Na het bestellen van een Theatron Agrippa DTS 7.1 bij Alternate (enige winkel die em op voorraad had), ben ik richting Eindhoven gereden voor een Logitech Z-5500. Eenmaal in Eindhoven aangekomen kwam ik er achter dat geen enkele winkel in de binnenstad hem nog op voorraad had (MediaMark/BCC/MyCom etc.). MyCom kwam zelfs met het verhaal dat de leverancier hem zelfs niet meer op voorraad had dus dat het minimaal 2 weken zou duren eerdat hij geleverd kon worden.
Nou vroeg ik me af, komt Logitech binnenkort met een nieuw setje? De prijzen van de Z-5500 dalen her en der (pricewatch) en hij is moeilijk leverbaar... en de Z-5500 is al bijna weer 3 jaar oud.
Wie heeft er hier ervaring met de manier van werken van Logitech of sterker nog, wie denk te weten of Logitech daadwerkelijk met een nieuwe set komt?
Wachten of kopen?
Nou vroeg ik me af, komt Logitech binnenkort met een nieuw setje? De prijzen van de Z-5500 dalen her en der (pricewatch) en hij is moeilijk leverbaar... en de Z-5500 is al bijna weer 3 jaar oud.
Wie heeft er hier ervaring met de manier van werken van Logitech of sterker nog, wie denk te weten of Logitech daadwerkelijk met een nieuwe set komt?
Wachten of kopen?