Kan trouwens iemand mij vertellen waar je op het toetsenbord het volgende tekentje kan vinden: |
Ik kon het namelijk nergens vinden.
Ik kon het namelijk nergens vinden.
Iemand die dit kan bevestigen en die hem daadwerkelijk heeft? Want heb me rot lopen zoeken samen met een collega, maar wij konden het niet vinden.Anoniem: 54991 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:32:
Op het toetsenbord 123 en dan boven het yen teken
Jep daar zit hetDaannO schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:36:
[...]
Iemand die dit kan bevestigen en die hem daadwerkelijk heeft? Want heb me rot lopen zoeken samen met een collega, maar wij konden het niet vinden.
Spb menu - http://www.pocketinfo.nl/...shell-15-uitgebracht.htmlAgoNitE schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:51:
[...]
Ziet er mooi uit! die blauwe theme..is die ergens te downloaden? of is dat een Touch theme?
[ Voor 22% gewijzigd door Jgsvuden op 29-06-2007 15:00 ]
>>>> Citroën AX GTI <<<<
...less is more
Heb de touch nu ook binnen...uiterst tevreden met het toestel...voor het gewicht de grootte, meer dan tevreden...nee tis geen iphone, maar die is dan ook een stuk groter en duurder.Anoniem: 54991 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 23:19:
Als ze het al ergens vanaf hebben gekeken is het wel de Sony Vaio lijn, kleuren, vormgeving, doet mij er sterk aan denken.
Denk ook niet dat het een concurrent is voor de iPhone, maar he tgedachtegoed erachter is wel aardig hetzelfde.
Ik had beloofd om wat te maken dus bij deze
http://rapidshare.com/fil...Edition_by_Iruja.cab.html
[afbeelding] [afbeelding]
Blijft een van de fijnste SIP's
[ Voor 4% gewijzigd door Dalma op 30-06-2007 20:07 ]
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Anoniem: 224414
...less is more
heb 'm er direct goed opgekregen, echter valt in het niet met die brando screenprotectors. De meegeleverde is vrij dik, waardoor het scherm minder gevoelig wordt. dat is wel anders bij de brando screen protectors.funk-e schreef op zondag 01 juli 2007 @ 13:39:
Wie van jullie heeft de bijgeleverde screenprotector in gebruik? Ik heb hem er niet zo netjes opgekregen dus ik denk dat ik hem maar weer verwijder (heb ook last van een waas de screenprotector)
Anoniem: 173176
same hereAnoniem: 173176 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 14:27:
Kan een andere Touch-bezitter mij vertellen wat zijn/haar memory-waarden zijn?
Ik vind voor 128 Mb ROM en 64 Mb RAM de waarden wat aan de magere kant (m'n oude Mio met dezelfde specs zat toch echt wel wat hoger)...
Ik heb nu staan:
Opslag: Totaal=32.46
Programma: Totaal=47.90
...less is more
Anoniem: 54991
lijkt mij dat iedereen dezelfde specs heeftAnoniem: 173176 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 14:27:
Kan een andere Touch-bezitter mij vertellen wat zijn/haar memory-waarden zijn?
Ik vind voor 128 Mb ROM en 64 Mb RAM de waarden wat aan de magere kant (m'n oude Mio met dezelfde specs zat toch echt wel wat hoger)...
Ik heb nu staan:
Opslag: Totaal=32.46
Programma: Totaal=47.90
Time is an illusion. Lunchtime doubly so.
Het is best te doen zonder UMTS. Als je op 'kleine' sites blijft gaat alles redelijk snel. Sites speciaal voor pda zijn prima te doen. Handige site is pda.startpagina.nl . Ik verwacht dat er het aankomende jaar veel PDA-sites bijkomensdy schreef op zondag 01 juli 2007 @ 21:55:
Ik zit toch met een dringende vraag. Ik heb sinds gisteren de touch binnen met en nieuw abo dat pas over een paar weken ingaat. Dat is een onbeperkt internet abo van KPN. Maar is het nu zonde van het abonement omdat de touch geen umts heeft? Ik heb nooit eerder echt ge-internet met m'n telefoon maar ben dat wel van plan nu ik een abo er voor heb.
[ Voor 3% gewijzigd door funk-e op 01-07-2007 22:17 ]
...less is more
Ik mis het totaal niet. Ik vind het echt het mooiste toestel wat nu verkrijgbaar is.sdy schreef op maandag 02 juli 2007 @ 08:13:
Maar even serieus, ik kan de telefoon nog terug brengen en een andere met umts halen. Wat is jullie advies?
-In de startpost staat een link naar een on-screen t9 toetsenbord. Dit werkt prima. Maar ik toets zelf wel graag met de stylus. Een kwestie van wennen denk ik.Halfkakkende schreef op maandag 02 juli 2007 @ 08:53:
Erg mooi toestel! Heb er afgelopen zaterdag even in de winkel mee gestoeid. Ik kreeg helaas dat "superinnovatieve menu" niet aan de praat (kon ik niet vinden), maar de rest van het toestel reageert prima op mijn vingers. Wat me opviel is dat wm6 niet veel lijkt te verschillen tov wm5 en dat sommiga acties wat traag waren.
Ik zit eraan te denken om deze te nemen in plaats van een HTC S710, maar waar ik me een beetje zorgen om maak:
- SMS: Dat gaat nu niet zo gemakkelijk als met een gewoon stel toetsen (en al helemaal niet als een qwerty toetsenbord zoals de s710), ik kon niet met mijn vingers via het OSK een bericht typen, maar om nou telkens een stylus erbij te pakken...
- Krassen: ik draag mijn telefoon altijd bij me in mijn broekzak (zonder andere zaken als sleutels erbij), maar ik kan me voorstellen dat krassen funest zijn voor een touchscreen.
- Snelkeuze toetsen: Op mijn N70 heb ik onder nr 2 mijn meisje zitten, wel zo makkelijk. Ik vraag me af of dit toestel ook een soortgelijke functie kent (bijvoorbeeld via het today scherm)
- Toetsenvergrendeling: Kon ik niet zo snel vinden toen ik ermee speelde, maar ik kan me niet voorstellen dat het ontbreekt.
Mijn vragen dus: Is het toestel een beetje krasvast (of zijn er beschermfolies te koop?) en is het SMSen een beetje makkelijk te realiseren (bijvoorbeeld zoals met de LG Prada een groot numeriek toetsenbord op het scherm in plaats van het kleine osk)?
...less is more
Ik synchroniseer met T-Mobile PiT. Onbeperkt internet op je mobiel. Als je denkt veel gebruik te maken van Internet buitenshuis, zou ik wel een abo met databundel nemen. Als je alleen het weer wil laten updaten en af en toe een mailen dan kan het niet uit om een databundel te nemen (a +-10,-)Halfkakkende schreef op maandag 02 juli 2007 @ 09:40:
Heel erg bedankt voor je antwoorden. Ik denk dat ik hem binnenkort ga bestellen.
Wat ik me nog afvroeg (wat overigens geen reden is om het toestel wel of niet aan te schaffen) is hoe de Touch het weer laat zien? Synchroniseert hij dat via WiFi, of moet je dan een bepaald abonnement afsluiten?
...less is more
Anoniem: 208554
[ Voor 4% gewijzigd door funk-e op 02-07-2007 09:54 ]
...less is more
Jawel, ik stream altijd 3FM via GPRS, en dat gaat prima! UMTS is echt totaal geen gemis in mijn ogen!sdy schreef op zondag 01 juli 2007 @ 22:31:
maar streamen zit er dus niet in, ik betaal wel tien euro per maand voor het internet....
[ Voor 30% gewijzigd door Jgsvuden op 02-07-2007 11:19 ]
>>>> Citroën AX GTI <<<<
Ik stream ook altijd radio, werkt perfect. Alleen het streamen van video is een probleem. Dit had ik trouwens ook met mijn MDA Vario en mijn HTC Tytn.Johannusvanudos schreef op maandag 02 juli 2007 @ 11:18:
[...]
Jawel, ik stream altijd 3FM via GPRS, en dat gaat prima! UMTS is echt totaal geen gemis in mijn ogen!
Ik betaal trouwens ook 9,50 / maand voor PIT van t-mobile, daar sync ik ook het weer e.d. mee en ik heb nu google maps erop gezet, dat werkt ook wel gaaf, geen kaarten nodig zoals bij tomtom, want die download hij ook (vrij snel) via GPRS incl file-informatie
...less is more
Anoniem: 208554
Ik heb de GPRS verbinding op deze manier verwijderd, maar als ik nu Google Maps opstart maakt hij nog steeds verbinding met GPRS.funk-e schreef op maandag 02 juli 2007 @ 09:54:
start=> instellingen=> tabblad Verbindingen=> Verbindingen => tabblad Algemeen => Instellingen verwijderen
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 208554 op 02-07-2007 12:12 ]
start=> instellingen=> tabblad Verbindingen=> Verbindingen => tabblad Geavanceerd=> Netwerken Selecteren [.....]<== hier moet je dan een verbinding kiezen, bijvoorbeeld mijn ISP of werk-netwerk iig een WLAN verbindingAnoniem: 208554 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 12:10:
[...]
Ik heb de GPRS verbinding op deze manier verwijderd, maar als ik nu Google Maps opstart maakt hij nog steeds verbinding met GPRS.
...less is more
Anoniem: 92670
ja echt super irritant is dat. ik heb een nieuwe msn-naam aangemaakt en daar alleen mensen ingezet waarvan ik ook een telefoonnummer heb, maarja dat is ook een beetje omslachtigAnoniem: 92670 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 15:10:
Het nadeel van msn is denk ik iedereen al opgevallen; alle contactpersonen die in je Live Messenger staan (MSN) worden opgenomen in je contactenlijst.
Nu heb ik al mijn telefoonnummers onder gebracht in de categorie 'persoonlijk'. Helaas staat de defaultwaarde op 'alle contacten' wanneer je contactenlijst opent.
Weet iemand waar ik deze defaultwaarde in het registry kan aanpassen naar 'persoonlijk' zodat ik een contactenlijst heb waar alleen mijn telefoonnummers in staan?
...less is more
[ Voor 73% gewijzigd door sdy op 02-07-2007 20:45 ]
>>>> Citroën AX GTI <<<<
Als je je contacten niet wilt vervuilen wel.Johannusvanudos schreef op maandag 02 juli 2007 @ 22:38:
als ik het zo lees hier wil ik dus zo ver mogelijk verwijderd blijven van windows live...
>>>> Citroën AX GTI <<<<
[ Voor 41% gewijzigd door robert-630 op 03-07-2007 11:22 ]
>>>> Citroën AX GTI <<<<
Jammer dat ie dan weer gebrand wordt vind ik altijd ..robert-630 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 11:21:
Ook T-mobile komt met de MDA Touch. Deze zal waarschijnlijk ook in NL uitkomen. Zal bij T-Mobile wel erg hard gaan lopen.
Link: http://www.t-mobile.de/sh...,2963-_7259-0-1-0,00.html
Je hoeft toch niet de gebrande versie te nemen? Loop een willekeurige belcompany/t for telecom/ phonehouse etc in en je kan daar gewoon een t-mobile abo afsluiten in combinatie met de originele HTC Touch.Pumanike schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 12:01:
[...]
Jammer dat ie dan weer gebrand wordt vind ik altijd ..
Ik heb vandaag voor een 20 euro abbo en 50 euro bijbetaling de Touch besteld. Nette prijs lijkt mij
[ Voor 18% gewijzigd door Jgsvuden op 03-07-2007 14:10 ]
>>>> Citroën AX GTI <<<<
Je garantie is alleen weg wanneer de problemen die je met je toestel hebt voortkomen aan "geklooi" met niet door t-mobile uitgebrachte ROMs. Zo kent de TyTN een probleem met de uitlijning van het touchscreen. Dit is een hardware productiefout die bij veel vroege toestellen aanwezig is, en is ook door HTC erkend. Toen ik mijn geflashte toestel (zonder ook maar de moeite te nemen om terug te flachen naar wm5 ofzo) opstuurde, werd ie keurig gratis gerepareerd. Het gaat bij die garantie issue voornamelijk om zaken als: door het flashen van mn rom heb ik steeds verbindingsproblemen (door verkeerde radiorom bijvoorbeeld) dan zal t-mobile zeggen: dit ligt niet aan een fabrieksfout of door een fout aan onze kant, en dan kun je uiteraard geen aanspraak maken op je garantie.Johannusvanudos schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 14:09:
i know, ik heb zelf ook een branded mda gehad, en vond het geen probleem... het logo was er met een suikerklontje af te halen en na een andere rom ben je ook van de t-mobile zooi af. voordeel: prijs is veel lager. Nadeel: na een unlock en rom re-flash (want t-mobile update haar roms eens in de 8 jaar ofzo) is wel je garantie officeel weg...
Volgens mij ging het hier alleen om het feit dat HTC als enige TOUCH mag gebruiken in de brandname van het toestel. T-Mobile zal dus geen MDA Touch o.i.d. mogen gebruiken. Ik heb destijds nergens gelezen dat dit toestel ook niet als OEM bij de providers in de schappen zou komen te liggen. Iemand een linkje?maar ik was eigenlijk gewoon verbaasd doordat nog geen twee weken geleden op de frontpage verscheen dat HTC slechts enkel en alleen onder eigen naam ging produceren. Maar ach, T-mobile zal ze wel dikke EU geboden hebben...
Dat is ook belachelijk, maar daar was destijds met de mda vario dus wel sprake van, meerdere tweakers uit het mda vario topic hebben dat toen bevestigd.DaSaN schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 15:02:
[...]
het is natuurlijk belachelijk als je garantie per definitie weg is wanneer jij je rom flasht, wanneer overduidelijk is dat het defect een hardwaredefect is.
Het linkje wat hierboven gegeven wordt:DaSaN schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 15:02:
[...]
Volgens mij ging het hier alleen om het feit dat HTC als enige TOUCH mag gebruiken in de brandname van het toestel. T-Mobile zal dus geen MDA Touch o.i.d. mogen gebruiken. Ik heb destijds nergens gelezen dat dit toestel ook niet als OEM bij de providers in de schappen zou komen te liggen. Iemand een linkje?
>>>> Citroën AX GTI <<<<
>>>> Citroën AX GTI <<<<
Anoniem: 225180
Als je dit gelukt is, dan zou ik dat graag willen vernemen hoeAnoniem: 92670 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 15:10:
Het nadeel van msn is denk ik iedereen al opgevallen; alle contactpersonen die in je Live Messenger staan (MSN) worden opgenomen in je contactenlijst.
Nu heb ik al mijn telefoonnummers onder gebracht in de categorie 'persoonlijk'. Helaas staat de defaultwaarde op 'alle contacten' wanneer je contactenlijst opent.
Weet iemand waar ik deze defaultwaarde in het registry kan aanpassen naar 'persoonlijk' zodat ik een contactenlijst heb waar alleen mijn telefoonnummers in staan?
Hier hetzelfde probleem, zal wel een bug in WM6 zijn. Soms staat er 1 contact online bij mij en als ik daar een gesprek mee begin, dan kom de rest van de lijst ook ineens.Anoniem: 225180 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 23:32:
ik heb de touch vandaag 1 dag getest en wat me opvalt is dat de windows live functie toch niet naar behoren werkt.. E-mails komen later aan (staan al 2u in mijn inbox en naar veel receive te drukken komt hij pas door) ook werkt de msn functie niet (0 contacten online terwijl er toch online zijn...
Ik zal die dan zeker vermelden. Zodra ik tijd heb om even er lekker voor te zitten zal ik kijken of ik deze defaultwaardes in de registry kan vinden. Dat zou namelijk een ideale oplossing zijn.Pittie schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 23:41:
[...]
Als je dit gelukt is, dan zou ik dat graag willen vernemen hoe![]()
Ik heb namelijk ook een tijdje met dit idee gelopen, alleen andersom.
Zet alle mailadressen in de categorie MSN en zorg er dan voor dat deze categorie default NIET wordt weergeven. Maar of dit ook mogelijk is...
waar heb je hem besteld vor 20euro per maand en 50 euro bij betaling? Ik kom overal duurder uit =|Pumanike schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 12:01:
[...]
Jammer dat ie dan weer gebrand wordt vind ik altijd ..
Ik heb vandaag voor een 20 euro abbo en 50 euro bijbetaling de Touch besteld. Nette prijs lijkt mij
http://www.bestelmaar.nl/bestelm/RAPRD/htctouchbl.html is met telfort. (180 minuten abbo)Don3k schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 10:25:
[...]
waar heb je hem besteld vor 20euro per maand en 50 euro bij betaling? Ik kom overal duurder uit =|
[ Voor 105% gewijzigd door Pumanike op 05-07-2007 11:13 . Reden: Extra info bijgezet ]
Op zicht wel goedkoop, maar voor een gprs abo moet er weer 10 euro bij betaald worden, en sms bundel ook. Volgens mij is dit niet uit je 180 minuten bundel, wat orange wel weer doet. Wacht toch eventjes denk ik.Pumanike schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 11:11:
[...]
http://www.bestelmaar.nl/bestelm/RAPRD/htctouchbl.html is met telfort. (180 minuten abbo)
Oja er komen nog wel verzendkosten bij dus dan is het in totaal 61.95 + 20 euro abbo maar de eerste 9 maanden 17.50.
Of mag ik die link niet plaatsen ?
>>>> Citroën AX GTI <<<<
nee, maar daarvoor is voldoende third party software beschikbaar. Google biedt hier de uitkomst.Pumanike schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 20:32:
Zit er eigenlijk paint of iets anders waarmee je kan tekenen op deze telefoon ?
Ok bedanktDaSaN schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 21:15:
[...]
nee, maar daarvoor is voldoende third party software beschikbaar. Google biedt hier de uitkomst.
[ Voor 16% gewijzigd door Pumanike op 05-07-2007 23:22 ]
>>>> Citroën AX GTI <<<<
Anoniem: 225513
Zijn het .exe bestanden of .cab bestanden?Anoniem: 225513 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 18:35:
hallo,
ik heb sinds een paar dagen een htc touch. ik ben er nog niet helemaal tevreden mee. hij loopt vaakt vast (1 a 2 keer per dag) en het lukt mij niet programma's te installeren.
als ik bestanden op mijn pc heb uitgepakt en ze op mijn touch zet, kan het bestand 'setup' alleen openen als weblayout. (ik zie dus wel wat er in het programma staat, maar hij voert het niet uit en ik kan er ook niks in veranderen). hierdoor lukt het niet de plaats van het weer te veranderen of het geheugen groter te maken. of een T9 toetsenbordje erop de zetten.
weet iemand wat ik fout doe of waar dit aan ligt?
Anoniem: 225524
Vandaag een flink aantal uurtjes gezocht in de Registry met Total Commander. Ik kan niet vinden waar de defaultwaarde wordt weggeschreven, en of deze tijdelijke wordt aangepast bij het aanpassen van de filter. Iemand die mij kan helpen welke richting ik meer moet zoeken?Pittie schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 23:41:
[...]
Als je dit gelukt is, dan zou ik dat graag willen vernemen hoe![]()
Ik heb namelijk ook een tijdje met dit idee gelopen, alleen andersom.
Zet alle mailadressen in de categorie MSN en zorg er dan voor dat deze categorie default NIET wordt weergeven. Maar of dit ook mogelijk is...
Heb je na een aanmelding alle contacten verwijderd uit je adresboek?Anoniem: 225524 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 20:46:
Als ik me eigen aan meld op MSN, dan staan al mijn contacten offline, terwijl er wel gewoon contacten online zijn, als ik me eigen op me pc aanmeld.
Contacten die dan gewoon online zijn, kunnen wel praten tegen mij, maar ik zie ze niet online staan.
Weet iemand hoe dit komt ?
Anoniem: 225513
Ik heb m 2 dagen geleden gekocht. Toen zat de batterij 80% vol. Heb sinds die 2 dagen echt alles de hele tijd met dat ding gedaan (spelletjes, muziek, bellen, sms, internet, wifi, gewoon alles uitproberen) en heb m vanochtend pas opgeladen omdat hij toen op 20% zat. Dus ik vind het echt een hele sterke batterij.kloon schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 21:48:
hoelang gaat de batterij mee bij matig gebruik
is dit 2 dagen ?
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Bij mij is het best goed te doen, ook ongeveer 2 dagen ook als ik er op werk, maar zo gauw als ik bel, dan gaat de batterij supersnel achteruit. das toch wel jammer.RvD2002 schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 22:09:
[...]
Ik heb m 2 dagen geleden gekocht. Toen zat de batterij 80% vol. Heb sinds die 2 dagen echt alles de hele tijd met dat ding gedaan (spelletjes, muziek, bellen, sms, internet, wifi, gewoon alles uitproberen) en heb m vanochtend pas opgeladen omdat hij toen op 20% zat. Dus ik vind het echt een hele sterke batterij.
Wat betreft Worms World Party, kun je natuurlijk kopen of via de P2P programma's
>>>> Citroën AX GTI <<<<
Anoniem: 225524
Daar ga je toch niet op zitten wachten ?Wat het hele windows live verhaal betreft. Totdat er een update komt die alle problemen met contacten die offline worden weergegeven oplost en je de keuze geeft of je alle contacten wilt opslaan zou ik er gewoon van af blijven. Ik draai nu im+ voor messaging en dat werkt prima. Mail e.d. kun je gewoon via i.e. doen (net zo effectief).
http://web.mac.com/kl00n
Zou ik graag ook willen weten.. benchmarks ed.justifire schreef op zondag 08 juli 2007 @ 16:09:
Weet iemand een preciese datum wanneer T-mobile de touch gaat aanbieden?
Heb momenteel een MDA compact (S100), hoe staat deze in verhouding tov de touch kwa performance?
bestaan er geen tooltjes om deze wat op te krikken ?S100 draait op 412mhz geloof ik.. en deze rond de 200. Behoorlijke downgrade dus
http://web.mac.com/kl00n
Zou dan ook graag ergens een vergelijking zien tussen deze toestellen / processorsAnoniem: 54991 schreef op zondag 08 juli 2007 @ 23:08:
Vergeet niet dat die S100 een Intel XScale PXA272 416 MHz cpu is, de touch heeft een TI OMAP 850, 201 MHz CPU.
Ondanks dat de Touch 'slechts' loopt op 200 mhz is deze wel degelijk sneller.
Je vergelijkt nu appels met peren, mhz'en kun je niet zo maar met elkaar vergelijken..
En ja er zijn tools om dit wat op te krikken, maar dat heb ik in al mijn jaren dat ik een pda gebruik in recentere jaren nooit nodig gevonden, ik klok ze liever terug voor langere batterij duur!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
ik heb de htc p3600 met de wm6 rom en bij mij werkt de gps prima !SamuraiP1zzaCat schreef op maandag 09 juli 2007 @ 00:27:
Hi,
Die T-mobile touch is software matig hetzelfde als de HTC touch of zit er zoon T-mobile rom op denken jullie ?
Zit sterk te twijfelen tussen de touch en de HTC P3600 met GPS, voor de P3600 is namelijk ook een WM6 rom voor te krijgen, maar dan zit je weer met GPS geneuzel wat slecht werkt.
zucht.... weet het nog steeds niet
Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl
De enige softwarewijzigingen die het toestel zal bevatten zijn een t-mobile splashscreen en wat tooltjes om beter gebruik te maken van het t-mobile netwerk (denk aan een cab met gprs/sms/mms settings etc)SamuraiP1zzaCat schreef op maandag 09 juli 2007 @ 00:27:
Hi,
Die T-mobile touch is software matig hetzelfde als de HTC touch of zit er zoon T-mobile rom op denken jullie ?
Zit sterk te twijfelen tussen de touch en de HTC P3600 met GPS, voor de P3600 is namelijk ook een WM6 rom voor te krijgen, maar dan zit je weer met GPS geneuzel wat slecht werkt.
zucht.... weet het nog steeds niet
Welke rom heb je gebruikt ? De Ax3l ?verbraakje schreef op maandag 09 juli 2007 @ 09:32:
[...]
ik heb de htc p3600 met de wm6 rom en bij mij werkt de gps prima !
overgens vindik dit wel een heeel mooi dingetje ... alleen jmmr dat er geen videocall opzit en geen gps
Anoniem: 208984
Het programmageheugen is 64 MB, maar blijkbaar WM6 en de apps van htc als 16 mb nodig om te draaien. Blijven er dus 47 over voor je eigen progsels.Anoniem: 208984 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 15:09:
hallo
ik heb hetzelfde probleem met msn op mijn htc touch.
als ik me eenmaal aangemeld heb dan is alles goed en kan ik me aan en afmelden maar zodra ik de telefoon opnieuw start en me dan weer aanmeld is er niemand meer online terwijl ze dat wel zijn.
voer ik echter mijn e-mail adres en wachtwoord opnieuw in dan gaat hij weer opnieuw syncroniseren wat er voor zorgt dat het dus wel werkt.
het is dus in fout in de syncronisatie.
hij sychroniseerd namelijk alleen goed bij de eerste aanmelding.
bij latere synchronistaties geeft hij ook aan dat het mislukt is.
weet iemand hier een oplossing voor?
het is ook best wel jammer dat de batterij niet langer dan een dag mee gaat bij normaal gebruik.
en heeft er iemand een idee hoe ik het programma gegeugen kan uitbreiden.
en klopt het dat ik 32 mb intern opslag ruimte heb en 47 mb programma geheugen?
volgens mij moet het programma geheugen namelijk groter zijn toch?
[ Voor 5% gewijzigd door DaSaN op 09-07-2007 15:48 ]
Anoniem: 208984
datzou kunnen maar ik heb maar 9 mb over terwijl ik niks draai is dat niet veelste weinig.DaSaN schreef op maandag 09 juli 2007 @ 15:47:
[...]
Het programmageheugen is 64 MB, maar blijkbaar WM6 en de apps van htc als 16 mb nodig om te draaien. Blijven er dus 47 over voor je eigen progsels.
Volgens mij kun je rom niet omtoveren in werkgeheugen, aangezien dat te traag is. Maar 47 mb... lijkt mij zeer royaal hoor. Daarbij: hoe groter het RAM geheugen, hoe groter het energieverbruik, en hoe korter je met de accu doet (ram-gehuegen moetnamelijk continu onder energie staan)
Mijn Touch draait 247 MhZ wanneer dat nodig is (dingen laden, progs draaien, etc). Bij stand-by draait hij 143 MhZ. Bij gewoon draait hij 201MhZ.Anoniem: 54991 schreef op zondag 08 juli 2007 @ 23:08:
Vergeet niet dat die S100 een Intel XScale PXA272 416 MHz cpu is, de touch heeft een TI OMAP 850, 201 MHz CPU.
Ondanks dat de Touch 'slechts' loopt op 200 mhz is deze wel degelijk sneller.
Je vergelijkt nu appels met peren, mhz'en kun je niet zo maar met elkaar vergelijken..
En ja er zijn tools om dit wat op te krikken, maar dat heb ik in al mijn jaren dat ik een pda gebruik in recentere jaren nooit nodig gevonden, ik klok ze liever terug voor langere batterij duur!
[ Voor 8% gewijzigd door BvK P4 op 09-07-2007 16:20 ]
Heb laatst nog een half uur Najib Amhali gekeken op mijn Touch. Deze was gecodeerd naar DivX, bestandsgrootte was iets van 90mb en hij draaide erg soepel. Ook af en toe video streamen van uitzendgemist.nl lukt ook prima. Enige nadeel vind ik nog steeds de hardware keys die missen om spelletjes te spelenBvK P4 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 16:19:
Als de Touch dezelfde processor heeft als de Qtek S200, dan is hij aanmerkelijk langzamer als de Qtek S100! Voorbeeld, de Qtek S200 kan net 320x240 divx video afspelen, de S100 kan een 640x480 divx video zonder problemen afspelen. Qua snelheid kun je dus het beste een 400MHz snelle processor nemen!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq