"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Als je dat redPheno79 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 11:22:
[...]
Met een beetje doorspelen vanavond dan is level 50ish wel mogelijk.Veel baalruns normal en dan haal je dat wel.
Dan ben ik al zowat klaar met de build
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Waarom ben ik toch zo'n sociaal mens? Was beter een aso-nerd geweest!
In alle geval wel tot morgen!
*Don_holio
vanavond heb ik housewarming hier (dat hoort erbij he, als je bent verhuisd)Flapmo schreef op maandag 25 juni 2007 @ 11:43:
Wie zijn er vanavond allemaal om te starten? Samen starten dan een optie?
dus hoef ik me vanavond lekker niet te ergeren aan het feit dat de reset waarschijnlijk toch langer duurt dan gepland
Suc6 in je huisMooneater schreef op maandag 25 juni 2007 @ 11:54:
[...]
vanavond heb ik housewarming hier (dat hoort erbij he, als je bent verhuisd)
dus hoef ik me vanavond lekker niet te ergeren aan het feit dat de reset waarschijnlijk toch langer duurt dan gepland
Ben er vanavond, als je alleen bent start vast kan je al een paar WP's geven mits dat nodig is
Flapmo ook hc toch ? zal kijken of je in lijst staat heb ik gister wel bijgewerkt
Ja hoorJacub86 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 11:56:
Misschien dat ik na 2 maanden behoorlijke inactief te zijn geweest maar weer eens moet spelen dan om zo meteen m'n eerste HC ervaring op te doen. Zijn er leuke HC pally builds die te doen zijn zonder jsp miljonair te zijn?
Ben zelf met 15 FG @ d2jsp niet echt rijk te noemen
Probeer met craften / gamblen mooie Rare's te krijgen.
Mijn nieuwe char wordt dus een Pally een cheap ass pally wel te verstaan.
Alleen SOLO kan hij niets, merc moet het doen en bosses pak die dan wel met smite
Items -
Rattlecage
6Sox Miltary pick met 6shaels of 5sox war scepter met aardige +skills en 5shaels
Goblin Toe (Speed haal je met vigor wel
Crafted Belt of Tgods (geluk met drops hebben)
Crafted CB gloves (blood gloves)
Ringen Rare's of Crafts wellicht een Raven
Amu een Nokozan.
Helm is duurste item - Guilimens Face
Verwijderd
Ben wel beetje bang dat ik de builds zoals in SC niet opgaan voor HC. Bij SC hoef je minder in vitality te doen en minder rekening te houden met resis omdat doodgaan niet het einde betekent. Dat zal effe wennen worden
Verwijderd
Game: need help act2
Dit is (nog) op ladder en hell.
Bij voorbaat dank
EDIT: wordt nu geholpen, leve GOT! Daar red je levens mee!
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2007 12:42 ]
full res is op hcl ook niet nodig hoorVerwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 12:14:
Ik ben misschien ook wel geinteresseerd in HC ladder. Ik heb vooral SC ladder gedaan en af en toe een uitstapje naar HC, maar dat was ik zat toen mijn barb doodging omdat me muisbatterijen op waren en ik naar windows werd gekickt terwijl d2 tabbed ging. Toch wil ik het wel proberen bij de ladder reset.
Ben wel beetje bang dat ik de builds zoals in SC niet opgaan voor HC. Bij SC hoef je minder in vitality te doen en minder rekening te houden met resis omdat doodgaan niet het einde betekent. Dat zal effe wennen worden
Wel leuk meegenomen, maar meestal ga ik er niet van uit. Vita only is mijn zieke punt
Verwijderd
ik denk rond 7 of 8u te kunnen diablo'en, denk om met een avenger te startenFlapmo schreef op maandag 25 juni 2007 @ 11:43:
Wie zijn er vanavond allemaal om te starten? Samen starten dan een optie?
Denk je lekker rustig een weekje op vakantie te kunnen......
Ik doe natuurlijk ook lekker mee!!
Whehehehe. Check gotdiablo.forum2go.nl btw. Dan kan ik je na registreren bij de hidden forums toevoegentollo71 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 13:35:
Holy sh*t,
ik ook natuurlijktollo71 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 13:35:
Holy sh*t,
eerst met een lightsoso denk ik, of een light/orb combo
zit er ook nog over te denken om eerst een classic rusher te maken, zodat als jullie eenmaal op hell zitten, ik makkelijk mules kan rushen op classic
na ja , nog een paar uurtjes om over te denken
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Serverside is al wat gepatched, daarom zullen ze nu wel de reset doen. De grootste dupemogelijkheid is nu dicht, dus nu kan er heel wat weggestormed worden. Probleem met de oplossing van die bug hebben we gisteren weer mogen meemaken: javazon met orch en een bowazon met torch. En dan fana/conc/might onder hun voeten en decrep of dim of confuse boven hun harsens. En bam, je wordt uit de game geschoptXerras schreef op maandag 25 juni 2007 @ 13:43:
Ik snap echt niet waarom er nu een reset komt. Wat heb je daar aan als je geen nieuwe patch uitbrengt? De meeste dupe methodes zullen er waarschijnlijk nog wel zijn, dus binnen no time weer de ladder vol met troep. Hard gewerkt voor alle mooie itempjes
Idd Java met torch en een Bowie met torch inclusief FrostNova's is niet liefPheno79 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 13:51:
[...]
Serverside is al wat gepatched, daarom zullen ze nu wel de reset doen. De grootste dupemogelijkheid is nu dicht, dus nu kan er heel wat weggestormed worden. Probleem met de oplossing van die bug hebben we gisteren weer mogen meemaken: javazon met orch en een bowazon met torch. En dan fana/conc/might onder hun voeten en decrep of dim of confuse boven hun harsens. En bam, je wordt uit de game geschopt
en met FANA gaat dat erg hard..
Maar het zag er cool uit ^O^Derr_Hans schreef op maandag 25 juni 2007 @ 14:15:
[...]
Idd Java met torch en een Bowie met torch inclusief FrostNova's is niet lief
en met FANA gaat dat erg hard..
Wel ik ben al een gloam boss op WK lvl 3 tegengekomen.Pheno79 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 12:49:
[...]
full res is op hcl ook niet nodig hoor
Wel leuk meegenomen, maar meestal ga ik er niet van uit. Vita only is mijn zieke punt
Op zich niets bijzonders ware het niet dat deze boss conviction had en in onze 8 koppige party toch 2 doden heeft gemaakt.
Full res niet nodig? WEL nodig, en liefst nog vet overgedimensioneerd zodat je bij een conviction boss ook nog full res hebt.
Op hcl moet je dan ook zo spelen dat ze je niet kunnen raken. Gloams killen mijn necro met negatieve res nog steeds niet, ook niet op hell! En hij heeft echt crap items, full mf.peke schreef op maandag 25 juni 2007 @ 14:41:
[...]
Wel ik ben al een gloam boss op WK lvl 3 tegengekomen.
Op zich niets bijzonders ware het niet dat deze boss conviction had en in onze 8 koppige party toch 2 doden heeft gemaakt.
Full res niet nodig? WEL nodig, en liefst nog vet overgedimensioneerd zodat je bij een conviction boss ook nog full res hebt.
Mijn singer barb idem. Full res mijn aars. Hij staat in ubertrist nog de tango te spelen, je moet gewoon niet geraakt worden. Game skills > items (en full res
Zozo, en wat doe je dan als je 1 seconde in een lagspike zit bij het enteren van WK lvl 3 met een gloam boss met conviction voor je neus? O wacht, da's waar ook, je gaat keihard dood omdat je een lekkere -XX res hebt.Pheno79 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 14:50:
[...]
Op hcl moet je dan ook zo spelen dat ze je niet kunnen raken. Gloams killen mijn necro met negatieve res nog steeds niet, ook niet op hell! En hij heeft echt crap items, full mf.
Mijn singer barb idem. Full res mijn aars. Hij staat in ubertrist nog de tango te spelen, je moet gewoon niet geraakt worden. Game skills > items (en full res). Het is heel simpel: crowd control is zo ongelofelijk belangrijk. Als je ze kan beheersen, dan kun je gewoonweg niet doodgaan. En elke char heeft wel minstens 1 crowd control skill bij zich.

Jeps had er 1 @ hc nu dus vorige ladderFlapmo schreef op maandag 25 juni 2007 @ 14:30:
Damn, misschien dat ik toch maar start met een kodiak build. Nooit druid gespeeld en dit is op zich wel grappig, best goedkoop ook om 6fps of lager te halen, en schijnt dikke uber killer te zijn. Iemand ervaringen?
6sox PB met 5 sheals is zeer prettig voor een 4Frame
Helaas kwam ik 2 sheals tekort en heb dus gespeeld metmax 5 frame wat al gruwlijk snel is.
1xx% Dual leech met veel life is super.
Neem wel 95% CB had er maar 70% wat wel werkt
20 lycran en 20 HoW. Lycran voor de life en de HoW voor je damage die ook werk voor jouw merc.
Had dus 3 shaels en een 40%enDam + 1-95 lit damage jewel erin.
geef hem duress (cheap) en een guilimens face goblin/gore's en craft blood gloves (CB) en je heb 95% CB alleen wel op je res letten. Ancient pledge shield of sanctuary shield.
Resist krijg je problemen me zonder meer
Maar 4 frame en 75% CB is ook goed hoor
Zorg voor AR, Hunger geeft aardig wat en HoW ook, maar 85% change to hit is zeker aan teraden ander drop je killing speed enorm. Element Charms jewel help jouw damage ook.
Die lijden niet onder de -75% damage van hunger.
AzureWrath met sheal is 5 frame en de "killer" voor deze build.
Bosses is dus een 6sox phase de bom.
Ben je rijk op nieuwe ladder
Duress + belt + Um in weapon is aardige percentage.
In level 3 heb ik nog nooit bij binnengaan vijanden gezien, alleen de binnekomst bij de throne kan eng zijnpeke schreef op maandag 25 juni 2007 @ 14:57:
[...]
Zozo, en wat doe je dan als je 1 seconde in een lagspike zit bij het enteren van WK lvl 3 met een gloam boss met conviction voor je neus? O wacht, da's waar ook, je gaat keihard dood omdat je een lekkere -XX res hebt.
Jeps, die kan eng zijn.Pheno79 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 14:58:
[...]
In level 3 heb ik nog nooit bij binnengaan vijanden gezien, alleen de binnekomst bij de throne kan eng zijn
Heb met mijn ama ook geen full res @ hcl
Ama is ranged en Decoy verraad waar de gloams zitten. Dus 5x% lit res is niet erg
Barb had geen full res @ hell en die heeft wel meer moeite maar howl maak daar weer korte mette mee
kodiak had geen full res maar met 1xx leech en Shockwave vormde het ook niet echt een super probleem al zijn gloams met deze char wel eng. Shockwave heeft bagger range ^^ maar is wel MEGA handig.
Wind druid met buffed cyclone armor is helemaal geen probleem
Necro heb je army voor Dim
Als je iets kan summonen summon je dat voor je uit, clay golem, of een goedkope wolf of zo. Ik ben 1x doodgegaan door gloams dankzij mijn broer, die een wel ongelofelijke kuttp had gezet.Derr_Hans schreef op maandag 25 juni 2007 @ 15:07:
[...]
Jeps, die kan eng zijn.
Heb met mijn ama ook geen full res @ hcl75/75/5x/3x Light dus niet maxed en ja gloams doen pijn.
Ama is ranged en Decoy verraad waar de gloams zitten. Dus 5x% lit res is niet erg
Barb had geen full res @ hell en die heeft wel meer moeite maar howl maak daar weer korte mette meedus is eigenlijk ook geen super probleem.
kodiak had geen full res maar met 1xx leech en Shockwave vormde het ook niet echt een super probleem al zijn gloams met deze char wel eng. Shockwave heeft bagger range ^^ maar is wel MEGA handig.
Wind druid met buffed cyclone armor is helemaal geen probleemper 3hist een keer her casten ofzo als je zeker wilt zijn dat je armor full is.
Necro heb je army voor Dim
Stygs, gloams, daar pas je gewoon voor op. Dat zijn ook niet de killers over het algemeen. Daar kan Don over meepraten
Nee, ik mik niet snel op full res, ik mik op vita + crowd control.
F****ng souls !?<|@#{ç`µù£ !!!Pheno79 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 14:58:
[...]
In level 3 heb ik nog nooit bij binnengaan vijanden gezien, alleen de binnekomst bij de throne kan eng zijn
*Don_holio
Verwijderd
hahah.
Niet bij de entrance

Ah mooi, dan kun je me woensdag avond rushenVerwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 15:28:
ik ben morgen vrij.... compleet onverwacht lol dat moet een teken van blizz zijn XD
hahah.
[ Voor 45% gewijzigd door Pheno79 op 25-06-2007 15:30 ]
yup, het probleem op HC zijn niet de bosses of minions waarvan je verwacht dat ze moeilijk zijn... Hier ben je immers fully prebuffed, etc...Pheno79 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 15:13:
[...]
Stygs, gloams, daar pas je gewoon voor op. Dat zijn ook niet de killers over het algemeen. Daar kan Don over meepraten
Echter wanneer je de hoek omkomt en plots een extra strong pack of ranged attack minions voor je neus ziet, zie dan maar dat alt + F4 binnen handbereik is....
Ik was zo op mijn dooie gemak opweg naar the pit en om de hoek zat zo'n pakje op mijn nerco te wachten , normaal geen probleem maar nu had ik nog niet alle summons opgeroepen... Bijgevolg schoten er iets teveel hun pijltjes mijn kant uit en lag ik in ongeveer 0.4 seconden tijd dood te bloeden op de grond. Had thans 1k+ life en bonearmour was up...
Het enige wat de mede gotters nog konden komen doen was de fucko's afmaken ter vergelding (thx Pheno ik genoot ervan!) en mij hun medeleven betuigen...
Enfin, de reset komt mij eigenlijk nog niet slecht uit... hoogste char was nu lvl 26...
*Don_holio
SCL heb ik even gedaan, maar ik werd gewoon erg nonchalant daardoor. Je weet toch dat je niet dood kan, dus je stuift om elk hoekje. ROt als je wat exp kwijt bent, maar die pik je wel weer zo op.
Voor de mensen die hcl beginnen: niet om elk hoekje stuiven
Met rust komt zelfs een cursemancer erg ver
Dan mag je voor mij ook 10 minuutjes tijd maken om me te rushen...Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 15:28:
ik ben morgen vrij.... compleet onverwacht lol dat moet een teken van blizz zijn XD
hahah.
(of 3.5 in jouw geval GoT-SPEED)
*Don_holio
Ik heb boom al een tijd niet meer gezien, online ook niet. Misschien druk met andere dingen?yago schreef op maandag 25 juni 2007 @ 15:43:
*offtopic
Al 21 memebers op 1 dag op alternatieve forum!
Nice!
(Boom staat er nog niet bij?)
Ik heb tollo iig ook net rechten gegeven, als iemand ze nog niet heeft, gil even
Singer, de hele party heeft wat aan je bo. En je stunpower. Crowd control zorg ik wel voor, die shockwave zul je niet nodig hebbenFlapmo schreef op maandag 25 juni 2007 @ 15:45:
Arf, singer baba of Kodiak. Wat zal ik doen. Wat is slimmer zo na de reset en met het oog op 0fg?
[ Voor 41% gewijzigd door Pheno79 op 25-06-2007 15:47 ]
Verwijderd
Voor singer heb je denk ik best wel wat mana regen nodig. Dus insight op je merc, rhyme schild, glooms'trap belt, magefit/frostburn gloves, etc.Flapmo schreef op maandag 25 juni 2007 @ 15:45:
Arf, singer baba of Kodiak. Wat zal ik doen. Wat is slimmer zo na de reset en met het oog op 0fg?
Het meeste hiervan is untwinked best te vinden, maar of je dat snel vind is een tweede. Bovendien is een singer tot lvl 40 niet echt zonder party te doen (erg traag). Kodiak is untwinked een stuk makkelijker denk ik.
Boom was aan het begin van vorige week nog wel online.Pheno79 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 15:45:
[...]
![]()
Ik heb boom al een tijd niet meer gezien, online ook niet. Misschien druk met andere dingen?
Nice, die ladderreset lijkt dus in ieder geval goed te zijn voor blizzardyago schreef op maandag 25 juni 2007 @ 15:43:
*offtopic
Al 21 memebers op 1 dag op alternatieve forum!
Nice!
...
Ik had eerst gekozen voor een fanatic smiter, maar misschien is een trapsin wel wat leuk als eerste char? Nadeel is alleen dat mijn trapsin probeersel nooit echt van de grond gekomen is
Naja houd wel van een uitdaging! Of vinden jullie dat niet zo'n strak plan
Trapsin is goed te doen. Ook op hcl. Meesteres in crowd control icm mindblastSiliakus schreef op maandag 25 juni 2007 @ 15:55:
Ik wijfel ook nog steeds... Eerste char is om bekend te raken met HC voor mij..
Ik had eerst gekozen voor een fanatic smiter, maar misschien is een trapsin wel wat leuk als eerste char? Nadeel is alleen dat mijn trapsin probeersel nooit echt van de grond gekomen isDus speel dan zowel HC als trapsin voor het eerst.
Naja houd wel van een uitdaging! Of vinden jullie dat niet zo'n strak plan

Als een admin dit ziet: delete dit bericht please.
[ Voor 82% gewijzigd door Alexo op 25-06-2007 16:10 ]
🖥️ i5 3550/GTX960/16GB 📱Xiaomi Mi Mix 2S 128GB
Mja, Pheno = necro. Altijd. Het was ook mijn eerste char toen het spel uitkwam, ik kan er niets aan doenSiliakus schreef op maandag 25 juni 2007 @ 16:11:
Ja en ik vind het ook leuk om een char te bouwen wat niemand van ons maakt. OK, trapsin it is! Eens even wat guides gaan lezen dan maar haha!
Daarna komen de vage builds wel weer. Kicksin kwam wel heel lekker uit de verf, cursemancer ben ik ook tevreden over. De volgende weet iedereen denk ik wel: de maxxed out sacrificer. Nieman dkomt volgens mij in de buurt van de damage, lijkt me echt heel zenuwslopend met die vita bol.....Me like
Mooi wel Pheno, zo is mijn laatste godly-Summoner om het leven gekomen. Bij ingaan lvl3 WSK wachtte daar een Boss-pack Dolls. Mijn ultra-sterke skellies/Infi-Merc/Pride-Golem maakte het hele bosje in <1 sec dood. Dus ik ook dood.Pheno79 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 15:29:
[...]
Niet bij de entranceIk heb het iig nog nooit meegemaakt. En met de kicksin heb ik hellbaal toch verdacht vaak gerunned. Ok, die had dan wel full res, maar ja, wat wil je met fade based kicksin. Ubers in melee combat is natuurlijk vragen om problemen
![]()
[...]
Sindsdien geef ik mijn Merc ook nooit meer een wapen waarmee hij een Doll-Boss in 1x kan doodprikken (of ik pak zijn wapen af in Doll-infested levels).
Frost zealot is zeer viable. Alleen moet je wel voor een portie Crushing Blow zorgen... kwestie van de CI's ook te kunnen omleggen;Jacub86 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 16:37:
Wat zouden jullie zeggen van een holy freeze zealer? Heeft weinig str nodig zolang je geen enigma gebruikt(wat sowieso uit kostenperspectief geen optie is) en dus meer vita. Doet als ik proefprojecten van anderen moet geloven behoorlijk wat damage uiteindelijk. Omdat dit m'n eerste HC char wordt vroeg ik me af of het wel HC viable is dit soort builds.
Ik heb deze altijd zeer graag gespeeld en is vrij item independent naast CB, dus ideaal om na de reset mee te beginnen
En aangezien de radius van je Holy freeze enorm is, is dat vrij veilig. En geef je je merc dan nog een Reaper's Toll, dan is het helemaal slow motion en kan er niet veel verkeerd gaan.
Ik speelde hem altijd full frost (20zeal 20HF 20Res Cold, 20 salv).
Ik hoop dat ik het nog goed heb want het is een tijdje geleden... Het begint wel weer te kriebelen though met die reset

Skillverdeling was dus idd correct. met de rest in holy shield.
Wat wel zo is, is dat je eens in Hell een beetje een AR probleem hebt. Maar daarbij hielp een Blessed Aim Merc wel wat.
[ Voor 8% gewijzigd door Evil_Kroki op 25-06-2007 16:59 ]
Mijn bedoeling was zo weinig mogelijk physical te gaan. kwestie van de schade van grapjes als IM zo veel mogelijjk te beperken.Jacub86 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 16:59:
mooi om te horen, ik was van plan om geen salvation te nemen, maar uiteindelijk nog wat punten in holy shield te plaatsen. Ook nog een puntje fanaticism voor de CI, samen met cb zou dat wel moeten werken.
Als je gewoon genoeg CB hebt dan raas je gewoon door de CI door zonder van aura te switchen.
Verwijderd
hmmm... ik heb net tempban op ladder (thijs // aap) ... geen idee omdat dat komt omdat ik ff hard aan t mulen was of omdat de reset eraan zit te komen...Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 17:47:
Hmm hoelaat is die reset nou? Op bnet wordt ook weinig info verstrekt over het tijdstip. Ik kon 10 minuten geleden nog gewoon inloggen met ladder chars.. Zal wel effe duren dan
Inderdaad, ik ben er zelf ook genoeg gepasseerd om dit te kunnen beamen.tollo71 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 16:40:
[...]
Mooi wel Pheno, zo is mijn laatste godly-Summoner om het leven gekomen. Bij ingaan lvl3 WSK wachtte daar een Boss-pack Dolls. Mijn ultra-sterke skellies/Infi-Merc/Pride-Golem maakte het hele bosje in <1 sec dood. Dus ik ook dood.
Sindsdien geef ik mijn Merc ook nooit meer een wapen waarmee hij een Doll-Boss in 1x kan doodprikken (of ik pak zijn wapen af in Doll-infested levels).
Er is een kans dat er een boss pack staat bij de entrance, die staat dan links boven als je binnenkomt en valt je meteen aan.
Die boss pack kan inderdaad uit doll's bestaan maar net zo goed uit Infidels, Doom mages, Gloams en wellicht nog soorten (mijn geheugen geraakt niet verder).
Dus lache Pheno als het op een dag Gloams zijn met leuke modjes (extra fast, conviction, ...),
dan ben jij gewoon hard dood.
Je moet niet vergeten dat in California het nu 9 uur vroeger is dan hier, het kan dus evengoed midden in de nacht (voor ons) gebeuren.Nou, vandaag gaat het voor mij niet meer gebeuren. En morgen sociaal leven, dus dat wordt woensdag. Dank blizzard! Gewoon onder werktijd was teveel gevraagd....
[ Voor 13% gewijzigd door peke op 25-06-2007 19:01 ]
Maak er nu ondertussen maar alvast 11 uur van, juist nog ff gekeken, kon nog gewoon spelen.Siliakus schreef op maandag 25 juni 2007 @ 17:50:
Nou dat wordt een latertje vanavond. Bijn 6 uur nu... 4 uur erbij = 10 vanavond minimaal..
Wel jammer had wel zin om helemaal vanaf niets te beginnen.
Verklaar dit dan even: ik ben zat 'special' gloams tegen gekomen in baalruns. Kicksin met full res had de grootste problemen met die gasten, twinked to the bone met torch, max res door tg etc. Necro ragt er met gemak doorheen door betere crowd control dmv curses/minions.peke schreef op maandag 25 juni 2007 @ 18:58:
[...]
Inderdaad, ik ben er zelf ook genoeg gepasseerd om dit te kunnen beamen.
Er is een kans dat er een boss pack staat bij de entrance, die staat dan links boven als je binnenkomt en valt je meteen aan.
Die boss pack kan inderdaad uit doll's bestaan maar net zo goed uit Infidels, Doom mages, Gloams en wellicht nog soorten (mijn geheugen geraakt niet verder).
Dus lache Pheno als het op een dag Gloams zijn met leuke modjes (extra fast, conviction, ...),
dan ben jij gewoon hard dood.
[...]
Je moet niet vergeten dat in California het nu 9 uur vroeger is dan hier, het kan dus evengoed midden in de nacht (voor ons) gebeuren.
Ik weet niet waarom je denkt dat D2 zo item dependent zou moeten zijn, dat is het namelijk helemaal niet. Alleen als je wilt gaan uberen is het belangrijk...
Even rekening houden met tijden kan met WoW wel, waarom met D2 niet? Of krijgen we nu het is gratis verhaaltje
Zoals gezegd, ik ben ze daar niet tegengekomen, sorry. I can't help it. Alleen de throne was vaak poep. En ik kon nooit wegtele, dus dan was het een kwestie uit de range van die gasten te blijven. Tot nu toe altijd gelukt. Stygs hebben ook maar een bepaalde range, dus zelf moet je weg zijn. En het probleem met tele is dat iedereen bij je blijft, dat is normaal handig, maar bij stygs echt helemaal niet. Dus ubergosu enigma gear kan in het geval van een necro echt wel een probleem vormen, ik zou met enigma iig niet snel tele doen bij punten waar stygs te zien zijn. Gelukkig heb ik dat luxe probleem nooit gehad, ik loop altijd maartollo71 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 16:40:
[...]
Mooi wel Pheno, zo is mijn laatste godly-Summoner om het leven gekomen. Bij ingaan lvl3 WSK wachtte daar een Boss-pack Dolls. Mijn ultra-sterke skellies/Infi-Merc/Pride-Golem maakte het hele bosje in <1 sec dood. Dus ik ook dood.
Ga er maar vanuit dat ze dit ook gepland hebben, sinds de dupefix. Maar goed, tot woensdag op de ladder, ik loop wel achter jullie aandenyos schreef op maandag 25 juni 2007 @ 19:32:
Pheno, even antwoord gevend op je WoW vraag, daarbij heb je iedere woensdag ochtend van 05:00 tot 11:00 uur geen mogelijkheid tot connectie op de realm. Hierdoor is het werk beter te plannen dan wanneer alles in 1 keer moet gebeuren.
Of je nu met John de baba, Tetske de sin of Overlord de nec speelt, als je te weinig res hebt en je staat voor enkele van die lieve Gloams, dan ben je de pineut.
Tuurlijk kan je die lightning stralen ontwijken, maar als je lekker aan het tele'en bent of je steekt je hoofdje door de deur in lvl 3 WK en hebt prijs, dan komen al die stralen op je af en kan je enkel incasseren, of niet als je te weinig res hebt.
2. Ja Diablo 2 online is gratis dus niemand mag klagen.

Stel je voor dat je al 5 jaar lang speelt aan 15 euro per maand, dat is 720 euro, be happy and laugh at wow.
Als je echt pech hebt zijn die jongens daar net aan het opstaan in California.Flapmo schreef op maandag 25 juni 2007 @ 20:39:
no reset yet. Net nu ik me build en alles al klaar heb staan. Ik wil beginnen
[ Voor 16% gewijzigd door peke op 25-06-2007 21:16 ]
Verwijderd
Join the club :[, ze mogen wel ff opschieten bij blizzard. Wacht nou al eeuwen.Flapmo schreef op maandag 25 juni 2007 @ 20:39:
no reset yet. Net nu ik me build en alles al klaar heb staan. Ik wil beginnen
http://www.battle.net/for...=d2-general&T=1319539&P=1
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Toch nog voor vandaag...denyos schreef op maandag 25 juni 2007 @ 21:49:
Er is eindelijk iets van leven getoont door blizzard!
http://www.battle.net/for...=d2-general&T=1319539&P=1
kan wel niks zien want die pagina geeft een fout
edit: en kan nog steeds online, dus ja hopelijk is het gewoon tegen morgen ochtend gedaan, heb nml vrij, kan ik lekker playen
[ Voor 17% gewijzigd door Maldred op 25-06-2007 22:06 ]
We ran into a slight setback this morning when beginning the reset. The large red button that begins the reset was found to be slightly scratched near the upper-left quadrant, and because of this we are now in the process of replacing the reset button. The new button is promised to be free of blemishes, and to hold a red candy-like glow.
We're anticipating that the installation should be completed this afternoon, at which time all Diablo II realms will be brought down before the button is pushed. Due to the complexity of the inner-workings and procedure in depressing the button, we anticipate it will require approximately four hours to push all the way down.
If you're unable to log in to the realms, or get disconnected, please check the Battle.net Status forum as the reset has likely begun, and more information will be available in that forum.

SystemSpecs - D2 LOD *Razernl
ik gok dat blizzard de persoon die weet hoe de realms gereset moet worden heeft ontslagen in de tijd tussen nu en de laatste reset
Die zijn ze nu dus aan het bellen of ie niet voor een leuk bedragje ff wil vertellen hoe ze de realms resetten, of hij heeft er als wraak een password op gezet
Ik nog niet... zojuist nog gewoon ingelogd.....Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 22:36:
Ben van de realm afgegooid, eindelijk de reset?
Verwijderd
Dan maar weer de goeie oude wekker uit de kast halen.

Meen het niet, maar gewoon for the good old times
[ Voor 72% gewijzigd door Flapmo op 25-06-2007 22:43 ]
Nou ja, morgen kan ik niet, dus tot woensdag. Jammer.
Handig om dat lekker allemaal van te voren te testen van Blizzard, ze hebben dit toch vakaer gedaan mag ik aan nemen
[ Voor 37% gewijzigd door Pheno79 op 25-06-2007 22:59 ]
Verwijderd
Ik ga zo lekker tukken
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2007 23:06 ]
Maar goed, alle gekheid op een stokkie, cya after the reset.

Edit: Realm down.
[ Voor 7% gewijzigd door Razer86 op 25-06-2007 23:23 ]
SystemSpecs - D2 LOD *Razernl
[ Voor 4% gewijzigd door Maldred op 25-06-2007 23:48 ]
't is aan het gebeuren! Er zat precies wat lag op de resetter...
*Don_holio
Niet met mij, ben net lvl 7 in een kwartierFlapmo schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 00:23:
jup, morgenochtend maar ff spelen i guess. En dan pas woensdagmorgen weer. Aja, free ride met jullie dan toch?
En nu kan ik even niet meer, vanavond zou ik ergens anders moeten zijn als het goed is....misschien even via een achterdeurtje op mijn werk kloten

Maar goed, we zijn weer onderweg. Tollo_GoTcha en GoTaHammaSpamma zijn geboren
En het mooie is: mijn cursemancer heeft al zijn duped rws nog. Perf faith, dream, bramble. Alleen door een bug of zo stacken die auras niet. Maar goed, ruststorm overleeft dus, als die uberhaupt gedraaid heeft.tollo71 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 06:38:
Ben ook een Summoner begonnen. Verkoopt Alkara(?) zo'n +3 Raise Skellies,+3 Skellie Mastery wand........ Kan ik niet betalen, heel jammer. Zou een heel lekker begin zijn.
Maar goed, we zijn weer onderweg. Tollo_GoTcha en GoTaHammaSpamma zijn geboren
Wie is er straks al sterk/lvl'd genoeg om een boost te verzorgen?
Kan niet meer wachten om te spelen (Welke verslavingsfactor?)
*Don_holio
iAmGoT komt vanavond/morgen WP en Quest leechen
Tollo nieuwe start nieuwe kansen je "death o meter" staat weer op NUL en van hans ook
achterpoortje gevonden??? LOLPheno79 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 08:52:
Level 20, act 3, bird quest done. Cain, den of evil etc nog nietRady wel. Belangrijke wps al binnen.... Cya in hell
*Don_holio
omg loop nu al achter
heb alvast een soso neergezet, en heb idd al mn items nog op NL
als je een game ziet met een char :ThereWasLight.....
That's me
vanaaf wss geen tijd, dus woensdag idd maar eff proberen om wat tristruns af te struinen
had gisteravond niet meer de puf om nog op te blijven en vanochtend door te trekken
moet ook nog zoiets als werken he

na ja, blij iig met mn fully equiped hammer
nu nog zo'n build op ladder oO
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Pheno al lvl 20 en in act 3
Geen "GoT" in de naam Kwakke?kwakke01 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 09:20:
[...]
als je een game ziet met een char :ThereWasLight.....
That's me
*Don_holio
En dat in een superteam, ze zijn opeens weer blij met een necro meatshieldDerr_Hans schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 09:26:
oooo, dat wordt leechen geblazen
Pheno al lvl 20 en in act 3
7 skellies nu, bijna gemaxxed dus al. Alleen nu wil ik eerst de mastery, omdat ze dan een stuk 'tougher' worden.
Normal moet makkelijk kunnen zonder supporting shit, dus daar doe ik pas wat op nm wat aan. Ik ben overigens 19.99, maar de bel ging, dus ik moest echt aan het werk

Er ligt hier een adsl lijn die niemand meer gebruikt, ik ben dus de patch kast in gekropen
OMG, het is te erg
Maar nu dus aan het werk, misschien vanmiddag nog even die laatste 0.0 exp halen. Ik ben iig al ancient ready, qua level
komt nog, dit wordt slechts een rush-char voor normal & NM diff
ga op het account got-pk weer een char maken, die dit keer moet proberen de eer hoog te houden
friendsy deed het aardig met 700 life & ~450dam avg op lvl 18
dus als jullie eth items vinden een maxdam jewels
@ pheno, dan leech ikancients wel oO
[ Voor 4% gewijzigd door kwakke01 op 26-06-2007 10:17 ]
Hij is ook NG
NG-GoTaLight
volgende char wordt : "SearchingForNails" oO
Dit topic is gesloten.