Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 16:52:
Wij moeten nog een week wachten .. Ik ben benieuwd wat je van de gsm vindt! :)
Anders ik wel ;). Vanavond ga ik eerst nog ff weg dus waarschijnlijk zal ik morgen wel even de eerste indruk hier zetten. Kan hem vergelijken met de V3i want dat is mijn huidige toestel.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 08:37:
[...]

Anders ik wel ;). Vanavond ga ik eerst nog ff weg dus waarschijnlijk zal ik morgen wel even de eerste indruk hier zetten. Kan hem vergelijken met de V3i want dat is mijn huidige toestel.
Prima, want die heb ik ook gehad! Ik ben echt benieuwd! IK WIL HEM OOK HEBBEN!!! :(:P

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 14:44:
[...]

Prima, want die heb ik ook gehad! Ik ben echt benieuwd! IK WIL HEM OOK HEBBEN!!! :(:P
Verzin anders alvast de vragen die je wil weten! Heb me net aangemeld voor Hi Eindeloos dus kan meteen internet en e-mail dingetjes uitproberen

Verwijderd

Ok hier de eerste indruk:

Uiterlijk:
Telefoon is en voelt groter aan dan de V3i. Nog wel goed open te klappen met een hand en te bedienen. Het design is echt top-notch, ik ben erg onder de indruk! En dit vergelijk ik met de V3i en de Nokia 8800! Het materiaal voelt stevig aan, de voorkant bestaat zowat helemaal van glas en de achterkant is van een soort rubber wat zorgt voor een goede grip.

Geluid:
Het geluid is heel goed! Stuk beter dan de V3i. Je hebt hierbij ook de keuze om Bass Boost aan te zetten! Heb er zelf clubmuziek opstaan en dat klinkt echt goed op de speaker! De meegeleverde handset vind ik wat minder, het geluid is wel goed. Maar dat komt omdat ik ook een Creative setje gewend ben die je helemaal in je oren kan proppen.

Display:
Het display is zeer helder, mooie kleuren, ook dit is echt een hele vooruitgang. Heb hem zelf op Brightness 3 staan en daar is hij al licht genoeg, hij kan tot 6! Vind dit punt een hele vooruitgang sinds de V3i!

Controls Buitenscherm:
Dan de controls op de buitendisplay zoals jullie misschien al gelezen hebben in reviews. Het werkt heel grappig en intuitief. Bijvoorbeeld volgend nummer met een lichte vinger druk en je voelt een kleine trilling. Je hebt het gevoel dat je iets indrukt zodra je de schermtoets aanraakt. Met sms kun je het bericht lezen en een quickreply geven zoals bekend, niet echt interessant want die slaan nergens op. Je kan ze wel wijzigen met nuttige info trouwens!

Camera:
Een kleine vooruitgang sinds de V3i, hij maakt leuke foto's maar daar is ook alles mee gezegd! Nu zeg ik natuurlijk dat ik hem niet gekocht heb om foto's mee te maken, maar ik vind het toch wel fijn als hij een beetje relaxde foto's maakt.

Menu en snelheid:
Nou hier zijn denk ik de meeste mensen die van een V3 of V3i afkomen benieuwd naar. Zo hadden de V3 en V3i dus eigenlijk moeten wezen! Wat een verademing! Sms-en gaat eindelijk snel en je vliegt door het menu heen. Op de knop drukken betekent dat je meteen bent waar je wil zijn.

Internet / E-mail
Hier ben ik nog een beetje nieuw bij, maar ik heb gisteren meteen Hi Eindeloos ingesteld en heb Google Maps en een MSN client geinstalleerd. Werkt beide prima en vooral Google Maps is leuk om mee te klooien. Mijn e-mail werkt ook goed, heb zowel mijn Chello als een ander account erop staan en die checkt hij elk uur.

Accuduur
Hier wil ik nog even terugkomen op Montu die een belachelijke accuduur opgaf. Heb hem hier nu een dag en ben er sinds gisterenavond mee aan het kloten geweest. Hij was om 11 uur klaar met laden en daarna heb ik flink zitten internetten en bestanden over wezen zetten met bluetooth. Met battery save mode op aan is de batterij nu al bijna leeg. Dus ik heb hem net een paar uur gebruikt zeg maar. Nu ga ik ervan uit dat dit nog flink beter wordt na de volgende lading met converter van HK naar NL, heb hem nu zitten laden met de accu in de V3i gedrukt (je moet wat!) wat overigens niet helemaal past. Hier kom ik later nog op terug.

Meteen even een vraagje: Kan GPRS, Bluetooth en muziek luisteren ervoor zorgen dat de batterij ZO snel leeggaat? En dan snap ik zelf wel dat het sneller leeg gaat maar niet zo snel. Of is GPRS net zo belastend als bellen?

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-11 10:51
Muziek luisteren en bluetooth zullen net zo belastend zijn als wanneer je een gesprek voert.
De gespreksduur zou 8u zijn maar dat lijkt me wel erg optimistisch.

Het is eigenlijk ook wel logisch dat als je dit soort platte telefoons neemt dat je dan ook een kleine batterij hebt en dus sneller moet opladen dan wanneer je een dikkere batterij hebt.

Heb je geen mooie foto's om erbij te zetten?
Ben wel benieuwd naar wat foto's van het start menu, contactlijst en de persoonsgegevens.

[ Voor 16% gewijzigd door rvrbtcpt op 15-08-2007 10:08 ]

Verwijderd

Frijns.Net schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 10:05:
Muziek luisteren en bluetooth zullen net zo belastend zijn als wanneer je een gesprek voert.
De gespreksduur zou 8u zijn maar dat lijkt me wel erg optimistisch.

Het is eigenlijk ook wel logisch dat als je dit soort platte telefoons neemt dat je dan ook een kleine batterij hebt en dus sneller moet opladen dan wanneer je een dikkere batterij hebt.

Heb je geen mooie foto's om erbij te zetten?
Ben wel benieuwd naar wat foto's van het start menu, contactlijst en de persoonsgegevens.
Word aan gewerkt. Maak ze alleen met de brakke cam van een Nokia E70 :S

Afbeeldingslocatie: http://www.marsmellow.com/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.marsmellow.com/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.marsmellow.com/3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.marsmellow.com/4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.marsmellow.com/5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.marsmellow.com/6.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2007 10:19 ]

• pipo1000
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:44
Verzin anders alvast de vragen die je wil weten! Heb me net aangemeld voor Hi Eindeloos dus kan meteen internet en e-mail dingetjes uitproberen
Ik heb een vraag; de hoofdreden dat ik een clamshell gsm wil ipv bv. een k750i style phone, is dat als je de telefoon dicht is, je niet toevallig kan sms-en, opnemen, bellen in je broekzak. Klepje dicht en telefoon is gelocked, klepje open en je kunt bellen/opnemen. Niet de hele tijd; unlocken,locken zoals op een k750i... Nu zitten op de V8 aan de buitenkant ook knopjes op het klepje. Stel iemand stuurt een sms naar je of belt je, ik hoop dat die knopjes dan NIETS doen... Wanneer doen die knopjes aan de buitenkant het, of moet je nu je buitenkant locken/unlocken ofzo, hoe werkt dit?

thanx,

E.

Verwijderd

Om de toetsen te unlocken moet je de select-toets lang ingedrukt houden. Dit kan je aan en uitzetten. Dicht is dus toetsen geblokkeerd en onbruikbaar.

Verwijderd

Mooi verslag! Maar hoe zit dat met het scherm? Op de foto lijkt dat ontzettend klein! Of valt dat wel mee?

Heeft iemand trouwens nog meer informatie over de releasedatum van dit toestel in Nederland?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:23:
Mooi verslag! Maar hoe zit dat met het scherm? Op de foto lijkt dat ontzettend klein! Of valt dat wel mee?

Heeft iemand trouwens nog meer informatie over de releasedatum van dit toestel in Nederland?
De releasedatum hier in Nederland zou week 34 moeten zijn. Het scherm lijkt inderdaad klein. Hij is net zo groot als de E70 en daar lijkt die gek genoeg groter op! Het valt dus wel mee!

• lpetersen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-01-2024
Zie net dat hij bij Pixmania.com al te koop en op voorraad is! Als ik de site moet geloven. Prijs is niet verkeerd toch? E349,-

http://www.pixmania.nl/nl...r-v8-zwart.html?srcid=104

• Iavak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-02-2024

Iavak

no savegame

Heeft iemand hier al ervaring met Pixmania? Ik zou hem best wel willen bestellen namelijk, maar na het lezen van deze shopsurvey..durf ik het niet meer aan.

Met name de voorraad indicator zou niet altijd kloppen..

• rvrbtcpt
Als je hem perse bij Pixmania wil bestellen dan zou ik die lui eerst bellen om er zeker van te zijn dat de GSM inderdaad op voorraad is.

Ik heb een LCD tv besteld bij ze en dat ging wat betreft afleveren helemaal goed, waarschijnlijk omdat ze die ook op voorraad hadden.
Bij het betalen online kreeg ik een foutmelding maar dat kwam door een of andere feestdag, de order was gelukkig wel goed verwerkt.
Daarvoor heb ik echter ook moeten bellen en dan krijg je zo'n gebrekkig Nederlands sprekende gast aan de telefoon.
De status van je bestelling wordt niet echt geupdate op hun site.
Je krijgt wel een trackingnummer, dat na een dag wel correct werkt.

Of doe het onder rembours, kost misschien iets meer maar dan ben je je centen niet kwijt.

[ Voor 9% gewijzigd door rvrbtcpt op 17-08-2007 11:34 ]

Verwijderd

hoe zit dat nou met dat geheugen slot? die zit er toch bij de v8 versie toch niet op? ben benuwd.. heb nu de V3i en die beviel me best goed heb alleen sinds gister dan m`n speaker niets meer doet.. alleen door er heel hard op te drukken doet ie nog wat... maar week 34 is er bijna dus dan ga ik gelijk voor de V8

• lpetersen
Iavak schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 23:57:
Heeft iemand hier al ervaring met Pixmania? Ik zou hem best wel willen bestellen namelijk, maar na het lezen van deze shopsurvey..durf ik het niet meer aan.

Met name de voorraad indicator zou niet altijd kloppen..
Heb er ooit een digicam gekocht en een dvd/harddisk recorder, ging allemaal heel prima. Levering wordt door DPD Deutscher Paket Dienst gedaan. Geen problemen mee gehad. Maar inderdaad bel ze eerst even op om te vragen of ze uberhaupt echt op voorraad zijn.

Verwijderd

Ik denk dat hij nog niet op voorraad is hoor. Bel maar voor de zekerheid. Ik was gisteren nog bij Belcompany, die zeiden dat hij volgende week kwam, maar ze wisten nog helemaal niets. Wanneer hij kwam en de prijs waarvoor hij kwam, konden ze me allemaal nog niet vertellen :(

• lpetersen
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:55:
Ik denk dat hij nog niet op voorraad is hoor. Bel maar voor de zekerheid. Ik was gisteren nog bij Belcompany, die zeiden dat hij volgende week kwam, maar ze wisten nog helemaal niets. Wanneer hij kwam en de prijs waarvoor hij kwam, konden ze me allemaal nog niet vertellen :(
Dit kreeg ik net in mijn mailbox, nieuwsbrief van Belcompany.

http://www.belcompany.nl/...derNieuwsbrief.htm#banner

Check pagina 5.

Verwijderd

Binnenkort leverbaar! Nou, dattie er maar volgende week is! Prijs ligt trouwens nog best hoog volgens mij!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:14:
hoe zit dat nou met dat geheugen slot? die zit er toch bij de v8 versie toch niet op? ben benuwd.. heb nu de V3i en die beviel me best goed heb alleen sinds gister dan m`n speaker niets meer doet.. alleen door er heel hard op te drukken doet ie nog wat... maar week 34 is er bijna dus dan ga ik gelijk voor de V8
Er zit idd geen geheugenslot op. Heb hier de versie met 512MB (420 vrij). Je kan ook wachten op de 2GB versie!

• lpetersen
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:19:
[...]

Er zit idd geen geheugenslot op. Heb hier de versie met 512MB (420 vrij). Je kan ook wachten op de 2GB versie!
Voor mij meer dan genoeg, gebruik 'm eigenlijk niet echt voor z'n functies. Af en toe een foto maken is leuk, maar heb een iPod voor m'n muziek. Gelukkig maar want heb geen geduld om op de andere versies te wachten :)

Verwijderd

Precies. Maar waarom blijft het in godsnaam zo onduidelijk wanneer hij precies komt? Wil hem gewoon zo graag hebben , ook al is hij echt best duur!

• lpetersen
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 09:49:
Precies. Maar waarom blijft het in godsnaam zo onduidelijk wanneer hij precies komt? Wil hem gewoon zo graag hebben , ook al is hij echt best duur!
Sorry jongens ik ben afgehaakt :), na wat rond gekeken te hebben online wat gemiddeld de prijzen zijn vind ik 'm toch wat duur. Het is en blijft een hele mooie phone, maar hij is het voor mij niet waard. Hoop toch dat jullie er veel plezier van zullen hebben! :)
Heb btw gekozen voor een Nokia 6300, een stuk cheaper maar ook erg mooi vind ik zelf!

Verwijderd

Ok even een updateje:

De batterijduur is nu al stukken beter geworden na een paar keer helemaal leeg en vol laten laden. Doe er nu zo'n 2 dagen mee en dan bel en sms ik vrij veel. Ik denk dat als je heel weinig smst en belt je zelf wel de 3 dagen kan halen!

Alle internet, e-mail en mms instellingen staan nu goed en ik heb al aardig wat geinternet. Het gaat allemaal lekker snel en vooral de e-mailfunctie is erg fijn.

Verder moet ik zeggen dat ik hoe langer ik hem heb hem steeds mooier ga vinden. Op het begin twijfelde ik heel erg of ik hem wel moest houden omdat hij iets langer is en helemaal in het engels. Nu ik daar een paar dagen mee rondgelopen heb moet ik zeggen dat het echt een meesterlijk apparaatje is die precies doet wat ik wil.

Kortom, een goede opvolger voor mijn V3i, ik ben tevreden!

Verwijderd

met m`n v3i haalde ik wel de 5 dagen met heel afentoe een smsje.. maargoed ik wil dat ding toch hebben!! maandag zou die uitmoeten komen. _/-\o_

Verwijderd

Hoe kom je bij maandag?

• rvrbtcpt
In het nieuwe krantje van BelCompany staat de gsm, dus dan gaat het komende week toch beginnen.

Verwijderd

Ja klopt, alleen staat daar bij dat hij binnenkort leverbaar is. Dus ik weet het ook niet :S

Verwijderd

mij is verteld het begin aan week 34.. nagevraagt bij belcompany beverwijk :*)

• Yoghi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-03-2018
yeah! de eerste dag van week 34

Verwijderd

Dat was dus gisteren, maar hij is nog steeds niet verkrijgbaar :(

• Tranzy
  • Laatst online: 25-06 12:21
Nou ben ik in mijn zoektocht naar de V8/V8 deze telefoon tegen gekomen en ben daardoor een beetje gaan twijfelen of ik deze wel neem:

Afbeeldingslocatie: http://www.gtpro.ru/uploads/news/2007/Motorola_MOTO_Z8.jpg

Zie ook: http://www.motorola.com/c...b00aRCRD&show=productHome

[ Voor 16% gewijzigd door Tranzy op 23-08-2007 08:46 ]

Ik heb ook een leuke computer..

• pipo1000
Tranzy schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 08:40:
Nou ben ik in mijn zoektocht naar de V8/V8 deze telefoon tegen gekomen en ben daardoor een beetje gaan twijfelen of ik deze wel neem:
Zie ook: http://www.motorola.com/c...b00aRCRD&show=productHome
tja, de Z8 staat voor rond de 540 euro op de diverse websites, weer een stuk duurder! Hij draait onder UIQ 3.1 on top of Symbian 9.2 ipv het LinuxOS op de V8.

http://www.allaboutsymbian.com/reviews/item/Motorola_RIZR_Z8_Review.php

E.

[ Voor 19% gewijzigd door pipo1000 op 23-08-2007 10:19 ]

Verwijderd

hier in Belgie staat hij 28-08-07 , ben benieuwd

Verwijderd

het duurt mij in ieder geval wel heel erg lang :9

Verwijderd

Volgens een ander forum komt hij aanstaande dinsdag :) Let's hope so!

Verwijderd

Goede middag allemaal.
Vandaag mijn Motorola RAZER2 V8 binnen gekregen. Waar vandaan? Inderdaad, van Pixmania...
Ik had van te voren gebeld en ze bleven beweren dat zij hem op voorraad hadden. Het was er wel een uit Frankrijk...maar je kon hem ook via het menu in het Engels zetten. Nou heb ik zelf een computerbedrijf dus ik ben niet bang van Engels. Dus besteld...en met express delivery, want ik had haast.... had..? Heb... want ik heb altijd haast....

Vandaag dus binnen gekregen... keurig ingepakt... vooral de verpakking van Moto zelf is om van te smullen. Het is in een woord een PRACHTIGE telefoon... ik zal niet sentimenteel gaan doen maar als grote Motorola fan al vanaf de 1e uit de V serie... vind dit werkelijk een juweel...

binnenkort meer...

groeten!!

Verwijderd

oh ja... bijna vergeten...wat blijkt???? ik zet de telefoon aan en.......gewoon in het Nederlands....

• Yoghi
komt hij dinsdag nou alleen voor t-mobile uit? of voor alle providers?

Verwijderd

Yoghi schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 20:39:
komt hij dinsdag nou alleen voor t-mobile uit? of voor alle providers?
Voor alle als het goed is :)

Verwijderd

Morgen is de dag :D

• Wessee
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-11 13:38
Ik mag in oktober ook een nieuwe gsm uitzoeken en ik neig toch sterk naar de RAZR2. Ik wil dan wel de versie die 2 gig aan kan. Anders moet ik weer een ipod-achtig iets gaan kopen.
Ga jij hem morgen nog halen? Zo ja, dan kom ik em binnenkort ff bekijken, kan ik meteen mijn bril meenemen :P

Pixel 8 | Samsung Galaxy Tab S5e | Samsung Galaxy Watch 4 Classic

Verwijderd

ben benieuwd, ben nog opzoek naar een nederlands gesproken versie.
vandaag belcompany & motorola weer aan de lijn gehad...
en tja allemaal erg onduidelijk....

Verwijderd

kan er iemand meer foto`s posten van het gekochte toestel!! :P

Verwijderd

niemand zal hem hebben want hij komt vandaag toch niet, zoals het al maanden zo gaat

• pipo1000
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:37:
niemand zal hem hebben want hij komt vandaag toch niet, zoals het al maanden zo gaat
want?

Verwijderd

omdat hij volgens mij nog steeds niet tekoop is in NL
en hij al wel 10X is uitgesteld, stond voor week 29, toen 31, toen 32, 33 etc. etc. etc.

Verwijderd

Net Belcompany gebeld, hij komt deze week nog :)

• pipo1000
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 13:15:
Wat is daar de los toestel prijs? Ik heb namelijk een simkaart van de zaak... en een noka 61k*t van de zaak.

Verwijderd

pipo1000 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 13:20:
[...]

Wat is daar de los toestel prijs? Ik heb namelijk een simkaart van de zaak... en een noka 61k*t van de zaak.
Moet je hem kopen bij Pixmania. Is hij ook al op voorraad. Eind deze week komt ie bij Belcompany

• pipo1000
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 13:28:
[...]
Moet je hem kopen bij Pixmania. Is hij ook al op voorraad. Eind deze week komt ie bij Belcompany
na het lezen van de shopreviews heb ik niet erg veel vertrouwen Pixmania.... :/ Zou jij dat wel hebben?

Verwijderd

wat zei ik je hij is er niet, en vraag me sterk af of hij deze week wel komt, motorola zegt nu weer september

• Yoghi
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 13:15:
oh yeah! :9~
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:36:
wat zei ik je hij is er niet, en vraag me sterk af of hij deze week wel komt, motorola zegt nu weer september
het is volgende week al september :P

Verwijderd

Yoghi schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:17:
[...]

oh yeah! :9~

[...]

het is volgende week al september :P
Eerst zien dan geloven, hij was oorspronkelijk geplant voor eind juni dus.....

Verwijderd

hier in belgie is hij , Photo hall en Phonehouse

399 € los , flinke hap

Verwijderd

online zijn ze bij die winkels nog steeds niet bestelbaar

Verwijderd

Wat een gedoe met Motorola, nog even en ik ga me de P1 halen van Sony hoor :(

• Yoghi
hij staat al wel in de folder van belcompany, gratis met hi 25 + eindeloos online. binnenkort leverbaar.
de aanbiedingen in de folder lopen van 20 augustus t/m 9 september.

Verwijderd

nou ben benieuwd vandaag misschien?

Verwijderd

Laten we het hopen .. Ik ga er maar gewoon niet meer vanuit! Echt vervelend joh!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:56:
Wat een gedoe met Motorola, nog even en ik ga me de P1 halen van Sony hoor :(
dan kun je nog beter de krazr k3 halen ofzo...
Of je besteld hem bij pixmania.... trouwens castle electronics, zeggen dat ze hem as maandag weer hebben.

Tja wat moet ik wil een hoogwardige elegante clamshell telefoon, KG810 is beetje oud en de Nokia versie is gewoon lelijk....

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2007 13:15 ]

Verwijderd

Mmm ... nog niet. Belcompany verwacht hem wel nog deze week.

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Grote kans dat dit ook mijn volgende telefoon wordt. Doe het momenteel nog met een SE W800i maar die begint steeds meer kuren te vertonen (accu klepje valt er continu af, joystick brak, camera doet raar, oplader/headset aansluiting brak). Overigens wel de enige telefoon waar ik het bijna 2 jaar mee uitgehouden heb !

De RAZR2 lijkt me ideal, vrijwel dezelfde functies als m'n vorige telefoon maar dan met een erg gelikt uiterlijk. Ik ben alleen bang dat hij in het echt misschien wat groot uit gaat vallen, zo komt die op de foto's wel over namelijk. Iemand die een foto heeft of kan maken waar die naast een SE w800i/k750i/d750i of Nokia 6230(i) ligt ? Mijn dank ik groot.

Verwijderd

as zaterdag bij debitel
as maandag bij castle electronics
ergens deze week (waarschijnlijk morgen) bij Belcompany ander as maandag of woensdag

• Yoghi
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 23:20:
as zaterdag bij debitel
as maandag bij castle electronics
ergens deze week (waarschijnlijk morgen) bij Belcompany ander as maandag of woensdag
ben vanmiddag bij de belcompany in Groningen geweest. hij stond idd nog voor deze week in de computer, maar hij verwachte morgen niks binnen te krijgen. dus grote kans dat het doorschuift naar volgende week. iig zit hij er nu echt aan te komen. :D

Verwijderd

Nou, ze zijn het al een paar weken uit aan het stellen. Ben eens benieuwd want zit al een paar weken zonder gsm :S

Verwijderd

ik ga hem nu bestellen bij pixmania

Verwijderd

www.gsmdealer.nl heeft hem op voorraad en hem gister naar me verzonden. Heb hem alleen vandaag helaas niet binnen gekregen. Morgen hopelijk :)

• pipo1000
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:03:
www.gsmdealer.nl heeft hem op voorraad en hem gister naar me verzonden. Heb hem alleen vandaag helaas niet binnen gekregen. Morgen hopelijk :)
heb je em al?

Verwijderd

Nope, maar weet ook niet zeker of er wel op zaterdag word bezorgd.

Ik lees net trouwens dit op de site:

1. Bij u thuis bezorgd
U kunt aangeven of u de bestelling thuisbezorgd wilt krijgen of op ons kantoor wilt afhalen. Voor het bezorgen maken wij gebruik van de diensten van DPD. Mocht u niet thuis zijn op het moment dat de bestelling wordt bezorgd dan laat de pakketchauffeur een afhaalbericht achter. Hierop staat een afhaalkantoor vermeld waar u het pakket de volgende werkdag kunt afhalen. Indien u van ons de Track & Trace code krijgt zal het gemiddeld 3 werkdagen duren alvorens de pakketdienst aan uw deur staat met uw bestelling.

Dinsdag dan als het goed is :)

Verwijderd

Ben eens benieuwd. Als je hem dan binnen hebt, bestel ik hem ook maar daar. Schiet niet op met de andere winkels helaas.

• Dashinuke
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-11 15:01
Ik heb een 2jarig contract van T-mobile, en dat loopt over 6 maanden af (Februari). Weet iemand of het mogelijk is om bij T-mobile nú al deze telefoon + abbo aanschaffen, en dan dat contract pas over 6 maanden in te laten gaan ?

Eens kijken of ik deze week in de buurt kom van een T-mobile shop :)

Verwijderd

4 maanden van te voren is volgens mij het max.

En de prijs bij gsmdealer valt ook nog eens zeer mee.

Verwijderd

Al is pixmania veel en veel sneller,
zaterdag besteld komt morgen al binnen.

Ik voel mij bij die gsmdealer niet op mijngemak, geen keurmerk, geen ervaringen bekend,
ik de shop survey van tweakers geheel onbekend, ze hebben zown gratis 0900 nummer aangveraagd
jweet wel zown nummer dat ze delen met 999 anderen, dus moet je doorkiesnummer invoeren,
etc, etc.

Wil niet zeggen dat ze onbetrouwbaar zijn, want daar is niks over bekend, maar ook niks positiefs dus.... dan kies ik liever voor vertrouwd, met keurmerk, en nederlandse gratis helpdesk, en snellere levering.

Tevens verbaast bij dit bij gsm dealer
"Mijn aankoop is defect! Wat nu?
Wij raden u aan om direct contact op te nemen met de fabrikant in geval van defect van een LCD TV, digitale camera of camcorder. In het geval van een GSM van het merk Motorola of Samsung kunt u het defecte toestel direct aanbieden op de website www.gsmrepareren.nl. In alle overige gevallen dient u met ons contact op te nemen per e-mail. Wij zullen u dan de reparatieprocedure per e-mail toezenden."

Beetje vreemd, elke verkoper dient zelf voor de garantie te zorgen, NIET de klant!
Al koop je een jo-jo of een knikker, heb je er standaard 6 maand garantie op, + eventueel langere fabrieksgarantie.

De 1ste 6 maanden is ten alle tijden de verkopende partij verantwoordelijk, en die moet dat maar oplossen met de fabrikant, en de klant hoeft dus helemaal NIET naar een reparatie shop!

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2007 20:38 ]

Verwijderd

Ik vind het toch raar hoor. Ok, Pixmania is Frans, daar kan ik nog inkomen. Maar hoe kan die andere winkel de V8 in voorraad hebben? Ik las net dit berichtje op een ander forum:

Volgens Moto hebben ze niet genoeg toestellen binnen gekregen van hun leverancier om iedereen te bevoorraden, ze hopen donderdag er genoeg te hebben want woensdag avond zou er een vliegtuigje landen met nieuwe toestellen. Maar zeker weten doe ik niets meer .

Oftewel, het duurt nog wel even voordat hij echt in de winkels komt denk ik zo. Motorola maakt me helemaal gek! 8)7

Verwijderd

Nou hij zit in ergens in frankrijk, maar is onderweg :D
Moet alleen morgen werken :S dus heb hier al iemand neer geplant, die het in ontvangst gaat nemen.

Maar goed, morgen avond zal ik wel weer lekker aan het prutsen en modden zijn...

Iemand al theme's gevonden op het ww?

& wat was dat andere forum waar je het over had?

Verwijderd

Ik vind de motorola v8 echt helemaal geweldig, en wilde deze graag bestellen gaan. Ik heb momenteel de nokia n73 maar ben daar een beetje op uitgekeken.

Ik had eigenlijk 2 vragen en hoop dat iemand me hier antwoord op kan geven :)

1.Is er een groot verschil in kwaliteit met de v8 en de v9, want ik begrijp het verschil niet zo alleen dat de een meer ruimte heeft en een optie om het geheugen uit te breiden ?

2. Ik wou het bestellen bij pixmania, maar weet niet zeker of ik de website kan vertrouwen, het maakt me niks uit als de levertijd wat langer is dan dat er staat, maar eigenlijk meer over het feit of het paket wel daadwerkelijke aan komt.

Hoop dat iemand me kan helpen.

Groetjes Lindsay!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 20:06:
Ik vind de motorola v8 echt helemaal geweldig, en wilde deze graag bestellen gaan. Ik heb momenteel de nokia n73 maar ben daar een beetje op uitgekeken.

Ik had eigenlijk 2 vragen en hoop dat iemand me hier antwoord op kan geven :)

1.Is er een groot verschil in kwaliteit met de v8 en de v9, want ik begrijp het verschil niet zo alleen dat de een meer ruimte heeft en een optie om het geheugen uit te breiden ?

2. Ik wou het bestellen bij pixmania, maar weet niet zeker of ik de website kan vertrouwen, het maakt me niks uit als de levertijd wat langer is dan dat er staat, maar eigenlijk meer over het feit of het paket wel daadwerkelijke aan komt.

Hoop dat iemand me kan helpen.

Groetjes Lindsay!
Hey

1. ja en nee, de V9 ondersteunt ook mobiele tv kijken, beeldbellen & navigatie software doormiddel dt het g3, ondersteunt! Verder is de standaard software minder goed dan die op de V8 (de V8 heeft namelijk het nieuwe besturings systeem erop) kortom ik zou voor de V8 gaan.
Kwaliteit van de rest is even hoogwaardig! alleen de hardware verschilt.

2. Pixmania is uper betrouwbaar, bestel er bijna elke kwartaal voor gemiddeld een paar honderd euro.
Super service, en snelle levering! beter als die andere aanbieder die hier genoemd werdt, want die vertrouw ik totaal niet met hun voorwaarden.....Dus ik zou zeggen ga voor zekerheid, kies pixmania!

JAH Pakket komt altijd aan, wordt niet aan buren geleverd, wordt altijd extra verzekerd verzonden, en je kunt alleen als besteller teken voor ontvangst. mocht het product niet voldoen aan je wensen, (dus hoeeft niet kapot te zijn, maar je had het gewoon anders verwacht) mag je het altijd terug sturen binnen 7 dagen na ontvangst (is de wet ook sinds 1 januari 2006)

oh trouwens levertijd is in principe nooit langer dan 48 uur, als je betaald met ideal!

Verwijderd

Wauw bedankt voor de snelle reactie ! .. Ik ga denk ik ook betalen bij ideal, maar laat het wel afleveren aan een KIALA punt bij mij in het dorp, want het is nogal vaak zo dat er hier niemand thuis is en dan kan ik het tenminste zelf ophalen wanneer ik tijd heb. Bedankt voor je hulp !

groetjes Lins

• rvrbtcpt
Ondertussen heb ik de GSM in het nieuwe krantje van Debitel gezien en in het krantje van de Media Markt maar op internet valt het nog tegen.

Verwijderd

ik heb hem al sinds gisteren binnen via pixmania, super!!!!

• rvrbtcpt
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 10:06:
ik heb hem al sinds gisteren binnen via pixmania, super!!!!
Ik was toch niet van plan de volle mep te betalen aangezien ik mijn abo kan verlengen, ok je betaald het toch wel een beetje, maar liever met verlenging.

• Draecko
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-11 00:43

Draecko

Ouwe

De V8 heeft toch geen geheugenkaartlezer? Is er trouwens al een idee wanneer de V9 deze kant op komt?

Ryzen 5950X | Aorus Ultra X570 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC | 32GB 3600mhz

Verwijderd

in amerika is gisteren de v9 uitgekomen,

Nee v8 heeft geen geheugen slot voor extra geheugen...maar wel linux (echt een vooruitgang, heeeft de v9 weer niet)

• Wessee
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-11 13:38
Ik vind het toch wel een beetje een misser..zo'n telefoon met zo weinig geheugen en geen uitbreidingsmogelijkheden.

Als ik nou de voordelen van de V8 (linux etc) wil én een genoeg ruimte om de telefoon als walkman te gebruiken...wat zal ik dan doen?

Ik heb in mijn w800i nu een 512 mb kaart zitten en ik vind het toch wel aan de karige kant. Kan ik dan beter toch maar gaan voor een iets minder goed OS en de V9 kiezen of wachten op de V8 met 2gb, áls die ooit nog komt?

Pixel 8 | Samsung Galaxy Tab S5e | Samsung Galaxy Watch 4 Classic

• Draecko
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-11 00:43

Draecko

Ouwe

Wel lomp dat ze dan in de Media Markt krant de V8 adverteren met een micro-SD aanbieding erbij :P

Ryzen 5950X | Aorus Ultra X570 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC | 32GB 3600mhz

Verwijderd

deed pixmania ook .... heel raar....ach jah... ik hem hem, en er kan echt geen extra kaart in hoor!!!
Maar dat wist ik al, staat gewoon op motorola''

• rvrbtcpt
Er komt toch nog een versie uit met meer geheugen aan het einde van het jaar.

Verwijderd

Frijns.Net schreef op woensdag 05 september 2007 @ 21:09:
Er komt toch nog een versie uit met meer geheugen aan het einde van het jaar.
Nee, zodra de 512 mb chips opzijn, ze moesten ervanaf, zodra die opzijn komt de 2gb versie op de markt. Teminste volgens Boy Genius Report

• Tranzy
heb er een paar binnen gekregen hier maar ik ben er niet kapot van ...vond de oude mooier en fijner in de hand... deze is zo ...zo groot :X

• rvrbtcpt
Wordt tijd dat Telfort hem eens binnen krijgt zodat ik mijn contract kan verlengen

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
De Belcompany in Groningen heeft hem momenteel liggen, als enige telecomwinkel in de binnenstad. Het eerste wat mij opviel...wat is dat ding GROOT ! Doet mij weer denken aan de Nec 21i die ik ergens in een grijs verleden heb gehad.

Ik zal er zeker nog eens naar kijken maar ik ben bang dat hij mij een maatje te groot is, ookal zit er 100x linux op. Helaas :'(

• Tranzy
Denk dat de Z6 misschien een beter alternatief is.... Ik heb trouwens al gekozen voor de N95 (totaal iets anders maar wel een gaaf toestel).

Verwijderd

Heb hem ook gezien in het echt, en vond hem ook niet mooi in het echt :( Daarom gekozen voor de P1 van Sony, stukken beter dan die V8 :)

Verwijderd

iemand al theme's / firmware / updates gezien op internet?

• rvrbtcpt
Een vraag voor de mensen die hem nu al wat langer gebruiken: hoelang gaat een batterijlading nu mee? Kun je er gerust 3 dagen mee rondlopen en in totaal een uurtje of 1 a 2 bellen en wat smsen zonder dat deze al na een dag aan de lader moet?

• pipo1000
Ik heb hem eergisteren bij BelCompany in mijn handen gehad. Ik vond hem mooi, voelde erg solide aan, alleen die 449 euro niet... Ik wacht nog maar even tot na mijn vakantie (2 weken zuid Engeland) en mogelijk op de 2GB versie. Moest wel even wennen aan de icons en het menu, ik weet niet of ik het nu echt mooi vond, ik kom van een Sony k700i.

[ Voor 6% gewijzigd door pipo1000 op 10-09-2007 15:44 ]

Verwijderd

Nou, ik heb hem binnen hoor. 10 dagen later dan gedacht, maar goed, niet bestellen bij gsm dealer dus.

Nu heb ik alleen een probleem met Mobile Phone Tools en Vista. Ik krijg deze twee niet samen werkend. Vista blijft zeggen dat ie MPT drivers moet installeren en die kan ie niet vinden. Ook niet op de meegeleverde CD-rom.

Nu kan ik dus helemaal geen eigen zooi op de telefoon zetten en dat vind ik goed irritant :(

Iemand die een idee heeft of die wel MPT en Vista samenwerkend heeft gekregen?

• Yoghi
Ik heb hem ook binnen. Vorige week vrijdag met hi 25 student voor 70 euro bij belcompany gehaald. Ben inmiddels al gewend aan de grootte van het apparaatje. Verder bevalt hij me ook erg goed. Menu is erg netjes, eerst was het nog een beetje zoeken naar sommige functies en instellingen. Maar je kan hem bij helemaal indelen naar je eigen voorkeuren.
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 21:22:
Nu kan ik dus helemaal geen eigen zooi op de telefoon zetten en dat vind ik goed irritant :(

Iemand die een idee heeft of die wel MPT en Vista samenwerkend heeft gekregen?
Je kan hem toch gewoon met USB aansluiten als geheugenapparaat...

Verwijderd

Yoghi schreef op maandag 10 september 2007 @ 23:53:
Ik heb hem ook binnen. Vorige week vrijdag met hi 25 student voor 70 euro bij belcompany gehaald. Ben inmiddels al gewend aan de grootte van het apparaatje. Verder bevalt hij me ook erg goed. Menu is erg netjes, eerst was het nog een beetje zoeken naar sommige functies en instellingen. Maar je kan hem bij helemaal indelen naar je eigen voorkeuren.

[...]

Je kan hem toch gewoon met USB aansluiten als geheugenapparaat...
Nee, lukt niet, al geprobeerd. Wilt ie toch echt drivers voor hebben die die niet kan vinden.

Hoe kan je alles naar eigen wens instellen? Ik heb alleen de franse handleiding en word daar niet echt wijzer uit...

Verwijderd

Ik wilde eerst een TYTN II kopen, maar toch voor deze gegaan (Erg benieuwd naar Linux)...Ik kon niet wachten en deze ziet er zo 'nice' uit :) Ik hoop em vandaag of morgen te ontvangen van telecomadvies.nl. Nederlands model.
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 07:43:
[...]

Nee, lukt niet, al geprobeerd. Wilt ie toch echt drivers voor hebben die die niet kan vinden.

Hoe kan je alles naar eigen wens instellen? Ik heb alleen de franse handleiding en word daar niet echt wijzer uit...
Probeer eens:
http://www.poolcures.com/Handset_USB_Driver_32_v2.6.2.0.zip

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2007 14:34 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste