Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-11 10:51
Motorola RAZR2 V8
Afbeeldingslocatie: http://img.gsmarena.com/w/pics/motorola/motorola_razr2_v8_00.jpg
Beschikbaar?? Juli 2007 ??
NetwerkGSM 850 / GSM 900 / GSM 1800 / GSM 1900
Processor speed500 mhz
Afmetingen103 x 53 x 11.9 mm
Gewicht117 g
Display2.2" 262k color TMR/TFT, QVGA (320x240 pixel) resolution
Extern display256K colors, 2 inches display (240 x 320 pixels) with contextual touch interaction
Camera2mpx
Standby11,5 days
Gesprekstijd8,25 uur
BluetoothJa, stereo
Geheugen420mb tot 2GB
VideoMPEG 4 video capture and playback
OSLinux
BronGSMArena

Aankondiging van Motorola
Nog meer info: Telecomwereld

Motorola RAZR2 V9
Afbeeldingslocatie: http://img.gsmarena.com/w/pics/motorola/motorola_razr2_v9_00.jpg
Beschikbaar?? 3e kwartaal ??
NetwerkHSDPA / GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
Processor speed500 mhz
Afmetingen103 x 53 x 13.3 mm
Gewicht125 g
DisplayTFT, 256K colors
Extern display256K colors, 2 inches display (240 x 320 pixels) with contextual touch interaction
DisplayTFT, 256K colors
BronGSMArena

Twee mooie nieuwe opvolgers van de Motorola V3.
De V8 zou toch binnenkort verkrijgbaar moeten zijn
Ben benieuwd naar de ervaringen en natuurlijk de beste prijzen.

De processor in de GSM zou een stuk sneller moeten zijn. Nu ben ik wel benieuwd of het intikken van een SMS met het woordenboek aan een stuk sneller gaat.
Dat was op de V3 om te huilen.

Meer informatie op de Motorola site.
Nog wat info over beide telefoons op een blog site: Bengalboy
Nog een link met leuke foto's: Phonescoop
Filmpje op YouTube: Razr2

[ Voor 26% gewijzigd door rvrbtcpt op 25-06-2007 14:49 ]

Verwijderd

Niet alleen de V3 is traag, de V3i is ook om te janken.

Ben zwaar benieuwd naar de prijs ook!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 17:15:
Niet alleen de V3 is traag, de V3i is ook om te janken.

Ben zwaar benieuwd naar de prijs ook!
Ik had gelezen dat de V8 een startprijs van 450 euro gaat meekrijgen..

Verwijderd

Is er al bekend wanneer de V8 uitkomt? Ben hier echt zwaar in geinteresseerd :) Neem aan dat op de V8 toch ook UMTS zit he?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2007 19:30 ]

Verwijderd

Introductie
Allereerst natuurlijk een introductie. De Motorola RAZR2 serie 15 mei 2007 onverwachts aangekondigd door Motorla en 2 van de 3 type toestellen uit deze nieuwe serie wordt juni/juli geleverd in de Nederlandse telecom winkels, de laatste (v9) in augustus. Het is de opvolger van de zeer goed verkochte RAZR serie (v3,v3i & v3i Dolce&Gabanna), en deze dunste telefoon ooit gemaakt, is weer 2 mm dunner dan zn wereld beroemde voorganger.

Fergie is al gestrikt als pr-thing (net beyonce voor een concurrent is gestrikt)

Ook de opslag is vooruit gegaan, geen 8 mb meer, wat toen eigenlijk al niet meer kon, en maximaal 2 GB, (1000 songs in theorie) groter scherm aan de buitenkant, (grootste op een clamshell telefoon) dat nu ook touch screen is geworden, tevens kun je nu sms lezen en reageren zonder je telefoon te openen.

De camera is ook vooruit gegaan van 0.8 vga naar een 2.0 mpg

Notice in this hands-on video that Motorola hasn't changed that iconic form factor, but at the same time it's been slimmed down by 2 millimeters and loses its double chin.

The original RAZR was tough, but the RAZR2 is super strong. It has stainless steel supports, chemically hardened glass, and the hinge is good for 100,000 flips. It can support up to 180 pounds, and it easily survives drops.

They've also shoehorned 2GB of internal memory on board, and smartened up its user interface, that is, until lummoxes like Verizon get a hold of it.

The company says the RAZR 2's ARM 11 processor is 10 times faster than the first RAZR, and the company's even punched up the sound quality with CrystalTalk, which is said to automagically compensate for noise by raising its volume.

There are noticeably brighter screens inside and out. The inside screen is 2.2 inches diagonally with a 320x240 pixel display, and there's a bigger 2-inch display outside. There's subtlety to the new design, too. That double chin is gone. Plus the glass and finish won't get scratched as easily.

Check out the user interface on the RAZR 2. It's streamlined compared to its predecessor, and felt instantly responsive. As you can see, it supports Java apps as well:

The 2-inch outside screen functions as a touchscreen, and you can check messages, place calls and play tunes without even cracking open the clamshell. They've also incorporated haptic feedback into that touchscreen, which sends a small vibration to your finger to signal that you've pressed the button. A weird but cool feeling.[/quote]
[quote]
Media - Foto's
Foto's op Gizmodo
Korte vergelijking met specs onder elkaar
Fotos gemaakt met de RAZR2 v8

Media - Video's
5 Video's op gizmodo

Specificaties
Apparaat & afmetingen
De Motorola RAZR 2 (v8/v9m/v9) is een design telefoon met een gewicht van 125 gram. De afmetingen van de telefoon zijn 103 x 53 x 11 mm. De spreektijd bedraagt (onder ideale omstandigheden) 8,25 uur. De standbytijd bedraagt onder deze omstandigheden 11,5 dagen.
Bel- & datafuncties
De Motorola RAZR2 ondersteunt GSM 900, 1800 en 1900 MHz netwerken. Met de RAZR2 kan je snel mobiel internetten dankzij de UMTS ondersteuning. Met de Motorola RAZR2 kunnen zowel tekst (SMS) als multimedia (MMS) berichtjes verstuurd en ontvangen worden. Daarnaast heeft de RAZR2 een full HTML browser. Dankzij de POP3 email ondersteuning kan je ook gewoon je eigen POP3 emails lezen. Tevens zijn yahoo&hotmail webmail makelijk te gebruiken. Trilalarm en MP3 beltonen behoren uiteraard tot de standaarduitrusting.
Geheugen en connectivity
RAZR2 v8 heeft standaard 512 MB shared geheugen (420 over voor eigengebruik)

RAZR2 v9 heeft standaard 128 MB shared geheugen (60-80 over voor eigengebruik)

RAZR2 v9m heeft standaard non-shared 45MB voor eigengebruik

Er is in totaal 1 slot voor extern MicroSD geheugen beschikbaar. Tot 2 GB kaarten kunnen hierin. Je kan je data door middel van mini USB fullspeed 2.0 transferen van en naar je PC. heeft verder nog Bluetooth.
Multimedia
Met de Motorola RAZR2 kan je zowel audio MP3 als video MPEG4 bestanden mobiel luisteren en bekijken. Windows Media Player 11 is voorgeinstalleerd. De RAZR2 is ook voorzien van een voicerecorder. Een ingebouwde FM radio ontbreekt echter. De Motorola RAZR2 heeft verder een ingebouwde camera, waar je ook video's mee kan opnemen. De maximale resolutie van deze camera bedraagt 1600 x 1200 pixels (2.00 megapixe fixed focusl). Deze camera heeft een 8x digital zoomfunctie.
Crystal Talk
De RAZR v8 & v9m hebben Crystal Talk ondersteuning, zo hoef je nooit meer te schreeuwen, want met deze nieuwe techniek, wordt al het achtergrond geluid weggehaald, dus roddelen over de persoon aan de lijn, hoeft niet meer met gebaren taal ;) (zoals een vinger in de keel :P)
Scherm & bediening
De bediening van de telefoon vindt plaats op het apparaat zelf. De Motorola RAZR2 types zijn uitgerust met twee schermen.

Scherm binnen: " TFT kleurenscherm (262144 kleuren).
Dit scherm heeft een resolutie van 240 x 320 pixels.

Scherm binnen: " TFT kleurenscherm (262144 kleuren).
Dit scherm heeft een resolutie van 240 x 320 pixels.

De Motorola RAZR2 heeft een opnieuw door Motorola zelf ontwikkeld besturingssysteem gebasseerd op Linux als basis. Het firmware van de telefoon is upgradable. Je kan dus eventueel later nieuwere versies van het besturingssysteem installeren.

Links
Officiële launch site
Zeer uitgebruide review
Foto's op begalboy

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2007 18:15 ]

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Nice intro ;) Ik kwam laatst al een paar plaatjes van deze modellen tegen, en ik denk dat ik maar alvast wat geld ga wegzetten. Wat een mooie telefoons! _/-\o_

Verwijderd

Nog een maandje wachten maar ga hem zeker halen....
beste dunne clamshel telefoon die er is.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2007 11:25 ]

Verwijderd

Net met ongeveer alle online telecom winkels en alle nederlandse service providers gebelt, en nog eens met Motorola Nederland.

Alleen typhone & motorola konden mij een antwoord geven over de introductie datum, namelijk binnen nu en 2 a 3 weken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 14:16:
Net met ongeveer alle online telecom winkels en alle nederlandse service providers gebelt, en nog eens met Motorola Nederland.

Alleen typhone & motorola konden mij een antwoord geven over de introductie datum, namelijk binnen nu en 2 a 3 weken.
En de introductie prijs is? 450 euro zoals in het vorige topic werd verteld?

Verwijderd

+- 450 tot 550 jah voor de 512 mb versie (prijs los)
(met abbo 2 jaar €20,- is het dus ongeveer free)

net bevestigd door de manager van motorola nederland, defenitieve prijs kon ie niet geven alleen de prijsklasse.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2007 18:24 ]

Verwijderd

Nieuws uit duitsland:

Der 512 MB große Speicher versetzt jeden Nutzer in die Lage, immer eine Vielzahl von Musikstücken, Fotos oder Videos parat zu haben. Das MOTORAZR² V8 ist ab Juli 2007 zum Preis von 399 Euro (inkl. MwSt. ohne Vertrag) im Handel erhältlich.

Ps. (na al mn moeite, en gezeur bij moto, voornamelijk dankzij my daddy, krijg ik net als fergie & een aantal andere celebs & revieuwers er al 1 op gestuurd.)

Dus pica's & revieuw verschijnt binnen 1,5 week....

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2007 20:09 ]

Verwijderd

Heb je hem al binnen ? :) Ben echt geinteresseerd in het toestel!!

Verwijderd

Nee nog niet helaas heb de hand kunnen leggen op een exclusieve reclame, die nog niet uitzonden is, maar pas in juli bij de introductie uitgezonden wordt.

Ik verwacht hem wel binnen 1 a 3 dagen binnen )hopelijk voor het weekend nog.....

Reclame voor RAZR2 met SuperStar DJ akira erin (nederlander by the way)

Verwijderd

Ok, ik wacht in spanning af..

Weet je misschien ook al wanneer hij precies in de winkel komt ? :)

Verwijderd

1ste week van juli 2007

Verwijderd

Dan wordt het tijd dat het begin juli is , want ik moet dat ding hebben. Ben benieuwd wattie gaat kosten met een abbo :)

Jij je V8 al binnen ? :P

Verwijderd

398 euro voor de 512mb versie

Ja heb hem al binnen, nog niet geopend ofsow, druk met de zaak ;)

Verwijderd

Nou hup hup ... pak dat ding uit en plaats je review ;)
Zou wel gratis zijn dan bij een 2-jarig 25 euro abbo

Verwijderd

|Nou ben weer thuis, dus ff een quick review: (vergelijking met mijn e900 samsung)

heerlijk ding, alleen jammer dat ze nog wel iets breed zijn zoals de orginele razr, en niet zo als die nieuwe blauwe razr of krazr ofsow. Ook jammer van de maar 2mpx camera, en de maar 512mb geheugen en geen geheugenslot, in augustus komt de 2gb versie.

MAAR daar staat tegenover dat het grote scherm, wel zijn voordelen heeft, films etc.
ook het scherm aan de buitenkant is heerlijk sms read & reply zonder open te klappen is super, scheelt een hoop tijd.

Muziek(speaker) kwaliteit is echt TOP te noemen! echt een WOW effect, ook de haptic (ofzo) dat je dus een gevoel door je vingers krijgt is kinda HOT te noemen, echt raar maar gaaf gevoel.

Ook de nieuwe headset voor muziek gebruikers (draadloos) is echt een TOPPER, motorola heeft echt tijd besteed aan de kwalieit, zoals de chief director al zei, is het pure kwalieit en niet plastic zoals de concurrenten.

De nieuwe gehoor functie (crystaltalk) heb ik nog niet geprobeerd doe ik morgenvroeg op het station, kijken of ik de weder partij goed versta.

Het OS: Linux/Java bied echt een vooruitgang, sneller, makkelijker en meer aan te modden. Wordt de ultime mod telefoon en verwacht vele honderden templates, mods, etc. binnen enkele weken tot maanden na de introductie op internet zullen verschijnen.

Echt een aanrader voor iedereen die van KWALEITS technology & STIJL houdt, het is motorola zeer zeker gelukt om de razr eens goed te verbeteren, 100 miljoen razrs v3 verkocht, worden er vast ook 100 miljoen razr 2's (zeker omdat er weer een uitgebriede kleuren range beschikbaar is media augustus/december) voorlopig alleen zwart. tot december)

in augustus: koper (v9, 2gb versie, maar zonder linux os, dus met motorola os)
december: pink, silver, limoen groen. (v8, 2gb versie, linux os)

• pipo1000
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:28
Ik heb begrepen dat de V9 en V9m allebei met het 'oude' motorola OS draaien en dat alleen de V8 met het nieuwe Linux OS draait;

http://www.phonescoop.com/articles/moto_razr2/index.php?p=2

Trouwens hoe levert Motorola flash updates uit? Kun je die zelf downloaden, moet je naar een service punt of moet je je telefoon opsturen?

E.

Verwijderd

Klopt, v9m komt niet in europa, v9 wel in augustus 2007 met 2gb alleen wel zonder linux, dus trager etc.

Updates gaan via internet, kun je zelf doen. (net als toen met de orange spv's)

usb stekker in phone en andere kant in pc
www.hellomotto.com
updates
downloaden
starten
wachten
klaar.

Er komen niet alleen firmware updates maar ook software updates en aditionele software, mods, screens etc., etc. zelfs muziek deals.

Standaard krijg je Fergie muziek erbij.
tenslotte is de nieuwe hello moto tone die standaard op de razr v3 zat nu

fergie - Glamourous (refrein) geworden, wordt ook in de nieuwe campagne gebruik met "superstar dj akira" (uit nederland, love that dj!) erin samen met Fergie

Verwijderd

Klinkt goed... :)

Heb je ook foto's ?

• pipo1000
Wanneer komt de V8 2gb in gewoon 'saai' zwart?

E.

Verwijderd

In juli toch?

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Ik had dit liever va DM aan de TS gemeld, maar dat staat helaas uit...

Het laatste kop "Scherm en bediening" klopt niet. Er staat twee keer hetzelfde over de schermen en het aantal inches is ook niet ingevuld. Tipje voor de TS. :)

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-11 16:35
hopelijk dat ze wat aan het besturingssysteem hebben gedaan, was voor mij te voorzichtig, zoals geen beltonen uit je geheugenkaart (ergens is het een goede logica, maar toch)

Heel veel lurken, heel weinig posten..

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:04
Ik mag bijna mijn contract verlengen.(29 juni). Dus ik kan niet wachten totdat dit toestel beschikbaar is. :D

• rvrbtcpt
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 19:25:
Is er al bekend wanneer de V8 uitkomt? Ben hier echt zwaar in geinteresseerd :) Neem aan dat op de V8 toch ook UMTS zit he?
Deze zou in juli moeten uitkomen.
Maar soms staat er ook 3e kwartaal bij, en dan kan het net zo goed augustus worden.

Nog een leuk filmpje: YouTube

Voor UMTS moet je de V9 hebben denk ik.

Hier heeft nog iemand een topic geopend op 10 juni: Het Motorola RAZR2 (v8/v9m/v9) Topic
Misschien deze twee samenvoegen?

[ Voor 12% gewijzigd door rvrbtcpt op 25-06-2007 14:54 ]

Verwijderd

Heb mijn oude gsm verkocht... Nu wachten op deze Motorola!! Morgen is het juli ! :P

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Frijns.Net schreef op maandag 25 juni 2007 @ 14:53:
[...]

Deze zou in juli moeten uitkomen.
Maar soms staat er ook 3e kwartaal bij, en dan kan het net zo goed augustus worden.

Nog een leuk filmpje: YouTube

Voor UMTS moet je de V9 hebben denk ik.

Hier heeft nog iemand een topic geopend op 10 juni: Het Motorola RAZR2 (v8/v9m/v9) Topic
Misschien deze twee samenvoegen?
En merged :)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

• rvrbtcpt
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 20:21:
|Nou ben weer thuis, dus ff een quick review: (vergelijking met mijn e900 samsung)
Hoe snel gaat het intikken van een sms nu met het woordenboek aan en dan een sms van een slordige 200 tekens?
Dat ging op de V3 traag.... Ik ben erg nieuwsgierig of de V8 dat beter doet?

Verwijderd

Het schijnt dat de V8 stukken sneller is dan de V3, gelukkig maar trouwens ;)

Heeft iemand al meer informatie over de releasedatum?

• rvrbtcpt
Zo te zien al te koop voor 352 euro: Mobileplaza
Zou dit kloppen?

Verwijderd

Frijns.Net schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 12:57:
Zou dit kloppen?
Koop hem en je komt er snel genoeg achter! Dan koop ik hem na jou :P

Verwijderd

Frijns.Net schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 12:57:
Zou dit kloppen?
goed lezen: over paar weken leverbaar!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 13:15:
[...]

goed lezen: over paar weken leverbaar!
Neem het hem niet kwalijk, dat stond er gister nog niet namelijk ;)

Verwijderd

Nog een paar weken wachten .... aaaargh, wat duurt wachten toch lang!!

Verwijderd

Week 31 / Week 32

• Yoghi
  • Laatst online: 01-03-2018
wordt de v8 100% zeker in week 31/32 verkrijgbaar?
ik wacht al maanden op een mobieltje dat de moeite waard is.

• lpetersen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-01-2024
Zou inderdaad heel prima uitkomen, als dat het geval zou zijn. Vond de eerste RAZR qua vormgeving al erg mooi, en wou 'm alleen daarvoor al kopen. Nu komt er een nieuwe die er nog beter uitziet en ook nog functies heeft! :)

Verwijderd

Yoghi schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 12:41:
wordt de v8 100% zeker in week 31/32 verkrijgbaar?
ik wacht al maanden op een mobieltje dat de moeite waard is.
Yup, zeer betrouwbare bron, superstar dj akira, goeie vriend van me, die wordt gesponsord door motorola

• pipo1000
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 19:56:
zeer betrouwbare bron, superstar dj akira, goeie vriend van me, die wordt gesponsord door motorola
En hoe zijn je ervaringen met de V8 tot nu toe?

E.

Verwijderd

pipo1000 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 08:26:
[...]

En hoe zijn je ervaringen met de V8 tot nu toe?

E.
Er zijn 3 dingen die mij interesseren nog in dit ding en waar ik verschillende berichten over hoor in reviews.

1. Hoe lang gaat de accu mee?
2. Is die snel, als in als je een sms tikt verschijnen de letters dan direct?
3. Zit er nou wel of niet een MicroSD slot op de V8?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 10:40:
[...]

Er zijn 3 dingen die mij interesseren nog in dit ding en waar ik verschillende berichten over hoor in reviews.

1. Hoe lang gaat de accu mee?
2. Is die snel, als in als je een sms tikt verschijnen de letters dan direct?
3. Zit er nou wel of niet een MicroSD slot op de V8?
hij bevalt superrrrrr

1. bij weinig gebruik, sms, +- 16 dagen,zegt de handleiding, ik bel en luister veel muziek, en dan gaat ie toch wel gauw alsnog 3 a 2x zolang als mn e900 van samsung mee....

2. jah!

3. nee die zit op de v9 maar die heeft een ander besturings systeem synergy os (hun eigen os, en die is wel traag)

Nieuwe vragen + antwoord al direct:

Waarom dan geen microsd op de v8?
* JUIX (java linux OS) (spreek uit als Juice, btw.) ondersteunt dat niet goedgenoeg, tot die tijd blijft motorola van bijna elke telefoon 2 versie houden, wordt oa door motorola aan JUIX gewerkt.

Waarom geen 3G op de v8 maar op de v9?
* JUIX (java linux OS) (spreek uit als Juice, btw.) ondersteunt dit TOTAAL NIET namelijk

Waarom dan niet gewoon op alle phones het oude synergy OS?
* Omdat synergy verouderd & traag is, alleen 3G is toegevoegd uit tijdelijke noodzaak, omdat JUIX niet klaar genoeg was. (tentijde van de v3xx al.....)
En JUIX is veel meer aan te modden, ik mod al jaren mn gsm's maar nog nooit zo'n makkelijk en veelzijdig te modden OS gehad.

Wordt 3G wel binnenkort ondersteund door JUIX?
* Ja, maar motrola heeft geen haast in iedergeval, omdat er zo-ie-zo in amerika te weinig dekking is.
en ze op dit toch al 2 versies hebben, wordt binnen 1 jaar wel ondersteund.

Ondersteund de v8 EDGE (2G)?
* Ja

Voorbeeld ondersteuning 3G in amerika, blauw is is 3G, super licht geel is uberhaupt geen gsm dekking...bedoel maar, geen blauw tezien.... toch grote steden....
Afbeeldingslocatie: http://www1.arcwebservices.com/out/maps/NT_Streets_Cingular_US_n10021aps0003.wdc1.attens.com17788435489.png

• Yoghi
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 19:56:
[...]

Yup, zeer betrouwbare bron, superstar dj akira, goeie vriend van me, die wordt gesponsord door motorola
kijk dat zijn de berichten! hoef ik niet meer in onzekerheid te leven ;)

komt de v8 er nou ook met 1gb intern geheugen? en wanneer komt die op de markt?

Verwijderd

Yoghi schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 11:12:
[...]

kijk dat zijn de berichten! hoef ik niet meer in onzekerheid te leven ;)

komt de v8 er nou ook met 1gb intern geheugen? en wanneer komt die op de markt?
1 GB komt niet, dus uhm... nooit....

de v8 wordt in 2 versies geleverd,

V8 versie 1.-> 512 mb shared, 480 MB over eigen gebruik

V8 versie 2.-> 2GB (2000 MB) intern, shared, 1,99 GB (1986 MB) over voor eigen gebruik
+ uitbreidbaar met een maximum van 2GB in de microSD slot
Dus totaal voor de V8 versie 2. Maximaal 4GB (4000 MB)
waarvan 3986 MB voor eigen gebruik

• rvrbtcpt
Nog wat vragen dan maar:

- Werkt het telefoonboek nog op de oude V3 manier, dus voor elk telefoonnummer een nieuw contact aanmaken en dan groeperen of kun je nu gewoon een contact aanmaken en daar meerdere telefoonnummers aan koppelen?

- Kun je bij een contact de verjaardag invoeren en zie je die dan ook in de kalender verschijnen?

- Kun je de gsm als alarm gebruiken en kun je meer als een alarm instellen?

- Hoeveel sms kun je opslaan? Op de V3 was dat erg weinig.

- Is het mogelijk een foto aan een contact te koppelen die zichtbaar wordt als die persoon belt en werkt dat een beetje snel? De V3 was ook hier weer lekker traag en beperkt.

Ondertussen ben ik het SonyEricsson OS (k750i en k800i) gewend wat toch wel stukken beter is als dat van de V3.

Verwijderd

* Werkt het telefoonboek nog op de oude V3 manier, dus voor elk telefoonnummer een nieuw contact aanmaken en dan groeperen of kun je nu gewoon een contact aanmaken en daar meerdere telefoonnummers aan koppelen?

Ja, je kunt meerdere adressen, andere info zoals commentaar over ene persoon, meerdere nummers , meer dan 3, verder ben ik nog niet ;) allemaal onder 1 contact, prive & zakelijke gegevens, etc.

* Kun je bij een contact de verjaardag invoeren en zie je die dan ook in de kalender verschijnen?
Ja, als je dat wilt, geef je dat met 1 vinkje aan...

* Kun je de gsm als alarm gebruiken en kun je meer als een alarm instellen?
JA,

* Hoeveel sms kun je opslaan? Op de V3 was dat erg weinig.
1000

* Is het mogelijk een foto aan een contact te koppelen die zichtbaar wordt als die persoon belt en werkt dat een beetje snel? De V3 was ook hier weer lekker traag en beperkt.

Ja, zoals ik al 100x heb gezicht is dit linux java (JUIX) als os , dat werkt snel!!!!!!

* Ondertussen ben ik het SonyEricsson OS (k750i en k800i) gewend wat toch wel stukken beter is als dat van de V3.

Dit is the freaking last time, dit is geen V3 os of SE OS, vergeleken met linux java is het allemaal crap.... so just buy the new v8, oh & by the way, v3 & v8 waarom zouden er zoveel cijfers verschil tussen zitten? omdat we dus 5 versies verder zijn dat die veroudere phone van je,,, dus ABSOLUUT niet te vergelijken met de v3 , het is alleen het model clamshell wat oogt als een v3, maar als je echt kkijkt zelfs TOTAAL anders is....

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2007 14:46 ]

• rvrbtcpt
@Montu. Bedankt voor de antwoorden. Je begrijpt natuurlijk wel: je bent de enige ervaringsdeskundige, dus krijg je dit soort vragen :)
Wel fijn dat je ze beantwoord.

Verwijderd

Frijns.Net schreef op zondag 15 juli 2007 @ 15:54:
@Montu. Bedankt voor de antwoorden. Je begrijpt natuurlijk wel: je bent de enige ervaringsdeskundige, dus krijg je dit soort vragen :)
Wel fijn dat je ze beantwoord.
No problemo, alleen yeah sundays are a hell here,
na alle champagne van gisteren ben ik aardig aan het bitchen ;)

Verwijderd

Is het volume van de toetsen onafhankelijk in te stellen aan het volume van de ringtone? Dus is het bijvoorbeeld mogelijk om het volume van de toetsen (bij het navigeren) uit te schakelen en het volume van de ringtone op z'n hardst te zetten?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 20:57:
Is het volume van de toetsen onafhankelijk in te stellen aan het volume van de ringtone? Dus is het bijvoorbeeld mogelijk om het volume van de toetsen (bij het navigeren) uit te schakelen en het volume van de ringtone op z'n hardst te zetten?
Jah zeker!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 22:28:
[...]

1. bij weinig gebruik, sms, +- 16 dagen,zegt de handleiding, ik bel en luister veel muziek, en dan gaat ie toch wel gauw alsnog 3 a 2x zolang als mn e900 van samsung mee....

[...]
wat is 2x zolang als je e900?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 21:46:
[...]

wat is 2x zolang als je e900?
De batterij duur is minimaal 3x zolang als de samsung e900

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 22:14:
[...]

De batterij duur is minimaal 3x zolang als de samsung e900
En wat is 3x zolang als de samsung e900? Om de hoeveel dagen moet je m opnieuw opladen?

• lpetersen
Heb gemailed met BelZaak.nl over de leverdatum van de RAZR2. Maar kreeg als reply dat ze gebeld hadden met de leverancier die vertelde dat ze daar geen uitspraak over konden doen.
Iemand anders nog positieve berichten over wanneer dat ding nou eindelijk wordt geleverd? Ik haat wachten :( :P

Verwijderd

lpetersen schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 14:15:
Heb gemailed met BelZaak.nl over de leverdatum van de RAZR2. Maar kreeg als reply dat ze gebeld hadden met de leverancier die vertelde dat ze daar geen uitspraak over konden doen.
Iemand anders nog positieve berichten over wanneer dat ding nou eindelijk wordt geleverd? Ik haat wachten :( :P
Belzaak is niet betrouwbaar, zoek maar op google, tros radar forum, GOT forum....

MAAR hij is al te koop hoor ..... in duitsland, exclusief bij t-mobile, voorverkoop in winkels
en direct exclusief via internet.... dus dinsdag in huis hebben?

link:

https://www.t-mobile.de/s...,2963-_7293-0-1-0,00.html

• lpetersen
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 19:45:
[...]

Belzaak is niet betrouwbaar, zoek maar op google, tros radar forum, GOT forum....

MAAR hij is al te koop hoor ..... in duitsland, exclusief bij t-mobile, voorverkoop in winkels
en direct exclusief via internet.... dus dinsdag in huis hebben?

link:

https://www.t-mobile.de/s...,2963-_7293-0-1-0,00.html
Zo ben ik even blij dat je dat meld :) heel relaxed, bedankt!

Raar, heb zoveel gegoogled en ben de T-Mobile site niet eens tegengekomen!
Zou dus betekenen dat hij hier ook binnenkort te koop zal zijn?

Verwijderd

duitsland loopt altijd voor op electronica

nederland gewoon week 31

Verwijderd

Introductie datums NL:RAZR2
Definitief kloppende datums!!!
Alle versies exclusief bij Belcompany icm T-Mobile & bij T-Mobile winkels

RAZR2 - V8 Week 32 (6 augustus 2007)
***Geen reserveringen meer mogelijk***

RAZR2 - V9 Week 36 (3 september 2007)
*** NU RESERVEREN ****

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2007 20:11 ]

• rvrbtcpt
Wat wil exclusief zeggen, dat andere providers en winkels deze voorlopig niet mogen verkopen?

Verwijderd

inderdaad ;)

• pipo1000
wat een gez*ik is dat... nog langer wachten... :(

E.

• lpetersen
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 20:09:
Introductie datums NL:RAZR2
Definitief kloppende datums!!!
Alle versies exclusief bij Belcompany icm T-Mobile & bij T-Mobile winkels

RAZR2 - V8 Week 32 (6 augustus 2007)
***Geen reserveringen meer mogelijk***

RAZR2 - V9 Week 36 (3 september 2007)
*** NU RESERVEREN ****
Wat irritant zeg! Ga morgen nog wel even informeren bij Belcompany e.a.

• Yoghi
wat een schraal gekloot |:(

Verwijderd

Nog 1,5 week wachten dus en dan komt ie bij mij :D

Verwijderd

lpetersen schreef op zondag 29 juli 2007 @ 19:32:
[...]

Wat irritant zeg! Ga morgen nog wel even informeren bij Belcompany e.a.
Let us know....

• pipo1000
Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 23:35:
Nog 1,5 week wachten dus en dan komt ie bij mij :D
waar heb je hem besteld?

Verwijderd

Nergens, maar dan is het 6 augustus en dan is hij dus verkrijgbaar!

Verwijderd

Wie kan mij vertellen of de V8 te syncen is via ISync met Mac OS X? De V3i kan dat wel, maar of dat het nieuwe OS van Moto dat kan is de vraag. Wie heeft hier info over?

Verwijderd

Dat zou wel moeten gaan hoor :)

Ben net trouwens in de stad geweest, vanaf week 34 is hij bij de Belcompany verkrijgbaar met ALLE netwerken. Nu heb ik trouwens na het zien van de N76 wel mijn twijfels welke ik het beste kan nemen.....

• rvrbtcpt
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:27:

Ben net trouwens in de stad geweest, vanaf week 34 is hij bij de Belcompany verkrijgbaar met ALLE netwerken. Nu heb ik trouwens na het zien van de N76 wel mijn twijfels welke ik het beste kan nemen.....
Shit, vanaf 20/8 dus pas.
Nog langer wachten.

• lpetersen
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:27:

Wat?! Heel jammer dit. Hopen maar dat er nog een zaak is die hem eerder kan leveren.

Verwijderd

Op Ebay staat al het 1 en ander hoor ;)

trouwens, ik heb de uitgelekte handleiding voor de V9 (let op, NIET de V8,deze werkt totaal anders)

Handleiding Razr2 V9 (uitgelekte versie)

Verwijderd

lpetersen schreef op maandag 30 juli 2007 @ 17:24:
[...]

Wat?! Heel jammer dit. Hopen maar dat er nog een zaak is die hem eerder kan leveren.
De verkoper bij TforTelecom had nog gebeld met de afdeling inkoop en die meldde dat hij het product wel nu al kon bestellen. Maar dan moest je hem dus ook nemen... Maar weet niet of hij me beter bevalt dan de n76.

Verwijderd

Zeker weten? want ik wil er 1 bij hebben voor mijn man,
dus als het vast kan? dan bestel ik er morgen direct 1....

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 19:22:
Zeker weten? want ik wil er 1 bij hebben voor mijn man,
dus als het vast kan? dan bestel ik er morgen direct 1....
De verkoper in Breda zei van wel. Maar dan was de levertijd waarschijnlijk nog 1-2 weken. Ik heb niet verder gevraagd, omdat ik hem eerst live wilde zien, maar de afdeling inkoop kon hem regelen.

Verwijderd

Misschien moet je eens informeren bij jou TforTelecom, misschien weet hij het preciezer :) Let us know! :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 15:44:
Misschien moet je eens informeren bij jou TforTelecom, misschien weet hij het preciezer :) Let us know! :)
Ik wordt nog deze week teruggebeld....

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 19:16:
[...]

Ik wordt nog deze week teruggebeld....
Ok dan! Laat ons maar iets weten als je iets weet!

Verwijderd

Oke ik heb er inmiddels 1 geimporteerd uit HongKong, via een goeie vriend van mijn man.
Echt super, volledig engels toetsenbord, echt super!!!!

Nu wil ik best voor jullie er ook wat importeren via hem.

• lpetersen
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 23:12:
Oke ik heb er inmiddels 1 geimporteerd uit HongKong, via een goeie vriend van mijn man.

Echt een hele goede actie! Heel erg bedankt in ieder geval, alleen gaat dit voor mij niet op aangezien ik m'n abbonnement moet verlengen.. Anders had ik zeker bij je aangeklopt!

Verwijderd

Ik moet ook mijn abbo verlengen, dus dan is het toestel gratis! Toch bedankt dat je dit doet. Maar het is definitief dat hij in week 34 (over 3 weken dus) uitkomt!! Dus nog eventjes wachten en dan hopen dat hij niet al te duur is :)

• pipo1000
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 23:12:

Sorry, maar hij is mij wat te duur. Ik wacht wel op een internet shop voor rond de 360 euro of zo... Ik hoef toch niet op het schoolplein te blitsen dat ik hem als eerste heb, dat is mij geen 140 euro waard!

E.

Verwijderd

pipo1000 schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 13:26:
[...]

Sorry, maar hij is mij wat te duur. Ik wacht wel op een internet shop voor rond de 360 euro of zo... Ik hoef toch niet op het schoolplein te blitsen dat ik hem als eerste heb, dat is mij geen 140 euro waard!

E.
En het lullige is dat hij onder de 300 euro daar al te krijgen is. Een vriendin neemt hem voor mij mee uit Hongkong en ze liggen daar al voor 275-350 in de winkels/zaakjes/enz.

Die gozer op speurders is niet dom! Al helemaal niet als mensen hem ook daadwerkelijk via hem bestellen :D

PS: In de UK is die voor 385 te krijgen! Scheelt je in ieder geval al wat meer geld. Check Ebay!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2007 14:37 ]

• pipo1000
Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 14:35:
[...]

En het lullige is dat hij onder de 300 euro daar al te krijgen is. Een vriendin neemt hem voor mij mee uit Hongkong en ze liggen daar al voor 275-350 in de winkels/zaakjes/enz.

Die gozer op speurders is niet dom! Al helemaal niet als mensen hem ook daadwerkelijk via hem bestellen :D

PS: In de UK is die voor 385 te krijgen! Scheelt je in ieder geval al wat meer geld. Check Ebay!
Kun je er voor mij ook eentje meenemen? ;)

E.

• rvrbtcpt
Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 12:21:
Ik moet ook mijn abbo verlengen, dus dan is het toestel gratis! Toch bedankt dat je dit doet. Maar het is definitief dat hij in week 34 (over 3 weken dus) uitkomt!! Dus nog eventjes wachten en dan hopen dat hij niet al te duur is :)
Waar verleng jij dat het toestel gratis is of gok je dit nu?

Verwijderd

pipo1000 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 09:28:
[...]

Kun je er voor mij ook eentje meenemen? ;)

E.
Sorry. Zij laat haar eigen telefoon thuis en koopt hem daar voor mij, haalt hem uit de doos en neemt alleen het toestel met de lader mee. Zo valt het het minst op bij de douane namelijk!

Ik denk dat je met een weekje geduld ze via Ebay ook wel een stuk goedkoper kan krijgen, al helemaal als de introductie al geweest is.

• lpetersen
Frijns.Net schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 13:06:
[...]

Denk dat dit een gok is, maar is wel waarschijnlijk als je de prijs schatting ziet. Meeste toestellen rond die prijsklasse zijn gratis bij een 2 jarig abbonnement. Verlengen is meestal wat minder voordelig maar bij een wat duurder abbonnement moet dat ook geen probleem zijn.

• Dashinuke
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-11 15:01
Ik ga eens kijken wanneer mijn t-mobile abbo afloopt. Ik geloof dat ik nog tot Januari moet wachten :( (2 jarig abbo is echt lang) :{

Verwijderd

Frijns.Net schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 13:06:
[...]

Ik gok dit nu ja. Maar zo goed als alle gsm's zijn gratis nu met een abbo. Ik denk dat hij rond de prijsklasse van de N76 komt te liggen.

Iemand nog nieuws of ie misschien eerder komt dan week 34?

Verwijderd

8 augustus in engeland bij engelse "the phone house" heet daar "car phone wharehouse"

http://www.carphonewareho...OMINGSOON&NODE_ID=7893%22

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2007 19:24 ]

Verwijderd

Mmm .. maar zit je weer met een engels netwerk. Zovaak kom ik daar nu ook weer niet.

Nog 1,5 week he!! Dan komt ie! :P

• pipo1000
Nog 1,5 week he!! Dan komt ie! :P
Als ze nu al die 512MB versies verkopen aan t-mobile klanten en in het buitenland, kunnen ze gelijk de 2GB versie lanceren in Nederland! >:)

Verwijderd

Morgenavond krijg ik hem. Als jullie dan nog dingen willen weten moeten jullie maar even schreeuwen. Als ik tijd over heb maak ik meteen even een review.

• pipo1000
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 09:41:
Morgenavond krijg ik hem. Als jullie dan nog dingen willen weten moeten jullie maar even schreeuwen. Als ik tijd over heb maak ik meteen even een review.
waar heb je hem gekocht? 512MB of de 2GB versie? Prijs?

E.

Verwijderd

pipo1000 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 12:09:
[...]

waar heb je hem gekocht? 512MB of de 2GB versie? Prijs?

E.
Een vriendin neemt hem mee uit Hongkong, niet in Nederland!

• pipo1000
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 12:12:
[...]
Een vriendin neemt hem mee uit Hongkong, niet in Nederland!
oja, dat is waar ook.... oeps...

Verwijderd

Wij moeten nog een week wachten .. Ik ben benieuwd wat je van de gsm vindt! :)
Pagina: 1 2 3 Laatste