Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
JvS schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 22:10:
[...]

Dat magnetisch afschermen is helemaal niet boeiend bij LCD TV's. Alleen ouderwetse CRT's hebben last van (groen/paars uitslaand beeld), omdat een magneetveld het electronenkanon beinvloed.

Verder lijkt het me bij speakersets niet echt boeiend om op een nieuwe te wachten. Ze moeten geluid geven en het goed doen. Als er geen grote nadelen aan zo'n set zitten, dan zou ik niet zitten wachten op een nieuwe (sterker nog, ik zou eerder de oude kopen als die goedkoper wordt). Het is geen videokaart ofzo waar een nieuwe daadwerkelijk veel voordelen kan hebben :).
Kan het ook niet de levensduur van de LCD tv verkorten of op een andere manier schade toebrengen? Het staat toch niet voor niets op het briefje in de doos "60 cm verwijderen van elektrische apparaten"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:05

Shunt

Boe

Sebazzz schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 08:07:
[...]

Ik decodeer niet, ik codeer. Daarna decodeert de Z5500 weer. Optimale kwaliteit. Bovendien heeft de Xonar een hardwarematige encoder dus...
Behalve dat het nu ipv over de 3 analoge kabels gaat en dus iets minder storings gevoellig is doet dit NIETS af aan de kwaliteit. Iets dat al als brin bagger kwaliteit heeft (bvb een MP3 van 64 bits of of zelfs 128 met brakke opname) zal echt niet beter gaan klinken door de encoding naar Dobly. Het enige wat DukeBox bedoelt is dat je beter de decoding van de logitech kan gebruiken met bronnen als een DVD met DTS of soort gelijk. Anders heb je kans dat je geluidskaart eerst de bron naar analoog geluid gaat converteren en dan weer naar zijn eigen DTS of Dolby. Het beste is gewoon als je zo min mogelijk met het signaal van de bron doet.
Nico111 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 08:19:
[...]

Kan het ook niet de levensduur van de LCD tv verkorten of op een andere manier schade toebrengen? Het staat toch niet voor niets op het briefje in de doos "60 cm verwijderen van elektrische apparaten"?
nee zo ver ik weet zal je LCD geen problemen ondervinden door de sub. Dit staat er waarschijnlijk op om eventuele klachten te voorkomen.

[ Voor 20% gewijzigd door Shunt op 04-06-2008 10:23 ]

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 12:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nico111 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 08:19:
[...]

Ik zou niet weten waarom. Maar aangezien jij er toch altijd een onprettig gevoel bij zal hebben, zal ik het niet doen. Maar dan meer voor jouw gemoedstoestand dan dat van de TV :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Jullie beginnen me wel over te halen. Ik denk dat 60 cm sowieso overdreven is en hij komt op 30 cm te staan. Ik zal er nog wel even flink over broeden. En stel dat de tv kapot gaat, dan heb ik nog 2 jaar garantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:32

DjVe

Hatsaflats!

niet bij schade door magnetische velden he....dat si een externe factor die je had kunnen voorkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Jordy van e schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 04:46:
niet bij schade door magnetische velden he....dat si een externe factor die je had kunnen voorkomen
Dat kunnen ze toch niet zien dat hij het niet meer doet door een magnetisch veld. Als de monteur langs zo komen laat ik de z-5500 echt niet staan.

Maar zoals ik al zij ben ik er ook nog niet helemaal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

Nog wat (low budget) tips voor de z5500

Koop 3 spikes bij een audioboer (conrad heeft ze ook)
Koop 2 dikke tegels/glasplaten

Lijm of schroef de spikes onder de sub en zet hem op die tegel, hierdoor is die van de grond ontkoppeld en dreunt hij niet meer zo door. Als je hem nog wat verzwaard (door die andere tegel op de sub te leggen) kan die nog wat minder bonkerig gaan klinken. vervolgens kan je bij wat kleinere kamers een flinke sok in de bassreflexport stoppen aan de zijkant van de sub, hierdoor wordt het een geslotren kast. Dat zorgt ervoor dat de sub niet meer de allerlaagste frequenties haalt, maar wel strakker klinkt in het laag wat die geeft.

natuurlijk zijn deze tips echt heel afhankelijk van je plaatsing en de kamer waar die in staat. Probeer de Sub wat ruimte te geven en je merkt dat die al heel wat beter gaat klinken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Ik zit er over te denken om de Z-5500 aan te schaffen, maar ik heb nog 3 vraagjes

1. Hoelang is die kabel tussen het control-centrum en de subwoofer? Ik denk dat ik zeker zo'n 3meter moet overbruggen.

2. En hoelang zijn de kabels voor de pc (groen/oranje/zwart)? Want eventueel kan ik de controle centrum nog ergens anders zetten.

3. Ik heb nu mn tv aan mijn home cinema set hangen (koptelefoonaansluiting tv naar tulp-aansluiting home cinema set). Kan ik mn tv op deze manier ook aan de z-5500 hangen (dan uiteraard wel 3,5 naar 3,5 ipv 3,5 naar rood/wit-tulp)? En kan je ook simpel tussen modes switchen (pc-uitgang, optical en de 3,5mm aansluiting aan de zijkant)?

Oke, dat waren dus 4 vragen :X

[ Voor 10% gewijzigd door Reemster op 23-06-2008 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

1. Geen idee hoe lang die is, kan ik nu ook niet voor je checken, maar ik geloof dat die iig langer is dan 2 meter (is het niet mogelijk die kabel te verlengen met een VGA verlengkabel?)

2. Kort 1,5 meter geloof ik, maar je zou ook je pc digitaal kunnen aansluiten. Lijkt mij iig een betere oplossing, vanwege vraag 3

4. ten eerste het is OF pc via de 3x 3,5 mm plugjes of 3 keer een stereobron. Dus het is niet mogelijk je pc aan te sluiten met die 3 plugjes en er dan ook nog een tv aan te hangen (of je moet de sideingang voor mp3spelers gebruiken, maar dan zie je dus steeds een draadje aan de zijkant zitten)

switchen is prima te doen :)

Advies: de pc digitaal aansluiten met optische of coaxiale kabel en je tv op analoog zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik ben dus van plan om ook een Z-5500 aan te schaffen, maar ik heb een klein probleempje: Als ik naar films die op tv uitgezonden worden kijk, wil ik ook wel kunnen genieten van 5.1 geluid. Alleen zit ik hier nog met een oude CRT tv, die als enige poorten een SCART-poort heeft en een poort voor de distributie. De kabel voor de distributie wordt eerst nog doorgelust via de VHS (Ja, ik weet het) en dan naar de tv. Is er een manier om de distributiekabel op te splitsen in audio en video, zodat ik alsnog surround geluid kan krijgen bij het tv kijken?

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:49

DukeBox

loves wheat smoothies

Ja, met een break-out box.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik heb al even gezocht, maar ik vind niet bepaald iets wat ik zoek, wat ik meer vind zijn BoB's om te meten en te verbeteren :S . Graag zou ik het ook zo goedkoop mogelijk houden, meer dan 50€ kan er zeker niet vanaf.

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Jordy van e schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 01:04:
1. Geen idee hoe lang die is, kan ik nu ook niet voor je checken, maar ik geloof dat die iig langer is dan 2 meter (is het niet mogelijk die kabel te verlengen met een VGA verlengkabel?)

2. Kort 1,5 meter geloof ik, maar je zou ook je pc digitaal kunnen aansluiten. Lijkt mij iig een betere oplossing, vanwege vraag 3

4. ten eerste het is OF pc via de 3x 3,5 mm plugjes of 3 keer een stereobron. Dus het is niet mogelijk je pc aan te sluiten met die 3 plugjes en er dan ook nog een tv aan te hangen (of je moet de sideingang voor mp3spelers gebruiken, maar dan zie je dus steeds een draadje aan de zijkant zitten)

switchen is prima te doen :)

Advies: de pc digitaal aansluiten met optische of coaxiale kabel en je tv op analoog zetten :)
Bedankt voor je snelle antwoord! :)

VGA!!?? VGA-kabels gebruik ik altijd voor beeld en niet voor geluid. Maar op de online guide lijkt het idd op een vga-kabel. Klopt dit echt? 8)7

De ps3 zou al aan de digitale aansluiting hangen dus pc zou dan via coax moeten, maar zo te zien heeft mn pc dat niet (asus k8n-e deluxe mobo met onboard geluid). Ik bedoel idd de tulp-aansluiting. Als ik de tv daar in kan laten zitten en ik dan ook switchen tussen die aansluiting, de pc en de ps3 dan is dat prima. Dat de tv dan maar stereo geluid geeft vind ik niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

-RazieL- schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 19:14:
[...]

Bedankt voor je snelle antwoord! :)

VGA!!?? VGA-kabels gebruik ik altijd voor beeld en niet voor geluid. Maar op de online guide lijkt het idd op een vga-kabel. Klopt dit echt? 8)7

De ps3 zou al aan de digitale aansluiting hangen dus pc zou dan via coax moeten, maar zo te zien heeft mn pc dat niet (asus k8n-e deluxe mobo met onboard geluid). Ik bedoel idd de tulp-aansluiting. Als ik de tv daar in kan laten zitten en ik dan ook switchen tussen die aansluiting, de pc en de ps3 dan is dat prima. Dat de tv dan maar stereo geluid geeft vind ik niet erg.
geen vga kabel gebruiken teminste niet als het geen kabel is waar ieder adertje apart is af geschermd ipv 2 aders over een kabel (dit geeft te veel storing)

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

een k8n-e heeft toch wel een digitale aansluiting (is gewoon een 3,5 mm aansluting)? er zit een 8 kanaals geluidskaart in :S

pc via coaxiaal kunnen aansluiten met een 3,5 jack naar tulp kabel
Ps3 kan dan optisch
Tv kan dan op een stereo aansluiting
heb je nog 2 aansluitingen over voor stereo op de achterkant, en een side aansluiting voor mp3

lijkt mij het beste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Shunt schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 20:06:
[...]

geen vga kabel gebruiken teminste niet als het geen kabel is waar ieder adertje apart is af geschermd ipv 2 aders over een kabel (dit geeft te veel storing)
VGA mist een pin die je wel nodig hebt.. dus gaat hoe dan ook niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:11
Jordy van e schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 03:42:
Nog wat (low budget) tips voor de z5500

Koop 3 spikes bij een audioboer (conrad heeft ze ook)
Koop 2 dikke tegels/glasplaten

Lijm of schroef de spikes onder de sub en zet hem op die tegel, hierdoor is die van de grond ontkoppeld en dreunt hij niet meer zo door. Als je hem nog wat verzwaard (door die andere tegel op de sub te leggen) kan die nog wat minder bonkerig gaan klinken. vervolgens kan je bij wat kleinere kamers een flinke sok in de bassreflexport stoppen aan de zijkant van de sub, hierdoor wordt het een geslotren kast. Dat zorgt ervoor dat de sub niet meer de allerlaagste frequenties haalt, maar wel strakker klinkt in het laag wat die geeft.

natuurlijk zijn deze tips echt heel afhankelijk van je plaatsing en de kamer waar die in staat. Probeer de Sub wat ruimte te geven en je merkt dat die al heel wat beter gaat klinken!
Heb je een foto'tje van hoe dit er dan uiteindelijk uit ziet? Het oog wil ook wat he ;)
-RazieL- schreef op maandag 23 juni 2008 @ 23:02:
Ik zit er over te denken om de Z-5500 aan te schaffen, maar ik heb nog 3 vraagjes

1. Hoelang is die kabel tussen het control-centrum en de subwoofer? Ik denk dat ik zeker zo'n 3meter moet overbruggen.

2. En hoelang zijn de kabels voor de pc (groen/oranje/zwart)? Want eventueel kan ik de controle centrum nog ergens anders zetten.

3. Ik heb nu mn tv aan mijn home cinema set hangen (koptelefoonaansluiting tv naar tulp-aansluiting home cinema set). Kan ik mn tv op deze manier ook aan de z-5500 hangen (dan uiteraard wel 3,5 naar 3,5 ipv 3,5 naar rood/wit-tulp)? En kan je ook simpel tussen modes switchen (pc-uitgang, optical en de 3,5mm aansluiting aan de zijkant)?

Oke, dat waren dus 4 vragen :X
1: misschien 1.5 tot 2 meter, maar zeker geen 3 meter. In de handleiding van de Z5500 staat ook dat je de kabel NIET mag verlengen i.v.m. extra storingssignalen en sterkte van de signalen (extra draadweerstand er bij enzo denk ik). Je kan het natuurlijk proberen, maar de risico's zijn voor jezelf.

2: ook niet super lang hoor, ik denk 2 meter hooguit.

3: ik denk dat je dan van 3,5 naar 3,5 mm. moet kopen en dan op de zgn. ''groene'' aansluiting van de Z5500 aansluiten, zodat je alleen geluid uit de voorste speakers hebt.
Simpel tussen modes switchen is gewoon mogelijk: coax/optical/direct (dat is dus gewoon met die 3 kabels met 3,5 mm aansluitingen.). Ook met de afstandsbediening vanaf een afstandje te doen.

EDIT: op de laatste vraag: je zal enkel ''echt'' 5.1 krijgen door de optische aansluiting van de PC. Tip: zet op je PC de optie met ''spdif passthrough'' aan, de Z5500 kan het wel decoderen en er een mooi geluid van maken (met een keuze uit effecten).

[ Voor 46% gewijzigd door Jorn1986 op 25-06-2008 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Jordy van e schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 01:42:
een k8n-e heeft toch wel een digitale aansluiting (is gewoon een 3,5 mm aansluting)? er zit een 8 kanaals geluidskaart in :S

pc via coaxiaal kunnen aansluiten met een 3,5 jack naar tulp kabel
Ps3 kan dan optisch
Tv kan dan op een stereo aansluiting
heb je nog 2 aansluitingen over voor stereo op de achterkant, en een side aansluiting voor mp3

lijkt mij het beste :)
Die digitale aansluiting is dan de lichtblauwe lijn-ingang (zoals de software vd geluidskaart het noemt)?

Afbeeldingslocatie: http://img247.imageshack.us/img247/7283/74008810ad9.jpg
-In die optical in stop ik de optische kabel vd ps3 die ik nu al heb
-Voor de pc zou ik dan deze kabel moeten hebben? En die kan dan in de lichtblauwe aansluiting van de pc en in de coax-aansluiting van het control center?
-En voor de tv dan een jack-kabel en die stop ik dan in de front aansluiting van het control center?

Sorry dat ik zo'n noob ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-01 23:25
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 17:23:
Hallo, ik ben dus van plan om ook een Z-5500 aan te schaffen, maar ik heb een klein probleempje: Als ik naar films die op tv uitgezonden worden kijk, wil ik ook wel kunnen genieten van 5.1 geluid. Alleen zit ik hier nog met een oude CRT tv, die als enige poorten een SCART-poort heeft en een poort voor de distributie. De kabel voor de distributie wordt eerst nog doorgelust via de VHS (Ja, ik weet het) en dan naar de tv. Is er een manier om de distributiekabel op te splitsen in audio en video, zodat ik alsnog surround geluid kan krijgen bij het tv kijken?

Bij voorbaat dank.
Heb je analoge kabel of digitaal? Volgens mij kun je met analoog alleen maar stereo beluisteren. Als het digitaal is, moet je het geluid via de mediabox oid laten lopen, niet via de tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Ik bedacht me net iets.

Mijn moederbord (asus k8n-e deluxe) heeft een optische aansluiting:
Afbeeldingslocatie: http://www.webisland.net/userimages/K8N-E02.jpg

Ik zie bij de Realtek Audio software nergens iets over de optische aansluiting, maar ik neem aan dat ik die gewoon kan gebruiken?

Ik kan dan met behulp van een splitter mn pc én ps3 op de z-5500 aan kunnen sluiten. Ik weet niet of 't uitmaakt welke splitter (verloopstekker, optische splitter, optische schakelaar, optische 3 poort schakelaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Ja, dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrDeathhand
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-09 17:14
(jarig!)
Beste Tweakers,

Ik zit zelf ook te denken om een Z5500 aan te schaffen, die wil ik gaan gebruiken voor audio,
voor bij de tv.

Ik wil hier op een aantal dingen aansluiten als het kan, maar ik ben er nog steeds niet uit na verschillende topics gelezen te hebben of dit kan.

Ik wil namelijk het volgende er op aansluiten.

1. Een dvd speler die via een tuner aangesloten zit op de tv van Sony (home theater set die crap geluid heeft) De dvd speler zelf heeft 3 audio uitgangen en de tuner veel meer.
2. Ik wil de tv zelf er op aansluiten, dus als ik geen dvd kijk dat ik audio hoor via de speakers (hiervan ben ik het minst zeker of het kan. De tv zelf is gewoon nog een oude standaard tv dus geen tft of zo, met tulip aansluitings mogelijkheden, dus de beroemde 3 rood wit geel aansluitingen.
3. Ik wil er een media player er op aansluiten, zoals een TVIX HD M-7000 of een HD M-6500A V2 zie ( http://www.tvix.co.kr/Eng/products/product1.aspx )

Wat ik graag wil weten is of ik al deze 3 dingen in 1x kan aansluiten?

Wat ik ook graag eens zou willen zien van een nieuwe Z5500 is de achterkant van de subwoofer, dus waar de aansluitingen zitten, kan iemand daar eens een goede picture van maken??

EN wat ik ook zou willen wet is het volgende. De speakers die ik nu heb staan, van die Sony media set zijn aangesloten met de volgende type draden http://www.klipsch.com/images/472/400x400.aspx nou heb ik gehoord dat de logitech Z5500 series speakers nu ook met die draden zijn aangesloten. Kan ik die draden die ik nu dus heb liggen in huis gewoon gebruiken voor die speakers?? dan hoef ik eigenlijk alleen als ik die set koop de nieuwe speakers op de zelfde plek neer te zetten waar nu de draden liggen en voila geluid. Of heeft de Z5500 series betere draden nodig of andere draden??

Nou ik ben benieuwd.

Greetingss DrDeathhand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusteloos
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-10-2012
Ik wou zonet muziek opzetten, brand het lampje van de decoder niet rood (standby), ik heb toch niet het stroom uitgezet? Nope tv staat op standby. Alles gecheckt maar helaas volgens mij is mijn Z-5500 overleden. In Februari 2004 gekocht, valt volgens mij niet onder de garantie. Ik ga het toch maar is proberen.. iemand nog tips? hoe kan ik erachter waar het probleem zich bevind (versterker of decoder)

Na 4 jaar de brui aan gegeven, wel erg kort. Maar wat nog kutter is ik ben verhuist, heb alle kabels netjes weggewerkt... pff

SPECS: Intel Core i8-1080 @ 8 x 6666MHz, 12GB DDR3-3200, 3DFX DOOVOO 7, GTX-ultra-CrossDressed 4GB, Aureal Vorte-1 A3D, 2x WD T-Rex SSD 1TB RAIDX, 80" Samsung 1200HZ UHDV 3D AMOLED-HYBRID, Apple iDon't, Windows PX Pro SP3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Erg grote kans dat het alleen maar een kapotte zekering is, die zit in de sub. Aan de achterkant zit een klepje die je open kan maken met een schroevendraaier en daar zit een zekering n. Even controleren of deze kapot is en dan een nieuwe kopen. Let wel op dat je de goeie koopt (Ik weet zo snel niet welke je moet hebben). Dit schijnt wel vaker voor de komen bij deze set. Succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusteloos
Martijn1990 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 14:12:
Erg grote kans dat het alleen maar een kapotte zekering is, die zit in de sub. Aan de achterkant zit een klepje die je open kan maken met een schroevendraaier en daar zit een zekering n. Even controleren of deze kapot is en dan een nieuwe kopen. Let wel op dat je de goeie koopt (Ik weet zo snel niet welke je moet hebben). Dit schijnt wel vaker voor de komen bij deze set. Succes ermee.
Hey bedankt voor je reactie, maar hoe zie ik precies of de zekering is doorgeslagen?

SPECS: Intel Core i8-1080 @ 8 x 6666MHz, 12GB DDR3-3200, 3DFX DOOVOO 7, GTX-ultra-CrossDressed 4GB, Aureal Vorte-1 A3D, 2x WD T-Rex SSD 1TB RAIDX, 80" Samsung 1200HZ UHDV 3D AMOLED-HYBRID, Apple iDon't, Windows PX Pro SP3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Ja.. dat is een goeie vraag :D Dat durf ik niet mer zekerheid te zeggen. Ik weet wel dat je een zekering door kan meten maar daar heb je bepaalde aparatuur voor nodig. Misschien is de zekering doorzichtig en kan je zien of er iets stuk is? Ik heb alleen gehoord dat de zekering daar zit en dat dat een vaker voorkomend probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het als hij niet digitaalis aan te sluiten maar wel 7.1 is wat is dan het probleem? Wats is er slechter dan. graag meer uitleg.

Ik ben op zoek naar een 7.1 Set, maar de S750 blijkt niet Digitaal te zijn, dan valt hij zeker af. Want zoek een 7. Set beste kwaliteit en heb zo'n 1000 Euro te besteden. Wordt de opvolgere van Z5500 7.1?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2008 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Delete Thread a.u.b

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2008 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

?? Dat lijkt me niet de bedoeling.
Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 20:44:
Ik ben op zoek naar een 7.1 Set, maar de S750 blijkt niet Digitaal te zijn, dan valt hij zeker af. Want zoek een 7. Set beste kwaliteit en heb zo'n 1000 Euro te besteden. Wordt de opvolgere van Z5500 7.1?
Met 1000€ budget zou ik eerder kijken naar een apparte reciever/decoder met wat redelijke speakers.
Daar heb je veel meer mogelijkheden met aansluiten (hdmi enz) en kun je vrijwel gelijke kwaliteit mee halen (misschien niet het vermogen, maar als je voor 7.1 gaat ga je meestal voor kwaliteit en niet voor vermogen).

[ Voor 65% gewijzigd door DukeBox op 03-08-2008 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Because i wanted to first buy the Logitech Z5500 but changed my mind and gonna buy the S750. But a thing: the S750 doesn't have a builded in decoder?

I use the Set with this Sound Card

Or is it better to buy a decoder with it? or doesnt it worry?

Groeten Dawn,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-08 11:04
DukeBox schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 22:04:
[...]

?? Dat lijkt me niet de bedoeling.

[...]

Met 1000€ budget zou ik eerder kijken naar een apparte reciever/decoder met wat redelijke speakers.
Daar heb je veel meer mogelijkheden met aansluiten (hdmi enz) en kun je vrijwel gelijke kwaliteit mee halen (misschien niet het vermogen, maar als je voor 7.1 gaat ga je meestal voor kwaliteit en niet voor vermogen).
Voor €1000 heb je meer vermogen en een beter geluid als je losse apparatuur koopt. En als je tweedehands koopt wordt het verschil nog groter ;)
Die 'top'-pc speakersetjes kan je vergelijken met een receiver met speakers van samen rond de €500 qua vermogen en geluidskwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

mac1987 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 23:31:
Die 'top'-pc speakersetjes kan je vergelijken met een receiver met speakers van samen rond de €500 qua vermogen en geluidskwaliteit.
Heb je de 5500 ooit wel eens in het echt gehoord ? Valt niet echt onder de catagorie 'pc speakersetjes'.

Daarnaast, meer vermogen (500 Watt RMS(!)) en beter geluid is mogelijk, maar in de prijsklasse <2000€ vind ik vaak de speakers toch niet echt goed, zeker niet beter dan de 5500.

[ Voor 20% gewijzigd door DukeBox op 03-08-2008 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeBox schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 23:50:
[...]

Heb je de 5500 ooit wel eens in het echt gehoord ? Valt niet echt onder de catagorie 'pc speakersetjes'.

Daarnaast, meer vermogen (500 Watt RMS(!)) en beter geluid is mogelijk, maar in de prijsklasse <2000€ vind ik vaak de speakers toch niet echt goed, zeker niet beter dan de 5500.
Ik wil 500 max kwijt, veranderd. Wat is nu beste om te pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

DukeBox schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 23:50:
[...]

Iik heb de z-5500 en ja ik heb hem ECHT gehoord. Als je muziek smaak iets anders is dan hardstyle dance of dikke metal, zou ik voor echte speakers gaan die ook zo iets als midden bereik hebben en dan desnoods een stereo setup.

Ik ben zelf ook bezig mijn Logitech bij mijn pc weg te halen en hier een kleine versterker neer te zetten met 2 mordaunt short 902's. Je heb dan de (iets wat overdreven) bass niet meer van de logitech Z-5500 en ook normale midden tonen omdat deze twee speakers ook echt van 50 / 60 hz en alles er boven mee nemen.

Voor 300 euro is het moeilijk tot na genoeg onmogelijk een even KRACHTIG setje te vinden als de Logitech Z-55000 maar ga het niet verwarren met een GOEDE surround set.
Ik heb hier in het totaal (wel tweedehands) 1500 euro uit gegeven aan een speaker set (Marantz ZR6001 2x Mordaunt short 906 2x mordaunt short 902 1x mordaunt short 905) en geloof me nu maar dat een klein plastic satalietje NOOOIT het geluid haalt van een beetje zuil speaker zelfs al niet van een boekenplank speaker.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Het is toch echt wel een beetje appels met peren te vergelijken... Marantz / Mordaunt.. en dan Logitech..

Anyway voor de prijsklasse heeft de Z5500 veel te bieden.. zeker voor de gamer/films.. voor muziek met je gewoon stereo kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumpy_NL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 18:06
Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 20:44:
Wat is het als hij niet digitaalis aan te sluiten maar wel 7.1 is wat is dan het probleem? Wats is er slechter dan. graag meer uitleg.

Dan kun je denk ik beter een losse receiver kopen en dan 2 goede fronts nemen en dan wat sattelieten voor de surround kanalen. Eventueel ook een goede center erbij.

Op de site van dolby en thx kun je info vinden over THX eisen voor 7.1 Hier heb je misschien wel wat aan.

Vanwaar valt de S750 af omdat hij niet digitaal is? Je kunt hem toch ook op een goed digitale geluidskaart aanlsuiten. Of het signaal nu op je pc of op je set naar analoog geconvert wordt maakt maar weinig uit. Gebruik dan wel afgeschermde kabels naar je set. Dit hoeft niet veel te kosten, maar voorkomt storingen van je PC en andere kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus wat zou jij doen? nu? als je de keuze had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusteloos
ff een ietswat offtopic vraagje...

Hebben jullie bij Z-5500 op elke stand last van PLOFgeluiden. dus zowel onder Optical / Coax als Direct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vennox
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-05 18:53
ligt het aan mij of zijn de prijzen enorm gekelderd tegenover +- 1 à 2 maand geleden, nieuw model misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
vennox schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 22:54:
ligt het aan mij of zijn de prijzen enorm gekelderd tegenover +- 1 à 2 maand geleden, nieuw model misschien?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/?ProduktID=96897
Je ziet inderdaad dat de prijs van zo'n 280 euro met 50 euro gedaalt is naar momenteel vanaf 230. Persoonlijk zou ik niets meer durfen zeggen van een eventueel model, zeker als je heel dit topic doorneemt dan is dat al meerdere malen voorspelt. Echter is het setje inderdaad goed bejaard aan het worden, en een 7.1 set blijft ontbreken in Logitechs assortiment.

Je kan brutaal zijn en bellen naar Logitech met de vraag of zij iets te melden hebben (sneak preview), kleine kans dat je ook iets maar niet geschoten altijd mis ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Neok_ op 04-08-2008 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumpy_NL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 18:06
Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 19:44:
Dus wat zou jij doen? nu? als je de keuze had?
Wat ik zou doen met 1000,- voor 7.1

hmm nooit zo over nagedacht eigenlijks. Het creative set zou ik iig niet nemen. Ik zou eerst marktplaats af gaan speuren voor een leuke 7.1 receiver en twee mooie fronts. Daarna zoeken naar een leuke centerspeaker en een sub die voor HT bedoeld is. Voor alle andere surround kanalen zou ik opzoek gaan naar sattelieten of bookshelfs. *Als die achterkanalen hetzelfde doen als bij 5.1 dan kun je beter meer geld aan de fronts en de center uitgeven dan aan de achter kanalen.

Verder is het overwegen van een 5.1 set een optie. Je hebt dan minder componnenten dus meer geld per componnent uit te geven.

Even een sigarettendoosje berekening:

receiver 200,-
Fronts 250,-
center 80,-
sub 200,-
rears: 120,-
kabels:50,-
____________+
900,-

Verder is het een aanrader om bij verschillende winkels langs te gaan om een set te beluisteren. Voor 1000,- kun je een heel leuk set kopen, maar neem er rustig de tijd voor. Blijf vooral op je hoede voor de graag verkopende MM man. Een simpel eventueel afgeschermde kabel is voor digitaal signaal prima. Hier hoef je geen 100,- aan uit te geven.

Er zijn veel topics langs gekomen over wat voor syteem moet ik kopen. Het is handig om die door te lezen. En als je research gedaan hebt kun je ook zelf een topic openen om nog wat advies te vragen. Dan hoeven we dit topic ook niet verder te vervuilen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

rusteloos schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:39:
ff een ietswat offtopic vraagje...

Hebben jullie bij Z-5500 op elke stand last van PLOFgeluiden. dus zowel onder Optical / Coax als Direct?
Zoek eens op 'plop' en 'z-5500'... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hrugnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-12-2023
Shunt schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 10:39:
[...]

Iik heb de z-5500 en ja ik heb hem ECHT gehoord. Als je muziek smaak iets anders is dan hardstyle dance of dikke metal, zou ik voor echte speakers gaan die ook zo iets als midden bereik hebben en dan desnoods een stereo setup.
Mijn pa's B&W DM2's knallen anders lekker op mn Yamaha RX-V459 met hardcore/terror en alternatieve electronische genres :D (niet herrie genres)

Beetje genuanceerdere bas dan een Z-5500 kan ik me voorstellen maar zeker weten doe ik het niet omdat ik die bas nooit gehoord heb :P

Maar het grootste voordeel van echte Hifi vind ik is dat het modulair is, wil je nieuwe fronts koop je nieuwe fronts, wil je een nieuwe sub dan staan niet meteen je andere speakers zonder juice..

Versterker: 200-300 euro plus marktplaats B&W (DM2) 150-300 heb je een degelijk setje voor 350-600 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Neok_ schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 23:08:
[...]

[afbeelding]
Je ziet inderdaad dat de prijs van zo'n 280 euro met 50 euro gedaalt is naar momenteel vanaf 230. Persoonlijk zou ik niets meer durfen zeggen van een eventueel model, zeker als je heel dit topic doorneemt dan is dat al meerdere malen voorspelt. Echter is het setje inderdaad goed bejaard aan het worden, en een 7.1 set blijft ontbreken in Logitechs assortiment.

Je kan brutaal zijn en bellen naar Logitech met de vraag of zij iets te melden hebben (sneak preview), kleine kans dat je ook iets maar niet geschoten altijd mis ;)
Ik denk/hoop dat het niet meer zolang gaat duren als je kijkt naar hoe de prijs is gekelderd. Hij is nu ook vaak in de aanbieding bij fysieke winkels.

Hopen op een 5.1 met decoder voor HD :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor hen die geinteresseerd zijn in de Creative Gigaset S750; koop de set niet. De geluidskwaliteit is best goed, maar de kwaliteit van de gebruikte componenten en vooral het ontwerp is erg slecht. Als je op het creative forum kijkt staan er 80 paginas met mensen waar de versterker het van begeven heeft. Bij sommige mensen al binnen 2 dagen.

Ik heb zelf ook zo'n set en de mijne heeft het 4 jaar vol gehouden, maar nu liggen de elco's er toch uit; opgeblazen. Voeding kapot en dan gaan de eindtrappen ook. Aangezien het ontwerp gewoon niet klopt, ga ik niet de moeite nemen om de boel te repareren; na reparatie kunnen ze er zo weer uit liggen. Er zijn te veel hoekjes afgesneden om de kosten te drukken. Ik maak de boel gewoon passief en sluit het op een echte versterker aan; de speakers zelf is namelijk niks mis mee. Het wordt waarschijnlijk een Harman Kardon.

Toen ik de set kocht, vond ik de geluidskwaliteit van de de Gigaset S750 is een stuk beter dan de Logitech set, daarom heb ik hem gekocht. Achteraf gezien is een set die zo onbetrouwbaar is geen 400 Euro waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Jordy van e schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 01:26:
ik zou toch zweren dat ik hier nog een reactie geplaatst had :P

anyway, je gooit al dat hout je raam uit en gebruikt alleen de stof (wellicht ook het kussen, maar dat weet ik niet zeker). Door die koelvinnen gaat dat doek wat straker staan, maar het gaat nog wel en ziet er prima uit :)

Anyway, ik kan het nu even niet nakijken aangezien ik nog 2 maanden in Australie zit voor werk.
he Jordy,

Ben je weer terug in Nederland.

Want dan zou ik willen vragen of je een foto van je poef/subwoofer zou willen posten. Kan ik het mijn vriendin laten zien hoe het er uit komt te zien.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soheilmd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-08 13:10
Jordy van e schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 01:04:
het staat in de handleiding dat het absoluut niet mag verlengt worden met VGA

• Rob1106
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04-2024
En iemand die al heeft gehoord van een opvolger van de Z5500?? Ik kan er weinig over vinden...

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Gokje... omdat die er niet is ?

• Rob1106
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04-2024
Nouja, het is niet bepaald ongewoon dat producten aangekondigd worden voordat ze daadwerkelijk in de winkel liggen. En dan bestaat er ook nog zoiets als een gerucht..

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzeh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-03-2022
Echt niemand die hier nieuws over heeft?
Want ik zoek ook zoiets dergelijks met echt een GOEDE bassweergave en waar je meer bronnen op kan aansluiten.
Want dit setje dateert al van 2004 !!

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Fonzeh schreef op zondag 22 november 2009 @ 10:45:
Want dit setje dateert al van 2004 !!
En ? Als er geen beter alternatief (prijs/kwaliteit) is wat maakt het dan uit of iets uit 2004 dateert ?
Douchen is ook zo 1862.. ik neem aan dat jij dat ook doet en niet wacht op de mogelijke opvolger ?

[ Voor 4% gewijzigd door DukeBox op 22-11-2009 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Z-5500 pas gehaald en kan niks anders zeggen dan kopen :D, tenzij er natuurlijk lucht komt over een nieuwe opvolger dan zou je eventjes kunnen wachten. Maar het is echt een top set en ik koop NOOIT MEER CREATIVE, rot driver problemen.... Ik raad de Z-5500 gewoon aan :)

[ Voor 2% gewijzigd door FeaR op 22-11-2009 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzeh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-03-2022
bedankt Yami_Bas,
Daar ben ik wat mee. Weg....

Als je iets aan een mening zonder argumenten hebt is dat jouw zaak, maar ga dan niet flamen naar andere users

[ Voor 89% gewijzigd door FeaR op 22-11-2009 19:17 ]

Verwijderd

Vandaag ben ik ook eens gaan kijken voor de Z-5500, ter vervanging van m'n z-2300.

Kwam in de winkel en vroeg er naar, maar de verkoper rade me aan om te wachten met de aankoop, mits ik niet te veel haast had. Hij ging er vanuit dat de prijzen gingen zakken, mede doordat Logitech? een opvolger gaat/heeft aangekondigd en dat deze misschien nog voor de jaarwisseling in de winkel lag.

Iemand die hier meer vanaf weet?

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Schijnbaar vragen gamers zich al vijf jaar lang af wanneer de opvolger komt. Het begint aardig op de hardwareversie van Starcraft te lijken :P
http://www.google.nl/#hl=...rfai=&fp=f04ec50cb7c1e430

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Het is hoe dan ook een goede set (prijs/kwaliteit).. een opvolger kan voor dat bedrag denk ik niet beter zijn (tenzij het een 7.1 set wordt o.i.d.).
Beetje appart dat een verkoper iets niet wil verkopen omdat hij liever met 'oude voorraad' blijft zitten ;)
Ik denk ook niet dat de prijs veel lager zal worden aangezien deze al zeer concurerend is voor wat je krijgt.

Verwijderd

Hij ging zelfs even kijken wat de actuele voorraad was en zij dat hij er nog genoeg had. Hij had niet echt de neiging om een product te verkopen, gaf zelf al aan dat ie hoogstens 1 set per maand verkocht...

Dus ben benieuwd... na 5 jaar wordt het wel tijd voor een leuke vervanger. Tuurlijk zal de prijs een stuk hoger liggen, maar zal de kwaliteit neem ik aan ook weer een klasse hoger zijn...

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 12:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik vind het eigenlijk wel mooi dat ze niet meegaan in de hype dat je altijd maar nieuwe types uit moet brengen. Speakers zijn gewoon tijdloos en dit is gewoon een goed ontwerp.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

Answer of logitech, They said that within two months the production of the Z-5500 wil be stopped and that in oktober 2010 the "New follower of the Z-5500" will come out for about 399 euros. They also said that the EU rules where the problem of the common standby mode so they replayced it with this ""headset mode".
Bron: http://forums.logitech.co...-Standby-Mode/td-p/428046

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Dus niet :)

Mijn Z5500 is defect geraakt en heb als compensatie 50% korting aangeboden gekregen van Logitech. Alleen is het zo dat de Z5500 400 euro kost op de Logitech website, wat veel te duur is ivm normale prijzen 250~300. Iemand enig idee of de prijs van de z5500 veranderd op de Logitech website of is deze al vanaf begin 400 euro.

En iemand misschien enig nieuws mbt nieuw model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Laatst online: 05:25
B0MBACI schreef op woensdag 08 december 2010 @ 18:07:
[...]
Iemand enig idee of de prijs van de z5500 veranderd op de Logitech website of is deze al vanaf begin 400 euro.
Naar mijn weten is de Logitech Z-5500 al zeer lang overpriced op de site. Althans, jouw situatie van 50% korting krijgen op een aanschaf via de site is al vaker langsgekomen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Ik snap je niet, 50% van 400 is toch alsnog goedkoper dan 250 op de goedkoopste site ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

DukeBox schreef op woensdag 08 december 2010 @ 19:02:
Ik snap je niet, 50% van 400 is toch alsnog goedkoper dan 250 op de goedkoopste site ?
Jazeker, alleen 50% korting op 260 euro is natuurlijk leuker snappie ;)
Tevens pols ik ff of iemand wat meer weet over een eventuele opvolger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:09
Ik ben al een jaar of 4-5 in het bezit van de Z-5500, ondertussen mijn derde set (1ste vervangen voor 'plop' probleem, 2de lees je nu). Maand of drie geleden problemen met de voeding gekregen, na enige tijd van belasting sprong de controlpod op zwart. Deze kon pas na enige tijd weer aangezet worden. De set was al geruime tijd buiten de garantie en een rekening had ik niet meer voorhanden. Na contact op te hebben genomen met de helpdesk heb ik een foto van mijn set moeten maken met daarop duidelijk vermeld een door hun gegeven verwijzingsnummer. Dezelfde week werd er een volledig nieuwe set bij me afgeleverd! Niks dan lof voor de manier waarop ze dit afgehandeld hebben!
Een vriend van me die ook in het bezit is van de Z-5500 en waarvan de verlichting van de controlpod niet meer functioneerde heeft op een zelfde manier een nieuwe set gekregen.

Nu heb ik de set met de headphone modus, waar de power schakelaar het symbooltje van een headphone gekregen heeft.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:21
Ik overweeg ook de aanschaf van dit setje en zit nu ook met de vraag of ik moet wachten op een eventuele opvolger.
Is het verstandig om dit setje op dit moment te kopen of adviseren jullie om toch nog even te wachten gezien de "geruchten"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Alles voor jouw post is nog steeds van toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
DukeBox schreef op maandag 28 februari 2011 @ 20:00:
Alles voor jouw post is nog steeds van toepassing.
Met andere woorden: kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joshua schreef op maandag 28 februari 2011 @ 20:57:
[...]

Grappig het setjes bevalt mij nu nog steeds prima.

De vraag is hoelang wil jij wachten uiteindelijk komt er voor alles een opvolger.

Voor het geld wat ik er destijd voor heb betaal 320 euro en nu rond de 270 euro.

Zou ik het altijd voor over hebben zelfs op dit moment. Heb veel miskopen gedaan, maar de z5500 valt hier niet onder.

Als je het nu koopt en mocht er een opvolger komen. Kan je nog genoeg andere gelukkig maken en misschien denk je ook wel hey dit setje bevalt mij prima,waarom heb ik het niet eerder gekocht.

Alvast succes voor 270 kan je in mijn ogen nooit een dikke miskoop maken bedoel we leven 1 keer. Geniet! :)
Joshua schreef op maandag 28 februari 2011 @ 20:57:
[...]

Ja :9

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2011 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
Kreeg vandaag van de MediaMarkt te horen dat hun hem neit meer geleverd krijgen en er binnenkort dus een nieuwe komt!
Of dit waar is weet ik niet, maar denk niet dat ze hierover zouden liegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Als ik deze website moet geloven wordt de opvolger de Z906:

http://www.ebuyer.com/product/256220

Binnenkort voor in m'n eigen huis wilde ik de z5500 aanschaffen. Ben vanaf de Z-560, Z-680 en nu Z-5500 altijd meegegaan met de nieuwe speakers. Denk dat ik nu echter snel een 5500 aanschaf omdat ik die toch mooier vind (er van uitgaande dat het plaatje en de website echt zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Laatst online: 05:25
Specificaties van de Logitech Z906 zijn wel beter dan die van de Z-5500:
Technical Specifications:
Total watts (RMS) - 500 W
Subwoofer - 165 W
Satellites - 5 x 67 W

THX® Certified
Dolby Digital 5.1 decoding
DTS decoding
3D Stereo (Surround sound from 2-channel sources)
Digital optical inputs 2
Digital coaxial input 1
Six-channel direct input
RCA input
3.5 mm input 1
Control console - Stackable
Satellites - 4, wall mountable
Center channel speaker - 1, wall mountable
Subwoofer - Ported, side-firing
Remote - Infrared
Over het opgegeven vermogen en het THX-logo zullen we het maar niet hebben. Maar zo te zien wel een extra digitale optische ingang. Verder qua ingangen gewoon gelijk. Geen HDMI, maar dat zou ook wel erg overkill zijn geweest.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

De z5500 wordt natuurlijk niet opeens slechter als er een opvolger komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

zo te zien dezelfde sub en dezelfde drivers in de satelliet-speakers. Hij zal dus niet heel veel beter gaan klinken :)
Pagina: 1 2 Laatste