Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 17:28
HetWonder schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 13:24:
Ik lees op diverse sites dat binnen niet al te lange tijd een opgewaardeerde versie van de Touch wordt gereleased in de US... onder de naam HTC Vogue. Verschillen:

* Géén WLAN, maar wél GPS ingebouwd
* 400Mhz ipv 200Mhz
* 256ROM ipv 128ROM
* 128RAM ipv 64RAM

Verder is het toestel qua look en afmetingen hetzelfde

Gezien ik WLAN niet heel er nodig heb, GPS wel handig is, en de meest gehoorde klacht van de Touch de snelheid is, lijkt mij dit een ideaal telefoontje. :) Heeft iemand een idee wanneer en of deze ook in europa gereleased wordt? Dit klinkt namelijk alsof die Vogue wel degelijk een leuke concurrent voor de iPhone is...
HTC Vogue 100
Release Date: September, 2007

Aldus, http://www.pdadb.net/inde...st=phone&order_field=date

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
HetWonder schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 13:24:
Ik lees op diverse sites dat binnen niet al te lange tijd een opgewaardeerde versie van de Touch wordt gereleased in de US... onder de naam HTC Vogue. Verschillen:

* Géén WLAN, maar wél GPS ingebouwd
* 400Mhz ipv 200Mhz
* 256ROM ipv 128ROM
* 128RAM ipv 64RAM

Verder is het toestel qua look en afmetingen hetzelfde

Gezien ik WLAN niet heel er nodig heb, GPS wel handig is, en de meest gehoorde klacht van de Touch de snelheid is, lijkt mij dit een ideaal telefoontje. :) Heeft iemand een idee wanneer en of deze ook in europa gereleased wordt? Dit klinkt namelijk alsof die Vogue wel degelijk een leuke concurrent voor de iPhone is...
Of je gaat voor de HTC Polaris, de opvolger van de P3300. Is maar ietsjes groter dan de Touch en je krijgt er WIFI, 3MP camera en een VGA-SCherm bij. En de Polaris krijgt bovendien ook de Touch software/Cube standaard mee.
http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=3808

[ Voor 3% gewijzigd door Xanion op 09-08-2007 12:09 ]

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
Xanion schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 12:09:
[...]

Of je gaat voor de HTC Polaris, de opvolger van de P3300. Is maar ietsjes groter dan de Touch en je krijgt er WIFI, 3MP camera en een VGA-SCherm bij. En de Polaris krijgt bovendien ook de Touch software/Cube standaard mee.
http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=3808
Kijk dat is nou ook een leuk dingetje:

Info:

HTC werkt weer aan een heleboel nieuwe smartphones, waaronder de Polaris. Deze lijkt op de Artemis (P3300), maar heeft heel wat meer in huis. Zo biedt het toestel een 3,5 inch touchscreen met VGA-resolutie, meer geheugen en een 3 megapixel camera. De Polaris is ook uitgerust met EDGE, HSDPA, Wifi 802.11b/g, GPS en een microSD-slot.

Verder is het apparaat voorzien van een FM-radio, 128MB RAM, 256MB ROM, Bluetooth, miniUSB, een 400MHz Qualcomm MSM7200 processor en Windows Mobile 6 Professional. Naar verwachting is de Polaris vanaf oktober verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 10:52:
Tweakers,

de mijne is besteld. T-mobile verlenging met pocket internet, het plus abonnement daarvan , dus met extra snelheid. Weet iemand welke snelheiden daarmee daadwerkelijk gehaald worden????

In ieder geval alvast bedankt voor de tips die ik hier allemaal opgedaan heb...
Staat hier je antwoord tussen ?
https://www.t-mobile.nl/p...eb_je_nodig/tarieven.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:57
Ook een mooie toevoeging:
Een vervanging van het standaard adres boek:
http://pocketcm.com/

Ziet er erg strak uit en ik zie al mijn hotmail contacten niet, wel de Outlook (weet niet waarom maar het komt me wel goed uit :))

Edit: het programma laat geen contacten zien zonder nummer, heb van de paar overgebleven hotmail contacten de telefoon nummers verwijderd en nu zie ik de hotmail contacten dus niet meer :D

[ Voor 32% gewijzigd door Svennie op 09-08-2007 13:54 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
Svennie schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 13:29:

Ziet er erg strak uit en ik zie al mijn hotmail contacten niet, wel de Outlook (weet niet waarom maar het komt me wel goed uit :))

Edit: het programma laat geen contacten zien zonder nummer, heb van de paar overgebleven hotmail contacten de telefoon nummers verwijderd en nu zie ik de hotmail contacten dus niet meer :D
Proggie ziet er idd goed uit. Gelijk ff proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Wil vanmiddag even naar de MM. Maar is het nou beter om een HTC te hebben of een MDA Touch? Of maakt het eigenlijk niet zoveel uit?

En iemand toevallig bij de MM in Den Haag ook de HTC meegekregen?

Heb nu een Vario. Zit te denken om dit toestel te nemen, maar twijvel ook nog een heel klein beetje over de MDA Compact III. Deze is wel weer een stukie groter...... Iemand nog tips hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 13:56
De MDA heeft wat roze erbij maar een nieuwere rom, maar die kun je straks opnieuw flashen. En in de MDA kan natuurlijk alleen T-Mobile..
Oja de MDA heeft andere knopjes onderaan en een T-Mobile logo ipv een HTC logo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Niet online
Pumanike schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 14:55:
De MDA heeft wat roze erbij maar een nieuwere rom, maar die kun je straks opnieuw flashen. En in de MDA kan natuurlijk alleen T-Mobile..
Oja de MDA heeft andere knopjes onderaan en een T-Mobile logo ipv een HTC logo..
Maar qua werking etc zijn ze gelijk? Het maakt dus afgezien van de knopjes en logo's niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
ione schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 15:23:
[...]

Maar qua werking etc zijn ze gelijk? Het maakt dus afgezien van de knopjes en logo's niet uit?
precies hetzelfde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arieleks
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-08-2013
Svennie schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 13:29:

Zeker strak! Aanrader. Past ook goed bij de look-and-feel van de Touch. En eindelijk die suffe hotmail contacten onzichtbaar. En freeware ook nog. Wat wil je nog meer? ;)

Dat keyboard van dezelfde makers is er ook eentje om in de gaten te houden. Even wachten tot na de 26e

Edit:
Even themaatje aangepast voor PocketCM, past nu beter bij het AllBlack theme:

Afbeeldingslocatie: http://www.arielex.nl/images/htc_touch/pocketcm/pocketcm.jpg

Nu nog alle dubbele contacten opschonen...

[ Voor 11% gewijzigd door arieleks op 09-08-2007 18:25 ]

- Rietberg - sieben Mal sympatisch -

There are only 10 types of people, those who make stupid jokes about binary numbers and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
arieleks schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:40:
[...]

Zeker strak! Aanrader. Past ook goed bij de look-and-feel van de Touch. En eindelijk die suffe hotmail contacten onzichtbaar. En freeware ook nog. Wat wil je nog meer? ;)

Dat keyboard van dezelfde makers is er ook eentje om in de gaten te houden. Even wachten tot na de 26e
Ik zag dat toetsenbord ook en heb het eens geinstalleerd. Werkt opzich wel fijn maar moet nog wel wat aan verbeterd worden. Vind het ook jammer dat je woordenboek niet uit kan schakelen, hopen dat dat ook komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wanneer Vodafone met de HTC touch uitkomt? Het enige wat ze bij de klantenservice zeggen is 'hou de website geregeld in de gaten'.. Iemand die hier toevallig meer over weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
ik heb de touch ook op het VF netwerk, gehaald bij Belcompany bij een verlenging van mijn abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Svennie schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 20:29:
ik heb de touch ook op het VF netwerk, gehaald bij Belcompany bij een verlenging van mijn abbo.
Ah, wat moest je dan bijbetalen bij welk abbo?

Ik heb nu een Vodafone 27,50 basis abbo en ik zou er mobiel internet bij willen. Bij Hi betaal je dan 90 euro bij een 1-jarig abbo, maar dan heb ik allelei gekloot met overstappen. Zou dus het liefst bij Vodafone willen blijven en gewoon 1 jaar verlengen, tegen een goede prijs natuurlijk.

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:19
ZiegoM schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 23:20:
[...]

Ik heb nu een Vodafone 27,50 basis abbo en ik zou er mobiel internet bij willen. Bij Hi betaal je dan 90 euro bij een 1-jarig abbo, maar dan heb ik allelei gekloot met overstappen. Zou dus het liefst bij Vodafone willen blijven en gewoon 1 jaar verlengen, tegen een goede prijs natuurlijk.
Lees wel de kleine lettertjes goed door, zover ik weet is 'onbeperkt' niet 'onbeperkt', behalve bij t-mobile ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Sinds enkele dagen ben ik de gelukkige bezitter van een Touch.
Nu ben ik ook al enkele dagen op zoek naar een freeware programma om hex, bin, dec en evt. octaal te converteren. Uren heeft me dit al gekost. Heeft iemand een idee waar ik dit kan downladen?

Alvast hartelijk bedankt

Kraan2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Sinds een paar dagen ben ik ook de trotse bezitter van de HTC Touch. Ik ben er zeer tevreden mee, alleen één minpunt. Bij het aanmelden bij 'Windows Live Messenger' krijg ik telkens de mededeling:
"Als je je aanmeldt bij Messenger, worden je contactpersonen van Windows Live toegevoegd aan het adres boek in je telefoon. Wil je doorgaan?"

Nou is mijn lijst met contactpersonen van Windows Live nou niet bepaald het toonbeeld van netjes beheren, dus dat wil ik absoluut niet! Maar dan kan ik dus geen Messenger gebruiken. Weet iemand hier een oplossing voor? Zodat ik gewoon de Messenger kan gebruiken en dus MSN-en (WLM-en klinkt niet) zonder dat al die contacten in mijn telefoon komen? En als dat niet kan, wat heb ik dan nog aan Windows Live op m'n telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svennie schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 20:29:
Ik ben ook wel benieuwd naar welk abbo je dan hebt afgesloten.. Op de belcompany site waren ze nogal duur bij het afsluiten van een abbo met deze gsm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:28

J-P

Syntax erro....

ZiegoM schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 23:20:
[...]

Hou er wel rekening mee dat wanneer je verlengt je een stuk minder ´geld´ (om aan je nieuwe tel te besteden) krijgt. Vergelijk maar eens op een site van een online telecomaanbieder, eerst kijken naar de korting van een toestel met een nieuw abb en daarna hetzelfde met een verlengt abb.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Ik heb een VF 35 abbo, heb deze 1 jaar verlengt, moest E 220,- betalen voor de Touch, behalve als ik er het onbeperkt internet bijnam a E 10,- per maand dan kostte de Touch me E 100,-.

Heb dus 100,- E bijbetaald (dat onbeperkt internet wilde ik toch al nemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 10:39

LoneWolf

Just a Byte

DarkFly schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 01:40:
Sinds een paar dagen ben ik ook de trotse bezitter van de HTC Touch. Ik ben er zeer tevreden mee, alleen één minpunt. Bij het aanmelden bij 'Windows Live Messenger' krijg ik telkens de mededeling:
"Als je je aanmeldt bij Messenger, worden je contactpersonen van Windows Live toegevoegd aan het adres boek in je telefoon. Wil je doorgaan?"

Nou is mijn lijst met contactpersonen van Windows Live nou niet bepaald het toonbeeld van netjes beheren, dus dat wil ik absoluut niet! Maar dan kan ik dus geen Messenger gebruiken. Weet iemand hier een oplossing voor? Zodat ik gewoon de Messenger kan gebruiken en dus MSN-en (WLM-en klinkt niet) zonder dat al die contacten in mijn telefoon komen? En als dat niet kan, wat heb ik dan nog aan Windows Live op m'n telefoon?
Op het XDA Developer forum kan je wel een PocketMSN vinden die wel werkt zonder al de contacts aa n je adresboek toe te voegen

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Niet online
Gisteren dus naar de MediaMarkt geweest. Kunne ze deze week geen T-mobile doen. Kon ik dus niet verlengen. Hij zei ook dat ze pas volgende week T-mobile kunnen doen, omdat dan de branded-versie binnenkomt. Die was nog niet binnen.
Ik denk dus dat de mensen die een HTC hebben gehad mazzel hebben gehad.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ione schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:25:
Gisteren dus naar de MediaMarkt geweest. Kunne ze deze week geen T-mobile doen. Kon ik dus niet verlengen. Hij zei ook dat ze pas volgende week T-mobile kunnen doen, omdat dan de branded-versie binnenkomt. Die was nog niet binnen.
Ik denk dus dat de mensen die een HTC hebben gehad mazzel hebben gehad.....
Bij MM in Breda was ie niet te krijgen deze week....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paranoy
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-06 18:17
mikkelnl schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 23:36:
[...]

Lees wel de kleine lettertjes goed door, zover ik weet is 'onbeperkt' niet 'onbeperkt', behalve bij t-mobile ;)
Ook bij vodafone is de mobiel internet blox onbeperkt.
Alles wat je op je mobiel verbruikt is inbegrepen.
Alleen het gebruik van je gsm als modem is uitgesloten van deze databundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:32:
[...]

Bij MM in Breda was ie niet te krijgen deze week....
De advertentie was dus te vroeg, of de levering te laat.
Ik ga 'm vanmiddag maar in de T-mobile shop halen. Bij MM zou je toch ook de MDA Touch krijgen ipv de HTC.

Ik heb nu een Flex 20 met PIT.
Wat ik wel 'vreemd' vindt is als ik op de site bij T-mobile kijk naar het toesten staat dat ie met een Flex20 1 jarig abo 189,95 kost.
Als ik via de link Contractvernieuwing inlog zie ik een prijs van 29,95 staan. Is dit dan de prijs die ik zou betalen bij een verlenging (en kijken ze dan naar je belgedrag etc)? Of is dit gewoon het verschil tissen een nieuw abo en verlenging. Vindt het best een groot verschil namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Paranoy schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:32:
[...]

Ook bij vodafone is de mobiel internet blox onbeperkt.
Alles wat je op je mobiel verbruikt is inbegrepen.
Alleen het gebruik van je gsm als modem is uitgesloten van deze databundel.
Euhhu, beter de kleine lettertjes lezen.

http://www.vodafone.nl/Vo...Postpaid_mei_07_final.pdf

Voor “Zorgeloos Mobiel Internet” geldt de
“normaal gebruik”-clausule, dat wil zeggen
dat je binnen Nederland tot 50 MB per maand
onbeperkt toegang hebt tot internet.
- Na overschrijding van dit normaal gebruik zal
Vodafone contact opnemen met Contractant
om het gebruik te matigen. Indien overschrijding
van het normaal gebruik gedurende drie
maanden plaatsvindt binnen een periode van
12 maanden, kan Vodafone het boven normaal
gebruik in een daaropvolgende maand in
rekening brengen. Contractant wordt hierover
voorafgaand door Vodafone geïnformeerd.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:01
ione schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:42:
[...]

Ik ga 'm vanmiddag maar in de T-mobile shop halen. Bij MM zou je toch ook de MDA Touch krijgen ipv de HTC.

Wat ik wel 'vreemd' vindt is als ik op de site bij T-mobile kijk naar het toesten staat dat ie met een Flex20 1 jarig abo 189,95 kost.
Als ik via de link Contractvernieuwing inlog zie ik een prijs van 29,95 staan. Is dit dan de prijs die ik zou betalen bij een verlenging (en kijken ze dan naar je belgedrag etc)? Of is dit gewoon het verschil tissen een nieuw abo en verlenging. Vindt het best een groot verschil namelijk.
Ze kijken inderdaad naar je belgedrag, het is een persoonlijke aanbieding, goed nieuws voor jou dus!

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:49

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

[...]

Dat is dus niet waar. Je krijgt wel degelijk de HTC ipv MDA Touch.
Zie mijn post paar blz terug.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:19
Xanion schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:48:
[...]

Euhhu, beter de kleine lettertjes lezen.

http://www.vodafone.nl/Vo...Postpaid_mei_07_final.pdf

Voor “Zorgeloos Mobiel Internet” geldt de
“normaal gebruik”-clausule, dat wil zeggen
dat je binnen Nederland tot 50 MB per maand
onbeperkt toegang hebt tot internet.
- Na overschrijding van dit normaal gebruik zal
Vodafone contact opnemen met Contractant
om het gebruik te matigen. Indien overschrijding
van het normaal gebruik gedurende drie
maanden plaatsvindt binnen een periode van
12 maanden, kan Vodafone het boven normaal
gebruik in een daaropvolgende maand in
rekening brengen. Contractant wordt hierover
voorafgaand door Vodafone geïnformeerd.
Precies.

En daarbij zijn altijd (behalve bij t-mobile) diensten als voip en direct push NIET toegestaan. Oftewel, wil je echt onbeperkt dan moet je naar t-mobile (waar ik zeer tevreden over ben trouwens) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
ik heb vodafone 22,50 + onbepert internet 9,50 2 jaar en toestel gratis en zoveel internet ik niet dat ik erover heen kom, gaat mij om emailen en soms een site opzoeken of msn.

ik kan nog steeds niet mijn lettertype verandern, ik snap je uitleg niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

mikkelnl schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:03:
[...]

Precies.

En daarbij zijn altijd (behalve bij t-mobile) diensten als voip en direct push NIET toegestaan. Oftewel, wil je echt onbeperkt dan moet je naar t-mobile (waar ik zeer tevreden over ben trouwens) ;)
Jammer dat alleen T-mobile zo flexibel is met wat wel en niet mag.
Ik heb namelijk slecht bereik met T-mobile dus ben ik op een andere provider aangewezen, al weet ik nog niet welke. :(

Ik weet eigenlijk niet of 50MB nu veel of juist weinig is. :?

[ Voor 5% gewijzigd door Zondagskindje op 10-08-2007 11:15 ]

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
50mb is weinig.... Al je data verkeer wordt meegenomen hè, ook internet e.d. Ee nbeetje mailen, loopt al snel over de 50mb / maand.....

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
joeltje schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:23:
50mb is weinig.... Al je data verkeer wordt meegenomen hè, ook internet e.d. Ee nbeetje mailen, loopt al snel over de 50mb / maand.....
Valt wel mee hoor. Ik zit op 20-30 MB per maand tegenwoordig. Dat is met een constante verbinding met een exchange server, 4-5 keer per dag popmail checken, 5-10 keer een site ophalen en SPB Mobile Shell die het weerbericht elk uur ververst.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Niet online
Zondagskindje schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:57:
[...]

Dat is dus niet waar. Je krijgt wel degelijk de HTC ipv MDA Touch.
Zie mijn post paar blz terug.
Dat is dan misschien mazzel geweest. Hij zei dat in geval van T-mobile je een toestel kreeg welke gelockt was en aangepast was (dus logo op de voorkant enzo). En ze konden niet verlengen, omdat die toestellen nog niet binnen waren. Moest volgende week terugkomen.
Terwijl er wel dozen van de HTC Touch in de vitrine lagen.

Kijkt MM ook naar je belgedrag als je verlengt, of doet alleen de T-mobile shop dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

[...]

In het verleden heeft T-Mobile bij mij ook erg goede aanbiedingen gehad bij een contractverlenging. Dus waarschijnlijk kan je daar het beste voor kiezen :P

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Niet online
ZiegoM schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:30:
[...]

In het verleden heeft T-Mobile bij mij ook erg goede aanbiedingen gehad bij een contractverlenging. Dus waarschijnlijk kan je daar het beste voor kiezen :P
Jammer dat je daar niet kan kiezen voor de HTC-versie. Zou helemaal top zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Laatst online: 12-09 13:39
Ik twijfel nog deels om voor de Touch te gaan, het geen wat mij een beetje tegenhoud op het moment zijn de sms mogelijkheden en de processor. Ik heb nu de vario en vind dat toetsenbord echt super relaxed met typen en vraag me af of smsen nog wel makkelijk gaat op de Touch.

Wat ik van mijn oude vario verder vind tegenvallen is de snelheid waarmee hij af en toe reageert op mijn input. Aangezien de Touch volgens mij dezelfde processor heeft vraag ik me af of de huidige gebruikers hier iets over kunnen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Niet online
Weet iemand trouwens of de autolader die op de vario werkt ook op de Touch werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ione schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 13:21:
Weet iemand trouwens of de autolader die op de vario werkt ook op de Touch werkt?
Zou wel moeten, de connector en het voltage (5v) zijn hetzelfde als bij de Vario.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 22:13

Halfkakkende

Vandring

Stefmeister schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:49:
Ik twijfel nog deels om voor de Touch te gaan, het geen wat mij een beetje tegenhoud op het moment zijn de sms mogelijkheden en de processor. Ik heb nu de vario en vind dat toetsenbord echt super relaxed met typen en vraag me af of smsen nog wel makkelijk gaat op de Touch.
Ik heb Phonepad geïnstalleerd met een nederlandse t9 functie (t9 gebruikte ik voorheen nooit) en dat werkt aardig. Ben zelf ook wat meer fan van echte toetsen, maar het went vrij vlug. T9 functie leert ook gemakkelijk.

Graag had ik wel meerdere talen tegelijk willen kunnen selecteren voor t9, daar ik nogal wat in andere talen SMS.

Wat ik overigens heel erg jammer vind, is dat ik continue niet kan synchroniseren met Outlook (krijg de foutcode 85010014). Ik heb alle tips op het net al geprobeerd, behalve de originele data-file-lokatie behouden ipv. eigen lokatie (ivm backups etc.). Is hier nou echt niets aan te doen? ;( . OVerigens maak ik gebruik van een legitieme office 2007.

[ Voor 27% gewijzigd door Halfkakkende op 10-08-2007 14:37 ]

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 18:09:
Wil je in de plugin jouw stad hebben dan kan je HH_0409_WeatherCities editen in \Windows\

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<locations>
    <city name="Amersfoort, NL" locationcode="EUR|NL|NL010|AMERSFOORT"/>
    <city name="Amsterdam, NL"  locationcode="EUR|NL|NL008|AMSTERDAM"/>
    <city name="Antwerpen, BE"  locationcode="EUR|BE|BE001|ANTWERPEN"/>
    <city name="Apeldoorn, NL"  locationcode="EUR|NL|NL004|APELDOORN"/>
    <city name="Arnhem, NL"     locationcode="EUR|NL|NL004|ARNHEM"/>
    <city name="Breda, NL"      locationcode="EUR|NL|NL007|BREDA"/>
    <city name="Brugge, BE"     locationcode="EUR|BE|BE011|BRUGGE"/>
    <city name="Brussels, BE"   locationcode="EUR|BE|BE003|BRUXELLES"/>
    <city name="Charleroi, BE"  locationcode="EUR|BE|BE004|CHARLEROI"/>
    <city name="Dordrecht, NL"  locationcode="EUR|NL|NL012|DORDRECHT"/>
    <city name="Ede, NL"        locationcode="EUR|NL|NL004|EDE"/>
    <city name="Eindhoven, NL"  locationcode="EUR|NL|NL007|EINDHOVEN"/>
    <city name="Emmen, NL"      locationcode="EUR|NL|NL001|EMMEN"/>
    <city name="Enschede, NL"   locationcode="EUR|NL|NL009|ENSCHEDE"/>
    <city name="Gent, BE"       locationcode="EUR|BE|BE009|GENT"/>
    <city name="Groningen, NL"  locationcode="EUR|NL|NL005|GRONINGEN"/>
    <city name="Haarlem, NL"    locationcode="EUR|NL|NL008|HAARLEM"/>
    <city name="Haarlemmermeer, NL" locationcode="EUR|NL|NL008|HAARLEMMERMEER"/>
    <city name="Leiden, NL"     locationcode="EUR|NL|NL012|LEIDEN"/>
    <city name="Liège/Luik, BE" locationcode="EUR|BE|BE005|Li%E8ge"/>
    <city name="Maastricht, NL" locationcode="EUR|NL|NL006|MAASTRICHT"/>
    <city name="Namur, BE"      locationcode="EUR|BE|BE008|NAMUR"/>
    <city name="Nijmegen, NL"   locationcode="EUR|NL|NL004|NIJMEGEN"/>
    <city name="Rotterdam, NL"  locationcode="EUR|NL|NL012|ROTTERDAM"/>
    <city name="Tilburg, NL"    locationcode="EUR|NL|NL007|TILBURG"/>
    <city name="Utrecht, NL"    locationcode="EUR|NL|NL010|UTRECHT"/>
    <city name="Zaanstad, NL"   locationcode="EUR|NL|NL008|ZAANSTAD"/>
    <city name="Zoetermeer, NL" locationcode="EUR|NL|NL012|ZOETERMEER"/>
    <city name="Zwolle, NL"     locationcode="EUR|NL|NL009|ZWOLLE"/>
</locations>

Ik ben zo vrij alle beschikbare Nederlandse en Belgische steden voor onze Belgische vrienden die beschikbaar zijn in de tabel te zetten kant en klaar.

Hier kun je kijken of een bepaalde stad beschikbaar is:
http://www.accuweather.co...y,%20or%20City,%20Country
Als je dan de url hebt kijk naar het laatste gedeelte en daar gaat het om.

Staat jouw stad/dorp niet in de lijst? Pak het dichtstbijzijnde punt en verander de naam bij city name, dus niet in locationcode!
Misschien een domme vraag, maar hoe krijg ik iets toegevoegd aan dat bestand :?
Oke, het is me geluk mijn dorp toe te voegen. Dit heb ik gedaan door dit bestand te kopiëeren naar "mijn documenten" en daar te bewerken. Maar ik kan dit bewerkte bestandje niet terugzetten.
Help? :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Zondagskindje op 10-08-2007 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
Zondagskindje schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:59:
[...]

Misschien een domme vraag, maar hoe krijg ik iets toegevoegd aan dat bestand :?
Oke, het is me geluk mijn dorp toe te voegen. Dit heb ik gedaan door dit bestand te kopiëeren naar "mijn documenten" en daar te bewerken. Maar ik kan dit bewerkte bestandje niet terugzetten.
Help? :'(
Download total command voor ppc http://www.ghisler.com/pocketpc.htm en installeer deze.
Browse met Total Commander naar dat bestandje in de windows dir. Klik eenmaal op het bestand, onderaan zie je een icoontje van kladblok staan. Klik erop. Bewerk het bestand naar jou dorp/stad/gehucht en sla het bestand weer op.

(dit werkte i.i.g. voor mij)

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Signs schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:49:
[...]

Download total command voor ppc http://www.ghisler.com/pocketpc.htm en installeer deze.
Browse met Total Commander naar dat bestandje in de windows dir. Klik eenmaal op het bestand, onderaan zie je een icoontje van kladblok staan. Klik erop. Bewerk het bestand naar jou dorp/stad/gehucht en sla het bestand weer op.

(dit werkte i.i.g. voor mij)

Succes!
Okee bedankt, dat ga ik uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je zelf een deuntje kan toevoegen, voor melding nieuw tekstbericht...de deuntjes die ik nu kan selecteren die hoor ik niet, dus mis ik steeds berichtjes en zie ik ze pas, als ik tussendoor een keer op mijn Touch kijk...wil graag zelf een deuntje erin kunnen zetten, die ik zeker weten wel hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:48

Speedmaster

Make my day...

Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:54:
Weet iemand of je zelf een deuntje kan toevoegen, voor melding nieuw tekstbericht...de deuntjes die ik nu kan selecteren die hoor ik niet, dus mis ik steeds berichtjes en zie ik ze pas, als ik tussendoor een keer op mijn Touch kijk...wil graag zelf een deuntje erin kunnen zetten, die ik zeker weten wel hoor :P
Start - Instellingen - Geluiden en meldingen - tabblad meldingen - drop down menu en leef je uit...
En als je op je opslagkaart, je geluidsbestandjes "kaal" neerzet moet je ze ook kunnen zien via je drop down

Zo moeilijk is Windows mobile 6 toch ook weer niet. Zekere lui..... :+

[ Voor 8% gewijzigd door Speedmaster op 11-08-2007 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uitje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-04-2023
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 18:09:
Wil je in de plugin jouw stad hebben dan kan je HH_0409_WeatherCities editen in \Windows\

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<locations>
    <city name="Amersfoort, NL" locationcode="EUR|NL|NL010|AMERSFOORT"/>
    <city name="Amsterdam, NL"  locationcode="EUR|NL|NL008|AMSTERDAM"/>
    <city name="Antwerpen, BE"  locationcode="EUR|BE|BE001|ANTWERPEN"/>
    <city name="Apeldoorn, NL"  locationcode="EUR|NL|NL004|APELDOORN"/>
    <city name="Arnhem, NL"     locationcode="EUR|NL|NL004|ARNHEM"/>
    <city name="Breda, NL"      locationcode="EUR|NL|NL007|BREDA"/>
    <city name="Brugge, BE"     locationcode="EUR|BE|BE011|BRUGGE"/>
    <city name="Brussels, BE"   locationcode="EUR|BE|BE003|BRUXELLES"/>
    <city name="Charleroi, BE"  locationcode="EUR|BE|BE004|CHARLEROI"/>
    <city name="Dordrecht, NL"  locationcode="EUR|NL|NL012|DORDRECHT"/>
    <city name="Ede, NL"        locationcode="EUR|NL|NL004|EDE"/>
    <city name="Eindhoven, NL"  locationcode="EUR|NL|NL007|EINDHOVEN"/>
    <city name="Emmen, NL"      locationcode="EUR|NL|NL001|EMMEN"/>
    <city name="Enschede, NL"   locationcode="EUR|NL|NL009|ENSCHEDE"/>
    <city name="Gent, BE"       locationcode="EUR|BE|BE009|GENT"/>
    <city name="Groningen, NL"  locationcode="EUR|NL|NL005|GRONINGEN"/>
    <city name="Haarlem, NL"    locationcode="EUR|NL|NL008|HAARLEM"/>
    <city name="Haarlemmermeer, NL" locationcode="EUR|NL|NL008|HAARLEMMERMEER"/>
    <city name="Leiden, NL"     locationcode="EUR|NL|NL012|LEIDEN"/>
    <city name="Liège/Luik, BE" locationcode="EUR|BE|BE005|Li%E8ge"/>
    <city name="Maastricht, NL" locationcode="EUR|NL|NL006|MAASTRICHT"/>
    <city name="Namur, BE"      locationcode="EUR|BE|BE008|NAMUR"/>
    <city name="Nijmegen, NL"   locationcode="EUR|NL|NL004|NIJMEGEN"/>
    <city name="Rotterdam, NL"  locationcode="EUR|NL|NL012|ROTTERDAM"/>
    <city name="Tilburg, NL"    locationcode="EUR|NL|NL007|TILBURG"/>
    <city name="Utrecht, NL"    locationcode="EUR|NL|NL010|UTRECHT"/>
    <city name="Zaanstad, NL"   locationcode="EUR|NL|NL008|ZAANSTAD"/>
    <city name="Zoetermeer, NL" locationcode="EUR|NL|NL012|ZOETERMEER"/>
    <city name="Zwolle, NL"     locationcode="EUR|NL|NL009|ZWOLLE"/>
</locations>

Ik ben zo vrij alle beschikbare Nederlandse en Belgische steden voor onze Belgische vrienden die beschikbaar zijn in de tabel te zetten kant en klaar.

Hier kun je kijken of een bepaalde stad beschikbaar is:
http://www.accuweather.co...y,%20or%20City,%20Country
Als je dan de url hebt kijk naar het laatste gedeelte en daar gaat het om.

Staat jouw stad/dorp niet in de lijst? Pak het dichtstbijzijnde punt en verander de naam bij city name, dus niet in locationcode!
Ik heb dit bestand aangepast en kan nu ook mijn eigen stad vinden alleen als ik probeer te updaten dan krijg ik telkens de melding "Kan gegevens voor de geselecteerde plaats niet ophalen" Iemand anders hier ook last van? Heb de code aangepast zoals weergegeven wanneer ik mijn stad invul op de website van accuweather.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:54:
Heb je dit topic uberhaubt wel gelezen? Of je handleiding? Het antwoord staat nml in beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitje schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 13:34:
[...]

Ik heb dit bestand aangepast en kan nu ook mijn eigen stad vinden alleen als ik probeer te updaten dan krijg ik telkens de melding "Kan gegevens voor de geselecteerde plaats niet ophalen" Iemand anders hier ook last van? Heb de code aangepast zoals weergegeven wanneer ik mijn stad invul op de website van accuweather.
Zal helaas niet gaan, anders dan deze werken tot op hede nvoor Nederland niet.
Schijnbaar voor andere landen zijn er soms voor enkele plaatsen workarounds.
Snap ook niet goed dat ze dit als bron gebruiken, aangezien ik liever http://www.weather.com/ als source gebruik met voor mij NLXX0038 als dichtsbijzijnde meetpunt.
Zal wel eens kijken of ik ie workaround terugvinden kan (staat ook ergens in dit topic enkele keren) maar die heb ik voor geen enkele plaats in mijn omgeving werkend kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:48

Speedmaster

Make my day...

Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 16:33:
[...]

Zal helaas niet gaan, anders dan deze werken tot op hede nvoor Nederland niet.
Schijnbaar voor andere landen zijn er soms voor enkele plaatsen workarounds.
Snap ook niet goed dat ze dit als bron gebruiken, aangezien ik liever http://www.weather.com/ als source gebruik met voor mij NLXX0038 als dichtsbijzijnde meetpunt.
Zal wel eens kijken of ik ie workaround terugvinden kan (staat ook ergens in dit topic enkele keren) maar die heb ik voor geen enkele plaats in mijn omgeving werkend kunnen krijgen.
Workaround is om de 2e plaatsnaam orgineel te laten, dus voorbeeld je woont in Boskoop en gebruikt de verwijzing voor Zoetermeer, verander allen de eerste plaatsnaam van Zoetermeer in Boskoop en laat de 2e bestaan, je weer is dan niet helemaal correct maar zover liggen deze plaatsen niet bij elkaar vandaan.

<city name="Boskoop, NL" locationcode="EUR|NL|NL012|ZOETERMEER"/>

[ Voor 3% gewijzigd door Speedmaster op 11-08-2007 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuut-Tuut schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 17:23:
[...]

Workaround is om de 2e plaatsnaam orgineel te laten, dus voorbeeld je woont in Boskoop en gebruikt de verwijzing voor Zoetermeer, verander allen de eerste plaatsnaam van Zoetermeer in Boskoop en laat de 2e bestaan, je weer is dan niet helemaal correct maar zover liggen deze plaatsen niet bij elkaar vandaan.

<city name="Boskoop, NL" locationcode="EUR|NL|NL012|ZOETERMEER"/>
Nee, dit is hem niet. Dit heb ik ook in mijn originele stukej gescreven.
Er is een workaround wat te maken had met het ID hier dus NL012 en Zoetermeer.
Hierdoor kon je in Engeland en Amerika bijv wel het lokale weer krijgen, door ik geloof iets de code van de ene te gebruiken en de plaats van de ander, als in NL012|BOSKOOP of iets.

offtopic:
Ik kom voor mijn werk nogal eens op de veiling in Boskoop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitje schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 13:34:
[...]

Als ik deze data met behulp van Total Commander kopieer in het XML bestand, werkt het helemaal niet meer. Ik kan dan niet eens meer mijn huidige stad (Amsterdam) wijzigen. Ik kan hem wel selecteren, maar krijg dan geen keuzemenu voor de andere steden. Heeft iemand dit zelfde probleem?

Het is exact de hier geposte xml code, dus spel- / syntaxfouten lijkt me uitgesloten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 17:53:
[...]

Als ik deze data met behulp van Total Commander kopieer in het XML bestand, werkt het helemaal niet meer. Ik kan dan niet eens meer mijn huidige stad (Amsterdam) wijzigen. Ik kan hem wel selecteren, maar krijg dan geen keuzemenu voor de andere steden. Heeft iemand dit zelfde probleem?

Het is exact de hier geposte xml code, dus spel- / syntaxfouten lijkt me uitgesloten...
Dat had ik ook. Heb je vantevoren wel de home plugin uitgeschakeld ? Ik dacht dat het daaraan lag bij mij. Bij mij hielp helaas alleen een hard reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pumanike schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 18:10:
[...]

Dat had ik ook. Heb je vantevoren wel de home plugin uitgeschakeld ? Ik dacht dat het daaraan lag bij mij. Bij mij hielp helaas alleen een hard reset.
Hij werkt nu!!! Ik heb eerst de plugin uitgezet: instellingen - vandaag - items (2e tabblad) en dan HTC home uitzetten. Als je dan je xml edit en hem weer aanzet, doet hij het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
Verdorie, had mij ook een hard-reset kunnen schelen... Achja so be it. Ik ben er nu heel tevreden mee :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:07

ThaDude

Hang Loose

Sinds vandaag ook een trotse eigenaar geworden :)

Heeft er al iemand http://gmail.com/app aan de praat gekregen? ik krijg een melding over dat mijn certificaat niet klopt?!

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
ThaDude schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 00:36:
Sinds vandaag ook een trotse eigenaar geworden :)

Heeft er al iemand http://gmail.com/app aan de praat gekregen? ik krijg een melding over dat mijn certificaat niet klopt?!
Ja ik heb hem werkend... Moet alleen wel even toestemming geven dat die java applicatie online mag. Het zou wel mooi zijn om in te kunnen stellen dat java applicaties automatisch altijd toestemming krijgen om gebruik te maken van het internet.

Heeft iemand daar misschien een tip voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude
  • Laatst online: 08:07

ThaDude

Hang Loose

Chris.nl schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 07:27:
[...]

Ja ik heb hem werkend... Moet alleen wel even toestemming geven dat die java applicatie online mag. Het zou wel mooi zijn om in te kunnen stellen dat java applicaties automatisch altijd toestemming krijgen om gebruik te maken van het internet.

Heeft iemand daar misschien een tip voor?
En hoe geef ik Java toestemming :? :D
Als dat is door links onderin op Ja te drukken dan werkt die hier dus niet, heb hem trouwens via Orange gehaald! Weet niet of dit nog uitmaakt?

[ Voor 13% gewijzigd door ThaDude op 12-08-2007 11:58 ]

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
Is het eigenlijk mogelijk om tijdens muziek luisteren je scherm uit te zetten? Want als ik de power knop indruk dan gaat de muziek ook uit en dat wil ik dus niet ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pumanike schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 12:50:
Is het eigenlijk mogelijk om tijdens muziek luisteren je scherm uit te zetten? Want als ik de power knop indruk dan gaat de muziek ook uit en dat wil ik dus niet ..
Alleen via de headset, dan speelt hij vrolijk door.
over de speaker (helaas) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 13:49:
[...]

Alleen via de headset, dan speelt hij vrolijk door.
over de speaker (helaas) niet.
Zou een register instelling of iets dergelijks hier ook geen verandering in kunnen brengen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je van scherm wisselt? Ik heb weleens, als ik aan 't internetten ben, dat ik het scherm wil kantelen. Maar ik heb geen idee hoe ik deze functie oproep in het home scherm zonder eerst internet explorer af te sluiten...

Heeft iemand hier een handigheidje voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zack_Leonhart schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 03:15:
[...]

K*t... Dit heb ik gister nou ook gehad. dacht in eerste instantie dat het een incident was. Maar nu herinner ik me het MDA compact drama.... heb er zelf ook één gehad (3 eigenlijk, zo vaak heb ik dat ding nou teruggestuurd....)
Ik hoop dat dit een incident blijft, want ik heb m'n rom al geflashed.

Thnx voor het cabje, morgen mezelf maar ff bellen dan zien we daarna wel weer verder...
Zijn er bij de combinatie T-Mobile en Touch problemen omtrent bereikbaarheid (gemiste omroepen/sms) zoals bij de MDA compact III ervaren, behalve bij gequoot bericht? Werkt de oplossing van een andere Radio rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het alarm instelt en daarna de Touch uitschakeld, dan krijg je geen melding als het alarm moet aflopen. Is dit normaal?
Wil dit zeggen als je een alarm instelt, dat de Touch steeds aan moet staan?
Is er geen andere mogelijk waar de Touch kan uitgezet worden?
Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 18:36:
[...]

Hij werkt nu!!! Ik heb eerst de plugin uitgezet: instellingen - vandaag - items (2e tabblad) en dan HTC home uitzetten. Als je dan je xml edit en hem weer aanzet, doet hij het!
Bij mij werkt het nog steeds niet.
Ik heb het zelfde gedaan als hierboven beschreven, maar hij kan de gegevens niet downloaden :(

Hij is het ineens gaan doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Zondagskindje op 13-08-2007 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 20:00:
Als je het alarm instelt en daarna de Touch uitschakeld, dan krijg je geen melding als het alarm moet aflopen. Is dit normaal?
Wil dit zeggen als je een alarm instelt, dat de Touch steeds aan moet staan?
Is er geen andere mogelijk waar de Touch kan uitgezet worden?
Thx
SPB Time doet het voor mij ;)
Pumanike schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 14:36:
Zou een register instelling of iets dergelijks hier ook geen verandering in kunnen brengen ?
Heb ik eigenlijk nog niet naar gezocht, maar die functie wordt toch alleen maar gebruikt door groepjes jongens op straat waarbij het net lijkt of de telefoon over gaat en ze niet opnemen :+
(M.a.w. met koptelefoon stoor je niemand, waarom over de speaker en in je zak steken 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 22:41:

[...]

Heb ik eigenlijk nog niet naar gezocht, maar die functie wordt toch alleen maar gebruikt door groepjes jongens op straat waarbij het net lijkt of de telefoon over gaat en ze niet opnemen :+
(M.a.w. met koptelefoon stoor je niemand, waarom over de speaker en in je zak steken 8)7 )
In de tuin ofzo bijvoorbeeld? Altijd handig.

[ Voor 13% gewijzigd door Pumanike op 12-08-2007 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
Goed nieuws voor de belgen/fransen die de touch gebruiken en spb full screen keybord
de azerty toetsen zijn beschikbaar;

Afbeeldingslocatie: http://www.spbsoftwarehouse.com/products/fsk/screenshots/newscreenshots/french.jpg
er zijn ook een hoop nieuwe skins beschikbaar
Afbeeldingslocatie: http://www.spbsoftwarehouse.com/products/fsk/images/skins/black47.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.spbsoftwarehouse.com/products/fsk/images/skins/silver.gif

meer info vind je hier
http://www.spbsoftwarehouse.com/products/fsk/skins.html?en

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
Dit is toch ook wel een aanrader vind ik
Een beter uitgewerkte contact tooltje + sms geschiedenis
http://www.pocketcm.com/
Afbeeldingslocatie: http://www.pocketcm.com/img/themes/touch2det.pngAfbeeldingslocatie: http://www.pocketcm.com/img/1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zack_Leonhart
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-05 09:29
Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 17:50:
[...]

Zijn er bij de combinatie T-Mobile en Touch problemen omtrent bereikbaarheid (gemiste omroepen/sms) zoals bij de MDA compact III ervaren, behalve bij gequoot bericht? Werkt de oplossing van een andere Radio rom?
Ik heb m'n rom nogmaals geflashed (11/08 kwam een nieuwe Bigstorage rom uit op xda-dev) en ik heb m'n radio ook geupdate... geen last meer gehad van vastlopers of telefonieproblemen....zelfs niet als ik een register tweak voor GPRS toepas (GPRS always on : yes)

offtopic:
Zo... weer ff de tijd om te posten... Pauze nemen van stage zoeken. ps: Iemand een HRM / P&O stagiair nodig voor 4 maanden? PM... please.

I thought what I'd do is I'd pretend to be one of those deaf mutes... or should I ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rum
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-02-2021

Rum

ione schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 13:21:
Een paar pagina's geleden heb ik een soortgelijke vraag gesteld. Ik heb een qtek 8020, met volgens mij dezelfde connector als de vario (namelijk mini-USB). Ik heb op expansys een topic gevonden waarin dit bevestigd werd:

http://www.expansys.com/ft.aspx?k=80405

Noppes1981 bevestigd het ook al, dus ik ga het er op wagen. Ik moet nog 10 dagen en dan mag ik een nieuwe telefoon bestellen. Dat gaat de Touch worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arieleks
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-08-2013
kloon schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 01:49:
Dit is toch ook wel een aanrader vind ik
Een beter uitgewerkte contact tooltje + sms geschiedenis
http://www.pocketcm.com/
[afbeelding][afbeelding]
Was al eerder aangeraden (Svennie in "HTC Touch"), maar inderdaad, een zeer handig progje. Alleen jammer dat het een paar seconden duurt voordat hij is gestart, de originele Contact Manager was sneller. Maar ja, PocketCM is wel stukken handiger...

- Rietberg - sieben Mal sympatisch -

There are only 10 types of people, those who make stupid jokes about binary numbers and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
arieleks schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 10:57:
[...]

Was al eerder aangeraden (Svennie in "HTC Touch"), maar inderdaad, een zeer handig progje. Alleen jammer dat het een paar seconden duurt voordat hij is gestart, de originele Contact Manager was sneller. Maar ja, PocketCM is wel stukken handiger...
idd nu zie ik ook
topic begint beetje lang te worden om alles te onthouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
kloon schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 11:00:
[...]

idd nu zie ik ook
topic begint beetje lang te worden om alles te onthouden
Het topic begin aardig lang te worden ja :)

Ik heb het Dark Glass theme van de PocketCM site als theme en de achtergronden en achtergrondkleur naar zwart aangepast zodat PocketCM nu perfect past bij het allblack theme op mijn Touch, erg mooi! Veel mooier dan het originele contact programma!

Het opstarten duurt inderdaad iets langer dan de originele app maar het is de moeite waard!

Kan je trouwens ergens zien hoeveel contacten je in je telefoon hebt staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uitje
Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 14:57:
@Cupasoup: ik heb thuis een hele eenvoudige beveiliging: Alleen een WEP-key op het modem, dus dat lijkt me niet het probleem.
En het gekke is dat de telefoon ook wel gewoon aan lijkt te geven dat hij verbinding heeft, maar tóch werkt Internet Explorer alleen via GPRS en niet via WLan. Ik kan het maar niet uitstáán dat ik niet kan vinden hoe dat kom! :-(
EllenTouch heb je ondertussen al gevonden hoe het komt/kwam dat je niet kon internetten via WLAN. Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem. De Touch zegt dat ie een prima verbinding heeft maar als ik een pagina probeer op te vragen met IE explorer dan lukt dat dus absoluut niet. Weet iemand trouwens of er een manier is om al je netwerk instellingen op te vragen als je een DHCP server gebruikt. Zie nu alleen het IP adres wat ik heb toegewezen gekregen, maar zou ook graag willen kijken of de gateway, DNS klopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
kan niemand me helpen met veranderen van lettertype? mijn man heeft het op de een of andere manier veranderd maar is heel onduidelijk !
als ik naar mapje lettertypen ga, is de map leeg ???? :?

help me aub! _/-\o_

ps: ben morgen jarig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 17:47
Waarom doe je niet gewoon even een harde reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Dark Phone pad geinstalleerd en moet zeggen dit werkt goed! :)
Ik zit wel met een klein probleempje.
Na een volledige shutdown van de Touch wordt steeds het originele keyboard getoond als je een sms wilt typen. Ik heb nochtans ingesteld dat Dark Phone pad moet gekozen worden, ma toch toont hij steeds het originele touchpad na een volledige herstart.
Is er een geen registerytweak zodat na een full restart ook het Dark Phone pad gekozen wordt als default keyboard.
Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
dan ben ik alles kwijt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
Ja, maar gezien de beschikbare ruimte op de Touch kan er nooit veel opgestaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uitje
Uitje schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 11:42:
[...]

EllenTouch heb je ondertussen al gevonden hoe het komt/kwam dat je niet kon internetten via WLAN. Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem. De Touch zegt dat ie een prima verbinding heeft maar als ik een pagina probeer op te vragen met IE explorer dan lukt dat dus absoluut niet. Weet iemand trouwens of er een manier is om al je netwerk instellingen op te vragen als je een DHCP server gebruikt. Zie nu alleen het IP adres wat ik heb toegewezen gekregen, maar zou ook graag willen kijken of de gateway, DNS klopt?
Het is niet te geloven ben ondertussen andere halve dag verder om WLAN aan de praat te krijgen en het is me nu eindelijk gelukt. Het is me nog steeds een raadsel waarom, maar als ik onder wireless LAN - energiemodus deze op beste prestaties i.p.v. beste accu zet dan werkt het perfect. Zet ik hem weer terug naar "beste accu" dan is het weer afgelopen :? Nou ja het werkt nu in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pumanike schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 23:43:
[...]

In de tuin ofzo bijvoorbeeld? Altijd handig.
Is ook handig i.d.d.
Was geen aanval hoor, maar ik heb nog nergens gelezen over zo'n tweak.
Ook op de TyTn had ik last van hetzelfde probleem, maar daar is het me ook nooit gelukt.
Als ik iets vind meld ik het hier (off course ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
touchie75 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 12:22:
kan niemand me helpen met veranderen van lettertype? mijn man heeft het op de een of andere manier veranderd maar is heel onduidelijk !
als ik naar mapje lettertypen ga, is de map leeg ???? :?

help me aub! _/-\o_

ps: ben morgen jarig :)
Zoals ik eerder al poste:

In je register moet je een paar keys wijzigen:

HKLM\System\GDI\SYSFNT\Nm (typ het Font in die je wilt gebruiken, deze moet wel in de map \Windows\Fonts staan)

HKLM\System\GWE\Menu\BarFnt\Nm (typ het Font in die je wilt gebruiken, deze moet wel in de map \Windows\Fonts staan)

HKLM\System\GWE\Menu\PopFnt\Nm (typ het Font in die je wilt gebruiken, deze moet wel in de map \Windows\Fonts staan)

Als je niets in de map hebt staan kan je het gewenst lettertype vanuit je PC kopieren naar je MDA.

Een andere manier is via het programma Tweaks2k2. Daar kan je een trial van downloaden die het voor je kan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
Na een volledige shutdown van de Touch wordt steeds het originele keyboard getoond als je een sms wilt typen. Ik heb nochtans ingesteld dat Dark Phone pad moet gekozen worden, ma toch toont hij steeds het originele touchpad na een volledige herstart.
Is er een geen registerytweak zodat na een full restart ook het Dark Phone pad gekozen wordt als default keyboard.
Thx
jep hier vind je de oplossing
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=322003

werkt hier perfekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uitje
Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 17:36:
[...]

Nee, dit is hem niet. Dit heb ik ook in mijn originele stukej gescreven.
Er is een workaround wat te maken had met het ID hier dus NL012 en Zoetermeer.
Hierdoor kon je in Engeland en Amerika bijv wel het lokale weer krijgen, door ik geloof iets de code van de ene te gebruiken en de plaats van de ander, als in NL012|BOSKOOP of iets.

offtopic:
Ik kom voor mijn werk nogal eens op de veiling in Boskoop :D
Heb vanochtend de HTC_Touch_Home_Plugin_N2A_WeatherPatched geinstalleerd en kan nu ook m'n eigen stad kiezen uit de lijst :)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=319187

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthic
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-06 16:36
Heb sinds vanochtend rond 10 uur mijn Touch binnen, helaas is het T-mobile lock, dus heb ik een MDA Touch. Ik heb wat instellingen geprobeerd en gewijzigd. Zo heb ik dus Bredase weer kunnen krijgen. Alleen snap ik nu nog steeds niet hoe ik iets krijg bij mijn HTC Home. Op deze afbeelding (zie hier onder)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/testwebsite/1.bmp

Op de afbeelding hierboven zie je een "statistiek/status" geval, je kan hier dus je battery status o.a. bekijken. Het probleem is nu, hoe krijg ik dus ook zoiets? Ik heb er niks van terug kunnen zoeken in de vorige pagina's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Uitje schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 13:18:
[...]

Het is niet te geloven ben ondertussen andere halve dag verder om WLAN aan de praat te krijgen en het is me nu eindelijk gelukt. Het is me nog steeds een raadsel waarom, maar als ik onder wireless LAN - energiemodus deze op beste prestaties i.p.v. beste accu zet dan werkt het perfect. Zet ik hem weer terug naar "beste accu" dan is het weer afgelopen :? Nou ja het werkt nu in ieder geval
Als je energiemodus op beste accu hebt staan is het bereik waardeloos, de enige manier om via WIFI te kunnen Internetten is beste prestatie, anders heb je nooit connectie met je accesspoint.
Dit veroorzaakt tevens jouw probleem. WM5 connect via WIFI als WIFI aanstaat, maar als ie via WIFI geen Internet verbinding kan krijgen gaat hij het proberen via GPRS.
Energiemodus altijd op beste prestatie laten staan als je wifi wilt gebruiken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
Kmkz schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 14:36:
Heb sinds vanochtend rond 10 uur mijn Touch binnen, helaas is het T-mobile lock, dus heb ik een MDA Touch. Ik heb wat instellingen geprobeerd en gewijzigd. Zo heb ik dus Bredase weer kunnen krijgen. Alleen snap ik nu nog steeds niet hoe ik iets krijg bij mijn HTC Home. Op deze afbeelding (zie hier onder)

[afbeelding]

Op de afbeelding hierboven zie je een "statistiek/status" geval, je kan hier dus je battery status o.a. bekijken. Het probleem is nu, hoe krijg ik dus ook zoiets? Ik heb er niks van terug kunnen zoeken in de vorige pagina's.
Blijkbaar heb je dan niet goed gekeken.

http://www.chi-tai.info/c...eo_WM5_iM_cs.htm#Download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthic
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-06 16:36
Mijn excuses, maar er zijn nogal vele pagina's over dit onderwerp (HTC Touch).
Maar hartstikke bedankt voor je hulp!

-

Edit:
Ik heb nog een vraag, hoe kan ik direct mijn Opslagkaart openen via de USB Kabel? Wat ik nu krijg is elke keer synchronisatie met de verkenner, en ik zie niet echt bepaald een map met als naam "Opslagkaart" of iets dergelijks.

Alvast bedankt voor het helpen!

[ Voor 33% gewijzigd door synthic op 13-08-2007 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwigle
  • Laatst online: 26-08 10:49
Kmkz schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 15:08:
[...]

Mijn excuses, maar er zijn nogal vele pagina's over dit onderwerp (HTC Touch).
Maar hartstikke bedankt voor je hulp!

-

Edit:
Ik heb nog een vraag, hoe kan ik direct mijn Opslagkaart openen via de USB Kabel? Wat ik nu krijg is elke keer synchronisatie met de verkenner, en ik zie niet echt bepaald een map met als naam "Opslagkaart" of iets dergelijks.

Alvast bedankt voor het helpen!
Als je naar verkenner gaat, dubbelklik je op "Mobile Device" en vervolgens op "My Windows Mobile-Based Device", daarna zie je "Storage Card"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsjes
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:16
Iemand ervaring met TomTom op dit apparaat? Loopt dit beetje soepel? aangezien 200mhz beetje aan de lage kant is...

Home-Assistant.io | Home-Assistant config | Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwigle
Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 15:48:
Weet iemand hoe je van scherm wisselt? Ik heb weleens, als ik aan 't internetten ben, dat ik het scherm wil kantelen. Maar ik heb geen idee hoe ik deze functie oproep in het home scherm zonder eerst internet explorer af te sluiten...

Heeft iemand hier een handigheidje voor?
Wat ik meestal doe is op de rode 'ophangen' knop rechtsonder op de Touch druk (dus niet op het scherm) waardoor de applicatie geminimaliseerd wordt. Op het moment dat je internet explorer weer start ga je verder waar je gebleven bent.
Je zou hem ook aan de Cameraknop kunnen koppelen alleen heb ik die juist uitgeschakeld omdat ik hem vaak per ongeluk activeerde in mijn car-cradle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwigle
Chilli dude schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 16:05:
Iemand ervaring met TomTom op dit apparaat? Loopt dit beetje soepel? aangezien 200mhz beetje aan de lage kant is...
Hiervoor had ik een S110 die een 400Mhz CPU heeft. TomTom heeft een kleine vertraging tijdens het navigeren (tijdens het bereken van de route gaat het gewoon supersnel), merk wel verschil. Dit kan ook liggen aan het feit dat ik behoorlijk wat flits POI's geladen heb en op de achtergrond nog een applicatie draai die mobiele flitsers download via GPRS.

Kleine vertraging dus maar dit apparaat heeft zoveel voordelen dat ik het op de koop toeneem.

[ Voor 6% gewijzigd door Pwigle op 13-08-2007 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
DaPoztMaster schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 16:08:
[...]

Hiervoor had ik een S110 die een 400Mhz CPU heeft. TomTom heeft een kleine vertraging tijdens het navigeren (tijdens het bereken van de route gaat het gewoon supersnel), merk wel verschil. Dit kan ook liggen aan het feit dat ik behoorlijk wat flits POI's geladen heb en op de achtergrond nog een applicatie draai die mobiele flitsers download via GPRS.

Kleine vertraging dus maar dit apparaat heeft zoveel voordelen dat ik het op de koop toeneem.
zet je cpu eens op 286 bvb met dit tooltje

tomtom zal vlotjes werken dan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwigle
kloon schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 16:25:
[...]

zet je cpu eens op 286 bvb met dit tooltje

tomtom zal vlotjes werken dan 8)
Zeer toevallig (na het lezen van dit topic) vanochtend geinstalleerd en inderdaad nog niet getest icm TomTom. Bedankt :)

Overigens heb ik hem op 247 Mhz gezet, heb jij (of andere) geen rare problemen op 286 Mhz?

Wat gaat dat overclocken trouwens makkelijk he? Vroeger zat ik in een stoffige kast jumpers op het moederbord te verplaatsen om mn Pentium 1 - 166Mhz over te clocken naar 225 Mhz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
Ik heb deze telefoon en kan hem vrijdag gebruiken (zit nu nog in het buitenland). Maar tot hoever kan je deze telefoon overklokken ? Wat zijn de ervaringen met mensen en hoeveel scheelt het in batterijduur...
Want ik vind 201 aan de lage kant voor een tel met al deze functies...

Ook krijg ik de MDA-Touch, maar zit te denken om de ROM en RADIO te updaten.. Alleen is mijn tel dan nog wel in het Nederlands? Of zijn er alleen engelse roms...

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wou dus de touch kopen maar niet zonder ff goed te surfen toen kwam ik op deze website allemaal progs tegen en heb ze allemaal opgeslagen, en alle pagina's bekeken jullie hadden me helemaal lekker gemaakt om me daarna weer helemaal depri te maken door me te vertellen dat er volgende maand dezelfde phone uitkomt maar dan met betere specs :|

ok ok het is niet zo erg gewoon een maandje w8ten 8)

maar eh als de nieuwe touch uitkomt denken jullie dat hij dezelfde prijs zal hebben?
en mischien ook meer knoppen ofzo want ik als gamer snap dat sommige games meer dan twee nodig hebben :?

edit: nog wat voor de n00bs net als mezelf een flash handleiding

http://www.htc.com/flash/htctouch_learning/htctouch.htm

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2007 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwigle
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 17:00:
ik wou dus de touch kopen maar niet zonder ff goed te surfen toen kwam ik op deze website allemaal progs opgeslagen en alle !!!! pagina's bekeken jullie hadden me helemaal lekker gemaakt om me daarna weer helemaal depri te maken door me te vertellen dat er volgende dezelfde phone uitkomt maar dan met betere specs :|

ok ok het is niet zo erg gewoon een maandje w8ten 8)

maar eh als de nieuwe touch uitkomt denken jullie dat hij dezelfde prijs zal hebben?
en mischien ook meer knoppen ofzo want ik als gamer snap dat sommige games meer dan twee nodig hebben :?

edit: nog wat voor de n00bs net als mezelf een flash handleiding

http://www.htc.com/flash/htctouch_learning/htctouch.htm
De nieuwe telefoon werkt niet op het nederlandse GSM netwerk en op het moment dat je de NL versie kan kopen zijn er waarschijnlijk opnieuw geruchten over een betere opvolger......

Ik zou niet wachten en nu instappen, het is een geweldige telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
Overigens heb ik hem op 247 Mhz gezet, heb jij (of andere) geen rare problemen op 286 Mhz?
neen hij doet het perfect op 286 mhz
daarvoor stond hij op 299 mhz maar dat was ten nadele van de batterij
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uitje
Ok, ben nu een paar dagen in het bezit van de Touch en in een woord: GEWELDIG!!
Ben echt super blij met deze telefoon. Ik heb alleen nog effe een vraagje over een gprs counter. Ik heb zoals velen het BatteryStatus progje geinstalleerd en alles werkt perfect (Overclocken, counters enz) behalve de gprs counters. Het lijkt erop of deze gewoon op 0 blijven staan ondanks of ik even een pagina opvraag via gprs met internet explorer. Heeft iemand hier dezelfde ervaringen mee? En zo ja weet iemand nog een andere manier om de GPRS counters weer te geven, want de telefoon zelf heeft alleen maar bel statistieken aan boord voor zover ik tot u toe heb kunnen vinden.
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.