Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Anoniem: 230015 schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 20:53:
ja dankje. is nu gelukt. maar welk contacten prog. gebruik jij? en zou je die hier kunnen neerzetten met aanwijzingen erbij hoe ik die standaard kan krijgen?

ik heb een htc touch. dus geen mda.
groeten,
DJ
Nou mooi dat het gelukt is..
Ik gebruik helemaal geen contacten prog.
Ben heel tevreden met het standaard contacten prog. welke er al op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:28
Ben dus een tijd bezig geweest om ALLE icons in HTC-Home te vervangen met Iphone achtige icoontjes. Ik was begonnen met de orginele en heb er 5 zelf gemaakt. Toen kwam ik gelukkig een site tegen met icons voor de IPOD. Hier zaten allerlei dingen tussen die ik kon gebruiken, anders had ik nog veel langer bezig geweest. Heb ook nog de cube onder handen genomen.

Nu nog een manier vinden om de icons in de SPB Shell te vervangen (wel zo mooi)..

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/akruik/iphoneb1.png
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/akruik/iphoneb2.png
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/akruik/iphoneb3.png

Hier kan je het downloaden (gewoon in de icon map van HTC Custom 0.7 zetten)
http://www.u-subjects.nl/Iphonetest.rar

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Dannydeman schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 22:54:
Ben dus een tijd bezig geweest om ALLE icons in HTC-Home te vervangen met Iphone achtige icoontjes. Ik was begonnen met de orginele en heb er twee zelf gemaakt. Toen kwam ik gelukkig een site tegen met icons voor de IPOD. Hier zaten allerlei dingen tussen die ik kon gebruiken, anders had ik nog veel langer bezig geweest. Heb ook nog de cube onder handen genomen.

Nu nog een manier vinden om de icons in de SPB Shell te vervangen (wel zo mooi)..

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Hier kan je het downloaden (gewoon in de icon map van HTC Custom 0.7 zetten)
http://www.u-subjects.nl/Iphonetest.rar
Moet jou toestemming zet ik dit ook even op mn site hieronder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Zet er maar op hoor :) Maar hier zitten de cubeicons nog niet bij, ben ik vergeten... :P Is dat een probleem ?

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Nee, kan ik later erbij gooien. Als je het leuk lijkt mag je het ook zelf daar doen, maar voor nu doe ik het. Neem anders even contact met me op. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229932

Niet binnen 24 uur schoppen (opnieuw aandacht voor jezelfde vraag stellen)

[ Voor 84% gewijzigd door Ginz op 20-08-2007 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Anoniem: 229932 schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 21:26:
Het vreemde is dat hij na de harde reset om de codes blijft vragen. Blijkbaar voert hij de harde reset niet goed uit

WIE KAN HELPEN?

:(
Nog even voor de duidelijkheid.

Soft reset doen, en dan snel de 2 knoppen (gesprek opnemen + gesprek stoppen) indrukken + ingedrukt houden. Dit totdat je de volgende tekst ziet:

This operation will delete
all your personal data,
and reset all settings
to manufacturer default.
Press Action to restore
manufacturer default, or
press others keys to cancel.

Het is dan de bedoeling dat je in het midden van / op de middelste knop drukt.
Heb je per ongeluk misschien omhoog of omlaag of en andere toets gedrukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229932

Helemaal top. het is gelukt. Ik drukte als bevestiging de groene (hoorn) in.

Bedankt :*) _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeT_At_Touch
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-06 22:47
Verjaardagen uit je contacten lijst op je today scherm.

Birthday reminder.

ik dacht dat er ergens in dit topic om gevraagd was.
Werkt in elk geval prima op mijn Touch ...en het is freeware :+ !

[ Voor 5% gewijzigd door TeeT_At_Touch op 19-08-2007 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mysteryman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:04

Mysteryman

kan jij wat ik kan...

Ik heb nu in dit topic een heleboel leuke plugins gezien e.d. (Ik moet ze zelf alleen nog proberen) (Zoals Custom iconen, HTC customize, meerdere tabbladen, birthday's enz.)

Is het niet een idee om hier ook wat aandacht aan te schenken in de startpost? (Ik weet zelf bijvoorbeeld niet waar- en met welke plugin ik moet beginnen).

Everybody happy??? I soon change that here we go...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Mysteryman schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 23:35:
Ik heb nu in dit topic een heleboel leuke plugins gezien e.d. (Ik moet ze zelf alleen nog proberen) (Zoals Custom iconen, HTC customize, meerdere tabbladen, birthday's enz.)

Is het niet een idee om hier ook wat aandacht aan te schenken in de startpost? (Ik weet zelf bijvoorbeeld niet waar- en met welke plugin ik moet beginnen).
Er moet eigenlijk ook een nieuw deel komen, maar het is even wachten op wie dat op zich wil nemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 22:45
Dannydeman schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 12:06:
Nu is het echt hip. Mijn today screen bestaat nu uit 10 werkende TABS, en ze zijn allemaal uniek en er is niets dubbel. Heb expres 5-tabs bij de HTC HOME gekozen, omdat je anders duppelop krijgt.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik ga de cube opnieuw aanpassen, maar maak dan zelf custom IPHONE icoontjes. En de achtergrond is onderdeel van SPB Mobile Shell 1.5. Zit een hele goede theme management in met talloze kleuren...Zwart is het beste omdat de phonedialer etc. ook zwart zijn.

Ik gebruik dus het volgende:

HTC.Kaizer.Home.Plugin.with.Tabsetting.schen - voor de NL versie van de Touch moet je meteen na de install wat files renamen, anders wordt het een hard-reset.

SPB Mobile Shell 1.5 - Standaard heb je er weinig aan omdat de bestaande tabs al in de HTC Home zitten. Daardoor heb ik andere dingen gekozen. Zo is de batterystatus die normaal onderin staat nu in een tab, en heb ik bijvoorbeeld de favorites gebruikt omdat die sneller is dan die van de HTC Home.

HTC Home Customize 0.7 - Hiermee kan je de 5-6 tab plugin instellen en kan je letterlijk alles vervangen van de klok tot de icons tot de achtergrond. Ook registerinstellingen.

PocketCM - Voor een mooiere en betere contactenlijst.
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/akruik/mooi_capture5.png

welk progje zorgt voor de tijdsweergave van utrecht, new york en tokio?

offtopic
dit filmpje vond ik op youtube... dit progje is gemaakt voor wm5, maar ziet er echt VET uit: http://www.youtube.com/watch?v=naCUsgUsF90

[ Voor 4% gewijzigd door funk-e op 19-08-2007 23:44 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
funk-e schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 23:39:
[...]

[afbeelding]

welk progje zorgt voor de tijdsweergave van utrecht, new york en tokio?
SPB Mobileshell is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Laatst online: 22-05 22:45
k thnx, zeer handig als je vriendin in het buitenland zit! :)

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
DaannO schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 23:36:
[...]

Er moet eigenlijk ook een nieuw deel komen, maar het is even wachten op wie dat op zich wil nemen. :)
Idd tijd voor een nieuw deel. ik niet

Kwestie van gewoon doen, grote verzamelpost maken en neerkwakken.
Dan komen er vanzelf wel reacties van "hey je mist wat" en dan pas je de post nog wat aan.
Na een paar dagen is het helemaal top, overleg je een mod de "hey je mist wat" reacties wissen en klaar.

:+ aanmoedig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Nadeel van SPB Shell is dat je de icoontjes onmogelijk kan aanpassen. Het zit verborgen in een resource en is ook nog eens password protected. En er is geen customicon functie momenteel. Voor de rest is het een leuke aap, en erg handig ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-06 22:14
ThaDude schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 18:32:
[...]

LOL heb je ook een Touch via Orange dan??
Excuses, ik had er over heen gelezen dat je een Orange had. Ik heb een "orginele" HTC Touch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwigle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-05 12:42
Ik wil best een nieuwe thread starten, zal er vandaag aan beginnen.

[ Voor 6% gewijzigd door Pwigle op 20-08-2007 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108939

Ik las wat interressants op t xda forum.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=324176

Ik vind het toch fijner om alles in het nederlands te hebben. Is er iemand die een languagepack kan maken?

Ik zie op dat forum trouwens dat sommige mensen ook de taakbalken hebben aangepast bij windows mobile. Ga dit nog uitzoeken, want dan is t wel de moeite waard om er een skin voor te maken. De start button nu is om te janken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Even voor de zekerheid. Ik wil nu ook de tab-plugin gaan installeren, maar lees zoveel verschillende verhalen (op xda). Bij de een gaat het goed en de ander moet een hard reset doen (zelfs als de aanwijzingen zijn opgevolgd).

Ik heb een MDA Touch. Klopt het dat ik de plugin (HTC Home Today Plugin 6 Tabs) die op
http://www.allaboutphones.nl/forum/downloads.php staat werkt op de MDA Touch? En moet ik dan ook nog files renamen, of is het bij deze versie alleen installeren. (Wel eerst de default home-plugin even uitschakelen, toch?)

En met HTC Home Customize 0.7 van dezelfde site kan ik dan allerlei instellingen aanpassen.

Heb ik het dan goed begrepen? Wil een hard reset voorkomen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228918

Anoniem: 229932 schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 21:26:
Help mensen,

mijn htc touch is helemaal vast gelopen, heb al een harde reset geprobeerd etc. krijg nu iedere keer dat hij weer opstart, me vraagt om de code en daarna de pin. Hierna word het scherm zwart of loopt hij vast.

Het vreemde is dat hij na de harde reset om de codes blijft vragen. Blijkbaar voert hij de harde reset niet goed uit

WIE KAN HELPEN?

:(
Ik denk niet dat je op de goede manier een hard reset heb gedaan dan. Kreeg je een zwart scherm met de melding "this will erase all your personal data" (daarna: format completed)? Zo niet, lees hier hoe je een harde reset doet:
http://wiki.xda-developers.com/index.php?pagename=Elf_Resets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeOpHyTe-NL
  • Laatst online: 08-06 12:00
Nou, ik heb er een besteld van T-Mobile :)

14,50 per maand - 2 jaar
2,50 euro SMS bundel

17,00 per maand dus :) Moest wel 29,95 bijbetalen, maar dat vind ik niet erg.

Ben heel erg benieuwd naar het toestel! Kan hem altijd nog terugsturen binnen 7 dagen als ik toch voor een N73 / K810i o.i.d wil gaan. }:O

In 'het echt' vond ik hem er een stuk beter uit zien als op de plaatjes, hij voelde goed moet ik zeggen! (Ook lekker klein/compact)

[ Voor 17% gewijzigd door NeOpHyTe-NL op 20-08-2007 15:59 ]

Beginning to realize the power...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwigle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-05 12:42
Ik heb even een vervolg thread gemaakt, gelieve hier verder te gaan:
HTC Touch [DEEL2]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz