We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)
En in een hands-free gesprek lijkt het alsof degene aan de andere kant de telefoon heel dicht bij de mond heeft, omdat ik af en toe een soort schel geluid hoor.
Ik heb 'm vandaag een week. Hij is van de T-mobileshop. Wil er vanmiddag even mee terug. Maar weet iemand hoe ze daar zijn met dit soort dingen. Als er iets mis is wil ik graag een nieuw exemplaar. Ik zie het niet zitten om 'm te laten opsturen ofzo. Heb 'm net een week.
Heeft het zin om vol te houden dat ik een andere wil als ze me vertellen dat ze 'm moeten opsturen. Valt dit direct al onder de garantie en ben ik verplicht om 'm te laten opsturen?
Normaal gesproken staat er:
1
2
| Messenger 10 contactpersonen online |
Maar nu staat er:
1
2
| Messenger (3 nieuw) 10 contactpersonen online |
Ik heb dus geen idee wat die (3 nieuw) inhoudt, en ook niet hoe ik het weg kan krijgen.
Het zijn in ieder geval geen nieuwe mailtjes.
Lol, dan heb ik hem blijkbaar bij de verkeerde webwinkel besteld want daar is ie nog steeds niet op voorraadronzelver schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:04:
Ik heb gisteren mijn Sandisk 4GB MicroSDHC kaartje ontvangen en het werkt als een tierelier

Anoniem: 229621
en eh hoe het zat met streaming....... is er wel volgens mij wel maar een beetje erg bugged mischien zal het wel nooit goedkomen op de touch het is meer iets voor telefoons met hsdpa ofzo
morgen ga ik mijn touch halen ik heb besloten om niet te w8ten op de nieuwe omdat het onzeker is dat hij verkrijgbaar zal zijn............
met hi 25 voor 2jaar + eindeloos internet (bij hi zit het ook wel goed je mag 10 keer zoveel downloaden als de gemiddelde gebruiker)
3 nieuwe berichten ? Ik weet het niet, ik gebruik IM+ vandaar en ik heb de MDA dus ik heb windows live nog nooit gebruikt op m'n touch.Marco schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:09:
Ik heb nu iets vreemds op mijn today-scherm met MSN
Normaal gesproken staat er:
code:
1 2 Messenger 10 contactpersonen online
Maar nu staat er:
code:
1 2 Messenger (3 nieuw) 10 contactpersonen online
Ik heb dus geen idee wat die (3 nieuw) inhoudt, en ook niet hoe ik het weg kan krijgen.
Het zijn in ieder geval geen nieuwe mailtjes.
Klopt na een 2e restart kan ik verkenner in ... hier kan echter de map startup niet vinden. een search naar MediaHubMini levert ook niets op. Hierna ben ik wel weer in staat de HTC home te verwijderen waardoor mijn 3-tab plugin weer naar voren komt. Helaas is nog steeds de 6-tab plugin nog niet werkend.DaPoztMaster schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 10:20:
[...]
Kan je de telefoon nog wel via windows verkenner/explorer benaderen? Zo ja, verwijder de link in \Windows\Startup\MediaHubMini
Na een reset kan je denk ik wel gewoon werken en het installeren van de andere HTC Home opnieuw proberen.
Verder had ik hem van Memoryshop.nl besteld, en heb hem binnen 24 uur binnen gekregen, top winkel!
Kan je met een online bestelde telefoon van t-mobile ook bij de shop langs?
Ja dit is precies wat ik bedoel. Dit heb ik dus ook. Ik ga er straks maar even mee bij de shop. Heb 'm daar ook gehaald.paragon schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:06:
Ik heb dus ook een probleem met bellen gebruikmakend van de luidsprekerl. Deze staat vaak zo hard dat het geluid vervormd, speakertje trilt bijna kapot, zachter zetten helpt dan ook voor geen meterBeetje irritant, het lijkt ook wel of er nu iets los zit in de telefoon.
Kan je met een online bestelde telefoon van t-mobile ook bij de shop langs?
Je kunt hiermee gewoon mee langs gaan in de shop, dat je hem online hebt gekocht is verder niet van toepassing.paragon schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:06:Kan je met een online bestelde telefoon van t-mobile ook bij de shop langs?
Met vriendelijke groet, Niels Hoogenhout
en hoe makkelijk/moeilijk zijn ze daar met dit soort dingen. Heb 'm vandaag pas een week.vlijmen schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:36:
[...]
Je kunt hiermee gewoon mee langs gaan in de shop, dat je hem online hebt gekocht is verder niet van toepassing.
Heb niet echt recente ervaring met T-mobile. En dan is het vaak nog zeer afhankelijk van de store waar je naar toe gaat. Maar je moet gewoon eisen waar je recht op hebt. Bij een duur abbo heb je recht op een goed werkend apparaat, en niet een apparaat dat meteen terug gestuurd moet worden. Maar je kunt ze niks verplichten, als hun zeggen we sturen hem op oid heb je dat maar te accepteren.ione schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:38:
en hoe makkelijk/moeilijk zijn ze daar met dit soort dingen. Heb 'm vandaag pas een week.
Anoniem: 229993
maar ik loop ook meteen tegen een probleempje op
Heb je Start -> Instellingen -> tab. verbindingen -> USB aan pc -> Geavanceerde netwerkfunctionaliteit uitgeschakeld staan? Bij mij werkte het op deze manier..Anoniem: 229993 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:26:
heb de touch sinds 13:00 in mijn bezit.. vind hem super ben erg tevreden
maar ik loop ook meteen tegen een probleempje opActiveSync kan telkens geen verbinding met de telefoon maken! na het testen van verschillende usb poorten ben ik ook niet verder gekomen. (win xp)
Je zegt het zelf al.. Je moet hem eerst even pairen, zie gebruiksaanwijzing van je headset. Waarschijnlijk gaat dit zo simpel als "aanknop van je headset 5 sec ingedrukt houden om te kunnen pairen, en code 0000 gebruiken"Stefmeister schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:52:
Op een of andere manier is het me nog niet gelukt om mijn bluetooth headset van logitech met mijn touch te laten verbinden. Als ik BT aanzet op de touch, en naar apparaten zoek wordt er niks gevonden. (ja de headset staat aan). Wat doe ik hier verkeer? kan het zijn dat hij hem niet vind omdat hij nog gepaart staat met mijn oude telefoon?
Wanneer je hem gepaird hebt kan je, terwijl bluetooth aanstaat op Touch en Headset, het gepairde apparaat selecteren (vasthouden) dan krijg je een popup om hem in te stellen als handsfree + inst. als draadloos stereo (tenminste als het een stereo headset is).
[ Voor 4% gewijzigd door Chris.nl op 17-08-2007 17:01 ]
De knop inhouden op de headset was het geheim, nu zag de touch hem wel, merciChris.nl schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:57:
[...]
Je zegt het zelf al.. Je moet hem eerst even pairen, zie gebruiksaanwijzing van je headset. Waarschijnlijk gaat dit zo simpel als "aanknop van je headset 5 sec ingedrukt houden, en code 0000 gebruiken"
Wanneer je hem gepaird hebt kan je, terwijl bluetooth aanstaat op Touch en Headset, het gepairde apparaat selecteren (vasthouden) dan krijg je een popup om hem in te stellen als handsfree + inst. als draadloos stereo.
Ja dat is mogelijk met het programmatje Screen Switch 1.1 (42kb) freeware.Pumanike schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 12:50:
Is het eigenlijk mogelijk om tijdens muziek luisteren je scherm uit te zetten? Want als ik de power knop indruk dan gaat de muziek ook uit en dat wil ik dus niet ..
Anoniem: 102673
Heb mijn htc nu 2 dagen binnen, ik probeer te bellen, zover ik weet geeft die eerst nog wel gehoord over de normale speaker, en daarna houd hij ermee op, enige manier om nog geluid te krijgen is de toets: "luidspreker aan" aan te klikken.
Op geen enkele manier krijg ik meer geluid over de normale speaker, alleen maar via de "handsfree" manier.
Op de normale manier hoort de andere zijde mij wel, alleen ik krijg geen geluid.
Ik heb al een hard reset geprobeerd, dit hielp ook niks.
Kan er nog iets software matig's verkeerd zijn? register mischien?
Of kan ik maar beter de mobiel terug sturen voor een vervangend toestel.
Handig prog! Die zet ik er even bij, bedankt.Chris.nl schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 17:41:
[...]
Ja dat is mogelijk met het programmatje Screen Switch 1.1 (42kb) freeware.
Anoniem: 229932
Wat je ziet is een onderdeel van het programma BatteryStatus waarmee je eventueel ook de cpu kan overclocken. Het is dus niet een instelling die je even kan aanklikken, maar onderdeel een apart proggie.Anoniem: 229932 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 19:02:
Weet iemand hoe ik op het "bureaublad" de accu status kan zetten? Ik weet dat bovenin wel een batterijstatus zichtbaar is alleen wanneer je deze aanklikt zie je de statusbalk in kleur. Nu zie ik op diverse plaatjes dat deze balk in het klein ook op het "bureaublad" van de Touch zichtbaar gemaakt moet kunnen worden. Hopelijk weet iemand raad.
Anoniem: 229951
Anoniem: 230121
Ik ben sinds 3 dagen in het bezit van de T-Mobile Touch met dank aan de zeeeer vriendelijke verkoper in de T-Mobile Shop te Roermond! Mijn abo liep nog tot mei 2008, maar door de hem 'voorgestelde' Lost en Stolen Truc stond ik binnen 20 min. met de Touch buiten! Hulde aan deze man...!!!
Ik ben een behoorlijke leek op het gebied van Smartphones en zou graag in het bezit willen komen van de links om het 1 en ander te wijzigen aan de Touch. Hoe kan ik namelijk instellingen wijzigen via mijn PC??
Er staan namelijk al zoveel berichtjes in dit Topic dat ik door de bomen het bos niet meer kan zien....
Kan iemand mij even op weg helpen?
Groetjes,
Jan-Thijs
Thanks man!Chris.nl schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 17:41:
[...]
Ja dat is mogelijk met het programmatje Screen Switch 1.1 (42kb) freeware.
Zoek even in dit topic op weer of locatie, en dan krijg je vanzelf je antwoord.Anoniem: 230126 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 21:09:
Weet er iemand hoe ik een locatie kan toevoegen voor "HET WEER"?
danke
Anoniem: 230126
maar ik kan wel het bestand vinden waar al die locaties staan, maar kan daar jammer genoeg niets in veranderen.
vlijmen schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 21:29:
[...]
Zoek even in dit topic op weer of locatie, en dan krijg je vanzelf je antwoord.
Anoniem: 230015
Ik ben DJ en heb sinds anderhalve week ook de touch. erg mooi toestel. ben zeer tevreden. heb ook al veel info en programma's van dit topic kunnen halen.
ik heb ook een ander adresboek gedownload van pagina 33. er staat alleen niet bij hoe ik dat moet wijzigen in mijn register dat hij dat programma herkent als standaard.
kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan doen?
bvd
groeten,
DJ
Je drukt op de naam plaats die nu ingesteld is en dan zoeken en selecteren. De OMAP OC prog heb ik hier voor je staan en anders staat hij wel ergens op XDA of google.Anoniem: 230121 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 22:34:
[...]
Ik zou graag locatie van het weer veranderen en eventueel snelheid naar 286 mhz
JT
Succes
Er is gisteren een nieuwe versie van PocketCM Keyboard verschenen, v0.3b
freeware
Dit toestenbord werkt zeer gelikt, en ziet er ook zo uit..

Je kan ook met je vingers tikken! De toets die je ingedrukt wordt uitvergroot, je maakt pas een toetsaanslag wanneer je deze loslaat. Je hoeft je niet enorm druk te maken om letters die je verkeerd intypt, omdat automatisch het woord wordt gecorrigeerd.
dragdn wordt dragen etc.

Hier staat een filmpje die de werking van het toetsenbord verduidelijkt.
Hier kan je het programma downloaden (standaard engels).
Hier staat de Dutch Dictionary. Of snel hier wegplukken (rechtermuisknop -> opslaan als)
Hoe?
Installeer eerst de cab. Vervang direct daarna in /Programmabestanden/PCMKeyboard/ het orginele dict.txt bestand met de nederlandse die je gedownload hebt. settings.fr en dict.fr heb ik direct gewist.
Bij mij was geen soft reset nodig.
Je kan layout, autocorrectie en vele (toetsen) instellingen aanpassen door een eigen settings.ini te maken. Hier meer info daarover.
disclaimer.
Please note however: it's currently a time limited test release, you'll have to update after 8/31/2007 with a newer version.
Ze blijven wel telkens een nieuwe versie beloven, maar deze versie vind ik al geweldig, ook na 8/31/2007 blijft hij functioneel. Getest door de datum een paar maand vooruit te zetten.
Mijn HTC Touch schijnt na een reboot niet te onthouden dat ik PocketCM Keyboard als standaard input wil gebruiken, de 1e keer moet ik hem weer handmatig selecteren.
[ Voor 4% gewijzigd door Chris.nl op 18-08-2007 01:02 ]
Ik vind het een geweldige telefoon, werkt allemaal zeer goed. Persoonlijk vond ik hem alleen wat langzaam, dus heb de nieuwste beta van batterystatus geinstalleerd en het is nu veel beter met wat overclockinstellingen.
Ik ben nog op zoek naar een goede contactmanager met fotosupport die ook SIM contacten opneemt.. Aangezien ik alleen maar simcontacten heb...Nergens te vinden helaas..
Ook heb ik een irritante BUG ondekt. Wanneer je bij dingen als 'media player'en 'verkenner' etc, op het kruisje drukt, dan schakelt de applicatie niet uit, maar blijft gewoon op de achtergrond draaien. je moet het persee forceren om te stoppen. Het gevolg is dat alles heel traag wordt als je het niet in de gaten houd.
Ook is er een maximum op het aantal ringtones blijkbaar, want ik kan niet meer dan 179 ringtones in de root van de memorystick kwijt. Aangezien je ze alleen in de root kwijt kan, is dit lastig...
Ook werkt WIFI instellen heel irritant. Het is telkens gekloot met het verbinden, zelfs na de juiste accu instellingen...
Voor de rest niets ontdekt nog wat het melden waard is, alleen dat het scherm wat gevoeliger mag van mij part (wat geluk is in te stellen)
Prachtige telefoon! Ben er zeer zeer blij mee
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Als je het uit wil schakelen moet je in het standby(thuis)scherm even op die knop rechts boven klikken en dan opties kiezen.
Wat ik wel lelijk vind zijn de looks van sommige applicaties. Neem nou de rekenmachine van WM. Die is nog steeds hetzelfde als die van WM 2000! Erg lelijk dus en past niet naast de slick uitziende TouchFlo interface... Zo zijn er wel meer dingetjes, maar goed. Het is helemaal niet zo'n ramp. Elk product, ook de SE P1i heeft dat.
Nu heb ik een vraagje over het touchscreen. Zit daar af fabriek nou al een screenprotector op (ik kan het niet goed zien, geen ervarin met die dingen)? Zou zonde zijn om de bijgeleverde losse screenprotector daar overheen te plakken als dat niet nodig zou zijn...
Look at it this way... in a million years, who's gonna care?
Anoniem: 121276
PDAVIET ROM v1.15.707.02 FOR HTC ELF
Applications update in this Rom :
Change icon system
Update ArcsoftMMS_4_2_8_1
Sim Manager 6.25 from htc kaiser
- HTC_X-Button_1_51_30470_2
Kaiser Comm manager 10 button
HTC Home 5tabs Color icon
Batterry Status laster build
New bkack skin phone
New black Skin Windows media player
Voice record laster build
spShutXP new skin
Sapsetting 2.02
Voice Speed Dialer
And ect ect...
Volgende link....http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=323378
greets marco..ps als je gaat flashen lees eerst goed wat je moet doen.....
Ik heb dit geprobeerd maar krijg het volgende :
Heb de s/n gevonden en gewoon ingevoerd... Hij is wel Orange locked maar niet branded want hij heet gewoon de HTC TouchRegister Product
Unable to register your serial number. The serial number you entered is not for an HTC branded product.
Register your product today to get free updates, applications and drivers.
You can only register HTC-branded devices (e.g. HTC Touch or HTC S620 ) here. If you purchased your device (e.g. T-Mobile Dash or Orange SPV E650) from a mobile operator, please check with your mobile operator if they have their own product registration service.
Product S/N:
Where do I find the Product S/N?
We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)
Maar weet iemand nog een oplossing om SIMcontacten te organiseren? Of SIMcontacten om te zetten naar normale contacten? Ik wil graag dat foto gedoe, dat is hip.
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
[ Voor 116% gewijzigd door synthic op 18-08-2007 13:03 ]
Anoniem: 189953
Hoeveel ringtones wil je gebruikenDannydeman schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 01:30:
Ook is er een maximum op het aantal ringtones blijkbaar, want ik kan niet meer dan 179 ringtones in de root van de memorystick kwijt.
Aangezien je ze alleen in de root kwijt kan, is dit lastig...

er zitten niet eens 179 mogelijkheden op om geluidsmeldingen in te stellen
Lukt hier ook niet, ook Orange. Ik weet ook niet of het locked of branded is. Wie welThaDude schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:00:
Heeft iemand zich trouwens kunnen registreren bij www.htc.com ?
Heb de s/n gevonden en gewoon ingevoerd... Hij is wel Orange locked maar niet branded want hij heet gewoon de HTC Touchtoch?
Hier werkt het prima met twee verschillende merken. Ligt misschien toch aan je accespoint (merk/type). Ik heb er al verschillende gehad, voordat al m'n WiFi-rommel stabiel werkte. Nu dus een 3Com en een Belkin-geval. Werkt prima met WPA. Twee eerdere D-Link-apparaten heb ik weggedaan. Was niet stabiel te krijgen. Your mileage may vary...Dannydeman schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:12:
WIFI blijft hier vooralsnog een drama. Hij vind het netwerk niet meer, en dat terwijl alles goed is ingesteld. Gisteren deed hij het 1malig. Ik kreeg toen een melding dat het wachtwoord niet juist was (wat het wel was, maar goed) ik heb die toen opnieuw ingevuld, maar moest het nogmaals instellen omdat het anders op WEP stond. Daarna deed hij het. Toen ik WIFI uitschakelde en weer inschakelde vond hij het netwerk niet meerNu nog steeds niet...
Look at it this way... in a million years, who's gonna care?
Anoniem: 161807
Het vreemde is dat xp aangeeft dat de telefoon vergrendeld zou zijn (maar dat niet was tijdens het aansluiten aan de pc!) Op het moment dat ik de telefoon ontgrendel (welke dus wel vergrendeld raakt) geeft de pc keer-op-keer aan dat het ontgrendelen mislukt zou zijn.
Voor zover ik zie zijn aan instellingen in de telefoon normaal, en dus goed.
Maar ik zou wel graag willen dat ik kon active-sync'en (en bestanden op de memorykaart kan zetten...
Edit:
OPGELOST !!!!
Simbeheer zit al op de touch, contacten -> menu -> voilla, je komt er vast wel uit.Dannydeman schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 14:34:
Na lang zoeken nog steeds geen goede simcontact manager gevonden... Of een converter of wat dan ook. Zal leuk zijn als ik bij iedere simcontact een plaatje kan doen, of die kan converteren naar een normale contact...
Ben gisteren langsgeweest en heb een nieuwe meegekregen. Werd helemaal niet moeilijk over gedaan. Ik hoefde er ook niet om te vragen.vlijmen schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:08:
[...]
Heb niet echt recente ervaring met T-mobile. En dan is het vaak nog zeer afhankelijk van de store waar je naar toe gaat. Maar je moet gewoon eisen waar je recht op hebt. Bij een duur abbo heb je recht op een goed werkend apparaat, en niet een apparaat dat meteen terug gestuurd moet worden. Maar je kunt ze niks verplichten, als hun zeggen we sturen hem op oid heb je dat maar te accepteren.
Kijk dat is nou eens service.... Maar is hiermee alles opgelost en werkt alles naar behoren?ione schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 18:26:Ben gisteren langsgeweest en heb een nieuwe meegekregen. Werd helemaal niet moeilijk over gedaan. Ik hoefde er ook niet om te vragen.
[ Voor 9% gewijzigd door vlijmen op 18-08-2007 18:36 ]
Het probleem met het scherm is opgelost. Ik had aan de rechterkant een vreemde waas/gloed. Was moeilijk zichtbaar, maar bij het juiste licht zag je het wel.vlijmen schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 18:36:
[...]
Kijk dat is nou eens service.... Maar is hiermee alles opgelost en werkt alles naar behoren?
En dat probleem met de speaker is ook weg.
T-Mobile rules voor mij. Echt een topprovider.
Moet alleen wel erg wennen aan het "NOW" gedeelte. Opzich een leuke toevoeging, maar met HTC Home is het in principe overbodig. Ziet er wel erg mooi uit, maar ze hadden het beter kunnen integreren met het today scherm omdat dit veel functioneler is naar mijn mening. Dan heb je dus alle voordelen van de HTC Home en SPB gecombineerd, want SPB met de HTC Home geenablet ziet er wat slordig uit...
Zal proberen alles mooi te krijgen, en dan maak ik wel een filmpje
Je kan je Touch syncen met je pc en dan in Outlook editten.Dannydeman schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 14:34:
Na lang zoeken nog steeds geen goede simcontact manager gevonden... Of een converter of wat dan ook. Zal leuk zijn als ik bij iedere simcontact een plaatje kan doen, of die kan converteren naar een normale contact...
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Anoniem: 229621
http://www.gsmbestellen.n...f_id=&groupid=1140&p=2799
(volgens deze link bespaar ik dan 120 euro.......)
ik weet alleen niet waar ik hem dan kan laten verzekeren....
Ik zag dat je simpel via WM6 zelf een simcontact kan omzetten, gelukkig, scheelt weer een hoop typwerk...Anoniem: 229621 schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:59:
was vandaag naar t for telecom gegaan en de touch was..... uitverkocht ze hadden er gisteren 5 verkocht en zoiets hadden ze nog nooit meegemaakt zeiden ze, ik kan wachten of gewoon bestellen via
http://www.gsmbestellen.n...f_id=&groupid=1140&p=2799
(volgens deze link bespaar ik dan 120 euro.......)
ik weet alleen niet waar ik hem dan kan laten verzekeren....
Ik zoek nu nog een vervanger voor HTC Home die goed bij SPB Shell past. Een digitaleklok (grote) is een must, ook zie ik graag meteen of ik nog berichten etc hebt.. Eigenlijk HTC Home zonder de tabs dus
Anoniem: 226399
Ik heb geen oude versies of wat dan ook, gewoon de MDA-Touch Default Home plugin. Wanneer ik hem echter installeer gaat er tijdens de installatie niets mis, alles gaat soepel en klopt. Maar het probleem is dat ik dus dat ik na het opstarten een onzichtbaar vlak met de maten van de homeplugin zie in plaats van de 6-tab Home Plugin zelf
Ik installeer hem op het mainmemory en doe niets verkeerd (verkeerd doen is bijna onmogelijk).
Zou je die hier willen plaatsen, of niet?Dannydeman schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:41:
Heb nu ook Vista Icons in de cube, had op Xdev een PSD gevonden, maar was nog niet omgezet naar PNG, kostte me 10 minuutjes om alles goed te zetten. Is een stuk beter...
Ik zoek nu nog een vervanger voor HTC Home die goed bij SPB Shell past. Een digitaleklok (grote) is een must, ook zie ik graag meteen of ik nog berichten etc hebt.. Eigenlijk HTC Home zonder de tabs dus
Lol, toch maar de 5 tab gedaan?Dannydeman schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:27:
Is goed, maar eerst nog even uitzoeken voor de 6-tab plugin...hopeloos...
Ik ben benieuwd naar screenshots van jou toestel, je bent hard bezig geweest
Ik ben op zoek naar iemand die net als mij een HTC Touch heeft met een Telfort internet abbo á 9.95 pm.
Op mijn toestel lukt het niet om een internetverbinding middels gprs op te zetten.
Telfort heeft nog geen instellingen voor de HTC Touch dus kunnen ze me dat ook niet sturen per sms.
Heb alles al geprobeerd maar Telfort blijft de verbinding weigeren. Wanneer ik de simkaart in een gewone gsm stop kan ik wel wappen. Netwerk-wizard is ook zonder resultaat.
Wifi en internetten via de usb kabel aan de pc lukt wel op de Touch.
Waarom lukt het niet om een verbinding op te zetten middels Telfort gprs ??
groetjes Roland
DaannO bedankt maar ook dat tooltje was zonder resultaat
Hij maakt netjes een nieuwe verbinding aan maar krijg dan toch weer dezelfde melding na het beeindigen van de verbinding door Telfort:
Er is een probleem bij het maken van een verbinding met de GPRS-dienst in het geregistreerde thuisnetwerk
Ellentouch, ik hoop niet dat ik in een donker gat zit
bedankt alvast!
Ik denk dan toch dat het aan Telfort ligt. Probeer is een simkaart van iemand anders in je telefoon en daarmee te internetten met de goede instellingen van dat programma. Als het weer niet lukt is het je pda en anders je netwerk.Rolandje schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 23:50:
Hai,
DaannO bedankt maar ook dat tooltje was zonder resultaat![]()
Hij maakt netjes een nieuwe verbinding aan maar krijg dan toch weer dezelfde melding na het beeindigen van de verbinding door Telfort:
Er is een probleem bij het maken van een verbinding met de GPRS-dienst in het geregistreerde thuisnetwerk
Ellentouch, ik hoop niet dat ik in een donker gat zitBy the way waar download jij je instellingen dan ?
bedankt alvast!
Eindelijk mijn was de telefoon geweldig mooi...Alles werkte perfect (ook na softresets) net zet ik de tel volledig uit, en weer aan. En hij blijft hangen op het groene bootscherm

Ach dan maar even aan hardreset doen (ff uitvogelen hoe dat moet
gelukkig nog wel een hip filmpje gemaakt van de telefoon toen die nog werkte...Zal het wel uploaden als alles weer werkt..
Soft reset doen, en dan snel de 2 knoppen (gesprek opnemen + gesprek stoppen) indrukken + ingedrukt houden.Dannydeman schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 00:23:
OMG dit ga je niet geloven...
Ach dan maar even aan hardreset doen (ff uitvogelen hoe dat moet)
Hoi allemaal,Chris.nl schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 01:43:
Dudedat is geen bug, dat is een functie.
Als je het uit wil schakelen moet je in het standby(thuis)scherm even op die knop rechts boven klikken en dan opties kiezen.
Ik ben DJ en heb sinds anderhalve week ook de touch. erg mooi toestel. ben zeer tevreden. heb ook al veel info en programma's van dit topic kunnen halen.
ik heb ook een ander adresboek gedownload van pagina 33. er staat alleen niet bij hoe ik dat moet wijzigen in mijn register dat hij dat programma herkent als standaard.
en ik zet net dat kruisje rechts-bovenin uit. maar ik krijg hem nu niet meer aan. kan iemand mij helpen?
bvd
groeten,
DJ
Help?
Edit:
Opgelost met harde reset.
-
Kmkz in "HTC Touch"
Kmkz in "HTC Touch"
Kmkz in "HTC Touch"
Kmkz in "HTC Touch"
[ Voor 35% gewijzigd door synthic op 19-08-2007 08:44 ]
Als ik op internet ga met mijn touch, worden er geen afbeeldingen weergegeven.
En sommige websites kan ik niet openen.
Zou ik iets hebben verkeerd gedaan?
zo ja, wat?
Pijk
Ik gebruik dat adresboek niet. Ik weet ook niet of je dat programma met alles (sms, en dialpad) kan instellen als standaard..Anoniem: 230015 schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 03:52:
Ik heb ook een ander adresboek gedownload van pagina 33. er staat alleen niet bij hoe ik dat moet wijzigen in mijn register dat hij dat programma herkent als standaard.
Bedoel je gewoon dat je een softkey wil instellen ipv "Contacten" waarmee je in dat adresboek komt?
Zo ja, en je hebt een MDA Touch, dan kan je dit instellen via.
Start -> Instellingen -> Systeem -> Softwaretoets
Heb je een HTC Touch, dan moet je de Softwaretoets configuratie instellingen eerst downloaden via deze post.
Die instellingen zitten hier:en ik zet net dat kruisje rechts-bovenin uit. maar ik krijg hem nu niet meer aan. kan iemand mij helpen?
Start -> Instellingen -> Tab. Systeem -> Taakbeheer -> Tab. Knop
Worden al de afbeeldingen niet geladen of maar enkele?Anoniem: 230126 schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 08:38:
Hoi,
Als ik op internet ga met mijn touch, worden er geen afbeeldingen weergegeven.
En sommige websites kan ik niet openen.
Zou ik iets hebben verkeerd gedaan?
zo ja, wat?
grtz
Pijk
Overigens kun je instellen als je geen afbeeldingen ziet als het goed klopt. (Bij internet-opties)
zelfs nog htc-logo niet
Kmkz schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 08:42:
[...]
Worden al de afbeeldingen niet geladen of maar enkele?
Overigens kun je instellen als je geen afbeeldingen ziet als het goed klopt. (Bij internet-opties)
Misschien werkt dit?Anoniem: 230126 schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 09:18:
geen enkele,
zelfs nog htc-logo niet
[...]
Open Web 'n Walk / Internet Explorer » Menu » Beeld » "Afbeeldingen weergeven" (Aangevinkt)
Anders weet ik het niet..

-
Kmkz in "HTC Touch"
Kmkz in "HTC Touch"
Kmkz in "HTC Touch"
-
Weet iemand een andere programma om je BioTouch te kunnen wijzigen?
Deze programma http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=320571 werkt eigenlijk niet op mijn Touch. Heeft iemand toevallig een soortgelijke programma?
[ Voor 45% gewijzigd door synthic op 19-08-2007 09:52 ]
welke tweaks en programma's heb je allemaal gebruikt?
misschien doe ik dan ook wel eens een poging
http://web.mac.com/kl00n

Ik ga de cube opnieuw aanpassen, maar maak dan zelf custom IPHONE icoontjes. En de achtergrond is onderdeel van SPB Mobile Shell 1.5. Zit een hele goede theme management in met talloze kleuren...Zwart is het beste omdat de phonedialer etc. ook zwart zijn.
Ik gebruik dus het volgende:
HTC.Kaizer.Home.Plugin.with.Tabsetting.schen - voor de NL versie van de Touch moet je meteen na de install wat files renamen, anders wordt het een hard-reset.
SPB Mobile Shell 1.5 - Standaard heb je er weinig aan omdat de bestaande tabs al in de HTC Home zitten. Daardoor heb ik andere dingen gekozen. Zo is de batterystatus die normaal onderin staat nu in een tab, en heb ik bijvoorbeeld de favorites gebruikt omdat die sneller is dan die van de HTC Home.
HTC Home Customize 0.7 - Hiermee kan je de 5-6 tab plugin instellen en kan je letterlijk alles vervangen van de klok tot de icons tot de achtergrond. Ook registerinstellingen.
PocketCM - Voor een mooiere en betere contactenlijst.
[ Voor 34% gewijzigd door Dannydekr op 19-08-2007 12:11 ]
Anoniem: 230258
Nu wil ik mijn TomTom One via bluetooth met de Touch verbinden. TomTom ziet de Touch wel, maar als ik op verbinden druk, dan krijg ik op mijn TomTom de mededeling:"De vereiste functies konden voor deze telefoon niet worden gevonden". Het zal toch niet zo zijn dat mijn TomTommmetje niet via de Touch kan werken?
Ik gebruik de bluetooth verbinding om via de telefoon (voorheen Nokia 6230i) een gprs verbinding met de verkeersinformatie en andere plus-diensten van TomTom te leggen. Dat werkte met mijn Nokia heel goed.
Alvast bedankt!
Anoniem: 108939
Bij mij hetzelfdeThaDude schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:00:
Heeft iemand zich trouwens kunnen registreren bij www.htc.com ?
[...]
Heb de s/n gevonden en gewoon ingevoerd... Hij is wel Orange locked maar niet branded want hij heet gewoon de HTC Touchtoch?
Maar vreemd genoeg kon ik wel een camera patch downloaden voor de htc touch:S
Maar kben nu gelukkig af van die orange rotzooi.
Heb een wwe 1.15 rom eroip gezet en nu heeft hij ook handschriftherkening. Ben er zeer blij mee nu:)
Ook ik had volop probemen met het opslag geheugen van mijn Touch.
Met maar 4 f 5 stukjes software geinstalleerd zag ik mijn geheugen vollopen en kreeg dan ook
met nog maar 0.6MB vrij regelmatig foutmeldingen.
Het probleem schijnt hem te zitten in het vollopen van IE-Cache en IE-Temp
Cache file was bij mij inmiddels 16MB groot.
Ga naar http://www.pocketmax.net/ onder de tab 'Freeware' vind je onderaan op de pagina een freeware prog. "pmClean".
pmClean v1.04
Simple cleanup tool to improve free memory and fix the Notification bug in WM 2003 / WM 5.0 that causes slowdowns and alarm problems
Supports Windows Mobile 2003, 2003 SE, WM 5.0 & WM 6.0
pmClean Features
* Remove all duplicate and stale system Notifications, improving system stability and alarm reliability!
* Remove all Temporary files
* Empty Internet Explorer cache
* Empty Internet Explorer History
* Cleanup AvantGo cache
* Command-line for automatic cleanup -n, -t, -c, -h, -a
[ Voor 3% gewijzigd door TeeT_At_Touch op 19-08-2007 23:51 ]
Zou je misschien links willen plaatsen van de genoemde progs. Ze moeten wel legaal zijn en gratis etc. Dus SPB hoeft niet. Dan upload ik die progs ook even op mn site.Dannydeman schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 12:06:
Nu is het echt hip. Mijn today screen bestaat nu uit 10 werkende TABS, en ze zijn allemaal uniek en er is niets dubbel. Heb expres 5-tabs bij de HTC HOME gekozen, omdat je anders duppelop krijgt.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga de cube opnieuw aanpassen, maar maak dan zelf custom IPHONE icoontjes. En de achtergrond is onderdeel van SPB Mobile Shell 1.5. Zit een hele goede theme management in met talloze kleuren...Zwart is het beste omdat de phonedialer etc. ook zwart zijn.
HTC.Kaizer.Home.Plugin.with.Tabsetting.schen - voor de NL versie van de Touch moet je meteen na de install wat files renamen, anders wordt het een hard-reset.
SPB Mobile Shell 1.5 - Standaard heb je er weinig aan omdat de bestaande tabs al in de HTC Home zitten. Daardoor heb ik andere dingen gekozen. Zo is de batterystatus die normaal onderin staat nu in een tab, en heb ik bijvoorbeeld de favorites gebruikt omdat die sneller is dan die van de HTC Home.
HTC Home Customize 0.7 - Hiermee kan je de 5-6 tab plugin instellen en kan je letterlijk alles vervangen van de klok tot de icons tot de achtergrond. Ook registerinstellingen.
Anoniem: 108939
Ziet er goed uit. Ben van plan om zelf ook nog eens leuke icoontjes te gaan maken.Dannydeman schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 12:06:
Nu is het echt hip. Mijn today screen bestaat nu uit 10 werkende TABS, en ze zijn allemaal uniek en er is niets dubbel. Heb expres 5-tabs bij de HTC HOME gekozen, omdat je anders duppelop krijgt.
Ik heb alleen nog een probleempje. Ik krijg met HTC Home Customize geen 6 tabs:S
Heb het in dat programma ingesteld en bij de today instelling de home plugin uitgeschakeld. En de andere keer weer aangelaten in de hoop dat t dan wel werkt, maar nog geen succes.
Moet ik eerst nog deze installeren daarvoor? HTC.Kaizer.Home.Plugin.with.Tabsetting.schen
En kan ik dan ook kiezen om 2 rijen van 3 tabs te krijgen? Anders worden ze zo klein.
http://forum.xda-develope...ghlight=custom+htc+plugin
6-tab plugin:
http://forum.xda-develope...p?p=1388377&postcount=609 (Nl gebruikers moeten wel wat bestanden renamen en NIET meteen resetten, pa na de renaming) Staat allemaal in die post dacht ik. NL language code = 0413.
PocketCM link staat op de frontpage
SPB Mobile Shell is een trial van de krijgen.
Ik ga straks kleine Iphone icoontjes maken voor de HTC Home. Moet alleen nog uitvogelen hoe ik ze verander voor de SPB Shell, maar daar kom ik hopelijk wel uit. En met HTC Customize 0.7 kan je kiezen hoeveel tabs je neemt. Dit programma is heel erg goed om dingen te customizen, en er zitten standaard al mooie icoontjes enzo bij.Anoniem: 108939 schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 19:26:
[...]
Ziet er goed uit. Ben van plan om zelf ook nog eens leuke icoontjes te gaan maken.
Ik heb alleen nog een probleempje. Ik krijg met HTC Home Customize geen 6 tabs:S
Heb het in dat programma ingesteld en bij de today instelling de home plugin uitgeschakeld. En de andere keer weer aangelaten in de hoop dat t dan wel werkt, maar nog geen succes.
Moet ik eerst nog deze installeren daarvoor? HTC.Kaizer.Home.Plugin.with.Tabsetting.schen
En kan ik dan ook kiezen om 2 rijen van 3 tabs te krijgen? Anders worden ze zo klein.
De goede versie van de 6 tabs staat al online. Hieraan hoeft niks meer veranderd te worden bij mij. Bedankt.Dannydeman schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 19:28:
Customizer:
http://forum.xda-develope...ghlight=custom+htc+plugin
6-tab plugin:
http://forum.xda-develope...p?p=1388377&postcount=609 (Nl gebruikers moeten wel wat bestanden renamen en NIET meteen resetten, pa na de renaming) Staat allemaal in die post dacht ik. NL language code = 0413.
PocketCM link staat op de frontpage
SPB Mobile Shell is een trial van de krijgen.
Ben ik heel brutaal om te vragen of je deze kunt linken zodat hij te downloaden is?
MVG
ja dankje. is nu gelukt. maar welk contacten prog. gebruik jij? en zou je die hier kunnen neerzetten met aanwijzingen erbij hoe ik die standaard kan krijgen?Chris.nl schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 08:41:
[...]
Ik gebruik dat adresboek niet. Ik weet ook niet of je dat programma met alles (sms, en dialpad) kan instellen als standaard..
Bedoel je gewoon dat je een softkey wil instellen ipv "Contacten" waarmee je in dat adresboek komt?
Zo ja, en je hebt een MDA Touch, dan kan je dit instellen via.
Start -> Instellingen -> Systeem -> Softwaretoets
Heb je een HTC Touch, dan moet je de Softwaretoets configuratie instellingen eerst downloaden via deze post.
[...]
Die instellingen zitten hier:
Start -> Instellingen -> Tab. Systeem -> Taakbeheer -> Tab. Knop
ik heb een htc touch. dus geen mda.
groeten,
DJ
mijn htc touch is helemaal vast gelopen, heb al een harde reset geprobeerd etc. krijg nu iedere keer dat hij weer opstart, me vraagt om de code en daarna de pin. Hierna word het scherm zwart of loopt hij vast.
Het vreemde is dat hij na de harde reset om de codes blijft vragen. Blijkbaar voert hij de harde reset niet goed uit
WIE KAN HELPEN?
Dit topic is gesloten.