Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:19
Zack_Leonhart schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 16:39:
[...]

Ja, voordat je die plugin installeert moet je de oude uitschakelen in het Todaymenu. en afhankelijk van welke versie van HTChome je gebruikt moet je eerst nog een aantal registerwaarden veranderen. Als je een beetje compentent bent in engels raad ik je aan dit topic op XDA devs te lezen:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=318844

Lukt dat niet dan kun je altijd PM'en... Ik ben alleen wel sporadisch online.
Helaas, het lukt weer niet ;) Ik ken het topic aldaar, ik post daar ook soms...

Het vreemde is: welke versie ik ook pak, de plugin blijft zwart... Zo vaag... En dat is dus sinds ik de htc rom erop heb gezet... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
ik heb een probleempje volgens mij. mijn accu is erg snel leeg, terwijl ik niet idioot veel met de touch bezig ben geweest. zoals vanochtend had ik s'nachts opgeladen, na 2 uur stond hij nog maar op 60% en nu 20.45 op 20% . heb vandaag 1 sms verstuurd en paar keer mail gelezen..
hebben jullie daar ook last van???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
@touchie75, geen last van.
pvdlaan schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 23:14:
Alleen vind ik de batterij tijd wel belangrijk, vandaar de vraag hoe deze zich houdt
bij gebruik van films en muziek ...
Hangt een beetje af van de kwaliteit van de films en mp3's die je afspeelt, hoe fel de display en hoe hard je het geluid hebt ingesteld.

Mijn test:

Een film met het freeware programma SUPER © omgezet naar Avi for Pocket PC.
Eigenschappen:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/testwebsite/eigenschappen.jpg

Sample om de kwaliteit te testen 5,6mb. Speelt alleen op TCPMP, of gewoon op de pc bekijken.

Screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/testwebsite/screen.jpg

Begonnen met 100% accu.

Op volledig scherm afgespeeld met TCPMP
Helderheid display 100%
Geluid op -1 streepje max
CPU 201mhz (standaard)

Na twee uur afspelen (1:53) zit de accu nu op 62%
Vind ik best ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
hoe lang kunnen jullie met de touch zonder opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
touchie75 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 21:32:
hoe lang kunnen jullie met de touch zonder opladen?
2 dagen. Ik heb pushmail aan staan, en ook 2 extra pop accounts die elk uur checken. Ik bel ca. 10-15 minuten totaal per dag, en check misschien een paar sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
mikkelnl schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 19:36:
[...]

Helaas, het lukt weer niet ;) Ik ken het topic aldaar, ik post daar ook soms...

Het vreemde is: welke versie ik ook pak, de plugin blijft zwart... Zo vaag... En dat is dus sinds ik de htc rom erop heb gezet... 8)7
Deze werkt perfect op mn P3600 en heb de file dan ook geupload naar mn site. Het is een erg handig dingetje en doet zn werk goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
DaannO schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 22:10:
[...]

Deze werkt perfect op mn P3600 en heb de file dan ook geupload naar mn site. Het is een erg handig dingetje en doet zn werk goed. :)
Heb je een linkje naar jouw versie? :) En moet je bij die versie ook bestanden hernoemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
mikkelnl schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 22:49:
[...]

Heb je een linkje naar jouw versie? :) En moet je bij die versie ook bestanden hernoemen?
Nope gewoon standaard today plugin met 6 tabs. Hier de link: http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=48&t=343 Je moet wel geregistreerd zijn om het te kunnen downloaden echter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
touchie75 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 20:46:
ik heb een probleempje volgens mij. mijn accu is erg snel leeg, terwijl ik niet idioot veel met de touch bezig ben geweest. zoals vanochtend had ik s'nachts opgeladen, na 2 uur stond hij nog maar op 60% en nu 20.45 op 20% . heb vandaag 1 sms verstuurd en paar keer mail gelezen..
hebben jullie daar ook last van???
das veel te snel hoor
ik kan 2 dage vrij intensief tokkelen en dan draait hij op 286mhz

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
DaannO schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 23:00:
[...]

Nope gewoon standaard today plugin met 6 tabs. Hier de link: http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=48&t=343 Je moet wel geregistreerd zijn om het te kunnen downloaden echter. :)
Is dat een versie die via XDA dev.com beschikbaar is gekomen? Heeft hij bijv. ook de optie om - via het register - de tabs in te stellen (welke wel en niet zichtbaar zijn)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
of zou het komen omdat ik spbshell erop heb staan??
ik heb nog niet echt leeg laten lopen,elke avond aan de lader..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
heeft iemand wel eens gehad dat het geluid op de touch helemaal niks meer doet?
bij beltonen, sms waarschuwingen, wekker alarm, mp 3 afspelen etc. hoor ik geen geluid meer terwijl het geluid via het 'schuifje' aan de linkerkant van het toestel op helemaal aan staat...
als ik bel hoor ik wel geluid van het gesprek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kent u deze al ?

Iphone keyboard, super, zeker in landscape mode

http://forum.xda-develope...hread.php?t=296455&page=1

Afbeeldingslocatie: http://i5.photobucket.com/albums/y159/ac8dl/KB/Screen002.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze week mijn HTC Touch ook binnen gekregen en hij is super! Ik had zelf wel wat moeite om mijn GPS Receiver in te stellen maar na wat lezen vooral hier en beetje zelf uitzoeken toch gelukt. Heb nu TomTom Navigator draaien en ook dat draait vlekkeloos. Gelukkig nog geen geheugen tekort problemen gehad zoals sommige hier omschreven tijdens het draaien van TomTom. Verder had ik nog een vraagje hebben mensen als ervaringen met zo'n usb audio 3.5mm jack plug? Ben even aan het rondkijken waar ik zoiets het best kan halen. Mijn voorkeur gaat uit naar een 'gewone' winkel maar als het echt niet kan dan bestel ik het gewoon bij een online winkel zoals Expansys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
leuk! maar kan hem niet downloaden vanaf die site..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

touchie75 schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 13:56:
leuk! maar kan hem niet downloaden vanaf die site..
goed gelezen ?
http://rapidshare.com/files/19630568/ipKeyboard.rar.html

ik zie ook dat er een meer "touch" like thema voor is, als iemand weet waar ik die kan downloadn, thanks lamaar
Afbeeldingslocatie: http://pocketgames.jp/pics/ce/htk_skin.jpg

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2007 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn de instellingen nog steeds in het japans of chinees oid? Wat zijn jouw ervaringen met dit programma? SPB Full Screen Keyboard vind ik ook een onwijs handig progje alleen zijn trial tijd loopt af dus zoek nu een gratis vervanger.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2007 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 14:36:
[...]

Zijn de instellingen nog steeds in het japans of chinees oid? Wat zijn jouw ervaringen met dit programma? SPB Full Screen Keyboard vind ik ook een onwijs handig progje alleen zijn trial tijd loopt af dus zoek nu een gratis vervanger.
Instellingen zijn idd in het chinees, maar dat zijn toch maar een stuk of drie opties waar ik eigenlijk alleen bij de installatie mee te maken heb.

deze in landscape mode, is voor mij perfect, freeware, en ik kan nog de helft van het scherm zien.

(Ik zoek nu alleen nog een goeie manier om snel in landscape mode en terug te swithen via een commando e.g. "General = 20#ctlpnl cplmain.cpl,7" oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Touchie 75: Je accu gaat veel sneller leeg als je Bluetooth of WLan de hele dag laat aanstaan. Dat is écht een aanslag op je accu. Als je dat soort dingen niet aan hebt staan, maar bijvoorbeeld wel elke 5 minuten je mail checkt, dan moet je best een dag of 2 met de accu kunnen doen.

Ik heb nog een vraag: ik gebruik mijn Touch nu als modem voor m'n laptop. Dat werkt goed: ik kan mail ophalen én internetten. Maar... mail verzenden lukt op de één of andere manier zo niet, terwijl dat wel gewoon via een WiFi-netwerk lukt op m'n laptop met hetzelfde mailaccount. Blijkbaar staat er ergens iets verkeerd ingesteld, maar ik weet niet wat. Heeft iemand de gouden tip voor mij???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 21:07:
@touchie75, geen last van.

[...]

Hangt een beetje af van de kwaliteit van de films en mp3's die je afspeelt, hoe fel de display en hoe hard je het geluid hebt ingesteld.

Mijn test:

Een film met het freeware programma SUPER © omgezet naar Avi for Pocket PC.
Eigenschappen:
[afbeelding]

Sample om de kwaliteit te testen 5,6mb. Speelt alleen op TCPMP, of gewoon op de pc bekijken.

Screenshot:
[afbeelding]

Begonnen met 100% accu.

Op volledig scherm afgespeeld met TCPMP
Helderheid display 100%
Geluid op -1 streepje max
CPU 201mhz (standaard)

Na twee uur afspelen (1:53) zit de accu nu op 62%
Vind ik best ok
Weet jij toevallig ook of het mogelijk is om video te converteren en dan gewoon met Windows Media Player op de touch afspelen? Of moet je per se tcpmp downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 20:10:
[...]

Weet jij toevallig ook of het mogelijk is om video te converteren en dan gewoon met Windows Media Player op de touch afspelen? Of moet je per se tcpmp downloaden?
Dat kan je toch ook gewoon met windows media encoder doen ?,

http://www.microsoft.com/...pros/encoder/default.mspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
[ SPB Full Screen Keyboard vind ik ook een onwijs handig progje alleen zijn trial tijd loopt af dus zoek nu een gratis vervanger.
Modbreak:Géén warez-request/offers hier....

[ Voor 21% gewijzigd door Ginz op 04-08-2007 22:51 ]

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 20:10:
Ja dat kan, ik had toevallig gekozen voor .avi (DivX), dat pakt de ingebakken Windows Media Player blijkbaar niet. Als je een film omgezet naar bijvoorbeeld wmv of mp4 speelt ie um wel.

Het is gewoon dat ik geen hoge pet op heb van die ingebakken Windows Media Player.
Laatst een film omgezet naar mp4: beeld en geluid liepen niet synchroon tijdens het afspelen. Misschien omdat ik persé 25 frames per seconde wil. TCPMP is dan beter, en mijn voorkeur is DivX dus vandaar..

Wellicht dat je ook heel tevreden bent met die Windows Media Encoder link die Rucola gaf.
Wanneer je een film omzet met minder frames per seconde en iets lagere kwaliteit, zal de accu ook vast langer meegaan dan bij die test die ik heb gedaan.

[ Voor 18% gewijzigd door Chris.nl op 04-08-2007 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag de HTC Touch en ben er super tevreden mee, nu heb ik total commander gedownload, omdat ik toch wat dingen wil veranderen...weet alleen niet waar ik het neer moet zetten.
Kan iemand mij vertellen of ik het in \Windows\ moet zetten of dat het ergens anders moet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 22:59:
Ik heb sinds vandaag de HTC Touch en ben er super tevreden mee, nu heb ik total commander gedownload, omdat ik toch wat dingen wil veranderen...weet alleen niet waar ik het neer moet zetten.
Kan iemand mij vertellen of ik het in \Windows\ moet zetten of dat het ergens anders moet ?
Als je een programma download is het meestal een .cab bestand.

Een .cab bestand is de setup, daarmee wordt het programma geïnstalleerd, automatisch op de goede plek. Het .cab bestand wordt na de installatie automatisch gewist
Tenmiste als je niet stiekum de MDA Touch hebt, dan kan het met de hand. bron

Je kan het overal neerzetten, omdat je de setup toch weer wist.
Ik zet um meestal even op de opslagkaart.

[ Voor 5% gewijzigd door Chris.nl op 04-08-2007 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 23:10:
[...]

Als je een programma download is het meestal een .cab bestand.

Een .cab bestand is de setup, daarmee wordt het programma geïnstalleerd, automatisch op de goede plek. Het .cab bestand wordt na de installatie automatisch gewist
Tenmiste als je niet stiekum de MDA Touch hebt, dan kan het met de hand. bron

Je kan het overal neerzetten, omdat je de setup toch weer wist.
Ik zet um meestal even op de opslagkaart.
Bedankt, heb het werkende :) :) en ook al dingen aagepast :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Mooi, tweak maar raak :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry Mikkel,

ben even een weekje op vakantie geweest!
Bedankt voor je reactie.
:*)
Ik wil graag de wekker functie gebruiken, bij voorkeur met een eigen melodietje, zodat ie wat langer duurt dan de voorgeinstaleerde melodietjes van de telefoon. Hoe werkt dit?
mikkelnl schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 08:54:
[...]

Heb je het betreffende .cab bestand al wel? ZO ja: pda aan je pc verbinden, naar je pda bladeren in windows, .cab bestand naar de pda kopieren (bijv. naar My Documents), op je pda het .cab bestand zoeken met Verkenner, en er op klikken. Hierna gaat je pda het .cab bestand installeren. Als dit klaar is kan je het .cab bestand verwijderen (scheelt weer ruimte) en is het toetsenbord beschikbaar op je pda... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraag als het zou mogen ik zit te denken over de mda touch, maar zijn daarbij ook dingen gelockt, zoals het roze thema.

groetjes macjsk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:21

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

ik mag over twee maandjes weer aan een nieuw abo'tje en deze telefoon ziet er wel interessant uit...

ik heb echter nog niet veel verstand van die smartphones dus heb een vraagje; kan ik nu het toekomstige ubuntu mobile, dat in oktober op de markt komt, ook gebruiken en windows mobile 6.0 eraf gooien?

ben benieuwd of dit kan, met behoud van de touchFLO functie zou het helemaal mooi zijn..

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 11:23
Wat zijn nu de manieren om meer geheugen vrij te maken op de touch?

IE cache gaat nu al standaard naar de opslagkaart. Zelfde voor email.
De pagepool hack waarbij geflasht moet worden durf ik niet aan. Zijn er nog andere mogelijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

achterop23 schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 22:38:
Wat zijn nu de manieren om meer geheugen vrij te maken op de touch?

IE cache gaat nu al standaard naar de opslagkaart. Zelfde voor email.
De pagepool hack waarbij geflasht moet worden durf ik niet aan. Zijn er nog andere mogelijkheden?
Met Dinarsoft MemMaid kun je de storage van IE (en andere) naar de kaart zetten.
Geen hack, geen flash, gewoon een progje om je toestel schoon te houden
en je geheugen te optimaliseren. Ik gebruik het (zoals je eerder kunt lezen) al vanaf mijn
Vario 1, Vario 2 en nu op de Touch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dames/heren,
astublieft kan iemand (die niet in zijn registerbestand heeft gezeten) een registerexport maken?

het gaat mij vooral om de sms instellingen

alvast erg bedankt voor alle hulp 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:51
Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 17:26:
...

Ik heb nog een vraag: ik gebruik mijn Touch nu als modem voor m'n laptop. Dat werkt goed: ik kan mail ophalen én internetten. Maar... mail verzenden lukt op de één of andere manier zo niet, terwijl dat wel gewoon via een WiFi-netwerk lukt op m'n laptop met hetzelfde mailaccount. Blijkbaar staat er ergens iets verkeerd ingesteld, maar ik weet niet wat. Heeft iemand de gouden tip voor mij???
Dit ligt aan de SMTP server die je gebruikt, die is van je (vaste) internetprovider. Deze server accepteert geen mail die verstuurd wordt van een andere verbinding (je mobiele verbinding), tenzij je je gebruikersnaam en wachtwoord instelt. Dus bij de SMTP server de gebruikersnaam en wachtwoord instellen die je ook bij je POP3 server gebruikt.
Sommige providers staan het zelfs helemaal niet toe, dus ook niet wanneer je je wachtwoord opgeeft. Dit is om het versturen van Spam tegen te gaan.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geplande backup met "Sprite Backup HTC Edition" reset device maar komt dan met melding: "Error (1): Loadstring failed for 138". Na klik op OK verloopt backup verder gewoon goed...
Sprite backup is met installer geinstalleerd op storage card met setup van bij Touch (unbranded)geleverde CD . Wie heeft deze melding ook gehad en opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Weet iemand of je op deze telefoon het binnenkort te verschijnen ubuntu mobile kan zetten en windows mobile eraf gooien?

bvd

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 17:02
Heb deze link gevonden, door een install van een nieuwere versie van MSN is het probleem met het niet zien van online contacten opgelost (volgens de volgende thread)

http://forum.xda-develope...&highlight=live+messenger

Heb het nog niet geprobeerd omdat ik op mijn werk zit maar ga het vanavond zeker even proberen.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 08:38:
Geplande backup met "Sprite Backup HTC Edition" reset device maar komt dan met melding: "Error (1): Loadstring failed for 138". Na klik op OK verloopt backup verder gewoon goed...
Sprite backup is met installer geinstalleerd op storage card met setup van bij Touch (unbranded)geleverde CD . Wie heeft deze melding ook gehad en opgelost?
Sprite Bakcup van de HTC CD deed bij mij ook moeilijk.
Wanneer ik na een hard reset een volledige backup terugzette kreeg ik dubbele programma iconen te zien. Best jammer, ik kon het met Sprite zelf niet oplossen.

Ik heb het opgelost door SPB backup te gaan gebruiken, na een hard reset heb ik nu in zo'n 3 minuten mijn Touch weer met alle programma's, (email) instellingen en register aanpassingen die ik wil.
Voor een hard reset natuurlijk even een aparte backup maken van de email+sms berichten.
Bij het maken van een volledige backup het mapje /Windows/Lic/ uitvinken, op de een of andere manier kan ie dat bestandje niet backuppen, maar werkt er niet minder om.

[ Voor 8% gewijzigd door Chris.nl op 06-08-2007 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor de info, was er al bang voor, heb nl ook m'n betaalde sprite backup geprobeerd en die maakte er ook een potje van. Hoopte dus dat de meegeleverde versie beter zou werken, helaas!
Dan maar weer geld uitgeven aan SPB... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 11:35:
Dank voor de info, was er al bang voor, heb nl ook m'n betaalde sprite backup geprobeerd en die maakte er ook een potje van. Hoopte dus dat de meegeleverde versie beter zou werken, helaas!
Wat zegt de support van Sprite dan, want het is toch dat Sprite 5.1 ook aangeboden voor WM6 op hun site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu TomTom op mijn Touch staan, maar hij geeft bij GPS status...Geen bruikbaar GPS-signaal...
Bij gepaird device heb ik de GPS ontvanger op dezelfde com staan als bij External GPS Hardware....in TomTom heb ik overig BT GPS ontvanger gekozen en daar ook de com gezet die ik bij gepaird en External GPS Hardware heb staan...mijn GPS ontvanger is een Adapt....Heeft iemand een idee wat ik moet doen om het aan de praat te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Laatst online: 20:33
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 13:38:
Ik heb nu TomTom op mijn Touch staan, maar hij geeft bij GPS status...Geen bruikbaar GPS-signaal...
Bij gepaird device heb ik de GPS ontvanger op dezelfde com staan als bij External GPS Hardware....in TomTom heb ik overig BT GPS ontvanger gekozen en daar ook de com gezet die ik bij gepaird en External GPS Hardware heb staan...mijn GPS ontvanger is een Adapt....Heeft iemand een idee wat ik moet doen om het aan de praat te krijgen ?
Even wachten? Geen bruikbaar GPS signaal betekend volgensmij dat je geen verbinding hebt met genoeg satelieten om je positie te bepalen. Dus even naar buiten lopen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arieleks
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-08-2013
joeltje schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 10:18:
(...)

voor iedereen die liever aait dan drukt
Even het freeware tooltje total commander downloaden. Dan via mapje \\Plugins naar registry

Register: HKLM\Software\OEM\TFLOSettings
Daar kun je de FingerPressure vanaf zijn standaardwaarde (2728) naar beneden brengen.
ik heb de mijne naar 1028 gezet, en ik moet zeggen: een hele verlichting!

(...)
Ik weet niet of iemand anders dan Joeltje dit al had geprobeerd, maar bij mij was het resultaat een knetterharde vastloper (touch screen dat niet meer reageerde), en dus een harde reset. Gelukkig had ik net een uurtje daarvoor SPB backup geinstalleerd, en gedraaid. :9
Ook staat mijn FingerPressure waarde standaard niet op 2728, maar op 4009?

---
Nog maar eens een skriensjotje...

Afbeeldingslocatie: http://www.arielex.nl/images/htc_touch/screenshot01.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door arieleks op 06-08-2007 13:58 . Reden: skriensjotje ]

- Rietberg - sieben Mal sympatisch -

There are only 10 types of people, those who make stupid jokes about binary numbers and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamepie56 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 13:39:
[...]

Even wachten? Geen bruikbaar GPS signaal betekend volgensmij dat je geen verbinding hebt met genoeg satelieten om je positie te bepalen. Dus even naar buiten lopen ofzo.
Hij vind wel vier satelieten en een vrij sterk signaal, maar blijft de melding geven...Geen bruikbaar GPS signaal...

Hij heef toch niet meer dan vier satelieten nodig om het te kunnen draaien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb route66 op mijn touch gezet. Alles ging goed geactiveerd enz.(en kon route66 goed opstarten alles deed het alleen had ik geen gps verbinding) daarom mijn bluetooth muis instellen.

1e optie is welke poort je "aan de programma's toewijst", ik heb dit op poort 5 staan.
2e optie is om in te stellen welke seriele poort je via bluetooth je aan de GPS muis hebt toegewezen, ik heb dit op poort 6 staan met een baudrate van 57600 (de juiste snelheid staat in de gebruiksaanwijzing van mijn GPS ontvanger)..
3e optie, GPS automatisch beheren, heb ik aangevinkt staan.

wanneer ik nu mijn route66 opstart loopt hij vast bij het zoeken naar gps(het begin scherm)
ligt dit aan mijn instellingen of iets? Heeft iemand hier ervaring mee????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolRules
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-11-2021
Ik heb Route 66 dit weekend geinstalleerd op de Touch en werkt prima!
Wat ik gedaan heb:
- GPS Bluetooth ontvanger in de 12-volt, GPS aanzetten met het aan/uit knopje.
- Op de Touch zoeken naar Bluetooth apparaten.
- Gevonden GPS opslaan en verder geen opties (dus ook geen seriele poort, baudrate etc.) aantikken.
- Zorg dat Bluetooth aanstaat (via comm manager).
- Opstarten Route 66, en het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben een beetje nieuw hier.
heb me deze week ook een htc touch aangeschaft en moet zegen , prachtig toestelletje.
Ik heb wel een vraagje, hoe kan je uit het menuutje "starter" icoontjes weghalen???
om ze erin te zetten heb ik geen probleem, maar eerst had ik daar tomtom op gezet maar ik gebruik liever Miomap en nu zit ik daar met dat icoontje van tomtom opgescheept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ToolRules
Bij mij werkt dat niet zou je misschien kunnen kijken voor mij hoe de volgende punten bij jou staan ingeschakelt:

instellingen-> external gps-> Gps-programmapoort
Instellingen-> external gps-> Gps-hardwarepoort
Bluethooth->Com-poorten (heb je daar ook je gpsmuis aan toegevoegd en zoja com6 of com7)

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Zie ook hier en hier

[ Voor 33% gewijzigd door Chris.nl op 06-08-2007 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
bij mij werkt MSN nu prima!, ook na meerdere keren aanmelden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is al gelukt ik heb alles uitgezet en gedaan wat je zei en indd hij regelt het allemaal zelf zit ik al die uren te klooien 8)7
Bedankt He :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svennie schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 10:33:
Heb deze link gevonden, door een install van een nieuwere versie van MSN is het probleem met het niet zien van online contacten opgelost (volgens de volgende thread)

http://forum.xda-develope...&highlight=live+messenger

Heb het nog niet geprobeerd omdat ik op mijn werk zit maar ga het vanavond zeker even proberen.
Is het probleem van synchronisatie van de contactpersonen ook verholpen met deze versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 13:04
weet iemand hoe de voice dial functioneert?
ik heb nu een n70 die computergestuurd voicedial heeft.dus robert wordt echt op zn computers uitgesproken.mn vorige phone de 3230 had dat niet.daar moest je gewoon een naam vastleggen.
daarom ben ik benieuwd wat de touch doet.
werkt de voicedial ook met 1x op de knop drukken van je headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 18:25:
[...]

Is het probleem van synchronisatie van de contactpersonen ook verholpen met deze versie?
Welk probleem bedoel je precies? Met deze versie worden je contacten net zoals bij de oude versie gesynchroniseerd, daarna staan ze in je contacten lijst, niet dubbel gelukkig :)

Ik weet niet of dat je vraag beantwoord??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
polo306 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 18:56:
werkt de voicedial ook met 1x op de knop drukken van je headset?
Bij mijn stereo bluetooth headset wel ja.
'k Gebruik het niet nee.

[ Voor 5% gewijzigd door Chris.nl op 06-08-2007 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
Chris.nl schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 18:59:
[...]

Bij mijn stereo bluetooth headset wel ja.
'k Gebruik het niet nee.
andere setjes niet dan?
ik heb eigenlijk altijd mn phone in mn broek vandaar de voicedial.
maar het werkt..en daar ging het mij om.thanx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Geen idee, 'k heb alleen de mijne geprobeerd, het werkt vast zoals het moet.
Je kan um pairen als handsfree en/of draadloos stereo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 11:23
Downloaden met de Touch? (of andere PDA/Pocket PC)

www.jimmyr.com

geen zware programmas die toch niet draaien, gewoon google-tweaked-search naar alles wat je wilt.
Om deze post te laten staan: Geen dingen downloaden waar copyright op zit natuurlijk.

Via gprs duurt het natuurlijk wel eventjes voordat een mp3 binnen is, maar thuis met wifi aan, gaat het als een speer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 11:35:
zoek es op ftd op spb shell ;)

ff een vraagje: mijn kerel heeft mijn lettertype veranderd, hoe weet hij niet meer.. nu wil ik graag een andere lettertype hebben (bedoel dus over de gehele touch) hoe kom ik daar???? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mede touchers,

weet iemand waar ik een programma kan vinden die ervoor zorgt dat je MP3s op je wekker functie kan zetten. Zodoende kun je wat langer gebruik maken van je wekker functie, nu is ie echt kort.

Op pagina 4 staat iemand die dat heeft gedaan, alleen niet welk programma en waar te vinden.
Quincy artc237 ;)

al vast bedankt!!!!!! :?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2007 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 01:45:
Dames/heren,
astublieft kan iemand (die niet in zijn registerbestand heeft gezeten) een registerexport maken?

het gaat mij vooral om de sms instellingen

alvast erg bedankt voor alle hulp 8-)
Ik heb vanmiddag het register wat sms settings betreft gekopieerd van een andere touch..
sms deed het toch niet..
Daarna hard reset gedaan
nu doet het het weer..
waarschijnlijk lag het aan pocketcm 0.6
iemand anders problemen hiermee gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt svennie, dat wasvidd het probleem dat ik bedoelde.

Nu heb ik nog een andere vraag. ik heb gemerkt dat ik na een nachtje opladen niet telefonisch bereikbaar ben. wanneer ik word gebeld krijgt de beller direct mijn voicemail. mijn tel licht wel op! De instellingen geven geen doorschakeling aan! Na opnieuw opstarten ben ik weer bereikbaar. Kan iemand mij hiermee helpen want het is zwaar vervelend.

Verder wil ik nog even vragen if het mogelijk is e-mail automatisch op te laten halen via gprs (bijv elke 2 uur). Zo ja, hoe?

Ik moet zeggen dit is mijn eerste pocketpc maar ik ben verkocht! Wat een mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolRules
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-11-2021
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 17:14:
Hey ToolRules
Bij mij werkt dat niet zou je misschien kunnen kijken voor mij hoe de volgende punten bij jou staan ingeschakelt:

instellingen-> external gps-> Gps-programmapoort
Instellingen-> external gps-> Gps-hardwarepoort
Bluethooth->Com-poorten (heb je daar ook je gpsmuis aan toegevoegd en zoja com6 of com7)

Alvast bedankt
Hoi markie_bosie,

Instellingen -> external GPS -> GPS-programmapoort: Geen (staat niet aan!)
Instellingen -> external GPS -> GPS-hardwarepoort: Geen (staat ook niet aan!)
Alleen Tabblad Toegang staat GPS automatisch beheren aangevinkt
Bluetooth -> Com-poorten (geen uitgaande poort ingesteld!!!)
Bluetooth -> Bluetooth inschakelen en de checkbox daaronder aanvinken.

Ik vermoed dat het vinkje GPS automatisch beheren, voldoende is voor je GPS instellingen.
De GPS ontvanger moet wel zijn toegevoegd in je tabblad Apparaten onder Bluetooth.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 07:50:
Nu heb ik nog een andere vraag. ik heb gemerkt dat ik na een nachtje opladen niet telefonisch bereikbaar ben. wanneer ik word gebeld krijgt de beller direct mijn voicemail. mijn tel licht wel op! De instellingen geven geen doorschakeling aan! Na opnieuw opstarten ben ik weer bereikbaar. Kan iemand mij hiermee helpen want het is zwaar vervelend.
Dit probleem hadden we ook met de Wizard (MDA Vario) en T-Mobile. Dit lag toen aan de radio (gsm) versie die geinstalleerd was. Ik heb een paar vraagjes:
- Bij welke provider zit je (T-Mobile?)?
- Op welke rom heb je dit? De standaard Nederlandse of heb je geupgrade naar de Engelse?
- Welke Radio (gsm / telefoon) versie gebruik je? Heb je deze geupgrade naar 02.95.90?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
arieleks schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 13:40:
[...]

Ik weet niet of iemand anders dan Joeltje dit al had geprobeerd, maar bij mij was het resultaat een knetterharde vastloper (touch screen dat niet meer reageerde), en dus een harde reset. Gelukkig had ik net een uurtje daarvoor SPB backup geinstalleerd, en gedraaid. :9
Ook staat mijn FingerPressure waarde standaard niet op 2728, maar op 4009?

---
Nog maar eens een skriensjotje...

[afbeelding]
Ik heb dit niet geprobeerd, dus als deze tip een harde vastloper geeft bij meerdere mensen, geef ff door, gaan we de tip "aanpassen"...

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
touchie75 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 21:40:
[...]

zoek es op ftd op spb shell ;)

ff een vraagje: mijn kerel heeft mijn lettertype veranderd, hoe weet hij niet meer.. nu wil ik graag een andere lettertype hebben (bedoel dus over de gehele touch) hoe kom ik daar???? :S
In je register moet je een paar keys wijzigen:

HKLM\System\GDI\SYSFNT\Nm (typ het Font in die je wilt gebruiken, deze moet wel in de map \Windows\Fonts staan)

HKLM\System\GWE\Menu\BarFnt\Nm (typ het Font in die je wilt gebruiken, deze moet wel in de map \Windows\Fonts staan)

HKLM\System\GWE\Menu\PopFnt\Nm (typ het Font in die je wilt gebruiken, deze moet wel in de map \Windows\Fonts staan)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightMare
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:12
Bij de Mediamarkt hier in Eindhoven is de Touch nu gratis icm 1 jarig t-mobile relax 150 abbo. Klinkt erg goed >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arieleks
Kassad schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 12:22:
[...]

In je register moet je een paar keys wijzigen:

HKLM\System\GDI\SYSFNT\Nm (typ het Font in die je wilt gebruiken, deze moet wel in de map \Windows\Fonts staan)

HKLM\System\GWE\Menu\BarFnt\Nm (typ het Font in die je wilt gebruiken, deze moet wel in de map \Windows\Fonts staan)

HKLM\System\GWE\Menu\PopFnt\Nm (typ het Font in die je wilt gebruiken, deze moet wel in de map \Windows\Fonts staan)
Mijn NL Windows heeft geen folder \Windows\Fonts, en \Windows\Lettertypen is leeg. Straks even proberen om wat fontjes uit mijn font collectie over te pompen... ;)

There are only 10 types of people, those who make stupid jokes about binary numbers and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arieleks
arieleks schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 19:17:
[...]

Mijn NL Windows heeft geen folder \Windows\Fonts, en \Windows\Lettertypen is leeg. Straks even proberen om wat fontjes uit mijn font collectie over te pompen... ;)
Poep, nu heb ik wat fonts toegevoegd aan \windows\lettertypen, en dat werkt enzo (in Word dan).
Nu wil ik de fonts weer verwijderen maar dat schijnt dus niet te mogen... :-D

Edit 1:
Ik kan ze wel verplaatsen naar een andere map, naar \temp ofzo, maar daar kan ik ze nog steeds niet verwijderen. Als ik ze verplaats naar de opslagkaart, blijven de originelen gewoon staan, hij kopieert ze alleen.

Edit 2:

WTF. Ik kan ze zelfs gewoon renamen, maar wissen, ho maar.

Edit 3:
gelukt, na een soft reset... ;)

[ Voor 25% gewijzigd door arieleks op 07-08-2007 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:01

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

NightMare schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 18:54:
Bij de Mediamarkt hier in Eindhoven is de Touch nu gratis icm 1 jarig t-mobile relax 150 abbo. Klinkt erg goed >:)
In Zoetermeer ook. Neem je de Touch los, dan kost-ie €399,=

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 10:13:
[...]

Dit probleem hadden we ook met de Wizard (MDA Vario) en T-Mobile. Dit lag toen aan de radio (gsm) versie die geinstalleerd was. Ik heb een paar vraagjes:
- Bij welke provider zit je (T-Mobile?)?
- Op welke rom heb je dit? De standaard Nederlandse of heb je geupgrade naar de Engelse?
- Welke Radio (gsm / telefoon) versie gebruik je? Heb je deze geupgrade naar 02.95.90?
Mijn provider is inderdaad t-mobile.

Rom-versie 1.13.114.3 NLD
Radioversie: 02.9390 (niet geupgrade)

Ik snap er niet veel van maar het is wel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 22:04:
[...]

Mijn provider is inderdaad t-mobile.

Rom-versie 1.13.114.3 NLD
Radioversie: 02.9390 (niet geupgrade)

Ik snap er niet veel van maar het is wel vervelend.
Je hebt hier dus niets aan veranderd. Raar. Misschien een incident. Mocht je dit vaker hebben dan zou ik deze cab proberen (cingular had hetzelfde probleem):
http://forum.xda-develope...mentid=44841&d=1185215196
Dit komt uit deze post:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=312834

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zack_Leonhart
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-05 09:29
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 23:59:
[...]

Je hebt hier dus niets aan veranderd. Raar. Misschien een incident. Mocht je dit vaker hebben dan zou ik deze cab proberen (cingular had hetzelfde probleem):
http://forum.xda-develope...mentid=44841&d=1185215196
Dit komt uit deze post:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=312834
K*t... Dit heb ik gister nou ook gehad. dacht in eerste instantie dat het een incident was. Maar nu herinner ik me het MDA compact drama.... heb er zelf ook één gehad (3 eigenlijk, zo vaak heb ik dat ding nou teruggestuurd....)
Ik hoop dat dit een incident blijft, want ik heb m'n rom al geflashed.

Thnx voor het cabje, morgen mezelf maar ff bellen dan zien we daarna wel weer verder...

I thought what I'd do is I'd pretend to be one of those deaf mutes... or should I ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen nacht niet opgeladen en ik had vanmorgen nergens last van.

Ik benieuwd hoe het er morgenochtend voor staat na weer een nachtje aan het stroom.

Bedankt voor het cabje in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeyore98
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-08 19:50
Goedesmorges ! Eigenlijk een simpel vraagje maar ik zoek me blauw naar: wijzigen van geluid bij inkomend SMS bericht ?????? Beltoon gaat wel maar SMS-waarschuwing moet toch ook kunnen???? Met die van nu mis ik elk bericht.... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
eeyore98 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 08:22:
Goedesmorges ! Eigenlijk een simpel vraagje maar ik zoek me blauw naar: wijzigen van geluid bij inkomend SMS bericht ?????? Beltoon gaat wel maar SMS-waarschuwing moet toch ook kunnen???? Met die van nu mis ik elk bericht.... :>
Heb je al in je handleiding gekeken? Daar staat het in namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeyore98
ik heb de pdf-handleiding helemaal doorgestruggeld en als ik het had gevonden had ik geen vraag :/ heb het dus niet gevonden... vertel !!!!! please.... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eeyore98 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 09:25:
ik heb de pdf-handleiding helemaal doorgestruggeld en als ik het had gevonden had ik geen vraag :/ heb het dus niet gevonden... vertel !!!!! please.... :>
"ik heb de pdf-handleiding helemaal doorgestruggeld" Ja ja, je neus groeit

Instellingen/geluiden en meldingen/meldingen - en uit het pulldown menu berichten nieuw tekstbericht kiezen, en dan een ander geluidje kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeyore98
ik schaam me dood met die neus van me..... heb het gevonden... het ver verborgen pullfdownmenuutje.... waar een mens niet al me kan zitten... Thanx !!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 13:56
NightMare schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 18:54:
Ook de kleine lettertjes lezen.. je moet er ook internet bij nemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pumanike schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 11:34:
[...]

Ook de kleine lettertjes lezen.. je moet er ook internet bij nemen..
Dan nog is het niet duur. 12 x 29,50= 354 euro. Ik heb hem gisteren ook maar even gehaald, en kreeg tot mijn verbazing de unbranded simlockvrije HTC touch, en niet de MDA touch... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ik lees op diverse sites dat binnen niet al te lange tijd een opgewaardeerde versie van de Touch wordt gereleased in de US... onder de naam HTC Vogue. Verschillen:

* Géén WLAN, maar wél GPS ingebouwd
* 400Mhz ipv 200Mhz
* 256ROM ipv 128ROM
* 128RAM ipv 64RAM

Verder is het toestel qua look en afmetingen hetzelfde

Gezien ik WLAN niet heel er nodig heb, GPS wel handig is, en de meest gehoorde klacht van de Touch de snelheid is, lijkt mij dit een ideaal telefoontje. :) Heeft iemand een idee wanneer en of deze ook in europa gereleased wordt? Dit klinkt namelijk alsof die Vogue wel degelijk een leuke concurrent voor de iPhone is...

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Als ik een verjaardag aan mijn contacten toevoeg kan je die dan toe laten voegen aan de kalender? Of moet dat met de hand?

En als het met de hand moet hoe krijg je dan de leeftijd tussen haakjes er achter? Dit lukt wel door het in Outlook te doen en dan te synchroniseren maar is mij niet gelukt op de Touch zelf, is er iemand die weet of dat op de Touch kan en zo ja hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightMare
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:12
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 11:39:
[...]

Dan nog is het niet duur. 12 x 29,50= 354 euro. Ik heb hem gisteren ook maar even gehaald, en kreeg tot mijn verbazing de unbranded simlockvrije HTC touch, en niet de MDA touch... :+
Kan iemand anders dit nog bevestigen ?? Dat je een unbranded simlockvrije touch mee krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Svennie schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:13:
Als ik een verjaardag aan mijn contacten toevoeg kan je die dan toe laten voegen aan de kalender? Of moet dat met de hand?

En als het met de hand moet hoe krijg je dan de leeftijd tussen haakjes er achter? Dit lukt wel door het in Outlook te doen en dan te synchroniseren maar is mij niet gelukt op de Touch zelf, is er iemand die weet of dat op de Touch kan en zo ja hoe?
PocketOutlook heeft die functie helaas niet. Ik gebruik zelf SPB Diary, een today plugin die de standaard kalender plugin erg goed vervangt. Deze heeft die functionaliteit wel. Ik zit op mijn werk en kan nu even geen screenshot oid plaatsen maar dat is natuurlijk via google vrij makkelijk te vinden.

edit: Ik kan merken dat ik een dag ouder wordt, dit heb ik een paar dagen geleden ook al gepost:
Kassad schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 09:08:
[...]

Ik gebruik Spb Diary, die heeft een aparte verjaardagentab en laat het ook in de calender zien op je todayscreen. Dit is de verjaardagen/special eventstab:

[afbeelding]

[ Voor 25% gewijzigd door Kassad op 08-08-2007 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
NightMare schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:52:
[...]

Kan iemand anders dit nog bevestigen ?? Dat je een unbranded simlockvrije touch mee krijgt?
Het enige wat ik kan melden, is dat er in de landelijke folder staat dat als je T-mobile erbij neemt, dat je dan een simlock krijgt. Er staat niks over branding.

Vandaag de stad in geweest en bij de t-shop het toestel voor het eerst bedient, Toch-flo kon ik helaas niet starten, er zat iets in de weg. Als zijnde HTC Universal gebruiker (ik bel d'r niet mee) ben ik best enthousiasiast, maar de touch is dan wel voor erbij ;) De branding vond ik wel meevallen, of ze moeten in de winkel een andere rom gebruiken (geen roze balken namelijk, wel was de comm-manager een beetje roze, maar leek minder dan op die thums die hier eerder gepost waren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
HetWonder schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 13:24:

* 400Mhz ipv 200Mhz
* 256ROM ipv 128ROM
* 128RAM ipv 64RAM
edit

als je progjes installeerd op je touch.
gaat er dan van je ram geheugen af of van je rom?
kan je de 64 mb ram verhogen?en hoe?

[ Voor 42% gewijzigd door polo306 op 09-08-2007 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik weet eerlijk gezegd niet of de mediamarkt medewerker dit bewust heeft gedaan of dat het een foutje was. Het was ook de laatste touch die nog in sealed box in de vitrine lag...

Ach , ik kan er mee leven :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 19:54:
[...]

Ik weet eerlijk gezegd niet of de mediamarkt medewerker dit bewust heeft gedaan of dat het een foutje was. Het was ook de laatste touch die nog in sealed box in de vitrine lag...

Ach , ik kan er mee leven :9
Ik was bij MM en zag ze zelfs helemaal niet liggen. (Geen dummy, maar ook geen devices/dozen in de HTC vitrine. Misschien hebben ze wel heel weinig voorraad. Bij MM laten ze toch alles zien? Ik zou liever een HTC hebben, dan een T-mobile. Dus je hebt wel mazzel.

[ Voor 4% gewijzigd door robert-630 op 08-08-2007 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robert-630 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 20:09:
[...]

Ik was bij MM en zag ze zelfs helemaal niet liggen. (Geen dummy, maar ook geen devices/dozen in de HTC vitrine. Misschien hebben ze wel heel weinig voorraad. Bij MM laten ze toch alles zien? Ik zou liever een HTC hebben, dan een T-mobile. Dus je hebt wel mazzel.
Mediamarkt heeft er inderdaad wel een handje van om te adverteren met dingen waarvan ze er maar 2 of 3 hebben liggen. Ben je te laat, dan kan er wel geleverd worden ,maar alleen op bestelling. 8)7

Misschien was dat met de touch ook wel het geval. Toen het krantje in de bus viel ben ik er ook maar gelijk heen gegaan... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:01

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

[...]

Ja dat kan ik wel bevestigen.
Toen ik gisteravond mijn HTC Touch uit de vitrine liet halen, werd me gevraagd of ik 'm "zo" mee wilde nemen.
Ik begreep 'm verkeerd want ik antwoorde: ik heb toch graag de doos met toebehoren erbij.
Waarop de verkoper in de lach schoot en z'n vraag wat verduidelijkte: met of zonder abbo.
:D

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HetWonder schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 13:24:
Ik lees op diverse sites dat binnen niet al te lange tijd een opgewaardeerde versie van de Touch wordt gereleased in de US... onder de naam HTC Vogue. Verschillen:

* 400Mhz ipv 200Mhz
* 256ROM ipv 128ROM
* 128RAM ipv 64RAM

Verder is het toestel qua look en afmetingen hetzelfde

Gezien ik WLAN niet heel er nodig heb, GPS wel handig is, en de meest gehoorde klacht van de Touch de snelheid is, lijkt mij dit een ideaal telefoontje. :) Heeft iemand een idee wanneer en of deze ook in europa gereleased wordt? Dit klinkt namelijk alsof die Vogue wel degelijk een leuke concurrent voor de iPhone is...
Denk wel Wlan
http://www.pdadb.net/index.php?m=specs&id=803

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 13:56
Als ie wél Wlan heeft baal ik best wel dat ik nu deze heb :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Pumanike schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 00:43:
Als ie wél Wlan heeft baal ik best wel dat ik nu deze heb :p
Sinds ik weet van het bestaan van de vogue ben ik blij dat ik nog een paar maanden moet wachten voor mijn abbo afloopt, anders had ik allang al in een opwelling de touch gekocht. De vogue ziet eruit als dé iphone killer, de specs zijn beter en daarnaast is ie kleiner. Enige nadeel is de lage schermresolutie van 320x240, verder is het precies wat ik zoek!

Nu maar hopen dat het ding nog een beetje betaalbaar blijft...

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:18

Ankh

|true

Tis toch echt grappig, dat je wacht op de Vogue terwijl hij in nederland niet eens te gebruiken is :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Kassad schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 18:05:
[...]

PocketOutlook heeft die functie helaas niet. Ik gebruik zelf SPB Diary, een today plugin die de standaard kalender plugin erg goed vervangt. Deze heeft die functionaliteit wel. Ik zit op mijn werk en kan nu even geen screenshot oid plaatsen maar dat is natuurlijk via google vrij makkelijk te vinden.

edit: Ik kan merken dat ik een dag ouder wordt, dit heb ik een paar dagen geleden ook al gepost:

[...]
Het is gelukt door in Outlook alles in te stellen en dan te synchroniseren (wel bij ActiveSync instellen dat hij alles moet synchroniseren), ik heb nu alle gewenst verjaardagen er in staan inclusief de leeftijd tussen haakjes!

SPB Diary moet ik ook eens bekijken, ziet er wel interessant uit.

Ik heb een tweak gevonden om de datum die bij de HTC home plugin gebruikt wordt te veranderen, bij mij staat er nu "do 9-8-07", dit kan je aanpassen zoals je wil. Deze notatie wordt ook gebruikt bij SMS en mail berichten dus maak hem niet te lang, ik had er eerst "Donderdag 8 Augustus 2007" staan maar dan passen de afzender van sms'jes en email niet meer in beeld en worden die vervangen door "..." :P

Deze tweak staat beschreven op:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=314066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakers,

de mijne is besteld. T-mobile verlenging met pocket internet, het plus abonnement daarvan , dus met extra snelheid. Weet iemand welke snelheiden daarmee daadwerkelijk gehaald worden????

In ieder geval alvast bedankt voor de tips die ik hier allemaal opgedaan heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Wel een leuk progje voor WM6:
Morange
  • Mobile Social Network
  • Push Email
  • Mobile Instant Messaging
  • Mobile News and Blogs
  • Virtual Storage Space
  • Remote Desktop Access
  • PIM Synchronization

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ankh schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 07:56:
Tis toch echt grappig, dat je wacht op de Vogue terwijl hij in nederland niet eens te gebruiken is :)
Het lijkt me niet meer dan logisch dat van de Vogue ook een "normaal" model verschijnt dat het wel op Europese netwerken doet. Er is iig markt genoeg voor een geupgrade Touch; iedereen is lovend over het ding, maar klaagt wel over het gebrek aan snelheid en dat is nu juist wat bij de Vogue verbeterd is.

1+1=2 zou ik dan denken als ik htc was.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthic
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-06 16:36
Willen de Touch eigenaren foto's plaatsen a.u.b.?
-
Ik heb mijn Touch afgelopen dinsdag besteld op Ritel.nl. Ik ben nu nog aan het wachten tot dat mijn gegevens zijn aangekomen zodat ze de bestelling rond kunnen maken. Verder vraag ik mijn af wat ze eigenlijk precies bedoelen met t-mobile lock. Bedoeld men dat de smartphone gebrandmerkt is met beperkte mogelijkheden of heeft de smartphone dezelfde mogelijkheden alleen onder andere namen? (BIjv.: Internet Explorer » Web 'n Walk)

Ik verwacht mijn smartphone a.s. vrijdag (morgen).
Maar hoe bevalt jullie de smartphone?
Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.