Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

nee geen drivers installeren!

Alles doen zoals in de manual, stel je verbinding op de telefoon zelf in op:

geheugenkaart -> snel wat bestanden overzetten op elke pc!
modem -> voor motorola phone tools!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 22:32:
nee geen drivers installeren!

Alles doen zoals in de manual, stel je verbinding op de telefoon zelf in op:

geheugenkaart -> snel wat bestanden overzetten op elke pc!
modem -> voor motorola phone tools!
En jij hebt het dan wel allemaal werkend gekregen op Vista?

Verwijderd

ik heb hem nu ook sinds maandag, maar hoe moet je de foto's op de pc zetten? Want als ik die map open staat er helemaal niks in.

Verwijderd

lees de handleiding toch eens allemaal, dit zijn zulke noob vragen, eerst lezen dan vragen

Hier een duitse handleiding met stp voor stap dingen doen, met foto';s erbij:

http://direct.motorola.com/GER/howtoguides/V8/V8_GER.asp#

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2007 13:29 ]

Verwijderd

Ja hoor, hij is vandaag gearriveerd. Bij telecomadvies besteld en nu 2 dagen later gearriveerd. Zijn momenteel op kieskeurig bijna de goedkoopste (Wel NL versie). In de tweakers pricewatch zie ik hem nog niet.

Ben benieuwd of het inderdaad lastig is om em werkend te krijgen op Vista maar dat moet volgens mij geen probleem zijn...Over een uurtje of 2 naar huis en dan zal ik em eens goed inspecteren...can't wait :9~

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2007 14:19 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 14:18:
Ja hoor, hij is vandaag gearriveerd. Bij telecomadvies besteld en nu 2 dagen later gearriveerd. Zijn momenteel op kieskeurig bijna de goedkoopste (Wel NL versie). In de tweakers pricewatch zie ik hem nog niet.

Ben benieuwd of het inderdaad lastig is om em werkend te krijgen op Vista maar dat moet volgens mij geen probleem zijn...Over een uurtje of 2 naar huis en dan zal ik em eens goed inspecteren...can't wait :9~
Ik ga het vanavond nog maals proberen met Vista, heb alles erafgegooid en ga een nieuwe install proberen met de nieuwe drivers.

Ik hoor graag van je of jou het wel lukt!

• Deetje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik heb het toestelletje binnen gehaald in België, maar merk niks van de zogenaamde "Haptics". Is er een manier om deze in te schakelen? (eventueel door hollandse firmware ofzo te gebruiken)

er zat zelfs geen muziek meegeleverd

(aangekocht mediamarkt type: SE9836AK7N1)

als blijkt dat deze functie niet op mijn toestel zit, dan breng ik die terug. Zo speciaal is het ding nu ook weer niet...

Verwijderd

Ik heb em gisteren aangesloten. Motorola CD erin, installeren. Tel verbinden en alles werkt perfect op Vista. Synched heel snel met Outlook...veel sneller dan mijn 'oude' Windows Mobile 6 telefoon.

Ik heb hier al eerder opmerkingen gelezen over de grootte, en hij is inderdaad HUGE :) Ach, zal wel wennen zijn...verder prachtig design en super snel.

Haptics staan volgens mij standaard aan en kunnen niet uit. Dit werkt alleen op het scherm bovenop en op de toetsen aan de linker en rechter kant.

Ik moet trouwens nog wel even uitzoeken hoe ik kan sms'en vanaf het externe scherm, want ik kan alleen [OK] drukken als ik een nieuwe SMS binnenkrijg...Kan alleen de camera openen en profile switchen...

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2007 13:29 ]

• Deetje
Is er een Belg (of Nederlander) die weet hoe ik mijn email moet instellen om emails van gmail of emails van telenet binnen te halen?

het proggie vna gmail mobile blijft bij mij hangen

:(

Verwijderd

Phone Tools werkt inmiddels, heb de nieuwe drivers geinstalleerd en werkte meteen.

Alleen....de simpele bestandsoverdracht werkt nog steeds niet. Vista kan de MS drivers niet vinden. Maar goed, ik doe het allemaal wel Phone Tools.

Weet iemand trouwens waarom er, onder het buitenste scherm, een kleine insparing is gehouden? Komt natuurlijk wel makkelijk vuil in.

Verwijderd

Heb de telefoon nu ongeveer 1 week, erg tevreden. Het viel mij alleen op dat het flipmechanisme aan de linkerkant een beetje los zit, dit merk ik als je de telefoon ongeveer voor de helft open klapt, aan de linkerkant zit het een beetje losjes.

Als je de telfoon helemaal openklapt voel je het niet. Telefoon is nog nooit gevallen of iets dergelijks. Hebben jullie dat ook of is het toch niet helemaal normaal, vind het namelijk een beetje vreemd.

Bij voorbaat dank voor reacties.

p.s. weet trouwens niet waar die kleine insparing voor dient, komt idd gemakkelijk vuil in.

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-11 10:51
Kan iemand misschien nog iets laten weten over hoelang de batterij mee gaat? Er zijn nu toch al enkelen die de GSM wat langer gebruiken en hierover misschien iets kunnen vertellen?

Verwijderd

zo'n 2 en een halve dag nu, maar wordt nog steeds langer bij elke oplaadbeurt.

Ik gebruik de telefoon voor zo'n half uur bellen per dag, aardig was smsjes en ben nog steeds een beetje aan het klooien met deze pracht telefoon :)

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2007 19:52 ]

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-11 10:51
Motorola gaat snel met zijn nieuwe gsms: MOTORIZR Z10
Afbeeldingslocatie: http://www.chip.de/ii/136307728_13535b86ea.jpg

Hoort misschien niet thuis in dit topic maar ik wil hem toch even laten zien:

Afbeeldingslocatie: http://www.ixbt.com/short/images/RIZR_3_s.jpg

Verwacht aan het einde van het jaar voor een prijs tussen de 400 - 500 euro.

[ Voor 49% gewijzigd door rvrbtcpt op 20-09-2007 17:05 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 23:47:
Heb de telefoon nu ongeveer 1 week, erg tevreden. Het viel mij alleen op dat het flipmechanisme aan de linkerkant een beetje los zit, dit merk ik als je de telefoon ongeveer voor de helft open klapt, aan de linkerkant zit het een beetje losjes.

Als je de telfoon helemaal openklapt voel je het niet. Telefoon is nog nooit gevallen of iets dergelijks. Hebben jullie dat ook of is het toch niet helemaal normaal, vind het namelijk een beetje vreemd.
Hoort dit of is het niet normaal??

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2007 22:47 ]

• Yoghi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-03-2018
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 18:30:
[...]

Hoort dit of is het niet normaal??
ik heb het ook bij mijn v8

• Deetje
iemand die al themes gevonden heeft voor deze gsm?

Verwijderd

Yoghi schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 00:01:
[...]

ik heb het ook bij mijn v8
Ok, bedankt voor je reactie. Het zal wel zo horen dan...

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:04
Hmm Isync ondersteund nog geen V8 :'(

• Limbeckx
Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 15:03:
[...]

Ok, bedankt voor je reactie. Het zal wel zo horen dan...
Dat denk ik toch echt niet. Ik heb er iig geen last van

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:12
Is het geen slijtage ofzo?

Ik hou dit topic in de gaten :-) Ben dan ook vooral benieuwd naar de accuduur. Die van mn huidige razr V3 is nu nog maar net 1 dag en dat is best k**. En daarbij is nog geen 2 jaar oud :S Heeft één van jullie ervaring met die accu's van motorola en miss ook vergeleken met die van andere merken?

Btw; gister Bourne Ultimatum gezien en viel me op dat ze daar nog steeds de 'oude' razr gebruiken :p

Verwijderd

Tijn89 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 17:42:
Is het geen slijtage ofzo?

Ik hou dit topic in de gaten :-) Ben dan ook vooral benieuwd naar de accuduur. Die van mn huidige razr V3 is nu nog maar net 1 dag en dat is best k**. En daarbij is nog geen 2 jaar oud :S Heeft één van jullie ervaring met die accu's van motorola en miss ook vergeleken met die van andere merken?

Btw; gister Bourne Ultimatum gezien en viel me op dat ze daar nog steeds de 'oude' razr gebruiken :p
De accuduur van mijn oude razr was op een gegeven moment ook nog maar een dag. Ik heb toen op ebay een nieuwe gekocht voor 6 euro en kon toen weer 3 a 4 dagen ermee door :)

Met mijn huidige V8 kan ik er nu zo'n 3 daagjes mee door :)

Verwijderd

Mijne gaat nu ongeveer 2 dagen mee, maar meestal knal ik m na 1 dag gewoon in de oplader.

Ga denk ik maar eens terug naar de winkel dan om te kijken of er iets mis is dan met het flipmechanisme, het moet dan sowieso een fabrieksfout zijn, want ik merkte het al na 1 dag ongeveer..
Zou nog iemand miss kunnen kijken of hij het ook heeft. Thnx

Capsterr schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 23:47:

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2007 21:13 ]

• Tijn89
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 19:38:
[...]

De accuduur van mijn oude razr was op een gegeven moment ook nog maar een dag. Ik heb toen op ebay een nieuwe gekocht voor 6 euro en kon toen weer 3 a 4 dagen ermee door :)

Met mijn huidige V8 kan ik er nu zo'n 3 daagjes mee door :)
Hej,
Was die accu zo één: (1900mAh) Li-Poly ACCU MOTOROLA RAZR V3 BATTERIJ V3i U6, van het merk 'max-cell'? Een originele motorola accu heeft een capaciteit van 700mAh, zou bovengehoemde dan bv 2x zo lang mee gaan? :s

Wil de v8 wel, maar niet bij een abbo waar bellen en sms'en gescheiden zijn :P Wordt denk dus w8en tot na de kerst ofzo... Miss zijn dan die nieuwere met meer geheugen er ;-)

[ Voor 3% gewijzigd door Tijn89 op 27-09-2007 23:04 ]

• Limbeckx
Ik dacht er eerst ook aan om te wachten op meer geheugen. Maar ik heb een ipod 60 gb waar nog 20 gb op kan. Ik heb meer dan 512mb eigenlijk totaal niet nodig...

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-11 15:53

TMC

Hoort het dat de USB-kabel er zo lastig uit gaat? Er zitten een soort pinnetjes in ofzo, maar ik heb daardoor steeds het idee dat ik hem kapottrek. :/ Is er geen manier om die pinnetjes 'in te klappen', zodat je hem eruit kan trekken?

• Frantic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04:59
Hoeveel sneller is ie ten op zichte van de V3i?

• Tijn89
Lees het topic ff goed door... Als je twee of drie pagina's terug gaat lees je dat de menu's stukken sneller werken als bij de v3(i)...

• Dashinuke
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-11 15:01
Nog 1 dag, en dan duurt mijn huidige abonnement nog 4 maanden. Bij T-mobile kun je 4 maanden voor het aflopen van je contract al je contract vernieuwen met een nieuw toestel (in een t-mobile shop 3 maanden).

Maar de Motorola V8 staat nog steeds niet op de T-mobile site :/ Sterker nog, er staat nu helemaal geen enkele Motorola model meer op de site :?

• looin
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-11 10:36
Ik zou dit toestel graag aankopen maar heb toch nog enkele vragen. Als het toestel met outlook synchroniseert neemt het dan ook de agenda mee en zou het eventueel mogelijk zijn om mijn agenda te synchroniseren met de exchange server van mijn werk zodat ik altijd de laatste versie van mijn agenda heb.

Sometimes life's just cruel for no reason at all!!!!!

• Tijn89
ik vraag me af wat jullie (degenen die telefoon een tijdje hebben) van de baterijtijd vinden: hoelang gaat die mee, hoelang duurt het laden e.d.

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-01 16:44
Motorola kwam vandaag met een nieuwe commercial van de RAZR V8.

Persoonlijk vind ik de eerder uitgebrachte video leuker:
http://www.youtube.com/watch?v=w4nxT0F_EIs

Originele startpagina - Stadindex.nl

• Yoghi
Tijn89 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 23:00:
ik vraag me af wat jullie (degenen die telefoon een tijdje hebben) van de baterijtijd vinden: hoelang gaat die mee, hoelang duurt het laden e.d.
bij mij is de langste batterijtijd die ik heb gehad 3 dagen, met elke dag een paar korte gesprekken en een stuk of 5 smsjes. heb hem nu een maand in bezit. opladen duurt 2 tot 3 uur.

• Dashinuke
http://cache.gizmodo.com/...rces/2007/05/DSC_0290.JPG

Is voor de V8 en de V9 dezelfde camera gebruikt ? Bij V8 staat namelijk ook videocamera, dus de V9 kan geen video's opnemen? En de foto's op de BengalBoy site zijn gemaakt met een V9, is die van de V8 van dezelfde kwaliteit ?

Verwijderd

Ik heb mijn toestel alweer enkele weken, en heb toch wel wat nadelen gevonden:

- Afdekklepje voor USB poort begint los te laten
- Batterij duur is slecht; rond 3/4 dagen soms korter
- Trilfunctie is niet echt krachtig
- Woordenboek is slecht, veel woorden kent hij default niet
- Toch wel erg groot met klepje los :)

Positief:

- Bluetooth is heel snel
- Degelijke behuizing / stevig
- Snel
- Goede geluidskwaliteit met bellen
- Quick view en reply op SMS vanaf extern scherm is ideaal
- Synchen met Outlook werkt perfect

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Weet iemand hoe je de de melding van een sms bericht kan uitschakelen. Ik zit te kijken maar kan alleen maar een geluid kiezen maar er is geen optie zoals bijv "geen geluid"

Ik heb ook een leuke computer..

• Tijn89
@Jeffrey: Maken ze nu eigenlijk weer gebruik van Itap of is 't nu een ander systeem? Herinnert t woordenboek reeds eerder gebruikte woorden niet of moet je die handmatig 'toevoegen' aan t woordenboek?

Heb m van de week ook in rl gezien. En ik schrok toch echt van de grote :o Nog ff mn v3 ernaast gelegd, maar dan is die toch bijna even groot... Maar hij oogt zo log.. Daar ben ik toch echt van geschrokken...

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-11 20:56
Un-X-PecteD schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 18:32:
Nog 1 dag, en dan duurt mijn huidige abonnement nog 4 maanden. Bij T-mobile kun je 4 maanden voor het aflopen van je contract al je contract vernieuwen met een nieuw toestel (in een t-mobile shop 3 maanden).

Maar de Motorola V8 staat nog steeds niet op de T-mobile site :/ Sterker nog, er staat nu helemaal geen enkele Motorola model meer op de site :?
t-mobile heeft nooit veel met Motorola gedaan. Je bent toch op een dealer aangewezen dan, even een maandje wachten nog.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Verwijderd

@Tranzy:
Kan het zelf ook niet vinden, maar maak een mp3 zonder geluid van 50kb dan gaat ie af maar dan hoor je hem tenminste niet:) en het is niet zo dat hij eeuwig doorgaat.

Heb zelf de razr2 gekocht op pixmania naar aanleiding van een tip hier op het forum, na bestellen was ie binnen 3 dagen hier en goedkoper dan in nederland (waar hij toen nog niet te koop was)
(tip van Evert Ketelaar thx mate).

Ik heb hem nu sinds eind augustus en het bevalt me super, batterij duur is prima 3dagen is meer dan voldoende voor dagelijks gebruik doe hem 's avonds ff in de oplader en na 2 uur is ie klaar. Voor de rest heb ik geen mankamenten zoals slap usb dekseltje of losse schanier. super toestel compleet van metaal, veel meer waarde voor je geld dan een nokia8800 of 8600.

Voor ik hem kocht had ik elk mogelijke review al gelezen en die zijn gem. allemaal ruim positief, net zoals ik dan ben.

• Dashinuke
Gister bij de T-mobile zaak geweest, en ze schatte zelf dat T-mobile hem niet ging verkopen. Zouden ze em alsnog gaan verkopen, dan zou het best lang gaan duren, aangezien hij nog niet bij hun in het systeem stond. Hij staat wel al op de internationale site, maar daar staat de Nederlandse T-mobile helemaal los van, dus dat is geen garantie dat ze hem in Nederland ook gaan verkopen.

Heeft iemand ervaringen met toestellen + contractsverlengingen bestellen ? Ik zit nu op http://www.belzaak.nl/tmo...26/Motorola_RAZR2_V8.html
te kijken, maar als ik mijn huidige contract met hetzelfde tarief voor nog eens 2 jaar verleng, ben ik nog steeds 160 euro voor het toestel kwijt, en dat vind ik overdreven :S

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:02
Hey mensen... een tweetal vraagjes.
Ik krijg de telefoon (V8) niet gesynchroniseerd met m'n parrot CK3100 Carkit. De bluetooth verbinding werkt zonder problemen maar ik krijg alleen het telefoonboek niet gesynced.
2de vraag... in het ingekomen sms scherm zie ik alleen het nummer van de zender, niet de naam uit mn telefoonboek. Is dit een instelling of is er iets mis? Thanks voor de hulp!

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Verwijderd

Ik sync mijn V8 met een bluetooth verbinding met mijn Laptop. Werkt opzich prima en gaat lekker snel. Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn laptop als een Authorised device kan definieren. Nu vraagt mijn V8 de hele tijd om confermatie of mijn laptop mag communiceren met mijn telefoon. Hoor het graag.................

Ton

• Wijnands
Un-X-PecteD schreef op maandag 12 november 2007 @ 00:08:
Gister bij de T-mobile zaak geweest, en ze schatte zelf dat T-mobile hem niet ging verkopen. Zouden ze em alsnog gaan verkopen, dan zou het best lang gaan duren, aangezien hij nog niet bij hun in het systeem stond. Hij staat wel al op de internationale site, maar daar staat de Nederlandse T-mobile helemaal los van, dus dat is geen garantie dat ze hem in Nederland ook gaan verkopen.
In de VS dus wel in het assortiment, zelfs een t-mobile doos erom wat ik hier met m'n v3 nog niet eens had. (en die kwam wel direct van t-mobile).

Afbeeldingslocatie: http://www.phonearena.com/htmls/showimage.php?m=Reviews.Images&f=name&id=24095

• Wijnands
Heb 'm net binnen. Leuke doos, mooi scherm! Voelt lekker stevig.

Enige wat ik nog niet gevonden heb is wat leukere thema's.

Verwijderd

dag iedereen,

zit op het moment erg te dubben of ik bij mijn orange-verlenging voor de Motorola V8 Razr2 zal gaan.

vraagje: Ik lees op verschillende plekken, maar ook hier dat het geheugen in diverse vormen komt. Ik lees ergens 45mb ingebouwd geheugen, en ergens anders 2GB. Dat verschil is erg groot... iemand die hier iets over weet?... en of ik er rekening mee moet houden bij aankoop?

dank!, grt, Zoe

Sinds dit weekend in gebruik. Prachtig toestel, menu is bijna onvergelijkbaar met de oude Razr, en ook het tussenmodel 'KRZR'... Fijne en subtiele navigatie op een mooi scherm.

Nog niet kunnen syncen met de mac, maar wel feilloze bluetooth verbinding waarmee ik muziek/beelden etc makkelijk kan overhelen.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2008 00:53 ]

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:27

MsG

Forumzwerver

Hoe is Motorola eigenlijk tegenwoordig? Zit te denken aan een nieuwe telefoon. Nadeel vind ik bij Non-Nokia dat je geen 3rd party apps kan installeren, behalve java apps. Ik heb de E398 van Motorola gehad, vond dit een erg gave telefoon omdat je gewoon custom firmware erop kon flashen en alles kon modden, omdat je toch altijd terug kon vallen op de bootloader. Is dat nog steeds zo?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:50

Zym0tiC

^_^

Sinds een week ben ik ook een trotse eigenaar van een razr2 v8. Wat een heerlijk toestel, degelijk (geen kraakje te horen) fijne bediening etc. Ook de batterij duur is toch redelijk goed te noemen voor zo'n kleine accu. Onder normaal gebruik kan ik toch zeker 3 dagen ermee vooruit. Dit trouwens na 4 keer helemaal leeg laten gaan en dan 's nachts goed doorladen.
Nu las ik op het internet dat het mogelijk is om de accu van de v9 (bx50) in de v8 te zetten, deze beschikt over meer capaciteit. Hij schijnt iets dikker te zijn maar wel te passen. Voor de prijs hoef je het niet te laten, deze is $30. En een dagje extra standby is altijd fijn.
Iemand hier die dit al geprobeerd heeft?

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Verwijderd

Hoi,

Ik ben nu reeds 3 weken de gelukkige eigenaar van de nieuwe Razr2 v9. Ik heb het toestel aangeschaft in Duitsland. Ik probeer om mijn internet verbinding met vodafone te kunnen maken via proximus maar slaag er niet in. Wie kan mij helpen? Het toestel is nog niet verkrijgbaar in België en is dus tot op heden niet gekend bij mijn gsmprovider (Proximus). Verder ben ik ook opzoek naar een site waar ik wallpapers, screensavers, teams voor mijn telefoontje kan downloaden. Alvast bedankt voor jullie bijdrage in mijn zoektocht.
greetz,

Jürgen _/-\o_

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Hi,

ik heb inmiddels een Motorola RIZR Z8.
Op zich een fijn toestel, alleen wat ingewikkeld.
Twee vragen heb ik nog:

- Waar kan ik themas downloaden, (gelukt!)
- Heeft iemand al skype/fring/voip aan de praat gekregen op de Z8? (iskoot en IM+ werken wel, maar matig)

bedankt!

[ Voor 9% gewijzigd door Batsu op 22-01-2008 08:14 ]

• Markofnikoff
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-11 17:07

Markofnikoff

What is the speed of the dark?

Batsu schreef op zondag 20 januari 2008 @ 09:12:
Hi,

ik heb inmiddels een Motorola RIZR Z8.
Op zich een fijn toestel, alleen wat ingewikkeld.
Twee vragen heb ik nog:

- Waar kan ik themas downloaden, (gelukt!)

bedankt!
Kun je dan niet meteen ff een link erbij mikken :P

- Zooi - www.stefanjacobs.nl

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Markofnikoff schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 12:04:
[...]

Kun je dan niet meteen ff een link erbij mikken :P
Ik heb inmiddels alweer een ander toestel, de e51 welke ik eigenlijk wilde ;-)
maar ik heb de themas via FTD binnengehaald. Veel UIQ spuL voor de SE's (P990 e.d.) werkt ook op de Z8. succes!

• Yoghi
Voor de eigenaren van een v8.
Hoe zit het met de duurzaamheid/bouwkwaliteit van jullie toestellen?

Ik heb die van mij sinds september. Heb hem 1 keer teruggestuurd omdat het dopje van het oplaadpunt eraf was. Heb er toen ook bij gezegd dat het klepje bij het linker bevestigingspunt speling heeft. Daar is echter niks aan gedaan. En recent merkte ik dat de rubberen ribbels boven en onder de knoppen 1, 2, en 3 naar binnen zijn gevallen. Dus ik breng hem binnenkort maar weer eens terug.

• Volvados
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-11 15:04
Batsu schreef op maandag 28 januari 2008 @ 08:16:
[...]

Ik heb inmiddels alweer een ander toestel, de e51 welke ik eigenlijk wilde ;-)
maar ik heb de themas via FTD binnengehaald. Veel UIQ spuL voor de SE's (P990 e.d.) werkt ook op de Z8. succes!
Gelieve me alvast al te verontschuldigen voor deze late reactie, maar ik zou graag willen weten waarom je de Z8 hebt omgeruild. Ik ben namelijk een aanbieding tegengekomen waarbij ik hem voor €139 kan kopen en dit lijkt mij een zeer goede prijs.
Ik heb al wel vaak gelezen dat de batterijduur zeer kort is (3 dagen) en dat er ook enkele mensen twijfelen aan de bouwkwaliteit.
Zelf heb ik nu nog een Nokia 3310 (al 7 jaar oud :), wel met andere batterij), maar deze is al wat afgetakeld en ik wil stillaan toch wel een iets uitgebreidere featureset.

Verwijderd

Yoghi schreef op donderdag 10 april 2008 @ 17:13:

Ik heb die van mij sinds september. Heb hem 1 keer teruggestuurd omdat het dopje van het oplaadpunt eraf was. Heb er toen ook bij gezegd dat het klepje bij het linker bevestigingspunt speling heeft. Daar is echter niks aan gedaan. En recent merkte ik dat de rubberen ribbels boven en onder de knoppen 1, 2, en 3 naar binnen zijn gevallen. Dus ik breng hem binnenkort maar weer eens terug.
Heb mijne ook sinds september, die speling was er van begin al, volgens mij hoort dat gewoon. Daarnaast is dat klepje voor oplaad ding ook half eraf bij mij maar dat boeit me verder niet echt. Dat terugsturen duurt wel erg lang zeker?

Verwijderd

Heb sinds gisteren de Z8 in m'n bezit maar krijg mijn T-mobile internet verbinding aan de gang....
Kan iemand mij uitleggen hoe ik deze werkend kan krijgen??
Alvast bedankt voor julle aandacht.

DAve

Verwijderd

Yoghi schreef op donderdag 10 april 2008 @ 17:13:
Zeer tevreden over de bouwkwaliteit hier, echter 1 probleempje: gisteren is hij gevallen, waardoor er nu een barst in het glas over het buitenste scherm is. Zou dit onder garantie kunnen hersteld worden? Hij viel van nog geen meter hoog, en mij lijkt het dat iedereen zijn gsm wel eens laat vallen.

(Ik zit momenteel in Tallinn en kan pas binnen 2 weken de shop bereiken. Daarom dat ik het hier even snel vraag.)

• cycloon_
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-09 18:27
Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 17:32:
[...]

Heb mijne ook sinds september, die speling was er van begin al, volgens mij hoort dat gewoon. Daarnaast is dat klepje voor oplaad ding ook half eraf bij mij maar dat boeit me verder niet echt. Dat terugsturen duurt wel erg lang zeker?
Heb mijn toestel net een week ofzo, inclusief speling op het scharnier. Gezien het zo vaak voorkomt zal het inderdaad een feature zijn....

http://specs.tweak.to/9714

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 16:37:
[...]

Zeer tevreden over de bouwkwaliteit hier, echter 1 probleempje: gisteren is hij gevallen, waardoor er nu een barst in het glas over het buitenste scherm is. Zou dit onder garantie kunnen hersteld worden? Hij viel van nog geen meter hoog, en mij lijkt het dat iedereen zijn gsm wel eens laat vallen.
Je hebt echter een pech. Mijn is 4 (vier) keer gevallen en niet op houten vloer of tapijt maar op grove steen weg - een paar krasjes op body, scherm merkt niets aan.
Jammer voor je.
Ik twijfel heel erg dat het onder garantie valt.

• cycloon_
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-09 18:27
Heeft iemand mms icm telfort aan de praat gekregen ? (op een v8)

Als ik namelijk die automatische config berichtjes aanvraag, krijg ik een melding dat het toestel niet wordt ondersteund. Als ik zelf de boel probeer te configureren, krijg ik helaas ook geen mms binnen.

Krijg wel een sms met een link naar een website om het bericht online te bekijken...maarja dat wil ik nou net niet..

http://specs.tweak.to/9714

• Yoghi
Deze week zou mijn toestel voor de 4e keer weg moeten voor de reparatie. Maar ik kreeg in de winkel de mededeling dat ik in plaats daarvan een nieuw toestel mocht uitzoeken. Heb nu een Nokia 6500s. De RAZR is me goed bevallen maar teveel mankementen en slechte reparaties.

• VideoWolf
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-11-2024

VideoWolf

mijn viral video

Een wanhopig bericht van een nieuwe V3i eigenaar- dat topic is dood dus ik hoop hier wat hulp te kunnen krijgen:

Ik krijg met geen mogelijkheid een unieke beltoon aan een contact gekoppeld. En als ik gebeld wordt door een contact krijg ik ook geen naam of foto te zien, alleen het telnr...

Ik heb alle fora doorgespit, telefoon teruggestuurd, software geupdate, niks... ik heb nu een leentoestel (specifiek gevraagd om een V3i) en die koppelt ook geen unieke info aan een contact dus ik begin ernstig aan mezelf te twijfelen....

Dit zijn mijn instellingen:

Profiel Detail - Bel ID AAN
Bij contact - een unieke beltoon toegewezen

Al mijn contacten heb ik naar mijn telefoongeheugen gekopieerd. Via Amerikaanse forums kreeg ik ook het advies te proberen de landcode toe te voegen- geen succes...

Ik heb op het forum hier over de V3i NIETS gelezen van iemand die hetzelfde probleem had dus het lijkt erop alsof ik iets fout doe... (temeer omdat mijn leentoestel identieke problemen oplevert.)

Maar wat??!! WAT KAN IK NOG PROBEREN?

http://youtu.be/gEABifBgwi8

Verwijderd

VideoWolf schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 16:06:
Een wanhopig bericht van een nieuwe V3i eigenaar- dat topic is dood dus ik hoop hier wat hulp te kunnen krijgen:
[....]
Ik krijg met geen mogelijkheid een unieke beltoon aan een contact gekoppeld.
Maar wat??!! WAT KAN IK NOG PROBEREN?
ik kan alleen belherrie toewijzen aan nummers die op de telefoon zijn opgeslagen - dus niet op de sim.
(geprobeerd bij zowel V als W serie)

• VideoWolf

VideoWolf

mijn viral video

Verwijderd schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 17:46:
[...]

ik kan alleen belherrie toewijzen aan nummers die op de telefoon zijn opgeslagen - dus niet op de sim.
(geprobeerd bij zowel V als W serie)
Ja, dat schreef ik dus al- ik heb al mijn contacten naar m'n telefoon gekopieerd- geen resultaat. Welke stappen heb jij dan genomen om het werkend te krijgen- stap voor stap ajb...

• VideoWolf

VideoWolf

mijn viral video

Laat maar- ik heb het zelf al uitgevonden na 3 avonden (Amerikaanse) forums doorspitten. Je moet het + teken invoeren, dan het landen- netnr (zonder 0). Dus bij mobiele nrs bv +31612345678 en bij vaste lijnen bv +3120666333
Ik heb IPB bij Telfort en als ik vanuit mijn vaste telnr naar mijn mobiele bel, werkt het overigens niet... maar dat zal wel te maken hebben dat het signaal via de ADSL-lijn loopt. Ga daar Telfort nog wel over bellen...
In ieder geval werkt het voor mobiele nrs en KPN vaste lijn.

Ik vind het overigens ongelooflijk dat ik hier NIETS over gelezen heb in het V3i forum en dat het me 3 dagen spitten kostte op buitenlandse forums.

Maar ik vind het schandalig dat hier NIETS over staat in de gebruiksaanwijzing van Motorola ??!!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:26
Leuk :) nog een oud Motorola topic.
Omdat tegenwoordig alleen nog maar smartphones zijn ben ik terug gegaan naar een ouder toestel.
En wel de Motorola Razr2 V9. Deze worden nog "nieuw" verkocht.
Aangezien ik een van de weinige ben die nog gewoon met zijn hoofd vooruit kijk als ik over straat loopt, moet ik zeggen dat dit een schitterend toestel is 8)

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-11 07:12
Ik heb sinds gisteren een Motorola V9 en het scherm voorop laat los? Dus ik vermoed dat het een namaak toestel is. Opzicht geen groot probleem want ik kreeg hem, maar iemand tips hoe ik het weer kan 'lijmen' zijn er nog speciale soorten voor?

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Pagina: 1 2 3 Laatste