Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 13:56
Chris.nl schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 12:49:
[...]

Het is mij niet gelukt om een Sprite backup, na een hard reset goed terug te zetten. Ik kreeg een boel dubbele programma-picto's terug, hopelijk hebben anderen daar wel goede ervaringen mee.

Met SPB backup 1.6.1. (ook echt gemaakt voor WM6) is het me wel gelukt om na een hard reset alle instellingen en programma's terug te zetten, scheelt een boel werk :)

Wellicht kan je proberen met Sprite backup alleen het bestand terug te zetten die nu 'stuk' is.
Ok, bedankt :)
Ook handig dat die screenprotector afwasbaar is :). Ik heb nu weer een helemaal schone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:57
Weet iemand een simpel/klein tooltje wat de gprs data optelt? Ik ga binnenkort op vakantie en wil dan graag bijhouden hoeveel data ik verbruik.

SPB gprs monitor regsitreert niets op mijn MDA Touch... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TangLeFuzZ schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 12:53:
Hey,

ik heb gisteren een carkit ingebouwd (bluetooth, van Parrot).

Werkt perfect met de Touch, alleen hoor ik nu alleen geluid uit m'n auto speakers als ik aan het bellen ben.

TomTom instructies bijvoorbeeld, komen nog steeds alleen uit de PDA, en die worden niet naar de radio gestuurd.

Heeft iemand een idee hoe ik dit zou kunnen instellen? De carkit staat al ingesteld als 'handsfree' bij bluetooth instellingen, maar ik kan verder nergens iets vinden waar ik dit zou kunnen instellen.
Bij mijn weten kan dit niet standaard, alleen de telefoon audio wordt doorgestuurd over de bluetooth headset.
Je kan proberen om een Audio gateway te gebruiken die alle audio naar BT stuurt.
Kijk eens op de site van Vijay555, die heeft een tooltje gemaakt hiervoor.
Ik heb het zelf nog niet getest, omdat ik mijn TomTom audio niet door mijn muziek heen wil hebben.

Link: VJVolubilis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pumanike schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 13:24:
[...]

Ok, bedankt :)
Ook handig dat die screenprotector afwasbaar is :). Ik heb nu weer een helemaal schone :)
heb je em van het scherm afgehaald en toen schoongemaakt? of gewoon licht vochtig doekje eroverheen gehaald? Indien het eerste...blijft hij dan nog wel plakken? Ik was namelijk ook eerst dom bezig en nu zit er wat viezigheid aan de screenprotector zijn plakzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Even een vraagje over de netwerken. Ik heb nu een Wizard. Volgens de specs is dit een quad-band toestel. Bij de specs in dit topic zie ik dat de Touch een tri-band toestel is. Klopt dit??? Betekent dit dat de Touch bijv. niet werkt in de VS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
die optie had ik al zo staan, opslaan op de opslagkaart...
iemand nog ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:16

justifire

Shut up and squat !!

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 14:46:
[...]

heb je em van het scherm afgehaald en toen schoongemaakt? of gewoon licht vochtig doekje eroverheen gehaald? Indien het eerste...blijft hij dan nog wel plakken? Ik was namelijk ook eerst dom bezig en nu zit er wat viezigheid aan de screenprotector zijn plakzijde.
Een plakbandje doet vaak ook wonderen.
Screenprotector gedeeltelijk oplichten en ff plakbandje eronder plakken en weer loshalen.
Trouwens mijn eerste screenprotector die echt perfect zit (onzichtbaar dus)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
weet niet of dit hier al besproken is, maar ik heb net even de HTC met de MDA touch vergeleken en het blijkt dat de MDA het 'normale' windows mobile on-screen toetsenbordje heeft (met 1234567890 erboven) Dit typt vele malen beter dan het 'vergrote' toetsenbordje van de HTC versie. Weet iemand of je het MDA toetsenbordje ook op de HTC kan krijgen?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

funk-e schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 17:34:
weet niet of dit hier al besproken is, maar ik heb net even de HTC met de MDA touch vergeleken en het blijkt dat de MDA het 'normale' windows mobile on-screen toetsenbordje heeft (met 1234567890 erboven) Dit typt vele malen beter dan het 'vergrote' toetsenbordje van de HTC versie. Weet iemand of je het MDA toetsenbordje ook op de HTC kan krijgen?
Ik weet niet wat het 'normale' MDA touch toetsenbordje is, maar volgens mij kun je wat jij bedoelt gewoon instellen op de Touch hoor. ;)

Start -> Instellingen -> tabblad persoonlijk -> Invoer -> bij toetsenboed kiezen tussen 'grote toetsen' en 'kleine toetsen'

Bij die tweede optie staan 123.. etc. er gewoon boven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 18:18:
[...]
Ik weet niet wat het 'normale' MDA touch toetsenbordje is, maar volgens mij kun je wat jij bedoelt gewoon instellen op de Touch hoor. ;)

Start -> Instellingen -> tabblad persoonlijk -> Invoer -> bij toetsenboed kiezen tussen 'grote toetsen' en 'kleine toetsen'

Bij die tweede optie staan 123.. etc. er gewoon boven...
aah relaxed, zit al meer dan 3 weken me te ergeren :P
thnxz

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
ik vind deze screenprotector echt super, hij zit inderdaad onzichtbaar erop !
ik krijg ook steeds melding dat er draadloze netwerken gevonden zijn , kun je dat ook uitzetten?
ik heb de spbshell erweer op leuk ! heb de gehele versie gedownload via ftd

iemand nog ideeen hoe ik mijn email kan verzenden??
krijg nog steeds deze melding: kan bericht niet verzenden, controleer uw netwerkdekking en accountgegevens. probeer vervolgens opnieuw te verzenden.

[ Voor 20% gewijzigd door touchie75 op 25-07-2007 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

touchie75 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 18:37:
ik vind deze screenprotector echt super, hij zit inderdaad onzichtbaar erop !
ik krijg ook steeds melding dat er draadloze netwerken gevonden zijn , kun je dat ook uitzetten?
ik heb de spbshell erweer op leuk ! heb de gehele versie gedownload via ftd

Gebruik hier gewoon pocket msn, werkt super, mits je een hotmail / live account heb natuurlijk.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 14:46:
[...]

Gewoon onder de kraan gehouden en laten drogen, erna was het weer perfect :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 23:23:
[...]

Zelf al gevonden, staat een balletje met kruis er in. Daar op klikken en dan knop kiezen die je wilt verwijderen.

Sinds ik het toestel heb, is het me nog niet gelukt om de 'kubus'/scherm met mijn duim te draaien. Moet dit nog geactiveerd worden oid ?
Ik heb me de hele dag beheerst, maar kan het nu toch niet nalaten;
Of je hebt een defect toestel en zou ik heeeel snel terug brengen,
of je hebt geen ervaring met dit soort toestellen/geen gebruiksaanwijzing gelezen/geen inzicht.

De dingen die je vraagt zijn dingen die ik al wist voor ik het toestel in handen had.
Deze worden gedemonstreerd in bijna alle movie-reviews (zegt youtube je iets?) en staan op alle handleidingen die je online kan vinden en zeker die je bij het toestel krijgt.

Ik denk dat je eerst met het toestel moet spelen, even kennis maken, wennen aan elkaar, onder de indruk raken van de mogelijkheden, en dan pas op een forum als dit kijken wat je meer zou willen dan de standaard confuguratie (die lijkt me al moeilijk genoeg in dit geval ;) )

Excuseer de toon van mij, maar dit is voor TWEAKERS, niet voor het niet lezen van een handleiding!

Voor de tweakers hier, WAT een toestel!!! _/-\o_
Ik gebruik hiernaast de TyTn (Shaps WM6 ROM 8) er op) en was op zoek naar een kleinere vervanger.
Nadat ik de LG Prada binnen een week had afgekeurd heb ik deze ervoor gekozen.
Tuurlijk, TyTn is sneller, maar de Touch doet verder niet onder.
Aanpassingen/Prog's:
* BatteryStatus Beta (overclock met CPU scaler, 273 Hhz standaard max, boost=299Mhz)
* cube register aanpassingen naar geheugenkaart
* Phonepad (tot nu toe makkelijkst voor mij met 1 hand)
* TomTom 6
* Skype (moet nog ff call functie testen met WiFi, rest werkt perfect)
* Google Maps Mobile
* Salling Clicker
* Resco explorer (met registry editer)
* Resco Photo Viewer
* MemMaid (ik zeg schoon houden werkt sneller :+ )
* Opera Mobile (beta versie met touch scroll)
* DVD profiler Mobile
* SPB Time

Komt nog meer, maar ik heb hem pas 3 dagen >:)
een van mijn wensen, iemand vroeg naar de HTC home met meerdere tabs, iemand meer info?
Alvast THNXS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 23:29:
[...]

Ik heb me de hele dag beheerst, maar kan het nu toch niet nalaten;
Of je hebt een defect toestel en zou ik heeeel snel terug brengen,
of je hebt geen ervaring met dit soort toestellen/geen gebruiksaanwijzing gelezen/geen inzicht.

De dingen die je vraagt zijn dingen die ik al wist voor ik het toestel in handen had.
Deze worden gedemonstreerd in bijna alle movie-reviews (zegt youtube je iets?) en staan op alle handleidingen die je online kan vinden en zeker die je bij het toestel krijgt.

Ik denk dat je eerst met het toestel moet spelen, even kennis maken, wennen aan elkaar, onder de indruk raken van de mogelijkheden, en dan pas op een forum als dit kijken wat je meer zou willen dan de standaard confuguratie (die lijkt me al moeilijk genoeg in dit geval ;) )

Excuseer de toon van mij, maar dit is voor TWEAKERS, niet voor het niet lezen van een handleiding!
Afbeeldingslocatie: http://www.seat-online.nl/Smileys/seat-online/thumbsup.gif

Helemaal goed ! Heb/had inderdaad geen ervaring met dit soort toestellen. Had inderdaad de handleiding niet gelezen, gewoon dom proberen, maar je hebt gelijk, RTFM! Maar staat gewoon zo veel in ...
Inzicht ? Genoeg, de rest krijg ik wel allemaal zonder problemen aan de gang (wifi, tt6, e.d.)

En juist dit forum heeft me doen besluiten om de HTC Touch aan te schaffen. De mogelijkheden spreken me aan.

Excuses voor je toon is niet nodig, 100% met je eens. Afbeeldingslocatie: http://www.seat-online.nl/Smileys/seat-online/a025.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:04

Speedmaster

Make my day...

Chris.nl schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 12:23:

Er vliegen (engelstalige MDA Touch) tips rond die zeggen dat je iets moet veranderen in \Starage Card\ maar als je een gewone HTC touch hebt moet dit \Opslagkaart\ kaart zijn.
Op deze manier wordt dit HTC Touch topic, goedbedoeld verneukt door gebruikers van een ander type toestel
Ok, maar er staat toch echt bij mijn Nederlandse T-mobile Touch "\Storage Card\" ipv "\Opslagkaart\" in het register, dus er zijn verschillende taalversie's in gebruik als basis voor een Nederlands OS.

Zijn er mensen die kunnen bevestigen dat de HTC Touch NL een Nederlands register als basis heeft.

En ja, ik ben het met je eens dat dit geen officiele HTC versie is maar voor we 2 maanden verder zijn zullen er meerdere operators een eigen versie in de markt zetten waarvan de gebruikers allemaal graag de info uit dit topic willen gebruike om hun versie te tweaken.

[ Voor 15% gewijzigd door Speedmaster op 26-07-2007 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
Mijn mda touch van t-mobile gebruikt wel "Opslagkaart"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Goeie reactie tuut-tuut.
Ik had het idee dat "de HTC Touch" waar dit topic over gaat (simlockvrij) een nederlands register als basis heeft, maar dat "goedbedoeld verneukt" van mijn kant was ook wel erg zwart wit.
Je hebt gelijk, iedereen moet z'n tweaks uit dit topic kunnen halen, en verschil zal er wezen.

Iets anders, mensen die hun toestel registreren op www.htc.com kunnen een patch *.cab binnenhalen, blijkbaar heeft HTC iets zitten sleutelen aan de video functie:
25-7-2007

Camera Patch for Memory Card

There have been instances when, after recording a video clip to a memory card, there was a long delay before the 4 icons (Camera, Send, Delete, and View icons) were displayed on the Camera screen. If you encountered the same problem, please download this patch and install it on your device to fix the problem.
Het bestand wat gedownload kan worden heet: mHubVO_1.42_MP4Writer.cab
Ik heb geen last van deze bug dus installeer deze patch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rjn87
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-01 22:10
IUser schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 23:02:
[...]

Dat kan ook komen door de cache van Internet explorer en ingestelde email account. Beide programma's zetten de informatie standaard op de interne storage. Je kan dit gelukkig wel wijzigen door de registry aan te passen.

EMAIL verplaatsen:

er Pfad lautet jetzt:
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\Inbox\Settings

Dort dann wie gewohnt:
AttachPath = '\Storage Card\Mail\Attachments'
PropertyPath = '\Storage Card\Mail'
(ohne Hochkomma)
Die neuen Mails kommen nach einem Reboot dann auf der Speicherkarte an.
Die alten Mails einfach händisch löschen.

Internet explorer cache:
1) Ga naar de volgende registry entry:

"\HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentV ersion\Explorer\Shell Folders\Cache"

2) Verander "\Windows\Profiles\guest\Temporary Internet Files" in de locatie waar je wilt dat deze bestanden voortaan worden opgeslagen.

Bijvoorbeeld: "\Storage Card\cacheie"

3) Voer een soft reset uit.
thnx dit had ik nodig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
touchie75 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 18:37:
krijg nog steeds deze melding: kan bericht niet verzenden, controleer uw netwerkdekking en accountgegevens. probeer vervolgens opnieuw te verzenden.
Ik kon eerder ook alleen email binnenhalen van @home maar ze niet verzenden, bleek dat ik de uitgaande smtp server van mijn provider moest gebruiken.
In mijn geval was dat authsmtp.vodafone.nl met eigen vodafone gebruiksnaam en wachtwoord.
Wellicht moet je het in die hoek zoeken, dus even informeren bij je provider.

[ Voor 7% gewijzigd door Chris.nl op 26-07-2007 01:39 . Reden: in mijn geval er als illustratie bij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Redchilly schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 23:29 onder andere:

Aanpassingen/Prog's:

Mocht je de cube nog verder willen tweaken vind je deze tip wellicht interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
een van mijn wensen, iemand vroeg naar de HTC home met meerdere tabs, iemand meer info?
Alvast THNXS!
Ze zijn er mee bezig :9
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=318844

[ Voor 16% gewijzigd door kloon op 26-07-2007 05:18 ]

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:47
Chris.nl schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 01:37:
[...]

Ik kon eerder ook alleen email binnenhalen van @home maar ze niet verzenden, bleek dat ik de uitgaande smtp server van mijn provider moest gebruiken.
In mijn geval was dat authsmtp.vodafone.nl met eigen vodafone gebruiksnaam en wachtwoord.
Wellicht moet je het in die hoek zoeken, dus even informeren bij je provider.
Het lijkt me stug dat dat werkt.
Je moet daar gewoon de gegevens van @Home invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrik
  • Laatst online: 20-07 13:35

marrik

Live long and prosper

Chris.nl schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 12:23:
[...]

Ik denk dat je wil instellen dat de email bijlagen op de opslagkaart worden opgeslagen.
Dat kan gewoon als je in je email zit, dan Menu -> Extra -> Opties -> 4e tab Opslag en dan aanvinken dat je de Opslagkaart wil gebruiken om bijlagen op te slaan.

Email opslag verplaatsen kan dus gewoon via de instellingen van de HTC Touch, daarvoor hoef je niet in het register te klooien.

Er vliegen (engelstalige MDA Touch) tips rond die zeggen dat je iets moet veranderen in \Starage Card\ maar als je een gewone HTC touch hebt moet dit \Opslagkaart\ kaart zijn.
Op deze manier wordt dit HTC Touch topic, goedbedoeld verneukt door gebruikers van een ander type toestel
Chris.nl: bedankt voor de tip.
Zodra je dit vinkje hebt gezet verschijnt de sleutel "AttachPath" wel in de registry. Deze kun je dan gewoon wijzigen.
Overigens staat er bij mij ook gewoon "Opslagkaart".

Marrik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo effe ook gedaan wat stond op blz 11 over batterystatus dat programma is echt super mijn TOUCH nou loopt echt veel sneller want in plaats van standaart Mhz 201 overklokt naar 273 Mhz en dat is super eindelijk lekker alles snel openen zoals het hoort op de touch. Ps tip hebben jullie wel eens echte playstations spelletjes willen spelen op jullie pda ga effe naar deze site's oja en de iso's moet je zelf effe vinden natuurlijk ;-)
http://www.fpsece.net/
http://www.findfiles.com/...src?type=begins&file=scph (voor je bios heb je echt nodig)
http://www.fpsece.net/docs/FpseCE_Readme_DUT.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Marco schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 08:06:
[...]

Het lijkt me stug dat dat werkt.
Je moet daar gewoon de gegevens van @Home invullen.
Koffie?

Zelfs op de vodafone site staat duidelijk omschreven dat je hun uitgaande emailserver moet gebruiken om email te kunnen verzenden.

Omdat touchie75 duidelijk vraagt hoe ie email moet versturen denk ik dat ie wellicht geholpen is met mijn reactie. Misschien heeft ie mobiel internet van een andere provider, maar kan toch hetzelfde dilemma zijn.

- edit -

Ik heb het nu over email versturen via gprs.
Als je email verzenden via Wi-Fi bedoeld snap ik je reactie en drink ik zelf een bakkie koffie

[ Voor 13% gewijzigd door Chris.nl op 26-07-2007 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 23:29:
[...]

Voor de tweakers hier, WAT een toestel!!! _/-\o_
Ik gebruik hiernaast de TyTn (Shaps WM6 ROM 8) er op) en was op zoek naar een kleinere vervanger.
Nadat ik de LG Prada binnen een week had afgekeurd heb ik deze ervoor gekozen.
Tuurlijk, TyTn is sneller, maar de Touch doet verder niet onder.
Aanpassingen/Prog's:
* BatteryStatus Beta (overclock met CPU scaler, 273 Hhz standaard max, boost=299Mhz)
* Phonepad (tot nu toe makkelijkst voor mij met 1 hand)
* TomTom 6
* Skype (moet nog ff call functie testen met WiFi, rest werkt perfect)
* Google Maps Mobile
* Salling Clicker
* Resco explorer (met registry editer)
* Resco Photo Viewer
* MemMaid (ik zeg schoon houden werkt sneller :+ )
* DVD profiler Mobile
* SPB Time

Komt nog meer, maar ik heb hem pas 3 dagen >:)
Alvast THNXS!
Hi! Ik heb ook een TyTN, en ben - net als jij - compleet verrast door de Touch, ik ga mijn TyTN denk ik niet meer gebruiken: ik lever meer dan graag het toetsenbord en UMTS in voor het formaat en gewicht van de Touch :) De snelheid vind ik weinig tot geen verschil in zitten, zeker als je de Touch inderdaad overclockt.

Wat betreft die Home plugin met meerdere tabs: het schijnt dat je hiervoor wat files moet hernoemen, staat ook vermeld in het topic op XDA wat hierboven gelinkt werd. Heb het zelf nog niet geprobeerd, aangezien na mijn eerste poging (voordat ik dit wist) een hard-reset nodig was ;)

Zelf ben ik nog op zoek naar
a) een tool waarmee ik op in te stellen tijden de data-verbinding (of des noods de hele telefoon) kan uitschakelen. (bandSwitch e.d. werken niet, vreemd genoeg)
b) een tool om gprs / dataverkeer te tellen (spb gprs monitor en batterystatus tellers blijven op 0 staan)

Oftewel: het lijkt er op dat de Touch (of zou het aan de MDA Touch liggen) iets anders doet rond dit onderwerp dan andere roms...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Op mijn HTC Touch werkt die SPB gprs monitor prima, kan je niet helpen aan een ander tooltje.

- edit -

'k Had hier nog een ander antwoord neergezet, maar de vraag dus verkeerd gelezen :)

[ Voor 137% gewijzigd door Chris.nl op 26-07-2007 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:04

Speedmaster

Make my day...

Pumanike schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 01:13:
Mijn mda touch van t-mobile gebruikt wel "Opslagkaart"
Als mapnaam, of als naam in het register, want daar gaat het uiteindelijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Chris.nl schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 09:05:
Op mijn HTC Touch werkt die SPB gprs monitor prima, kan je niet helpen aan een ander tooltje.

- edit -

'k Had hier nog een ander antwoord neergezet, maar de vraag dus verkeerd gelezen :)
Vaag zeg... maar jij hebt dus een HTC, en geen branded versie MDA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
Chris.nl schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 08:48:
[...]

Koffie?

Zelfs op de vodafone site staat duidelijk omschreven dat je hun uitgaande emailserver moet gebruiken om email te kunnen verzenden.

Omdat touchie75 duidelijk vraagt hoe ie email moet versturen denk ik dat ie wellicht geholpen is met mijn reactie. Misschien heeft ie mobiel internet van een andere provider, maar kan toch hetzelfde dilemma zijn.

- edit -

Ik heb het nu over email versturen via gprs.
Als je email verzenden via Wi-Fi bedoeld snap ik je reactie en drink ik zelf een bakkie koffie
Het zal inderdaad wel werken, maar je verstuurd dan de mail via je Vodafone-account, en je ontvangt via @Home, en dat lijkt me niet echt handig. ;)
Probeer het maar eens met je @Home gegevens, en je zal zien dat het dan ook werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
mikkelnl schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 10:45:

Vaag zeg... maar jij hebt dus een HTC, en geen branded versie MDA?
'k Heb um gewoon los gekocht zonder abbo.
Een HTC Touch.
Marco schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 10:49:

Het zal inderdaad wel werken, maar je verstuurd dan de mail via je Vodafone-account, en je ontvangt via @Home, en dat lijkt me niet echt handig. ;)
Probeer het maar eens met je @Home gegevens, en je zal zien dat het dan ook werkt.
8)7 Dude, je weet absoluut niet waar je het over hebt, ik ga er ook verder niet meer op in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
Chris.nl schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 11:17:
8)7 Dude, je weet absoluut niet waar je het over hebt, ik ga er ook verder niet meer op in.
Je zou het natuurlijk ook gewoon even kunnen uitproberen.
In de link die je nota bene zelf geeft wordt er gesproken over het instellen voor het gebruik van je Vodafone-email.
Het gaat toch om het versturen van email via @Home, dus dan moet je die gegevens gebruiken.
Maar goed, je kan ook gewoon lekker eigenwijs blijven doen. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor de verschillende links guy's :) :) :)
Ga straks ff kijken of ik e.e.a. voor elkaar krijg.
Voor de rest loopt hij echt als een zonnetje (@MikkelNL, snelheid mee eens, valt wel mee i.d.d.).
Met de diverse aanpassingen is dit echt mijn toestel.
Met de Prada liep ik met 2 toestellen op zak (terwijl ik duo-sim gebruik),
met de Touch heb ik de TyTn i.d.d. niet meer op zak gehad.
TyTn ligt nu op tafel als AB voor de computer (salling clicker) voor als ik weg ben :+

voor de record: ik gebruik een HTC Touch (unbranded dus)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2007 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de touch gister besteld bij bestelmaar.nl i.c.m. een verleng abbo van vodafone, dus zal me benieuwen hoe lang het gaat duren.

Wel had ik nog wat vraagjes:
Heb altijd wel spv's gehad.. van gewone tot aan c500, toen even ervan afgestapt met het idee dat een simpele mobiel het ook wel deed, maar je valt toch gauw weer terug, nu dus maar de stap gemaakt naar een pocket pc.
Ik ken hierdoor wel wat programma's, maar hebben jullie nog speciale tips van must-have programma's?

en het overclocken, je kan maximaal tot 299, is dit in zoverre veilig, of kan je maar beter gewoon voor de zekerheid rond de 279 blijven wat de meeste hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Marco doe gewoon eens je best om je een beetje in te lezen over waar het hier gaat en je zult merken dat je echt niet weet waar je het over hebt. Excuses voor deze topicvervuiling, deze discussie mag wat mij betreft weggemod worden als Marco het licht heeft gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Weet iemand hoe het zit met T-mobile PIT in het buitenland?
Weinig zin in om erachter te komen dat gprs aanstaat tegen een flink tarief.
Of werkt PIT zoiezo niet in het buitenland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
justifire schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 13:08:
Het werkt wel, maar tegen betaling. Tarieven staan op t-mobile.nl... En kan best in de kosten lopen, dus ik zou zuinig aan doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 13:08:
PIT werkt in het het buitenland, maar is i.d.d. erg kostbaar.
Op vakantie zet ik altijd mail ophalen op handmatig en de rest van de verbindingen uit.
Denk hierbij ook aan weather in je home screen.

Laatst was ik in Duitsland maar ik verwachte een belangrijke mail.
1 keer mail headers opgehaald en de 2 mailtjes die ik moest hebben opgehaald.
Dit waren 2 PDF files (bij elkaar iets van 10 pagina's).
Thuis mocht ik mooi ff 18,= euro afrekenen aan T-mobile :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arieleks
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-08-2013
Super apparaatje dit. Hij zegt alleen dat mijn netwerk Proximus heet, terwijl ik gewoon T-Mobile heb. Of hoort dat?

Die batterij-plugin is geinig. Het overklokken gaat bij mij maar tot 260, bij een hogere waarde bleef 'ie hangen.

- Rietberg - sieben Mal sympatisch -

There are only 10 types of people, those who make stupid jokes about binary numbers and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@RedChilly: ik zie dat jij ook TT6 geinstalleerd hebt.
Heb je dat op de geheugenkaart (opslagkaart) geinstalleerd ?

Ik heb alles gekopieerd naar \Opslagkaart\TomTom , vervolgens de cab's geinstalleerd. Nu zie ik dat hij een deel van TT in het interne geheugen heeft geinstalleerd (ondanks dat ik aangegeven heb, dat hij het op de opslagkaart moet installeren/laten staan). Hij verwacht nu de stemmen in het telefoongeheugen, en niet op de opslagkaart, terwijl hij wel de (benelux)kaart van de opslagkaart gebruikt.

Dus zodra ik een stem naar de juiste map in het toestelgeheugen kopieer, werkt die stem. Maar ik heb ze allemaal op de opslagkaart staan en wil ze daar eigenlijk houden, zodat mijn toestelgeheugen niet zo vol raakt.
Ik heb al met een regedit gekeken of ik daar ergens de locatie van de stemmen kon veranderen, maar niks gevonden.

Of ben ik verplicht om tomtom in de root van mijn SD kaartje te zetten ?
De mappen staan dus niet in de root van het SD kaartje maar wordt gewoon gebruikt. De stemmen heb ik ook maar even een kopieetje in de root gezet, maar worden dan ook nog niet gevonden.

Hoe heb jij dat gedaan ?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2007 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Aangezien ik binnenkort naar Griekenland ga heb ik meteen maar ff uitgezocht hoe duur data verkeer in Griekenland is:

Het gebruik van t-zones, instant email en internet wordt verrekend per blok van 10 kB. En 10 kB kost € 0,09.

Oftewel: ik zet uiteraard alles op handmatig syncen, en stel de mailaccounts in op alleen headers ophalen... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 15:17:
@RedChilly: ik zie dat jij ook TT6 geinstalleerd hebt.
Heb je dat op de geheugenkaart (opslagkaart) geinstalleerd ?

Ik heb alles gekopieerd naar \Opslagkaart\TomTom , vervolgens de cab's geinstalleerd. Nu zie ik dat hij een deel van TT in het interne geheugen heeft geinstalleerd (ondanks dat ik aangegeven heb, dat hij het op de opslagkaart moet installeren/laten staan). Hij verwacht nu de stemmen in het telefoongeheugen, en niet op de opslagkaart, terwijl hij wel de (benelux)kaart van de opslagkaart gebruikt.

Dus zodra ik een stem naar de juiste map in het toestelgeheugen kopieer, werkt die stem. Maar ik heb ze allemaal op de opslagkaart staan en wil ze daar eigenlijk houden, zodat mijn toestelgeheugen niet zo vol raakt.
Ik heb al met een regedit gekeken of ik daar ergens de locatie van de stemmen kon veranderen, maar niks gevonden.

Of ben ik verplicht om tomtom in de root van mijn SD kaartje te zetten ?
De mappen staan dus niet in de root van het SD kaartje maar wordt gewoon gebruikt. De stemmen heb ik ook maar even een kopieetje in de root gezet, maar worden dan ook nog niet gevonden.

Hoe heb jij dat gedaan ?
Bij mij kwamen de voices ook in het intern geheugen te staan, maar bij de installatie werd ook een map voices op de opslagkaart aangemaakt. Ik heb alle files van de voices op de telefoon geknipt en geplakt in de folder op de opslagkaart en ze doen het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En waar staan deze map voices dan op je opslagkaart ? Gewoon in de root ?

Nou jah, voor de time being toch maar die ene stem gekopieerd naar het telefoongeheugen.
Maar als iemand nog een oplossing hiervoor heeft ... (@ redchilly: ik heb gezocht op tweakers, maar niet kunnen vinden)

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2007 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben vanplan om dit toestel te kopen maar zat toch nog met enkele vragen eigenlijk:

- Hoe is het geluid, is deze luid genoeg om bv in een drukke omgeving (bv op straat of dergelijk) te bellen en het goed te verstaan?
- Ik lees nogal negatieve berichten over het traag zijn (cpu) van het toestel, is het echt zo storen voor normaal gebruik zoals emails, bellen, smsen, calender?
- Hoe hoog of laag ligt de krasgevoeligheid van het scherm of raden jullie toch aan om er een folie op te "kleven"?

Wat zijn de algemene min en plus punten van dit toestel tot nu toe?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2007 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 15:52:
Hallo,

Ik ben vanplan om dit toestel te kopen maar zat toch nog met enkele vragen eigenlijk:

- Hoe is het geluid, is deze luid genoeg om bv in een drukke omgeving (bv op straat of dergelijk) te bellen en het goed te verstaan?
- Ik lees nogal negatieve berichten over het traag zijn (cpu) van het toestel, is het echt zo storen voor normaal gebruik zoals emails, bellen, smsen, calender?
- Hoe hoog of laag ligt de krasgevoeligheid van het scherm of raden jullie toch aan om er een folie op te "kleven"?

Wat zijn de algemene min en plus punten van dit toestel tot nu toe?
- geluid is prima, geen enkel probleem mee gehad
- cpu traag: ik heb totaal geen last van trage cpu, zelfs zonder overlocken is het echt snel zat!
- heb er geen protector op zitten, volgens mij is het glas prima en niet krasgevoelig...

Verder zou je voorgaande pagina's ff moeten lezen voor meer algemene ervaringen, maar tot dusver is het echt een top toestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok bedankt voor de snelle reactie

Dus ik hoef hem niet telkens in een hoesje te steken wanneer ik deze wil wegstoppen in mijn broekzak? (uiteraard zonder sleutels en dergelijke, mijn gsm stop ik nu ook nooit bij men sleutels ofzo)

De vraag ivm het geluid is omdat ik de laatste tijd (bij gewone gsm's) toch wel merk dat het geluid minder hard is en dit dus wel enorm irritant is bij het bellen in een drukke (veel lawai) omgeving.

Nog een bijkomende vraag: kan je deze ook locken zodat je niet onnodig (ongewenst) zit te bellen of dergelijke in je broekzak zonder dat je het weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 16:13:
Ok bedankt voor de snelle reactie

Dus ik hoef hem niet telkens in een hoesje te steken wanneer ik deze wil wegstoppen in mijn broekzak? (uiteraard zonder sleutels en dergelijke, mijn gsm stop ik nu ook nooit bij men sleutels ofzo)

De vraag ivm het geluid is omdat ik de laatste tijd (bij gewone gsm's) toch wel merk dat het geluid minder hard is en dit dus wel enorm irritant is bij het bellen in een drukke (veel lawai) omgeving.

Nog een bijkomende vraag: kan je deze ook locken zodat je niet onnodig (ongewenst) zit te bellen of dergelijke in je broekzak zonder dat je het weet?
Ik gebruik het meegeleverde hoesje heel soms, maar normaal heb ik 'm gewoon in mijn zak zitten... 't is net zo 'fragiel' als ieder ander toestel / apparaat, dus ligt er helemaal aan hoe je ermee om gaat. Hij is i.i.g. niet extra gevoelig voor krassen vind ik.

Geluid: sja, ik snap het... Ik heb mijn geluid op 60% staan, en nog niet hoger hoeven zetten.

Er zit in Windows Mobile een lock functie ja, maar die heb je niet nodig volgens mij, want als je 'm standby (aan/uit knop) zet reageren alle knoppen en display niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mikkelnl schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 16:20:
[...]
Er zit in Windows Mobile een lock functie ja, maar die heb je niet nodig volgens mij, want als je 'm standby (aan/uit knop) zet reageren alle knoppen en display niet meer...
Het programma batterystatus gebruik je niet alleen voor de batterij status in de gaten te houden, maar gebruik je ook voor je cpu te overclocken.
CPU overclocken is eigenlijk niet perse nodig, hij is snel genoeg, maar als het toch kan ...
Het programma heeft ook de mogelijkheid om automatisch het scherm te blokkeren/vergrendelen wanneer hij in standby modus springt. Misschien een beetje dubbel op, maar het is aanwezig...

Ik doen hem wel altijd in het bijgeleverd hoesje. Ben gewoon zuinig met mijn (en andersmans) spullen.

Geluid ? Volgens mij voldoende. En met headsetje kan je in nog drukkere omgeving alles horen, maar visa versa ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 15:30:
En waar staan deze map voices dan op je opslagkaart ? Gewoon in de root ?

Nou jah, voor de time being toch maar die ene stem gekopieerd naar het telefoongeheugen.
Maar als iemand nog een oplossing hiervoor heeft ... (@ redchilly: ik heb gezocht op tweakers, maar niet kunnen vinden)
Ik heb het niet helemaal volgens de reguliere manier gedaan ;)
Mijn versie heeft alles op de kaart staan, incl. alle stemmen etc..
stuur me anders maar een mailtje
redchilly - @ - bloempod .nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
Chris.nl schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 12:35:
Marco doe gewoon eens je best om je een beetje in te lezen over waar het hier gaat en je zult merken dat je echt niet weet waar je het over hebt. Excuses voor deze topicvervuiling, deze discussie mag wat mij betreft weggemod worden als Marco het licht heeft gezien.
sorry chris.nl maar dat werkt dus niet... ik heb ook vodafone maar werkt dus niet helaas......
anyone ???????????
baal hier wel van }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
touchie75 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 01:02:

sorry chris.nl maar dat werkt dus niet... ik heb ook vodafone maar werkt dus niet helaas......
anyone ???????????
baal hier wel van }:|
Moet lukken.
'k Ben er zelf ook even mee aan het stoeien geweest voordat ik het aan de praat kreeg.

Je moet simpelweg gebruik maken van de uitgaande smpt server van vodafone anders kan je geen email versturen. Alle email die je verstuurd zal gewoon als "afzender adres" hebben wat je bij het emailadres hebt ingesteld, dus @home.nl @planet.nl etc.

Misschien domme vraag maar: heb je al wel een emailadres aangemaakt bij vodafone?

Instellingen

Uitgaande server: authsmtp.vodafone.nl

Uitgaande server vereist bevestiging (aanvinken)
Dezelfde naam en hetzelfde wachtwoord gebruiken voor het verzenden van email (uitvinken, omdat je waarschijnlijk een ander emailadres gebruikt als inkomende server)

Geavanceerde serverinstellingen
(beide uitgevinkt laten)
Netwerkvervinding: Internet

Volgende

Aanmelding uitgaande server

Gebruikersnaam = emailadres wat je hebt aangemaakt zonder @vodafone.nl
(dus niet je telefoonnummer waarmee je inlogt op de vodafone site)

Wachtwoord invoeren.

--------------------------

Als het niet blijft lukken, kan je ook proberen om eerst je vodafone.nl emailadres (dus ook als inkomende server) werkend te krijgen op je Touch. Als dat al niet lukt, kan je bellen met de klantenservice of even langs een "servicepunt" gaan.

Ik wens je veel succes

[ Voor 27% gewijzigd door Chris.nl op 27-07-2007 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Gebruik je de agenda functie ook niet? Of wil je gewoon de softkeys simpel kunnen aanpassen?

In dit topic van het geweldige xda-developers forum kwam ik een tooltje tegen waarbij je, de softkey's kan aanpassen zonder dat je in het register hoeft te klooien. Dankzij Pumanike nu ook in het nederlands.
Sommige HTC Touch toestellen missen deze functie, terwijl MDA Touch toestellen deze blijkbaar wel hebben.

Zo gebruik ik nu de linker knop voor camera. Zodat ik de hardware camera knop kan gebruiken om het scherm te laten draaien, zonder dat ik eerst het programma wat ik in landscape wil gebruiken weg hoef te klikken.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/testwebsite/1.bmp

Hoe?
Download dit bestandje (14 kb) en plaats die in de /Windows/ map van je HTC Touch. Wanneer je dan via Start naar Instellingen gaat, word gevraagd of je deze configuratiescherm-uitbreiding vertrouwd en wilt gebruiken. Bij mij was geen soft-reset nodig.

Bij systeem zie je een extra pictrogram staan.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/testwebsite/2.bmp

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/testwebsite/3.bmp

Voilla, scrollen & instellen maar.
Je kan ook programma's die je zelf op je Touch hebt geinstalleerd kiezen.

Disclaimer:
De keuze optie "Nieuwe SMS" werkte bij mij niet standaard, daarvoor moet je deze (rechtermuisknop opslaan als) snelkoppeling downloaden en in de map /Windows/Startmenu/Programma's/ zetten.
Je ziet bij de softkeyinstellingen dan 2x de keuze "Nieuwe SMS" staan, 1 daarvan werkt.

Ik heb dit tooltje succesvol getest op een HTC Touch, op een MDA Touch staat deze functie wellicht standaard al geinstalleerd. In deze post van Pumanike wordt het verschil tussen de HTC Touch en MDA Touch weer eens duidelijk ;)

[ Voor 123% gewijzigd door Chris.nl op 31-07-2007 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
chris, bedankt het lukt inderdaad zo, heb nog even met vodafone gebeld. uitgaande gebruikersnaam is mail06jenummer .ik had inderdaad alleen mijn 06nummer haha ,tja vrouwen he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
touchie75 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 11:40:
chris, bedankt het lukt inderdaad zo, heb nog even met vodafone gebeld. uitgaande gebruikersnaam is mail06jenummer .ik had inderdaad alleen mijn 06nummer haha ,tja vrouwen he?
Graag gedaan, ik vond het wel irri dat iemand anders ging roepen dat mijn tip zinloos was, en de boel gewoon werkt zoals het zou moeten. Erg verwarrend als tipgevers elkaar tegenspreken, maar gelukkig ben jij eruit gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
Chris.nl schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 11:19:
Gebruik je de agenda functie ook niet? Of wil je de softkeys simpel kunnen aanpassen?

In dit topic van het geweldige xda-developers forum kwam ik een tooltje tegen waarbij je, de softkey's kan aanpassen zonder dat je in het register hoeft te klooien.

Zo gebruik ik nu de linker knop voor camera. Zodat ik de hardware camera knop kan gebruiken om het scherm te laten draaien, zonder dat ik eerst het programma wat ik in landscape wil gebruiken weg hoef te klikken.

[afbeelding]

Hoe?
Download dit bestandje (12 kb) en plaats die in de /Windows/ map van je HTC Touch. Wanneer je dan via Start naar Instellingen gaat, word gevraagd of je deze configuratiescherm-uitbreiding vertrouwd en wilt gebruiken. Bij mij was geen soft-reset nodig.

Bij systeem zie je een extra pictrogram staan.

[afbeelding]

[afbeelding]

Voilla, scrollen & instellen maar.
Je kan ook programma's die je zelf op je Touch hebt geinstalleerd kiezen.

Disclaimer:
Helaas werkt de keuze optie "nieuwe sms" niet, daarvoor moet je toch echt in het register duiken, info hiervoor staat in het bovengenoemde xda-developers topic. Ik heb dit tooltje succesvol getest op een HTC Touch, wellicht werkt deze ook op de MDA Touch.
Chris.nl volgensmij hebben nieuwere touch's of MDA Touch's (ik heb namelijk een MDA Touch) dat standaard al bij opties zitten want toen ik dat op xda had gelezen wilde ik dat ook doen maar toen bestond het bestandje al en toen ik ging kijken zag ik het er dan ook bij staan. Ook nog Nederlands :) Dus ik upload even die van mij misschien is die bij jullie dan ook Nederlands. Bij mij werkt de keuze optie "Nieuwe SMS" dan ook wel misschien op deze manier bij jullie ook.

Hier het bestandje : http://www.krabbelboek.com/tnet/SoftKeyApplet.cpl

Is er trouwens ook een Engelse versie van Happy Tapping Keyboard. Zodat ik het hele instellingen menu snap ? :p

En is het mogelijk om de Touch met Windows Sideshow te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ik heb die van jou getest en mijn post aangepast, helaas werkt de optie "nieuwe sms" op mijn HTC Touch nog steeds niet. Bof jij even met je MDA :*)

Happy Tapping Keyboard gebruik ik niet, ben ook geen engelstalige tegen gekomen.
Windows Sideshow gebruik ik ook niet, misschien heb ik een keer de tijd om dat te testen, maar ik mag zo naar mijn werk.

@ joeltje 2 post hieronder:
Is prima joh.. daar doen we het voor !!

-edit-
Ik heb er net nog een AHDH schrijffoutje uitgehaald, mocht je nog een spellingsfout tegenkomen mag jij die aanpassen in jou post.

[ Voor 127% gewijzigd door Chris.nl op 27-07-2007 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:23
Met welke reg-hack kan ik instellen dat de default opslagplaats voor programma's en foto's e.d. de geheugenkaart is?
Het is toch zo dat ik alle programmas kan installeren op de SD kaart, zodat er altijd genoeg opslagruimte is op de Touch zelf (die ik verder niet gebruik).

En hoe stel ik windows in zodat bestanden (.cab/mp3 etc) naar de SD kaart gaan. Ik krijg nml alleen de interne geheugenkaart te zien in Windows via dat active syns programma

[ Voor 24% gewijzigd door achterop23 op 27-07-2007 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Mooi Chris, ik heb hem bij mijn verzamel post gekwakt, neem aan dat dat geen probleem is, zo wel, gillen, haal ik hem weer weg..

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

achterop23 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 12:41:
Met welke reg-hack kan ik instellen dat de default opslagplaats voor programma's en foto's e.d. de geheugenkaart is?
Het is toch zo dat ik alle programmas kan installeren op de SD kaart, zodat er altijd genoeg opslagruimte is op de Touch zelf (die ik verder niet gebruik).

En hoe stel ik windows in zodat bestanden (.cab/mp3 etc) naar de SD kaart gaan. Ik krijg nml alleen de interne geheugenkaart te zien in Windows via dat active syns programma
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=315082

Staat in het geweldige verzamel post van Joeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een vraag over de mini usb naar 3,5mm audio jack. Zijn deze ook in gewone winkels te koop?
Ben van plan om de HTC Touch te kopen en dan ook voor muziek te gebruiken inclusief met zo'n audio jack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rum
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-02-2021

Rum

Begrijp ik nou goed dat er de Touch niet standaard een auto-adapter wordt meegeleverd? Dat zou ik wel jammer vinden. Maar... Nou heb ik ergens gelezen dat de extUSB aansluiting zodanig is dat oude qtek/htc-opladers ook te gebruiken zijn, is dat zo? Dan kan ik gewoon de auto-lader van mijn qtek 8020 blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Misschien is het leuk om inspiratie op te doen door nu en dan je today scherm te posten: de Touch heeft een super design met mat zwart, dus ik heb een totaal zwart thema op mijn Today scherm, en m.b.v. PocketBreeze een zeer eenvoudig lijstje van komende agendapunten... En natuurlijk de 6-tab versie van de Home plugin...

Afbeeldingslocatie: http://www.imgplace.com/directory/dir340/1185542514.bmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Even een vraagje naar aanleiding van het gebruik van mobiel internet via Telfort.
Ik heb dat onbeperkt internet voor 10 euro per maand. Telfort is overgenomen door KPN en daarom staat er bij mij NL KPN ipv telfort. Als ik, in sommige gevallen (bijvoorbeeld mail ophalen) internet gebruik krijg ik de melding: roaming kan extra kosten met zich meebrengen, wilt u doorgaan?
Ik ga er vanuit dat ik niet extra betaal voor bovenstaande aangezien ik zelf niet kies voor het roamen?

Zijn er mensen bij wie Transcriber of letter recognizer etc. wel goed werken? Alle door mij getypte letters worden veranderd naar letters die ik niet typ....en mijn handschift is echt niet zo heel waardeloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen bij wie Transcriber of letter recognizer etc. wel goed werken? Alle door mij getypte letters worden veranderd naar letters die ik niet typ....en mijn handschift is echt niet zo heel waardeloos!
Je kunt bij de instellingen van Transcriber nog bij elke letter aangeven hoe jij hem normaal gesproken wel of niet schrijft. Daar zitten een hoop alternatieve schrijfwijzen tussen, en schrift voor linkshandigen. Je kunt per letter kijken naar een demo'tje, zo zie je wanneer het programma een bepaalde schrijfwijze herkent en vertaalt naar een bepaalde letter. Als je hier alle schrijfwijzen die jij toch nooit gebruikt uitschakelt, moet de kans dat het programma jouw schrift goed herkent toch in ieder geval toenemen. :)

Ik heb de Touch nu 2 weken, ik heb ook even 2 vragen voor de mensen hier.

Allereerst het geluid. Ik heb tijdens het bellen de slider van het volume op z'n laagste stand staan, want bij hogere volumes 'trilt' het geluid te veel. Er komt dan echt zo'n metaal-achtige trilling uit de luidspreker. Hebben meer mensen hier last van?

Verder nog een vraag over verjaardagen. Ik heb in de (standaard) contactlijst keurig netjes alle verjaardagen bij mijn contacten ingevoerd, ik hoopte dat deze nu ook automatisch in mijn agenda zouden komen te staan, maar dit is helaas niet het geval. Ik zou graag aan die verjaardagen herinnerd willen worden, maar heb een optie hiervoor nog niet kunnen vinden. Iemand die weet of dit op de Touch kan, of een programma weet dat deze optie wel heeft? Ik heb niet zo'n zin om al die verjaardagen ook nog als aparte agendapunten in te voeren... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Halfkakkende schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 23:27:

Oplossing!!!!!
Op de volgende URL kan je een bestandje downloaden die de simcontacten verbergt: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=1356244 . Mijn idee is dat dit ook mogelijk is voor de live contacten op één of andere manier.
Kan je deze cab even online plaatsen? Geen zin om mij daar aan te melden. Dan zal ik kijken of ik die cab aan kan passen zodat de live contacten eruit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 18:28:
[...]
Allereerst het geluid. Ik heb tijdens het bellen de slider van het volume op z'n laagste stand staan, want bij hogere volumes 'trilt' het geluid te veel. Er komt dan echt zo'n metaal-achtige trilling uit de luidspreker. Hebben meer mensen hier last van?
Ik heb hier geen last van. vind het geluid zelfs enorm zuiver klinken vergeleken met mijn w800i.

Nog even 3 dingen waar iemand misschien een antwoord op heeft:

Msn: Is het bij iedereen zo dat alle contacten offline zijn? De 1e keer dat ik het gebruikte was dit niet het geval, vervolgens is mijn hele contactpersonen lijst vervuild en nu staat iedereen steeds op offline, dus msn gebruiken kan al niet meer.

MMS: Ik heb de mms instellingen geinstalleerd samen met de gprs instellingen. Als ik een mmsje krijg, gaat hij downloaden maar blijft op 0% steken...misschien dat de instellingen niet helemaal juist zijn, op de Telfort website zijn er echter geen instellingen beschikbaar voor dit toestel, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
mikkelnl schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 15:24:
Misschien is het leuk om inspiratie op te doen door nu en dan je today scherm te posten: de Touch heeft een super design met mat zwart, dus ik heb een totaal zwart thema op mijn Today scherm, en m.b.v. PocketBreeze een zeer eenvoudig lijstje van komende agendapunten... En natuurlijk de 6-tab versie van de Home plugin...

[afbeelding]
waar vind ik jouw lekker zwart theme online aub ?
en de 6 tab versie aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 22:13

Halfkakkende

Vandring

Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 20:04:
[...]

Kan je deze cab even online plaatsen? Geen zin om mij daar aan te melden. Dan zal ik kijken of ik die cab aan kan passen zodat de live contacten eruit gaan.
Sure: http://www.sendspace.com/file/m5jy0f

Succes!

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
Ik heb mijn Sim Only abo (300 minuten) vervroegd verlengd (normaal loopt die pas af in januari), en wou graag dit toestel. Kost me maar 30euro per maand in totaal, wat ongeveer 15 euro meer is dan nu, en kan hem meteen gebruiken. Goede serivce! nadeel is dat ik zondag op vakantie ben tot 19 (!) augustus. Beetje slechte timing dus, maar had niet verwacht dat ik kon verlengen. Er wacht in iedergeval een mooi pakje op me bij terugkomst ;)

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

[afbeelding]
Van welk programma komt dat pictogrammetje rechtsboven, waar normaal een kruisje staat? Magicbutton e.d. werken niet met themes die totaal zwart zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Stereotomy op 27-07-2007 22:06 ]

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 22:13

Halfkakkende

Vandring

Stereotomy schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 22:06:
[...]

Van welk programma komt dat pictogrammetje rechtsboven, waar normaal een kruisje staat? Magicbutton e.d. werken niet met themes die totaal zwart zijn.
Dit is een standaard functionaliteit van de Touch. Je kan hiermee actieve applicaties selecteren en/of sluiten. Wanneer je in een applicatie zit, verandert het in een kruisje.

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Stereotomy schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 22:06:
Heb jij (nog) geen touch of WM6?
Dat icoontje is onderdeel van WM6 geen proggie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Ah, WM6 native. Ik heb een Treo 750 waar later nog een WM6 update op komt. Magicbutton e.a. programma's doen hetzelfde, maar die werken niet samen met een puur zwarte theme. Je krijgt dan een grijze achtergrond op die plek wat enorm vloekt met de theme natuurlijk.

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En natuurlijk de 6-tab versie van de Home plugin...
Heb ik zojuist geinstalleerd, met als gevolg dat mijn touch na het rebooten blijft hangen. Soft reset hielp niet meer, hard reset. ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kloon schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 20:22:
[...]

waar vind ik jouw lekker zwart theme online aub ?
en de 6 tab versie aub
Yes.. Post aub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
ok ik heb het zelf gevonden

http://pdaphonehome.com/f...ugins-kaiser-updated.html

lees de uitleg zeer goed voor je er aan begingt en dan lukt het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
De volledig zwarte theme (heerlijk zonder die wm6 overloopjes ;) ) heb ik ooit eens ergens gedownload, maar kan de link niet vinden dus heb ik hem zelf maar ff geupload: klik hier.

Wat betreft de 6 tab plugin: die is inderdaad tricky, want als je hem installeert zonder een tweak te doen vóór de reset, dan crasht hij inderdaad (en is hard reset nodig).

De tweak die ik volgde staat hier: http://forum.xda-develope...hp?p=1397943&postcount=44 en is vrij eenvoudig (paar bestanden hernoemen, zodat de plugin met de juiste landcode werkt).

Ben benieuwd wat jullie van de theme vinden als je 'm op je pda ziet, ik vind hem dan mooier dan op het screenshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

mikkelnl schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 08:20:
De volledig zwarte theme (heerlijk zonder die wm6 overloopjes ;) ) heb ik ooit eens ergens gedownload, maar kan de link niet vinden dus heb ik hem zelf maar ff geupload: klik hier.

Wat betreft de 6 tab plugin: die is inderdaad tricky, want als je hem installeert zonder een tweak te doen vóór de reset, dan crasht hij inderdaad (en is hard reset nodig).

De tweak die ik volgde staat hier: http://forum.xda-develope...hp?p=1397943&postcount=44 en is vrij eenvoudig (paar bestanden hernoemen, zodat de plugin met de juiste landcode werkt).

Ben benieuwd wat jullie van de theme vinden als je 'm op je pda ziet, ik vind hem dan mooier dan op het screenshot.
Zwarte theme is zeker strak !
Moest wel even vandaag scherm aanpassen want dat schuifbalkje bij veel gegevens blijft helaas wel blauw (storend dus)
Is het ook mogenlijk om dit zwarte theme verder door te voeren dan alleen het today scherm en het start-menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
mikkelnl schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 08:20:

Thnx.. idd erg mooi theme !!
Ik wacht nog even met de 6tab plugin (misschien komt er snel weer een update / tweak van) maar die komt er ook zekers op te staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
voila hier is het mijne
Afbeeldingslocatie: http://img413.imageshack.us/img413/1577/dsc2122th2.jpg
ook het zwarte theme erop gezet
de 2 touch buttons vanonder aangepast ( oa 1 klik smsje en verkenner)
4 tabs ipv 3

de rest wijst zijn eigen uit ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige wat het 'tooltje' doet zover ik kan zien is dat hij in het register onder 'HKCU\ControlPanel\Phone' een extra waarde aanmaakt, namelijk 'ShowSim' met waarde '0' en datatype 'integer'.

Zal het werken als je 1 aanmaakt 'ShowFilter' met waarde 'Persoonlijk' en datatype 'String'? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 18:09:
Wil je in de plugin jouw stad hebben dan kan je HH_0409_WeatherCities editen in \Windows\

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<locations>
    <city name="Amersfoort, NL" locationcode="EUR|NL|NL010|AMERSFOORT"/>
    <city name="Amsterdam, NL"  locationcode="EUR|NL|NL008|AMSTERDAM"/>
    <city name="Antwerpen, BE"  locationcode="EUR|BE|BE001|ANTWERPEN"/>
    <city name="Apeldoorn, NL"  locationcode="EUR|NL|NL004|APELDOORN"/>
    <city name="Arnhem, NL"     locationcode="EUR|NL|NL004|ARNHEM"/>
    <city name="Breda, NL"      locationcode="EUR|NL|NL007|BREDA"/>
    <city name="Brugge, BE"     locationcode="EUR|BE|BE011|BRUGGE"/>
    <city name="Brussels, BE"   locationcode="EUR|BE|BE003|BRUXELLES"/>
    <city name="Charleroi, BE"  locationcode="EUR|BE|BE004|CHARLEROI"/>
    <city name="Dordrecht, NL"  locationcode="EUR|NL|NL012|DORDRECHT"/>
    <city name="Ede, NL"        locationcode="EUR|NL|NL004|EDE"/>
    <city name="Eindhoven, NL"  locationcode="EUR|NL|NL007|EINDHOVEN"/>
    <city name="Emmen, NL"      locationcode="EUR|NL|NL001|EMMEN"/>
    <city name="Enschede, NL"   locationcode="EUR|NL|NL009|ENSCHEDE"/>
    <city name="Gent, BE"       locationcode="EUR|BE|BE009|GENT"/>
    <city name="Groningen, NL"  locationcode="EUR|NL|NL005|GRONINGEN"/>
    <city name="Haarlem, NL"    locationcode="EUR|NL|NL008|HAARLEM"/>
    <city name="Haarlemmermeer, NL" locationcode="EUR|NL|NL008|HAARLEMMERMEER"/>
    <city name="Leiden, NL"     locationcode="EUR|NL|NL012|LEIDEN"/>
    <city name="Liège/Luik, BE" locationcode="EUR|BE|BE005|Li%E8ge"/>
    <city name="Maastricht, NL" locationcode="EUR|NL|NL006|MAASTRICHT"/>
    <city name="Namur, BE"      locationcode="EUR|BE|BE008|NAMUR"/>
    <city name="Nijmegen, NL"   locationcode="EUR|NL|NL004|NIJMEGEN"/>
    <city name="Rotterdam, NL"  locationcode="EUR|NL|NL012|ROTTERDAM"/>
    <city name="Tilburg, NL"    locationcode="EUR|NL|NL007|TILBURG"/>
    <city name="Utrecht, NL"    locationcode="EUR|NL|NL010|UTRECHT"/>
    <city name="Zaanstad, NL"   locationcode="EUR|NL|NL008|ZAANSTAD"/>
    <city name="Zoetermeer, NL" locationcode="EUR|NL|NL012|ZOETERMEER"/>
    <city name="Zwolle, NL"     locationcode="EUR|NL|NL009|ZWOLLE"/>
</locations>

Ik ben zo vrij alle beschikbare Nederlandse en Belgische steden voor onze Belgische vrienden die beschikbaar zijn in de tabel te zetten kant en klaar.

Hier kun je kijken of een bepaalde stad beschikbaar is:
http://www.accuweather.co...y,%20or%20City,%20Country
Als je dan de url hebt kijk naar het laatste gedeelte en daar gaat het om.

Staat jouw stad/dorp niet in de lijst? Pak het dichtstbijzijnde punt en verander de naam bij city name, dus niet in locationcode!
Zeer interessant Ilja, maar ik krijg die XML file maar niet aangepast. Zit, volgens mijn gegevens in ROM. Heb hem al naar de PC gecopieerd en bewerkt, maar krijg hem dan niet teruggeplaatst. Kun je me nog een tio geven? Alvast bedankt Bert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan dan het beste de readonly en systeem atribute van dat xml in je gsm vewijderen. Daarna gewoon overschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een laatst een abonnement bij T-Mobile afgesloten, 18 euro per maand, en dan krijg je de Touch er gratis bij. Maar bij die aanbieding, staat "onbeperkt data" erachter. Wat voor data wordt hier bedoelt? Internet of wat? Alvast bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
ja dat is internet.

wie weet nog een goed progje voor agenda ? vind de gewone agenda niet echt duidelijk/handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
touchie75 schreef op zondag 29 juli 2007 @ 11:15:
ja dat is internet.

wie weet nog een goed progje voor agenda ? vind de gewone agenda niet echt duidelijk/handig
http://www.developerone.com/agendaone/
Afbeeldingslocatie: http://www.developerone.com/agendaone/images/a1anim240x320x6.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

touchie75 schreef op zondag 29 juli 2007 @ 11:15:
ja dat is internet.

Maar je kon er ook een abonnement van onbeperkt internetten voor 9.95 erbij nemen. Waarom zou je die nemen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
ik heb de touch gisteren in mijn bier laten vallen _/-\o_
en hij is stuk nu, gaat gelukkig wel weer aan, maar het scherm reageert maar half en het vinden van mijn KPN netwerk doet hij niet, oftewel het is nu een PDA zonder belfunctie ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
dan is het wat anders alfonss, zal zo even kijken bij t-mobile.

ik heb de spb full screen keyboard gedownload maar hoe kan ik in settings komen? hij geeft steeds gelijk hele woorden aan, eerst in het engels, heb nl eroverheen gezet, maar nog vaak foute woorden. heb dan toch liever letter voor letter...

xenergy wat balen zeg van je touch.. zou je hem kunnen laten repareren , heb je een verzekering afgesloten?

wie weet nog leuke sites voor de touch? software o.i.d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aah ok dankje. De aanbieding staat trouwens niet op T-mobile site zelf. Hij staat op een andere site, waarvan ik niet weet of ik die geven mag. Ben hier nieuw weet je:p

Dan had ik ook nog een vraag, hoe zit dat eigenlijk met navigatie op deze telefoon? Gratis en makkelijk te instaleren enzovoorts? En werkt het ook een beetje praktisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 20:54:
Hoe zit dat eigenlijk met navigatie op deze telefoon? Gratis en makkelijk te instaleren enzovoorts? En werkt het ook een beetje praktisch?
Gratis navigeren is er, maar daar heb je (doorgaans) wel een data abbo bij nodig,
de kaarten en routes worden dan online opgehaald.
Een goede is bijvoorbeeld nav4all.

Niet gratis maar wel veel makkelijker (ieder zijn smaak, ok) is bijvoorbeeld TomTom.
Ik heb zelf TomTom er op staan en dat werkt fantastisch.
Bij beide systemen heb je wel een GPS (bluetooth) ontvanger nodig.

Een ander gratis alternatief is bijvoorbeeld google maps,
hiermee kun je navigeren zonder GPS ontvanger.
Na iedere instructie op klikken en door naar de volgende instructie.
Dit gebruikt wel weer data verkeer.

(genoemde opties zijn natuurlijk volgens de regeltjes :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 23:01:
Ik heb een laatst een abonnement bij T-Mobile afgesloten, 18 euro per maand, en dan krijg je de Touch er gratis bij. Maar bij die aanbieding, staat "onbeperkt data" erachter. Wat voor data wordt hier bedoelt? Internet of wat? Alvast bedankt voor de hulp.
Wordt deze data hiermee bedoeld? Dat zou werkelijk briljant zijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 10:39

LoneWolf

Just a Byte

1 of 2 jr alfonss ? pm me anders de site maar :) dat mag wel denk ik zo :)

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu voel ik me echt heel dom, maar waar kan je pm'en? :D
Het is overigens 2 jr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Als het om een reguliere aanbieding gaat zie ik niet in waarom je niet zou mogen zeggen waar je een goedkoop abbo kunt afsluiten?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaa ik weet het niet, ik ben hier nieuw en heb geen zin om meteen een ban te krijgen oid.
Maar het is via gsmweb.nl. http://www.gsmweb.nl/tmobile/index_toestel.htm. Hij staat daar bij bestsellers.
De vraag is dus wat nou precies dat "onbeperkt data" inhoudt.
Als ik gebanned wordt, blame ik jou :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 00:46:
Het is via gsmweb.nl. http://www.gsmweb.nl/tmobile/index_toestel.htm.
Hij staat daar bij bestsellers.
De vraag is dus wat nou precies dat "onbeperkt data" inhoudt.
even voor de duidelijkheid, links op de pagina (van linkje);
"De prijs van het toestel is i.c.m. een T-Mobile Relax abonnement + het Pocket Internet Totaal abonnement. Uw maandelijkse abonnementskosten worden dus met € 9,50 verhoogd."

Het is dus i.c.m. PIT, kosten komen bovenop je genoemde prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
kloon schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 14:29:
voila hier is het mijne
[afbeelding]
ook het zwarte theme erop gezet
de 2 touch buttons vanonder aangepast ( oa 1 klik smsje en verkenner)
4 tabs ipv 3

de rest wijst zijn eigen uit ....
Wat is de onderste today plugin? Die waar je je processor snelheid etc op kan zien?

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
Kassad schreef op maandag 30 juli 2007 @ 06:39:
[...]

Wat is de onderste today plugin? Die waar je je processor snelheid etc op kan zien?
batterystatus
http://www.chi-tai.info/c...eo_WM5_iM_cs.htm#Download

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.