Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 23:23:
[...]
Zelf al gevonden, staat een balletje met kruis er in. Daar op klikken en dan knop kiezen die je wilt verwijderen.
Sinds ik het toestel heb, is het me nog niet gelukt om de 'kubus'/scherm met mijn duim te draaien. Moet dit nog geactiveerd worden oid ?
Ik heb me de hele dag beheerst, maar kan het nu toch niet nalaten;
Of je hebt een defect toestel en zou ik heeeel snel terug brengen,
of je hebt geen ervaring met dit soort toestellen/geen gebruiksaanwijzing gelezen/geen inzicht.
De dingen die je vraagt zijn dingen die ik al wist voor ik het toestel in handen had.
Deze worden gedemonstreerd in bijna alle movie-reviews (zegt youtube je iets?) en staan op alle handleidingen die je online kan vinden en zeker die je bij het toestel krijgt.
Ik denk dat je eerst met het toestel moet spelen, even kennis maken, wennen aan elkaar, onder de indruk raken van de mogelijkheden, en dan pas op een forum als dit kijken wat je meer zou willen dan de standaard confuguratie (die lijkt me al moeilijk genoeg in dit geval

)
Excuseer de toon van mij, maar dit is voor TWEAKERS, niet voor het niet lezen van een handleiding!
Voor de tweakers hier, WAT een toestel!!!
Ik gebruik hiernaast de TyTn (Shaps WM6 ROM

er op) en was op zoek naar een kleinere vervanger.
Nadat ik de LG Prada binnen een week had afgekeurd heb ik deze ervoor gekozen.
Tuurlijk, TyTn is sneller, maar de Touch doet verder niet onder.
Aanpassingen/Prog's:
* BatteryStatus Beta (overclock met CPU scaler, 273 Hhz standaard max, boost=299Mhz)
* cube register aanpassingen naar geheugenkaart
* Phonepad (tot nu toe makkelijkst voor mij met 1 hand)
* TomTom 6
* Skype (moet nog ff call functie testen met WiFi, rest werkt perfect)
* Google Maps Mobile
* Salling Clicker
* Resco explorer (met registry editer)
* Resco Photo Viewer
* MemMaid (ik zeg schoon houden werkt sneller

)
* Opera Mobile (beta versie met touch scroll)
* DVD profiler Mobile
* SPB Time
Komt nog meer, maar ik heb hem pas 3 dagen

een van mijn wensen, iemand vroeg naar de HTC home met meerdere tabs, iemand meer info?
Alvast THNXS!