Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 19:51:
[...]
Dit heb ik zelf ook inderdaad gedaan. Alleen methodes die ik vond werkten niet, waaronder ook de door jou voorgeschotelde methode. Vandaar mijn intresse of iemand weet of er andere manieren zijn. Bedankt voor je hulp tot dusver!
Ok na het nog een aantal keer geprobeerd te hebben is het mij eindelijk gelukt. Ik zal voor diegene die ook hun ringtoneslocatie willen wijzigen hieronder in stapjes uitleggen hoe ik het heb gedaan:
1. Total Commander installeren (ergens eerder in dit topic staat waar je deze kan downloaden)
2. TC opstarten en meteen bovenaan op een knopje drukken met "\" erop weergegeven
3. Vervolgens dubbelklikken op een mapje met de naam "\\"
4. Vervolgens dubbelklikken op een mapje met de naam "registry"
5. Vervolgens dubbelklikken op een mapje met de naam "HKCU"
6. Vervolgens dubbelklikken op een mapje met de naam "ControlPanel"
7. Vervolgens dubbelklikken op een mapje met de naam "SoundCategories"
8. Vervolgens dubbelklikken op een mapje met de naam "Ring"
9. In deze map zit een bestandje genaamd "Directory" . Dubbelklik hierop. Standaard stond er bij mij
/Windows/. Dit heb ik veranderd naar /Storage Card/.
10. Vervolgens heb ik mijn MDA Touch uitgezet en daarna weer aangedaan.
11. De mp3tjes die ik als ringtone in de lijst wil hebben zetten ik gewoon op de opslagkaart dus niet in een submapje, want anders vind hij de mp3-bestanden niet. Hierna kan je gewoon elk willekeurig mp3tje op je opslagkaart opslaan en die zal je dan bij het instellen van je ringtone direct terug kunnen vinden in de lijst met ringtones. Tevens is het gewoon nog mogelijk de standaard ringtones te gebruiken.
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!