Op 299 crasht ie gelijk bij mijkloon schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 18:14:
[...]
neen hij doet het perfect op 286 mhz
daarvoor stond hij op 299 mhz maar dat was ten nadele van de batterij
ik had op 312 mhz steeds een mega vastloperVerwijderd schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 20:24:
[...]
Op 299 crasht ie gelijk bij mijMaar niet meer doen dus...
Op 247 draait ie als een zonnetje zonder dat de batterijduur ernstig verkort word. 247 is hier dus de default setting.
maar 286 is zeer ok voor mij
http://web.mac.com/kl00n
Verwijderd
Inderdaad, op 286 draait ie ook nog goed. Toch merk ik niet bijster veel verschil met 247. Maar goed, ik laat hem even staan op 286..even kijken hoe dat bevalt...kloon schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 20:28:
[...]
ik had op 312 mhz steeds een mega vastloper
maar 286 is zeer ok voor mij
Verwijderd
Is er een eigenaar van een originele nederlandse HTC Touch bereid om middels de eerste drie stappen van de volgende guide een romdump van zijn Touch te maken.
http://www.modaco.com/Paul-s-guide-to-changi-t256280.html
Alleen de eerste drie stappen dus. Dit is in principe zonder gevaar, zolang je doet wat er staat.
Mocht iemand dit aandurven en hem daarna online wil zetten (bijv. Rapidshare) dan kan iemand op xda developers er een bruikbare rom update voor anderen van maken.
http://www.modaco.com/Paul-s-guide-to-changi-t256280.html
Alleen de eerste drie stappen dus. Dit is in principe zonder gevaar, zolang je doet wat er staat.
Mocht iemand dit aandurven en hem daarna online wil zetten (bijv. Rapidshare) dan kan iemand op xda developers er een bruikbare rom update voor anderen van maken.
Ik zou het liefst een combinatie van de t-mobile rom en de gewone rom zien.
De T-Mobile rom maar zonder alle t-mobile branding. Maar wel met de extra functietjes zoals het aanwezig zijn van het kiezen van de 2 software toetsen in het instellingen menu.
De T-Mobile rom maar zonder alle t-mobile branding. Maar wel met de extra functietjes zoals het aanwezig zijn van het kiezen van de 2 software toetsen in het instellingen menu.
touchie75 gefeliciteerd met je verjaardag 
Op de CD die je bij de telefoon hebt gekregen staat GPRSMonitor bij mij werkt die wel prima, heb je die al geprobeerd?Uitje schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 18:58:
Weet iemand nog een andere manier om de GPRS counters weer te geven, want de telefoon zelf heeft alleen maar bel statistieken aan boord voor zover ik tot u toe heb kunnen vinden.
Verwijderd
Valt het mij op dat bijna niemand hier de "Beta" versie van battery status gebruikt?
Ik zie allemaal vaste waardes met het overclocken.
Ik heb de nieuwste (beta dus) er op staan met CPU scaler en bij mij als volgt ingesteld:
min. : 143 (scheelt lekker batterij bij weinig belasting, en dat komt best veel voor)
org. : 201 (duh)
max.: 273 (meest gebruikt bij toepassingen, TomTom loopt als een speer!)
Boost:286 (b.v.bij TT opstarten,had eerst 299, maar verschil is eigenlijk alleen in batterijduur merkbaar)
Kort door de bocht, snelheid past zich aan bij belastings niveau, werkt hier super
Ik heb de nieuwste (beta dus) er op staan met CPU scaler en bij mij als volgt ingesteld:
min. : 143 (scheelt lekker batterij bij weinig belasting, en dat komt best veel voor)
Boost:286 (b.v.bij TT opstarten,had eerst 299, maar verschil is eigenlijk alleen in batterijduur merkbaar)
Kort door de bocht, snelheid past zich aan bij belastings niveau, werkt hier super
Verwijderd
Ik heb al een tijdje de TOUCH
Ben er heel blij mee
Heb één probleempje:
Mijn beltoon geluid lijkt zachter te worden.
Dus als ik gebeld word is hij veel zachter dan vroeger ook al zet ik het geluid op zijn aller hoogst..
Weet iemand hoe ik hem luider zet ( en niet met het knopje aan de zijkant
)
Ben er heel blij mee
Heb één probleempje:
Mijn beltoon geluid lijkt zachter te worden.
Dus als ik gebeld word is hij veel zachter dan vroeger ook al zet ik het geluid op zijn aller hoogst..
Weet iemand hoe ik hem luider zet ( en niet met het knopje aan de zijkant
Als ik heel eerlijk ben neeChris.nl schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 00:02:
touchie75 gefeliciteerd met je verjaardag![]()
[...]
Op de CD die je bij de telefoon hebt gekregen staat GPRSMonitor bij mij werkt die wel prima, heb je die al geprobeerd?

Ik heb nu sinds vrijdag ook een MDA Touch. En ik vind ook dat het volumeknopje een beetje losjes zit. In de normale stand (rust) kan je 'm een beetje bewegen. Ik weet niet of dit zo hoort. Hebben de andere dit ook? Of zit dit knopje gewoon stevig vast?Zucht388 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 22:32:
Zit bij jullie het volume knopje aan de linkerkant van het apparaat ook een beetje los? Ik hoor hem ook rammelen als ik mijn touch "schud". Het voelt ook een beetje goedkoop aan
Ook vind ik dat de handsfree-speaker (in een telefoongesprek) een beetje 'overstuurt'. Weet niet precies hoe ik het moet omschrijven, maar het lijkt alsof degegen aan de andere kant schreeuwt en dan hoor ik op sommige momenten een blikkerig/schel geluid. Dit ook als ik de volume helemaal op laag heb staan.......
Denken jullie dat het zin heeft om er even mee terug te gaan?
Het volumeknopje is bij mij ook een beetje losjes. Maar de speaker werkt prima hier, dus dat zou best een reden kunnen zijn om er even naar te laten kijken...ione schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 09:35:
[...]
Ik heb nu sinds vrijdag ook een MDA Touch. En ik vind ook dat het volumeknopje een beetje losjes zit. In de normale stand (rust) kan je 'm een beetje bewegen. Ik weet niet of dit zo hoort. Hebben de andere dit ook? Of zit dit knopje gewoon stevig vast?
Ook vind ik dat de handsfree-speaker (in een telefoongesprek) een beetje 'overstuurt'. Weet niet precies hoe ik het moet omschrijven, maar het lijkt alsof degegen aan de andere kant schreeuwt en dan hoor ik op sommige momenten een blikkerig/schel geluid. Dit ook als ik de volume helemaal op laag heb staan.......
Denken jullie dat het zin heeft om er even mee terug te gaan?
- Rietberg - sieben Mal sympatisch -
There are only 10 types of people, those who make stupid jokes about binary numbers and those who don't.
kan iemand misschien kijken of deze werkt:Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 18:09:
Wil je in de plugin jouw stad hebben dan kan je HH_0409_WeatherCities editen in \Windows\
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 <?xml version="1.0" encoding="utf-8"?> <locations> <city name="Amersfoort, NL" locationcode="EUR|NL|NL010|AMERSFOORT"/> <city name="Amsterdam, NL" locationcode="EUR|NL|NL008|AMSTERDAM"/> <city name="Antwerpen, BE" locationcode="EUR|BE|BE001|ANTWERPEN"/> <city name="Apeldoorn, NL" locationcode="EUR|NL|NL004|APELDOORN"/> <city name="Arnhem, NL" locationcode="EUR|NL|NL004|ARNHEM"/> <city name="Breda, NL" locationcode="EUR|NL|NL007|BREDA"/> <city name="Brugge, BE" locationcode="EUR|BE|BE011|BRUGGE"/> <city name="Brussels, BE" locationcode="EUR|BE|BE003|BRUXELLES"/> <city name="Charleroi, BE" locationcode="EUR|BE|BE004|CHARLEROI"/> <city name="Dordrecht, NL" locationcode="EUR|NL|NL012|DORDRECHT"/> <city name="Ede, NL" locationcode="EUR|NL|NL004|EDE"/> <city name="Eindhoven, NL" locationcode="EUR|NL|NL007|EINDHOVEN"/> <city name="Emmen, NL" locationcode="EUR|NL|NL001|EMMEN"/> <city name="Enschede, NL" locationcode="EUR|NL|NL009|ENSCHEDE"/> <city name="Gent, BE" locationcode="EUR|BE|BE009|GENT"/> <city name="Groningen, NL" locationcode="EUR|NL|NL005|GRONINGEN"/> <city name="Haarlem, NL" locationcode="EUR|NL|NL008|HAARLEM"/> <city name="Haarlemmermeer, NL" locationcode="EUR|NL|NL008|HAARLEMMERMEER"/> <city name="Leiden, NL" locationcode="EUR|NL|NL012|LEIDEN"/> <city name="Liège/Luik, BE" locationcode="EUR|BE|BE005|Li%E8ge"/> <city name="Maastricht, NL" locationcode="EUR|NL|NL006|MAASTRICHT"/> <city name="Namur, BE" locationcode="EUR|BE|BE008|NAMUR"/> <city name="Nijmegen, NL" locationcode="EUR|NL|NL004|NIJMEGEN"/> <city name="Rotterdam, NL" locationcode="EUR|NL|NL012|ROTTERDAM"/> <city name="Tilburg, NL" locationcode="EUR|NL|NL007|TILBURG"/> <city name="Utrecht, NL" locationcode="EUR|NL|NL010|UTRECHT"/> <city name="Zaanstad, NL" locationcode="EUR|NL|NL008|ZAANSTAD"/> <city name="Zoetermeer, NL" locationcode="EUR|NL|NL012|ZOETERMEER"/> <city name="Zwolle, NL" locationcode="EUR|NL|NL009|ZWOLLE"/> </locations>
Ik ben zo vrij alle beschikbare Nederlandse en Belgische steden voor onze Belgische vrienden die beschikbaar zijn in de tabel te zetten kant en klaar.
Hier kun je kijken of een bepaalde stad beschikbaar is:
http://www.accuweather.co...y,%20or%20City,%20Country
Als je dan de url hebt kijk naar het laatste gedeelte en daar gaat het om.
Staat jouw stad/dorp niet in de lijst? Pak het dichtstbijzijnde punt en verander de naam bij city name, dus niet in locationcode!
code:
1
| <city name="Venray, NL" locationcode="EUR|NL|NL006|VENRAY"/> |
bij mij pakt ie m niet, en zegt ie "Unable to retrieve data for selected city". Anderen zoals a'dam en maastricht doen het wel
voor die gene die de HTC-Touch Homescreen nog niet op de telefoon hebben staan: *klikkerdeklik*
[ Voor 3% gewijzigd door InjecTioN op 14-08-2007 11:19 ]
1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI
ehm...
?Staat jouw stad/dorp niet in de lijst? Pak het dichtstbijzijnde punt en verander de naam bij city name, dus niet in locationcode!
Dit probleem had ik ook. Ik woon in pijnacker, deze kon hij niet vinden. Zoetermeer wel.
Ik heb de locationcode van Zoetermeer gebruikt en bij Cityname Pijnacker neergezet.
Ligt toch dicht bij elkaar
Voorbeeld:
<city name="Zoetemeer, NL" locationcode="EUR|NL|NL0012|ZOETERMEER"/>
Veranderd in:
<city name="Pijnacker, NL" locationcode="EUR|NL|NL0012|ZOETERMEER"/>
That's it!
Verwijderd
Ter informatie, dit zijn ALLE steden die werken, staat jouw stad of dorp er niet in, dan werkt deze alleen via een workaround.
Gaat het om een Nederlandse locatie, dan werkt de workaround NIET.
http://www.megaupload.com/nl/?d=TB9AFCJZ
Knopje zit idd een beetje losjes, toen ik mijn HTC Touch net had, was dat het eerste wat me opviel, wanneer ik hem kantelde / schudde hoorde ik dat knopje "rammelen".ione schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 09:35:
[...]
Ik heb nu sinds vrijdag ook een MDA Touch. En ik vind ook dat het volumeknopje een beetje losjes zit. In de normale stand (rust) kan je 'm een beetje bewegen. Ik weet niet of dit zo hoort. Hebben de andere dit ook? Of zit dit knopje gewoon stevig vast?
Ik ben eraan gewend en het er nu totaal geen last meer van. Ze hadden die volumeknop eigenlijk wel iets "strakker" mogen maken.
Of je moet de SPB plugin gebruiken. Daar kon ik ook mijn dorp kiezen (Deurne, niet zo ver van jouInjecTioN schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 11:16:
[...]
kan iemand misschien kijken of deze werkt:
code:
1 <city name="Venray, NL" locationcode="EUR|NL|NL006|VENRAY"/>
bij mij pakt ie m niet, en zegt ie "Unable to retrieve data for selected city". Anderen zoals a'dam en maastricht doen het wel
voor die gene die de HTC-Touch Homescreen nog niet op de telefoon hebben staan: *klikkerdeklik*
Verwijderd
OA bij spb weather kun je codes ingeven voor de locatie, maar ook bij andere plugins, dit zijn de Nederlandse internationale weercodes:
Zelf gebruikte ik tot voor kort ook spb weather, gebruik deze today plugin nu puur omdat ie zo makkelijk werkt en ik het maar voor lief neem dat ik nu niet meerdere, en geen Den Bosch of Volkel kan selecteren.
Trouwens boven mis je 27 en 30, deze locaties bestaan niet op de een of andere vage manier.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
| NLXX0001 Alkmaar, Netherlands NLXX0002 Amsterdam, Netherlands NLXX0003 Assen, Netherlands NLXX0004 Breda, Netherlands NLXX0005 Delft, Netherlands NLXX0006 Dordrecht, Netherlands NLXX0007 Eindhoven, Netherlands NLXX0008 Gouda, Netherlands NLXX0009 Groningen, Netherlands NLXX0010 Haarlem, Netherlands NLXX0011 Hilversum, Netherlands NLXX0012 Leeuwarden, Netherlands NLXX0013 Leiden, Netherlands NLXX0014 Maastricht, Netherlands NLXX0015 Rotterdam, Netherlands NLXX0016 Den Haag, Netherlands NLXX0017 Tilburg, Netherlands NLXX0018 Utrecht, Netherlands NLXX0019 Vlaardingen, Netherlands NLXX0020 Wassenaar, Netherlands NLXX0021 De Kooy, Netherlands NLXX0022 De Bilt, Netherlands NLXX0023 Twenthe, Netherlands NLXX0024 Vlissingen, Netherlands NLXX0025 Hoek Van Holland, Netherlands NLXX0026 Gilze-Rijen, Netherlands NLXX0028 Arnhem/Dieren, Netherlands NLXX0029 Drachten, Netherlands NLXX0031 Hoogeveen, Netherlands NLXX0032 Lelystad, Netherlands NLXX0033 Nieuw Milligen, Netherlands NLXX0034 Emmeloord, Netherlands NLXX0035 Hoeven/Seppe, Netherlands NLXX0036 Stadskanaal, Netherlands NLXX0037 Deventer/Teuge, Netherlands NLXX0038 Uden/Volkel, Netherlands NLXX0039 Vlieland, Netherlands NLXX0040 Bergen Op Zoom, Netherlands NLXX0041 Hertogenbosch, Netherlands |
Zelf gebruikte ik tot voor kort ook spb weather, gebruik deze today plugin nu puur omdat ie zo makkelijk werkt en ik het maar voor lief neem dat ik nu niet meerdere, en geen Den Bosch of Volkel kan selecteren.
Trouwens boven mis je 27 en 30, deze locaties bestaan niet op de een of andere vage manier.
Hey, heb nu ook een aantal dagen de htc touch en ben er erg over te spreken!
Heb dit topic helemaal doorgespit en de meeste plugins wel aan de praat gekregen maar de 6-tab plugin daarintegen wil nog niet.
Na een reboot + login hangt of mijn telefoon hard of het hele stuk van de htc home is verdwenen. Meestal redrawt hij op dit vlak ook niets meer.
Heb geen oude tab plugins geinstalleerd en ook een hard reset werkt niet
Kon ik de topics op de het xda developer forum ook niets vinden hierover.
Iemand suggesties?
Heb dit topic helemaal doorgespit en de meeste plugins wel aan de praat gekregen maar de 6-tab plugin daarintegen wil nog niet.
Na een reboot + login hangt of mijn telefoon hard of het hele stuk van de htc home is verdwenen. Meestal redrawt hij op dit vlak ook niets meer.
Iemand suggesties?
tnxVerwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:52:
Ter informatie, dit zijn ALLE steden die werken, staat jouw stad of dorp er niet in, dan werkt deze alleen via een workaround.
1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI
Ik heb exact het zelfde als jij gedaan. Zoetermeer ligt hier inderdaad niet ver vandaan.Signs schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:45:
[...]
Dit probleem had ik ook. Ik woon in pijnacker, deze kon hij niet vinden. Zoetermeer wel.
Ik heb de locationcode van Zoetermeer gebruikt en bij Cityname Pijnacker neergezet.
Ligt toch dicht bij elkaar![]()
Voorbeeld:
<city name="Zoetemeer, NL" locationcode="EUR|NL|NL0012|ZOETERMEER"/>
Veranderd in:
<city name="Pijnacker, NL" locationcode="EUR|NL|NL0012|ZOETERMEER"/>
That's it!
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Verwijderd
............. ik zou inderdaad niet willen wachten to bijv. oktoberDaPoztMaster schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 17:05:
[...]
De nieuwe telefoon werkt niet op het nederlandse GSM netwerk en op het moment dat je de NL versie kan kopen zijn er waarschijnlijk opnieuw geruchten over een betere opvolger......
Ik zou niet wachten en nu instappen, het is een geweldige telefoon.
mischien haal ik hem als ik die 1 jarige t-mobile abbo kan vinden (die mediamarkt zou hebben)
heeft 1 van jullie mischien een link?
Verwijderd
Ik ben ook zeer tevreden over de htc touch echter krijg ik tomtom navigator 6 niet geinstalleerd ik krijg dan de melding geen geldige pocket pc toepassing, kan iemand mij helpen
de mobile versie ipv de pocket pc versie proberen ???Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:15:
Ik ben ook zeer tevreden over de htc touch echter krijg ik tomtom navigator 6 niet geinstalleerd ik krijg dan de melding geen geldige pocket pc toepassing, kan iemand mij helpen
Hier ook de beta versie... Zelfde instellingen (299 resulteert bij mij in een vastloper).Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 00:43:
Valt het mij op dat bijna niemand hier de "Beta" versie van battery status gebruikt?
- Rietberg - sieben Mal sympatisch -
There are only 10 types of people, those who make stupid jokes about binary numbers and those who don't.
Bij de Vario (die ik eerst had) duurde het lang als je grote (of veel) bestanden wilde overzetten op het geheugenkaartje. Het ging vaak sneller om het kaartje met de bijgeleverde adapter in een card reader/writer te stoppen en dan te beschrijven.
Klopt het dat er biij de Touch geen adapter wordt meegeleverd (waarmee je een microSD als een SD kan gebruiken).
Klopt het dat er biij de Touch geen adapter wordt meegeleverd (waarmee je een microSD als een SD kan gebruiken).
dat klopt, die wordt niet meegeleverd.ione schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:33:
Bij de Vario (die ik eerst had) duurde het lang als je grote (of veel) bestanden wilde overzetten op het geheugenkaartje. Het ging vaak sneller om het kaartje met de bijgeleverde adapter in een card reader/writer te stoppen en dan te beschrijven.
...less is more
Zijn die dingen los te koop, of moet je dan echt zo'n usb-stick hebben waar de kaart dan in gaat?
De meeste readers pikken geen microSD, toch?
Ik heb een microSD kaartje gekocht en daar zat een SD-adapter bij. Nu gebruik ik hem icm met die adapter in mijn S200 die alleen SD slikt. icm met die adapter is het kaartje net zo groot als een SD kaart.ione schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 17:21:
[...]
Zijn die dingen los te koop, of moet je dan echt zo'n usb-stick hebben waar de kaart dan in gaat?
De meeste readers pikken geen microSD, toch?
From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
Bij one2remember.nl hebben ze die adaptertjes. Maar ik wilde 'm meteen en ik belde naar The Phonehouse hier, en daar mocht ik er gratis een komen halen.
Weet iemand toevallig of de Touch ook 2 GB ondersteund? Indien ja, dan ben ik van plan om er een te halen indien iemand vind dat het niet echt zou gaan gelieve melden!
Ja, werkt gewoon.Kmkz schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 09:40:
Weet iemand toevallig of de Touch ook 2 GB ondersteund? Indien ja, dan ben ik van plan om er een te halen indien iemand vind dat het niet echt zou gaan gelieve melden!
Overigens zal de Lime Touch volgende week in de winkel liggen.
Ja hoor, de Touch ondersteund 2 GB.Kmkz schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 09:40:
Ik heb zelf een 4 GB kaartje besteld, maar het duurt nog een paar weken voordat die leverbaar zijn.
In principe kan de microSD™ memory card (SD 2.0 compatible) in de toekomst tot 32 gig ondersteunen. Maar het zal nog wel een paar jaar duren voordat die kaartjes ook echt gemaakt worden.
Kan je de telefoon nog wel via windows verkenner/explorer benaderen? Zo ja, verwijder de link in \Windows\Startup\MediaHubMini1n5p3ct0r schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:03:
Hey, heb nu ook een aantal dagen de htc touch en ben er erg over te spreken!
Iemand suggesties?
Na een reset kan je denk ik wel gewoon werken en het installeren van de andere HTC Home opnieuw proberen.
Wat zijn de kosten van een 4GB microSD kaart? Maar weet je zelf ook echter dat de Touch het ook ondersteund aangezien je vermeld in je reactie dat het 2GB ondersteund.Chris.nl schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 09:50:
[...]
Ja hoor, de Touch ondersteund 2 GB.
Ik heb zelf een 4 GB kaartje besteld, maar het duurt nog een paar weken voordat die leverbaar zijn.
In principe kan de microSD™ memory card (SD 2.0 compatible) in de toekomst tot 32 gig ondersteunen. Maar het zal nog wel een paar jaar duren voordat die kaartjes ook echt gemaakt worden.
In de winkel ongeveer 70 euro als ik me niet vergis.Kmkz schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 10:25:
[...]
Wat zijn de kosten van een 4GB microSD kaart? Maar weet je zelf ook echter dat de Touch het ook ondersteund aangezien je vermeld in je reactie dat het 2GB ondersteund.
De 4gb kaartjes kosten online rond de 55 euro. Op het XDA forum zijn er al een paar die 4 GB in hun touch hebben zitten en dat werkt prima, het is alleen nog verrekte moeilijk om aan zo'n kaartje te komen.
Ja 2GB ondersteund ie ook, 4, 8,16 en 32GB ook. Tralalalala toekomstmuziek.Kmkz schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 10:25:
Maar weet je zelf ook echter dat de Touch het ook ondersteund aangezien je vermeld in je reactie dat het 2GB ondersteund.
[ Voor 0% gewijzigd door Chris.nl op 15-08-2007 10:40 . Reden: 8 vergeten ]
Ik keek even op vergelijk.nl, en zag gelijk deze winkel staan. Memory Shop.nl. Mijn vraag is, hier staat vermeld dat het een of andere SDHC microSD kaart is. Ondersteund de Touch ook SDHC kaarten?
-
Edit:
Mijn vraag is beantwoord via XDA Forum.
http://forum.xda-develope...=320048&highlight=microSD
-
Edit:
Mijn vraag is beantwoord via XDA Forum.
http://forum.xda-develope...=320048&highlight=microSD
[ Voor 16% gewijzigd door synthic op 15-08-2007 10:46 ]
What is SDHC?Kmkz schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 10:42:
Ik keek even op vergelijk.nl, en zag gelijk deze winkel staan. Memory Shop.nl. Mijn vraag is, hier staat vermeld dat het een of andere SDHC microSD kaart is. Ondersteund de Touch ook SDHC kaarten?
To support the higher capacity needs, SD cards are now requiring a different design. The new SD 2.0 specifications which supports 4GB and up, is called Secure Digital High Capacity (SDHC). The SD Association has created and defined 3 speed classes to help you identify speed and performance capabilities/minimum requirements of SDHC cards and their SDHC host products.
Details on the SD 2.0 specification: sdcard.org or SanDisk.com/SDHC
- edit - ik zie net dat je je eigen vraag al beantwoord hebt
Scandisk houd zich aan die SDHC (SD 2.0) standaard dus scandisk microSD kaartjes van 4 gig en hoger zou de Touch moeten slikken
Ook handig dat je bij het 4gb kaartje een usb reader krijgt. Waarschijnlijk laat je het 4gb kaartje gewoon in de touch zitten... maar met het oude kaartje heb je dan toch een leuke usb stick van 1gb
[ Voor 18% gewijzigd door Chris.nl op 15-08-2007 11:12 ]
Ik heb hier nog steeds problemen met Gmail applet, kan iemand mij helpen?
De HTC is via Orange en ik krijg met het starten van java een certificaat error!
Bij het starten allereerst onderstaande scherm ik klik hierna op Ja.

Dan krijg ik dit scherm. Hierna kan ik dus niet verder:?

Iemand dezelfde problemen of "de" oplossing?
De HTC is via Orange en ik krijg met het starten van java een certificaat error!

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)
Verwijderd
Na een combinatie van brainstormen en surfen heb ik besloten om de touch te bestellen mits ik een goede aanbieding vind en aangezien de meeste mensen hier er al 1 hebben vraag ik me af waar jullie ze gekocht hebben/besteld....liefst met abbo.
(ik zou ook wel die t-mobile 1 jarige onbeperkt internet abbo willen)
Dude, da's balen. Ik kan bij het 2e scherm wel verder en krijg geen certificaat probleem te zien met mijn HTC Touch.. Is de Orange touch ook branded?ThaDude schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:18:
ik wil naar youtube zien op de touch
nu welke flashplayer lijkt juli het beste ?
nu welke flashplayer lijkt juli het beste ?
Ja hij is Orange branded
Zie het nu pas, in de winkel konden ze het me niet vertellen... Hadden ze hem pas een dag..
Maar er zit toch een optie in active sync met certificaten?? Kan ik hier niks mee doen?
Jemig
Maar er zit toch een optie in active sync met certificaten?? Kan ik hier niks mee doen?
Jemig
We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)
Ik ben nog geen manier tegengekomen om "extra" certificaten te installeren, of welke dit dan zouden moeten zijn, misschien dat iemand anders weet of dit mogelijk is.ThaDude schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:42:
Ja hij is Orange brandedZie het nu pas, in de winkel konden ze het me niet vertellen... Hadden ze hem pas een dag..
Jemig![]()
Je zou via het XDA forum wel een andere ROM kunnen flashen (toestel debranden) maar dan krijg je een Engelstalig toestel. En je loopt het risico dat je je toestel vern**kt wanneer je het flashen niet goed doet.
Eerder in dit topic is al gevraagd naar een originele HTC Touch-NL rom, maar ik begin er niet aan, wil niet het risico lopen mijn toestel te verneuken. Wanneer ik via htc.com support een rom update kan binnenhalen, zal ik deze wel online zetten als die vraag er dan nog is.
Vroeg me af of je nog een manier hebt gevonden om dit voor elkaar te krijgen? Loop nu tegen hetzelfde probleem aan als ik een aangepaste map wil laden onder gpstuner. Programma loopt dan vast en zie dan dat dit komt omdat er bijna geen geheugen meer vrij is. Heb zelf ook ooit een Dell Axim gehad en daar had ik ook een tooltje, waarmee ik het geheugen van de SD kaart volgens mij kon toewijzen als programma geheugen. Geheugen is echt wel aan de lage kant. Iemand trouwens een idee of het mogelijk is om een deel van het "storage memory" (bijv. 10MB) toe te wijzen aan het "program memory"?Halfkakkende schreef op zondag 22 juli 2007 @ 23:05:
[...]
Verder zat ik vandaag wat te klooien met spelletjes op mijn Touch en een van die spelletjes zat te mekkeren dat het minstens 10 mb programma ruimte nodig had. Toen ik ging kijken stond ie op 8 MB, terwijl ik geen apps had draaien. Kan ik een stukje opslag (geheugenkaart of intern) toewijzen aan het programmageheugen? Ik meen me te herinneren van oudere PDA's dat dit kon.
Gmail werkt hier perfect!ThaDude schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:18:
Ik heb hier nog steeds problemen met Gmail applet, kan iemand mij helpen?
[afbeelding]
[afbeelding]
t-mobile, 1 jr relax 150 , met pocket internet, kost ie je 49 euro bijbetalen vlgs mij.Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:30:
Na een combinatie van brainstormen en surfen heb ik besloten om de touch te bestellen mits ik een goede aanbieding vind en aangezien de meeste mensen hier er al 1 hebben vraag ik me af waar jullie ze gekocht hebben/besteld....liefst met abbo.
op de t-mobile site zelf. (en je krijgt nog wat korting op de PIT, komt totaal op 330 euro uit, alles bij elkaar gerekend.)
[ Voor 8% gewijzigd door LoneWolf op 15-08-2007 15:11 ]
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Ik keek naar aanleiding van de post van ThaDude eens even op de Orange site. Hier staat iets opmerkelijks, namelijk dat ie UMTS heeft
http://shop.orange.nl/abo...euro/Orange-SPV-P3450.htm
Verwijderd
mediamarkt. 0 euro bij 12 mnd relax 150 + pitLoneWolf schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:10:
[...]
t-mobile, 1 jr relax 150 , met pocket internet, kost ie je 49 euro bijbetalen vlgs mij.
op de t-mobile site zelf. (en je krijgt nog wat korting op de PIT, komt totaal op 330 euro uit, alles bij elkaar gerekend.)
Ik heb nog geen manier gevonden (ook niet heel erg veel tijd aan besteed, moet ik je eerlijk bekennen). Een oplossing die mogelijk is, is om die ROM update, besproken in dit topic, te gebruiken. Ik heb echter geen flauw idee wat de eventuele nadelige gevolgen hiervan kunnen zijn en of je je huidige data en instellingen kwijt raakt daarmee. Ik weet ook niet of dit alleen toepasbaar is op de MDA Touch of ook de HTC Touch.Uitje schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:33:
[...]
Vroeg me af of je nog een manier hebt gevonden om dit voor elkaar te krijgen? Loop nu tegen hetzelfde probleem aan als ik een aangepaste map wil laden onder gpstuner. Programma loopt dan vast en zie dan dat dit komt omdat er bijna geen geheugen meer vrij is. Heb zelf ook ooit een Dell Axim gehad en daar had ik ook een tooltje, waarmee ik het geheugen van de SD kaart volgens mij kon toewijzen als programma geheugen. Geheugen is echt wel aan de lage kant. Iemand trouwens een idee of het mogelijk is om een deel van het "storage memory" (bijv. 10MB) toe te wijzen aan het "program memory"?
[ Voor 3% gewijzigd door Halfkakkende op 15-08-2007 15:56 ]
Heb je dan de HTC Touch of de MDA Touch (T-mobile versie)Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:36:
[...]
mediamarkt. 0 euro bij 12 mnd relax 150 + pit
Verwijderd
Ik had de HTC touch, maar ik heb ook verhalen gehoord van mensen die een MDA touch mee kregen.ione schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:01:
[...]
Heb je dan de HTC Touch of de MDA Touch (T-mobile versie)
Daar zijn ze van op de hoogte, ze konden me eerst namelijk de garantie geven dat hij UMTS had, en ondanks dat ik meerdere malen aangaf dat dit niet het geval was bleven ze volhouden van wel. Toen ik vroeg om ze dit bij levering zwart op wit konden geven bleek dit niet het geval te zijn. Want er zat geen UMTS op. Ga er vanuit dat ze dit wel gaan aanpassen. Telefoongesprek was rond 16.00u.Pumanike schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:18:
Ik keek naar aanleiding van de post van ThaDude eens even op de Orange site. Hier staat iets opmerkelijks, namelijk dat ie UMTS heeft![]()
Maar ik ben ook aan het kijken naar een goede aanbieding. Denk dat ik onderstaande gaan doen:
Orange € 30,-
Eerste 3 maanden gratis.
Daarna 9 maanden 20% studenten korting
2de jaar wel volle prijs gedurende hele jaar.
Voor €15,- vanuit de bundel 100MB internet
smsen via smsdiscounter & de smsclient van smsclient.nl
De korting van €25 op het toestel besteed ik dan maar aan een gratis bleutooth headset ofzo. Toestel is namelijk gratis.
Maar dat is alleen voor de studenten natuurlijk, de 3 maanden gratis abbo is wel voor iedereen. Heb helaas slechte ervaring met Orange, maar dit kan natuurlijk gewoon toeval zijn geweest, wat zo heeft iedereen weleens ergens slechte ervaring mee. En vindt dit een goed deal, dus denk dat ik het toch een keer ga proberen. Overigens is de Orange niet locked, heb hem namelijk al bij een vriendin gezien..! Op het toetsenbordje na werkt hij echt super lekker. Maar toetsenbord komt in okt. dacht ik een update voor...! Maar houd me daar niet aan vast.
Waar ik mee benieuwd naar ben, welke gps connector gebruiken jullie met de touch? En welke navi software raden jullie aan. Want deze funct. wil ik hem ook voor gaan gebruiken.
[ Voor 4% gewijzigd door vlijmen op 15-08-2007 17:52 ]
Met vriendelijke groet, Niels Hoogenhout
Er is op de t-mobile site een prijswijziging, de relax-web abbonnementen zijn nog maar met 2 euro korting ipv 4, , ik betaal nog 15,50 voor het abbo, nu betaal je 17 euro/mnd.
dus klopt mijn vergelijking ook niet meer, wordt nu dan : 348 euro ipv 330.
en is de media markt 19 euro goedkoper
@vlijmen
Ik gebruik een Adapt 800, met TomTom.
gaat prima, 1,5 uur navigeren kost je ongeveer 20% batterij
dus klopt mijn vergelijking ook niet meer, wordt nu dan : 348 euro ipv 330.
en is de media markt 19 euro goedkoper
@vlijmen
[ Voor 15% gewijzigd door LoneWolf op 15-08-2007 18:06 ]
met The Missing Sync 4.0 werkt dat bij mij tot nu toe vrij aadig naar behoren, ik heb alleen nog de beta, niet de full versie.
ik zie nergens support staan voor mail, weet je daar iets over? Dat is toch wel het belangrijkste voor mij, dat ik mijn mails kan syncen en ophalen als ik in een hotspot zit...LoneWolf schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 18:15:
met The Missing Sync 4.0 werkt dat bij mij tot nu toe vrij aadig naar behoren, ik heb alleen nog de beta, niet de full versie.
Heb inderdaad van meer mensen gehoord die een adapt 800 gebruiken. Maar wat zijn die gps ontvangers duur zeg... Zijn er ook goedkopere alternatieven? (Uiteraard die wel nog altijd voor goede GP zorgen!) Heb wel gezien dat er op marktplaats e.e.a. te krijgen is, maar ben daar niet zo fan van voor elektra.LoneWolf schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 18:04:@vlijmen
LOL heb je ook een Touch via Orange dan??
Mail kan je zelf op je touch gewoon ophalen, zowel via hotspot als via gprs (t-mobile pocket internet in mijn geval), er zit gewoon pop/imap client in de touch. syncen doe je niet via een hotspot, maar via bleutooth of de kabel.pina schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 18:25:
[...]
ik zie nergens support staan voor mail, weet je daar iets over? Dat is toch wel het belangrijkste voor mij, dat ik mijn mails kan syncen en ophalen als ik in een hotspot zit...
Zijn vraag was alleen of het mogelijk was om de binnengehaald mail te syncen met een mac. Niet zozeer waarmee je hem binnenhaalt op de touch.LoneWolf schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 19:06:Mail kan je zelf op je touch gewoon ophalen, zowel via hotspot als via gprs (t-mobile pocket internet in mijn geval), er zit gewoon pop/imap client in de touch. syncen doe je niet via een hotspot, maar via bleutooth of de kabel.
Verwijderd
Ik heb net mijn HTC Touch gehaald bij Orange.
Nog redelijki goedkoop. 25 voor 2 jaar. 3 maanden gratis belbundel en studentenkorting erbij. En ik kreeg nog een bluetooth headset.
Alleen snap nog niet hoe ik kan internetten via mn wlan
Krijg de hele tijd die rotzooi van orange te zien
Nog redelijki goedkoop. 25 voor 2 jaar. 3 maanden gratis belbundel en studentenkorting erbij. En ik kreeg nog een bluetooth headset.
Alleen snap nog niet hoe ik kan internetten via mn wlan

Ligt misschien aan mij maar ik vindt die ROM update een beetje trikkie. Zit er dus blijkbaar niets anders op dan de touch eerst uit en weer aan te zetten om zo het geheugen op te schonen.Halfkakkende schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:36:
[...]
Ik heb nog geen manier gevonden (ook niet heel erg veel tijd aan besteed, moet ik je eerlijk bekennen). Een oplossing die mogelijk is, is om die ROM update, besproken in dit topic, te gebruiken. Ik heb echter geen flauw idee wat de eventuele nadelige gevolgen hiervan kunnen zijn en of je je huidige data en instellingen kwijt raakt daarmee. Ik weet ook niet of dit alleen toepasbaar is op de MDA Touch of ook de HTC Touch.
beetje overbodig commentaar Vlijmen.vlijmen schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 19:19:
[...]
Zijn vraag was alleen of het mogelijk was om de binnengehaald mail te syncen met een mac. Niet zozeer waarmee je hem binnenhaalt op de touch.
we zijn hier niet om kritiek te geven op elkaar, maar om elkaar te helpen.
En dat is wat ik deed, door uit te leggen hoe het werkt als je met een mac en een touch werkt, gezien er 2 dingen verward werden, het gebruik van hotspot (en dus direct ophalen) en syncen met je desktop (wat dus niet voor apple mail geldt)
en voor jou zelf:
hoezo duur voor een GPS ? een adapt 300 kost nog maar 49 euro, en de adapt 750 koop je voor 66
beetje googlen, en ook in de winkel te koop voor deze bedragen.
TomTom kost meer...
Verwijderd
hoi,
ik heb sinds een dag ook een touch.. verkoper zei dat ik de beste moegelijkheden op dit moment had voor internetten. daar ben ik prima tevreden over. msn werkt wel niet goed maar dat zal vast ook nog wel komen.
nu snap ik nog niet alles hoe het werkt enzo, heb op de site van htc een update gevonden voor de touch voor de camara, snap alleen niet hoe ik die nu op mijn toestel moet krijgen.
hetzelfde geldt voor het instellen van je woonplaats bij het weer.
heb wel zojuist google maps geinstaleerd... dat was makkelijk.
kan iemand me helpen hoe ik updates instaleer en er progamaatjes op kan zetten?
ik heb sinds een dag ook een touch.. verkoper zei dat ik de beste moegelijkheden op dit moment had voor internetten. daar ben ik prima tevreden over. msn werkt wel niet goed maar dat zal vast ook nog wel komen.
nu snap ik nog niet alles hoe het werkt enzo, heb op de site van htc een update gevonden voor de touch voor de camara, snap alleen niet hoe ik die nu op mijn toestel moet krijgen.
hetzelfde geldt voor het instellen van je woonplaats bij het weer.
heb wel zojuist google maps geinstaleerd... dat was makkelijk.
kan iemand me helpen hoe ik updates instaleer en er progamaatjes op kan zetten?
Weet iemand hier waar ik spellen vandaan kan halen via een websites of iets dergelijks of noemt men dit "warez" wat natuurlijk niet mag.
Verder had ik trouwens een MDA Touch gekregen bij een abonnement pakket via Ritel.nl. (Relax Web 200; €22,00 + Web 'n Walk; €9,50 + Toestel t.w.v. €79,99).
Verder had ik trouwens een MDA Touch gekregen bij een abonnement pakket via Ritel.nl. (Relax Web 200; €22,00 + Web 'n Walk; €9,50 + Toestel t.w.v. €79,99).
Verwijderd
Ik werd compleet gek van het lage geheugen van de t-mobile rom. Heb de update gedaan (zonder problemen) en ben zeer tevreden. Na een reboot 25 mb geheugen vrij en ik geloof kaal iets van 44mb om software op te installeren! Je moet wel je internet instellingen e.d. even handmatig doen.Uitje schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 19:41:
[...]
Ligt misschien aan mij maar ik vindt die ROM update een beetje trikkie. Zit er dus blijkbaar niets anders op dan de touch eerst uit en weer aan te zetten om zo het geheugen op te schonen.
Denk echter wel dat ik bij een defect toestel moeilijkheden kan krijgen met garantie! Ik zorg dat ik na elke flash altijd weer even de USPL erop zet zodat ik kan flashen vanuit de bootloader (mocht hij niet meer starten).
ik bedoelde dus eigenlijk idd, zoals Vlijmen zei, dat ik gewoon wil weten of ik mails kan syncen met mijn macintosh. Het was ook een beetje ongelukkig geformuleerd omdat ik 1 zin gebruikeLoneWolf schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 20:20:
[...]
beetje overbodig commentaar Vlijmen.
we zijn hier niet om kritiek te geven op elkaar, maar om elkaar te helpen.
En dat is wat ik deed, door uit te leggen hoe het werkt als je met een mac en een touch werkt, gezien er 2 dingen verward werden, het gebruik van hotspot (en dus direct ophalen) en syncen met je desktop (wat dus niet voor apple mail geldt)
en voor jou zelf:
hoezo duur voor een GPS ? een adapt 300 kost nog maar 49 euro, en de adapt 750 koop je voor 66
beetje googlen, en ook in de winkel te koop voor deze bedragen.
TomTom kost meer...
ophalen is ook goed, maar wil dus vooral weten of die mijn mails ook kan syncen. Maar dat zal wss wel gaan met The Missing Sync
neen ik vrees van niet ik gebruik het namelijk ( beta versie)ophalen is ook goed, maar wil dus vooral weten of die mijn mails ook kan syncen. Maar dat zal wss wel gaan met The Missing Sync
dit kan je oa
* Connects with Windows Mobile devices via USB and Bluetooth
* Supports devices running Windows Mobile 2002/2003/5/6
* Syncs with Address Book, iCal, Entourage 2004 and others
* Syncs Word, Excel, PowerPoint and other files
* Downloads iPhoto albums and iTunes playlists
* Imports device-side photos and video
* Encodes QuickTime video for mobile playback
* Provides drag-and-drop install of .cab-formatted applications
* Displays phone call and SMS text message logs on the Mac
* Supports two Macs and any number of Windows Mobile devices
* Universal application provides the best performance
en hier is een screens dus ......

Dus wat werkt wel bootcamp/parrales/ of nog beter VWware Fusion !!!
Verwijderd
Ik zit hier nog met een probleem met de standaard messenger, ik kan online komen, er praten mensen met me, maar ik heb geen contactpersonen.
Nu las ik hier in het topic wel van alles erover maar nog geen oplossing ervoor, is die er? behalve dan een andere messenger gebruiken, want de personen mogen van mij wel gewoon in mijn contactlijst komen.
Nu las ik hier in het topic wel van alles erover maar nog geen oplossing ervoor, is die er? behalve dan een andere messenger gebruiken, want de personen mogen van mij wel gewoon in mijn contactlijst komen.
Een nieuwere versie van MSN installeren, staat hier beschreven:
Svennie in "HTC Touch"
ik heb nu nog dat er mensen online zijn die ik niet zie maar het werkt al stukken beter!
Svennie in "HTC Touch"
ik heb nu nog dat er mensen online zijn die ik niet zie maar het werkt al stukken beter!
[ Voor 60% gewijzigd door Svennie op 16-08-2007 11:23 ]
PSN ID: Svennie-NL
Als je Internet Explorer opend. links onderin op het scherm Favorieten tikken dan naar GoogleVerwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 19:24:
Ik heb net mijn HTC Touch gehaald bij Orange.
Alleen snap nog niet hoe ik kan internetten via mn wlan![]()
Kan je niet op je lokale PC het certficaat exporten (via MMC / Add snappin / Certificates / Local PC) en vervolgens op je storage card zetten om er vervolgens op te 'klikken' op je touch.Chris.nl schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:54:
[...]
Ik ben nog geen manier tegengekomen om "extra" certificaten te installeren, of welke dit dan zouden moeten zijn, misschien dat iemand anders weet of dit mogelijk is.
Voor het wireless lan van mijn werk heb je ook een certificaat nodig (alle laptops staan in het domein en trusten daardoor automatisch de active directory server, mijn touch dus duidelijk niet) en heb ik het op de hierboven beschreven wijze opgelost.
Op je lokale computer dus zoeken naar het certificaat van GMAIL en die installeren op je touch.
Weet iemand wat over streaming media?
Het was effe zwetenVerwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 23:52:
[...]
Ik werd compleet gek van het lage geheugen van de t-mobile rom. Heb de update gedaan (zonder problemen) en ben zeer tevreden. Na een reboot 25 mb geheugen vrij en ik geloof kaal iets van 44mb om software op te installeren! Je moet wel je internet instellingen e.d. even handmatig doen.
Denk echter wel dat ik bij een defect toestel moeilijkheden kan krijgen met garantie! Ik zorg dat ik na elke flash altijd weer even de USPL erop zet zodat ik kan flashen vanuit de bootloader (mocht hij niet meer starten).
Bij MMC ben je me al 'kwijt' even geen idee wat dat is of waar ik moet beginnen.DaPoztMaster schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 11:34:
(via MMC / Add snappin / Certificates / Local PC)
Op je lokale computer dus zoeken naar het certificaat van GMAIL en die installeren op je touch.
Zou je dit even uit willen leggen? Misschien dat ThaDude er enorm me geholpen is.
Ik heb geprobeerd via Microsoft ActiveSync certificaten van mijn Touch op te halen, zodat bv ThaDude deze kan toevoegen. Maar krijg er geen te zien, screenshot screenshot. Misschien zit ik het ook totaal in de verkeerde hoek te zoeken.
- edit -
Via Start -> Instellingen -> Systeem -> Certificaten kan ik er wel een kudde te zien krijgen, maar geen idee hoe deze geëxporteerd kunnen worden dus, zou dat exporteren wel mogelijk zijn?

[ Voor 13% gewijzigd door Chris.nl op 16-08-2007 13:20 ]
Verwijderd
Ik heb het verkeerd uitgelegd:P Mijn fout. Ik kan wel internetten alleen weet ik niet zeker of hij het via wlan ( gratis ) doet of via gprs. Af en toe zie ik een gprs icoontje achter het wlan icoontje tevoorschijn komen. Kom er niet helemaal uit.Klankima schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 11:27:
[...]
Als je Internet Explorer opend. links onderin op het scherm Favorieten tikken dan naar Google
Weet iemand ook of orange veel heeft veranderd aan het toestel? De verkoper zei dat ze alleen ervoor hadden gezorgd dat orange world erop werkt. Niet dat ik dat ga gebruiken. Dus ik ben op zoek naar n rom. Nog geen succes ( Op die htc club kan ik alleen een camera update downloaden )
Blijkbaar hebben ze ook met de certificaten lopen klooien, de java Gmail applicatie werkt bv niet wegens een certificaat probleem. Joost mag weten wat er nog meer wel/niet (standaard) mogelijk is op een Orange branded toestel.Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 13:25:
Weet iemand ook of orange veel heeft veranderd aan het toestel? De verkoper zei dat ze alleen ervoor hadden gezorgd dat orange world erop werkt.
MMC is de Management Console, die start je door start - uitvoeren - MMC te doen.Chris.nl schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 13:09:
[...]
Bij MMC ben je me al 'kwijt' even geen idee wat dat is of waar ik moet beginnen.
Zou je dit even uit willen leggen? Misschien dat ThaDude er enorm me geholpen is.
Vervolgens Bestand - Module toevoegen - certificaten - computeraccount - lokale computer voor de Nederlandse Vista gebruikers.
Verwijderd
Msn werkt nu op het moment, bedankt daarvoor.
Maar nu blijft die kloten met het synchroniseren van de mail, gaat hier om een simpele hotmail account, verzenden doet die, alleen blijft die hangen op Postvak in synchroniseren, en als die dan voltooid is krijg ik een foutmelding dat de server niet reageert.
Staan inmiddels wel oude mailtjes in, maar de nieuwe testmailtjes krijg ik niet binnen, ideeen?
Maar nu blijft die kloten met het synchroniseren van de mail, gaat hier om een simpele hotmail account, verzenden doet die, alleen blijft die hangen op Postvak in synchroniseren, en als die dan voltooid is krijg ik een foutmelding dat de server niet reageert.
Staan inmiddels wel oude mailtjes in, maar de nieuwe testmailtjes krijg ik niet binnen, ideeen?
Ben hem kwijt.. Volgens het helpcentrum van Google en de telefoon moet ik dus een Verisign certificaat hebben. Deze heb ikRum schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 13:55:
[...]
MMC is de Management Console, die start je door start - uitvoeren - MMC te doen.
Vervolgens Bestand - Module toevoegen - certificaten - computeraccount - lokale computer voor de Nederlandse Vista gebruikers.

tekst van Google:
Wat zijn de vereisten voor Gmail voor mobiel?
Als je Gmail voor mobiel wilt gebruiken, moet je aan de volgende voorwaarden voldoen:
* Je taalvoorkeur voor Gmail moet zijn ingesteld op Engels (VS).
* Je moet een J2ME (Java) MIDP2-apparaat hebben.
* Je hebt een mobiel servicepakket nodig en je mobiel moet zijn geconfigureerd voor datatoegang.
* Je mobiel moet het Verisign Class 3 openbare certificaat hebben met serienummer 70:BA:E4:1D:10:D9:29:34:B6:38:CA:7B:03:CC:BA:BF.
Opmerking: Gmail voor mobiel werkt niet met apparaten waarop BREW is ingeschakeld. Sommige providers van mobiele services beperken het dataverbruik voor toepassingen. We raden je aan contact op te nemen met je mobiele provider voor meer informatie over je mobiele servicepakket. Je kunt niet met alle apparaten controleren of je een Verisign-certificaat hebt.
Heb hem ook nog geimporteerd door de hulp van Rum. Thx! Heb een certificaat van mijn lokale computer geexporteerd en naar mijn HTC gezet. Hier dan op dubbelklikken en hij installeerd hem
Helaas werkt google nog steeds niet
Welke certificaten hebben jullie trouwens onder JAVA? Via java dan Menu -> Certificaten.
Ik heb onderstaande:

Zou het hier aan liggen?
Ik heb onderstaande:

Zou het hier aan liggen?
Verwijderd
Ben ik nu raar of iets, probeer te bellen, en kan dus alleen nog maar met handsfree bellen, en zelfs op z'n zachtst vind ik dit te hard natuurlijk.
De enige keuze die ik kan vinden is luidspreker aan of uit, en bij uit, terwijl het volume vol is, hoor ik totaal niks.
Zie ik nu iets over het hoofd?
De enige keuze die ik kan vinden is luidspreker aan of uit, en bij uit, terwijl het volume vol is, hoor ik totaal niks.
jepKmkz schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 11:44:
Weet iemand wat over streaming media?
open met je internet explorer eens de mobile site v youtube (m.youtube.com)
als je dan op een filmpje klikt start streaming media
Ik denk het, heb daar zelf veel meer certificaten staan. Misschien vinden we een manier om meer java certificaten toe te voegen. Als ik tijd heb pruts ik weer verder...ThaDude schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 14:30:
Welke certificaten hebben jullie trouwens onder JAVA? Via java dan Menu -> Certificaten.
Ik heb onderstaande:
[afbeelding]
Zou het hier aan liggen?
Ik heb van de week een adapt AD850 GPS ontvanger gekocht en het mooie is dat daar een 12V autolader bij zit met een USB aansluiting. Nou vroeg ik me af of ik deze normaal aan m'n Touch kan hangen want de GPS ontvanger gaat super lang mee en de Touch kan onderweg wel wat stroom gebruiken. Heeft iemand dat wel eens geprobeert of loop ik dan de kans dat ik m'n Touch sloop?
Ik las in het boekje dat de standaard Touch lader 5V / 1A levert en de autolader geeft 5V / 500mA. Dit betekend toch dat het veilig is om deze te gebruiken of heb ik het nu mis?
Ik las in het boekje dat de standaard Touch lader 5V / 1A levert en de autolader geeft 5V / 500mA. Dit betekend toch dat het veilig is om deze te gebruiken of heb ik het nu mis?
Verwijderd
Misschien is dit hetzelfde probleem als bij opera mini beta? Die werkt niet op de standaard midlet manager. Hiervoor moet je esmertec java installeren. Gmail werkt prima hierop bij mij!ThaDude schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 14:19:
[...]
Helaas werkt google nog steeds nietIs Brew ingeschakeld??
Esmertec Java:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=317533&highlight=java
Verwijderd
ik heb de hele topic gelezen en stuk of 35 bookmarks gemaakt met interessante posts en andere links..
morgen of overmorgen krijg ik mijn touch binnen
(ben erg benieuwd)
morgen of overmorgen krijg ik mijn touch binnen
(ben erg benieuwd)
Ik heb sinds enkele minuten geleden een microSD 4GB besteld t.w.v. €49,00 (excl. verzendkosten) bij Memoryshop.nl, ik verwacht hem morgen binnen. Hoop van zege dat hij prima werkt!
-
Jullie horen nog van mij over de 4GB kaartje.
-
Staan als je op volume klikt allebei de dingetjes omhoog ?Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 14:43:
Ben ik nu raar of iets, probeer te bellen, en kan dus alleen nog maar met handsfree bellen, en zelfs op z'n zachtst vind ik dit te hard natuurlijk.

Op bovenstaand plaatje zie je er een, maar de touch heeft er 2. Staan ze beide omhoog?
Verwijderd
Allebei staan ze omhoog, en in het gesprek staat die ook voluit.Pumanike schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 19:59:
[...]
Staan als je op volume klikt allebei de dingetjes omhoog ?
[afbeelding]
Op bovenstaand plaatje zie je er een, maar de touch heeft er 2. Staan ze beide omhoog?
Enige manier hoe ik dus geluid kan hebben is via luidspreker aan...
wat kan dan de enige oplossing zijn? hard reset?
Verwijderd
Heb zojuist ook een hard reset geprobeerd, nog steeds alleen via luidspreker aan geluidVerwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 20:10:
[...]
Allebei staan ze omhoog, en in het gesprek staat die ook voluit.
Enige manier hoe ik dus geluid kan hebben is via luidspreker aan...
wat kan dan de enige oplossing zijn? hard reset?
Wanneer ik dus op de normale manier een gesprek aanneem, hoort de andere kant wel mij praten, alleen ik hoor niks, zal dan nu na 1 dag al de normale speaker kapot zijn?
Of zijn er mischien nog instellingen in het register die ik kan nakijken? al lijkt me dit sterk als het probleem blijft na een harde reset...
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2007 21:30 ]
Verwijderd
Zijn er al mensen online geweest via WiFi met de HTC Touch terwijl GPRS uitstaat???
ja maar hoe weet ik niet
ja maar hoe weet ik niet
Verwijderd
Hoi allemaal,Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 21:13:
Zijn er al mensen online geweest via WiFi met de HTC Touch terwijl GPRS uitstaat???
ja maar hoe weet ik niet
Ik heb sinds anderhalve week ook de touch. erg mooi toestel. ben zeer tevreden. heb ook al veel info en programma's van dit topic kunnen halen.
ik heb ook een ander adresboek gedownload van pagina 33. er staat alleen niet bij hoe ik dat moet wijzigen in mijn register dat hij dat programma herkent als standaard.
kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan doen?
verder zat ik ook met het Wifi probleem. ik heb het hele forum gelezen en ik denk dat het er wel 10 keer instaat.
toets ff bij zoeken: wifi in. je vind het dan halverwege.
bedankt weer en ik lees wel weer hoe ik dit moet veranderen
groeten,
DJ
Ik heb de touch nu sinds vandaag, maar waar ik nu tijdens een dag gebruiken tegenaan ben gelopen is het volgende. Stel ik bel naar mijn voicemail of andere telefoondienst die toetstinput nodig heeft, hoe kan doen? Want als ik verbinding heb, gaat het nummer/toetsenbord weg, wat doe ik fout?
Dan zit je in de oproepstatus.Stefmeister schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 00:03:
Ik heb de touch nu sinds vandaag, maar waar ik nu tijdens een dag gebruiken tegenaan ben gelopen is het volgende. Stel ik bel naar mijn voicemail of andere telefoondienst die toetstinput nodig heeft, hoe kan doen? Want als ik verbinding heb, gaat het nummer/toetsenbord weg, wat doe ik fout?
Gewoon op Toetsenblok klikken (linksonder), en je kan tijdens het gesprek weer op de knoppen drukken zoals je wil.
Wanneer ik al mijn certificaten in java uitschakel kan de Gmail applicatie nog steeds online.ThaDude schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 14:30:
Ik heb onderstaande:
[afbeelding]
Zou het hier aan liggen?
Dus misschien heeft het er ook niets mee te maken... 't Zou wel dom geluk zijn als het werkt als jij jou 2 certificaten uitschakeld.
Wellicht werkt vippie98's tip.
Ik heb geen idee hoe erg de branding van Orange kan zijn, de touch mijn 1e pda dus heb er ook niet al te veel verstand van.
[ Voor 41% gewijzigd door Chris.nl op 17-08-2007 01:28 ]
Hoe wijzig ik dat bestand, want hij geeft telkens aan dat hij in gebruik is?Zondagskindje schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:39:
[...]
Ik heb exact het zelfde als jij gedaan. Zoetermeer ligt hier inderdaad niet ver vandaan.
dus niet te overschrijven of te kopieren om te editen!
Kwas iets te snel....heb t al...werkt perfect!!
[ Voor 7% gewijzigd door Randeazy op 17-08-2007 08:26 ]
Verwijderd
Ik heb de full version van Missing Sync 4.0 gekocht en daarop is mail-synchronisatie gewoon ondersteund via Entourage 2004 (dat moet je dan wel hebben natuurlijk, maakt deel uit van Office voor Mac).kloon schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 09:48:
[...]
neen ik vrees van niet ik gebruik het namelijk ( beta versie)
dit kan je oa
* Connects with Windows Mobile devices via USB and Bluetooth
* Supports devices running Windows Mobile 2002/2003/5/6
* Syncs with Address Book, iCal, Entourage 2004 and others
* Syncs Word, Excel, PowerPoint and other files
* Downloads iPhoto albums and iTunes playlists
* Imports device-side photos and video
* Encodes QuickTime video for mobile playback
* Provides drag-and-drop install of .cab-formatted applications
* Displays phone call and SMS text message logs on the Mac
* Supports two Macs and any number of Windows Mobile devices
* Universal application provides the best performance
en hier is een screens dus ......
[afbeelding]
Dus wat werkt wel bootcamp/parrales/ of nog beter VWware Fusion !!!
Ik heb gisteren mijn Sandisk 4GB MicroSDHC kaartje ontvangen en het werkt als een tierelierKmkz schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 19:57:
Ik heb sinds enkele minuten geleden een microSD 4GB besteld t.w.v. €49,00 (excl. verzendkosten) bij Memoryshop.nl, ik verwacht hem morgen binnen. Hoop van zege dat hij prima werkt!
-
GA-Z97X-UD5H, Core i5 4670, 8Gb DDR3, MSI GTX 1050 Ti 4Gb, Samsung 840 EVO 250 Gb SSD, BCM94360CD Wifi+Bluetooth 4.0LE, MacOS 13 High Sierra
Dit topic is gesloten.