Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Kan trouwens iemand mij vertellen waar je op het toetsenbord het volgende tekentje kan vinden: |
Ik kon het namelijk nergens vinden. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54991

Op het toetsenbord 123 en dan boven het yen teken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Anoniem: 54991 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:32:
Op het toetsenbord 123 en dan boven het yen teken :P
Iemand die dit kan bevestigen en die hem daadwerkelijk heeft? Want heb me rot lopen zoeken samen met een collega, maar wij konden het niet vinden. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:10
Ziet er mooi uit! die blauwe theme..is die ergens te downloaden? of is dat een Touch theme?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-08-2023

Jgsvuden

Hoi!

DaannO schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:36:
[...]

Iemand die dit kan bevestigen en die hem daadwerkelijk heeft? Want heb me rot lopen zoeken samen met een collega, maar wij konden het niet vinden. :S
Jep daar zit het :D

het 123 toetsenbordje en dan het meest linkse blok van toetsen en dan het 2e knopje van onder aan de rechter kant van dat blok, en als dat niet duidelijk klinkt: van af de meest linkeronderhoek van het 123 toetsenbord 5 toetsen naar rechts en 1 naar boven ;)
AgoNitE schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:51:
[...]

Ziet er mooi uit! die blauwe theme..is die ergens te downloaden? of is dat een Touch theme?
Spb menu - http://www.pocketinfo.nl/...shell-15-uitgebracht.html

[ Voor 22% gewijzigd door Jgsvuden op 29-06-2007 15:00 ]

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 22:45
Heeft misschien niet echt toegevoegde waarde, maar ik wil jullie nog even een filmpje laten zien waarin ik laat zien hoe een aantal functies werken op de HTC Touch :)

Youtube Filmpje

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-05 00:51
Anoniem: 54991 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 23:19:
Als ze het al ergens vanaf hebben gekeken is het wel de Sony Vaio lijn, kleuren, vormgeving, doet mij er sterk aan denken.
Denk ook niet dat het een concurrent is voor de iPhone, maar he tgedachtegoed erachter is wel aardig hetzelfde.
Ik had beloofd om wat te maken dus bij deze

http://rapidshare.com/fil...Edition_by_Iruja.cab.html

[afbeelding] [afbeelding]

Blijft een van de fijnste SIP's
Heb de touch nu ook binnen...uiterst tevreden met het toestel...voor het gewicht de grootte, meer dan tevreden...nee tis geen iphone, maar die is dan ook een stuk groter en duurder.

Kan iemand mij vertellen hoe ik t9 kan gebruiken met de blimkeys hierboven. Ik heb bv. bij opties gekozen dat er na 3 leestekens er woorden worden gesuggereerd...

[ Voor 4% gewijzigd door Dalma op 30-06-2007 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Laatst online: 31-05 06:49

Underworld

+1 Inzichtvol

Ik vind het best een relaxt toestel, lekker compact en eigenlijk een waardig opvolger van de S100
beetje mee lopen spelen alleen touch pad heb ik nog m'n twijfels over, met name de gevoeligheid ervan, maar ziet er verder zeer degelijk uit.

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224414

Ik heb nu een week en denk dat er probleem is. In het midden is een soort klein rechthoek die waas wordt (rechthoek van 2 op 10 mm). Dacht dat het eerst een vingerafdruk was (zo zijn er wel veel op een touch), maar na kuisen blijft die vlek. Het lijkt zelf dat het onder het scherm is. Ik voel niets op het scherm, dus het is geen kras. Probeer een foto te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
de ideale t9 gevonden voor de touch...echt super.heb 'm al geinstalleerd. nu hoef ik het qwerty toetsenbord niet meer te gebruiken.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=312235

http://img440.imageshack.us/img440/769/pccapture1du7.jpg
http://img216.imageshack.us/img216/926/pccapture2ao6.jpg

nu ook met nederlandse T9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Wie van jullie heeft de bijgeleverde screenprotector in gebruik? Ik heb hem er niet zo netjes opgekregen dus ik denk dat ik hem maar weer verwijder (heb ook last van een waas op de screenprotector)

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
funk-e schreef op zondag 01 juli 2007 @ 13:39:
Wie van jullie heeft de bijgeleverde screenprotector in gebruik? Ik heb hem er niet zo netjes opgekregen dus ik denk dat ik hem maar weer verwijder (heb ook last van een waas de screenprotector)
heb 'm er direct goed opgekregen, echter valt in het niet met die brando screenprotectors. De meegeleverde is vrij dik, waardoor het scherm minder gevoelig wordt. dat is wel anders bij de brando screen protectors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 173176

Kan een andere Touch-bezitter mij vertellen wat zijn/haar memory-waarden zijn?
Ik vind voor 128 Mb ROM en 64 Mb RAM de waarden wat aan de magere kant (m'n oude Mio met dezelfde specs zat toch echt wel wat hoger)...
Ik heb nu staan:
Opslag: Totaal=32.46
Programma: Totaal=47.90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Anoniem: 173176 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 14:27:
Ik vind voor 128 Mb ROM en 64 Mb RAM de waarden wat aan de magere kant (m'n oude Mio met dezelfde specs zat toch echt wel wat hoger)...
Ik heb nu staan:
same here

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat komt door die voorgeinstalleerde touch progs, en dan met name door de hoeveelheid png's, ik meen dat dat in totaal 12mb(!) eet
Ik kan het exact nagaan nog.
En helaas kun je deze op de touch niet verwijderen, aangezien deze in de rom ingebakken zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
Anoniem: 173176 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 14:27:
Ik heb nu staan:
lijkt mij dat iedereen dezelfde specs heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-05 19:32

sdy

Ik zit toch met een dringende vraag. Ik heb sinds gisteren de touch binnen met en nieuw abo dat pas over een paar weken ingaat. Dat is een onbeperkt internet abo van KPN. Maar is het nu zonde van het abonement omdat de touch geen umts heeft? Ik heb nooit eerder echt ge-internet met m'n telefoon maar ben dat wel van plan nu ik een abo er voor heb.

Time is an illusion. Lunchtime doubly so.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
sdy schreef op zondag 01 juli 2007 @ 21:55:
Ik zit toch met een dringende vraag. Ik heb sinds gisteren de touch binnen met en nieuw abo dat pas over een paar weken ingaat. Dat is een onbeperkt internet abo van KPN. Maar is het nu zonde van het abonement omdat de touch geen umts heeft? Ik heb nooit eerder echt ge-internet met m'n telefoon maar ben dat wel van plan nu ik een abo er voor heb.
Het is best te doen zonder UMTS. Als je op 'kleine' sites blijft gaat alles redelijk snel. Sites speciaal voor pda zijn prima te doen. Handige site is pda.startpagina.nl . Ik verwacht dat er het aankomende jaar veel PDA-sites bijkomen

En je hebt altijd nog je WiFi.

pda.t-mobile.nl is een andere versie van startpagina

[ Voor 3% gewijzigd door funk-e op 01-07-2007 22:17 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdy

sdy

maar streamen zit er dus niet in, ik betaal wel tien euro per maand voor het internet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Streamen zit er idd niet in omdat alleen al de stream prog die htc erbij doet kapoet is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdy

sdy

Maar even serieus, ik kan de telefoon nog terug brengen en een andere met umts halen. Wat is jullie advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:52

Halfkakkende

Vandring

Erg mooi toestel! Heb er afgelopen zaterdag even in de winkel mee gestoeid. Ik kreeg helaas dat "superinnovatieve menu" niet aan de praat (kon ik niet vinden), maar de rest van het toestel reageert prima op mijn vingers. Wat me opviel is dat wm6 niet veel lijkt te verschillen tov wm5 en dat sommiga acties wat traag waren.

Ik zit eraan te denken om deze te nemen in plaats van een HTC S710, maar waar ik me een beetje zorgen om maak:
- SMS: Dat gaat nu niet zo gemakkelijk als met een gewoon stel toetsen (en al helemaal niet als een qwerty toetsenbord zoals de s710), ik kon niet met mijn vingers via het OSK een bericht typen, maar om nou telkens een stylus erbij te pakken :S...
- Krassen: ik draag mijn telefoon altijd bij me in mijn broekzak (zonder andere zaken als sleutels erbij), maar ik kan me voorstellen dat krassen funest zijn voor een touchscreen.
- Snelkeuze toetsen: Op mijn N70 heb ik onder nr 2 mijn meisje zitten, wel zo makkelijk. Ik vraag me af of dit toestel ook een soortgelijke functie kent (bijvoorbeeld via het today scherm)
- Toetsenvergrendeling: Kon ik niet zo snel vinden toen ik ermee speelde, maar ik kan me niet voorstellen dat het ontbreekt.

Mijn vragen dus: Is het toestel een beetje krasvast (of zijn er beschermfolies te koop?) en is het SMSen een beetje makkelijk te realiseren (bijvoorbeeld zoals met de LG Prada een groot numeriek toetsenbord op het scherm in plaats van het kleine osk)?

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
sdy schreef op maandag 02 juli 2007 @ 08:13:
Maar even serieus, ik kan de telefoon nog terug brengen en een andere met umts halen. Wat is jullie advies?
Ik mis het totaal niet. Ik vind het echt het mooiste toestel wat nu verkrijgbaar is.
Halfkakkende schreef op maandag 02 juli 2007 @ 08:53:
Erg mooi toestel! Heb er afgelopen zaterdag even in de winkel mee gestoeid. Ik kreeg helaas dat "superinnovatieve menu" niet aan de praat (kon ik niet vinden), maar de rest van het toestel reageert prima op mijn vingers. Wat me opviel is dat wm6 niet veel lijkt te verschillen tov wm5 en dat sommiga acties wat traag waren.

Ik zit eraan te denken om deze te nemen in plaats van een HTC S710, maar waar ik me een beetje zorgen om maak:
- SMS: Dat gaat nu niet zo gemakkelijk als met een gewoon stel toetsen (en al helemaal niet als een qwerty toetsenbord zoals de s710), ik kon niet met mijn vingers via het OSK een bericht typen, maar om nou telkens een stylus erbij te pakken :S...
- Krassen: ik draag mijn telefoon altijd bij me in mijn broekzak (zonder andere zaken als sleutels erbij), maar ik kan me voorstellen dat krassen funest zijn voor een touchscreen.
- Snelkeuze toetsen: Op mijn N70 heb ik onder nr 2 mijn meisje zitten, wel zo makkelijk. Ik vraag me af of dit toestel ook een soortgelijke functie kent (bijvoorbeeld via het today scherm)
- Toetsenvergrendeling: Kon ik niet zo snel vinden toen ik ermee speelde, maar ik kan me niet voorstellen dat het ontbreekt.

Mijn vragen dus: Is het toestel een beetje krasvast (of zijn er beschermfolies te koop?) en is het SMSen een beetje makkelijk te realiseren (bijvoorbeeld zoals met de LG Prada een groot numeriek toetsenbord op het scherm in plaats van het kleine osk)?
-In de startpost staat een link naar een on-screen t9 toetsenbord. Dit werkt prima. Maar ik toets zelf wel graag met de stylus. Een kwestie van wennen denk ik.

-In de verpakking van de HTC Touch zit een screen-protector bijgeleverd. Deze is echter nogal dik, dus het scherm is daardoor iets minder gevoelig. Er zijn ook screenprotectors van andere fabrikanten te verkrijgen die wat dunner zijn (Brando) Ook is er een soort sock (hoesje) meegeleverd. Die heb ik er nu wel omheen zitten om krassen tegen te gaan. Als je er zuinig mee omgaat is er geen probleem

-In het touchFLO menu zit een leuke optie om foto's (of namen) in te programmeren. Dus binnen een halve seconde heb je 9 voorkeuze toetsen tot je beschikking

-Uiteraard zit er gewoon toetsenblokkering op

Zoek eens op YouTube naar filmpjes over de HTC Touch. Dit filmpje (link) heb ik zelf gemaakt. Je kunt hier zien hoe je het TouchFLO menu activeert (met je duim in het midden van het scherm omhoog schuiven) Bij 22 seconden zie je de lijst met voorkeuze-nummers (ik heb alleen linksboven een foto toegevoegd)

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:52

Halfkakkende

Vandring

Heel erg bedankt voor je antwoorden. Ik denk dat ik hem binnenkort ga bestellen.

Wat ik me nog afvroeg (wat overigens geen reden is om het toestel wel of niet aan te schaffen) is hoe de Touch het weer laat zien? Synchroniseert hij dat via WiFi, of moet je dan een bepaald abonnement afsluiten?

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Halfkakkende schreef op maandag 02 juli 2007 @ 09:40:
Heel erg bedankt voor je antwoorden. Ik denk dat ik hem binnenkort ga bestellen.

Wat ik me nog afvroeg (wat overigens geen reden is om het toestel wel of niet aan te schaffen) is hoe de Touch het weer laat zien? Synchroniseert hij dat via WiFi, of moet je dan een bepaald abonnement afsluiten?
Ik synchroniseer met T-Mobile PiT. Onbeperkt internet op je mobiel. Als je denkt veel gebruik te maken van Internet buitenshuis, zou ik wel een abo met databundel nemen. Als je alleen het weer wil laten updaten en af en toe een mailen dan kan het niet uit om een databundel te nemen (a +-10,-)

Je kan het weer ook gewoon via Wifi updaten.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208554

Even een vraag die ik niet kon vinden in de handleiding.

Is er een mogelijkheid om de GPRS verbinding te verwijderen. Ik heb nu een keer gehad dat hij, waarschijnlijk door het per ongeluk aantikken een GPRS verbinding aanging. Ik gebruik toch geen GPRS, ik zoek wel ergens een Wlan op.

Weet iemand iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
start=> instellingen=> tabblad Verbindingen=> Verbindingen => tabblad Algemeen => Instellingen verwijderen

[ Voor 4% gewijzigd door funk-e op 02-07-2007 09:54 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

sdy schreef op zondag 01 juli 2007 @ 22:31:
maar streamen zit er dus niet in, ik betaal wel tien euro per maand voor het internet....
Jawel, ik stream altijd 3FM via GPRS, en dat gaat prima! UMTS is echt totaal geen gemis in mijn ogen!

Ik betaal trouwens ook 9,50 / maand voor PIT van t-mobile, daar sync ik ook het weer e.d. mee en ik heb nu google maps erop gezet, dat werkt ook wel gaaf, geen kaarten nodig zoals bij tomtom, want die download hij ook (vrij snel) via GPRS incl file-informatie :D

[ Voor 30% gewijzigd door Jgsvuden op 02-07-2007 11:19 ]

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Johannusvanudos schreef op maandag 02 juli 2007 @ 11:18:
[...]

Jawel, ik stream altijd 3FM via GPRS, en dat gaat prima! UMTS is echt totaal geen gemis in mijn ogen!

Ik betaal trouwens ook 9,50 / maand voor PIT van t-mobile, daar sync ik ook het weer e.d. mee en ik heb nu google maps erop gezet, dat werkt ook wel gaaf, geen kaarten nodig zoals bij tomtom, want die download hij ook (vrij snel) via GPRS incl file-informatie :D
Ik stream ook altijd radio, werkt perfect. Alleen het streamen van video is een probleem. Dit had ik trouwens ook met mijn MDA Vario en mijn HTC Tytn.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

funk-e schreef op maandag 02 juli 2007 @ 09:54:
start=> instellingen=> tabblad Verbindingen=> Verbindingen => tabblad Algemeen => Instellingen verwijderen
Ik heb de GPRS verbinding op deze manier verwijderd, maar als ik nu Google Maps opstart maakt hij nog steeds verbinding met GPRS.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 208554 op 02-07-2007 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Anoniem: 208554 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 12:10:
[...]

Ik heb de GPRS verbinding op deze manier verwijderd, maar als ik nu Google Maps opstart maakt hij nog steeds verbinding met GPRS.
start=> instellingen=> tabblad Verbindingen=> Verbindingen => tabblad Geavanceerd=> Netwerken Selecteren [.....]<== hier moet je dan een verbinding kiezen, bijvoorbeeld mijn ISP of werk-netwerk iig een WLAN verbinding

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thx Dat was hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92670

Het nadeel van msn is denk ik iedereen al opgevallen; alle contactpersonen die in je Live Messenger staan (MSN) worden opgenomen in je contactenlijst.

Nu heb ik al mijn telefoonnummers onder gebracht in de categorie 'persoonlijk'. Helaas staat de defaultwaarde op 'alle contacten' wanneer je contactenlijst opent.

Weet iemand waar ik deze defaultwaarde in het registry kan aanpassen naar 'persoonlijk' zodat ik een contactenlijst heb waar alleen mijn telefoonnummers in staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Anoniem: 92670 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 15:10:
Het nadeel van msn is denk ik iedereen al opgevallen; alle contactpersonen die in je Live Messenger staan (MSN) worden opgenomen in je contactenlijst.

Nu heb ik al mijn telefoonnummers onder gebracht in de categorie 'persoonlijk'. Helaas staat de defaultwaarde op 'alle contacten' wanneer je contactenlijst opent.

Weet iemand waar ik deze defaultwaarde in het registry kan aanpassen naar 'persoonlijk' zodat ik een contactenlijst heb waar alleen mijn telefoonnummers in staan?
ja echt super irritant is dat. ik heb een nieuwe msn-naam aangemaakt en daar alleen mensen ingezet waarvan ik ook een telefoonnummer heb, maarja dat is ook een beetje omslachtig

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdy

sdy

Valt het jullie ook op dat alles super traag gaat lopen als je windows live aan hebt staan?

Verder heb ik nog een probleempje. Ik probeer tomtom navigator 6 te installeren maar ik krijg steeds de melding dat er te weinig ruimte is. Ik heb gekozen voor installatie op de sd kaart (gaat alleen over het programma, niet de kaarten). Hiervoor is 6 MB nodig en ik heb nog 1,2 GB vrij, dus genoeg. Wat me opvalt is dat ik in het toestel geheugen nog maar 1,5 MB ruimte heb (daar zal het wel aan liggen) maar als ik laat zoeken naar grote bestanden dan vindt hij maar drie dingen van zo'n 100 kB...

[ Voor 73% gewijzigd door sdy op 02-07-2007 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je Windows Live hebt gebruikt, en je gaat al je contacten verwijderen....NIET DOEN. Dit synchroniseert hij ook weer met je echte msn....Resultaat....als je contacten weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

als ik het zo lees hier wil ik dus zo ver mogelijk verwijderd blijven van windows live...

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdy

sdy

Wat mij heel erg tegenvalt aan de touch is het ongelofoloos beperkt intern geheugen. Ik heb uiteindelijk tomtom navigator 6 erop weten te krijgen, maar nu heb ik maximaal 1,3 Mb over voor andere processen, gevolg: continu meldingen dat er te weinig ruimte is. Zelfs op mijn i-mate jam (htc magician) had ik hier geen last van....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Johannusvanudos schreef op maandag 02 juli 2007 @ 22:38:
als ik het zo lees hier wil ik dus zo ver mogelijk verwijderd blijven van windows live...
Als je je contacten niet wilt vervuilen wel.

Ik heb nu al mijn telefoonnummers onder de categorie 'persoonlijk' gegooit. Nu moet ik uitzoeken waar ik deze als defaultwaarde kan instellen (eventueel als registry tweak). Ik zal hier eens naar kijken zodra ik tijd heb. Want dat zal dan een goede oplossing zijn om je contacten (zichtbaar) te vervuilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

Voor de mensen met geheugen problemen

http://www.modaco.com/Pau...agePool-Size-t256280.html

maar je moet je device dan wel flashen...

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ook T-mobile komt met de MDA Touch. Deze zal waarschijnlijk ook in NL uitkomen. Zal bij T-Mobile wel erg hard gaan lopen.

Link: http://www.t-mobile.de/sh...,2963-_7259-0-1-0,00.html

[ Voor 41% gewijzigd door robert-630 op 03-07-2007 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

hey, de knoppen zijn ook anders bij dat t-mobile toestel...

ik dacht overigens dat htc de touch alleen onder eigen naam zou uitbrengen....

Ik vraag me af hoe dat eruit ziet, een roze met witte TouchFlo cube... BAH :P

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:32
robert-630 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 11:21:
Ook T-mobile komt met de MDA Touch. Deze zal waarschijnlijk ook in NL uitkomen. Zal bij T-Mobile wel erg hard gaan lopen.

Link: http://www.t-mobile.de/sh...,2963-_7259-0-1-0,00.html
Jammer dat ie dan weer gebrand wordt vind ik altijd ..
Ik heb vandaag voor een 20 euro abbo en 50 euro bijbetaling de Touch besteld. Nette prijs lijkt mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Laatst online: 22-05 22:33
Pumanike schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 12:01:
[...]

Ik heb vandaag voor een 20 euro abbo en 50 euro bijbetaling de Touch besteld. Nette prijs lijkt mij :)
Je hoeft toch niet de gebrande versie te nemen? Loop een willekeurige belcompany/t for telecom/ phonehouse etc in en je kan daar gewoon een t-mobile abo afsluiten in combinatie met de originele HTC Touch.

Voordeel van T-Mobile branding is de prijs: hij zal een stuk lager zijn bij je abo dan wanneer je de originele HTC Touch neemt, en wat betreft de kleurstellingen en themes: na de hardreset gewoon niet de bestanden uit de ext rom laten installeren, dus snel ff een soft resetje doen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

i know, ik heb zelf ook een branded mda gehad, en vond het geen probleem... het logo was er met een suikerklontje af te halen en na een andere rom ben je ook van de t-mobile zooi af. voordeel: prijs is veel lager. Nadeel: na een unlock en rom re-flash (want t-mobile update haar roms eens in de 8 jaar ofzo :S) is wel je garantie officeel weg...

maar deze telefoon lijkt hardwarematig (iig de behuizing) anders te zijn door de vierkante knoppen ipv de naar mijn mening veel mooiere rechthoekige.

maar ik was eigenlijk gewoon verbaasd doordat nog geen twee weken geleden op de frontpage verscheen dat HTC slechts enkel en alleen onder eigen naam ging produceren. Maar ach, T-mobile zal ze wel dikke EU geboden hebben...

[ Voor 18% gewijzigd door Jgsvuden op 03-07-2007 14:10 ]

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Johannusvanudos schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 14:09:
i know, ik heb zelf ook een branded mda gehad, en vond het geen probleem... het logo was er met een suikerklontje af te halen en na een andere rom ben je ook van de t-mobile zooi af. voordeel: prijs is veel lager. Nadeel: na een unlock en rom re-flash (want t-mobile update haar roms eens in de 8 jaar ofzo :S) is wel je garantie officeel weg...
Je garantie is alleen weg wanneer de problemen die je met je toestel hebt voortkomen aan "geklooi" met niet door t-mobile uitgebrachte ROMs. Zo kent de TyTN een probleem met de uitlijning van het touchscreen. Dit is een hardware productiefout die bij veel vroege toestellen aanwezig is, en is ook door HTC erkend. Toen ik mijn geflashte toestel (zonder ook maar de moeite te nemen om terug te flachen naar wm5 ofzo) opstuurde, werd ie keurig gratis gerepareerd. Het gaat bij die garantie issue voornamelijk om zaken als: door het flashen van mn rom heb ik steeds verbindingsproblemen (door verkeerde radiorom bijvoorbeeld) dan zal t-mobile zeggen: dit ligt niet aan een fabrieksfout of door een fout aan onze kant, en dan kun je uiteraard geen aanspraak maken op je garantie.

het is natuurlijk belachelijk als je garantie per definitie weg is wanneer jij je rom flasht, wanneer overduidelijk is dat het defect een hardwaredefect is.
maar ik was eigenlijk gewoon verbaasd doordat nog geen twee weken geleden op de frontpage verscheen dat HTC slechts enkel en alleen onder eigen naam ging produceren. Maar ach, T-mobile zal ze wel dikke EU geboden hebben...
Volgens mij ging het hier alleen om het feit dat HTC als enige TOUCH mag gebruiken in de brandname van het toestel. T-Mobile zal dus geen MDA Touch o.i.d. mogen gebruiken. Ik heb destijds nergens gelezen dat dit toestel ook niet als OEM bij de providers in de schappen zou komen te liggen. Iemand een linkje?

Er mogen alleen geen softwarewijzigingen dus doorgevoerd worden, maar logo;s e.d. mag wel gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

DaSaN schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 15:02:
[...]

het is natuurlijk belachelijk als je garantie per definitie weg is wanneer jij je rom flasht, wanneer overduidelijk is dat het defect een hardwaredefect is.
Dat is ook belachelijk, maar daar was destijds met de mda vario dus wel sprake van, meerdere tweakers uit het mda vario topic hebben dat toen bevestigd.
DaSaN schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 15:02:
[...]
Volgens mij ging het hier alleen om het feit dat HTC als enige TOUCH mag gebruiken in de brandname van het toestel. T-Mobile zal dus geen MDA Touch o.i.d. mogen gebruiken. Ik heb destijds nergens gelezen dat dit toestel ook niet als OEM bij de providers in de schappen zou komen te liggen. Iemand een linkje?
Het linkje wat hierboven gegeven wordt:
http://www.t-mobile.de/sh...,2963-_7259-0-1-0,00.html

zegt overduidelijk MDA Touch

Ah: nieuws: HTC gaat verder onder eigen merknaam; Touch deze week te koop

Een logo erop mag dus, maar geen software aanpassingen en andere roms...

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
Achja veel goedkoper als 20 euro per maand + 50 bijbetaling zal het toch niet worden bij t-mobile denk ik ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

Ik heb straks ontdekt hoe je de home-directory van het mediascherm op de cube kunt aanpassen, zodat als je op pictures klikt je niet altijd op de divece beland, maar in de map waar de camera je foto's opslaat (op je SD kaart dus)

heb even geen zin om het nog helemaal in het nederlands uit te typen maar ik heb het hier:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=315082

dat is in het engels, maar moet voor de meesten van jullie geen probleem zijn toch?

alleen met een nederlandse Touch even opletten dat je "Storage Card" in in paths vervangt door "Opslagkaart"

type het van de week nog wel uit misschien ;)

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225180

ik heb de touch vandaag 1 dag getest en wat me opvalt is dat de windows live functie toch niet naar behoren werkt.. E-mails komen later aan (staan al 2u in mijn inbox en naar veel receive te drukken komt hij pas door) ook werkt de msn functie niet (0 contacten online terwijl er toch online zijn)

de gegevens van mijn hotmail zijn juist ingevuld dus dat zit goed, ook is hij geconnecteerd met het internet via wifi

kent iemand de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-06 16:32
Anoniem: 92670 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 15:10:

Als je dit gelukt is, dan zou ik dat graag willen vernemen hoe :+
Ik heb namelijk ook een tijdje met dit idee gelopen, alleen andersom.
Zet alle mailadressen in de categorie MSN en zorg er dan voor dat deze categorie default NIET wordt weergeven. Maar of dit ook mogelijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdy

sdy

Anoniem: 225180 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 23:32:
ik heb de touch vandaag 1 dag getest en wat me opvalt is dat de windows live functie toch niet naar behoren werkt.. E-mails komen later aan (staan al 2u in mijn inbox en naar veel receive te drukken komt hij pas door) ook werkt de msn functie niet (0 contacten online terwijl er toch online zijn...
Hier hetzelfde probleem, zal wel een bug in WM6 zijn. Soms staat er 1 contact online bij mij en als ik daar een gesprek mee begin, dan kom de rest van de lijst ook ineens.

Nog iets anders, weet iemand een site waar alle HTC accesoires te vinden zijn (staan dus niet op de site van HTC 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pittie schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 23:41:
[...]

Zet alle mailadressen in de categorie MSN en zorg er dan voor dat deze categorie default NIET wordt weergeven. Maar of dit ook mogelijk is...
Ik zal die dan zeker vermelden. Zodra ik tijd heb om even er lekker voor te zitten zal ik kijken of ik deze defaultwaardes in de registry kan vinden. Dat zou namelijk een ideale oplossing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
'k Heb de HTC_Touch nu drie dagen en ben er erg enthousiast over.

Ik maak gebruik van een bluetooth stereo headset, Google maps met GPS, email en internet.
(Windows Live laat ik links liggen).
Als binnenkort mijn bluetooth toetsenbord binnen is, ga ik er ook mee proberen te notuleren. (ipv met pen en papier).
Het is me opgevallen dat je met Opera Mini (java versie) veel sneller kan gprs-surfen dan met de browser die er standaard opzit. Maar niets te klagen hiero..

'k Blijf dit topic volgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06 12:58
Pumanike schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 12:01:
[...]

waar heb je hem besteld vor 20euro per maand en 50 euro bij betaling? Ik kom overal duurder uit =|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
Don3k schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 10:25:
[...]

waar heb je hem besteld vor 20euro per maand en 50 euro bij betaling? Ik kom overal duurder uit =|
http://www.bestelmaar.nl/bestelm/RAPRD/htctouchbl.html is met telfort. (180 minuten abbo)
Oja er komen nog wel verzendkosten bij dus dan is het in totaal 61.95 + 20 euro abbo maar de eerste 9 maanden 17.50.

Of mag ik die link niet plaatsen ?

[ Voor 105% gewijzigd door Pumanike op 05-07-2007 11:13 . Reden: Extra info bijgezet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01-06 22:20
Na het lezen van dit topic ben ik ook voor de HTC Touch gegaan. Mijn vorige toestel was een SE k800 en die daarvoor ook een Sony Ericsson dus het was wel even wennen. Maar niets anders dan lof over deze kleine alleskunner!

Weet iemand hoe ik die digitale klok (die deel uit maakt van HTC HOME) in het hoofdmenu kan vervangen door een mooie (vista look) analoge klok? Ik heb SPB geprobeerd, daar zit een mooie klok in, jammer dat die alleen verschijnt als je op de power button drukt.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Pumanike schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 11:11:
[...]

http://www.bestelmaar.nl/bestelm/RAPRD/htctouchbl.html is met telfort. (180 minuten abbo)
Oja er komen nog wel verzendkosten bij dus dan is het in totaal 61.95 + 20 euro abbo maar de eerste 9 maanden 17.50.

Of mag ik die link niet plaatsen ?
Op zicht wel goedkoop, maar voor een gprs abo moet er weer 10 euro bij betaald worden, en sms bundel ook. Volgens mij is dit niet uit je 180 minuten bundel, wat orange wel weer doet. Wacht toch eventjes denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lacroix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-06 21:15
Heeft iemand ooit voorgehad dat bij de bluetooth settings op de COM ports tab je geen "new outgoing port" en "new incoming" port kunt kiezen?
Ik merkte het op bij een HTC Touch met nederlandsetalige OS van iemand toen ik zijn activesync via bluetooth wou instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

Ik kan wel een outgoing maar geen incomming of net andersom ofzo, een van de 2 iig.. maar active syncen via bleuthoot werkt prima :D

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
Zit er eigenlijk paint of iets anders waarmee je kan tekenen op deze telefoon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Pumanike schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 20:32:
Zit er eigenlijk paint of iets anders waarmee je kan tekenen op deze telefoon ?
nee, maar daarvoor is voldoende third party software beschikbaar. Google biedt hier de uitkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
DaSaN schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 21:15:
[...]

nee, maar daarvoor is voldoende third party software beschikbaar. Google biedt hier de uitkomst.
Ok bedankt :)
Ik denk niet dat ik de Touch deze week nog binnenkrijg :( wordt denk ik volgende week :(

[ Voor 16% gewijzigd door Pumanike op 05-07-2007 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

morgen, ofja vandaag dan net weer, iig VRIJDAG, zou toch kunnen?

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
Dan zouden ze wel een mailtje hebben gestuurd dat ie gisteren verzonden is.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225513

hallo,

ik heb sinds een paar dagen een htc touch. ik ben er nog niet helemaal tevreden mee. hij loopt vaakt vast (1 a 2 keer per dag) en het lukt mij niet programma's te installeren.

als ik bestanden op mijn pc heb uitgepakt en ze op mijn touch zet, kan het bestand 'setup' alleen openen als weblayout. (ik zie dus wel wat er in het programma staat, maar hij voert het niet uit en ik kan er ook niks in veranderen). hierdoor lukt het niet de plaats van het weer te veranderen of het geheugen groter te maken. of een T9 toetsenbordje erop de zetten.

weet iemand wat ik fout doe of waar dit aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Anoniem: 225513 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 18:35:
hallo,

ik heb sinds een paar dagen een htc touch. ik ben er nog niet helemaal tevreden mee. hij loopt vaakt vast (1 a 2 keer per dag) en het lukt mij niet programma's te installeren.

als ik bestanden op mijn pc heb uitgepakt en ze op mijn touch zet, kan het bestand 'setup' alleen openen als weblayout. (ik zie dus wel wat er in het programma staat, maar hij voert het niet uit en ik kan er ook niks in veranderen). hierdoor lukt het niet de plaats van het weer te veranderen of het geheugen groter te maken. of een T9 toetsenbordje erop de zetten.

weet iemand wat ik fout doe of waar dit aan ligt?
Zijn het .exe bestanden of .cab bestanden?

.exe bestanden moet je uitvoeren vanaf je pc, terwijl je phone is aangelsoten via activesync

.cab bestanden moe tje niet eerst op de pc uitpakken, maar in zn geheel op je touch zetten, en dan simpelweg aanklikkek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225524

Als ik me eigen aan meld op MSN, dan staan al mijn contacten offline, terwijl er wel gewoon contacten online zijn, als ik me eigen op me pc aanmeld.

Contacten die dan gewoon online zijn, kunnen wel praten tegen mij, maar ik zie ze niet online staan.

Weet iemand hoe dit komt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pittie schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 23:41:
[...]

Vandaag een flink aantal uurtjes gezocht in de Registry met Total Commander. Ik kan niet vinden waar de defaultwaarde wordt weggeschreven, en of deze tijdelijke wordt aangepast bij het aanpassen van de filter. Iemand die mij kan helpen welke richting ik meer moet zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225524 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 20:46:
Als ik me eigen aan meld op MSN, dan staan al mijn contacten offline, terwijl er wel gewoon contacten online zijn, als ik me eigen op me pc aanmeld.

Contacten die dan gewoon online zijn, kunnen wel praten tegen mij, maar ik zie ze niet online staan.

Weet iemand hoe dit komt ?
Heb je na een aanmelding alle contacten verwijderd uit je adresboek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irmpw
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01-2022
Hallo, sinds vandaag ben ik in het bezit van een Touch. Mooi ding. Echter het lukt me niet om te surfen op Internet via WiFi. Dat vind ik raar want de telefoon geeft aan dat deze verbonden is met het wireless netwerk (WEP key ingegeven). Het surfen via GPRS gaat wel (gewoon) goed.

Wie denkt een oplossing te weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinvd
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:17
Ik heb nu het spel Worms World Party op mijn HTC Touch staan. Ziet er erg leuk uit enzo alleen het probleem is dat het spel dus 3 knoppen op het device nodig heeft voor jump, backflip en fire. De D-Pad wordt gebruikt om te lopen en te richten (de grote middelste knop kan op een of andere manier niet ingesteld worden..). Ik mis dus 2 knoppen en kan het spel niet goed spelen (kan niet eens vuren :)). Wie weet een oplossing hiervoor? (Een of ander programma-tje dat 3 knopjes onderin het scherm zet tijdens een game?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225513

ik weet niet hoe het komt dat je niet al je knoppen in kan stellen. echter vraag ik me wel af waar je spelletjes vandaan kan halen die je op je touch kan zetten. op piratebay kan ik niks vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:40
hoelang gaat de batterij mee bij matig gebruik
is dit 2 dagen ?

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinvd
kloon schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 21:48:
hoelang gaat de batterij mee bij matig gebruik
is dit 2 dagen ?
Ik heb m 2 dagen geleden gekocht. Toen zat de batterij 80% vol. Heb sinds die 2 dagen echt alles de hele tijd met dat ding gedaan (spelletjes, muziek, bellen, sms, internet, wifi, gewoon alles uitproberen) en heb m vanochtend pas opgeladen omdat hij toen op 20% zat. Dus ik vind het echt een hele sterke batterij.

Wat betreft Worms World Party, kun je natuurlijk kopen of via de P2P programma's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:38

justifire

Shut up and squat !!

Weet iemand een preciese datum wanneer T-mobile de touch gaat aanbieden?
Heb momenteel een MDA compact (S100), hoe staat deze in verhouding tov de touch kwa performance?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdy

sdy

Zelfde probleem met worms en vele andere games. Je mist gewoon een aantal hardware knoppen die op zo'n beetje elke andere pda wel aanwezig zijn. De enige knop die je kan instellen is de camera-knop, kun je in elk geval vuren met worms...

Wat het hele windows live verhaal betreft. Totdat er een update komt die alle problemen met contacten die offline worden weergegeven oplost en je de keuze geeft of je alle contacten wilt opslaan zou ik er gewoon van af blijven. Ik draai nu im+ voor messaging en dat werkt prima. Mail e.d. kun je gewoon via i.e. doen (net zo effectief).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

RvD2002 schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 22:09:
[...]

Ik heb m 2 dagen geleden gekocht. Toen zat de batterij 80% vol. Heb sinds die 2 dagen echt alles de hele tijd met dat ding gedaan (spelletjes, muziek, bellen, sms, internet, wifi, gewoon alles uitproberen) en heb m vanochtend pas opgeladen omdat hij toen op 20% zat. Dus ik vind het echt een hele sterke batterij.

Wat betreft Worms World Party, kun je natuurlijk kopen of via de P2P programma's :)
Bij mij is het best goed te doen, ook ongeveer 2 dagen ook als ik er op werk, maar zo gauw als ik bel, dan gaat de batterij supersnel achteruit. das toch wel jammer.

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225524

Wat het hele windows live verhaal betreft. Totdat er een update komt die alle problemen met contacten die offline worden weergegeven oplost en je de keuze geeft of je alle contacten wilt opslaan zou ik er gewoon van af blijven. Ik draai nu im+ voor messaging en dat werkt prima. Mail e.d. kun je gewoon via i.e. doen (net zo effectief).
Daar ga je toch niet op zitten wachten ?
Als je een nieuwe telefoon koopt, ga je er toch vanuit dat alles goed is.

En mocht er een update komme, dan zijn ze er best wel laat mee.
Ga er wel van uit dat HTC de problemen met Messenger en dergelijke erkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
ik gebruik nog steeds een qtek s100 oa voor bellen en af te toe te surfen met een wifi sd kaartje
ik overweeg de aankoop van de touch maar ik vraag me af of ik er wel goed aan zal doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinvd
hmm... als iemand een programma weet wat hardware keys simuleert dan houdt ik me aanbevolen! zou leuk zijn als ik bijv. worms of nfs kon spelen op mijn pda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
justifire schreef op zondag 08 juli 2007 @ 16:09:
Weet iemand een preciese datum wanneer T-mobile de touch gaat aanbieden?
Heb momenteel een MDA compact (S100), hoe staat deze in verhouding tov de touch kwa performance?
Zou ik graag ook willen weten.. benchmarks ed.
S100 draait op 412mhz geloof ik.. en deze rond de 200. Behoorlijke downgrade dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
S100 draait op 412mhz geloof ik.. en deze rond de 200. Behoorlijke downgrade dus :(
bestaan er geen tooltjes om deze wat op te krikken ?
foto's mogen ook nog altijd gepost worden
hoe meer hoe beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vergeet niet dat die S100 een Intel XScale PXA272 416 MHz cpu is, de touch heeft een TI OMAP 850, 201 MHz CPU.
Ondanks dat de Touch 'slechts' loopt op 200 mhz is deze wel degelijk sneller.
Je vergelijkt nu appels met peren, mhz'en kun je niet zo maar met elkaar vergelijken..
En ja er zijn tools om dit wat op te krikken, maar dat heb ik in al mijn jaren dat ik een pda gebruik in recentere jaren nooit nodig gevonden, ik klok ze liever terug voor langere batterij duur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:38

justifire

Shut up and squat !!

Anoniem: 54991 schreef op zondag 08 juli 2007 @ 23:08:
Vergeet niet dat die S100 een Intel XScale PXA272 416 MHz cpu is, de touch heeft een TI OMAP 850, 201 MHz CPU.
Je vergelijkt nu appels met peren, mhz'en kun je niet zo maar met elkaar vergelijken..
En ja er zijn tools om dit wat op te krikken, maar dat heb ik in al mijn jaren dat ik een pda gebruik in recentere jaren nooit nodig gevonden, ik klok ze liever terug voor langere batterij duur!
Zou dan ook graag ergens een vergelijking zien tussen deze toestellen / processors
Als de touch sneller is dan de s100 dan vind ik dat een prima snelheid voor een pda en hoef ik me daar dus niet druk over te maken, wat een hoop dus wel doen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Test je eigen toestel met dit proggie en laat iemand anders het op zijn touch draaien:
http://www.spbsoftwarehouse.com/products/benchmark/?en

Dan heb je al een goed idee.

Verder loopt WM6 soepeler dan WM2003SE voor mijn gevoel, en in 2003SE -> WM5 is er flink wat veranderd, de upgrade naar WM6 vanuit WM5 is matig, zou het haast een soort service pack voor wm5 noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamuraiP1zzaCat
  • Laatst online: 07-04 20:21
Hi,

Die T-mobile touch is software matig hetzelfde als de HTC touch of zit er zoon T-mobile rom op denken jullie ?

Zit sterk te twijfelen tussen de touch en de HTC P3600 met GPS, voor de P3600 is namelijk ook een WM6 rom voor te krijgen, maar dan zit je weer met GPS geneuzel wat slecht werkt.

zucht.... weet het nog steeds niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-06 21:27

verbraakje

🚦

SamuraiP1zzaCat schreef op maandag 09 juli 2007 @ 00:27:
Hi,

Die T-mobile touch is software matig hetzelfde als de HTC touch of zit er zoon T-mobile rom op denken jullie ?

Zit sterk te twijfelen tussen de touch en de HTC P3600 met GPS, voor de P3600 is namelijk ook een WM6 rom voor te krijgen, maar dan zit je weer met GPS geneuzel wat slecht werkt.

ik heb de htc p3600 met de wm6 rom en bij mij werkt de gps prima !

overgens vindik dit wel een heeel mooi dingetje ... alleen jmmr dat er geen videocall opzit en geen gps

Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
SamuraiP1zzaCat schreef op maandag 09 juli 2007 @ 00:27:
Hi,

De enige softwarewijzigingen die het toestel zal bevatten zijn een t-mobile splashscreen en wat tooltjes om beter gebruik te maken van het t-mobile netwerk (denk aan een cab met gprs/sms/mms settings etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamuraiP1zzaCat
  • Laatst online: 07-04 20:21
verbraakje schreef op maandag 09 juli 2007 @ 09:32:
[...]

ik heb de htc p3600 met de wm6 rom en bij mij werkt de gps prima !

overgens vindik dit wel een heeel mooi dingetje ... alleen jmmr dat er geen videocall opzit en geen gps
Welke rom heb je gebruikt ? De Ax3l ?

En over die t-mobile rom, die theme van tmob kan je niet wijzigen toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208984

hallo

ik heb hetzelfde probleem met msn op mijn htc touch.
als ik me eenmaal aangemeld heb dan is alles goed en kan ik me aan en afmelden maar zodra ik de telefoon opnieuw start en me dan weer aanmeld is er niemand meer online terwijl ze dat wel zijn.
voer ik echter mijn e-mail adres en wachtwoord opnieuw in dan gaat hij weer opnieuw syncroniseren wat er voor zorgt dat het dus wel werkt.
het is dus in fout in de syncronisatie.
hij sychroniseerd namelijk alleen goed bij de eerste aanmelding.
bij latere synchronistaties geeft hij ook aan dat het mislukt is.
weet iemand hier een oplossing voor?
het is ook best wel jammer dat de batterij niet langer dan een dag mee gaat bij normaal gebruik.
en heeft er iemand een idee hoe ik het programma gegeugen kan uitbreiden.
en klopt het dat ik 32 mb intern opslag ruimte heb en 47 mb programma geheugen?
volgens mij moet het programma geheugen namelijk groter zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Anoniem: 208984 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 15:09:
hallo

ik heb hetzelfde probleem met msn op mijn htc touch.
als ik me eenmaal aangemeld heb dan is alles goed en kan ik me aan en afmelden maar zodra ik de telefoon opnieuw start en me dan weer aanmeld is er niemand meer online terwijl ze dat wel zijn.
voer ik echter mijn e-mail adres en wachtwoord opnieuw in dan gaat hij weer opnieuw syncroniseren wat er voor zorgt dat het dus wel werkt.
het is dus in fout in de syncronisatie.
hij sychroniseerd namelijk alleen goed bij de eerste aanmelding.
bij latere synchronistaties geeft hij ook aan dat het mislukt is.
weet iemand hier een oplossing voor?
het is ook best wel jammer dat de batterij niet langer dan een dag mee gaat bij normaal gebruik.
en heeft er iemand een idee hoe ik het programma gegeugen kan uitbreiden.
en klopt het dat ik 32 mb intern opslag ruimte heb en 47 mb programma geheugen?
volgens mij moet het programma geheugen namelijk groter zijn toch?
Het programmageheugen is 64 MB, maar blijkbaar WM6 en de apps van htc als 16 mb nodig om te draaien. Blijven er dus 47 over voor je eigen progsels.

Volgens mij kun je rom niet omtoveren in werkgeheugen, aangezien dat te traag is. Maar 47 mb... lijkt mij zeer royaal hoor. Daarbij: hoe groter het RAM geheugen, hoe groter het energieverbruik, en hoe korter je met de accu doet (ram-gehuegen moetnamelijk continu onder energie staan)

[ Voor 5% gewijzigd door DaSaN op 09-07-2007 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208984

DaSaN schreef op maandag 09 juli 2007 @ 15:47:
[...]

Het programmageheugen is 64 MB, maar blijkbaar WM6 en de apps van htc als 16 mb nodig om te draaien. Blijven er dus 47 over voor je eigen progsels.

Volgens mij kun je rom niet omtoveren in werkgeheugen, aangezien dat te traag is. Maar 47 mb... lijkt mij zeer royaal hoor. Daarbij: hoe groter het RAM geheugen, hoe groter het energieverbruik, en hoe korter je met de accu doet (ram-gehuegen moetnamelijk continu onder energie staan)
datzou kunnen maar ik heb maar 9 mb over terwijl ik niks draai is dat niet veelste weinig.
en zijn er ook programma's voor de htc touch waarmee je via remote desktop kan connecten ik heb daar namelijk wel iets over gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54991 schreef op zondag 08 juli 2007 @ 23:08:
Mijn Touch draait 247 MhZ wanneer dat nodig is (dingen laden, progs draaien, etc). Bij stand-by draait hij 143 MhZ. Bij gewoon draait hij 201MhZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn een paar tools die dat kunnen, is ook handig ja :)
Bij mij heb ik hem max op 400mhz staan. maar daar kom ik bijna nooit aan (we hebben het hier over een x500)
Idle is hier 200, normaal 300, en hoog 400 zoals origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvK P4
  • Laatst online: 25-03-2017
Als de Touch dezelfde processor heeft als de Qtek S200, dan is hij aanmerkelijk langzamer als de Qtek S100! Voorbeeld, de Qtek S200 kan net 320x240 divx video afspelen, de S100 kan een 640x480 divx video zonder problemen afspelen. Qua snelheid kun je dus het beste een 400MHz snelle processor nemen!

[ Voor 8% gewijzigd door BvK P4 op 09-07-2007 16:20 ]

laptopleasing.nl - complete IT-werkplekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinvd
BvK P4 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 16:19:
Als de Touch dezelfde processor heeft als de Qtek S200, dan is hij aanmerkelijk langzamer als de Qtek S100! Voorbeeld, de Qtek S200 kan net 320x240 divx video afspelen, de S100 kan een 640x480 divx video zonder problemen afspelen. Qua snelheid kun je dus het beste een 400MHz snelle processor nemen!
Heb laatst nog een half uur Najib Amhali gekeken op mijn Touch. Deze was gecodeerd naar DivX, bestandsgrootte was iets van 90mb en hij draaide erg soepel. Ook af en toe video streamen van uitzendgemist.nl lukt ook prima. Enige nadeel vind ik nog steeds de hardware keys die missen om spelletjes te spelen :'( Voor de rest erg tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hvdhoeven
  • Laatst online: 18-05 20:54
Ik overweeg de aanschaf van dit toestel, maar heb een paar vragen. wie helpt?

1) Ik wil in de auto kunnen opladen EN headset gebruiken EN via blue tooth met mijn GPS muis coommuniceren. Kan dat? Bijv. Headset en GPS beide tegelijk via BT? Valt er dan niet een van beide verbindingen weg? Wie heeft ervaring?

2) Welke TomTomversie werkt op deze telefoon?

3) Zijn er al simpele autohouders beschikbaar zonder zuignap/flexibele slang? Waar?

4) Goedkoopste betrouwbare adres voor deze telefoon? Tips? Centralpoint is een van de goedkoopste.

Dank je voor jullie tips!

Hans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeChNo2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Misschien een beetje rare vraag, maar ik zie hier iedereen discussieren over de mogelijkheden van de HTC touch, maar een ding wordt consequent overgeslagen, en dat is juist de belangrijkste eigenschap voor mij; hoe werkt het apparaat als telefoon ??? (en kan je 'm "echt"als telefoon gebruiken of moet je voor een gesprek werken met het headsetje ?)
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.