Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Errug jammer van spelers die denken "cool" en "uber" te zijn als ze dupen.. ze maken het spel kapot, en ze geven er niks om... helaas..

Ik blijf wel bij legal!

Vanochtend dan eindelijk op weg naar de staf in de maggot lair, gelukkig vantevoren nog 4 extra skill puntjes in CE gestops.. wat blijkt? het duurt vaak eventjes voordat mijn voorste skellie een monster dood heeft, maar daarna is het poof, poof, poof.. heerlijk (wel drink ik mana als water). maggot lair was gedaan in 10 minuutjes!

nog een paar baal runs op normal gedaan, voor de easy xp nog, en wat dropt daar? een 65life Sandstormtrek! lekker, kan ik goed gebruiken. helaas niet eth, maar toch erg blij ermee!

ik stop nu al mijn rest puntjes in CE, wat een heerlijk skill! vanavond eventjes kijken hoe snel ik er biefstukjes mee kan maken.

op naar Duriel, met Deprify word dat easy (is DE boss curse)

Skellygotbones

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:55:
Errug jammer van spelers die denken "cool" en "uber" te zijn als ze dupen.. ze maken het spel kapot, en ze geven er niks om... helaas..

Ik blijf wel bij legal!

Vanochtend dan eindelijk op weg naar de staf in de maggot lair, gelukkig vantevoren nog 4 extra skill puntjes in CE gestops.. wat blijkt? het duurt vaak eventjes voordat mijn voorste skellie een monster dood heeft, maar daarna is het poof, poof, poof.. heerlijk (wel drink ik mana als water). maggot lair was gedaan in 10 minuutjes!

nog een paar baal runs op normal gedaan, voor de easy xp nog, en wat dropt daar? een 65life Sandstormtrek! lekker, kan ik goed gebruiken. helaas niet eth, maar toch erg blij ermee!

ik stop nu al mijn rest puntjes in CE, wat een heerlijk skill! vanavond eventjes kijken hoe snel ik er biefstukjes mee kan maken.

op naar Duriel, met Deprify word dat easy (is DE boss curse)

Skellygotbones
Zie mijn vorige post, ik legaal met jouw mee.
Untwinked is wat ik toch al het liefst doe.

Alles benutten wat je vind / krijgt.
uit HF een UM yay heb je een Duress :)
Betere Armor is er haast niet.

Weapons, zijn zat low rune weapons die lekker zijn.
Obediance is gewoon te gotdelijk voor woorden.
Enorm lekkere Charge weapon.

Who need's grief :P
Smite kan zonder grief ook.

Je ben pas een uber gotdelijke player als je game speelt zonder dupes.

[ Voor 16% gewijzigd door Derr_Hans op 29-06-2007 13:10 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
He, ik ben Mr. Untwinked. Ok, 1 uberkicksin even vergeten ;)

Vraagje, wanneer kun je bij malah shoppen voor +3 warcry meuk? Welk charlevel moet je zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:09:
He, ik ben Mr. Untwinked. Ok, 1 uberkicksin even vergeten ;)

Vraagje, wanneer kun je bij malah shoppen voor +3 warcry meuk? Welk charlevel moet je zijn?
Had al geluk bij lvl 75 a 80 met kopen.
--

Pheno mocht jij ooit een SoL vinden, zou ik die dan mogen.
Want ben nu bijna lvl 27 en kan dan wel een insight dragen.

Tenzij ik hem zelf vind.

Is mijn sol een beetje nuttig geweest zoals die legit HotO van jouw vorige ladder :P
Mooie stats ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yep, ik wacht op een leuke 2 socket head voor mijn rhyme "shield", en als ik geen betere Wand vind, dan maak ik wel een Spirit crystal sword.

Insight polearm voor mijn merc, en de rest gewoon lekker crappy. spannender, leuker, en meer "uber" dan alle Enigma´s bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:09
Die duped items boeien me niet bepaald veel, want daar kan je zelf voor kiezen of je ze trade of niet (er vanuit gaande dat niemand van ons duped). Maar die pleures lag die die aso dupers veroorzaken is echt niet normaal. Afschieten die trieste ettertjes, want ze verpesten het voor de echte spelers.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had er vanochtend NOG niet zo´n last van, maar als het inderdaad weer zo erg word als vorige ladder, dan ben ik snel klaar met HC.. dat ik doodga doordat ik stom vooruit loop op mijn minions, ok, maar ik ga dood omdat iemand anders zonodig pixels wil dupen, ugh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
denyos schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:11:
Die duped items boeien me niet bepaald veel, want daar kan je zelf voor kiezen of je ze trade of niet (er vanuit gaande dat niemand van ons duped). Maar die pleures lag die die aso dupers veroorzaken is echt niet normaal. Afschieten die trieste ettertjes, want ze verpesten het voor de echte spelers.
Dat bedoel ik. De "slechte" verpesten het echt voor de mesnen die het normaal willen spelen. Mocht D3 ooit komen, dan hoop ik dat ze er toch een betere beveiliging op gaan gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is idd het minder leuke aan deze game.

Verder is Rhyme ook een mega lekkere RW, bedoe Sheal + Eth en je heb 25% all res CBF extra block sneller block wat wil je nog meer MF tadaa zit er op.

Rhyme is de bom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en niet onbelangrijk voor necro´s, Mana reg van 15%.. alle beetjes helpen..

mocht ik daarna heel veel geluk hebben bij hellforge en een lum krijgen, huppakkee, dan is een Splendor ook snel gemaakt, misschien nog wel beter dan Rhyme (en cheap!):

Char. Level:37
v1.10 - 1.11Only
Shields
Eth
Lum
r17
+1 To All Skills
+10% Faster Cast Rate
+20% Faster Block Rate
+60-100% Enhanced Defense (varies)
+10 To Energy
Regenerate Mana 15%
50% Extra Gold From Monsters
20% Better Chance of Getting Magic Items
+3 To Light Radius

want ik ga me daar toch geen 156 punten besteden aan STR, om spirit te kunnen dragen. daarnaast, met zo´n hoofd in je hand is veel leuker!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2007 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:25:
en niet onbelangrijk voor necro´s, Mana reg van 15%.. alle beetjes helpen..

mocht ik daarna heel veel geluk hebben bij hellforge en een lum krijgen, huppakkee, dan is een Splendor ook snel gemaakt, misschien nog wel beter dan Rhyme (en cheap!):

Char. Level:37
v1.10 - 1.11Only
Shields
Eth
Lum
r17
+1 To All Skills
+10% Faster Cast Rate
+20% Faster Block Rate
+60-100% Enhanced Defense (varies)
+10 To Energy
Regenerate Mana 15%
50% Extra Gold From Monsters
20% Better Chance of Getting Magic Items
+3 To Light Radius
+1 skill nuttig zijn.
Als je resist genoeg heb waarom niet :)
FCR is alleen goed als je CE gebruik.

Vind zelf Rhyme beter.
Puur door de Resist en de CBF mod.

Defence heb je niet nodig op summoner en die +1 Skill doet op zich zelf niet super veel mee.
Tenzij die ene +skill een extra Skelly geeft dan wel. Het is PER 3skills 1 skelly. Dus heb je +2 skills dan kan die ene van splendor zeer nuttig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Necros moeten met hoofdjes of met boneshields spelen :)
Dus ik heb een grim rhyme. Hoofdjes zou meteen white +3 summoning moeten zijn zou ik daar een rhyme in willen maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:34:
Necros moeten met hoofdjes of met boneshields spelen :)
Dus ik heb een grim rhyme. Hoofdjes zou meteen white +3 summoning moeten zijn zou ik daar een rhyme in willen maken
een +3 Raise bedoel je >? of Summon Mastery ?

Raise lijk me beter vanwegen een extra skelly.

Beste zou zijn een +3 Raise/Mastery :P
Alleen wat lastiger te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben blij (als noob ook) dat ik hardcore nog links heb laten liggen. Had gisteravond 2 dikke lagspikes bij diablo, ben er 5 keer doodgegaan :( ik wil geen ervaring met dupen want dit was erg jammerlijk.
Bedankt voor de vele reacties. Ik heb vet fun met mijn assassin. nog 1 level en ik kan mijn mastervriendje nemen. Ik heb nog steeds niets voor crowd-control, iemand een idee? Ik heb een normal quhab gevonden, waar kan ik die mee cuben zodat het wat waardevols word?

Zodra ik Baal heb geplet heb ik interesse in Parties en Baalruns (op normal uiteraard). Ikk moet volgens mij veel aansterken voor ik kans maak op nightmare. Maar dan begint mijn spel pas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben morgen middag vanaf 16.00 online om lekker wat normal baal runs, of wat koetjes te kietelen, whisper me maar @
*lightmaker
*lightmakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:46:
Ik ben blij (als noob ook) dat ik hardcore nog links heb laten liggen. Had gisteravond 2 dikke lagspikes bij diablo, ben er 5 keer doodgegaan :( ik wil geen ervaring met dupen want dit was erg jammerlijk.
Bedankt voor de vele reacties. Ik heb vet fun met mijn assassin. nog 1 level en ik kan mijn mastervriendje nemen. Ik heb nog steeds niets voor crowd-control, iemand een idee? Ik heb een normal quhab gevonden, waar kan ik die mee cuben zodat het wat waardevols word?

Zodra ik Baal heb geplet heb ik interesse in Parties en Baalruns (op normal uiteraard). Ikk moet volgens mij veel aansterken voor ik kans maak op nightmare. Maar dan begint mijn spel pas :P
Zoek naar +skills weapon voor een assasin :) zijn te koop in hell ACT 5 bij anya (nadat je Anya gered heb)

Dus +3 tigerstrike claw ofzo, of een magic +3 Shadow dicaplin draag 2 van deze en jouw shadow heeft +6 extra skills ;)

Verder is er voor 2sox claws niet veel keuze en 3sox zelfde.
Beste Claws voor melee / tigerstrike assa is bartucs unique claws.
Ander is de oplossing RARE claws, pak alle rare's op die je kan vinden.

RW zuigen voor claws tenzij je Chaos kan maken, alleen bestaat choas uit dupe rune.
En mag je van geluk spreken dat je een Ohm vind

Crowd Control en zeer nodig ook in HELL is CLOAK OF SHADOWS en MindBlast
Neem deze skills of je word omsingeld.

Maxed hoeven ze niet te zijn, maar een leuke aantal secondes werking is wel prettig.
Vergeet niet dat de secondes voor Normal zijn, deze moet je door de helft doen als je @ Nightmare bent en dan nogmaals door de helft als je @ Hell ben.

@ Hardcore zijn die 2 skill een verschil tussen leven en dood.
@ Softcore een verschil tussen vervelends toe dood gaan en tijd genoeg om te killen.

[ Voor 5% gewijzigd door Derr_Hans op 29-06-2007 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:53:
ik ben morgen middag vanaf 16.00 online om lekker wat normal baal runs, of wat koetjes te kietelen, whisper me maar @
*lightmaker
*lightmakers
Ik zal jouw toevoegen.
Ben je al aangemeld op het gotdiablo.forum2go.nl ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Derr_Hans schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:59:
[...]

Ik zal jouw toevoegen.
Ben je al aangemeld op het gotdiablo.forum2go.nl ??
bij deze gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://gotdiablo.forum2go.nl/index.php

(moest ff de link hebben voor thuis)

Gr Sjorzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oke dan zal je snel rechten krijgen om dingen te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik weet van niets....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doe nou niet zo flauw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowillusions
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-07-2024
ik vind het echt gewoon opziendbarend dat dit spel nog zoveel gespeeld word terwijl het al redelijk oud is. Dit bewijst maar ff hoe goed dit spel in elkaar zat zonder de dupers, mh's en bot's, D2jsp etc etc... jammer dat mijn D2 en LOD is verkocht, ik hoop dat we 13 + 14 augustes krijgen te horen van Blizzard dat Diablo 3 in de maak is en dezelfde sweer zal hebben als D2 LOD en niet de WOW kant op gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Ik ga de komende weken toch maar eens een HC char maken denk ik, als de lag niet te erg wordt. Het wordt ws weer een summon-necro, daar ga je toch het minste mee dood denk ik. Ik bouw hem zelf altijd ZONDER boneshield maar met gemaxte claygolem/mastery (althans, zover mogelijk). Slowing effect is namelijk altijd fijn, en een 1pt golem gaat zo dood. Is dat voor hardcore aan te raden? Ik maak hem sowieso altijd maxblock, dus physical dmg is minder boeiend :).

Voorgestelde skillopbouw:
* 1pt amp dmg
* 5 pt skellies
* 1 pt skel mastery
* 15 pt skellies
* 1pt dim vision
* 1 pt revives en resists
* paar punten ce
* 20 pt skel mastery
* ce maxen

totaal: 20+20+20+15 aan 1 point wonders=75

Dus nog zeg 25 punten te besteden.....

Gear:
nigma (zonder nigma geen revives, dus echt een must)
homu pdia (gewoon godly, dus ook een must)
shako (of iets anders)
leoric/wizzy/hoto (hangt af van beschikbaarheid/resistances)
rest is eigenlijk niet echt boeiend, gewoon wat ik kan vinden....

str 40 ofzo
dex 160 (maxblock)
vita rest (300 ofzo @ 85)
energy 0

Probleem is natuurlijk wel om op het level te komen dat je nigma aankan ivm weinig strength, zijn daar oplossingen voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bij tijden van het typen van die reactie was het al gebeurd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

shadowillusions schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 14:34:
ik vind het echt gewoon opziendbarend dat dit spel nog zoveel gespeeld word terwijl het al redelijk oud is. Dit bewijst maar ff hoe goed dit spel in elkaar zat zonder de dupers, mh's en bot's, D2jsp etc etc... jammer dat mijn D2 en LOD is verkocht, ik hoop dat we 13 + 14 augustes krijgen te horen van Blizzard dat Diablo 3 in de maak is en dezelfde sweer zal hebben als D2 LOD en niet de WOW kant op gaat.
@ Diablo 3, het verhaal wordt wel een beetje lastig.

In diablo 1 roste de held van het spel de soulstone van diablo in zijn voorhoofd. Hij was echter niet sterk genoeg om de force van diablo te weerstaan, zodat diablo langzaam bezit nam van het lichaam van de held van diablo1. Totdat hij langzaamaan op sterkte was en uit het host-lichaam brak (zie introfilmpje van act 3).

Mephisto was ook gebound door een lid van de high counsil. Ook die had een soulstone in zijn voorhoofd gerost. Ook dat faalde, en meph nam het lichaam van die dude over en corrumpeerde de rest van de high counsil. Als je meph in elkaar slaat, trek je de soulstone uit zijn voorhoofd en je slaat hem later aan gort tot pgems en gul-runes. Meph is dus no more.

In act4 sla je diablo, die als enige al echt in zijn demonform is, in elkaar. Ook zijn soulstone sla je kapot op de hellforge (dat wordt door marius aan baal verteld in een van de cutscenes).

De soulstone van baal zat in Tal Rasha, maar werd eruit gehaald door Marius. Hierdoor veranderde Tal Rasha opeens in Baal (major plothole hier dus!!!!!, wat zorgt nou voor een personality, een soulstone of een lichaam), maar marius had de soulstone. In ieder geval krijgt Baal de soulstone aan het begin van act5 weer terug. Uiteindelijk wordt nergens gemeld dat zijn soulstone wordt vernietigd, alleen de worldstone en de keep wordt gesloopt door tyreal door zijn azurewrath erin te beuken....

Maw, diablo is dood, meph is dood, alleen de soulstone van baal is nog ergens..... hoe moet het verhaal dan verder gaan?

Ik vraag me trouwens af hoeveel mensen op bijv. d2jsp het verhaal van diablo een beetje kennen. Ik moest erg lachen om mensen die bij de ladder reset niet wisten hoe het ook alweer zat met die khalims flail (szark de burning enzo, wie komt daar ooit nog :D).

Oh ja, ik ben dus aan het werk, dus ik heb tijd over, vandaar deze lange nuteloze post :P

Nog een andere plothole, waarom wandelt diablo meteen de juiste tomb van tal rasha in en heeft helemaal geen staffs nodig, en ben jij er een hele act voor bezig....

[ Voor 5% gewijzigd door M_V op 29-06-2007 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Rudy_V schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 14:36:

*knip

Is dat voor hardcore aan te raden? Ik maak hem sowieso altijd maxblock, dus physical dmg is minder boeiend :).

*knip
Ik denk dat je bone armour dan toch ook best bij de 1 point wonders telt evenals de synergies.
Dan heb je met +6 to all skills (waar je toch zeker aan komt met deze setup, toch een mooie damage-absorp. Het kost je bijna niets en je kan deze skill prebuffen samen met je golem.

Althans zo deed ik het alijd: bone armour casten, golem reviven, Boo'en (*snif* dag CTA's).
dan rondhossen en beginnen summonnen.

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Rudy_V schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 14:47:
[...]

Nog een andere plothole, waarom wandelt diablo meteen de juiste tomb van tal rasha in en heeft helemaal geen staffs nodig, en ben jij er een hele act voor bezig....
Omdat diablo een demon is die wordt getrokken door de soulstone ("het higher evil"). Beetje zoals de nazgul van lord of the rings en de ring zelf...

Jijzelf bent een held en hebt geen demon-capaciteiten (hoewel een necro...), vandaar dat je het " the usual way" maar moet zien te klaren...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

yago schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 14:56:
[...]

Omdat diablo een demon is die wordt getrokken door de soulstone ("het higher evil"). Beetje zoals de nazgul van lord of the rings en de ring zelf...

Jijzelf bent een held en hebt geen demon-capaciteiten (hoewel een necro...), vandaar dat je het " the usual way" maar moet zien te klaren...
Ok, die arcane sanctuary wil ik nog wel clearen, maar waarom heb jij wel een staf nodig en hij niet? Het is niet eerlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Rudy_V schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 14:59:
[...]

Ok, die arcane sanctuary wil ik nog wel clearen, maar waarom heb jij wel een staf nodig en hij niet? Het is niet eerlijk :D
eerlijk is het zeker niet en het rushed ook al niet erg lekker... ;)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

yago schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:01:
[...]

eerlijk is het zeker niet en het rushed ook al niet erg lekker... ;)
Wat ook niet eerlijk is, waarom hebben ze in Lut Golein de town portal area zover van het waypoint gemaakt.....dat hele lut golein stinkt! Niet vertellen dat het complete paleis vol demons zit, je kan geen potions kopen bij de healer, irritante act :D.

(en het kost inderdaad 80% van de tijd van een rush)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rudy_V schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 14:47:
[...]

@ Diablo 3, het verhaal wordt wel een beetje lastig.

In diablo 1.... knip

knip ....en ben jij er een hele act voor bezig....
De worldstone hou moeder demon buiten de deur, nu die stuk is kan ze naar binnen..
Zie hier een nieuw verhaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Ben je nog vergeten dat Jerhyn (of hoe heet die pooier) graag verstoppertje speelt als je hem zoekt, en zonder met hem te babbelen over je heldendaden doet Meshief je niet weg hoor! No way!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zontar
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 20:58
even een vraag: kan iemand mij helpen te mulen op SCL ? meestal mule ik samen met een maat, maar die is naar de TT in Assen. Gevolg: mijn hele inventory vol met Pgems, Runes, en een paar leuke items.
Waardoor ik dus nu niet meer mephisto kan runnen :'(

Account name: Dutching

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt ook in je eentje mulen. Als je 15 minuten in een game zit (liever langer dan korter), en je gaat weg, blijft de game nog actief.

Op eigen risico though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik kom niet meer op de realm. Connection issues lijkt me vreemd, dus realm weer down?
Edit: weer heel even wel en dan bam weer weg.

[ Voor 21% gewijzigd door Pheno79 op 29-06-2007 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

allootjes ^_^

welk lvl staat nu bovenaan bij normal en hardcore?

ik wacht liever op d3 ;) ben uitgekeken op d2 sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zontar
  • Laatst online: 15-09 20:58
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 19:24:
Je kunt ook in je eentje mulen. Als je 15 minuten in een game zit (liever langer dan korter), en je gaat weg, blijft de game nog actief.

Op eigen risico though.
i know maar dat doe ik liver niet, al te vaak spullen zo kwijtgeraakt :'(

edit: net toch maar gedaan en gelukkig alles goed verlopen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Zontar op 29-06-2007 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Pheno79 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 19:25:
ik kom niet meer op de realm. Connection issues lijkt me vreemd, dus realm weer down?
Edit: weer heel even wel en dan bam weer weg.
je bent niet enige met problemen.
kom er niet op. alleen connection interrupts.

Zou toch niet van al het dupen komen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem is natuurlijk wel om op het level te komen dat je nigma aankan ivm weinig strength, zijn daar oplossingen voor?
Charms, of in het uiterste geval rings, amu of jewels.

Ik zou voor de charms gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
freggell schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 20:42:
[...]

je bent niet enige met problemen.
kom er niet op. alleen connection interrupts.

Zou toch niet van al het dupen komen......
ik kom er wel op maar echt lekker is het niet, pings van boven de 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Ik ga de komende weken toch maar eens een HC char maken denk ik, als de lag niet te erg wordt. Het wordt ws weer een summon-necro, daar ga je toch het minste mee dood denk ik. Ik bouw hem zelf altijd ZONDER boneshield maar met gemaxte claygolem/mastery (althans, zover mogelijk). Slowing effect is namelijk altijd fijn, en een 1pt golem gaat zo dood. Is dat voor hardcore aan te raden? Ik maak hem sowieso altijd maxblock, dus physical dmg is minder boeiend :).

Voorgestelde skillopbouw:
* 1pt amp dmg
* 5 pt skellies
* 1 pt skel mastery
* 15 pt skellies
* 1pt dim vision
* 1 pt revives en resists
* paar punten ce
* 20 pt skel mastery
* ce maxen

totaal: 20+20+20+15 aan 1 point wonders=75

Dus nog zeg 25 punten te besteden.....

Gear:
nigma (zonder nigma geen revives, dus echt een must)
homu pdia (gewoon godly, dus ook een must)
shako (of iets anders)
leoric/wizzy/hoto (hangt af van beschikbaarheid/resistances)
rest is eigenlijk niet echt boeiend, gewoon wat ik kan vinden....

str 40 ofzo
dex 160 (maxblock)
vita rest (300 ofzo @ 85)
energy 0

hm, slow is leuk ja. maar of het effectief gezien beter is VS max skellie+skellie mastry met wat skellie mages vraag ik me af. bij de mages zitten meestal wel wat ice casters tussen en dan skellies max met een might aura of holy freeze merc killed toch beter denk ik. verder hoe meer skellies er zijn om klappen op te vangen om je heen hoe veiliger je bent als necro :p

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 16:25

Flapmo

and back is gigi!

Ik moet nog 2x insight, 1x voor me trapsin die burnt nu mana als warme broodjes en 1x voor me warcry baba, want die kan nu wel 2x huilen voor hij OOM is :p.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De 1 punt golem gaat bij mij vrij weinig dood eigenlijk, alleen bij het opstarten van je leger wilt hij nog wel eens gaan. Ik heb geen +skills, dus dat helpt niet echt mee. 20 in clay golem is een waste of points imho. En als hij dood gaat: casten kost al zo weinig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
*schopje :P
Net maar even een Enchant-sorcje gemaakt, is nu lvl 21 en moet nog even voorbij Diablo. Als er iemand kan helpen, doe dan een whisper naar *slinkingant of *GoTFire4U :)

Nu maar weer overnieuw beginnen met m'n cold-sorcje :P

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Laatst online: 27-04-2023
Even een vraagje tussendoor.

Bij een necromancer, iron golem, die thorns werkt dat voor ook je skellies of geldt dat alleen voor je golem. Want als dat voor heel je legertje geldt is dat natuurlijk wel zo handig :) . Zo niet, wel jammer dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-07 11:39
omg!

vind net samen met sjorzo en peke een perf def shako op hcl!
(om nog maar niet te spreken van de sc 20 life // 17 def die vanmiddag voor 95 fg eruit ging!)

wat een dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op zondag 01 juli 2007 @ 20:58:
Even een vraagje tussendoor.

Bij een necromancer, iron golem, die thorns werkt dat voor ook je skellies of geldt dat alleen voor je golem. Want als dat voor heel je legertje geldt is dat natuurlijk wel zo handig :) . Zo niet, wel jammer dan.
Jammer dan :)
Mooneater schreef op zondag 01 juli 2007 @ 21:58:
omg!

(om nog maar niet te spreken van de sc 20 life // 17 def die vanmiddag voor 95 fg eruit ging!)

wat een dag!
gz!

[ Voor 28% gewijzigd door Pheno79 op 01-07-2007 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Dat is wel een beetje balen. Moet dan toch maar net anders die build van mij. Bedankt voor het snel reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op zondag 01 juli 2007 @ 22:30:
[...]

Dat is wel een beetje balen. Moet dan toch maar net anders die build van mij. Bedankt voor het snel reageren.
Je kunt een bramble (erg duur) op je merc zetten. Of zelf een edge bow dragen. Die twee geven beiden een thorns aura. Edge is erg goedkoop qua runes. Je zult alleen wat achteruitgaan op +items van wand en headshield, dus of het die thorns aura waard is....Als je een summoner maakt heb je geen thorns nodig, die vijanden gaan toch vrij snel dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Mooneater schreef op zondag 01 juli 2007 @ 21:58:
omg!

wat een dag!
Ja, ik ben toch voorstander dat 1 van julie die houdt en aandoet.
Als ie verkocht wordt wordt het ding vast weer geduped waardoor er onrechtstreeks door ons lag op de servers is. ;)
Voor mij maakt het niet uit als 1 van julie het ding draagt, dan hoef ik niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Pheno79 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 22:42:
[...]

Je kunt een bramble (erg duur) op je merc zetten. Of zelf een edge bow dragen. Die twee geven beiden een thorns aura. Edge is erg goedkoop qua runes. Je zult alleen wat achteruitgaan op +items van wand en headshield, dus of het die thorns aura waard is....Als je een summoner maakt heb je geen thorns nodig, die vijanden gaan toch vrij snel dood.
Inderdaad summoner en ja het gaat allemaal best vlot nu :) maar hoe sneller ze dood zijn hoe beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thorns maakt het niet veel sneller. Als het goed is overmeesteren je skellies die gasten. Je kunt beter wachten tot de runes weer massaal geduped zijn en dan voor een beast runeword en pride runeword op je merc gaan. Fana en Concentration. Icm een a2 might merc en je kan haast niet meer sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op maandag 02 juli 2007 @ 00:34:
[...]

Inderdaad summoner en ja het gaat allemaal best vlot nu :) maar hoe sneller ze dood zijn hoe beter.
Thorns werkt het beste met niet al teveel skellies :)

Had een Edged Summoner die PUUR CorpsExplosion was en AmpDamage.
Deze 2 hadden de zelfde radius, 12 yards.

Daarnaast had ik geen enkele skelly en alleen een stuk of 13 a 15 revive's.
Geen punten in mastery want dat heeft geen zin met revive's.

Die revive's zijn zo dom dat je ze om de haverklap moet revive'en omdat ze weer klem zitten.

Mijn ACT 1 merc had een Edged bow voor de thorns.
Golem was een FireGolem.

FireGolem Slowed niemand waardoor de monster snel blijven staan en dus sneller door thorns dood gaan. Golem Mastery wel wat punten voor life van je golem.

Dit is/was wel een lastige build maar liep goed tot aan lvl 37.
Toen ging ik zelf eens mee meppen met insight in mijn handen.
Was het een Light Enchanted ineens was ik dood met weining Lightning res @ NM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Laatst online: 31-07 14:14
Was eind vorig jaar een tijdje gestopt met spelen vanwege die enorme lag toen, en heb sindsdien Kal Online gespeeld (gratis MMORPG). Jammer dat ze die reset pas zo kort vantevoren hebben aangekondigd, nu heb ik niets gehad aan die legit Sur, en heb ik em zelfs niet meer op tijd weg kunnen geven :(

Ga nog niet veel spelen, maar heb alvast 2 chars aangemaakt, 1 BO/Jump barb en 1 sorc (nog geen tree gekozen). Speel ze zolang 'solo' (alleen die 2 chars in de game, sorc leecht de quests).

Barb is nu 31, heeft nog steeds geen redelijk wapen gevonden (Gebruik Steel in een Longsword afgewisseld met Ravenclaw, en op switch 2x +1 warcries battle sword), en heeft net Diablo gekieteld terwijl mijn merc em afmaakte. Had eerst geprobeerd met ravenclaw het te doen, maar dat ging te langzaam en mijn merc ging de hele tijd dood, en ook wanneer hij mijn merc ging meppen overleefde die het niet. Ik overleefde meer met lagere def/res/life dan mijn merc :P

Btw, craften op laag level werkt best aardig... Geeft meestal betere items dan je op een rare zal vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skyclad schreef op maandag 02 juli 2007 @ 08:58:
Was eind vorig jaar een tijdje gestopt met spelen vanwege die enorme lag toen, en heb sindsdien Kal Online gespeeld (gratis MMORPG). Jammer dat ze die reset pas zo kort vantevoren hebben aangekondigd, nu heb ik niets gehad aan die legit Sur, en heb ik em zelfs niet meer op tijd weg kunnen geven :(

Ga nog niet veel spelen, maar heb alvast 2 chars aangemaakt, 1 BO/Jump barb en 1 sorc (nog geen tree gekozen). Speel ze zolang 'solo' (alleen die 2 chars in de game, sorc leecht de quests).

Barb is nu 31, heeft nog steeds geen redelijk wapen gevonden (Gebruik Steel in een Longsword afgewisseld met Ravenclaw, en op switch 2x +1 warcries battle sword), en heeft net Diablo gekieteld terwijl mijn merc em afmaakte. Had eerst geprobeerd met ravenclaw het te doen, maar dat ging te langzaam en mijn merc ging de hele tijd dood, en ook wanneer hij mijn merc ging meppen overleefde die het niet. Ik overleefde meer met lagere def/res/life dan mijn merc :P

Btw, craften op laag level werkt best aardig... Geeft meestal betere items dan je op een rare zal vinden.
Crafts zijn zowie zo leuk :P
Je weet welke mods je krijgt, en je weet dat je x aantal xtra mods krijgt.

Beste lvl voor crafting is lvl 70 geloof ik.
Hier krijg je de meeste kans op nuttige mods en een totaal van 4xtra mods.

Vooral als je de Elite versie van de items neemt.
Hoe hoger de ilvl hoe mooier de mods :P

Voor blood recepie is het dus vampire bone gloves kiezen.
En low/mid lvl kan je al met heavy gloves/sharkskin Gloves uit de voeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
gister een K#t-dag gehad qua levelling...

NG-gaterer is niet meer ;(

ik kon in hellcs-runs niet echt potten breken, en de kans van pk was me te groot dus ik dacht: ik zoek een andere plek om xp te pakken. CS-nightmare ging bijna niet meer qua xp, dus het moest hell-diff zijn (iets waar een full-coldsorc niet voor is gebouwd...)

A3 is echter een plek waar weinig cold-immunes zijn dus dat ging lekker, todat...

ik gepoisonned werd :/

met 75/75/75/-10 ben je ideaal bezig voor cs-runs, maar poison is dan niet lekker. Dat bleek dus..

was binnen een seconde dood... probeerde nog revo's te pakken, maar was al te laat ...

byebye soso, hoogste plek op de ladder tot nog toe was ~40ste stek op de soso-ladder... classic ofc.

hij had al 3 chars naar NM A2 gebracht, en die run werd afgebroken door tijdsnood :( maar potentie genoeg dus..

had net mooie boots gevonden, die een c/o hadden van 40 fg :/

die zijn ook weg nu dus ...

na ja, inmiddels weer een nieuwe soso begonnen, lvl 5 ofzo, en net cain gedaan in party... tristen nu dus, en dan snel de acts door ;)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://forums.d2jsp.org/i...p?showtopic=8933813&f=100

is dit normaal?? zoveel fg voor simpele 65 life waterwalks??

niet dat ik klaag hoor!

ps.. sorry voor de NM rush gisteren, mijn pc liep vast.. hopelijk vanavond beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo duur zijn ze altijd geweest eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ahhh, eindelijk wat FG in mijn accountje dan...als dit lukt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Btw, zijn er nog steeds zoveel bots/dupers als een half jaar geleden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Skyclad schreef op maandag 02 juli 2007 @ 11:38:
Btw, zijn er nog steeds zoveel bots/dupers als een half jaar geleden?
wel minder... na de reset...

maar het lijkt erop dat er toch nog een dupemethode is... en die werkt helaas ook door middel van lag inducen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

crap, peke, too many logins :/. Zo te zien zat PRuby op me andere sorc en die is RIP ;/.

[ Voor 47% gewijzigd door Flapmo op 02-07-2007 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Mooneater schreef op maandag 02 juli 2007 @ 12:06:
[...]

wel minder... na de reset...

maar het lijkt erop dat er toch nog een dupemethode is... en die werkt helaas ook door middel van lag inducen...
Waarom fixen ze dat ding niet eens... Als ze zelf een dupe methode willen overhouden kunnen ze toch iets inbouwen wat alleen werkt voor Blizzard medewerkers? :P

Gewoon op een centrale server een lijst van logins bijhouden door middel van aanmelding van de server waar je een game op maakt. Wanneer hij dan niet meer een server kan bereiken en mensen die op die server zaten teruggegooid naar het punt voor ze verbinding ermee kregen. Eventueel de servers zelf ook verbinding laten checken af en toe, en dan wanneer het een tijdje niet lukt de server automatisch resetten, de games die alle processortijd/bandbreedte opvreten aanmelden, en als IPs/keys meerdere keren in zo'n game zitten gewoon hard bannen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhm, dat doen ze nu dus al, je krijgt dus ook een rollback. Alleen je check ips en ban doen ze niet :P

Ik heb de kicksin ook maar op het "andere" forum gegooid, al moet ik daar ook nog aan sleutelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Pheno79 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 14:02:
Uhm, dat doen ze nu dus al, je krijgt dus ook een rollback. Alleen je check ips en ban doen ze niet :P

Ik heb de kicksin ook maar op het "andere" forum gegooid, al moet ik daar ook nog aan sleutelen.
Hum, geloof dat ik niet typte wat ik dacht :D

De reden dat de dupe momenteel werkt is dat wanneer de server weer synced raakt de daarin uitgevoerde veranderingen effect hebben omdat de chars daarin de items die ze hebben opgepakt nog hebben en kunnen saven. Wat ie moet doen is wanneer er zoveel lag is dat het 1 of meer minuten niet bereikbaar is gewoon die server als 'dood' bestempelen en daarvan geen wijzigingen meer accepteren. Als je dan wat van die ge-desyncte chars plundert buiten de server om krijg je geen rollback en heb je dus die items niet meer op beide chars.

Als je ondertussen 100 legit Zods vondt op die server heb je gewoon pech :D

Of gewoon items echt unieke IDs geven en alle keys en IPs van mensen met (meerdere) non-legit items bannen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon die perming uitzetten is ook voldoende :) Ik snap niet waarom e rin een tradescherm een vlaggetje uitgezet wordt zodat dat ding niet gechekd wordt bij de passive. Welke idioot teveel bier op heeft vraag ik me echt af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Pheno79 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 15:47:
Gewoon die perming uitzetten is ook voldoende :) Ik snap niet waarom e rin een tradescherm een vlaggetje uitgezet wordt zodat dat ding niet gechekd wordt bij de passive. Welke idioot teveel bier op heeft vraag ik me echt af.
welke idioot heeft besloten een ladder reset te doen terwijl er eigenlijk nix gefixt is? ^^

jaja, ze zijn er maar druk mee bij blizzard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen, ik wil ook graag rechten krijgen op het igotforum als dat goed is.
Ik speel ook ladder hardcore en ben een vriend van thijs aka mooneater

heb ze al:)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2007 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 14:11

Mystic_X

What does this button do

Ik rustig aan het Nightmare mef runnen op ladder HC dropt er een herald of zakarum.

Ik denk die mule ik snel ff.
Ik naar een mule game gegaan bestond al meer als 7 uur die level 1 baba stond ook mooi stil.
Ik snel ergens net buiten rogues camp lopen en droppen. Kom ik terug met me mule Shield weg :( andere 2 items die ik mulede waren er nog wel :(

Ik heb me lesje wel geleerd

[ Voor 4% gewijzigd door Mystic_X op 02-07-2007 17:58 ]

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 16:52:
Hey mensen, ik wil ook graag rechten krijgen op het igotforum als dat goed is.
Ik speel ook ladder hardcore en ben een vriend van thijs aka mooneater

heb ze al:)
The penguin never sleeps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Laatst online: 19-05 15:21
Mystic_X schreef op maandag 02 juli 2007 @ 17:57:
Ik rustig aan het Nightmare mef runnen op ladder HC dropt er een herald of zakarum.

Ik denk die mule ik snel ff.
Ik naar een mule game gegaan bestond al meer als 7 uur die level 1 baba stond ook mooi stil.
Ik snel ergens net buiten rogues camp lopen en droppen. Kom ik terug met me mule Shield weg :( andere 2 items die ik mulede waren er nog wel :(

Ik heb me lesje wel geleerd
Als je nou eens iedereen van het IgotDiablo forum toevoegde aan je f list ...
Dat is meer dan 20 man dus er is bijna altijd iemand online om je te helpen mulen op hcl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Zo, even een boost gekregen van Act 2 naar Act 4 norm (SC).

Big D aanpakken met 2 barbs was een beetje te link :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

Mijn eerste echte goede find deze ladder.... I LOVE the pit :)

Tal Armor 898 defense..... hoogste bod 400fg nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
kreeg nostalgische gevoelens bij het lezen het dit topic, dus ik zal D2 ook weer eens installen.

ik heb D2 en LOD beide origineel, maar helaas leest hij mijn expansion cd niet goed meer.

image gedownload ervan, maar dan gaat hij om de cd zeuren. nocd gedownload, nu herkent battle.net de versie van mijn install niet :s diverse patches + nocds geprobeerd, maar helaas :(

is er nog een manier om dit aan de gang te krijgen, of ben ik nu de sigaar omdat er een krasje op mijn cd zit ?

beetje frustrerend dat een gewoon iemand die nu het spel origineel gekocht heeft benadeeld wordt door maatregelen tegen piracy :s (die cd-check, sowieso belachelijk, image is altijd beter dan een cd, vanwege de hardware lag). Hoezo mag ik geen image gebruiken, ik heb toch een originele key :s.

Nouja hopelijk is er een makkelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
|:(
Buntmans schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 00:47:
kreeg nostalgische gevoelens bij het lezen het dit topic, dus ik zal D2 ook weer eens installen.

ik heb D2 en LOD beide origineel, maar helaas leest hij mijn expansion cd niet goed meer.

image gedownload ervan, maar dan gaat hij om de cd zeuren. nocd gedownload, nu herkent battle.net de versie van mijn install niet :s diverse patches + nocds geprobeerd, maar helaas :(

is er nog een manier om dit aan de gang te krijgen, of ben ik nu de sigaar omdat er een krasje op mijn cd zit ?

beetje frustrerend dat een gewoon iemand die nu het spel origineel gekocht heeft benadeeld wordt door maatregelen tegen piracy :s (die cd-check, sowieso belachelijk, image is altijd beter dan een cd, vanwege de hardware lag). Hoezo mag ik geen image gebruiken, ik heb toch een originele key :s.

ik weet niet in hoeverre dit modbreak enzo is, maarre

op pagina 1 staat kwakke01 in "Diablo2/LoD: deel 34" dit linkje, pak de nocd daarvan

nu de leuke clue, zorg dat je in al je dvd spelers een cd hebt zitten, maakt niet uit welke, al is het Quake4 of DukeNuke3d, als er maar cd's in zitten, iig, zo werkt het bij mij.... nu geeft tie bij mij wel eerst 3 keer een foutmelding, waar ik op doorgaan klik en waar hij alsnog LOD opstart

btw, ook ik heb een originele key, 2 zelfs... dussss.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
Buntmans schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 00:47:

tja, ik gebruik een image, en deamon tools. gewoon omdat ik nogal eens de cd kwijt ben :)

af en toe een foutmelding, dan gewoon doorgaan en uiteindelijk start diablo gewoon.
Dus een image mag je gewoon gebruiken, je moet alleen af en toe bij die melding op doorgaan klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond naar level 66 ge"dingd", en eindelijk aanbeland in de blood moor, hell.. oof, valt niet mee om mijn legertje weer up en running te krijgen in hell met alleen een merc en een clay golem :P, blijf nog wel eventjes op NM...

tot nu toe heeft skellyGotbones slechts een paar bijna dood ervaringen gehad (meeste bij Normal Diablo, kwas slechts lvl 23 toen)

ik ga eerst nog wel een paar NM baal runs doen, en natuurlijk wat mensen helpen (zoals *ik-ook gisteren) voordat ik echt aan act 1 hell begin. NM baal doet bij mij niets anders dan slow-motion-breakdancing.. en soms mijn lvl 3 clay golem stuk slaan.. 2 vingers in de neus!

Gisteren echt helemaal niets bijzonders gevonden, behalve een sheal rune voor mijn Rhyme shield (als ik eindelijk eens die goede 2 socket head vind ervoor, grr...)

ow, en Corpse Explosion rocks! ze vallen als domino steentjes...

Gisteren nog wel iets grappigs gezien: toen we normal council deden, stond een van die uniques daar gewoon de hele tijd in hit recovery animation, zo funny om to zien.. een soort van omgekeerde headbanging..hehehe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:06
Ik ben nu ook weer bezig met D2 LoD nu voor het eerst met een druid lvl 27, maar wat kan ik het beste zo snel mogelijk uppen? En ga vandaag beginnen met een Necro (spreekt mij meer aan), en wat kan ik daar het beste aan uppen?
Want ik heb enkel ervaring met een Barbarian.

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lvl 1 tot 13 pitruns
lvl 13 tot 20 tombruns
lvl 20 tot 24 cowen
Dan ancinets norm = 25
En dan normal baalruns doen.

(je kan ook enchant halen in full game en dan act 1 gaan runnen ben je ook zo lvl 13 Mits je enchant heb natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 08:38:
lvl 1 tot 13 pitruns
lvl 13 tot 20 tombruns
lvl 20 tot 24 cowen
Dan ancinets norm = 25
En dan normal baalruns doen.

(je kan ook enchant halen in full game en dan act 1 gaan runnen ben je ook zo lvl 13 Mits je enchant heb natuurlijk)
ik denk dat Hari-Bo skills voor de necro bedoelde..

maar dan moet je eerst uitleggen wat voor een soort Necro je wilt spelen:
- Poison
- Bone
- Summon

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 08:07:
Gisteravond naar level 66 ge"dingd", en eindelijk aanbeland in de blood moor, hell.. oof, valt niet mee om mijn legertje weer up en running te krijgen in hell met alleen een merc en een clay golem :P, blijf nog wel eventjes op NM...

tot nu toe heeft skellyGotbones slechts een paar bijna dood ervaringen gehad (meeste bij Normal Diablo, kwas slechts lvl 23 toen)

ik ga eerst nog wel een paar NM baal runs doen, en natuurlijk wat mensen helpen (zoals *ik-ook gisteren) voordat ik echt aan act 1 hell begin. NM baal doet bij mij niets anders dan slow-motion-breakdancing.. en soms mijn lvl 3 clay golem stuk slaan.. 2 vingers in de neus!

Gisteren echt helemaal niets bijzonders gevonden, behalve een sheal rune voor mijn Rhyme shield (als ik eindelijk eens die goede 2 socket head vind ervoor, grr...)

ow, en Corpse Explosion rocks! ze vallen als domino steentjes...

Gisteren nog wel iets grappigs gezien: toen we normal council deden, stond een van die uniques daar gewoon de hele tijd in hit recovery animation, zo funny om to zien.. een soort van omgekeerde headbanging..hehehe...
Gister 1 lvl op geschoten, wel ik-zelf samen met choke van 15 naar 21 gebracht met ancients erbij.
Vanavond ben ik er pas laat, hopelijk weer wat verder NM in :)

Heeft iemand al eens een RattleCage gevonden ??
Kan ik wel gebruiken. Ze worden normaal weg gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben lvl 26 ARgh maar kan pas om 16:00 uur gaan baalen

ivm stage enzo :( ellende.

Nouja totdan maar d2jsp junk uithangen en films kijken ofzo.

Btw,

Deze firesorc word echt sexy ;)
Met Behulp van peke en Pyrosnia en hmmm vergeet iemand O+ sorry.

Gister normal doorgeknalt een mooie ral rune gekregen van de Forge Norm ;)

Als iemand nog een White monarch vind, ik heb hem hard nodig.

Groeten Sjorsch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

potvolblomme, zal je nog is rushe :( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 08:55:
ben lvl 26 ARgh maar kan pas om 16:00 uur gaan baalen

ivm stage enzo :( ellende.

Nouja totdan maar d2jsp junk uithangen en films kijken ofzo.

Btw,

Deze firesorc word echt sexy ;)
Met Behulp van peke en Pyrosnia en hmmm vergeet iemand O+ sorry.

Gister normal doorgeknalt een mooie ral rune gekregen van de Forge Norm ;)

Als iemand nog een White monarch vind, ik heb hem hard nodig.

Groeten Sjorsch
na de rip van mn classic soso druk bezig geweest om een nieuwe neer te zetten: ze is lvl 20 nu en in a4 normal :)

finally!!! Wat is dat levellen een bitch in classic zeg !!!

heb nu cathan set aan, wat wel een redelijke resist geeft. als ik eenmaal een par lvls erbij heb, en 2 pdia's heb gevonden, swich ik naar een 3pd kite shield en nog wat resi-items. Resist >defence, dus het maakt me niet uit welke defence ik heb, resist rules :P

pas bij lvl 30 kan ik solo spelen however, dus nog een lange weg te gaan. Heb alle prereqs maar 1 punt te geven, en ben niet van plan dit aan te passen om sneller te gaan :o ik wil orb en mastery zo snel mogeljk maxen, en dan is dit nou eenmaal de beste route...

@ LoD lvl 14 met mn hammer nog steeds... die doe ik alleen als er op classic geen parties zijn te vinden :/

kom er wel, maar het gaat wel langzaam, maar als ie er eenmaal weer is, dan kan ik iig hell-mules afleveren :D

als iemand ze dan kan levellen in cs-hell O-) _/-\o_

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 09:40:
[...]

na de rip van mn classic soso druk bezig geweest om een nieuwe neer te zetten: ze is lvl 20 nu en in a4 normal :)

finally!!! Wat is dat levellen een bitch in classic zeg !!!

heb nu cathan set aan, wat wel een redelijke resist geeft. als ik eenmaal een par lvls erbij heb, en 2 pdia's heb gevonden, swich ik naar een 3pd kite shield en nog wat resi-items. Resist >defence, dus het maakt me niet uit welke defence ik heb, resist rules :P

pas bij lvl 30 kan ik solo spelen however, dus nog een lange weg te gaan. Heb alle prereqs maar 1 punt te geven, en ben niet van plan dit aan te passen om sneller te gaan :o ik wil orb en mastery zo snel mogeljk maxen, en dan is dit nou eenmaal de beste route...

@ LoD lvl 14 met mn hammer nog steeds... die doe ik alleen als er op classic geen parties zijn te vinden :/

kom er wel, maar het gaat wel langzaam, maar als ie er eenmaal weer is, dan kan ik iig hell-mules afleveren :D

als iemand ze dan kan levellen in cs-hell O-) _/-\o_
Multi shot zon zou goed kunnen lvl'en in CS runs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Hey luitjes,

wat lees ik nu toch allemaal op het igotdiablo forum en hier?

Iedereen heeft zowaar wel weer een char geripped! :'(
Zelfs Pheno chrashed zijn onsterfelijke summomer! hehe !

En die nieuwe build bleek ook niet zo leuk? (sacrifizer)

Ik heb deze week weer wat minder tijd om te spelen... jammer genoeg...
Moet dringend beginnen mijn vakantie voor te bereiden en me iets serieuzer met werk/hobby bezig houden. Iets minder gamen dus...

Maar ik doe zeker nog steeds mee met mijn ondertussen lvl 31 hammerdin...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 09:56:
Hey luitjes,

wat lees ik nu toch allemaal op het igotdiablo forum en hier?

Iedereen heeft zowaar wel weer een char geripped! :'(
Zelfs Pheno chrashed zijn onsterfelijke summomer! hehe !

En die nieuwe build bleek ook niet zo leuk? (sacrifizer)

Ik heb deze week weer wat minder tijd om te spelen... jammer genoeg...
Moet dringend beginnen mijn vakantie voor te bereiden en me iets serieuzer met werk/hobby bezig houden. Iets minder gamen dus...

Maar ik doe zeker nog steeds mee met mijn ondertussen lvl 31 hammerdin...
Still alive and kicking, uhmmm smiting ;)

death counts gotters :

Sjorz 6 of 7 he's going strong. :P
Pheno 3
Kwakke 2
WhiteWolf 2
Razer 1
Jacub 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Derr_Hans schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 10:09:
[...]

Still alive and kicking, uhmmm smiting ;)

death counts gotters :

Sjorz 6 of 7 he's going strong. :P
Pheno 3
Kwakke 2
WhiteWolf 2
Razer 1
Jacub 1
zie je dat? Ik als hc-beginner! ik sta dr niet tussen! :D (zal je zien dat ik vanavond de lul ben...) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
De enige chars die ik het afgelopen jaar kwijt ben geraakt waren degenen die expired raakten. Jullie spelen gewoon niet voorzichtig genoeg :)

Weinig tijd om te spelen, en nog steeds solo (wil eerst 1x weer eens alle acts op normal in ieder geval gedaan hebben, zonder rush). Gisteren naar Crystalline Passage gelopen (laatste stukje gerent aangezien ik op tijd weg moest om te trainen ;) ), vanavond kijken of ik 1 of 2 WPs verder kan komen (moet wederom trainen), dan maak ik woensdag avond act 5 wel af.

Gaat trouwens nog steeds traag, zo'n BO barb zonder redelijk wapen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Skyclad schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 10:22:
De enige chars die ik het afgelopen jaar kwijt ben geraakt waren degenen die expired raakten. Jullie spelen gewoon niet voorzichtig genoeg :)

Weinig tijd om te spelen, en nog steeds solo (wil eerst 1x weer eens alle acts op normal in ieder geval gedaan hebben, zonder rush). Gisteren naar Crystalline Passage gelopen (laatste stukje gerent aangezien ik op tijd weg moest om te trainen ;) ), vanavond kijken of ik 1 of 2 WPs verder kan komen (moet wederom trainen), dan maak ik woensdag avond act 5 wel af.

ik heb nog +3 warcry stick voor je... lvl req 45 dat wel helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
Mooneater schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 10:16:
[...]

zie je dat? Ik als hc-beginner! ik sta dr niet tussen! :D (zal je zien dat ik vanavond de lul ben...) ;)
je bent niet de enige. maja, dan ga ik ook niet zo hard, en doe het solo :)
misschien toch maar eens een stel aan de f-list toevoegen en dan lastig vallen :>

misschien dat ik dan nog eens wat harder level (19 summun/wind druid momenteel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb er 1 laten gaan, wegens geen zin. Een ander tppk in pubbies. En mijn hoogste snap ik nog steeds niet waar die zombie vandaan kwam, geen van mijn skellies liep naar die gast, terwijl er niets in de wijde omgeving was om aan te vallen.

Rollercoaster is wel cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Pheno79 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 10:39:
[...]

ik heb er 1 laten gaan, wegens geen zin. Een ander tppk in pubbies. En mijn hoogste snap ik nog steeds niet waar die zombie vandaan kwam, geen van mijn skellies liep naar die gast, terwijl er niets in de wijde omgeving was om aan te vallen.

Rollercoaster is wel cool.
klik ;)

nee hoor, we zien je graag weer terug!

hoewel ik moet zeggen dat ik vlak voor de reset toch ook wel lekker heb genoten van GTA:VC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno neemt een break, daarna zijn de prijzen op d2jsp zo laag dat hij die 375 FG in notime op heb en een meesterlijke Assa neer zet :P

Wacht geduldig af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zelf 2 chars verloren.
1 door eigen fout (1ste HC char oude ladder Necro lvl 37) en 2de ook stom :P maar die was lvl 9 en bezig met een boost (spear amazon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
heb maar weer een nieuw topic gemaakt

Diablo2/LoD Deel 39

zal deze week weer wat meer spelen, vanmiddag laatste tentamen en daarna lekker een weekje vrij

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.