Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:51
Dank je, na het daadwerkelijk lezen van deze thread had ik het zelf ook net gevonden..

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 10:39

LoneWolf

Just a Byte

Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 01:25:
[...]

even voor de duidelijkheid, links op de pagina (van linkje);
"De prijs van het toestel is i.c.m. een T-Mobile Relax abonnement + het Pocket Internet Totaal abonnement. Uw maandelijkse abonnementskosten worden dus met € 9,50 verhoogd."

Het is dus i.c.m. PIT, kosten komen bovenop je genoemde prijs
als je niet veel data gebruikt via gprs, of je hebt al een t-mob abboem t PIT, dan is via t-mobile site zelf interessanter, daar moet je 109 bijbetalen, bij relax 150 zonder data abbo (1jarig).
(kost ie dus 295 euro ong ...)

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
touchie75 schreef op zondag 29 juli 2007 @ 18:42:
dan is het wat anders alfonss, zal zo even kijken bij t-mobile.

ik heb de spb full screen keyboard gedownload maar hoe kan ik in settings komen? hij geeft steeds gelijk hele woorden aan, eerst in het engels, heb nl eroverheen gezet, maar nog vaak foute woorden. heb dan toch liever letter voor letter...

xenergy wat balen zeg van je touch.. zou je hem kunnen laten repareren , heb je een verzekering afgesloten?

wie weet nog leuke sites voor de touch? software o.i.d
na een dagje laten drogen werkte de telefoon weer, alleen kon ik mijn netwerk niet vinden. de verwarming deed echter wonderen, so it seems! hij ruikt nog een beetje naar bier, maar werkt wel weer gewoon! nu neem ik dat ding dus echt nooit meer mee als ik ga stappen haha!

overigens had ik veel moeite met de touch omdat ik bellen en smsen een beetje omslachtig vind...met de 6 tab plugin, waarbij je dus 9 contactpersonen snel kunt bellen ben ik dan ook zeer tevreden!

[ Voor 10% gewijzigd door Aghanim op 30-07-2007 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 01:25:
[...]

even voor de duidelijkheid, links op de pagina (van linkje);
"De prijs van het toestel is i.c.m. een T-Mobile Relax abonnement + het Pocket Internet Totaal abonnement. Uw maandelijkse abonnementskosten worden dus met € 9,50 verhoogd."

Het is dus i.c.m. PIT, kosten komen bovenop je genoemde prijs
Aha, maar dat onbeperkt data, is niets zonder PiT volgens jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 10:00:
[...]
Aha, maar dat onbeperkt data, is niets zonder PiT volgens jou?
Ze bedoelen met onbeperkt data dat er PIT (en dus 9,50 p/maand) bijkomt.
Dus "onbeperkt data" = PIT ;)
Aghanim schreef op maandag 30 juli 2007 @ 08:31:
Overigens had ik veel moeite met de touch omdat ik bellen en smsen een beetje omslachtig vind...met de 6 tab plugin, waarbij je dus 9 contactpersonen snel kunt bellen ben ik dan ook zeer tevreden!
Dat zit toch ook in je touch block, 9 foto's die je kunt bellen met 1 klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 11:55:
[...]

Ze bedoelen met onbeperkt data dat er PIT (en dus 9,50 p/maand) bijkomt.
Dus "onbeperkt data" = PIT ;)
Dat vind ik wel misleidend aangegeven dan.
Naja toch bedankt voor de hulp;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:52

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 12:17:
[...]

Dat vind ik wel misleidend aangegeven dan.
Naja toch bedankt voor de hulp;)
Hoezo misleidend? Je snapt toch wel dat je moet betalen voor onbeperkt data, het is 1 van de abonnementsvormen die je kunt kiezen. Zou raar zijn dat je bij gratis onbeperkt dataverkeer ook nog gratis de touch krijgt, en bij een vergelijkbaar abonnement ZONDER onbeperkt dataverkeer moet bijbetalen voor de touch.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arieleks
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-08-2013
Skriensjotje van mijn tudzj:

Afbeeldingslocatie: http://www.arielex.nl/images/htc_touch/screenshot_htc_Touch.gif

Overgeklokt naar 260MHz, 6-tab plugin geinstalleerd (zonder music tab).

Achtergrond is close-up foto van het perron van de metro halte op Station Sloterdijk (Amsterdam) ;)

Ziekenhuis afspraak is niets ernstigs... ;)

- Rietberg - sieben Mal sympatisch -

There are only 10 types of people, those who make stupid jokes about binary numbers and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 18:28:

Ik heb de Touch nu 2 weken, ik heb ook even 2 vragen voor de mensen hier.

Allereerst het geluid. Ik heb tijdens het bellen de slider van het volume op z'n laagste stand staan, want bij hogere volumes 'trilt' het geluid te veel. Er komt dan echt zo'n metaal-achtige trilling uit de luidspreker. Hebben meer mensen hier last van?

Verder nog een vraag over verjaardagen. Ik heb in de (standaard) contactlijst keurig netjes alle verjaardagen bij mijn contacten ingevoerd, ik hoopte dat deze nu ook automatisch in mijn agenda zouden komen te staan, maar dit is helaas niet het geval. Ik zou graag aan die verjaardagen herinnerd willen worden, maar heb een optie hiervoor nog niet kunnen vinden. Iemand die weet of dit op de Touch kan, of een programma weet dat deze optie wel heeft? Ik heb niet zo'n zin om al die verjaardagen ook nog als aparte agendapunten in te voeren... ;)
Mag ik deze even kicken? ;)

De geluidskwaliteit tijdens het bellen is echt niet goed. Bij het laagste volume is het geluid wel zuiver, maar bij een iets hoger volume hoor ik al weer allemaal metaalachtige trillingen uit de luidspreker komen. Dit lijkt me toch niet goed, ga er na de vakantie mee terug naar de winkel. Maar zijn er meer mensen die hier last van hebben?

En als iemand een oplossing heeft voor die verjaardagen die niet automatisch in je agenda verschijnen houd ik me ook aanbevolen! ;) Anders even kijken naar een andere agenda, misschien dat die ene op de vorige pagina het wel kan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 13:56
Ik heb geen last van slecht geluid, het klinkt allemaal heel zuiver :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Geluid klinkt bij mij ook prima "zuiver"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook bij mij klinkt alles prima.
Kleine aanmerking zijn alleen de bijgeleverde oordopjes.
Deze zijn niet helemaal de beste kwaliteit, maar is te doen.
Ik heb nu de oordopjes van mijn TyTn er aan hangen, is al iets beter.
(headset gebruik ik alleen voor muziek, nauwelijks om te bellen).
Verder staan mijn verjaardagen in Outlook en worden gewoon meege-synced,
deze komen gewoon in beeld op dag van verjaardag.
(dagje eerder zou leuk zijn, kan ik nog een kaart op de bus doen ;) )

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2007 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Chilly, kun je dat niet instellen? ik kan instellen wanneer ik de herinnering wil, dus zet die juist op 1 dag eerder ipv 15 min. (om de door jou al gegeven reden ;) )

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
Ik begin me langzaam aan toch wel een beetje te irriteren aan dat roze van m'n MDA Touch.. is er een mogelijkheid om dit naar de originele icoontjes te veranderen ?

Op XDA staat nu wel dit bericht :
ELF Update SPL (USPL) v1 - CID Unlock & flash *ANY* rom to your device

Maar ik hoef m'n Touch toch niet te gaan flashen voor een paar icoontjes of wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joeltje schreef op maandag 30 juli 2007 @ 14:52:
Chilly, kun je dat niet instellen? ik kan instellen wanneer ik de herinnering wil, dus zet die juist op 1 dag eerder ipv 15 min. (om de door jou al gegeven reden ;) )
Klopt, instellen gaat per agendapunt, standaard is dit 15 minuten.
Maar om voor alle verjaardagen ieder jaar de herrinnering een dag eerder te zetten.... 8)7
Ik bedenk me nu dat ik ooit op mijn Vario1 een progje had wat dit deed,
simpel today regeltje welke de verjaardagen voor de komende week liet zien.
Vanavond even zoeken, kom ik op terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem ook gehaald. Is idd een lekker toestel. Accuduur valt me een beetje tegen, komt mischien omdat ik er veel mee loop te spelen.
Wilde er ook een remote control (afstandbediening) progje opzetten maar er zit helaas geen infra rood op. :'(

-Weet iemand mischien een progje om met de touch je pc over te nemen?
LoneWolf schreef op maandag 30 juli 2007 @ 07:23:
[...]
als je niet veel data gebruikt via gprs, of je hebt al een t-mob abboem t PIT, dan is via t-mobile site zelf interessanter, daar moet je 109 bijbetalen, bij relax 150 zonder data abbo (1jarig).
(kost ie dus 295 euro ong ...)
Dan kun je volgens mij beter met PIT nemen. abo 12x€15,50 + PIT 12x€9,50 = €300 per jaar,
met bijbetaling van 49,95 voor het toestel kom je dan op €349,95 per jaar uit. Gaat ook nog 19 euro korting vanaf (4 maanden PIT voor de halve prijs.) KOm je dus uit op 330,95 p/j

t-mobile site

1 jarig abo (€15,50)+ PIT (€9,50), totaal €25,- per maand
Bijbetalen voor de touch Touch €49,95

Afbeeldingslocatie: http://img515.imageshack.us/img515/7078/tmobileoc2.jpg
arieleks schreef op maandag 30 juli 2007 @ 13:09:
[afbeelding]
Overgeklokt naar 260MHz, 6-tab plugin geinstalleerd (zonder music tab).
Zie maar 5 tabs >:)

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2007 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
4 maanden 20.25 per maand he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 22:13

Halfkakkende

Vandring

Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 23:10:

-Weet iemand mischien een progje om met de touch je pc over te nemen?
Ik heb een beetje zitten pielen met VNC (daar is ook een Mobile versie van). Werkte wel aardig, maar schrikbarend traag.

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt ja, scheelt weer 19 eurootjes.
Halfkakkende schreef op maandag 30 juli 2007 @ 23:30:
[...]
Ik heb een beetje zitten pielen met VNC (daar is ook een Mobile versie van). Werkte wel aardig, maar schrikbarend traag.
Schiet niet op dus.. Is er geen progje voor een extern bureaublad via wifi?

Met recsco file explorer kan ik wel op m'n netwerk komen (via wifi) en daar m'n gedeelde mappen zien. Is ook wel leuk filmpje kijken op de touch vanaf de pc :)

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2007 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pumanike schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:27:
Ik begin me langzaam aan toch wel een beetje te irriteren aan dat roze van m'n MDA Touch.. is er een mogelijkheid om dit naar de originele icoontjes te veranderen ?

Op XDA staat nu wel dit bericht :
ELF Update SPL (USPL) v1 - CID Unlock & flash *ANY* rom to your device

Maar ik hoef m'n Touch toch niet te gaan flashen voor een paar icoontjes of wel ?
Ik heb ff gekeken. In de windows map staan de roze icoontjes (png files) bv. AL_06.png, die heb ik naar mijn pc gekopieeerd daarna het icoontje veranderd in een zelfgemaakt icoontje. Toen het icoontje op mijn storage kaart gezet en met Resco explorer weer in de Windows map gezet (waarschuwingen genegeerd). Touch uit en aan en het icoontje is gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik Salling Clicker voor een paar handige functies om de PC te bedienen.
PC overnemen is er niet bij, maar voldoet voor mij.
Verder ben ik nu wel benieuwd naar de rose icons op de touch (ik heb HTC versie),
iemand een screenshot :) ?
arieleks schreef op maandag 30 juli 2007 @ 13:09:

6-tab plugin geinstalleerd (zonder music tab).
8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 00:17:
Verder ben ik nu wel benieuwd naar de rose icons op de touch (ik heb HTC versie),
Waarmee maak je die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 15:52

Fixer

FP ProMod
Ik ga er vanuit dat je wilt vragen hoe je screenshots kunt maken van het scherm van je Touch?

Je zou het natuurlijk old skool kunnen doen door een fotocamera te pakken, en doodleuk een foto van het schermpje te maken ;)

Gelukkig kun je ook kiezen voor Deze manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:19
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 00:17:
Voila... Ik vind ze niet zo erg vervelend ("web 'n' walk" is gewoon IE), staat wel grappig vind ik... Besides: ik gebruik die cube vrijwel nooit sinds ik de 5 tab plugin gebruik... :)

Afbeeldingslocatie: http://www.imgplace.com/directory/dir412/1185865127.bmp Afbeeldingslocatie: http://www.imgplace.com/directory/dir412/1185865242.bmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Halfkakkende schreef op maandag 30 juli 2007 @ 23:30:
[...]

Ik gebruik zelf logmein.com. Je moet een progje op je pc instaleren, daarna kan je via een browser je pc overnemen, werkt ook prima op een Pocketpc. De snelheid via GPRS is acceptabel, via WLAN is natuurlijk veel beter.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 18:28:
[...]
Verder nog een vraag over verjaardagen. Ik heb in de (standaard) contactlijst keurig netjes alle verjaardagen bij mijn contacten ingevoerd, ik hoopte dat deze nu ook automatisch in mijn agenda zouden komen te staan, maar dit is helaas niet het geval. Ik zou graag aan die verjaardagen herinnerd willen worden, maar heb een optie hiervoor nog niet kunnen vinden. Iemand die weet of dit op de Touch kan, of een programma weet dat deze optie wel heeft? Ik heb niet zo'n zin om al die verjaardagen ook nog als aparte agendapunten in te voeren... ;)
Ik gebruik Spb Diary, die heeft een aparte verjaardagentab en laat het ook in de calender zien op je todayscreen. Dit is de verjaardagen/special eventstab:

Afbeeldingslocatie: http://www.spbsoftwarehouse.com/products/diary/screenshots/2_0_6.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Joeltje
Ik heb m'n softkey verhaal aangepast ("Nieuwe SMS" snelkoppeling erbij).
Zou je de volgende keer dat je voorbij komt vliegen je verzamelpost ff willen aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 23:53:
[...]

Ik heb ff gekeken. In de windows map staan de roze icoontjes (png files) bv. AL_06.png, die heb ik naar mijn pc gekopieeerd daarna het icoontje veranderd in een zelfgemaakt icoontje. Toen het icoontje op mijn storage kaart gezet en met Resco explorer weer in de Windows map gezet (waarschuwingen genegeerd). Touch uit en aan en het icoontje is gewijzigd.
Nu nog aan alle originele icoontjes komen. Dus bij de tabs en in de kubus..
En het liefste ook bij de muziek speler enzo dat dat balkje niet roze is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende

Halfkakkende

Vandring

De icoontjes van die kubus haal ik nu van mijn Touch af. Wat me opvalt is dat ik in mijn kubus heb staan:
- Internet Explorer
- Comm Manager
- SMS/MMS
- Taken (Dit is dus anders dan de verkenner zoals in bijvoorbeeld bovenstaande plaatje)
- Agenda

De plaatjes voor Muziek, Foto's en Video's moet ik nog terug zien te vinden (die zijn niet AL_01, etc, genoemd :( )

Aanvulling:
ik zie ook een blauwe progresbar tussen de plaatjes staan, alsmede de besturingselementen voor een player (gebruik de functie zelf niet). Zal ik die ook maar even meekopieren?

[ Voor 19% gewijzigd door Halfkakkende op 31-07-2007 11:25 ]

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
Chris.nl schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 10:08:
Joeltje
Ik heb m'n softkey verhaal aangepast ("Nieuwe SMS" snelkoppeling erbij).
Zou je de volgende keer dat je voorbij komt vliegen je verzamelpost ff willen aanpassen?
Done, alleen je Disclaimer toch?

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Got FiXeR schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 02:14:
Ik ga er vanuit dat je wilt vragen hoe je screenshots kunt maken van het scherm van je Touch?

Je zou het natuurlijk old skool kunnen doen door een fotocamera te pakken, en doodleuk een foto van het schermpje te maken ;)

Gelukkig kun je ook kiezen voor Deze manier :)
Ik heb dat progje ook geinstalleerd, alleen kom ik niet helemaal uit de knoppen. Welke knop gebruik jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
joeltje schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 11:28:
Done, alleen je Disclaimer toch?
Nah, ik had de 1e 4 regels ook wat aangepast qua volgorde maar da's :+ niet mega belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende

Halfkakkende

Vandring

Pumanike schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 10:58:
[...]

Nu nog aan alle originele icoontjes komen. Dus bij de tabs en in de kubus..
En het liefste ook bij de muziek speler enzo dat dat balkje niet roze is :p
Ik heb een rar-file gemaakt, met daarin alle png-files uit de windows map. Kan je zelf uitzoeken welke plaatjes vervangen dienen te worden. Mogelijk kan je dan voor andere users een overzicht met te vervangen plaatjes aanmaken (ik kan dit niet testen, ik heb geen T-Mobile variant).

Je kan de rar hier downloaden: http://www.sendspace.com/file/w992vk

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die van de MDA Vario naar dit toestel zijn overgeschakeld? Zo ja:
Hoe erg weegt voor jullie het missen van een toetsenbord op tegen het kleinere formaat en de vernieuwde interface van de Touch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arieleks
Ik gebruik HauteCapture. Niet gratis, maar werkt wel via ActiveSync, dus je screenshot staat meteen op je compu.

Nee, ik heb er niet voor betaald, maar ook niet gekraakt. Ik gebruik de 'Live Capture' optie, die zet geen nag-screen op de screenshot, en ik maak vervolgens op mijn pc een screenshot van HauteCapture.... :p Ja, gierig, ik weet het.
Zoals RedChilly al opmerkte: 6-1=5 ;)

Ik gebruik de music player op mijn telefoon toch niet, daar hebben we de mp3 spelert voor.

Toch maar even dat allblack thema geinstalleerd. Ziet er toch wel mooi uit.

Afbeeldingslocatie: http://www.arielex.nl/images/htc_touch/screenshot_htc_Touch2.png

There are only 10 types of people, those who make stupid jokes about binary numbers and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
Halfkakkende schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 11:46:
[...]

Ik heb een rar-file gemaakt, met daarin alle png-files uit de windows map. Kan je zelf uitzoeken welke plaatjes vervangen dienen te worden. Mogelijk kan je dan voor andere users een overzicht met te vervangen plaatjes aanmaken (ik kan dit niet testen, ik heb geen T-Mobile variant).

Je kan de rar hier downloaden: http://www.sendspace.com/file/w992vk
Heel erg bedankt! :) Ik zal eens even kijken!

Edit : De plaatjes van foto's en video's op de kubus blijven gewoon roze maar de verkenner enzo doen het wel, maar als je de kubus draait zie je toch de roze icoontjes :p zou je dit ergens aan kunnen passen ? :P en ook de andere plaatjes dus van foto's en video's :P
De balk van de muziekspeler is ook blauw nu :)

Ik heb ook alle PNG bestanden uit mijn Windows map ff geupload :
http://www.sendspace.com/file/c0udtf

[ Voor 28% gewijzigd door Pumanike op 31-07-2007 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
arieleks schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 12:34:
[...]

Ik gebruik HauteCapture. Niet gratis, maar werkt wel via ActiveSync, dus je screenshot staat meteen op je compu.

Nee, ik heb er niet voor betaald, maar ook niet gekraakt. Ik gebruik de 'Live Capture' optie, die zet geen nag-screen op de screenshot, en ik maak vervolgens op mijn pc een screenshot van HauteCapture.... :p Ja, gierig, ik weet het.
Heb je toch slim bedacht om gratis "legaal" screenshots te kunnen maken.

GetPDAScreen werkt ook via ActiveSync, maar is dus wel freeware en volledig functioneel.
Zo maak ik m'n screenshots.

- edit - ik vond die stoeptegel screenshot ook mooi

[ Voor 7% gewijzigd door Chris.nl op 31-07-2007 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kassad schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 09:02:
[...]
Ik gebruik zelf logmein.com. Je moet een progje op je pc instaleren, daarna kan je via een browser je pc overnemen, werkt ook prima op een Pocketpc. De snelheid via GPRS is acceptabel, via WLAN is natuurlijk veel beter.
Dit werkt zeker prima. Ook is de snelheid best aardig ja via gprs. Thnx!
Chris.nl schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 13:31:
[...]
GetPDAScreen werkt ook via ActiveSync, maar is dus wel freeware en volledig functioneel.
Werkt ook prima, jij ook bedankt. ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2007 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er net ook 1 gehaald en vroeg me af hoe jullie het MSN probleem hadden opgelost. Zodat me contactlijst niet verneukt wordt. Durf nu MSN niet aan te zetten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende

Halfkakkende

Vandring

Andere MSN gebruiken! (Pocket MSN).

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

MaKK0 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 12:45:
Ik heb em overigens gisteren rond 16u online besteld en ik heb vandaag een afspraak gemaakt -met een overigens uiterst vriendelijke dame van AMP logistics- en hij wordt maandag bezorgd :)
Mijne heb ik gister om 17:00 online besteld bij t-mobile, en hij staat vandaag sinds vanmorgen al op status 4 (Bij de koerier) , maar ik ben nog niet gebeld voor een afspraak ? enig idee hoe lang dat duurt ?

[EDIT]
Okee ben gebeld... donderdag.. helaas dus niet binnnen de aangegeven 2 werkdagen.
vind het alleen jammer dat je geen tijd kan afpreken, je moet de hele dag tussen 9:00 en 18:00 beschikbaar zijn. (je kan wel die dag zien op aflevertijd.nl hoe laat ze ongeveer komen)

[ Voor 21% gewijzigd door LoneWolf op 31-07-2007 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneWolf schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 16:25:
[...]
[EDIT]
Okee ben gebeld... donderdag.. helaas dus niet binnnen de aangegeven 2 werkdagen.
vind het alleen jammer dat je geen tijd kan afpreken, je moet de hele dag tussen 9:00 en 18:00 beschikbaar zijn. (je kan wel die dag zien op aflevertijd.nl hoe laat ze ongeveer komen)
Je kunt de avond ervoor vanaf 21.00u. zien hoe laat ze ongeveer komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Zit er eigenlijk bij de MDA versie ook zo'n zacht hoesje bij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneWolf schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 20:16:
Zit er eigenlijk bij de MDA versie ook zo'n zacht hoesje bij ?
yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 12:07:
Zijn er mensen die van de MDA Vario naar dit toestel zijn overgeschakeld? Zo ja:
Hoe erg weegt voor jullie het missen van een toetsenbord op tegen het kleinere formaat en de vernieuwde interface van de Touch?
ik heb een mda vario gehad en die was me veel te groot en te zwaar. toetsenbord mis ik niet ..je kan een keyboardje downloaden die zo groot is als je gehele scherm,kun je gewoon met je duimen toetsen.
ik had na mijn mda vario (verkocht via mp) een nokia 6111. nou wat een verschil. saai k-tding..
ik miste al die functies en ben blij dat ik nu deze heb. mijn ventje heeft de mda compact III die is een stuk kleiner en mooier, ook leuk maar hij is wel een beetje jaloers op mijn touch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de info, touchie75 :)

[edit] De rest hier onder is ook bedankt ^^

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2007 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanochtend mijn Touch binnen gekregen, en ben er zeer tevreden over.
Alles werkt volgens verwachting. Dat overclocken is ook wel even goed voor de snelheid.
Maar soms heb ik het probleem dat als ik een bestandje naar mijn touch kopieer, hij hem op mijn Touch niet herkent, terwijl mijn pc zegt dat hij er wel staat. Iemand ideeën?

Ook heb ik misschien een domme vraag, maar wat is een softreset en hoe doe je die? :?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2007 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 12:07:
Ik heb het al eerder genoemd hier, maar ik ben i.d.d. overgestapt van TyTn (Vario2) naar de Touch
In eerste instantie als 2e (kleine/weekend) toestel erbij.
Nadat ik al mijn progs er op heb gezet en de snelheid op turbo heb staan (zie eerdere posts),
was ik zo onder de indruk dat ik eigenlijk mijn vario alleen nog gebruikte voor Het toetsenbord.
Van de week betrapte ik mijzelf er op dat ik de phonepad ging installeren op de Vario
om sneller te typen 8)7
Vario staat nu te koop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 23:32:
[...]

Ik heb het al eerder genoemd hier, maar ik ben i.d.d. overgestapt van TyTn (Vario2) naar de Touch
In eerste instantie als 2e (kleine/weekend) toestel erbij.
Nadat ik al mijn progs er op heb gezet en de snelheid op turbo heb staan (zie eerdere posts),
was ik zo onder de indruk dat ik eigenlijk mijn vario alleen nog gebruikte voor Het toetsenbord.
Van de week betrapte ik mijzelf er op dat ik de phonepad ging installeren op de Vario
om sneller te typen 8)7
Vario staat nu te koop ;)
Same here! M.u.v. phonepad: ik gebruik HappyTapping als toetsenbord: grotere toetsen zodat ik nog steeds een 'normaal' toetsenbord heb op 't scherm... (ik kon niet wennen aan terug naar T9-achtige tools). Heb hiervoor een TyTN gehad, super ding maar al weken niet meer in gebruik: lijkt ineens een erg groot, log, zwaar en lomp apparaat... (ik overdrijf lichtelijk, maar ik ben i.i.g. helemaal over op de Touch) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 23:23:
Ik heb vanochtend mijn Touch binnen gekregen, en ben er zeer tevreden over.
Alles werkt volgens verwachting. Dat overclocken is ook wel even goed voor de snelheid.
Maar soms heb ik het probleem dat als ik een bestandje naar mijn touch kopieer, hij hem op mijn Touch niet herkent, terwijl mijn pc zegt dat hij er wel staat. Iemand ideeën?

Ook heb ik misschien een domme vraag, maar wat is een softreset en hoe doe je die? :?
In Verkenner -> menu kan je aanvinken "alle bestanden weergeven", wellicht helpt dat.

Een soft reset is het toestel "resetten" zonder data / instellingen te wissen.
Soms moet je een soft reset doen om aangepaste instellingen in het register "effectief" te maken.
Sommige programma's doen automatisch een soft reset nadat je ze geinstalleerd hebt.

Je kan een soft reset doen als je toestel is vastgelopen (heb ik nog niet meegemaakt).

Hoe?

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tellertje/soft%20reset.jpg

Drie keer raden uit welke gebruiksaanwijzing die afbeelding komt :+

Een hard reset is het toestel terugstellen naar de fabrieksinstellingen voor als je um bijvoorbeeld compleet verklooid hebt. Dit doe je door de 2 knoppen (gesprek opnemen, en gesprek beëindigen) in te drukken, een soft reset te doen, en die 2 knoppen dan nog steeds ingedrukt te houden.
Of gewoon een soft reset en dan snel die 2 knoppen indrukken.
Kan ook via Start -> Instellingen -> Systeem -> Opslag wissen

Veel plezier met je touch.

[ Voor 4% gewijzigd door Chris.nl op 01-08-2007 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 23:23:
Even de ActiveSync openen en wachten tot hij synct. Als je ziet dat hij dat doet/gedaan heeft staat hij wel op je Touch.
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 16:08:
Ik heb er net ook 1 gehaald en vroeg me af hoe jullie het MSN probleem hadden opgelost. Zodat me contactlijst niet verneukt wordt. Durf nu MSN niet aan te zetten. :P
IM+ gebruiken

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2007 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arieleks
Chris.nl schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 13:31:
[...]

Heb je toch slim bedacht om gratis "legaal" screenshots te kunnen maken.

- edit - ik vond die stoeptegel screenshot ook mooi
offtopic:
Niet slim, gewoon lui. Maar ja, ik ben nog altijd van mening dat een gezonde dosis luiheid een kenmerk is van bovengemiddelde intelligentie... Je moet immers slim zijn om zo weinig mogelijk te doen, zonder dat het opvalt... O-) ;)

lol, dat progje GetPDAScreen is net iets minder omslachtig dan mijn methode... :p Dank.

Mijn probleem met die tegel screenshot is dat in het midden een vage paarse waas zit, wat mij iets teveel doet denken aan een tv die ik ooit bewerkt heb met een magneet uit een grote luidspreker. Dus iedere keer als ik mijn tudzj aanzet heb ik even een flits van, kut, display kapot... ;) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RwD
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

RwD

kloonikoon

Ik heb sinds gisteren de HTC Touch en ben op die irritante problemen (msn contacten zijn offline, contactlijst onveranderbaar vervuild en erg lang) na eigenlijk erg tevreden (nog wel :P).

Ik blijf toch met een probleem zitten:
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 18:09:
Wil je in de plugin jouw stad hebben dan kan je HH_0409_WeatherCities editen in \Windows\

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<locations>
    <city name="Amersfoort, NL" locationcode="EUR|NL|NL010|AMERSFOORT"/>
    <city name="Amsterdam, NL"  locationcode="EUR|NL|NL008|AMSTERDAM"/>
    <city name="Antwerpen, BE"  locationcode="EUR|BE|BE001|ANTWERPEN"/>
    <city name="Apeldoorn, NL"  locationcode="EUR|NL|NL004|APELDOORN"/>
    <city name="Arnhem, NL"     locationcode="EUR|NL|NL004|ARNHEM"/>
    <city name="Breda, NL"      locationcode="EUR|NL|NL007|BREDA"/>
    <city name="Brugge, BE"     locationcode="EUR|BE|BE011|BRUGGE"/>
    <city name="Brussels, BE"   locationcode="EUR|BE|BE003|BRUXELLES"/>
    <city name="Charleroi, BE"  locationcode="EUR|BE|BE004|CHARLEROI"/>
    <city name="Dordrecht, NL"  locationcode="EUR|NL|NL012|DORDRECHT"/>
    <city name="Ede, NL"        locationcode="EUR|NL|NL004|EDE"/>
    <city name="Eindhoven, NL"  locationcode="EUR|NL|NL007|EINDHOVEN"/>
    <city name="Emmen, NL"      locationcode="EUR|NL|NL001|EMMEN"/>
    <city name="Enschede, NL"   locationcode="EUR|NL|NL009|ENSCHEDE"/>
    <city name="Gent, BE"       locationcode="EUR|BE|BE009|GENT"/>
    <city name="Groningen, NL"  locationcode="EUR|NL|NL005|GRONINGEN"/>
    <city name="Haarlem, NL"    locationcode="EUR|NL|NL008|HAARLEM"/>
    <city name="Haarlemmermeer, NL" locationcode="EUR|NL|NL008|HAARLEMMERMEER"/>
    <city name="Leiden, NL"     locationcode="EUR|NL|NL012|LEIDEN"/>
    <city name="Liège/Luik, BE" locationcode="EUR|BE|BE005|Li%E8ge"/>
    <city name="Maastricht, NL" locationcode="EUR|NL|NL006|MAASTRICHT"/>
    <city name="Namur, BE"      locationcode="EUR|BE|BE008|NAMUR"/>
    <city name="Nijmegen, NL"   locationcode="EUR|NL|NL004|NIJMEGEN"/>
    <city name="Rotterdam, NL"  locationcode="EUR|NL|NL012|ROTTERDAM"/>
    <city name="Tilburg, NL"    locationcode="EUR|NL|NL007|TILBURG"/>
    <city name="Utrecht, NL"    locationcode="EUR|NL|NL010|UTRECHT"/>
    <city name="Zaanstad, NL"   locationcode="EUR|NL|NL008|ZAANSTAD"/>
    <city name="Zoetermeer, NL" locationcode="EUR|NL|NL012|ZOETERMEER"/>
    <city name="Zwolle, NL"     locationcode="EUR|NL|NL009|ZWOLLE"/>
</locations>

Ik ben zo vrij alle beschikbare Nederlandse en Belgische steden voor onze Belgische vrienden die beschikbaar zijn in de tabel te zetten kant en klaar.

Hier kun je kijken of een bepaalde stad beschikbaar is:
http://www.accuweather.co...y,%20or%20City,%20Country
Als je dan de url hebt kijk naar het laatste gedeelte en daar gaat het om.

Staat jouw stad/dorp niet in de lijst? Pak het dichtstbijzijnde punt en verander de naam bij city name, dus niet in locationcode!
Ik wil dit heel graag uitvoeren, maar zoals al eerder door mensen wordt gezegd staat het bestand dat ik moet hebben (HH_0413_WeatherCities.xml) volgens TotalCommander in het ROM geheugen en dus staat het op read-only. Nu zal hier vast iets mee te doen zijn, maar een bestand in ROM pas je niet zomaar aan. Vinkjes weghalen heeft geen enkel nut, dit had ik eerst al geprobeerd, maar ze zijn niet "weghaalbaar".

Dus nogmaals de vraag: hoe krijg ik de extra steden er bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arieleks
Heeft al iemand een VPN verbinding voor elkaar gekregen met de Touch? Ik heb netjes mijn gegevens van mijn thuis vpn ingevuld (ip, pptp, username/password), maar hij weigert een connectie te maken. Er gebeurt gewoon helemaal niet wanneer ik probeer te verbinden...

Is er een freeware/goedkoop alternatief, qua VPN client? Zat al te kijken naar AnthaVPN, maar da's een beetje duur, vind ik....

Oh, en nu ik die 6-tab home plugin heb, is de tekst in de plugin in het Engels, terwijl de rest van mijn phone in het nederlands is. Is het mogelijk om deze teksten ergens te veranderen, of zit dat ingebakken?

[ Voor 21% gewijzigd door arieleks op 01-08-2007 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RwD schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 11:51:
Ik heb sinds gisteren de HTC Touch en ben op die irritante problemen (msn contacten zijn offline, contactlijst onveranderbaar vervuild en erg lang) na eigenlijk erg tevreden (nog wel :P).

Ik blijf toch met een probleem zitten:

[...]
Ik wil dit heel graag uitvoeren, maar zoals al eerder door mensen wordt gezegd staat het bestand dat ik moet hebben (HH_0413_WeatherCities.xml) volgens TotalCommander in het ROM geheugen en dus staat het op read-only. Nu zal hier vast iets mee te doen zijn, maar een bestand in ROM pas je niet zomaar aan. Vinkjes weghalen heeft geen enkel nut, dit had ik eerst al geprobeerd, maar ze zijn niet "weghaalbaar".

Dus nogmaals de vraag: hoe krijg ik de extra steden er bij?
Simpel:

Haal vinkje read only weg, doe een soft reset, en het moet werken!
Heb je een Engelse versie dan hoef je dit allemaal zeer waarschijnlijk niet, met een Nederlands model wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende

Halfkakkende

Vandring

Ook bij mij werkt dit niet. Als ik het vinkje weghaal, zet hij hem automatisch weer terug (zowel via total commander als via mijn windows systeem)...Ook een softreset heeft geen zin.

[ Voor 10% gewijzigd door Halfkakkende op 01-08-2007 13:16 ]

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die het niet voor elkaar krijgen om het bestand te editen van de locatie voor de weersverwachtingen:

Ga met een registery editor naar:
HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/HTC/HTChome/Weather/Settings
Edit de LocationCode en zet hier de code in die in je adresbalk van je browser krijgt te zien als je jouw stad op accuweather.com opzoekt.

Je houdt wel een verkeerde naam in je scherm, maar je krijgt de gegevens van de ingevoerde stad.
Ik heb zelf "amsterdam" op mijn scherm en de gegevens van Enschede.

Kan zijn dat je nog een soft reset moet doen voor dat het werkt.

Wel op eigen risico natuurlijk.

Bron: xda Forum

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2007 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RwD
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

RwD

kloonikoon

Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 13:46:
Voor de mensen die het niet voor elkaar krijgen om het bestand te editen van de locatie voor de weersverwachtingen:

Edit de LocationCode en zet hier de code in die in je adresbalk van je browser krijgt te zien als je jouw stad op accuweather.com opzoekt.

Je houdt wel een verkeerde naam in je scherm, maar je krijgt de gegevens van de ingevoerde stad.

Even bevestigen dat dit voor mij werkte alhoewel het weerbericht op 200 kilometer wel heeel erg afweek van wat het in amsterdam was 2 minuten voor de aanpassing (onweer morgen en zaterdag 5 graden koeler maar zondag 6 graden warmer).

@Iruja:
Ik had er nog bij gezegd dat de vinkjes niet weg te halen zijn.

Ik vraag me af of deze gegevens dan bij vorige versies ergens anders staan omdat sommige mensen ze blijkbaar zo makkelijk aan kunnen passen terwijl ze bij mij blijven zoals ze zijn.
Overigens kon ik in diezelfde "ROM" map wel een bestand er bij zetten, dus hoe rom is het nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 13:46:

Even de location aanpassen naar Enschede, NL en klaar. Dat is de titel die hij gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 15:15:
[...]

Even de location aanpassen naar Enschede, NL en klaar. Dat is de titel die hij gebruikt.
Had ik nog niet eens aan gedacht. 8)7

Bedankt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de TouchFlow rom geweldig, maar van de cube gebruik ik eigenlijk nooit en ik heb er eigenlijk meer last dan gemak van (tijdens surfen met opera bijvoorbeeld, dan wil naar boven op de pagina, maar dan krijg de cube ervoor).

Is het mogelijk om de cube uit te schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RwD schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 15:05:
[...]

@Iruja:
Ik had er nog bij gezegd dat de vinkjes niet weg te halen zijn.
Dit is vreemd, want ik kon het wel?
Ik begin steeds meer te vermoeden dat er al meerdere rom versies in omloop zijn.
In ieder geval in de volgende rom update komen alle standaard steden er in iig, dus ff wachten.

Maar bijv. het weer voor Den Bosch adden kan ik weer vergeten, tis ook altijd wat he :P
Ze hadden beter manuale codes kunnen laten ingeven in het NLXX0000 formaat, dan was er minder gedonder daarmee geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 16:56:
Ik vind de TouchFlow rom geweldig, maar van de cube gebruik ik eigenlijk nooit en ik heb er eigenlijk meer last dan gemak van (tijdens surfen met opera bijvoorbeeld, dan wil naar boven op de pagina, maar dan krijg de cube ervoor).

Is het mogelijk om de cube uit te schakelen?
Ik weet niet of dat mogelijk is maar als je je touch op landscape modus zet dan werkt de kubus niet, zo surf ik dus over het internet .. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saturn21
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:36
Ik heb zojuist ook een HTC Touch besteld - nou ja, de T-mobile versie dan.

Weet iemand of hier ook een screen protector bij zit?

En hoe erg is de branding? Ik heb hier niets over kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

saturn21 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 18:27:
Ik heb zojuist ook een HTC Touch besteld - nou ja, de T-mobile versie dan.

Weet iemand of hier ook een screen protector bij zit?

En hoe erg is de branding? Ik heb hier niets over kunnen vinden...
Er zit een screenprotector bij. Op het toestel zelf staat tmobile boven de knopjes en onder het scherm. In de software heb je slechts op een paar plekken wat roze icoontjes, bijvoorbeeld in de connection manager. Heel erg minimaal vind ik zelf en totaal niet storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een week eindelijk mijn bestelde Touch binnen, is het een franse versie.
:'( :'( :'(
ik wordt hier zot van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 23:10:
[...]

Dan kun je volgens mij beter met PIT nemen. abo 12x€15,50 + PIT 12x€9,50 = €300 per jaar,
met bijbetaling van 49,95 voor het toestel kom je dan op €349,95 per jaar uit. Gaat ook nog 19 euro korting vanaf (4 maanden PIT voor de halve prijs.) KOm je dus uit op 330,95 p/j

1 jarig abo (€15,50)+ PIT (€9,50), totaal €25,- per maand
Bijbetalen voor de touch Touch €49,95

[...]
ik heb al een t-mobile abbo met pit, wil alleen een andere toestel. en dan is zonder pit met 109 bijbetalen het goedkoopst. (296 euro)
Los toestel HTC kost 420, bij t-mobile in de winkel kan je hem overigens ook gewoon los kopen, kost ie 349.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 20:27
Hoe zit het met de batterij verbruik van de Touch met het afspelen van video`s.
Kan ik bv op een lange vlucht 1 of 2 video`s bekijken voordat de batterij leeg is ?

Ik overweeg mijn huidige telefoon nokia E70 en pda acer N311 in te ruilen voor 1 apparaat,
de HTC Touch ;)

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libero
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-05 11:16
ik heb m ook binnen, wat een geweldig toestel ! ben er helemaal wild van.
ik heb nu alleen nog een houder voor in de auto nodig en een gps muis, liefst bluetooth maar mag ook kabel, iemand tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:26

Speedmaster

Make my day...

Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 18:35:
[...]

Er zit een screenprotector bij. Op het toestel zelf staat tmobile boven de knopjes en onder het scherm. In de software heb je slechts op een paar plekken wat roze icoontjes, bijvoorbeeld in de connection manager. Heel erg minimaal vind ik zelf en totaal niet storend.
Kwaliteit van de Screenprotector is niet zo denderend. Zelf heb ik bij Brando in Hong Kong voor 13 Dollar incl verzendkosten (9 euro en een beetje) een kwalitatief betere screenprotector gekocht, werd met 4 werkdagen per briefpost geleverd. Werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
libero schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 23:05:
ik heb nu alleen nog een houder voor in de auto nodig en een gps muis, liefst bluetooth maar mag ook kabel, iemand tips ?
sirf III bleutooth gps muis kopen
google of mediamarkt er maar op los

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zack_Leonhart
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-05 09:29
Nou, na het een aantal minuten te hebben overwogen heb ik besloten m'n MDA Touch te flashen met een WWE rom van HTC....

resultaat:

Ik heb een HTC Touch in een MDA jasje !!!

Ik weet niet of ik hier details mag vermelden (ik was onder de indruk dat flashen e.d. legaal was, maar wel je garantie laat vervallen), maar als er interesse is wil ik wel een stappenplan in het nederlands opstellen...

Het verschil is overigens niet bijster groot, het roze van T-Mobile wordt het blauwe van HTC, en een paar icoontjes veranderen van locatie omdat de taal van NL naar EN gaat.
De pagepool hack daarentegen is wel heel prettig: momenteel 42 mb storage en 22 mb program memory... :*)

I thought what I'd do is I'd pretend to be one of those deaf mutes... or should I ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al mensen die de extended rom installatie van de HTC Touch (unbranded) hebben geannuleerd doormiddel van een soft reset tijdens deze installatie te doen?

Zo ja, wat zijn de verschillen? (met/zonder extended rom)
Ik maakte hiervan gebruik met de mda vario en dit was alleen maar positief te noemen.
Ik heb iets opgevangen over een "biodriver" die dan niet geinstalleerd wordt. Is dit merkzaam tijdens gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brodit heeft een hele nette houder voor de HTC Touch:
Afbeeldingslocatie: http://www.brodit.com/images/848751.jpg
Zack_Leonhart schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 00:47:
Nou, na het een aantal minuten te hebben overwogen heb ik besloten m'n MDA Touch te flashen met een WWE rom van HTC....

resultaat:

Ik weet niet of ik hier details mag vermelden (ik was onder de indruk dat flashen e.d. legaal was, maar wel je garantie laat vervallen), maar als er interesse is wil ik wel een stappenplan in het nederlands opstellen...

Het verschil is overigens niet bijster groot, het roze van T-Mobile wordt het blauwe van HTC, en een paar icoontjes veranderen van locatie omdat de taal van NL naar EN gaat.
De pagepool hack daarentegen is wel heel prettig: momenteel 42 mb storage en 22 mb program memory... :*)
Van mij mag je het hier plaatsen ... ( maar dat is niet aan mij om dat te bepalen).

Die pagepool hack mag je sowieso wel wat meer over vertellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:18
een bekabelde GPS muis zal het niet doen, deze toestellen ondersteunen alleen USB Client en geen Host functie. Een GPS muis aan een kabel gaat niet werken, je moet een BT GPS hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 17:44:
[...]

Dit is vreemd, want ik kon het wel?
Ik begin steeds meer te vermoeden dat er al meerdere rom versies in omloop zijn.
In ieder geval in de volgende rom update komen alle standaard steden er in iig, dus ff wachten.

Maar bijv. het weer voor Den Bosch adden kan ik weer vergeten, tis ook altijd wat he :P
Ze hadden beter manuale codes kunnen laten ingeven in het NLXX0000 formaat, dan was er minder gedonder daarmee geweest.
Ach, in Den Bosch is het weer toch altijd K*T :P

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
pvdlaan schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 22:30:
Hoe zit het met de batterij verbruik van de Touch met het afspelen van video`s.
Kan ik bv op een lange vlucht 1 of 2 video`s bekijken voordat de batterij leeg is ?

Ik overweeg mijn huidige telefoon nokia E70 en pda acer N311 in te ruilen voor 1 apparaat,
de HTC Touch ;)
Geestig, dat heb ik ook gedaan, weg met de E70, op naar de touch...

Welk progje gebruik jij om films om te zetten naar het juiste formaat? Ik kom maar weinig tegen nml... En wil ook wat filmpjes op de touch zetten. Altijd fijn als de kiddo's wat te doen hebben tijdens een autorit ;)

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ik heb zojuist een 4gig microSD kaartje van scandisk besteld.
Omdat ze, voor zover ik weet, nog nergens leverbaar zijn kan wel nog wel een maandje duren voordat ik um in huis heb, maar om nou eerst een 2gig kaartje te kopen vond ik ook zo wat, dan maar gelijk goed.
Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 09:58:
Zijn er al mensen die de extended rom installatie van de HTC Touch (unbranded) hebben geannuleerd doormiddel van een soft reset tijdens deze installatie te doen?

Zo ja, wat zijn de verschillen? (met/zonder extended rom)
Ik maakte hiervan gebruik met de mda vario en dit was alleen maar positief te noemen.
Ik heb iets opgevangen over een "biodriver" die dan niet geinstalleerd wordt. Is dit merkzaam tijdens gebruik?
Je bedoeld de "customization" (na hard reset) overslaan door een soft reset?

Heb ik ooit gedaan bij mijn unbranded HTC Touch, maakte vrijwel niets uit.
De TouchFLO, HTC home en het thema staan er na een hardware reset gelijk weer op en werken, ook zonder "customization".

Voor zover ik merkte werd alleen het thema niet ingesteld. Qua gewonnen opslagruimte scheelde het nog geen 0,3 mb (dit verschil kon ook komen omdat het HTC thema niet actief stond).

Omdat het vrijwel niets uitmaakte heb ik ervoor gekozen om hem wel de "customization" te laten doen. Over een "biodriver" die dan niet geinstalleerd zou worden kan ik je geen info geven, ik ga nu niet weer voor de lol ff een hard reset doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is inderdaad niet de moeite waard.

Bedankt voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
HTC heeft een patch uitgebracht om het probleem met vertraging na het maken van een foto op te lossen.
Zie: http://www.pocketinfo.nl/...aproblemen-htc-touch.html

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joeltje schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 10:38:
[...]
Welk progje gebruik jij om films om te zetten naar het juiste formaat? Ik kom maar weinig tegen nml... En wil ook wat filmpjes op de touch zetten. Altijd fijn als de kiddo's wat te doen hebben tijdens een autorit ;)
Ik gebruik pocketdivxencoder http://www.pocketdivxencoder.net/
en tcpmp om ze bekijken http://picard.exceed.hu/tcpmp/test/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na 1 jaar gebruik te hebben gemaakt van de E900 met t-mobile flex25 ben ik toe aan een nieuwe telefoon. liefst een smartphone. Nu heb ik een paar vraagjes waarvan ik hoop dat jullie me mee kunnen helpen.

Wordt hij nou echt sloom als je hem een tijdje gebruikt? Moet je dan rebooten ofzo en zo ja hoelang duurt dit?

Ik was me tmij flex25 vaak over mn beltegoed heen, betaal gemiddeld 35 euro pm ipv 25 euro.. Flex is wle zo handig dat extra minuten dus goedkoper zijn ipv duurder.
Nou heeft t-mobile geen htc touch, of komt deze nog in mda vorm, zo ja wanneer?
Welke provider kan ik het best bij terrecht? Ik wil graag zo'n onbepert internet abbo van 10 euro of goedkoper, wil 9292ov, weer, email ect checken. Nou zag ik dat je bij vodafone 50mb limiet heb? is dat overal zo of alleen bij vodafone, en ga je hier snel overheen?

Oh liefst wil ik idd een abbo+toestel combinatie, waar zou ik het beste bij uitzijn met mijn bovengenoemde gebruik?

[edit]
verdomme nu blijkt dat t-mobile toch wel de mda touch heeft, (nie tin de winkel gezien), ik moet mn abonnoment bij t-mobile verlengne of opzegge dus ik zit eraan te denken web relax 250 + internet bundel+mda touch te nemen. Zit ik goed bij t-mobile of kan ik beter overstappen?? En is er veel anders/slechter aan de mda versie dan die van htc of niet?

Ik zit nu te denken om na de zomer vakantie dus de MDA Touch te nemen met een t-mobile web relax 250 + internet abbo. Volgens de tmobile site komt dat neer op 25 euro +9,50 (waarvan 50% korting eerste half jaar) normaal kost relax web 250 30 euro maar er staat relax tarief 25,- :O dus intotaal 10 euro korting eerste halfjaar neem ik aan?

Wat zijn trouwens de regels bij relax web abbo? ik had altijd flex dus ben ik gewend dat als je over je belminuiten gaat het goedkoper wordt, hoeveel betaal je nu per minuut dat je eroverheen gaat? (kon he tniet vinde op de site). Wat is trouwens het verschil met relax en relax web?

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2007 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:18

Ankh

|true

resultaat:

maar je bent in principe achter uit gegaan.
T-mobile heeft nameiljk een verbeterde versie (firmware) dan de firmwares die nog geleverd worden bij de standaard HTC of andere versies. T-mobile zit op 1.13 vs 1.11 ;) Page pool is natuurlijk wel erg mooi meegenomen. :) Maar ik draai nog steeds perfect met met mijn MDA touch.. :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
Xanion schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 16:31:
HTC heeft een patch uitgebracht om het probleem met vertraging na het maken van een foto op te lossen.
Zie: http://www.pocketinfo.nl/...aproblemen-htc-touch.html
Dit staat al elders in dit topic. Heb nu even geen zin om het te zoeken ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou heel graag van je willen weten hoe je dit gedaan hebt...

Reeds gefixt. Voor de mensen die het graag willen weten. Kijk op xda-developers.com

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2007 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 21:43:
[...]

Ik zou heel graag van je willen weten hoe je dit gedaan hebt...

Reeds gefixt. Voor de mensen die het graag willen weten. Kijk op xda-developers.com
Dus de 2 stappen volgen die daar genoemdn worden werkt zeker weten ook op een MDA touch? Ik blijf het 'eng' vinden namelijk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 20:27
joeltje schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 10:38:
[...]

Geestig, dat heb ik ook gedaan, weg met de E70, op naar de touch...

Ik heb hem nog niet, maar overweeg het wel ...
Alleen vind ik de batterij tijd wel belangrijk, vandaar de vraag hoe deze zich houdt
bij gebruik van films en muziek ...

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mikkelnl schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 22:26:
[...]

Dus de 2 stappen volgen die daar genoemdn worden werkt zeker weten ook op een MDA touch? Ik blijf het 'eng' vinden namelijk :X
Eerst uitvoeren wat in deze post wordt uitgelegd:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=320155

Daarna de HTC update WWE Rom update utility laden en zo gepiept en in mijn geval probleemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 18:39:
Wordt hij nou echt sloom als je hem een tijdje gebruikt? Moet je dan rebooten ofzo en zo ja hoelang duurt dit?
Geheugen vraag?
Geen last van gehad. Als je um aanzet heb je zo'n 20mb geheugen vrij. Door hem te gebruiken kan dit naar beneden kruipen. Op 1 screenshot in dit topic heb ik 9,9mb vrij geheugen zien staan, geen idee hoelang die aanstond en wat ermee is gedaan, maar prima! Daar hoeft ie niet sloom van te worden, programma's die ik in het geheugen laat staan herladen juist sneller. Ik merk niet dat de mijne traag wordt.

Er zijn ook programma's in omloop die het geheugen kunnen beheren / weer kunnen vrijmaken, zo gebruik ik zelf MemMaid en zit na een dag intensief gebruik rond de 15mb vrij geheugen.
Zet um 's nachts uit dus kan je weinig van "uptime records" vertellen, maar verwacht um wel dagen aan te kunnen laten staan.

Ooit op youtube een filmpje gezien waarbij iemand geheugenproblemen had, en bij het openen van de camera moest reboten, maar het is mij niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zack_Leonhart
Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 23:45:
[...]

Eerst uitvoeren wat in deze post wordt uitgelegd:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=320155

Daarna de HTC update WWE Rom update utility laden en zo gepiept en in mijn geval probleemloos.
Juist... en die WWE Rom update kan je hier vinden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=320407

Wat btreft het erop achteruit gaan kan ik niet zeggen dat ik iets merk.
Voor zover ik weet heeft HTC nog geen andere Roms uitgebracht en heeft T-Mobile enkel wat aanpassingen gemaakt. Het eerste wat mij bv opviel is dat als ik nu een cab installeer (vanaf m'n opslagkaart, de cab na installatie verwijderd wordt (zoals ik gewend ben van wm2003se). Waar dit bij T-mobile niet gebeurde...

Ik heb nog steeds goed geluid, dus de radio lijkt me ook in orde. Al het andere lijkt ook te werken, maar als ik iets nadelig merk zal ik dit zeker posten...

I thought what I'd do is I'd pretend to be one of those deaf mutes... or should I ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Zack_Leonhart schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 00:56:
[...]

Juist... en die WWE Rom update kan je hier vinden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=320407

Wat btreft het erop achteruit gaan kan ik niet zeggen dat ik iets merk.
Voor zover ik weet heeft HTC nog geen andere Roms uitgebracht en heeft T-Mobile enkel wat aanpassingen gemaakt. Het eerste wat mij bv opviel is dat als ik nu een cab installeer (vanaf m'n opslagkaart, de cab na installatie verwijderd wordt (zoals ik gewend ben van wm2003se). Waar dit bij T-mobile niet gebeurde...

Ik heb nog steeds goed geluid, dus de radio lijkt me ook in orde. Al het andere lijkt ook te werken, maar als ik iets nadelig merk zal ik dit zeker posten...
Welke van de 2 roms gebruikten jullie? Want wat betekent "no ext rom", heeft dat gevolgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
pvdlaan schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 23:14:
[...]

Ik heb hem nog niet, maar overweeg het wel ...
Alleen vind ik de batterij tijd wel belangrijk, vandaar de vraag hoe deze zich houdt
bij gebruik van films en muziek ...
Dat wil ik graag voor je testen, maar dan moet ik een filmpje converteren, en ik weet niet met welk progje dat kan :')

Als je dat nou ff doorgeeft, ga ik testen voor je, kee?

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:30
is er een manier op eens soort van pushmail vanuit thuis (vista business) in te stellen opde touch ?

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zack_Leonhart
mikkelnl schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 08:42:
[...]

Welke van de 2 roms gebruikten jullie? Want wat betekent "no ext rom", heeft dat gevolgen?
In eerste instantie gebruikte ik de 'normale' rom. Maar ik ga nu over op de 'no extrom' versie.
Een extrom is een extensie op je normale wm6 rom. Dit geeft OEM's en providers de mogelijkheid het toestel te customizen. (T-mobile maakt je toestel roze). Zodra het toestel is gecustomized, blijft deze extrom helaas op je toestel beschikbaar (onzichtbaar, dat wel), wat een zonde van de ruimte is.
Beetje het idee als een SP van Microsoft à 200 Mb downloaden, installeren en vervolgens het installatiebestand gewoon op je pc achterlaten. Beetje zonde van 200 Mb.

In die post kun je ook de extrom downloaden en de customization handmatig uitvoeren. Ik raad dit bij de WWE rom wél aan omdat er een aantal patches tussen zitten. De enige software die extra wordt geinstalleerd is Voicecommander en een RSS reader. Deze zijn vervolgens gewoon te deïnstalleren...

Succes.

edit: spelfoutje en:
Dit betekent concreet dat je nu 55 Mb opslagruimte krijgt tegenover 35~40...

[ Voor 4% gewijzigd door Zack_Leonhart op 03-08-2007 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Zack_Leonhart schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 12:43:
[...]

In eerste instantie gebruikte ik de 'normale' rom. Maar ik ga nu over op de 'no extrom' versie.
Een extrom is een extensie op je normale wm6 rom. Dit geeft OEM's en providers de mogelijkheid het toestel te customizen. (T-mobile maakt je toestel roze). Zodra het toestel is gecustomized, blijft deze extrom helaas op je toestel beschikbaar (onzichtbaar, dat wel), wat een zonde van de ruimte is.
Beetje het idee als een SP van Microsoft à 200 Mb downloaden, installeren en vervolgens het installatiebestand gewoon op je pc achterlaten. Beetje zonde van 200 Mb.

In die post kun je ook de extrom downloaden en de customization handmatig uitvoeren. Ik raad dit bij de WWE rom wél aan omdat er een aantal patches tussen zitten. De enige software die extra wordt geinstalleerd is Voicecommander en een RSS reader. Deze zijn vervolgens gewoon te deïnstalleren...

Succes.

edit: spelfoutje en:
Dit betekent concreet dat je nu 55 Mb opslagruimte krijgt tegenover 35~40...
Thanks, ik heb nu die met ext rom erop staan... Ging prima...

Alleen kan ik nou die 5 of 6 tab versie van de home plugin niet meer werkend krijgen: ruimte van de plugin op Today scherm blijft blanco... 8)7

Enig idee hoe dat komt? Uninstallen lukte niet, moest hard-resetten... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dauwie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 13:30
hallo hallo,
ik ben van plan om de htc touch te komen maar nu heb ik een vraagje:

Ik heb pay and go is het mogelijk om die gprs dingen af te zetten (want ik veronderstel dat da allemaal automatisch gaat (dat weerbericht enzo).
En hoe moet je dat afzetten, zodanig dat ik als ik da echt wil handmatig verbinding met gprs kan maken.

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• centenbakkie
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-05 23:41
ik kan niet kiezen een qtek s100 of een touch??
help me is :> kan je beetje filmpje kijken op de touch of niet?

newbie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zack_Leonhart
mikkelnl schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 14:48:
[...]

Thanks, ik heb nu die met ext rom erop staan... Ging prima...

Alleen kan ik nou die 5 of 6 tab versie van de home plugin niet meer werkend krijgen: ruimte van de plugin op Today scherm blijft blanco... 8)7

Enig idee hoe dat komt? Uninstallen lukte niet, moest hard-resetten... :(
Ja, voordat je die plugin installeert moet je de oude uitschakelen in het Todaymenu. en afhankelijk van welke versie van HTChome je gebruikt moet je eerst nog een aantal registerwaarden veranderen. Als je een beetje compentent bent in engels raad ik je aan dit topic op XDA devs te lezen:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=318844

Lukt dat niet dan kun je altijd PM'en... Ik ben alleen wel sporadisch online.

[ Voor 2% gewijzigd door Zack_Leonhart op 03-08-2007 16:40 . Reden: spelfouten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
Nu maar wachten tot er een nederlandse rom uitkomt met 55 mb ruimte .. dan installeer ik 'm meteen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
dauwie schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 15:17:
hallo hallo,
ik ben van plan om de htc touch te komen maar nu heb ik een vraagje:

Ik heb pay and go is het mogelijk om die gprs dingen af te zetten (want ik veronderstel dat da allemaal automatisch gaat (dat weerbericht enzo).
En hoe moet je dat afzetten, zodanig dat ik als ik da echt wil handmatig verbinding met gprs kan maken.

greetz
het downloaden kan je op handmatig zetten
en een gprs verbinding kan je ook gewoon wissen

http://web.mac.com/kl00n

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.