weinige ben die nog gewoon met zijn hoofd vooruit kijk als ik over straat loopt, moet ik zeggen dat dit een schitterend toestel is
Ik heb sinds gisteren een Motorola V9 en het scherm voorop laat los? Dus ik vermoed dat het een namaak toestel is. Opzicht geen groot probleem want ik kreeg hem, maar iemand tips hoe ik het weer kan 'lijmen' zijn er nog speciale soorten voor?
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.