heb alle afleveringen van Najib Amhali laatst nog op mijn S200 gekekenRvD2002 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 17:10:
[...]
Heb laatst nog een half uur Najib Amhali gekeken op mijn Touch. Deze was gecodeerd naar DivX, bestandsgrootte was iets van 90mb en hij draaide erg soepel. Ook af en toe video streamen van uitzendgemist.nl lukt ook prima. Enige nadeel vind ik nog steeds de hardware keys die missen om spelletjes te spelenVoor de rest erg tevreden!
Verwijderd
Nou ik heb de HTC touch nu ook maar het nadeel wat ik vond is dat mijn video mp4 bestanden niet al te soepel liep. Ik bedoel het geluid liep niet synchronisch met de video. Ik weet niet hoe of wat voor ander soort video beter loopt.
En ik heb ook het probleem dat ik bijvoorbeeld de website Youtube ook niet kan openen, tenminste niet helemaal. Hij blijft echt hangen en kan ik niks anders doen dan de pda af te sluiten compleet en weer opnieuw opstarten.
Mis ik bepaalde dingen? ik heb via de htc mobile website wel al de java progje geinstalleerd.
En ik heb ook het probleem dat ik bijvoorbeeld de website Youtube ook niet kan openen, tenminste niet helemaal. Hij blijft echt hangen en kan ik niks anders doen dan de pda af te sluiten compleet en weer opnieuw opstarten.
Mis ik bepaalde dingen? ik heb via de htc mobile website wel al de java progje geinstalleerd.
Onderaan (naast de D-pad) zitten 2 toetsjes. Als je de linker (met een groen lampje) indrukt krijg je het numpad voor je neus en kun je direct bellen (met toetsen die een aap zelfs nog in kan drukken) en met de rechter (rood lampje) hang je direct op. Werkt erg goed dusTeChNo2 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 17:56:
Misschien een beetje rare vraag, maar ik zie hier iedereen discussieren over de mogelijkheden van de HTC touch, maar een ding wordt consequent overgeslagen, en dat is juist de belangrijkste eigenschap voor mij; hoe werkt het apparaat als telefoon ??? (en kan je 'm "echt"als telefoon gebruiken of moet je voor een gesprek werken met het headsetje ?)
Edit:
Ik heb net youtube getest, maar heb nog geen flashplayer. Totnutoe loopt er iig nog niets vast
[ Voor 5% gewijzigd door robinvd op 09-07-2007 20:48 ]
Verwijderd
Maar je kan geen youtube filmpjes afspelen toch? Je ken via de website van HTC op je mobiel de active x flash player downloaden en installeren, let wel op het neemt 22mb geheugen in beslag, wel nadelig! Als je iets groters afspeelt kan het zo sloom lopen dat het vastloopt.RvD2002 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 20:45:
[...]
Onderaan (naast de D-pad) zitten 2 toetsjes. Als je de linker (met een groen lampje) indrukt krijg je het numpad voor je neus en kun je direct bellen (met toetsen die een aap zelfs nog in kan drukken) en met de rechter (rood lampje) hang je direct op. Werkt erg goed dusLinksbovenaan zit nog een volumeschuifje voor het volume. Tijdens het gesprek zijn er op het scherm opties te zien voor het bellen (oa luidspreker en dat soort dingen).
Edit:
Ik heb net youtube getest, maar heb nog geen flashplayer. Totnutoe loopt er iig nog niets vast
Wel jammer. Iemand misschien een website waar je games kan downloaden voor je HTC touch?
Ik ken niks vinden op google en ik ken mezelf niet registreren op de HTC website want 1 of andere manier lukt dat niet!
Verwijderd
Bij de Gamma kan je voor 5,99 euro een universele houder kopen. Deze kan je op je dashboard plakken, dus geen gaatjes boren oid.hvdhoeven schreef op maandag 09 juli 2007 @ 17:42:
3) Zijn er al simpele autohouders beschikbaar zonder zuignap/flexibele slang? Waar?
Houder ziet er uit zoals op bijgevoegd plaatje. Je schuift als het ware het toestel tussen beide palletjes en door de zwaartekracht zit het toestel 'vast'. Er makkelijk en geen beschadigingen aan je (lease)auto.

Verwijderd
ff een vraag:
Ik heb een applicatie geinstalleerd, gewoon een .exe bestand gekopieerd naar de opslagkaart. Het programma zelf werkt perfect, maar het programma staat niet in de programmalijst. Nu wil ik een snelkoppeling maken in het today menu, maar kan het programma dus niet vinden.
Iemand een oplossing?
Ik heb een applicatie geinstalleerd, gewoon een .exe bestand gekopieerd naar de opslagkaart. Het programma zelf werkt perfect, maar het programma staat niet in de programmalijst. Nu wil ik een snelkoppeling maken in het today menu, maar kan het programma dus niet vinden.
Iemand een oplossing?
Dat wat jij probeert KEN ik ook niet, maar games kun je hier downloaden.Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 21:29:
[...]
Wel jammer. Iemand misschien een website waar je games kan downloaden voor je HTC touch?
Ik ken niks vinden op google en ik ken mezelf niet registreren op de HTC website want 1 of andere manier lukt dat niet!
In je programmalijst staan alleen maar snelkoppelingen naar de desbetreffende programma's. Zoek het programmabestand even op (windows\ of programmabestanden\ of als je hem op je geheugenkaart hebt geinstalleerd kun je het daar vinden) en maak ff een snelkoppeling naar de map windows\startmenu\programma's.Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 09:58:
ff een vraag:
Iemand een oplossing?
Dan moet het werken.
Ja hier heb ik ervaring mee.hvdhoeven schreef op maandag 09 juli 2007 @ 17:42:
Ik overweeg de aanschaf van dit toestel, maar heb een paar vragen. wie helpt?
1) Ik wil in de auto kunnen opladen EN headset gebruiken EN via blue tooth met mijn GPS muis coommuniceren. Kan dat? Bijv. Headset en GPS beide tegelijk via BT? Valt er dan niet een van beide verbindingen weg? Wie heeft ervaring?
Hans
Muziek luisteren via bluetooth headset en gebruik maken van een bluetooth GPS muis gaat prima samen. Als de muziek al speelt en ik daarna verbinding maakt met de muis, hapert de muziek 2 tellen en daarna gaan ze samen vrolijk verder.
Bluetooth® 2.0 is OK!
Heb hem vandaag besteld bij T-mobile
Relax 150 + pit 1 jaar zakelijke verlenging €35,- ex. btw
Lijkt mij een zeer nette prijs.
Relax 150 + pit 1 jaar zakelijke verlenging €35,- ex. btw
Lijkt mij een zeer nette prijs.
[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 10-07-2007 16:24 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Heey heb sinds kort ook de HTC Touch
maar wanneer ik de software cd in mijn pc doe
krijg ik de melding dat mijn Flash Player 8.0 of hoger moet zijn
heb ondertussen al tot en met 9.0 geprobeerd en werkt nog niet
er staat ook dat ik anders de software moet verwijderen en dan
opnieuw moet downloaden ook gedaan.
Maar krijg steeds dezelde melding
iemand hiervoor een oplossing ?
maar wanneer ik de software cd in mijn pc doe
krijg ik de melding dat mijn Flash Player 8.0 of hoger moet zijn
heb ondertussen al tot en met 9.0 geprobeerd en werkt nog niet
er staat ook dat ik anders de software moet verwijderen en dan
opnieuw moet downloaden ook gedaan.
Maar krijg steeds dezelde melding
iemand hiervoor een oplossing ?
Beste mensen,
bij deze voor iedereen die, net als ik, vindt dat je te hard moet drukken voor TouchFLO, dit systeem werkt inderdaad met de druk van je vinger. pas als je hard genoeg drukt herkent hij dat hij de cube op moet starten.
voor iedereen die liever aait dan drukt:
Register: HKLM\Software\OEM\TFLOSettings
Daar kun je de FingerPressure vanaf zijn standaardwaarde (2728) naar beneden brengen.
ik heb de mijne naar 1028 gezet, en ik moet zeggen: een hele verlichting!
ook kun je daar nadere settings aangaande TouchFLO veranderen!
succes!
bij deze voor iedereen die, net als ik, vindt dat je te hard moet drukken voor TouchFLO, dit systeem werkt inderdaad met de druk van je vinger. pas als je hard genoeg drukt herkent hij dat hij de cube op moet starten.
Daar kun je de FingerPressure vanaf zijn standaardwaarde (2728) naar beneden brengen.
succes!
>>>> Citroën AX GTI <<<<
komaan gebruikers post nog eens wat foto's van je touch
bvb naast een pakje sigaretten ofzo
http://web.mac.com/kl00n
Verwijderd
Om eerlijk te zijn zou ik niet weten hoe groot een pakje sigaretten iskloon schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 09:18:
Leg maar naar een briefje van 10 euro oid
Heb je dat via Remote Registry gedaan? Of kun je dit ergens direct in de Touch wijzigen?Johannusvanudos schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 00:07:
Beste mensen,
succes!
Marrik
Verwijderd
Even het freeware tooltje total commander downloaden. Dan via mapje \\Plugins naar registry.marrik schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:55:
[...]
Heb je dat via Remote Registry gedaan? Of kun je dit ergens direct in de Touch wijzigen?
Hier nog even op terug komen... De TI omap850 is een soort van dualcore processortjeVerwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 23:08:
Vergeet niet dat die S100 een Intel XScale PXA272 416 MHz cpu is, de touch heeft een TI OMAP 850, 201 MHz CPU.
Ondanks dat de Touch 'slechts' loopt op 200 mhz is deze wel degelijk sneller.
Je vergelijkt nu appels met peren, mhz'en kun je niet zo maar met elkaar vergelijken..
En ja er zijn tools om dit wat op te krikken, maar dat heb ik in al mijn jaren dat ik een pda gebruik in recentere jaren nooit nodig gevonden, ik klok ze liever terug voor langere batterij duur!
http://focus.ti.com/gener...onId=12000&contentId=4679
Verwijderd
Zelfde als de wizard (qtek 9100 consoorten) ja.
Deze is naar mijn bevindingen toch echt sneller, ondanks wat hier beweerd wordt.
Deze is naar mijn bevindingen toch echt sneller, ondanks wat hier beweerd wordt.
Alstu Kloon, ik rook niet dus dan maar op een cdkloon schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 09:18:

Ik ben echt uiterst tevreden met dit toestel. Tomtom6 (6.030) draait super, zonder meldingen van geheugentekort. Bij installatie van TomTom heb ik namelijk het kleinste .cab bestand geselecteerd. Accu houdt het wel een paar dagen uit en A2DP bluetooth stereo werkt ook goed
Verwijderd
hoe is het beeldscherm in de auto ? Geen last van weerspiegeling bij het gebruik van bijv. tomtom ?
@vin 87 thx !!!!!!!!!!!
volgende week ga ik hem zeker bestellen
ben eens benieuwt wat het gaat geven een htc touch en mijn mac pc
volgende week ga ik hem zeker bestellen
ben eens benieuwt wat het gaat geven een htc touch en mijn mac pc
Wel jammer dat dat logo onder het schermplaatje zit.
Nu maar hopen dat T-mobile geen roze gebruikt in zijn logo

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik heb hem nog niet in de auto gebruikt. Morgen ga ik op vakantie dus dat zal de eerste keer worden. Weerspiegeling daar heb je geen last van als de verlichting op max staatVerwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 16:04:
hoe is het beeldscherm in de auto ? Geen last van weerspiegeling bij het gebruik van bijv. tomtom ?
Hoe kan ik dit veranderen dan? Het bestand is beveiligd, het lukt me ook niet via de pc.Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 18:09:
Wil je in de plugin jouw stad hebben dan kan je HH_0409_WeatherCities editen in \Windows\
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 <?xml version="1.0" encoding="utf-8"?> <locations> <city name="Amersfoort, NL" locationcode="EUR|NL|NL010|AMERSFOORT"/> <city name="Amsterdam, NL" locationcode="EUR|NL|NL008|AMSTERDAM"/> <city name="Antwerpen, BE" locationcode="EUR|BE|BE001|ANTWERPEN"/> <city name="Apeldoorn, NL" locationcode="EUR|NL|NL004|APELDOORN"/> <city name="Arnhem, NL" locationcode="EUR|NL|NL004|ARNHEM"/> <city name="Breda, NL" locationcode="EUR|NL|NL007|BREDA"/> <city name="Brugge, BE" locationcode="EUR|BE|BE011|BRUGGE"/> <city name="Brussels, BE" locationcode="EUR|BE|BE003|BRUXELLES"/> <city name="Charleroi, BE" locationcode="EUR|BE|BE004|CHARLEROI"/> <city name="Dordrecht, NL" locationcode="EUR|NL|NL012|DORDRECHT"/> <city name="Ede, NL" locationcode="EUR|NL|NL004|EDE"/> <city name="Eindhoven, NL" locationcode="EUR|NL|NL007|EINDHOVEN"/> <city name="Emmen, NL" locationcode="EUR|NL|NL001|EMMEN"/> <city name="Enschede, NL" locationcode="EUR|NL|NL009|ENSCHEDE"/> <city name="Gent, BE" locationcode="EUR|BE|BE009|GENT"/> <city name="Groningen, NL" locationcode="EUR|NL|NL005|GRONINGEN"/> <city name="Haarlem, NL" locationcode="EUR|NL|NL008|HAARLEM"/> <city name="Haarlemmermeer, NL" locationcode="EUR|NL|NL008|HAARLEMMERMEER"/> <city name="Leiden, NL" locationcode="EUR|NL|NL012|LEIDEN"/> <city name="Liège/Luik, BE" locationcode="EUR|BE|BE005|Li%E8ge"/> <city name="Maastricht, NL" locationcode="EUR|NL|NL006|MAASTRICHT"/> <city name="Namur, BE" locationcode="EUR|BE|BE008|NAMUR"/> <city name="Nijmegen, NL" locationcode="EUR|NL|NL004|NIJMEGEN"/> <city name="Rotterdam, NL" locationcode="EUR|NL|NL012|ROTTERDAM"/> <city name="Tilburg, NL" locationcode="EUR|NL|NL007|TILBURG"/> <city name="Utrecht, NL" locationcode="EUR|NL|NL010|UTRECHT"/> <city name="Zaanstad, NL" locationcode="EUR|NL|NL008|ZAANSTAD"/> <city name="Zoetermeer, NL" locationcode="EUR|NL|NL012|ZOETERMEER"/> <city name="Zwolle, NL" locationcode="EUR|NL|NL009|ZWOLLE"/> </locations>
Ik ben zo vrij alle beschikbare Nederlandse en Belgische steden voor onze Belgische vrienden die beschikbaar zijn in de tabel te zetten kant en klaar.
Hier kun je kijken of een bepaalde stad beschikbaar is:
http://www.accuweather.co...y,%20or%20City,%20Country
Als je dan de url hebt kijk naar het laatste gedeelte en daar gaat het om.
Staat jouw stad/dorp niet in de lijst? Pak het dichtstbijzijnde punt en verander de naam bij city name, dus niet in locationcode!
Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?
Verwijderd
op de pc zetten.
alleen-lezen uitvinken
het bestand aanpassen
dan weer alleen-lezen aanvinken
en weer terug kopieren
alleen-lezen uitvinken
het bestand aanpassen
dan weer alleen-lezen aanvinken
en weer terug kopieren
Ja dat lukt dus niet, ik kan het bestand niet terug kopieren naar de touch. Hij is op de touch namelijk ook beveiligd. Dit is trouwens wel de eerste keer dat ik een pda in handen heb dus het kan ook daar aan liggen
https://www.t-mobile.nl/p...oneDetails&ProductId=2988justifire schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 17:25:
Wel jammer dat dat logo onder het schermplaatje zit.
Zo te zien van niet ..
Alleen in de rom
Heeft er hier iemand een andere kleur in gebruik
bvb het mottige groen kleurtje of een witte touch
bvb het mottige groen kleurtje of een witte touch
Verwijderd
Op de site van T-mobile staat bij verbindingen alleen bluetooth. Weet iemand of het klopt dat de MDA Touch geen wifi heeft?
Natuurlijk heeft ie wel wi-fi. Denk niet dat ze dat eruit slopen
Verwijderd
Hoe zit het met sms'en? Is dat te doen met één vinger of ben je dan toch weer afhankelijk van je stylus ?
Hangt er vanaf of je extra tools installeert... Standaard ben je afhankelijk van de stylus.Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 10:27:
Hoe zit het met sms'en? Is dat te doen met één vinger of ben je dan toch weer afhankelijk van je stylus ?
Marrik
Ik heb daarvoor (overigens op een S200) HTC Dark Phone Pad International geïnstalleerd; hiermee lukt het goed om met één hand T9 te gebruiken.Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 10:27:
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
Ik heb een t-mobile exemplaar in bestelling, ik hou jullie op de hoogte van de levertijd en aanpassingen ( men kon iig nog niks zegen over de uitlevering anders dan: binnen 2 weken is ie bij u)
ook besteld, nog goed te betalen moet ik zeggen met een abbo'tje!
Zeker na het lezen van de OP, ben ik overstag. Ik heb geen toetsenbord meer nodig!
Jammer alleen dat de groene nergens te koop is...
Ik ben benieuwd, zal wel volgende week worden voor hij binnen is....
Zeker na het lezen van de OP, ben ik overstag. Ik heb geen toetsenbord meer nodig!
Jammer alleen dat de groene nergens te koop is...
Ik ben benieuwd, zal wel volgende week worden voor hij binnen is....
Ik heb niets te melden.
Dan maaar snel ergens een originele HTC ROM vandaan halen, zo afgrijselijk dat rosePumanike schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 02:09:
[...]
https://www.t-mobile.nl/p...oneDetails&ProductId=2988
Zo te zien van niet ..
Alleen in de rom

die zat bij mijn s200 er altijd gewoon bijjustifire schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:55:
[...]
Dan maaar snel ergens een originele HTC ROM vandaan halen, zo afgrijselijk dat rose
ik heb daarnet de T-mobile Touch besteld + PIT voor 19,95 voor verlenging van 2 jaar. Ik zit toch al jaren bij t-mobile en werkt toch echt perfect
Eens kijken hoe fijn hij werkt.
Ik heb hier al gelezen dat sommige mensen die van hun op max 250MHz zetten en dan min op 150MHz ofzo Deze tools kan ik niet vinden (niet bij XDA oid)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
juist een zwarte bestelt ik hoop hem woensdag te ontvangen
Ik heb het gedownload maar het installeren werkt niet op de Touch. Ook de public beta 2.5 niet... Welke versie werkt wel?Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:59:
[...]
Even het freeware tooltje total commander downloaden. Dan via mapje \\Plugins naar registry.
Marrik
Linkje?StevenK schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 10:40:
[...]
Ik heb daarvoor (overigens op een S200) HTC Dark Phone Pad International geïnstalleerd; hiermee lukt het goed om met één hand T9 te gebruiken.
En werkt deze dan ook op de touch ?
- knip -justifire schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 21:27:
[...]
Linkje?
Ik d8 even dat het over dezelfde app ging als in de OP. Sorry.
[ Voor 18% gewijzigd door Chris.nl op 12-07-2007 22:35 . Reden: moeite met begrijpend lezen :p ]
Zit bij jullie het volume knopje aan de linkerkant van het apparaat ook een beetje los? Ik hoor hem ook rammelen als ik mijn touch "schud". Het voelt ook een beetje goedkoop aan
Volgens mij is dat dus ook inderdaad zo.Chris.nl schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 22:07:
[...]
- knip -
Ik d8 even dat het over dezelfde app ging als in de OP. Sorry.
Via de link in de OP kwam ik uit bij de dial pad, en als het goed is werkt deze inderdaad op de touch.
Je had je post dus niet aan hoeven te passen
Thanx anyway
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=312235justifire schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 21:27:
[...]
Linkje?
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
Ah, ze hebben dat forum iets veranderd zie ik.. Goed opletten dat je niet de verkeerde download, de nederlandseT9 staat nu 1 muisklik verder.. En je moet nu nog registreren ook
'k Heb de juiste versie hier maar even online gezet..
Ik heb een vraag betreffende Push-mail.
Kun je die instellen op je touch, zodat hij alleen connect wanneer er een WiFi beschikbaar is? Ik heb thuis WiFi, en op mijn werk ook, maar ik heb geen behoefte om(lees zin om geld uit te geven om) eoa dure GPRS verbinding continu aan te hebben staan. Ik wil echter ook niet, dat ik zelf iedere keer mijn mail handmatig moet phalen, of bijv. dat weerschema handmatig te updaten?
Of wel, kan GPRS uit, maar wel WiFi aan zodra ik binnen bereik ben van een van de netwerken, waarbij dan ook meteen mail wordt opgehaald, en alle updates waarvoor interneet verbinding nodig is worden gedaan, zonder handmatige inerventie?
Kun je die instellen op je touch, zodat hij alleen connect wanneer er een WiFi beschikbaar is? Ik heb thuis WiFi, en op mijn werk ook, maar ik heb geen behoefte om(lees zin om geld uit te geven om) eoa dure GPRS verbinding continu aan te hebben staan. Ik wil echter ook niet, dat ik zelf iedere keer mijn mail handmatig moet phalen, of bijv. dat weerschema handmatig te updaten?
Of wel, kan GPRS uit, maar wel WiFi aan zodra ik binnen bereik ben van een van de netwerken, waarbij dan ook meteen mail wordt opgehaald, en alle updates waarvoor interneet verbinding nodig is worden gedaan, zonder handmatige inerventie?
Ik heb niets te melden.
Verwijderd
Nee is helaas nog niet mogelijk wat jij wilt of er moet een aangepaste firmware uitkomen in de toekomst zodat dit wel mogelijk is. Ben zelf hier ook al bezig mee geweest.joeltje schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 10:31:
Ik heb een vraag betreffende Push-mail.
Da's jammer, want dat is wel een hele relaxte tool lijkt me.
Ik moet dus ff met Ome Bil belle begrijp ik
Ik moet dus ff met Ome Bil belle begrijp ik
Ik heb niets te melden.
Zou jij even je DM kunnen aanzetten ? Heb wat vraagjes over je systeemjustifire schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 23:51:
[...]
Volgens mij is dat dus ook inderdaad zo.
Via de link in de OP kwam ik uit bij de dial pad, en als het goed is werkt deze inderdaad op de touch.
Je had je post dus niet aan hoeven te passen
Thanx anyway
Verwijderd
Ik heb hem nu ingeveer anderhalve week in bezit, en ben er zeer tevreden over. Behalve 2 vastlopers op dag 1 heb ik er verder nog geen problemen mee gehad, en is deze telefoon echt zo veel beter dan mijn vorige N80! Dat windows Live in je contactpersonen is wel heel irritant, en hopelijk vindt 1 van jullie daar een oplossing op
Er is alleen 1 ding wat ik niet kan vinden, en dat is de totale gespreksduur van uitgaande gesprekken. Ik weet dat je per contact kan zien hoe vaak je hebt gebeld en hoe lang, maar ergens een opsomming van alles ben ik niet tegengekomen. Nu is dit mijn eerste telefoon met WM erop, dus daar kan het ook aan liggen. Kan iemand mij helpen?? Kan ik gewoon niet zoeken
, of zit het er niet op? En is hier dan een progje voor te vinden? Ik heb al wat rondgezocht, maar kon helaas geen antwoord vinden
Er is alleen 1 ding wat ik niet kan vinden, en dat is de totale gespreksduur van uitgaande gesprekken. Ik weet dat je per contact kan zien hoe vaak je hebt gebeld en hoe lang, maar ergens een opsomming van alles ben ik niet tegengekomen. Nu is dit mijn eerste telefoon met WM erop, dus daar kan het ook aan liggen. Kan iemand mij helpen?? Kan ik gewoon niet zoeken
Gaat het scherm / backlight uit wanneer je in gesprek bent met de HTC touch?
[ Voor 17% gewijzigd door Stereotomy op 13-07-2007 13:48 ]
Alors.
Je gaat naar start -> settings -> system -> device information. En vervolgens onderin naar call durationVerwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 13:42:
Ik heb hem nu ingeveer anderhalve week in bezit, en ben er zeer tevreden over. Behalve 2 vastlopers op dag 1 heb ik er verder nog geen problemen mee gehad, en is deze telefoon echt zo veel beter dan mijn vorige N80! Dat windows Live in je contactpersonen is wel heel irritant, en hopelijk vindt 1 van jullie daar een oplossing op![]()
![]()
Er is alleen 1 ding wat ik niet kan vinden, en dat is de totale gespreksduur van uitgaande gesprekken. Ik weet dat je per contact kan zien hoe vaak je hebt gebeld en hoe lang, maar ergens een opsomming van alles ben ik niet tegengekomen. Nu is dit mijn eerste telefoon met WM erop, dus daar kan het ook aan liggen. Kan iemand mij helpen?? Kan ik gewoon niet zoeken, of zit het er niet op? En is hier dan een progje voor te vinden? Ik heb al wat rondgezocht, maar kon helaas geen antwoord vinden
Verwijderd
cryonic90 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 13:50:
[...]
Je gaat naar start -> settings -> system -> device information. En vervolgens onderin naar call duration
Zover ik weet wordt die timer nooit gereset. Zelfs na een complete rom update staat de teller niet op 0Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 14:08:
[...]
dank dank! Ouch, wel veel gebeld in anderhalve week
Maareh.. weet je toevallig ook of die tijd wordt gereset als je je call records leeggooid??
Hangt van de procedure af die van mij staat door het updaten al meerdere malen op 0. Maar je hebt vast wel tooltjes om je gebelde tijd te meten. (als in: in een door jou gekozen periode)
[ Voor 12% gewijzigd door Nanax op 13-07-2007 14:26 ]
Verwijderd
Iemand die daar een gratis progje voor kent? Want elke maand is het weer een strijd om binnen m'n bundel te blijven..Fraggar schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 14:16:
[...]
Zover ik weet wordt die timer nooit gereset. Zelfs na een complete rom update staat de teller niet op 0
Ben nu Phone Dashboard Minute Tracker 2.0.1 aan het testen.. kijken hoe dat werkt, maar mocht iemand een leuk gratis tooltje weten, let me know
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2007 14:50 . Reden: info toevoegen ]
Daar is een hele simpele truc voor:Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 14:34:
[...]
Iemand die daar een gratis progje voor kent? Want elke maand is het weer een strijd om binnen m'n bundel te blijven..
Ben nu Phone Dashboard Minute Tracker 2.0.1 aan het testen.. kijken hoe dat werkt, maar mocht iemand een leuk gratis tooltje weten, let me know
Kijk hoeveel je gebeld hebt (stel: 17 uur en 40 minuten). Pleeg daarna een telefoongesprek (naar een 0800-nummer bij voorkeur, want dat kost geen beltegoed/belminuten). Verander dan TIJDENS het gesprek de tijd van je toestel (gewoon in dat scherm waar je de tijd en datum kan aanpassen), en wel zo dat je de tijd precies 17 uur en 40 minuten terug zet. Dus als je om 18:40 uur belt, dan moet je tijdens het telefoongesprek de tijd terugzetten op 1:00 uur (let wel op datje terug zet, en niet vooruit naar 1:00, dus de datum moet hetzelfde blijven).
Hang daarna op, en zet de tijd weer op de goede stand.
je zal zien dat je gesprejsteller voor de totale gesprekken dan weer op nul staat (of op 1, omdat het gesprek 1 minuut duurde:P
DKToday (te vinden op xda-dev) is freeware en houdt je belminuten en sms bij tijdens een door jou gekozen periode.
Verwijderd
Smaato Cost v2.1.0: houdt gespreksduur, dataverkeer en sms bij en geeft de actuele kosten tot op het moment. Tarieven
url: http://www.freewarepocket...d-smaato-cost-v2-1-0.html
url: http://www.freewarepocket...d-smaato-cost-v2-1-0.html
Verwijderd
Verwijderd
Voor de mensen die de MDA Touch hebben besteld. Wees gerust. Geen roze lelijke theme maar een mooie donkere theme. Andere standaard themes zijn gewoon beschikbaar. Naast het bescheide T-Mobile logo op het toestel geen verdere branding waarneembaar.
Zelf het toestel net binnen via T-Mobile. Leuk gratis bluetooth setje bij gekregen. Toestel is dik in orde batterij was gemakkelijk te plaatsen.
Zelf het toestel net binnen via T-Mobile. Leuk gratis bluetooth setje bij gekregen. Toestel is dik in orde batterij was gemakkelijk te plaatsen.
VRAAG 1 :
Dus als ik het T9 toetsensbord install van http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=312235
kan ik dan mijn eigen woordjes toevoegen
VRAAG 2 :
wel van de 2 heeft jullie voorkeur
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=312235 free
of
Spb Full Screen Keyboard te vinden op http://spbsoftwarehouse.com/products/fsk/?en
Dus als ik het T9 toetsensbord install van http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=312235
kan ik dan mijn eigen woordjes toevoegen
VRAAG 2 :
wel van de 2 heeft jullie voorkeur
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=312235 free
of
Spb Full Screen Keyboard te vinden op http://spbsoftwarehouse.com/products/fsk/?en
Wanneer had je hem besteld ?Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 18:20:
Voor de mensen die de MDA Touch hebben besteld. Wees gerust. Geen roze lelijke theme maar een mooie donkere theme. Andere standaard themes zijn gewoon beschikbaar. Naast het bescheide T-Mobile logo op het toestel geen verdere branding waarneembaar.
En zit dat BT setje er standaard bij of is dat een extraatje?
Ik wil m'n taal land instelling veranderen naar engels (vs) hij zegt netjes dat ik opnieuw moet opstarten, maar komt weer als nederlands tot leven..
'k Heb ook een soft reset geprobeerd, maar niets helpt.
Iemand een tip?
Alvast bedankt.
- edit -
Ah jammer, pagina 62 van de handleiding zegt dat dit niet mogelijk is... Stiekem ook wel logisch als ik het vergelijk met andere OS'n van windows.
'k Heb ook een soft reset geprobeerd, maar niets helpt.
Iemand een tip?
Alvast bedankt.
- edit -
Ah jammer, pagina 62 van de handleiding zegt dat dit niet mogelijk is... Stiekem ook wel logisch als ik het vergelijk met andere OS'n van windows.

[ Voor 29% gewijzigd door Chris.nl op 14-07-2007 05:15 ]
Verwijderd
op dinsdag om 17.00uur besteld via de t-mobile site. Als contract verlenging. waaro m de bluetooth erbij zit weet ik niet zeker. Ik vermoed dat het een extra iets is vanwege de verlenging.justifire schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 21:52:
[...]
Wanneer had je hem besteld ?
En zit dat BT setje er standaard bij of is dat een extraatje?
er zit wel standaard een usb headset bij.
dit bericht is gelezen en ingevoerd met een t-mobile mda touch.
Aaah relax,Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 23:46:
[...]
op dinsdag om 17.00uur besteld via de t-mobile site. Als contract verlenging. waaro m de bluetooth erbij zit weet ik niet zeker. Ik vermoed dat het een extra iets is vanwege de verlenging.
er zit wel standaard een usb headset bij.
dit bericht is gelezen en ingevoerd met een t-mobile mda touch.
zal hem dan morgen ook wel hebben, benieuwd of er ook BT setje bij zit, ook verlenging hier.
dan moet je em wel voor 2 jaar via de site of klantenservice verlengt hebben.justifire schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 00:51:
[...]
Aaah relax,
zal hem dan morgen ook wel hebben, benieuwd of er ook BT setje bij zit, ook verlenging hier.
Ik zit nog steeds te twijfelen tussen de HTC artemis (P3300, MDA compact III) en deze HTC touch. Het grote nadeel van deze is, is dat het geen GPS heeft: ik voel er weinig voor om nog een aparte GPS muis aan te schaffen. Aan de andere kant is deze wel heel slik.
Hoe is de performance eigenlijk? Ik had namelijk gehoord dat die best tegenviel.
Memories of yesterday, will grow, but never die
ik vond hem prima werken, maar net als bij de wizard loont het de moeite om hem een tikje over te clocken. loopt ie net iets strakker! spb mobile shell is trouwens echt een vooruitgang in het gebruik van de overige functies van je apparaat.
Verwijderd
Naar welke snelheid heb je het apparaat geclockt?Nanax schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 14:06:
ik vond hem prima werken, maar net als bij de wizard loont het de moeite om hem een tikje over te clocken. loopt ie net iets strakker! spb mobile shell is trouwens echt een vooruitgang in het gebruik van de overige functies van je apparaat.
Heb vandaag de t-mobile htc touch gekocht. Het is echt een heel mooi apparaat.
Echter zit ik met het volgende probleem. ik kan msn live messenger niet vinden onder programma's. Weet iemand waar ik het kan vinden?
Echter zit ik met het volgende probleem. ik kan msn live messenger niet vinden onder programma's. Weet iemand waar ik het kan vinden?
Zit er niet op. Moet je even via XDA downloaden ofz.IUser schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 14:32:
Heb vandaag de t-mobile htc touch gekocht. Het is echt een heel mooi apparaat.
Ok dacht nog dat het er standaard op zat. XDA wat bedoel je precies? Kun je mij een link geven?DaannO schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 14:35:
[...]
Zit er niet op. Moet je even via XDA downloaden ofz.
Alst uIUser schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 14:52:
[...]
Ok dacht nog dat het er standaard op zat. XDA wat bedoel je precies? Kun je mij een link geven?
edit:
Ik zie dat je wel moet reggen om het bestand te zien. Kijk anders even op deze site: http://www.xda-developers.com/ maar meestal moet je daar ook reggen voor downloads.
[ Voor 21% gewijzigd door DaannO op 14-07-2007 15:27 ]
De wizard draait prima op 247 ipv 195, je merkt het verschil direct, ding loopt echt retestrak dan.Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 14:31:
[...]
Naar welke snelheid heb je het apparaat geclockt?
met wel al dan niet gratis programma doe je dat dan ?Nanax schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 15:36:
[...]
De wizard draait prima op 247 ipv 195, je merkt het verschil direct, ding loopt echt retestrak dan.

batterystatus, google maar even, het is gewoon freeware en werkt top
thxNanax schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 18:03:
batterystatus, google maar even, het is gewoon freeware en werkt top
Ik heb mijn order bij bestelmaar.nl maar geannuleerd.
1 : Het duurde wel heel erg lang ..
2 : Bij T-Mobile kan ik voor hetzelfde bedrag per maand ook nog 50 smsjes sturen (wel 30 min. minder) en hoef ik maar 30 ipv 50 euro bij te betalen.
Dus nu ga ik de T-Mobile MDA Touch bestellen, maar moet eerst bevestigd hebben van bestelmaar.nl dat de order geannuleerd is.
Maar op simlock en een klein T-mobile logo'tje na is er toch niets anders aan de MDA Touch tov de HTC Touch of wel ?
1 : Het duurde wel heel erg lang ..
2 : Bij T-Mobile kan ik voor hetzelfde bedrag per maand ook nog 50 smsjes sturen (wel 30 min. minder) en hoef ik maar 30 ipv 50 euro bij te betalen.
Dus nu ga ik de T-Mobile MDA Touch bestellen, maar moet eerst bevestigd hebben van bestelmaar.nl dat de order geannuleerd is.
Maar op simlock en een klein T-mobile logo'tje na is er toch niets anders aan de MDA Touch tov de HTC Touch of wel ?
Verwijderd
ik heb ook bij bestelmaar.nl besteld, maar het gaat daar echt erg traag. Zit ook over na te denken om mijn bestelling maar te annuleren ...
dank je wel!!DaannO schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 15:24:
[...]
Alst u
edit:Ik zie dat je wel moet reggen om het bestand te zien. Kijk anders even op deze site: http://www.xda-developers.com/ maar meestal moet je daar ook reggen voor downloads.
Verwijderd
Touch genoten
Ben ik de enige hier, die problemen heeft met zijn sim kaart ?, me sim kaart spingt vanzelf weer naarbuiten, en drukt het klepje langzaam naar buiten, wat weer resulteerd in een gezellige reboot als er te veel druk op komt.
Ik heb nu maar een stukje papier naast de sim gestopt, zodatie blijft zitten. maar vroeg me af of dit wel de bedoeling is.
Ben ik de enige hier, die problemen heeft met zijn sim kaart ?, me sim kaart spingt vanzelf weer naarbuiten, en drukt het klepje langzaam naar buiten, wat weer resulteerd in een gezellige reboot als er te veel druk op komt.
Ik heb nu maar een stukje papier naast de sim gestopt, zodatie blijft zitten. maar vroeg me af of dit wel de bedoeling is.
Verwijderd
Jah, dit is de bedoeling. Dit is speciaal zo ontworpen.Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 09:49:
...
wat denk je zelf echt ? Natuurlijk hoort dat niet ...
Verwijderd
joh ik wordt net wakker, stel je niet zo aan
dus die sim kaart moet vast klikken e.g. de sd kaart ? toch ?
dus die sim kaart moet vast klikken e.g. de sd kaart ? toch ?
Je hebt de simkaart er wel echt ingeklikt? Anders even terug naar de winkel ermee en hem omruilen voor een nieuwe, want dat hoort niet.Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 09:49:
Touch genoten
Door een stukje minder sarcasme blijft de sfeer een stuk beter.Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 10:25:
[...]
Jah, dit is de bedoeling. Dit is speciaal zo ontworpen.
...
wat denk je zelf echt ? Natuurlijk hoort dat niet ...
Verwijderd
Dag allemaal, na het lezen van jullie gebruikerservaringen ben ik ook enthousiast geworden over dit toestel. Ik wil het toestel alleen ook graag gebruiken voor navigatie op de motor. Nu vroeg ik mij af of je ook twee bluetooth apparaten tegelijk kan aansluiten (dacht dat bluetooth 2.0 dat wel kan maar het toestel moet het ook aankunnen) om zo een gps dongle en headset tegelijk aan te sluiten.
niet dat ik je de touch niet gun maar voor de moto zijn er toch betere toestellen op de marktVerwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 11:10:
Dag allemaal, na het lezen van jullie gebruikerservaringen ben ik ook enthousiast geworden over dit toestel. Ik wil het toestel alleen ook graag gebruiken voor navigatie op de motor. Nu vroeg ik mij af of je ook twee bluetooth apparaten tegelijk kan aansluiten (dacht dat bluetooth 2.0 dat wel kan maar het toestel moet het ook aankunnen) om zo een gps dongle en headset tegelijk aan te sluiten.
Even zoeken kan geen kwaad...Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 11:10:
Ja dit kan.
Je kunt tot 8 bluetooth apparaten gelijktijd verbonden hebben zolang ze maar een ander bluetooth profiel gebruiken. Het is dus prima mogelijk om een bluetooth GPS ontvanger en een bluetooth headset te gebruiken. Maar het is dus niet mogelijk om twee bluetooth headsets te gebruiken.Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 11:10:
Verwijderd
Vor echte navigatie kom je dan op een TomTom rider uit (a 600 euro) dus dit is icm een abbo een stuk goedkoper. Ik heb ook rondgezocht maar daarbij kom je veel tegenstrijdige berichten tegen van toestellen waar dit uitgeschakeld blijkt te zijn. Ik denk dat ik de T-mobile variant ga aanschaffen. Ik zag dat er nu ook een actie is met gratis onbeperkt online surfen.kloon schreef op zondag 15 juli 2007 @ 11:35:
[...]
niet dat ik je de touch niet gun maar voor de moto zijn er toch betere toestellen op de markt
Heb de touch nog niet mogen ontvangen, maar hoe zit het eigenlijk met de krasbestendigheid van het scherm?
Moet er nog een beschermfolietje op of is dat bij de touch niet nodig?
Verwijderd
Ik heb de Touch sinds gisteren en ben er erg tevreden over. Ik vind hem soms wel wat traag, maar voor waar ik hem voor nodig heb (bellen, agenda, contactpersonen, internetten) werkt hij prima.
Ik heb een paar vraagjes (ben nog een redelijke leek met een PDA): Ik heb een aparte GPS-muis besteld en wil er nu graag navigatie op gaan draaien. Wat kan ik dan het beste aanschaffen?
En: waar kan ik leuke gratis games vinden die ik op de Touch kan draaien?
Verder: op één of andere manier maakt de Touch wél contact met mijn draadloze netwerk thuis, maar als ik wil gaan internetten dan zoekt hij toch steeds verbinding met GPRS. Hoe kan ik dit instellen dat hij dit niet meer doet?
Bedankt voor jullie hulp!
Ik heb een paar vraagjes (ben nog een redelijke leek met een PDA): Ik heb een aparte GPS-muis besteld en wil er nu graag navigatie op gaan draaien. Wat kan ik dan het beste aanschaffen?
En: waar kan ik leuke gratis games vinden die ik op de Touch kan draaien?
Verder: op één of andere manier maakt de Touch wél contact met mijn draadloze netwerk thuis, maar als ik wil gaan internetten dan zoekt hij toch steeds verbinding met GPRS. Hoe kan ik dit instellen dat hij dit niet meer doet?
Bedankt voor jullie hulp!
Het scherm is van glas.justifire schreef op zondag 15 juli 2007 @ 12:53:
Heb de touch nog niet mogen ontvangen, maar hoe zit het eigenlijk met de krasbestendigheid van het scherm?
Er zit een beschermfolietje in de doos, bij mij zit ie prima.
Over een tijdje kan je ze ook op maat gemaakt online bestellen..
Verwijderd
Als ik het goed heb stond dit al ergens op het forum beschreven. Ik heb eerlijk gezegd nog niet voor je gezocht. Maar je kan het ergens in het register geloof ik instellen.Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 13:10:
Verwijderd
Gevonden: Verwijderd in "HTC Touch"
En dat binnen een minuut
En dat binnen een minuut
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2007 13:53 ]
Oe waar? Bij T-mobile.nl zie ik het nergens ..Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 12:28:
[...]
Vor echte navigatie kom je dan op een TomTom rider uit (a 600 euro) dus dit is icm een abbo een stuk goedkoper. Ik heb ook rondgezocht maar daarbij kom je veel tegenstrijdige berichten tegen van toestellen waar dit uitgeschakeld blijkt te zijn. Ik denk dat ik de T-mobile variant ga aanschaffen. Ik zag dat er nu ook een actie is met gratis onbeperkt online surfen.
Verwijderd
@Cupasoup: Ja, dat had ik al gevonden en geprobeerd. Maar het vervelende is dat het contact via de Wlan dan gewoon niet lijkt te lukken. Hij geeft wel aan dat hij mijn draadloze modem in huis heeft gevonden en dat er contact is, maar als ik Internet Explorer opstart, dan werkt die gewoon niet. Die werkt alleen als ik GPRS als verbinding kies.
Ik heb al geprobeerd via die stappen die je aangeeft de voorkeursverbinding te wijzigen, maar dan geeft Internet Explorer alleen maar foutmeldingen en kom ik niet meer online.
Blijkbaar doe ik nog wat fout met die internetverbinding, maar ik heb geen idee wat het kan zijn. De Touch geeft namelijk wel gewoon aan dat er een goede verbinding met het modem is. Hebben jullie tips wat er aan de hand kan zijn? Wat doe ik fout???
Ik heb al geprobeerd via die stappen die je aangeeft de voorkeursverbinding te wijzigen, maar dan geeft Internet Explorer alleen maar foutmeldingen en kom ik niet meer online.
Blijkbaar doe ik nog wat fout met die internetverbinding, maar ik heb geen idee wat het kan zijn. De Touch geeft namelijk wel gewoon aan dat er een goede verbinding met het modem is. Hebben jullie tips wat er aan de hand kan zijn? Wat doe ik fout???
Verwijderd
Bij mij thuis heb ik mijn wifi netwerk beveiligd. Ik heb hiervoor een beveiliging ingesteld en daarbij moet de 3e sleutel genomen worden. Als ik vanaf mijn laptop contact heb met het wifi netwerk, dan heb ik goede verbinding, maar als ik niet aangegeven heb dat het de 3e sleutel moet zijn, dan kan ik niet internetten (ondanks dat ik een goeie verbinding heb).
Kan dit misschien ook bij jou het geval zijn ?
Kan dit misschien ook bij jou het geval zijn ?
Verwijderd
Wat ook opvalt als ik contact maak met Wlan: ik zie wél het icoontje bovenaan in mijn scherm, maar er blijven continu twee pijltjes naast staan. Volgens het boekje betekent dat, dat hij nog bezig is met contact zoeken, maar die pijltjes verdwijnen maar niet. Als ik op het icoontje van het Wlan-met-de-pijltjes klik, geeft hij trouwens wél aan dat hij is 'verbonden'. Maar het lijkt er dus op dat ik op een of andere manier geen goed contact met mijn draadloze netwerk in huis krijg. Herkent iemand dit probleem?
Verwijderd
@Cupasoup: ik heb thuis een hele eenvoudige beveiliging: Alleen een WEP-key op het modem, dus dat lijkt me niet het probleem.
En het gekke is dat de telefoon ook wel gewoon aan lijkt te geven dat hij verbinding heeft, maar tóch werkt Internet Explorer alleen via GPRS en niet via WLan. Ik kan het maar niet uitstáán dat ik niet kan vinden hoe dat kom!
En het gekke is dat de telefoon ook wel gewoon aan lijkt te geven dat hij verbinding heeft, maar tóch werkt Internet Explorer alleen via GPRS en niet via WLan. Ik kan het maar niet uitstáán dat ik niet kan vinden hoe dat kom!
Dit topic is gesloten.