Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is er spannend aan? Er zijn mensen met vrije tijd teveel die meteen voor de level 99 gaan, die gaan dus non stop door. Gezien ik een baan en nog ergens een leven heb (even zoeken....) zal dat niet gebeuren. Voor de rest is het vooral in het begin samenwerken om zo snel mogelijk items te vinden en te verdelen.

Het lijkt me verstandig om items van waarde niet meteen om d2jsp te verkopen maar eerst onderling te kijken of het nuttig kan zijn.

Bo barbje vind ik op zich wel leuk, maar ik zou nooit items kunnen vinden met die gast, daarvoor moet Reviva weer gerevived worden op ladder. De naam van de nieuwe summon nec zit al in mijn hoofd :) En die is ook cheap cookie :)
Dus ik ga voor een full bo barb, misschien zelfs wel met max battle commands, zodat de tijdsduur sicko is. Dan kunnen we goed runnen. Altijd, ook in ubertrist etc als we dat uiteindelijk gaan doen. Ik doe er howl bij, dus organs halen is dan eitje. Iemand moet alleen kunnen smiten.

Daarna begin ik wel met een necro, die is toch zo weer opgebouwd. Kan ik weer eindeloos pitruns gaan doen :')

[ Voor 22% gewijzigd door Pheno79 op 21-06-2007 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Pheno79 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 13:04:
Voor de rest is het vooral in het begin samenwerken om zo snel mogelijk items te vinden en te verdelen.

Het lijkt me verstamndig om items van waarde niet meteen om d2jsp te verkopen maar eerst onderling te kijken of het nuttig kan zijn.
Dat is nu net het leuke!
Als we goed als team samen werken staan we in no time terug aan de top!
En wat is er nu leuker als in team doorheen de D2LOD wereld te zwalpen?
Door zulk goed team samen te stellen dat zelfs met crap items Baal nog rammel krijgt!

Alle MF-items mogen van mij part op één char gaan, een necro ofzo die dan met CE toch de meeste kills maakt bij een baalrun (cfr de run met jouw en richard 2 weken geleden). Op die manier is het zo gepiept. Questie van baal gewoon meerdere tientallen keren per avond met een bezoek van de GoT-party te ver-eren !

Ik heb er alvast zin in !

>:) >:) >:)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 13:11:
[...]

Dat is nu net het leuke!
Als we goed als team samen werken staan we in no time terug aan de top!
En wat is er nu leuker als in team doorheen de D2LOD wereld te zwalpen?
Door zulk goed team samen te stellen dat zelfs met crap items Baal nog rammel krijgt!

Alle MF-items mogen van mij part op één char gaan, een necro ofzo die dan met CE toch de meeste kills maakt bij een baalrun (cfr de run met jouw en richard 2 weken geleden). Op die manier is het zo gepiept. Questie van baal gewoon meerdere tientallen keren per avond met een bezoek van de GoT-party te ver-eren !

Ik heb er alvast zin in !

>:) >:) >:)
Is er nu een gotclan geboren btw? Als ik dan toch namen moet gaan verzinnen kunnen we dat wel meteen erbij pakken :D

Nick: [GoT].....
Ik heb accounts zat die ik kan openstellen voor mules, dus dat is zo gepiept. 4x2(dia2 en lod) cdkeys helpt best wel daarmee :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:57:
Ik denk dat we idd best wel wat verdelen,
benodigde chars (volgens mij):

Full Salvation Pala DerrHans
Hammerdin(s)
Boo Barb
Tele sorc (cold?)
Smiter

Misschien beter meerdere hammers met het oog op uber lvl'en?
Ik wil me wel aanbieden om er eentje te builden (of een smiter, whatever...).

Best wel spannend zo'n reset! >:)
Salvation, niet geheel full maar 10x% resist zeker :)
Wellicht met max prayer en Insight lekkere health regeneration.

Posion wordt gecountert met clenising skill en daarbij meteen dual health regeneration :P
Prayer Merc erbij. Holy Bolt :P voor sxtra healing, sjorz gebruikte dit en was lekker ;)

Yago, ik zou zeggen. Ik hou der van !

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 13:15:
[...]

Is er nu een gotclan geboren btw? Als ik dan toch namen moet gaan verzinnen kunnen we dat wel meteen erbij pakken :D

Nick: [GoT].....
Ik heb accounts zat die ik kan openstellen voor mules, dus dat is zo gepiept. 4x2(dia2 en lod) cdkeys helpt best wel daarmee :')
Why not :)
Alle nieuwe chars hebben allemaal wel GoT in de naam.
GoThappyfeet enz...... Zelf SpawnOfGoT en iGoTtoRun

Die haakjes kan er dan ook wel in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als men er ideeen over heeft...we hebben nog wat dagen om het te bekijken hoe en wat. Ik ga nu alleen nog met cursertje spelen, als ik daar aan toe kom. Ik denk eerder dat ik nog wat dingen probeer te slijten. Op die gosu nec amu na, Reviva blijft zoals hij nu is, zonder torch, met anni. En de curser krijgt een anni van mijn broer, die moet hij ook nog ergens hebben.

Een website met forum is zo opgezet, of zelfs een distributed hotmaillist zodat we in contact kunnen blijven. Vaste avond prikken die iedereen uit komt om samen hell baals te doen of iets dergelijks. Er is best veel te bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Pheno79 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 13:31:
Een website met forum is zo opgezet, of zelfs een distributed hotmaillist zodat we in contact kunnen blijven. Vaste avond prikken die iedereen uit komt om samen hell baals te doen of iets dergelijks. Er is best veel te bedenken.
Misschien inderdaad een leuk idee, dan kan hier een overzicht opkomen van wie met welke chars op welk lvl speelt en eventueel naar welke items hij nog zoekt...
We kunnen er dan ook een graveyard opzetten voor diegene wie hun "deeds will be remembered!".

Die GoT in de naam zie ik ook wel zitten (combineer ik 't wel met Don... DonOFAGoT; DonGoTSkellies; ...)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 14:05:
[...]

Misschien inderdaad een leuk idee, dan kan hier een overzicht opkomen van wie met welke chars op welk lvl speelt en eventueel naar welke items hij nog zoekt...
We kunnen er dan ook een graveyard opzetten voor diegene wie hun "deeds will be remembered!".

Die GoT in de naam zie ik ook wel zitten (combineer ik 't wel met Don... DonOFAGoT; DonGoTSkellies; ...)
^^
MagikGoTCrapFinder mijn naam voor MF char.. lol vind altijd Crap als ik MF :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Als men er ideeen over heeft...we hebben nog wat dagen om het te bekijken hoe en wat. Ik ga nu alleen nog met cursertje spelen, als ik daar aan toe kom. Ik denk eerder dat ik nog wat dingen probeer te slijten. Op die gosu nec amu na, Reviva blijft zoals hij nu is, zonder torch, met anni. En de curser krijgt een anni van mijn broer, die moet hij ook nog ergens hebben.

Jij klinkt eng......... :+

Misschien moet ik na de reset ook maar eens wat actiever gaan spelen :)

En betreft de items..... je kan ze altijd op diabloii proberen te slijten, daar heb je tenslotte wel een nonladder trade. en met een ladder reset zie je er ook veel nl-l trades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
freggell schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 14:08:
[...]

En betreft de items..... je kan ze altijd op diabloii proberen te slijten, daar heb je tenslotte wel een nonladder trade. en met een ladder reset zie je er ook veel nl-l trades.
Website met Forum is genoeg, prive mail lees ik niet. MSN staat niet aan, zeer vervelend namelijk gebruik wel Xfire maar niet altijd.

Zal kijken wat ik aan ladder only heb en zal kijken of ik het kan slijten.
Nadeel van diabloii.net is dat het een hele zwakke HC Trade communitie heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
freggell schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 14:08:
[...]

Dan moet je me via rogerwilco horen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een grappige naam :+

Klinkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IGoTBoobs vond ik zelf dan wel weer apart :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
Pheno79 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 14:19:
[...]

Dan moet je me via rogerwilco horen 8)
liever niet denk ik.

De GOT namen klinken dan wel weer grappig.
Persoonlijk heb ik altijd het medisch woordenboek erbij gepakt, random openslaan en dan een leuk uitziende naam kiezen :)
(krijg je wel de meest vreemde ziektes enzo)

krijg je ook de meest vreemde dingen van.....

de IGotBoobs was een amazon, assa, of sorc? of had je een wel eerg vreemde barb gemaakt :9

@Derr_hans: ik weet het, maar je kan wel SCL spul bewaren, voor zover jullie nog van die troep hebben ;) voor hcl heb je toch echt d2jsp nodig..

[ Voor 3% gewijzigd door freggell op 21-06-2007 15:18 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn naam al GotSpeed hehe =)

Voor mijn hammerdin die er komt op de nieuwe HC LADDER ==)

Ik zit nu op stage ik probeer nog wat meer forum gold te regelen.

Maar ik maak weer een hammerdin dat is zeker :)

Sjorzo.

Maar idd we kunnen best een clan maken met als Tag in het begin van je naam" Got- " ofzo. en dan je naam laat het me maar horen ik vind het prima

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2007 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 15:16:
ik heb mijn naam al GotSpeed hehe =)

Voor mijn hammerdin die er komt op de nieuwe HC LADDER ==)

Ik zit nu op stage ik probeer nog wat meer forum gold te regelen.

Maar ik maak weer een hammerdin dat is zeker :)

Sjorzo.

Maar idd we kunnen best een clan maken met als Tag in het begin van je naam" Got- " ofzo. en dan je naam laat het me maar horen ik vind het prima
Laat maar komen die clan, veranderd dan inprinciepe niet veel :P
Online, Baal runnen.

Alleen Items - Centrale Opslag of Posten wat je heb en wat weg kan.
Wat waarde heeft en zo dus aan FG kan komen mag getrade worden.

Ik zelf heb geen geduld om te traden dus..

--
ladder reset -> heb ik me een paar mooie boots gevonden voor mijn GF necro.
40%Coldres 34%Lightres 30% RunWalk 76% Extra Gold, jummy :)

Heb ik er niets aan :P kan ik het traden, zal het uberhoud wat waard zijn ?

Heb zelf nog andere vergelijkbare boots alleen met 25% MF :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-07 11:39
hmmm... met zo'n team wordt het bijna verleidelijk om ook HCL te gaan spelen...

geen idee welk char dan -- eerst maar eens 1 die lastig doodgaat -- barb of pala ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Join the darkside of bnet Mooneater >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer86
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-07 08:50

Razer86

Hmm....

Ik zit er zelf ook aan te denken om nu toch maar 's HCL aan te gaan, houd er alleen niet van dat ik dood kan gaan... :X
Mss dan toch safer om een summoner te pakken, IGOTSkellies iets?

SystemSpecs - D2 LOD *Razernl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer86 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 17:17:
Ik zit er zelf ook aan te denken om nu toch maar 's HCL aan te gaan, houd er alleen niet van dat ik dood kan gaan... :X
Mss dan toch safer om een summoner te pakken...
Juist de mogelijkheid dat je dood kan gaan maakt HCL zo verslavend :P

Een summoner is zeker safe, mits je niet te ver voor je leger uit rent. ;)
Niet erg origineel, kijk maar het bericht van yago van 14:05 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Razer86 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 17:17:

Mss dan toch safer om een summoner te pakken, IGOTSkellies iets?
Read on top, name taken! (DonGoTSkellies)

Ik ga voor de hammer, staan we ook weer een stuk dichter bij het lvlteam... => Pala nr 2

Maandag maakt DonOfGoT zijn opwachting.... (hopelijk niet in meerdere fases :X )

Die centrale itemdatabase zegt me wel iets... Misschien teruggrijpen naar de Got-mules voor trusted Gotters maar dan HC? (Vorige keer zijn ze volledig leeggeroofd)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Whow, reset!

Net maar even organ sets gestockpiled, voor 8fg kan je ze niet laten liggen. Ik had nog 20 GMB's/MB's/archon plates en phaseblades liggen. Meteen maar even de runewords ingemaakt (kon een goedkope batch highrunes kopen voor 7fg each).

Ik vrees wel dat het de eerste maanden alleen nog maar goedkoper zal worden op nonladder, iedereen denkt slim te zijn en die ladder only runewords te maken. Men vergeet echter dat de hele wereld straks zijn gosu items gaat droppen op nonladder. Ik ga er dan ook niet vanuit dat je ze het eerste half jaar met winst kan verkopen.

Helaas begin ik @#%#@%^#@%$@#%#@%#@%#@%#@%#@ maandag met mijn eerste baan. Wat een timing......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer86

Razer86

Hmm....

Read on top, name taken! (DonGoTSkellies)
Oeps.. Daar heb ik overheengekeken, die naam komt nog wel :z

*edit;

De naam is bedacht; RazerGoTanArmy. :+ (ja dat past)

[ Voor 21% gewijzigd door Razer86 op 21-06-2007 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Hell, als er een GoT HC-clan komt, dan ga ik ook wel gezellig meedoen, naam is ook al bedacht, (GoTtoStayAlive), alleen nog een character, maar zal wel een sorcje worden :)

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lol, verkopen laat ik maar zitten, sojs voor 15 fg, hotos voor 2 fg en zo, laat maar, de hele economie is er nu aan.
199 fg als start. Moet toch ooit weer goed komen...

[ Voor 26% gewijzigd door Pheno79 op 21-06-2007 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
32 fg for start and a shitload of items... at NL
Maar hopen dat mark gelijk heeft en dat ik achter 6 maanden steenrijk ben...

(net in ubertrist even 18/18 necro torch gescoord.... lol nu vind ik de goeie!)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen Kan niet wachten nieuwe Lad reset.
Ondanks dat ik veel fg verloren heb heb nog zo'n 400 over om weer wat nieuws van te maken.
En anders maar lekker oldskool mfen :P

En ja het is waar Hardcore is verslavend, Had het er nog over met Rich.
Ik ging dood op God-Speed op dat moment gewoon even versteend van wtf en nu dan?!
Snel stokbrood filet gehaald met uitjes peper en zout, En Maar even 2 uur lang criminal minds gaan kijken.

Vrijwel direct daarna al dacht ik man... ik moet weer een palla maken die 125 fcr is mine
heh.:D

Dus ik ben zeker aanwezig als Hammerdin op Hardcore.
Maar over die clan mensen wat doen we Got-(name here) Of gewoon iedereen Got in zijn naam verwerkt (Vind ik op zich veel origineler aangezien " Tag-(name)" zo standaard is.
En dat is Got alles behalve ... standaard.

Gezamenlijke mules voor de die hard gotters lijkt me prima, ook handig als iemand ript dan heeft ie meteen weer stuff om mee te beginnen.

Ik mf redelijk veel dus al die standaard set en unqique stuff kan ik dan meteen daarop dumpen .
Onder het motto van :Wat misschien niet goed voor mij is heeft een ander misschien Hard nodig.

~Sjorzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ladder reset?? wanneer?? heb ik net weer een paar leuke chars op ladder, gaan ze hem resetten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 20:25:
ladder reset?? wanneer?? heb ik net weer een paar leuke chars op ladder, gaan ze hem resetten??
25 juni

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil alleen nog een coh en nec torch voor de curser. En misschien een faith voor zijn merc. NL wordt wel cool met hem :D Zijn ze al gratis?

Ik wil best een acc maken voor gotters, maar ik denk dat er maar 1 of 2 man het pw moeten kennen om het niet te laten leegroven. De vorige keer ging dat namelijk helemaal mis. Ik wil best een excelletje bijhouden met wat er op mules zit en uitgeven, ik ben toch meestal online :D

Dan kan er ook bijgehouden wie wat heeft gepakt, zodat we het enigszins in de perken kunnen houden.

Mijn eerste char wordt toch de summoner. Met de kennis die ik met IGoTACurseForYou heb opgedaan kan ik de nieuwe een stuk beter (nog veiliger) maken. En meer party vriendelijk.
De naam van deze nieuwe? To be announced :)

[ Voor 72% gewijzigd door Pheno79 op 21-06-2007 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Ik heb nu na een jaar ook even een nieuwe account aangemaakt.
Naam:
peke_be

Ik moet nu eerst door softcore heen om hc te kunnen doen dus als ik met iemand mee kan liften whisper me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij kon je ook een key in je register aanzetten begreep ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno, zeg ff waneer je online bent ^^

Heb een Cadeautje voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Pheno79 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 20:51:
Volgens mij kon je ook een key in je register aanzetten begreep ik.
Hoe dan? Ik vind daar nergens info over.

http://www.battle.net/diablo2exp/

Noem me traag als julie het al wisten en anders neem een biertje en blijf rustig.
Over minder dan 4 dagen komt er een ladder reset. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
peke schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 22:16:
[...]

Hoe dan? Ik vind daar nergens info over.
ZO:

start -> uitvoeren -> regedit
HKEY_CURRENT_USER\Software\Blizzard Entertainment\Diablo II
Deze key aanpassen of maken:
"AllowHardcore"=dword:00000001

Ladder reset? Meen je dat? ;)

[ Voor 38% gewijzigd door yago op 21-06-2007 22:27 ]

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:26
hier stond hetzelfde als hierboven :)

[ Voor 88% gewijzigd door denyos op 21-06-2007 22:27 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
yago schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 22:24:
[...]

Linkje

Ladder reset? Meen je dat? ;)
Lol ik had het net hier gevonden.

Ja ik heb het nu pas gezien van de reset.
Ik was eigenlijk van plan om af en toe nog wat te spelen maar ik ga dit uiteraard uitstellen om op de nieuwe ladder te starten.
Minstens 1 week zonder dupes. :9~
Of maar 1 week zonder dupes. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 21:49:
[...]

Pheno, zeg ff waneer je online bent ^^

Heb een Cadeautje voor je.
Morgen wel weer even. Het is nu toch oersaai, iedereen wacht en dumpt zijn zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 22:40:
[...]

Morgen wel weer even. Het is nu toch oersaai, iedereen wacht en dumpt zijn zooi.
ik ben gewoon weer is 2 weken te vroeg opnieuw begonnen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 23:36:
[...]

ik ben gewoon weer is 2 weken te vroeg opnieuw begonnen.....
same here, Hardcore is a bitch.. and than you die =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

Over 4 dagen heb ik vakantie geloof ik en dan kan ik wel ff lekker met jullie mee. Zat eerst te denken aan een singer baba. Weet niet of dat ergens in een plaatje past :d. Anders ww / concentrate baba denk ik. Alleen dan heb je weer een set nodig..

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
heb de GOT-PK barb nog steeds; zag dat ie nog 11 dagen te leven had oO

dusga daar maar eens even een beetje mee lopen :D 700 life op lvl 18, en
zo'n 300 dam met dual swing... each that is :P

oh ja, dat doet ie btw met dual crushflanges :P

66% CB dus...

60% FHR in de stash, dus meppen maar :P

idd we jammer van de net opgebouwde chars, maar een reset is wel lekker ja :D

kan ik weer beginnen met een lightsorc, dus alle FCR ringetjes bewaren straks jonges :)

.. and there will be light ;)

[ Voor 25% gewijzigd door kwakke01 op 22-06-2007 01:26 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer86

Razer86

Hmm....

Wat is nu het beste om te doen; je spullen nu verpatsen @ d2jsp, of wachten na de reset?
Ik neem aan dat items nu weinig waarde hebben aangezien ik niet de enigste ben die verkoopt.
En als de reset is geweest lijkt het mij dat de items weer naar hun originele waarde komen.

Komt best veel bij kijken zo'n reset, en dan speel ik nog softcore. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flapmo schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 23:45:
Over 4 dagen heb ik vakantie geloof ik en dan kan ik wel ff lekker met jullie mee. Zat eerst te denken aan een singer baba. Weet niet of dat ergens in een plaatje past :d. Anders ww / concentrate baba denk ik. Alleen dan heb je weer een set nodig..
Singer barb is prima. Ik zat te dubben over een singer barb of mijn specialiteit, necro. Een singer barb kan stunnen, wat ongelofelijk handig is. En natuurlijk de bo ;)

Icm met wat hammerdins en 1 smiter is geen plek in D2 wat niet gedaan kan worden. Enchen is denk ik nog te duur, plus dat we nog geen ravenclaws hebben :) Maar in team level je in notime. Ik gooi er gewoon een tweede char bij, die zo mooi naar de hellforge begeleidt wordt door in town te staan. Als iedereen zo werkt dan hebben we ook in no time weer wat runes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Wat hebben we nu al bij elkaar voor de nieuwe party?

2 hammers: GoTSpeed & DonOfGoT
1 Aura-pala: Derr_Hans
1 a 2 summomer(s): Razer of Pheno met nog te verkondigen naam
1 light sorc: Kwakke " " " " "
1 a 2 Boo-barb(s): Flapmo of Pheno
Richard: ?

Wat (wie) missen we nog? Denk dat we hier al wel goed ver mee komen!

Pheno is voor mij goed als jij de centrale stash beheerd, doe je dan ook de site ;) ?... Heb een leuk programma om mules te inventariseren, kan je zoeken op items en het zegt dan op welke mule het zit en welke mods het heeft... Zal eens zien thuis of ik het je kan doormailen...

Ongeduldige groet,

Don_Holio

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
yago schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 08:09:

*knip*
opzich wel de interesse om mee te doen, alleen ik weet niet hoe ik met de tijd zit....
Als ik een kans zie, dan zal het vermoedelijk met een summoner (necro) zijn. of een druid, maar is afhangkelijk wat er het beste uitkomt (en of ik dus tijd heb) :)

oh ja, account is *Freggell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat (wie) missen we nog? Denk dat we hier al wel goed ver mee komen!
Zoals eerder bericht maak ik in eerste instantie een summoner :P
Een naam heb ik al bedacht. Ik heb ook een backupnaam als Pheno toevallig dezelfde naam heeft bedacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago

[b]Update:[/b]

1 Aura-pala: Salvation = Derr_Hans
4 summomer(s): Razer, Freggel, Richard,Pheno => schermpje vol dus!
1 a 2 Boo-barb(s): Flapmo en/of Pheno

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan misschien ook een HC char beginnen, maar heb wel niet zo veel speeltijd meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 09:03:
Ik kan misschien ook een HC char beginnen, maar heb wel niet zo veel speeltijd meer
same here ;)
Ik zit nog te denken wat het wordt, miss bowazon? .. IGotanArrowforYou :P (past niet)
Wat is nu het beste om te doen; je spullen nu verpatsen @ d2jsp, of wachten na de reset?
Ik neem aan dat items nu weinig waarde hebben aangezien ik niet de enigste ben die verkoopt.
En als de reset is geweest lijkt het mij dat de items weer naar hun originele waarde komen.

Komt best veel bij kijken zo'n reset, en dan speel ik nog softcore. :')
Als je ladder-only items hebt, of geupped armors etc -- die zijn over het algemeen meer waard op non-ladder (daar kan je ze niet maken)
verder kan je alle andere rommel die je hebt nog proberen te verkopen, maar bijna niemand bied nog de normale prijs voor items - dus kan je misschien beter wachten tot het in non-ladder een beetje gecalmeerd is en dan daar proberen te vangen (althans, dat ga ik dus doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooneater schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 09:08:
[...]

same here ;)
Ik zit nog te denken wat het wordt, miss bowazon? .. IGotanArrowforYou :P (past niet)

[...]

Als je ladder-only items hebt, of geupped armors etc -- die zijn over het algemeen meer waard op non-ladder (daar kan je ze niet maken)
verder kan je alle andere rommel die je hebt nog proberen te verkopen, maar bijna niemand bied nog de normale prijs voor items - dus kan je misschien beter wachten tot het in non-ladder een beetje gecalmeerd is en dan daar proberen te vangen (althans, dat ga ik dus doen)
Verkopen heeft nu geen zin, zelfs sojs zijn cheap, iedereen dumpt. 2 sojs op een cursemancer :9~

Maar ja, dan moet ik weer 30 fg uitgeven, dat vind ik zonde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OMFG, er worden guides geschreven hoe de akts ook alweer in elkaar steken, mensen zijn gewend te rushen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 09:18:
OMFG, er worden guides geschreven hoe de akts ook alweer in elkaar steken, mensen zijn gewend te rushen :D
Link eens :P ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Resist Heal Aura Charge Smite Pala it is..
Name : iAmGoT

Salv 10x% Maxed Prayer en Insight + prayer Merc loaded met CB.
Charge is niet een al te beste Pack Killer, single monster heb je kans op 1 hit kills :P

Zal bij B.Runs Stil staan en Aura's switchen Salv en Cleanising (cleanising is dan 2xHeal xtra)

Klaar @ lvl 71 :)
Daarna kan ik nog vigor maxen voor meer damage, of Light Resist maxen.
LR max is namelijk voor de hele party 95% light resist @ Hell, maar als iedereen al 95% LR res heeft dan heeft dat dus weining zin :P

Kan ook full support gaan en met 1pt smite en maxed HS + CB items killen.
Hou ik 17 skills over wat resulteerd in lvl 60 klaar met alle + skills quests gedaan :P

Wat doe ik dan met al die punten ? 17 + 28 (71 - 99 = 28 :P ) 45 over :S
Holy Bolt voor xtra Healing ? Light resist ? Cleanising iets hoger tot ik op 75% reduction zit.
Maxed smite ?

Wat moet ik doen.

--Edit--
Smilies gedumpt :P

--edit 2--
Smite is Base Speed gebonden ?
PhaseBlade met Sheals voor snelheid en een HighDamage Shield.
Op switch ofc anders geen Heal Aura's :P

[ Voor 10% gewijzigd door Derr_Hans op 22-06-2007 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heil Holy SHIELD !! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Hans, het lower resist aura (conviction?) nog even bijschroeven tot je ubermephisto's aura kan overrulen, dit is makkelijk naar de ubers toe, dan kunnen je party members (en jijzelf) zonder last van de minions de ubers naar de fielistijnen helpen...

Smite is base speed gebonden, check ff link in Topic Start daar heb ik 't ook gevonden bij de bouw van mijn smiter...Dacht dat 4 frame attack de snelste was.

Ik zie 't al volledig zitten! dat ze die ladder maar snel resetten...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

yago schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 10:36:
Hans, het lower resist aura (conviction?) nog even bijschroeven tot je ubermephisto's aura kan overrulen, dit is makkelijk naar de ubers toe, dan kunnen je party members (en jijzelf) zonder last van de minions de ubers naar de fielistijnen helpen...

Smite is base speed gebonden, check ff link in Topic Start daar heb ik 't ook gevonden bij de bouw van mijn smiter...Dacht dat 4 frame attack de snelste was.

Helaas werkt dit niet, alleen de player met het aura aan heeft geen last van meph (logisch ook, dit aura deel je niet met je party members, maar wordt gespawnd op je vijanden).

Ik kan jullie allemaal aanraden niets meer te kopen of verkopen. Als je iets doet, zou ik in ieder geval niet in de ladder-only runewords gaan zitten, dat doet de hele wereld al. CTA-6'en lijken me een betere investering.

Een cheapass smiter (uberwaardig, in sept 2005 heb ik daar de ubers mee gemold) is:
* heavens light (met 2sox met shael!!, anders moet je nog ergens 10 ias vandaan halen)
* spirit shield
* lifetap stokje (te koop bij malah voor 200K gold)
* guardian angel
* zelfgemaakt amulet met 23 resist all en life (amu+6pgs)
* gammele raven
* prism ring
* goblin toes
* bloodfists, dracs waren te duur....
* resist meuk en lifemeuk als charms

Allemaal te koop voor pgs ongeveer 15 dagen na de reset.....

[ Voor 38% gewijzigd door M_V op 22-06-2007 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Damn jammer!

Ik heb voor de fun even mijn smiter gepost op d2jsp.
Denk niet dat ik m ga verkopen maar wou even weten wat ie nu zou opbrengen.
Als er gosu offers komen , gaan er natuurlijk wel dingen weg...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

yago schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 10:47:
Damn jammer!

Ik heb voor de fun even mijn smiter gepost op d2jsp.
Denk niet dat ik m ga verkopen maar wou even weten wat ie nu zou opbrengen.
Als er gosu offers komen , gaan er natuurlijk wel dingen weg...
Mooie smiter! Maar de ubers zijn met minder ook te slopen (zie boven :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Rudy_V schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 10:55:
[...]

Mooie smiter! Maar de ubers zijn met minder ook te slopen (zie boven :P).
i know, hopelijk brengt die perft stuff wel wat op voor PvP non ladder (is er dat?) of perfect verzamelaars (enkele maanden na de reset dan...).

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 10:36:

Weapon Speed Calculator geeft 6 frame aan als snelste.
Met 129% als snelste breakpoint. Een 6Shael military pike geeft 120% en daarme ook laagste Dex Req van 33. start is 25 ? + 8 dex is wel te halen via Charms/Items. Laatste 9% IAS haal ik dus uit Crafted CB gloves. NEF Runes sparen plus PRuby's :)

Shield, Eazy Kill met CB en voornamelijk in Party dus High Str/Damage Shield ook niet nodig.
4Sox palashield is voldoende, Resist hoeft er niet op te zitten dus de AR/Damage Shield is goed en Cheaper :P 4 sox vullen met ELEMENT Damage Jewels wat dus zal helpen met de laaste HP restjes.

Wordt een almost Full Vita Build str 115 voor Guilimens Face en meer niet.
PoleAxe/Staff kan Low Damage zolang het 4sox heeft voor Insight.

CB komt dan van gear, Guilimens/Rattle/Goblin/Gloves = 95%
Mis dan alleen zelf wat resist :P 10x% + 30% anya heb ik 130% Hopen op leuke Charms en Amu/Ringen en dan zit dat wel snor. FRW heb ik vigor voor.

Light Resist gaat ik toch omhoog brengen dan heb ik passive + 10% maxResist.
En in een ruimte met alleen Gloams gaat Light Resist aan en dan heeft de PARTY ook allemaal 95% LR :) @ Hell

--edit--
Wordt weer de eerste Paladin in een 1,5 jaar tijd :P

Weapon kan ook een War Scepter zijn met +skills en 5sox 5 sheals + 20% gloves en een IAS jewel in helm of 2 IAS jewels in Helm en Rattle en geen IAS op Gloves.

IAS jewels zonder mods zijn cheap toch ?

Denk dat dit wel de Cheapest Build wordt van de Party :P alleen guilimens is het duurste item.

[ Voor 14% gewijzigd door Derr_Hans op 22-06-2007 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Ik zit te denken om een mooi mf-character te maken voor op HCL (het moet er toch maar eens van komen... ik kan altijd nog terug (hoewel er mensen zijn die anders beweren ;) )

dus dan ligt een Blizz sorc of een Meteorb (wow, kan het nog afgezaagder?) wel voor de hand... ware het niet dat het hopeloos is met deze characters te lvlen in normal (toch?)... eerst dan maar in NM andy/meph mf-runnen... dat moet wel veilig kunnen lijkt me ^^

Summoner zie ik niet zitten, ookal is dat dan misschien veilig -- ik ren toch waarschijnlijk te snel ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Derr_Hans schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 11:11:
[...]

Weapon Speed Calculator geeft 6 frame aan als snelste.
Met 129% als snelste breakpoint. Een 6Shael military pike geeft 120% en daarme ook laagste Dex Req van 33. start is 25 ? + 8 dex is wel te halen via Charms/Items. Laatste 9% IAS haal ik dus uit Crafted CB gloves. NEF Runes sparen plus PRuby's :)
Voor de snelheid van smite telt alleen wapensnelheid en Fanatism. Volgens mij is een crystal sword met 4 shaels al genoeg om op max speed te smiten zonder fanatism te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 11:29:
[...]

Voor de snelheid van smite telt alleen wapensnelheid en Fanatism. Volgens mij is een crystal sword met 4 shaels al genoeg om op max speed te smiten zonder fanatism te gebruiken.
CS heeft Base van 0 en heeft 180% ias nodig voor 6frame Smite. Beetje veel en heb geen FanaAura

Military Pick heeft base van -10 en 129% ias voor 6frame Smite
War Scepter heeft base van -10 en dus ook 129% heeft alleen max 5sox. Dus een IAS jewel en 20% ias gloves nodig of dus 2 Jewels en geen ias op gloves. Daarnaast heeft een War Scepter wel + skills die weer van pas kunnen komen.

PhaseBlade heeft base van -30 allen een te hoge Dex Req. voor mij.

Met deze setup ben ik met lvl 55 KLAAR zonder de +Skills Quests uit HELL.
Dit includes 1pt Smite/Maxed Prayer/1pt Cleanising/Maxed Light Resist/Maxed Salvation

Over zijn 48 Skill points om lvl 99 te worden :P
Deze overige Skill Points word nuttig besteed, jullie mogen in principe zeggen wat je nodig heb :P

Kan namelijk ook HolyBolt nemen voor extra healing :P of om Undead te slachten ;) niet dat dit nodig is in een party. Deze char is dus cheap zo klaar en een slechte SOLO char :P

-edit-
Net even gekeken, als ik duur wil doen kan ik ook een beast nemen :P
lvl 9 Fana + 40% ias in een War Scepter heb ik 10% ias nodig op gloves of jewel.

Zo ben ik mega support door Salvation+Fana in attack mode en Salvation+Healing in defence mode ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Derr_Hans op 22-06-2007 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Gisteren 3500+ members online op D2jsp, most ever!

Wat een reset al niet teweeg brengt!

Krijg loloffers voor smiter via PM:
60 fg voor grief, dito voor exile...
Blijft mooi bij mij dus...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 12:08:
Gisteren 3500+ members online op D2jsp, most ever!

Wat een reset al niet teweeg brengt!

Krijg loloffers voor smiter via PM:
60 fg voor grief, dito voor exile...
Blijft mooi bij mij dus...
Wat ga jij NonLadder Doen ??
Niets, verkoop dan is toch weer 120FG :P
Anders moet je weer een tijd wachten voordat je het kan verkopen, en als er een rust storm komt de 25ste dan heb je niets meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Derr_Hans schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 11:44:
[...]

CS heeft Base van 0 en heeft 180% ias nodig voor 6frame Smite. Beetje veel en heb geen FanaAura

Military Pick heeft base van -10 en 129% ias voor 6frame Smite
War Scepter heeft base van -10 en dus ook 129% heeft alleen max 5sox. Dus een IAS jewel en 20% ias gloves nodig of dus 2 Jewels en geen ias op gloves. Daarnaast heeft een War Scepter wel + skills die weer van pas kunnen komen.

PhaseBlade heeft base van -30 allen een te hoge Dex Req. voor mij.

Met deze setup ben ik met lvl 55 KLAAR zonder de +Skills Quests uit HELL.
Dit includes 1pt Smite/Maxed Prayer/1pt Cleanising/Maxed Light Resist/Maxed Salvation

Over zijn 48 Skill points om lvl 99 te worden :P
Deze overige Skill Points word nuttig besteed, jullie mogen in principe zeggen wat je nodig heb :P

Kan namelijk ook HolyBolt nemen voor extra healing :P of om Undead te slachten ;) niet dat dit nodig is in een party. Deze char is dus cheap zo klaar en een slechte SOLO char :P

-edit-
Net even gekeken, als ik duur wil doen kan ik ook een beast nemen :P
lvl 9 Fana + 40% ias in een War Scepter heb ik 10% ias nodig op gloves of jewel.

Zo ben ik mega support door Salvation+Fana in attack mode en Salvation+Healing in defence mode ;)
Bedankt voor de correctie. Ik was er per ongeluk ervan uitgegaan dat CS en PB dezelde basespeed hadden 8)7

Volgens mij wordt die pala van jou een pareltje! _/-\o_

@Mooneater je kan natuurlijk ook een Trapzin maken als je veilig wilt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-09 16:27

Phreak

KTM SuperDuke

Aargh ladder reset dus..
Ben net bijna level 90 Necromancer Summoner. |:(
Nou goed... dan moeten we maar weer opnieuw, dan kan ik ook m'n skills aanpassen.
Heb hier en daar een foutje gemaakt.
Vriend van me was ook bijna level 90 Hammerdin met slechte items, maar toch al 8000dmg.

Nou ik speel dus niet meer tot maandag/dinsdag.
Ik wacht het eerst wel ff af.

Noobmeter WoT: Froekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 12:28:
[...]

Bedankt voor de correctie. Ik was er per ongeluk ervan uitgegaan dat CS en PB dezelde basespeed hadden 8)7

Volgens mij wordt die pala van jou een pareltje! _/-\o_

@Mooneater je kan natuurlijk ook een Trapzin maken als je veilig wilt spelen.
BTW range van salvation is 36 yards Kan ik veilig in een hoekje staan buiten gevaar van conviction om zelf niet in negatieve resist te gaan, gear heeft geen enkele vorm van resist. Resist is maxed 108% zonder + skills. BO barb heeft +1 skill dus 109% en 37 yards, als ik een +3salvation war scepter heb heb ik 111% en 41 yards +3 defaura amu is 45 yards en 113%. Kan ik zelfs vanuit worldstonekeep lvl 3 jullie nog voorzien van salvation als jullie in throne room zijn :P

36 yards is 3 schermen weg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou een es-frozen orb sorc goed zijn als eerste start in HC ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Reken mij ook maar mee voor op de nieuwe ladder.
* peke_be
Het wordt vast wel gezelling met zo'n grote groep, er zullen steeds genoeg mensen online zijn om minstens 1 volle game te hebben. :)

/e/

Frozen orb is wel goed maar vrij saai.
Ik vond vroeger blizzard met alle synergies wel leuk, veel damage en een staalharde ice blast, met veel fcr leg je alles zo plat. :)
Ik ga zelf denk ik voor een bone nec als er zo veel mensen spelen, dan kan ik lekker meeliften in het begin. :)

[ Voor 43% gewijzigd door peke op 22-06-2007 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peke schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:16:
Reken mij ook maar mee voor op de nieuwe ladder.
* peke_be
Het wordt vast wel gezelling met zo'n grote groep, er zullen steeds genoeg mensen online zijn om minstens 1 volle game te hebben. :)

/e/

Frozen orb is wel goed maar vrij saai.
Ik vond vroeger blizzard met alle synergies wel leuk, veel damage en een staalharde ice blast, met veel fcr leg je alles zo plat. :)
Ik ga zelf denk ik voor een bone nec als er zo veel mensen spelen, dan kan ik lekker meeliften in het begin. :)
Orb is idd saai, maar als je ES wil moet je wel voor FO of FireWall gaan. ES neemt namelijk vrij veel Skill Points in beslag :P

Sorcz vind ik opzich al redelijk saai, behalve dan Hydra :) ES/Fwall of Chanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Derr_Hans schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 12:36:
[...]

36 yards is zéér ver weg! necro heeft op ampl. damage 14 yards en dat is toch wel heel het scherm dacht ik....

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:38:
[...]

36 yards is zéér ver weg! necro heeft op ampl. damage 14 yards en dat is toch wel heel het scherm dacht ik....
Zal wel saai voor me worden dan :P

Neem WP en ik blijf staan waar ik sta en jullie behouden Salvation :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

Ik weet niet hoe handig ES sorcs zijn in PvM, en al helemaal op hardcore. Sowieso zijn ES sorcs erg DUUR en ze hebben zeer speciale items nodig. Begin ladder zijn die er gewoon nog niet veel. Je wil namelijk iets van level 35 ES hebben, anders ben je helemaal zo dood. Daarnaast moet je dus iedere keer van gear switchen als je ES wil casten, leuk voor PvP, maar voor PvM gaat dat vervelen.

Tenslotte ben je echt hard de sjaak op hardcore als je 200 life sorcje gemanadraind/gemanaburnd wordt....

36 yards is idd 2 tot 3 schermen ongeveer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Als er bij de reset een storm komt en er zijn enkele items die het overleven...
Dan ben ik wel in één klap stinkend rijk!
RW zullen meer dan waarschijnlijk poofen maar heb mijn perfect CoA al gedupetest met verschillende anderen en ben er redelijk zekers van dat deze legit is...

Wie niet waagt, blijf maagd! >:)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

Er is nog nooit gefullruststormd op non-ladder; ik ga er ook niet vanuit dat dit zal gaan gebeuren. Non-ladder zit al jaren vol met vreselijke bugged/duped en andere gare overpowered items. Blizz heeft er nooit iets aan gedaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rudy_V schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:53:
Er is nog nooit gefullruststormd op non-ladder; ik ga er ook niet vanuit dat dit zal gaan gebeuren. Non-ladder zit al jaren vol met vreselijke bugged/duped en andere gare overpowered items. Blizz heeft er nooit iets aan gedaan....
Wizzy gloves, constriction ring (100 all res) en dat soort dingen... Ik blijf het grappig vinden, maar er zal nooit wat aan gebeuren, dan liggen de servers langer plat dan die paar uur op ladder....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rudy_V schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:46:
Ik weet niet hoe handig ES sorcs zijn in PvM, en al helemaal op hardcore. Sowieso zijn ES sorcs erg DUUR en ze hebben zeer speciale items nodig. Begin ladder zijn die er gewoon nog niet veel. Je wil namelijk iets van level 35 ES hebben, anders ben je helemaal zo dood. Daarnaast moet je dus iedere keer van gear switchen als je ES wil casten, leuk voor PvP, maar voor PvM gaat dat vervelen.

Tenslotte ben je echt hard de sjaak op hardcore als je 200 life sorcje gemanadraind/gemanaburnd wordt....

36 yards is idd 2 tot 3 schermen ongeveer :)
Manaburn is tegen te gaan met Maxed Warmth en Insight stok op switch ;)
+/- 900% ManaRegeneration, Dat is flink veel en met de juiste items haal je de 2500 mana zonder BO wel. Str is niet hoog, Dex niet nodig vit ook niet en rest dus in energy.

je heb idd minimaal wel lvl35 nodig. (+3amu +3Circlet +9 ES "memory") Eigenlijk wil je lvl 37 om dat je dan iets minder item afhankelijk bent.

Je wil namelijk wel IronPelt en later Gladiotor's Bane en je wilt wel een Gerke's Sanctuary en je wilt Posion Resist (Posion is namelijk enigste wat ES niet tegen houd en rechtstreeks je life treft)

Daarom Gladiotor's Bane (heeft posion reduced)

Daarnaast is PDR/MDR een MUST minimaal 20 PDR/MDR bij lvl 40 ES en 30 PDR/MDR bij lvl 37 ;)
Als je dit heb, ben je bijna onsterfelijk op de FE enchanted bosses na dan ;) en de 2de wave van een BRun. (posion)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 12:36:
[...]

BTW range van salvation is 36 yards Kan ik veilig in een hoekje staan buiten gevaar van conviction om zelf niet in negatieve resist te gaan, gear heeft geen enkele vorm van resist. Resist is maxed 108% zonder + skills. BO barb heeft +1 skill dus 109% en 37 yards, als ik een +3salvation war scepter heb heb ik 111% en 41 yards +3 defaura amu is 45 yards en 113%. Kan ik zelfs vanuit worldstonekeep lvl 3 jullie nog voorzien van salvation als jullie in throne room zijn :P

Bijna 3 schermen ja. Mijn dim vision is ook zo belachelijk, als ik cast dan kan ik rustig gaan koken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:59:
[...]

Bijna 3 schermen ja. Mijn dim vision is ook zo belachelijk, als ik cast dan kan ik rustig gaan koken
Bijna 3, dan is dat wel voldoende.
Hoef ik niet speciaal +skills te hebben :P

Nokozan is dan meer nuttig vanwege de 50% fire res en de +10max fire res.
Zelfde voor TGods +10max Light res en de absord zal wel helpen.

Mooie resist ringen en Charms 37% resist voor Cold/Posion 52% voor fire 57% voor light en ik zit op de 90/75/95/75 (nodig vanaf de 138% van Salv en anya)

Cold komt niet super vaak voor en Posion is te counteren met cleanising ;)
Geen ruimte voor +skills dus.

GA is ook niet handig, mis ik CB mee en dan is er SOLO helemaal niets mee te beginnen.

[ Voor 15% gewijzigd door Derr_Hans op 22-06-2007 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Derr_Hans schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:05:
[...]

Geen ruimte voor +skills dus.
Ook niet nodig... ;)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nope :P

Zou ook niet weten wat ik met de 49 overige skill points moet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

Oh ja als jullie willen gaan teamen, neem er dan zeker nog een druid bij. Z'n summons (vooral spirits) kunnen je party ook enorm helpen.

De beste party is volgens mij:
* hammerdin
* javazon
* coldsorc (iig geen light, non light-immunes worden wel geraped doorde java)
* wind druid
* summoner necro
* barb voor bo
* smiter/zmiter
* helper pally (missch 2x ?)

sorcs zijn zonder gosu items gewoon te zwak voor een 8p game vind ik altijd, dus die kan je zelfs achterwege laten, en sins doen ook geen moer voor een party.

[ Voor 5% gewijzigd door M_V op 22-06-2007 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Derr_Hans schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:57:
[...]

Manaburn is tegen te gaan met Maxed Warmth en Insight stok op switch ;)
+/- 900% ManaRegeneration, Dat is flink veel en met de juiste items haal je de 2500 mana zonder BO wel. Str is niet hoog, Dex niet nodig vit ook niet en rest dus in energy.

je heb idd minimaal wel lvl35 nodig. (+3amu +3Circlet +9 ES "memory") Eigenlijk wil je lvl 37 om dat je dan iets minder item afhankelijk bent.

Je wil namelijk wel IronPelt en later Gladiotor's Bane en je wilt wel een Gerke's Sanctuary en je wilt Posion Resist (Posion is namelijk enigste wat ES niet tegen houd en rechtstreeks je life treft)

Daarom Gladiotor's Bane (heeft posion reduced)

Daarnaast is PDR/MDR een MUST minimaal 20 PDR/MDR bij lvl 40 ES en 30 PDR/MDR bij lvl 37 ;)
Als je dit heb, ben je bijna onsterfelijk op de FE enchanted bosses na dan ;) en de 2de wave van een BRun. (posion)
kortom -- een ES-sorc is niet het type voor het begin van de ladder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

De eerste dagen van de ladder zijn sorcs eigenlijk afgrijselijk om te gebruiken. Ze zitten OF continu zonder mana OF ze doen geen damage. Sorcs worden pas blij met veeeel +skills (warmth en teleport zijn dramatisch op level1, maar als je ze volpompt, zit je met 300 fireball dmg ofzo :D)

[ Voor 12% gewijzigd door M_V op 22-06-2007 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neem iets tofs dan Max holy bolt + sinergy's en wat in holy shield. klaar alweer, dan kan je healen.

Vet tof is dat, doe ik ook altijd op mijn hammerdin ;) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rudy_V schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:27:
Oh ja als jullie willen gaan teamen, neem er dan zeker nog een druid bij. Z'n summons (vooral spirits) kunnen je party ook enorm helpen.

* hammerdin
* javazon
* wind druid
* summoner necro
* barb voor bo
* smiter/zmiter

sorcs zijn zonder gosu items gewoon te zwak voor een 8p game vind ik altijd, dus die kan je zelfs achterwege laten, en sins doen ook geen moer voor een party.
ColdSorc ? Wind is Cold Damage (hurricane) en Physical.
FireSorc kan ook helpen in dat geval.

Helper Pally, 1 Conviction en 1 Salvation met Prayer en insight. Zo heb je iig 2x health regeneration. Fana is alleen nodig voor de Zmiter en zal deze zelf actief hebben. Hammerdin heeft Concentration. Merc's hebben Insight+Prayer/Might/Defiance/Freeze Aura/Thorns. Necro heeft AMP. Life Spirit van druid en BO.

Zo heb je heel veel Damage/AR/-Target Def/Resist/Anti PI/veel Life/Life Regeneration/Meat Shield.

EnChant Sorc voor extra damage en ar.

Hoe bedoel je overkill :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater

* hammerdin
* javazon
* wind druid
* summoner necro
* barb voor bo
* smiter/zmiter

sins hebben wel mooie "spells" hoor -- mindblast, cloak of shadows... erg handig bij packs!
de zmiters heb je alleen nodig bij actbosses... sorcs kun je gebruiken om te slowen, maar zijn idd vooral in het begin erg lastig.
en een ench sorc is natuurlijk heerlijk :D

edit:
even iets anders --
wat zou Blizzard gaan veranderen na de ladder reset? gaan er runewords verdwijnen? gaan ze LCS oplossen? (door OF het character screen te fixxen, OF de damage die je niet ziet als "bugged" dmg te zien en te laten verdwijnen?)

gaan er nieuwe runewords komen?

Ik denk zelf dat Grief gaat verdwijnen, dat ze de venom vipers gaan fixxen, en dat er meer "goedkope" runewords komen... of dat de runedrops veranderen.

[ Voor 19% gewijzigd door Mooneater op 22-06-2007 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:37:
neem iets tofs dan Max holy bolt + sinergy's en wat in holy shield. klaar alweer, dan kan je healen.

Vet tof is dat, doe ik ook altijd op mijn hammerdin ;) _/-\o_
Ja zat te denken aan HBolt, alleen heb ik al Insight en de +25 Health per seconden.
Cleanising aan en dan heb je 50 health per seconden. Neem een Prayer merc dan heb je zowie zo nog eens extra 22 health per seconden als je hem 2 +skills geeft :P

dat is dus minimaal 47 health per seconden en bij nood 72 health per seconden.

HBolt is dus niet nodig, maar zal het een paar punten geven voor de style :P
10 Punten in Fire Resist Skill voor de +5%Max fire resist bonus i.c.m. nokozan dus max 90%.

lvl 65 zonder +skills Quests @ hell klaar. lvl 75 heb ik dan nog eens lvl 14 HBolt met die +skills quests. Dan nog eens 24 skills over als ik de lvl 99 haal. LvL 80 is ook zo te halen dus maxed HBolt is te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:26
wat zou Blizzard gaan veranderen na de ladder reset? gaan er runewords verdwijnen? gaan ze LCS oplossen? (door OF het character screen te fixxen, OF de damage die je niet ziet als "bugged" dmg te zien en te laten verdwijnen?)
Naar mijn weten wordt alleen de ladder gereset en krijgen we geen nieuwe patch ofzo. Dus dan zal er niets veranderen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
denyos schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:49:
[...]

Naar mijn weten wordt alleen de ladder gereset en krijgen we geen nieuwe patch ofzo. Dus dan zal er niets veranderen.
Ben er ook bang voor, al zouden cheap RW heel leuk zijn.
Denk dat er zelf geen RW meer verdwijnen wellicht wel aangepast.

Vind ze goed zo, zolang ze maar niet aan Insight zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

* hammerdin = ok, concetration aura
* javazon = ok
* wind druid = oak sage
* summoner necro = meatshield + curses (decrep)
* barb voor bo = (duh)
* smiter/zmiter = mwoa, voor de snelle bosskill wel, met leuke fana aura natuurlijk, dat helpt de rest ook
* helper pally (missch 2x ?) = ik zou niet weten welke. Niets wat a2 mercs niet opvangen, might, healing, defense, thorns, blessed aim, holy freeze. Volgens mij heb je salvation niet eens nodig.
Zie aanpassingen in quote :) 6 man die de rest enorm kunnen helpen. 2 plaatsen die met van alles opgevuld kunnen worden. Trapsin kan, als backup ce'er en extra shadow als meatshield. En een druid ranger, met HoW en veel meatshield weer. Volgens mij boor je door alle levels heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
@rudy

Javazon is inderdaad misschien ook wel nuttig om later te gaan cowen. :P
Wind-Druid vind ik compleet sucken, heb een winddruid lvl 87 met maxed tornado damage en hurricane damage van 2.5k ofzo, sucked compleet!
De boost die je van zijn spirit krijgt is wel leuk maar die kunnen we ook wel eens ergens vinden in een of ander wapen (charges dan a la hoto, of gaat dat niet?) en remeber there is a massive BoO!?.

Zmiter (en dan prefereer ik 1-point Zmiter) denk ik niet dat nodig zal zijn in eerste instantie omdat we aan zijn aura weinig gaan hebben (met uitzondering van de summons en de mercs voor wie het weer wel lekker is...).

Verder is het questie van de soorten merc's goed te verdelen zodat we wel elk aura minstens 1 maal hebben en dus door de gehele party (clan :9 ) kunnen gebruiken/verdelen.

Denk dat we zeker op de goede weg zijn, en er redelijk vlot door zullen stappen...

Pheno, al concrete ideeën voor de site/forum? Denk dat dit zéér nuttig kan zijn (item/chars - database) + afspraken maken om in party's te kunnen runnen....

Man, man,....
Ik begin al te trillen als ik eraan denk!

_/-\o_ EINDELIJK EEN GOT-clan !!!! _/-\o_

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
Mooneater schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:44:
dat ze de venom vipers gaan fixxen, en dat er meer "goedkope" runewords komen... of dat de runedrops veranderen.
misschien komen er wel wat nieuwe runewords, maar denk dat er geen verdwijnen, tomb vipers is een al veel besproken onderwerp en werken volgens blizzard volgens plan (brengt toch wel extra spanning, kan je tenminste nog ergens aan dood :P)
Pheno79 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:56:
[...]

Wizzy gloves, constriction ring (100 all res) en dat soort dingen...
The Constricting Ring
+100% Resistance To All
+15% Maximum Resistance To All
-30 Life Drain (-2.93 life/sec)
+100% Better chance of getting magical item

zeer nice, en de life drain is ook wel over te komen

ik wil ook cker wel meedoen met het HCL team, wil graag een barb maken (frenzy dit keer)
alleen heb ik niet zoveel tijd (tentamens)

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooneater schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:44:
[...]

sins hebben wel mooie "spells" hoor -- mindblast, cloak of shadows... erg handig bij packs!
de zmiters heb je alleen nodig bij actbosses... sorcs kun je gebruiken om te slowen, maar zijn idd vooral in het begin erg lastig.
en een ench sorc is natuurlijk heerlijk :D

edit:
even iets anders --

gaan er nieuwe runewords komen?

Ik denk zelf dat Grief gaat verdwijnen, dat ze de venom vipers gaan fixxen, en dat er meer "goedkope" runewords komen... of dat de runedrops veranderen.
Ze laten niets verdwijnen, venom vipers zijn zo bedoeld, dat is al ooit gezegd door een bliz member.
Helaas gaan de de lying screen (damage screen) niet repareren en ook niet de sin fade bug, waardoor shrine effecten naast curses ook halveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Ik zie mensen hier al ideale parties beschrijven.
Ik denk dat het niet uitmaakt met welke builds we spelen.
De gebundelde kracht van 8 mensen is al genoeg om alles plat te rollen, tuurlijk zijn bepaalde parties beter maar het gaat er niet om om overal door te vliegen maar om het plezier van samenspelen en support geven. :)

Het is ook te hopen dat er nu niet massaal terug wordt gespeeld door de ladder reset want dat zou wel eens voor heel wat extra lag kunnen zorgen.

Ze moesten maar eens een check inbouwen waarmee een account maar om de 5 minuten een game kan maken, een veel grotere stash zou ook leuk zijn om al dat mulen tegen te gaan, en zo kan je natuurlijk blijven doorgaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

Er is geen andere manier dan een druid om een oak sage te krijgen. Op HOTO zit hij wel met charges, maar HOTO is duur en de oak sage die daarbij zit heeft maar 150 leven ofzo, die is in 1klap dood. Een druid niet meenemen is eigenlijk een gemankeerde party hebben. Hier op GoT lijkt alleen niemand druid te willen spelen....

Daarbij is een gemaxte oak-sage sterker dan een gemaxte BO (wbt leven dan).....een barbarian is daarnaast vreselijk item dependent. Zonder elite unique of wreed runeword doet hij NIETS. Alle barbarian damage is gemultiplied. Als je een 2x zo hard zwaard hebt, sla je gewoon 2x zoveel damage. Dit is anders dan bij bijvoorbeeld smite, waar de smitedmg van je schild niet heel veel uitmaakt...

Smiter is inderdaad puur voor de actbosses, die in 8 player erg hard zijn.

En je wil natuurlijk een paladin met conviction aura hebben, en dan misschien wel juist een fireballsorc.Coldsorcs worden minder geholpen door conviction vanwege de werking van cold mastery.

upd: zit er op natures peace niet toevallig ook een oak sage?

upd2: ja dus, en op whisp ook. Natures peace is trouwens een ladder only item, dat wist ik niet. Helaas is het een vrij waardeloze ring als je niet regelmatig bij nihla op bezoek gaat....

[ Voor 11% gewijzigd door M_V op 22-06-2007 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:13:
[...]

Ze laten niets verdwijnen, venom vipers zijn zo bedoeld, dat is al ooit gezegd door een bliz member.
Helaas gaan de de lying screen (damage screen) niet repareren en ook niet de sin fade bug, waardoor shrine effecten naast curses ook halveren...
Salvation niet nodig ??
Ubers ? Niemand hoeft dan conviction te hebben.
Dan kan de Zmiter Fana aura aan.

Barb howled en BO'ed in het rond.

3 man voor uber runs :P

Salvation man kan ook smiten en de fana pally werkt de laatste restjes weg.
barb howled en Bo is maar 1 keer, switchen naar Life tap wand voor de start life tap.

In begin is dit denk ik goed te doen, eenmal uber items heb je niet 3 man hiervoor nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rudy_V schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:31:
Er is geen andere manier dan een druid om een oak sage te krijgen. Op HOTO zit hij wel met charges, maar HOTO is duur en de oak sage die daarbij zit heeft maar 150 leven ofzo, die is in 1klap dood. Een druid niet meenemen is eigenlijk een gemankeerde party hebben. Hier op GoT lijkt alleen niemand druid te willen spelen....

Daarbij is een gemaxte oak-sage sterker dan een gemaxte BO (wbt leven dan).....een barbarian is daarnaast vreselijk item dependent. Zonder elite unique of wreed runeword doet hij NIETS. Alle barbarian damage is gemultiplied. Als je een 2x zo hard zwaard hebt, sla je gewoon 2x zoveel damage. Dit is anders dan bij bijvoorbeeld smite, waar de smitedmg van je schild niet heel veel uitmaakt...

Smiter is inderdaad puur voor de actbosses, die in 8 player erg hard zijn.

En je wil natuurlijk een paladin met conviction aura hebben, en dan misschien wel juist een fireballsorc.Coldsorcs worden minder geholpen door conviction vanwege de werking van cold mastery.

upd: zit er op natures peace niet toevallig ook een oak sage?
jeps lvl 5 zo dood dus.
Onder BO leeft hij iets langer.

Wind Druids zijn leuk alleen vind ik tornado krachtig en thats it.
Druids kan ook als Smiter gaan, met een oak sage.

is leuker te spelen, en met fana paly zeer krachtig en AR hopelijk genoeg.

[ Voor 7% gewijzigd door Derr_Hans op 22-06-2007 15:39 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.